• EJ_V
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 10:12
dutchgio schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:01:
Hogere resoluties > meer werk voor de CPU/GPU om alles weer te geven > lagere benchmark
Bedankt, dacht dat die score iets anders in elkaar zat!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:52
Ik kan via TMART een Cubot GT99 aanschaffen voor €88,- incl. shipping.

http://www.tmart.com/CUBO...andard-Black_p212528.html

Middels een kortingscode (geen idee of het uniek is dus ik share het nog even niet..) krijg ik $20 korting eroverheen.

Waar ik even mee zit, er staat AUST standard, krijg je dus een AUST adapter mee volgens de beschrijving maar volgens mij maakt dat niets uit in de telefoon zelf, die is qua specificaties hetzelfde als alle andere.

Rest nog de vraag hoe betrouwbaar tmart is, de een zegt frauderend bedrijf ander is positief.

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 28-09-2013 14:37 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Quad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:34:

Waar ik even mee zit, er staat AUST standard, krijg je dus een AUST adapter mee volgens de beschrijving maar volgens mij maakt dat niets uit in de telefoon zelf, die is qua specificaties hetzelfde als alle andere.
Alles is microusb dus dat lijkt me niet echt een probleem.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Quad
Daarom, heb deze inmiddels ook besteld, een Cubot GT99 voor €88,- :)F

Kortingscodes:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Geldig tot en met 30 september 2013.

PVOutput☀️

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Quad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:42:

Kortingscodes:
Members only:

88 euro :o.
Da's niks, ook maar ff halen dan.

hoidoei

• tuppes
  • Laatst online: 20-09 09:59
Quad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:34

Een Cubot GT 99 voor €88,- ? AUST standard is voor verzending naar Australie denk ik. Kijk ook eens naar de reviews op http://www.resellerratings.com/store/Tmart

• Quad
Nee, staat bij dat er een Australische adapter mee geleverd wordt.
Die website vertrouw ik niet, geen enkele positieve review.. :?

Ze bestaan wel degelijk en ook in Chinese shopping topic diverse mensen die besteld hebben.

PVOutput☀️

• eligius
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 18:50
Oh ooow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Wel heel raar van die ratings...
Heb verder nog niets slechts van de site gehoord, behalve die ratings.
Lijkt me ook sterk dat niemand er een goede ervaring mee heeft, dan overleeft zo'n webshop toch nooit?

Ik ga denk ik voor de Cubot M6589, iets duurder maar ziet er wat steviger uit, groter scherm en een grotere batterij.
http://www.tmart.com/CUBO...andard-Black_p212521.html

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Had ik ook naar zitten kijken maar de userbase is kleiner als bij de GT99 en voor 88,- kon ik die niet laten lopen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:00
Quad schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:29:
Had ik ook naar zitten kijken maar de userbase is kleiner als bij de GT99 en voor 88,- kon ik die niet laten lopen.
On the inside zijn ze volgens mij ook hetzelfde.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al tijdje mee te lezen op dit forum om te kijken hoe de ervaringen zijn van Chinese smartphones.

Misschien kan iemand mij helpen. Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen twee telefoons.
- Jiayu G3T
- K-touch v8

Beide telefoons hebben een vergelijkbare specificatie en prijs
het verschil tussen beide telefoons is :

Jiayu G3T : MTK6589T, Android 4.2.1, 3000 mAh
K-touch v8 : Nvidia Tegra 3, Androis 4.0.4, 1800 mAh, 16 GB ROM (batterij en geheugen niet te vervangen)

Kan iemand mij vertellen welke telefoon beter is en dan vooral waarom die beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

Kortingscodes:
Members only:

Besteld!!! Hopen dat hij er snel is. Ik heb al ff op xda gekeken maar er zijn niet veel custom roms voor beschikbaar. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik las dat iemand een laag geluid had bij het bellen?

Installeer deze fix: http://www.needrom.com/mobile/cubot-gt99-ver-0802/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:35:
Zit al tijdje mee te lezen op dit forum om te kijken hoe de ervaringen zijn van Chinese smartphones.

Misschien kan iemand mij helpen. Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen twee telefoons.
- Jiayu G3T
- K-touch v8

Beide telefoons hebben een vergelijkbare specificatie en prijs
het verschil tussen beide telefoons is :

Jiayu G3T : MTK6589T, Android 4.2.1, 3000 mAh
K-touch v8 : Nvidia Tegra 3, Androis 4.0.4, 1800 mAh, 16 GB ROM (batterij en geheugen niet te vervangen)

Kan iemand mij vertellen welke telefoon beter is en dan vooral waarom die beter is.
De jiayu,
- Grotere community/userbase
- Recentere android versie(en veel meer kans op update naar toekomstige android versies), aka betere toekomstbestendigheid
- Vervangbare batterij&geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 22:12
FlowDesign schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:04:
[...]

On the inside zijn ze volgens mij ook hetzelfde.
We hebben ze beiden, maar de bij werkt op de grotere GPS goed, terwijl die o de GT99 redelijk brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 23:00
Op mijn star N9589 heb ik standaard jelly bean draaien. Via engineering mode, kun je bij een heleboel verborgen instellingen komen: *#*#3646633#*#*
Aangezien ik voorzichtig ben met het wijzigen van deze instellingen, zou het mooi zijn als ik de scherm gevoeligheid wat kon aanpassen. OP het tabblad Hardware Testing, kun je naar touchscreen. Dan kun je naar settings, en een waarde aanpassen. Heeft iemand een idee wat je wijzigd door deze waarde te veranderen ?
Heeft iemand misschien een gebruiksaanwijzing voor deze engineering mode ? _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
dutchgio schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:43:
[...]

