Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:06
De kogel is door de kerk. Het is de Newman K1 geworden via AliExpress (202$ inclusief verzending). De bewezen batterijcapaciteit van 2500 mAh en de 720P resolutie (1080 vind ik geen voordeel hebben, en maakt bovendien de telefoon trager een meer battery slurpen) heeft de doorslag gegeven. dit boven het feit dat ik toch graag een degelijk Chinees merk neem omdat ik in die vage merken niet echt vertrouwen heb.

Wilde oorspronkelijk de Umi S1 bestellen bij Pandawill, maar wat eenbende amateurs zeg. Ik heb 2 dagen proberen uit te checken via creditcard, maar dit werkte nooit omdat de website fouten gaf. Dus daarna maar PayPal account aangemaakt en mailtje naar de customer service. Met de melding dat betalen niet werkt en dat ik het binnen een 3 tal werkdagen via PayPal zou betalen (account moest geactiveerd worden). Heb hun gevraagd of ik dan nog van de actievoorwaarden kon genieten maar dat wilde ze niet doen.

Voor de Cubot M6589 heb ik ook gekeken, maar daar is de battery erg vaag aangezien er modellen zijn met 2.000 mAh en 2.500 mAh, en die gok wil ik dus niet riskeren. De Jiayu G4 is reeds definitief afgevallen, wegens ondertussen voor de 4de keer uitgesteld, wat een vaag bedrijf zeg, zulke acties wekken niet meteen vertrouwen bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krawler
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-06-2024
Beste Tweakers,

Ik volg deze topic al even en sta op het punt om de Cubot M6589 te bestellen via pandawill!
Maar nu ben ik niet zeker welke verzending ik moet nemen..
Als ik het goed begrijp is de kans op invoerkosten het grootst met express diensten (ups/dhl)?
En is er een verschil tussen china post, singapore post, hongkong post en swiss post?

Btw, first post ever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:23
Iemand ooit wat besteld bij Android-sale.com? Hebben vrij leuke prijzen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Als ik het zo lees worden juist de gewone (china post,Singapore Post enz enz)
Er vaker uit gepikt door de post nl om dan vervolgens ff te laten betalen .

Ik gebruik juist DHL,FEDEX, en moet eerlijk zeggen dat die pakjes vaker zonder betaling aan mijn deur verschijnen.

En als er betaald moet worden is het meestal 18.90 eur .
krawler schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:46:
Beste Tweakers,

Ik volg deze topic al even en sta op het punt om de Cubot M6589 te bestellen via pandawill!
Als ik het goed begrijp is de kans op invoerkosten het grootst met express diensten (ups/dhl)?
En is er een verschil tussen china post, singapore post, hongkong post en swiss post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krawler
diquan2001 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:59:

Ik gebruik juist DHL,FEDEX, en moet eerlijk zeggen dat die pakjes vaker zonder betaling aan mijn deur verschijnen.

[...]
Ok :)
Het is wel voor België, maar ik veronderstel dat hetzelfde principe opgaat. Dus beter met een expressdienst dan! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
ErrieR schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:03:
[...]

Kan je hier wat meer over vertellen (mijn C2 is onderweg)?
Op dit forum staat een link naar de nieuwste firmware voor de B revisie alsook voor de normale versie. Ik krijg niet de indruk dat je hiervoor trucs uit hoeft te halen.

zopo zp980 c2 B version 0521 rom
zopo zp980 c2 normal version
Trucjes is misschien wat overdreven, je moet goed in de gaten houden welke versie je pakt anders boot je C2 niet meer. Ik lijk versie A te hebben maar als ik de ROMs voor versie A flash dan doet mijn C2 niks meer.

De eerste keer schrok ik mij kapot omdat de telefoon niet meer aan ging. Dat leek echter maar zo, als je dan de batterij eruit haalt en de usb stekker in je pc stopt dan is de fastboot/flash modus wel beschikbaar en kan je weer flashen. Dan moet je echter wel terug naar een oude versie om er weer leven in te krijgen.

Al met al denk ik dat die manier om de versie te herkennen dus niet helemaal waterdicht is. Dat is ook de reden waarom ik nu nog op een oude ROM zit want ik durf nog niet te zeggen welke van de nieuwe ROMs betrouwbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door M-Opensource op 27-05-2013 09:20 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

diquan2001 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:59:

[...]
Ik lees juist overal dat je die juist niet moet nemen (DHL, etc.) maar gewoon de gratis/goedkope verzendmethode en dat de eventuele kosten aan de deur hoger liggen (regio 40 euro en hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krawler
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:57:
[...]

Ik lees juist overal dat je die juist niet moet nemen (DHL, etc.) maar gewoon de gratis/goedkope verzendmethode en dat de eventuele kosten aan de deur hoger liggen (regio 40 euro en hoger)
Huh?
Dus als je gratis verzending neemt (chinese post) -> liggen de kosten aan de deur hoger?
Net besteld met DHL :s, hopelijk geen al te dure verrassing dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krawler schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:59:
[...]

