zelfde hier met de S750 hier van 2 dagen oud, fwie was pakje van men hart, viel redelijk hard op harde grove beton, zonder screenprotector ofzo, dus ben blij dat ie het nog doet

ik heb een goede indruk van mijn Lenovo, pixels zijn dan misschien niet machtig hoog, maar hij doet alles uitstekend zoals het hoort, goede gps (voor navigatie in de auto, enkel getest met IGO en Copilot) Wifi bereik is schitterend, rom is standaard perfect voor mij,
Beetje getweaked met gravitybox en dat ding is gewoon helemaal naar men eigen smaak ingesteld

Deakers schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:47:
Beste mede-tweakers,
Ik ben al enige tijd aan het rondneuzen voor een chinaphone in prijsklasse 100-150 euro.(inclusief douane toeslag, dus ik richt me op shop-prijzen tot 150$ )
Ben geen gamer, dus telefoon wordt voornamelijk gebruikt voor social-media, navigatie/traffic (FlitsMeister), mail en surfen.Ik wil dus wel graag goed werkende WIFI en GPS.
Vanwege gps ben ik beetje huiverig voor de mt6589 modellen, of zijn er ook modellen met deze processor waarbij dit zeker geen problemen oplevert???
Zelf meer gekeken naar toestellen met MSM8225Q processor, zoals in de F1 (waar ik na bovenstaande reacties ook geen trek meer in heb)
Heeft er iemand ervaring met de
amoi a862w ?
of een andere model wat mijn eisen voldoet ?
Sommige MT6589 kunnen het goed doen op puur navigatie gebied (lees men bovenstaande reactie) maar flitsmeister staat er bekend om dat ze problemen geven met mt chipset (verkeerde snelheidsberekeningen enzo)
voor gps ga je zo enzo beetje risico lopen denk ik bij de goedkopere chineesjes, al ben ik hier niet zeker van, maar heb er zelf slechte ervaringen mee
[
Voor 48% gewijzigd door
Robinator op 15-11-2013 01:30
]