Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ik vind de reactie van veel mensen hier overdreven over 2000 mAh batterijen. Het is nou niet echt de grootste batterij maar je komt er echt wel de dag mee door.

Ter vergelijking:
De HTC One X met een 4,7 inch scherm heeft een 1800 mAh ingebouwde accu. Natuurlijk heeft hij een iets kleiner scherm met een mindere resolutie, maar ook 220 mAh minder. Daar komt bij dat je de accu moeilijk kan vervangen en je bij een telefoon als de ZOPO 2 accu's krijgt van 2020 mAh.

Ik zou me er dus niet zo druk om maken, zeker omdat je er twee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bandidoloco schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:46:
[...]

Ach, trek het je niet aan, je hebt aan de ene kant de wet en aan de andere kant het gezond verstand, mensen die het 2de niet hebben vallen puur op het 1e terug en passen het tot op de letter toe.
Om dan onmiddellijk ook nog eens mensen die een koopje willen doen over dezelfde kam te scheren als pedofielen en seriemoordenaars...
Hij vraagt of hij een valse waarde op moet geven, ik geef daar gewoon antwoord op. Het is belastingontduiking en dat is crimineel gedrag. Dat jij het gelijk stelt aan pedofilie en moord zegt meer wat over jou.
Het heeft in ieder geval niks met gezond verstand te maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:53:
Na 2 weken wachten bericht gekregen van postnl, dat de inhoud en waarde van mijn pakket niet bepaald kan worden. Dit heeft voor gevolg dat ze geen douaneaangifte kunnen doen.

Ik dacht eerst dat me pakketje nu bij de douane ligt, maar als ik het goed begrijp houd postnl em nu dus vast?

Nu moet ik een reactieformulier invullen met o.a.
- Algemene Persoons gegevens
- Inhoud en waarde van de zending
- Type zending

Wat kan ik nu het beste invullen?
De echte waarde is maar 60 euro, deze iets omlaag schroeven naar <45 euro en geschenkzending invullen dan maar?

Meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Het betreft dus deze telefoon, goedkoop dingetje waar ik niet graag extra kosten voor ga betalen.
http://www.buyincoins.com...-phone-product-26062.html
Scheelt je 3 euro, dat gaat helpen.
Moet je niet een kopie factuur sturen ?
Kosten worden 12,50 + 21% btw van het bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Tsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:02:
[...]

Hij vraagt of hij een valse waarde op moet geven, ik geef daar gewoon antwoord op. Het is belastingontduiking en dat is crimineel gedrag. Dat jij het gelijk stelt aan pedofilie en moord zegt meer wat over jou.
Het heeft in ieder geval niks met gezond verstand te maken.
Dit topic gaat over Chinese smartphones. Niet over moraal.

Ik denk dat het niemand interesseert wat jij van belastingontduiking vindt, mij in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:58:
[...]

Scheelt je 3 euro, dat gaat helpen.
Moet je niet een kopie factuur sturen ?
Kosten worden 12,50 + 21% btw van het bedrag.
Voor alle commerciële zendingen die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 22,- en voor alle geschenken die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 45,- betaalt u btw, douanerechten en inklaringskosten.

Aangezien veel van die chinese webshops het pakketje als geschenk verzenden, dan is het een kwestie van 45 euro opgeven en klaar.(daar hoeft ook geen factuur bij)
Bij een koopzending moet er wel een factuur bij(die ik overigens niet heb) en dan is het dus tot 22 euro geen extra kosten.

Maar ik wacht nog even tot morgen aangezien op postnl staat dat ze me pakketje morgen bezorgen. :?

En waarschijnlijk vul ik alles gewoon naar waarheid in hoor, zo'n boefje ben ik niet. :D
Ik dacht gewoon even vragen hier, misschien is het easy te omzeilen toch en anders maar 30 euries bijbetalen. En even kijken waar ik een factuur vandaan tover, op moment geen printer tot beschikking.

Edit: en sorry voor de oplaaiende discussie over belastingontduiking, moraal en weet ik veel wat. 8)7
Meer mensen eigenlijk zo'n gelijkwaardige brief gehad? Hij ligt dus niet bij de douane maar gewoon bij postnl.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
wat een toeval, wil ik net keihard reageren op de onzin hier, lees ik voor het eerst dit:
Let op:

Reageer ontopic, plaats geen onzinnige reacties en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
Lees je eigen reactie even door voor je het post.

misschien zouden meer mensen dat moeten lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Ik heb de Jiayu G4 in bestelling staan, premium, maar dat duurt allemaal wel heel erg lang....
Kan je makkelijk een bestelling cancellen dmv paypal? En hoe staat de Jiayu G4 tegen over de http://www.antelife.com/u...s-screen-smart-phone.html. Veel kwaliteits verschil?

Jiayu g4(premium) vs UMI x2 (youth)

720P OGS, IPS 1080P OGS, IPS
2gb DDR3 1gb DDR3
32gb opslag 16gb opslag
3000 mah 2500 mah

Zijn er verder nog grote verschillen tussen de twee merken, kwa bouwkwaliteit etc.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
@Oggy: De G4 is ook nog lang niet verkrijgbaar..
De UMI X2 volgens mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Pistolebob schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:51:
@Oggy: De G4 is ook nog lang niet verkrijgbaar..
De UMI X2 volgens mij wel :)
Correct, ik zou de G4 pas begin Juni verwachten. En dan krijg je niet eens Full HD.

Verder denk ik dat Umi en Jiayu vergelijkbare merken zijn, dus geen enorm verschil.

[ Voor 13% gewijzigd door Gingerbread op 19-04-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
ja, dat was mijn vraag ook. Het duurt nu allemaal wel erg lang met mijn pre-order van de G4, zit er aan te denken deze te vervangen/cancellen zodat ik dan eventueel voor de UMI x2 1gb/16gb of misschien UMI x2 2gb/32gb kan gaan. Vroeg me alleen af als het kwalitatief eigenlijk nog een groot verschil is tussen de beiden.

