enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Moet ik even google earth installeren, zal dat vanavond even doen.LinuZZ schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:06:
[...]
wat zegt bijvoorbeeld google earth als je de track exporteert?
Maar ik denk dat het een instelling is met de GPS.
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Kun jij, of iemand anders die dit toestel (Huawei G510) kent/heeft me vertellen of deze goed te rooten is? En of ie een 'interne SD-kaart' heeft of dat de losse micro-SD als 'sdcard' wordt gezien?LiquiD-AciD schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:00:
Dat is wel waar. Maar als je ziet wat de Samsungs en Iphones hier kostten.. Dat is echt veel meer dan bij ons in Nederland.. Zit vaak richting de 8 a 900 euro, terwijl de andere toestellen zeer goedkoop zijn. Ik moet zeggen dat de Huawei G510 mij prima voldoet, lekker vlot en goed mee te werken wat betreft ontwikkelen van apps.
Hij is vandaag bij iBOOD in de aanbieding. CaptJackSparrow in "[Ibood verzamel topic] Ibood dagelijkse acties"
Op de crappy camera (en voor mij de resolutie) na is het een goeie bang for buck telefoon jaStevoMark10 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:49:
Toch is die iBood aanbieding van vandaag ook niet verkeerd. Als telefoon voor alleen TomTom, nu.nl/nos en whatsapp voldoet die zeker aan de eisen voor mn vader + de garantie is gewoon in Nederland
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Still, voor die prijs..Tsurany schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:14:
Crappy camera, resolutie, RAM en processor. Voor mij een flinke afknapper.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar hij geeft steeds aan update aborted in CWM??
Wat doe ik fout ??
FlowDesign schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:27:
[...]
Dus ik denk dat root voorwaarde is waarna CWM (ClockWOrkMod) geïnstalleerd moet worden. Vervolgens die patch file (ZIP ofzo?) op je SD-kaart zetten. Rebooten in recovery of bootloader mode en vervolgens de ZIP-file installeren met CWM.
Overigens is CWM een beetje schraal. Kunt beter 4EXT Recovery Touch gebruiken, maar ik weet niet of die op alle telefoons werkt.
Edit:
Sorry, hier is de gratis APK: http://www.4ext.net/get.php?apk
Die betaalde versie op Google Play is met een app erbij enzo die je helemaal niet nodig hebt.
Staat check for signatures misschien aan?diquan2001 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:20:
Nou probeer ik dus de G2s te updaten met de Patch .
Maar hij geeft steeds aan update aborted in CWM??
Wat doe ik fout ??
[...]
Alhoewel onbekend: lijkt me een butterfly-cloon nummer zoveel.
http://www.pandawill.com/...roid-42-black-p75740.html
Maar wel met mt6589T en full hd!
En even afwachten of je software updates krijgt, waarschijnlijk niet.
Ik heb zojuist mn tracking code van Antelie gekregen, dus voor mij komt deze te laat.
Al is dit ook niet meteen een instant-buy.
Dat herken ik wel ja, zowel op een Galaxy S2 als op een Nokia N8, hoewel de afwijking bij jou wel groot is. Topsnelheid is altijd veel te hoog. De route op zich klopt wel, maar zitten waarschijnlijk veel schommelingen in als je inzoomt. De afwijking is kleiner als je een hogere snelheid hebt, bijvoorbeeld met fietsen.jurma schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:46:
Ik heb nu al een tijdje mijn Star S5 en ben er tevreden mee.
Ook de GPS werkt (als in krijg een signaal binnen 1 minuut), maaaar hebben jullie ook dat GPS er wel eens totaal mis zit. Niet qua route, maar qua afstand/snelheid.
Ik gebruik sports-tracker voor het hardlopen en heb net een klein rondje gelopen en dit zijn mijn resultaten:
[afbeelding]
Nu lijkt mij dat ik in 21 minuten niet echt 48 ren met een gemiddelde van 135km/h.
Hebben er meer mensen last van? De route klopt namelijk wel en is niks mis mee.
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Nog goedkoper; http://www.dhgate.com/goo...eef650c125b01.html#s1-1-1Joosie200 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:18:
[...]
Kijk eens aan![]()
Trouwens.. wie nog echt goedkoop een MTK6589 wil
Goophone X1
[afbeelding]
- 4.7 FWVGA screen, 854*480 pixel display
- 1.2GHz Quad-core MTK MT6589 processor, 1GB RAM, 4GB ROM
- Support 3G network: GSM 850/900/1800/1900 & WCDMA 850/2100 MHz
- 5MP back camera + 0.3MP front camera
- Support dual SIM cards at same time
- Android 4.2 OS
-1800mAh accu
-137 x 68.7 x 10.6mm
Goed lousy accu, lousy resolutie maar toch...
