SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
nieuws: Gebruikers boos om uitblijven fix voor Nexus 4-problemen met virtuele providers
En verder neem ik die review van Tweakers met een korreltje zout en uiteindelijk gaven ze het toestel gewoon een voldoende, dus zo slecht hadden ze hem niet beoordeeld,en de toestellen van Samsung en HTC zitten ook vol met bugs als die net uit zijn en dat fixen ze dan pas na een tijdje en dat doet Huawei natuurlijk ook.
Als er een toestel is waar ik oprecht interesse in heb is het de Nexus 5, want volgens de geruchten zou dat een heel goed toestel moeten worden.
En eerlijk gezegd vind ik Xiaomi en Huawei een pot nat, beide zijn wat mij betreft goeie keuzes.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 22:32 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je kunt ook gewoon terug flashen naar 4.2. Geen problemen voor een echte tweaker natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:24:
Van een Nexus 4 zou ik mooi weg blijven, het verkoop argument van een Nexus 4 toestel is de nieuwste Android versie hebben, maar gebruikers klagen steen en been over irritante bugs die ze voor hun kiezen kregen met Android 4.3.
nieuws: Gebruikers boos om uitblijven fix voor Nexus 4-problemen met virtuele providers
En verder neem ik die review van Tweakers met een korreltje zout en uiteindelijk gaven ze het toestel gewoon een voldoende, dus zo slecht hadden ze hem niet beoordeeld,en de toestellen van Samsung en HTC zitten ook vol met bugs als die net uit zijn en dat fixen ze dan pas na een tijdje en dat doet Huawei natuurlijk ook.
Als er een toestel is waar ik oprecht interesse in heb is het de Nexus 5, want volgens de geruchten zou dat een heel goed toestel moeten worden.
Als je een toestel zonder bugs wilt kun je natuurlijk wachten totdat je een ons weegt, net als 'volgens geruchten schijnt dat het een goede telefoon te worden.'
Eerst zien dan geloven, toch? Misschien verkloot Android 4.4 wel de hele gebruikerservaring van dat ding, who knows.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:24:
En eerlijk gezegd vind ik Xiaomi en Huawei een pot nat, beide zijn wat mij betreft goeie keuzes.
Wat betreft de specificaties zullen die gewoon goed zijn. De prijs zal outstanding worden in met name de US en waarschijnlijk ook wel Duitsland. Hopelijk wordt hij ook in NL aangeboden via normale Playstore maar ik ben er bang voor.
⏩ PVOutput☀️
Iemand ervaring met deze telefoon?
Specs: 720p 4,7 inch scherm met MTK6589T processor.
http://www.focalprice.com...Android_42_Quad_Core.html
edit: iets beter gezocht en toch tegen gekomen in dit topic. Alleen geen echte ervaringen. Ik heb momenteel een iOcean X7, maar zat aan deze te denken voor mijn moeder.
[ Voor 17% gewijzigd door dangerousp op 18-10-2013 09:28 ]
Opzich maakt Newman prima spul. Die Newman N1 is mij ook goed bevallen. Enige nadeel is dat de software support vaak wat matig is. Ik merk dat dit voor mij toch veel belangrijker is dan oorspronkelijk gedacht.Tankbuster schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:04:
Die telefonen zijn allemaal wel stuk(je) duurder dan die Newman N3. Die zou voor 280 euro verkocht moeten worden, en heeft zeker ook goeie specs. Exynos 4412, 5,3" IPS scherm en 32GB intern(Niet super belangrijk, aangezien je ook SD-kaartje kan halen). Hopelijk is het niet te mooi om waar te zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zou er niet mee durven lopen, het is een kloon en vanwege de kleur.dangerousp schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:21:
Deze kwam ik tegen en voor omgerekend 135 euro wel een hele goede aanbieding lijkt mij? Turbo processor voor deze prijs ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen. Wel jammer dat het een imitatie is.
Iemand ervaring met deze telefoon?
Specs: 720p 4,7 inch scherm met MTK6589T processor.
http://www.focalprice.com...Android_42_Quad_Core.html
edit: iets beter gezocht en toch tegen gekomen in dit topic. Alleen geen echte ervaringen. Ik heb momenteel een iOcean X7, maar zat aan deze te denken voor mijn moeder.
Waarom niet de Cubot GT99 etc? Heeft je ma iets dergelijks echt nodig?
⏩ PVOutput☀️
Ik ben ontzettend te spreken over de grootte van het scherm en de geweldige batterijduur (laatst nog meer dan 3 dagen gedaan met een acculading), maar ik wil toch iets handzamers, wat tussen mijn oude Desire en deze telefoon in zit.
Daarnaast word ik gestoord van de home touchknop die wel erg dichtbij de spatiebalk zit als ik typ.
Binnenkort maar eens uitzoeken wat voor telefoon dat wordt, ik heb in ieder geval geen zin om er klauwen met geld aan uit te geven, dus de Chinese hoek blijft absoluut open staan
Hoezo? Heeft toch niets met het merk te maken als er 2800 op de site staat en ik 2100 geleverd krijg?FlowDesign schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:44:
[...]
Als je nou gewoon je hersens ff op 'AAN' had gezet en niet zo eigenwijs was geweest, dan had je misschien een paar euro meer betaald en een wat meer bekend merk gekocht waarbij je wel gewoon krijgt wat er aan specs wordt opgegeven. Nu heb je weer iets gekocht waar nog geen schaap ooit van gehoord heeft en dan kom je achteraf erover zeuren...Iets met voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten enzo.
En dat van die case heb ik onderzocht, maar kon niet zien zo dat die cases er niet om heen gaan. De foto's zijn van de case zonder de foon erin heb je dus niet een goed beeld.
Dat dubbeltje op de eerste rang klopt wel, zo rijk ben ik niet maar dat doet niets af dat dit wel beter had kunnen aflopen voor mij.
Zelfde verhaal als hierboven....Lord_Dain schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:55:
[...]