Huh?
Dus als je gratis verzending neemt (chinese post) -> liggen de kosten aan de deur hoger?
Net besteld met DHL :s, hopelijk geen al te dure verrassing dan.
Met DHL is de kans aanzienlijk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Nee dat je via de Chinese post minder kans op douane kosten hebt. En ALS je voor het pakketje de invoerkosten moet betalen (ongeacht welke verzendmethode) deze rond de 40 euro liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
True, maar met DHL heb je je pakketje toch weken eerder in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krawler
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:02:
Nee dat je via de Chinese post minder kans op douane kosten hebt. En ALS je voor het pakketje de invoerkosten moet betalen (ongeacht welke verzendmethode) deze rond de 40 euro liggen
Verdorie, had meer geduld moeten hebben.
Te laat om nu te cancelen!

Voordeel is wel dat het sneller is met Dhl he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Jullie kunnen er misschien beter hier: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. over discusseren. Anders komt er weer een modbreak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krawler
Gingerbread schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:07:
Jullie kunnen er misschien beter hier: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. over discusseren. Anders komt er weer een modbreak ;)
Oei, wist niet dat er een thread over bestond! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ieder geval mooi vooruitzicht: http://www.gizchina.com/2...ut-its-4g-lte-mt6290-soc/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Hou eens op, ik heb net m'n C2, je zit me alweer lekker te maken met nieuwe ontwikkelingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

krawler schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:46:
Beste Tweakers,

Bij DHL is die kans groter, maar het is in ieder geval te traceren. Bij Chinapost verdwijnt je telefoon in een zwart gat voor een paar weken en daar moet je ook maar tegen kunnen. Mijn eerste telefoon uit China een aantal jaar geleden heb ik zo besteld en na 6 weken werd ik toch wel nerveus of hij nog aan ging komen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M-Opensource schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:26:
[...]

Hou eens op, ik heb net m'n C2, je zit me alweer lekker te maken met nieuwe ontwikkelingen :p
Ach zal nog zeker flink wat maanden duren voor we echt telefoons gaan zien :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:51
dutchgio schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:02:
[...]

Met DHL is de kans aanzienlijk hoger.
En DHL is sowieso al duurder om mee te laten verzenden en als je pech hebt blijft het nog ff een week of 2 bij de douane liggen én heb je dubbel betaald :')

Maar weer on-topic: Ik kreeg vanochtend bericht van Pandawill Customerservice dat m'n UMI X2 1G nog deze week verzonden gaat worden.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:04:
[...]

En DHL is sowieso al duurder om mee te laten verzenden en als je pech hebt blijft het nog ff een week of 2 bij de douane liggen én heb je dubbel betaald :')

Maar weer on-topic: Ik kreeg vanochtend bericht van Pandawill Customerservice dat m'n UMI X2 1G nog deze week verzonden gaat worden.
Waneer heb je besteld?
Ik op 15 mei (al!) als pre-order, maar nog steeds "processing".
Dacht toch 1 van de eerste pre-orders in mijn handen te hebben, maar dat valt blijkbaar tegen.
Heb al wel gemaild, als 20e in de rij voor een klantenservice-chat 's ochtends om een uur of 8 was me iets te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
De mijne staat ook op "processing". Heb eergisteren (25 mei) besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizchina UMi X2 Giveaway
woobox.com
Gizchina.com are giving away a free UMi X2 to one lucky Facebook fan!
Vind ik leuk · · Delen · 3 minuten geleden via Sweepstakes ·

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 14:00
Vandaag mijn 2 lenovo's A820 binnen van etotalk. Vorige week woensdag besteld en via DHL express laten leveren. Retesnelle levering moet ik zeggen. Helaas nog 40 euro invoerrechten moeten betalen bovenop de 50 dollars verzendkosten. Staat niet in de weg dat de phone zelf maar 125 euro was in aanbieding. Een tevreden etotalk kant hier en een meer dan tevreden A820 gebruiker !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
kan er iemand wat uitleg geven over de snelheid van de gps van hun toestel aub?

ik heb namelijk een jiayu G3 gehad met een barslechte gps ontvangst (hardwarematig waren er problemen), en ben op zoek naar een goed mtk quad core apparaat dat snel een goede gps verbinding maakt.

Zelf heb ik nu een Galaxy S duos, maar dit toestel werkt amper voor te surfen etc, megatraag, slechte scherm respons enzovoorts, enige goede eraan is de gps, die lockt onder de 20seconden, en heeft een zeer nauwkeurige locatie.

Ik vraag dit omdat ik met men smartphone elke dag de baan op ga als telecom technieker, en dus een betrouwbaar gps toestel wil hebben in men GSM ;)

iemand enig advies over welk toestel zeker een goede GPS heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
robin-sips2 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:33:

ik heb namelijk een jiayu G3 gehad met een barslechte gps ontvangst (hardwarematig waren er problemen), en ben op zoek naar een goed mtk quad core apparaat dat snel een goede gps verbinding maakt.