TE goedkoop?
Niet voor mij zelf, maar kan iemand anders er wel blij mee maken..
Edit: die is er dus..
Enige nadeel is dat er een soort MIUI op zit.
Alleen ondersteund ie geen nederlandse(2100mhz) 3G.
Dat maakt het weer wat minder interessant.
[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 04-06-2013 17:33 ]
Ik dacht dat alle Androids wel NL hadden, dat het iets standaards is?
Voor de rest wel ok, de prijs ook, de verkoper heeft ook 97.5% positive feedback wat dat dan ook waard mag zijn.
@dutchgio: er staat toch: Network: GSM900 GSM1800 WCDMA 850/2100MHz GSM1900 GSM850
Is toch goed dan? Of we hebben het niet over dezelfde (de 98.98 dollar phone/GooPhone X1).
[ Voor 27% gewijzigd door Soldaatje op 04-06-2013 17:57 ]
Nu nog zwart ja en instant buyloempie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:02:
[...]
Nog goedkoper; http://www.dhgate.com/goo...eef650c125b01.html#s1-1-1
TE goedkoop?
edit na edit: het blijkt China-only te wezen want TD-CDMA te hebben voor 3G aldus DHgate/Smartcheap
[ Voor 152% gewijzigd door Joosie200 op 04-06-2013 19:55 ]
Ook een dual sim met dezelfde 6589 proc zoals elk ander toestel, maar met full lamination en glass on glass en ondersteuning voor glonass ( wellicht alternatief voor de slechte gps ondersteuning)
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Met GPS-A en GPS EPO binnen minuut volledige fix. Met alleen de GPS aan binnen 2 minuten stabiele nauwkeurige fix.
Klopt dit staat ook op de officiële site van Goophone zelf.Joosie200 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:17:
[...]
edit na edit: het blijkt China-only te wezen want TD-CDMA te hebben voor 3G aldus DHgate/Smartcheap
En toch verbaast me dat, want de gebruikte chip is gewoon de mt6589, die het moet ondersteunen..benbaba schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:33:
[...]
Klopt dit staat ook op de officiële site van Goophone zelf.
[afbeelding]
link: http://forum.zopomobileshop.com/thread-595-1-1.html
verder op fabriek firmware draait het prima
robin-sips2 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:49:
[...]
hehe inderdaad dit had ik allemaal al gelezen, wou enkel zeker zijn, ik was al geneigd om voor de C2 te gaan door de FHD, maar ik lees op forums hier en daar over Ghost touches.
Verder lijkt me (maar op dit gebied ben ik een leek) Lenovo een bekender merk den Zoppo, of ben ik hier verkeerd in?
Ik heb zeer slechte ervaringen met een Jiayu G3, en heb ook een Alcatel 997d gehad, beide met een 6577 chip, de alcatel zijn gps deed het redelijk goed, maar de accuracy was niet goed genoeg voor dagelijks gebruik als car navigation.De jiayu was me een slechte ervaring man, gewoon verschrikkelijk qua gps, camera was ook niet veel waard.
Dit wil ik vermijden, daardoor dat ik graag zoveel mogelijk reviews zou willen krijgen over de gps van jullie mt6589
Tianhe H920+ Turbo MTK6589T Quad Core 1.5GHz 5.0 Inch 1080P FHD Screen Android 4.2 1G RAM 3G SmartPhone voor $ 236
Toestel heeft zo te zien 2 normale sim slots
en is dunner als een zopo c2
Kent iemand dit merkt?
[ Voor 16% gewijzigd door fvandenreek op 05-06-2013 10:14 ]
Het is alleen een beetje kansloos dat de helft op dit moment van alle leuke toestellen niet uitgeleverd word.
Niet alleen de G4 toch?
Ik denk dat als we met z'n allen nog 1 à 2 maanden geduld hebben dat er dan legio verschillende leuke MTK6589 Turbo telefoons te koop zijn
Is je Umi X2 al onderweg? Pandawill levert ze inmiddels al uit zag ik in het andere topic
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ik wacht nog even met bestellen..... wil nog even 1,5 % rente trekken hier in nl
[ Voor 42% gewijzigd door fvandenreek op 05-06-2013 10:56 ]
Waar heb je het over? Toch niet de fairphone hè?fvandenreek schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:54:
bijzonder dat we hier nog geen reacties zien op tweakers
De miljaarste S4 look-a-like...ivo001 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:56:
Op gizchina stond vandaag iets over een 2gb 1080p telefoon voor $249,99 met free shipping
http://www.gizchina.com/2...-99-for-gizchina-readers/
Tja, maar dan wacht je nog niet zo lang...FlowDesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:46:
[...]