Wáát?? Misschien (zoals ik vorige keer al tegen je heb getypt) éerst kijken of er een hoes/flipcase voor een telefoon is voor je hem bestelt, ipv eerst een telefoon bestellen en dan achteraf er achter komen dat er geen accessoires voor zijn.... alleen een ezel....
Trouwens ik ben wel degelijk blij met het toestel zelf, dat is echt wel een goede koop geweest voor slechts 82 euro. Dat is in elk geval geen reden geweest om duurder te kopen.
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 18-10-2013 10:27 ]
Jawel, die merkloze dingen strooien met specs die niet kloppen. DX staat ook vol met zulke specs (die wel worden aangepast als gebruikers er over klagen dus het is geen onwil vanuit de shops).Harribo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:22:
[...]
Hoezo? Heeft toch niets met het merk te maken als er 2800 op de site staat en ik 2100 geleverd krijg?
Van de Lenevo die ik nu besteld heb zijn voldoende cases te krijgen, van de Alps die ik heb lijkt er ook genoeg te zijn. Het is een vrij standaad maat die Alps gebruikt en Lenevo heeft eigen hoesjes.En dat van die case heb ik onderzocht, maar kon niet zien zo dat die cases er niet om heen gaan. De foto's zijn van de case zonder de foon erin heb je dus niet een goed beeld.
Dat dubbeltje op de eerste rang klopt wel, zo rijk ben ik niet maar dat doet niets af dat dit wel beter had kunnen aflopen voor mij.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heb nog ff gecheckt, die 2800 stond ook op de doos, dus Pandawill is not to blame.Marzman schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:39:
[...]
Jawel, die merkloze dingen strooien met specs die niet kloppen. DX staat ook vol met zulke specs (die wel worden aangepast als gebruikers er over klagen dus het is geen onwil vanuit de shops).
Dat is dus merkafhankelijk begrijp ik nu.
Zwart: http://www.mp4nation.net/...-5-8-hd-screen-black-grey
Wit: http://www.mp4nation.net/...-8-hd-screen-black-grey-1
hoidoei
Zo spectaculair is die niet..Remcom00 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:53:
De Cubot A6589S is nu 179.50 dollar bij MP4nation.
Zwart: http://www.mp4nation.net/...-5-8-hd-screen-black-grey
Wit: http://www.mp4nation.net/...-8-hd-screen-black-grey-1
720p op 5,8" scherm is behoorlijk
De accu is dan wel weer nice maar toch.. Er zijn betere opties voor minder.
⏩ PVOutput☀️
Valt wel mee hoor, de Nexus 7 (oude) was ook gewoon 720p, evenals de Fonepad.Quad schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:55:
[...]
Zo spectaculair is die niet..
720p op 5,8" scherm is behoorlijk![]()
De accu is dan wel weer nice maar toch.. Er zijn betere opties voor minder.

http://www.gizchina.com/2...-appears-google-play-349/
Formeel gezien geen China phone (Korea phone), maar qua prijzen past hij er goed tussen.
Xiaomi Mi3 16GB kost US$439.99 via ibuygou (official reseller)
Nexus 5 16GB kost slechts $349 (Google Play)
zelfde processor.
Verwijderd
Ik zou mijn Huawei Honor 2 namelijk ook niet gekocht hebben als ik niet in China zelf was toen, want anders zou ie mij ook ongeveer € 300 gekocht hebben i.p.v. € 235 en voor € 299 kon je via Duitsland al een Nexus 4 krijgen.
Hoort hier wel even op zijn plaats lijkt mij.
⏩ PVOutput☀️
Maximaal 720p, wat eigenlijk ook gewoon voldoende is, is wat de MediaTek soc's momenteel soepel kunnen draaien.
⏩ PVOutput☀️
Als je het land van oorsprong op die manier aanhoudt maakt Apple ook 'Chinaphones'barcawinner schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:15:
[afbeelding]
http://www.gizchina.com/2...-appears-google-play-349/
Formeel gezien geen China phone (Korea phone), maar qua prijzen past hij er goed tussen.
Xiaomi Mi3 16GB kost US$439.99 via ibuygou (official reseller)
Nexus 5 16GB kost slechts $349 (Google Play)
zelfde processor.
Maar het inderdaad, net als de nexus 4 (was), een waardige concurrent.
Dan kom je bij merken zoals Xiaomi, Oppo en Meizu uit. Fabrikanten die daadwerkelijk kwaliteit bieden in plaats van generieke hardware met een generieke behuizing en generieke software.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:28:
Stja wat mij betreft kunnen ook maar weinig Chinese smartphones die zelfde prijs kwaliteit verhouding bieden zodra er geïmporteerd moet worden.
Verwijderd
Ja maar zelfs die merken zullen dankzij het importeren waarschijnlijk duurdere zijn dan een Nexus toestel. Enige Chinees merk wat volgens mij redelijk actief is op de west Europese markt is Huawei, maar in Nederland zijn ze iets minder actief dan Duitsland.Tsurany schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:04:
[...]
Dan kom je bij merken zoals Xiaomi, Oppo en Meizu uit. Fabrikanten die daadwerkelijk kwaliteit bieden in plaats van generieke hardware met een generieke behuizing en generieke software.
Daarnaast ontwerpt Huawei ook zijn eigen socs, iets wat Apple ook doet en Samsung ook, dus Huawei mag je zeker niet over het hoofd zien.
De K3V2 soc van Huawei is op grafisch vlak krachtiger dan vergelijkbare Cortex Arm A9 socs en in vergelijking met mijn Nexus 7 draait mijn Huawei Honor 2 snappier dan mijn Nexus 7, al kan ik bij de Nexus 7 mooi de boel over klokken.
Maar Huawei komt ook nog met een nieuwe soc de K3V3 heet die geloof ik en dat moet een soc worden met vier Arm A7 cores en vier Arm A15 cores, dus acht cores totaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 13:46 ]
Ik zie net de review van de FAEA F2 staan en ik wil mijn Cubot GT99 die ik binnenkort ontvang wel aan Tweakers beschikbaar stellen om te reviewen, met wie kan ik dan het beste contact opnemen?
hoidoei
Met Wiewawokkie...Remcom00 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:45:
Beetje off-topic:
Ik zie net de review van de FAEA F2 staan en ik wil mijn Cubot GT99 die ik binnenkort ontvang wel aan Tweakers beschikbaar stellen om te reviewen, met wie kan ik dan het beste contact opnemen?
