Ja klopt voor de S3 modellen hier. Had m'n bericht al aangepast. Was in de war met de S4.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:07:
[...]
Ik dacht dat de Galaxy S3 een Mali 400mp4 had? Maar het is al een paar keer vertelt hier dat de mt6589 een SGX544 heeft met een core en die is geklokt op 256mhz dacht ik. Ik ben dan ook niet impressed bij die SGX544 in de mt6589.
Hoelang duurt het trouwens gemiddeld voordat een tracking nummer ook vindbaar is op de site van DHL?
Gisteren rond 17.00 een mailtje gehad met een tracking nummer, maar krijg tot nu toe steeds 'No result found for your query. Please try again.'
Gisteren rond 17.00 een mailtje gehad met een tracking nummer, maar krijg tot nu toe steeds 'No result found for your query. Please try again.'
2-3 dagen ongeveerSamiej6 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:12:
Hoelang duurt het trouwens gemiddeld voordat een tracking nummer ook vindbaar is op de site van DHL?
Nee weeer een delay van de fabrikanten. Heb nu alles gecancelled en ga pas weer een bestelling plaatsen als ze werkelijk stock zijn ( over anderhalf maand)Gingerbread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:46:
[...]
Lees het topic door, deze vraag wordt vaker gesteld.
[...]
Inmiddels al verzonden?
Ik had mn refund bij mentoo.com gevraagd, binnen 2 dagen stond het weer op mn paypal, het volledige bedrag. Mentoo's webshop kan alleeen een pre-order accepteren als het systeem op "in stock" staat. niet handig maarja.
[ Voor 22% gewijzigd door Oggy op 15-05-2013 12:26 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Dat lijkt een beetje veel op volksverlakkerij, zo zouden ze het in de Europa niet overleven.Oggy schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:24:
[...]
Mentoo's webshop kan alleeen een pre-order accepteren als het systeem op "in stock" staat. niet handig maarja.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
http://www.samsung.com/gl...t_on_the_Exynos5Octa.htmlVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:07:
[...]
Ik dacht dat de Galaxy S3 een Mali 400mp4 had? Maar het is al een paar keer vertelt hier dat de mt6589 een SGX544 heeft met een core en die is geklokt op 256mhz dacht ik. Ik ben dan ook niet impressed bij die SGX544 in de mt6589.
Al een tijdje aan het lurken hier, maar ik hoor niemand over de quad core versie van de Jiayu G3... De Jiayu G3S. Zou volgens mij snel in stock moeten komen (voor de G4), voor rond de $200.
Die Jiayu G3 is minder snel en dikkerVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 02:51:
Em, wacht die Amoi is toch een quadcore? Die is toch sneller dan de Jiayu G3 chipset? Maar voor de rest klinkt mooi
hier is een lijst met quadcore mtk6589 smartphones
http://www.aliexpress.com...0130515030014&needQuery=y
[ Voor 8% gewijzigd door Shadowbox op 15-05-2013 13:05 ]
Jiayu en snel? Zou me verbazen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
en hier nog eventueel alle chips waar die powervr sgx544 in zit:Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:07:
[...]
http://withimagination.im...-todays-leading-platforms
ja die amoi is een quadcore maar ik dacht even in mijn vorige reactie dat je het nog over die VOWNEY V5 had..Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 02:51:
Em, wacht die Amoi is toch een quadcore? Die is toch sneller dan de Jiayu G3 chipset? Maar voor de rest klinkt mooi
Verwijderd
De Amoi N828 is echt een degelijk en snel toestel!
Is ook gemakkelijk te rooten en een NL ROM is ook al beschikbaar!
Is ook gemakkelijk te rooten en een NL ROM is ook al beschikbaar!
Een verkoper gevonden die de Xiaocai in het zwart zou hebben, nu nog op wat antwoorden wachten en dan waarschijnlijk bestellen. Betalen jullie op Aliexpress met bank transfer of met een cc? Weet iemand of er nog extra kosten bij komen?
Verwijderd
Mijn Zopo C2 is maandag dan eindelijk bezorgd door DHL via Italie. Heb 69 dollar betaald aan bezorgkosten voor de C2 en leader zp900. Laatste kadootje voor schoonmoeder. Mijn eerste chinese telefoon. Gisteren kon ik er eindelijk mee aan de slag. Vandaag eerste normale dag met dit apparaat.
Besteld via zopomobileshop en via Italie laten bezorgen. Probleemloos verder alleen 1 van de free gifts zijn ze vergeten. De belt case. Wel jammer nu kan ik hem tijdelijk nergens in doen. Ben zo stom geweest geen hoesje bij te bestellen.
Verder een snel toestel met erg mooi beeld en hij past zelfs gewoon in mijn broekzak. Even wennen als qwerty fan om geen fysiek toetsenbord meer te hebben. Maar voor spelletjes en uitzending gemist enz.. is die 5 inch heerlijk.
Over de bouwkwaliteit kan ik nog niet zo heel veel zeggen. Het is een behoorlijk licht toestel, de alluminium? rand om het toestel is wel cool.
De camera is werkelijk super zoals gehoopt. Zelfs een HDR functie. Fotos maken gaat snel en hij is snel weer klaar voor de volgende foto. Een grote vooruitgang op de Desire Z die ik hiervoor had.
Android 4.2 is ook een aanwinst. Fijn ook om eindelijk geen 3rd party apps meer op mijn toestel te hebben die ik steeds moet updaten. Tot nu toe nog geen vastlopers en snel genoeg voor mijn eisen.
Leuk om Plants vs zombies weer eens te spelen op een wat groter scherm. Temple Run 2 gespeeld en dat gaat wel vloeiend. Hebben jullie nog tips voor leuke android games?
Voor mijn schoonmoeder een Leader ZP900 besteld en de schermen even vergeleken. Dat is wel een duidelijk verschil al wordt de leader best heel compleet geleverd met o.a. een mooie flip cover. Op de C2 hebben ze wel een screenprotector geplakt.