Zelf heb ik nu een Galaxy S duos, maar dit toestel werkt amper voor te surfen etc, megatraag, slechte scherm respons enzovoorts, enige goede eraan is de gps, die lockt onder de 20seconden, en heeft een zeer nauwkeurige locatie.

Ik vraag dit omdat ik met men smartphone elke dag de baan op ga als telecom technieker, en dus een betrouwbaar gps toestel wil hebben in men GSM ;)

De Zopo C2 heeft een prima GPS, zie M-Opensource in "[Zopo ZP980 & Zopo C2] Ervaringen en Discussie"

In m'n review (vanavond of morgen) zal ik dit iets uitgebreider behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:34
robin-sips2 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:33:

Ik heb de Star S5 (is hier ook een draadje van) standaard is de GPS minder goed, maar je kan bepaalde settings aanpassen en dan is hij goed tot zeer goed.
Meeste custom roms passen deze settings automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:19:
Gizchina UMi X2 Giveaway
woobox.com
Gizchina.com are giving away a free UMi X2 to one lucky Facebook fan!
Vind ik leuk · · Delen · 3 minuten geleden via Sweepstakes ·
Leuk maar nee bedankt, geen zin om al m'n Facebook data te gaan delen met Sweepstakes (whatever that may be) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
wel hierbij even een screenshot van men Gsm zijn GPS na ongeveer 30secs op de vensterbank in mijn appartement:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9s86zo.png

hopelijk lukt dit screenshotje ;)

Vinden jullie het erg om dit ook even te doen? op die manier kan ik vergelijken, de ZOPO C2 is wel een mooi toestel, had ik dit geweten, dan had ik voor die prijs men Galaxy S duos laten liggen.
Ik vermoed dat je hem met android hebt genomen, niet met de andere Linux OS?

ik was zelf aan het denken aan een UMI X1S maar zoals gezegd, ik heb schrik voor GPS problemen :D

alvast bedankt voor de snelle respons

ps, welke site hebben jullie besteld en met welke methode? (ik ship naar belgie, heb hier al een gsm kwijtgespeeld van Dealextreme wegens te hard op iphone 4 trekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Screenshot van GPS Newman N2 staat in het begin van het desbetreffende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
MrMorePhun schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:48:
Vandaag mijn 2 lenovo's A820 binnen van etotalk. Vorige week woensdag besteld en via DHL express laten leveren. Retesnelle levering moet ik zeggen. Helaas nog 40 euro invoerrechten moeten betalen bovenop de 50 dollars verzendkosten. Staat niet in de weg dat de phone zelf maar 125 euro was in aanbieding. Een tevreden etotalk kant hier en een meer dan tevreden A820 gebruiker !!!!!
Kijk dan heb je wat, mooi toestel die A820 hoor, ik vind de A830 ook mooi maar op het moment nog te duur.
Ik ben benieuwd naar je ervaring met je nieuwe a :9 anwinsten.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Chris.nl schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:19:
Screenshot van GPS Newman N2 staat in het begin van het desbetreffende topic.
Deze valt bij mij niet binnen men categorie, heb namelijk 2 sims nodig, verder vind ik hem best prijzig voor "maar" android 4.0 te hebben.
Hardware specs zen natuurlijk wel mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
de a820 was gister daily deal bij antelife voor 115 euro dacht ik. 25% (!) korting oid. Heb het overwogen, maar ben net als vele anderen nog aan het wachten op de g4. Er zijn wel redelijk wat accesoires voor de lenovo te vinden, wat ik ook belangrijk vind.

[ Voor 49% gewijzigd door lutkeveld op 27-05-2013 16:53 ]

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 22:10
Voor mijn vriendin bij Pandawill daarnet de Changjiang OEM W100 besteld, welke een rebrand is van de THL W100. Had een review gelezen dat het met prijs/kwaliteit wel snor zou zitten (MTK6589 quad core ding). Kostte me net geen 132 euro met verzendkosten erbij (Singapore Post).

Iemand persoonlijke ervaring met één van die twee toestellen?

[ Voor 19% gewijzigd door AppliArt op 27-05-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Offtopic, dus weg.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 27-05-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ben zeer benieuwd hoe het zal verlopen met de Umi X2...
http://www.gizchai.com/20...se-indian-market.html?m=1

Sowieso blij dat ik 'm niet in India besteld heb maar in China... in het ergste geval kunnen we altijd nog etegen Pandawill zeggen dat ze dan maar een andere smartphone moeten leveren of het geld terugboeken. Mits ik dat dan niet al via de creditcardmaatschappij gedaan heb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:09:
Ben zeer benieuwd hoe het zal verlopen met de Umi X2...
http://www.gizchai.com/20...se-indian-market.html?m=1

Sowieso blij dat ik 'm niet in India besteld heb maar in China... in het ergste geval kunnen we altijd nog etegen Pandawill zeggen dat ze dan maar een andere smartphone moeten leveren of het geld terugboeken. Mits ik dat dan niet al via de creditcardmaatschappij gedaan heb :')
Brace yourselve.
Jiayu G4 taffarelen are coming.
Pandawill belooft deze week te verzenden. Dat is ze geraden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik kijk het deze week nog aan en anders ga ik een ander toestel zoeken bij pandawill.
ff kijken wat een goed alternatief is voor ongeveer dezelfde prijs van 230 dollar. Ik hoef niet perse een FHD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Het duurde even maar m'n review voor de Zopo C2 is af, veel leesplezier!