Biij mentoo.com besteld. Ze geven aan dat ze de Jiayu G4 25 april binnen krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Oggy op 19-04-2013 20:10 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Full hd is zo een overkill op een telefoon onder de 5.5 inch.. verbruikt alleen maar meer stroom en verslechterd de prestaties. Doe mij maar lekker hd ready, meer dan scherp genoeg en prima prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
MTK6589 is imo ook te traag voor 1080p. Bij de wat zwaardere games zul je dat wel merken.

[ Voor 39% gewijzigd door hershel op 19-04-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakietrekhakie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:37:
MTK6589 is imo ook te traag voor 1080p. Bij de wat zwaardere games zul je dat wel merken.
En, welke 1080p telefoon , met quadcore mtk6589 heb je, en welke 'zware' games heb je er op gespeeld?
Misschien moet je niet te snel conclusies trekken.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 19-04-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dan ook geen chipset gemaakt voor games. Die gebruikte GPU werkt prima met 1080p maar is geen high-end gaming GPU. Een Intel HD3000 kan prima overweg met Windows op 1080p maar je wilt er een BF3 mee doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaming op smartphones vind ik sowieso niet goed samen gaan, game veel liever op mijn Nexus 7 dan ik game op mijn Huawei Honor 2 en heeft alles met formaat van het scherm te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
reken op een gemiddelde antutu score van 12000 tot 13000 @ HD Ready met een MTK6589

Hoger dan 13+ heb ik ze nog niet zien gaan, ook niet met een FWVGA resolutie, dit zijn namelijk meestal de budget der budget quadcore telefoons en daar zal behalve op het scherm ook wel op de rest van de componenten zijn bezuinigd.

Ter vergelijking, mijn oude S2 haalde 10500 @ antutu op dezelfde FWVGA resolutie en mijn Pipo S2 tablet haalt een score van 11500 met een RK3066 @ 1024x768. Er zijn ook RK3066 tablets uitgebracht met Full HD schermen, maar zelfs de interface kon er niet soepel op draaien.. Met de RK3188 gebeurt dat wel vloeiend maar dat is dan ook een beest van een SoC zeg.. pfoe. Die wil ik wel in mijn telefoontje hebben!

[ Voor 3% gewijzigd door m4rtyr op 19-04-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 22:34:
Het is dan ook geen chipset gemaakt voor games. Die gebruikte GPU werkt prima met 1080p maar is geen high-end gaming GPU. Een Intel HD3000 kan prima overweg met Windows op 1080p maar je wilt er een BF3 mee doen.
Een andere willekeurige chipset in een willekeurig merk waarvan er miljoenen verkocht worden voor 500 euro per stuk is toch ok niet gemaakt voor games?
Zover ik heb gezien, werken fruit ninja, bike race, trials 2, en CSR racing vloeiend en snel.
Dit zijn dan ook geen zware games. Maar zijn die er wel? BF3-achtig modern combat misschien, net als fifa of real racing 3, maar als je dat op een telefoon moet doen....
Daar pak ik liever mn ipad voor, want het grotere scherm is gewoon makkelijker te gebruiken voor games.
Ik vind het al heel wat dat android vloeiend loopt, want een tijd terug voordat android 4.x bestond, was dat zelfs een uitzondering, ook voor de high-ends. Sinds Project Butter heeft er een enorme verbetering plaatsgevonden op dit gebied. En als android vloeiend loopt en (normale) games vloeiend te doen zijn, en ook nog erg batterijvriendelijk is, is dat voor mij veel meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zijn gemaakt voor zware grafische taken die verder gaan dan enkel de GUI renderen, gaming is dan wel een van de taken waar ze voor bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Kan iemand mij vertellen wat bedoelen ze met china brand phone en china phone! ZIjn er verschillen tussen die twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Iemand nog een coupon over voor pandawill? Ik wil gaan bestellen maar als ik al die verhalen lees dat mensen 30 tot 50 dollar krijgen met een simpele coupon word ik best jaloers! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Alleen als je een bepaalde telefoon koopt in een bepaalde periode krijg je die voor je volgende aankoop. Dus ik denk dat weinigen al gebruik hebben gemaakt van zo'n coupon.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:07:
[...]

Een andere willekeurige chipset in een willekeurig merk waarvan er miljoenen verkocht worden voor 500 euro per stuk is toch ok niet gemaakt voor games?
Zover ik heb gezien, werken fruit ninja, bike race, trials 2, en CSR racing vloeiend en snel.
Dit zijn dan ook geen zware games. Maar zijn die er wel? BF3-achtig modern combat misschien, net als fifa of real racing 3, maar als je dat op een telefoon moet doen....
Daar pak ik liever mn ipad voor, want het grotere scherm is gewoon makkelijker te gebruiken voor games.
Ik vind het al heel wat dat android vloeiend loopt, want een tijd terug voordat android 4.x bestond, was dat zelfs een uitzondering, ook voor de high-ends. Sinds Project Butter heeft er een enorme verbetering plaatsgevonden op dit gebied. En als android vloeiend loopt en (normale) games vloeiend te doen zijn, en ook nog erg batterijvriendelijk is, is dat voor mij veel meer dan voldoende.
Gister had ik zo'n discussie met iemand op werk, meneer zat met zijn 17 inch Acer notebook in de kantine welke hij uiteraard niet mee mocht nemen en mijn opmerking naar hem was van waarom neem je geen smartphone of tablet mee.

Zegt ie ja een tablet / smartphone kun je zus enzo niet mee, ik zeg dat gaat wel maar is minder krachtig en heeft soms minder features.