Stiekem toch nog wel benieuwd naar de G4 en Iocean maar nu wacht ik toch echt weer netjes twee jaar. We zullen zien of dit toestel het zo lang volhoud. Over de Desire Z kan ik iig melden dat die echt degelijk is. Die heb ik echt super vaak laten vallen, ook van de fiets, trap etc.. Vrees dat de C2 dit niet overleefd...;)
Mochten jullie vragen hebben over de C2 of leader zp900 dan kun je die gerust stellen.
Besteld via zopomobileshop en via Italie laten bezorgen. Probleemloos verder alleen 1 van de free gifts zijn ze vergeten. De belt case. Wel jammer nu kan ik hem tijdelijk nergens in doen. Ben zo stom geweest geen hoesje bij te bestellen.
Verder een snel toestel met erg mooi beeld en hij past zelfs gewoon in mijn broekzak. Even wennen als qwerty fan om geen fysiek toetsenbord meer te hebben. Maar voor spelletjes en uitzending gemist enz.. is die 5 inch heerlijk.
Over de bouwkwaliteit kan ik nog niet zo heel veel zeggen. Het is een behoorlijk licht toestel, de alluminium? rand om het toestel is wel cool.
De camera is werkelijk super zoals gehoopt. Zelfs een HDR functie. Fotos maken gaat snel en hij is snel weer klaar voor de volgende foto. Een grote vooruitgang op de Desire Z die ik hiervoor had.
Android 4.2 is ook een aanwinst. Fijn ook om eindelijk geen 3rd party apps meer op mijn toestel te hebben die ik steeds moet updaten. Tot nu toe nog geen vastlopers en snel genoeg voor mijn eisen.
Leuk om Plants vs zombies weer eens te spelen op een wat groter scherm. Temple Run 2 gespeeld en dat gaat wel vloeiend. Hebben jullie nog tips voor leuke android games?
Voor mijn schoonmoeder een Leader ZP900 besteld en de schermen even vergeleken. Dat is wel een duidelijk verschil al wordt de leader best heel compleet geleverd met o.a. een mooie flip cover. Op de C2 hebben ze wel een screenprotector geplakt.
Stiekem toch nog wel benieuwd naar de G4 en Iocean maar nu wacht ik toch echt weer netjes twee jaar. We zullen zien of dit toestel het zo lang volhoud. Over de Desire Z kan ik iig melden dat die echt degelijk is. Die heb ik echt super vaak laten vallen, ook van de fiets, trap etc.. Vrees dat de C2 dit niet overleefd...;)
Mochten jullie vragen hebben over de C2 of leader zp900 dan kun je die gerust stellen.
Wat vinden jullie van de Cubot M6589
http://www.pandawill.com/...l&utm_campaign=2013-05-15

Van 16 tot 21 mei voor $ 186.99
Of een van de andere aanbiedingen:
http://www.pandawill.com/allof/fathersday/index?category=2

Of een van de andere aanbiedingen:
http://www.pandawill.com/allof/fathersday/index?category=2

[ Voor 8% gewijzigd door Markos op 15-05-2013 15:38 ]
Verwijderd
Is die Amoi wel een beetje mooi dan? Ik kan bijna geen youtube videos vinden =/ en is die wel populair? ben een beetje bang dat er straks geen updates meer voor komen anders.... Kan ik misschien toch beter een Jiayu kopen voor die prijs. =/ Of niet?
Ik bedoel dan de Amoi N850, die in de aanbieding was bij antelife
http://www.antelife.com/catalogsearch/result/?q=Amoi
Of is de Amoi N 825 veel beter en moet je die gewoon nemen> Ik kreeg de 850 hier gelinkt
Of is de Amoi N 825 veel beter en moet je die gewoon nemen> Ik kreeg de 850 hier gelinkt
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 16:13 ]
Leuk om te horen dat je je C2 binnen hebt en dat je er ook nog blij mee bent .
Zou je ons tweakers een plezier willen doen en wat benchmark tests willen uitvoeren en hier plaatsen?
Bvb ,Quadrant,Antutu enz enz
Foto kwaliteit zou ook leuk zijn om dat te zien .
Dat zou mij en de andere tweakers erg blij maken behalve Tsurany want die geeft niets om benchmarks.

Zou je ons tweakers een plezier willen doen en wat benchmark tests willen uitvoeren en hier plaatsen?
Bvb ,Quadrant,Antutu enz enz
Dat zou mij en de andere tweakers erg blij maken behalve Tsurany want die geeft niets om benchmarks.

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:32:
Mijn Zopo C2 is maandag dan eindelijk bezorgd door DHL via Italie. Heb 69 dollar betaald aan bezorgkosten voor de C2 en leader zp900. Laatste kadootje voor schoonmoeder. Mijn eerste chinese telefoon. Gisteren kon ik er eindelijk mee aan de slag. Vandaag eerste normale dag met dit apparaat.
Vooral nacht / schemer foto's.diquan2001 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:14:
Leuk om te horen dat je je C2 binnen hebt en dat je er ook nog blij mee bent .
[...]
[...]
En heb je ook al ergens lag vernomen? De iOcean X7
Maar most important; de accu-duurGoogle Play snel doorscrollen laat tearing zien.

P.S. Ik heb hem ook besteld via pandawill, al sinds 26 april, maar hij is nog niet eens verzonden
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
ik betaal met mastercard en heb dus geen bijkomende kosten..Fissure schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:30:
Een verkoper gevonden die de Xiaocai in het zwart zou hebben, nu nog op wat antwoorden wachten en dan waarschijnlijk bestellen. Betalen jullie op Aliexpress met bank transfer of met een cc? Weet iemand of er nog extra kosten bij komen?
voor een ongeveer een gemiddeld maandsalaris daar besteld en nooit problemen gehad.
