Acties:
  • 0 Henk 'm!
whackertje schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:06:
[...]

1m72 en vind de ThL W8 (5") echt geen probleem in mijn broekzak hoor. Nuja, ik steek zelfs mijn Kindle (keyboard) in mijn broekzak.
Al is het formaat van de Faea F1 wel leuk.
optimale was de jiayu G4 geweest voor mij: 3000mah en 4.7 inch.
maar door al die vertragingen, de hoge vraag en het lage aanbod gingen de prijzen ook omhoog, en was het (voor mij) geen interessante deal meer, omdat het wachten te lang duurde en uiteindelijk ie ook te duur werd.

toen toch maar gekozen voor 2000mah en full-hd, wat ik eerder zo afstoot, met de optie tot eventueel een 3000mah batterij en cover die ik er dan standaard bij zou halen, maar ik nog steeds niet (nodig) heb.
de Soc is extreem zuinig en dan zorgen 2000mah en een full-hd scherm voor een prima gebruikservaring en een dunne telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03 20:11
Hey,

Na wat research kom ik op de volgende telefoons uit met (gorilla) glas en de minimale specs die ik voor ogen had:

- Neo N003
- Zopo C2
- Faea F1
Jiayu heb ik ook naar gekeken maar deze telefoons ogen vrij dik/grof...

Bij de Neo is het jammer dat ik niet echt betrouwbare verkoop punten kan vinden en er relatief weinig over te lezen is.. Verder lijkt de telefoon nagenoeg perfect!
De Zopo is zeer mooi maar met 220 dollar eigenlijk net boven mijn budget van 200 dollar. Is hij dat waard?
De Faea is een mooie telefoon qua specs en prijzen alleen de bouwkwaliteit lijkt niet heel fantastisch te zijn als ik wat review lees. Of is dit onzin?

Kunnen jullie je mening geven en wellicht mij uit twijfel helpen?

p.s. zijn er nog foefjes met coupons of andere sites die ik nog niet ken waarmee de prijs lager kan?

[ Voor 7% gewijzigd door Jouel op 27-08-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jouel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:05:
Hey,

Na wat research kom ik op de volgende telefoons uit met (gorilla) glas en de minimale specs die ik voor ogen had:

- Neo N003
- Zopo C2
- Faea F1

Bij de Neo is het jammer dat ik niet echt betrouwbare verkoop punten kan vinden en er relatief weinig over te lezen is.. Verder lijkt de telefoon nagenoeg perfect!
De Zopo is zeer mooi maar met 220 dollar eigenlijk net boven mijn budget van 200 dollar. Is hij dat waard?
De Faea is een mooie telefoon qua specs en prijzen alleen de bouwkwaliteit lijkt niet heel fantastisch te zijn als ik wat review lees. Of is dit onzin?

p.s. zijn er nog foefjes met coupons of andere sites die ik nog niet ken waarmee de prijs lager kan?
De neo is nog niet zoveel van bekend omdat ie net uit is, de zopo heeft ghost touches en de FAEA ondersteunt geen nederlands.
Anders lees je gewoon even de topics door?
Van de neo is zoals net ook al genoemd zo goed als niets bekend, maar de F1 en de C2 hebben beiden hun eigen topic.

Mods: waar is onze quick-reply, deze zou toch bij de volgende iteratie (39?!) meegenomen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:02
@Dutchgio, ik kan bevestigen door mezelf een Sms te sturen van Sim1 naar Sim2, dat er geen SMS gerelateerde foutmelding meer optreedt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:12
Hey,

- Neo N003
- Zopo C2
- Faea F1

De Faea F1 is niet voorzien van Gorilla beglazing. Of lees ik je post verkeerd, en wist je dat al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 22:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De Aldi heeft aanstaande zaterdag weer een telefoon, de Wolfgang AT-AS43D4. Deze heeft dezelfde processor als bijvoorbeeld de Jiayu G2S. Prijs is € 169. Is dit een beetje een leuke aanbieding of zijn de toestellen met een MT6589 veel sneller?
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/images/smartphone_wolfgang_at_as43d4_normal_6400.jpg

Verdere specs:

4.3" simlockvrije Android 4.1 smartphone met 800x480 resolutie.
Met MT6577T 1.2 GHz Dual Core processor, Quad Band GSM 850/900/1800/1900 MHz en Tri Band UMTS 850/1900/2100 MHz.
- dual Standby/One Talk
- 1500 mAh accu
- camera: 5.0-megapixel autofocus achtercamera met LED-flits
- VGA-camera aan de voorkant
- GPS
- Bluetooth 4.0
- WiFi
- FM radio
- 512 MB werkgeheugen
- 4 GB geheugen waarvan 2 GB beschikbaar
- micro-SD 8 GB meegeleverd, uitbreidbaar tot 32 GB
- afmetingen: 12.7x6.8x1.1 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

- Neo N003
- Zopo C2
- Faea F1

Ik verwacht deze week nog de NEO N003 binnen te krijgen.
Ben ook erg benieuwd. Zal wel wat laten weten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
guapper schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:21:
[...]

De Faea F1 is niet voorzien van Gorilla beglazing. Of lees ik je post verkeerd, en wist je dat al?
Klopt maar wel glas.. ik vind de 'touch' van glas i.p.v. plastic een stuk fijner en wat meer premium aanvoelen.
dutchgio schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:13:
[...]

De neo is nog niet zoveel van bekend omdat ie net uit is, de zopo heeft ghost touches en de FAEA ondersteunt geen nederlands.
Anders lees je gewoon even de topics door?
Van de neo is zoals net ook al genoemd zo goed als niets bekend, maar de F1 en de C2 hebben beiden hun eigen topic.
Ik heb de topics doorgelezen maar in elk topic van elke telefoon (ook 'gewone' europese telefoons) staan problemen, bij de ene de GPS defect, dan weer niet... dan heeft diegene al problemen met een webshop en krijgt zijn telefoon niet en de andere keer strandt het met een defect i.v.m. een slechte bouwkwaliteit.
Heeft élke zopo bijvoorbeeld last van ghost touches (en wat zijn dat uberhaupt?) of is dat incidenteel.. ?

