Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila, net mn cubot GT99 gekocht, ben eens benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:55

TimvH

Kletsmajoor

FlowDesign schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:21:
[...]

Toch mooi dat dat gewoon kan hè... op Android. Al jaren!
Apple komt nu met een nieuwe skin op iOS 6 en noemt dat iOS 7 and the crowd goed wild!!! *O*

|:( 8)7 :X }:O
Android kan je lekker veel tweaken maar iOS is toch veel stabieler en veel beter geoptimaliseerd.
iPhone 5 heeft maar een 1440mAh accu en er komt geen een normale(dus niet 1cm dikke accu etc) Android telefoon in de buurt qua accuduur, iOS is ook veel stabieler, bij Android heb je soms spontane restarts en ook wel eens app crashes terwijl je dit bij iOS vrijwel nooit ziet.
Telefoon gebruik ik ook niet voor muziek en films, daar gebruik ik liever mijn iPod Touch voor(met jailbreak om toch nog wat aan te kunnen passen)
Android is ook beter voor Indie developers aangezien je bij iOS een ontwikkelaarslicentie moet nemen om apps de store in te krijgen en het maken ervan moet met een Mac, al lijkt het mij dat er wel wat onofficiële programma's voor zijn.
Ze hebben beide hun voor- en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:32
YvoK schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:44:
Vandaag is er - op ons eigen microniveau - een kleine ramp gebeurd. Mijn dochter heeft haar anderhalve maand oude THL W8 laten stuiteren en nu doet 'ie het niet meer... De telefoon start wel, maar het scherm geeft geen beeld, je ziet alleen aan de zijkant soms wat strepen.

Nu is mijn vraag: heeft iemand ervaring met het hier laten repareren van een Chinaphone? En is het dan een betaalbare manier (toestel is nu ongeveer 170 EUR op Fastcardtech) om bijvoorbeeld zelf uit China een scherm te laten komen en het hier door iemand te laten vervangen?
Of zou je iets anders aanraden?
Mijn inboedel verzekering dekt zulke ongelukjes mits deze in je huis zijn gebeurd. Interpolis.
Misschien een optie voor je om na te vragen? Dat zou de pijn snel verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim_ofzo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:22:
[...]

Android kan je lekker veel tweaken maar iOS is toch veel stabieler en veel beter geoptimaliseerd.
iPhone 5 heeft maar een 1440mAh accu en er komt geen een normale(dus niet 1cm dikke accu etc) Android telefoon in de buurt qua accuduur, iOS is ook veel stabieler, bij Android heb je soms spontane restarts en ook wel eens app crashes terwijl je dit bij iOS vrijwel nooit ziet.
Telefoon gebruik ik ook niet voor muziek en films, daar gebruik ik liever mijn iPod Touch voor(met jailbreak om toch nog wat aan te kunnen passen)
Android is ook beter voor Indie developers aangezien je bij iOS een ontwikkelaarslicentie moet nemen om apps de store in te krijgen en het maken ervan moet met een Mac, al lijkt het mij dat er wel wat onofficiële programma's voor zijn.
Ze hebben beide hun voor- en nadelen.
Maar met iOS 7 gaan ze wel de verkeerde kant op.
Zakelijk word de iPhone veel gebruikt, en met iOS 7 krijg je fllitsende en felle kleuren. Plat en flets uiterlijk. Alsof een kind het heeft bedacht. Veel te veel wit in icoontjes.
De nieuwe functies zijn voor de echte Apple fanboys helemaal geweldig maar android had 1,5 jaar terug op android 2 al toggles om wifi en dergelijke in- en uit te schakelen.
De functies zijn leuk, maar het uiterlijk is foeilelijk.
Ik denk dat als ios 7 publiekelijk vrij word gegeven ik het installeer, bekijk of het wat is, jailbreak, en dan weer terug ga naar ios 6.

Tot zover mijn ios ervaringen.
Android kan veel leren van ios m.b.t. Optimalisaties en stabiliteit.
Ios kan veel leren van android m.b.t. Functies en aanpasbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:20:
Voila, net mn cubot GT99 gekocht, ben eens benieuwd :)
Waarom staat hij nu voor 149 ipv 133 te koop? Wijzigen ze die acties gedurende de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

dbzdragon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:51:
[...]

Waarom staat hij nu voor 149 ipv 133 te koop? Wijzigen ze die acties gedurende de dag?
Voor de lage prijs gaan meestal de eerste 5 weg, daarna wordt de prijs verhoogd. De site wordt supertraag dus vanwege de belangstelling, mij is het ook niet gelukt om het voor 133 te kopen. En nu ben ik aan het twijfelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Oke. Jammer zeg. Vond het wel een leuk toestel voor die prijs. Nu twijfel ik ook. Op zich zijn de specs prima.

EDIT: Ik begrijp die omrekenkoersen ook nooit. De EUR is nu rond de 1,32 USD. Maar pandawill gebruikt zelf een koers van 1,26 USD. Pakken ze daar ook een marge op?

[ Voor 43% gewijzigd door dbzdragon op 12-06-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzdragon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:02:
Oke. Jammer zeg. Vond het wel een leuk toestel voor die prijs. Nu twijfel ik ook. Op zich zijn de specs prima.

EDIT: Ik begrijp die omrekenkoersen ook nooit. De EUR is nu rond de 1,32 USD. Maar pandawill gebruikt zelf een koers van 1,26 USD. Pakken ze daar ook een marge op?
Kun je het gewoon niet in CNY of USD betalen en je bank of credit card issuer de uiteindelijke koers laten bepalen bij de afrekening of volgend credit card statement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
@Hoshimaru: Bedankt. Dat werkt inderdaad wel. Als je pandawill instelt in EUR, dan gebruikt hij die koers ook voor de transactie.

EDIT: De cubot GT99 besteld voor mijn zusje. Kan ze eindelijk haar blackberry bold 9700 wegdoen.

[ Voor 27% gewijzigd door dbzdragon op 12-06-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrummer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-07-2021
benbaba schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:05:
[...]

