Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven
Dat moet nog maar blijken.
Wie weet is full-hd volgend jaar wel dè standaard in mobiele telefoons.
Als je dan van je Lenovo met qHD scherm af wil vang je er niet veel meer voor, terwijl als je nu een FHD screen koopt misschien meer future proof bent van app-ondersteuning; voor app-ontwikkelaars is het nu aantrekkelijker om een app voor een full-hd scherm te optimaliseren dan een qHD scherm.

Mijn suggestie: er kan wel een heel bekend en groot merk op de telefoon staan, maar als het qua scherm niks is blijf je er ook mee zitten of ontvang je een hele lage prijs. Een wat onbekender merk met full-hd scherm biedt nu meer "bang-for-buck", maar dat zal dan niet anders zijn, want het is nog steeds een full-hd scherm, dn dat voor een nog lagere prijs, want hij is gebruikt. Het "bang-for-buck" blijft dan bestaan.
Soldaatje schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:43:
[...]

Misschien een stomme opmerking, maar dit bespaart wel energie of niet?
Je zou ze ook allemaal uit kunnen doen, dan zie je het ook niet meer.
Ja, maar niet zoveel dat je batterijduur merkbaar langer meegaat. Misschien een minuutje.
Ik heb (nog) een Samsung, en die heeft 2 touch-knoppen. Met root heb ik ze uitgezet, en met BLN ingesteld dat ze automatisch aan gaan bij een melding, want ik heb geen notificatieled.

[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:21
Vanwege de kleine maat van het display en de grootte van de accu heb ik een Jiayu G2S aangeschaft
Ondanks de 2200mAh accu heeft hij echter een zeer korte bedrijfstijd,
Op zoek naar een oplossing voor dit probleem, blijkt dat de G2S last heeft van de zgn. "red led bug", wat betekent dat de gsm niet meer in diepe slaap gaat als éénmaal de rode notificatieled is aan geweest en bovendien de kloksnelheid 1Ghz blijft.
Door in ieder geval Whatsapp,sms en email geen of een andere led kleur notificatie te geven voorkom je dat dit gebeurt, maar beter is een patch te flashen die ook nog het rode laadlampje regelt.

In Spanje.en Rusland is er een patch gepubliceerd die het framework aanpast.
Ik heb beiden geprobeerd, maar de Spaanse geeft bij mij het beste resultaat.

Deze patch is voor de G2S die vanaf maart is verschenen en is met CWM te flashen. Voor oudere versies in onderstaande bronnen kijken.

bronnen:
Spaans forum
Russisch forum (zie 7c)

[ Voor 0% gewijzigd door elinx op 31-05-2013 23:18 . Reden: Foutje CPU klok verbetert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Freekers schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:18:
[...]

Oei, die ziet er erg interessant uit! Mijn Samsung Galaxy Note is langzaam weer aan vervanging toe, zodoende dat ik aan het rondkijken ben voor een nieuw toestel. Ik heb reeds besloten dat het een Chinese smartphone wordt, maar ik heb vrij hoge eisen: QuadCore, 2GB RAM, min. 720p 4.7 inch+ display. Daar voldoet deze dus perfect aan! De Jiayu G4 ziet er ook leuk uit, maar komt pas ergens in Augustus uit, dat duurt nog wel eventjes...
Jammer genoeg kun je op de meeste sites niet zoeken op werkgeheugen. Alle quadcores langsgaan is om te checken op de hoeveelheid werkgeheugen is vrij veel werk, dus als er nog tips zijn hou ik me aanbevolen :)
Maar wanneer is die Green te koop dan ? Nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Ha, kwam net de postbode mijn Pantech Sky A840S brengen. Eerste indrukken

Licht van gewicht
Door de zeer smalle randjes is het echt een klein toestel voor een 5"
Ziet er chique uit met zijn bruin/ brons kleur

Zeer compleet geleverd: 2xaccu, lader, doosje om de 2e accu mee te laden, mooie oordopjes waar echt nog prima geluid uit komt ook (netjes met "Sky" erop"), opbergdoosje voor een accu, doekje, touchpen, 2e screenprotector (1x zit op het toestel), usb kabel, beschermhoesje (lichtblauw...ugh) en wat coupons in het chinees:)

Geroot en weing bloatware erop
Afwerking is een dikke 10
Android versie is nog 4.04 en niet in het NL (wist ik van te voren)

Kan nog even niks negatiefs bedenken. Gelukkig want het is wel een toestel van $300,-

Gelukkig niks aan de postbode hoeven te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Zo dat klinkt niet slecht .Ben je nog van plan om een review te doen over dit toestel ??

Ik ben erg nieuwsgierig naar jou ervaringen hiermee en wat de goede en slechte punten zijn ??

Enne Foto''s zou ook leuk zijn natuurlijk ;)
poema schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:15:
Ha, kwam net de postbode mijn Pantech Sky A840S brengen. Eerste indrukken

Licht van gewicht
Door de zeer smalle randjes is het echt een klein toestel voor een 5"
Ziet er chique uit met zijn bruin/ brons kleur

Zeer compleet geleverd: 2xaccu, lader, doosje om de 2e accu mee te laden, mooie oordopjes waar echt nog prima geluid uit komt ook (netjes met "Sky" erop"), opbergdoosje voor een accu, doekje, touchpen, 2e screenprotector (1x zit op het toestel), usb kabel en wat coupons in het chinees:)

Geroot en weing bloatware erop
Afwerking is een dikke 10
Android versie is nog 4.04 en niet in het NL (wist ik van te voren)

Kan nog even niks negatiefs bedenken. Gelukkig want het is wel een toestel van $300,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:50:
Dat hele verhaal over qHD afraden vind ik maar onzin, dat is een beetje het aanraden van de Europshopper van de Albert Heijn, omdat het meer waar voor je geld bied maar wel mindere kwaliteit, dus gewoon kwantiteit.
Onzin. Dat is weer typisch jouw vage interpretatie van welke merken wel en niet goed zijn.
In algemene zin durf ik toch wel te stellen dat als je voor 1000 RMB een telefoon met een qHD scherm kunt kopen van Lenovo, ZTE, Huawei, Newman of met een 1080p scherm van een of andere vaag merk uit Shenzhen, dat de telefoon van Lenovo, ZTE, Huawei, Newman van betere kwaliteit zal zijn.
En heb je ook iets concreets of is het weer gewoon met wat merken strooien? Die andere bedrijven doen ook niks anders dan massaal hardware inkopen en in elkaar schroeven. Alleen denken ze dat ze meer kunnen vragen voor hun toestellen omdat er een merkje op plakt.
bDat vertaald zich dus niet alleen kwa bouwkwaliteit, maar ook kwa firmware en snappyness, zo zal een qHD toestel in de praktijk waarschijnlijk geen lag ervaren waar een 1080p toestel met dezelfde chipset wel lag ondervind ( mt6589 ).
Lag ondervind je sowieso aangezien 3G op deze toestellen inderdaad niet snel is. Maar wat 3G met 1080p of qHD te maken heeft?
Als je dan toch voor 1080p gaat, realiseer je dan dat het gewoon bleeding edge is, het scherm is scherper, maar wat mij betreft is daar ook alles mee gezegd, het is gewoon de Euroshopper onder de smartphones.
Onzin, vage interpretatie van jou. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt maar je blijft maar door gaan. Je ziet het verschil gewoon tussen qHD en 1080p en je ziet gewoon dat zulke telefoons van prima kwaliteit kunnen zijn. Je ziet ze vaak genoeg langs komen met meer dan genoeg tevreden gebruikers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens schroeven Huawei en ZTE nog net even wat meer in hun toestellen:
nieuws: VS beschuldigt ZTE en Huawei van spionage

Nog een opmerking over het qHD/FHD gebeuren; op 5 inch kun je het verschil zien of een apparaat qHD of FHD is.
Op 4 inch is qHd een prima resolutie.