Ik vindt het dus op zijn zachts gezegd enorm lastig een keuze te maken en hoopte dat de meer ervaren kopers wat nuance kunnen aanbrengen of juist bevestigen dat sommige telefoons echt 'zooi' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:37:
De Aldi heeft aanstaande zaterdag weer een telefoon, de Wolfgang AT-AS43D4. Deze heeft dezelfde processor als bijvoorbeeld de Jiauy G2S. Prijs is € 169. Is dit een beetje een leuke aanbieding of zijn de toestellen met een MT6589 veel sneller?
[afbeelding]

Verdere specs:

4.3" simlockvrije Android 4.1 smartphone met 800x480 resolutie.
Met MT6577T 1.2 GHz Dual Core processor, Quad Band GSM 850/900/1800/1900 MHz en Tri Band UMTS 850/1900/2100 MHz.
- dual Standby/One Talk
- 1500 mAh accu
- camera: 5.0-megapixel autofocus achtercamera met LED-flits
- VGA-camera aan de voorkant
- GPS
- Bluetooth 4.0
- WiFi
- FM radio
- 512 MB werkgeheugen
- 4 GB geheugen waarvan 2 GB beschikbaar
- micro-SD 8 GB meegeleverd, uitbreidbaar tot 32 GB
- afmetingen: 12.7x6.8x1.1 cm
NIET DOEN! (CAPS intentional :) )

CPU :(
Accu :(
Resolutie :(
Werkgeheugen :(
Camera :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:38:
[...]

Ik verwacht deze week nog de NEO N003 binnen te krijgen.
Ben ook erg benieuwd. Zal wel wat laten weten dan.
Graag! en ook via welke webshop etc. vind het hele proces wel interessant dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
gwystyl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:37:
De Aldi heeft aanstaande zaterdag weer een telefoon, de Wolfgang AT-AS43D4. Deze heeft dezelfde processor als bijvoorbeeld de Jiauy G2S. Prijs is € 169. Is dit een beetje een leuke aanbieding of zijn de toestellen met een MT6589 veel sneller?
Dit is minder wat je met een Alcatel X'Pop voor 150 euro krijgt (zie mijn review), dus niet echt een topper.

[ Voor 11% gewijzigd door Dreamvoid op 27-08-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@hierboven: thx voor de snelle reacties :).

Ik zag al wel dat de specs niet super zijn, maar de prijs is ook niet heel hoog. Voor een dual sim Android van rond deze prijs zal ik het topic nog wel wat beter doorspitten. Mijn zusje is op zoek naar haar eerste smartphone, dus die is nog niet veel gewend. Ik wil haar echter ook geen brak toestel aanraden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
gwystyl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:42:
@hierboven: thx voor de snelle reacties :).

Ik zag al wel dat de specs niet super zijn, maar de prijs is ook niet heel hoog. Voor een dual sim Android van rond deze prijs zal ik het topic nog wel wat beter doorspitten. Mijn zusje is op zoek naar haar eerste smartphone, dus die is nog niet veel gewend. Ik wil haar echter ook geen brak toestel aanraden....
Het is misschien vloeken in de kerk in dit Android topic, maar met een HTC 8S of Samsung ATIV S koop je kwalitatief veel betere telefoons dan je voor dat geld in Android-land vindt (buiten Chinese imports natuurlijk). Alleen geen dual-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreamvoid schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:44:
[...]

Het is misschien vloeken in de kerk in dit Android topic, maar met een HTC 8S of Samsung ATIV S koop je kwalitatief veel betere telefoons dan je voor dat geld in Android-land vindt. Alleen geen dual-sim.
Kan aan mij liggen, maar daar ben ik het niet mee eens.
Windows phone is nog jong, en dat uit zich ook in de gebruikservaring.
Kijk alleen eens naar de apps.
Ondersteuning voor apps op WP is er gewoon niet, omdat het niet aantrekkelijk is om apps voor het platform te maken.
Apps komen vaak eerst -al dan niet alleen- uit voor iOS en Android met de belofte dat een windows phone app later komt, en dat merk je ook.
Overigens werden die toestellen die jij noemt in de markt gezet als high-end, maar nu kosten ze niet veel meer. Reden? Ze behouden hun waarde niet, en na een jaar gebruik levert het ie dus niks meer op als je op zoek wilt naar een ander toestel, want ja, er draait een OS op waar je niet zo veel mee kunt.
In tegenstelling tot chinese smartphones die hier veel besproken worden, die stilletjes soms nog met winst verkocht worden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dreamvoid schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:44:
[...]

Het is misschien vloeken in de kerk in dit Android topic, maar met een HTC 8S of Samsung ATIV S koop je kwalitatief veel betere telefoons dan je voor dat geld in Android-land vindt (buiten Chinese imports natuurlijk). Alleen geen dual-sim.
Dual SIM is juist iets wat ze wel wil, omdat ze een eigen zaak heeft en liefst niet met twee toestellen rondloopt. Daarom keek ik in eerste instantie ook in dit topic, maar ik kwam gisteren toevallig die Aldi-aanbieding tegen.
Als dual SIM geen vereiste is zal ik wat breder gaan kijken. Bij prepaid of budget (<200) toestellen die over het algemeen in NL verkrijgbaar zijn in echte winkels zijn de specs zo laag dat ik haar dat sowieso niet zo snel aanraad.

@dutchgio: zoals gezegd wordt dit haar eerste smartphone. Ze is dus nog niet veel gewend, en zal de meeste dingen zeker niet missen. Whatsapp is een vereiste, maar verder weet ik nog niet goed wat ze wil. Ik ben zelf niet zo'n fan van WP8, maar zal het voor haar wel in mijn achterhoofd houden.

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 27-08-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Zou iemand ook even naar mijn vraag kunnen spieken? :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jouel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:54:
Zou je misschien naar de antwoorden willen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Jouel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:38:
[...]

Klopt maar wel glas.. ik vind de 'touch' van glas i.p.v. plastic een stuk fijner en wat meer premium aanvoelen.

[...]

Ik heb de topics doorgelezen maar in elk topic van elke telefoon (ook 'gewone' europese telefoons) staan problemen, bij de ene de GPS defect, dan weer niet... dan heeft diegene al problemen met een webshop en krijgt zijn telefoon niet en de andere keer strandt het met een defect i.v.m. een slechte bouwkwaliteit.
Heeft élke zopo bijvoorbeeld last van ghost touches (en wat zijn dat uberhaupt?) of is dat incidenteel.. ?

Ik vindt het dus op zijn zachts gezegd enorm lastig een keuze te maken en hoopte dat de meer ervaren kopers wat nuance kunnen aanbrengen of juist bevestigen dat sommige telefoons echt 'zooi' zijn?
Heb ik gedaan, maar daar had ik inmiddels alweer netjes op gereageerd, hoef je niet boos te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Tikkie heftige reactie, maar gedeeltelijk ben ik het wel met je eens.

