• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:26:
Ga je zelf in Japan rondrijden? Want als het is om in de grote metropolen te verblijven, heb je ruim voldoende aan het offline kaartje van die betreffende steden of gewoon even online google maps raadplegen. Voor wat langere afstanden (binnen de stad) zijn JR en de metro toch wel de makkelijkste vormen van vervoer.

Maar wat betreft Navigatie... In het verleden heb ik altijd Navigon gebruikt op Windows Mobile zowel op PDA als smartphones. Daarna Nokia Drive gebruikt op m'n Lumia. Nu heb ik een Xiaomi M2S en zou niet weten wat een goed navigatiepakket voor Android is :/
Het hoeft niet persé gratis te zijn. Navigon kost(te) ook wel wat. Suggesties/Tips?
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren over wat een navigatie app wel of niet moet kunnen. Ik heb uitgebreid getest met zowel Sygic als Navigon en gebruik nu uitsluitend Sygic en ben er erg tevreden mee (en is ook nog goedkoper dan Navigon)

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• perslucht
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:21
@FlowDesign, dank je. Binnenkort even testen.

Ik kom er net achter dat de Tengda T94 weer leverbaar is voor 100 euro bij Pandawill :)
http://www.pandawill.com/...-camera-black-p77618.html

Het begint nu ook bij mij te kriebelen, die Cubot GT99 bevalt zo goed, dan zal die T94 ook wel bevallen, en je hebt een (nog) groter scherm :P

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

perslucht schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:41:
[...]Ik kom er net achter dat de Tengda T94 weer leverbaar is voor 100 euro bij Pandawill :)
http://www.pandawill.com/...-camera-black-p77618.html[...]
Ik heb er met smart op zitten wachten. Maar ik ga nog wat langer wachten op mkt6589T telefoons voor 100 euro. Zoals:
http://www.gizchina.com/2...s-cheapest-mt6589t-phone/
en
http://www.gizchina.com/2...589t-china-wcdma-support/

En natuurlijk de xiaomi white rice (mocht die ooit beschikbaar komen via sites als pandawill)
perslucht schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:41:
@FlowDesign, dank je. Binnenkort even testen.

Ik kom er net achter dat de Tengda T94 weer leverbaar is voor 100 euro bij Pandawill :)
http://www.pandawill.com/...-camera-black-p77618.html

Het begint nu ook bij mij te kriebelen, die Cubot GT99 bevalt zo goed, dan zal die T94 ook wel bevallen, en je hebt een (nog) groter scherm :P
Gewoon bij de Cubot blijven.
Veel mooier toestel :)

• perslucht
@dutchgio, de Cubot is van mijn zusje. Ik zit nog opgescheept met een HTC One V.

@MxD, interessant. Ik ga ze in de gaten houden.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Op zich lijkt de Xiaomi Mi2s mij wel wat, maar alleen nadat de bekende webshops de prijsverlaging hebben doorgevoerd. Maar tegelijkertijd heb ik zoiets: doe mij die Xiaomi White Rice maar voor $130. Want een smartphone blijft voor mij een gebruiksvoorwerp wat met gemak zo stuk kan zijn door een verkeerde val naar beneden. Dus dan is ~€100 nog een keer te doen, je koopt er zo weer een. Maar met €200/€300 is dat toch anders.

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Joosie200 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:07:
Op zich lijkt de Xiaomi Mi2s mij wel wat, maar alleen nadat de bekende webshops de prijsverlaging hebben doorgevoerd. Maar tegelijkertijd heb ik zoiets: doe mij die Xiaomi White Rice maar voor $130. Want een smartphone blijft voor mij een gebruiksvoorwerp wat met gemak zo stuk kan zijn door een verkeerde val naar beneden. Dus dan is ~€100 nog een keer te doen, je koopt er zo weer een. Maar met €200/€300 is dat toch anders.
Dat gaat 'm dus niet worden. De TD-SCDMA-versie kost al 230 dollar. Xiaomi zal altijd relatief duur zijn, ook al is het 'slechts' een Mediatek-soc.

• Norbert82
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09-2022
heren bedankt voor jullie reactie.
Thmz159 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:25:
[...]

Overal op internet staat gewoon MTK6589 hoor. Waarschijnlijk stond er bij de koper Samsung Exynos omdat het een S4 kloon is.

Geen idee wat er mis is met de bluetooth.
ik heb hier de link(http://www.fastcardtech.com/HDC-Galaxy-S4-I9500) waarin ze aangeven dat het echt een exynos moet zijn, maar dat maakt niet uit.
yodeluxe schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:58:
[...]

Heb je toevallig in sim-beheer aangegeven dat er altijd gevraagd moet worden welke sim die moet gebruiken voor een bepaalde actie? Ik had dat namelijk ook zo staan en toen kreeg ik het niet voor elkaar om te bellen via de carkit. Nadat ik had ingesteld dat bellen altijd via 1 bepaalde sim moest gaan, lukte het wel. Achteraf heel logisch, die carkit heeft geen functie om met twee simkaarten om te gaan :)
ik ga dit morgen testen, hopelijk de oplossing. ik had vanmiddag al zoiets gelezen, maar vergeten dit te testen. :F

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Norbert82 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:21:

[...]

ik heb hier de link(http://www.fastcardtech.com/HDC-Galaxy-S4-I9500) waarin ze aangeven dat het echt een exynos moet zijn, maar dat maakt niet uit.

[...]

ik ga dit morgen testen, hopelijk de oplossing. ik had vanmiddag al zoiets gelezen, maar vergeten dit te testen. :F
Fastcardtech heeft heel vaak de verkeerde specs erbij staan. Niet echt de beste Chinese webshop die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert82
  • Laatst online: 25-09-2022
Heren,

ik heb in simbeheer alles op 1 simkaart gezet, maar de telefoon maakt geen verbinding met services.

of te wel: de auto herkent de telefoon en kan ermee pairen, maar kan geen service opstarten zoals bellen, sms-en, audio afspelen etc. de carkit blijft aangeven "verbinding mislukt".

als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag, want voor de rest is de telefoon echt geweldig.