Niet alleen de G4 toch?![]()
Ik denk dat als we met z'n allen nog 1 à 2 maanden geduld hebben dat er dan legio verschillende leuke MTK6589 Turbo telefoons te koop zijn![]()
Is je Umi X2 al onderweg? Pandawill levert ze inmiddels al uit zag ik in het andere topic
Die productie komt nu pas op gang dus als je een turbo model wacht je nog langer.
"Schijnt dat er eind juni een versie met 4g ondersteuning en verbeterde GPS komt"
Je blijftdan wachten, die ontwikkelingen houdt je niet bij..
Doe heb ik Gecancelled vorige week en de iocean x7 van Antelife is onderweg, gister een tracking code ontvangen, maar die werkt nog niet.
Maar goed ook dat ik niet voor de Umi ben gegaan want ik hoor verschillende geluiden.
- Over slechte GPS, wat waarschijnlijk voor elke mt6589 problemen op kan leveren.
- De camerakwaliteit valt bij sommige mensen ook tegen, en dan vooral felle kleuren die te "flets" zijn.
- Ook zie ik veel video's waarbij de "tril-motor" kapot is, en je dus geen trillingen voelt wanneer je een melding krijgt.
- En af en toe een filmpje met 1 overbelichte pixel op het scherm, die net even te licht is dan de rest van het scherm, maar wel altijd te zien is.
En afwijkend verlichte backlights bij de fysieke touchknoppen, maar ook dat is een bekend fenomeen in China.
De iocean heeft het ook, dus ik ben van plan om de backlights met root uit te zetten. Dan stoor ik me er ook niet meer aan.
- als laatste: slecht bereik van zowel wifi en gsm/3g.
Kan natuurlijk een slechte batch of iets dergelijks zijn, maar ik ben blij dat ik uiteindelijk toch voor de iocean ben gegaan.
250 dolar voor een S4-namaak met full hd is toch best duur?
Kijk even naarde THL W8(+) op Pandawill als je er echt 1 wil.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 05-06-2013 11:04 ]
uitlevering van x2... sorry had ff moeten quotenFlowDesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:56:
[...]
Waar heb je het over? Toch niet de fairphone hè?
op gizchina;
Z.Ying M Faction
2gb rom ,ram?
Klok snelheid van 1741 mhz met een 6589
441 ppi
hmmmm
Ik begrijp dat de zopo c2 minder problemen kent met zijn gpsdutchgio schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:59:
[...]
Tja, maar dan wacht je nog niet zo lang...
Die productie komt nu pas op gang dus als je een turbo model wacht je nog langer.
"Schijnt dat er eind juni een versie met 4g ondersteuning en verbeterde GPS komt"![]()
Je blijftdan wachten, die ontwikkelingen houdt je niet bij..
Doe heb ik Gecancelled vorige week en de iocean x7 van Antelife is onderweg, gister een tracking code ontvangen, maar die werkt nog niet.
Maar goed ook dat ik niet voor de Umi ben gegaan want ik hoor verschillende geluiden.
- Over slechte GPS, wat waarschijnlijk voor elke mt6589 problemen op kan leveren.
- De camerakwaliteit valt bij sommige mensen ook tegen, en dan vooral felle kleuren die te "flets" zijn.
- Ook zie ik veel video's waarbij de "tril-motor" kapot is, en je dus geen trillingen voelt wanneer je een melding krijgt.
- En af en toe een filmpje met 1 overbelichte pixel op het scherm, die net even te licht is dan de rest van het scherm, maar wel altijd te zien is.
En afwijkend verlichte backlights bij de fysieke touchknoppen, maar ook dat is een bekend fenomeen in China.
De iocean heeft het ook, dus ik ben van plan om de backlights met root uit te zetten. Dan stoor ik me er ook niet meer aan.![]()
- als laatste: slecht bereik van zowel wifi en gsm/3g.
Kan natuurlijk een slechte batch of iets dergelijks zijn, maar ik ben blij dat ik uiteindelijk toch voor de iocean ben gegaan.
anders lijkt me een newman k1 met glonass ook wel een aardig alternatief, alleen is deze niet fhd
Ja, maar die heeft problemen met Android omdat er standaard Aliyun op zit, en er bij een nieuwe batch iets is aangepast waardoor de compibaliteit met de zopo 980 rom(android) is verdwenen, zover ik heb gelezen.fvandenreek schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:04:
[...]