Toevallig zie ik vandaag op de Duitse Playstore staan: Binnenkort beschikbaar.dutchgio schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:12:
[...]
Of een nexus 4.
betere rom ondersteuning kan niet, zelfs als een van de eerste officiele updates.
Nog goedkoper ook, alleen mogelijk moeilijk verkrijgbaar.
Verbaasd me eerlijk gezegd wel, ik dacht die gaat eruit en dan komt de Nexus 5 te koop te staan.
Misschien had LG nog een hele lading in de pijplijn zitten
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Niks mis mee als ze die nog even goedkoop in de uitverkoop gooien.FlowDesign schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:29:
[...]
Toevallig zie ik vandaag op de Duitse Playstore staan: Binnenkort beschikbaar.
Verbaasd me eerlijk gezegd wel, ik dacht die gaat eruit en dan komt de Nexus 5 te koop te staan.
Misschien had LG nog een hele lading in de pijplijn zitten
Die staat ook nog steeds op mijn lijstje als een van de mogelijke vervangers voor mijn S2.
Maar die SoC's zijn niet boeiend genoeg om een Huawei voor te kopen, zeker niet vanwege de te hoge prijs die ze er voor rekenen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:42:
[...]
Ja maar zelfs die merken zullen dankzij het importeren waarschijnlijk duurdere zijn dan een Nexus toestel. Enige Chinees merk wat volgens mij redelijk actief is op de west Europese markt is Huawei, maar in Nederland zijn ze iets minder actief dan Duitsland.
Daarnaast ontwerpt Huawei ook zijn eigen socs, iets wat Apple ook doet en Samsung ook, dus Huawei mag je zeker niet over het hoofd zien.
De K3V2 soc van Huawei is op grafisch vlak krachtiger dan vergelijkbare Cortex Arm A9 socs en in vergelijking met mijn Nexus 7 draait mijn Huawei Honor 2 snappier dan mijn Nexus 7, al kan ik bij de Nexus 7 mooi de boel over klokken.
Maar Huawei komt ook nog met een nieuwe soc de K3V3 heet die geloof ik en dat moet een soc worden met vier Arm A7 cores en vier Arm A15 cores, dus acht cores totaal.
Ik zie geen unique selling point bij Huawei telefoons nu die prijzen ook steeds hoger worden.
Jij hebt een Lenovo A820 toch? (Zag je review op Tweakers).Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:28:
Stja wat mij betreft kunnen ook maar weinig Chinese smartphones die zelfde prijs kwaliteit verhouding bieden zodra er geïmporteerd moet worden.
Ik zou mijn Huawei Honor 2 namelijk ook niet gekocht hebben als ik niet in China zelf was toen, want anders zou ie mij ook ongeveer € 300 gekocht hebben i.p.v. € 235 en voor € 299 kon je via Duitsland al een Nexus 4 krijgen.
Een vriend van me heeft er eentje besteld welke bij mij is bezorgd. Is geleverd door Mixeshop met root en TWRP erop, maar met Android 4.1. Zie echter nou nog niet echt een Android 4.2 online staan waarbij duidelijk is dat alles goed werkt. Of weet jij misschien of er een 4.2 ROM is waarbij alles goed werkt die ik niet gevonden krijg?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Iedere keer als ik weer eens namelijk de metro lees staan er advertenties van abonnementen met een Huawei Ascend P6, dus ik denk wel dat men die dingen verkocht krijgt.
Die K3V2 sic behoort nu inderdaad niet meer tot de high end socs, maar Huawei brengt ook niet echt high end telefoons uit, het is meer het midden segment en daar komt die soc gewoon mee met de concurrentie, de enige die echt beter is de Nexus 4, maar het was vooral de GPU die echt zoveel beter is in een Nexus 4.
@Flowdesign
Ik heb geen Lenovo A820, ik heb die toen zelf uit China mee genomen voor kennissen van mijn ouders en voor dat ik hem afgeleverd had, heb ik er nog een review over geschreven en dat toestel voorzien van een kale Android 4.1.2 rom welke wel Nederlandse ondersteuning heeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 15:23 ]
Dimensions: 135 x 68.2 x 9.9 mm (5.31 x 2.69 x 0.39 in)
Weight: 151 g (5.33 oz)
Display: 540 x 960 pixels, 4.5 inches (~245 ppi pixel density)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ik denk dat het wel meevalt, hij lijkt dikker door de verhoudingen ten opzichte van 5" telefoons. De bezels lijken ook wat groter.Garyu schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:40:
Natuurlijk is het voor een groot deel persoonlijk/smaak, maar is die Lenovo A820 niet relatief dik en zwaar?
Dimensions: 135 x 68.2 x 9.9 mm (5.31 x 2.69 x 0.39 in)
Weight: 151 g (5.33 oz)
Display: 540 x 960 pixels, 4.5 inches (~245 ppi pixel density)
[afbeelding]
Maar ik heb hem toch besteld, niet omdat het de mooiste telefoon is, maar omdat hij een goede prijs heeft en ik verwacht dat hij wel degelijk in elkaar zit. Je kan er ook nog bumper en flipcases voor kopen, wordt hij wel nog dikker
Er is wel een andere rom, maar die is volgens mij ook 4.1 met wat extra talen en exclusief wat chinese apps.FlowDesign schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:13:
Of weet jij misschien of er een 4.2 ROM is waarbij alles goed werkt die ik niet gevonden krijg?