Review Zopo C2 Zwart door M-Opensource

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Leuke en goede review, leest prettig weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
M-Opensource schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:36:
Het duurde even maar m'n review voor de Zopo C2 is af, veel leesplezier!

Review Zopo C2 Zwart door M-Opensource
Ga 'm dalijk lezen :)

Welke hardware versie heb je nou? En heb je er Android ROM op gekregen en welke Android versie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag op diverse sites, zelfs via Marktplaats dat de nieuwe modellen van UMI en JiaYu er aan gaan komen, iemand enig idee welke dat kunnen zijn ?

Tot nu toe alleen G4 en X1S en UMI X2 kunnen ontdekken maar (nog) geen prijzen, mijn probleem is dat ik geen idee heb wat voor kwaliteit we hier over praten, te vergelijken met Samsung en HTC ?

Wie heeft ervaring met deze merken ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met zo'n NOTE 3?
Qua specs lijkt het me op het eerste zicht wel ok.

http://www.aliexpress.com...1-7GHZ-1GB/868162504.html

Denken jullie dat het een waardig alternatief kan zijn voor een HP Touchpad? Ik zoek namelijk iets kleiner, dunner en lichter... En als het gebruik kan maken van GPS en 3G is het nog interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:53
ik ben wel benieuwd naar de Xiamoi Mi-3

http://www.gsmarena.com/s...cores_found-news-6073.php

als je zo de benchmark ziet, wow haha
Dit is er tot dusver bekend over de Xiaomi Mi3:

Snapdragon 800 CPU 2,3Ghz quad
5.0 inch Full HD scherm
2 GB RAM
Opslagcapaciteit van 32GB
5Ghz Wi-Fi/NFC ondersteuning
13 megapixel camera
5 megapixel camera aan de voorkant
Accucapaciteit van 3600mAh

[ Voor 43% gewijzigd door SuperVeloce op 28-05-2013 13:24 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
FlowDesign schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:06:
[...]

Ga 'm dalijk lezen :)

Welke hardware versie heb je nou? En heb je er Android ROM op gekregen en welke Android versie? :)
Ik zal daar even een hoofdstukje over toevoegen, goeie!

Done, heb een bug onder het Software kopje toegevoegd en een klein hoofdstuk over Custom ROM's en rooten geschreven.

[ Voor 17% gewijzigd door M-Opensource op 28-05-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:28

j4y

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:06:
Heeft iemand ervaring met zo'n NOTE 3?
Qua specs lijkt het me op het eerste zicht wel ok.

http://www.aliexpress.com...1-7GHZ-1GB/868162504.html

Denken jullie dat het een waardig alternatief kan zijn voor een HP Touchpad? Ik zoek namelijk iets kleiner, dunner en lichter... En als het gebruik kan maken van GPS en 3G is het nog interessanter.
Heb een zelfde soort vraag eigenlijk :)

Zit te kijken naar bijv. Zopo zp950+, maar deze zou ook kunnen...

't lijkt 't zelfde te zijn qua cpu als de iOcean x7 (die ik veel mooier vind omdat 't geen copycat design heeft), maar wil graag een groter scherm. Ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met deze telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:03:

Tot nu toe alleen G4 en X1S en UMI X2 kunnen ontdekken maar (nog) geen prijzen, mijn probleem is dat ik geen idee heb wat voor kwaliteit we hier over praten, te vergelijken met Samsung en HTC ?

Wie heeft ervaring met deze merken ?
Totaal niet vergelijkbaar met de kwaliteit van Samsung of HTC, kwa prijs is het ja ook veel minder dan een Samsung en HTC.

Zo'n toestel kan wel weer gewoon stevig aanvoelen, maar je kunt een mens ook niet in zijn hoofd kijken, dat geld voor een smartphone ook, dus de bouw kwaliteit kan best goed aan voelen, maar natuurlijk is de kwaliteit minder dan HTC of Samsung.

Kijk maar naar de vorige UMI en de Jiayu G3, ziet er stevig uit maar had toch best wat imperfecties waar ik met een HTC of Samsung direct zou gaan ruilen in de winkel.