Norbert82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:53
Norbert82 schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:12:
Heren,

ik heb in simbeheer alles op 1 simkaart gezet, maar de telefoon maakt geen verbinding met services.

of te wel: de auto herkent de telefoon en kan ermee pairen, maar kan geen service opstarten zoals bellen, sms-en, audio afspelen etc. de carkit blijft aangeven "verbinding mislukt".

als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag, want voor de rest is de telefoon echt geweldig.

Norbert82
Misschien is er een andere ROM beschikbaar waarmee het wel werkt.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perslucht schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:41:
Ik lees al enkele weken mee in dit topic en heb 27 augustus een bestelling gedaan bij geekbuying voor de Cubot GT99. Deze mag de ZTE Blade van mijn zusje vervangen.

In eerste instantie wilde ik gaan voor de Dapeng T94, maar ik viste helaas achter het net en moest op zoek naar een mooi alternatief.
Na een hoop positieve verhalen te hebben gelezen en de scherpe prijs (120 euro) is hij besteld. Afgelopen week kwam hij binnen (zonder douane) en ben er eerst zelf even mee aan de slag gegaan :+

Ik was vooral benieuwd naar de GPS. Ik heb met de stock rom een stukje gefietst en de route geprobeerd op te nemen met My Tracks, maar dat was zeer lastig. Pas na 17 minuten had hij fix (in de polder, met zeer weinig bomen) en toen hij eenmaal fix had viel dat constant weg.

In de tussentijd heb ik een hoop aanpassingen gemaakt, waaronder de firmware upgrade (0802), rooten, cwm, etc.

MTK6589 Drivers
http://vondroid.com/resou...-driver.236/#.UfFrJW0lFYn

Firmware 2 augustus 2013
http://blog.geekbuying.co...89-quad-core-smart-phone/

MTK6589 Rooting Tools
http://vondroid.com/resou...-phones.237/#.UfFraW0lFYm
./run.sh uitvoeren in terminal

Clockworkmod Recovery
https://mega.co.nz/#!LIIE...LgMCIGNPY8u9Y1PAXDb-tbmyU

Google Play: Mobileuncle MTK Tools
Image selecteren in MTK Toolbox onder ‘Update Recovery’

GPS Fix
http://chinaphonearena.co...6589-GPS-Working-Method-B

Opstartgeluid verwijderd
/system/media/bootaudio.mp3 hernoemd naar bootaudio_oud.mp3

Nexus bootanimation geïnstalleerd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1888848

4.2.2 Toetsenbord met woordenboek geïnstalleerd
https://code.google.com/p....2.2.build.6.zip&can=2&q=

Build.prop aanpassingen (weet niet of dat nog ergens goed voor is)
ro.product.locale.language=nl
ro.product.locale.region=NL
persist.sys.timezone=Europe/Amsterdam

Gravitybox installatie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2316070

Mijn zusje was wel gecharmeerd van de rode achterkant die er bij zit, maar die blijkt eerder roze te zijn dan rood. Dus hij gaat nu met witte achterkant door het leven.
Zelf gebruik ik (nog) een HTC One V. De snelheid van de Cubot is werkelijk een verademing vergeleken met de One V, en al helemaal vergeleken met de Blade.
Nu ik de GPS fix heb uitgevoerd moet ik nog even testen hoe hij nu werkt. Hij had in ieder geval al een stuk sneller een fix toen ik in de achtertuin stond.
Ook de APN instellingen voor Vodafone moest ik zelf instellen, dat ging blijkbaar niet vanzelf want hij had in eerste instantie geen 3G.

Bij Geekbuying kan je er ook voor kiezen om er bijvoorbeeld een extra accu bij te nemen ipv een extra achterkantje. Die optie ben ik niet tegen gekomen bij andere webshops.
Ik weet niet wat ik er verder over kwijt moet. Het meeste is immers al verteld.
Kortom, het is een fantastisch toestel voor het geld!
Ik krijg bij het flashen van de firmware update de foutmelding: "Incorrect scatter file format' Dit is wanneer ik de scatter file heb geselecteerd. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
Op mijn telefoon heb ik CWM erop gezet. Het Sp+ flash tools werkt voorgeen meter . (windows 8 64b)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Norbert82 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:21:

[...]

[...]

Ik snap niet dat mensen daar überhaupt bestellen, als je die website ziet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 13:10
Deze komt binnenkort uit:

http://www.gizchina.com/2...s-cheapest-mt6589t-phone/

Meer info op www.samhave.com

Quadcore rond de 100 dollar.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen die merknaam op de achterkant al.
'samhave' in de stijl van Samsung
Alleen daarom zou ik m al laten liggen...
En de prijs logt waarschijnlijk nog wel iets hoger aangezien dat lokale prijzen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Holy shit. "If prices continue to drop like this we are going to be seeing sub $100 MT6589T phones before the end of the year!"

Toch maar even mijn G3 houden :)

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
@Edje44, plaats de map 'image' in dezelfde map als het flash programma. Dan werkt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:08
Ik krijg bij het flashen van de firmware update de foutmelding: "Incorrect scatter file format' Dit is wanneer ik de scatter file heb geselecteerd. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Had ik ook, moet je de chinese karakters van de bestandsmap weghalen. Let wel op dat het file een .txt moet zijn.
Flashen ging ook wat omslachtig, omdat hij geen correcte usb vond. Moest eerst flashtool starten, vervolgens phone zonder batterij er aan. Toen de batterij er in en voila hij ging het doen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand die weet hoe de gps van MTK6589 presteert wanneer je een app als Endomondo gebruikt?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-06 16:19
GPS... het blijft voor veel mensen toch belangrijk.

