Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wodka the cat schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:50:
Voor de mensen met een Star S5: heb met dank aan een post op XDA via *#*#3646633#*#* 'het volumeniveau van de interne speaker aangepast. Inkomende calls zijn nu een stuk beter te verstaan.
Dat zou wel handig zijn. Ben het nu aan het proberen, maar ik kom er niet helemaal uit. Wat moet ik precies aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-08 14:15
Damn. Ben het nu zelf ook kwijt. Geloof onder Type: Mic, Levvel: 0, Value naar 160. Kan tot max 255.
Beetje mee spelen maar tot je het gewenste effect bereikt hebt.
Wie het precies weet, mag het zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:14
Dit ziet er ook niet verkeerd uit! http://www.chinapadmall.c...-smart-phone#.UXaGnZMqxmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een paar kanttekeningen:
- 1,5ghz quadcore die niet nader wordt genoemd
- 2680mah batterij > nogal raar getal?!
- htc sense gekopieerd
- ze beweren dat ie 1280x720 heeft maar antutu geeft 1920x1080 aan. Mogelijk is er dus mee 'gesjoemeld'.
- slechts 89mb vrij van 2gb RAM? Daar gaat iets mis.
- de CPU is een msm8960. Mediatek chipsets hebben problemen met 2gb ram en de quadcore heet mtk6589, nividia zijn quadcore chips heten tegra 4. De naam msm.... Doet vermoeden dat het om een chip van qualcomm gaat. Echter is de msm8960 een dualcore en geen quadcore en heeft deze een adreno 205 GPU en geen povervr sgx531.
Ik heb zo mijn twijfels hierover, en vermoed dat sommige getalletjes niet helemaal kloppen, met name de batterij, ram geheugen, resolutie, en processor snelheid en aantal cores ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
StevoMark10 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:19:
[...]

Heeft ie Dual-sim of gewoon normaal?
De Nederlandse/Europese versie heeft geen dual sim helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
na lang dubben ben ik voor de zopo c2 gegaan bij pandawill. volgens de beschrijving flashen zij android erop tenzij anders aangegeven. zo niet kan ik dat best zelf.

2 stuks, allebei los met Fedex laten verzenden. Nu maar hopen dat er minstens 1 doorglipt, anders was ik met een enkel pakje goedkoper uit...

als hij binnen is zal ik een korte review doen. Ik ben zelf aardig benieuwd naar de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
Heb laatst een Jiayu G2S voor mijn vrouw gekocht, en ben blij verrast met de kwaliteit van het toestel.

Hier gekocht: http://www.aliexpress.com/snapshot/225072665.html
Heb voor de zekerheid op de website van Desoon gekeken, en het zag er wel redelijk betrouwbaar uit. Er staat zelfs een foto van hun testing room op :)
Ze reageerden ook snel op emails.

Korte (maar rommelige) review:
Telefoon voelt vrij zwaar aan, maar er zit dan ook een 2200 MAh accu in. Met de accu doe je ongeveer 2 dagen, wat ik zelf heel goed vind. De band om telefoon voelt aan als echt metaal, en ik meen me ook te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat dat ook zo is. Correct me if I'm wrong. Vind het zelf niet zo erg belangrijk eigenlijk.

Dual SIM werkt erg goed en prettig, geen problemen met T-mobile (+internet) en Vodafone SIM naast elkaar.
Hoefde geen rare trucs uit te voeren om het aan de praat te krijgen.

Scherm is niet heel fel, maar wel mooi en scherp. Kijkhoeken zijn erg goed.
Wat me opviel was dat er al een screen protector op de telefoon zat, die zo netjes gemonteerd was, dat ik er even over deed voordat ik het in de gaten had die hij er op zat :) Ook zat er een 2e accu bij, een acculader, usb kabel, nog een screen protector, een back cover. Gewoon heel erg compleet.

Ook is de telefoon standaard geroot (dat vind ik dus wel echt heel fijn), en is de play store aanwezig.

Alleen de GPS is niet heel goed. Door aGPS en EPO aan te zetten al wel een stuk beter, en na het uitvoeren van FasterGPS eigenlijk helemaal niet slecht. Maar niet te vergelijken met mijn Note 10.1 die binnen een paar seconden een fix heeft met 16 satellieten, itt de G2s die moeizaam 7 ziet en een fix op een deel daarvan. Ook verliest hij wel eens zijn fix, maar navigeren is mogelijk met deze telefoon.

Telfoon voelt snel genoeg aan, zeker in vergelijing met mijn stokoude SGS 1. Installeren van apps gaat heel snel, en is te vergelijken met de snelheid van de Note 10.1. Dit is op de SGS 1 echt tergend traag, dus vandaar dat het me opviel.

Camera is prima, alleen zit er wel een pasteleffect (water color) effect over de foto's. Dit kan je verminderen door de telefoon op 3MP te zetten. Vind ik zelf meer dan genoeg voor een telefoonfotootje. Ook foto's binnenshuis zijn goed genoeg. Verwacht echter geen DSLR kwaliteit.
Camera slaat standaard de foto's op op de externe kaart(!).

Ook Sygic installeerde de kaarten standaard op mijn 32Gb kaartje. Dat viel me op, weet niet of het standaard gedrag is.
Dus ondanks dat de telefoon een 4Gb ROM heeft, heb je er eigenlijk geen last van.

Ik was 160euro kwijt voor de telefoon, en moest aan de deur nog 26 euro betalen.

Conclusie: Veel telefoon voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenvv2 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:10:
na lang dubben ben ik voor de zopo c2 gegaan bij pandawill. volgens de beschrijving flashen zij android erop tenzij anders aangegeven. zo niet kan ik dat best zelf.

2 stuks, allebei los met Fedex laten verzenden. Nu maar hopen dat er minstens 1 doorglipt, anders was ik met een enkel pakje goedkoper uit...

als hij binnen is zal ik een korte review doen. Ik ben zelf aardig benieuwd naar de camera.
Volgens mij flashden hun pas android nadat je dit zelf hebt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:07:
[...]

Volgens mij flashden hun pas android nadat je dit zelf hebt aangegeven.
Nee wordt standaard geleverd met Android tenzij je zelf aangeeft dat je Aliyun wilt.
''This ZOPO C2 phone comes with Aliyun OS and has only English and Chinese language, but most customers want the Android OS and multi-language, so we will flash all the C2 phone to Android OS version with multi-language in advance''

En bij Antelife ook
''we get it with Aliyun OS, but we will install the Android 4.2 before send to you, because the aliyun OS only have Chinese and English''.

''Zopo C2 embraces Aliyun OS, boasts 5-inch 1080p display, 5MP front camera , memory 1gb ram+ 4gb rom, it was design for China Home Market users, AliYun subsidy usd32.7 for each ZOPO C2,that is why much cheaper then the intermational version zp980''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Misschien een tikje offtopic, maar ik plaats het toch hier even.
Ik ben op zoek naar een goede power bank. Het liefst eentje meer meer dan 7500mah aan capaciteit. Weet iemand wat de goede (Chinese) merken zijn? Ik heb goede verhalen gelezen over Pisen, maar die zijn nog best prijzig. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:10
ErrieR schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:57:
Heb laatst een Jiayu G2S voor mijn vrouw gekocht, en ben blij verrast met de kwaliteit van het toestel.

Hier gekocht: http://www.aliexpress.com/snapshot/225072665.html
Heb voor de zekerheid op de website van Desoon gekeken, en het zag er wel redelijk betrouwbaar uit. Er staat zelfs een foto van hun testing room op :)
Ze reageerden ook snel op emails.

Korte (maar rommelige) review:
Telefoon voelt vrij zwaar aan, maar er zit dan ook een 2200 MAh accu in. Met de accu doe je ongeveer 2 dagen, wat ik zelf heel goed vind. De band om telefoon voelt aan als echt metaal, en ik meen me ook te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat dat ook zo is. Correct me if I'm wrong. Vind het zelf niet zo erg belangrijk eigenlijk.