Er is in iedere geval maar een game die ik regelmatig op mijn tablet speel en dat is Shadowgun: Deathzone, dat spel heeft echt mooie graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Ik heb voor de mensen die een UMi X2 willen een apart topic gemaakt: [UMi X2] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinzo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-05 19:21
eerst en vooral dank je voor de topic! zowel de zopo C2 en de umi X2 zien er leuk uit zowel van prijs als specs. ik vraag me wel af hoeveel het verschil tussen HD en FHD is op 5 inch. hier kan je een huawei honor 2 kopen voor 289 euro met een 4,7 inch HD scherm. OK, hij is wat dikker en heeft een 8 MP camera. maar is het het risico waard want met verzendingskosten komt het allemaal wel dicht bij elkaar...

Flying is living

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Het probleem met de Zopo C2 is de software. Deze is erop geflasht door Antelife en ik vraag me af hoe updates gaan verlopen. Mogelijk moet je zelf nieuwe software flashen. Het is maar of je daar zin in hebt.

De Huawei heeft een betere processor dan de Zopo en de Umi maar wel een 4,5 inch 720P scherm. Ik heb veel liever 5 inch. Verder krijg je dan ook 1080P.

Zoals je al aangaf is ook de camera beter, en ook het interne geheugen. Je bent voor de Umi en Zopo 200 euro kwijt en mogelijk inklaringskosten. De waarde van je pakketje staat meestal lager aangegeven en dus betaal je vaak een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:17
Ik heb toch maar de Zopo C2 besteld bij antelife met Android 4.2, 24-hour shipment en DHL.
Zodra hij binnen is, laat ik het hier weten hoe hij bevalt.

Zojuist weer gekeken op de website, maar de 24-hour shipment is weg.. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

sjakietrekhakie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:37:
Heb je daar inderdaad bewijs van?

Ik zie Chinese filmpjes van de UMi X2 en iOcean X7 voorbij komen waar ze tig spellen spelen, zonder problemen. De SGX 544 kan wel wat hebben hoor.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gingerbread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:04:
Het probleem met de Zopo C2 is de software. Deze is erop geflasht door Antelife en ik vraag me af hoe updates gaan verlopen. Mogelijk moet je zelf nieuwe software flashen. Het is maar of je daar zin in hebt.

De Huawei heeft een betere processor dan de Zopo en de Umi maar wel een 4,5 inch 720P scherm. Ik heb veel liever 5 inch. Verder krijg je dan ook 1080P.

Zoals je al aangaf is ook de camera beter, en ook het interne geheugen. Je bent voor de Umi en Zopo 200 euro kwijt en mogelijk inklaringskosten. De waarde van je pakketje staat meestal lager aangegeven en dus betaal je vaak een paar tientjes.
De software is van de zopo 980, en er is een ota-update app op aanwezig, en de firmware is helemaal compitable omdat het gewoon een zopo 980 is, alleen het os verschilt, en dat verschil haal je nou juist weg doordat Anteife de firmware van de zopo 980 voor je flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
XanderDrake schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:52:
[...]

Heb je daar inderdaad bewijs van?

Ik zie Chinese filmpjes van de UMi X2 en iOcean X7 voorbij komen waar ze tig spellen spelen, zonder problemen. De SGX 544 kan wel wat hebben hoor.
Ik vergeleek het voornamelijk met de tablet SoC A31 die bijna hetzelfde is. En die presteert gewoon ruk @ Full HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
dutchgio schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:12:
[...]

De software is van de zopo 980, en er is een ota-update app op aanwezig, en de firmware is helemaal compitable omdat het gewoon een zopo 980 is, alleen het os verschilt, en dat verschil haal je nou juist weg doordat Anteife de firmware van de zopo 980 voor je flasht.
Weet jij dan of ze de software van de Zopo ZP980 erop zetten of gewoon een Android 4.2 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gingerbread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:53:
[...]

Weet jij dan of ze de software van de Zopo ZP980 erop zetten of gewoon een Android 4.2 rom?
bij pandawill vermelden ze duidelijk dat de C2 compitable is met de firmware van de zopo zp980, en dat je optioneel kunt vermelden dat pandawill zelf een ''schone'' android 4.2 voor je erop flasht.
en onder het kopje talen:
languages: chinese and english(flash zopo zp980 firmware for multi-language)

en het lijkt me dat het voor Antelife ook het makkelijkst is om gewoon android 4.2 van Zopo erop te flashen in plaats van zelf android 4.2 compitable te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

m4rtyr schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:19:
[...]

Ik vergeleek het voornamelijk met de tablet SoC A31 die bijna hetzelfde is. En die presteert gewoon ruk @ Full HD
Zou inderdaad dezelfde prestaties moeten hebben ja. Heb je verder bronnen om die claims te steunen?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zopo ZP980 Gaming Video
'' Not ALL heavy 3D run fluently but a lot of them do.''

Zoals te zien is de sgx544 op 1080p voor de meeste mainstream spellen snel genoeg. Voor de wat zwaardere spellen en de echte mobiele game-fanaten is hij naar mijn mening iets te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
XanderDrake schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:43:
[...]

Zou inderdaad dezelfde prestaties moeten hebben ja. Heb je verder bronnen om die claims te steunen?
Nope, ik las er vaak over op internationale fora zoals slatedroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

m4rtyr schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:36:
Nope, ik las er vaak over op internationale fora zoals slatedroid.
Mja. Tot zover dat dan.
benbaba schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:09:
Zopo ZP980 Gaming Video
'' Not ALL heavy 3D run fluently but a lot of them do.''

Zoals te zien is de sgx544 op 1080p voor de meeste mainstream spellen snel genoeg. Voor de wat zwaardere spellen en de echte mobiele game-fanaten is hij naar mijn mening iets te langzaam.
Heel nuttig. Bedankt.