Op zich is de MT6589 snel genoeg voor 720p schermen en lager (voor de meeste mensen) heb je even geduld dan komen de telefoons met de Turbo (T) variant beschikbaar dit zou de snelheid op 1080p ook moeten verbeteren. Het enige probleem van de Mediatek soc's is eigenlijk de GPS deze werkt niet altijd even soepel/goed. Wil je een snellere soc kom je uit op de Xiaomi M2A/M2(S), Newmann N2, Huawei Honor 2/G615. Het enige waar je hierbij rekening moet houden is dat dual-sim dan vervalt.
Dank je,
En wat denken jullie van de C2 platinum, ik zie dat anderen daar ook geïnteresseerd in zijn. Die heeft ook een Turbo CPU en de specs zien er voor de rest goed uit en dat voor maar 260 euro.
Heb je op dat soort telefoons trouwens gewoon een playstore, of moet je die via een omweg downloaden? En is de firmware die er op zit ook aardig, of moet je er eigenlijk een ander skin overheen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Dus ik sta op het punt op een china phone te gaan kopen, maar om te voorkomen dat ik iets over het hoofd zie, post ik hier nog maar even:

Mijn short list is:
Iocean x7
Zopo c2/zopo p980 (ik weet het verschil tussen de twee toestellen niet)
Umi X2
Jaiyu G3S
Welke raden jullie hier aan? En dan zit ik vooral tussen de iocean en zopo's te twijfelen
Mijn budget is 200-250 usd, maar als het toestel echt van betere kwaliteit is, denk cherm, camera, hoeveelheid ram en ('westerse' = qualcomm of samsung) processor dan ben ik wel bereid om tot de 300 usd te gaan. De telefoon is voor langdurig gebruik >3 jaar....

De winkel waar ik over denk om het toestel te bestellen zijn: antelife, pandawill of android-sale. Dus wat zijn de gedachten hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 23:50

Zenix

BOE!

Heb een Cubot GT99 White besteld via Focalprice http://www.focalprice.com..._12GHz_3G_Smartphone.html

Nog een coupon code gevonden om 12$ eraf te halen, voor totaal 119 euro geen slechte deal lijkt mij?
Ben benieuwd wanneer die komt heb airmail met tracking. Heb nu de allereerste HTC Desire, en die voldeed het laatste jaar prima, ga hem nu alleen vervangen omdat accu stuk minder wordt.

Nu hopen dat de douane hem er niet tussenuit pakt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Zenix op 12-06-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
moh.moh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:23:
Dus ik sta op het punt op een china phone te gaan kopen, maar om te voorkomen dat ik iets over het hoofd zie, post ik hier nog maar even:

Mijn short list is:
Iocean x7
Zopo c2/zopo p980 (ik weet het verschil tussen de twee toestellen niet)
Umi X2
Jaiyu G3S
Welke raden jullie hier aan? En dan zit ik vooral tussen de iocean en zopo's te twijfelen
Mijn budget is 200-250 usd, maar als het toestel echt van betere kwaliteit is, denk cherm, camera, hoeveelheid ram en ('westerse' = qualcomm of samsung) processor dan ben ik wel bereid om tot de 300 usd te gaan. De telefoon is voor langdurig gebruik >3 jaar....

De winkel waar ik over denk om het toestel te bestellen zijn: antelife, pandawill of android-sale. Dus wat zijn de gedachten hierover?
Wat betreft deze lijst zou ik voor de Iocean gaan.
Maar deze is iets duurder en wellicht een stuk interessanter: http://www.pandawill.com/zopo-c2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
die zopo 2 met t chip heeft nog niet eens een antutu benchmark van 15000?????

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:07
Zenix schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:26:
Heb een Cubot GT99 White besteld via Focalprice http://www.focalprice.com..._12GHz_3G_Smartphone.html

Nog een coupon code gevonden om 12$ eraf te halen, voor totaal 119 euro geen slechte deal lijkt mij?
Ben benieuwd wanneer die komt heb airmail met tracking. Heb nu de allereerste HTC Desire, en die voldeed het laatste jaar prima, ga hem nu alleen vervangen omdat accu stuk minder wordt.

Nu hopen dat de douane hem er niet tussenuit pakt :)
Wat voor code heb je dan? Kan ik die ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Waarom niet via Pandawill, nog goedkoper en zonder coupon code.

wel via de daily deal doen

[ Voor 26% gewijzigd door FlyEragon op 12-06-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
fvandenreek schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:59:
die zopo 2 met t chip heeft nog niet eens een antutu benchmark van 15000?????
Bijt je nu niet vast op die Antutu scores want dat zegt ook niet alles.
Wel handig om de hardware spec's te zien.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

maurits82 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:15:
[...]

Wat voor code heb je dan? Kan ik die ook gebruiken?
Dit was coupon code: AFFJS12
Geen idee of die nog werkt.
FlyEragon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:34:
Waarom niet via Pandawill, nog goedkoper en zonder coupon code.

wel via de daily deal doen
Panda had geen witte versie.

[ Voor 35% gewijzigd door Zenix op 12-06-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Iemand ervaring met het annuleren van een order bij Merimobiles? Ik heb daar die Pantech A840S besteld (en dit keer 's niet bij Taobao) omdat ik dacht dat de telefoon sneller zou uitgeleverd worden. "Shipping within 3-5 working days". Nou, op de 5e werkdag was ik er al weer klaar mee en heb ze gemailt dat het van mij niet meer hoef. Allerlei excuses en de belofte dat ie a.s.a.p. wordt geleverd. Toen nog even duidelijk gemaakt dat ik m'n geld terug wil waarop het volgende mailtje:

We respect your decision, I will request for your ordered to be cancelled.
Thank you.

Jacqueline

Maar voorlopig gebeurt er na 2 dagen nog helemaal niks.

Edit: je wordt wel een beetje moe van dat gedraai en gelieg van die gasten. Moet zeggen dat de combinatie Binher->Taobao->Paypal me het beste bevalt

[ Voor 10% gewijzigd door poema op 12-06-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:03
poema schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:11:
Iemand ervaring met het annuleren van een order bij Merimobiles? Ik heb daar die Pantech A840S besteld (en dit keer 's niet bij Taobao) omdat ik dacht dat de telefoon sneller zou uitgeleverd worden. "Shipping within 3-5 working days". Nou, op de 5e werkdag was ik er al weer klaar mee en heb ze gemailt dat het van mij niet meer hoef. Allerlei excuses en de belofte dat ie a.s.a.p. wordt geleverd. Toen nog even duidelijk gemaakt dat ik m'n geld terug wil waarop het volgende mailtje:

Thank you.