Uiteindelijk is het alle waar naar zijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

saikoboarder schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Ik heb de Star S5 (is hier ook een draadje van) standaard is de GPS minder goed, maar je kan bepaalde settings aanpassen en dan is hij goed tot zeer goed.
Meeste custom roms passen deze settings automatisch aan.
welke settings zijn dat? Mijn g2s heeft ook veel problemen met een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawk
  • Laatst online: 18-12-2020
Ik heb mijn zopo ZP980 eindelijk ontvangen, nu blijkt de wifi en bluetooth stuk te zijn.

Ik moet de telefoon terugsturen naar china. Weet iemand hoeveel me dit gaat kosten en hoe ik dit uberhaubt moet doen?

Hierbij een stukje uit de mail:

"Dear Law,
please send all items back to us,we will make a refund to you.
I am here for the issue you need to know before sending back the phones
1. Carrier: Sending back only with following carrier, and advise the tracking number when available.
- Normal registered air mail, declare as GIFT, value at usd19.9( It is important, or it may cause customs problem and seriouse delay)
DO NOT use the express like TNT, UPS, Fedex, and DHL. Or it may Cuz Customs problem."

En hier snap ik dus bijna niets van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Lawk schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:15:
Ik heb mijn zopo ZP980 eindelijk ontvangen, nu blijkt de wifi en bluetooth stuk te zijn.

Ik moet de telefoon terugsturen naar china. Weet iemand hoeveel me dit gaat kosten en hoe ik dit uberhaubt moet doen?

"Dear Law,
1. Carrier: Sending back only with following carrier, and advise the tracking number when available.
- Normal registered air mail, declare as GIFT, value at usd19.9( It is important, or it may cause customs problem and seriouse delay)
DO NOT use the express like TNT, UPS, Fedex, and DHL. Or it may Cuz Customs problem."

Dat is vervelend om te horen. :'(
Hebben ze niet gevraagd om een video van het probleem?
Soms vragen ze dat en sturen ze een nieuwe als het probleem duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terugsturen via standaard post en niet via een service zoals TNT, UPS, Fedex of DHL. Gewoon standaard brievenpost als het ware. Onverzekerd en een waarde van $19,9 + GIFT op het pakket zetten.

In ieder geval op zo'n manier dat je geen poot hebt om op te staan als er iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawk
Tsurany schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:31:
Terugsturen via standaard post en niet via een service zoals TNT, UPS, Fedex of DHL. Gewoon standaard brievenpost als het ware. Onverzekerd en een waarde van $19,9 + GIFT op het pakket zetten.

In ieder geval op zo'n manier dat je geen poot hebt om op te staan als er iets mis gaat.
Ik heb ineens een dispute geopend op paypal voor het te laat is. Dus als ik naar het postkantoor ga, gewoon adres erop kleven + er op schrijven dat het een waarde heeft van $19.90 + GIFT

En hoeveel zou mij dit kosten om op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Lawk schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:48:
[...]

Ik heb ineens een dispute geopend op paypal voor het te laat is. Dus als ik naar het postkantoor ga, gewoon adres erop kleven + er op schrijven dat het een waarde heeft van $19.90 + GIFT

En hoeveel zou mij dit kosten om op te sturen?
Kijk zelf anders ff op de site van postnl of ga naar een winkel waar ze een postnl servicepunt hebben... moeten we alles voorkauwen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlambrech
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-05-2024
Een aantal weken geleden kocht ik een Jiayu G2S vooral omdat die een grote batterij heeft.
Al van in het begin viel me echter op dat de batterij snel leegloopt.
Zo deed hij vandaag bv 30% in 8u zonder hem te gebruiken. Mobiel internet staat aan. En bij instellingen kan ik zien dat de telefoon wel degelijk in deep sleep gaat.
Het verschil met mijn Cubot A890 is enorm.

Heeft nog iemand hier ervaring met de Jiayu G2S? Of waaraan zou dit kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawk
FlowDesign schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:52:
[...]

Kijk zelf anders ff op de site van postnl of ga naar een winkel waar ze een postnl servicepunt hebben... moeten we alles voorkauwen? :/
Misschien was het makkelijker om dit even na te vragen? Geen reden om arrogant en uit de hoogte te doen. Als mensen hier ervaring bij hebben is het misschien toch beter om het na te vragen nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Volgens mij is dat dezelfde als deze : http://www.chinapadmall.com/butterfly-h920-plus#.UaSqAUARC-w

Ziet er idd goed uit, maar je weet maar ooit oftie ook echt beschikbaar komt op de voorgestelde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Lawk schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:53:
[...]

Misschien was het makkelijker om dit even na te vragen? Geen reden om arrogant en uit de hoogte te doen. Als mensen hier ervaring bij hebben is het misschien toch beter om het na te vragen nee?
Eerst zelf uitzoeken en dan vragen lijkt mij een logischere volgorde. Vooral voor zoiets basaals wat gewoon op de site van postnl staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
maartenlambrech schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:53:
Een aantal weken geleden kocht ik een Jiayu G2S vooral omdat die een grote batterij heeft.
Zo deed hij vandaag bv 30% in 8u zonder hem te gebruiken. Mobiel internet staat aan. En bij instellingen kan ik zien dat de telefoon wel degelijk in deep sleep gaat.