Dual SIM werkt erg goed en prettig, geen problemen met T-mobile (+internet) en Vodafone SIM naast elkaar.
Hoefde geen rare trucs uit te voeren om het aan de praat te krijgen.

Scherm is niet heel fel, maar wel mooi en scherp. Kijkhoeken zijn erg goed.
Wat me opviel was dat er al een screen protector op de telefoon zat, die zo netjes gemonteerd was, dat ik er even over deed voordat ik het in de gaten had die hij er op zat :) Ook zat er een 2e accu bij, een acculader, usb kabel, nog een screen protector, een back cover. Gewoon heel erg compleet.

Ook is de telefoon standaard geroot (dat vind ik dus wel echt heel fijn), en is de play store aanwezig.

Alleen de GPS is niet heel goed. Door aGPS en EPO aan te zetten al wel een stuk beter, en na het uitvoeren van FasterGPS eigenlijk helemaal niet slecht. Maar niet te vergelijken met mijn Note 10.1 die binnen een paar seconden een fix heeft met 16 satellieten, itt de G2s die moeizaam 7 ziet en een fix op een deel daarvan. Ook verliest hij wel eens zijn fix, maar navigeren is mogelijk met deze telefoon.

Telfoon voelt snel genoeg aan, zeker in vergelijing met mijn stokoude SGS 1. Installeren van apps gaat heel snel, en is te vergelijken met de snelheid van de Note 10.1. Dit is op de SGS 1 echt tergend traag, dus vandaar dat het me opviel.

Camera is prima, alleen zit er wel een pasteleffect (water color) effect over de foto's. Dit kan je verminderen door de telefoon op 3MP te zetten. Vind ik zelf meer dan genoeg voor een telefoonfotootje. Ook foto's binnenshuis zijn goed genoeg. Verwacht echter geen DSLR kwaliteit.
Camera slaat standaard de foto's op op de externe kaart(!).

Ook Sygic installeerde de kaarten standaard op mijn 32Gb kaartje. Dat viel me op, weet niet of het standaard gedrag is.
Dus ondanks dat de telefoon een 4Gb ROM heeft, heb je er eigenlijk geen last van.

Ik was 160euro kwijt voor de telefoon, en moest aan de deur nog 26 euro betalen.

Conclusie: Veel telefoon voor je geld.
Cool, thanks voor de review. Zit er aan te denken om deze op korte termijn ook te halen, maar ik heb ook verhalen gelezen over screen jumps. Schijnt een hardware matig probleem te zijn, jullie dus geen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Op 11-4 deze besteld: http://dx.com/p/bedove-x2...and-dual-sim-black-163557

Een uurtje geleden hier binnengekomen, is geloof ik wel lekker rap. Geen gedoe met douane, gewoon de standaard gratis airmail gekozen. De telefoon is niet slecht voor de €113 nogwat die ik ervoor betaald heb. Zo lust ik er nog wel een paar. Mijn broertje zegt dat het een standaard Android is, de versie is 4.1.2.

Reageert lekker vlot, scherm is prima qua helderheid en kleur, een stuk beter dan de Cubot A8809. Kijkhoeken zijn prima, al is het niet super meer bij meer dan 45 graden, valt wat tegen qua scherpte, maar goed dat was te verwachten. Voelt zwaar genoeg aan, de achterkant is wel goedkoop plastic, niet heel fijn bij het wisselen van de accu's. Zitten 2 accu's in de verpakking. Ik vind hem net niet/wel te groot. Ik twijfel een beetje, lomp is het wel, 4,5 inch.

Dual sim, ook wel handig als je dat nodig heb. Webpagina's laden vlot, al haalt deze het niet bij andere toestellen. Maar daar betaal je dan ook minimaal €100 extra voor, en meestal meer dan dat.

Eerste keer dat ik in China koop na lang lurken in dit topic(buiten 10 tubes van die glowsticks, maar dat was meer om uit te proberen qua bestellen en tijd enzo), al met al ben ik wel tevreden. Dit is voor herhaling vatbaar. Nu nog een goede sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
neilpad schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:28:
[...]

Cool, thanks voor de review. Zit er aan te denken om deze op korte termijn ook te halen, maar ik heb ook verhalen gelezen over screen jumps. Schijnt een hardware matig probleem te zijn, jullie dus geen last van gehad?
Indien je 'm wilt halen. BIj Antelife kost-ie momenteel 155usd (http://www.antelife.com/j...e-black.html#.UXbKhsov6s8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
neilpad schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:28:
[...]

Fijn dat iemand er iets aan heeft :)
Ik geloof dat de 1e batches van deze telefoon er last van hadden. Die van ons in ieder geval niet.
Treedt ook alleen maar op als je het scherm lang ingedrukt houdt, niet bij gewoon klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-12-2024
....edit verkeerde topic...

[ Voor 84% gewijzigd door bartjaap op 23-04-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Een tijd geleden bleek er toch een 4,3"-telefoon te zijn hier met de MTK6589 voor een spotprijs? Iemand had 'em besteld, maar kan niks meer achterhalen qua naam v.d. telefoon e.d.

Was die telefoon nog wat of was het een valse?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
GS88 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 01:40:
Een tijd geleden bleek er toch een 4,3"-telefoon te zijn hier met de MTK6589 voor een spotprijs? Iemand had 'em besteld, maar kan niks meer achterhalen qua naam v.d. telefoon e.d.

Was die telefoon nog wat of was het een valse?
o.a. ik heb die telefoon besteld. De specs klopten niet helemaal, maar dat had ik ook niet verwacht voor die prijs :P.

Volgens TaoBao zou het idd een 720p 4,3" met een mTK6589 zijn maar het was een 4,3" 800x480 met een MTK6577. Maar moet zeggen dat het een vlotte telefoon was! Stond android 4.0.4 op met allemaal chinese meuk. Ik heb die chinese apps verwijderd, telefoon geroot en Google Play erop gezet en daarna draaide het prima allemaal.

Alleen wou ik de telefoon aan mijn vriendin geven omdat haar Galaxy S kuren heeft maar die vond de telefoon te groot. Dus heb de telefoon verkocht aan een collega die er nu heel blij mee is.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 14-09 20:45
Gabliboeba schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:54:
[...]
Indien je 'm wilt halen. BIj Antelife kost-ie momenteel 155usd (http://www.antelife.com/j...e-black.html#.UXbKhsov6s8)
Bedankt voor de tip!
Ik heb hem net dan maar besteld!
Ik heb op dit moment nog de Jiayu G3, wat voor mij echt een prima toestel is, alleen iets te groot.
Ik hoop dus dat de G2s het zelfde zal zijn qua gebruiksgemak, maar dan net ff wat kleiner ;). Wellicht is hij zelfs nog iets sneller door de lagere resolutie! :D

Binnenkort heb ik dus een Jiayu G3 te koop, met android 4.1.2 (de officiele Beta) en waarbij de volgende gebruiker de zekerheid heeft dat alles werkt (inclusief gps (matig, zoals alle mtk6577 toestellen)).

Zodra ik hem binnen heb zal ik even een vergelijkend waren onderzoekje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Laatst online: 14-09 23:51
Smobbo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:00:
[...]

Bedankt voor de tip!
Ik heb op dit moment nog de Jiayu G3, wat voor mij echt een prima toestel is, alleen iets te groot.
Ik hoop dus dat de G2s het zelfde zal zijn qua gebruiksgemak, maar dan net ff wat kleiner ;). Wellicht is hij zelfs nog iets sneller door de lagere resolutie! :D

Binnenkort heb ik dus een Jiayu G3 te koop, met android 4.1.2 (de officiele Beta) en waarbij de volgende gebruiker de zekerheid heeft dat alles werkt (inclusief gps (matig, zoals alle mtk6577 toestellen)).