Daartussenin is 1080p niet mogelijk, maar 720p wel. Dat lijkt mij dan ook de ideale situatie.
- qHD op 4 tot 4,3 inch
(Optie tot terugvallen op HVGA indien nodig)

- Vanaf 4,5 tot 4,7 HD(720p) (zover ik weet is de htc one het enigste toestel met 4,7 inch en full-hd, het kan waarschijnlijk nog wel even duren totdat er een "chinees" mee komt)
(Optie tot terugvallen op qHD indien nodig)

- Op 5 inch Full-HD. Op grotere toestellen met (nog) grotere schermen is full-hd nog optimaler.
(Optie tot terugvallen op HD(720p)

Met het terugvallen op een lagere resolutie bedoel ik dat dit mogelijk is, maar niet idiaal.
Dit is mijn beeld van hoe resoluties op welke grootte schermen prima kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je Tsurany, De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Die A merken doen echt niet hetzelfde als die C merken, dat is wat jij even zo simpel stelt.

Ze hebben veel meer aandacht voor de kwaliteit en de software en hun QC controle is beter. Ik heb niet niks tegen C merken, ik koop ze zelf ook wel, maar ik weet wel dat ze van mindere kwaliteit zijn en sommige bleeding edge, uiteraard zitten er ook betere tussen, mijn MK808B doet het echt uitstekend, maar dat is geen smartphone :P

En met lag bedoel ik niet de 3G, maar de user interface, zeg maar wat Gingerbread in zijn review over de iocean X7 schrijft. Maar goed als iemand een scherpere scherm verkiest boven kwaliteit dan is dat prima, maar in mijn ogen is dat gewoon kwantiteit, want voor hetzelfde geld krijg je een Lenovo A820 met een iets kleinere scherm en qHD scherm, minder scherp scherm, maar wel betere kwaliteit en je batterij gaat langere mee wat ik tot nu toe gezien heb.

Ik baseer dit op de vele issues die ik langs zie komen met die C merken, het zijn telkens kleine issues, maar ze zijn er wel en dat zegt toch iets.

Ik heb nog niemand met een ZTE of Huawei of Lenovo met vergelijkbare issues gezien, maar wel mensen met een bang for buck smartphone, maar ik denk dat de meeste kopers van deze toestellen ook wel weten dat het kwantiteit is en dat vinden ze ook niet erg, aangezien sommige toch om het jaar van smartphone willen wisselen.

@dutchgio

Dat van die spionage was niet waar, de Europese unie heeft Huawei nog onderzocht en geconcludeerd dat er geen sprake van spionage was.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
diquan2001 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:41:
Zo dat klinkt niet slecht .Ben je nog van plan om een review te doen over dit toestel ??

Ik ben erg nieuwsgierig naar jou ervaringen hiermee en wat de goede en slechte punten zijn ??

Enne Foto''s zou ook leuk zijn natuurlijk ;)

[...]
Een review? Ben bang dat dat voor een lange tijd niet gaat gebeuren. Niet omdat ik er geen zin in zou hebben maar voordat ik alle in en outs van dit toestel ken....Voorlopig gaan we de Vietnamese fora doorspitten voor CWM en Jelly Bean :) Even de accuduur aanzien, misschien komt er iets zwaardere Mugen batterij in.
Beetje k#t foto maar om een idee te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-K6CKZRIW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-W6NVBGLD.jpg

Achterkant is in het echt melkchocolade bruin

Edit: Pfff, JB staat er op :) Altijd leuk van de vensters in windows in het koreaans/vietnamees o.i.d.

Zal wel telkens mijn bevindingen hier neerzetten

-3G signaal (balkjes)schommelt als ik aan het fietsen ben
-geluidskwaliteit met bellen is super, zeer duidelijk te verstaan aan beide kanten
-MTK heeft gps problemen? In een minuut tijd binnenshuis fix (7 sats) zonder agps of allerlei andere dingen

[ Voor 23% gewijzigd door poema op 01-06-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:53
Meteen ff naar Engels vertaald voor de rest vd wereld? ;)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Soldaatje schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:09:
[...]
Die heeft maar 260.000 kleuren is 18 bit, wist je dat of vind je dat wel ok?
Deze zal dat best hebben. Ik heb nu een Samsung Gio dus veel is vooruitgang.
En dat voor 83 ballen.
Wil iets groter scherm en Android 4 draaien. De rest maakt me niet uit. Wil er niet teveel geld aan spenderen.
Welke had ik dan bijv. beter kunnen kopen volgens jou? Ben wel benieuwd. Niet dat ik hem koop hoor maar voor de know how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:59:
[...]

Deze zal dat best hebben. Ik heb nu een Samsung Gio dus veel is vooruitgang.
En dat voor 83 ballen.
Wil iets groter scherm en Android 4 draaien. De rest maakt me niet uit. Wil er niet teveel geld aan spenderen.
Welke had ik dan bijv. beter kunnen kopen volgens jou? Ben wel benieuwd. Niet dat ik hem koop hoor maar voor de know how.
Ik heb ook nog een GIo. :)
Ik ben zelf voor de Chinajian W100 gegaan.
Heeft meer kleuren maar ook veel duurder inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Soldaatje schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:05:
[...]
Ik heb ook nog een GIo. :)
Ik ben zelf voor de Chinajian W100 gegaan.
Heeft meer kleuren maar ook veel duurder inderdaad.
Baas boven baas :) Mooi ding.
Ach ik geef er niet zo heel veel om, eerst ook maar eens kijken of deze mij gaat bevallen.
En bijv. spelletjes speel ik op een PC oid niet op een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook (nog) een Gio, maar ga ook een grote stap maken. Van 3,2 naar 5 inch.
En ben Gingerbread ook wel een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Ik wil mijn vriendin een nieuwe telefoon cadeau doen, maar dan een waar wél een goede camera op zit. Ik heb het idee dat er nog steeds geen chinese toestellen zijn waarbij dit het geval is. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
rik schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:44:
Ik wil mijn vriendin een nieuwe telefoon cadeau doen, maar dan een waar wél een goede camera op zit. Ik heb het idee dat er nog steeds geen chinese toestellen zijn waarbij dit het geval is. Iemand?
Er zijn genoeg toestellen met een goede camera. Maar vanaf wanneer vind jij het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Gingerbread schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:51:
[...]

Er zijn genoeg toestellen met een goede camera. Maar vanaf wanneer vind jij het goed?
Kan je eens een noemen dan?
Ik heb diverse chinese toestellen gehad maar steeds was de camera weer ruk. Ook bij Huawei en Lenovo. Sterker nog, ook de toestellen van Huawei voor de Europese markt hebben bagger camera's (loop zelf met een Ascent W1 nu).

Mocht je dus advies hebben, graag :)
Kwaliteit (Samsung) Galaxy SII of (Apple) Iphone 4 moet toch wel haalbaar zijn?