Het is maar net wat je wensen en eisen zijn qua (scherm)formaat,resolutie,processor,prijs etc.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:03:
Is die Amoi wel een beetje mooi dan? Ik kan bijna geen youtube videos vinden =/ en is die wel populair? ben een beetje bang dat er straks geen updates meer voor komen anders.... Kan ik misschien toch beter een Jiayu kopen voor die prijs. =/ Of niet?
Prijstechnisch best een leuk toestel die amoi's, verschil zijn: n850 iets goedkoper is en 5mp camera heeft en de 825 een 8mp en het logo op de achterkant verschilt van plek voor de rest zijn ze identiek. Het is gewoon een 4.5inch telefoon met qHD resolutie met de bekende mt6589 als bijv de Lenovo A820. Voor iets meer heb je een 720p toestel of 1080p en voor nog meer geld heb je een ''beter'' toestel als de xiaomi m2s of oppo find 5 er zijn genoeg voorbeelden hier voorbij gekomen en in de topicstart post zijn er ook een heleboel voorbeelden..
Verwijderd
Voor updates zou ik niet zo wakker van liggen als ik jouw was. Maar het is eerlijk gezegd een beetje vanzelfsprekend dat sommige merken geen updates krijgen, maar andere dan juist wel weer, dat is nogal moeilijk te zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:03:
Ik heb met Huawei wel zeer goeie ervaringen wat betreft updates, de Huawei Honor 2 kwam uiit met Android 4.0.4 erop en nog geen maand later had Huawei al de Android 4.1.2 uitgeven ervoor en vervolgens zijn ze de firmware blijven verbeteren en kwamen er in korte tijd een stuk of drie updates en daarna is er een maand of drie geen update uitgekomen en op 10 Mei hadden ze dan weer een update uitgebracht.
En die laatste update maakte de performance van mijn Huawei Honor 2 nog beter, die was al goed maar nu is het helemaal goed.
Eerst was de Antutu v3.3 score onder de 14500, maar nu is de hoogste score die ik gehaald ben 15871. Maar dit is Huawei, ik weet niet hoe dat zit met die andere merken.

ZOPO C2 is eindelijk verzonden.
@zoopoo, ik ben erg benieuwd naar de benchmarks en of er lags/bugs inzitten.
@zoopoo, ik ben erg benieuwd naar de benchmarks en of er lags/bugs inzitten.
Vandaag mijn ZOPO C2 ontvangen. Ik ben best wel onder de indruk van het scherm en de camera.
De bouwkwaliteit is wel ok. Het is allemaal plastic (inclusief de aluminium look rand), maar voelt verder prima aan. Ik ben erg benieuwd hoe lang de accu het gaat uithouden.
Het verzenden ging dit keer redelijk snel. Binnen 14 dagen ligt hij op mijn deurmat.
De vorige verzendingen van geimporteerde toestellen duurde 3 a 4 weken.
Ik heb de mijne hier vandaan: http://www.aliexpress.com...le-Phone-5/874824296.html
De bouwkwaliteit is wel ok. Het is allemaal plastic (inclusief de aluminium look rand), maar voelt verder prima aan. Ik ben erg benieuwd hoe lang de accu het gaat uithouden.
Het verzenden ging dit keer redelijk snel. Binnen 14 dagen ligt hij op mijn deurmat.
Ik heb de mijne hier vandaan: http://www.aliexpress.com...le-Phone-5/874824296.html
[ Voor 21% gewijzigd door barbarian op 15-05-2013 17:30 ]
ik zie dat die verkoper alleen met DHL en Fedex verstuurd? welke heb je gebruikt? en bij moeten betalen? welke waarde stond op het pakket?barbarian schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:25:
Vandaag mijn ZOPO C2 ontvangen. Ik ben best wel onder de indruk van het scherm en de camera.
Na die hele discussie over MT6589 icm 1080p ben ik ook heel benieuwd naar jullie ervaringen: hoe soepel gaat het allemaal? 3D vind ik niet zo belangrijk, maar zijn er hinderlijke haperingen merkbaar bij normaal 2D gebruikt?
Hey, ik heb via singapore post het pakket laten versturen._hein_ schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:36:
[...]
ik zie dat die ver koper alleen met DHL en Fedex verstuurd? welke heb je gebruikt? en bij moeten betalen? welke waarde stond op het pakket?
Ik zie net dat ik de verkeerde link gepost heb.
Het moet deze zijn: http://www.aliexpress.com...-Dual-core/682196450.html
Let niet letterlijk wat er in het linkadres staat, want dat kan je op het verkeerde been zetten
Geen dounakosten hoeven te betalen. De waarde op het pakket was $30,00 dus weer een meevaller.
[ Voor 7% gewijzigd door barbarian op 15-05-2013 17:51 . Reden: typo ]
thanks, zie dat het ook per telefoon verschilt hoe je hem kan versturen....barbarian schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:44:
[...]
Hey, ik heb via singapore post het pakket laten versturen.
Ik zie net dat ik de verkeerde link gepost heb.
Het moet deze zijn: http://www.aliexpress.com...-Dual-core/682196450.html
Let niet lekkerlijk wat er in het linkadres staat, want dat kan je op het verkeerde been zetten
Geen dounakosten hoeven te betalen. De waarde op het pakket was $30,00 dus weer een meevaller.
Is ook een kneiter goede telefoon volgens de review, alleen de camera valt wat tegen volgens GizChina.
Mijn ervaring met Jiayu is dat het degelijke toestellen zijn.
Ik zou persoonlijk voor de versie gaan met de 3000 mah batterij. Ik hoop dat ze een vergelijking gaan doen met de ZOPO C2, Jiayu G4 en de UMI X2.
De interface draait soepel, geen vertraging of ghosting. Ik heb er best al veel apps op staan en in geen enkele app nog iets geks over vertraging meegemaakt. De tijd zal het leren, want ik heb het toestel nog maar net.Palmachius schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:44:
Na die hele discussie over MT6589 icm 1080p ben ik ook heel benieuwd naar jullie ervaringen: hoe soepel gaat het allemaal? 3D vind ik niet zo belangrijk, maar zijn er hinderlijke haperingen merkbaar bij normaal 2D gebruikt?