Ik begrijp dat de zopo c2 minder problemen kent met zijn gps
anders lijkt me een newman k1 met glonass ook wel een aardig alternatief, alleen is deze niet fhd
En dan draai je een rom die geoptimaliseerd os vopr een andere telefoon.
En een tikkie duurder dan de iocean x7.
Daar heb ik iets over gelezen maar dat is niet geheel bevestigd.... is dus ook het wachten waarddutchgio schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:06:
[...]
Ja, maar die heeft problemen met Android omdat er standaard Aliyun op zit, en er bij een nieuwe batch iets is aangepast waardoor de compibaliteit met de zopo 980 rom(android) is verdwenen, zover ik heb gelezen.
En dan draai je een rom die geoptimaliseerd os vopr een andere telefoon.
En een tikkie duurder dan de iocean x7.
- Umi X2
- Zopo C2 / Zopo 980
- Jigiuyauauajaaajaa G2/G3/G4
Welke nog meer niet?
jiayuFlowDesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:37:
Telefoons welke ik op dit moment niet zou bestellen omdat de waarschijnlijkheid dat er iets mis mee is te groot is of omdat de levertijd op z'n zachtst gezegd 'onbekend' is.
- Umi X2
- Zopo C2 / Zopo 980
- Jigiuyauauajaaajaa G2/G3/G4
Welke nog meer niet?
g3, is over priced nu
g3s lijkt me niets mis mee
g4, levertijd problemen
wat blijft er over dan?
iocean x7? met flinke gps problemen
newman k1 geen fhd en ook lever probemen?
mis ik er nog?
Neo n3, nog niet uit,
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 05-06-2013 11:55 ]
Elk toestel met een 6589 processor heeft GPS problemen. Dus mis je er nog heel veel.fvandenreek schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:50:
[...]
jiayu
g3, is over priced nu
g3s lijkt me niets mis mee
g4, levertijd problemen
wat blijft er over dan?
iocean x7? met flinke gps problemen
newman k1 geen fhd en ook lever probemen?
mis ik er nog?
Er wordt een aardige claim gemaakt.
"ROOTx v1.0 - Root FOR almost all ANDROID DEVICES"
Of is de gemiddelde foon uit China uit de doos al geroot?
Willen jullie nu eens ophouden met deze onzin te verspreiden, het is gewoon aantoonbaar niet waarMomus schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:57:
[...]
Elk toestel met een 6589 processor heeft GPS problemen. Dus mis je er nog heel veel.
Er zullen een aantal toestellen zijn waarbij het echt niet werkt, maar op de meeste toestellen met MTK6589 werkt het sowieso gewoon wél. Echter staat op een aantal toestellen A-GPS standaard niet aan waardoor een fix krijgen heel lang duurt.
Ook met A-GPS aan zijn er toestellen waarbij het nog 30 seconden kan duren voordat er een fix is, maar het werkt wel.
Geen idee, maar op de gemiddelde Chinese foon werkt deze prima:CaptJackSparrow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:02:
Hebben mensen hier trouwens al ervaring met ROOTx?
Er wordt een aardige claim gemaakt.
"ROOTx v1.0 - Root FOR almost all ANDROID DEVICES"
Of is de gemiddelde foon uit China uit de doos al geroot?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2247537
De gene waar ik het met name over gelezen heb is de iocean.FlowDesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:36:
[...]
Willen jullie nu eens ophouden met deze onzin te verspreiden, het is gewoon aantoonbaar niet waar![]()
Er zullen een aantal toestellen zijn waarbij het echt niet werkt, maar op de meeste toestellen met MTK6589 werkt het sowieso gewoon wél. Echter staat op een aantal toestellen A-GPS standaard niet aan waardoor een fix krijgen heel lang duurt.
Ook met A-GPS aan zijn er toestellen waarbij het nog 30 seconden kan duren voordat er een fix is, maar het werkt wel.
De star is middels engineer mode aan te passen.
En de andere toestellen die heeft eigenlijk hier nog niemand ontvangen.
misschien nog niet genoemde modellenMAB The Frisian schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:42:
Als ik de laatste berichten zo lees, blijft van m'n lijstje alleen de Huawei Honor 2, met 1GB of 2GB, over als je redelijk vlot een nieuw goed toestel in huis wilt hebben.