Ik heb de wolfgang at45se (4,5 inch versie, mt6577, 1GB). Prima ding voor het geld. Processor is voor normaal gebruik prima (geen 3d games), en deze turbo versie is zelfs nog sneller. Camera is niet geweldig, maar zeker voldoende.
Het geheugen zou voor mij wel te klein zijn. we hebben ook een tel met 512Mb, die is inderdaad soms wat traag. 1 Gb lijkt minimum om lekker te werken met veel verschillende apps.

Echter: Voor die prijs kun je uit china veel betere specs krijgen dan de wolfgang, maar dan moet je wel de lastige garantie, chinese zooi, rooten etc voor lief nemen.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:39:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:50:
Kan aan mij liggen, maar daar ben ik het niet mee eens.
De OS voorkeur is erg persoonlijk, maar ik bedoel meer dat je qua hardware (specs, accu, bouwkwaliteit) moeilijk iets vergelijkbaars vindt. De ATIV S is bv hardwarematig gelijk aan een Galaxy S3, alleen een betere (!) accu, en kost een klap minder (215 euro vs 360).

Maar dual-sim is inderdaad een dealbreaker, dan blijft er een beperkte keus aan Android telefoons over en kom je in die prijsklasse geen spectaculaire dingen tegen (ook hier weer, uitgezonderd imports). Ik zou dan voor de Acer Liquid E2 gaan, 210 euro en een nette MT6589 chip erin.

[ Voor 7% gewijzigd door Dreamvoid op 27-08-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38
Jouel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:54:
Zou je misschien niet even langer kunnen wachten dan 16 minuten? |:(

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

djiedjee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:01:
Tikkie heftige reactie, maar gedeeltelijk ben ik het wel met je eens.

Ik heb de wolfgang at45se (4,5 inch versie, mt6577, 1GB). Prima ding voor het geld. Processor is voor normaal gebruik prima (geen 3d games), en deze turbo versie is zelfs nog sneller. Camera is niet geweldig, maar zeker voldoende.
Het geheugen zou voor mij wel te klein zijn. we hebben ook een tel met 512Mb, die is inderdaad soms wat traag. 1 Gb lijkt minimum om lekker te werken met veel verschillende apps.

Echter: Voor die prijs kun je uit china veel betere specs krijgen dan de wolfgang, maar dan moet je wel de lastige garantie, chinese zooi, rooten etc voor lief nemen.

[...]
Ik heb persoonlijk geen problemen met rooten, dat is ongeveer mijn dagtaak geweest de afgelopen 4 jaar. De garantie en gevoel van Chinese zooi laat ik aan haar over :). 512Mb lijkt me aan de krappe kant maar misschien net genoeg. Ik heb zelf liever wat meer speling, maar het is haar geld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
FlowDesign schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

Zou je misschien niet even langer kunnen wachten dan 16 minuten? |:(
Nouja excuses, maar ik zit al langer op GoT en mijn ervaring is dat berichten al snel in de vergetelheid raken zodra een andere discussie op gang komt.. dat laatste merkte ik op in de laatste paar posts en wilde mijn vraagjes nog even in de spotlight zetten.

Het is niet mijn bedoeling gejaagd een antwoord te willen, maar wilde ook niet bedolven worden onder een andere discussie waarvan het antwoord ongetwijfeld net zo belangrijk is als het antwoord waar ik naar op zoek ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jouel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:37:
[...]

Nouja excuses, maar ik zit al langer op GoT en mijn ervaring is dat berichten al snel in de vergetelheid raken zodra een andere discussie op gang komt.. dat laatste merkte ik op in de laatste paar posts en wilde mijn vraagjes nog even in de spotlight zetten.

Het is niet mijn bedoeling gejaagd een antwoord te willen, maar wilde ook niet bedolven worden onder een andere discussie waarvan het antwoord ongetwijfeld net zo belangrijk is als het antwoord waar ik naar op zoek ben.
Ik zit ook al langer op GoT en mijn ervaring is dat het voor sommige mensen erg lastig is om zelf eens wat uit te zoeken in plaats van een open vraag in het topic te gooien en vervolgens te smeken om een antwoord.
Nogmaals: de neo ga je niets over vinden. De andere 2 hebben een eigen topic, lees die eens goed door en je bent al heel wat wijzer en kunt mogelijk zelfs je vraag beantwoorden.
Als dst te veel werk is, kun je beter naar de lokale telecomwinkel fietsen en vragen wat de beste telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whackertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-02-2024
Je zal bij elke telefoon wel eens wat "maandagmorgenmodellen" hebben. Een iets hoger percentage bij die uit China omdat ze met minder aandacht voor detail ontworpen en ineengestoken worden. Het prijsverschil moet van ergens komen.
Dit gezegd zijnde ben ik nog steeds onder de indruk van de Faea F1. Sommige mensen hebben problemen (zie bvb hun forum) en voor mij zijn er ook enkele aandachtspuntjes maar dit neemt niet weg dat er een heel pak mensen zijn zonder problemen. Dan heb je een (middelmatig snelle) dual-sim android phone met NFC voor de prijs van een veel tragere single-sim android hier.

Wat ik bvb heb met die Faea is dat hij bij het GPS'en in de wagen niet kan volgen met laden. De phone laadt via mijn 800mA 12V stekkertje maar dat is niet genoeg wanneer hij op volle brightness GPS doet.
Heb nu een 1A stekker besteld maar dit moeten ze toch oplossen voor mij (vooral omdat de lader die ik erbij kreeg maar 500mA is!).
Tweede probleempje dat ik heb is dat hij zichzelf soms uitschakelt na helemaal opgeladen te zijn.
Een derde dingetje is de vertaling van de berichten die op het scherm komen. Soms kan dit nogal eens rare zinnen opleveren in het Engels. Bvb "Your file is been download".
En dan dat Faea vooralsnog de sources niet vrijgeeft.

Voor de rest een heel aangename telefoon voor een belachelijk lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:30
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar een goedkope telefoon. Ik heb nu een telefoon op het oog met dezelfde specificaties alleen de processor verschilt. De een bevat een MTK6577 en de ander een MTK6572, heeft een van jullie een idee wat de verschillen zijn tussen deze?

Dit vond ik zelf:
http://www.gizmochina.com/tag/mediatek-mt6572/
http://www.gizmochina.com...-mtk-dual-core-processor/

Maar zegt me vrij weinig..