Heeft nog iemand hier ervaring met de Jiayu G2S? Of waaraan zou dit kunnen liggen?
Probeer het eens zonder sim en pushservices, volgensmij veroorzaakte bepaalde simkaarten van bepaalde telco's batterydrain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
izzo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:00:
[...]

Volgens mij is dat dezelfde als deze : http://www.chinapadmall.com/butterfly-h920-plus#.UaSqAUARC-w

Ziet er idd goed uit, maar je weet maar ooit oftie ook echt beschikbaar komt op de voorgestelde datum.
Mehh 5 inch, das me te groot. Een jiayu g4 vervanger zou voor mij een 4.7" moeten zijn met bijbehorende body (max 135mm lang) met een mooi uiterlijk en 3000mah batterij moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lawk schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:48:
[...]

Ik vraag me alleen af of, indien het niet aan komt, PayPal een onverzekerde verzending genoeg vind. Je hebt immers ook geen tracking nummer en zonder tracking nummer gelooft PayPal normaliter niet dat er een zending heeft plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
In deze jungle van nieuwe telefoons... wie oh wie heeft er gevonden:

- quad core cpu
- minimaal 1GB RAM
- minimaal 720p scherm
- 4,5" tot 4,7" scherm
- minimaal 2300 mAh accu
- bewezen: direct leverbaar

Edit: Nevermind: Heb het keuzemenu van Pandawill ontdekt :')

Eigenlijk maar één antwoord: de Cubot M6589 aangezien de JIAYU G4 voorlopig toch niet leverbaar is.

[ Voor 35% gewijzigd door FlowDesign op 28-05-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
FlowDesign schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:14:

- quad core cpu
- minimaal 1GB RAM
- minimaal 720p scherm
- 4,5" tot 4,7" scherm
- minimaal 2300 mAh accu

Haha, wilde net een link neerzetten van alle 4,5" 720P telefoons op Pandawill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

- quad core cpu
- minimaal 1GB RAM
- minimaal 720p scherm
- 4,5" tot 4,7" scherm
- minimaal 2300 mAh accu

Eigenlijk maar één antwoord: de Cubot M6589 aangezien de JIAYU G4 voorlopig toch niet leverbaar is.
Newman N2 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- quad core cpu
- minimaal 1GB RAM
- minimaal 720p scherm
- 4,5" tot 4,7" scherm
- minimaal 2300 mAh accu

http://tweakers.net/categ...zBbWNPXKv6h21l_x9JSolSyhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Maar voor die prijzen zou ik liever m'n Nexus 4 8GB in gebruik nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMaas78
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-09 20:59

- quad core cpu
- minimaal 1GB RAM
- minimaal 720p scherm
- 4,5" tot 4,7" scherm
- minimaal 2300 mAh accu

En de Jiayu G3S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
De Jiayu G3S heeft Pandawill niet op hun site staan :/
Mailtje aan Pandawill gestuurd of ze de order voor m'n Umi X2 1GB om willen zetten in een Cubot M6589 1GB. Ben zeer benieuwd of ze gaan reageren en hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok dat die goedkoper is, geven ze dan ook het verschil in prijs terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:48:
Ik gok dat die goedkoper is, geven ze dan ook het verschil in prijs terug?
Ongeveer $20 goedkoper inderdaad, ben zeer benieuwd hoe en wat...

Zie nu die G3S... afgezien van het feit dat ie wat dik is is die ook wel mooi idd :Y
http://www.etotalk.com/jiayu-g3_p3864.html

Alleen geen idee of die wel leverbaar is... telkens weer een gok :/

Ik wacht even af wat pandawill over die Cubot zegt...

[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 28-05-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor er graag snel iets over!
Zit in hetzelfde schuitje met de Umi X2, al heb ik hem iets eerder besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlambrech
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-05-2024
lutkeveld schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:05:
[...]
Probeer het eens zonder sim en pushservices, volgensmij veroorzaakte bepaalde simkaarten van bepaalde telco's batterydrain
Ik zit bij Mobile Vikings (België). Valt er hier iets aan te doen mocht dit het probleem zijn? Ik wist niet eens dat Telco's verschillende soorten simkaarten gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
maartenlambrech schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:09:
[...]

Ik zit bij Mobile Vikings (België). Valt er hier iets aan te doen mocht dit het probleem zijn? Ik wist niet eens dat Telco's verschillende soorten simkaarten gebruikten.
Wanneer die accu zo snel leeg gaat en je doet dan een volledige reboot, heb je dan daarna nog steeds het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Bij normaal gebruik (af en toe een licht spelletje, whatsapp, mail), gebruikt een mtk6589 dan meer of minder dan een mtk6577?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ai dat is wel jammer om te horen dat je een defecte ZP980 hebt gekregen .