ZTE V967S
ZOPO ZP980
Lenovo LePhone K860
ThL W8+
Tianhe H920+
en de stars
Maar dat is op het eerste oog zonder alle specs door te spitten, maar volgens mij zijn al deze types wel direct leverbaar, met enige twijfel over de tianhe
even gemaild over die tianhe specs en levertijd, ik post later de reactie
[ Voor 12% gewijzigd door fvandenreek op 05-06-2013 13:06 ]
Gevalletje te mooi om waar te zijn ? Ondanks de pp bescherming ?
Het is de vervanger van de wave van de vrouw welke een nieuwe vonkjesopslagruimte nodig heeft en dan het liefst ook gelijk Android wil zoals de kinderen en ik ook hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door MAB The Frisian op 05-06-2013 13:16 ]
Het zou kunnen bij afname van ongeveer 10 betaal je rond de 170 ex inklaring ed. Dit zijn prijzen voor ons westerlingen direct bij de tussen handel.MAB The Frisian schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:08:
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Gevalletje te mooi om waar te zijn ? Ondanks de pp bescherming ?
Heb je zelf direct contacten dan kan het natuurlijk een stuk goedkoper...
Dacht ik net dat de Zopo C2 wel een aardige keuze was maar nu lees ik hier weer dat er problemen mee zijn...
The search continues..
Ik heb het over problemen. Ik zeg nergens dat het niet werkt. De combi tussen de MTK chipset en GPS blijkt geen gelukkige. Daar is toch niks aan gelogen?FlowDesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:36:
[...]
Willen jullie nu eens ophouden met deze onzin te verspreiden, het is gewoon aantoonbaar niet waar![]()
Ze lijken wel erg op elkaar, qua uiterlijk. Zou Samsung dat design af hebben gekeken van THL?fvandenreek schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:21:
vergelijking tussen een s3 en de thl
benchmark ruim boven 12000
FOEI SAMSUNG FOEIMomus schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:26:
[...]
Ze lijken wel erg op elkaar, qua uiterlijk. Zou Samsung dat design af hebben gekeken van THL?
Ik moet 41 euro import tax betalen aan DHL.
Morgen of overmorgen zou ik de cubot moeten hebben dan!
Als je de vergelijking met een cloon en de echte wil maken, doe het dan wel met de goede. Dan moet je het natuurlijk met de S4 vergelijken en niet de S3.fvandenreek schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:21:
vergelijking tussen een s3 en de thl
benchmark ruim boven 12000
Had van de week een Pantech A840S binnen en heb er helaas weinig van genoten. Bricked met echt een hoofdletter B. Mijn eigen stomme schuld, moet 's kappen met te lopen klooien. Had net een andere custom rom toen ik een melding kreeg dat er een update was. Leuk, dacht ik, installeer maar. Nou, dat heb ik geweten. 2 dagen bezig geweest. Enige laatste mogelijkheid was 'm opsturen om 'm te herprogrammeren (jtag). Dat ging me te ver. Maar ja, moet wel een telefoon hebben. Na nog 's 2 dagen piekeren welke ik dan zou nemen is het toch weer dezelfde geworden, nu via Merimobiles. Nou ja, hebben we nog wat reserve onderdelen
Verwijderd
Had eindelijk beslist een Cubot M6589 te bestellen voor ons ma en m'n vriendin.
nu kom ik echter Cubot GT99 tegen op Pandawill, waarbij ik buiten scherm en batterij weinig verschil zie.
Hmm, ziet eruit als de perfecte chinaphone op dit moment, jammer dattie ineens 1GB heeft ipv de eerder voorspelde 2GB RAMJoosie200 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:50:
[video]
Een handson van de Faea F2.. hoewel Faea dus 1 home button heeft zoals Meizu ook doet, blijk je dus wel een backknop te hebben want de reviewer in het filmpje drukt telkens rechts naast de home button zodat ie uit apps terug naar het home screen gaat. Ik neem aan dat dit net zo geldt voor de F1?
Nja, voordag 4G in NL een beetje betaalbaar is ben je wel weer 2/3 jaar verder.barcawinner schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:15:
[...]
Hmm, ziet eruit als de perfecte chinaphone op dit moment, jammer dattie ineens 1GB heeft ipv de eerder voorspelde 2GB RAMEnige wat dan nog ontbreekt is LTE, maarja daar moet je waarschijnlijk toch een apart abonnement voor afsluiten later?