[ Voor 25% gewijzigd door G33st op 27-08-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G33st schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:55:
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar een goedkope telefoon. Ik heb nu een telefoon op het oog met dezelfde specificaties alleen de processor verschilt. De een bevat een MTK6577 en de ander een MTK6572, heeft een van jullie een idee wat de verschillen zijn tussen deze?

Dit vond ik zelf:

Neem eentje met de MT6589, dan heb je een fatsoenlijke quadcore ipv een trage dualcore.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
@Jouel

Zopo C2 kan je best eens even in dit topic duiken:

M-Opensource in "[Zopo ZP980 & Zopo C2] Ervaringen en Discussie"

dan kan je zelf lezen wat er allemaal al opgelost is, ghost touches etc, waren er inderdaad vroeger, is ondertussen al lang een patch voor, zoals je merk in dit topic is TC662 hier mooi op de hoogte van alles, gps kan dan voor enkele mensen slecht zijn, bijna alles is optimaal bij dit toestel.

Mooie keuze aan andere roms, en bij mixeshop vind je hem al voor 185 euro, doe er transport en alles bij en je komt volgens mij niet veel hoger dan 210 euro.
Er zijn andere keuzes zat, op pandawill ofzo kan je zoeken naar je eigen keuze qua gsm specs, op die manier kan je dan de bekendere sites afzoeken naar de beste prijs voor jou toestel

batterijduur, scherm, ontvangst en snelheid is ook wel pakje beter dan FAEA F1 (kheb ze namelijk beide)

Maar ik ben dan ook een zopo fanaat geworden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Robinator op 27-08-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:39:
[...]

Redelijk mee eens.
Ik heb een Sony Sola met ICS gehad vorig jaar. Specs:
3,7" 854x480
1GHz Dual-core
512MB RAM
1.320mAh

Beeldscherm icm accu gaf op zich prima resultaten, je haalde vaak het einde van de avond.
Het geheugen was echter zo snel leeg, waardoor je eigenlijk continu rond de 80MB vrije ruimte zat en dit veroorzaakt vertragingen. (Na een reboot kon je met zo'n 150MB aan de slag).
Nog niet alle programma's en apps kunnen aan de slag met meer dan 1 core, maar daarbij geldt dat de snelheid wel van belang is, daarin schiet 1Ghz waarschijnlijk ook net tekort.

Bij elkaar opgeteld had ik er niet veel plezier van doordat ik steeds maar moest wachten en wachten. Na 3 maanden ben ik dus op zoek gegaan naar een ander toestel.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstridW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-11-2023
Ik heb ook een s9920 besteld, helaas geen goede ervaring, out of the blue doet ie niks meer qua verbinding.. geen 3g noch mobiel netwerk, sim in andere telefoon werkt wel, factory reset helpt niet, alles geprobeerd,
Pandawill gemaild, die zeggen laat maken bij lokale telefoonboer, lokale telefoonboer zegt t niet te kunnen fixen..

voor mij dus ff geen chinese webshop foon meer. had m nog geen maand

had via een andere site 2 accu;'s bij besteld, dus als iemand interesse heeft in extra accu's voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33st schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:55:

Dit vond ik zelf:

Of de nieuwe Xiaomi Red Rice?
http://www.ibuygou.com/p-...touchscreen-5392-eur.html

Met import etc er bij krap 200 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:24:
[...]

Of de nieuwe Xiaomi Red Rice?
http://www.ibuygou.com/p-...touchscreen-5392-eur.html

Met import etc er bij krap 200 euro...
Voor de 396e keer: Die heeft geen 3G :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
FlowDesign schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:25:
[...]

Wellicht is dat wel duidelijk, het mag wel wat netter worden aangegeven.

Het toestel is voor zijn moeder, Whatsapp is misschien al het meeste wat ze zou gebruiken op internet gebied. Verder kun je via Wifi alles op je toestel doen wat je wilt.

Of het toestel out-of-the-box te gebruiken is door moeders is natuurlijk de vraag ;) Wellicht moet er een Tweaker een uurtje naar kijken om het geschikter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kiswum schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:07:
Na 395 keer hetzelfde aangeven ben je daar op een gegeven moment wel een beetje klaar mee ;)

Gewoon een beetje suf dat sommige figuren die je nog nooit eerder in dit topic hebt gezien hier een beetje lopen te spammen over zaken waar ze geen verstand van hebben en daarna zie je ze ook nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Even iets leuks er tussendoor.

Ik heb even een stukje gelopen en Testmeister getest.
Je zult merken dat hij alleen afgaat als ik via de juiste kant een flitspaal benader. Als ik in tegengestelde richting er naartoe ga, dan werkt hij niet. Hij zal de flitspaal aan de andere kant van de straat ook niet gebruiken.

Oh ja, Ojo hoort ook bij de opname :)
http://youtu.be/OGpuxO3OKno

Kijk maar wat jullie ervan vinden :+

Kwaliteit vind ik overigens niet goed, maar dat kan ook met het uploaden of aan mezelf liggen, ik ben meer van de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Kiswum schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:53:
Even iets leuks er tussendoor.

Ik heb even een stukje gelopen en Flitsmeister getest.
Je zult merken dat hij alleen afgaat als ik via de juiste kant een flitspaal benader. Als ik in tegengestelde richting er naartoe ga, dan werkt hij niet. Hij zal de flitspaal aan de andere kant van de straat ook niet gebruiken.

Oh ja, Ojo hoort ook bij de opname :)
http://youtu.be/OGpuxO3OKno

Kijk maar wat jullie ervan vinden :+

Kwaliteit vind ik overigens niet goed, maar dat kan ook met het uploaden of aan mezelf liggen, ik ben meer van de foto's
Best druk daar op de Kennedylaan in Eindhovuh :P

Ik kan dat vanuit gebruik in de auto overigens niet bevestigen hoor, dat ie alleen maar piept voor de flitser in jouw rijrichting. Bij mij piept ie ook voor de flitsers aan de andere kant van de weg. Ik heb dat namelijk al eens gevraagd aan de ontwikkelaars en die gaven toen aan dat het voor de iPhone al wel erin zat maar bij Android nog niet en dat het later toegevoegd zal worden. Maar volgens mij is het nog steeds niet toegevoegd als ik de changelogs sindsdien bekijk.

