Top, bedankt. Zal me er binnenkort eens mee gaan bezighouden.dutchgio schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:23:
Maak gewoon een backup in cwm recovery, dan zit je altijd goed.
Het enige dat kan gebeuren is dat me niet meer verder dan de bootanimatie kunt booten of dat je flash/camera hetiet meer doet.
Als je nog gewoon in Android kunt komen gebruik je ES file explorer en verwijder je de regels op dezelfde manier als dat je ze toevoegd.
Als je niet meer kunt booten, hang je m aan de PC, start je commandpromptje op, en typ: adb reboot recovery. (Wel eerst adb installeren)
Restore je meest recente backup en je telefoon is weer normaal.
Ik hoop maar dat mijn XiaoCai X9 snel komt. Er zullen vast mensen zijn die benieuwd zijn naar prestaties of bepaalde dingen ervan, ik kan die testen?
Ik was het bijna vergeten maar heb wel even een micro simkaart adapter besteld, anders heb ik er niet zo veel aan natuurlijk.
Ik hoop wel dat hij een beetje aan mijn verwachtingen voldoet, begin hem steeds mooier te vinden.
Ik was het bijna vergeten maar heb wel even een micro simkaart adapter besteld, anders heb ik er niet zo veel aan natuurlijk.
Ik hoop wel dat hij een beetje aan mijn verwachtingen voldoet, begin hem steeds mooier te vinden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
kijk even naar Flowdesign, die heeft het net allemaal getest, je kan perfect je gps iets of wat nauwkeurig maken door de buildprop aan te passen, het probleem van de mtk gsm's liegt niet bij mtk, maar wel bij de fabrikant.leuk_he schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:49:
[...]
Ik heb een f1.
De tijd om een eerste gps lock te krijgen valt wat tegen, 30 sec- 4 minuten, mijn vorige foon met een cusom rom deed het in 10 seconden. Als hij echter een lock heeft is hij wel goed.
Na 10 minuten opnieuw een lock krijgen gaat daarna meestal wel snel.
Ik speel ingress, en daar staat hij dan na 1 minuut lock op de goede locatie, op ~5 meter nauwkeurig, en slingert dan nog maar heel zelden (die vorige telefoon, een P990 zwabberde veel meer met gps) De gps antenne is ook redelijk goed binnen.
Ik heb alleen geen ervaring met een losse gps.
volgnes mij hebben de duurdere qualcomms de mogelijkheid op glonass terug te vallen als gps niet genoeg sattelieten ziet.
mediatek (MT) implementaties schijnen vaak een beroerde gps antenne te hebben. als gps belangrijk voor je is zou ik die niet nemen tenzij je een goede test ziet van die telefoon.
Van de FAEA F1 heb je gelijk, deze heeft geen goede gps tov andere gsm's, men Zopo C2 deed het vele beter, mensen praten hier wel over flitsmeister enzo dat niet werkt maar zoals aangegeven is dit duidelijk een software probleem....
Wat is er met de site www.needrom.com gebeurt, krijg nu een vage Franse massage site.
Gehackt, socrate is er mee bezig.dirk38 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:55:
Wat is er met de site www.needrom.com gebeurt, krijg nu een vage Franse massage site.
Ik vermoed dat het te maken heeft met hoe bepaalde apps de api van de GPS-driver aanspreken of iets dergelijks. Bij sommige apps werkt het namelijk wel goed en stabiel zonder die dalvik fix.robin-sips2 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:44:
[...]
kijk even naar Flowdesign, die heeft het net allemaal getest, je kan perfect je gps iets of wat nauwkeurig maken door de buildprop aan te passen, het probleem van de mtk gsm's liegt niet bij mtk, maar wel bij de fabrikant.
Van de FAEA F1 heb je gelijk, deze heeft geen goede gps tov andere gsm's, men Zopo C2 deed het vele beter, mensen praten hier wel over flitsmeister enzo dat niet werkt maar zoals aangegeven is dit duidelijk een software probleem....
Maar met dalvik fix werkt het in alle apps goed en stabiel.
Verder zijn er nog erg veel MTK telefoons die gewoon een slechte antenne hebben, dan kun je de software nog zo goed maken, veel zal het dan niet helpen.
De FAEA F1 heeft een Qualcomm chipset en geen MTK, dus ik heb geen flauw idee of die dalvik fix gaat helpen, maar ik zou het gewoon proberen
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Ik ben aan het twijfelen om de zte v987 te kopen via geekbuying voor 177 euro incl verzending, maar heb nog enkele vraagjes:
1) Connectiviteit:
Networking GSM/WCDMA
Frequency 2G: GSM900/1800 3G: WCDMA 900/2100
Data transfer GPRS/HSPA/EDGE
WIFI YES,802.11 b/g
Ik vermoed dat ik hiermee goed zit voor die 3G via 900Mhz update in belgie? Via de specs op geekbuying ziet het er naar uit, maar je weet maar nooit dat de specs niet juist zijn)
2) Is 1Gig RAM / 4Gig Rom voldoende? (mijn vorige telefoon was een iphone 4)
3) Is het aanbevolen om via geekbuying te kopen, of kan ik beter een andere site kiezen om eventuele extra douanekosten te omzeilen?
4) Is dit een goede aankoop voor die prijs, of zijn er betere alternatieven rond dezelfde prijs?
Ik vindt die zte v987 goed omdat:
+ 5" scherm
+ MIUI V5 ondersteuning
+ Dual sim card support
Waar ik belang aan hecht:
Dual sim noodzakelijk,
Goeie netwerkverbinding nu en in toekomst (3G, wifi)
ik verkies een groter scherm boven een kleiner scherm
goeie community ondersteuning ivm ROMS en updates (+ondersteuning google )market
5) Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met deze telefoon?
1) Connectiviteit:
Networking GSM/WCDMA
WIFI YES,802.11 b/g
Ik vermoed dat ik hiermee goed zit voor die 3G via 900Mhz update in belgie? Via de specs op geekbuying ziet het er naar uit, maar je weet maar nooit dat de specs niet juist zijn)
3) Is het aanbevolen om via geekbuying te kopen, of kan ik beter een andere site kiezen om eventuele extra douanekosten te omzeilen?
4) Is dit een goede aankoop voor die prijs, of zijn er betere alternatieven rond dezelfde prijs?
+ 5" scherm
+ MIUI V5 ondersteuning
+ Dual sim card support
Dual sim noodzakelijk,
goeie community ondersteuning ivm ROMS en updates (+ondersteuning google )market
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 14:26 ]
1 prima, dat kan gewoon.Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:26:
Ik ben aan het twijfelen om de zte v987 te kopen via geekbuying voor 177 euro incl verzending, maar heb nog enkele vraagjes:
1) Connectiviteit:
Networking GSM/WCDMA
WIFI YES,802.11 b/g
+ 5" scherm
+ MIUI V5 ondersteuning
+ Dual sim card support
Dual sim noodzakelijk,
2 voor mij is het meer dan genoeg. Je houdt van die 4gb waarschijnlijk 1.5gb over voor apps. En evemtueel kun je ze naar de sd kaart verplaatsten.
3 het ligt niet aan de site waar je besteld of je btw/inklaring betaald of niet.
4 miui v5 is op ongeveer elke mt6589 telefoon wel werkend te krijgen, alleen zou je dat voor sommige telefoons zelf moeten doen.
Dual-sim is ook zo'n feature wat ongeveer elke telefoon met een mediatek soc heeft. Vrijwel 85-90% dus.
Ik vermoed dat de resolutie HD is. Er zijn telefoons beschikbaar voor een vergelijkbaar budget, met een full-hd scherm. (IOcean x7 youth/plus). Die hebben ook een iets hoger geclockte processor en GPU.
rom-ondersteuning op de iOcean schijnt ook wel goed te zijn.
Iemand nog een alternatief voor de Cubot GT99, zelfde specs (beter mag natuurlijk ook) voor 100-150 euro?
Die XioCai misschien, maar dan zou ik denk ik eerder voor de Cubot gaan.
Die XioCai misschien, maar dan zou ik denk ik eerder voor de Cubot gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Remcom00 op 07-09-2013 14:54 ]
hoidoei
Waar doel je op met dalvik fix?FlowDesign schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:15:
De FAEA F1 heeft een Qualcomm chipset en geen MTK, dus ik heb geen flauw idee of die dalvik fix gaat helpen, maar ik zou het gewoon proberen
Ik heb in de recovery(CWM 3.0? oud in ieder geval) de optie om de cache partitie te wipen. Daarna had ik 1x een snelle fix (11 sec, volgens gpstest na een poosje op 5 meter) ,maar als ik net een fix een keer gehad heb is hij daarna vaak snel... Ik heb niet echt het idee dat gpstest er invloed op heeft.