Terugsturen kan je met post.nl doen kosten 26,eur ongeveer.

Het kan wel een paar weken duren voordat ze het pakje dan weer terug in china krijgen .
Lawk schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:15:

"Dear Law,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ja hoor het duurde even maar daar is ie weer .. ;)

De uitgebreide review van de Lenovo K860i Quadcore 4412 Exynos..

In deze review bespreek ik de K860i

Het gebruik accuduur display camera ook doe ik een paar benchmark tests.

Hopelijk hebben jullie Tweakers er wat aan ..

http://youtu.be/fwORqajYjiI

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Mijn G2s heeft touch screen problemen en ik ben geen liefhebber van het terugzenden op eigen kosten...
Denken jullie dat onderstaand scherm te vertrouwen is:
http://www.mobile-phones....air-original-p-12688.html
Antelife biedt onderstaande aan, maar wel voor een hogere prijs:
http://www.antelife.com/o...lay-and-touch-screen.html
Zou het haalbaar zijn om dit zelf te vervangen?

Buy a Mac or install Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diquan2001 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:20:
Ja hoor het duurde even maar daar is ie weer .. ;)

De uitgebreide review van de Lenovo K860i Quadcore 4412 Exynos..

In deze review bespreek ik de K860i

Het gebruik accuduur display camera ook doe ik een paar benchmark tests.

Hopelijk hebben jullie Tweakers er wat aan ..

http://youtu.be/fwORqajYjiI

8)7
Yeah hierop wachte ik, ik had me daarom op je youtube kanaal geabboneerd :) Ben dus erg benieuwd naar je review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ben nog steeds aan het twijfelen... wat zal ik nu doen x-__x ik heb niet zoveel geld :) maar moet kiezen tussen een Jiayu G3 of een Amoi N828 of Amoi N821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:49:
hoi ben nog steeds aan het twijfelen... wat zal ik nu doen x-__x ik heb niet zoveel geld :) maar moet kiezen tussen een Jiayu G3 of een Amoi N828 of Amoi N821
Lenovo A820 is prijsvergelijkbaar, net als de Star B94M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah maar welke is nu het snelste van de 4? ;P En 4,5 inch en een wit model? :3

Sorry dat ik dit zo vraag, maar ik wordt helemaal gek van de MTK dit MTK dat... benchmark hier daar, etc.

Ik zie door de bomen het bos niet meer =/ sorry normaal zoek ik het graag zelf uit maar dit wil niet |:( |:( |:(

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een update van Pandawill van administrator CarriePWVover de Umi X2 'youth':
"hello!
umi x2 1G /16G will arrive pandawill these days soon."

Ze hebben m dus nog niet eens binnen..
Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik redelijk vroeg besteld heb en dus (hopelijk) mijn order wel bij de eerste, nog komende batch zit.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:07:

Sorry dat ik dit zo vraag, maar ik wordt helemaal gek van de MTK dit MTK dat... benchmark hier daar, etc.

Ik zie door de bomen het bos niet meer =/ sorry normaal zoek ik het graag zelf uit maar dit wil niet |:( |:( |:(
Snelheid is vergelijkbaar. De G3S is qua specs het beste, vooral door het beste scherm en grootste accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah thnx ;) ja nog 1 vraagje, :P is er ook iets als de Amoi, die helemaal wit is :D De Amoi N828 is namelijk aan de voorkant zwart en niet wit =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:22:
Ah thnx ;) ja nog 1 vraagje, :P is er ook iets als de Amoi, die helemaal wit is :D De Amoi N828 is namelijk aan de voorkant zwart en niet wit =/
Vind je dat belangrijker dan de specs? Zijn genoeg witte telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhm nee, maar ik vind die star wel mooi maar die wordt niet aanbevolen in de openingspost... so confused xD hehe, Amoi, Jiayu of Star of Lenovo xD

Mhm, ik heb nog een probleem, de Jiayu G3 heeft een gorilla glas terwijl ik dar niks over vindt met de andere modellen?

Tips?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:14:
Een update van Pandawill van administrator CarriePWVover de Umi X2 'youth':
"hello!
umi x2 1G /16G will arrive pandawill these days soon."

Ze hebben m dus nog niet eens binnen..
Maar ik ben er wel van overtuigd dat ik redelijk vroeg besteld heb en dus (hopelijk) mijn order wel bij de eerste, nog komende batch zit.
Ben benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:07:

Hoe moeilijk kan het zijn? Werkgeheugen en chipset met processor en GPU, zijn maar drie puntjes?
Chipset performance kan je gewoon op internet opzoeken, overal is wel de pure rekenkracht te vinden. Ook bij GPU's en vaak zijn er ook review te vinden met benchmark scores.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 28-05-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op welke site je moet vertrouwen is anders lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:31:
Mhm nee, maar ik vind die star wel mooi maar die wordt niet aanbevolen in de openingspost... so confused xD hehe, Amoi, Jiayu of Star of Lenovo xD

Mhm, ik heb nog een probleem, de Jiayu G3 heeft een gorilla glas terwijl ik dar niks over vindt met de andere modellen?