Is het het porten waard, ondanks dat je geen contacten kunt binden aan de simkaarten zoals boven beschreven?
Volledig nederlandse omdersteuning?!
En vloeiend??
Ik kan wekelijk geen reden bedenken om het niet te flashen. Alles is er voor mijn gevoel beter op geworden. De NL vertaling zit er nog niet overal in, maar waar NL ontbreekt, wordt het in het Engels aangeven. Ik denk dat 70% goed is vertaald en dit wordt wekelijks steeds meer. Ota updates werken nog niet, maar dit komt nog, dat weet ik zeker.
De browser is het enige dat niet soepel liep en dat probleem is opgelost. De browser is nu weer stabiel. Contact binding is nooit aanwezig geweest en dat zit er nu dus nog steeds niet in. Misschien kan dit op een feature request worden gezet.
Ik gaf het al aan: alles was al vloeiend en een high end spel zoals Real Racing 3 van ruim 1GB kun je soepel spelen, zonder dat het toestel warm wordt of vast loopt.
Doordat ik het toestel alleen als werkmobiel tijdelijk gebruik heb ik nog niet alle voorgaande bugs getest.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Quad schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:29:
Bij welke webshop is die GT99 te vinden? Wil em ook wel bestellen voor 88 eur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Saiya schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:51:
[...]

Bij welke webshop is die GT99 te vinden? Wil em ook wel bestellen voor 88 eur :)
Quad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:34:
Ik kan via TMART een Cubot GT99 aanschaffen voor €88,- incl. shipping.

http://www.tmart.com/CUBO...andard-Black_p212528.html

Middels een kortingscode (geen idee of het uniek is dus ik share het nog even niet..) krijg ik $20 korting eroverheen.

Rest nog de vraag hoe betrouwbaar tmart is, de een zegt frauderend bedrijf ander is positief.

Kortingscodes:
Members only:

Als je iets naar boven had gescrolled had je het gelezen. ;)

Ik had nog 60 Tmart points, zo'n 0,45€ je betaald ongeveer 88,50 voor deze telefoon.
Wees wel snel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Nu mijn zusje al een paar weken haar Cubot GT99 naar alle tevredenheid gebruikt heb ik ook maar gezwicht voor die 88 euro. Ben er benieuwd :)

Kwa custom rom's kwam ik niet verder dan dit spaanse forum. Maar de standaard rom is eigenlijk uitstekend! Vrijwel helemaal stock android.
http://www.movilesdualsim.com/foro/cubot-gt99.231/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-06 12:42
Bij mij staat hij op 118.88 euro.

Ik zie ook geen mogelijkheid om coupons in te vullen maar dan nog als hij dan 160 dollar is en met coupon 20 dollar eraf is hij nog steeds 140 dollar en boven de 100 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Saiya schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:02:
Bij mij staat hij op 118.88 euro.

Ik zie ook geen mogelijkheid om coupons in te vullen maar dan nog als hij dan 160 dollar is en met coupon 20 dollar eraf is hij nog steeds 140 dollar en boven de 100 eur.
Je moet de AUST versie nemen, krijg je een Australische adapter maar thats all. Je kan de USB kabel gewoon in je PC of ander USB adapter prikken.

Coupon kan je invullen bij Secure Checkout ipv direct Paypal. Werkt hetzelfde maar je kan eerst gegevens invullen en daarna betalen met PayPal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-06 16:19
Zijn die couponcodes dus niet slechts éénmalig te gebruiken bij Tmart?
In dat geval ga ik misschien ook voor die M6589, GPS vind ik toch noodzakelijk en die is blijkbaar toch consequent beter dan bij de gt99.

Welke verzending nemen jullie daar (tracking erbij?).

[ Voor 8% gewijzigd door J.Mo op 29-09-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
Door deze aanbieding ben ik ook in twijfel.

Zie maar een paar verschillen, 0.2 inch groter scherm.
Meer 2g freq. al maakt het volgens mij niks uit. GSM 900 / 1800 / 850 / 1900
Meer 3g freq. 3G , WCDMA 2100 / 850
Frontcamera bij de gt99 is 5mp bij m6589 is 2mp.
Battery, gt99 2000mAh, m6589 2500mAh .
en de gt99 is 2 gram lichter...

Gps zeggen ze niks over, maar zijn daar geen problemen mee bij de m6589? Dan denk ik toch aan de m6589 ipv. de gt99. Gps gebruik ik zo nu en dan wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Gewoon een mediatek cpu dus GPS is daar hetzelfde. Er is wel een fix, paar pagina's terug. Of zoeken op MediaTek gps fix.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
Er staat hier toch ergens te lezen dat de gps van de m6589 beter werkt als die van de gt99. Misschien betere antenne ofzo want specs verschillen idd bijna niet. Van iemand die beide toestellen had...

Quad: welk type verzending heb jij gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Heb ook een GT99 besteld voor 88,22 euro :).
Ga ook dit hoesje bestellen bij Aliexpress, heeft iemand daar toevallig nog een kortingscode van?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:44

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Remcom00 schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:24:
Heb ook een GT99 besteld voor 88,22 euro :).
Ga ook dit hoesje bestellen bij Aliexpress, heeft iemand daar toevallig nog een kortingscode van?
Een hoesje voor een telefoon van 88 euro? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barcawinner schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:39:
[...]