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 18-10-2013 16:12 ]
/▌
Heb deze telefoon zelf en is inderdaad niet de dunste en lichtste en de rom ziet er niet echt flitsend uit maar ik heb deze rom er op gezet de Lambda 2.3 multilang en vind het een hele fijne rom lees de response maar die er onder staan ,Garyu schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:40:
Natuurlijk is het voor een groot deel persoonlijk/smaak, maar is die Lenovo A820 niet relatief dik en zwaar?
http://www.needrom.com/mobile/lenovo-a820-12/
de xiaomi mi3 voor 243 euro staan. (330 dollar, zou nog net kunnen) Heeft iemand (goede) ervaringen met ghdeal.com? Ik weet dat een pre-order prijs gewijzigd kan worden, maar als deze prijs niet/licht gewijzigd wordt, dan bestel ik bij deze site de vervanging van mijn xperia z.
http://www.ghdeal.com/xia...-2gb-dual-camera-gps.html
Lijkt mij overigens wel mooie telefoon, ga denk ik ook die halen ipv de Newman N3
[ Voor 33% gewijzigd door Tankbuster op 18-10-2013 22:11 ]
Ik heb Wout al een PB gestuurd vandaag, maar er komt misschien rond de kerst een nieuwe round up met Chinaphones dus voor nu nog geen interesse.Remcom00 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:45:
Beetje off-topic:
⏩ PVOutput☀️
Ik heb vandaag mijn ZP990, 2GB RAM, 32 GB ROM ontvangen.
Besteld op 20/9 bij zopo.de om zo weinig mogelijk onvoorspelbaarheden tegen te komen. De levertermijn was oorspronkelijk 2 weken, maar ik werd netjes op tijd verwittigd van de vertraging owv. de Chinese nationale week. Het is 4 weken worden.
In de doos zat:
het toestel
http://zopo.de/smartphone...e-ram-2-gb-rom-32-gb.html
een bumpcover
een flipcase
een pennetje
een zuignap
2 x 3000mAh batterij
een 'universal car phone mount'
oortjes
stekker + USB kabel
extra schermfolie + doekje
en quickstart guide.
Dat is een batterij meer dan verwacht. Het toestel was op scherm en cameralens voorzien van een goed geplakte 'protective screen'. Omdat het gorilla glass 2 is, heb ik die er dan maar af gedaan, maar sommige mensen willen die er net op. Goed geplakt betekent dat ie nauwelijks zichtbaar was, niet stoorde. Die folie heeft ook minder last van vette vingers dan het scherm zelf.
Totale kost 349 euro.
Het toestel zelf ben ik al de hele dag aan het tweaken en testen. Ge-root, GPS fixes en tweaks uitgevoerd, custom recovery erop om een nandroid backup te maken van de originele rom en dan verder spelen.
De ROM leek dicht bij vanilla. Skype en whatsapp waren geïnstalleerd. Geen Chinese app, wel nog een baidu instelling.
Voor uitspraken over de batterij is het te vroeg.
Het scherm valt ontzettende mee.
Het toestel is veel responsiever dan ik verwacht had.
De camera zoals die nu presteert lijkt matig, maar dat moet nog grondig getest worden.
Het is mijn eerste GSM in 17 jaar die betere gesprekskwaliteit geeft in conference mode (plat op tafel) dan in gewone belmode terwijl ie ook in de standaard mode gewoon goed is.
:-) ben tevreden.
Als er iets bijkomend is dat ik voor iemand kan testen of rapporteren, geef maar een sein.
Bron: GizchinaJiaYu have a new budget phone in the works. The 4.3-inch phone currently known as the JiaYu G2S or ‘Super’ will go on sale soon and boasts features not normally seen at this price range.
The G2 Super is aimed squarely at the Xiaomi Hongmi, so with such successful rival JiaYu have ensured that their phone has all the basics and then some covered. Starting at the front the display measures in at 4.3-inch with a 1280 x 720 resolution and Corning Gorilla glass protection. Processing grunt comes from the new quad-core Mediatek 1.3Ghz MT6582 which actually puts out similar Antutu scores as the MT6589T. There is also 1GB RAM, 2 mega-pixel front camera, 8 mega-pixel rear, USB OTG 2200mAh battery and a metal chassis!
Interessant gevalletje om in de gaten te houden. Als Jiayu echt een 4,3 inch vernieuwde G2 kan bieden met MTK6582 in een compacte behuizing heb ik er wel oren naar als poormans Xiaomi Mi2 zeg maar.
Nu nog wcdma anders heb je geen 3g hier in nederland. Zelfde als de hongmi, in eerste instantie gericht op china, helaas.Joosie200 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:01:
[...]
Bron: Gizchina
Interessant gevalletje om in de gaten te houden. Als Jiayu echt een 4,3 inch vernieuwde G2 kan bieden met MTK6582 in een compacte behuizing heb ik er wel oren naar als poormans Xiaomi Mi2 zeg maar.
Klopt, maar waar Xiaomi nu met een witte Red Rice aka White Rice als je mij vraagtFissure schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:11:
[...]
Nu nog wcdma anders heb je geen 3g hier in nederland. Zelfde als de hongmi, in eerste instantie gericht op china, helaas.
Die rumoeren over een 3G versie van de Hongmi/Red Rice zijn slechts dat, rumoeren. Er is geen enkele garantie dat zo'n product op de markt zal verschijnen, als ik de sites zo lees.Joosie200 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:21:Klopt, maar waar Xiaomi nu met een witte Red Rice aka White Rice als je mij vraagtgaat komen, zal Jiayu vast wel met een wcdma versie komen.
http://www.gizchina.com/2...ice-gets-network-license/perroire101 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:44:
[...]
Die rumoeren over een 3G versie van de Hongmi/Red Rice zijn slechts dat, rumoeren. Er is geen enkele garantie dat zo'n product op de markt zal verschijnen, als ik de sites zo lees.
Deze procedure is gebruikelijk in China: fabrikanten moeten eerst een netwerklicentie aanvragen alvorens ze de productie kunnen starten van een nieuw product.
Van de TD-SCMA versie worden er binnen 3 minuten 100.000 verkocht dus daar is genoeg vraag naar en Xiaomi zal het dan ook druk hebben en niet genoeg capaciteit om nu alweer een nieuw product aan de productielijn toe te voegen..
