Hele goede specs. Maar ik zocht meer eentje van rond de 200-250. Of is de Qualcom veel beter en daarom de moeite waard voor het geld?
ietsje kleiner maar ziet er op het eerste gezicht zeer goed uit:
http://www.aliexpress.com...-5-HD-1280/840521530.html
De term "Amoled" wordt wel vaak geroepen op Aliexpress, vraag me af of het ook echt een oled scherm is
http://www.aliexpress.com...-5-HD-1280/840521530.html
De term "Amoled" wordt wel vaak geroepen op Aliexpress, vraag me af of het ook echt een oled scherm is
De Star S5 ziet er goed uit op die foto's! Ik vind de witte wel mooi, maar vind 'm er ook een beetje cheap uitzien eigenlijk... Maar ben donkergekleurde smartphones een beetje zat.
(edit) In other news, Colonel Zap heeft een unboxing vid geplaatst van de Zopo ZP980. Erg gave phone met 1 nadeel, de 2000mAh batterij. Hij is bezig met een review welke binnenkort verschijnt op z'n Youtube channel.
http://colonelzap.blogspo...pio-mt6589-quad-core.html
(edit) In other news, Colonel Zap heeft een unboxing vid geplaatst van de Zopo ZP980. Erg gave phone met 1 nadeel, de 2000mAh batterij. Hij is bezig met een review welke binnenkort verschijnt op z'n Youtube channel.
http://colonelzap.blogspo...pio-mt6589-quad-core.html
[ Voor 45% gewijzigd door M-Opensource op 17-04-2013 08:11 ]
"Find what you love and let it kill you"
Ik heb hem ook besteld en zal hier natuurlijk foto's en een review plaatsen.
Misschien is dit dan wat voor je? http://www.pandawill.com/...-front-camera-p71901.htmlVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 06:23:
Hele goede specs. Maar ik zocht meer eentje van rond de 200-250. Of is de Qualcom veel beter en daarom de moeite waard voor het geld?
[...]
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe goed de GPU van de MTK6589 is voor games. Maar daar is vast genoeg over te vinden.
Verwijderd
Wat betekent:
Yes, It Comes With The Official Goophle Play In Chinese Market In English.
Geen Play app in het NL verkrijgbaar?
Dat je via een chinese app store de google playstore kunt installeren, wat ik afraad om meerdere redenen..Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:40:
Wat betekent:
Waarschijnlijk leest de google playstore gewoon de ingestelde taal uit omdat in principe alletalen in de app zitten verwerkt.
Zorg gewoon dat je je verdiept in het flashen van g(oogle)apps, in plaats van het downloaden via een chinese store.
Hele topic is door gespit heb nog een paar vraagjes.
Waar kan het beste een mobiel kopen? (levertijd, prijzen, service als er iets mis gaat)
Wat raden jullie aan en wat echt niet?
Komt er import kosten bij? belasting kosten? heb al ooit vaker wat bij DX bestelt rond de 40 euro. voor de rest nog niets. Ik vond de Star(5) (correct me if i'm wrong) er wel mooi uit zien redelijk nieuw volgens mij met aan de zijkant rood.
Ik hoor het graag van jullie!
Waar kan het beste een mobiel kopen? (levertijd, prijzen, service als er iets mis gaat)
Wat raden jullie aan en wat echt niet?
Komt er import kosten bij? belasting kosten? heb al ooit vaker wat bij DX bestelt rond de 40 euro. voor de rest nog niets. Ik vond de Star(5) (correct me if i'm wrong) er wel mooi uit zien redelijk nieuw volgens mij met aan de zijkant rood.
Ik hoor het graag van jullie!
Hallo,
Onderstaande post heb ik gedaan in het shopping forum, en daar verwezen ze me naar hier.
============================================
Hi All,
Ik ben me aan het orienteren op het aanschaffen van een mobiele telefoon van een Chinees merk (ZOPO/HERO o.i.d.). Ik ben aan het uitzoeken bij wat voor shops ik zou kunnen gaan bestellen. Nu zijn de meeste reviews van die winkels abominabel slecht...
Waar bestellen jullie?
Onderstaande post heb ik gedaan in het shopping forum, en daar verwezen ze me naar hier.