Qualcomm gebruik iZat gps, met andere woorden de gps software module kan ook weer gebruik maken van wifi locatie....

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Dalvik is niet chipset-specifiek...FlowDesign schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:15:
[...]
Ik vermoed dat het te maken heeft met hoe bepaalde apps de api van de GPS-driver aanspreken of iets dergelijks. Bij sommige apps werkt het namelijk wel goed en stabiel zonder die dalvik fix.
Maar met dalvik fix werkt het in alle apps goed en stabiel.
Verder zijn er nog erg veel MTK telefoons die gewoon een slechte antenne hebben, dan kun je de software nog zo goed maken, veel zal het dan niet helpen.
Wikipedia: Dalvik (software)
Nee, maar de gps software module wel denk ik zo... Waarom dalvik cache wissen effect heeft is me een grote vraag.dutchgio schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:06:
[...]
Dalvik is niet chipset-specifiek...
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Heeft hier iemand ervaring met de iOcean X7 Young Turbo? Ik kan in dit topic niks vinden over deze versie van de iOcean X7.
Ik heb hier een aantal vragen over:
Zijn de foto's van die toestel een beetje goed?
Hoe lang gaat dit toestel mee op een accu?
Zijn er nog dingen die je zelf moet aanpassen aan de telefoon voordat hij goed functioneerd?
Hoe lang doet de GPS er ongeveer over om een fix te krijgen?
Zijn er nog dingen die je zelf moet aanpassen aan de telefoon voordat hij goed functioneerd?
\[iOcean/Ou Sheng X7] Ervaringen & Discussielauwsa schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:12:
Heeft hier iemand ervaring met de iOcean X7 Young Turbo? Ik kan in dit topic niks vinden over deze versie van de iOcean X7.
Alle standaard vragen die jij nu vraagt zijn al beantwoord, lees gewoon het iOcean topic even goed door.
Als je nou ff de laatste 2 pagina's zou lezen of de zoekfunctie zou gebruiken dan weet je waar het over gaat. Ik ga het niet elke keer herhalen.leuk_he schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:08:
[...]
Nee, maar de gps software module wel denk ik zo... Waarom dalvik cache wissen effect heeft is me een grote vraag.
Ik heb op de afgelopen paar pagina's meerdere malen over de ZTE V987 geschrevenVerwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:26:
1) Connectiviteit:
Networking GSM/WCDMA
WIFI YES,802.11 b/g
+ 5" scherm
+ MIUI V5 ondersteuning
+ Dual sim card support
Dual sim noodzakelijk,
Wat betreft 3G WCDMA: Ik heb het gecheckt met Mobile Uncle Tools en het is echt 900 en 2100 MHz

En ik heb gisteren contact gezocht met ZTE Duitsland om eventueel ZTE toestellen direct van ZTE naar Nederland/Duitsland te importeren.
I know, is onderdeel van Android (Linux) an sich maar ik kan me voorstellen dat er een bepaalde gelaagdheid in Android zit van hardware t/m app, met daartussen kernel, OS, api enzo.dutchgio schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:06:
[...]
Dalvik is niet chipset-specifiek...
Het blijkt dus zo te zijn, dat door een instelling van Dalvik te wijzigen uiteindelijk het GPS-signaal zonder onderbrekingen in de app aankomt. Vraag me niet om details want ik heb al jaren niet meer geprogrammeerd
[ Voor 83% gewijzigd door FlowDesign op 07-09-2013 16:46 ]
Ik heb de DG200 besteld. Laat nog wel ff een reactie achter als ik 'em binnen en in gebruik heb!Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:46:
http://www.focalprice.com...800_Android_422_Dual.html
Iemand ooit van het merk Doogee gehoord? De DG100 en de DG200 zijn de eerste telefoons die ik van dit merk zie.
De website is doogee.cc
De hint van de laatste 2 pagina had ik dus nodig. want je post teveel...FlowDesign schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:37:
[...]
Als je nou ff de laatste 2 pagina's zou lezen of de zoekfunctie zou gebruiken dan weet je waar het over gaat. Ik ga het niet elke keer herhalen.
Men moet op Tweakers niet het beleid om na 12-13 pagina's een nieuw topic te openen van FOK! Overnemen, want dan gaat het hard..leuk_he schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:54:
[...]
De hint van de laatste 2 pagina had ik dus nodig. want je post teveel...en dit topic gaat nogal hard...
Weet iemand iets over de bambook s1 of hij hier ook gewoon kan bellen
Verwijderd
Ik ben benieuwd is deze beter met specs als de 100?ruudpel schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:43:
[...]
Ik heb de DG200 besteld. Laat nog wel ff een reactie achter als ik 'em binnen en in gebruik heb!
Verwijderd
Ik ben al even aan het tobben met de connector van mijn telefoon die niet meer wil opladen.
Dus usb maakt geen contact meer met pc, netstroom etc. Ik heb gezocht op internet naar oplossingen en dacht een soort charger te zoeken waar de batterij in kan, maar helaas.
De batterij heeft als omschrijving Lithium Ion Battery
Li-Ion 3.7v 1500mAH
Charge limit voltage 4.2V
GB/T18287-2000
production date October 2011
Dus usb maakt geen contact meer met pc, netstroom etc. Ik heb gezocht op internet naar oplossingen en dacht een soort charger te zoeken waar de batterij in kan, maar helaas.
De batterij heeft als omschrijving Lithium Ion Battery
Li-Ion 3.7v 1500mAH
Charge limit voltage 4.2V
GB/T18287-2000
production date October 2011
Verwijderd
Aan de specs te zien kun je er mee bellen en je met het internet verbinden:daantjecool schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:43:
Weet iemand iets over de bambook s1 of hij hier ook gewoon kan bellen
Brand Bambook
Model S1
Phone Style Smartphone
Network Support GSM 900/1800MHz, WCDMA 2100MHz
Languages Multi-Languages
Processor Main Frequency Dual Core
Verwijderd
Ik ben nog steeds aan het twijfelen welke gsm ik zou aankopen...
Ik twijfel voornamelijk tussen de ZTE V987, FAEA F2S, XIAOMI MI2A
Ben van belgië, dus 900Mhz/2100Mhz 3G is belangrijk
Moest die ZTE V987 8G ROM hebben ipv 4, nam ik zeker deze, maar 4G ROM vind ik iets te weinig.
De FAEA F2S heeft daarintegen 16Gig ROM, maar ik weet niet zoveel over de batterijduur/bouwkwaliteit van de GSM.
Mijn mening (gebaseerd op wat ik las op internet), is dat de ZTE een betere kwaliteit heeft dan de FAEA F2S)
Daarnaast is de 16G ROM van de F2S zodanig ingedeeld dat je ook niet echt veel overhoud voor apps (maar wel voor video/mp3/docs)
De Xiaomi MI2A ondersteunt volgens mij ook 3G 900Mhz en heeft wel 16G ROM.
Nadeel is dat die ENKEL miui draait (ik zou wat meer OS mogelijkheden willen, bvb ook eens de stock android draaien) Daarintegen is deze ook wel een stuk duurder dan de ZTE/FAEA. (225euro zonder eventuele extra kosten)
(Mi2S heeft zowizo geen 900Mhz 3G en is nog duurder...)
Alle vermeldde gsms hebben een verwisselbare batterij wat ik ook een pluspunt vindt.
Zie ik nog andere goeie gsms over het hoofd die >= 8G rom en 900Mhz 3G hebben voor een prijs rond de 200euro (liefst niet veel meer)
(Eventueel ook niet chinese telefoons?, maar dan wel met verwisselbare batterij)
Moest die ZTE V987 8G ROM hebben ipv 4, nam ik zeker deze, maar 4G ROM vind ik iets te weinig.
De FAEA F2S heeft daarintegen 16Gig ROM, maar ik weet niet zoveel over de batterijduur/bouwkwaliteit van de GSM.
Mijn mening (gebaseerd op wat ik las op internet), is dat de ZTE een betere kwaliteit heeft dan de FAEA F2S)
Daarnaast is de 16G ROM van de F2S zodanig ingedeeld dat je ook niet echt veel overhoud voor apps (maar wel voor video/mp3/docs)
Nadeel is dat die ENKEL miui draait (ik zou wat meer OS mogelijkheden willen, bvb ook eens de stock android draaien) Daarintegen is deze ook wel een stuk duurder dan de ZTE/FAEA. (225euro zonder eventuele extra kosten)
Alle vermeldde gsms hebben een verwisselbare batterij wat ik ook een pluspunt vindt.