Verder lijkt het mij een super ding, ben aan het wachten tot ie in stock is, op een site die zegt dat het toestel ook in het Nederlands is...
het is een pre-order, zodra op voorraad moet je het normale bedrag betalen, je heb slechts een spot gereserveerdivo001 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:16:
Ik heb net voor $0,00 een Mlais MX58 pro besteld bij Merimobiles. Vraag me af hoe ze het gaan aanpakken met die order ha.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
De Zopo C2 heeft wel 1 probleem dat me een tikkeltje tegenhoud voor hem te kopen, "ghost touches"
Ook is hiervan weer een topic op het zopo forum van te vinden, zonder resultaten tot hiertoe.
Verder is dit toch een uitstekende Gsm voor zijn geld?
ook op Needrom zijn er enkele custom roms te vinden voor de durvers onder ons?
En er zijn ook al nieuwe berichten: een nieuwe batch is mogelijk niet meer compitable met de zp980 rom, ofwel: android.robin-sips2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:40:
Even over de Zopo C2, ik heb deze al een tijdje int oog, de oude berichten die de ronde doen dat bij het nieuwe model geen android kan geinstalleerd worden zijn al lang gepasseerd, tegenwoordig krijg je er Android zo bij geleverd, ook is er heel goede ondersteuning vanuit zopo zelf.
De Zopo C2 heeft wel 1 probleem dat me een tikkeltje tegenhoud voor hem te kopen, "ghost touches"
Ook is hiervan weer een topic op het zopo forum van te vinden, zonder resultaten tot hiertoe.
Misschien kun je hier iets mee:robin-sips2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:40:
Even over de Zopo C2, ik heb deze al een tijdje int oog, de oude berichten die de ronde doen dat bij het nieuwe model geen android kan geinstalleerd worden zijn al lang gepasseerd, tegenwoordig krijg je er Android zo bij geleverd, ook is er heel goede ondersteuning vanuit zopo zelf.
http://www.needrom.com/mobile/xiaocai-g6/
[ Voor 32% gewijzigd door dutchgio op 05-06-2013 21:44 ]
voila dat zijn de berichten die ik tegenwoordig ook gewoon lees op XDA enzo?gnaggnag schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:47:
Zelf heb ik sinds kort de Zopo C2 en dan wel de B versie. En hier staat gewoon Android 4.2.1 op. Ik kon zelfs via OTA de laatste versie downloaden.
Verder is dit zowa het enige toestel waarvan ik duidelijke bewijzen heb gekregen van medetweakers, de gps is accurater dan men Samsung Galaxy S duos, en dit laatste is voor mij een dikke vette MUST
zelf speel ik redelijk veel met men eigen firmware, rooten alle onnodige rommel eraf, hier en daar wat patchen en thema's aanpassen, maar een grondige kennis heb ik spijtig genoeg nog niet (wil dit wel leren maar weet niet hoe te beginne lol)
Je kunt ze niet installeren, je moet flashen.Fissure schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:49:
Een andere gapps versie flashen lukt ook niet op me g6. Geprobeerd playstore met de apk te installeren, force close als ik opstart, iemand nog ideeen?
Probeer deze eens:
http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130301-signed.zip
Heb je een linkje, Wordt helemaal gek van mijn telefoon die om de haverklap aan de lader moet. (xperia s)poema schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:11:
Voor de mensen die accu geil zijn: de Lenovo P780 schijnt te zijn released (india). Dikke 4000mah
Weet ik, heb ook geprobeerd te flashen, lukt niet krijg ota invalid package error, missing scatter. Heb al 2 verschillende gehad. Daarom geprobeerd alleen play store te installeren.dutchgio schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:13:
[...]
Je kunt ze niet installeren, je moet flashen.
Probeer deze eens:
http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130301-signed.zip
Op TaobaoTHEALPHA schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:21:
[...]
Heb je een linkje, Wordt helemaal gek van mijn telefoon die om de haverklap aan de lader moet. (xperia s)
Hier het bericht
Camera is niet echt geweldig, daar moet je hem niet voor kopen. Verder nog geen enkel nadeel kunnen ontdekken. Zelfs de pubers uit de buurt vinden hem vet, maar eh.. er staat geen Samsung/I-Phone of HTC op, dus dan kan je deze niet openlijk gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:10:
@Fresno , valt de Cubot M6589 over het algemeen goed mee ? en de foto kwaliteit ?
Had eindelijk beslist een Cubot M6589 te bestellen voor ons ma en m'n vriendin.
nu kom ik echter Cubot GT99 tegen op Pandawill, waarbij ik buiten scherm en batterij weinig verschil zie.
die touches zijn toch alleen als je een rom van een 980 er op zet?!robin-sips2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:40:
hier heb ik geen idee van, ik heb dit enkel gelezen op de zopo forum, zelf heb ik het toestel "nog" niet.fvandenreek schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:33:
[...]
die touches zijn toch alleen als je een rom van een 980 er op zet?!
ik ben geen die hard android gebruiker, maar ik denk dat 1gb ram te weinig gaat zijn voor mezelf.