Volgens een youtube fimpje die ik vorige week zag scoorde die hoger in antutu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik ben gezwicht voor de Star S5. Goede deal kunnen maken via Aliexpress, maar excl. screen protector en gel case. Heeft iemand al ervaring met Butterfly cases/protectors op de S5?

Never mind, past beter in het Star x920 topic.

[ Voor 13% gewijzigd door pleasure op 24-04-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
benbaba schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:16:
[...]

Nee wordt standaard geleverd met Android tenzij je zelf aangeeft dat je Aliyun wilt.
''This ZOPO C2 phone comes with Aliyun OS and has only English and Chinese language, but most customers want the Android OS and multi-language, so we will flash all the C2 phone to Android OS version with multi-language in advance''

En bij Antelife ook
''we get it with Aliyun OS, but we will install the Android 4.2 before send to you, because the aliyun OS only have Chinese and English''.

''Zopo C2 embraces Aliyun OS, boasts 5-inch 1080p display, 5MP front camera , memory 1gb ram+ 4gb rom, it was design for China Home Market users, AliYun subsidy usd32.7 for each ZOPO C2,that is why much cheaper then the intermational version zp980''
Die tekst bij pandawill stond de middag dat ík bestelde nog andersom (ali standaard), maar dat hebben ze een paar uur later veranderd. Eens zien wat er straks opstaat, verzending zal ongetwijfeld 2 mei pas zijn, net als de andere webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:55
[...]

Bedankt voor de tip!

Ik heb wel interesse in die G3. Mijn G2s is namelijk bricked...

Whatever you do, probeer dat ding niet te encypteren: ergens rond 15% rebootte hij namelijk en was het gedaan met spelen... na booten werd er gevraagd om de code om te decrypteren maar daarna rebootte hij gewoon weer. Al mijn pogingen tot opnieuw flashen zijn gefaald...

Mijn algemene ervaring van de G2 was positief, het was weliswaar mijn eerste smartphone. Wifi vond ik wel instabiel, scherm is slecht leesbaar in de zon en de camera is onder de middelmaat, zeker in slechte lichtcondities. De snelheid van het toestel is daarentegen zeer aangenaam, nooit haperingen of iets dergelijks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:54

jurma

simply connecting...

Na lang wikken en wegen, ga ik ook de gok wagen aangezien het wel heel lang zal duren voordat er Windows Phone duo sim zal zijn.
Heb dus net bij pandawill een Star S5 besteld, waarna ik me Lumia 710 (zakelijk) en 800 (prive) weg kan doen.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawk
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12-2020
Beste tweakers,

Dit is mijn eerste post.

Ik heb bij zopomobileshop op 22/04/13 een bestelling gedaan via paypal.

Ik dacht dat ze de dag erna mijn bestelling direct zouden versturen. Dit was dus niet het geval!

Ze vroegen mij eerste een confirmatie dat ik wel degelijk de telefoon besteld had. Dit was dus een serieuze vertraging op mijn order. Ik stuur terug dat ik inderdaad de bestelling heb gedaan.

Nu vandaag 24/04/13 krijg ik een mail terug dat ze mijn bestelling niet kunnen doorvoeren omdat de camera's van de telefoons zouden op zijn!!!
Er zou een vertraging van 10 dagen op mijn bestelling zijn gekomen terwijl op de moment van bestelling mijn telefoon WEL in stock was.

Gewoon door hun idiote confirmatie kan ik mijn telefoon dus pas binnen 15-16 dagen krijgen!

KAN dit wel zomaar?

Dit is de mail-wisseling.
--------------------------------------

"Hi ***************,

You have received a new message from ZOPO MOBILE RETAIL SHOP regarding your order #****.

Hello,
Thank you for your kind order ZOPO mobile phone
In order to protect your transaction security and confirm the order was made by yourself on our website. Please kindly send us the information as the followings:
What items did you order?
-
What’s your PayPal registered shipping address?
-
Please reply the information with your PayPal email.
This is our email: wonderfone@gmail.com
Shipping will be handled as soon as possible when we got your kind confirmation.

if you want to ship the parcel in 24hours, please make the payment by western union or Money Gram.

Thank you for your cooperation.
Good day.

Jessica
Zopo Mobile Team"

------------------------------------

"Dear Jessica,

I have ordered this trough my Paypal account. I don't know whye I should confirm this payment, this is an enormous delay on my order!

It should have already been shipped this morning if you didn't ask me for my confirmation. YES I ordered the ZP980 phone on your website with Paypal. I hope you are able to put a little speed behind my shipment because this definatly slowed things down.

What I ordered:

ZOPO ZP980 16GB 5 inch Full HD 13 MP Camera MT6589 Android Smartphone - Color : Black, Enjoy Free ship : Free Gift (16G+B+Car Charger+Leather Case+Dock Charger+ S), For Car : None, Memory Card : None, Original Battery : Original Battery x 1, Screen protector : SCREEN PROTECTOR x 1 (+2.9USD), Shipping insurance : Yes (+5USD)

I also used the voucher code LOYAL.

This al was an order of 404.89$

My name is: Lawrence***********

My adress is:

So i am realy disappointed in the fact that i payed all of this money to get a mail in the morning saying that my shipment has been DELAYED because you guys need my confirmation!!!

I have never seen this before and i hope you will change something about this. I realy like the price of your phones and I can see by comments on forums that other users also are very pleased with the phones.

But please, if someone takes the time to put an order trough on your website with a paypal account, Don't make them confirm AGAIN, so the order gets delayed.

Well i hope this email was enough confirmation for you to ship my phone as fast as you can after this delay.

Have a very nice day Jessica.

Kind regards,

--------------------------------------------------

Hi Lawrence***********

You have received a new message from ZOPO MOBILE RETAIL SHOP regarding your order #*****.

Hello.
I am sorry to inform you the delay shipping for zp980.
As the shortage of the camera, zp980 will be out of stock about 10days.
The shipment will be handled after 12th May. I hope you can understand.
Sorry for the trouble and inconvenience.

Should any questions plz feel free to contact us.
Have a great day!
Yours Sincerely,
Jessica
ZopoMobile Team

------------------------------------------

Jessica,

NO, I can not understand this, I bought my phone when it was still in stock.

My order was entered BEFORE the website noted that there where not enough camera's.
This is false advertisement since the website said there where still enough phones in stock.

Also if you didn't delay my order asking me for confirmation i would have still had my phone shipped to me.

My statement is: Send me the phone, I know a company still has new phones in stock in case another phone comes in for repair and you can not fix it.

I'm not going to threaten with any excuses, only that the reputation of your company is on the line here.

Ship me the phone as fast as you can because you only have 3 business days left.

Regards,

Lawrence******

---------------------------------

Ik hoop dat ze op de laatste mail positief gaan reageren maar persoonlijk vind ik dit zeker niet ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat je voortaan eerst even informeren of een product werkelijk in stock is, 10 dagen vallen trouwens best wel mee, daar zie ik het probleem nog niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Lawk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:43:

Jessica,

My order was entered BEFORE the website noted that there where not enough camera's.
This is false advertisement since the website said there where still enough phones in stock.

Also if you didn't delay my order asking me for confirmation i would have still had my phone shipped to me.

My statement is: Send me the phone, I know a company still has new phones in stock in case another phone comes in for repair and you can not fix it.

I'm not going to threaten with any excuses, only that the reputation of your company is on the line here.

Ship me the phone as fast as you can because you only have 3 business days left.

Regards,

Lawrence******

---------------------------------[/small]

Ik hoop dat ze op de laatste mail positief gaan reageren maar persoonlijk vind ik dit zeker niet ok!
Ik snap dat je boos bent door de onnodige vertraging, maar je gaat er best hard in met je laatste mail. Ik vrees dat je niet echt op medewerking kan rekenen na zo'n mail.

Met die chinese telefoons is het altijd afwachten of ze op tijd verscheept worden en of ze uberhaupt wel op voorraad zijn, het is vervelend maar wel iets dat erbij hoort. Daarentegen heb je wel een erg lage prijs :)

Elke nadeel hep z'n voordeel...