Bij de Allwinner A31 wiki pagina staan een aantal interessante dingen over de Cortex A7. Bijvoorbeeld waarom een Cortex A7 quadcore toch effectief sneller kan zijn dan een Cortex A9 quad:
In 2011, Cortex-A7 was introduced by ARM, and that is four years after Cortex-A9. When compared with Cortex-A9, Cortex-A7 design does have some improvements, as listed on ARM official website:

Lower L2 latencies (10 cycles)
Improved OS support for L2 maintenance due to simplified software control
Designed with a low power approach
Improved branch prediction
Improved memory system performance
64b Load Store path, improves integer and NEON performance
128b AMBA 4 buses improve bandwidth
Increased TLB size (256 entry, up from 128 entry for Cortex-A9 and Cortex A5)
Increased performance for large workloads like web browsing
Seamlessly compatible with Cortex-A15 (big.LITTLE)

In ARM Cortex-A7, ARM transforms its design principle from improving the system performance by increasing frequency, to MPCore architecture that could bring improvements in performance, and at the same time, optimize the high power consumption and heat caused by high frequency of Cortex-A9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Ik zou zeggen probeer het eens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
dutchgio schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 16:18:
[...]

bij pandawill vermelden ze duidelijk dat de C2 compitable is met de firmware van de zopo zp980, en dat je optioneel kunt vermelden dat pandawill zelf een ''schone'' android 4.2 voor je erop flasht.
en onder het kopje talen:
languages: chinese and english(flash zopo zp980 firmware for multi-language)

en het lijkt me dat het voor Antelife ook het makkelijkst is om gewoon android 4.2 van Zopo erop te flashen in plaats van zelf android 4.2 compitable te maken..
Ik begrijp nog steeds niet waar je precies kan zien dat het om de Zopo rom gaat. Want het lijkt me eigenlijk best vreemd dat Zopo die vrij zou geven. Dan gaat iedereen voor de $100,- goedkopere C2 en de bedoeling is volgens mij juist het nieuwe OS promoten. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gingerbread schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 21:29:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet waar je precies kan zien dat het om de Zopo rom gaat. Want het lijkt me eigenlijk best vreemd dat Zopo die vrij zou geven. Dan gaat iedereen voor de $100,- goedkopere C2 en de bedoeling is volgens mij juist het nieuwe OS promoten. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor.
De bedoeling van Zopo en van pandawill is natuurlijk verschillend.
Zopo heeft waarschijnlijk een overeenkomst met Alibaba, die het OS levert, en promoot zo het OS voor alibaba door een kwalitatief goede telefoon goedkoop te verkopen. Mede door Alibaba maken ze dan alsnog winst. Ze krijgen dan van Alibaba een klein bedrag om het prijsverschil met de zp980 te compenseren. Maar ze verkopen er nu alsnog weer meer en dus betalen ze minder dan het 100 dollar verschil.
Pandawill koopt C2's in, en wil er zo veel mogelijk van verkopen. Of ze daar 2 minuten extra voor nodig hebben om android te flashen kan er dan ook nog wel af. Waarschijnlijk maken ze er op die manier nog meer winst op dan op de zp980.
Nogmaals waarschijnlijk. Puur mijn inzicht dat het op die manier is afgesproken, bedragen en dergelijke weten we dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Genoeg gewacht! heb zojuist gewoon de gok genomen en deze telefoon besteld:

http://www.fastcardtech.com/goods.php?id=8448

Geen HD scherm, wel een 14000+ antutu score! lets go!

[ Voor 44% gewijzigd door m4rtyr op 20-04-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4rtyr schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:06:
Genoeg gewacht! heb zojuist gewoon de gok genomen en deze telefoon besteld:

http://www.fastcardtech.com/goods.php?id=8448

Geen HD scherm, wel een 14000+ antutu score! lets go!
960*540 op 5.3 inch :?

Maar daarvan afgezien zeker wel een telefoon met hele mooie specificaties. Ik was persoonlijk eerder voor de Jiayu G3 met quadcore gegaan als ik nu graag een telefoon wou bestellen. Laat je ons weten hoe die bevalt?

Edit:

De iOcean X7 youth met 1080p staat erop voor 160 dollar? Dat zal wel niet helemaal kloppen lijkt mij.

Anders heb je een 1080p, quadcore voor 125 euro _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Ik heb zelf een galaxy player 5" gehad met 840x480, dat was prima te doen moet ik zeggen. Nu met 1024x768 op mijn 8" Pipo S2 ben ik niet anders gewend, ook nadat ik even met een Ipad 3 en Galaxy S3 van vrienden heb gespeeld moet ik zeggen dat ik het allemaal niet zo bijzonder vind. Ik ben meer voor de cijfertjes van de performance :p hehe

Er staat een hoop leuks op die website, maar bij de phones waarvan je denkt, dat kan niet kloppen heb je meestel gelijk en die zijn dan ook permanent "out of stock" De xiaomi Mi2A staat er wel voor 285 dollar, maar daar vind ik het scherm dan weer te klein van.

[ Voor 28% gewijzigd door m4rtyr op 20-04-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4rtyr schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:38:
Ik heb zelf een galaxy player 5" gehad met 840x480, dat was prima te doen moet ik zeggen. Nu met 1024x768 op mijn 8" Pipo S2 ben ik niet anders gewend, ook nadat ik even met een Ipad 3 en Galaxy S3 van vrienden heb gespeeld moet ik zeggen dat ik het allemaal niet zo bijzonder vind. Ik ben meer voor de cijfertjes van de performance :p hehe

Er staat een hoop leuks op die website, maar bij de phones waarvan je denkt, dat kan niet kloppen heb je meestel gelijk en die zijn dan ook permanent "out of stock" De xiaomi Mi2A staat er wel voor 285 dollar, maar daar vind ik het scherm dan weer te klein van.
Als je hem voornamelijk gebruikt om te gamen is het natuurlijk ook wel een logische keuze! Post je een korte review als je hem binnen hebt? Ik ben best wel benieuwd hoe het zit met de cameras op de MT6589 telefoons. Mediatek heeft een hoop beloftes gedaan, ik ben benieuwd wat ze kunnen hebben waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Yep ben ook zeer benieuwd! Word m'n eerste telefoon die ik bestel uit China en ook m'n eerste MTK SoC telefoon. Review kan wel even duren.. heb niet voor DHL gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:29:
[...]
Edit:

De iOcean X7 youth met 1080p staat erop voor 160 dollar? Dat zal wel niet helemaal kloppen lijkt mij.