Van 4 euro en nog om kortingscodes vragen ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

barcawinner schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:39:
[...]

Is meer zodat ik altijd wat geld en m'n bankpas, ID en schoolpas op zak heb :).
En m'n G3 heb ik sinds Januari zonder bescherming, die ziet er niet meer uit :+.
De GT99 heeft ook geen Gorilla Glass dus ik moet d'r wel wat voorzichtiger mee zijn.
dutchgio schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:53:
[...]

Van 4 euro en nog om kortingscodes vragen ook 8)7
Tja, je bent een Nederlander of je bent het niet :D .

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ook ik heb de GT99 besteld. Hij viel eigenlijk buiten mijn eisenpakket (max 130mm) maargoed voor deze prijs wil ik hem gerust eens uitproberen. Dan ga ik mijn iOcean X7 maar wegdoen zodra hij binnen is

Plus gratis koptelefoon erbij 8)7 Ik had weinig zin om nog meer TF cardreaders erbij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik kon alleen maar kiezen uit een touchpen en toolset voor de iphone. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ook de GT99 besteld, en deze gaat waarschijnlijk net als de T94 naar mijn kleine nichtjes als spelcomputer, maar mocht ie het goed doen dan blijft ie in huis. Dank voor de spot!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:00
DoeEensGek schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:33:
Door deze aanbieding ben ik ook in twijfel.

Zie maar een paar verschillen, 0.2 inch groter scherm.
Meer 2g freq. al maakt het volgens mij niks uit. GSM 900 / 1800 / 850 / 1900
Meer 3g freq. 3G , WCDMA 2100 / 850
Frontcamera bij de gt99 is 5mp bij m6589 is 2mp.
Battery, gt99 2000mAh, m6589 2500mAh .
en de gt99 is 2 gram lichter...

Gps zeggen ze niks over, maar zijn daar geen problemen mee bij de m6589? Dan denk ik toch aan de m6589 ipv. de gt99. Gps gebruik ik zo nu en dan wel. :)
Front camera van de Cubot M6589 is ook 5 MP weet ik uit ervaring :) GPS deed het op de M6589 ook goed.
Die 4 verschillende GSM frequenties hebben zo ongeveer alle telefoons. Bij WCDMA zijn alleen 2100 MHz en 900 MHz interessant.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
Heb de M6589 ook besteld. 108 euro. Had ze ook gemaild of ze een lagere waarde op het pakketje konden zetten. Dat kon niet, het wordt de officiële prijs dus. Nu toch nog maar hopen dat het zo aankomt zonder bijkomende kosten, maar dat valt dus af te wachten. (normaal een dikke 22euro)

[ Voor 10% gewijzigd door J.Mo op 30-09-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metal Earth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-08 16:40
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:16:
Ook ik heb de GT99 besteld. Hij viel eigenlijk buiten mijn eisenpakket (max 130mm) maargoed voor deze prijs wil ik hem gerust eens uitproberen. Dan ga ik mijn iOcean X7 maar wegdoen zodra hij binnen is

Plus gratis koptelefoon erbij 8)7 Ik had weinig zin om nog meer TF cardreaders erbij te nemen.
Laat maar weten als de IOcean X7 de deur uitgaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Ik krijg het niet voor elkaar om de prijs van de Cubot onder de 100 euro te laten zakken. Kiezende voor CUBOT GT99 4.5" MT6589 Quad-core Android 4.2 Intelligent Cellphone AUST Standard Black vraagt hij gewoon 160 dollar -$20 van de coupon = $140 = 103 euro

Is de actie toevallig alweer voorbij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Mijn pakket (Focalprice) is verzonder met BPost, heb al een tracknr. die werkt. Enig idee waarom ze nu hebben gekozen voor BPost, ipv. ChinaPost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gedoe pakketjes met batterijen die ze niet willen verzenden vanwege veiligheidsredenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
HowlingMad schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:34:
Ik krijg het niet voor elkaar om de prijs van de Cubot onder de 100 euro te laten zakken. Kiezende voor CUBOT GT99 4.5" MT6589 Quad-core Android 4.2 Intelligent Cellphone AUST Standard Black vraagt hij gewoon 160 dollar -$20 van de coupon = $140 = 103 euro

Is de actie toevallig alweer voorbij? :?
Gisteravond stond er nog 1 met een prijs van $138,- tussen. Alleen de zwarte was zo goedkoop.
Hou zou zomaar kunnen zijn dat dat een foutje was en dat de prijs nu is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
Was een actie, is nu voorbij spijtig genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Quad schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:40:
Gewoon een mediatek cpu dus GPS is daar hetzelfde. Er is wel een fix, paar pagina's terug. Of zoeken op MediaTek gps fix.
Helaas lost die fix het probleem niet helemaal op. Hij zorgt ervoor dat de GPS bruikbaarder is. Met de GPS implementatie in Chinese Mediatek toestellen zijn er eigenlijk 2 problemen:

1 - Het toestel staat geconfigureerd voor China (qua A-GPS en EPO), waardoor de eerste fix heel lang kan duren. Dit kun je relatief eenvoudig zelf oplossen met diverse tooltjes die beschikbaar zijn in de PlayStore. Hierdoor verloopt je initiële fix veel sneller en kun je dus sneller gebruik maken van je GPS.