Hi All,
Ik ben me aan het orienteren op het aanschaffen van een mobiele telefoon van een Chinees merk (ZOPO/HERO o.i.d.). Ik ben aan het uitzoeken bij wat voor shops ik zou kunnen gaan bestellen. Nu zijn de meeste reviews van die winkels abominabel slecht...
Waar bestellen jullie?
Bij de goedkoopste verkoper die op internet goede reviews heeft.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ghegheTsurany schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:20:
Bij de goedkoopste verkoper die op internet goede reviews heeft.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Heb ook maar even de Zopo ZP980 besteld bij Pandawill,
Werd toch wel nieuwsgieriger van al die reviews die ik gezien heb over dit toestel.
En met een coupon die ik nog over had van Pandawill heb ik er nog een 35$ eraf gesnoept.
Mooie deal toch
Werd toch wel nieuwsgieriger van al die reviews die ik gezien heb over dit toestel.
En met een coupon die ik nog over had van Pandawill heb ik er nog een 35$ eraf gesnoept.
Mooie deal toch
Ja ze verwezen naar hier, waarschijnlijk met het doel dat je dit topic even moet doornemen. Niet simpelweg dezelfde vraag hier weer neer knallen. Even de zoekfunctie op dit forum loslaten en je vind als best wel wat ervaringen van gebruikers met bepaalde chinese webwinkels.Cain schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:17:
Hallo,
Hi All,
Waar bestellen jullie?
www.mixeshop.com
www.pandawill.com
Dat zijn in ieder geval al 2 winkels die veel worden gebruikt.
[ Voor 5% gewijzigd door Edje1985 op 17-04-2013 21:14 ]
Ik weet niet of ik mag het hier plaatsen, als dat niet het geval kan verwijdert worden.
http://www.banggood.com/ biedt vandaag 15% korting vanaf een bedrag van 51 dollar.
Coupon code: 51shop
http://www.banggood.com/ biedt vandaag 15% korting vanaf een bedrag van 51 dollar.
[ Voor 3% gewijzigd door Faris op 17-04-2013 22:03 ]
Die lopen alleen een beetje achter met het toevoegen van nieuwe quad core toestellen, maar bijvoorbeeld de jiayu G3 heeft dan wel een aantrekkelijk prijsje.Faris schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:03:
Ik weet niet of ik mag het hier plaatsen, als dat niet het geval kan verwijdert worden.
Het is ook niet voor alles te gebruiken kom ik net achter .
Probeerde de Pipo MAX M8PRO te bestellen ging helaas niet met korting
Probeerde de Pipo MAX M8PRO te bestellen ging helaas niet met korting
dutchgio schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:09:
[...]
Die lopen alleen een beetje achter met het toevoegen van nieuwe quad core toestellen, maar bijvoorbeeld de jiayu G3 heeft dan wel een aantrekkelijk prijsje.
Ik moet eigenlijk niet in dit topic komen. Constant een behoefte aan een nieuwe telefoon zonder dat ik het op enige wijze kan verantwoorden. Puur verveling omdat ik al m'n speeltjes al ken, wil een nieuw speeltje maar heb geen speeltje nodig eigenlijk....
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb een beetje hetzelfde ja, veel te veel aan het rondstruimen, op internet, naar van alles.Tsurany schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:22:
Ik moet eigenlijk niet in dit topic komen. Constant een behoefte aan een nieuwe telefoon zonder dat ik het op enige wijze kan verantwoorden. Puur verveling omdat ik al m'n speeltjes al ken, wil een nieuw speeltje maar heb geen speeltje nodig eigenlijk....
Zojuist een NAS gekocht, hopelijk morgen bezorgd dus dan is er weer een leuk speeltje binnen waar ik me wel mee vermaak en de verleiding om een telefoonte bestellen even kan laten rusten
Iemand al een keer bij fastcardtech besteld, deze ziet er erg netjes uit voor de prijs
http://www.fastcardtech.com/iOcean-X7-Youth-Android-phone de Iocean natuurlijk maar ook http://www.fastcardtech.com/HDC-Galaxy-Note-2-H7189
http://www.fastcardtech.com/iOcean-X7-Youth-Android-phone de Iocean natuurlijk maar ook http://www.fastcardtech.com/HDC-Galaxy-Note-2-H7189
[ Voor 82% gewijzigd door mcmxcivr op 17-04-2013 22:33 ]
Haha ja slim, misschien maar iets anders aanschaffen binnenkortdutchgio schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:29:
[...]