Zelf vind ik GPS ook wel erg handig - al heb ik thuis nog twee andere gps toestellen liggen.
Ondanks het feit dat bij sommigen (al dan niet na wat prutsen) de GPS matig tot goed werkt, zou ik alleen daarvoor al toch eerder voor een Snapdragon gaan.

De Mi-2S lijkt mij dan ook een erg goede keuze, maar de prijs is er ook wel naar. Ik hoop alleszins ook dat de prijsverlaging snel wordt doorgevoerd!

Misschien zie ik een toestel over het hoofd, maar zijn er nog andere 'budget' modellen met een Qualcomm chipset?

Fotokwaliteit vind ik ook belangrijk. Ik heb momenteel een Galaxy S2 en zou graag eens weten hoe de fotokwaliteit van Jiayu G4T (volgens reviews een goede camera) / Mi2S (idem) zich verhoudt tot die van een S2.

Zijn de verschillen tussen de 8MP en de 13MP camera van de Mi-2S trouwens groot?

Hoe meer je hier leest, hoe moeilijker de keuze wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Als je de specs op samehave.com bekijkt zie je dat hij op de Nederlandse netwerken geen 3G zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 16:51

Greveldinges

Thank you, thank you very much

J.Mo schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:56:
GPS... het blijft voor veel mensen toch belangrijk.

Zelf vind ik GPS ook wel erg handig - al heb ik thuis nog twee andere gps toestellen liggen.
Ondanks het feit dat bij sommigen (al dan niet na wat prutsen) de GPS matig tot goed werkt, zou ik alleen daarvoor al toch eerder voor een Snapdragon gaan.

De Mi-2S lijkt mij dan ook een erg goede keuze, maar de prijs is er ook wel naar. Ik hoop alleszins ook dat de prijsverlaging snel wordt doorgevoerd!

Misschien zie ik een toestel over het hoofd, maar zijn er nog andere 'budget' modellen met een Qualcomm chipset?

Fotokwaliteit vind ik ook belangrijk. Ik heb momenteel een Galaxy S2 en zou graag eens weten hoe de fotokwaliteit van Jiayu G4T (volgens reviews een goede camera) / Mi2S (idem) zich verhoudt tot die van een S2.

Zijn de verschillen tussen de 8MP en de 13MP camera van de Mi-2S trouwens groot?

Hoe meer je hier leest, hoe moeilijker de keuze wordt :)
Op de Newman N2 met samsung chipset werkt de GPS perfect ;)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Greveldinges schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:47:
[...]

Op de Newman N2 met samsung chipset werkt de GPS perfect ;)
Android 4.0 :(
Ik zou nu geen N2 meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:04:
[...]

Als je de specs op samehave.com bekijkt zie je dat hij op de Nederlandse netwerken geen 3G zal hebben.
and it is compatible with WCDMA 3G networks.
Jawel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
Newman, inderdaad ook een optie. Nog eens verder over inlezen, maar inderdaad 4.0...

Ik ben zelfs de Nexus 4 aan het overwegen, zeker nu hij in prijs gezakt is.

Eigenlijk is zo'n Jiayu G4T super voor die prijs, buiten die crappy gps ontvangst dan vaak. Perfect zal het nooit worden, zeker niet voor <300 euro :)

[ Voor 3% gewijzigd door J.Mo op 15-09-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die graag een 'rugged' smartphone wil: er is nu ook een quad core model.
4.3 inch, mt6589, 2800mah en IP68-certificering: shock-resistant, water-bestendig en stofvrij.
http://www.pandawill.com/...g-gps-43-inch-p80219.html

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 15-09-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 16:51

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Newman heeft 4.1 ;) Maar ik zou 'm ook niet meer kopen nee, hij is een beetje van de vorige generatie met een 720p scherm.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:26:
Voor iedereen die graag een 'rugged' smartphone wil: er is nu ook een quad core model.
4.3 inch, mt6589, 2800mah en IP68-certificering: shock-resistant, water-bestendig en stofvrij.
http://www.pandawill.com/...g-gps-43-inch-p80219.html
Ik had hem ook al gezien in diverse kleuren.

Maar ik vind het scherm matig, hoog gewicht, en die prijs toch wel pittig.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
Ik ben één van die weinige rare mensen die 4'3 echt wel groot genoeg vindt, en 720p meer dan voldoende precies :) GPS moet gewoon werken en foto's schieten moet snel gaan, met een degelijke kwaliteit. Kan niet zo moeilijk zijn denk ik dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
@hierboven, aan de moeilijkheid zal het wel niet liggen. Het zal eerder liggen aan het aantal mensen die het zullen kopen. Persoonlijk vind ik alles boven de 13cm te groot dus dan valt alles boven de 4.3 inch al af. Helaas is de trend 5" 1080p de laatste tijd. Ik zie liever 4,3" 720p :)

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Overigens wel jammer dat de tengda T94 black, bijna overal is uitverkocht.
Ik heb net mijn verse Lenovo A830 verkocht, dan had de tengda een mooie opvolger geweest.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 10:12
Supertip schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:14:Ik heb net mijn verse Lenovo A830 verkocht
Waarom als ik vragen mag? Zit ook naar die phone te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Pukson schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:51:
[...]

Hier is mijn bron

http://www.gizchina.com/2...ice-cut-277-compete-mi2s/

Ik zat zelf te kijken op Liaow, hier betaal je dan 240 voor
Ik kan beide toestellen nergens voor een gereduceerde prijs vinden. Ook op Liaow vind ik hem niet voor die prijs??
Volgens Gizchina zouden de (Chinese) prijzen moeten zijn:
Meizu MX2 $277
Xiaomi Mi2s $293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 12:35
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:59:
[...]