Ik vind het ook heerlijk zo'n groot en scherp scherm.
Net op mp een maand oude Honor 2 (2GB volgens add) op de kop getikt voor € 175,00 dus hopelijk dit weekend eens even pielen.
[ Voor 7% gewijzigd door MAB The Frisian op 15-05-2013 21:26 ]
Verwijderd
Dat heb je mooi gedaan € 175 is echt wel goedkoop. Heb je de 1GB Ram versie of de 2GB Ram versie? Hier vind je het topic van de Honor 2, ik kan je aanraden de meeste recente stabiele firmware B550 erop te zetten.
maand oude Honor 2 (2GB volgens add)Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:14:
Dat heb je mooi gedaan € 175 is echt wel goedkoop. Heb je de 1GB Ram versie of de 2GB Ram versie? Hier vind je het topic van de Honor 2, ik kan je aanraden de meeste recente stabiele firmware B550 erop te zetten.
lezen is soms best moeilijk
jiayunederland.nl is begonnen met aannemen van pre-orders
Als je de tijden vergelijkt kun je zien dat ik na zijn reactie de mijne heb gewijzigd.jernij schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:53:
[...]
maand oude Honor 2 (2GB volgens add)
lezen is soms best moeilijk
De prijs is ook goed, ze vragen echt niet gek veel.Damocles.NL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:55:
jiayunederland.nl is begonnen met aannemen van pre-orders
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De Cubot A890 is een aanrader. En zeker voor die prijs!Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:37:
Wat vinden jullie van de Cubot M6589
[afbeelding]
Ik meld mij ook weer even, sinds zaterdag de Jiayu G2S in bezig/gebruik. Wat een verademing ten opzichte van mijn Sony Ericsson Neo V. De oude is naar mijn schoonbroertje gegaan, na twee dagen de G2S gebruikt te hebben voelde de Neo V opeens klein en 'vreemd' aan. Heel apart terwijl ik 'm zelf meer dan een jaar heb gebruikt.
De G2S bevalt super, alles is lekker scherp en het scherm is met z'n 4 inch duidelijk groter dan de 3,7 inch van de Neo V. Maar daarbij moet ik zeggen dat ik dit echt op het randje vind qua grootte, een Jiayu G3 had mij denk ik gaan irriteren. Ook gaat het browsen nu eindelijk weer vlotjes, dat was op de Neo V erg traag geworden.
Twee nadelen (eigenlijk één) tot nu toe waar ik tegen aan gelopen ben. De microfoon staat erg zacht ingesteld, mensen aan de andere kant van de lijn hoorden mij heel zachtjes. Oplossing hiervoor was harder praten
, maar dat is natuurlijk niet echt handig. De oplossing vond ik hier, deze staat ook aangehaald hier op Tweakers.net bij een review van de originele G2. Met Mobileuncle MTK tools heb ik de microfoon opnieuw ingesteld en nu heb ik geen klagende mensen meer aan de andere kant van de lijn.
Nadeel twee is dat ik geen Nederlands woordenboek heb, handmatig woorden invoeren heb ik geen zin in daarentegen. Maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik er nog niet eens op heb gegoogled of een search hier op het forum
. Dus echt een nadeel kan ik het niet noemen, blijkbaar is het nog niet vervelend genoeg voor mij. Let's call it a feature
.
Antutu v3.3 heb ik ook nog even los gelaten op de G2S, een score van 6910 kwam daar uitrollen. De CPU is relatief sterk, de GPU relatief wat minder. De Galaxy S3 mini van m'n schoonzusje moest het onderspit delven (6300 punten), ze heeft 'm net en stond er toch wel even van te kijken
(haar telefoon was 100 euro duurder).
Vooralsnog ben ik een happy camper met de Jiayu G2S
.
De G2S bevalt super, alles is lekker scherp en het scherm is met z'n 4 inch duidelijk groter dan de 3,7 inch van de Neo V. Maar daarbij moet ik zeggen dat ik dit echt op het randje vind qua grootte, een Jiayu G3 had mij denk ik gaan irriteren. Ook gaat het browsen nu eindelijk weer vlotjes, dat was op de Neo V erg traag geworden.
Twee nadelen (eigenlijk één) tot nu toe waar ik tegen aan gelopen ben. De microfoon staat erg zacht ingesteld, mensen aan de andere kant van de lijn hoorden mij heel zachtjes. Oplossing hiervoor was harder praten
Nadeel twee is dat ik geen Nederlands woordenboek heb, handmatig woorden invoeren heb ik geen zin in daarentegen. Maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik er nog niet eens op heb gegoogled of een search hier op het forum
Antutu v3.3 heb ik ook nog even los gelaten op de G2S, een score van 6910 kwam daar uitrollen. De CPU is relatief sterk, de GPU relatief wat minder. De Galaxy S3 mini van m'n schoonzusje moest het onderspit delven (6300 punten), ze heeft 'm net en stond er toch wel even van te kijken
Vooralsnog ben ik een happy camper met de Jiayu G2S
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik vind het jammer dat deze ondanks de 4.7 inch nog vrij groot is. Er zijn enkele 5" telefoons die maar net iets groter zijn dan deze.maartenlambrech schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:29:
[...]
De Cubot A890 is een aanrader. En zeker voor die prijs!
Ik wacht eerlijk gezegd nog op een handzaam en mooi toestel (4.3 t/m 4.7 inch zeg maar).
Verwijderd
Ik vroeg mij af hoe jullie omgaan met een eventuele kapotte Chinees...wat is jullie ervaring met RMA en of Garanties?
Btw: Er schijnt een Beidou clone te zijn, QuadCore voor maar 119 euro!
Verwijderd
Heej iedereen,
Ik ben net als vele van jullie over gegaan op een chinesche telefoon vanwege de lage prijzen. na erg vele uren zoeken ben ik uitgekomen op de thl w7 quad core waarvanuit ik nu dt bericht schrijf. De mobiel bevalt super, wil nooit meer een andere.