Mijn galaxy S duos heeft normaal ook 1GB ram, daar blijft effectief nog maar 700mb van over (met een custom rom die heavy gecleaned is) zodra ik een weather widget gebruik en wat email, begint hij als een gek te vertragen
Tijdens het navigeren moet ik niet proberen een telefoontje op te nemen, want dan lagged hij een halve minuut achter op mijn bewegingen ....
Link2sd word niet ondersteund etc, is dit met die mt6589 anders? iemand hier wat nieuws over?
Helaas een prijs die bij de accu past maar niet bij de rest van de telefoon
Ik denk dat je dingen door elkaar haalt ik heb een jiayu g3 met 1 om 4 gb, totaal geen lag met 3d next launcher en swiftkey..... dus daar hoef je niet bang voor te zijn, ook een galaxy s met een andere rom of software hoeft geen last te hebben van lag.... maar verwacht niets out of the box waar je 100 % tevreden mee bent..... als je dat verwacht moet je geen china Phone nemenrobin-sips2 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:46:
[...]
hier heb ik geen idee van, ik heb dit enkel gelezen op de zopo forum, zelf heb ik het toestel "nog" niet.
ik ben geen die hard android gebruiker, maar ik denk dat 1gb ram te weinig gaat zijn voor mezelf.
Mijn galaxy S duos heeft normaal ook 1GB ram, daar blijft effectief nog maar 700mb van over (met een custom rom die heavy gecleaned is) zodra ik een weather widget gebruik en wat email, begint hij als een gek te vertragen
Tijdens het navigeren moet ik niet proberen een telefoontje op te nemen, want dan lagged hij een halve minuut achter op mijn bewegingen ....
Link2sd word niet ondersteund etc, is dit met die mt6589 anders? iemand hier wat nieuws over?
Verwijderd
De camera moet niet geweldig zijn, gewoon goed genoeg voor een fantsoenlijke foto die je kan uploaden naar Fb of whatever. en couldn't care less wat andere mensen denken van mijn gsm en vriendin denkt net hetzelfde.Fresno schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:28:
[...]
Camera is niet echt geweldig, daar moet je hem niet voor kopen. Verder nog geen enkel nadeel kunnen ontdekken. Zelfs de pubers uit de buurt vinden hem vet, maar eh.. er staat geen Samsung/I-Phone of HTC op, dus dan kan je deze niet openlijk gebruiken.
Ze werkt toch steeds met een Samsung Star (dus dit zou haar eerste smartphone worden).
Who gives a fuck?Fresno schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:28:
maar eh.. er staat geen Samsung/I-Phone of HTC op, dus dan kan je deze niet openlijk gebruiken.
Ik wil juist graag iets hebben wat niet iedereen al heeft
Misschien is jouw interpretatie van het woord probleem anders dan de mijne, maar het klinkt alsof het niet werkt. Dat vind ik eerlijk gezegd heel wat anders dan dat het misschien wat langzamer is.Momus schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:19:
[...]
Ik heb het over problemen. Ik zeg nergens dat het niet werkt. De combi tussen de MTK chipset en GPS blijkt geen gelukkige. Daar is toch niks aan gelogen?
Vandaar ook mijn Cubot. Ik heb wel begrepen dat ik deze aan mijn vrouw moet afstaan. Zoals het er nu uitziet ga ik er nog 1 bestellen en niet wachten op de misschien verbeterde G4. Deze voldoet voor ons op elk gebied en de camera wordt alleen gebruikt om even kort iets vast te leggen.FlowDesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:10:
[...]
Who gives a fuck?![]()
Ik wil juist graag iets hebben wat niet iedereen al heeft
Wel extra beschermhoesjes besteld, want deze zijn van hard plastic en breken snel op de hoeken.
Foto's bij goede lichtomstandigheden zijn wel redelijk, maar echte scherpte ontbreekt en er zit ook aardig wat blur in. Zal kijken of ik wat voorbeelden kan plaatsen.
Want in mijn zoektocht kan ik nu eigenlijk alleen vergelijken op specs, en eigenlijk zijn die nagenoeg gelijk bij alle toestellen (op details als gewicht en grootte na)
Ja? Ik niet. Als ik in de auto snel een route wil vinden, heb ik er een probleem mee als ik een minuut moet gaan zitten wachten.FlowDesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:13:
[...]