Ik kan beide toestellen nergens voor een gereduceerde prijs vinden. Ook op Liaow vind ik hem niet voor die prijs??
Volgens Gizchina zouden de (Chinese) prijzen moeten zijn:
Meizu MX2 $277
Xiaomi Mi2s $293
Misschien omdat je vanaf hier altijd via resellers koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Supertip schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:14:
Overigens wel jammer dat de tengda T94 black, bijna overal is uitverkocht.
Ik heb net mijn verse Lenovo A830 verkocht, dan had was de tengda een mooie opvolger geweest.
WAS geweest :F
J.Mo schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:24:
Newman, inderdaad ook een optie. Nog eens verder over inlezen, maar inderdaad 4.0...

Ik ben zelfs de Nexus 4 aan het overwegen, zeker nu hij in prijs gezakt is.

Eigenlijk is zo'n Jiayu G4T super voor die prijs, buiten die crappy gps ontvangst dan vaak. Perfect zal het nooit worden, zeker niet voor <300 euro :)
Nexus 4 begint een beetje uitverkocht te raken merk ik. Heb nog 2 of 3 bestellingen open staan maar Google heeft geen voorraad meer. Mediamarkt en Saturn verkopen 'm niet meer. Ben benieuwd of er nog nieuwe voorraad gaat komen.
Thierryziezo schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:41:
Iemand die weet hoe de gps van MTK6589 presteert wanneer je een app als Endomondo gebruikt?
Zoek even in dit topic op "dalvik fix" dan werkt elke app waarbij GPS nodig is perfect.

(Mits je een toestel koopt welke een fatsoenlijke GPS antenne heeft)

[ Voor 61% gewijzigd door FlowDesign op 16-09-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eimers2
  • Laatst online: 17-02-2024
ik probeerd zaterdag een foon van ibuygou te kopen met paypal maar het geld is niet van de rekening af en via ibuygou chat hoor ik niets, heeft eimand deze probleem ook gehaad? 8)7
als dit vraag op de verkeerd forum zit al vast mijn excuses :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

FlowDesign schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:25:
[...]

Nexus 4 begint een beetje uitverkocht te raken merk ik. Heb nog 2 of 3 bestellingen open staan maar Google heeft geen voorraad meer. Mediamarkt en Saturn verkopen 'm niet meer. Ben benieuwd of er nog nieuwe voorraad gaat komen.
Hij is toch gewoon online bestelbaar her en der? Of was hij ergens anders een stuk goedkoper? (332 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:52:
[...]

Hij is toch gewoon online bestelbaar her en der? Of was hij ergens anders een stuk goedkoper? (332 euro)
Hij heeft het over bestellen via de playstore. In Duitsland is hij nu inderdaad uitverkocht. Maar de prijsverlaging is natuurlijk ook niet voor niks, want er komt een opvolger van de Nexus 4, maja de Nexus 4 is een Koreaanse smartphone en geen Chinese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:00:
[...]

Hij heeft het over bestellen via de playstore. In Duitsland is hij nu inderdaad uitverkocht. Maar de prijsverlaging is natuurlijk ook niet voor niks, want er komt een opvolger van de Nexus 4, maja de Nexus 4 is een Koreaanse smartphone en geen Chinese.
Ik wist niet eens dat je telefoons kunt bestellen via de playstore. Wat kostte hij daar dan? En wat kostte hij in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:04:
[...]

Ik wist niet eens dat je telefoons kunt bestellen via de playstore. Wat kostte hij daar dan? En wat kostte hij in Duitsland?
De 8GB versie kost € 199 en de 16GB kost € 249 in de playstore in Duitsland en die zijn beide uit verkocht.

In de Nederlandse playstore kun je inderdaad geen smartphones bestellen, ik had het over de Duitse.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albestaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 18:53
Ze zijn op AnteLife helemaal gek geworden. Keek net even op de site en zag dat ze herfstaanbiedingen hebben, zie hier . De interessante dingen in de lijst waren al weg, maar toen ik onder categorie 'MTK6589T Android Phone' keek zag ik dat de witte Pulid F13 nog beschikbaar was voor $ 178 . Meteen in de winkelwagen gestopt en zonder verder na te denken coupon 'autumn' ingevuld en afgerekend. Nog nooit zo'n impulsaankoop gedaan wat betreft mobieltjes. Nu maar hopen dat hij niet geannuleerd wordt of dat de mobiel zelf bagger blijkt te zijn. Ik zou zeggen, check de site en doe er je voordeel mee :)
De Pulid is nu dus te koop voor omgerekend 133 euro als je coupon 'autumn' gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S4 much? :o
Verder wel een goede deal, jammer van het design ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Jammer van het design... maar verder wel ok.. Inmiddels uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital_ownage
  • Laatst online: 28-08 07:08
Albestaz schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:23:
Ze zijn op AnteLife helemaal gek geworden. Keek net even op de site en zag dat ze herfstaanbiedingen hebben, zie hier . De interessante dingen in de lijst waren al weg, maar toen ik onder categorie 'MTK6589T Android Phone' keek zag ik dat de witte Pulid F13 nog beschikbaar was voor $ 178 . Meteen in de winkelwagen gestopt en zonder verder na te denken coupon 'autumn' ingevuld en afgerekend. Nog nooit zo'n impulsaankoop gedaan wat betreft mobieltjes. Nu maar hopen dat hij niet geannuleerd wordt of dat de mobiel zelf bagger blijkt te zijn. Ik zou zeggen, check de site en doe er je voordeel mee :)
De Pulid is nu dus te koop voor omgerekend 133 euro als je coupon 'autumn' gebruikt.
Kan je ff zeggen hoe een fhd scherm bevalt met die de mtk6589T als je 'm binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
EJ_V schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:16:
[...]

Waarom als ik vragen mag? Zit ook naar die phone te kijken.
Niet te duur gekocht, en voor een heel goede prijs kunnen verkopen.
Overigens een super degelijk toestel die a830, draait goed niets mis mee.