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 19-10-2013 20:59 ]
Sinds vandaag staat deze op alixpress:
http://www.aliexpress.com...1-5GHz-2G/1400663914.html
Deze heeft een 6.0 inch scherm, maar het formaat van de phone zelf is gelijk aan mijn 5.7.
Een erg mooi toestel met smalle randjes.
Het enige wat deze mist is 4G.
Is iemand al zoiets tegen gekomen met 4G ?
⏩ PVOutput☀️
Maar het is wel een mieters mooi toestelQuad schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:09:
Sowieso voorlopig geen Chinaphone met 4G omdat dit netwerk in China (nog) niet aanwezig is en niet aantrekkelijk is voor fabrikanten.
Ziet er prima uit.Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:20:
Weet iemand of dit een goede deal is?
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=saturday
Die icoontjes komen me wel heel erg bekend voor.
In my opinion..Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:23:
mijn excuses wat is IMO?
Verwijderd
Dat is nogal een hele brede omschrijving van je wens...Wat wil je precies? Ik bedoel voor ruim onder de €200 heb je een Samsung Galaxy Ace en die kent geen rare problemen. Maar ik vermoed dat je andere eisen hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:54:
ik ben al een tijdje op zoek naar een vervangend toestel voor mijn Acer liquid MT, dat uit elende uitelkaar valt. Rond 200 euro, maar lieftst eentje dat geen rare problemen kent.
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
Grapje toch?Killer schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:06:
Ik bedoel voor ruim onder de €200 heb je een Samsung Galaxy Ace en die kent geen rare problemen.
Werkgeheugen wat constant vol is, apps wat je niet kan verplaatsen vanwege het 130MB interne geheugen etc.
De Cubot GT99 gaat gewoon aan zijn eisen voldoen, net als de meeste quadcore telefoons van onder de €200,- incl. import.
⏩ PVOutput☀️
/▌
Zie dit toestel wel zitten voornamelijk voor de schokbestendigheid
Werkt de dual sim zoals het hoort (lees op xda dat er iemand last heeft dat hij tijdens de 3G te gebruiken geen telefoons kan ontvangen op de 2 de simkaart)
Is de gps bruikbaar voor autonavigatie?
zit er veel bloatware op?
camera? geluid etc?
Zijn er ander alternatieven die voldoen volgens jullie mening? moet iets of wat bestendig zijn tegen schokken. Heeft een dualsim nodig, en werkende autonavigatie zou mooi zijn.
Heb zelf een Zopo C2 gehad die spijtig genoeg stuk is door een klap op het scherm, Daarna een FAEA F1, die men vriendin nu voornamelijk gebruikt vanwege alle problemen die ik ermee heb gehad tijdens het werk (slechte gps, slechte ontvangst, regelmatige random reboots enzovoorts)
Iets of wat ondersteuning is ook wel leuk, zodat de eventuele bugs uit het toestel zijn.
Men richtprijs is max 200-220 euro (inclusief eventuele siliconcase)
De Zopo voldeed aan de meeste van men eisen maar is iets of wat plooibaar door zijn grootte en plastic rand, je kan hem letterlijk buigen, daarom dat ik hier zowat ben van het afstappen.
Ik had de Lenovo s750 in gedachten (best prijzig maar wel sterk vermoed ik)
of de Lenovo P780
Zopo C2/C3 (maar dit is men laatste optie doordat ze niet echt sterk zijn)
Als het een 5 inch is wens ik op zen minst een 6589T te hebben met iets of wat krachtige prestaties (dus in combinatie met 1280x720 ipv FHD)
edit: liefst android 4.2.1+
Alle ervaringen zijn dus welkom
De antennes van de S750 zijn uitstekend, echt bijna overal WIFI en GPS en Netwerk.robin-sips2 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 02:41:
ik heb hier enkele gebruikers zien paseren met een Lenovo S750, <>
De software is wat vaag, agenda werkt niet, netflix en waze vertikken het ook en voice stopt elke app die het aanroept. Maar dat is met een rom vast op te lossen, alleen heb ik de enige windows computer in dit huis even kapot.
Dat met die dual sims, geen idee.
Maar alles bij elkaar is het voor het geld een meer dan prima toestel, zeker omdat dus de antennes gewoon goed zijn, dat heb ik bij andere chinezen helaas heel anders gezien.
[ Voor 17% gewijzigd door franssie op 20-10-2013 10:31 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vaak (niet altijd) zit bij een grotere batterij ook een ander achterkantje en ik denk niet dat het achterkantje van een Samsung S3 past. Dus ik zou wel opletten of de afmetingen niet te veel veranderen.poema schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:29:
Hmmm, grappig detail, aangezien ik 4 batterijen voor mijn Pantech A840S heb en ik me verveelde, heb ik van 1 van de batterijen de sticker er af gehaald. Even googlen op het Samsung nummer wat te voorschijn kwam en blijkt dat deze batterij ook gebruikt wordt in de Galaxy S3. En op Ebay is daar heel veel keuze in. 's kijken voor een grotere batterij. Niet dat de standaard batterij slecht is, absoluut niet, maar gewoon, omdat het kan
/▌
Je hebt gelijk, meer echte Mah betekent dikkere accu, gaat 'm dus niet worden. Misschien toch 's voor de A850S kijkenMarzman schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:54:
[...]
Vaak (niet altijd) zit bij een grotere batterij ook een ander achterkantje en ik denk niet dat het achterkantje van een Samsung S3 past. Dus ik zou wel opletten of de afmetingen niet te veel veranderen.
Verwijderd
redelijke processer, +/- 5 inch, full hd, 1-2 gb ram, goed werkend 3g en gps, android 4.2Killer schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 00:06:
[...]
Dat is nogal een hele brede omschrijving van je wens...Wat wil je precies? Ik bedoel voor ruim onder de €200 heb je een Samsung Galaxy Ace en die kent geen rare problemen. Maar ik vermoed dat je andere eisen hebt.
Nu is mijn andere eis een scherm, groter dan 5 inch en een goede batterij waarmee ik er mininmaal een dag door kom
`s Nachts kan ie dan wel weer aan de oplader
Op dit moment is mijn keus gevallen ZOPO ZP990 voor 349.
