Mooi kut. Heb hem ook in bestelling staan en vind er eigenlijk geen 1 echt vergelijkbaar momenteel.
De iocean is vergelijkbaar, als je de grotere batterij erbij koopt zelfs "beter".
Alleen heeft Pandawill de volledig zwarte uitvoering niet te koop, Antelife wel.
Alleen heeft Pandawill de volledig zwarte uitvoering niet te koop, Antelife wel.
Die Cubot is idd niet helemaal vergelijkbaar, maar bij nader inzien wil ik toch liever een iets kleinere smartphone en 720p resolutie vind ik ook wel genoeg. Verder is het nagenoeg hetzelfde

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
door die toetsencombinatie kom je in de engineermode van MTK zonder dat je programma's zoals mobile uncle etc nodig hebt.Smobbo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:29:
[...]
Euh, wat is de functie van punt 1?
Punt 2 is toch gewoon bij instellingen GPS aanzetten + EPO en A-GPS?
Er wordt ook vaak verwezen naar Mobile Uncle en dan de Engineermode (MTK) en daar bij location het eea 'instellen', dit komt eigenlijk bijna altijd neer op het aanzetten van EPO en A-GPS, wat dus ook gewoon in instellingen kan.
Is er binnen de Mobile Uncle ook daadwerkelijk een zinvolle aanpassing te doen voor een verbetering in de GPS? (zoals bijvoorbeeld het microfoon volume aanpassen)
Met de nieuwere androidversies is dat niet meer nodig; die gps instellingen kun je gewoon via de instellingen aanpassen.saikoboarder schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:56:
[...]
door die toetsencombinatie kom je in de engineermode van MTK zonder dat je programma's zoals mobile uncle etc nodig hebt.
Verwijderd
Vraagje, ik ben nog steeds opzoek maar nu kwam ik deze tegen bij Pandawill, wat vinden jullie van deze? Vindt het wel een mooi toestel voor de prijs? Ik wil toch graag 5 inch 
http://www.dhgate.com/fei...e11dbf48f45f6.html#s1-1-1
Thnx
http://www.dhgate.com/fei...e11dbf48f45f6.html#s1-1-1
Thnx
Gewoon een standaard MT6589 kloon van een Samsung Galaxy, zijn er al zo veel van.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zie net dat de G3S op Pandawill staat, en volgens mij is hij op voorraad? Staat in ieder geval niets bij over pre-order.
http://www.pandawill.com/...-screen-black-p75476.html
Klopt Jiayu G3S kan momenteel gewoon geleverd worden.ivo001 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:08:
Ik zie net dat de G3S op Pandawill staat, en volgens mij is hij op voorraad? Staat in ieder geval niets bij over pre-order.
druk en typefouten voorbehouden
Dat ding doet me denken aan m'n 2e Windows Mobile 6.x telefoon....ivo001 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:08:
De E-ten glofiish x500

Ben al enige tijd op zoek naar een look-a-like Samsung Galaxy 3/4.
Eisen:
4-4.5 inch
1 GB RAM
Quadcore processor
Android 4.1 / 4.2
€50,- tot €125,-
Wie kan me helpen? Verschillende sites heb ik al afgezocht, ik zie allerlei merken voor bij stromen waarbij ik denk, zijn die wel goed?
Eisen:
4-4.5 inch
1 GB RAM
Quadcore processor
Android 4.1 / 4.2
€50,- tot €125,-
Wie kan me helpen? Verschillende sites heb ik al afgezocht, ik zie allerlei merken voor bij stromen waarbij ik denk, zijn die wel goed?
Goedkoopste wat ik er voor kan vinden op Pandawill met de huidige wisselkoers ~€130Krasloos schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:35:
Ben al enige tijd op zoek naar een look-a-like Samsung Galaxy 3/4.
Eisen:
4-4.5 inch
1 GB RAM
Quadcore processor
Android 4.1 / 4.2
€50,- tot €125,-
EDIT:
Is dit iets?
[ Voor 16% gewijzigd door ivo001 op 29-05-2013 20:57 ]
Weinig kans dat je iets rond dit bedrag gaat vinden. Ga maar rond de 140-150 zitten en je kan iets leuks vinden. Dit is iets te laag om iets rond deze spcs te vinden. Of je moet genoegen nemen met een dual core icm 512 Mb. Jouw grootste probleem is de <5" scherm. Er zijn wel telefoons met deze specs te vinden, maar dan met een 5" scherm of groter.ivo001 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:48:
[...]
Goedkoopste wat ik er voor kan vinden op Pandawill met de huidige wisselkoers ~€130
EDIT:
Is dit iets?
http://www.geekbuying.com...0,1021,1013&v=167,398,176
http://www.pandawill.com/...order=price&phone_cpu=254
Vraag me ook af wat de kwaliteit is van die telefoons. Heb altijd het gevoel dat de nadruk ligt op namaken en niet zelf een mooi toestel neer zetten. Het lijkt me logisch dat de kwaliteit van de "originele" toestellen gewoon een stuk hoger ligt dan van toestellen die enkel willen imiteren simpelweg omdat ze zichzelf op de markt moeten zetten en zichzelf moeten bewijzen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Weet iemand een mediaplayer die hardware acceleration gebruikt met de MTK6589. Of ik zie iets over het hoofd maar MX player, BSplayer, Archos video player gebruiken allemaal software decoding, hw werkt totaal niet hier.
Zowel mx player als bsplayer kan hardware accerlatie gebruiken, maar soms niet standaard.OnlyRinaldo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:11:
Weet iemand een mediaplayer die hardware acceleration gebruikt met de MTK6589. Of ik zie iets over het hoofd maar MX player, BSplayer, Archos video player gebruiken allemaal software decoding, hw werkt totaal niet hier.
Dit is een S4 eigenlijk, maar dan met minder specs..ivo001 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:48:
[...]
Goedkoopste wat ik er voor kan vinden op Pandawill met de huidige wisselkoers ~€130
EDIT:
Is dit iets?
Hmm, dat is wel waar. Ik heb al eens met een 512mb ram gezeten, helaas is deze snel vol en wordt je telefoon langzamerhand echt traag. Tegenwoordig vind ik snelheid wel belangrijk en de grootte moet helaas niet groter dan 5 inch worden.. Naja, dat mag wel, maar de telefoon mag niet groter worden dan de One S van HTC bijvoorbeeld.Nimrod|IA schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:07:
[...]