Ik heb nog in de aanbieding gekocht de A820 voor 126$ inclusief flat rate verzending. :9

[ Voor 0% gewijzigd door Supertip op 16-09-2013 22:53 . Reden: 126$ ipv. 116$ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Laatst online: 17-09 10:12
Supertip schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:18:
Ik heb nog in de aanbieding gekocht de A820 voor 116$ inclusief flat rate verzending. :9
Welke site als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
J.Mo schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:50:
Ik ben één van die weinige rare mensen die 4'3 echt wel groot genoeg vindt, en 720p meer dan voldoende precies :) GPS moet gewoon werken en foto's schieten moet snel gaan, met een degelijke kwaliteit. Kan niet zo moeilijk zijn denk ik dan :9
Hier nog zo een.
Ben ook al een tijdje aan het rondkijken maar 90% van wat ik tegenkom heeft een veel te groot scherm.
De Mi2S had een kandidaat kunnen zijn maar daar kan dan weer geen SD kaart in.
Ik doe voorlopig nog wel even met mijn ZTE Blade, die werkt nog steeds prima :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Mo
Blij dat ik niet alleen ben :) Mijn Galaxy S2 begint mij toch wat tegen te steken. Ik gebruik momenteel 2 batterijen per dag (heb 2 extra batterijen gelukkig).

De Jiayu G4T blijft een schitterend toestel (zelfs de basic) en heb de voorbije dagen paar keer op het punt gestaan hem te bestellen, maar dan telkens weer op een negatieve review over de gps uitgekomen wat me weer deed twijfelen :).

Hopelijk de mi2s binnenkort wat goedkoper, want daar moet je wel voor de 32gb gaan (zoals je zei gebrek SD) - tot hiertoe laagste prijs 399dollar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
J.Mo schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:45:
Blij dat ik niet alleen ben :) Mijn Galaxy S2 begint mij toch wat tegen te steken. Ik gebruik momenteel 2 batterijen per dag (heb 2 extra batterijen gelukkig).

De Jiayu G4T blijft een schitterend toestel (zelfs de basic) en heb de voorbije dagen paar keer op het punt gestaan hem te bestellen, maar dan telkens weer op een negatieve review over de gps uitgekomen wat me weer deed twijfelen :).

Hopelijk de mi2s binnenkort wat goedkoper, want daar moet je wel voor de 32gb gaan (zoals je zei gebrek SD) - tot hiertoe laagste prijs 399dollar :-(
Is het verbruik van je S2 toevallig na de update naar Android 4.2 heel erg toegenomen?
Zo ja, daar is een oplossing voor: backup maken, terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan backup terugzetten. (Alleen backup van je contacten en foto's e.d., niet van je telefooninstellingen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Snippo schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:06:
[...]
Hier nog zo een.
Ik doe voorlopig nog wel even met mijn ZTE Blade, die werkt nog steeds prima :) .
+3 Die Mi2s heeft alle goodies die je maar kunt wensen, prima hanteerbaar formaat. Maar die prijs :/ Tot nu toe werk ik ook nog door met mijn ZTE Blade. Nog twee maanden en ik heb hem (kort onderbroken met spielerij Jiayu G3, iOcean X7 en Faea F1) twee jaar in gebruik alweer :) Voor $333 ofwel €250 zou ik die Mi2S al meer overwegen dan de huidige $400 aka €300 voor de 32GB variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De THL W100 heeft met €116,- een aantrekkelijke prijs.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Of gebruik onderstaande code voor 5% korting op alle producten behalve waar al korting op zit:
Members only:

Deze is enkel geldig op www.banggood.com en eenmaal per account. (let op, invoeren van code is ook direct kopen, daarna kan je deze niet meer invoeren.)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albestaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 18:53
digital_ownage schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:14:
[...]

Kan je ff zeggen hoe een fhd scherm bevalt met die de mtk6589T als je 'm binnen hebt?
Ik zal mijn ervaringen hier zeker even posten als hij binnen is. Ik heb hier ook nog geen Pulid review voorbij zien komen dus dat betreft wel interessant. Ik heb net even gespeurd op internet en kennelijk is Pulid in China toch wat bekender en groter dan ik dacht (had er nog nooit van gehoord). Hopelijk houdt dat ook in dat de afwerkingskwaliteit wat beter is dan van de doorsnee kloon, qua specs lijkt hij iig super.
Ik had natuurlijk liever een phone gehad met een eigen ontwerp, maar hij is in ieder geval niet lelijk of heel lomp. Dat betreft neem ik het kloongehalte graag voor lief met deze prijs. Ook nice dat er standaard 2 batterijen van 2500 mah worden meegeleverd.

De China phones zijn best ver gekomen de afgelopen jaren. Zo'n 4 jaar geleden bestelde ik mijn eerste met daarop nog een heuse kloon van het Androidsysteem. Ze hadden Android toen natuurlijk gratis kunnen gebruiken, maar de specs van die phone waren zo laag dat ze toch maar voor een kloonversie gingen haha. Toch nog best wat lol mee gehad. Hopelijk is deze nieuwe wel wat beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
[...]

Hier nog zo een.
Ben ook al een tijdje aan het rondkijken maar 90% van wat ik tegenkom heeft een veel te groot scherm.
Maar er kan wel een USB stick aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Hier nog zo een.
Ook ik ben op zoek naar een handzaam formaat met 720p en een fatsoenlijke processer (dus ook GPS). Een verwijderbare accu is ook een eis. En dual sim zou ook erg fijn zijn.

Rustig blijven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Heeft er iemand ervaring met de Basic Bear:

http://www.anybuying.com/...-android-phone-white.html

- 1.7GHz Qualcomm Snapdragon 600 quad-core
- 2300mAh Lithium-ion battery

Afbeeldingslocatie: http://www.anybuying.com/media/catalog/product/cache/1/image/350x380/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/a/basic-bear.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Tremio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:19:

[afbeelding]
Nee, want die bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
"Availability: Out of stock"

Mijn excuses.... :)

Het is overigens wel een iphone 5C copy..