Jacqueline

Edit: je wordt wel een beetje moe van dat gedraai en gelieg van die gasten. Moet zeggen dat de combinatie Binher->Taobao->Paypal me het beste bevalt
Kun je in de Paypal transactie zien of het al terugbetaald is?
Paypal houdt namelijk het geld vervolgens ook doodleuk nog max 6 werkdagen vast voordat ze het aan je saldo toevoegen.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Op m'n Sensation en een 5 x 5 lay-out heb ik maar één Homescreen nodig *D :+

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/of5275.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
FlowDesign schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:44:
[...]

Kun je in de Paypal transactie zien of het al terugbetaald is?
Paypal houdt namelijk het geld vervolgens ook doodleuk nog max 6 werkdagen vast voordat ze het aan je saldo toevoegen.
Betaald met cc. De status van de order bij Merimobiles staat nog steeds op "Awaiting Fulfillment". Morgen maar een charge back aanvragen bij mijn cc-maatschappij. Echt irritant, geen telefoon maar ook geen geld om hem ergens anders te kopen. Tenminste, ik wil het risico niet lopen want je kan er op wachten dat er ineens een mailtje komt van "Sorry, we kunnen het geld niet terugstorten omdat de telefoon inmiddels verzonden is" met een fake trackcode om nog wat tijd te winnen, of dat ie echt is verzonden.

EDIT: Net toch even van Marktplaats een Ativ S windows 8 phone gekocht voor 150,-. Wat een super ding! Wil niet eens meer een chinese android telefoon :)

[ Voor 8% gewijzigd door poema op 12-06-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05-2023
Prodigy.NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:25:
Omdat ik nog steeds niet kan krijgen wat ik wil, 2GB ram, NFC en een redelijke prijs (Oppo Find vindt ik nog wat te duur als je er nog eens 21% BTW bij op tel) zit ik om de paar weken de website af te gaan naar nieuwe telefoons en veranderingen in stock.

Nu viel net me oog op de Thunderbird i6 Pro.
Niet in stock uiteraard, maar hij ziet er zeker wel enorm stoer uit!

http://www.fastcardtech.com/Thunderbird-i6-Pro

Draadloos opladen lijkt me best wel hip.
In plaats van een boxjes in de telefoon een audio chip voor een externe box?
Ik vind die Thunderbird ook wel wat... hij staat er echter al heel, maar er is bijna niks over op internet te vinden. Vraag me af of deze uberhaubt nog geleverd gaat worden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07
Hmm geen audio connector ,geen uitbreidbaar geheugen :/

En volgens mij kan je de accu ook niet verwisselen :-(

Ik zou m zelf niet nemen (persoonlijke keuze)
Edje1985 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:40:
[...]

Ik vind die Thunderbird ook wel wat... hij staat er echter al heel, maar er is bijna niks over op internet te vinden. Vraag me af of deze uberhaubt nog geleverd gaat worden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
wat ik even kwijt wil, ik zie hier sommige mensen vergelijkingen maken met andere teostellen van A merken zoals samsung galaxy S3 etc, wel even erbij stilstaan dat je voor die toestellen pakken meer geld kwijt bent.
Ik heb zelf een Galaxy s duos (weten sommige hier al wel)
kostprijs nieuw 2 maanden terug, 225Euro (belgië), specs zijn om voor naar huis te lopen, antutu score van 3500, gebruik is ver van goed te noemen, stottert bij typen/surfen, kan geen apps naar de sd kaart kopieren, geen otg ondersteuning, gps problemen etc, de gewone Galaxy S is stukken beter.

Even vergelijken met nog een ander toestel waar ik tevreden over was: Alcatel 997D, zelfde kostprijs, aangekocht in nederland, heeft de bekende mtk 6577chip, geen GPS problemen!!! , haalt vlotjes 6800 punten bij antutu bench, bovendien is deze gsm sterker, en van beter materiaal gemaakt, het enige dat ik hiervan kan zeggen is dat sommige games niet wouden werken zoals het hoort.

Soms moeten we er ons gewoon bij neerleggen dat A merken enkel meer geld vragen voor de naam, niet altijd voor betere kwaliteit, en service bij samsung kan je niet vele beter noemen, heb ik weer ervaring mee :d (maar dit staat buiten de kwestie)

Je kan een Audi S4 gaan vergelijken met een Opel Astra, je gaat waarschijnlijk sneller optrekken, beter materiaal hebben etc, maar als je een gelijkwaardig model van opel zou vergelijken, zou de prijs nog steeds minder zijn denk ik dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij ben je nu vrij grote open deuren aan het intrappen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij A merken betaal jij niet alleen voor de telefoon zelf, ook de software en ondersteuning en je hebt twee jaar garantie mits je in Europa koopt.

Een smartphone voor hetzelfde geld als in China verkopen gaat dus gewoon niet, merken als Huawei die verkopen wel high end smartphones in Europa en deze zijn best goedkoop, een paar honderd euro goedkoper dan bijvoorbeeld Samsung.

Als je zou willen dat je in Nederland net zo goedkoop een smartphone als in China zou kunnen kopen dan moeten we met zijn alle ook maar genoegen nemen met een uurloon van € 2 a € 5 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:34:
Bij A merken betaal jij niet alleen voor de telefoon zelf, ook de software en ondersteuning en je hebt twee jaar garantie mits je in Europa koopt.

Een smartphone voor hetzelfde geld als in China verkopen gaat dus gewoon niet, merken als Huawei die verkopen wel high end smartphones in Europa en deze zijn best goedkoop, een paar honderd euro goedkoper dan bijvoorbeeld Samsung.