Weinig kans dat je iets rond dit bedrag gaat vinden. Ga maar rond de 140-150 zitten en je kan iets leuks vinden. Dit is iets te laag om iets rond deze spcs te vinden. Of je moet genoegen nemen met een dual core icm 512 Mb. Jouw grootste probleem is de <5" scherm. Er zijn wel telefoons met deze specs te vinden, maar dan met een 5" scherm of groter.
http://www.geekbuying.com...0,1021,1013&v=167,398,176
http://www.pandawill.com/...order=price&phone_cpu=254
Daar vraag je ook om?Krasloos schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:33:
[...]
Dit is een S4 eigenlijk, maar dan met minder specs..
[...]
"Looks" associeer ik met uiterlijk.
Dan kom ik op deze uit:
http://www.pandawill.com/...g-gps-47-inch-p72731.html
Lijkt alleen niet op een S3/S4
Leuk toestel, zeker het overwegen waard. Lijkt wel een beetje op het Xiaomi telefoon.ivo001 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:48:
Dan kom ik op deze uit:
Zeker vraag ik daarom, maar wat me opviel is dat hij er sprekend op lijkt. Wel mooi. Alleen deze valt waarschijnlijk even groot uit als je hem vergelijkt met de S4 zelf.dutchgio schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:43:
[...]
Daar vraag je ook om?
"Looks" associeer ik met uiterlijk.
Een kloon is een kloon.[...]
Zeker vraag ik daarom, maar wat me opviel is dat hij er sprekend op lijkt. Wel mooi. Alleen deze valt waarschijnlijk even groot uit als je hem vergelijkt met de S4 zelf.
Galaxy mini clones hebben ze nog ontdekt.
Ik snap sowieso niet dat je er mee rond wilt lopen..
[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 29-05-2013 22:02 ]
Het is inderdaad strafbaar om namaakartikelen in te voeren. Wanneer je het van vakantie mee neemt is er een bepaalde vrijstelling maar bij import via de post wordt het bij controle in beslag genomen en vernietigd. Tevens kan er een boete toegestuurd worden van enkele honderden euro's.
Het is alleen lastig wanneer iets namaak is. Een HDC Galaxy S4 die perfect op de Samsung Galaxy S4 lijkt is een namaakproduct waarvan redelijkerwijs aan te nemen is bij aankoop dat het om namaak gaat.
Bij een Goophone N2 die op de Samsung Galaxy Note 2 lijkt is het al lastiger. Immers de behuizing kan er op lijken maar het gaat om een totaal ander merk en er is geen verwijzing naar de Samsung Galaxy Note 2. Hetzelfde geld voor al die toestellen van Hero, lijken zeer sterk op de Galaxy S3/S4 maar was bij aankoop aannemelijk dat het om een namaak artikel ging? Ik denk dat dit nog wel een juridische discussie kan worden.
De vraag is dan in hoeverre jij verantwoordelijk kan zijn voor de overtredingen op patenten en copyright die de fabrikant maakt als het voor jou gevoel ging om een originele telefoon en geen namaak.
Desalniettemin vind ik het zelf vrij sneu om namaak artikelen in te voeren. Als je het origineel niet kan betalen moet je mijn inziens een alternatief product zoeken wat je wel kan betalen. Geen namaak artikelen invoeren zodat het lijkt alsof je het dure product toch kan betalen.
Het is alleen lastig wanneer iets namaak is. Een HDC Galaxy S4 die perfect op de Samsung Galaxy S4 lijkt is een namaakproduct waarvan redelijkerwijs aan te nemen is bij aankoop dat het om namaak gaat.
Bij een Goophone N2 die op de Samsung Galaxy Note 2 lijkt is het al lastiger. Immers de behuizing kan er op lijken maar het gaat om een totaal ander merk en er is geen verwijzing naar de Samsung Galaxy Note 2. Hetzelfde geld voor al die toestellen van Hero, lijken zeer sterk op de Galaxy S3/S4 maar was bij aankoop aannemelijk dat het om een namaak artikel ging? Ik denk dat dit nog wel een juridische discussie kan worden.
De vraag is dan in hoeverre jij verantwoordelijk kan zijn voor de overtredingen op patenten en copyright die de fabrikant maakt als het voor jou gevoel ging om een originele telefoon en geen namaak.
Desalniettemin vind ik het zelf vrij sneu om namaak artikelen in te voeren. Als je het origineel niet kan betalen moet je mijn inziens een alternatief product zoeken wat je wel kan betalen. Geen namaak artikelen invoeren zodat het lijkt alsof je het dure product toch kan betalen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik zou oppassen met zo'n statement aangezien het ontbreken van een logo op de achterkant niet direct betekent dat het geen namaak artikel meer is. Het is alsnog verboden die in te voeren. De vraag is echter of je redelijkerwijs kon weten of het namaak was bij aankoop, dit bepaald onder andere of je een boete krijgt naast vernietiging van het product.l3art schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:50:
We weten allemaal dat er kloons te verkrijgen zijn in China. Echter als het gaat om kloons met daarop ook nog een logo van een bekend merk dan komen we op een illegaal terrein, iets wat in Nederland verboden is, dus ook hier op GoT!!!
Dat er geen logo op staat betekent dus niet dat je geen risico loopt, enkel dat de kans om jezelf te verdedigen hoger is.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 30-05-2013 07:59 ]
Kan me niet voorstellen dat men een smartphone koopt puur omdat ie op een bepaaldmerk/type lijkt. Zelf let ik op de specificaties en als ie er dan niet al te lelijk uit ziet is het mij prima.
Het kan dan dus een probleem worden als ie wel op een bepaald merk/type lijkt terwijl je het toestel om andere redenen gekocht hebt.
Het kan dan dus een probleem worden als ie wel op een bepaald merk/type lijkt terwijl je het toestel om andere redenen gekocht hebt.