Hoe betrouwbaar is anybuying.com?

[ Voor 16% gewijzigd door Tremio op 17-09-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Tremio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:31:
"Availability: Out of stock"

Mijn excuses.... :)

Het is overigens wel een iphone 5C copy..
Hij bestaat niet. Dat ding is nooit gemaakt en wordt nooit gemaakt...

En even een quote uit de M2A/M2S topic.
D-TECH schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:23:
[...]

Any-buying is van de oprichters van android-sale. En dat zijn een stel oplichters.

Niet bestellen daar dus! Maar gewoon bij iBuygou ofzo.

[ Voor 35% gewijzigd door Momus op 17-09-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tremio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:19:

[afbeelding]
Vapourware :D
Die zijn FB page staat vol met klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Als iemand nog een actie tegenkomt met:

- MTK6589T
- 1GB RAM (2GB zou nog mooier zijn)
- HD Scherm

Zou diegene dan zo lief en aardig willen om de aanbieding hier te posten :)

Ik ken niet alle chinese webshops namelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Welke quadcore telefoon heeft zeer dunne bezels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Volgens mij zit je daar het beste bij de iOcean en de Zopo telefoons.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorbathagreek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2022
Quad schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:07:
Volgens mij zit je daar het beste bij de iOcean en de Zopo telefoons.
En de Jiayu G4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Als die ooit geleverd gaat worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Quad schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:28:
[...]

Die is voor zover ik weet gewoon op voorraad bij Antelife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorbathagreek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2022
Quad schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:28:
[...]

Ben er as we speak nu mee aan het spelen :9~ advanced 2gb+32gb rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semi-tweaker
  • Laatst online: 24-12-2024
*weg* Je hoeft dit niet steeds opnieuw te melden. Zo komt het over als spam.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 17-09-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:12
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 17-09-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Semi-tweaker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:03:
[mbr]*weg* Je hoeft dit niet steeds opnieuw te melden. Zo komt het over als spam.[/]
Eigenlijk was die eBay link best wel informatief, want je vindt dat soort toestellen niet overal en zeker niet in grote hoeveelheden en dan nog eens scherp geprijsd. Je moet eens zien wat zo'n dingen kosten via grijze import sites vanuit de US of AU op sites als Kyoex. Die Fujitsu F-02E Arrows X kost je daar ruim US$ 475!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostygod
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 18:08
ik heb mijn Huawei G700 van vandaag binnen, was hier al vrijdag maar ik was niet thuis , is 1 week onderweg geweest , besteld bij mixeshop en geroot ook... enkel krijg ik de play store niet werkende, hij zegt play store is gestopt met werken. :s iemand een idee wat ik zou moeten doen? kan ik dit deleten en er weer opzetten ofzo.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semi-tweaker
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:20:
[...]

Eigenlijk was die eBay link best wel informatief, want je vindt dat soort toestellen niet overal en zeker niet in grote hoeveelheden en dan nog eens scherp geprijsd. Je moet eens zien wat zo'n dingen kosten via grijze import sites vanuit de US of AU op sites als Kyoex. Die Fujitsu F-02E Arrows X kost je daar ruim US$ 475!
Leuk dat je dat vind helaas de mod niet, probeer nog een topic te openen met Japanse telefoons want ze zijn zeker de moeite waard.
Maar horen natuurlijk niet in dit forum.
Sorry mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
ghostygod schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:59:
ik heb mijn Huawei G700 van vandaag binnen, was hier al vrijdag maar ik was niet thuis , is 1 week onderweg geweest , besteld bij mixeshop en geroot ook... enkel krijg ik de play store niet werkende, hij zegt play store is gestopt met werken. :s iemand een idee wat ik zou moeten doen? kan ik dit deleten en er weer opzetten ofzo.. ?
Al aangemeld met Gmail account? Anders via settings - Accounts en Sync even toevoegen.
Verder is het eerste wat in mij op komt even een harde reset.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 07:20
Quad schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:36:
De THL W100 heeft met €116,- een aantrekkelijke prijs.
Members only:

Of gebruik onderstaande code voor 5% korting op alle producten behalve waar al korting op zit:
Members only:

Deze is enkel geldig op www.banggood.com en eenmaal per account. (let op, invoeren van code is ook direct kopen, daarna kan je deze niet meer invoeren.)
Top apparaat voor die prijs. Gebruik hem nu 3 maanden en ben er zeer tevreden over ook over de gps, snelle fix. Wel qhd scherm, maar is wel goed contrastrijk. Ook custom roms voor te vinden. Banggood is een betrouwbare shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De XiaoCai X9 gebruikt nu dus de THL W100 ROM, werkt echt prachtig. Hij is overigens ook echt zuinig! Waar de Galaxy Ace net een dag met matig gebruik door kwam, is deze met matig gebruik slechts 20% armer. :)

Valt mij echt niets tegen van een 1800mAh accu incl. quadcore CPU.

PVOutput☀️

• Tremio
WIl ik net de G4 bestellen, heeft ie geen HD scherm.....!

Wat nu?

• FlowDesign
Tremio schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:09:
WIl ik net de G4 bestellen, heeft ie geen HD scherm.....!

Wat nu?
Nooit meer mobiel bellen.

• Tremio
Helaas wel waarschijnlijk 8)7

Maar even ontopic:

verschilt het scherm van de G4 kwa resolutie veel dan die van de Iocean X7?
Ik heb ook gelezen dat het scherm van de Iocean zeer snel barst... klopt dit? Zit er een fabrieksfout in?