Goede qualteit, veel accessoires, super amoled scherm, quad core 1.2ghz. Antutu score van 13000.
Kortom top ding voor ongeveer 200 euro, zeker een aanrader.
Nu heb ik hem een tijdje in bezit maar snap ik niet veel van het instellen van 3g, misschien dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen. Ik ben geen telefoon alfabeet maar ik krijg het toch niet voor elkaar.
En nog even als reactie op de vraag op garantie.
Ik heb garantie via belgie en die regellen alles met china, maar in het algemeen is garantie met china niet top omdat producten opsturen erg veel geld kost naar china.
Ik ben net als vele van jullie over gegaan op een chinesche telefoon vanwege de lage prijzen. na erg vele uren zoeken ben ik uitgekomen op de thl w7 quad core waarvanuit ik nu dt bericht schrijf. De mobiel bevalt super, wil nooit meer een andere.
Goede qualteit, veel accessoires, super amoled scherm, quad core 1.2ghz. Antutu score van 13000.
Nu heb ik hem een tijdje in bezit maar snap ik niet veel van het instellen van 3g, misschien dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen. Ik ben geen telefoon alfabeet maar ik krijg het toch niet voor elkaar.

Ik heb garantie via belgie en die regellen alles met china, maar in het algemeen is garantie met china niet top omdat producten opsturen erg veel geld kost naar china.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 00:51 ]
Volgens mij heeft de THL W7 quad geen oled scherm maar een IPS. Wat je 3g betreft: probeer je kaartje in het andere sim slot. Ziet er wel gaaf uit verder.
Ondanks mijn slechte ervaring met Aliexpress probeer ik nu via TaoBao een Pantech toestel te kopen, de Vega S5 A840S. Een 5" Qualcomm dualcore 1.5 1gb/16gb. Stukje duurder dan de reguliere chinese phones (made in Korea) maar wel met NFC en als ik het goed heb geschikt voor het toekomstige 4g van t-mobile. En lekker in de kleur bruin, weer 's wat anders. Om 'm deze kant op te verschepen kost het ongeveer $320,-
Ondanks mijn slechte ervaring met Aliexpress probeer ik nu via TaoBao een Pantech toestel te kopen, de Vega S5 A840S. Een 5" Qualcomm dualcore 1.5 1gb/16gb. Stukje duurder dan de reguliere chinese phones (made in Korea) maar wel met NFC en als ik het goed heb geschikt voor het toekomstige 4g van t-mobile. En lekker in de kleur bruin, weer 's wat anders. Om 'm deze kant op te verschepen kost het ongeveer $320,-
Verwijderd
Flash het toetsenbord van Android 4.2 en dan heb je ook een Nederlands woordenboek.Yonni schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:31:
Nadeel twee is dat ik geen Nederlands woordenboek heb, handmatig woorden invoeren heb ik geen zin in daarentegen. Maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik er nog niet eens op heb gegoogled of een search hier op het forum. Dus echt een nadeel kan ik het niet noemen, blijkbaar is het nog niet vervelend genoeg voor mij. Let's call it a feature
.
Ik heb bij de verkoper waar ik mijn Zopo C2 vandaan had ik een brakke Jiayu G2S geleverd gekregen, maar deze werd keurig netjes omgeruild voor een vervangend toestel. Het mocht dezelfde of een ander zijn.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:51:
Ik vroeg mij af hoe jullie omgaan met een eventuele kapotte Chinees...wat is jullie ervaring met RMA en of Garanties?
Ik heb toen gekozen voor een Amoi.
[ Voor 3% gewijzigd door barbarian op 16-05-2013 08:15 ]
Verwijderd
Wat heb je zelf aan kosten moeten maken om dat andere toestel terug te sturen? Ik zelf koop alleen als ik zelf ook fysiek in China ben, dan zou ik het bij een doa makkelijk terug kunnen sturen.barbarian schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:15:
[...]
Ik heb bij de verkoper waar ik mijn Zopo C2 vandaan had ik een brakke Jiayu G2S geleverd gekregen, maar deze werd keurig netjes omgeruild voor een vervangend toestel. Het mocht dezelfde of een ander zijn.
Ik heb toen gekozen voor een Amoi.
Ik heb alleen de verzendkosten betaald en het track&trace nummer gemaild.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:22:
[...]
Wat heb je zelf aan kosten moeten maken om dat andere toestel terug te sturen? Ik zelf koop alleen als ik zelf ook fysiek in China ben, dan zou ik het bij een doa makkelijk terug kunnen sturen.
Dus dat was rond de 20 euro. In NL moet je ook vaak de verzendkosten betalen, maar dat bedrag is natuurlijk lager. Dat is het risico wat je loopt en voor mij is dat acceptabel, zeker als de prijs/kwaliteitsverhouding erg gunstig is.
Verwijderd
Dat het € 20 kost om terug te sturen houdt je wel tegen om terug te sturen vanwege dode pixels of krassen op de behuizing enzo.barbarian schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:31:
[...]
Ik heb alleen de verzendkosten betaald en het track&trace nummer gemaild.
Dus dat was rond de 20 euro. In NL moet je ook vaak de verzendkosten betalen, maar dat bedrag is natuurlijk lager. Dat is het risico wat je loopt en voor mij is dat acceptabel, zeker als de prijs/kwaliteitsverhouding erg gunstig is.
Ik kocht mijn Nexus 7 bij de media markt, mijn eerste model had een kapotte auto helderheid en mijn tweede een dode pixel, dus weer geruild en mijn laatste had minimale screenlift.
Als dit bij een smartphone of tablet uit China voor zou komen dan zou ik het accepteren omdat het duur is om het weer terug te sturen, de kans op een doa lijkt me eigenlijk hogere met een merk als Jiayu en UMI dan met bijvoorbeeld de A merken.