Verwijderd
Hallo allemaal. Ik ben Bob en gebruik dit forum vandaag voor het eerst. Ik ben ook van plan de Jiayu G4 te bestellen zodra deze beschikbaar is. Heeft iemand ervaring met (bijv op de G3) de google playstore zoals we die hier in nederland gewend zijn? Ik heb wel iets gelezen over downloaden van een engelse versie. Op zich niet een probleem lijkt me maar vraag me dan weer af of ik bijvoorbeeld de door mij veel gebruikte apps zoals Telegraaf, Rabobank en vooral Whatsapp kan opzoeken. En of spelletjes zoals CandyCrush ook nederlands zijn.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Het is dan ook niet verstandig om een kloon binnen te slepen met een logo van een bekend merk.. je kan dan om problemen vragen.
Op Pandawill staan er allerlei CPU's als je de specificaties uitkiest. Wat zijn de verschillen...? De een is quadcore en er staan ook een hoop onbekenden tussen, zoals een helemaal MTK..
Op Pandawill staan er allerlei CPU's als je de specificaties uitkiest. Wat zijn de verschillen...? De een is quadcore en er staan ook een hoop onbekenden tussen, zoals een helemaal MTK..
Dat kan. ik heb zowel de Jiayu G3 als de G2s gehad en beide hebben gewoon de Google Play Store. Beide zijn overigens ook gewoon Nederlandstalig.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:54:
Hallo allemaal. Ik ben Bob en gebruik dit forum vandaag voor het eerst. Ik ben ook van plan de Jiayu G4 te bestellen zodra deze beschikbaar is. Heeft iemand ervaring met (bijv op de G3) de google playstore zoals we die hier in nederland gewend zijn? Ik heb wel iets gelezen over downloaden van een engelse versie. Op zich niet een probleem lijkt me maar vraag me dan weer af of ik bijvoorbeeld de door mij veel gebruikte apps zoals Telegraaf, Rabobank en vooral Whatsapp kan opzoeken. En of spelletjes zoals CandyCrush ook nederlands zijn.
Waar ik echter wel nieuwsgierig naar ben is het OS van de Jiayu G4. Ik zie op de plaatjes vaak LewaOS (een aanpassing van Android) deze is volgens mij alleen in het Engels/Chinees beschikbaar.
Klopt het dat de Jiayu G4 met LewaOS geleverd gaat worden, of hebben ze gewoon dingen van Lewa gejat?
Verwijderd
Nee je kunt alleen Wechat gebruiken, QQ, Weibo, Youku en Baidu. Maar even serieus, zodra je playstore erop hebt kun je bijna iedere app downloaden, alleen soms kun je een app niet voor jouw telefoon downloaden, maar veel komt dat niet voor.
Zelfs als je geen playstore hebt kun je via .APK files nog steeds de apps erop krijgen die je wilt hebben.
Zelfs als je geen playstore hebt kun je via .APK files nog steeds de apps erop krijgen die je wilt hebben.
Lees even de topic start door...Krasloos schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:56:
Het is dan ook niet verstandig om een kloon binnen te slepen met een logo van een bekend merk.. je kan dan om problemen vragen.
Het wel of niet aanwezig zijn van een logo is niet relevant.Krasloos schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:56:
Je wilt de MT6589 hebben.Op Pandawill staan er allerlei CPU's als je de specificaties uitkiest. Wat zijn de verschillen...? De een is quadcore en er staan ook een hoop onbekenden tussen, zoals een helemaal MTK..
Ik denk dat de G4 een mooi cadeau wordt voor Kerstmis 2014
Daar valt over de discussiëren.. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zomaar een logo van een bekend merk overneemt.. Als je het kloont met minder specs, prima.Tsurany schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:02:
[...]
Het wel of niet aanwezig zijn van een logo is niet relevant.
[...]
Je wilt de MT6589 hebben.
Dat is zeker een interessant toestel. Alleen ik vroeg het me af waarom er zoveel verschillende CPU's zijn en wat maakt het verschil?
@Smobbo, ik heb je tip opgevolgd om de topicstart door te lezen, helaas kom ik niet verder.
De MT6589 is de CPU, niet het toestel.
De 6589 is de laatste generatie quad core cpus. Deze zijn momenteel de beste bang for buck. Verder heb je nog de MT6577, ... dat zijn veelal dualcores en die bieden momenteel niet zo veel waar voor hun geld.
De 6589 is de laatste generatie quad core cpus. Deze zijn momenteel de beste bang for buck. Verder heb je nog de MT6577, ... dat zijn veelal dualcores en die bieden momenteel niet zo veel waar voor hun geld.
Verwijderd
Ok, bedankt voor de reactie. Had je dan ook gewoon Whatsapp op je telefoon en andere gewoon nederlandse apps. Misschien stomme vragen, maar ben nog een beetje een leek en wil graag heel zeker van mijn zaak zijn met zo'n china ding. 
Smobbo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:58:
[...]
Dat kan. ik heb zowel de Jiayu G3 als de G2s gehad en beide hebben gewoon de Google Play Store. Beide zijn overigens ook gewoon Nederlandstalig.
Waar ik echter wel nieuwsgierig naar ben is het OS van de Jiayu G4. Ik zie op de plaatjes vaak LewaOS (een aanpassing van Android) deze is volgens mij alleen in het Engels/Chinees beschikbaar.
Klopt het dat de Jiayu G4 met LewaOS geleverd gaat worden, of hebben ze gewoon dingen van Lewa gejat?
Vereiste is dat je eerst een cursus Chinees volgt. Mandarijns mag ook, dat is iets makkelijker dan Chinees.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:14:
Ok, bedankt voor de reactie. Had je dan ook gewoon Whatsapp op je telefoon en andere gewoon nederlandse apps.
[...]
too old, too cold
Verwijderd
Met de MT6577 is an sich niks mis mee, alleen die GPU is traag als dikke ****** op dat gebied is de MT6589 echt een verbetering, maar tegenover de concurrentie liggen ze op dat gebied toch bijna twee generaties ( Zegt meer over hoe snel bepaalde GPU's al waren in bijvoorbeeld de HTC Evo 3D ).
Chinese karakters zijn gewoon hetzelfde in Mandarijns en Cantonees en zelfs Japan gebruikt het met hun eigen taal, al gebruiken ze ook andere karakters, maar dat is omdat voor sommige Japanse woorden niet een Chinees karakter bij paste of zo.Negakinu schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:15:
[...]
