Idd
Voor mijn foon
Changjiang N7100 5,5 inch op zoek geweest naar batterijen en hoesjes.
Welnu, batterijen zijn er niet. Mijn foon is een S2 kloon maar de maten zijn net wat verschillend, zowel voor de batterij als wel voor een hoesje.
Balen dus. Ik vind dat echt een
hééeeele grote min van die Chinese spul dat er geen normale flip cases voor te krijgen zijn. Tenminste niet voor de laatste 2 modellen die ik heb gehad.
Ik heb er dus al 1 laten vallen en die kan ik dus weg doen, zo worden die goedkope Chinese foons alsnog duur.
Ok ..accepteren dus dan maar. Ik kan nog wel een batterij van 2800 mah kopen online. Gaat altijd per 2 helaas

Enfin dat is iets beter dan de 2100 mah die ik nu heb. Ik vind dat mijn batterij enorm snel leeg gaat. Ik heb mijn foon inmiddels geroot etc en onnodige apps weggewerkt en mijn helderheid op 25% staan. Dan nog is die snel leeg. Een procent per minuut lijkt het wel als ik er mee bezig ben.
Ik vind daarom een 2800 batterij nog niet zo'n vooruitgang.
Daar komt bij ik het niet meer zo vertrouw. Ik heb dit toestel gekocht met een 2800 batterij stond op de site van Pandawill. Krijg ik het ding met 2x 2100. Je kan als consument verder dus dan niets meer, ze zeggen gewoon: confirm you have 2x2100. Ok en de link is inmiddels weg, geen poot om op te staan. Dus wie zegt mij dat
deze batterijen dan wel daadwerkelijk 2800 zijn?
Was trouwens ook nog een fabriekprotector over heen geplakt met de info dat het ding een 6589 quad cpu had.
Hahah nou was gewoon een dual A9 1.0 ghz hoor....die Chinezen plakken er maar wat op kom ik achter

Stond trouwens wel goed op de site toen.
Al met al was het toestel 82 euro, dat was een koopje. Maar met de inklaring, extra batterijen en hoesje erover heen zit ik op 82 + 30 + 18,50 + 10 = 142 euro. Ik voel me dus wel wat genaaid hier.
Komt bij dat ik dus een ook nog een andere hoes/case online heb besteld voor 12 euro die achteraf hetzelfde was als dat ik had, mijn schuld , had niet goed gekeken, reken ik dan niet mee.
Kortom: dure foon en dan mag ik nog blij zijn als het ding niet valt. Heb nu wel een lederen insteekhoes erom, dus het risico is nu minder dat ie meteen kapot is. Had tig keer liever een flip case erom heen gehad maar ok...
Al met al ben ik wel tevreden want het zijn leuke toestellen voor weinig geld maar baal ervan dat ik nu best wel meer geld kwijt ben omdat ik het goed voor elkaar wil hebben.
[
Voor 85% gewijzigd door
Harribo op 17-10-2013 11:29
]