Ik ben zelf ook erg benieuwd naar deze telefoon, wacht zelf nog even op de introductie van de Oppo N1. Zelf gebruik ik nog regelmatig gps, hoe werkt dat met deze telefoon? Snel een fix, en behoud hij dat ook?PuzzleSolver schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:35:
Hoi,
Net de ZOPO zp990 gekocht.
http://zopomobile.cn/?pro...2gb-android-os-phone-copy?
Ik zat al een tijd te wachten op een 6" full-hd telefoon met minimale rand om mijn Note 1 te vervangen. De telefoon is even breed en iets hoger als mijn note 1.
Ik heb 'm besteld via de zopomobileshop. Deze kunnen verschepen vanuit talie met de garantie dat je geen douane problemen hebt. De verzending uit talie koste 44 dollar en ik was in totaal 320 Euro kwijt,
Donderdag 12 september besteld en dinsdag 17 september was hij binnen.
Hij werd geleverd met screen protector op het scherm, Engelse taal geïnstalleerd en alles getest. Ook kreeg ik er een smartcover bij.
YouTube: SMART VIEW FLIP COVER CASE FOR ZOPO ZP990 REVIE
In de video locked de telefoon alleen, bij mij komt de tijd ook netjes in het transparante venster van de cover. Ook als je gebeld wordt komt de beller en de slide icoontjes netjes in het venster van de cover zodat je niet open hoeft te klappen.
Tot nu toe erg tevreden over de telefoon, hij doet alles. Browsen, 1080p video streamen vanaf tweakers, Wifi, 3G, Sensors, play store, gmail, Bellen en gebeld worden, Alles doet het precies zoals je mag verwachten van een Android telefoon.
En hij past nog steeds in mijn broekzak
iOcean X7 is een leuk toestel, ben er zeer tevreden over. Lees wel over de nodige kapotte (gebarsten) schermen in het iOcean topic, maar heb dit zelf gelukkig nog niet meegemaakt.
Waarom heb je die eigenlijk gekocht? Er zijn vergelijkbare telefoons te koop van bekendere merken voor minder geld.roontje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:20:
heeft er iemand ervaringen met de Pulid F13?? Of uberhaupt Pulid. Is een nieuw merk naar het schijnt.
druk en typefouten voorbehouden
Ik heb trouwens niks kunnen vinden op tweakers over de:
POMP W99
Android 4.2.2, 5.0 inch HD Capacitive Screen , MTK6589T 1.5GHz Quad Core, ROM: 32GB , RAM: 2GB , Dual SIM , WCDMA & GSM Network
YouTube: POMP W99 2GRAM 32GROM MTK6589T QUADCORE ANDROID 4 2 PHONE
POMP W99
Android 4.2.2, 5.0 inch HD Capacitive Screen , MTK6589T 1.5GHz Quad Core, ROM: 32GB , RAM: 2GB , Dual SIM , WCDMA & GSM Network
Omdat hij best duur is in verhouding met andere telefoons.Tremio schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:55:
Ik heb trouwens niks kunnen vinden op tweakers over de:
POMP W99
Deze is wel erg goedkoop trouwens: http://www.banggood.com/P...1-Smartphone-p-76152.html
Met een kortingscoupon krijg je verdorie een quadcore telefoon voor onder de €100,-**

**excl. import etc.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
199$ duur?Quad schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:02:
[...]
Omdat hij best duur is in verhouding met andere telefoons.
Deze is wel erg goedkoop trouwens: http://www.banggood.com/P...1-Smartphone-p-76152.html
Met een kortingscoupon krijg je verdorie een quadcore telefoon voor onder de €100,-**![]()
**excl. import etc.
http://www.eforchina.com/...Id=&coupon=CHINAPRICES_RU
Ik kijk op officiële site. Op Banggood staat hij ook goedkoper inderdaad.
⏩ PVOutput☀️
Met een kortingscoupon zit je dan rond de 190$.... maar het design staat me niet erg aan..
Hallo, ik heb een OrientPhone besteld bij Orientdeal en deze is via DHL opgestuurd.
Alleen bij aankomst blijkt alleen de lader, usb-kabel en een oortelefoon aanwezig, de telefoon + accu ontbreekt.
Het lijkt erop dat er onderweg bij DHL iets is uitgehaald, maar dat kan ik niet aantonen.
Op het pakket staat 0,5kg, maar mijn weegschaal zegt 0,3kg.
Volgens DHL moet de verzender een claim indienen, deze is geïnformeerd, maar wilde eerst wat foto’s (van een lege doos?)
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Hoelang kan dit gaan duren of ben ik gewoon mijn geld kwijt (toestel € 144 + verzenden € 23 + doune € 28)
Ik heb betaald via Paypal, is het beter om die in te lichten?
Alvast bedankt!
Alleen bij aankomst blijkt alleen de lader, usb-kabel en een oortelefoon aanwezig, de telefoon + accu ontbreekt.
Het lijkt erop dat er onderweg bij DHL iets is uitgehaald, maar dat kan ik niet aantonen.
Volgens DHL moet de verzender een claim indienen, deze is geïnformeerd, maar wilde eerst wat foto’s (van een lege doos?)
Hoelang kan dit gaan duren of ben ik gewoon mijn geld kwijt (toestel € 144 + verzenden € 23 + doune € 28)
Alvast bedankt!
Aangezien de Aldi ook omgelabelde Chineze toestellen verkoopt vroeg ik me af of jullie de komende aanbieding herkennen (sorry voor de crappy pic) en wat jullie mening erover is:

- 5" IPS 1920x1080
- Android 4.2
- 1.5 GHz Quad-Core MT6589T
- TriBand GSM
- Dual Band UMTS 42.2Mbps/11.5Mbps
- Dual SIM (normaal/micro)
- 16 GB opslag waarvan 11 GB beschikbaar
- 1 GB werkgeheugen
- 13 MP camera met Dual LED flits
- 5 MP front camera met LED flits
- WiFi 802.11 b/g/n
- Bluetooth 4.0
- GPS/A-GPS/EPO
- Accu 2300 mAh
- Afmetingen 144 x 68.9 x 9.8 mm
- Gewicht 155 g
- 2 jaar garantie
op zich best duur... kan prima 100 euro goedkoper lijkt mij
Mooie specs maar veel te duur!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Leg 11 € bij en je hebt een Xiaomi M2S 32GB incl. shipping bij ibuygou.Nielson schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:58:
Wolfgang AT-AS50SE vanaf 28-09 voor 339,-
Plaatje is idd niet zo heel best. Krijg je de folder al vroeg? omdat ik 'm nog niet kan vinden op internet. Lijkt qua vorm op het ontwerp van Iocean, maar het kan ook wat anders zijn, dus een beter plaatje zou voor meer opheldering kunnen zorgen.Nielson schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:58:
Aangezien de Aldi ook omgelabelde Chineze toestellen verkoopt vroeg ik me af of jullie de komende aanbieding herkennen (sorry voor de crappy pic) en wat jullie mening erover is:
Offtopic: Stiekem hoop ik natuurlijk niet dat hij veel gelijkenis met de Iocean vertoont, nu zit iedereen te kijken naar mijn telefoon en zich af te vragen wat het voor telefoon is. (Een aantal zie je kijken, maar houden vervolgens hun mond, geweldig
Dat is dus een iOcean. Die maakt Alps, en daar kopen ze bij Aldi (wolfgang) hun telefoons ook in.Nielson schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:58:
[afbeelding]Wolfgang AT-AS50SE vanaf 28-09 voor 339,-
- 5" IPS 1920x1080
- Android 4.2
- TriBand GSM
- 1 GB werkgeheugen
- WiFi 802.11 b/g/n
- Bluetooth 4.0
- GPS/A-GPS/EPO
- Accu 2300 mAh
- Gewicht 155 g
- 2 jaar garantie
Maken ze dus een mooie winst op per telefoon.
Mhm, ik verwacht toch dat ik de Zopo ZP990 ga kopen, nu mijn SGS3 is gesneuveld. Anders had ik nog gewacht tot de Oppo N1, maar denk niet dat ik dat nu ga doen. Al duurt het toch een paar dagen met het geld overmaken naar Paypal, dus dan is die introductie al geweest en kan ik altijd nog even kijken. Nu nog maar even terug naar mijn Samsung Ativ S, en dat terwijl ik net had bedacht dat WP8 voor mij toch een stuk minder prettig werkte dan Android. -.-

Ook een 'item not received' claim indienen bij paypal. Moet wel binnen 45 dagen.RichardvdZee schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:55:
Hallo, ik heb een OrientPhone besteld bij Orientdeal en deze is via DHL opgestuurd.
Alvast bedankt!
Je kan tegenwoordig via iDeal geld op je paypal zetten, dan is het direct beschikbaar.EdwardvGelder schreef op donderdag 19 september 2013 @ 01:11:
Mhm, ik verwacht toch dat ik de Zopo ZP990 ga kopen, nu mijn SGS3 is gesneuveld. Anders had ik nog gewacht tot de Oppo N1, maar denk niet dat ik dat nu ga doen. Al duurt het toch een paar dagen met het geld overmaken naar Paypal, dus dan is die introductie al geweest en kan ik altijd nog even kijken. Nu nog maar even terug naar mijn Samsung Ativ S, en dat terwijl ik net had bedacht dat WP8 voor mij toch een stuk minder prettig werkte dan Android. -.-
Je kan m ook koppelen, dan schrijft ie het vanzelf van je bankrekening af, zonder dat je het zelf naar paypal hoeft over te schrijven..Momus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:49:
[...]
Je kan tegenwoordig via iDeal geld op je paypal zetten, dan is het direct beschikbaar.
Hahaha hilarisch. Een iOcean X7 turbo. Twee keer te duur en het stomme merk Wolfgang erop geplakt.Nielson schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:58:
[afbeelding]Wolfgang AT-AS50SE vanaf 28-09 voor 339,-
- 5" IPS 1920x1080
- Android 4.2
- TriBand GSM
- 1 GB werkgeheugen
- WiFi 802.11 b/g/n
- Bluetooth 4.0
- GPS/A-GPS/EPO
- Accu 2300 mAh
- Gewicht 155 g
- 2 jaar garantie
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Even ter informatie:
ik had op Focalprice 2 persoonlijke coupons voor 10% korting. Deze waren 'expired', maar niet gebruikt.
Ik heb toen een bericht gestuurd met de reactie of deze geactiveerd konden worden. Dat kon
Dus beide geactiveerd. Toen de volgende dag nog een bericht verstuurd met de vraag of hier één coupon met 20% korting gemaakt kon worden. Dit kon ook!
Dus voor iedereen die nog coupons heeft bij Focalprice: zo kan je heel goedkoop een mooi toestel kopen. Ik heb daarnaast gevraagd waarom ze de ZOPO C2 MTK 6589T en de JIAYU G4T 2GB niet verkopen. Waarschijnlijk gaan ze deze dus binnenkort ook verkopen... Nu even wachten tot ze op de website staan
ik had op Focalprice 2 persoonlijke coupons voor 10% korting. Deze waren 'expired', maar niet gebruikt.
Ik heb toen een bericht gestuurd met de reactie of deze geactiveerd konden worden. Dat kon