Die palen daar aan de Kenndylaan hebben overigens zeker meer dan 5 jaar geleden voor het laatst geflitst :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bekend plekje dus voor jou :)

Ik weet niet hoe, maar ik ben wel een keer door 1 van deze palen geflitst.
Ik wist dat ze er stonden, maar 6-8 jaar geleden kreeg ik hiervan een rekening thuis gestuurd. Dit was 1 van de spaarzame keren dat ik geflitst werd (uiteraard met 4-6 km te hard incl. correctie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
FlowDesign schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:19:
[...]

Na 395 keer hetzelfde aangeven ben je daar op een gegeven moment wel een beetje klaar mee ;)

Gewoon een beetje suf dat sommige figuren die je nog nooit eerder in dit topic hebt gezien hier een beetje lopen te spammen over zaken waar ze geen verstand van hebben en daarna zie je ze ook nooit meer terug.
Je kunt het reageren op dergelijke reacties ook achterwege laten. Bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:07:
[...]

Het toestel is voor zijn moeder, Whatsapp is misschien al het meeste wat ze zou gebruiken op internet gebied. Verder kun je via Wifi alles op je toestel doen wat je wilt.

Of het toestel out-of-the-box te gebruiken is door moeders is natuurlijk de vraag ;) Wellicht moet er een Tweaker een uurtje naar kijken om het geschikter te maken.
Ik heb mijn moeder ook een Chinese smartphone gegeven welke geen 3G heeft, maar wel dual sim en eerlijk gezegd is het niet erg future proof.

Nu werkt dat ding wel al ruim 8 maanden prima, maar mijn moeder wilt het soms niet snappen dat ze geen 3G kan gebruiken en mijn broertje die smartphones verkoopt met abonnement in de MediaMarkt snapte dat ook niet.

Zolang mensen zo'n telefoon alleen op WiFi gebruiken en kunnen accepteren dat je met GSM alleen wat kunt whatsappen en e-mail enzo dan is er niks aan de hand, maar zodra ze het plots in hun hoofd krijgen om een data bundel aan te schaffen met een sim only ofzo, dan ga je de vragen krijgen waarom de verbinding zo langzaam is en waarom 3G niet werkt 8)7

En leg dan maar uit dat het gewoon niet 3G ondersteund :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil vanavond bij Antelife de iOcean x7 bestellen alleen staat er rechts onder featured, is de iOcean x7 dan in stock of niet?

Linkje:
http://www.antelife.com/catalogsearch/result/?q=iOcean+x7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:37:
Hallo,

Ik wil vanavond bij Antelife de iOcean x7 bestellen alleen staat er rechts onder featured, is de iOcean x7 dan in stock of niet?

Linkje:
Spam much? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:37:
Hallo,

Linkje:
Op die link van jou is enkel de Elite nog in stock. De anderen staan onderaan als "Sold Out" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Huawei G700 is binnen.
Eerste indruk: Mooi afgewerkt toestel. Snel, maar zonder Google Apps (Play Store, Gmail etc), Alleen Engels/Chinees en veel chinese apps.
Ik ga ermee aan de slag (rooten, google apps en NL taal). Zal het bijhouden voor de toekomstige G700 bezitters

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:25:
[...]

Dat heeft ie wel... De 'white version' heeft ook WCDMA

Dus eerst fact checken voordat je wat roept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
@Freekers, ga naar de Chinese store: tik in Google en je ziet dan als het goed is een Google app in het Chinees van: Eric Xiang

Download deze app zodat je het framework etc. van Google hebt zodat je daarna Google play erop kan zetten.
Andere optie: Download alle apps die je wilt vanaf je EU telefoon en kopieer de apk's vanuit de app map naar je nieuwe toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kiswum schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:27:
@Freekers, ga naar de Chinese store: tik in Google en je ziet dan als het goed is een Google app in het Chinees van: Eric Xiang

Download deze app zodat je het framework etc. van Google hebt zodat je daarna Google play erop kan zetten.
Andere optie: Download alle apps die je wilt vanaf je EU telefoon en kopieer de apk's vanuit de app map naar je nieuwe toestel ;)
Bedankt voor de tip, maar ik zie hem helaas niet staan :( Geen enkele app die 'Google' heet...

Moet je niet root zijn om die apps te kunnen installeren/flashen (framework etc)?

Thanks!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:14:
[...]

Doe jij dat dan ook maar even, want de witte versie met WCDMA is nog in productie en wordt nog niet verkocht.

Dus ga dan zelf ook niet zomaar wat lopen roepen; get your facts right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
dutchgio schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

Doe jij dat dan ook maar even, want de witte versie met WCDMA is nog in productie en wordt nog niet verkocht.

Is het überhaupt officieel bevestigd dat deze versie er komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 16:02
Mijn Haier W910 is binnen.

Wat eerste bevindingen.
Documentatie vooral in het chinees met nog een kleine engelstalige handleiding van een Cubot :?

Toestel ziet er robuust uit, alleen de klepjes zien er wat iel uit, geen idee hoe lang dat houdt.
Verder moet je zowel sim kaart als sd kaart er diep in duwen.

Geheugen: is wat vreemd, het systeem wordt geacht 8GB aan data storage te hebben, maar voor application storage geeft ie 1.48 GB en als internal storage 4.83 GB (dat wordt dan gepresenteerd als interne SD card)

Rooten: was via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460 een eitje.
wel even de drivers installeren

display: voor mij alleszins acceptabel.
gps lijkt redelijk, heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal, binnen zie ik nog een paar satellieten, lock lijkt snel

performance bevalt ook prima, maar kwam van een zte blade af dus ben niet veel gewend :-)

Niet veel bloatware, alleen de startup/shutdown sequence zouden wat beter kunnen.
Als iemand weet hoe dat te tunen: graag.
Eerst maar eens wat appjes installeren....

Als er specifieke vragen zijn, laat maar weten.

offtopic: besteld do 15 aug 's avonds, volgens track & trace de 18e verzonden, ontvangen op de 27e. voor usd 120 (ca. eur 90) geen invoerrechten oid (aangegeven waarde was usd 8)

edit: is dus met play store en gmail en maps en zo, heb geen chinese apps gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door effem op 27-08-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 12:35
Momus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

Lei Jun, eigenaar van Xiaomi heeft het gezegd op zijn weibo account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Freekers schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:35:
[...]

Bedankt voor de tip, maar ik zie hem helaas niet staan :( Geen enkele app die 'Google' heet...

Moet je niet root zijn om die apps te kunnen installeren/flashen (framework etc)?