Hier al naar gekeken? http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+NederlandVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:43:
Heej iedereen,
Werkte perfect voor mij (T-Mobile)
Tsja, dan zal je dus zelf de keus moeten maken of je het risico wel/niet wilt nemen. Het blijft natuurlijk goedkoop om een telefoon uit China te halen. Zelfs als je er bij rekent dat je 20 euro moet betalen als je een rma hebt.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:39:
[...]
Dat het € 20 kost om terug te sturen houdt je wel tegen om terug te sturen vanwege dode pixels of krassen op de behuizing enzo.
Ik kocht mijn Nexus 7 bij de media markt, mijn eerste model had een kapotte auto helderheid en mijn tweede een dode pixel, dus weer geruild en mijn laatste had minimale screenlift.
Als dit bij een smartphone of tablet uit China voor zou komen dan zou ik het accepteren omdat het duur is om het weer terug te sturen, de kans op een doa lijkt me eigenlijk hogere met een merk als Jiayu en UMI dan met bijvoorbeeld de A merken.
Verwijderd
Het is gewoon een nadeel. Ik heb dan wel de luxe dat ik een periode in China was toen ik mijn Huawei Honor 2 kocht, dus als daar iets mis mee was kon ik het in China via een koerier regelen.Samiej6 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:48:
[...]
Tsja, dan zal je dus zelf de keus moeten maken of je het risico wel/niet wilt nemen. Het blijft natuurlijk goedkoop om een telefoon uit China te halen. Zelfs als je er bij rekent dat je 20 euro moet betalen als je een rma hebt.
Maar sommige Chinese merken zijn gewoon van mindere kwaliteit dat je issues eigenlijk maar op de koop toe moet nemen, de Vido N90S tablet van mijn moeder had al krassen en twee van die vreemde licht punten in het scherm.
Ik zie hier dan weer verhalen langs komen van ringetjes die van de telefoon vallen of 3.5mm jackets die los laten ( Neomobile N02 ).
Verwijderd
Quadrant en Antutu scores van mijn C2:
https://docs.google.com/f...mVk5Ld2s/edit?usp=sharing
Tevens een foto met de camera gemaakt:
https://docs.google.com/f...zeVJHaGM/edit?usp=sharing
Binnen maakt de camera wat mindere fotos. Ik heb helaas maar een voorbeeld op dit moment van een foto met de HDR modus.
Binnen maakt de camera wat mindere fotos. Ik heb helaas maar een voorbeeld op dit moment van een foto met de HDR modus.
Ben zeer benieuwd naar je accuduur..Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:35:
Verwijderd
Met de powerknop en volume down maak je screenshots, dus ook van die scores, dus dat hoeft echt niet met een foto camera.
Mijn iOcean van $220 haalt 12000 op Antutu. Komt het omdat de rom van de Zopo C2 niet geoptimaliseerd is zoals voor de Zopo ZP920?Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:35:
Verwijderd
Antutu score is leuk voor het totaal plaatje, maar daarnaast kun je beter CF-Bench draaien om de CPU te benchmarken en voor de GPU kun je Nenamark 2 draaien en GL Benchmark 2.5 met Egypt HD 2.5 benchmark.
En 3Dmark is ook wel leuk.
En 3Dmark is ook wel leuk.
Verwijderd
Heb het net geprobeerd. Het lijkt bij mij niet de oplossing te zijn.Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:48:
[...]
Hier al naar gekeken? http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+Nederland
Werkte perfect voor mij (T-Mobile)
Ik alles ingesteld en dan komt bij mijn bereik van mijn provider een r en een g te staan.
Ik heb overigens tele2.
Roaming al aan staan?Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:03:
[...]
Heb het net geprobeerd. Het lijkt bij mij niet de oplossing te zijn.
Ik alles ingesteld en dan komt bij mijn bereik van mijn provider een r en een g te staan.
Ik heb overigens tele2.
Is nodig voor tele2 in nederland.
Verwijderd
Stond al aan. Nu opnieuw aangezet. Als hij dit vezend is het opgelost.dutchgio schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:07:
[...]
Roaming al aan staan?
Is nodig voor tele2 in nederland.
Wat is er mis met deze?
Dealextreme ISA A19 Dual core
De 512mb ram? Wat merk je daarvan? telefoon traag als dikke poep?
Bij mij is het kabeltje naar de speaker bagger. Misschien een keer door iemand laten solderen. Bellen gaat prima, maar je hoort hem nu vaak niet over gaan en bij het afspelen van geluid/video heb ik vaak geen geluid omdat de speaker geen contact maak. Een beetje duwen op de achterkant lost het dan wel op, maar niet echt kwalitatief 
De flits is gewoon een ledje, wat moet je daar van verwachten dan? Sowieso is het erg wit licht.
Mijn oude Sony X8 heeft al vele klappen gehad (ontbreken hele stukken plastic aan de hoeken), maar alles functioneerd daar nog van aan scherm, knoppen en geluid.
De flits is gewoon een ledje, wat moet je daar van verwachten dan? Sowieso is het erg wit licht.
Mijn oude Sony X8 heeft al vele klappen gehad (ontbreken hele stukken plastic aan de hoeken), maar alles functioneerd daar nog van aan scherm, knoppen en geluid.
512 MB ram heb ik ook (andere telefoon hoor, het is een Galaxy Note kloon), merk er weinig van. Ik kan gewoon games als Carmagadon goed spelen en apps kun je verplaatsen naar een ander deel van het telefoongeheugen (die komen standaard ook in die 512 MB).rikislief schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:21:
Wat is er mis met deze?
[ Voor 45% gewijzigd door Marzman op 16-05-2013 12:25 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
RAM != ROM opslagMarzman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:22:
512 MB ram heb ik ook (andere telefoon hoor, het is een Galaxy Note kloon), merk er weinig van. Ik kan gewoon games als Carmagadon goed spelen en apps kun je verplaatsen naar een ander deel van het telefoongeheugen (die komen standaard ook in die 512 MB).