Als je zou willen dat je in Nederland net zo goedkoop een smartphone als in China zou kunnen kopen dan moeten we met zijn alle ook maar genoegen nemen met een uurloon van € 2 a € 5 ofzo.
Waar het allemaal mee te maken is de marketing van deze "grote merken". Wat denk je van de Samsung reclame op primetime op de televisie, reclame in de media en ga zo maar door. Bij de grote merken betaal je puur voor de marketingkosten die zij maken. Daar betaal je gewoon aan mee in de prijs van het product. Er is toch al vaker voorbij gekomen wat het kost een Iphone te produceren. Zo een product gaat tig keer over de kop.

Daarnaast leven we hier in een ongunstig belastingklimaat. Voorbeeldje. De PS4 hier 399 euro en in de VS 399 dollar (omgerekend 300 euro). Apparaten die in VS en NL worden verkocht zijn apparaten die in China zijn geproduceerd. Daar zit geen verschil in. Waarom dan 100 euro verschil ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 20:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn Chinezen die geloven dat de betere batches naar het westen worden verscheept, dus ze kopen maar wat al te graag een HTC in Europa bijvoorbeeld.

Maar marketing is ook inderdaad oordeel daar van dat het duurdere is, maar ik hou ook bij verschepen naar westen en het dure westerse personeel, want in China krijgen werknemers niet veel betaald, zelfs iemand die les geeft krijgt misschien net € 300 a € 400 per maand betaald.

Wij krijgen minimaal € 1469 betaald per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga zo meteen ook een Cubot GT99 bestellen. echter 1 vraag , zou er een micro sd willen bij aanschaffen meteen. Iemand een idee of die toestellen Micro SDHC aankunnen ?

btw Focalprice wordt hier aangeraden maar euh .. http://www.resellerratings.com/store/FocalPrice
ziet er niet zo goed uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:04:

btw Focalprice wordt hier aangeraden maar euh .. http://www.resellerratings.com/store/FocalPrice
ziet er niet zo goed uit.
Zoek zo'n reviews voor eender welke site en je zal zien dat ze er allemaal "niet zo goed" uitzien. Meestal zijn het alleen mensen met negatieve ervaringen met die webshop die hun beklag daar doen. Heb zelf wel nog nooit iets bij focalprice besteld :+

[ Voor 5% gewijzigd door Thmz159 op 12-06-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Iemand ervaring met het annuleren van een order bij Merimobiles?
[......]
Ik heb zelf de iOcean x7 Youth besteld bij merimobile op 4 juni. Ze zeiden toen dat hij uiterlijk 10 juni verscheept zou worden ivm software problemen en uiteraard no worry no worry and you will get extra gift etc. Ik wacht nog steeds en mijn order staat nog steeds op awaiting fulfillment. Ze hebben nu als excuus dat de schipper niet kon varen ivm het jaarlijkse Dragon Boat Festival. Ik weet niet wat ik hier van moet geloven.
Dus hij wordt volgens hen morgen verscheept. Na dit bericht is mijn vertrouwen een beetje weg bij merimobiles. Als de order morgen niet wordt verscheept, dan annuleer ik de order en vraag ik ook mijn geld terug.

Het contact met merimobiles is wel uitstekend. Ik kreeg op ieder bericht uiterlijk de volgende dag een reply, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week is in china dragon boat festival en word er niks verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thmz159 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:13:
[...]

Zoek zo'n reviews voor eender welke site en je zal zien dat ze er allemaal "niet zo goed" uitzien. Meestal zijn het alleen mensen met negatieve ervaringen met die webshop die hun beklag daar doen. Heb zelf wel nog nooit iets bij focalprice besteld :+
hmm ok paar 100 reviews, maar 4000+ ...
also : http://www.resellerratings.com/store/BangGood

Banggood krijgt enorm goeie reviews , maar hebben geen Cubot :(
Pandawill krijgt degelijke reviews, maar enkel rode Cubot ..
sigh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet je niet vastpinnen op reviews.
Dat zijn vaak Amerikanen die zich maar al te graag negatief uitten op het internet.
En bijvoorbeeld het wachten op de G4 beu zijn, en dan de webshop waar ze de telefoon besteld hebben als schuldige aanzien en er een leuke review over schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:27:
Banggood krijgt enorm goeie reviews
Vind je het gek met zo'n naam? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
Krijg om een of andere reden geen gps lock meer voor elkaar. Paar dagen geleden had ik het binnen 30 seconden maar nu niks. Epo staat aan, A-gps staat, gpsconfig is vervangen, heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Tsurany schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:18:
Volgens mij ben je nu vrij grote open deuren aan het intrappen.
Maar wel Belgische deuren se ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:42:
[...]

Maar wel Belgische deuren se ;)
Audi en Opel zijn beide Duits. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:44:
[...]

Audi en Opel zijn beide Duits. 8)
Shhssst, dat weten ze in België toch niet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
  • Laatst online: 22-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:34:

wat heet garantie? ik heb al van een paar mensen gehoord die hun HTC ter reparatie opgestuurd hadden dat ze als antwoord kregen "sorry waterschade doen we niks mee, wil je je telefoon terug? oh dat kost dan €60,-. en later via teun de beun een rom flashen en geen problemen meer hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:27:
[...]

hmm ok paar 100 reviews, maar 4000+ ...
also : http://www.resellerratings.com/store/BangGood

Banggood krijgt enorm goeie reviews , maar hebben geen Cubot :(
Pandawill krijgt degelijke reviews, maar enkel rode Cubot ..
sigh..
En op andere review sites is pandawill minder dan focalprice bijv.
Zegt niet zoveel, en zolang je met paypal betaald zou ik me niet druk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_hein_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:54:
[...]

wat heet garantie? ik heb al van een paar mensen gehoord die hun HTC ter reparatie opgestuurd hadden dat ze als antwoord kregen "sorry waterschade doen we niks mee, wil je je telefoon terug? oh dat kost dan €60,-. en later via teun de beun een rom flashen en geen problemen meer hebben..
Stja hadden ze de telefoon maar niet de douche in moeten nemen, ik heb al drie keer zonder problemen gebruikt gemaakt van de garantie bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
  • Laatst online: 22-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:56:
[...]