Thanks!
Mijn toestel heeft standaard geen root (voor zover ik weet) en ik kon het gewoon installeren. Check hier anders even voor een andere download optie:
http://en.miui.com/forum....98&highlight=google%2Bapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Thanks!
ook geen Gapps? Deze afkorting word ook wel eens gebruikt voor de Google App Store of anders net als eerder geopperd de miui rom er op zetten en daarna de Gapps van miui er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:14:
[...]

Seriously? Dan is het dus niet de Red Rice maar de White Rice of White Red Rice of hoe je het ook wilt noemen. De Red Rice ondersteunt geen 3G in Europa, punt.
dutchgio schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://motor-forum.foddex.net/imwith/show/Wat%20hij%20zegt
.
.
[...]

Thanks!
Freekers, over de G700... Ik denk dat het met deze tutorial wel moet gaan lukken :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2412017

[ Voor 23% gewijzigd door FlowDesign op 28-08-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

Ja, op de xiaomi facebook pagina is ie ook al aangekondigt. Waarschijnlijke release date is 5 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:52:
[...]

Ja, op de xiaomi facebook pagina is ie ook al aangekondigt. Waarschijnlijke release date is 5 september.
En een halve minuut later uitverkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:52:
[...]

Onzin, er staat slechts dat er op 5 september iets aangekondigd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macdown66
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-02-2024
hallo

weet iemand ook of er andere soorten protective cases voor de cubot gt99 verkrijgbaar zijn.
ik kan alleen maar de standaard siliconen protective case vinden?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
macdown66 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:55:
hallo

weet iemand ook of er andere soorten protective cases voor de cubot gt99 verkrijgbaar zijn.
ik kan alleen maar de standaard siliconen protective case vinden?? :?
Ik heb er nog 1 gevonden op spemall, zie onderstaande link. Ze hebben ook een screen protector. Maar ik heb ook niet echt veel kunnen vinden voor de cubot.

http://www.spemall.com/Le...t-gt99-Smart-Phone_g.html

Edit: Op aliexpress is ook wel wat te vinden, dezelfde leather case als spemall staat erop en meer, kijk maar even rond, let wel goed op dat je een seller hebt met een goede reputatie.

http://www.aliexpress.com...ot-gt99-case-leather.html

[ Voor 20% gewijzigd door Poeles op 28-08-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baptist69
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
Sale op ali express vandaag 50 % korting
http://activities.aliexpr...hp?spm=a2704.6645961.0.56 ;)

Case: CM690 II Adv USB3.0 | Mobo: GA-Z77X-D3H | CPU: Core i7 3770 | MEM: Corsair Vengeance 16GB 1866Mhz CL9 | GPU: MSI N660 TF 2GD5/OC | PSU: XFX Pro 550W | SSD: Intel 520 180GB | HDD: WD WD10EZRX 1TB | MON: Samsung S24B150BL | Mouse: Steelseries Kana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad. Zo gaat de Zopo C3 weg voor $259.99 per stuk ipv $519.98. Na die 50% korting zijn ze een beetje op de gangbare prijs beland. Die percentages zeggen dus helemaal niks.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
FlowDesign schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:51:
[...]

Seriously? Dan is het dus niet de Red Rice maar de White Rice of White Red Rice of hoe je het ook wilt noemen. De Red Rice ondersteunt geen 3G in Europa, punt.
Red Rice = Hongmi, maar red refereert mogelijk naar de rode capacitieve knoppen. Deze zijn rood. De front is zwart en de backplate is standaard in 3 kleuren verkrijgbaar: Ivory, Chinese Red, Metallic Grey.

Waarschijnlijk gaat hij dan Hongmi 3G heten ofzoiets. Ik ben het met je eens dat het via de naam wel duidelijk gemaakt moet worden of hij Werelewijde 3G of Chinese 3G (TD-SCDMA) ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Want een witte voorkant is niet onderscheidend geneog?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
dutchgio schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:45:
Want een witte voorkant is niet onderscheidend geneog?!
Met dezelfde naam is het niet onderscheidend genoeg. Als hij de naam Red Rice blijft houden kun je er niet veel uit opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dus ze prijzen ze af naar een gangbare winkelprijs? Dat is een aanbieding zeg! ;)

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eNaSnI schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:44:
[...]

Dus ze prijzen ze af naar een gangbare winkelprijs? Dat is een aanbieding zeg! ;)
Inderdaad.
Soms wel 50% korting op telefoons en nog duurder dan Pandawill/antelife etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:19
dutchgio schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:00:
[...]

Inderdaad.
Soms wel 50% korting op telefoons en nog duurder dan Pandawill/antelife etc..
yup en de enige goede aanbiedingen waren al binnen een minuut weg (Jiayu G2S ~30 euro). Niet eens de kans gekregen om te kijken naar goede koopjes.
De 90% aanbiedingen waar je zo snel mogelijk moet klikken om ze te kopen worden wss door bots overvallen dus daar maak je geen kans.

Er ook tablets heel goedkoop, zoals een dual core 1240x900 7 inch voor 30 euro, maar daarna kom je erachter dat de kosten voor shipping zelfs duurder zijn dan het ding zelf. Best achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
http://www.aliexpress.com...-2/115071_1023878687.html

Is hier bestellen, vragen om problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Ja, zeker :D Hoezo staat Aliexpress dit toe?

[ Voor 57% gewijzigd door Tremio op 28-08-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brand Name: Jiayu :+

85% korting. _/-\o_
Van 296 voor maar 45 dollar. :o
Dat zijn pas aanbiedingen ;)
niet eens gratis verzendin, dat kan er dan weer niet vanaf..
De prijs geldt nog 3 dagen als ik het goed begrepen heb.

Overigens heeft de seller wel 95% positieve feedback.
Iemand de gok durft te wagen, voor pakweg 45 euro inclusief verzending? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met PayPal of een CreditCard zit je redelijk safe. Ik vraag me vooral af wat de verkopers hier aan hebben, die toestellen worden onder de inkoopprijs verkocht en mogelijk zelfs flink onder de kostprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Ja, maar stel ze posten een baksteen? Hoe moet je dan bewijzen dat er geen telefoon in zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Heel apart. Zelf pas ik altijd het bekende gezegde toe.
"If it seems to good to be true, it probably is".

Wat zegt je eigen verstand? ;)

PS. Het zou een typo kunnen zijn, waarbij ze een 2'tje zijn vergeten. Lijkt me realistischer..