Haakjes omdat er ook chinese toestellen zijn met exact deze namen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppo en xiaomi telefoons, al hebben die ook al snel een prijsje wat lijkt op toestellen van Apple en Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Uhhh... nu heb ik ineens 2 tracking nummers van Pandawill... ben zeer benieuwd of ik 1 of 2 pakketjes thuis ga ontvangen :')
Een gratis Umi X2 erbij zou natuurlijk ook geen straf zijn :+

Overigens, de smartphones vanaf $180 met minimaal 8MP (maar velen ook met 13MP) camera en MTK6859 chipset maken volgens mij prima foto's en filmpjes toch? Als dat nog niet goed genoeg is koop dan een echte camera zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
FlowDesign schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:50:
Uhhh... nu heb ik ineens 2 tracking nummers van Pandawill... ben zeer benieuwd of ik 1 of 2 pakketjes thuis ga ontvangen :')

Overigens, de smartphones vanaf $180 met minimaal 8MP (maar velen ook met 13MP) camera en MTK6859 chipset maken volgens mij prima foto's en filmpjes toch? Als dat nog niet goed genoeg is koop dan een echte camera zou ik zeggen ;)
Misschien accesoires erbij gekocht die apart worden verzonden?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:48:
Oppo en xiaomi telefoons, al hebben die ook al snel een prijsje wat lijkt op toestellen van Apple en Samsung.
Dat is wel nadat je de invoer rechten betaald hebt enzo, want ze zijn in China bijna de helft goedkoper dan vergelijkbare toestellen van Samsung en over Apple helemaal maar te zwijgen, want die zijn erg duur in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:50:

Als je er 2 krijgt wil ik er best 1 van je overnemen ;)
Over de camera: geen idee. Ik zie wisselende resultaten.
Zowel goed als slecht.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:55:
[...]

Dat is wel nadat je de invoer rechten betaald hebt enzo, want ze zijn in China bijna de helft goedkoper dan vergelijkbare toestellen van Samsung en over Apple helemaal maar te zwijgen, want die zijn erg duur in China.
Klopt, ik gok dat op jou na, vrijwel iedereen niet de mogelijkheid heeft om zelf in china een telefoon te kopen, en dus de internationale prijzen aanhoudt en niet de lagere, lokale prijzen.

[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 01-06-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
lutkeveld schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:51:
[...]

Misschien accesoires erbij gekocht die apart worden verzonden?
Nope. Had wel m'n bestelling laten wijzigen van Umi X2 naar Cubot M6589.
Nja, we'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 16:05:
[...]

Als je er 2 krijgt wil ik er best 1 van je overnemen ;)
Zou dan 1 Umi en 1 Cubot zijn ofzo.
Over de camera: geen idee. Ik zie wisselende resultaten.
Zowel goed als slecht.
Tsja, heb beter gezien dan dit maar slecht is het ook niet
YouTube: Cubot M6589 Quad Core Smart Phone Android 4.2 1G 8G 4.7 Inch HD Screen 13.0MP Camera PRUEBA VIDEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Laatst online: 28-04 21:19
FlowDesign schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 16:44:
[...]

Nope. Had wel m'n bestelling laten wijzigen van Umi X2 naar Cubot M6589.
Nja, we'll see :)
Grappige situatie, houd ons op de hoogte als je er al dan niet 2 binnen krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben er toch niet helemaal uit met mijn zoektocht... ik legde vooral eerst de focus op de camera, maar nu ik steeds meer reviews gelezen heb gaat mijn focus eigenlijk steeds meer naar gebruikersgemak: dwz snelle gps en gewoon soepele bediening: op welke merken zou ik dan vooral moeten letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Laatst online: 15-07-2024
rik schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:44:
Als je een goede camera wilt, kun je opteren voor een Nokia Lumia. Diverse modellen in opvolgende prijsklassen. De Lumia 920 bij Saturn voor 366 euro. Wil je minder uitgeven, dan pak je een 820, 720, 620 of 520 :) (zo zal het verloop wel ongeveer zijn :) ).
Als je een Chinees smartphone wilt, dan moet je denk ik niet op safe willen spelen, zeker niet op elk vlak. Dat is nou net het spannende, de uitdaging om zo'n ding te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funnyman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 10:38
Heeft iemand al enige ervaring met Phicomm. Chinese smartphones te koop bij conrad. Hebben qualcomm processor. Met name de i600 en i800 niet duur en met garantie. Geen risico maar is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
rik schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Kan je eens een noemen dan?
Ik heb diverse chinese toestellen gehad maar steeds was de camera weer ruk. Ook bij Huawei en Lenovo. Sterker nog, ook de toestellen van Huawei voor de Europese markt hebben bagger camera's (loop zelf met een Ascent W1 nu).

Mocht je dus advies hebben, graag :)
Kwaliteit (Samsung) Galaxy SII of (Apple) Iphone 4 moet toch wel haalbaar zijn?

Haakjes omdat er ook chinese toestellen zijn met exact deze namen :9
Mijn star S5 heeft echt wel een betere camera als een APPEL 4..... vergeleken en getest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Laatst online: 17-09 19:27
Camera Cubot is niet echt geweldig en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Voor mij goed genoeg, maar niet voor familiekiekjes ed.

Telefoon is wel geweldig, mooi scherm, loopt stabiel, speaker en microfoon ook prima. Eigenlijk bovenverwachting en een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Laatst online: 14-09 12:39
Ik lees al tijden mee, maar vind nog niet echt wat ik zoek. Ik ben namelijk op zoek naar een opvolger voor mijn deze zomer anderhalf/twee jaar oude ZTE Blade. Is er überhaupt iets rond die prijsklasse? 90-120E? Of moet ik dan voor een ouder model gaan, als een Jiayu G2/3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo'n budget kom je niet ver mee, ook geen G3. De G2s misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Edddd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Als je een goede camera wilt, kun je opteren voor een Nokia Lumia. Diverse modellen in opvolgende prijsklassen. De Lumia 920 bij Saturn voor 366 euro. Wil je minder uitgeven, dan pak je een 820, 720, 620 of 520 :) (zo zal het verloop wel ongeveer zijn :) ).
Als je een Chinees smartphone wilt, dan moet je denk ik niet op safe willen spelen, zeker niet op elk vlak. Dat is nou net het spannende, de uitdaging om zo'n ding te importeren.
Een Lumia 820 heeft nou niet echt een briljante camera :/ Die er onder ook niet, imho. Een Galaxy S2 van 150 euro 2dehands blaast die compleet omver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:02:
De MT6577 telefoons zoals ZTE V970 zou je er misschien mee kunnen krijgen, ik heb namelijk gezien dat die flink in prijs gezakt zijn en in China iets meer dan € 80 kosten.

Maja ik raad die toestellen sowieso niet aan, je kunt beter iets meer uit geven en voor een MT6589 toestel gaan als het perse zo goedkoop mogelijk moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ashen Shugar schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:41:
Ik lees al tijden mee, maar vind nog niet echt wat ik zoek. Ik ben namelijk op zoek naar een opvolger voor mijn deze zomer anderhalf/twee jaar oude ZTE Blade. Is er überhaupt iets rond die prijsklasse? 90-120E? Of moet ik dan voor een ouder model gaan, als een Jiayu G2/3?
Ha, nog een Blade-eigenaar :w Er is wel genoeg te vinden in die prijsklasse, maar je zult er qua specs niet op vooruitgaan laat staan blij worden van zo'n toestel. Nee, ik adviseer je dan eerder om in de prijscategorie: 125-150 euro te gaan zoeken, pas dan vind je iets redelijks. En dan kun je inderdaad prima een Jiayu G2s/G3 op de kop tikken. Maar als je toch bezig bent, haal dan voor om en nabij €160 een leuk MTK6589 toestel. Weet je zeker dat het 1) een upgrade van jewelste is, 2) je Jelly Bean krijgt en dus mocht je CM10.1 draaien op je Blade er niet op uit gaan qua OS, 3) beste prijs/kwaliteit is. Te duur voor nu? Gewoon verder sparen imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Fresno schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:35:
Camera Cubot is niet echt geweldig en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Voor mij goed genoeg, maar niet voor familiekiekjes ed.