Anders heb je een 1080p, quadcore voor 125 euro _/-\o_
Inderdaad erg goedkoop, maar als je de comments checkt, hebben ze het er al over dat je beter een andere kan bestellen omdat ze niet weten wanneer ie uitkomt.

Merimobiles daarentegen gaat ze mogelijk volgende week al versturen. Wel tegen een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet een Neo N003 besteld bij lighttake en laten versturen met DHL.
Ik zal een review en foto's posten zodra hij binnen is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan het best zijn dat die Neo N03 niet voorradig zijn, ik zie hem niet eens staan in de eigen webshop van neomobile zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Staat er ook duidelijk bij: pre-sale, levering ergens begin mei. kan je nog wel een weekje of 3 op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmxcivr
  • Laatst online: 04-07-2023
Even een belangrijk weetje over FastCardTech, alles wat op die website staat is goedkoop mits de telefoon niet op voorraad is. Als er iets op voorraad komt wordt de prijs opeens opgeschroefd. Ga dus niet wachten op een toestel omdat deze goedkoop wordt geprijsd want dan zit je te wachten op wonderen en die zijn er tegenwoordig alleen nog in de efteling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Heb zo te zien te snel beslist, het scherm is absoluut geen IPS en in een vergelijking met een paar andere telefoons is zwart zelfs lichtgrijs! Ook scoorde de telefoon in een andere review "slechts" 12900 punten.. ik heb meteen een refund gevraagd want dit is niet wat er staat geadverteerd zeg.. shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:28

Nicap

Tsssk....

mcmxcivr schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:43:
Even een belangrijk weetje over FastCardTech, alles wat op die website staat is goedkoop mits de telefoon niet op voorraad is. Als er iets op voorraad komt wordt de prijs opeens opgeschroefd. Ga dus niet wachten op een toestel omdat deze goedkoop wordt geprijsd want dan zit je te wachten op wonderen en die zijn er tegenwoordig alleen nog in de efteling :).
Ik zat vanmorgen net te dubben om een G2S te bestellen bij Fastcardtech omdat ie daar maar 159 dollar is.
Dus die zou dan niet op voorraad zijn?
Maar stel dat ik hem nu bestel voor 159 en hij is niet op voorraad, maar over een week wel. Dan zullen ze hem toch moeten leveren voor 159?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Je kunt volgens mij niet bestellen als het niet op voorraad is,tenminste dat was wel zo bij enkele van hun producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:02
Ook ik heb dan maar een nieuw toestel besteld. De Cubot M6589 bij Mixeshop. Vooral de kleinere maat, grote accu, 8GB ipv. 4GB intern geheugen en Android 4.2 waren voor mij van belang. Als ie binnen is plaats ik wel even een reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik zoek een goede smartphone met natuurlijk de nieuwe mediatek quadcore.
Laatste tijd wat geörienteerd op wat toestellen en ik heb 3 mooie gevonden denk ik. Het zijn relatief nieuwe toestellen toch vraag ik even de hulp.

ZOPO C2 (android)
Voordelen: 1080full hd, ZP980 voor 194,-
Nadelen: 2000 mah, 4gb rom, weinig over bekend

UMI X2:
Voordelen: 1080full hd, 16 gb rom, 2500 mah i.t.t. de zopo
Nadelen: Imitatie uiterlijk, alleen bij antelife in stock, duurste, afmetingen ,weinig over bekend

Cubot M6589
Voordelen: 4,7 inch, 4 gb rom, 2500 mah, uiterlijk, goedkoopste
Nadelen: 720p (vraag me af of het schilt op een 4,7 inch scherm, brede en dikke telefoon, ken het merk niet :P

Nu is mijn vraag wat jullie zouden kiezen. Ik neig eigenlijk naar de C2 en de X2.
Over de camera's is niets bekend (in ieder geval niets gevonden).
De silvere randen van de phones zijn die alu/iets anders dan plastic??

[ Voor 10% gewijzigd door Noviomagus97 op 21-04-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 20:22
Ik heb 720p op 4,7" (Newman N2). 720p is groot genoeg voor een 4,7" scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
gezien mijn reactie voor jouw vraag, hoef je mijn mening niet meer te horen neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
woutje p schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:07:
Ik zoek een goede smartphone met natuurlijk de nieuwe mediatek quadcore.
Laatste tijd wat geörienteerd op wat toestellen en ik heb 3 mooie gevonden denk ik. Het zijn relatief nieuwe toestellen toch vraag ik even de hulp.