Vereiste is dat je eerst een cursus Chinees volgt. Mandarijns mag ook, dat is iets makkelijker dan Chinees.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 10:23 ]
Oh ja, ik dacht ik gebruik Google even om het helder te krijgen. Hier kreeg ik allerlei foto's van telefoons te zien. Door even verder te zoeken kreeg ik inderdaad informatie over de CPU..demichiel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:14:
De MT6589 is de CPU, niet het toestel.
Klopt, ik wil dan ook geen dualcore hebben, snelheid is een belangrijke factor bij mij.. Is meer belangrijk dan bijvoorbeeld het scherm, in mijn geval.
Met een logo er op is het sowieso verboden! En de rest is een wat grijs gebied. Maar zal me er eens wat meer in gaan verdiepen.Tsurany schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:58:
[...]
Ik zou oppassen met zo'n statement aangezien het ontbreken van een logo op de achterkant niet direct betekent dat het geen namaak artikel meer is. Het is alsnog verboden die in te voeren. De vraag is echter of je redelijkerwijs kon weten of het namaak was bij aankoop, dit bepaald onder andere of je een boete krijgt naast vernietiging van het product.
Dat er geen logo op staat betekent dus niet dat je geen risico loopt, enkel dat de kans om jezelf te verdedigen hoger is.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Sorry dat ik dit zeg, maar ik lach nu toch wel om je uitspraak.Krasloos schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:19:
[...]
Oh ja, ik dacht ik gebruik Google even om het helder te krijgen. Hier kreeg ik allerlei foto's van telefoons te zien. Door even verder te zoeken kreeg ik inderdaad informatie over de CPU..
Klopt, ik wil dan ook geen dualcore hebben, snelheid is een belangrijke factor bij mij.. Is meer belangrijk dan bijvoorbeeld het scherm, in mijn geval.
Je zoekt een telefoon tussen de 50-125 euro met een quad core en zonder de moeite nemen om even een groot deel van dit topic door te lezen maak je nu een uitspraak "snelheid is een belangrijke factor bij mij"

Lees eerst eens een groot deel van dit topic door, iig de eerste pagina, bekijk een aantal van de websites en lees de revies die er staan. Gooi de meeste interesante telefoons in google en/of youtube en bekijk de reviews eens. Doe eerst even wat onderzoek aub en kom dan terug met concrete vragen
tijd voor een: vragenuurtje, want ik heb geen zin om moeite te doen topicNimrod|IA schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:36:
[...]
Sorry dat ik dit zeg, maar ik lach nu toch wel om je uitspraak.![]()
Je zoekt een telefoon tussen de 50-125 euro met een quad core en zonder de moeite nemen om even een groot deel van dit topic door te lezen maak je nu een uitspraak "snelheid is een belangrijke factor bij mij".
Lees eerst eens een groot deel van dit topic door, iig de eerste pagina, bekijk een aantal van de websites en lees de revies die er staan. Gooi de meeste interesante telefoons in google en/of youtube en bekijk de reviews eens. Doe eerst even wat onderzoek aub en kom dan terug met concrete vragen.

Nee, daar valt niet over te discussiëren. Wij hebben daar in Nederland een wet voor en die wet is duidelijk genoeg. Jij hebt je aan die wet te houden, simpelweg het weglaten van een logo betekent niet dat je een compleet design over kan nemen, klaar.Krasloos schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:11:
[...]
Daar valt over de discussiëren.. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je zomaar een logo van een bekend merk overneemt.. Als je het kloont met minder specs, prima.
Zoveel verschillende zijn er niet. Er zijn er maar een paar die interessant zijn en veel gebruikt worden. En die verschillen komen door innovatie in techniek en diverse fabrikanten die concurreren. Verschillen kan je gewoon opzoeken aan de hand van specificaties.Dat is zeker een interessant toestel. Alleen ik vroeg het me af waarom er zoveel verschillende CPU's zijn en wat maakt het verschil?
Grijs gebied is het niet, als iemand het in zou bedenken zulke producten in Nederland te gaan verkopen staat hij sneller voor de rechter dan hij chineseimportzonderlogo kan zeggen. Alleen die discussies al tussen Samsung en Apple waar producten die teveel op elkaar lijken al zorgen voor veroordelingen... wat denk je dan van producten die gewoon exact hetzelfde zijn tot op de milimeter nauwkeurig?l3art schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:23:
[...]
Met een logo er op is het sowieso verboden! En de rest is een wat grijs gebied. Maar zal me er eens wat meer in gaan verdiepen.
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 30-05-2013 10:51 ]
Vroeger zaten er alleen mensen op GoT die affiniteit met ICT hadden, tegenwoordig komt elke willekeurige consument hier binnenlopen voor "gratis advies". Alsof we hier een winkel zijn ofzoNimrod|IA schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:36:
[...]
Sorry dat ik dit zeg, maar ik lach nu toch wel om je uitspraak.![]()
Je zoekt een telefoon tussen de 50-125 euro met een quad core en zonder de moeite nemen om even een groot deel van dit topic door te lezen maak je nu een uitspraak "snelheid is een belangrijke factor bij mij".
Lees eerst eens een groot deel van dit topic door, iig de eerste pagina, bekijk een aantal van de websites en lees de revies die er staan. Gooi de meeste interesante telefoons in google en/of youtube en bekijk de reviews eens. Doe eerst even wat onderzoek aub en kom dan terug met concrete vragen.

Daargelaten dat voor zover ik weet een groot deel van het winkelpersoneel van mobiele telefoonwinkels het niveau van de gemiddelde vakkenvuller nog niet overstijgt... En ja, waar moet je dan terecht met je vragen?
Google glass, welke chinese smartphone is het best?
Alleen is ie niet gratis.
Maar de term "tweakers" is wel wat vervaagd.
Tsurany schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:48:
Grijs gebied is het niet, als iemand het in zou bedenken zulke producten in Nederland te gaan verkopen staat hij sneller voor de rechter dan hij chineseimportzonderlogo kan zeggen.