Telefoon is wel geweldig, mooi scherm, loopt stabiel, speaker en microfoon ook prima. Eigenlijk bovenverwachting en een echte aanrader.
Jij hebt een Cubot M6589 in je bezit? :)
Ben wel benieuwd naar een review of wat foto's, ook foto's gemaakt met de Cubot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Laatst online: 28-01-2021
Ik veel gelezen over diverse chinese toestellen nu.. maar de keuze is moeilijk

Ik ben nu in het bezit van een jiayu g3, waar ik best wel tevreden over ben, denkende aan standby tijd, scherm groote en snelheid.
Wat me tegenvalt is zoals de bij de meeste mensen de gps en op rare momenten de battery drain,maar dit ligt ook aan mezelf omdat ik niet actief op zoek ben naar een andere rom.

Nu laadt mijn g3 op dit moment niet goed op door een beschadiging en dit is voor mij reden om op zoek te gaan naar een ander model.

Eisen,

minimaal 1 dag intensief gebruik
2 sim sloten ( het liefst normale, maar dat is een pre)
scherm van minimaal 4,3 inch maar het liefst 4,5 tot 5 inch maar niet groter...(mogelijkheid tot kijken van serie's en films is een pre)

Mijn oog is gevallen op umi x2 ( maar ik kan niet vinden wat voor sim sloten deze heeft)
de star s5 (heeft helaas geen twee normale sloten en geen gorilla glas of glass on glass)
Jiayu g4 ( maar deze is nog slecht leverbaar)

Graag heb ik iets met wat keuze in roms ( helaas heeft de m2 geen dual sim anders was dit top gezien prestatie en de ervaring met miui die ik zelf heb opgedaan)

Budget rond de €200 kan iets meer zijn maar het liefst minder, ik zoek met name iets wat geheel aan mijn wensen voldoet.

Op dit moment twijfel ik tussen de x2 en s5 met lichte voorkeur voor de x2 ivm het gorilla glass

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fvandenreek schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:20:
Ik veel gelezen over diverse chinese toestellen nu.. maar de keuze is moeilijk

Ik ben nu in het bezit van een jiayu g3, waar ik best wel tevreden over ben, denkende aan standby tijd, scherm groote en snelheid.
Wat me tegenvalt is zoals de bij de meeste mensen de gps en op rare momenten de battery drain,maar dit ligt ook aan mezelf omdat ik niet actief op zoek ben naar een andere rom.

Nu laadt mijn g3 op dit moment niet goed op door een beschadiging en dit is voor mij reden om op zoek te gaan naar een ander model.

Eisen,

minimaal 1 dag intensief gebruik
2 sim sloten ( het liefst normale, maar dat is een pre)
scherm van minimaal 4,3 inch maar het liefst 4,5 tot 5 inch maar niet groter...(mogelijkheid tot kijken van serie's en films is een pre)

Mijn oog is gevallen op umi x2 ( maar ik kan niet vinden wat voor sim sloten deze heeft)
de star s5 (heeft helaas geen twee normale sloten en geen gorilla glas of glass on glass)
Jiayu g4 ( maar deze is nog slecht leverbaar)

Graag heb ik iets met wat keuze in roms ( helaas heeft de m2 geen dual sim anders was dit top gezien prestatie en de ervaring met miui die ik zelf heb opgedaan)

Budget rond de €200 kan iets meer zijn maar het liefst minder, ik zoek met name iets wat geheel aan mijn wensen voldoet.

Op dit moment twijfel ik tussen de x2 en s5 met lichte voorkeur voor de x2 ivm het gorilla glass
Je bent vrij breed met wat je wil.
4,3 tot 5 inch, dat is 95% van alle smartphones?
Met (bijna) elke dag red je de eerste dag wel, ook met intensief gebruik.
En opnieuw: bijna alle telefoons in chine hebben 2 sim sloten.
Net als series en flims kunnen kijken; op welke androidphone kan dit niet?
De umi x2 heeft een "groot" en een "klein" simkaartslot.
Dus je kunt bijna alle kanten op.

Mijn suggestie: iocean X7 of de umi x2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04:16
FlowDesign schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:57:
[...]
Jij hebt een Cubot M6589 in je bezit? :)
Ben wel benieuwd naar een review of wat foto's, ook foto's gemaakt met de Cubot.
hier alvast een voorbeeld van een foto (panorama) van de Cubot. Voor mij prima om eens in de zoveel tijd een foto te maken, maar hij is mi. snel overbelicht. zoals iedere camera van een smartphone die niet boven 400,- uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueone54321
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Na nu een lange tijd gewoon een LG cookie en ipod touch te hebben, ben ik van plan om een Android Smartphone te kopen. Mijn oog is dus gevallen op de chinese smartphones ( vanwege mijn laag budget).
Er zijn nu 3 waar ik tussen twijfel, namelijk de Newman N2, de Huawei Honor 2 ( 2gb ram) en de ZTE V987.
Ik wil mijn gsm vooral gebruiken voor games en foto's. De N2 heeft een 13 MP camera, maar ik heb gehoord dat er problemen zijn met de software. De Huawei geeft mij een redlijke garantie op kwaliteit, maar is wel net boven mijn budget en ik weet niet of de 2 GB ram echt nodig is. ZTE heeft ook een redelijke reputatie in Europa net als Huawei, maar het design vind ik niet zo mooi, ook de benchmarks zien er niet geweldig uit. Graag had ik jullie mening gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Laatst online: 28-01-2021
dutchgio schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:29:
[...]

Je bent vrij breed met wat je wil.
4,3 tot 5 inch, dat is 95% van alle smartphones?
Met (bijna) elke dag red je de eerste dag wel, ook met intensief gebruik.
En opnieuw: bijna alle telefoons in chine hebben 2 sim sloten.
Net als series en flims kunnen kijken; op welke androidphone kan dit niet?
De umi x2 heeft een "groot" en een "klein" simkaartslot.
Dus je kunt bijna alle kanten op.

Mijn suggestie: iocean X7 of de umi x2.
Mijn vraag daarop waarom geen star dan?
Voorkeur gaat echt uit naar 4,7 of 5,0, maar ik wil "het toestel" niet voorbij laten gaan op 0,2 inch

En de iocean geeft eigenlijk dezelfde problemen als de g3 als ik het forum goed gelezen heb, wifi en met name onopgeloste gps problemen, 4gb ipv 8gb of 16 gb...

Ook is me onduidelijk welke toestellen a2dp ondersteunen

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fvandenreek schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:51:
[...]

Mijn vraag daarop waarom geen star dan?
Voorkeur gaat echt uit naar 4,7 of 5,0, maar ik wil "het toestel" niet voorbij laten gaan op 0,2 inch

En de iocean geeft eigenlijk dezelfde problemen als de g3 als ik het forum goed gelezen heb, wifi en met name onopgeloste gps problemen, 4gb ipv 8gb of 16 gb...

Ook is me onduidelijk welke toestellen a2dp ondersteunen
Omdat die 720p is in tegenstelling tot de Umi x2 en iocean x7 die beiden 1080p schermen hebben.
Als de iocean gps problemen heeft, hebben de Star en de umi dat ook. Het is namelijk dezelfde chip die gebruikt wordt. Wifi is een gevalletje apart. Kan door veel meer komen dan alleen de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13
In welke periode worden weer nieuwe topmodellen verwacht met andere en betere GPS? Najaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 17:05
Een tijdje geleden heb ik een 4.7 inch chineesje gekocht, die me heel goed beviel. Om te kijken of een groter scherm me bevalt, kun je dit het beste testen in de praktijk, ipv op verhalen af gaan.
Zojuist deze gekocht voor € 169 incl dhl verzending:
http://www.aliexpress.com/snapshot/237341946.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Aloysxda schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 23:59:
Een tijdje geleden heb ik een 4.7 inch chineesje gekocht, die me heel goed beviel. Om te kijken of een groter scherm me bevalt, kun je dit het beste testen in de praktijk, ipv op verhalen af gaan.
Zojuist deze gekocht voor € 169 incl dhl verzending:
http://www.aliexpress.com/snapshot/237341946.html
*5,7 inch

Mijn mobiel mag niet langer zijn dan 135mm, anders voel je hem echt als je gaat zitten. En ik ga absoluut geen broeken shoppen met als criterium 'diepe zakken'. Voor grotere jongens of meisjes met een handtas kan ik het grotere display begrijpen.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:13:
[...]