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawk
dutchgio schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:48:
Laat je voortaan eerst even informeren of een product werkelijk in stock is, 10 dagen vallen trouwens best wel mee, daar zie ik het probleem nog niet van in.
Ik ben nog even op hun website gaan kijken en huppakee.

" User Andrey 2013-04-22 16:21:58
Which glass is in this model ZOPO ZP980?

ZOPO MOBILE RETAIL SHOP 2013-04-23 05:43:20
Hello Andrey, it's Full HD screen with 1920*1080 pixel display, the phone is in stock, looking forward to your order soon. have a nice day."

En dit was gisteren!! Een dag na* mijn bestelling!

*edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

Dat is het risico van telefoons via internet / China bestellen, als je een toestel meteen wilt hebben moet je hem maar een toestel kopen bij de lokale telecomboer.
Maar 15/16 dagen iets binnen krijgen vanuit China is niks mis mee, heb wel eens 1 a 2 maanden een keer moeten wachten voordat het geleverd was vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawk
jurma schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:57:
Dat is het risico van telefoons via internet / China bestellen, als je een toestel meteen wilt hebben moet je hem maar een toestel kopen bij de lokale telecomboer.
Maar 15/16 dagen iets binnen krijgen vanuit China is niks mis mee, heb wel eens 1 a 2 maanden een keer moeten wachten voordat het geleverd was vanuit China.
Mijn telefoon was besteld uit Italie, hiervoor betaalde ik dan ook ongeveer 20 euro extra voor. Op zopomobile krijg je de optie. Ofwel uit italie bestellen en je krijgt hem na 5 dagen.

Of je besteld hem vanuit China en je betaald minder voor de verzendkost maar je loopt dan wel de kans dat je tax moet betalen ook de verzending vanuit China duurt langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:47
Ik kan de gapps (google apps) niet openen op mijn Lenovo K860i. Bijvoorbeeld de Play Store. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Helaas heb ik het antwoord niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
teaser schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:12:
[...]

Ik heb wel interesse in die G3. Mijn G2s is namelijk bricked...

Whatever you do, probeer dat ding niet te encypteren: ergens rond 15% rebootte hij namelijk en was het gedaan met spelen... na booten werd er gevraagd om de code om te decrypteren maar daarna rebootte hij gewoon weer. Al mijn pogingen tot opnieuw flashen zijn gefaald...
Kijk ook eens hier. Echt bricken is namelijk niet eenvoudig 8). M.a.w. in veel gevallen in unbricken mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slecht nieuws voor iedereen die dacht een mooie cloon te kopen van een toestel dat niet in Nederland te koop was en hierdoor de cloon kochten, met de bewering dat niet zichtbaar was dat het om een cloon ging; de HTC butterfly komt uit in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

dutchgio schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:40:
Slecht nieuws voor iedereen die dacht een mooie cloon te kopen van een toestel dat niet in Nederland te koop was en hierdoor de cloon kochten, met de bewering dat niet zichtbaar was dat het om een cloon ging; de HTC butterfly komt uit in nederland.
Ja klopt, maar wel met een adviesprijs van 589 euro, is toch wel meer als 180 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

dutchgio schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:40:
Jajajaja las het net :X

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurma schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:59:
[...]

Ja klopt, maar wel met een adviesprijs van 589 euro, is toch wel meer als 180 euro ;)
Ik zal geen vergelijking geven van de specificaties, maar het gaat om het idee. Ik zei dat ik geen cloon koop(op een ps3 controller na) en toen gaven ze als redenering: "de butterfly is toch niet te koop in nederland en dus kan niemand zien dat ie 'nep' is. Mooi wel dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Nou daar ist hij weer hoor .

Dit keer trakteer ik jullie Tweakers :) Op een snelle Unboxing van de ???

Jiayu G2S MTK 6577T 1.2 Ghz 1Gb DDR Dual-Core .

Correctie Dual-Sim zag de 2e slot onderin niet 8)

http://youtu.be/oHBYbUHb-uI

Mischien is het nuttig voor sommigen hier op de Site..

[ Voor 10% gewijzigd door diquan2001 op 24-04-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:55
jobr schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:05:
[...]

Kijk ook eens hier. Echt bricken is namelijk niet eenvoudig 8). M.a.w. in veel gevallen in unbricken mogelijk.
Bedankt voor de tip, maar deze had ik al geprobeerd. Ik vrees dat ik in zo'n geval zit dat unbricken niet meer lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook een mail ontvangen van jiayu nederland(je leest het goed), die de officiele verkoper van jiayu toestellen in nederland gaat worden, is bezig met het opzetten van de site www.jiayunederland.nl
Ook hier worden ze genoemd, en het gaat dus om de officiele verkoper:
http://www.gizchina.com/2...distributors-listed-here/
"Beste .....(naam weggehaald),

We zijn op dit moment druk bezig met het invullen en opstarten van de website. Zodra deze volledig operationeel is zullen we u een bericht sturen. Bedankt voor uw geduld.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben aarzel niet om even contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Jiayu Nederland"
Met daaronder het bekende groene logo van Jiayu. Of het echt aantrekkelijk word weet ik niet, want de prijzen gaan vast richting die van nederlandse webshops, al bieden ze dan wel nederlandse ondersteuning en garantie, met het eventueel terugsturen bij een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:31
Ik kreeg onderstaande mail van Jiayu Nederland
Bedankt voor je interesse in Jiayu.

Wij zullen alle versies van de G4 beschikbaar hebben.

De prijzen worden op dit moment vastgesteld.

Helaas is er op dit moment geen voorraad. Zodra deze er is en de prijzen vast staan start de online verkoop. Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk volledig operationeel in Nederland te zijn.

Wat garantie betreft, deze verloopt zoals het er nu naar uitziet direct via Jiayu Nederland. Dit houdt in dat het Nederlands consumentenrecht wordt toegepast.

Zodra de website volledig operationeel is, de prijzen bekendstaan en er voldoende voorraad is zullen wij u een bericht sturen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben aarzel niet om even contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Jiayu Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:39:
Heb ook een mail ontvangen van jiayu nederland(je leest het goed), die de officiele verkoper van jiayu toestellen in nederland gaat worden, is bezig met het opzetten van de site www.jiayunederland.nl
[...]
Met daaronder het bekende groene logo van Jiayu. Of het echt aantrekkelijk word weet ik niet, want de prijzen gaan vast richting die van nederlandse webshops, al bieden ze dan wel nederlandse ondersteuning en garantie, met het eventueel terugsturen bij een defect.
Zal zoiets zijn waarschijnlijk:
Jiayu G2s €199,00
Jiayu G3: €219,90
Jiayu G4 Basic: €259,00

Bron: jiayumobileshop.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:39:

[...]

Jaja officiële verkoper, ik geloof er niks van. Jiayu is gewoon een van de vele shenzhen merken die gaan echt niet officieel via een Nederlandse verkoper verkopen.

Dit is gewoon iemand die mee wilt liften op de populariteit van Jiayu en stampt gewoon een website uit de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:10:
[...]

Jaja officiële verkoper, ik geloof er niks van. Jiayu is gewoon een van de vele shenzhen merken die gaan echt niet officieel via een Nederlandse verkoper verkopen.

Dit is gewoon iemand die mee wilt liften op de populariteit van Jiayu en stampt gewoon een website uit de grond.
De site staat ook vermeld op de Officiële site van Jiayu.
Ik denk dus dat het gewoon een erkend reseller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivo001 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:18:
[...]

De site staat ook vermeld op de Officiële site van Jiayu.
Ik denk dus dat het gewoon een erkend reseller is.
Ik had bericht van Gizchina niet gelezen, maar Jiayu zegt niks over officiële verkopers, maar in de zin van geautoriseerde verkopers, wat zelfde is als erkende verkopers.

De enige officiële verkoper is natuurlijk Jiayu zelf, je kunt eigenlijk tegen Jiayu zeggen ik verkoop jullie toestellen in het buitenland en dan kunnen ze je op hun lijstje zetten.