Ik moest ook wel lachen toen ik vorige week voor het eerst de HDC One zag
Bouwkwaliteit is zichtbaar slechter dan het origineel, maar toch. Schaamteloos

Deze al gezien?dutchgio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:45:
Google glass, welke chinese smartphone is het best?
gizchina: how-to-install-google-glass-on-your-android-phone
[ Voor 9% gewijzigd door FlowDesign op 30-05-2013 11:48 ]
Voorbij zien komen, maar niet geinstalleerd. Red ik niet want zit nog op het verouderde 2.3.
Twijfelend om de Umi te cancelen en voor de iocean te gaan, of wachten op de turbo versie, als Pandawill die gaat leveren. Zou het wel "genaaid" voelen als ze dan uiteindelijk, te laat, een standaard versie opsturen. Dan wil ik de turbo versie ook als compensatie voor het wachten..
Keuzes..
Je kunt ook vragen of ze je geld terug willen boeken, krijg het idee dat Pandawill erg netjes te werk gaat en betrouwbaar is. Ze hebben vandaag ook netjes het prijsverschil tussen de Umi en de Cubot aan me teruggeboekt
You have received a refund of EUR 16.67 from Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co. Ltd. (pandawill.com@gmail.com) with transaction ID ........
You have received a refund of EUR 16.67 from Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co. Ltd. (pandawill.com@gmail.com) with transaction ID ........
Umi X2 Turbo nu leverbaar.
[ Voor 191% gewijzigd door Supertip op 31-05-2013 11:43 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Was dit een sarcastische post of heb je het artikel niet gelezen?
"Find what you love and let it kill you"
Ik gok nummer 2.M-Opensource schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Was dit een sarcastische post of heb je het artikel niet gelezen?
Waar staat trouwens dat het een Turbo versie betreft?
nergens, gaat gewoon om de basis.dutchgio schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:33:
[...]
Ik gok nummer 2.
Waar staat trouwens dat het een Turbo versie betreft?

Het artikel zelf is iig wél sarcastisch bedoeld
Ik ben blij dat ik m'n Umi X2 al geannuleerd heb en 'm ook niet rechtstreeks bij Umi had besteld

Sorry ik zeg het verkeerd, lokaal werkt het wel natuurlijk. Maar ik bedoel de players spelen geen media over het netwerk af met hardware acceleratie.dutchgio schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:25:
[...]
Zowel mx player als bsplayer kan hardware accerlatie gebruiken, maar soms niet standaard.
Xiaomi weer met geruchten over de Red Rice, zou nu een MT6589T in zitten. Als dat dual SIM wordt wil ik m natuurlijk hebben maar ja, blijven geruchten telkens...
Geruchten komen ook ergens vandaan.
En Xiaomi's verkopen goed. En snel. Moet je nagaan hoe goed en snel een goedkoper model het gaat doen.
Eind juni kun je er misschien 1 bestellen bij een internationale shop, en ga dan nog maar is wachten tot er voorraad is. Dus misschien midden augustus.
En dat zijn geen vertragingen zoals bij Jiayu maar een te grote vraag voor een lager aanbod. Ook datdoet wat met de prijs.
Tot zover mijn voorspellingen.
En Xiaomi's verkopen goed. En snel. Moet je nagaan hoe goed en snel een goedkoper model het gaat doen.
Eind juni kun je er misschien 1 bestellen bij een internationale shop, en ga dan nog maar is wachten tot er voorraad is. Dus misschien midden augustus.
En dat zijn geen vertragingen zoals bij Jiayu maar een te grote vraag voor een lager aanbod. Ook datdoet wat met de prijs.
Tot zover mijn voorspellingen.
Voor mij is het geen probleem om dan 100 euro meer te betalen dan de normale verkoopprijs. Als dat hetgeen is wat nodig is om de binnenlandse markt in China af te troeven doen we dat gewoon
Dit soort berichten horen hier niet thuis. Zie de topicwaarschuwing.
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 30-05-2013 22:17 ]
Verwijderd
Ben hier aant het denken om de THL W100 te bestellen. Ik lees overal goeie reviews, maar vraag me af of er een betere/logischere keuze is. Zoek iets tussen 4,5 - 4,7".
QHD scherm en 1800mAh accu, er is beter te krijgen.
Volledig offtopic, dus weg.
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 31-05-2013 10:06 ]
Verwijderd
Ook dit hoort hier niet, zie topicwaarschuwing
[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 31-05-2013 10:50 ]
http://www.gizchina.com/2...s-including-1080-2gb-ram/
Weer wat leuke extra keuzes erbij
Kost wat meer maar dan heb je wel hippe kleurtjes!
Aaah en ik had zo gezegd dat ik een dual SIM Oppo zou kopen en nu issie er: http://www.gizchina.com/2...-a-self-portrait-machine/
Eerst zijn er geen leuke telefoons en nu is er keuze genoeg
Green Orange N1, Oppo Ulike 2S, FAEA F1 en F2, Xiaocai G6, Xiaomi Red Rice,...
Weer wat leuke extra keuzes erbij
Aaah en ik had zo gezegd dat ik een dual SIM Oppo zou kopen en nu issie er: http://www.gizchina.com/2...-a-self-portrait-machine/
Eerst zijn er geen leuke telefoons en nu is er keuze genoeg
[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 31-05-2013 11:56 ]
Verwijderd
Bestaat er eigenlijk een community die zich bezig houdt met het porten van Windows Phone naar deze devices? Of misschien zelfs fabrikanten met Microsoft in zee gaan?
Nee, windows is te gesloten, net als ios dat dit ook niet kan, ook niet naar een galaxy s van samsung of iets dergelijks. Android is open en customizable, zoals jij het wilt hebben. Om nog maar te zwijgen over het aantal apps in de windows marketplace.
Android > Windows phone naar mijn mening.
Mooi aanbod ja met hippe kleurtjes maar bang-for-buck gaat zo wel verlorenTsurany schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:49:
Weer wat leuke extra keuzes erbijKost wat meer maar dan heb je wel hippe kleurtjes!