De MT6577 telefoons zoals ZTE V970 zou je er misschien mee kunnen krijgen, ik heb namelijk gezien dat die flink in prijs gezakt zijn en in China iets meer dan € 80 kosten.

Maja ik raad die toestellen sowieso niet aan, je kunt beter iets meer uit geven en voor een MT6589 toestel gaan als het perse zo goedkoop mogelijk moet.
Joosie200 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:22:
[...]

Ha, nog een Blade-eigenaar :w Er is wel genoeg te vinden in die prijsklasse, maar je zult er qua specs niet op vooruitgaan laat staan blij worden van zo'n toestel. Nee, ik adviseer je dan eerder om in de prijscategorie: 125-150 euro te gaan zoeken, pas dan vind je iets redelijks. En dan kun je inderdaad prima een Jiayu G2s/G3 op de kop tikken. Maar als je toch bezig bent, haal dan voor om en nabij €160 een leuk MTK6589 toestel. Weet je zeker dat het 1) een upgrade van jewelste is, 2) je Jelly Bean krijgt en dus mocht je CM10.1 draaien op je Blade er niet op uit gaan qua OS, 3) beste prijs/kwaliteit is. Te duur voor nu? Gewoon verder sparen imho!
]dutchgio schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:02:
Tjah, toch bijzonder om te zien hoe ze met elektronica me altijd weer kunnen overtuigen om voor het volgend jaar weer een prijsklasse hoger te gaan. Al was de ZTE natuurlijk wel een ontzettende bang for buck phone, die misschien eigenlijk wel in een hogere prijs categorie behoorde. Het gaat me dan ook niet om het sparen, het is meer dat ik dat geld meer dan voldoende vind voor zo'n apparaat.

De ZTE V970 is iig niet iets wat ik zoek, dan blijf ik mooi bij mijn ZTE tot ie het echt begeeft. Ik hou het gewoon verder in de gaten, en misschien is er rond augustus/september wel wat moois op de markt. Want waar je vorig jaar ook in Nederland voor 90E nog wel een degelijke telefoon kon halen, is er nu niets anders dan oude modellen en rotzooi te verkrijgen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Bestaan er Chinese telefoons, met de specs van bijv. een Nexus 4 (snel, 4.7" 720P, 2 GB, GPS die goed werkt, smooth etc.) en daarnaast dual sim hebben? Ik begin er onderhand wat aan te twijfelen na het lezen van diverse topics hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ashen Shugar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:45:
[...]
Het gaat me dan ook niet om het sparen, het is meer dat ik dat geld meer dan voldoende vind voor zo'n apparaat. Want waar je vorig jaar ook in Nederland voor 90E nog wel een degelijke telefoon kon halen, is er nu niets anders dan oude modellen en rotzooi te verkrijgen :(.
Oh, maar begrijp me niet verkeerd. Die instelling heb ik ook. Maar die tweede zin is onjuist. De Blade toen ie uit kwam had gezien het jaar (2010) toen al niet meer goede specs, maar was al achterhaald bij introductie. Het feit dat ie zo populair was kwam omwille van de grote custom rom community + voor hetzelfde geld kon je dezelfde specs eerstehands halen terwijl je anders dit kwijt was geweest voor soortgelijke specs in een tweedehands toestel. Dus om de Blade nu een degelijk toestel te noemen, nee, daar doe je hem te veel eer mee aan. Maar het blijft jammer ja dat er zo rond 90/100 euro weinig soeps wordt aangeboden.

De ZTE V960 bijvoorbeeld komt qua prijs in de buurt. (111 dollar = 85,50 euro) Maar naast een groter scherm + flitser en OC voor de SoC ga je er niet op vooruit t.o.v. de ZTE Blade. De ZTE V889 is dan wellicht een betere optie. Groter scherm, flitser, nieuwe dual-core SoC met dual sim mogelijkheid en dat voor 118 dollar = 90 euro.
partyondude schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:00:
Bestaan er Chinese telefoons, met de specs van bijv. een Nexus 4 (snel, 4.7" 720P, 2 GB, GPS die goed werkt, smooth etc.) en daarnaast dual sim hebben? Ik begin er onderhand wat aan te twijfelen na het lezen van diverse topics hier :/
Pick three out of five ;)

4,7 inch, 720p en 2GB > check! Jiayu G4 premium heeft het allemaal ;)
Maar GPS zal niet smooth zijn want MTK6589 SoC.

Punt is: je kunt wachten tot Sint-Juttemis want hij is aangekondigd, maar heeft nog geen releasedatum.

[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 02-06-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Ja, misschien is dat wel waar. Heb hem toen gekocht toen ie net uit was in NL, terwijl ie nog volop geïmporteerd werd uit Azië. Voor een meerprijs van 40/50E. Maar genoeg over de Blade. Ik hou de markt in de gaten, en hopelijk zijn er binnenkort wat mooie prijsdalingen.

Over prijsdalingen gesproken, gaat de Jiayu G3 nog (verder) in prijs dalen denken jullie. Nu de G4 eindelijk goed leverbaar lijkt te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:00:
Moet het perse 4.7 inch zijn? Want de echte concurrentie van de Nexus 4 van de Chinese markt zijn, Huawei Honor 2, ( in Europa verkocht als G615 met 1GB ) Meizu MX2, Xiaomi Mi2.

Die ZTE's werden in Europa via providers verkocht zover ik weet, als je een Chinese telefoon zelf moet importeren dan ben je gewoon duurdere uit, maar sommige denken dan plots dat huidige telefoons zoveel duurdere zijn.

En ook niemand die bedenkt dat ze wellicht duurdere lijken of zijn vanwege die euro die meer dan 20% minder waard geworden is in afgelopen vijf jaar, tegenover de Chinese yuan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:21:
[...]

Moet het perse 4.7 inch zijn? Want de echte concurrentie van de Nexus 4 van de Chinese markt zijn, Huawei Honor 2, ( in Europa verkocht als G615 met 1GB ) Meizu MX2, Xiaomi Mi2.
Dan kun je net zo goed een Nexus 4 halen. Want qua prijs doet ie niet onder voor een Huawei Honor 2 2GB, Meizu MX2 en Xiaomi Mi2. Bovendien altijd als eerste Android update want Google device. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:25:
[...]

Dan kun je net zo goed een Nexus 4 halen. Want qua prijs doet ie niet onder voor een Huawei Honor 2 2GB, Meizu MX2 en Xiaomi Mi2. Bovendien altijd als eerste Android update want Google device. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Ik zou zelf dan ook een Nexus 4 halen, ik had de luxe om voor 1888 yuan in China zelf een Huawei Honor 2 te halen.

Maar altijd eerste Android update hebben is niet prettig, mijn Nexus 7 is er juist slomer op geworden.

Ik had net nog over die wisselkoers, stel in Q4 van 2009 koste een Chinese smartphone 600 yuan, dat koste toen in Q4 2009 omgerekend € 60, die zelfde 600 yuan kost nu € 75, dus 20% duurdere, bedank die prutsers van politici meer voor je duurdere smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
poema schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:15:
Want? Is er een risico?
dutchgio schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:35:
Ik heb ook (nog) een Gio, maar ga ook een grote stap maken. Van 3,2 naar 5 inch.
En ben Gingerbread ook wel een beetje zat.
Nou een van de redenen om over te stappen. Gisteren de camera gebruikt van de Gio, die is heel erg naadje. Veel te donker zodra er iets licht mist, contrast is hopeloos, kan soms de blokjes tellen dan ook.
Ik verwacht geen top camera op mijn nieuwe foon maar die ik koop zal ook vast een stuk beter zijn dan die Gio.