Zie ik nog andere goeie gsms over het hoofd die >= 8G rom en 900Mhz 3G hebben voor een prijs rond de 200euro (liefst niet veel meer)
(Eventueel ook niet chinese telefoons?, maar dan wel met verwisselbare batterij)
Misschien Stomme vraag van mijn zijde, ik woon zelf in Antwerpen, maar hier in België hebben we de 900mhz band toch niet nodig? Alle 3g netwerken van de providers hier lopen toch over de 2100mhz band of ben ik dan verkeerd?Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:54:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen welke gsm ik zou aankopen...
Xiaomi is duurder omdat de toestelletjes ook wel van iets betere bouwkwaliteit zijn dan andere chinese merken.
4Gig is misschien weinig, maar met de meeste chineesjes kan je gewoon kiezen of je de apps op sd wilt installeren of op intern geheugen, steek er een 32gb microsd class 10 in en je hebt dat probleem ook weggewerkt.
Verder denk ik dat bij de xiaomi's ook de mogelijkheid er is om er gewoon een kale android rom op te zetten, niet?
Verwijderd
De providers in belgië zijn vanaf nu ook 3G via 900Mhz aan het aanbieden, oa om betere ontvangst te hebben in gebouwen.robin-sips2 schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:34:
[...]
Misschien Stomme vraag van mijn zijde, ik woon zelf in Antwerpen, maar hier in België hebben we de 900mhz band toch niet nodig? Alle 3g netwerken van de providers hier lopen toch over de 2100mhz band of ben ik dan verkeerd?
Xiaomi is duurder omdat de toestelletjes ook wel van iets betere bouwkwaliteit zijn dan andere chinese merken.
4Gig is misschien weinig, maar met de meeste chineesjes kan je gewoon kiezen of je de apps op sd wilt installeren of op intern geheugen, steek er een 32gb microsd class 10 in en je hebt dat probleem ook weggewerkt.
Verder denk ik dat bij de xiaomi's ook de mogelijkheid er is om er gewoon een kale android rom op te zetten, niet?
Heeft trouwens ook op tweakers gestaan (zie ook 9lives forum, chinese gsms topic, reacties van user apollo89)
Nu heb ik net de huawei g700 gezien, in belgie te kopen voor 279 euro (en 2 jaar garantie)
2G RAM / 8G ROM 5" scherm
lijkt mij wel interessant, ben nu deze aan het overwegen

Ok txs, dan heb ik weer wat bijgeleerdVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:38:
[...]
De providers in belgië zijn vanaf nu ook 3G via 900Mhz aan het aanbieden, oa om betere ontvangst te hebben in gebouwen.
Heeft trouwens ook op tweakers gestaan (zie ook 9lives forum, chinese gsms topic, reacties van user apollo89)
Nu heb ik net de huawei g700 gezien, in belgie te kopen voor 279 euro (en 2 jaar garantie)
2G RAM / 8G ROM 5" scherm
lijkt mij wel interessant, ben nu deze aan het overwegen
mixeshop zie ik hem bv staan voor 213euro, doe er bv ongv 22euro DHL bij en je hebt iets van een 35 euro bespaard, maar of je daarvoor de garantie wilt laten liggen is de vraag natuurlijk
Hallo,
Ik zou graag een bestelling plaatsen bij Antelife, maar krijg volgende melding bij de Shipping quotes als ik voor België kies: Sorry, no quotes are available for this order at this time.Voor Nederland worden wel keurig enkele mogelijkheden opgegeven.
Iemand een idee of ik toch kan bestellen wanneer die quotes niet kunnen worden weergegeven?
Ik zou graag een bestelling plaatsen bij Antelife, maar krijg volgende melding bij de Shipping quotes als ik voor België kies: Sorry, no quotes are available for this order at this time.Voor Nederland worden wel keurig enkele mogelijkheden opgegeven.
Iemand een idee of ik toch kan bestellen wanneer die quotes niet kunnen worden weergegeven?
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
209 dollar, niet 213 eurorobin-sips2 schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:49:
[...]
Ok txs, dan heb ik weer wat bijgeleerdDe garantie kan deze prijs misschien een beetje goed maken, ik verkies toch nog steeds te importeren van china, kan je een pakje schelen, en als je van een goede site importeert ga je ook de mogelijkheid hebben om terug te sturen, maar hier komt natuurlijk een hoop zever bij kijken
mixeshop zie ik hem bv staan voor 213euro, doe er bv ongv 22euro DHL bij en je hebt iets van een 35 euro bespaard, maar of je daarvoor de garantie wilt laten liggen is de vraag natuurlijk
En zoals gezegd, er kan gewoon een microSD in.
hu? hier bij mij staat ie 259 dollar lol, omgezet naar eurootjes is ie dan toch ongv 213 euro?FlowDesign schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:59:
[...]
209 dollar, niet 213 euro![]()
En zoals gezegd, er kan gewoon een microSD in.
http://www.mixeshop.com/h...dma-smartphone_p2616.html
Ach jah ik ben al stekeblind dus tword misschien eens tijd voor een bril te gaan halen haha
Tijdje geleden heb ik hier wat gelezen over de Neo N003, lijkt me een mooi toestel voor zijn prijs, zijn er al mensen hier die hem in bezit hebben, ik heb enkele youtube filmpjes gezien die een gpsfix laten zien binnen de 30 secs op een 7tal sattelieten (ze beweren zonder a-gps, maar dat geloof ik toch niet
de 3000mah batterij spreekt me wel aan, samen met dan het randje dat het scherm iets beter beschermd dan de Zopo C2 bv....
Anders gaat het de Zopo C3 worden voor mij denk ik, of zijn er mensen die hier andere ideën hebben voor een toestel met een gps dat meer als geschikt is voor autonavigatie? (dual sim is een must, minstens 2000mah batterij, mt6589t, full hd moet niet maar ik wil toch niet vele lager gaan
[ Voor 39% gewijzigd door Robinator op 08-09-2013 20:57 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe hij bevalt, lees het graagQuad schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:17:
Ik hoop maar dat mijn XiaoCai X9 snel komt. Er zullen vast mensen zijn die benieuwd zijn naar prestaties of bepaalde dingen ervan, ik kan die testen?
Ik was het bijna vergeten maar heb wel even een micro simkaart adapter besteld, anders heb ik er niet zo veel aan natuurlijk.![]()
En klopte de afschrijving ook met de werkelijke rekening van je creditcard?Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 09:52:
Er zou dus effectief 31.65- USD zijn afgeschreven van m'n credit card als ik de order status mag geloven.
Qua betaling zal het ok zijn. Wat betreft de levering is het koffiedik kijken, want 15 dagen voor het order klaar te maken is lang... We zien wel wat het gaat worden.
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
Verwijderd
Heb de Neo N003 hier op voorraad liggen. Is echt een toestel wat helaas wat minder aandacht krijgt dan de Jiayu G4 bijv, maar is wel een fantastisch toestel inderdaad met die metalen rand en Gorilla Glass II en natuurlijk de batterij inderdaad.robin-sips2 schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:51:
[...]
Tijdje geleden heb ik hier wat gelezen over de Neo N003, lijkt me een mooi toestel voor zijn prijs, zijn er al mensen hier die hem in bezit hebben, ik heb enkele youtube filmpjes gezien die een gpsfix laten zien binnen de 30 secs op een 7tal sattelieten (ze beweren zonder a-gps, maar dat geloof ik toch niet)
de 3000mah batterij spreekt me wel aan, samen met dan het randje dat het scherm iets beter beschermd dan de Zopo C2 bv....
GPS niet getest overigens.
is er de mogelijkheid om hierover de gps iets te weten te komen? Dat zou voor mij de knoop zijn om te gaan voor een NEO n003 of de Zopo C3Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:58:
[...]
Heb de Neo N003 hier op voorraad liggen. Is echt een toestel wat helaas wat minder aandacht krijgt dan de Jiayu G4 bijv, maar is wel een fantastisch toestel inderdaad met die metalen rand en Gorilla Glass II en natuurlijk de batterij inderdaad.
GPS niet getest overigens.
Het zou fantastisch zijn moesten we hier op Tweakers zo iemand konden hebben zoals Andy van Gizchina
Sorry, je hebt gelijk. Ik dacht dat je de ZTE V987 bedoelderobin-sips2 schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:51:
[...]
hu? hier bij mij staat ie 259 dollar lol, omgezet naar eurootjes is ie dan toch ongv 213 euro?
http://www.mixeshop.com/h...dma-smartphone_p2616.html
Ach jah ik ben al stekeblind dus tword misschien eens tijd voor een bril te gaan halen haha
Tijdje geleden heb ik hier wat gelezen over de Neo N003, lijkt me een mooi toestel voor zijn prijs, zijn er al mensen hier die hem in bezit hebben, ik heb enkele youtube filmpjes gezien die een gpsfix laten zien binnen de 30 secs op een 7tal sattelieten (ze beweren zonder a-gps, maar dat geloof ik toch niet)
Anders gaat het de Zopo C3 worden voor mij denk ik, of zijn er mensen die hier andere ideën hebben voor een toestel met een gps dat meer als geschikt is voor autonavigatie? (dual sim is een must, minstens 2000mah batterij, mt6589t, full hd moet niet maar ik wil toch niet vele lager gaan)
Als ik jou was zou ik geen 50 dollar meer uitgeven voor die Huawei tov de ZTE.