Plus het feit dat de meeste Chinese toestellen nu op die MediaTek SoC's gebaseerd zijn en MediaTek geeft helemaal niks vrij van broncode heb ik begrepen. Dus dan wordt Windows erop draaien al helemaal onmogelijkdutchgio schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:27:
Nee, windows is te gesloten, net als ios dat dit ook niet kan, ook niet naar een galaxy s van samsung of iets dergelijks. Android is open en customizable, zoals jij het wilt hebben. Om nog maar te zwijgen over het aantal apps in de windows marketplace.

Het grote probleem is dat Windows Phone tijd en geld kost waar Android gewoon gratis is. Voor Windows Phone moet er een licentie afgenomen worden waarbij ook aan allerlei eisen voldaan moet worden terwijl dat bij Android ook niet zo is. Tevens is die licentie natuurlijk betaald.
De hond van de buren kan nog een Android phone gaan maken en geen haan die er naar kraait terwijl alleen al een Windows Phone license krijgen tijd en geld kost.
De hond van de buren kan nog een Android phone gaan maken en geen haan die er naar kraait terwijl alleen al een Windows Phone license krijgen tijd en geld kost.
True, maar money is niet zo'n issue, als ik er maar wat voor terug krijg. Mijn budget gaat tot de 600 euro maar dan wil ik daar wel 600 euro aan kwaliteit voor terugJoosie200 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:28:
Mooi aanbod ja met hippe kleurtjes maar bang-for-buck gaat zo wel verloren1399/1799 yuan = 228/293 dollar losse verkoop in China. Als je na gaat dat Jiayu de G4 basic 999 yuan meegeeft = 162,95 dollar terwijl ie bij menig shop gewoon 224,95 dollar moet kosten mag je er dus grofweg +60 dollar bij optellen om een reële prijs te hebben voor ons westerlingen. Dan komt ie in het vaarwater van Xiaomi en consorten, hence: geen bang for buck meer.
[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 31-05-2013 12:35 ]
Interessant: http://www.mediatek.com/_en/promotion/MT6589_feature.php
Check ook die Face Beautify Feauture

GeniaalFlowDesign schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:41:
Interessant: http://www.mediatek.com/_en/promotion/MT6589_feature.php

Dat wordt dus gebruikt in die nieuwe Oppo waar je zelf al naar linkte
"Oppo and other Chinese phone makers have been tapping in to the very lucrative market of Asian women who enjoy whiling away the hours taking photos of themselves."
Gekke Aziaten
Ach wij hebben de duckface rage, das ongeveer hetzelfde maar erger
Verwijderd
Spijtig dat Windows Phone zo'n gesloten karakter heeft en er dure licenties aan vastzitten.
Op zich is het een prachtig os. Android vind ik perfect voor tablets, maar op een smartphone vond ik het toch tegenvallen... Nu ja: het zal ook wel door de smartphone zelf zijn geweest: LG Optimus 2X. HW specs waren zalig, hun android release... Brrrr >_<
Omdat ik nu telkens WP telefoons gebruik en die uiteindelijk toch vrij duur zijn, hoopte ik stiekem dat er zo'n leuke chinese te vinden zou zijn met WP
Deze week ook eens gaan shoppen in China. Bij Aliexpress heb ik zo'n rugged phone gevonden voor m'n pa, die dit jaar al 2 gsm's stuk heeft gekregen:
Blijkbaar kan het product zijn beloften waarmaken volgens verschillende reviews.. Voor 80$ gaan we niet moeilijk doen. Iemand ervaring met zo'n toestel? Er zou Android ICS op draaien, maar zie vaak Froyo vermeld in de specs.
Op zich is het een prachtig os. Android vind ik perfect voor tablets, maar op een smartphone vond ik het toch tegenvallen... Nu ja: het zal ook wel door de smartphone zelf zijn geweest: LG Optimus 2X. HW specs waren zalig, hun android release... Brrrr >_<
Omdat ik nu telkens WP telefoons gebruik en die uiteindelijk toch vrij duur zijn, hoopte ik stiekem dat er zo'n leuke chinese te vinden zou zijn met WP
Deze week ook eens gaan shoppen in China. Bij Aliexpress heb ik zo'n rugged phone gevonden voor m'n pa, die dit jaar al 2 gsm's stuk heeft gekregen:

Blijkbaar kan het product zijn beloften waarmaken volgens verschillende reviews.. Voor 80$ gaan we niet moeilijk doen. Iemand ervaring met zo'n toestel? Er zou Android ICS op draaien, maar zie vaak Froyo vermeld in de specs.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 13:01 ]
Dan moet je naar telefoons van ZTE kijken maar volgens mij zijn die niet heel goedkoop. Wel apart dat je Android op telefoons vind tegenvallen maar voor tablets perfect vind, ik zie niet echt verschil tussen die twee op screen estate na.
Ik zou juist geen android op mn tablet willen, want er zijn maar heel weinig native tablet apps beschikbaar in google play.Tsurany schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:01:
Dan moet je naar telefoons van ZTE kijken maar volgens mij zijn die niet heel goedkoop. Wel apart dat je Android op telefoons vind tegenvallen maar voor tablets perfect vind, ik zie niet echt verschil tussen die twee op screen estate na.
Veelal uitvergrootte smartphone apps.
Heb deze besteld
Koste niet veel, ben benieuwd wat ik er van vind. Heb nu een Samsung Gio, dus vooruitgang is het zeker.
Als het niet werkt, slijt ik hem wel weer. Voor dat bedrag kan je een risico nemen vind ik.
Koste niet veel, ben benieuwd wat ik er van vind. Heb nu een Samsung Gio, dus vooruitgang is het zeker.
Als het niet werkt, slijt ik hem wel weer. Voor dat bedrag kan je een risico nemen vind ik.
http://www.mixeshop.com/h...ps-smart-phone_p1760.html
Wordt $ 298,00 voor de 2GB variant, en dan nog $14 -$27 verzendkosten. Lijkt me niet al te duur.
Hoe betrouwbaar is de shop ?
Wordt $ 298,00 voor de 2GB variant, en dan nog $14 -$27 verzendkosten. Lijkt me niet al te duur.
Hoe betrouwbaar is de shop ?
Verwijderd
Welke valt dan wel aan te raden <200€ ?Tsurany schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 07:56:
QHD scherm en 1800mAh accu, er is beter te krijgen.
Welke niet?