ZOPO C2 (android)
Voordelen: 1080full hd, ZP980 voor 194,-
Nadelen: 2000 mah, 4gb rom, weinig over bekend

UMI X2:
Voordelen: 1080full hd, 16 gb rom, 2500 mah i.t.t. de zopo
Nadelen: Imitatie uiterlijk, alleen bij antelife in stock, duurste, afmetingen ,weinig over bekend

Cubot M6589
Voordelen: 4,7 inch, 4 gb rom, 2500 mah, uiterlijk, goedkoopste
Nadelen: 720p (vraag me af of het schilt op een 4,7 inch scherm, brede en dikke telefoon, ken het merk niet :P

Nu is mijn vraag wat jullie zouden kiezen. Ik neig eigenlijk naar de C2 en de X2.
Over de camera's is niets bekend (in ieder geval niets gevonden).
De silvere randen van de phones zijn die alu/iets anders dan plastic??
Ik twijfelde tussen de Umi X2, Zopo C2 en de iOcean X7 (Kan je ook overwegen)

Ik vind de grijze Umi eigenlijk best mooi dus uiterlijk vind ik geen minpunt. Hij is ongeveer even duur als de Zopo C2. Ook de iOcean X7 is met shipping weer rond de $260. (http://www.aliexpress.com...een-1G-RAM/783642645.html)

De afmetingen zijn vrijwel identiek:
Zopo C2: 143.3 x 70 x 8.5mm
Umi X2: 141 x 71 x 9mm
iOcean X7: 141 x 69 x 8.95 mm

De Umi X2 heeft het meeste geheugen en de grootste accu. Dat was dan ook de reden voor mij om die te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik ga door het dak als mn Iocean X7 morgen niet wordt verzonden. Soms zo moe van aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Vaak is het meer een kwestie van goed lezen en gezond verstand op Aliexpress, net als die post 2 terug met dat linkje naar een Iocean X7. Staat in de tekst "Processing time: ships out within 24 days". Kunnen ze wel roepen "STOCK!!" maar als ze elders in pre-sale staan kun je zelf wel nagaan dat je 'm niet in een weekje thuis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een 1080p scherm wel geschikt voor mtk6589?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Als het goed is wel. Bekijk anders filmpjes op youtube van de Oppo Find 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:02:
Is een 1080p scherm wel geschikt voor mtk6589?
Jawel, de Zopo zp980 kan er ook prima mee omgaan.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkiee
  • Laatst online: 07-08 23:21
Ik ben van plan om een telefoon uit china te bestellen, maar ik twijfel tussen de Zopo C2(de Zopo zp980 met 4gb opslag) en de Newman N2. ik heb hier onder de voor- en nadelen op een rijtje gezet.

Zopo C2
+: prijs (24 euro goedkoper dan de N2 bij PandaWill)
+: full-hd scherm
+: Design
-: maar 4gb opslag
-: kan weinig reviews/ervaringen vinden (ook niet over zp980)
-: 2000mAh batterij (bij AnteLife worden er 2 batterijen meegeleverd, bij pandawill 1)

Newman N2
+: 8gb opslag
+: IPS-scherm
+: 2500mAh batterij
+: veel reviews en veel info op
+: over het algemeen hogere benchmark-scores dan de C2'
-: Bug waardoor 3g niet gebruikt kan worden bij Vodafone.

Ik wilde eigenlijk al een Newman N2 gaan bestellen, maar door de bug waardoor ik met mijn huidige vodafone-abonnement niet zomaar 3G kan gebruiken durfde ik dit niet aan.
Weet iemand waar ik reviews e.d. kan vinden over de Zopo C2? En of er al gewerkt word aan een update voor de Newman N2 die de bug oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Kokkiee schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:37:
Ik ben van plan om een telefoon uit china te bestellen, maar ik twijfel tussen de Zopo C2(de Zopo zp980 met 4gb opslag) en de Newman N2. ik heb hier onder de voor- en nadelen op een rijtje gezet.

Zopo C2
-: 2000mAh batterij (bij AnteLife worden er 2 batterijen meegeleverd, bij pandawill 1)

Newman N2

Ik wilde eigenlijk al een Newman N2 gaan bestellen, maar door de bug waardoor ik met mijn huidige vodafone-abonnement niet zomaar 3G kan gebruiken durfde ik dit niet aan.
Weet iemand waar ik reviews e.d. kan vinden over de Zopo C2? En of er al gewerkt word aan een update voor de Newman N2 die de bug oplost?
Ik zou zelf eerder voor de Zopo C2 gaan. Veel meer "bang for buck". Colonel Zap was in ieder geval zeer tevreden over de Zopo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Ik dacht even een miskoop te gedaan hebben met de Zopo ZP980 van Pandawill.

Maar zie nu pas dat er wel een verschil zit tussen de ZOPO C2 en de ZP980

2 verschillen maar hoor .

ZP980 heeft 16GB ROM C2 heeft 4GB

TF card support bij de ZP980 is t/m 64GB C2 heeft dat t/m 32GB

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diquan2001 schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:11:
Ik dacht even een miskoop te gedaan hebben met de Zopo ZP980 van Pandawill.

Maar zie nu pas dat er wel een verschil zit tussen de ZOPO C2 en de ZP980

2 verschillen maar hoor .

ZP980 heeft 16GB ROM C2 heeft 4GB

TF card support bij de ZP980 is t/m 64GB C2 heeft dat t/m 32GB

32gb support wil nog wel eens een gevalletje 'niet getest' zijn, en dat het wel gewoon werkt. Maar dat is altijd afwachten natuurlijk..
Verschil in ROM zal wel zijn om het prijsverschil nog een beetje te compenseren.
Kokkiee schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:37:

Zopo C2

Newman N2

"Veel reviews en info/weinig reviews en info"
Dat komt doordat ie al veel langer uit is, en meer mensen hem hebben..
Er wordt al weken gezegd dat er een update komt die dat probleem oplost, of dat echt zo is. Oordeel zelf.
Al kun je wel via vodafone een omweg creeren waardoor de bug omzeild wordt.

Edit: oeps nieuwe post gedaan..

[ Voor 53% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: dubbele post.