[ Voor 10% gewijzigd door Lord_Dain op 28-08-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tremio schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:03:
Ja, maar stel ze posten een baksteen? Hoe moet je dan bewijzen dat er geen telefoon in zat?
Dan ga je gewoon op tijd aan de bel trekken, zorg ervoor dat de escrow service na verloop van tijd niet uitbetalen zal door het indienen van een claim, betaal via creditcard en doe daar een chargeback etc etc. Natuurlijk is het te mooi om waar te zijn, maar hey: je weet maar nooit met die gekke Chinezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Lord_Dain schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:04:
[...]

Heel apart. Zelf pas ik altijd het bekende gezegde toe.
"If it seems to good to be true, it probably is".

Wat zegt je eigen verstand? ;)

PS. Het zou een typo kunnen zijn, waarbij ze een 2'tje zijn vergeten. Lijkt me realistischer..
http://www.aliexpress.com...1.html?categoryId=5090301

Zeker geen typo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik lees maar iets van 30 ervaringen van kopers, het zou best een oplichter a la ebay kunnen zijn waar ook wel eens chinese sellers na een x aantal maanden opeens de boel gaan oplichten, om over te komen als betrouwbare seller verkopen ze eerst een tijdje producten (= positieve feedback) daarna slaan ze hun slag. Het bedrag is zodanig laag dat mensen snel zullen denken 'ik loop bijna geen risico, ik doe het gewoon'.

Ik zou hem daar niet bestellen. Zeer onrealistische bedragen. Het is jouw keuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Ik ga er ook niet bestellen, maar inderdaad. Als een aantal kopers gewoon betalen, heeft hij toch gewoon winst dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
http://www.aliexpress.com...re/115071_1016995005.html
http://www.aliexpress.com...am/115071_1020428228.html
http://www.aliexpress.com...GB/115071_1020535553.html
http://www.aliexpress.com...om/115071_1020464017.html
2good2betrue lijkt me. (3x dezelfde zwarte G2s?)

Wat zijn de risico's als ik met CC betaal?

[ Voor 50% gewijzigd door eL_Jay op 28-08-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik zie het wel.. voor $44,55 die iOcean X7 besteld met creditcard. Als de escrow faalt van Aliexpress zelf kan ik daar nog altijd op terug vallen. Aliexpress garandeert namelijk een full refund als je hem niet binnen 25 dagen hebt en als je niet gekregen hebt wat je besteld hebt. Maar eens zien hoe hard die garanties zijn, daarom heb ik ook met creditcard betaald. In the end heb ik daar in het verleden transacties die verkeerd uitvielen als nog in mijn voordeel weten te beslechten. En dat is mij die 12 euro jaarlijks wel waard :)

/me Joosie200 houdt wel van een gokje... zelfs wanneer het duidelijk too good to be true is. O-)

Bovendien is het risico met 33 euro betrekkelijk laag. Op marktplaats loop je sneller een groter risico en dat zonder enige bescherming als escrowservice want verrekte weinig verkopers willen de Paypal-fee betalen.
eL_Jay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:18:
Wat zijn de risico's als ik met CC betaal?
Enige risico is dat je uitgave per CC eerst van je rekening wordt geïncaseerd voordat je hoogstwaarschijnlijk de transactie kan gaan betwisten. Maar middels betwisting zal de cc-maatschappij gaan uitzoeken met bewijzen van jouw kant uit hoe het zit. En tot op heden heb ik daar als koper nog mee aan het langste eind getrokken. Dus voor die paar tientjes maak ik mij geen zorgen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 28-08-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het topje van de ijsberg:
http://www.aliexpress.com...-0/115071_1020422240.html

Een G2 voor 25 euro inclusief verzending :(
De seller heet trouwens: 'Big Seller Festival'
Sinds september 2012 op Aliexpress te vinden.

Maar waar die extreem lage prijzen vandaan komen....
'Gevalltje too good to be true.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Tja, als Xiaomi wordt nagemaakt, dan zal dat ook wel bij Jiayu gebeuren. Je kunt het vaak pas herkennen als je een tooltje als Quick System info draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kiswum schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:23:
Tja, als Xiaomi wordt nagemaakt, dan zal dat ook wel bij Jiayu gebeuren. Je kunt het vaak pas herkennen als je een tooltje als Quick System info draait.
In geval van namaak heb je recht op een volledige refund via Aliexpress want 'item not as described'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:24:
[...]

In geval van namaak heb je recht op een volledige refund via Aliexpress want 'item not as described'
Er is alleen een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:30:
[...]
Er is alleen een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen...
Absoluut, maar daarom heb ik ook mijn cc gebruikt ;) If everything else fails.. then chargeback cc ftw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:35:
[...]

Absoluut, maar daarom heb ik ook mijn cc gebruikt ;) If everything else fails.. then chargeback cc ftw. :)
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen, wat het ook moge worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Zolang mensen er in trappen, zullen ze er ook wel mee doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Lord_Dain schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:20:
Zolang mensen er in trappen, zullen ze er ook wel mee doorgaan...
Ik geloof het ook niet, maar moest het een echte zijn, wens ik hem veel geluk toe

hou ons idd op de hoogte aub.

Verder even terug on Topic, weet er iemand iets van de Lenovo p780 zijn gps?
Is er iemand hier die dat toestel heeft?

ben hier wat benieuwd naar, hoe vlot het trouwens met de g700 hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Puur bedrog zo te zien. Die Huawei Ascend P6 zou eerst 999 dollar kosten 8)7 Die Chinezen hebben er wel een handje van om je flink te bedriegen via hun sites ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:19
Ze hebben een foutje gemaakt en alles 85% korting gegeven. Ik vind het erg hard te geloven dat hun GEHELE store 85% off heeft. Dit zijn meer dan 500 producten waaronder kleding en tablets.
Ik heb dit eerder meegemaakt. Als je het koopt krijg je een mail of je het totaalbedrag alsnog wilt betalen of een refund wilt.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Helaas is het me niet gelukt Google Apps op mijn G700 te krijgen mbv de Google Apps installer apk van XIAOMI. Ik bleef force closures krijgen, dus ben aan de slag gegaan met de tutorial die op XDA stond en op een Russische site.
Met die combo van beide en wat gezond verstand is het me gelukt mijn toestel te rooten, van CWM te voorzien en GApps.zip te flashen. Alles loopt nu als een tierelier. Ik heb het beknopt uitgetikt voor het 'nageslacht' en zal het een dezer dagen in het G700 topic zetten.
Wat betreft het toestel verder zelf: Wat een luxe om 2GB RAM te hebben. Apps blijven allemaal lekker in het geheugen staan, dus ze openen super snel. GPS is 'voldoende'. Cold fix duurt 2 minuten. Hot fix (?) duurt enkele seconden. Nauwkeurigheid voor navigeren is goed genoeg, voor andere zaken geen idee... (GPSTest zegt bij accruacy tussen de 2-5 meter met 9 sattelites in view en 7 in use)
Joosie200 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:06:
Dan ga je gewoon op tijd aan de bel trekken, zorg ervoor dat de escrow service na verloop van tijd niet uitbetalen zal door het indienen van een claim
Die escrow service van AliExpress is een wassen neus. Zodra je een claim opent, krijg je een standaard mailtje dat ze het aan het onderzoeken is en that's it. Dat is me dus nu al 2x gebeurd. Op dit moment loopt er nog 1 claim van mij, maar daar zal ik vast ook wel niets over horen. Poef 180 euro weg.
Mailen kun je die gasten niet. Alles is no-reply, of mailbox full.... Alles moet via dat dispute systeem, maar ik kan nergens, maar dan ook nergens een 'respond' button vinden (of post message oid).. Die is er simpelweg niet (bij mij).
Brentolinni schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:23:
Als je het koopt krijg je een mail of je het totaalbedrag alsnog wilt betalen of een refund wilt.
Yep, ook al eens meegemaakt. Zal daar wel op uitlopen.