• Momus
Tremio schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:46:
Helaas wel waarschijnlijk 8)7

Maar even ontopic:

verschilt het scherm van de G4 kwa resolutie veel dan die van de Iocean X7?
Ik heb ook gelezen dat het scherm van de Iocean zeer snel barst... klopt dit? Zit er een fabrieksfout in?
Ja. De G4 heeft een HD scherm, 1280x720. De X7 heeft een Full HD scherm, 1920x1080.
Het scherm van de G4 is iets kleiner, wat iets van de scherpte compenseert, maar het scherm van iOcean is scherper.
En al het glas barst snel, dat heeft niets met fabrieksfouten te maken.

• FlowDesign
720p op 5 inch is al scherp zat, dus op 4,7 helemaal geen probleem.

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:14
Goedemorgen, ik zit te twijfelen tussen de xiaocai x9 en de cubot gt99. In hoeverre zal je het verschil in antutu score merken? Ik heb het idee dat de accu van de xiaocai beter is / een langere accuduur heeft, zit ik hier naast?

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

cverkooyen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:40:
Goedemorgen, ik zit te twijfelen tussen de xiaocai x9 en de cubot gt99. In hoeverre zal je het verschil in antutu score merken? Ik heb het idee dat de accu van de xiaocai beter is / een langere accuduur heeft, zit ik hier naast?
Dat ligt helemaal aan hoe jij je telefoon gebruiikt. Ik merk zelf nauwelijks verschil tussen een 1.2GHz of 1.5GHz processor (beide MTK6589). Ja misschien start een app een fractie van een seconde eerder op, maar dat is verwaarloosbaar. Bij het spelen van grafisch zware games zal het vast wel opvallen, maar dat doe ik dan weer niet. Mij stoort het niet als ik bij het scrollen over een webpagina zo heel af en toe een stottertje krijg, anderen vallen daarover.
Kortom, het hangt heel erg af van hoe je een telefoon gebruikt en aan welke dingen je precies waarde hecht.

Ik hecht meer waarde aan een goede GPS, een mooi scherm, een vloeiend functionerende launcher en een goede geluidskwaliteit bij gesprekken en een lange standby en spreektijd. Snelheid boeit mij (tot op zekere hoogte) niet. Zelf heb ik laatst gespeeld met een S4 en ik merk echt geen verschil in gebruikservaring t.o.v. mijn UMI X2, terwijl er toch echt ruim 10.000 Antutu punten tussen die 2 toestellen zit (Nou ja, toegegeven, de GPS in de S4 is vele malen beter dan die in de UMI. Dat blijf ik echt een manko vinden van de chinese telefoons)

[ Voor 22% gewijzigd door Killer op 18-09-2013 09:56 ]

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• Quad
cverkooyen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:40:
De XiaoCai X9 kan ik zeker aanbevelen! Licht en erg dunne telefoon.
Wel even een custom recovery erop zetten en de THL W100 port erop flashen, krijg je bijna stock Android mee en de Chinese apps zijn weg.

PVOutput☀️

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Hee,

Ik heb gisteren mijn THL W200 mogen ontvangen, waar ik super over te spreken ben tot nu toe, alleen met de navigatie gebeurd er iets geks..

Ik zet mijn gps aan, druk op navigatie.. vervolgens gaat de navigatie over op de melding "Wacht op locatie"
als ik tijdens deze melding aan het scherm kom (sleep, tik, etc.) ga ik naar mijn home-scherm. Wanneer ik wacht tot mijn scherm zwart word (30 sec, screensaver) en ik zet hem weer aan, dan zit ik ook terug op het startscherm. Kort gezegd krijg ik dus mijn GPS locatie niet gevonden ofzo... iemand een oplossing? :|

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:16
Ik heb mijn touchscreen gebroken. S9920
Weet iemand een shop waar je alleen touchscreen screens kan kopen?
Lijkt me leuk om zelf eens te proberen een te vervangen

• FlowDesign
Jouel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:38:
Hee,

Ik heb gisteren mijn THL W200 mogen ontvangen, waar ik super over te spreken ben tot nu toe, alleen met de navigatie gebeurd er iets geks..

Ik zet mijn gps aan, druk op navigatie.. vervolgens gaat de navigatie over op de melding "Wacht op locatie"
als ik tijdens deze melding aan het scherm kom (sleep, tik, etc.) ga ik naar mijn home-scherm. Wanneer ik wacht tot mijn scherm zwart word (30 sec, screensaver) en ik zet hem weer aan, dan zit ik ook terug op het startscherm. Kort gezegd krijg ik dus mijn GPS locatie niet gevonden ofzo... iemand een oplossing? :|
Om mee te beginnen: Welke app gebruik je als navigatie? 8)7
Als ik het zo lees dan heeft het meer met de app an sich te maken dan met de GPS ontvangst.

• Jouel
FlowDesign schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:40:
[...]

Om mee te beginnen: Welke app gebruik je als navigatie? 8)7
Als ik het zo lees dan heeft het meer met de app an sich te maken dan met de GPS ontvangst.
Gewoon "Navigatie" van Google/android zelf... moet ik beter een andere installeren dan? Gebruikte die app ook altijd op mijn andere android telefoons.

• FlowDesign
Jouel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:45:
[...]

Gewoon "Navigatie" van Google/android zelf... moet ik beter een andere installeren dan? Gebruikte die app ook altijd op mijn andere android telefoons.
Ok, maar dat kunnen wij niet zien door het scherm heen :+
Google Maps navigatie dus, zou prima moeten werken.

Doe eens een reboot van je telefoon en probeer het dan nog eens.

En heb je AGPS en EPO al aangezet?

• Jouel
FlowDesign schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:47:
[...]

Ok, maar dat kunnen wij niet zien door het scherm heen :+
Google Maps navigatie dus, zou prima moeten werken.

Doe eens een reboot van je telefoon en probeer het dan nog eens.

En heb je AGPS en EPO al aangezet?

Haha klopt, excuses. Ik wil niet stom klinken maar AGPS en ook EPO ben ik niet bekend mee? Ik zie de instellingen ook zo gauw niet? Reboot had ik al geprobeerd, maar zal hem nog eens uit- en aanzetten!