Of weet iemand of er alternatieven zijn?
100 euro erbij en je komt in de buurt van je specs.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:37:
[...]
redelijke processer, +/- 5 inch, full hd, 1-2 gb ram, goed werkend 3g en gps, android 4.2
Full-HD inruilen voor 720P en je hebt rond de 200 euro wellicht geluk. Je moet goed weten wat je met je GPS wilt gaan doen. Navigatie? Dan is het meeste wel goed. Geo-games spelen? Dan moet je eigenlijk ook Glonass ondersteuning hebben doordat GPS wellicht niet stabiel is of niet precies is.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Geen Geo gamens, zolang mijn IGO goed draait ben ik tevreden en daarnaast redelijk goed kan surfen op internet. Ik zal het niet voor spelletjes gebruiken, alleen moet het wel wel enigszins flotjes werken.Kiswum schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:04:
[...]
100 euro erbij en je komt in de buurt van je specs.
Full-HD inruilen voor 720P en je hebt rond de 200 euro wellicht geluk. Je moet goed weten wat je met je GPS wilt gaan doen. Navigatie? Dan is het meeste wel goed. Geo-games spelen? Dan moet je eigenlijk ook Glonass ondersteuning hebben doordat GPS wellicht niet stabiel is of niet precies is.
Als je 720P laat varen dan vind je veel alternatieven. 1080p kan te veel zijn voor de huidige Mediateks zoals bij Faea het geval was met de snelste Mediatek processor.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Zijn schokbestendigheid heb ik niet getest, wel zijn waterdichtheid en voor de rest alles dik in orde.robin-sips2 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 02:41:
ik heb hier enkele gebruikers zien paseren met een Lenovo S750, enige info over de gsm is hier welkom.
Zie dit toestel wel zitten voornamelijk voor de schokbestendigheid
(wel effe de ETO-talk rom erop flashen.)
Antennes, camera's en batterij zijn prima. Eigenlijk heeft hij mijn iphone 4S al vervangen....
Sorry, ik kan er niets slecht over vertellen...
had de volgende telefoons al opgezocht:
Feiteng h10
phicomm k390
hisiki g2
heeft iemand misschien nog andere voorstellen
alvast bedankt
mvg. Daan
2e hands ZTE Blade! Heerlijk telefoontje met een super grote community. Ontzettend veel customs ROMs en support. Voor 65 euro zou ik zelf het risico niet wagen in China, als ik naar het aanbod kijk is het wel erg bedroevend.daantjecool schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:06:
hallo ik had een vraag ik ben opzoek naar een smartphone en aangezien ik zeker niet teveel wil uitgeven (ben een 13 jarige) .Dacht ik aan een chinese smartphone ik weet wel het een en ander van telefoons. Maar ik vroeg me af of je iets leuks kan kopen voor max 65 euro
Feiteng h10
phicomm k390
hisiki g2
alvast bedankt
mvg. Daan
[ Voor 7% gewijzigd door Negakinu op 20-10-2013 17:03 ]
too old, too cold
Eerste heeft 256 MB ram. Dat werkt echt beroerd. Anderen hebben 512MB, (net als de blade die hieerboven genomend wordt) . Het is wel allemaal minimaal. Besef dat de prijs van een SD kaart er wellicht nog bij komt.daantjecool schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:06:
Feiteng h10
phicomm k390
hisiki g2
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Op papier vind ik de Hisiki G2 wel een aardig toestel (ook qua uiterlijk, in de witte variant): in ieder geval een stuk sneller dan de ZTE Blade en in tegenstelling tot de ZTE Blade met een IPS scherm. Maar hoe dit toestel in de praktijk is, geen idee: wel zal er veel minder (tot geen) ondersteuning zijn vanuit de community.daantjecool schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:06:
Maar ik vroeg me af of je iets leuks kan kopen voor max 65 euro
Feiteng h10
phicomm k390
hisiki g2
Houd er in ieder geval wel rekening mee dat als je pech hebt er nog iets van 13 Euro inklaringskosten + 21% BTW bijkomt. Als je die mogelijke tegenvaller financieel niet kunt hebben, dan is het wellicht toch beter om naar Marktplaats uit te wijken voor een toestel.
bedankt !! heeft u nog een idee welke telefoon die intressant is of denkt u dat het handiger is om naar iets anders te kijken??leuk_he schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:21:
[...]
Eerste heeft 256 MB ram. Dat werkt echt beroerd. Anderen hebben 512MB, (net als de blade die hieerboven genomend wordt) . Het is wel allemaal minimaal. Besef dat de prijs van een SD kaart er wellicht nog bij komt.
Beide hartelijk bedankt voor het antwoord, ik heb enkele roms gevonde op 4pda.ru (jaja in het russisch), dus ga me er nog wel op verdiepen, zodra ik hem bij mij thuis heb, de beslissing is alvast gevallen dan.
Het word dus een s750.
Navigatie en werkende 3G samen met dual sim zijn zowat de enige vereisen waar ik zwaar mee bezig was. dus dat lijkt me dik snor te zitten
Geef iets meer uit en haal een jiayu g2?!daantjecool schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:06:
hallo ik had een vraag ik ben opzoek naar een smartphone en aangezien ik zeker niet teveel wil uitgeven (ben een 13 jarige) .Dacht ik aan een chinese smartphone ik weet wel het een en ander van telefoons. Maar ik vroeg me af of je iets leuks kan kopen voor max 65 euro
Feiteng h10
phicomm k390
hisiki g2
alvast bedankt
mvg. Daan
jorge.regula in "Het topic voor onbekende Chinese smartphones"robin-sips2 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:49:
[...]
[...]
Beide hartelijk bedankt voor het antwoord, ik heb enkele roms gevonde op 4pda.ru (jaja in het russisch), dus ga me er nog wel op verdiepen, zodra ik hem bij mij thuis heb, de beslissing is alvast gevallen dan.
Het word dus een s750.