[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 09-09-2013 00:13 ]
Zal ik zekers doen, ben zelf al erg benieuwd.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:38:
[...]
Ik ben benieuwd hoe hij bevalt, lees het graag
⏩ PVOutput☀️
Hoop mijn neo n003 deze week te mogen ontvangen! dus als je even geduld hebt dan kan ik je de gps resultaten wel testen voor je!robin-sips2 schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:51:
[...]
tijdje geleden heb ik hier wat gelezen over de Neo N003, lijkt me een mooi toestel voor zijn prijs, zijn er al mensen hier die hem in bezit hebben, ik heb enkele youtube filmpjes gezien die een gpsfix laten zien binnen de 30 secs op een 7tal sattelieten (ze beweren zonder a-gps, maar dat geloof ik toch niet)
Anders gaat het de Zopo C3 worden voor mij denk ik, of zijn er mensen die hier andere ideën hebben voor een toestel met een gps dat meer als geschikt is voor autonavigatie? (dual sim is een must, minstens 2000mah batterij, mt6589t, full hd moet niet maar ik wil toch niet vele lager gaan)
Orders op dit ding zijn gecancelled:
http://www.aliexpress.com...2-4-5-IPS/1016664275.html
Het is alweer een paar dagen geleden dat mensen dit uitprobeerden maar de store mag geen payments meer ontvangen.
Het is alweer een paar dagen geleden dat mensen dit uitprobeerden maar de store mag geen payments meer ontvangen.

VerrassingBrentolinni schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:23:
[afbeelding]
En, heeft het je ook geld gekost, of was er nog niets afgeschreven van je rekening?Brentolinni schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:23:
[afbeelding]
Mijn bestelling heeft mij geen geld gekost, maar een whopping 20 cent opgeleverd door de schommelende wisselkoersen
Toen ik dat plaatje zag waarin de verkoper feedback gaf aan een koper ala: wat had je anders verwacht dan?! trok ik al aan de bel bij Aliexpress om toch maar die iOcean X7 Elite variant te laten schieten + full refund te doen. De refund is ondertussen binnen, maar de aanvraag deed ik zoiets van tien dagen geleden. Dus dan weten anderen hoe snel zij een chargeback kunnen verwachten op hun cc
Verwijderd

Ergens is het jammer dat de deal niet doorgaat want een quadcore voor nog geen 25,00 € zou geweldig zijn geweest.
Pfoe dat is goed nieuws, dan zal ik nog maar wat langer wachten met het aanschaffen van een nieuwe telefoon

(Aangezien ik de Mi3 te groot vind en de Sony Xperia ZL te duur).
Ben benieuwd of ze fatsoenlijke functies aan MIUI hebben toegevoegd tbv de dual sim support.
Die telefoon was toch retesnel uitverkocht of niet?
Is wel een fijn telefoontje voor 100 euro, wat is er eigenlijk nadelig aan de telefoon?
Zoals de x7 bv geen gps heeft.
Is wel een fijn telefoontje voor 100 euro, wat is er eigenlijk nadelig aan de telefoon?
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Gps is zo ongeveer voor alle mediatek socs een probleem, op een aantsl na die wel een prima fix krijgen.alaintje schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:30:
Die telefoon was toch retesnel uitverkocht of niet?
Anderen hebben een aanpassing aan de antenne doorgevoerd en zo een fix gekregen, terwijl ook dat niet altijd werkt. Softwarematig maakt het misschien wel iets beter/sneller.
Zo is de zin: 'zoals de x7 bv geen gps heeft' ook wat voorbarig.
Maar 1 review van een toestel waaruit blijkt dat de gps goed werkt maakt nog geen goede gps.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 09-09-2013 13:46 ]
Ik word een beetje moe van al dat GPS gezever 
Misschien moet de topicwaarschuwing verandert worden in
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt of iets stoms zegt , een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt of iets stoms zegt , een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
[ Voor 74% gewijzigd door FlowDesign op 09-09-2013 14:17 ]
Verwijderd
LOL Check dit eens. Een Lumia 920 clone, waarschijnlijk op Android met immitatie ModernUI skin erop.
http://www.aliexpress.com...IFI-Mobile/853347561.html
Op zich niks opmerkelijks en ronduit outdated hardware, maar daar zit een TV tuner in!? WTF!?
http://www.aliexpress.com...IFI-Mobile/853347561.html
Op zich niks opmerkelijks en ronduit outdated hardware, maar daar zit een TV tuner in!? WTF!?
Verwijderd
Ik had een Xiaomi Mi2s besteld een tijd geleden bij mentoo maar ze hadden mij een MI2 gestuurd terwijl ik echt wel een MI2s wou nu heeft een vriend mijn MI2 overgekocht voor €305 dus was ik van plan om me direct een MI2s te bestellen dan had ik eindelijk de GSM dat ik wou.
Maar nu MI3 uit is is het mss stom om nog een MI2s te kopen maar ik vind de MI3 iets te duur €350 is eigenlijk mijn limiet. Hoewel de MI2s bij spemall nu nog maar €275 kost wat €50 minder is dan bij ibuygou. De enige minpunten aan de MI2s vind ik: Nog geen 4g, iets te klein scherm, en geen sd kaartslot (of 64gb versie). Wss is het bijna onmogelijk om zo een gsm rechtstreeks uit china te krijgen
Ik zou echt wel terug een GSM willen met MIUI op, dus ik denk dat ik best een xiaomi zou nemen momenteel zit ik met een Iphone3g opgescheept en ik word der gek van en midden/eind oktober lijkt nog ver weg. Iemand nog andere goede alternatieven?
Ik hoorde ook dat de google nexus 5 dezelfde specs zou hebben als MI3 en maar €350 zou kosten dat lijkt me heel onwaarschijnlijk niet?
Maar nu MI3 uit is is het mss stom om nog een MI2s te kopen maar ik vind de MI3 iets te duur €350 is eigenlijk mijn limiet. Hoewel de MI2s bij spemall nu nog maar €275 kost wat €50 minder is dan bij ibuygou. De enige minpunten aan de MI2s vind ik: Nog geen 4g, iets te klein scherm, en geen sd kaartslot (of 64gb versie). Wss is het bijna onmogelijk om zo een gsm rechtstreeks uit china te krijgen
Ik zou echt wel terug een GSM willen met MIUI op, dus ik denk dat ik best een xiaomi zou nemen momenteel zit ik met een Iphone3g opgescheept en ik word der gek van en midden/eind oktober lijkt nog ver weg. Iemand nog andere goede alternatieven?
Ik hoorde ook dat de google nexus 5 dezelfde specs zou hebben als MI3 en maar €350 zou kosten dat lijkt me heel onwaarschijnlijk niet?
Als je de Hongmi wilt aanschaffen en twijfels hebt over GPS, formaat, software. Dan kan ik je aanraden om mijn NL review even te lezen.
Het enige verschil is wellicht de 3G support, voor de rest zal hij hetzelfde zijn, op wat bugfixes na hoop/verwacht ik.
productreview: Xiaomi Hongmi Zwart review door Kiswum
p.s. woon je in het zuiden (regio Eindhoven), dan mag je de telefoon best wel in real-life komen testen.
Het enige verschil is wellicht de 3G support, voor de rest zal hij hetzelfde zijn, op wat bugfixes na hoop/verwacht ik.
productreview: Xiaomi Hongmi Zwart review door Kiswum
p.s. woon je in het zuiden (regio Eindhoven), dan mag je de telefoon best wel in real-life komen testen.
[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 09-09-2013 15:56 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
De nexus 4 en 7 worden (in verhouding) ook aangeboden voor een prikkie; wellicht de nieuwe 5 dus ook.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:37:
Ik had een Xiaomi Mi2s besteld een tijd geleden bij mentoo maar ze hadden mij een MI2 gestuurd terwijl ik echt wel een MI2s wou nu heeft een vriend mijn MI2 overgekocht voor €305 dus was ik van plan om me direct een MI2s te bestellen dan had ik eindelijk de GSM dat ik wou.
Maar zolang die niet is aangekondigd kan naar niets anders over gezegd worden dan het baseren op speculaties.
Nexus apparaten krijgen goede rom ondersteuning, dus MIUI moet er ook wel op kunnen vermoed ik. Daarnaast zijn ee nog tig andere roms beschikbaar, waar je keus bij een toestel van xiaomi natuurlijk aanzienlijk kleiner is. En geen directe updates van google.