[ Voor 98% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Ik dacht gelezen te hebben dat het scherm van de C2 een 'normaal' 1080P scherm was itt. eentje van SHARP. Niet dat het heel veel uit zal maken, het scherm zal ongetwijfeld beter zijn dan dat van de meeste chinaphones die je kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Eind deze maand komt zogenaamd de quad core-versie van de Jiayu G3 uit met o.a. Android 4.2. Op dit moment is er officieel nog niets bekend over de telefoon. Is het het waard om erop te wachten, of toch maar nu de Star B94M kopen? Zeker ook gezien de leveringsproblemen die de originele G3 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domokun schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:28:
Eind deze maand komt zogenaamd de quad core-versie van de Jiayu G3 uit met o.a. Android 4.2. Op dit moment is er officieel nog niets bekend over de telefoon. Is het het waard om erop te wachten, of toch maar nu de Star B94M kopen? Zeker ook gezien de leveringsproblemen die de originele G3 had.
Zover ik weet is er geen enkele officiele publicatie van Jiayu over een G3 met quadcore, alleen een foto met een benchemark op het sherm van de G3 met een score die de normale G3 nooit zou halen en menig mtk6589 smartphone wel. Zo kun je dus interpeteren dat er een quadcore versie van de G3 komt.
Opvallend is dat de foto precies het uiterlijk van de G3 heeft. Het is dan ook apart dat er op het scherm touchbuttons voor 'back, menu en home' aanwezig zijn, waar de G3 ook fysieke capacitieve knoppen voor heeft.
Dus dat verhoogt de kans dat een simpel benchmark screenshot van een andere telefoon precies op de afmetingen van het scherm van de G3 zou zijn geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
dutchgio schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:03:
[...]

Zover ik weet is er geen enkele officiele publicatie van Jiayu over een G3 met quadcore, alleen een foto met een benchemark op het sherm van de G3 met een score die de normale G3 nooit zou halen en menig mtk6589 smartphone wel. Zo kun je dus interpeteren dat er een quadcore versie van de G3 komt.
Opvallend is dat de foto precies het uiterlijk van de G3 heeft. Het is dan ook apart dat er op het scherm touchbuttons voor 'back, menu en home' aanwezig zijn, waar de G3 ook fysieke capacitieve knoppen voor heeft.
Dus dat verhoogt de kans dat een simpel benchmark screenshot van een andere telefoon precies op de afmetingen van het scherm van de G3 zou zijn geplaatst.
Dat is waar, maar het is wel afkomstig uit een topic van het officiele Jiayu-forum, dus vandaar dat het misschien niet totale bullshit is. Maar ik denk dat ik de komende week nog even wacht en anders vrijdag maar de Star kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailis schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:04:
Ook ik heb dan maar een nieuw toestel besteld. De Cubot M6589 bij Mixeshop. Vooral de kleinere maat, grote accu, 8GB ipv. 4GB intern geheugen en Android 4.2 waren voor mij van belang. Als ie binnen is plaats ik wel even een reactie...
Mooi toestel alleen zie ik dat je 8gb rom denkt te krijgen maar op de site waar je hem gekocht hebt staat toch echt 4Gb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domokun schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:21:
[...]

Dat is waar, maar het is wel afkomstig uit een topic van het officiele Jiayu-forum, dus vandaar dat het misschien niet totale bullshit is. Maar ik denk dat ik de komende week nog even wacht en anders vrijdag maar de Star kopen.
Oh dan is ie dus wel echt.. Ik dacht dat er iemand druk was geweest met Paint.
Als je de wilt wachten op Jiayu, doe het dan meteen goed en wacht op de G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik sta op het punt de Umi x1s te kopen. Het enige wat me tegenhoudt is de relatief kleine accu (1750mah). Ik ben er al aan gewend om iedere nacht m'n telefoon op laden, maar ik wel dat-ie met gemak een volle dag meegaat. Ik betwijfel of dat gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wat voor een accu zit er in je huidige telefoon dan?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Yonni schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:40:
Wat voor een accu zit er in je huidige telefoon dan?
Ik heb nu een geroote HTC Desire met nieuwe 1400mah accu. Zelfs die krijg ik met moeite en hele dag vol. Hij staat bijvoorbeeld op 25% helderheid, heb een zwarte achtergrond en ik maak gebruik van de simepel Lightning Launcher. Bij een dag redelijk zwaar gebruik wordt het al kantje boord.

[ Voor 7% gewijzigd door Gabliboeba op 22-04-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan. Ik heb een telefoon uit China gekocht voor in totaal 189 euro incl. verzending door DHL. Een Star S5. Telefoon wordt keurig na iets meer dan een week geleverd, maar ik moet wel gewoon 65 euro aan btw betalen :s. Sinds wanneer is de BTW 34%?
Tot overmaat van ramp breekt bij het openen van het klepje voor het plaatsen van de batterij ook nog eens het ringetje dat (voor de sier) om de camera zit af.. Geen al te beste binnenkomer dus. Denk dat dit de eerste en laatste keer is geweest dat ik een telefoon uit China haal, iig met verzending door DHL.. Voor dit geld had ik hier ook een mooi telefoontje kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Inklaringskosten (min of meer verwerkingskosten) + BTW.

Ringetje er af? Tja zou kunnen doordat ie wat uitsteekt bij de S5. Lijkt me niet meer dan 1 minuut werk icm secondelijm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaald ook inklaringskosten. Maar dit is gewoon risico van smartphone importeren buiten de Europese unie, dat had je dus kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, van die inklaringskosten wist ik niets af. Op dat ringetje na is de telefoon zelf gelukkig wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je dat de meeste een zo'n goedkope mogelijke telefoon zoeken met quadcore cpu enzo? Omdat het uiteindelijk tegen de € 200 aan tikt als ze het importeren.