Navigatie en werkende 3G samen met dual sim zijn zowat de enige vereisen waar ik zwaar mee bezig was. dus dat lijkt me dik snor te zitten
Die rom heb ik er net met succes opgezet (ik had een driver probleem, is opgelost, DM me eventueel voor die driver want ik ben de link kwijt), start ook in het russisch oid maar is ook NL in te stellen.
Dus nu werkt Waze en Calendar nu eindelijk ook bij mij. (alleen lijkt netflix per se over mijn 3G te willen ipv mijn wifi maar dat is minder belangrijk dan Calendar).
Top toestel, ga je geen spijt van krijgen
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Ja prima optie, is alleen weer een hele tijd op de markt en dacht zo uit mijn hoofd te weten dat ie een mt6577 chipset heeft en 512mb geheugen.daantjecool schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:26:
Weten jullie wel een goede of is de Zte v889s een optie ??
Ik zelf heb voor iemand eens zo'n zte mee genomen, maar dat was de 889vm dacht ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 22:32 ]
Oké bedankt je de specs die je zij klopenVerwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:31:
[...]
Ja prima optie, is alleen weer een hele tijd op de markt en dacht zo uit mijn hoofd te weten dat ie een mt6577 chipset heeft en 512mb geheugen.
Ik zelf heb voor iemand eens zo'n zte mee genomen, maar dat was de 889vm dacht ik.
Kun je niet geld vragen voor kerst of sinterklaas en dan een telefoon kopen? Voor rond de 100/110 euro heb je Chinese A en B merken (ik denk dat wat jij nu opnoemt in de categorie C-merken of merkloos valt, zo'n telefoon heb ik nu (en die koste nog het dubbele van die van jou) en daar is na een paar maanden al heel veel mis mee)daantjecool schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:06:
Feiteng h10
phicomm k390
hisiki g2
alvast bedankt
mvg. Daan
/▌
Maar de Zte v889s is toch beterMarzman schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:46:
[...]
Kun je niet geld vragen voor kerst of sinterklaas en dan een telefoon kopen? Voor rond de 100/110 euro heb je Chinese A en B merken (ik denk dat wat jij nu opnoemt in de categorie C-merken of merkloos valt, zo'n telefoon heb ik nu (en die koste nog het dubbele van die van jou) en daar is na een paar maanden al heel veel mis mee)
Verwijderd
Maar er zijn wel meer mensen die met een hele slechte smartphone rond lopen, een collega van mij heeft nu ook zo'n hele slecht smartphone, zo'n klein Samsung ding, echt waardeloos in mijn ogen, maar hij is er blij mee en zit zelfs foto's te maken met die crappy camera die erop zit.
En vooral als 13 jarige heb je nou eenmaal niet zoveel te besteden, toen ik nog onder de 18 was kocht ik ook geen telefoons van boven de € 100 en mijn eerste Chinese smartphone ( Was eigenlijk meer soort goedkope PDA/MP5 ) kwam van zo'n Nederlandse webshop, natuurlijk veel te duur en en draaide Windows mobile op en het werkte niet zo fijn, maar aan zich heb ik er wel plezier aan gehad.
Ik hoop op jullie mening
Alvast nbedankt
Verwijderd
Want € 65 is inderdaad een heel klein budget, maar een Chinese smartphone krijg je er wel voor, maar dan eentje uit de nog mindere klasse.
In de spot goedkope Android telefoons vind je namelijk chipsets zoals Spectrum chipsets. Maar een ZTE 889VM of een ZTE V970 werkt wel redelijk goed, maar heeft een verouderd chipset, de MT6577, maar vorig jaar waren dat nog de bang for buck smartphones die men in dit topic kocht.
Maar ik sluit me eigenlijk bij Marzman aan, ik zou zelf ook wat meer uitgeven en zo'n Lenovo A820 kopen, maar calculeer je ook eventjes de douane kosten in enzo, want anders sta je voor een mooie verrassing als ze je pakje er tussen uit pikken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 23:43 ]
Een eerste smartphone voor een 13-jarige hoeft toch niet de nieuwste chipset te bevatten? 512mb ram is genoeg voor basic apps en games. Een dik jaar geleden was 512mb nog de norm!Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:39:
In de spot goedkope Android telefoons vind je namelijk chipsets zoals Spectrum chipsets. Maar een ZTE 889VM of een ZTE V970 werkt wel redelijk goed, maar heeft een verouderd chipset, de MT6577
Nogmaals, check gewoon Marktplaats voor een 2e hands HTC Sensation, ZTE Blade, HTC HD2 o.i.d. en knal er een goede, snelle custom ROM op van XDA. Cyanogenmod, Pacman, Pyramid etc zijn allemaal lekker vloeiende ROMs die oudere generatie toestellen nog prima laten lopen.
Ik gebruik naast mijn Cubot GT99 een HTC Sensation met een Android 4.1.2 rom van Pyramid en dat ding loopt rete stabiel en vloeiend. Ik ga er natuurlijk geen Tegra3 games op spelen ofzo, maar de standaard games als Angry Birds en Temple Run lopen zonder lag en het toestel draait Netflix, IGO8, Youtube HD, Whatsapp, Instagram etc zonder klachten.
[ Voor 15% gewijzigd door Negakinu op 20-10-2013 23:46 ]
too old, too cold
Verwijderd
Overigens zijn die ZTE V970 ook flink in prijs verlaagd.
Voor zo'n budget ga je denk ik ook geen schadevrij 2e handsje vinden..Negakinu schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:43:
[...]
Een eerste smartphone voor een 13-jarige hoeft toch niet de nieuwste chipset te bevatten? 512mb ram is genoeg voor basic apps en games. Een dik jaar geleden was 512mb nog de norm!Alsof je nu opeens niet meer kunt functioneren met minder dan 1gb ram, minimaal een 720p scherm en een quad core...
Nogmaals, check gewoon Marktplaats voor een 2e hands HTC Sensation, ZTE Blade, HTC HD2 o.i.d. en knal er een goede, snelle custom ROM op van XDA. Cyanogenmod, Pacman, Pyramid etc zijn allemaal lekker vloeiende ROMs die oudere generatie toestellen nog prima laten lopen.