2 - Het signaal dat komt van de GPS module (de datastroom) is niet constant. Om de ~0,5 sec. wordt het signaal onderbroken en verlies je dus als het ware heel even je fix. De build.prop fix die een aantal posts geleden werd genoemd, zorgt ervoor dat de onderbreking wat minder vaak voorkomt (om de ongeveer ~1 sec.), waardoor de GPS datastroom iets stabieler is en waardoor GPS programma's betrouwbaardere resultaten leveren. Maar helemaal oplossen van het probleem doet de fix niet. Als men dit probleem weet te fixen zou de GPS uitstekend werken.

Nou ja, en eigenlijk is er nog een 3de probleem en dat is dat de bouwkwaliteit van Chinese telefoons niet altijd je van het is, waardoor er of gewoon een slechte antenne is het toestel zit, of dat de antenne geen goed contact maakt. Maar goed in beide gevallen krijg je dan helemaal geen fix, of een heel zwak signaal. maar dat ligt niet aan de MTK Soc en geen enkele app of software fix gaat dat probleem verhelpen.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
guapper schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:53:
[...]

Gisteravond stond er nog 1 met een prijs van $138,- tussen. Alleen de zwarte was zo goedkoop.
Hou zou zomaar kunnen zijn dat dat een foutje was en dat de prijs nu is aangepast.
Het was een actie prijs, waren meer telefoons die in prijs waren verlaagd. Die actie liep tot en met 30 sept Chinese tijd. Door het te combineren met een 20$ coupon kreeg je dus een heel aantrekkelijke prijs.

Ook met inklaring (€13,50 + 21%BTW) á +- €25,- is hij nog steeds erg goedkoop.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
Quad schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:40:
[...]

Het was een actie prijs, waren meer telefoons die in prijs waren verlaagd. Die actie liep tot en met 30 sept Chinese tijd. Door het te combineren met een 20$ coupon kreeg je dus een heel aantrekkelijke prijs.

Ook met inklaring (€13,50 + 21%BTW) á +- €25,- is hij nog steeds erg goedkoop.
Oh, in dat geval is 30sept vroeg voorbij in China dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Tot en met. :+
Dus 29 september laatste dag.
Ah ja, haal dat altijd door de war. O-)

[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 30-09-2013 12:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Quad schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:44:
Tot en met. :+
Dus 29 september laatste dag.
Dan is het tot :p.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
FlowDesign schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:36:
[...]

Front camera van de Cubot M6589 is ook 5 MP weet ik uit ervaring :) GPS deed het op de M6589 ook goed.
Die 4 verschillende GSM frequenties hebben zo ongeveer alle telefoons. Bij WCDMA zijn alleen 2100 MHz en 900 MHz interessant.
Ontdekte later op een foto dat hij 4.9mp heeft volgens benchmark. Heb de m6589 maar genomen. Met name vanwege de iets grotere scherm. Ook al vind ik hem er ook iets mooier uitzien.
Wel een us adapter, en kon geen andere kleur kiezen want dan werd de prijs hoger.

De frequencies had ik al bekeken, voor het kpn netwerk. Maar noemde ze op omdat het mij het idee gaf dat er intern iets meer verschil was vergleken met gt99. Zou niet weten hoe dit te linken valt aan gps en dergelijke.. Als ik het zo begrijp word gps aangestuurd door de cpu en zou niks anders zijn...

Die actie code is volgens mij nog vandaag geldig, alleen bij de cubot aus en m6589 us stonden rechts bij de prijs een tijdklok die afliep. Weet niet of er nu andere aanbiediningen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 23:00
Gisteren heb ik hier een bericht geplaatst, tav engineering mode op android phones. Helaas heeft hier niemand op gereageerd. Onbekend maakt onbemind ?
Hier lees ik veel over slecht werkende GPS. Is het bij jullie bekend dat er op engineering mode heel veel verborgen instellingen voor de gps toegankelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Aloysxda schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:52:
Gisteren heb ik hier een bericht geplaatst, tav engineering mode op android phones. Helaas heeft hier niemand op gereageerd. Onbekend maakt onbemind ?
Hier lees ik veel over slecht werkende GPS. Is het bij jullie bekend dat er op engineering mode heel veel verborgen instellingen voor de gps toegankelijk zijn ?
Ja, maar ik heb er nog geen gvonden die het probleem van een haperende datastroom oplost. Jij wel?
(geen flame, oprechte vraag).
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen doen in de engineer mode is de A-GPS en EPO instellingen kunnen aanpassen. Ik heb geen instellingen m.b.t. tot de GPS instellingen zelf kunnen vinden.

Voor op MTK Soc's gebasseerde phones heb je de tool MobileUncle, waarmee je eenvoudig in het engineering menu van zowel Android als ook die van MTK zelf kan komen en waarden kunt aanpassen.

[ Voor 29% gewijzigd door Killer op 30-09-2013 16:00 ]

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aloysxda schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:52:
Het is juist in dit topic wel bekend dat de engineering mode, - op het gebied van gps, niet erg nuttig is, omdat deze instellingen zo goed als geen effect hebben op de gps kwaliteit dan wel te vinden zijn via instellingen > locatietoegang > gps satallieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zijn de Cubot GT99 gsm's momenteel niet meer leverbaar.
Mocht je er dus 1 willen dan moet je kijken of een webshop ze nog heeft, want nieuwe aanleveringen komen dus niet meer.