Stja hadden ze de telefoon maar niet de douche in moeten nemen, ik heb al drie keer zonder problemen gebruikt gemaakt van de garantie bij HTC.
ik denk niet dat ze de telefoon mee onder de douche hebben genomen ;) . Heb gehoord dat er een sticker ofzo inzit die verkleurd, als dat het geval is kijken ze niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_hein_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:59:
[...]

ik denk niet dat ze de telefoon mee onder de douche hebben genomen ;) . Heb gehoord dat er een sticker ofzo inzit die verkleurd, als dat het geval is kijken ze niet verder...
Dat klopt en dat is inderdaad een negatief punt. Maar dat betekent niet dat gelijk alle garantieafhandelingen slecht verlopen. Het is een enkel negatief voorbeeld uit vele gevallen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Thank you.

Jacqueline

Zoiets heb ik ook meegemaakt maar dan met Antelife. Lenovo A820 besteld, er stond shipping within 24 hours. Bestelde op donderdag avond, kort daarna mail gestuurd dat ik van shipping method wil veranderen. Pas dinsdag kreeg ik reactie. Nou laat maar dan zei ik en wilde annuleren. Heb in totaal 4 verzoeken gedaan om te cancellen en ook 4 bevestigingen gekregen dat ik refund krijg binnen 24 uur. Pas na 2 weken en bij het 4e verzoek kreeg ik binnen 1 dag geld terug op paypal.

Toen maar bij Etotalk besteld met DHL. Maandag besteld en vrijdag binnen. En ze reageren ook binnen het uur op mails ipv dagen later. Voor mij dus nooit meer Antelife en Etotalk all the way.. is iets duurder maar dan krijg je ook betere service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al heel vaak "Zopo C2" gelezen... Nu ben ik eens op zoek gegaan naar wat dat nu eigenlijk voor iets is. Er blijken dus al minstens twee versie van die C2 in omloop te zijn. Dat maakt het er dus niet makkelijker op om de 'juiste' op de kop te tikken... Nu heb ik maar eens op Youtube gezocht om te kijken wat het precies voor iets is. In de video hierboven is een review van de Zopo C2 ZP980. Damn... wat eens beest :p
Het ziet er dus leuk uit al tablet voor in de trein of in de zetel... Om te bellen en in je broekzak te laten lijkt het me toch wel wat groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

dbzdragon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:20:
[...]

Ik heb zelf de iOcean x7 Youth besteld bij merimobile op 4 juni. Ze zeiden toen dat hij uiterlijk 10 juni verscheept zou worden ivm software problemen en uiteraard no worry no worry and you will get extra gift etc. Ik wacht nog steeds en mijn order staat nog steeds op awaiting fulfillment. Ze hebben nu als excuus dat de schipper niet kon varen ivm het jaarlijkse Dragon Boat Festival. Ik weet niet wat ik hier van moet geloven.
Dus hij wordt volgens hen morgen verscheept. Na dit bericht is mijn vertrouwen een beetje weg bij merimobiles. Als de order morgen niet wordt verscheept, dan annuleer ik de order en vraag ik ook mijn geld terug.

Het contact met merimobiles is wel uitstekend. Ik kreeg op ieder bericht uiterlijk de volgende dag een reply, maar goed...
Ik heb hem op 9 juni besteld en vandaag kreeg ik een reactie op mijn vraag dat ze inderdaad met de feestdagen zaten. Het zou morgen verzonden moeten worden. We zien wel, volgens mij is rule nr. 1 bij een chinaphone : Geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
_hein_ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:54:
[...]

heb net iets gelijkaardigs meegemaakt, geen waterschade, maar het komt er gewoon op neer dat de grote merken even snel hun handen ergens van af houden zodra ze denken dat het aan de eindgebruiker liegt.

hierdoor ook mijn frustratie van daarstraks, je kan met een chinees toestel evengoed of beter af zijn dan sommige a merken hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:54:
[...]

Voor de lage prijs gaan meestal de eerste 5 weg, daarna wordt de prijs verhoogd. De site wordt supertraag dus vanwege de belangstelling, mij is het ook niet gelukt om het voor 133 te kopen. En nu ben ik aan het twijfelen :P
heb hem ook niet meer kunnen kopen voor 133, dus heb hem dan maar gekocht voor 148. Met nog een sd-card en verzending (Singapore Post) samen een kleine $160 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb sinds een week of 2 de THL W8+ gsm. Ik had een iPhone 4, maar wilde naar een dual Sim en naar Android.
In principe bevalt het toestel en Android zeer goed, maar ik heb toch wel een probleem met de telefoon en de Car kit in mijn Toyota Prius.
Ze zien elkaar wel en willen ook wel synchronisen, maar echt een koppeling tot stand brengen zodat je kunt bellen lukt niet.
Ik heb nu een Parrot mini gekocht en die synchroniseert wel ,maar de kwaliteit is behoorlijk slecht volgens famillie. Kan ik iets doen om deze bluetooth verbinding tussen de auto en mn THL te verbeteren ?

Groeten
Ferry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:47:
[video]
Ik heb hier al heel vaak "Zopo C2" gelezen... Nu ben ik eens op zoek gegaan naar wat dat nu eigenlijk voor iets is. Er blijken dus al minstens twee versie van die C2 in omloop te zijn. Dat maakt het er dus niet makkelijker op om de 'juiste' op de kop te tikken... Nu heb ik maar eens op Youtube gezocht om te kijken wat het precies voor iets is. In de video hierboven is een review van de Zopo C2 ZP980. Damn... wat eens beest :p
Het ziet er dus leuk uit al tablet voor in de trein of in de zetel... Om te bellen en in je broekzak te laten lijkt het me toch wel wat groot.
Valt bij mij reuze mee, vind hem zelfs wat klein. Maar ben dan wel iets groter dan de gemiddelde Nederlander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 14:14
Naa de positieve ervaringen met de Cubot A890, nu de iets kleinere (4.5) GT99 besteld. Als deze voor €122 net zo presteert als zijn grote broer, dan hebben we thuis nog een tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Laatst online: 19:36
robin-sips2 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:03:
[...]

heb net iets gelijkaardigs meegemaakt, geen waterschade, maar het komt er gewoon op neer dat de grote merken even snel hun handen ergens van af houden zodra ze denken dat het aan de eindgebruiker liegt.

hierdoor ook mijn frustratie van daarstraks, je kan met een chinees toestel evengoed of beter af zijn dan sommige a merken hier
Ook slechte ervaringen met garantie met een sony ericson gehad. Had een defect microfoontje, stuur het toestel op en krijg een brief:"Valschade en toestel krom", vergezeld van mijn toestel wat helemaal niets meer deed.