Dus mijn advies luidt als volgt: als je kunt wachten op de aankondiging van de nexus 5; doe dat dan. Anders is de nexus 4 wellicht een goede optie.
Ik dacht, laat ik het nog 1 keer uitleggen en dan die hele discussie achter ons latenFlowDesign schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:13:
Maar ondanks de topic-waarschuwing is er altijd weer iemand zo aardig om het een nieuw leven in te blazen met zo'n vraag..
[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 09-09-2013 16:21 ]
Uit eigen ervaring weet ik dat MIUI beter werkt op de Xiaomi telefoons dan de roms voor de andere door Xiaomi ondersteunde telefoons. Daarbij komt ook nog dat de Nexus 4 niet onder ondersteunde telefoons valt. Waardoor deze alleen een community port heeft.
Ergens te begrijpen, ik heb me erbij neergelegd dat mtk iets langer tijd nodig hebben om een fix te krijgen.FlowDesign schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:13:
het enige wat ik wil weten is ervaringen van andere mensen hun phone qua GPS, vooral of hij de ontvangst behoud tijdens het rijden. de FAEA F1 dat ik nu van de vriendin leen tot ik iets naar men zin gevonden heb, zijkt om de halve minuut dat ie zen gps signaal kwijt is, word ik een beetje irritant van
Ik gebruik hem enkel om te navigeren met de wagen, samen met de dual sim functie, verder zou een dualcore voor mij al genoeg zijn
Voor u lijkt de gps misschien niet belangrijk, maar voor andere mensen wel natuurlijk :d
De discussies over dat mtk hun schuld is of niet ben ik zelf ook beu
ZTE V987 heeft MIUI support, heb het zelf getest en het werkt prima en de GPS werkt ook perfect.mitch187 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:29:
Uit eigen ervaring weet ik dat MIUI beter werkt op de Xiaomi telefoons dan de roms voor de andere door Xiaomi ondersteunde telefoons. Daarbij komt ook nog dat de Nexus 4 niet onder ondersteunde telefoons valt. Waardoor deze alleen een community port heeft.
Ik denk eerlijk waar dat deze telefoon de allerbeste prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Alleen de Xiaomi/Hongmi White Rice is denk ik net zo goed maar vermoedelijk iets goedkoper.
En als je geen dual sim nodig hebt en geen MIUI dan de Nexus 4.
[ Voor 4% gewijzigd door FlowDesign op 09-09-2013 22:03 ]
Laat die nou net voor de helft te koop zijn op Banggood.com voor €187,-.FlowDesign schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:02:
[...]
ZTE V987 heeft MIUI support, heb het zelf getest en het werkt prima en de GPS werkt ook perfect.
Ik denk eerlijk waar dat deze telefoon de allerbeste prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Alleen de Xiaomi/Hongmi White Rice is denk ik net zo goed maar vermoedelijk iets goedkoper.
En als je geen dual sim nodig hebt en geen MIUI dan de Nexus 4.
⏩ PVOutput☀️
?????Quad schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:03:
[...]
Laat die nou net voor de helft te koop zijn op Banggood.com voor €187,-.
Ik weet niet of dit off-topic is maar ik lees hier nergens over Japanse telefoons in de forums.
Ik heb een Japanse telefoon gekocht de Fujitsu F-02e, en ben er zeer content mee.
5 inch full HD scherm tegra 3, 2 gb ram 32gb rom ,1630 mp full HD camara, waterdicht, en beveiligd met je vingerafdruk. dit alles onder de 250 euro.
Ik heb een Japanse telefoon gekocht de Fujitsu F-02e, en ben er zeer content mee.
5 inch full HD scherm tegra 3, 2 gb ram 32gb rom ,1630 mp full HD camara, waterdicht, en beveiligd met je vingerafdruk. dit alles onder de 250 euro.
⏩ PVOutput☀️
Dat ziet er goed uit. Heb je een link waar je deze gekocht hebt?Semi-tweaker schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:20:
Ik weet niet of dit off-topic is maar ik lees hier nergens over Japanse telefoons in de forums.
5 inch full HD scherm tegra 3, 2 gb ram 32gb rom ,1630 mp full HD camara, waterdicht, en beveiligd met je vingerafdruk. dit alles onder de 250 euro.![]()
![]()
Wordt bij "Brand", ook bij "see more", niet vermeld. Trouwens toch vreemd zoeken daar : als je op een bepaald merk zoekt staan er ook andere merken bij vermeld.Quad schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:26:
[...]
http://www.banggood.com/W...re-IPS-Phone-p-65309.html
...... zoeken .......
De Fujitsu F-02e wordt aangeboden op ebay. rond 200 euro.In winkels wordt hij niet verkocht.
[ Voor 91% gewijzigd door Semi-tweaker op 10-09-2013 00:00 ]
Een voordeel voor vele bij chinese toestellen is dual sim, dat is mijn afweging in elk geval.Semi-tweaker schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:20:
5 inch full HD scherm tegra 3, 2 gb ram 32gb rom ,1630 mp full HD camara, waterdicht, en beveiligd met je vingerafdruk. dit alles onder de 250 euro.![]()
![]()
Verwijderd
Het probleem met Japanse telefoons is dat ze een totaal ander systeem hebben waar bijna nooit een simkaart aan te pas komt en het dus rechtstreeks gelinkt is aan je ID of Alien Registration Card (voor buitenlanders).Semi-tweaker schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:20:
![]()
Ga je er als toerist heen, dan kom je niet eens in aanmerking om een coole japanse gsm te "mogen" kopen. Er blijven dan vaak enkel de el-cheapo prullen bij AU/KDDI/NTT die je hier voor amper 50 € ook kunt vinden.
Waar heb je je gsm eigenlijk gekocht? Lijkt me dat er een internationale versie van bestaat, want de versie die NTT Docomo aanbiedt is een FOMA toestel, hetzij van het type "World Wing" Class 4 (3G/GSM)?
Geen dubbel sim
In Japan is dit niet gebruikelijk omdat de toestellen net als in Nederland door de telecom provider worden verstrekt, op het toestel staat dus ook niet de merknaam maar Docomo de provider.
In Japan is dit niet gebruikelijk omdat de toestellen net als in Nederland door de telecom provider worden verstrekt, op het toestel staat dus ook niet de merknaam maar Docomo de provider.
[ Voor 4% gewijzigd door Semi-tweaker op 09-09-2013 22:54 ]
Toestel is sim-lock vrij gemaakt, ik heb de sim wel op maat moeten knippen (medion mobile kent geen micro sim) maar werkt perfect op het KPN netwerk.Ook 3G helaas niet 4G.
Het toestel is ingesteld in het Engels maar er is +- 5% Japans achtergebleven.
Dit is inderdaad een zeer interessant toestel, bevalt alles goed? Bouwkwaliteit? En wat waren de douane kosten? Wellicht zou je je ervaringen positief/negatief met ons kunnen delen?Semi-tweaker schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:52:
Toestel is sim-lock vrij gemaakt, ik heb de sim wel op maat moeten knippen (medion mobile kent geen micro sim) maar werkt perfect op het KPN netwerk.Ook 3G helaas niet 4G.
De fujitsu f-02e is een zeer goed gebouwd toestel, geheel kunststof maar met een zeer goede lak afgewerkt nu na 2 weken in gebruik nog geen krasje te ontdekken.
Het scherm is van gorilla glass.
Knopjes voelen goed aan, antenne is wat iel maar toch niet te gebruiken buiten Japan.
(in Japan kun je er tv op kijken)
Toestel wordt opgeladen in een docking wat echt super werkt.
Camara maakt mooie foto's en film.
Batterij is wat aan de kleine kant 2420 mah ik haal net een dag maar moet dan zuinig er mee omspringen.
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Het scherm is van gorilla glass.
Knopjes voelen goed aan, antenne is wat iel maar toch niet te gebruiken buiten Japan.
(in Japan kun je er tv op kijken)
Toestel wordt opgeladen in een docking wat echt super werkt.
Camara maakt mooie foto's en film.
Batterij is wat aan de kleine kant 2420 mah ik haal net een dag maar moet dan zuinig er mee omspringen.
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Verwijderd
Verdorie 
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Heb je dat ter plaatse in Japan kunnen kopen? Ik heb het al meerdere keren geprobeerd en ving telkens bot.
Een keer in 2006, maar toen kon ik amper Japans en m'n meest recente poging was vorig jaar bij NTT, Softbank en KDDI in hun respectievelijke shops en in grote winkels zoals ヨドバシ of ラオックス. Telkens kreeg ik te horen dat ze niet verkochten aan buitenlanders. Nu verblijf ik daar niet lang genoeg om met een 外人登録証 rond te lopen
In HK is het daarentegen peace of cake... Maar het zijn meestal dezelfde producten als hier, zij het 30 à 40% goedkoper. In Korea is het niet interessant. Veel te duur, ook wat betreft de toestellen die ze hier verkopen. Je bent beter af om een S4 in BE/NL te kopen dan in Seoul vreemd genoeg en ze doen héél moeilijk om je een contract te verkopen.