Zijn meer fabrikanten die zulke lijstjes hanteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
diquan2001 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:29:
Nou daar ist hij weer hoor .

Dit keer trakteer ik jullie Tweakers :) Op een snelle Unboxing van de ???

Jiayu G2S MTK 6577T 1.2 Ghz 1Gb DDR Dual-Core .

Correctie Dual-Sim zag de 2e slot onderin niet 8)

http://youtu.be/oHBYbUHb-uI

Mischien is het nuttig voor sommigen hier op de Site..
Toch een erg leuk toestelletje voor 120 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Ik had nog onderstaande mail terug gestuurd naar Jiayu Nederland:
Beste Jiayu Nederland,

Bedankt voor de snelle reactie.

Echter is mijn vraag wat betreft de versies van de G4 nog niet helemaal beantwoord.

Gaat het hier om 4 versies in 2 verschillende kleuren (wit/zwart)?

- 1GB RAM 4GB ROM 1800mAh

- 1GB RAM 4GB ROM 3000mAh

- 2GB RAM 32GB ROM 1800mAh

- 2GB RAM 32GB ROM 3000mAh

Of zijn er nog andere configuraties?
Daarop kreeg ik onderstaande mail terug:
Het is inderdaad onze bedoeling om de door jou aangegeven modellen in beide kleuren te verkopen. We zullen wel kritisch kijken naar de vraag in Nederland en daarop onze inkoop afstemmen. Het kan dus zo zijn dat een bepaalde configuratie van de G4 na korte tijd niet meer leverbaar zal zijn en we de populaire configuraties houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Populaire configuraties." De zwarte 3000mah 1gb & 2gb dus, ik kan me niet voorstellen dat je voor hooguit 2 tientjes minder een veel kleinere batterij wilt.
benbaba schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:08:
[...]

Jiayu G2s €199,00

Als dat zo is, koop ik m wel gewoon in china. Dan heb je dus een G4 (advanced) voor de prijs van een G2s of G3.

[ Voor 59% gewijzigd door dutchgio op 24-04-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Nederlandse verkoper zou geen kvk nummer hebben vertelde iemand op gizchina. Die website ziet er in iedere geval nog niet professioneel uit, laat ze maar kun kvk nummer plaatsen als ze die uberhaupts hebben.

Het is dus ook totaal onduidelijk wie jiayu Nederland echt is, misschien dat se het er nog erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Ik sta op dit moment ook te kijken om een telefoon uit china te importeren. Het is dit of een huawei Ascend W1 via vodofone te kopen. Echter wat is tot nu toe nog NIET kan vinden in alle webshops is een android telefoon met HSDPA voor noord america. Het gaat hier oa om de frequenties 850/1900 MHz of een dual band 1900/2100. Heeft iemand anders deze al wel gevonden? Je zou me er zeer gelukkig mee maken.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Het blijkt dat de persoon achter Jiayunederland de persoon is die de samenkoop actie probeert te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:10:
[...]

Hah, kan ik jou even teleurstellen :)

JiayuNederland is een officiele dealer aangesteld door JiaYu zelf!

Zie ook hier: http://www.gizchina.com/2...distributors-listed-here/
kijk bij Netherlands

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:54:
[...]

Hah, kan ik jou even teleurstellen :)

JiayuNederland is een officiele dealer aangesteld door JiaYu zelf!

Zie ook hier: http://www.gizchina.com/2...distributors-listed-here/
kijk bij Netherlands
Nee het is alleen een erkende dealer. Jiayu neemt het woord officieel niet, dat maakte jij er van, maar ik vertaal authorized niet naar officieel, ik vertaal dat naar erkend of de letterlijke vertaling geautoriseerde, in Nederland worden zelfs dubieuze webshops erkend en kan iedereen labeltjes erkend krijgen, maar dat zegt niks over service enzo, zelfs oplichters krijgen die labeltjes, in China zal het misschien nog wel makkelijkere zijn.

Daar zie ik in China zelf overal al gouden plaatjes hangen dat een soort erkend voor moet stellen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoofie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 21:59
benbaba schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:08:
[...]

Jiayu G2s €199,00

In Duitsland zijn ze "nicht auf lager", in Spanje daarentegen...
Jiayu G2s €175,00
Jiayu G3: €195,90
Jiayu G4 Basic: nnb
Maar die verzenden alleen naar Spanje/Portugal.
Ze schijnen ook een officiele winkel te hebben, helaas heb ik geen weekendje Valencia in mijn agenda staan, anders was ik daar beslist even binnen gelopen.
Misschien wel een goede reden om dat eens bij vrouwlief voor te stellen 8)

@Liander:Ja, ik snap dat jullie een probleem hebben, en nee, dat geeft jullie niet het recht ons op een ongeoorloofde manier geld af proberen te troggelen... Dank voor het crediteren van de onterechte factuur, nu de rest van Nederland nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:01
Prijzen zijn nogal aan de stevige kant. Als je zelf gaat importeren en je loopt tegen de grenscontrole aan loopt en je tikt hem af dan ben je volgens mij nog goedkoper uit. Alleen qua garantie is het wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:09:
[...]

Nee het is alleen een erkende dealer. Jiayu neemt het woord officieel niet, dat maakte jij er van, maar ik vertaal authorized niet naar officieel, ik vertaal dat naar erkend of de letterlijke vertaling geautoriseerde, in Nederland worden zelfs dubieuze webshops erkend en kan iedereen labeltjes erkend krijgen, maar dat zegt niks over service enzo, zelfs oplichters krijgen die labeltjes, in China zal het misschien nog wel makkelijkere zijn.

Daar zie ik in China zelf overal al gouden plaatjes hangen dat een soort erkend voor moet stellen ofzo.
Daar heb je gelijk in want jiayumobileshop.de is gewoon een duits import export bedrijf/android dealer genaamd nushphone zie: Nushpone.de hanteren dezelfde prijzen als jiayumobileshop.de
Ik ga er dus vanuit dat het in NL ook in een import/export bedrijf zal zijn.

Voor de rest wel interessant UMIX2 ''Chinese kwaliteit'' laboratorium test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
http://www.pandawill.com/happy-hour in de aanbieding!!

Hij was net nog 203$

edit:

ja hoor, ik zet hem voor 203 in de cart en hij heeft alsnog voor 244$ afgerekend, vuile oplichtes altijd ook ... pff

[ Voor 41% gewijzigd door m4rtyr op 25-04-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Goophone heeft de Xiaomi M2s gekloond, en dat is toch geen verkeerd apparaat geworden:

http://www.gizchina.com/2...-clone-with-1080-display/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 10:56
UMI X2 van Antelife schijnt verzonden te zijn :), ben benieuwd of FHD nou nuttig is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
OnlyRinaldo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:19:
UMI X2 van Antelife schijnt verzonden te zijn :), ben benieuwd of FHD nou nuttig is of niet.
Ik heb de mijne op 19 april besteld en hij is nog niet verzonden. Wanneer had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 10:56
Gingerbread schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:20:
[...]

Ik heb de mijne op 19 april besteld en hij is nog niet verzonden. Wanneer had jij besteld?
Had hem pas maandag bestelt, was een beetje aan het twijfelen. Wel raar dat dan jouwe nog niet verzonden is? Hoop niet dat ze fake tracking codes sturen om mensen tevreden te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
OnlyRinaldo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:23:
[...]

Had hem pas maandag bestelt, was een beetje aan het twijfelen. Wel raar dat dan jouwe nog niet verzonden is? Hoop niet dat ze fake tracking codes sturen om mensen tevreden te houden.
Ze zeggen tegen me dat hij deze week wordt verzonden omdat ze een nieuwe batch van Umi moeten krijgen. Terwijl ik een van de eerste bestellers was. Heel erg vreemd :/

"Dear customer,

Thanks for your waiting .
Your order has not been sent , umi x2 will arrive in this week , so we can send it to you then .
We are waiting news from umi factory , they are busy producing it now, which cause some delay in shipping , please understand .
So do you want to wait it ? If do , we will send it to you once it arrives , if not , please tell us your idea .
Looking forward to your news ."