Misschien is jouw interpretatie van het woord probleem anders dan de mijne, maar het klinkt alsof het niet werkt. Dat vind ik eerlijk gezegd heel wat anders dan dat het misschien wat langzamer is.
Het werkt gewoon minder dan bij bijvoorbeeld een S3 of HTC One. Dat is overigens een keuze, want dit weet je van tevoren.
Hun manier om te zeggen: nee we hebben hem niet in twee dagen binnen gekregen vandaag.We will get Faea F1 in 2 days. Thank you
Wel raar dat Android-inside zegt dat hun versie niet in het Nederlands is, en dat Android-sale zegt dat hun versie wel in het Nederlands is. Verder kreeg ik van Android-sale te horen dat ze de F1 in 2 dagen zullen versturen. Ze hebben hem dus al binnen, en wel de 2de batch;)Joosie200 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:41:
Gisteren maar weer even gepolst hoe het staat met de Faea F1 bij Android-inside..
[...]
Hun manier om te zeggen: nee we hebben hem niet in twee dagen binnen gekregen vandaag.
Dat dus.Fresno schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:28:
[...]
maar eh.. er staat geen Samsung/I-Phone of HTC op, dus dan kan je deze niet openlijk gebruiken.
Reactie van de week?!
Stel je voor, iemand ziet dat er geen Samsung, Apple, of HTC op staat.
Dat is toch juist het idee erachter; iets kopen wat vrij uniek is in plaatqs van een doorsnee Samsung of HTC.
True, dat zou inderdaad een beetje irritant zijn maar er valt wel mee te leven toch?Momus schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:35:
[...]
Ja? Ik niet. Als ik in de auto snel een route wil vinden, heb ik er een probleem mee als ik een minuut moet gaan zitten wachten.
Het werkt gewoon minder dan bij bijvoorbeeld een S3 of HTC One. Dat is overigens een keuze, want dit weet je van tevoren.
Ik bedoel, zelfs de ingebouwde navi in m'n auto (Audi MMI systeem) moet meestal toch ook wel even opstarten en een GPS-fix krijgen, gaat ook niet altijd in 10 of 20 seconden maar wel in max 30 seconden. Ik zie dat niet als een "probleem". Want oh jeeeee, je zou maar 30 seconden moeten wachten zeg, the horror
Volgens mij bedoelde hij het sarcastischdutchgio schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:07:
[...]
Dat dus.
Reactie van de week?!
Dat is toch juist het idee erachter; iets kopen wat vrij uniek is in plaatqs van een doorsnee Samsung of HTC.
Ik was net wakker.FlowDesign schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:21:
[...]
Volgens mij bedoelde hij het sarcastisch
Zat nog in de opstart-modus, dan is sarcasme een erg moeilijk te herkennen manier van verwoorden.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 06-06-2013 11:30 ]
Verwijderd
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Reden dat ik een Chinese smartphone heb is ook omdat ik liever een unieke smartphone heb en niet zo'n Samsung waar iedereen mee rond loopt.dutchgio schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:07:
[...]
Dat dus.
Reactie van de week?!
Natuurlijk stel ik dezelfde eisen aan mijn Chinese smartphone als een HTC of Samsung.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2013 11:35 ]

Bekende specs:
5 inch
1080 p
3800 mah battery
batterij niet vervangbaar
NFC
5Ghz Wifi
Qualcomm snapdragon 800
2gb ram
13 MP rear camera
5 MP front camera
Dit toestel lijk imo erg op de HTC One. De verwachte prijs is 320 dollar
Is 84.000 niet een beetje hoog of ben ik nou gek?
Tevens hoe het toestel eruit gaat zien is nog niet bekend, er worden telkens verschillende foto's/designs online gezet om het te hypen.
[ Voor 40% gewijzigd door benbaba op 06-06-2013 12:44 ]
...Dat ding is wel masterlijk...woutje p schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:27:
Nieuwe Xiaomi MI3:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bekende specs:
5 inch
1080 p
3800 mah battery
batterij niet vervangbaar
NFC
5Ghz Wifi
Qualcomm snapdragon 800
2gb ram
13 MP rear camera
5 MP front camera
Dit toestel lijk imo erg op de HTC One. De verwachte prijs is 320 dollarvoor de 32 gb die niet uitbreidbaar is.
Is 84.000 niet een beetje hoog of ben ik nou gek?
[afbeelding]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dit topic is gesloten.
![]()
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.