Erg moeilijk om dan nog iets geregeld te krijgen. Is me ook niet gelukt uiteindelijk.

Dus nu ga ik maar een telefoon bestellen uit China, als die stuk is weet je tenminste dat je her risico bewust hebt genomen en krijg je niet de frustratie van het contract met een callcenter waar ze hun verhaaltjes klaar hebben om je af te schepen. (bij mij vergistte ze zich nog even "maar waterschade kan zomaar verergen" :F )

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Bij pandawill is de zopo c3 van de pre-sell status af! Gezien de kleur (donkerblauw) lijkt dat me wel een mooie telefoon. Ik wil graag een 5" FHD scherm met een MTK6589T chipset. Maar vind alleen het design van de zopo c2 echt mooi. De c3 lijkt me dan de beste keuze. Met kortingscoupon voor 265 dollar. Ong 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
TFDev schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:57:
Bij pandawill is de zopo c3 van de pre-sell status af! Gezien de kleur (donkerblauw) lijkt dat me wel een mooie telefoon. Ik wil graag een 5" FHD scherm met een MTK6589T chipset. Maar vind alleen het design van de zopo c2 echt mooi. De c3 lijkt me dan de beste keuze. Met kortingscoupon voor 265 dollar. Ong 200 euro.
Ik ben voor de platinum versie gegaan van C2.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zojuist besteld bij Pandawill, (met 5% off coupon): Jiayu G3S Black (ja, saai).
Prijsverschil met de mixeshop aanbieding inclusief DHL shipping was minimaal (6 €cent, en ik zie Pandawill veel vaker voorbijkomen, vandaar dat ik ondanks de aanbieding tóch bij Pandawill heb besteld.

Ben heel benieuwd hoe snel ie er is, en vooral hoe snel ie is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Oggy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:26:
[...]

Ik ben voor de platinum versie gegaan van C2.
Kwa model is ie mooier, kwa specs ook gelijk. Maar de kleur is wat jammer. Heb nu ook een witte galaxy s3, en ben automonteur. Je ziet meteen elke vingerafdruk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
TFDev schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Kwa model is ie mooier, kwa specs ook gelijk. Maar de kleur is wat jammer. Heb nu ook een witte galaxy s3, en ben automonteur. Je ziet meteen elke vingerafdruk :')
Klopt, ik zat ook naar de C3 en de C2 platinum te kijken, maar ik heb liever het zwart model. Het einige verschil is dat C2 Platinum 'OGS' scherm technology heeft, maar de C3 niet. Ik wil de C3 kopen, maar ik vraag mij af waarom de C3 ook niet OGS heeft.

Weet iemand of het verstandig is om de micro-sd card ook inclusief te kopen? Ik denk ervan om van Amazon een micro-sd card te kopen, dat ben ik tenminste zeker dat het redelijk snel is en niet goedkoop troep.

[ Voor 16% gewijzigd door jerkitout op 13-06-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
jerkitout schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Klopt, ik zat ook naar de C3 en de C2 platinum te kijken, maar ik heb liever het zwart model. Het einige verschil is dat C2 Platinum 'OGS' scherm technology heeft, maar de C3 niet. Ik wil de C3 kopen, maar ik vraag mij af waarom de C3 ook niet OGS heeft.
Wat is OGS en waarom zou ik dat willen hebben of juist niet?
Weet iemand of het verstandig is om de micro-sd card ook inclusief te kopen? Ik denk ervan om van Amazon een micro-sd card te kopen, dat ben ik tenminste zeker dat het redelijk snel is en niet goedkoop troep.
1. Alsof dat uitmaakt in een telefoon.
2. Wat je via Amazon koopt kan net zo goed matig van kwaliteit zijn maar dan duurder.
3. Wil je zekerheid dan moet je iets van een bekend merk nemen en dan kun je het net zo goed in de lokale winkel kopen of kijk in de T.net Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:07
FlowDesign schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:43:
[...]
Wat is OGS en waarom zou ik dat willen hebben of juist niet?
[...]
One Glass Solution: alles in 1 component, zodat het dunner kan zijn en er geen stof tussen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
FlowDesign schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:43:
[...]
3. Wil je zekerheid dan moet je iets van een bekend merk nemen en dan kun je het net zo goed in de lokale winkel kopen of kijk in de T.net Pricewatch.
Grappig dat je dat zegt in een China-phone topic, waar het merk er niet toe doet, maar juist de specs doorslaggevend zijn. De kwaliteit van de SD-kaart kan uitmaken als je snel foto's achter elkaar maakt via burst mode. Daarnaast denk ik dat bij het opnemen in full HD een iets snelle sd-kaart gewenst is. Maar of je ook echt zekerheid hebt bij een A-merk...tja...ik weet het niet. Bij een slechte sd-kaart zal het opslaan veel langer duren. Het hoeft niet de snelste te zijn, maar een class 10 kaartje van een A-merk is niet zo duur meer. Voor alle andere toepassingen maakt het inderdaad geen bal uit hoe snel de kaart is. De meeste kaarten van tegenwoordig zullen voldoen. Het hangt er dus vanaf welk type kaart in de telefoon wordt gestopt dor de Chinese leverancier. Voor een 16 GB-kaartje betaal je iets van 9 USD. Lijkt me wel het proberen waard.