Dus voor iedereen die nog coupons heeft bij Focalprice: zo kan je heel goedkoop een mooi toestel kopen. Ik heb daarnaast gevraagd waarom ze de ZOPO C2 MTK 6589T en de JIAYU G4T 2GB niet verkopen. Waarschijnlijk gaan ze deze dus binnenkort ook verkopen... Nu even wachten tot ze op de website staan
Dat klopt, maar niet voor dergelijke bedragen meestal.dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:51:
[...]
Je kan m ook koppelen, dan schrijft ie het vanzelf van je bankrekening af, zonder dat je het zelf naar paypal hoeft over te schrijven..
Ik weet niet beter dan dat mijn PayPal account gekoppeld is aan mijn bankrekening (of creditcard) en dat ik daar mee kan betalen wat ik wil.Momus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:09:
[...]
Dat klopt, maar niet voor dergelijke bedragen meestal.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Aan je creditcard wel ja. Aan je bankrekening niet.FlowDesign schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:31:
[...]
Ik weet niet beter dan dat mijn PayPal account gekoppeld is aan mijn bankrekening (of creditcard) en dat ik daar mee kan betalen wat ik wil.
Lijkt me sterk, ik heb geen CC maar wel Paypal.
hoidoei
Paypal is bij mij zowel aan CC als aan mijn bankrekening gekoppeld, geen probleem hoor!Momus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:40:
[...]
Aan je creditcard wel ja. Aan je bankrekening niet.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Even voor de duidelijkheid, een directe afschrijving vanaf je bankrekening, kan niet boven een bepaald bedrag.
Vanaf je CC kan dat wel en met een uitgestelde betaling vanaf je bankrekening kan het ook.
Vanaf je CC kan dat wel en met een uitgestelde betaling vanaf je bankrekening kan het ook.
Kun je wat vertellen over de GPS functionaliteit van de iOcean X7 (Turbo)? Het lijkt een heerlijk toestel voor deze prijs maar ik zou graag een werkende GPS hebben op mijn komende smartphone.Lord_Dain schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:12:
iOcean X7 is een leuk toestel, ben er zeer tevreden over. Lees wel over de nodige kapotte (gebarsten) schermen in het iOcean topic, maar heb dit zelf gelukkig nog niet meegemaakt.
Heb je m toevallig ook besteld via focalprice en heb je invoerrechten moeten betalen?
Dank!
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Er stond iets van 4 euro op me paypal.Momus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:10:
Even voor de duidelijkheid, een directe afschrijving vanaf je bankrekening, kan niet boven een bepaald bedrag.
De rest van de 160 euro kon direct betaald worden vanaf mn bankrekening; niets geen uitgestelde betaling.
Ik kon het de laatste paar keer niet...dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:38:
[...]
Er stond iets van 4 euro op me paypal.
De rest van de 160 euro kon direct betaald worden vanaf mn bankrekening; niets geen uitgestelde betaling.
Bron? Want ik zie bij Paypal dat er geen limiet op zit, tenzij je je rekening nog niet hebt geverifieerdMomus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:10:
Verwijderd
Hoe weten we dit zeker, of is het omdat dit toestel 'a la' iOcean X7 Turbo is?XanderDrake schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:51:
[...]
Hahaha hilarisch. Een iOcean X7 turbo. Twee keer te duur en het stomme merk Wolfgang erop geplakt.
iOcean heeft bijv. namelijk 2000Mah accu ipv 2300Mah
Bron is eigen ervaring...yodeluxe schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:57:
[...]
Bron? Want ik zie bij Paypal dat er geen limiet op zit, tenzij je je rekening nog niet hebt geverifieerd
Mijn PayPal is gekoppeld aan mijn bankrekeningnummer, ik heb dus geen geld op mijn PP rekening staan.
Ik doe regelmatige grote kopen van +100 euro en soms een uitschieter naar + €500,-
Dit allemaal werkt perfect via PayPal die via incasso van mijn rekening haalt.
Maar dat is een andere discussie, ik zit te twijfelen over de €100,- quadcore telefoon.
⏩ PVOutput☀️
De meeste wolfgangs zijn Amoi-toestellen.
Even gechecked: er komt wel een Amoi Big V - full hd uit deze maand, maar die zou 2Gb intern hebben en ziet er ook anders uit.
Dus nog geen idee welk chinees toestel dit zou moeten zijn...
Even gechecked: er komt wel een Amoi Big V - full hd uit deze maand, maar die zou 2Gb intern hebben en ziet er ook anders uit.
Dus nog geen idee welk chinees toestel dit zou moeten zijn...
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:03:
[...]
Hoe weten we dit zeker, of is het omdat dit toestel 'a la' iOcean X7 Turbo is?
Weet je niet zeker. Zo overigens eerder een X7 plus zijn met die 16GB ROM en 13mp camera.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:03:
[...]
Hoe weten we dit zeker, of is het omdat dit toestel 'a la' iOcean X7 Turbo is?
andere goede kandidaat:
Neken N6/Star P5005/Feitheng P5005
Overigens bezit zowel de Iocean als de Neken geen dual LED flits / front LED flits
edit:url gewijzigd
[ Voor 7% gewijzigd door Blastpe op 19-09-2013 11:40 ]
Ondertussen heb ik al aantal dagen een Lenovo S750 binnen. Besteld op Aliexpress bij Elijah Store, totaal betaald 166 euro inclusief 16GB microSD en screen protector.
Toestel zelf is zeer degelijk, voelt stevig aan. Enige minpunt is de grootte, er zit een vrij grote bezel rond het scherm, maar nog steeds handelbaar.
Toestel geflasht met de etotalk rom, werkt zeer stabiel, en play store + alle google apps zijn beschikbaar. Ik zit nog wat in de knoop met dialer, ben er nog niet uit hoe ik de lenovo dialer deftig moet vervangen. GPS werkt prima, krijg vrij snel een fix en deze is ook stabiel. Scherm is prima, goed helder, en reageert goed. Over batterijduur heb ik nog geen oordeel. Verder gedraagt deze telefoon zich waarschijnlijk zoals elke andere mtk6589 telefoon. Antutu schommelt rond de 13500.
Ben er nog niet uit of ik hem express onder de kraan ga houden als test ... ;-)
Toestel zelf is zeer degelijk, voelt stevig aan. Enige minpunt is de grootte, er zit een vrij grote bezel rond het scherm, maar nog steeds handelbaar.
Toestel geflasht met de etotalk rom, werkt zeer stabiel, en play store + alle google apps zijn beschikbaar. Ik zit nog wat in de knoop met dialer, ben er nog niet uit hoe ik de lenovo dialer deftig moet vervangen. GPS werkt prima, krijg vrij snel een fix en deze is ook stabiel. Scherm is prima, goed helder, en reageert goed. Over batterijduur heb ik nog geen oordeel. Verder gedraagt deze telefoon zich waarschijnlijk zoals elke andere mtk6589 telefoon. Antutu schommelt rond de 13500.
Ben er nog niet uit of ik hem express onder de kraan ga houden als test ... ;-)
Ik wil binnenkort de Cubot A6589S bestellen vanwege het grote scherm en batterij en voor de rest prima specs, alleen vroeg ik mij af of er iemand hier op tweakers er ervaring mee had.
Ow ja tevens op verschillende sites gezien dat ze hem ergens met 8GB ROM neerzetten en ergens anders (het meeste) met 4GB ROM en zelfs nog gezien dat hij 1GB ROM had
Iemand uitsluitsel?
Ik weet dat de GPS op die chipsets niet optimaal zijn, maar stiekem hoop ik toch dat hij redelijk is (voor google maps navigatie), aangezien anderen dit met dezelfde chipsets en fixes (dalvik) ook voor elkaar kregen.
Heeft er iemand deze telefoon en zou die ervaringen hierover kunnen delen?
Of eventueel een wel goed bevonden telefoon aanraden met dezelfde pricerange (+/- 200 dollar) en schermgrootte van 5.5 inch +.
Ow ja tevens op verschillende sites gezien dat ze hem ergens met 8GB ROM neerzetten en ergens anders (het meeste) met 4GB ROM en zelfs nog gezien dat hij 1GB ROM had