Jiayu g4 en g3s, umi x2, iocean x7.
De thl w100 is misschien goedkoop, maar als je budget tot 200 euro reikt kun je veel beter krijgen.
Ik zou iniedergeval voor een mt6589 kiezen,
Full hd is zelfs mogelijk. Maar QHD zou ik niet voor gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2013 14:08 ]
Oei, die ziet er erg interessant uit! Mijn Samsung Galaxy Note is langzaam weer aan vervanging toe, zodoende dat ik aan het rondkijken ben voor een nieuw toestel. Ik heb reeds besloten dat het een Chinese smartphone wordt, maar ik heb vrij hoge eisen: QuadCore, 2GB RAM, min. 720p 4.7 inch+ display. Daar voldoet deze dus perfect aan! De Jiayu G4 ziet er ook leuk uit, maar komt pas ergens in Augustus uit, dat duurt nog wel eventjes...
Jammer genoeg kun je op de meeste sites niet zoeken op werkgeheugen. Alle quadcores langsgaan is om te checken op de hoeveelheid werkgeheugen is vrij veel werk, dus als er nog tips zijn hou ik me aanbevolen
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Heb zojuist de witte Xiaocai G6 binnen gekregen. Hierbij een (amateuristische) unboxing. Had helaas niks om de camera neer te zetten en goed te filmen, maar ik had geen zin om te wachten:P
Dankje voor je Unboxing ..Top dat je die hebt gedaan voor ons
Graag zien we ook een uitgebreide review van jou ervaringen met je toestel binnenkort.
Graag zien we ook een uitgebreide review van jou ervaringen met je toestel binnenkort.
Fissure schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:24:
Heb zojuist de witte Xiaocai G6 binnen gekregen. Hierbij een (amateuristische) unboxing. Had helaas niks om de camera neer te zetten en goed te filmen, maar ik had geen zin om te wachten:P[video]
ben ook benieuwd naar je ervaring
Volgens mij is er nog niet één telefoon daadwerkelijk uitgeleverd met de 1,5GHz Turbo variant. Kan allemaal nog wel ff duren denk ik.Tsurany schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:49:
Eerst zijn er geen leuke telefoons en nu is er keuze genoegGreen Orange N1, Oppo Ulike 2S, FAEA F1 en F2, Xiaocai G6, Xiaomi Red Rice,...
Ik heb nu net eindelijk bericht van Pandawill ontvangen dat m'n Cubot M6589 verstuurd is... ben benieuwd hoe lang die Singapore pipo's erover gaan doen
Maar als dan over een jaar al het leuke spul wat nu wordt aangekondigd eindelijk echt fatsoenlijk leverbaar is en de prijzen gedaald zijn dan kunnen we wel weer upgraden
Voortaan gewoon elk jaar een goedkope Chinese smartphone kopen en een KPN SIM-only abonnement erbij (ideaal voor mij, dan krijg ik KPN Compleet, dus 2 keer zo veel minuten/sms/GB's per maand én 50% personeelskorting).
Vraagje trouwens: Ik zie op de website van MediaTek in de specs van de MTK6589 dat deze Dual SIM Dual Active ondersteund. Maar in bijna alle telefoons is het "slechts" Dual Standby. Dit houdt echter wel in dat beide SIM's tegelijkertijd op het netwerk geregistreerd zijn en dat je via beide SIM's een telefoontje of SMS kunt ontvangen, echter niet tegelijkertijd bellen (of een SMS ontvangen). Klopt toch? Maar hoe zit het dan als je zelf iemand gaat bellen? Kun je dan kiezen via welke SIM je gaat bellen?
Verwijderd
Dat hele verhaal over qHD afraden vind ik maar onzin, dat is een beetje het aanraden van de Europshopper van de Albert Heijn, omdat het meer waar voor je geld bied maar wel mindere kwaliteit, dus gewoon kwantiteit.
In algemene zin durf ik toch wel te stellen dat als je voor 1000 RMB een telefoon met een qHD scherm kunt kopen van Lenovo, ZTE, Huawei, Newman of met een 1080p scherm van een of andere vaag merk uit Shenzhen, dat de telefoon van Lenovo, ZTE, Huawei, Newman van betere kwaliteit zal zijn.
Dat vertaald zich dus niet alleen kwa bouwkwaliteit, maar ook kwa firmware en snappyness, zo zal een qHD toestel in de praktijk waarschijnlijk geen lag ervaren waar een 1080p toestel met dezelfde chipset wel lag ondervind ( mt6589 ).
Als je dan toch voor 1080p gaat, realiseer je dan dat het gewoon bleeding edge is, het scherm is scherper, maar wat mij betreft is daar ook alles mee gezegd, het is gewoon de Euroshopper onder de smartphones.
In algemene zin durf ik toch wel te stellen dat als je voor 1000 RMB een telefoon met een qHD scherm kunt kopen van Lenovo, ZTE, Huawei, Newman of met een 1080p scherm van een of andere vaag merk uit Shenzhen, dat de telefoon van Lenovo, ZTE, Huawei, Newman van betere kwaliteit zal zijn.
Dat vertaald zich dus niet alleen kwa bouwkwaliteit, maar ook kwa firmware en snappyness, zo zal een qHD toestel in de praktijk waarschijnlijk geen lag ervaren waar een 1080p toestel met dezelfde chipset wel lag ondervind ( mt6589 ).
Als je dan toch voor 1080p gaat, realiseer je dan dat het gewoon bleeding edge is, het scherm is scherper, maar wat mij betreft is daar ook alles mee gezegd, het is gewoon de Euroshopper onder de smartphones.
Euroshopper is er (binnenkort) toch niet meer bij de Appie?
Maar serieus: Ik denk dat je dan beter eentje met 720p scherm kunt nemen. Lijkt me op dit moment gewoon de beste keus wanneer je maximaal $200 uit wilt geven, betere performance op dezelfde chipset wilt dan 1080p en bovendien gaat de accu dan wat langer mee.
Ik zou geen 170 dollar aan die WL100 uitgeven wanneer je voor 190-200 dollar een 720p smartphone met betere specs kunt krijgen. Als je zoiets wilt dan zou ik voor maximaal 130 dollar gaan zoeken ofzo.