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Heb je dat ter plaatse in Japan kunnen kopen? Ik heb het al meerdere keren geprobeerd en ving telkens bot.
Een keer in 2006, maar toen kon ik amper Japans en m'n meest recente poging was vorig jaar bij NTT, Softbank en KDDI in hun respectievelijke shops en in grote winkels zoals ヨドバシ of ラオックス. Telkens kreeg ik te horen dat ze niet verkochten aan buitenlanders. Nu verblijf ik daar niet lang genoeg om met een 外人登録証 rond te lopen
In HK is het daarentegen peace of cake... Maar het zijn meestal dezelfde producten als hier, zij het 30 à 40% goedkoper. In Korea is het niet interessant. Veel te duur, ook wat betreft de toestellen die ze hier verkopen. Je bent beter af om een S4 in BE/NL te kopen dan in Seoul vreemd genoeg en ze doen héél moeilijk om je een contract te verkopen.
Verwijderd
Maar voor zover ik kan zijn heeft de nexus 4 maximum 16gb en geen SD kaart dus dit is al geen optie + dat de xiaomi m2s een 13mp camera heeft en goedkoper is. Ik vind de 32GB op die MI2s al crap dus ik ga zeker niet kleiner gaan. Ik vind de specs van de MI3 echt perfect eigenlijk eigenlijk maar ik vind €390 eigenlijk echt een pak te veeldutchgio schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:19: De nexus 4 en 7 worden (in verhouding) ook aangeboden voor een prikkie; wellicht de nieuwe 5 dus ook.
Maar zolang die niet is aangekondigd kan naar niets anders over gezegd worden dan het baseren op speculaties.
Nexus apparaten krijgen goede rom ondersteuning, dus MIUI moet er ook wel op kunnen vermoed ik. Daarnaast zijn ee nog tig andere roms beschikbaar, waar je keus bij een toestel van xiaomi natuurlijk aanzienlijk kleiner is. En geen directe updates van google.
Dus mijn advies luidt als volgt: als je kunt wachten op de aankondiging van de nexus 5; doe dat dan. Anders is de nexus 4 wellicht een goede optie.
Maar komt de nexus 5 ook uit in Belgie en Nederland? Ik heb er mijn twijfels over dat hij goedkoper zal zijn dan de MI3
Maar dan nog meer dan een maand wachten in de hoop dat de nexus 5 aangekondigd word en dan nog ene paar maand tot hij leverbaar is zie ik ook niet echt zitten. Trouwens Nexus 4 heeft officieel MIUI support dus nexus 5 zal dat ook wel hebben.
mitch187 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:29:
Welke twijfels heb je dan over MT6589T toestellen?Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:17:
[...]
Maar voor zover ik kan zijn heeft de nexus 4 maximum 16gb en geen SD kaart dus dit is al geen optie + dat de xiaomi m2s een 13mp camera heeft en goedkoper is. Ik vind de 32GB op die MI2s al crap dus ik ga zeker niet kleiner gaan. Ik vind de specs van de MI3 echt perfect eigenlijk eigenlijk maar ik vind €390 eigenlijk echt een pak te veelEn ik heb mijn twijfels over MT6589T toestellen anders zou ik me gewoon de THL W200 kopen vanwege het 5" scherm maar om van een MI2 naar een MTK gsm te gaan lijkt me een hele stap terug.
Maar komt de nexus 5 ook uit in Belgie en Nederland? Ik heb er mijn twijfels over dat hij goedkoper zal zijn dan de MI3Aangezien de Nexus 4 op coolblue nog steeds €425 kost
Maar dan nog meer dan een maand wachten in de hoop dat de nexus 5 aangekondigd word en dan nog ene paar maand tot hij leverbaar is zie ik ook niet echt zitten. Trouwens Nexus 4 heeft officieel MIUI support dus nexus 5 zal dat ook wel hebben.
Ik heb eindelijk iemand gevonden die met creditcard kon betalen en een jiayu G3T gekocht voor ~120 euro. Ik heb toch liever een 720p scherm dat wat soepeler loopt op een MT6589T ipv 1080p. Het is iig een hele stap vooruit van m'n oude Samsung Gio (dat ding zuigt wauw).
Als ik hem over 2-3 weken heb zal ik hier wel wat impressies achterlaten.
Als ik hem over 2-3 weken heb zal ik hier wel wat impressies achterlaten.
Er zijn heel makkelijk twijfels over de mediatek chips. Erg teleurstellende grafische kracht. qua cpu wel snel en waar voor je geld, maar niet teveel verwachten bij games.Killer schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:18:
[...]
Welke twijfels heb je dan over MT6589T toestellen?
Er is weldegelijk MIUI support.
http://www.miui.com/download.html
En
http://miuiandroid.com/community/threads/3-9-6.21991/
@hierboven
Ik had voor mn iOcean ook een Gio; wat een pleuris-telefoon in vergelijking met de iOcean.
Full-hd loopt prima hoor, velen malen sneller dan mn gio.
Ik speel op een simpel spelletje als hill climb racing ofzo om de tijd te doden na vrijwel geen games. En dan doet android 4.2 met project butter en mijn eigen snelheidsverbeteringen het prima. En dat zonder de T van Turbo.
[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 09-09-2013 23:42 ]
Ik vind dat nog wel heel erg meevallen die teleurstellende grafische kracht. Zeker de T versie kan prima een 1080P scherm vloeiend aansturen. Nee het is niet het snelheidsmonster dat de allerlaatste zwaar grafische games kan spelen, maar om hem nu grafisch zwak te noemen..Brentolinni schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:26:
[...]
Er zijn heel makkelijk twijfels over de mediatek chips. Erg teleurstellende grafische kracht. qua cpu wel snel en waar voor je geld, maar niet teveel verwachten bij games.
Het is ook een beetje wat je ervan verwacht natuurlijk. Je vergelijkt in essentie toestellen die grofweg 50% goedkoper zijn dan de merkbekende tegenhangers..Dan kan het bijna niet anders dat er op sommige punten in bezuinigd.
You win some, you loose some.
Op mixeshop inclusief snelle DHL levering voor slechts 181 euroQuad schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:03:
[...]
Laat die nou net voor de helft te koop zijn op Banggood.com voor €187,-.
Dit, vergelijk een ZTE v987/Zopo C2/iocean/eender welk type rond de 180-200€ eens met eender welk bekend merk. wat krijg je dan qua specs? (en dan zwijgen we nog maar van dual sim)Killer schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:35:
[...]
Ik vind dat nog wel heel erg meevallen die teleurstellende grafische kracht. Zeker de T versie kan prima een 1080P scherm vloeiend aansturen. Nee het is niet het snelheidsmonster dat de allerlaatste zwaar grafische games kan spelen, maar om hem nu grafisch zwak te noemen..
Het is ook een beetje wat je ervan verwacht natuurlijk. Je vergelijkt in essentie toestellen die grofweg 50% goedkoper zijn dan de merkbekende tegenhangers..Dan kan het bijna niet anders dat er op sommige punten in bezuinigd.
You win some, you loose some.
Precies mijn punt. Je krijgt voor rond de €200,- heel veel met een MTK6589T telefoon. Dat je niet helemaal hetzelfde krijgt als een >€500 Sony/Samsung/HTC toestel is logisch, maar echt heel veel minder is het ook niet. Je krijgt wel veel meer dan een €200,- toestel van een van die bekende merken.robin-sips2 schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:38:
[...]
Dit, vergelijk een ZTE v987/Zopo C2/iocean/eender welk type rond de 180-200€ eens met eender welk bekend merk. wat krijg je dan qua specs? (en dan zwijgen we nog maar van dual sim)
Nou ja, ik ga het binnenkort zelf ondervinden als mijn X2 op de mat ploft.
[ Voor 6% gewijzigd door Killer op 09-09-2013 23:56 ]
Nexus 5 zal in Oktober aangekondigd worden en ik ga er vanuit dat LG en Google dit keer genoeg voorraad opgebouwd hebbenVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:17:
[...]
Maar voor zover ik kan zijn heeft de nexus 4 maximum 16gb en geen SD kaart dus dit is al geen optie + dat de xiaomi m2s een 13mp camera heeft en goedkoper is. Ik vind de 32GB op die MI2s al crap dus ik ga zeker niet kleiner gaan. Ik vind de specs van de MI3 echt perfect eigenlijk eigenlijk maar ik vind €390 eigenlijk echt een pak te veelEn ik heb mijn twijfels over MT6589T toestellen anders zou ik me gewoon de THL W200 kopen vanwege het 5" scherm maar om van een MI2 naar een MTK gsm te gaan lijkt me een hele stap terug.