[ Voor 71% gewijzigd door Harribo op 02-06-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
[...]

Die ZTE's werden in Europa via providers verkocht zover ik weet, als je een Chinese telefoon zelf moet importeren dan ben je gewoon duurdere uit, maar sommige denken dan plots dat huidige telefoons zoveel duurdere zijn.

En ook niemand die bedenkt dat ze wellicht duurdere lijken of zijn vanwege die euro die meer dan 20% minder waard geworden is in afgelopen vijf jaar, tegenover de Chinese yuan.
Ik ben best bereid de stap naar 5" te maken, maar het toestel moet toch eigenlijk wel voldoen aan bovenstaande specs en bovenal dual sim (privé en zaak in 1) hebben. De Nexus 4 bevalt me super, maar heeft helaas geen dual sim :F Navigeren (naar klanten) is daarnaast ook een redelijke pré.

De JiaYu G4 waar over gesproken wordt heb ik natuurlijk ook gezien en ziet er inderdaad interessant uit, maar wat al gezegd wordt, het voorspellen van WOIII lijkt makkelijker dan de releasedate van dat ding 8)7

Volgens mij zou ik, gezien mijn eisen, beter voorlopig rond kunnen lopen met de Nexus 4 (privé) en Galaxy Nexus (zaak). ;(

[ Voor 4% gewijzigd door partyondude op 02-06-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een Nexus 4 naar een mt6589 beschouw ik gewoon als downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:34:

[...]

Nou een van de redenen om over te stappen. Gisteren de camera gebruikt van de Gio, die is heel erg naadje. Veel te donker zodra er iets licht mist, contrast is hopeloos, kan soms de blokjes tellen dan ook.
Ik verwacht geen top camera op mijn nieuwe foon maar die ik koop zal ook vast een stuk beter zijn dan die Gio.
De camera interesseert me ook niet zo heel veel. Het is meer het kleine scherm met HVGA resolutie wat ik niet fijn vind. En het ram-geheugen is te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:51:
Van een Nexus 4 naar een mt6589 beschouw ik gewoon als downgrade.
Het is gewoon waardeloos dat er nauwelijks echte high end dual sim toestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:02:
[...]

Het is gewoon waardeloos dat er nauwelijks echte high end dual sim toestellen zijn.
De chinese versie van de HTC one is dualsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:58
Ashen Shugar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:18:
Ja, misschien is dat wel waar. Heb hem toen gekocht toen ie net uit was in NL, terwijl ie nog volop geïmporteerd werd uit Azië. Voor een meerprijs van 40/50E. Maar genoeg over de Blade. Ik hou de markt in de gaten, en hopelijk zijn er binnenkort wat mooie prijsdalingen.

Over prijsdalingen gesproken, gaat de Jiayu G3 nog (verder) in prijs dalen denken jullie. Nu de G4 eindelijk goed leverbaar lijkt te worden?
Misschien http://www.pandawill.com/...-screen-black-p74583.html?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:11:
[...]

De chinese versie van de HTC one is dualsim.
En moeilijk/niet te verkrijgen en $650,-?

Ik wil er best voor betalen, maar dat wordt me te gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueone54321
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
blueone54321 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:39:
Na nu een lange tijd gewoon een LG cookie en ipod touch te hebben, ben ik van plan om een Android Smartphone te kopen. Mijn oog is dus gevallen op de chinese smartphones ( vanwege mijn laag budget).
Er zijn nu 3 waar ik tussen twijfel, namelijk de Newman N2, de Huawei Honor 2 ( 2gb ram) en de ZTE V987.
Ik wil mijn gsm vooral gebruiken voor games en foto's. De N2 heeft een 13 MP camera, maar ik heb gehoord dat er problemen zijn met de software. De Huawei geeft mij een redlijke garantie op kwaliteit, maar is wel net boven mijn budget en ik weet niet of de 2 GB ram echt nodig is. ZTE heeft ook een redelijke reputatie in Europa net als Huawei, maar het design vind ik niet zo mooi, ook de benchmarks zien er niet geweldig uit. Graag had ik jullie mening gehad.
niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:58:
[...]
De camera interesseert me ook niet zo heel veel. Het is meer het kleine scherm met HVGA resolutie wat ik niet fijn vind. En het ram-geheugen is te klein.
Ram geheugen vd Gio, dat is ook inderdaad wel heel triest weinig.
Ik ga er met alles dik op vooruit heb ik het idee. En dat voor een 83 euri.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 02-06-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als je twijfelt over de kwaliteit van de Newman N2 en je ZTE qua design niet mooi vind, dan haal je toch gewoon de Huawei Honor 2 ofwel G615 in Duitsland? Of voor 15 euro meer bij een Nederlandse webshop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:21
Ashen Shugar schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:41:
I... opvolger voor mijn deze zomer anderhalf/twee jaar oude ZTE Blade. Is er überhaupt iets rond die prijsklasse? 90-120E? .....
Ashen Shugar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:45:
...........................
Tjah, toch bijzonder om te zien hoe ze met elektronica me altijd weer kunnen overtuigen om voor het volgend jaar weer een prijsklasse hoger te gaan. ......
...... is er nu niets anders dan oude modellen en rotzooi te verkrijgen :(.
Misschien is op dit moment deze quadcore Lenovo A820 wat meer van je gading voor ca. Euro 120,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
iemand hier ervaring met een Lenovo a830?

Ik ben namelijk zelf aan het twijfelen tussen deze en de Zopo c2.

specs maken voor mij niet zo zwaar uit, GPS moet enkel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
robin-sips2 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:32:
iemand hier ervaring met een Lenovo a830?

Ik ben namelijk zelf aan het twijfelen tussen deze en de Zopo c2.

specs maken voor mij niet zo zwaar uit, GPS moet enkel goed zijn.
Waarom twijfel je tussen die 2? De Lenovo heeft 'maar' een qHD resolutie op 5inch en de Zopo FullHD dat is eigenlijk het grootse verschil qua GPS zullen ze denk ik het zelfde presteren zie hier voor de C2. Wil je echt een zekerheidje voor GPS kun je misschien nog kijken naar de Honor2/g615 of Xiaomi M2a dit omdat er niet altijd positieve ervaringen zijn met mediatek SoC en GPS al lijkt dat met de MT6589 opgelost/verbeterd. De a820 het kleinere broetje schijnt GPS prima te werken
''Na aanvinken van GPS EPO en A-GPS in de instellingen en configuratie via de app FasterGPS (root rechten nodig) werkt IMHO de GPS prima op de A820'' zie hier

[ Voor 18% gewijzigd door benbaba op 02-06-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Laatst online: 15-07-2024
majic schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:07:
[...]

Een Lumia 820 heeft nou niet echt een briljante camera :/ Die er onder ook niet, imho. Een Galaxy S2 van 150 euro 2dehands blaast die compleet omver.
Wat een onzin vergelijk maak je. Jouw favoriet (?) tweedehands vergelijken met een nieuwe die je niks vindt 8)7

Beter kun je dan kijken welk toestel een goede camera heeft en die tweedehands kopen. Een Lumia 920 heb je al voor 366 euro. Dat is nieuw. Dus tweedehands kun je ook zo'n toestel kopen voor een vergelijkbaar bedrag. Dan heb je een toestel met prima camera. Of een tweedehands iPhone, of een tweedehands Galaxy S3. Voor 150 euro kom je een heel end bij tweedehands meuk, je moet alleen niet betalen wat er gevraagd wordt, begin bij de helft en reserveer een tientje onderhandelingsruimte :). (Uiteindelijk koop je immers de ellende van een ander...)