[ Voor 1% gewijzigd door M-Opensource op 16-05-2013 12:36 . Reden: (term opslag is beter in deze context) ]
"Find what you love and let it kill you"
Gister de iOcean X7 ontvangen zonder belasting.
Vandaag een tablet ontvangen en ook al geen belasting.
Zo is China shoppen wel erg voordelig! Ook al reken ik het van te voren erbij.
Waar heb je de bestelling gedaan? Wil de Iocean of de Star s5Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:33:
iOcean op Antelife, tablet op Focalpriceariedude schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:35:
[...]
Waar heb je de bestelling gedaan? Wil de Iocean of de Star s5
Kom je nog met een review/unboxing of iets in die trend van de iOcean? Ben erg benieuwd;)Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:33:
Verwijderd
Ik heb ook eentje gehad uit de star serie maar deze vond ik qualitatief niet super.ariedude schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:35:
[...]
Waar heb je de bestelling gedaan? Wil de Iocean of de Star s5
Als je deze wilt nemen zal ik eerst even wat reviews bekijken.
Reactie uit GOT topic zijn redelijk positief. Iocean niet veel duurder maar wellicht minder roms beschikbaar.
Verwijderd
Telefoon wordt vaak tijdelijk wat sneller van resetten.rikislief schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:21:
Wat is er mis met deze?
Rom is intern geheugen. Ram is opslag voor draaiende apps in achtergrond. 512mb zou genoeg moeten zijn, de galaxy s3 beschikt ook over 1gig ram.
Wat voor dual core heb je?
Grapje zeker?Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:
[...]
Telefoon wordt vaak tijdelijk wat sneller van resetten.
Rom is intern geheugen. Ram is opslag voor draaiende apps in achtergrond. 512mb zou genoeg moeten zijn, de galaxy s3 beschikt ook over 512mb ram.
Processor MT6577, Dual-Core, 1.0GHzVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:
[...]
Rom is intern geheugen. Ram is opslag voor draaiende apps in achtergrond. 512mb zou genoeg moeten zijn, de galaxy s3 beschikt ook over 512mb ram.
CPU Type Dual-Core
GPU PowerVR SGX 531
Verwijderd
Inderdaad klopt niet. Dacht dat ik 512mb ram had gezien bij een vriend. Deze is ong. 1gig
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:
[...]
druk en typefouten voorbehouden
Verwijderd
1gig dual core is het minimum van dual core.rikislief schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Processor MT6577, Dual-Core, 1.0GHz
CPU Type Dual-Core
GPU PowerVR SGX 531
Als je hem veel gebruikt is hij waarschijnlijk gewoon niet gemaakt voor je.
Hij is als vervanging van mijn samsung galaxy Y. Mijn irritatie bij die telefoon is met name over de lage hoeveelheid interne opslag. Zo te zien zou deze telefoon daar in ieder geval beter in moeten zijnVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:14:
[...]
1gig dual core is het minimum van dual core.
Als de chinese telefoon gewoon soepel draait vind ik het al snel prima
Ook dat klopt niet, er bestaan ook dualcore's van 800mhz, zit in een budget toestel van samsung dacht ik.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:14:
[...]
1gig dual core is het minimum van dual core.
Ik heb wel wat geplaatst in het iOcean X7 topicStevoMark10 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:47:
[...]
Kom je nog met een review/unboxing of iets in die trend van de iOcean? Ben erg benieuwd;)
Verwijderd
Je kunt zeggen wat je wilt maar deze zijn dan zeldzaam.dutchgio schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:18:
[...]
Ook dat klopt niet, er bestaan ook dualcore's van 800mhz, zit in een budget toestel van samsung dacht ik.
Bij enkele processors heb je verschillende 0.8gig processors zoals de ace.
Maar bij dual core is bijna alles 1gig tot 1.9
De S3 heeft 1gb ram.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:
[...]
Of 2 bij de 4G versie.Mother_lepard schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:13:
De S3 heeft 1gb ram.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ondertussen ben ik enkele weken verder met mijn G2S, super tevreden van het toestel, alleen die **** gps werkt op mijn zenuwen
. De trage fix is nog op te lossen met verschillende tools, maar de nauwkeurigheid eenmaal er een fix is, is niet bruikbaar.
Dus met pijn in het hart ga ik hem weer van de hand doen. Probleem nu is, welke telefoon moet de opvolger worden. Ik heb niet veel eisen, maar toch heb ik precies maar een beperkte keuze :
De eisen :
- 4" scherm, groter is te groot
-Jelly bean
-IPS scherm
-Geen mtk soc, (gps weet je wel)
-Niet duurder dan wat ik 2de hands kan krijgen voor mijn g2s
De keuze :
Precies alleen de huawei ascend y300.
Nu kan ik die kopen in het verre oosten voor 140$, als ik dat omreken naar € + btw +kosten, kom ik aardig in de buurt van de 150€ dat er in België gevraagd word. Dus kopen in België (al niet meer zo spannend
)
Is er iemand die deze telefoon al heeft, en zijn ervaringen wil delen, graag ook van de gps (screenshot van gpstest zou mooi zijn.
-De 512MB ram, daar valt mee te leven veronderstel ik? Ik doe er ook niet zo veel spannends mee, vnml surfen, mail, en ohja ook bellen en sms
Dus met pijn in het hart ga ik hem weer van de hand doen. Probleem nu is, welke telefoon moet de opvolger worden. Ik heb niet veel eisen, maar toch heb ik precies maar een beperkte keuze :
De eisen :
- 4" scherm, groter is te groot
-Jelly bean
-IPS scherm
-Geen mtk soc, (gps weet je wel)
-Niet duurder dan wat ik 2de hands kan krijgen voor mijn g2s
De keuze :
Precies alleen de huawei ascend y300.
Nu kan ik die kopen in het verre oosten voor 140$, als ik dat omreken naar € + btw +kosten, kom ik aardig in de buurt van de 150€ dat er in België gevraagd word. Dus kopen in België (al niet meer zo spannend
Is er iemand die deze telefoon al heeft, en zijn ervaringen wil delen, graag ook van de gps (screenshot van gpstest zou mooi zijn.