Ik gebruik naast mijn Cubot GT99 een HTC Sensation met een Android 4.1.2 rom van Pyramid en dat ding loopt rete stabiel en vloeiend. Ik ga er natuurlijk geen Tegra3 games op spelen ofzo, maar de standaard games als Angry Birds en Temple Run lopen zonder lag en het toestel draait Netflix, IGO8, Youtube HD, Whatsapp, Instagram etc zonder klachten.
Het is gewoonweg te laag om iets kwalitatiefs goed te kopen.
55 euro (en dat is de vraagprijs, kun je vast nog op afdingen): http://link.marktplaats.nl/734075574dutchgio schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:58:
[...]
Voor zo'n budget ga je denk ik ook geen schadevrij 2e handsje vinden..
Het is gewoonweg te laag om iets kwalitatiefs goed te kopen.
Huidig bod 45 euro, HTC HD2: http://link.marktplaats.nl/734133246
Samsung i9000 voor rond de 75 euro: http://link.marktplaats.nl/733809859
[ Voor 28% gewijzigd door Negakinu op 21-10-2013 00:05 ]
too old, too cold
Ik heb nog een galaxy gio liggen, en die heeft zelfs een 800Mhz processor
Voor 50 euro mag ie best weg hoor
[ Voor 33% gewijzigd door franssie op 21-10-2013 00:45 ]
Mijne is heel exclusief: inclusief chinese batterij.franssie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:42:
Zo'n Gio mag bij mij weg voor een fles wijnEn die heb ik ook nog
(zowel wijn als Gio, maar ik ruil de Gio met plezier voor een fles wijn
Heb ook nog een opgezwollen Samsung batterij liggen, maar die houdt het niet langer dan een uurtje vol, en de batterijcover past dan niet meer
"zelfs een 800mhz processor"dutchgio schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:06:
Volgens mij koste een Blade nieuw nog geen 100 euro. 2 jaar terug.
Ik heb nog een galaxy gio liggen, en die heeft zelfs een 800Mhz processor
Voor 50 euro mag ie best weg hoor
Toen ik de gio kocht werd er op de samsung site de processor als een van de beste features beschouwd. Dat ding is desondanks niet vooruit te branden. Zelfs met een custom rom die veel tweaks heeft hier en daar. Als je er helemaal niks opzet qua apps is het nog wel te doen, maar zelfs dan hapert hij bij gewoon scrollen van het hoofdmenu.
Ben blij dat ik er vanaf ben na 2+ jaar tbh
Wij hebben hier Samsung Galaxy Ace (800 mhz/single core) gehad als gebruikersphone en dat is zelfs niet genoeg om deftig mails te ontvangen/versturen.Brentolinni schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 01:03:
[...]
"zelfs een 800mhz processor"
Toen ik de gio kocht werd er op de samsung site de processor als een van de beste features beschouwd. Dat ding is desondanks niet vooruit te branden. Zelfs met een custom rom die veel tweaks heeft hier en daar. Als je er helemaal niks opzet qua apps is het nog wel te doen, maar zelfs dan hapert hij bij gewoon scrollen van het hoofdmenu.
Ben blij dat ik er vanaf ben na 2+ jaar tbh
Het gaat wel hoor, maar er zit op elke handeling een vertraging waar je gek van wordt. Dergelijke phones zou ik dus echt niet meer kopen, zelfs niet voor "geen geld" of als eerste smartphone.
Dan lijkt me zo'n Cubot toch wel aangewezen (indien je GPS niet specifiek nodig hebt).
[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 21-10-2013 12:15 ]
/▌
Verwijderd
Ik denk dat hij zeker veel plezier aan die smartphone zal beleven en als de smartphone zo goedkoop is dan moet je de lag die af en toe optreed maar voor lief nemen. Maar de chipset heeft in iedere geval twee Cortex Arm A9 cores en Cortex Arm A9 cores zijn beter dan Cortex Arm A7 cores, alleen het grote minpunt aan die MT6577 is die SGX 531, die is echt langzaam, maja zolang je een zware games gaat spelen is het prima.
De SGX 544 gpu is eigenlijk wel de beste verbetering van de MT6589 die de opvolger is van de MT6577 is, want de CPU in die MT6577 is snel genoeg, maja Rockchip maakt snellere chipsets dan Mediatek, maar die bevatten geen GSM/HSPA modem, dus worden vooral in tablets en mini Android pc's gebruikt.
Daar kan wel eens veranderin in komen:Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:43:
Dat is wat ik zelf ook vind. Er is absoluut niks mis met zo'n ZTE v889s en hij heeft een mooie prijs, ik zag hem net bij etotalk voor $ 79,99.
Ik denk dat hij zeker veel plezier aan die smartphone zal beleven en als de smartphone zo goedkoop is dan moet je de lag die af en toe optreed maar voor lief nemen. Maar de chipset heeft in iedere geval twee Cortex Arm A9 cores en Cortex Arm A9 cores zijn beter dan Cortex Arm A7 cores, alleen het grote minpunt aan die MT6577 is die SGX 531, die is echt langzaam, maja zolang je een zware games gaat spelen is het prima.
De SGX 544 gpu is eigenlijk wel de beste verbetering van de MT6589 die de opvolger is van de MT6577 is, want de CPU in die MT6577 is snel genoeg, maja Rockchip maakt snellere chipsets dan Mediatek, maar die bevatten geen GSM/HSPA modem, dus worden vooral in tablets en mini Android pc's gebruikt.
http://www.gizchina.com/2...atek-with-new-processors/
http://www.gizchina.com/2...uper-will-come-6-colours/
Opvolger van de Jiayu G2S, enkel TD_SCDMA
Repost:p
[ Voor 6% gewijzigd door eL_Jay op 21-10-2013 13:52 ]
initially.eL_Jay schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:54:
Fuck,
Leuke specs, metalen behuizing, kekke kleurtjes
/▌
Dat is niks nieuwseL_Jay schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:54:
Fuck,
Wellicht dat een WCDMA versie later volgt.
Dit topic is gesloten.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.