Sowieso liggen de grote leveranciers deze hele week stil ivm feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Vanmiddag maar de GT99 bij geekbuying gekocht. Stukje duurder dan Tmart maar lijkt in ieder geval een stuk betrouwbaarder.

Gelijk maar de hele mik mak erbij voor een tientje extra, waaronder de andere kleuren achterkantjes, extra accu en beschermhoesje.

En nu maar duimen op een speedy delivery! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
HowlingMad schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:49:
Vanmiddag maar de GT99 bij geekbuying gekocht. Stukje duurder dan Tmart maar lijkt in ieder geval een stuk betrouwbaarder.

Gelijk maar de hele mik mak erbij voor een tientje extra, waaronder de andere kleuren achterkantjes, extra accu en beschermhoesje.

Bij mij duurde het 12 dagen. :) Geekbuying is prima.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Laatst online: 17-09 10:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:41
Wat is er zo bijzonder aan deze GT99 Cubot??
Is hij echt zo goed voor onder de 100 euries?
Ben gewoon benieuwd vandaar mijn vraag.
HowlingMad schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:49:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
diquan2001 schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:19:

[...]
Jep maar hij is niet meer te krijgen voor minder dan €100..
Bij geekbuying 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Killer schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:53:
[...]

Ja, maar ik heb er nog geen gvonden die het probleem van een haperende datastroom oplost. Jij wel?
(geen flame, oprechte vraag).
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen doen in de engineer mode is de A-GPS en EPO instellingen kunnen aanpassen. Ik heb geen instellingen m.b.t. tot de GPS instellingen zelf kunnen vinden.

Voor op MTK Soc's gebasseerde phones heb je de tool MobileUncle, waarmee je eenvoudig in het engineering menu van zowel Android als ook die van MTK zelf kan komen en waarden kunt aanpassen.
Ik kan deze app aanraden:
Google Play: MTK Engineering Mode

Kom je een stuk sneller in Engineermode dan via MobileUncle. Die laatste blijft vaak hangen bij mij door, ironisch genoeg, de ontbrekende GPS.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:41
Maar dan nog steeds de vraag wat is er zo goed aan deze Cubot GT99??
Pistolebob schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:33:
[...]

Bij geekbuying 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
diquan2001 schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:57:
Maar dan nog steeds de vraag wat is er zo goed aan deze Cubot GT99??

[...]
Degelijk toestel wat alle sensoren heeft als kompas bijvoorbeeld.
Maar voor 88,- is hij veruit de beste prijs/kwaliteit/prestatie die je kan doen.

Want ja, Quadcore, 720P scherm, prima accu naar het schijnt, almost stock Android.. En dat voor die prijs. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Het verbaasd me wel dat er nog geen topic is voor de Cubot GT99 / M6589 / One. Voelt iemand zich geroepen? (Ik helaas niet, te weinig tijd om het fatsoenlijk te onderhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:20:
Het verbaasd me wel dat er nog geen topic is voor de Cubot GT99 / M6589 / One. Voelt iemand zich geroepen? (Ik helaas niet, te weinig tijd om het fatsoenlijk te onderhouden)
Een topic voor deze Cubot serie is misschien wel de moeite waard inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 10:01
vanmorgen las ik in dit forum de leuke septemberkorting van Tmart die nog maar één dagje geldig was, en daardoor heb ik een impulskoop gedaan. Maar ik wilde toch niet zo zeer de Cubot 99, maar ik ben voor de Cubot One gegaan ( ongeveer hetzelfde maar vind ik mooier, die andere oogt zo plastiekerig op de foto's ) Voor €129,79 euro gekocht ( eigenlijk weinig geld voor zo'n up to date smartphone toch 8) )

Pas later kwam de vraag in me op of die online winkel überhaupt te vertrouwen was :?
ik ging er gewoon van uit dat de shops die mede tweakers hier vernoemen wel ok waren :X

heeft er al iemand besteld, want ik lees nogal wat negatieve berichten als ik op google ga zoeken.
en weet ook iemand met welke opschrift ze hun pakjes verzenden ivm invoerrechten e.d. ?

even wat nieuws ivm m'n 2 aankopen bij focalprice.
ik had pech met de M6589 dat de gps gewoon niet goed werkte, navigeren was onmogelijk. de gsm is inmiddels bij hen terug en word nagekeken, normaal krijg ik gewoon een nieuwe. ( heb hen wel gevraagd eerst te testen of de gps dan wel werkt die ze me gaan opsturen )
m'n A6589 is onderweg ZOEK geraakt :s zeer apart
http://directlinktrackedp...=0&order_no=RE630581963SE
ik heb de Post gebeld, en de douane ging m'n pakje zoeken, maar ze kunnen het niet vinden kreeg ik per brief :-(
http://track.bpost.be/etr...i-v000814-online-pr-node4
ook dit aan focalprice voorgelegd, ze stelde voor nog een weekje te wachten, daarna moest ik weer contact opnemen, wat ik gedaan heb, en ik wacht op antwoord.

tot nu toe verloopt alles zeer netjes, ik ben benieuwd ;)

Ik heb al meerdere dingen besteld, maar dit keer heb ik twee keer pech achter elkaar...iig krijg ik nu wel te zien hoe respectabel die winkel is :9

[ Voor 46% gewijzigd door Dinny op 30-09-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
DoeEensGek schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:24:
[...]

Eerst even afwachten tot er meerdere mensen deze in het bezit hebben.