-De 512MB ram, daar valt mee te leven veronderstel ik? Ik doe er ook niet zo veel spannends mee, vnml surfen, mail, en ohja ook bellen en sms
Verwijderd
Als je Mediatek chip sets uitsluit blijven alleen de Samsung chips over en Tegra3 en Huawei. Overigens heeft mijn huawei honor 2 uitstekende GPS ontvangst, dat werkte zelf goed in China en daar werkte GPS nooit echt goed met mijn vorige telefoons, HTC Evo 3D, HTC Desire HD, iPhone 3G.
Komt denk ik mede door glonass dat de GPS zo goed werkt.
Komt denk ik mede door glonass dat de GPS zo goed werkt.
Beginnend bij maximaal 4 inch sluit je al ruim 90 procent van de chinaphones uit, dus misschien moet je er eens goed over nadenken of je dat wel echt wilt stellen als maximum.
Als je dan ook nog mediatek chipsets uitsluit blijft er in china erg weinig over. En dat terwijl gps op de mt6589 prima werkt.
Mijn advies: stel je eisen aan, want nu sluit je bijna alle toestellen uit.
Als je dan ook nog mediatek chipsets uitsluit blijft er in china erg weinig over. En dat terwijl gps op de mt6589 prima werkt.
Mijn advies: stel je eisen aan, want nu sluit je bijna alle toestellen uit.
Verwijderd
De mt6589 heeft natuurlijk geen glonass ondersteuning of wel? Ik denk dat glonass de GPS ontvangst echt drastisch verbeterd.
Glonass is niet nodig als je gewoon een goede GPS chip hebt met een goede GPS antenne. Voor consumentengebruik is over het algemeen Glonass overbodig.
Verwijderd
Het zorgt gewoon voor nog betere ontvangst, het is inderdaad geen must, maar wel handig als je het hebt.
Gewoon een 2e gps netwerk, alleen dan de Russische ipv de Amerikaanse versie.
Altijd handig, mocht je om een of andere reden slechte ontvangst hebben bij een, dan heb je de andere nog. Toch?
Altijd handig, mocht je om een of andere reden slechte ontvangst hebben bij een, dan heb je de andere nog. Toch?
Mijn Zopo haalt net de 12.000 niet, maar een bescheiden 11631. Wellicht dat er nog een update komt.Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:50:
[...]
Mijn iOcean van $220 haalt 12000 op Antutu. Komt het omdat de rom van de Zopo C2 niet geoptimaliseerd is zoals voor de Zopo ZP920?
Ik krijg de APN maar niet ingesteld op mijn Jiayu G3 (provider tele2)
Iemand enig idee hoe ik het moet doen. Heb het internet al afgestruind..
(heb uberhaupt nog nooit apn ingesteld.)
[ Voor 12% gewijzigd door Noviomagus97 op 16-05-2013 19:55 ]
Zal toch een beetje allemaal hetzelfde zijn of niet ??
Mischien heb je er ook niets aan hoor .maar vond het zo 123
https://forum.tele2.nl/mo...instellingen-tele2-10189/
woutje p schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:55:
Ik krijg de APN maar niet ingesteld op mijn Jiayu G3 (provider tele2)
Danku!diquan2001 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:04:
Zal toch een beetje allemaal hetzelfde zijn of niet ??
[...]
Ik wist niet hoe ik bij het APN menu kwam

edit: hoe krijg ik hem nu aan? Normaal komt er toch een 3G icoontje boven in die slide balk laat maar zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Noviomagus97 op 16-05-2013 20:11 ]
Ik kan de google apps niet openen. Weet iemand hoe ik de rechten van google apps kan veranderen? Ik gebruik de laatste versie van Lenovo (0110_130509) voor de K860i.
[ Voor 20% gewijzigd door Ruben_1988 op 16-05-2013 21:25 ]
De Oppo Find 5 is inmiddels in Nederland te bestellen bij www.mobifocus.nl De goedkoopste versie kost €459,- Ik neem aan dat er wel Nederlandse garantie op zit als je die hier besteld?
Eigenlijk alles wat ik bestel uit china gaat niet meer terug naar china .
Ik koop echt niet daar om de garantie te gaan gebruiken mocht er eens iets stuk gaan .
Dat is dan gewoon jammer maar terugsturen kost gewoon teveel vind ik zelf .
Ik koop echt niet daar om de garantie te gaan gebruiken mocht er eens iets stuk gaan .
Dat is dan gewoon jammer maar terugsturen kost gewoon teveel vind ik zelf .
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:51:
En als ie nou DOA is?
Of het touchscreen werkt maar half?
Dan moet je hem wel terugsturen naar China, of hier laten repareren op eigen kosten?
Krijg je de verzendkosten niet vergoed dan?
Of het touchscreen werkt maar half?
Dan moet je hem wel terugsturen naar China, of hier laten repareren op eigen kosten?
Krijg je de verzendkosten niet vergoed dan?
Dat zeg ik, je kan de programma's verplaatsen naar opslag maar standaard komen ze in wat als RAM geadverteerd wordt. In ieder geval bij mijn telefoon werkt dit zo.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je gaf aan dat apps standaard in de 512 mb RAM komen, ze komen op de interne opslag, dat is iets anders dan RAM.Marzman schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:54:
[...]
Dat zeg ik, je kan de programma's verplaatsen naar opslag maar standaard komen ze in wat als RAM geadverteerd wordt. In ieder geval bij mijn telefoon werkt dit zo.
Marzman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:22:
512 MB ram heb ik ook (andere telefoon hoor, het is een Galaxy Note kloon), merk er weinig van. Ik kan gewoon games als Carmagadon goed spelen en apps kun je verplaatsen naar een ander deel van het telefoongeheugen (die komen standaard ook in die 512 MB).
[ Voor 32% gewijzigd door M-Opensource op 17-05-2013 09:45 ]
"Find what you love and let it kill you"
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.