Ik weet dat de GPS op die chipsets niet optimaal zijn, maar stiekem hoop ik toch dat hij redelijk is (voor google maps navigatie), aangezien anderen dit met dezelfde chipsets en fixes (dalvik) ook voor elkaar kregen.
Heeft er iemand deze telefoon en zou die ervaringen hierover kunnen delen?
Of eventueel een wel goed bevonden telefoon aanraden met dezelfde pricerange (+/- 200 dollar) en schermgrootte van 5.5 inch +.
[ Voor 11% gewijzigd door Saiya op 19-09-2013 16:22 ]
Zo is het en meer hoeven we er ook niet over te zeggenQuad schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:23:
[...]
Mijn PayPal is gekoppeld aan mijn bankrekeningnummer, ik heb dus geen geld op mijn PP rekening staan.
Ik doe regelmatige grote kopen van +100 euro en soms een uitschieter naar + €500,-
Dit allemaal werkt perfect via PayPal die via incasso van mijn rekening haalt.
Maar dat is een andere discussie, ik zit te twijfelen over de €100,- quadcore telefoon.
Als één persoon dat niet kan dan is dat de uitzondering en niet de standaard. Ligt dus aan zijn PayPal account.
Het klopt wat hij zegt. Heb ik ook soms, waarom, geen idee, maar schijnt met de webshop te maken te hebben.FlowDesign schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:14:
[...]
Zo is het en meer hoeven we er ook niet over te zeggen![]()
Als één persoon dat niet kan dan is dat de uitzondering en niet de standaard. Ligt dus aan zijn PayPal account.
Hoe bevalt de accu. Houd deze het meer dan een dag uit?Quad schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:36:
[...]
De XiaoCai X9 kan ik zeker aanbevelen! Licht en erg dunne telefoon.
Wel even een custom recovery erop zetten en de THL W100 port erop flashen, krijg je bijna stock Android mee en de Chinese apps zijn weg.
Ik ben daar erg tevreden over!cverkooyen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:24:
[...]
Hoe bevalt de accu. Houd deze het meer dan een dag uit?
De tussenstand vandaag:

Het scherm is op dat moment 2 uur en 44 minuten aangeweest, erg goed dus!
Moet wel erbij zeggen dat mijn ma geen mobiele data gebruikt.
Er zijn ook geen spelletjes gespeeld, enkel aantal whatsapp, facebook en browsing activiteiten.
⏩ PVOutput☀️
tja, die had op dat moment de beste specs voor een voordelige prijs.... heb er nu spijt van
. Niemand die me kan helpen omdat er geen ROM's beschikbaar zijn. Het enige wat ik kan doen is wachten en hopen dat de telefoon meer verkocht gaat worden en zodoende custom ROM's gemaakt gaan worden. Sterker nog, ik moet eerst een gepatchde bootloader hebben om een nieuwe ROM er op te kunnen zetten
lutkeveld schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:34:
[...]
Waarom heb je die eigenlijk gekocht? Er zijn vergelijkbare telefoons te koop van bekendere merken voor minder geld.
Verwijderd
Heeft iemand shop-ervaring met Taobao?
't is niet voor een chinese smartphone, maar HP Pre 3 en HP Veer toestellen. Die dingen zijn quasi nergens meer te vinden en bij Tao Bao zijn ze nog normaal geprijsd (geen 349,- EUR zoals eBay en Amazon, zelfs voor used toestellen)
't is niet voor een chinese smartphone, maar HP Pre 3 en HP Veer toestellen. Die dingen zijn quasi nergens meer te vinden en bij Tao Bao zijn ze nog normaal geprijsd (geen 349,- EUR zoals eBay en Amazon, zelfs voor used toestellen)
Momus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:40:
[...]
offtopic:
Wat is de limiet bij een bankrekening dan? Ik ben er iig nog nooit tegenaan gelopen.
Wat is de limiet bij een bankrekening dan? Ik ben er iig nog nooit tegenaan gelopen.
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
Er zijn zelfs meerdere tweakers die ervaring hebbenVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:38:
Heeft iemand shop-ervaring met Taobao?
Als de koop wel doorgaat, dan krijgen ze het artikel binnen, testen het waar mogelijk uit (even de telefoon aanzetten), maken daar foto's van en als je accoord gaat, sturen ze het op.
Zijn er tweakers die al ervaring met fastcardtech hebben?
Ik ben aan het kijken voor de Xiaomi Mi 3 en de 64GB versie is daar namelijk te krijgen voor 330 euro inclusief verzenden via registered airmail, tegenover 370 euro bij iBuygou.
Ervaringen over de verzending met registered airmail zijn ook welkom! Verzending via DHL is 25 euro, maar de kans dat de telefoon opgemerkt wordt bij de douane is ook aanzienlijk groter....
Ik ben aan het kijken voor de Xiaomi Mi 3 en de 64GB versie is daar namelijk te krijgen voor 330 euro inclusief verzenden via registered airmail, tegenover 370 euro bij iBuygou.
Ervaringen over de verzending met registered airmail zijn ook welkom! Verzending via DHL is 25 euro, maar de kans dat de telefoon opgemerkt wordt bij de douane is ook aanzienlijk groter....