Tips?
Ik vind persoonlijk het chromen accent bij de b94m wit wel mooi. Had hem gehaald als hij zwart was, maar de zwarte heeft die rand niet en heeft daarom zo'n cheap plastic uiterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhm, ja, ;) Alleen die Star heeft wel een lagere resolutie als die Jiayu ;) Ga je dat echt merken? me broertje heeft een jiayu en moet nu kiezen voor iemand tussen dit maar die wil wel een witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:01:
op welke site je moet vertrouwen is anders lastig :)
Nee dat is het probleem niet. Eigenlijk elke verkoper geeft juist aan welke chipset in de telefoon zit, je moet enkel zoeken naar wat informatie over die chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:11:
mhm, ja, ;) Alleen die Star heeft wel een lagere resolutie als die Jiayu ;) Ga je dat echt merken? me broertje heeft een jiayu en moet nu kiezen voor iemand tussen dit maar die wil wel een witte
Nahh niet echt hoor. Het is niet zo dat je ineens de pixels kan onderscheiden, maar je zult uiteraard wel iets minder scherp beeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Bericht van Pandawill: lijkt erop dat ze me zo'n Cubot gaan sturen en het prijsverschil netjes terugboeken. Ik ben zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
maartenlambrech schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:53:

Download even de app CPU spy. Dan kan je kijken of hij in DeepSleep komt of niet.
BIj mij was dat het probleem. Wordt veroorzaakt door de LED, die als hij rood oplicht voorkomt dat de telefoon in deepsleep gaat (en dus constant op 1ghz draait).
Met Light Flow Lite kun je vervolgens de rode led uitzetten (komt volgens mij voor bij batterij opladen en bijna leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:06:
Bericht van Pandawill: lijkt erop dat ze me zo'n Cubot gaan sturen en het prijsverschil netjes terugboeken. Ik ben zeer benieuwd :)
Goede keus, want de support van Pandawill laat me weten dat de umi niet op voorraad is, en pas over 1 à 2 weken pas beschikbaar is, en of ik even wil wachten of een ander toestel wil uitkiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een aanvraag ingediend voor dezelfde Cubot (edit: ipv de Umi X2). Neem aan dat ze dat ook accepteren, we zullen zien...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Vorige week deze besteld. Eens kijken of het wat is... Ik zal wel even een korte review plaatsen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:34
sander817 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:34:
[...]

welke settings zijn dat? Mijn g2s heeft ook veel problemen met een fix
geen idee of het ook werkt voor andere Chineeskes, maar zo werkt het op een Star S5:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Voor de mensen die de GPS willen fixen heb ik de oplossing:

1. Toets op je telefoon-pad het volgende in: *#*#3646633#*#* enter the engeneer mode
2. Ga naar Location -> Location Based service

Go into Settings - Location access - Location Sources.
Enable GPS EPO assistance
Enter EPO Settings - activate "auto download" and press download
Activate A-GPS.

Bij mij werkt hij nu prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
saikoboarder schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:57:
[...]

geen idee of het ook werkt voor andere Chineeskes, maar zo werkt het op een Star S5:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Voor de mensen die de GPS willen fixen heb ik de oplossing:

1. Toets op je telefoon-pad het volgende in: *#*#3646633#*#* enter the engeneer mode
2. Ga naar Location -> Location Based service

Go into Settings - Location access - Location Sources.
Enable GPS EPO assistance
Enter EPO Settings - activate "auto download" and press download
Activate A-GPS.

Bij mij werkt hij nu prima!
Euh, wat is de functie van punt 1?

Punt 2 is toch gewoon bij instellingen GPS aanzetten + EPO en A-GPS?

Er wordt ook vaak verwezen naar Mobile Uncle en dan de Engineermode (MTK) en daar bij location het eea 'instellen', dit komt eigenlijk bijna altijd neer op het aanzetten van EPO en A-GPS, wat dus ook gewoon in instellingen kan.

Is er binnen de Mobile Uncle ook daadwerkelijk een zinvolle aanpassing te doen voor een verbetering in de GPS? (zoals bijvoorbeeld het microfoon volume aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:47:
Heb ook een aanvraag ingediend voor dezelfde Cubot (edit: ipv de Umi X2). Neem aan dat ze dat ook accepteren, we zullen zien...
Niet echt vergelijkbaar als je het mij vraagt..

Misschien ga ik overstappen naar de iocean X7, wel de volledig zwarte versie, en dan met 3000mah batterij en bijhorende cover.
Aleen heeft pandawill de volledig zwarte versie niet; doen ze moeilijk als ik wil refunden en bij Antelife bestel?
Pagina: 1 ... 41 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.