[ Voor 30% gewijzigd door Gingerbread op 25-04-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Waar heb je je UMI X2 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Cabo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:52:
Waar heb je je UMI X2 besteld?
Ook bij Antelife.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Wilde een G-net toestel kopen via taobaospree. Krijg ik net een mailtje dat ze geen telefoon-orders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Mensen die in de toekomst iets via pandawill happy hour willen kopen opgelet, in hun forum kun je zien dat het vaak gaat om een scam en dat er toch volle prijzen worden gerekend.. Dit is mij vandaag ook overkomen en pandawill is weer een klant kwijt.. vuile oplichters allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
m4rtyr schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:54:
Mensen die in de toekomst iets via pandawill happy hour willen kopen opgelet, in hun forum kun je zien dat het vaak gaat om een scam en dat er toch volle prijzen worden gerekend.. Dit is mij vandaag ook overkomen en pandawill is weer een klant kwijt.. vuile oplichters allemaal.
Er zijn overal maar 5 producten van. Anders betaal je de volle mep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me lang vermaakt met het lezen over chinese teledoons en het zoeken naar mijn chinese phone. Ook ik wachte op de G4 maar ik ben er helemaal klaar mee. Heb de Zopo C2 besteld bij de zopomobileshop. Voor iets van 200 euro. Ben zeer benieuwd!

De phone komt uit Italie met DHL. Hiermee ontloop ik als het goed is risico van tax, btw en douane. Al betaalde ik wel 67 dollar verzendkosten. Oja daarnaast een zp900 voor mn schoonmoeder besteld. Hier ook gelezen dat de C2 nog niet geleverd wordt. Heb geen haast maar hoop toch snel te kunnen spelen met mijn C2.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Lawk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:43:
Beste tweakers,

Dit is mijn eerste post.

Ik heb bij zopomobileshop op 22/04/13 een bestelling gedaan via paypal.

Ik dacht dat ze de dag erna mijn bestelling direct zouden versturen. Dit was dus niet het geval!

Ze vroegen mij eerste een confirmatie dat ik wel degelijk de telefoon besteld had. Dit was dus een serieuze vertraging op mijn order. Ik stuur terug dat ik inderdaad de bestelling heb gedaan.

Nu vandaag 24/04/13 krijg ik een mail terug dat ze mijn bestelling niet kunnen doorvoeren omdat de camera's van de telefoons zouden op zijn!!!
Er zou een vertraging van 10 dagen op mijn bestelling zijn gekomen terwijl op de moment van bestelling mijn telefoon WEL in stock was.

Gewoon door hun idiote confirmatie kan ik mijn telefoon dus pas binnen 15-16 dagen krijgen!

KAN dit wel zomaar?

Dit is de mail-wisseling.
--------------------------------------

"Hi ***************,

You have received a new message from ZOPO MOBILE RETAIL SHOP regarding your order #****.

Hello,
Thank you for your kind order ZOPO mobile phone
In order to protect your transaction security and confirm the order was made by yourself on our website. Please kindly send us the information as the followings:
What items did you order?
-
What’s your PayPal registered shipping address?
-
Please reply the information with your PayPal email.
This is our email: wonderfone@gmail.com
Shipping will be handled as soon as possible when we got your kind confirmation.

if you want to ship the parcel in 24hours, please make the payment by western union or Money Gram.

Thank you for your cooperation.
Good day.

Jessica
Zopo Mobile Team"

------------------------------------

"Dear Jessica,

I have ordered this trough my Paypal account. I don't know whye I should confirm this payment, this is an enormous delay on my order!

It should have already been shipped this morning if you didn't ask me for my confirmation. YES I ordered the ZP980 phone on your website with Paypal. I hope you are able to put a little speed behind my shipment because this definatly slowed things down.

What I ordered:

ZOPO ZP980 16GB 5 inch Full HD 13 MP Camera MT6589 Android Smartphone - Color : Black, Enjoy Free ship : Free Gift (16G+B+Car Charger+Leather Case+Dock Charger+ S), For Car : None, Memory Card : None, Original Battery : Original Battery x 1, Screen protector : SCREEN PROTECTOR x 1 (+2.9USD), Shipping insurance : Yes (+5USD)

I also used the voucher code LOYAL.

This al was an order of 404.89$

My name is: Lawrence***********

My adress is:

So i am realy disappointed in the fact that i payed all of this money to get a mail in the morning saying that my shipment has been DELAYED because you guys need my confirmation!!!

I have never seen this before and i hope you will change something about this. I realy like the price of your phones and I can see by comments on forums that other users also are very pleased with the phones.

But please, if someone takes the time to put an order trough on your website with a paypal account, Don't make them confirm AGAIN, so the order gets delayed.

Well i hope this email was enough confirmation for you to ship my phone as fast as you can after this delay.

Have a very nice day Jessica.

Kind regards,

--------------------------------------------------

Hi Lawrence***********

You have received a new message from ZOPO MOBILE RETAIL SHOP regarding your order #*****.

Hello.
I am sorry to inform you the delay shipping for zp980.
As the shortage of the camera, zp980 will be out of stock about 10days.
The shipment will be handled after 12th May. I hope you can understand.
Sorry for the trouble and inconvenience.

Should any questions plz feel free to contact us.
Have a great day!
Yours Sincerely,
Jessica
ZopoMobile Team

Jessica,

Regards,

Lawrence******

---------------------------------

Met alle respect hoor, maar ik vind je reactie fel en overdreven. Als je uit China bestlt weet je dat het lang gaat duren. Je lijkt nu een beetje op zo'n verwende Westerling die niet kan wachten. Relax man, het komt er vanzelf aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
oei !! ja ik vind je reactie ook best pittig ..Maar ik begrijp je wel hoor.
Maak nu hetzelfde mee met een bestelling bij Pandawill.

Maar inderdaad maak je niet druk je kan het toch niet versnellen .
Dat ligt helemaal aan de shop.
marhalm schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:11:
[...]

Met alle respect hoor, maar ik vind je reactie fel en overdreven. Als je uit China bestlt weet je dat het lang gaat duren. Je lijkt nu een beetje op zo'n verwende Westerling die niet kan wachten. Relax man, het komt er vanzelf aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Laatst online: 12-09 15:26
Is 512mb ram verantwoord icm ICS?

Ander lijkt mij de THL W2+ wel een leuk telefoontje voor minder dan 140?
-MTK6577 niet goed niet slecht, genoeg voor mij
-4,3" 960x540, niet te groot niet te klein
-8mp camera, zal wel niet veel soeps zijn, maarja.
-3000mah batterij, 2x zelfs!

leuk dingetje lijkt mij zo

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
lutkeveld schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:30:
Is 512mb ram verantwoord icm ICS?

-MTK6577 niet goed niet slecht, genoeg voor mij
-4,3" 960x540, niet te groot niet te klein
-8mp camera, zal wel niet veel soeps zijn, maarja.
-3000mah batterij, 2x zelfs!

leuk dingetje lijkt mij zo
Voor +-15 euro meer heb je smartphones met een quad core, Jelly Bean en 1 GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Domokun schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:34:
[...]

Voor +-15 euro meer heb je smartphones met een quad core, Jelly Bean en 1 GB RAM.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Ik zal het eens grondig doorspitten :D. Het probleem is dat ik absoluut niks boven de 4,7" wil. Anders past het niet in mijn broekzak.

edit;
ah ik heb er al eentje gevonden. Nog nooit van gehoord, maar specs liegen er niet om voor 135 euro:
-MTK6589
-12mp camera
-2x 2000mah batterij
-1g ram, 4g rom
-Android 4.1 jelly bean
-enige minpuntje kan dan het 960 x 540 scherm zijn, wat alsnog niet slecht is op 4,5"

@hieronder ja die dus ;)

[ Voor 37% gewijzigd door lutkeveld op 25-04-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lutkeveld schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:43:
[...]