Maar, zoals ik al aangaf, zelf wat importeren en er dan pas achter komen of die ene feature uitspringt, is natuurlijk spannender :)

@majic
Btw, het ging om een toestel voor zijn vriendin, dan wil je toch niet met een tweedehandsje aankomen?!? En zeker niet zo'n lelijke Galaxy....

[ Voor 6% gewijzigd door Edddd op 02-06-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Om m'n eigen vraag te beantwoorden: Android vraagt bij bellen eerst via welke SIM je dat wil doen. Handig :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KKhqeOAbjBxWcy1EAQujBg0Z/full.png

Dank voor de screenshot M-Opensource.

[ Voor 12% gewijzigd door FlowDesign op 02-06-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Net als bij Voip/SIP, wat helaas niet via 3G werkt |:( Dan was mijn zoektocht naar dual sim snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45
Voor diegene die een mtk 6589 telefoon hebben, heb ik de tool meteos-mtk6589-rom-edit-en gevonden en op m.n star X920 uitgeprobeerd, nu heb ik een intern geheugen van 2,5 GB in plaats van 1 >:)

zie hier voor de info
http://translate.googleus...Angt95HHtFLm8ggD9YMDL5AJg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
FlowDesign schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:10:
Om m'n eigen vraag te beantwoorden: Android vraagt bij bellen eerst via welke SIM je dat wil doen. Handig :)

[afbeelding]

Dank voor de screenshot M-Opensource.
Dit is inderdaad hartstikke handig en werkt ook perfect. Omdat ik het toestel zakelijk gebuik heeft dit 1 nadeel. Als je bijvoorbeeld op sim 1 aan het bellen bent, en iemand belt je op sim 2, krijg je geen melding dat je wordt gebeld. Pas als je hebt opgehangen met sim 1, krijg je een melding dat je op sim 2 een oproep gemist hebt.
Of is hier misschien een instelling voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Aloysxda schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:34:
[...]

Dit is inderdaad hartstikke handig en werkt ook perfect. Omdat ik het toestel zakelijk gebuik heeft dit 1 nadeel. Als je bijvoorbeeld op sim 1 aan het bellen bent, en iemand belt je op sim 2, krijg je geen melding dat je wordt gebeld. Pas als je hebt opgehangen met sim 1, krijg je een melding dat je op sim 2 een oproep gemist hebt.
Dat is het verschil tussen active dual sim en standby dual sim. Jij hebt standby. Daar zit maar 1 antenne in, dus kun je nooit met beide tegelijk bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Momus schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Dat is het verschil tussen active dual sim en standby dual sim. Jij hebt standby. Daar zit maar 1 antenne in, dus kun je nooit met beide tegelijk bellen...
Voor mijn chineesje geeft men dit op: Sim Card Dual SIM Card Dual Standby.
Dat is dus de reden waarom dit niet instelbaar is ?
Wordt er bij de technische data aangegeven dat een telefoon active dual sim is ?
Dat ben ik namelijk nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Aloysxda schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:41:
[...]

Wordt er bij de technische data aangegeven dat een telefoon active dual sim is ?
Ja dat wordt het zeker. Samsung heeft er bijvoorbeeld 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Aloysxda schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:41:
[...]

Bij Dual Standby is dat inderdaad niet instelbaar. Het is nu eenmaal zo ;)

Ik heb op Fastcardtech, Antelife of Pandawill wel een Chinese gezien die Dual Active had maar ik weet niet meer welke. Moet je goed zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:44
Iemand ooit wat besteld bij Android-Inside.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ok ik heb de patch gedownload maar wat nu ?

Hoe moet ik deze installeren op de G2s??

Zou je ons mischien een korte uitleg kunnen geven wat we moeten doen ??
elinx schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:03:
Vanwege de kleine maat van het display en de grootte van de accu heb ik een Jiayu G2S aangeschaft
Ondanks de 2200mAh accu heeft hij echter een zeer korte bedrijfstijd,
Op zoek naar een oplossing voor dit probleem, blijkt dat de G2S last heeft van de zgn. "red led bug", wat betekent dat de gsm niet meer in diepe slaap gaat als éénmaal de rode notificatieled is aan geweest en bovendien de kloksnelheid 1Ghz blijft.
Door in ieder geval Whatsapp,sms en email geen of een andere led kleur notificatie te geven voorkom je dat dit gebeurt, maar beter is een patch te flashen die ook nog het rode laadlampje regelt.

In Spanje.en Rusland is er een patch gepubliceerd die het framework aanpast.
Ik heb beiden geprobeerd, maar de Spaanse geeft bij mij het beste resultaat.

Deze patch is voor de G2S die vanaf maart is verschenen en is met CWM te flashen. Voor oudere versies in onderstaande bronnen kijken.

bronnen:
Spaans forum
Russisch forum (zie 7c)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"En is met CWM te flashen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
Aloysxda schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:34:
[...]

Nummers naar elkaar doorschakelen en je krijgt een wisselgesprek melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Dus ik denk dat root voorwaarde is waarna CWM (ClockWOrkMod) geïnstalleerd moet worden. Vervolgens die patch file (ZIP ofzo?) op je SD-kaart zetten. Rebooten in recovery of bootloader mode en vervolgens de ZIP-file installeren met CWM.

Overigens is CWM een beetje schraal. Kunt beter 4EXT Recovery Touch gebruiken, maar ik weet niet of die op alle telefoons werkt.

Edit:
Sorry, hier is de gratis APK: http://www.4ext.net/get.php?apk

Die betaalde versie op Google Play is met een app erbij enzo die je helemaal niet nodig hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door FlowDesign op 02-06-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Smobbo schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:23:
[...]

Nummers naar elkaar doorschakelen en je krijgt een wisselgesprek melding
Hey, da's een goeie. Bedankt voor je tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een tip de CWM die in de installatieinstructies genoemd wordt is geen app uit de playstore, al is er wel een app genaamd "CWM manager". Verwarrend.

CWM staat voor clockworkmod recovery; ofwel een aangepaste recovery met meer functies dan de standaard recovery modus die bij andoid ingebakken zit.
Elke telefoon heeft met een beetje mazzel CWM, als iemand zo aardig is geweest om dit voor jou specifieke model te compileren.

Wat je dus doet:
- download cwm-recovery-voor-jou-specifieke-telefoon.zip
-plaats die .zip op je sd kaart.
- doe je telefoon uit
- selecteer "apply update from sd card" of: apply update.zip. Iets in die richting.
- selecteer het cwm.zipje dat je op je sd kaart hebt gezet.
- na het installeren: "reboot system"
- doe je telefoon weer uit,
- ga weer naar de recovery mode

Die ziet er nu wat anders uit, want je draait nu een aangepaste recovery modus: CWM.
Selecteer "backup and restore" en maak een volledige backup. Dit kan wel even duren...

Vervolgens kopieer je de rom die wilt installeren naar je sd kaart.
- kies weer "install zip from sd card"
- selecteer de gedownloade rom, dit installeren duurt een paar seconden.
Daarna voer je een factory reset/wipde data uit.
Als laatste reboot je weer, het opstarten kan nu even duren..

Dit is zo ongeveer de standaard installatieprocedure, ervan uitgaangt, dat je de telefoon al geroot hebt.
Voor verdere vragen sta ik open, ik ben wel bekend met flashen/rooten/custom-roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:44
Ben van plan de Faea F1 te bestellen voor mn vader via Android-inside. Ben alleen nog wel benieuwd wat jullie er van vinden? Deze link;)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 15:00
Elke telefoon heeft met een beetje mazzel CWM, als iemand zo aardig is geweest om dit voor jou specifieke model te compileren.
Als iemand CWM voor de Zopo C2 heeft gevonden houd ik me aanbevolen, ik ben tot nu toe alleen nog een oude TWRP tegengekomen.
- selecteer "apply update from sd card" of: apply update.zip. Iets in die richting.
De standaard recovery voor die telefoon is in het chinees. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Palmachius schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:07:
[...]