[ Voor 23% gewijzigd door dbzdragon op 13-06-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dbzdragon schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:13:
Het hangt er dus vanaf welk type kaart in de telefoon wordt gestopt door de Chinese leverancier.
Goed verhaal, lekker kort :*

Maar je hebt gelijk, merk is niet boeiend maar alleen de specs. Maar als je de specs niet weet, wil je die dus niet als je zeker wil weten dat het kaartje aan je eisen voldoet. Anders is het een blinde gok. En aangezien die 16GB Class10 microSD kaartjes hier ook maar 10 à 12 Euro kosten zou ik er gewoon fijn eentje hier kopen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door FlowDesign op 13-06-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je beoordeelt nu flashgeheugen op basis van enkel snelheid, dat lijkt mij niet de belangrijkste factor. Bij een SD kaart, waar belangrijke informatie op kan staan, lijkt betrouwbaarheid mij veel belangrijker. Merken zoals Sandisk hebben een reputatie op het gebied van betrouwbaarheid, ik zou een no-name Chinees kaartje hier toch een stuk minder vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
TFDev schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:57:
Ondanks het formaat ziet het er verder uit als een toestel waar ik wel tevreden mee word denk ik.

In hoeverre is Pandawill betrouwbaar wvb indicatie levertijden? Is het toestel ook echt op voorraad daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik heb ze eergister al een mail gestuurd wanneer hij op voorraad zou zijn, maar tot op heden helaas nog geen reactie gehad....

en hoelang duurt het bij die chinezen voordat ze met de opvolger van de 6589 chipset komen? Ben je dan weer een jaar verder?

[ Voor 33% gewijzigd door TFDev op 13-06-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:39:
Je beoordeelt nu flashgeheugen op basis van enkel snelheid, dat lijkt mij niet de belangrijkste factor. Bij een SD kaart, waar belangrijke informatie op kan staan, lijkt betrouwbaarheid mij veel belangrijker. Merken zoals Sandisk hebben een reputatie op het gebied van betrouwbaarheid, ik zou een no-name Chinees kaartje hier toch een stuk minder vertrouwen.
Ben ik met je eens, maar daar zijn backups toch voor? Ik mag hopen dat je van je belangrijke gegevens die op je telefoon staan wel regelmatig een back up maakt. Van filmpjes en dergelijke maak ik ook regelmatig een back up (al is het maar om ruimte vrij te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dbzdragon schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:58:
[...]

Ben ik met je eens, maar daar zijn backups toch voor? Ik mag hopen dat je van je belangrijke gegevens die op je telefoon staan wel regelmatig een back up maakt. Van filmpjes en dergelijke maak ik ook regelmatig een back up (al is het maar om ruimte vrij te maken).
Maar ga je voor die paar euro het risico nemen dat je SD kaart elk moment kan falen? De kans hierop is toch een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Tsurany schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:02:
[...]

Maar ga je voor die paar euro het risico nemen dat je SD kaart elk moment kan falen? De kans hierop is toch een stuk groter.
What he says :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn nu niet echt gigantische bedragen: http://tweakers.net/categ...WrKEnOUrKKVjAwsTZVia2trAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
LOL. Maar nee, ikzelf zou dat risico zeker niet nemen. Maar mocht het mij overkomen dan is de schade sowieso zeer beperkt vanwege een dagelijkse back up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Heft er hier iemand een idee hoe ik de play store op een Newman K1 kan krijgen?

Zoek me een slag in de rondte maar kan niets vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
-BaJo- schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:13:
Heft er hier iemand een idee hoe ik de play store op een Newman K1 kan krijgen?

Zoek me een slag in de rondte maar kan niets vinden :(
Hier al gekeken?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=28449078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik kreeg dit bericht van PostNL op de vraag van mijn T&T nummer.
Hallo Mark,

Jazeker dat kan idd De NL Code is 3S...., op 12/06 is er een brief naar je gestuurd vanuit de afdeling inklaring met het verzoek voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

PostNL Webcare
Houdt dit in dat ik moet gaan opgeven hoe duur hij was? Controleren ze dat? Moet dat gebeuren voordat je je pakketje in huis hebt of gebeurd dat erna pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
-BaJo- schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:39:
[...]

Die download link doet het niet.
Je moet Gapps flashen via je recovery.
http://www.android.gs/dow...-google-apps-for-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:38:
Ik kreeg dit bericht van PostNL op de vraag van mijn T&T nummer.

[...]

Houdt dit in dat ik moet gaan opgeven hoe duur hij was? Controleren ze dat? Moet dat gebeuren voordat je je pakketje in huis hebt of gebeurd dat erna pas?
Ze willen meer informatie dus zullen waarschijnlijk wel vragen om de prijs, liefst door middel van een rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Heeft iemand al een leuke Chinaphone met QWERTY hardware keyboard gespot?

Als mijn Chinaphone avontuur bevalt gaat de vriendin er ook een krijgen, maar die wil wel absoluut een fysiek toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Thrackan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:59:
Heeft iemand al een leuke Chinaphone met QWERTY hardware keyboard gespot?

Als mijn Chinaphone avontuur bevalt gaat de vriendin er ook een krijgen, maar die wil wel absoluut een fysiek toetsenbordje.
Nee, Ik zoek ook al 1 jaar naar een telefoon met een hardwarematig (Schuitbaar, dus niet a la blackberry achtig) QWERTY keyboard! Het typen gaat gewoon zo veel sneller en precieser als met een touchscreen keyboard (Zeker als man)

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Nimrod|IA schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:28:
[...]

Nee, Ik zoek ook al 1 jaar naar een telefoon met een hardwarematig (Schuitbaar, dus niet a la blackberry achtig) QWERTY keyboard! Het typen gaat gewoon zo veel sneller en precieser als met een touchscreen keyboard (Zeker als man)
ik snap je mening volledig, heeft me ongv 2-3 maand gekost om te wennen aan een touchscreen

eerste stap die ik gemaakt heb is een klassiek T9 keyboardje geinstalleerd (ik dacht smart keyboard, maar ben niet zeker) op die manier kan je nog typen zoals de klassieke gsm :D

kwam toen in de tijd ook van een nokia C5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
Thrackan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:
Zojuist besteld bij Pandawill, (met 5% off coupon): Jiayu G3S Black (ja, saai).
Prijsverschil met de mixeshop aanbieding inclusief DHL shipping was minimaal (6 €cent, en ik zie Pandawill veel vaker voorbijkomen, vandaar dat ik ondanks de aanbieding tóch bij Pandawill heb besteld.