Die Cubot One is sowieso nogo. Regelrechte kloon van de HTC One.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diquan2001 schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:19:
Er is niks goeds aan, hij is gewoon gigantisch cheap en redelijk acceptabel ;) Heb je meer geld om uit te geven zou ik dat zeker doen.

Goed nieuws: nieuws: CyanogenMod gaat MediaTek-socs ondersteunen
Zou kunnen betekenen dat je eindelijk een fatsoenlijke ROM kan krijgen op de elcheapo smartphones. Wellicht een reden om de Faea F2S te kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 01-10-2013 08:24 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techdy heeft dan toch besloten om de Bear Pro te leveren?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p0o3R8v.jpg
Nu ja... No payment from me. Ze mogen hem houden.
Eerst met veel lawaai aankondigen en daarna melden dat je hem niet krijgt. Ondertussen heb ik een Xiaomi Mi-2 M2S en ben er supertevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:22:
[...]

Er is niks goeds aan, hij is gewoon gigantisch cheap en redelijk acceptabel ;) Heb je meer geld om uit te geven zou ik dat zeker doen.

Goed nieuws: nieuws: CyanogenMod gaat MediaTek-socs ondersteunen
Zou kunnen betekenen dat je eindelijk een fatsoenlijke ROM kan krijgen op de elcheapo smartphones. Wellicht een reden om de Faea F2S te kopen.
_/-\o_ :9~

Als er cyanogenmod voor 1 mt6589 toestel is, volgen er vanzelf meer, want de meeste hardware is zo goed als gelijk en kun je het dus vrij eenvoudig porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 19:10
Pistolebob schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:33:
[...]

Bij geekbuying 120
Zo te zien is ie bij dat TMart nu in de EU versie in de aanbieding.
http://www.tmart.com/CUBO...andard-White_p211229.html voor 103,-. Weet niet of je nog een coupon code in kunt voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:22:
[...]

_/-\o_ :9~

Als er cyanogenmod voor 1 mt6589 toestel is, volgen er vanzelf meer, want de meeste hardware is zo goed als gelijk en kun je het dus vrij eenvoudig porten.
Zoals HTC tig toestellen uit bracht welke dezelfde soc hadden als de HTC Desire HD had en daardoor werden er vaak custom roms van die toestellen naar de HTC Desire HD geport, alleen vaak werkte dan sommige belangrijke functies niet of gedeeltelijk zoals vaak de camera.

Dus een custom ROM voor een toestel betekend nog niet dat we dan op korte termijn volledig functionerend custom roms kunnen verwachten en ik zie liever gewoon goeie stock roms, dan heb je ook niet zo zeer custom roms nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:29:
[...]

Zoals HTC tig toestellen uit bracht welke dezelfde soc hadden als de HTC Desire HD had en daardoor werden er vaak custom roms van die toestellen naar de HTC Desire HD geport, alleen vaak werkte dan sommige belangrijke functies niet of gedeeltelijk zoals vaak de camera.

Dus een custom ROM voor een toestel betekend nog niet dat we dan op korte termijn volledig functionerend custom roms kunnen verwachten en ik zie liever gewoon goeie stock roms, dan heb je ook niet zo zeer custom roms nodig.
Dat komt omdat de rest van de hardware niet hetzelfde is.
Dus bluetooth, RIL-files, camera, wifi, touchscreen drivers, opslaglocaties en voor de mediatek toestellen dus ook dual-sim implementatie.
Er zal ongetwijfeld iets niet hetzelfde zijn, maar dat zal aanzienlijk minder zijn dan de verschillen tussen HTC-toestellen, die ook nog eens verschillen van resolutie/schermgrootte waardoor je alle .png's kunt gaan resizen..

Maar zodra er een redelijk stabiele build is, ben ik van plan om m te porten naar de iOcean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:09:
Techdy heeft dan toch besloten om de Bear Pro te leveren?
Ik heb de Bear Basic in bestelling staan, alleen de specificaties op de website zijn weg en daarbij is het alleen mogelijk via CC te betalen. Wat denken jullie te mooi om waar te zijn? 199$ voor een Qualcomm 600 + 2GB RAM? Ik heb een beetje mijn twijfels, aan de ene kant ben ik gewoon verzekerd, aan de andere kant is het een hoop gedoe(verzekering) en als laatste, het zou natuurlijk geweldig zijn als het wel ECHT was ....

Lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
http://www.modaco.com/top...root-info-benchmarks-etc/

Ik krijg mijn Xiaocai X9 hoop ik snel binnen. Op de bovenstaande link alle informatie mbt. rooten, custom roms, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
MIUI adviseer ik je niet, deze is vol bloatware en geen Playstore.
THL W100 port is erg goed en clean. LewaOS kreeg ik niet aan de praat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Hoe is de originele rom? Als die namelijk gewoon goed en soepel werkt, hoef ik geen custom rom. Ook al is dit 'CaiOS'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 12:35
Quad schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:41:
MIUI adviseer ik je niet, deze is vol bloatware en geen Playstore.
THL W100 port is erg goed en clean. LewaOS kreeg ik niet aan de praat.
Bloatware? Geen playstore?

Iemand heeft zijn huiswerk niet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mitch187 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:30:
[...]

Chinese MIUI heeft vaak een alternatieve market aka bloatware en geen google playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Tremio schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:20:
Hoe is de originele rom? Als die namelijk gewoon goed en soepel werkt, hoef ik geen custom rom. Ook al is dit 'CaiOS'
Vol met Chinese apps, heb er te veel van verwijderd waardoor hij niet meer bootte. en dus verplicht een custom ROM moest installeren.
mitch187 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:30:
[...]