Blijf daar weg, sturen heel vaak fakes, specificaties etc op hun websites klopt heel vaak niet en noem maar op.. zou er zelf dus nooit iets bestellen.gajus26 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:00:
Een van de slechtere webshops die er zijn. Zoals hierboven staat, specs kloppen niet, spullen komen niet aan, slechte service. Kijk ook eens naar reviewsites zoals Trustpilot waar ze een 4,2 scoren (uit 10), of wat dacht je van Resellerratings waar ze een score krijgen van 1,3 (uit 10), of een Youtube filmpje.gajus26 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:00:
Zoek anders maar eens verder op Google!
Verwijderd
@yodeluxe
Bedankt voor die informatie. Via MrToa lijkt dat wel interessant. Een soort shipito of borderlinx, maar met meer service ^^
De prijs die je daar te zien krijgt op MrTao, is dat incl. hun eigen fees of komt er nog iets bij zoals extra shipping enzo (buiten importheffingen van de douane)
Bedankt voor die informatie. Via MrToa lijkt dat wel interessant. Een soort shipito of borderlinx, maar met meer service ^^
De prijs die je daar te zien krijgt op MrTao, is dat incl. hun eigen fees of komt er nog iets bij zoals extra shipping enzo (buiten importheffingen van de douane)
Hier staat info over mister tao,Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:19:
@yodeluxe
http://chinesewebwinkels.nl/taobao-agent-mistertao-com/
@jorge.regula : ik heb net ook een Lenovo S750 besteld bij Elijah. Welke rom heb je erop geknald ?
(ik dacht met al die regen vorige week ... laten we maar een "waterproofje" kopen ...
)
(ik dacht met al die regen vorige week ... laten we maar een "waterproofje" kopen ...
Verwijderd
Geweldig \(^_^)/aart44 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:58:
[...]
Hier staat info over mister tao,
http://chinesewebwinkels.nl/taobao-agent-mistertao-com/
Dat levert je toch heel wat extra mogelijkheden. Nu nog de knoop doorhakken: een Pre 3 of een Veer (gotta love WebOS).
Momenteel ben ik ook erg gecharmeerd van de ET T45 4,5" quadcore telefoon op Everbuying.com
Deze kost nu 98€ en met wat korting voor €93,- te krijgen.
Mooie aan deze telefoon vind ik toch het ietwat eigen design, ziet er stevig en helder uit en vooral geen Samsung look-a-like.
Mooie aan deze telefoon vind ik toch het ietwat eigen design, ziet er stevig en helder uit en vooral geen Samsung look-a-like.
⏩ PVOutput☀️
Wat mistertao betreft:
Ik zie bij heel veel verkopers "china mainland" aangevinkt.
Wordt daar het ts-cdma netwerk bedoeld ?
Ik zie bij heel veel verkopers "china mainland" aangevinkt.
Wordt daar het ts-cdma netwerk bedoeld ?
[ Voor 10% gewijzigd door Daan_! op 20-09-2013 14:21 ]
Waarom! kan in android apps naar sd verplaatsen nog maar nauwelijks... Alles verzet wat kan en nog eigenlijk niet genoeg ruimte...
Telefoon geroot om te verzetten werkt zelfs dat niet
En een partitie aanpassen lijkt me nog niet zo makkelijk als ik de handleidingen zie
Edit: gaat om een lenovo p770 (mtk6577t en android 4.1.1)