Ik zal het eens grondig doorspitten :D. Het probleem is dat ik absoluut niks boven de 4,7" wil. Anders past het niet in mijn broekzak.
Ik heb iets meer filters geplaatst, kwam op deze uit voor je:
http://www.pandawill.com/...-120mp-camera-p72244.html

- quadcore
- 1gb ram
- 4.5 inch

EDIT: je bent me net een minuut te vroeg, maar kwam op het zelfde resultaat uit ;)

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 25-04-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

lutkeveld schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:30:
Domokun schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:34:
Voor 5€ minder ook (alleen geen 2e accu en geen led flitser):
http://www.buysku.com/who...e-Black.html?currency=EUR

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
Let wel op de camera van die Star-smartphone, die is behoorlijk belabberd. Maakt alleen scherpe foto's van heel dichtbij, van afstand doet de auto-focus het niet (zie ook Google).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Laatst online: 13-09 14:42
DukeBox schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:01:
[...]

[...]

Voor 5€ minder ook (alleen geen 2e accu en geen led flitser):
http://www.buysku.com/who...e-Black.html?currency=EUR
Hier: http://www.merimobiles.co...tphone-gps_p/meri9016.htm nog goedkoper. Telefoon wordt op verzoek geroot en voorzien van playstore en andere google applicaties.

Lijkt mij trouwens wel een goede en voordelige telefoon voor erbij (vakantie/buitensporten). GPS lijkt ook snel en goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Domokun schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:54:
Let wel op de camera van die Star-smartphone, die is behoorlijk belabberd. Maakt alleen scherpe foto's van heel dichtbij, van afstand doet de auto-focus het niet (zie ook Google).
Heb gisteren de S5 besteld. Nu is de camera voor mij niet zo'n probleem. 2 keer op een jaar een fotootje op 3-4 als ik men camera niet mee heb.
Ben benieuwd. Als ik de S5 heb doe ik een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de nieuwe modellen van ZTE en Lenovo die al uit zijn? Ik zag een lenovo langs komen welke een mk6589 had, maar van ZTE nog niet veel gezien, maar de ZTE V970 en ZTE V880m zijn wel in iedere prijs verlaagd.

De ZTE V970 krijg je nu voor onder de 700 yuan. Ik bekijk ze nu omdat straks een vriendin van mijn moeder langs komt, ik mag die een Chinese smartphone mee gaan nemen.

Maar de derde rangs merken negeer ik liever, ik heb meer vertrouwen in de gevestigde merken zoals ZTE, Lenovo, Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
En ja hoor het duurde even maar ook bij Pandawill maken ze er een zooitje van . :(

Op de 19/04/13 besteld de Zopo ZP980 23/04/13 krijg ik netjes een mailtje dat het pakje verstuurd is via Fedex.

Vervolgens ik wachten want het pakje zou geleverd worden op 25/04/13 vond het al erg snel (vreemd)

Dus ik elke dag netjes kijken naar de trackinggegevens maar er gebeurd niks .
Ze denken dat ze slim zijn bij Pandawill door alleen een aanvraag te doen bij Fedex krijg je namelijk al een track no.

Vervolgens stuur ik dus gisteren een mailtje met de vraag wat er aan de hand is .
Er gebeurde namelijk niets op de Fedex track info.
krijg ik doodleuk een mailtje terug dat ik even over 10 dagen weer de trackgegevens moet checken 8)7

Ik dacht bijmezelf laat maar ik zie het pakje wel aankomen ik heb ook geen haast ermee.

krijg ik vanochtend weer een mailtje van Pandawill :

Dear customer

100553112, has been sent back
because DHL don't allow us to declare wrong item which are different from the real item
so we can't declare MP4 smart phone and ship out soon?

regards
jessica

Hoezo DHL ?? Ik heb betaald voor FEDEX..

Ik heb daarvoor al 2 toestellen van ze ontvangen waar ze wel gewoon 99$ op de bon hadden gezet.
Ik heb vervolgens maar een mailtje gestuurd dat ik geen interrese meer heb in de ZOPO ZP980 .
En de order gecanceld als ze nou gewoon zeggen dat ze het toestel niet hebben was er niets aan de hand geweest .
maar dat gelieg word ik zo moe van steeds. :-(

Jammer had de Zopo wel willen testen maar niet op zo een manier. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Hey Diqiu-Long,

Alvast een goede reis :)
En vergeet je mij niet als je daar bent ;)

Ohja die ZTE Nubia Z5 is ook leuk toch 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:13:
Wat zijn de nieuwe modellen van ZTE en Lenovo die al uit zijn? Ik zag een lenovo langs komen welke een mk6589 had, maar van ZTE nog niet veel gezien, maar de ZTE V970 en ZTE V880m zijn wel in iedere prijs verlaagd.

De ZTE V970 krijg je nu voor onder de 700 yuan. Ik bekijk ze nu omdat straks een vriendin van mijn moeder langs komt, ik mag die een Chinese smartphone mee gaan nemen.

Maar de derde rangs merken negeer ik liever, ik heb meer vertrouwen in de gevestigde merken zoals ZTE, Lenovo, Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vraag me af of het geheugen van mijn telefoon wel klopt.

Interne opslag:
Totale ruimte 503 MB
Beschikbaar 15,62 MB

Telefoongeheugen
2,05 GB
Beschikbaar 1,95 MB

Ik had in eerste instantie begrepen dat er 512 MB was voor "running apps" en om de telefoon een beetje smooth te houden (zoals het geheugen van een PC), maar dat die worden geinstalleerd in het telefoongeheugen. Maar het lijkt er op dat alle apps geinstalleerd worden in die 512 MB. Is dat normaal Androidgedrag?
diquan2001 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:36:
regards
jessica

maar dat gelieg word ik zo moe van steeds. :-(

Jammer had de Zopo wel willen testen maar niet op zo een manier. ;w
Ook die namen, alsof daar allemaal Jacks, Anita's en Jessica's rondlopen in China.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:18

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Wat ik niet snap van de

ZOPO C2 (FHD Quad Core Smart phone)

Band
2G: GSM 900/1800MHz
3G: WCDMA 850/2100MHz
Een mobiele telefoon van het quad-bandtype geeft ondersteuning voor GSM-netwerken van 850, 900, 1800 en 1900 MHz. Het GSM1800-netwerk wordt veel in Europa gebruikt, het GSM850-netwerk veel in Zuid-Amerika en Azië en het GSM1900-netwerk juist in Noord-Amerika. Om overal in de wereld via een GSM-netwerk te kunnen telefoneren, is een quad-bandtelefoon nodig.
Wikipedia: GSM (communicatie)

Bellen ze daar in Azië al op 3G?

Gek genoeg is de ZOPO ZP980 wel quad band.

Nu red ik het wel met deze telefoon in NL/Europa, maar kan me haast niet voorstellen dat die andere kanalen niet zouden moeten werken, tenzij er nog een companion chipset nodig is die achterwege is gelaten. Ze hebben allebei dezelfde chipset namelijk.

Ik zie dat ZOPO verder regelmatig updates maakt voor hun telefoons, maar is er ook een andere actieve community zoals XDA of Cyanogenmod, of is dat niet nodig vanwege de stabiele roms :?

Anders ga ik toch maar over tot aanschaf van een C2.

Zou de bouw kwaliteit vergelijkbaar zijn met de UMI ;)
Voor de rest wel interessant UMIX2 ''Chinese kwaliteit'' laboratorium test

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze heten niet echt zo, dat zijn hun eigen gekozen Engelse namen. Je kunt jezelf ook wel een Chinese naam uitkiezen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:16:
Ze heten niet echt zo, dat zijn hun eigen gekozen Engelse namen. Je kunt jezelf ook wel een Chinese naam uitkiezen hoor.
Ik denk dat dat precies z'n punt was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
imdos schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:14:
Wat ik niet snap van de

ZOPO C2 (FHD Quad Core Smart phone)

Band
2G: GSM 900/1800MHz
3G: WCDMA 850/2100MHz

[...]
Wikipedia: GSM (communicatie)

Bellen ze daar in Azië al op 3G?