Maar komt de nexus 5 ook uit in Belgie en Nederland? Ik heb er mijn twijfels over dat hij goedkoper zal zijn dan de MI3Aangezien de Nexus 4 op coolblue nog steeds €425 kost
@hierboven: is al zo vaak gezegd, maar je moet het ook niet meten met een telefoon van 500 euro, want dat is net alsof je een Macbook pro retina met een goedkope windows 8 laptop vergelijkt; useless.robin-sips2 schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:38:
[...]
Dit, vergelijk een ZTE v987/Zopo C2/iocean/eender welk type rond de 180-200€ eens met eender welk bekend merk. wat krijg je dan qua specs? (en dan zwijgen we nog maar van dual sim)
Meten met de juiste maten dus.
En die lijn aanhoudende, presenteer ik hierbij mijn korte vergelijking tussen een gelijkwaardig toestel dat te koop is in nederland:
De samsung galaxy core.
200 euro
4,3" TFT 480 x800
Android 4.1
1.2Ghz dualcore
1800mah
8gb geheugen
1gb ram
De tegenhanger:
Iocean x7 (hiervan weet ik de specs,vandaar)
160 euro
5 inch 1080p aka 1920x1080
Android 4.2.1
1.5Ghz quadcore
2000mah (3000mah optioneel; met case)
4gb geheugen (16/32gb optioneel; plus/elite versie)
1gb ram (2gb optioneel; elite versie)
Dual sim
Dus:
+ Stock Android 4.2 tov android 4.1 met touchwiz.
+ dual-sim
+ groter scherm
+ betere resolutie
+ goedkoper
+ 1.5ghz quad tov 1.2ghz dualcore
- 4gb rom standaard tov 8gb rom
- 2000mah in verhouding tot het scherm minder, al is de soc erg zuinig.
- importeren?!
- kans op extra kosten, afhankelijk van verzending.
Maar ik denk dat het niet heel moeilijk is om de conclusie te trekken dat een telefoon als de iOcean x7 meer waar voor je geld is dan een 40 euro meer kostende Galaxy Core. Daar zul je echt niet meer mee kunnen (gamen) als met een mt6589 toestel.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 10-09-2013 00:02 ]
Ik kan me niet echt voorstellen dat men zo erg tegen de MT6589T is.
edit: Iets te hoog van de hoogte geblazen
Voor Really_wacky is het inderdaad een stap terug van de mi2 naar de MT6589T 
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb, dat het soepel is en dat het volgens benchmarks zelfs zeer dicht in de buurt komt van de Samsung S3. Wellicht lag dit aan de Miui Tweaks, maar de cpu kan het in ieder geval goed aan.
Ok, ik geef toe dat ik nog geen spellen heb gespeeld, omdat ik dat eigenlijk nooit HQ spellen afspeel, maar 1080P draadloos via Wi-Fi G afspelen gaat zonder problemen.
Hebben de tegenstanders van de MT6589T deze slechte ervaring zelf opgedaan of vernomen via reviews
Ik hoop dat ik iets van deze negativiteit kan wegnemen door testen uit te voeren
Het klinkt nu bijna hetzelfde als wanneer iemand zegt dat Chinese toestellen slecht, traag en lelijk zijn, totdat ik mijn Mi2 laat zien en het tegendeel bewijs. Inmiddels heb ik veel mensen in mijn omgeving kunnen overtuigen dat er ook sterke Chinese merken zijn
edit: Iets te hoog van de hoogte geblazen
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb, dat het soepel is en dat het volgens benchmarks zelfs zeer dicht in de buurt komt van de Samsung S3. Wellicht lag dit aan de Miui Tweaks, maar de cpu kan het in ieder geval goed aan.
Ok, ik geef toe dat ik nog geen spellen heb gespeeld, omdat ik dat eigenlijk nooit HQ spellen afspeel, maar 1080P draadloos via Wi-Fi G afspelen gaat zonder problemen.
Hebben de tegenstanders van de MT6589T deze slechte ervaring zelf opgedaan of vernomen via reviews
Ik hoop dat ik iets van deze negativiteit kan wegnemen door testen uit te voeren
Het klinkt nu bijna hetzelfde als wanneer iemand zegt dat Chinese toestellen slecht, traag en lelijk zijn, totdat ik mijn Mi2 laat zien en het tegendeel bewijs. Inmiddels heb ik veel mensen in mijn omgeving kunnen overtuigen dat er ook sterke Chinese merken zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 10-09-2013 00:14 . Reden: Te snel gelezen, post aangepast ]
Nogmaals, de CPU in de MT6589T is prima, maar de GPU is niet goed in staat om de FullHD goed aan te sturen in games.
⏩ PVOutput☀️
Dan neem je een 720pQuad schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:17:
Nogmaals, de CPU in de MT6589T is prima, maar de GPU is niet goed in staat om de FullHD goed aan te sturen in games.
Corrected.Quad schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:17:
Nogmaals, de CPU in de MT6589T is prima, maar ik vind dat de GPU niet goed in staat is om de FullHD goed aan te sturen in games.
En kunnen we dit niet samen met het gps-gebeuren achter ons laten? Het maakt dit topic een stuk minder interessant en Ik wordt er een beetje moe van. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen.
[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 10-09-2013 00:23 ]
Ho wait, de MT6589T kan niet goed vloeiend games doen in 1080p, zoals aangegeven 720p is niet een probleem.dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:20:
[...]
Corrected.
En kunnen we dit niet samen met het gps-gebeuren achter ons laten? Het maakt dit topic een stuk minder interessant en Ik wordt er een beetje moe van. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind dit wel een interessant punt voor mensen die alleen 1080p films/series downloaden zoals ik en dit via een NAS afspelen. Dat ik geen 1080p games kan spelen (bestaan die eigenlijk wel?), dat maakt als het goed is wat minder uit als je de keuze hebt uit 2 versies.dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:20:
[...]
Corrected.
Voor films sla ik bijvoorbeeld maar 1 versie op, alles wat ik heb is Full HD met DTS. Tijdens mijn test kon ik dus gewoon een Full HD film streamend afspelen. Ik ga er vanuit dat dit niet door de VLC player wordt omgezet.
p.s. Full hd is behalve vandaag voorheen niet/nauwelijks besproken in dit topic/over deze cpu (even even gezocht op full HD en full-HD). Als dit niet zou werken, dan kan het een deal-breaker zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 10-09-2013 00:52 ]
Waarom wil je meer dan 32 GB hebben? Je hebt ook OTG op je Mi2S he...Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:17:
[...]
Gewoon op ebay te bestellen.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:14:
Verdorie
dutchgio schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:33:
[...]
Er is weldegelijk MIUI support.
http://www.miui.com/download.html
En
http://miuiandroid.com/community/threads/3-9-6.21991/
...
2e keer dat ik mezelf quote inmiddels..mitch187 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:29:
Beetje flauwe opmerking dan, want aangezien MIUI alleen standaarc op Xiaomi toestellen uitkomt, zul je dan op elk ander toestel een door jou genoemde "community port" hebben.mitch187 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:27:
[...]
[...]
2e keer dat ik mezelf quote inmiddels..
Terwijl ze ondersteund worden op officiele MIUI sites en ook wekelijkse nightlies krijgen.
Zo kunnen we wel een discussie gaan starten met wat is ondersteund, en wat niet, maar daar denken we blijkbaar anders over.
Een link naar miui versies op de officiele MIUI sites is voor mij toch het teken dat het ondersteund is.
En aangezien MIUI niet gecompileerd kan worden, moet je het wel porten.
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 10-09-2013 10:13 ]
Verwijderd
Dat is ook een manier waar ik niet eens aan dacht, maar het aanbod zal toch vrij beperkt zijn. Misschien iets voor wanneer m'n M2S versleten is.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 10:37 ]
Ik lees dit topic nu enkele dagen mee en ben gecharmeerd van de Mi2s, maar lees nu dat deze geen dual sim-kaart ondersteuning heeft.
Dus mijn vraag wat is een fatsoenlijk snel toestel met 720p scherm, een verwijderbare accu en dual-sim vergelijkbaar met de Mi2s?
Dus mijn vraag wat is een fatsoenlijk snel toestel met 720p scherm, een verwijderbare accu en dual-sim vergelijkbaar met de Mi2s?
Binnenkort komt er een versie van de Xiaomi Red Rice die 3G ondersteunt. En dual sim is.Jelte schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:53:
Ik lees dit topic nu enkele dagen mee en ben gecharmeerd van de Mi2s, maar lees nu dat deze geen dual sim-kaart ondersteuning heeft.
Maar goed, de processor is wat minder en het scherm wat groter.