Telefoon geroot om te verzetten werkt zelfs dat niet

[ Voor 9% gewijzigd door Tonkey op 20-09-2013 18:02 ]
En om welke telefoon gaat het?
⏩ PVOutput☀️
Ik heb die THL W100 momenteel 2 dagen in huis (wat een gedoe via Postnl en customs) maar kan 'm nu eidelijk gebruiken. Vergeleken met mijn Nexus S een verademing. Mooi scherm maar vooral supersnel. Ook betere ontvangst van signalen. Vooral dan telefoon. En regelmatig veel snellere internet verbinding via 3G. Vooralsnog blij dus.
Maar een ding krijg ik niet voor elkaar. Zit een 16GB MicroSD kaartje in (er bij besteld - class10) maar die word niet herkend. Kan ook er niet voor kiezen die te mounten oid.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Maar een ding krijg ik niet voor elkaar. Zit een 16GB MicroSD kaartje in (er bij besteld - class10) maar die word niet herkend. Kan ook er niet voor kiezen die te mounten oid.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Verwijderd
Een quad core voor minder als 100 euroQuad schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:19:
Momenteel ben ik ook erg gecharmeerd van de ET T45 4,5" quadcore telefoon op Everbuying.com
Ik denk dat het echter de moeite wel waard kan zijn om die extra 60,- euro te betalen en een iOcean X7 te halen. Voordelen daarvan zijn wel het Full HD scherm, de rom support en de iets betere camera. Het design daarvan lijkt ook niet echt op een Samsung telefoon.
Test eens een ander kaartje, Chinese non-brand SD kaartjes staan niet bekend om hun betrouwbaarheid.MrMarcie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:43:
Ik heb die THL W100 momenteel 2 dagen in huis (wat een gedoe via Postnl en customs) maar kan 'm nu eidelijk gebruiken. Vergeleken met mijn Nexus S een verademing. Mooi scherm maar vooral supersnel. Ook betere ontvangst van signalen. Vooral dan telefoon. En regelmatig veel snellere internet verbinding via 3G. Vooralsnog blij dus.
Ik heb deze erop gezwierd, via SP flash tools.Sparcky schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:32:
@jorge.regula : ik heb net ook een Lenovo S750 besteld bij Elijah. Welke rom heb je erop geknald ?
(ik dacht met al die regen vorige week ... laten we maar een "waterproofje" kopen ...)
http://www.needrom.com/mobile/s750-etotalk/
Komt met root, play store & google apps.
ADB drivers installeren, SP flash tools openen, image inladen, batterij uit gsm, download all starten, kabel in gsm en volume+ inhouden, dan zou hij moeten starten met flashen.
Via de etotalk tools die er op staat (is eigenlijk een verknipte versie van mobileuncle tools) kun je alle resterende chinese zooi er nog afzwieren dan, indien gewenst. Dit is wel beperkt.
Nieuwe launcher erop, en je bent vertrokken ! :-)
Ik had het zelfde probleem toen ik gelijk een rom ging flashen. Het SD slot met het simkaart mechanisme werkt niet super accuraat, ik moest een paar keer frutten om de SD werkend te krijgen, ik zou eerst kijken of je het zo opgelost krijgt.MrMarcie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:43:
Maar de SD eerst ergens anders in testen zou mijn stap 1 zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Deacon op 20-09-2013 22:28 ]
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
In /etc staat een bestand met de naam vold.fstab, daarin kun je sdcard0 en sdcard1 omdraaien. Daarmee draai je dan Phone storage en SD card om.Tonkey schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:46:
Waarom! kan in android apps naar sd verplaatsen nog maar nauwelijks... Alles verzet wat kan en nog eigenlijk niet genoeg ruimte...![]()
Telefoon geroot om te verzetten werkt zelfs dat nietEn een partitie aanpassen lijkt me nog niet zo makkelijk als ik de handleidingen zie
Misschien heb je daar iets aan
Ik zit er over te denken om de K-touch v8 te kopen. Ik zit alleen met het volgende: de beschikbare talen op deze telefoon zijn: Engels en Chinees. Nou maakt het mij niets uit of de telefoontaal Duits, Nederlands, Engels of Koreaans is. Maar ik zou het wel fijn vinden om een Koreaans toetsenbord te hebben en ook een Nederlands woordenboek voor correcties. Als ik bijv. "Halla" type dat dit gecorrigeerd wordt naar "Hallo"
Dus voor de duidelijkheid, mijn vragen:
Kan ik via android zelf een Koreaans toetsenbord installeren of heb ik hiervoor een aparte app nodig?
Kan ik via android een nederlands woordenboek installeren of heb ik hiervoor ook een aparate app nodig?
Dus voor de duidelijkheid, mijn vragen:
Kan ik via android zelf een Koreaans toetsenbord installeren of heb ik hiervoor een aparte app nodig?
Kan ik via android een nederlands woordenboek installeren of heb ik hiervoor ook een aparate app nodig?
Herkenbaar. Formatteer je sd-card eens als mbr, want is nu waarschijnlijk een superfloppy dan gaat het een stuk beter...MrMarcie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:43:
Jep, en dan doe je er weer 60,- bij en je hebt nog een betere telefoon.. Je moet bij deze telefoons een vast budget hebben, anders ga je steeds een stapje hogerVerwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:45:
[...]
Een quad core voor minder als 100 euro![]()
Ik denk dat het echter de moeite wel waard kan zijn om die extra 60,- euro te betalen en een iOcean X7 te halen. Voordelen daarvan zijn wel het Full HD scherm, de rom support en de iets betere camera. Het design daarvan lijkt ook niet echt op een Samsung telefoon.
:)
Ik snapt er geen jotta van, maar klepje los gemaakt, beetje gefrot, en nu herkend ie 'm gewoon. ;-))intraxi schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:11:
[...]
Herkenbaar. Formatteer je sd-card eens als mbr, want is nu waarschijnlijk een superfloppy dan gaat het een stuk beter...Prima foon die thl-w100!
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Daarom, kans bestaat bovendien dat je importkosten moet betalen, en met de Iocean betaal je daar ook weer meer mee.Greveldinges schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:27:
[...]
Jep, en dan doe je er weer 60,- bij en je hebt nog een betere telefoon.. Je moet bij deze telefoons een vast budget hebben, anders ga je steeds een stapje hoger
⏩ PVOutput☀️
Als je een backup wilt maken met cwm herkent hij je sd-card alleen alsie mbr geformatteerd is. Probeer maar eens...MrMarcie schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:29:
[...]
Ik snapt er geen jotta van, maar klepje los gemaakt, beetje gefrot, en nu herkend ie 'm gewoon. ;-))
Hij bedoelt dat je hem even onder Windows moet formatteren.MrMarcie schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:29:
[...]
Ik snapt er geen jotta van, maar klepje los gemaakt, beetje gefrot, en nu herkend ie 'm gewoon. ;-))
⏩ PVOutput☀️
Krijg nou steeds de melding "Damaged SD card". Reformatting lukt niet. Ga wel ff Googlen. Irritant.Quad schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:57:
[...]
Hij bedoelt dat je hem even onder Windows moet formatteren.
Verder werkt die THL W100 prima.
Geen cheapy sd kaartje uit china gebruiken, maar 1 van een degelijk merk als Samsung, of Sandisk.MrMarcie schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 21:28:
[...]
Krijg nou steeds de melding "Damaged SD card". Reformatting lukt niet. Ga wel ff Googlen. Irritant.
Verder werkt die THL W100 prima.
Erg goedkope sd kaartjes willlen nog wel eens problemen geven.
Em formatteren doe je door m via een usb adapter aan de pc te hangen en via deze computer, met rechtermuisknop op de sd kaart te drukken en 'formatteren' selecteren.
Daarna kies je voor FAT32 en formatteer je m.
Ja ok, maar dan kan het nog steeds fout gaan en zit je met een superfloppy...dutchgio schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 21:35:
[...]
Geen cheapy sd kaartje uit china gebruiken, maar 1 van een degelijk merk als Samsung, of Sandisk.
Erg goedkope sd kaartjes willlen nog wel eens problemen geven.
Em formatteren doe je door m via een usb adapter aan de pc te hangen en via deze computer, met rechtermuisknop op de sd kaart te drukken en 'formatteren' selecteren.
Daarna kies je voor FAT32 en formatteer je m.