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
Lijkt er op dat het opgelost is en dat het fouten zijn geweeest bij al die items krijg ik het plaatje,Sorry, this item is no longer available! .
Overigens bij alle items hier op de berichten die extreem goedkoop zijn van Alieexpres..

• Jouel
Zo, ik heb de knoop doorgehakt; het is een Umi X1s geworden.
http://www.ibuygou.com/p-..._ram__white-5027-eur.html

Keuze uiteindelijk op deze gevallen vanwege strakke looks, gorilla glass en tevens mooie prijs. Keuze op deze webshop gevallen vanwege iets hogere betrouwbaarheid in mijn ogen..
Zijn er nog dingen bij deze telefoon waar ik echt rekening mee moet houden (fixes o.i.d.)?

Tevens heb ik een vraagje over de bestelling, maar wellicht moet ik hiervoor bij een ander topic zijn? Ik heb namelijk een bestelling geplaatst via "checkout with paypal" en daarna betaald zonder een ibuygou-account aan te maken o.i.d.
Nu heb ik wel een paypal betalingsnummer (of hoe het ook officieel heet) maar ik heb geen order nummer, geen tracking code, niks :? Ik weet ook niet hoe ik hier aan moet komen want ik heb geen account.. wil ik te veel/is dat niet nodig/krijg ik dit nog of hebben jullie een creatieve oplossing? Anders ga ik eens mailen!

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Jouel op 29-08-2013 08:50 ]

Verwijderd

Freekers schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:59:
Helaas is het me niet gelukt Google Apps op mijn G700 te krijgen mbv de Google Apps installer apk van XIAOMI. Ik bleef force closures krijgen, dus ben aan de slag gegaan met de tutorial die op XDA stond en op een Russische site.
Met die combo van beide en wat gezond verstand is het me gelukt mijn toestel te rooten, van CWM te voorzien en GApps.zip te flashen. Alles loopt nu als een tierelier. Ik heb het beknopt uitgetikt voor het 'nageslacht' en zal het een dezer dagen in het G700 topic zetten.
Wat betreft het toestel verder zelf: Wat een luxe om 2GB RAM te hebben. Apps blijven allemaal lekker in het geheugen staan, dus ze openen super snel. GPS is 'voldoende'. Cold fix duurt 2 minuten. Hot fix (?) duurt enkele seconden. Nauwkeurigheid voor navigeren is goed genoeg, voor andere zaken geen idee... (GPSTest zegt bij accruacy tussen de 2-5 meter met 9 sattelites in view en 7 in use)

[...]

Die escrow service van AliExpress is een wassen neus. Zodra je een claim opent, krijg je een standaard mailtje dat ze het aan het onderzoeken is en that's it. Dat is me dus nu al 2x gebeurd. Op dit moment loopt er nog 1 claim van mij, maar daar zal ik vast ook wel niets over horen. Poef 180 euro weg.
Mailen kun je die gasten niet. Alles is no-reply, of mailbox full.... Alles moet via dat dispute systeem, maar ik kan nergens, maar dan ook nergens een 'respond' button vinden (of post message oid).. Die is er simpelweg niet (bij mij).

[...]

Welke Android versie heeft dit toestel? Ik heb op mijn computer voor Android 4.0 en 4.1 een soort installatie batch bestand dat zich uitvoert via de cmd van Windows en dan de gapps op je toestel zet.

Enige vereiste is root en adb. Op mijn Huawei Honor 2 werkte die methode, maar als je een custom recovery hebt kun je ook gewoon een gapps zipje flashen.

• Lord_Dain
Freekers schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:59:<knip>
Bedankt voor je ervaringen zo ver. Het zou wel tof zijn als je de GPS uitvoeriger wil testen, met een app die echt afhankelijk is van GPS satellieten. Zelf ben ik niet zo'n GPS freak, dus zou ff niet weten welke app je dan zou kunnen testen. Iemand een idee/voorstel? Dit zou in ieder geval uitsluitsel kunnen geven over of 6589 chipset nou echt zo'n brakke GPS heeft of het puur aan het design van de antenne+case ligt.

Hoe is het scherm? Mijn vriendin heb ik een Huawei Y300 kado gegeven en ik vind het een hele mooie telefoon, alleen het scherm vind ik ietwat 'flets' met een lichte waas er overheen. Als ik hem naast mijn iOcean X7 houdt dan wint mijn iOcean het ruim, qua scherpte, kleur en helderheid.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Software & Capacitieve knoppen? Beetje slordig, op de screenshots eronder staan ze niet :+
thefal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:43:
[...]

Software & Capacitieve knoppen? Beetje slordig, op de screenshots eronder staan ze niet :+
Pre-production foto; van de jiayu g4 kwamen ook zulke foto's voorbij.
I

• Jouel
Ja de screenshots had ik ook al opgemerkt, een beetje slordig... maar de review van Kraakjj overtuigde me: productreview: Umi X1S Wit review door kraakjj

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Iemand hier ervaring met de INEW M2?
ziet er volgens mij niet verkeerd uit en de prijs is ook erg schappelijk :)

http://www.tinydeal.com/i...id-421-phone-p-96637.html
Pagina: 1 ... 70 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.