Ben heel benieuwd hoe snel ie er is, en vooral hoe snel ie is!
Is dat een algemene coupon of persoonlijke? Ik wil ook graag de G3S daar bestellen namelijk

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"PANDAFORYOU5" - 5% korting op je bestelling in juni 2013 ... Dank u google ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Wat zijn jullie ervaringen met de Dual sim van de MTK6589?
Wil namelijk 1 prepaid kaart voor bellen en 1 voor internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenix schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:53:
Wat zijn jullie ervaringen met de Dual sim van de MTK6589?
Wil namelijk 1 prepaid kaart voor bellen en 1 voor internet.
Dat werkt gewoon. Eenmalig instellen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
groxgrox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:55:
ja? Dus niet even nog afwachten? Mijn 60 dagen zijn al wel overschreden, heb begin april betaald.....
Klinkt als een zware faal van die webstore. Ik zou per direct gebruik maken van de Paypal kopersbescherming.. Kost nog meer van je tijd, maar je hebt grote kans van slagen. Succes.

EDIT: oh wacht. Je hebt 60 dagen geleden betaald? "Kopers dienen binnen 45 dagen na betaling een geschil te openen." Ik zou het toch proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door dbzdragon op 13-06-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat afwachten kan er wellicht voor gezorgd hebben dat je naar je geld kan fluiten dus nee, ik zou niet nog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
groxgrox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:55:
ja? Dus niet even nog afwachten? Mijn 60 dagen zijn al wel overschreden, heb begin april betaald.....
Desnoods de bank opdracht geven je betaling te storneren.
Het is echter moeilijk, zoniet onmogelijk, om pp duidelijk te maken waarom je dat hebt gedaan.
Heb zelf 4 mails richting pp gestuurd ivm onjuiste betalingen en nog geen zinnige reactie daarop mogen ontvangen. Ze reageren vrijwel nooit op mail.
Je moet daarna echter wel een kopietje van je id-kaart e.d. naar pp sturen om te bewijzen dat jij degene bent die opdracht tot betaling heeft gedaan.
Nee, pp is niet de oplossing zoals het zou moeten zijn.

Oeps, zie dat dat binnen 56 dagen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eergisteren de cubot gt99 gekocht, en nadat ik wat rond heb gekeken op internet, heb ik precies dezelfde GSM gevonden, maar wel een andere naam, nl. XYZ-X1
http://www.gizchina.com/2...quad-core-unboxing-video/
http://gsminsider.com/201...id-4-2-for-128-price-tag/
Is dit de gewoonte dat dezelfde GSM's onder verschillende namen uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gizchina.com/2...ch-xiaomi-mi2a-destroyer/
Lijkt best snel :) In de praktijk dan, in benchmarks zal een quadcore beter scoren maar in de praktijk is een snelle dualcore toch wel iets fijner denk ik. Helaas Android 4.0

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Turismo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:15:
[...]

Is dat een algemene coupon of persoonlijke? Ik wil ook graag de G3S daar bestellen namelijk
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:46:
"PANDAFORYOU5" - 5% korting op je bestelling in juni 2013 ... Dank u google ;-)
Die inderdaad :) Geldt voor je eerste aankoop heb ik ergens gelezen, dus als je al wat besteld hebt ff een nieuw accountje aanmaken.
robin-sips2 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:58:
[...]

ik snap je mening volledig, heeft me ongv 2-3 maand gekost om te wennen aan een touchscreen

eerste stap die ik gemaakt heb is een klassiek T9 keyboardje geinstalleerd (ik dacht smart keyboard, maar ben niet zeker) op die manier kan je nog typen zoals de klassieke gsm :D

kwam toen in de tijd ook van een nokia C5 :D
T9 voldoet niet :) Mijn vriendin heeft momenteel een Desire Z, en daarvoor een Motorola Milestone. Volledig QWERTY is dus echt een vereiste :)
Ik ben ondertussen ook bluetooth keyboard hoesjes tegengekomen, maar eigenlijk alleen voor iPhones en Samsung Galaxy modellen.

[ Voor 40% gewijzigd door Pathogen op 14-06-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik ken legio mensen die ook altijd riepen dat een fysiek QWERTY toetsenbord een vereiste was en die typen nu allemaal op een on-screen QWERTY :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

Begin 2014 komen de eerste LTE China brand telefoons:

http://www.gizchina.com/2...ding-to-market-late-2013/

Toch daar maar ff op wachten, nog een groot halfjaartje :( Ik ben eigenlijk aan een nieuwe tel toe. Mijn ZTE Blade wordt toch wel langzaam en de batterij is niet meer je van het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koop er gewoon nu een en over een jaartje nog een. Alsof 4G echt zo nuttig is. Kijk trouwen even naar de MT6589T, wanneer is die gelanceerd en wanneer is die in fatsoenlijke telefoons verkrijgbaar? En dan is het nog een simpele upgrade ook.

[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
MxD schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:38:
Begin 2014 komen de eerste LTE China brand telefoons:

http://www.gizchina.com/2...ding-to-market-late-2013/

Toch daar maar ff op wachten, nog een groot halfjaartje :( Ik ben eigenlijk aan een nieuwe tel toe. Mijn ZTE Blade wordt toch wel langzaam en de batterij is niet meer je van het.
Dat je blade zo traag is ligt niet aan het ontbreken van 4G, haal toch lekker nu een telefoon. Dat lijkt mij het wachten niet waard hoor

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal berichten zijn verwijderd wegens offtopic. Lees de topicwaarschuwing aub, die staat daar niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Andi heeft die Sege XYZ-X1 onder handen genomen voor een review :)

Meteen even gevraagd of ie de Faea F1 toevallig nog gaat reviewen in de nabije toekomst...
We have actually been contacted by them and will review FAEA F1 and F2 soon
Ben benieuwd want als blijkt dat het wel goed zit met het scherm bijvoorbeeld dan weet ik genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuk meer vertrouwen in Broadcom can Mediatek. Ook gelijk NFC en Glonass.

Pagina: 1 ... 49 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.