Of je neemt gewoon de beste?Greveldinges schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:27:
[...]
Jep, en dan doe je er weer 60,- bij en je hebt nog een betere telefoon.. Je moet bij deze telefoons een vast budget hebben, anders ga je steeds een stapje hoger
Als er nog mensen zijn die verbindingsproblemen hebben met Bluetooth, als in dat er telkens weer gevraagd wordt om de Bluetooth pin code bij het pairen terwijl er al een pairing was, dan lijkt het erop dat dit de oplossong is:
Gewoon verbinden van device (bijv. handsfree in de auto) met je telefoon op normale wijze.
Vervolgens ff telefoonboek enzo laten laden als dat van toepassing is.
Dan unpair.
Bluetooth naam van je telefoon aanpassen.
Opnieuw verbinden zoals normaal.
Gewoon verbinden van device (bijv. handsfree in de auto) met je telefoon op normale wijze.
Vervolgens ff telefoonboek enzo laten laden als dat van toepassing is.
Dan unpair.
Bluetooth naam van je telefoon aanpassen.
Opnieuw verbinden zoals normaal.
en wat gebeurd er met bedtaande apps/het systeem? Dan kun je ook niet meer booten zonder sd kaart?FlowDesign schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:45:
[...]
In /etc staat een bestand met de naam vold.fstab, daarin kun je sdcard0 en sdcard1 omdraaien. Daarmee draai je dan Phone storage en SD card om.
Misschien heb je daar iets aan
ook gezien dat je het geheugen zo kan toevoegen aan intern maar dan blijf ik met een kleine partitie voor apps zitten
Net getest en ik kreeg geen fix. Voor mij geen groot probleem, ik gebruik GPS niet vaak. Ik hoop dat het in een update gefixt wordt. Ik ontvang wel tot 8 satelieten in mijn tuin. Het typt trouwens wel een stuk makkelijker op zo'n grote telefoon. Wifi ontvangst lijkt boven op mijn waterbed wel iets minder dan bij m'n note.EdwardvGelder schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:04:
[...]
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar deze telefoon, wacht . lf nog even op de introductie van de Oppo N1. Zelf gebruik ik nog regelmatig gps, hoe werkt dat met deze telefoon? Snel een fix, en behoud hij dat ook?
Wel is deze zopo zp990 een stuk sneller dan mijn note. Antutu geeft een score van 15445. Batterij lijkt ook langer mee te gaan.
------------------------------------------------------
Net nog een tochtje gelopen, en toen bleek de GPS wel goed te werken. Nu die eenmaal een fix gehad heeft krijg ik ook een fix in m'n tuin.
Het kompas draaide steeds rondjes, maar daar heb ik het antwoord ook op gevonden. Er zit een klein magneetje in de smartcover die de boel verstoord. Dat magneetje wordt gebruikt om te detecteren dat je de cover dichtklapt.
------------------------------------------------------
Na reboot kreeg ik binnen enkele seconden weer een fix. Zonder smartcover doet het kompas het ook goed. Even met de auto rondgereden. Max 14 sats en minimaal 6, binnenshuis bij de ramen krijg ik ook weer een fix.
De telefoon moest er waarschijnlijk nog aan wennen dat hij aan de andere kant van de wereld zat
[ Voor 37% gewijzigd door PuzzleSolver op 22-09-2013 16:05 . Reden: Extra bevindingen ]
Je hebt Internal Storage, Phone Storage en SD card.Tonkey schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:20:
[...]
en wat gebeurd er met bedtaande apps/het systeem? Dan kun je ook niet meer booten zonder sd kaart?
ook gezien dat je het geheugen zo kan toevoegen aan intern maar dan blijf ik met een kleine partitie voor apps zitten
Als je de laatste 2 omdraait kun je sowieso gewoon nog booten, maar apps die al op Phone Storage stonden (en dus niet op Internal Storage) zul je vermoedelijk opnieuw moeten installeren.
Dat klopt, maar phone storage (bij mij usb storage genoemd) is al bijna leeg, ook hier kan ik geen apps op zetten. Dus de meeste apps (zoals chrome) staan en moeten op internal storage staan. Juist hier heb ik weinig ruimte.FlowDesign schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:34:
[...]
Je hebt Internal Storage, Phone Storage en SD card.
Als je de laatste 2 omdraait kun je sowieso gewoon nog booten, maar apps die al op Phone Storage stonden (en dus niet op Internal Storage) zul je vermoedelijk opnieuw moeten installeren.
Dat dat bij jou (External?) USB storage heet vind ik al vreemd. Volgens mij is dat niet normaal.Tonkey schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:49:
[...]
Dat klopt, maar phone storage (bij mij usb storage genoemd) is al bijna leeg, ook hier kan ik geen apps op zetten. Dus de meeste apps (zoals chrome) staan en moeten op internal storage staan. Juist hier heb ik weinig ruimte.
Ik neem aan dat je onder settings/storage al geklooid hebt met preferred install location en default write disk?
Misschien werkt het als je de SD card met een EXT4 partitie formatteert? Dat kan o.a. vanuit CWM gedaan worden. Voor exacte info ff zoeken (op XDA forum).
Dit kan je versnellen door je AGPS data te updaten met bijvoorbeeld GPS Test. Dan download hij de data van de banen die de GPS satelieten afleggen de komen de xx uur, waardoor hij eerder kan bepalen waar jij bent als hij bepaalde satelieten kan ontvangen.PuzzleSolver schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:14:
[...]
De telefoon moest er waarschijnlijk nog aan wennen dat hij aan de andere kant van de wereld zat
Bij mijn oude Galaxy Spica kon/moest ik de regio waar ik zat ook aanpassen in /etc/gps.conf (oid), zodat hij die data uit een NL server toverde in plaats van vanaf de andere kant van de wereld. Dit kan volgens mij ook met het programmaatje FasterFix (root nodig)
Vind ik ook ja, maar is standaard nu eenmaal zo...FlowDesign schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:14:
[...]
Dat dat bij jou (External?) USB storage heet vind ik al vreemd. Volgens mij is dat niet normaal.
Ik neem aan dat je onder settings/storage al geklooid hebt met preferred install location en default write disk?
Misschien werkt het als je de SD card met een EXT4 partitie formatteert? Dat kan o.a. vanuit CWM gedaan worden. Voor exacte info ff zoeken (op XDA forum).
Die instelling heb ik inderdaad op sd staan. De Sd is ext4 want in alle andere telefoons heb ik de apps daar ook op gehad (en nu nog een aantal, maar niet de belangrijkste)
Verwijderd
Ziezo 

M'n eerste bestelling via Mr. Tao wordt verwerkt. Een dealer gezocht met kroontjes of veel diamantjes en dan gewoon bestellen en met CC betalen, wat uiteindelijk niet moeilijker is dan op een andere website. Benieuwd wat het gaat worden
/me verontschuldigt zich voor de mini-kaping van het topic met WebOS m(._.)m