Heb mijn huiswerk wel gedaan, heb hem gedraaid gehad. Had een Chinese market erop staan en bomvol Chinese tekens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Er is een reden dat er bijna geen play store te vinden valt op Chinese telefoons, maar ik denk dat iedereen dat hier wel begrijpt. Ten tweede, Xiaomi.eu ( Waar naar gelinkt werd. ) klinkt niet echt als een Chinese site? De Xiaomi roms daar hebben standaard Google Apps, de andere niet, deze zullen door een extra zipje geflashed moeten worden.

Teevens, Cyanogenmod heeft standaard ook geen Google Apps, deze moeten ook los geflashed worden?
http://wiki.cyanogenmod.org/w/Gapps
Google Apps are NOT SUPPORTED in any way by Cyanogenmod.
Dus nogmaals, hoezo heeft de ene geen play store en de andere wel?

@edit Misschien moet je een engelse/internationale versie downloaden van een custom rom? Als je een custom rom gemaakt van en voor Chinezen is de kans aanwezig dat hier Chinese dingen in voorkomen.

[ Voor 22% gewijzigd door mitch187 op 01-10-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:21

Garyu

WW

Quad schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:51:
[...]

Ik ga niet echt een review schrijven, maar kan je wel vertellen dat het batterij gebruik echt uitstekend is, voor licht gebruik.
Enige minpunt wat ik gevonden heb is het scherm wat niet goed is deze is veel te blauw. Maar voor mijn ma maakt het totaal niet uit. GPS nog niet echt kunnen testen, WiFi is perfect. de snelheid ook etc.
Dank :)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

mitch187 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:48:
Er is een reden dat er bijna geen play store te vinden valt op Chinese telefoons, maar ik denk dat iedereen dat hier wel begrijpt. Ten tweede, Xiaomi.eu ( Waar naar gelinkt werd. ) klinkt niet echt als een Chinese site? De Xiaomi roms daar hebben standaard Google Apps, de andere niet, deze zullen door een extra zipje geflashed moeten worden.

Teevens, Cyanogenmod heeft standaard ook geen Google Apps, deze moeten ook los geflashed worden?
http://wiki.cyanogenmod.org/w/Gapps
Dat heeft niks met China te maken maar met het feit dat Android vrij te gebruiken is (open source) en Google Apps niet. Voor de verandering houdt China zich hier dus aan copyrights :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Marzman schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:17:
[...]
Dat heeft niks met China te maken maar met het feit dat Android vrij te gebruiken is (open source) en Google Apps niet. Voor de verandering houdt China zich hier dus aan copyrights :)
Precies. In de formele Cyanogenmod-versies zit NOOIT ondersteuning voor Google Play of welke andere Google app dan ook. Die moet je altijd apart flashen.

Alleen sommige niet officiële Cyanogenmod-ports hebben ondersteuning voor Google Apps, maar die zul je niet via de Cyanogenmod-site vinden.

Allemaal omdat de Google Apps inderdaad niet open source zijn, iets wat ik persoonlijk wel jammer vindt, omdat ik er van overtuigd ben dat de Play Store veel beter zou kunnen worden gemaakt wanneer developers hiermee vrijelijk aan de slag konden.

Overigens is het onzin om te beweren dat de Google Playstore op heel veel Chinese telefoons of tablets te vinden is, zoals hierboven beweert wordt. Vrijwel alle mid-end toestellen hebben gewoon volledige Play-ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

mitch187 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:48:

Dus nogmaals, hoezo heeft de ene geen play store en de andere wel?
Google apps is geen onderdeel van android, en zeker geen open source. Om als fabrikant gapps (playstore/maps) erop te zetten moet je je telefoon certficeren bij google. (wat een vaag proces is, want de voorwaarden/kosten daarvoor zijn onduidelijk)

Wat als gebruiker een optie is is om via restore er zelf google apps op te flashen, maar het is technisch best mogelijk dat google dit ooit dichtzet. Custom roms mogen google appls ook niet echt verspreiden, je kopieert immers software van google. uiteraard zijn er custom roms die zich daar niet zoveel van aan trekken, maar dat is een apart topic waard.

En uiteraard zijn er een paar chinese fabrikanten die google apps er half op zetten, waarbij het vervolgens niet goed functioneert .....En het staat er af en toe goed op inderdaad. O-)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
En misschien omdat Chinezen geen betaalde apps hebben op de Play store? Waardoor veel Chinese apps er niet te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Helaas geen 88,- maar met code
Members only:
krijg je wel 5% korting op je order @ Tmart.com, dus een telefoon voor 98,- excl. importkosten.

Code geldig tot 4 Oktober, net als de aanbieding.

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 01-10-2013 20:20 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 16:50
Quad schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:18:
Helaas geen 88,- maar met code
Members only:
krijg je wel 5% korting op je order @ Tmart.com, dus een telefoon voor 98,- excl. importkosten.

Code geldig tot 4 Oktober, net als de aanbieding.
Klinkt goed, maar net even gekeken; voor deze aanbieding kunnen geen couponcodes opgegeven worden... Gooi ik een zwarte GT99 in mijn mandje, dan kan ik wel couponcodes invoeren. Het is dus uit met de pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Gooi er een gift bij van minder dan een eurootje en het werkt wel. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenix
Quad schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:34:
Gooi er een gift bij van minder dan een eurootje en het werkt wel. :P
Hm, bedankt voor de tip. That might do the trick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hoe zit het met de betrouwbaarheid van Tmart? zit er ook aan te denken om een Cubot GT99 daar te bestellen tegen die actieprijs, aangezien hij bij Bangood nog steeds uitverkocht is :(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

DoeEensGek schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:24:
[...]