Scratch that, heb het gevonden... krijg bij beiden de waarschuwing dat dit extra data kan kosten... aan hoeveel kb/mb extra moet ik hier dan denken ongeveer? is dat bekend?

[ Voor 14% gewijzigd door Jouel op 18-09-2013 10:55 ]

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
edit: EPO wordt gewoon één keer gedownload. AGPS verbruikt wel iets.
Ik denk dat dit in het niets valt gezien het feit dat je de maps moet downloaden...

[ Voor 80% gewijzigd door whackertje op 18-09-2013 10:58 ]

Jouel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:50:
[...]

Haha klopt, excuses. Ik wil niet stom klinken maar AGPS en ook EPO ben ik niet bekend mee? Ik zie de instellingen ook zo gauw niet? Reboot had ik al geprobeerd, maar zal hem nog eens uit- en aanzetten!
Instellingen > locatietoegang
En dan moet je op de tekst "GPS-Sattalieten" drukken.
Die opties zijn wat verborgen omdat in eerste instantie die gps sattalieten alleen een aan/uit slider lijkt te hebben, maar je moet er dus echt op drukken voor meer functies

• Jouel
Thanks allemaal, de instelling zijn gevonden! alleen doet hij nogsteeds hetzelfde -> lang zoeken, niets vinden en zwart worden tot ik hem weer unlock.

Ik zag nogmeer instellingen onder a-GPS en EPO, moet ik hier wellicht nog iets aanpassen?

EDIT: heb wat met instellingen zitten spelen ene aan, andere uit, alles aan, alles uit en andersom maar tot nu toe nog steeds niets.

[ Voor 21% gewijzigd door Jouel op 18-09-2013 11:24 ]

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Even een (waarschijnlijk) domme vraag.
Ik was aan het kijken naar de Xiaomi Mi3 en nu is hier een tegra4 en een Snapdragon 800 versie van.
De tegra4 is een TD-SCDMA versie en de snapdragon 800 een WCDMA versie.
Welk van de twee is nodig in Nederland?

Kan iemand van jullie mij vertellen of hij in nederland op 4g zal werken?

• Quad
gajus26 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:40:
Even een (waarschijnlijk) domme vraag.
Ik was aan het kijken naar de Xiaomi Mi3 en nu is hier een tegra4 en een Snapdragon 800 versie van.
De tegra4 is een TD-SCDMA versie en de snapdragon 800 een WCDMA versie.
Welk van de twee is nodig in Nederland?

Kan iemand van jullie mij vertellen of hij in nederland op 4g zal werken?
De variant met WCDMA werkt in NL de andere niet.

PVOutput☀️

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Wat zijn de goedkoopste prijzen die jullie kunnen vinden voor de Meizu MX2 en de Xiaomi Mi2s? Ik weet dat ze voor buiten China duurder zijn maar ik vind nergens prijzen die richting de $277 gaat voor de Meizu MX2 en richting de $293 gaat voor de Xiaomi Mi2s (prijzen genoemd op Gizchina)

• Momus
Quad schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:48:
[...]

De variant met WCDMA werkt in NL de andere niet.
Maar er zit geen 4G op, dus dat zal niet werken.

• Quad
Momus schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:12:
[...]

Maar er zit geen 4G op, dus dat zal niet werken.
Natuurlijk wel, 3G werkt prima, 2100Mhz band.

PVOutput☀️

• Momus
Quad schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:13:
[...]

Natuurlijk wel, 3G werkt prima, 2100Mhz band.
4G.

• roontje
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 09:12
heeft er iemand ervaringen met de Pulid F13?? Of uberhaupt Pulid. Is een nieuw merk naar het schijnt.

Mijn telefoon is bootlooped en is nu nutteloos geworden. Er zijn geen ROM's op het internet te vinden. Op Pulid.com is niets te vinden. Zelfs hun e-mail adres niet werkt. Via verkopers (alibaba) in China een Rom gekregen maar daarvan werkt wifi, bleutooth en gps niet.

is er iemand die mij kan helpen met het vinden van een ROM die werkt?? Heb er spijt van dat ik m gekocht heb. Maar ik heb een dualsim nodig en deze specs zijn erg goed. Het gaat om de 2Gb/32Gb versie

http://dx.com/p/pulid-f13...i-fm-and-gps-black-233362

• PuzzleSolver
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 11:08
Hoi,

Net de ZOPO zp990 gekocht.

http://zopomobile.cn/?pro...2gb-android-os-phone-copy?

Ik zat al een tijd te wachten op een 6" full-hd telefoon met minimale rand om mijn Note 1 te vervangen. De telefoon is even breed en iets hoger als mijn note 1.

Ik heb 'm besteld via de zopomobileshop. Deze kunnen verschepen vanuit talie met de garantie dat je geen douane problemen hebt. De verzending uit talie koste 44 dollar en ik was in totaal 320 Euro kwijt,

Donderdag 12 september besteld en dinsdag 17 september was hij binnen.

Hij werd geleverd met screen protector op het scherm, Engelse taal geïnstalleerd en alles getest. Ook kreeg ik er een smartcover bij.

YouTube: SMART VIEW FLIP COVER CASE FOR ZOPO ZP990 REVIE

In de video locked de telefoon alleen, bij mij komt de tijd ook netjes in het transparante venster van de cover. Ook als je gebeld wordt komt de beller en de slide icoontjes netjes in het venster van de cover zodat je niet open hoeft te klappen.

Tot nu toe erg tevreden over de telefoon, hij doet alles. Browsen, 1080p video streamen vanaf tweakers, Wifi, 3G, Sensors, play store, gmail, Bellen en gebeld worden, Alles doet het precies zoals je mag verwachten van een Android telefoon.

En hij past nog steeds in mijn broekzak :)
Pagina: 1 ... 76 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.