M'n eerste bestelling via Mr. Tao wordt verwerkt. Een dealer gezocht met kroontjes of veel diamantjes en dan gewoon bestellen en met CC betalen, wat uiteindelijk niet moeilijker is dan op een andere website. Benieuwd wat het gaat worden
offtopic:
Wel gek dat die witte HP Veer duurder zijn dan de zwarte. Maar goed, dat is toch al betaalbaarder dan de USD 365,- per stuk op Amazon of eBay voor een ongebruikt toestel O.o
Die USD 49,- firesale was destijds onmiddellijk uitverkocht en via de 'tussenpersonen' was het bijna even duur als de retail price. Er zijn daar ook nog een massa HP Touchpads te vinden, waaronder de witte 4G 64GB, die in 2011 quasi nergens te vinden was, behalve voor woekerprijzen van > 1.000,- USD terwijl de retail price USD 599,- en 799,- was afhankelijk van de versie.
Wel gek dat die witte HP Veer duurder zijn dan de zwarte. Maar goed, dat is toch al betaalbaarder dan de USD 365,- per stuk op Amazon of eBay voor een ongebruikt toestel O.o
Die USD 49,- firesale was destijds onmiddellijk uitverkocht en via de 'tussenpersonen' was het bijna even duur als de retail price. Er zijn daar ook nog een massa HP Touchpads te vinden, waaronder de witte 4G 64GB, die in 2011 quasi nergens te vinden was, behalve voor woekerprijzen van > 1.000,- USD terwijl de retail price USD 599,- en 799,- was afhankelijk van de versie.
/me verontschuldigt zich voor de mini-kaping van het topic met WebOS m(._.)m
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 23:51 . Reden: Fix thumbnail ]
Doe eens thumbnail correct weergeven.
⏩ PVOutput☀️
Weer eens wat anders dan de gemiddelde 4.5/5 inch telefoons hierVerwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:26:
Ziezo :)HP Veer
Verwijderd
Op de Touchpad kun je Android installeren. Op de Pre³ of Veer niet. Maar waarom Android gebruiken als je zo'n zalig OS kunt hebben als WebOS? Het is gewoon enorm spijtig dat HP de stekker eruit trokdutchgio schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:14:
WebOS ja?![]()
Of kun je er ook Android op zetten?
Er is wel een project op kickstarter op Android apps te draaien in WebOS via een extra framework. De contributors hebben ondertussen als de bèta in handen om te testen en ze zijn allemaal super enthousiast.
Je kunt echter ook gewoon een massa aan homebrew software draaien indien je de moeite doet om Preware erop te krijgen
Maar goed... Ik heb CM9 op m'n Touchpad gehad en heb het er gewoon terug af geflikkerd tvv WebOS. Ik vind het een ronduit prachtig OS. Misschien in de toekomst nog eens een extra TouchPad of Pre³ bestellen op TaoBao
Nou ja, dag later en hij herkend de MicroSD opeens wel. Alle apps (waar dat mogelijk bij was) maar ff naar SD verhuisd. Zien wel of het blijft werken.FlowDesign schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:34:
[...]
Je hebt Internal Storage, Phone Storage en SD card.
Offtopic, dus weg.
[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 23-09-2013 15:34 ]
Edit: Oeps.
[ Voor 96% gewijzigd door PvT.Arj op 23-09-2013 16:00 ]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Heb hem hier aan de bankrekening en heb nooit problemen met afrekenenMomus schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:40:
[...]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Die ziet er wel interessant uit. Heb je zin om een korte review te schrijven?Quad schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:00:
De XiaoCai X9 is zojuist binnen gekomen!
Hier direct de unboxing foto's:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Straks even opstarten, eerst aan de lader.
Eerste indruk: Hij is licht en lekker dun! En voelt wel stevig aan.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Nou, Cubot GT99 binnen gekregen vandaag van Geekbuying. 12 dagen na bestelling bezorgd. Eerste indruk van de verpakking is goed, veel folie en erg stevig verpakt. Zou ermee kunnen stuiteren zonder dat het toestel beschadigd.

Telefoon ziet er mooi uit, niet zo fragiel als ik verwacht had, goed scherm, lekker vlot. Echter, het scherm is rete gevoelig en verspringt, heeft ghost touches en registreert meerdere aanslagen per aanraking. Slecht teken. Ik ga eens een factory reset doen, de screenprotector verwijderen, calibratie app installeren en kijken of het daarmee verholpen is. Anders vrees ik een defect aan de digitizer en dan moet hij weer terug naar China...

Telefoon ziet er mooi uit, niet zo fragiel als ik verwacht had, goed scherm, lekker vlot. Echter, het scherm is rete gevoelig en verspringt, heeft ghost touches en registreert meerdere aanslagen per aanraking. Slecht teken. Ik ga eens een factory reset doen, de screenprotector verwijderen, calibratie app installeren en kijken of het daarmee verholpen is. Anders vrees ik een defect aan de digitizer en dan moet hij weer terug naar China...
too old, too cold
Voor de zekerheid de vraag: Heb je hier toevallig niet alleen last van wanneer de telefoon aan de lader hangt?Negakinu schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:57:
Veel van die goedkope laders zorgen voor een gekke statische elektriciteit lijkt het wel, waardoor het scherm heel vreemd gaat reageren. Zelfs mijn HTC Sensation had daar last van i.c.m. een goedkope lader. Met een fatsoenlijke lader geen enkel probleem.
Wat verder gezocht/geprobeerd. Eigenlijk geeft alleen chrome een probleem, dit omdat de cashe nogal veel ruimte gaat gebruiken. Aangezien de andere google apps (zoals google+) niet te verwijderen zijn moet ik een oplossing voor de cashe vinden.FlowDesign schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:14:
[...]
Dat dat bij jou (External?) USB storage heet vind ik al vreemd. Volgens mij is dat niet normaal.
Wat ik kan vinden is het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2258050
Alleen is dat nogal wat werk, en moet ik eerst eens zoeken hoe het precies met busybox zit. Het hele root/custom rom verhaal is lang geleden dus duurt weer even

Je betaalt dollars in euro's, dus ruw genomen een kwart meer. 300euro of 225euro vind ik best wel een groot verschil. Dan pak ik gewoon de eerste webshop in gedachten, Merimobiles. Moest je nog verzendkosten betalen? (free shipping @ Merimobiles)
[ Voor 46% gewijzigd door Bullet NL op 23-09-2013 23:36 ]
En dan moet je de stekker ook maar eens omdraaien in het stopcontact. Dat wil ook nog wel eens verschil brengen.FlowDesign schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:05:
[...]
Voor de zekerheid de vraag: Heb je hier toevallig niet alleen last van wanneer de telefoon aan de lader hangt?
Veel van die goedkope laders zorgen voor een gekke statische elektriciteit lijkt het wel, waardoor het scherm heel vreemd gaat reageren. Zelfs mijn HTC Sensation had daar last van i.c.m. een goedkope lader. Met een fatsoenlijke lader geen enkel probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door jobr op 23-09-2013 18:35 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.