Als iemand CWM voor de Zopo C2 heeft gevonden houd ik me aanbevolen, ik ben tot nu toe alleen nog een oude TWRP tegengekomen.

[...]

De standaard recovery voor die telefoon is in het chinees. :(
In dat geval moet er staan: "從SD卡應用更新"
TWRP doet het toch prima? Nog touch ook, hoef je niet te browsen door het menu via je geluidsknoppen?!
Ben voor de Zp980 wel CWM tegengekomen, maar geen idee of de C2 daar compitabel mee is.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 02-06-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:51:
Vervolgens kopieer je de rom die wilt installeren naar je sd kaart.
- kies weer "install zip from sd card"
- selecteer de gedownloade rom, dit installeren duurt een paar seconden.
Daarna voer je een factory reset/wipde data uit.
...
Ik doe altijd een full wipe voordat ik een nieuwe ROM installeer, nooit erna.
But I like the way you think :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
StevoMark10 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:54:
Ben van plan de Faea F1 te bestellen voor mn vader via Android-inside. Ben alleen nog wel benieuwd wat jullie er van vinden? Deze link;)

Alvast bedankt!
Hopelijk komt die 2e batch ook snel en niet pas tegen Kerstmis ;)

Notice:
Faea F1 first batch is sold out, the second batch will arrive at about June 5th, all pre-orders will be sent at about June 5th - 10th. Thanks for undestanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:31:
[...]

Ik doe altijd een full wipe voordat ik een nieuwe ROM installeer, nooit erna.
But I like the way you think :Y
Maakt niet veel uit wanneer je het doet, zolang je het maar doet ;)
Op XDA kreeg ik altijd van die slimme mensen die riepen dat mn rom niet opstartte maar waren ze zelf vergeten om een wipe uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:38:
[...]

Maakt niet veel uit wanneer je het doet, zolang je het maar doet ;)
Op XDA kreeg ik altijd van die slimme mensen die riepen dat mn rom niet opstartte maar waren ze zelf vergeten om een wip uit te voeren.
Dat soort mensen installeert beter gewoon geen ROM's maar koopt een nieuwe telefoon :')

Geen Full Wipe kan wel, maar alleen als je een update doet van de ROM die je al had, bijvoorbeeld zoals met de ROM's van CyanogenMod.

[ Voor 14% gewijzigd door FlowDesign op 02-06-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan, maar ook dan moet je oppassen.
Kan force-closen van apps en instabiliteit veroorzaken.
Schone install. Is altijd het beste.

Zijn je tracking numbers al wat verder?
Nog steeds 2 telefoons voor de prijs van 1?

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 02-06-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
benbaba schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:52:
[...]

Waarom twijfel je tussen die 2? De Lenovo heeft 'maar' een qHD resolutie op 5inch en de Zopo FullHD dat is eigenlijk het grootse verschil qua GPS zullen ze denk ik het zelfde presteren zie hier voor de C2. Wil je echt een zekerheidje voor GPS kun je misschien nog kijken naar de Honor2/g615 of Xiaomi M2a dit omdat er niet altijd positieve ervaringen zijn met mediatek SoC en GPS al lijkt dat met de MT6589 opgelost/verbeterd. De a820 het kleinere broetje schijnt GPS prima te werken
''Na aanvinken van GPS EPO en A-GPS in de instellingen en configuratie via de app FasterGPS (root rechten nodig) werkt IMHO de GPS prima op de A820'' zie hier
hehe inderdaad dit had ik allemaal al gelezen, wou enkel zeker zijn, ik was al geneigd om voor de C2 te gaan door de FHD, maar ik lees op forums hier en daar over Ghost touches.
Verder lijkt me (maar op dit gebied ben ik een leek) Lenovo een bekender merk den Zoppo, of ben ik hier verkeerd in?

Ik heb zeer slechte ervaringen met een Jiayu G3, en heb ook een Alcatel 997d gehad, beide met een 6577 chip, de alcatel zijn gps deed het redelijk goed, maar de accuracy was niet goed genoeg voor dagelijks gebruik als car navigation.De jiayu was me een slechte ervaring man, gewoon verschrikkelijk qua gps, camera was ook niet veel waard.

Dit wil ik vermijden, daardoor dat ik graag zoveel mogelijk reviews zou willen krijgen over de gps van jullie mt6589 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:47:
Kan, maar ook dan moet je oppassen.
Kan force-closen van apps en instabiliteit veroorzaken.
Schone install. Is altijd het beste.
Jah, maar ik blijf niet bezig hè ;)

Anywho... straks zal het aantal updates toch drastisch af gaan nemen. Zowel die Cubot als Umi X2 komen met minimaal Android 4.2 en Google pusht voortaan veel systeemupdates via die nieuwe Google Play Services app, dus minder noodzaak tot updaten van heel het Android :)
Zijn je tracking numbers al wat verder?
Weet nog niet veel meer. Duurt minimaal 4 dagen voordat je online iets kunt zien van je tracking nummers... luie Chinezen joh :-(

[ Voor 43% gewijzigd door FlowDesign op 02-06-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
FlowDesign schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:51:
Google pusht voortaan veel systeemupdates via die nieuwe Google Play Services app, dus minder noodzaak tot updaten van heel het Android :)
Is dat zo? :o
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:47:
Wait whut? Heb ik iets gemist? :?

[ Voor 26% gewijzigd door Joosie200 op 02-06-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine bugfixes in bijvoorbeeld de Google playstore misschien, maar voor de grote bugfixes en optimalisaties moeten ze toch echt een losse update met bijhorend build- en versienummer aanmaken en verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:54:
[...]

Kleine bugfixes in bijvoorbeeld de Google playstore misschien, maar voor de grote bugfixes en optimalisaties moeten ze toch echt een losse update met bijhorend build- en versienummer aanmaken en verspreiden.
Hmmm, doet toch minder dan ik dacht inderdaad. Maar beter dan niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:51:
[...]

[...]

Weet nog niet veel meer. Duurt minimaal 4 dagen voordat je online iets kunt zien van je tracking nummers... luie Chinezen joh :-(
Je weet wie je het eerst een bericht stuurt als je er 2 krijgt hé :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
robin-sips2 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:49:
[...]
hehe inderdaad dit had ik allemaal al gelezen, wou enkel zeker zijn, ik was al geneigd om voor de C2 te gaan door de FHD, maar ik lees op forums hier en daar over Ghost touches.
Yep, hier heb ik ook last van met mijn C2. Er valt goed mee te leven, en zeker als je geen flow of swype gebruikt valt het allemaal wel mee. Het scherm is verder echt fantastisch.
robin-sips2 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:49:
[...]
Dit wil ik vermijden, daardoor dat ik graag zoveel mogelijk reviews zou willen krijgen over de gps van jullie mt6589 ;)
De GPS heeft even nodig om een fix te krijgen (30 seconden tot 1 minuut koud starten, hot veel sneller), maar dan heb ik ook constant een nauwkeurigheid van onder de 8 meter. Geen verlies van fix ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvd64
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 10:35
[...]

Hij vraagt dual sim, maar volgens mij heeft de Huawei geen dual sim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:58:
[...]

Je weet wie je het eerst een bericht stuurt als je er 2 krijgt hé :)F
Haha, is goed :P

Ben zeer benieuwd of ik 2 pakketjes krijg. En of ik dan 2 x Cubot of 2 x Umi of 1 van beide krijg :')
Als ik 1 van beide krijg dan ga ik eerst even een vergelijkend warenonderzoek doen :+

Pagina: 1 ... 43 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.