Maar serieus: Ik denk dat je dan beter eentje met 720p scherm kunt nemen. Lijkt me op dit moment gewoon de beste keus wanneer je maximaal $200 uit wilt geven, betere performance op dezelfde chipset wilt dan 1080p en bovendien gaat de accu dan wat langer mee.
Ik zou geen 170 dollar aan die WL100 uitgeven wanneer je voor 190-200 dollar een 720p smartphone met betere specs kunt krijgen. Als je zoiets wilt dan zou ik voor maximaal 130 dollar gaan zoeken ofzo.
Ja net even snel voor het weekend de Lenovo K860i vs The Galaxy S4
We doen een paar benchmark tests kijken naar de resultaten enz enz..
Voor degene die het gemist hebben
De uitgebreide Review van de Lenovo K860i
We doen een paar benchmark tests kijken naar de resultaten enz enz..
Voor degene die het gemist hebben
De uitgebreide Review van de Lenovo K860i
Die heeft maar 260.000 kleuren is 18 bit, wist je dat of vind je dat wel ok?Harribo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:12:
Heb deze besteld

Welke telefoon is dat dan en wat is er mis mee?Fissure schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:28:
[afbeelding] Het risico met chinaphones:( paar uurtjes oud.
Ik zie het niet zo.
Verwijderd
Obvious de backlight licht maar op bij twee van de drie touch buttons. De backlight achter de terug knop licht niet op bij hem.Soldaatje schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:30:
[...]
Welke telefoon is dat dan en wat is er mis mee?
Ik zie het niet zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 18:32 ]
Oh ja, nou zie ik het, ik zat naar die vlekken op het scherm te kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:32:
[...]
Obvious de backlight licht maar op bij twee van de drie touch buttons. De backlight achter de terug knop licht niet op bij hem.
Verwijderd
Maar hij generaliseert wel uiteraard, hij heeft hoogst waarschijnlijk zo'n vaag Shenzhen merk gekocht en denk dan plots dat dit het risico is van Chinese smartphones, dat is gewoon niet waar natuurlijk, want de kans dat zoiets voor komt bij een Chinees A merk is heel klein.
Hij had de Xiaocai G6 gekocht.
Gingerbread liet ook al zoiets zien als Fissure.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 18:42 ]
Misschien een stomme opmerking, maar dit bespaart wel energie of niet?Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:39:
Maar hij generaliseert wel uiteraard, hij heeft hoogst waarschijnlijk zo'n vaag Shenzhen merk gekocht en denk dan plots dat dit het risico is van Chinese smartphones, dat is gewoon niet waar natuurlijk, want de kans dat zoiets voor komt bij een Chinees A merk is heel klein.
[afbeelding]
Je zou ze ook allemaal uit kunnen doen, dan zie je het ook niet meer.
Klopt vind ik ook. Dat de kans bij een wat 'onbekender' merk wat groter is dat je een 'probleempje' hebt geloof ik. Maar bij een huawei,xiaomi,zte,lenovo etc is de kans net zo klein als met een samsung of htc etc. Xiaocai had ik nog nooit van gehoord en iOcean is nieuw merk. Terugkomend op het probleem je hebt toch apps die het licht van de toetsen volledig uit kunnen schakelen? Valt het ook niet zo op...Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:39:
Verwijderd
Volgens mij bespaart dat nauwelijks energie. En je hebt inderdaad apps om ze uit te zetten, ik kan mijn backlights uit zetten met de Ascend Tools, maar dat is een tooltje voor Huawei telefoons.Soldaatje schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:43:
[...]
Misschien een stomme opmerking, maar dit bespaart wel energie of niet?
Je zou ze ook allemaal uit kunnen doen, dan zie je het ook niet meer.
Ik denk dat ze niet zo'n goeie QC hebben en zoiets gewoon door laten gaan, bij een merk als Huawei, Xiaomi, ZTE, Lenovo zou het waarschijnlijk niet door de QC komen, maja Xiaomi Mi2 heeft niet eens backlightsbenbaba schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:43:
[...]
Klopt vind ik ook. Dat de kans bij een wat 'onbekender' merk wat groter is dat je een 'probleempje' hebt geloof ik. Maar bij een huawei,xiaomi,zte,lenovo etc is de kans net zo klein als met een samsung of htc etc. Xiaocai had ik nog nooit van gehoord en iOcean is nieuw merk. Terugkomend op het probleem je hebt toch apps die het licht van de toetsen volledig uit kunnen schakelen? Valt het ook niet zo op...
Met de Chinese tablet ( Ook een vaag Shenzhen merk, maar wel redelijk bekend ) van mijn moeder had ik dat het scherm een defect had, het beïnvloed alleen niet het gebruik zeg maar, die tablet is gewoon bruikbaar.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 18:50 ]
Dat had ik inderdaad gezien. Maar bij goedkopere merken zoals xiaocai of iocean is bouwkwaliteit nu eenmaal het risico wat je erbij neemt, dat bedoelde ik. Deze is voor een vriend en die moet maar kijken of hij alle lichtjes dan uit wil, mijn zwarte g6 moet nog binnen komen. ik zou er zelf weinig last van hebben, het is alleen jammer als het gebeurt, je hoopt natuurlijk dat alles het doet, en blijft doen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:39:
Ik kan er niet uithalen of die Green Orange toestellen dual sim zijn, weet iemand dat? Die Speed variant met 720P scherm lijkt me bepaald niet verkeerdTsurany schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:49:
Weer wat leuke extra keuzes erbijKost wat meer maar dan heb je wel hippe kleurtjes!
Eerst zijn er geen leuke telefoons en nu is er keuze genoegGreen Orange N1, Oppo Ulike 2S, FAEA F1 en F2, Xiaocai G6, Xiaomi Red Rice,...
Dat is dus wat mij ook weerhoudt om een 120/130 euro uit te geven voor een onbekend merk Chinese telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:39:
[afbeelding]
Dan kan je mi. Beter 20 euro meer uitgeven voor bv. een Lenovo A820/830.
Plus dat Lenovo hier toch redelijk goed bekend is met zijn laptops, wat de verkoop van de telefoon alleen maar makelijker maakt als je er hier vanaf wilt na een jaar gebruik.
Win win
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.