Gek genoeg is de ZOPO ZP980 wel quad band.

Nu red ik het wel met deze telefoon in NL/Europa, maar kan me haast niet voorstellen dat die andere kanalen niet zouden moeten werken, tenzij er nog een companion chipset nodig is die achterwege is gelaten. Ze hebben allebei dezelfde chipset namelijk.

Ik zie dat ZOPO verder regelmatig updates maakt voor hun telefoons, maar is er ook een andere actieve community zoals XDA of Cyanogenmod, of is dat niet nodig vanwege de stabiele roms :?

Anders ga ik toch maar over tot aanschaf van een C2.

Zou de bouw kwaliteit vergelijkbaar zijn met de UMI ;)

[...]
Sterker nog... in Japan heb je geeneens een GSM netwerk ;)
ik heb mijn telefoon op WCDMA-only staan, werkt prima (en zuipt minder batterij). Je kan gewoon bellen en smssen via 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet op de grens woont is dat een prima optie, maar bij mij thuis is op de ene plek wel 3G bereik en op andere plek niet en dan schakeld de telefoon over naar het gsm netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ik zie net samples van foto's met de beta G4

http://www.gizchina.com/2013/04/26/jiayu-g4-sample-photos/

Hebben nu de UMI X2, ZOPO C2/ZP980 en Jiayu dezelfde lens (en dus dezelfde kwaliteit foto's) of vergelijkbare specificaties? :?

Ik meen gezien te hebben dat de ZOPO een Sony F2.2 lens zou hebben.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Marzman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:11:
Ik vraag me af of het geheugen van mijn telefoon wel klopt.

Interne opslag:
Totale ruimte 503 MB
Beschikbaar 15,62 MB

Telefoongeheugen
2,05 GB
Beschikbaar 1,95 MB

Ik had in eerste instantie begrepen dat er 512 MB was voor "running apps" en om de telefoon een beetje smooth te houden (zoals het geheugen van een PC), maar dat die worden geinstalleerd in het telefoongeheugen. Maar het lijkt er op dat alle apps geinstalleerd worden in die 512 MB. Is dat normaal Androidgedrag?
Als het goed is heb je enerzijds je interne opslagruimte (waar je apps op kan installeren) en anderszijds je telefoon(werk)geheugen (RAM) die er voor zorgt dat eea soepel loopt. Android houdt apps in je werkgeheugen vast zolang er ruimte is (starten ze snel op) en sluit ze zelf af indien er ruimte te weinig is.
Dit gebeurd sinds ICS erg goed, al die taskkiller apps zijn overbodig geworden.

Werkgeheugen is meestal 512MB of 1GB (of bij de nieuwere generatie 2GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Batterijgebruik ZP980 Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2j0PNLBh.jpg

http://imgur.com/a/T3ssO#0 gallerij met meer foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
woutje p schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:24:
[...]

Er zijn overal maar 5 producten van. Anders betaal je de volle mep.
onzin, ik heb supersnel gehandeld, ik was wss wel de eerste met het in de cart zetten van de phone en er stond ook 203$ bij, tot aan paypal. toen ik eenmaal af moest rekenen, stond er opeens weer 244$. Ik dus weer kijken naar de aanbieding, bleek de prijs nu 219$ te zijn en daar waren er nog 160 van. Kan wel zijn de eerste 5 203$ waren, en ik heb dus het ook voor dat bedrag in m'n cart gezet. Nu willen ze niet eens de 10% terug geven dus ik heb een geschil geopend bij paypal om m'n geld terug te krijgen.. Pandawill is iig een klant kwijt, vuile oplichters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
RobbertDs1 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:04:
[...]

Heb gisteren de S5 besteld. Nu is de camera voor mij niet zo'n probleem. 2 keer op een jaar een fotootje op 3-4 als ik men camera niet mee heb.
Ben benieuwd. Als ik de S5 heb doe ik een review.
Ging over de Star B94M. Geen idee hoe het met de camera van de S5 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
[...]

Bedankt voor de tip!

Ik lees hier toch een aantal negatieve reactie over de chinese webshops, dus ik dacht laat ik mijn ervaring tot nu toe ook even delen.
Ik heb zoals in de quote te lezen is afgelopen woensdag een G2s besteld.
Gisteren heb ik daar achteraan gemaild met de vraag of ze er een extra blauwe cover bij wilden doen en wat dit zou kosten, hierop kreeg ik vanochtend reactie.
De blauwe cover is niet in stock, maar ze kunnen er wel gratis een silicone case bij doen of ik daar mee akkoord ging. Natuurlijk!
Ik krijg dus als het goed is in de loop van volgende week (mits de douane lief is :+ ) de telefoon met een gratis case (die toch weer 7$ + verzendkosten zou kosten) alleen maar door vriendelijk te vragen :*).

De ouwelullenwijsheid: "Je vangt meer vliegen met honing dan met azijn" lijkt op te gaan, maar ik wacht nog even in gezonde spanning af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Nou jongens, ik ben zoooo klaar te wachten op de Jiayu's en iOcean's dat ik maar gewoon in het diepe ben gesprongen en deze heb besteld:

http://www.merimobiles.co...ual-camera_p/meri7415.htm

Vowney V5. Met die naam gaat hij geen schoonheidsprijzen winnen :p
Desalniettemin vind ik het een mooi toestel met kleine bezel. Er is totaal niets bekend erover, geen reviews of wat dan ook.
De ROM is klein (4gb) en de camera is niet super, maaaaar hij kostte mij maar 189$ met coupon bij Merimobiles.

SPANNEND!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
XanderDrake schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:35:
Nou jongens, ik ben zoooo klaar te wachten op de Jiayu's en iOcean's dat ik maar gewoon in het diepe ben gesprongen en deze heb besteld:

Desalniettemin vind ik het een mooi toestel met kleine bezel. Er is totaal niets bekend erover, geen reviews of wat dan ook.
De ROM is klein (4gb) en de camera is niet super, maaaaar hij kostte mij maar 189$ met coupon bij Merimobiles.

SPANNEND!
Welke coupon? Leuk dingetje wel. Design is zeker niet verkeerd

offtopic: youtube geeft als correctie downey v5 aan :+

edit:
Zouden de afmetingen van de Star B94M wel kloppen?
Heb nu een jiayu g3, die zou 124x63x10.6mm zijn, tegen 165 x 92 x 60mm van de star?

[ Voor 7% gewijzigd door lutkeveld op 26-04-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Merimobiles coupon : http://techideki.com/excl...discount-code-april-2013/

deze werkt tot 30 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
lutkeveld schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:42:
[...]

Welke coupon? Leuk dingetje wel. Design is zeker niet verkeerd

offtopic: youtube geeft als correctie downey v5 aan :+

edit:
Zouden de afmetingen van de Star B94M wel kloppen?
Heb nu een jiayu g3, die zou 124x63x10.6mm zijn, tegen 165 x 92 x 60mm van de star?
Volgens mij kijk je naar de afmetingen van het doosje waar hij in zit, niet naar de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Gingerbread schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:12:
[...]

Volgens mij kijk je naar de afmetingen van het doosje waar hij in zit, niet naar de telefoon.
ahh |:( thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
XanderDrake schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:35:

SPANNEND!
Haha, die ziet er mooi uit!
Ben heel benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet (in plaats van de renders op de site)!
Als hij de specs heeft die erbij staan en hij er ongeveer zo uit ziet dan heb je volgens mij een hele mooie deal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
toch maar voor de Star b94m gegaan. Net onder de €130 (!) met couponcode PANDAFORYOU5 bij pandawill.

Pagina: 1 ... 29 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.