Supported devicesdutchgio schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:12:
[...]
Beetje flauwe opmerking dan, want aangezien MIUI alleen standaarc op Xiaomi toestellen uitkomt, zul je dan op elk ander toestel een door jou genoemde "community port" hebben.
Terwijl ze ondersteund worden op officiele MIUI sites en ook wekelijkse nightlies krijgen.
Zo kunnen we wel een discussie gaan starten met wat is ondersteund, en wat niet, maar daar denken we blijkbaar anders over.
Een link naar miui versies op de officiele MIUI sites is voor mij toch het teken dat het ondersteund is.
En aangezien MIUI niet gecompileerd kan worden, moet je het wel porten.
MIUI V5: Xiaomi MI2/2S/2A/MI 1/1S /Hongmi Red Rice/Galaxy Note II /Galaxy S3/HTC ONE X/Galaxy S2/Galaxy Nexus /Meizu MX2/ Oppo Find 5/ Lenovo S820
MIUI V4:MI 1/1S / MI 2 / Galaxy Nexus / Nexus S / Nexus 7 / XT910 / ME865 / G14/G18 / One X / One S /EVO 3D/G11/G12 / I9100 / Galaxy S III / Galaxy Note I9220 / Galaxy Note II/ Honor / Honor 2 / Ascend P1 / Ascend D1/U8800+/Pro/U970 / LT18i / LG LU6200 / OPPO finder
MIUI 2.3: Nexus One / Defy/+ / Milestone / Desire HD / Desire Z / HD2 / Desire / P990 / I9000 / T959 / I897
Voordeel aan deze roms van Xiaomi is dat deze stock rom als basis gebruiken om een betere stabiliteit te krijgen. Dit is ook de reden dat de Android versie van deze roms altijd hetzelfde is als de stock.
Alle andere zijn community roms, dit betekend dat je veelal afhankelijk ben van een of andere chinese hobbyist, ook zal je hier geen support op krijgen vanuit Xiaomi.
woehoe
ik heb m,n cubot gt99 binnen..
besteld bij dhgate, met dhl verstuurd voor 7 euries.
en aan de deur nog 24 euries btw.
dus voor 150-E een fantastische telefoon.
nou heb ik een ding, bij mijn camera kan ik alleen kiezen tussen 1mp 4mp of 6mp als grote van de foto.
terwijl er op de specificities staat 12,6mp.
klopt dit of zie ik het verkeerd?
gr macdown66
ik heb m,n cubot gt99 binnen..
besteld bij dhgate, met dhl verstuurd voor 7 euries.
en aan de deur nog 24 euries btw.
dus voor 150-E een fantastische telefoon.
nou heb ik een ding, bij mijn camera kan ik alleen kiezen tussen 1mp 4mp of 6mp als grote van de foto.
terwijl er op de specificities staat 12,6mp.
klopt dit of zie ik het verkeerd?
gr macdown66
Verwijderd
Ik heb een pros en cons lijstje gemaakt
Ik geraak er maar niet uit 
Xiaomi MI2s (32GB 13MP) €275
Pro’s:
- Ik heb MI2 gehad was een super goeie gsm (Mee vertrouwd)
- De prijs is aan het dalen omdat MI3 uitgekomen is. (€225 in China momenteel)
- Mooier design en stevige gebouwd.
- Betere Camera, CPU, schermhelderheid en NFC dan vorige gsm (MI2)
Con’s
- Geen 4G (LTE)
- 32GB storage niet uitbreidbaarheid die altijd stampvol stond op mijn vorige gsm.
- Scherm zou iets groter mogen 4.5 inch,4.7 inch
Xiaomi MI3 (64GB) €390
Pro’s:
- 5” 1080p 441ppi scherm dat ook werkt tijdens regen (Waterproof)
- 3050mah batterij
- 4G (LTE) 2.4 & 5Ghz wifi antenne (Beter bereik en sneller)
- Meer opslagruimte (64GB)
- 2.3 Ghz quadcore waardoor dit een van de snelste gsm ter wereld is.
Con’s
- Duur €390 internationaal(Inclusief verzending) in china €309
- Minder mooi design
- Niet direct leverbaar (Midden of eind october)
Jiayu G4 (Advanced turbo) (€235)
Pro’s
- 32GB opslag + Sdcard slot (tot 64GB) Totaal 96GB
- 4.7” 720p scherm (perfecte grote)
- Goedkoop €235( inclussief verzending)
- Dual sim
- Direct leverbaar
Con’s
- Geen officiële MUI alleen community port. Mss door dat Xiaomi Red rice dezelfde CPU heeft word deze nog beter geport. En aangezien MTK6589T kernel sources vrijgegeven zouden er normaal meer ROMs moeten komen
- Mediatek 6589 Turbo CPU is minder snel dan snapdragon 600 maar door de 2gb ram en 720p scherm zou deze normaal niet mogen schokken. Ik weet niet of het verschil te merken gaat zijn met mijn MI2.
- Geen 4G (LTE)
En idd met twijfels over MT6589T bedoelde ik of ik het verschil ga merken met de 1.5 quadcore die in mijn MI2 zat.
Pro’s:
Con’s
- Geen 4G (LTE)
- 32GB storage niet uitbreidbaarheid die altijd stampvol stond op mijn vorige gsm.
Xiaomi MI3 (64GB) €390
Pro’s:
- 3050mah batterij
Con’s
- Minder mooi design
Pro’s
- Dual sim
- Direct leverbaar
Con’s
- Geen officiële MUI alleen community port. Mss door dat Xiaomi Red rice dezelfde CPU heeft word deze nog beter geport. En aangezien MTK6589T kernel sources vrijgegeven zouden er normaal meer ROMs moeten komen
- Mediatek 6589 Turbo CPU is minder snel dan snapdragon 600 maar door de 2gb ram en 720p scherm zou deze normaal niet mogen schokken. Ik weet niet of het verschil te merken gaat zijn met mijn MI2.
- Geen 4G (LTE)
En idd met twijfels over MT6589T bedoelde ik of ik het verschil ga merken met de 1.5 quadcore die in mijn MI2 zat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 13:19 ]
Volgens mij is het nog niet geverifieerd dat de Mi3 lte heeft. Zou niet heel vreemd zijn gezien China geen gestandaardiseerd lte netwerk heeft en de meeste telefoons ontworpen zijn voor de Chinese markt.
In china zelf verkopen ze m met een andere soc, de tegra 4 dacht ik.mitch187 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:26:
Volgens mij is het nog niet geverifieerd dat de Mi3 lte heeft. Zou niet heel vreemd zijn gezien China geen gestandaardiseerd lte netwerk heeft en de meeste telefoons ontworpen zijn voor de Chinese markt.
Dus de quallcomm versie is wel gemaakt voor andere markten dan de chinese.
Waterproof is de Mi3 toch zeker niet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:18:
Ik heb een pros en cons lijstje gemaaktIk geraak er maar niet uit
Pro’s:
Con’s
- Geen 4G (LTE)
Xiaomi MI3 (64GB) €390
Pro’s:
- 3050mah batterij
Con’s
- Minder mooi design
Pro’s
- Dual sim
- Direct leverbaar
Con’s
- Geen 4G (LTE)
En de Mi2 is een fors stuk sneller dan de Mediatek.
Qualcomm versie is voor China Unicom netwerk.dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:30:
[...]
In china zelf verkopen ze m met een andere soc, de tegra 4 dacht ik.
Dus de quallcomm versie is wel gemaakt voor andere markten dan de chinese.
Verwijderd
Nee niet waterproof zoals ik kan er mee gaan zwemmen maar hij zou regen bestendigd zijn staat op de officiele MIUI site. Trouwens die vriend die mijn MI2 overgekocht heeft heeft hem de 3de dag al in bad laten vallen hij heeft ongeveer 10 seconden op de bodem gelegen en werkte nog perfect 
Hmmm als de Mi3 geen LTE heeft vind ik dat al een pak minder interessant, is er eigenlijk al een announce date voor de nexus 5 of word hij waarschijnlijk pas eind october voorgesteld dan nog maar pre orders gedaan en dan nog een maand later gereleased. Want 2 of 3 maand wil ik echt niet meer wachten dan zal het toch gewoon de MI2s worden denk ik. Spemall verkoopt hem nu voor €290 of raden jullie deze webshop af?
Hmmm als de Mi3 geen LTE heeft vind ik dat al een pak minder interessant, is er eigenlijk al een announce date voor de nexus 5 of word hij waarschijnlijk pas eind october voorgesteld dan nog maar pre orders gedaan en dan nog een maand later gereleased. Want 2 of 3 maand wil ik echt niet meer wachten dan zal het toch gewoon de MI2s worden denk ik. Spemall verkoopt hem nu voor €290 of raden jullie deze webshop af?
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.