Ik zelf heb voor € 235 in China een Huawei Honor 2 gekocht, als je die zou importeren kom je tussen de € 300 a € 400 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Daarom voor jezelf max 4 weken geduld kunnen opbrengen als je een phone in China besteld. De kosten van verzenden via DHL zijn een stuk hoger dan via China,Singapore of HongKong post. Die hogere kosten betaal je dus echt wel (bij jou in de prijs verwerkt) + het feit dat je bij DHL echt geluk hebt als je niks hoeft te betalen terwijl bij de andere je echt pech hebt als je wel moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Vandaag een Lenovo A820 gekocht voor €136,- (valt dat onder de 'onbekende' smartphones ?)
Ik kom onder de €150,- uit dus geen douane kosten (uiteraard wel inklaring en btw) dus zal neerkomen op zo'n €175,- mits de douane het eruit pikt natuurlijk.
Jammer dat deze 960x540 is (en geen 1280x720) maar het is hoe dan ook een stapje beter dan ik nu heb (800x480).
Ben erg benieuwd.. er is een multilanguage 'samsung port' rom beschikbaar bij needrom.. dat zou helemaal fijn zijn. Zodra ie er is zal ik er ook wel iets over schrijven.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 22-04-2013 13:21 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:33
€ 150,- + 21% BTW en dan nog inklaringskosten (13,- of 17,50 voor EMS zendingen) maakt bij mij € 194,50 tot € 199,-, mits de douane het er uit pikt.
8)7

hahaha, lezen; 't blijft een vak hé.

[ Voor 15% gewijzigd door guapper op 22-04-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ (€136 * 1.21) + €13 = €177,56 ;)

[ Voor 98% gewijzigd door DukeBox op 23-04-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd naar de Lenovo A820, Dukebox. Zat er zelf ook naar te kijken. Alleen miste die volgens mij een flits op de camera (niet dat ik die nu ooit gebruik op mijn oude vertrouwde Desire, hooguit als zaklamp, als ik de meterstanden ofzo moet opnemen :-)). Vond het verder wel een interessant toestel.

Zit al een tijdje mee te lezen in de verschillende 'chinese telefoon'-topics. Mijn volgende telefoon wordt zo goed als zeker ook een import. Al zal dat normaal gesproken pas voor over een paar maanden zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

De 'flitser' is idd jammer maar heb hem op mijn galaxy s1 ook niet en daar heb ik hem nooit (als niet fotograaf ;)) gemist. Heb me ook eens ingelezen hoe die roms in elkaar zitten, ik zit er zelfs over te denken om zelf een rom te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Laatst online: 27-08-2024
Aloha,

Net de zopo C2 bij pandawil bestelt. Duidelijk gevraagd om de android erop te zetten.
Volgens Antelife gaan ze 2 mei de deur uit, is dit bij pandawill anders. Kon er niets over vinden, maar pandawill kennende moet het ook 2 mei of ervoor zijn :P
Ik laat het jullie weten als de phone binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

woutje p schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:24:
Net de zopo C2 bij pandawil bestelt. Duidelijk gevraagd om de android erop te zetten.
Ben erg benieuwd naar de foto's die geschoten kunnen worden met deze C2 of ZP980 bij weinig licht / nacht.

Heb al een beetje gezocht, maar nog niets gevonden! Ook al aan Colonel ZAP gevraagd. :O

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:55:
[...]
Mooi toestel alleen zie ik dat je 8gb rom denkt te krijgen maar op de site waar je hem gekocht hebt staat toch echt 4Gb..
Dat was mij ook opgevallen. Maar op de screenshots op diezelfde pagina en andere webshops staat gewoon netjes 8GB. Probeer maar eens van een aantal toestellen de maten op verschillende websites te vergelijken. Ze zijn niet altijd even nauwkeurig met dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Mischien is dit een optie voor de mensen die wel een chinese toestel willen maar moeite hebben met het verzenden uit china (verzendkosten douane enz)

http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme

Aanbieding van vandaag ..22-04-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
diquan2001 schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:25:
Mischien is dit een optie voor de mensen die wel een chinese toestel willen maar moeite hebben met het verzenden uit china (verzendkosten douane enz)

Helaas is het een single CPU, de MT6575 (site). Dit is voor de meesten hier niet meer interessant. Maar als je naar een goedkoop Android toestel op zoek bent met duo sim inderdaad wel een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verzendkosten zijn vaak gratis en douanekosten kun je van tevoren op berekenen; en met een beetje mazzel betaal je niks.
Een Jiayu G3 is slechts iets duurder:
Dualcore tov single
1gb ram tov waarschijnlijk 512mb
Meer intern geheugen
4,5 inch tov 4 inch
1270x780 vs 480x860
Android 4.1(beta) vs 4.0
2750 vs 1500mah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
de Aldi heeft ook een dualcore in de aanbieding http://www.aldi.nl/aldi_v...g_2704_48_5_501_5495.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
Haal dan liever een Huawei Y300 bij de winkel om de hoek. Prepaid voor 119,-
Is wel simlockvrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
argh, net nu ik een lg 2x heb gekocht zie ik die huawei staan.. iemand een idee hoe de gps ervan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmxcivr
  • Laatst online: 04-07-2023
m4rtyr schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:04:
argh, net nu ik een lg 2x heb gekocht zie ik die huawei staan.. iemand een idee hoe de gps ervan is?
De LG is wel beter dan de Huawei hoor, heb hem zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:20
djiedjee schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:55:
Haal dan liever een Huawei Y300 bij de winkel om de hoek. Prepaid voor 119,-
Heeft nu zelfs 20 euro cashback! http://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/

Helaas heb ik hem net een week te vroeg gekocht om hier gebruik van te maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:14
Bigf00t schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:12:
[...]

Heeft nu zelfs 20 euro cashback! http://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/

Helaas heb ik hem net een week te vroeg gekocht om hier gebruik van te maken :'(
Heeft ie Dual-sim of gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:40

jurma

simply connecting...

Zo te zien is dat met enkele simkaart

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-08 14:15
Voor de mensen met een Star S5: heb met dank aan een post op XDA via *#*#3646633#*#* 'het volumeniveau van de interne speaker aangepast. Inkomende calls zijn nu een stuk beter te verstaan.
Pagina: 1 ... 28 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.