Dus... iemand..? O-)
Speedway4 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Ik heb de Bear Basic in bestelling staan, alleen de specificaties op de website zijn weg en daarbij is het alleen mogelijk via CC te betalen. Wat denken jullie te mooi om waar te zijn? 199$ voor een Qualcomm 600 + 2GB RAM? Ik heb een beetje mijn twijfels, aan de ene kant ben ik gewoon verzekerd, aan de andere kant is het een hoop gedoe(verzekering) en als laatste, het zou natuurlijk geweldig zijn als het wel ECHT was ....

Lastig
Het is geen qualcomm maar ik zag wel deze 2GB+32GB MTK6589T te koop onder de 200 dollar. Geen idee of het iets is. Ook geen idee of de site betrouwbaar is. Ik heb er wel mijn Cubot GT99 besteld, dus ik hoop het wel :D
POMP king2 W99 5.0 "Android 4.2.1 2GB+32GB MTK6589T
http://www.tmart.com/POMP...andard-White_p210722.html
http://www.tmart.com/POMP...andard-Black_p210723.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wacht eerst even mijn telefoon af. ;). Ze hebben wel een hoop aanbiedingen bij tmart.
Hoor nog niks over verzenden, verwacht dus pas volgende week als feest weer over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje? Weet iemand of de Huawei Ascend P1 4G LTE echt geschikt is voor het 4G netwerk in Nederland?
Heeft iemand deze phone en werkt deze op 4G? Is de batterij goed?

Is dit een goede prijs?
http://www.aliexpress.com...ck/404310_1324222230.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:16:
Vraagje? Weet iemand of de Huawei Ascend P1 4G LTE echt geschikt is voor het 4G netwerk in Nederland?
Heeft iemand deze phone en werkt deze op 4G? Is de batterij goed?

Is dit een goede prijs?
http://www.aliexpress.com...ck/404310_1324222230.html
Hmmm zo te zien hangt dat af van welke versie het precies is. Als je zoekt o Huawei Ascend P1 op http://pdadb.net/index.php?m=search&quick=1, kan je zien dat de verschillende uitvoeringen verschillende frequenties ondersteunen. Ook de NL providers gebruiken verschillende frequenties, dus je zal moeten uitvissen welke frequentie jouw provider gebruikt en dan bij de shop vragen of ze een werkende versie opsturen.
De Huawei T9200 heeft een TI Omap 4460, daar zie ik geen LTE frequenties bijstaan
De Huawei T9202L-1/2/3/4 hebben een Qualcomm Snapdragon S4 MSM8960, maar daar staan per soort verschillende ondersteund frequenties bij.

edit: als ik de link in jouw post volg, is bij de screenshots van de telefoon te zien dat het om de T9202L-1 gaat en dat die 4G Network LTE 800/1800/2600 ondersteunt. Nou moet je dus alleen nog uitvissen welke frequentie jouw provider gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 02-10-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
Iemand al nieuws van Tmart ivm de Cubot's? Bij mij nog steeds aan het 'processen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
J.Mo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:30:
Iemand al nieuws van Tmart ivm de Cubot's? Bij mij nog steeds aan het 'processen'.
Volgens mij is het feest in china en duurt het allemaal wat langer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Er stond een verzenddatum van 3 tot 7 dagen bij, dus geduld.
Overigens horen deze vragen in \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Hallo

Welke chinese smartphone zou ik het beste kunnen kopen voor ongeveer 200 euro? Het scherm mag niet groter zijn dan 4,7 inch.
En waar zou ik die het beste bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat heb je zelf gevonden?
Wij zijn niet bepaald een helpdesk en veel, heel veel informatie is in dit topic te vinden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veenix
Het is geen qualcomm maar ik zag wel deze 2GB+32GB MTK6589T te koop onder de 200 dollar. Geen idee of het iets is. Ook geen idee of de site betrouwbaar is. Ik heb er wel mijn Cubot GT99 besteld, dus ik hoop het wel :D
POMP king2 W99 5.0 "Android 4.2.1 2GB+32GB MTK6589T
http://www.tmart.com/POMP...andard-White_p210722.html
http://www.tmart.com/POMP...andard-Black_p210723.html
Die POMPs hebben een batterij van 1700mA. Da's niet veel. Misschien dat ze er daarom gelijk maar twee van meeleveren. Bovendien is het een gewoon scherm van 1280x720. Ik zie niets van IPS, laat staan OGS.. Er wordt doorgaans altijd wel ergens op bezuinigd... Misschien ook op de camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Hoe deed de MTK6577 het eigenlijk qua accuverbruik? Oké? Die toestelletjes kosten tegenwoordig geen drol meer (rond de 60 euro). Leuk voor ouders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Domokun schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 02:44:
Hoe deed de MTK6577 het eigenlijk qua accuverbruik? Oké? Die toestelletjes kosten tegenwoordig geen drol meer (rond de 60 euro). Leuk voor ouders :).
De mijne doet net aan een dag met één lading. De batterij is 1500mAh, maar daar geloof ik geen snars van ;)
Pagina: 1 ... 79 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.