Heb een beetje hetzelfde ja, veel te veel aan het rondstruimen, op internet, naar van alles.
Zojuist een NAS gekocht, hopelijk morgen bezorgd dus dan is er weer een leuk speeltje binnen waar ik me wel mee vermaak en de verleiding om een telefoonte bestellen even kan laten rusten
Verwijderd
Ik volg dit topic ook en heb juist minder die behoefte, komt vooral omdat ik een zeer goeie Chinese telefoon al heb en ik ben dus niet zo gauw onder de indruk wat hier langs komt ( Ik vind eigenlijk dat je door de bomen het bos niet meer ziet in die topic soms en er komen me teveel klonen langs. )Tsurany schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:22:
Als je gewoon direct een goeie telefoon koopt dan bestaat kans ook dat je die behoefte weg neemt om steeds iets nieuws te kopen. Als ik een Newman N1 zou hebben dan zou ik denk ik wel gauw een reden zien om inderdaad weer wat nieuws te kopen, want het kan in dat op zich gewoon veel beter.
Maar of een MK6589 die behoefte bij je weg zou nemen? Ligt er maar net aan denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2013 22:44 ]
koop een rubiks kubusTsurany schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:22:
Oh kwaliteit van het product heeft daar geen invloed op, heb meerdere dingen die toch wel top of the line zijn in hun segment en ben er alsnog snel op uitgekeken. Als ik een Oppo Find zou hebben zou ik na een half jaar weer iets nieuws willen.
En rubiks kubus is kwestie van truukje kennen, dan kan je hem in minuten oplossen en na oefenen in minder dan een minuut.
En rubiks kubus is kwestie van truukje kennen, dan kan je hem in minuten oplossen en na oefenen in minder dan een minuut.
zonder enige vorm van hulp van buitenafTsurany schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:46:
Oh kwaliteit van het product heeft daar geen invloed op, heb meerdere dingen die toch wel top of the line zijn in hun segment en ben er alsnog snel op uitgekeken. Als ik een Oppo Find zou hebben zou ik na een half jaar weer iets nieuws willen.
Heb 2x een THL W8 besteld, de eerste werd in anderhalve week thuis bezorgd via DHL, de andere heeft er 3 weken over gedaan via de Zweedse posterijen. In beide gevallen "deal succeeds", keurig geleverd wat ik had gekocht, in het laatste geval zat er zelfs een flip cover bij (was de 1e keer niet leverbaar denk ik)mcmxcivr schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:31:
Iemand al een keer bij fastcardtech besteld, deze ziet er erg netjes uit voor de prijs
Dat begrijp ik. De genoemde webshops ken ik ook, want ik heb al onderzoek gedaan naar dat soort webshops.Edje1985 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:13:
[...]
Ja ze verwezen naar hier, waarschijnlijk met het doel dat je dit topic even moet doornemen. Niet simpelweg dezelfde vraag hier weer neer knallen. Even de zoekfunctie op dit forum loslaten en je vind als best wel wat ervaringen van gebruikers met bepaalde chinese webwinkels.
www.mixeshop.com
www.pandawill.com
Dat zijn in ieder geval al 2 winkels die veel worden gebruikt.
Even doorgoogelen naar resultaten/reviews op die shops gaven mij GEEN goed en betrouwbaar beeld.
Wat me opvalt is dat het voornamelijk reviews zijn van klanten uit andere landen en geen Nederlandse. Daarom mijn vraag wat jullie ervaringen zijn bij diverse shops, en of er een voorkeur was.
Dat leek mij een legitieme vraag, maar blijkbaar wordt dit niet gewaardeerd. Excuses daarvoor, ik ga kijken of ik op andere plaatsen mijn antwoorden kan vinden.
Gezien de reacties hier het afgelopen jaar gaat het prima via die shops...
Ik heb positieve ervaring met tmallbox.com qua levering en garantie afhandeling. Met banggood.com heb ik herhaaldelijk goede ervaring opgedaan qua levering. Maar wanneer men op de "juiste" plaatsen zoekt zal men over die shops wellicht ook andere geluiden horen. Een azijnzeiker is imo geneigd meest oog en oor te hebben voor het zuur.Cain schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:21:
Dat begrijp ik. De genoemde webshops ken ik ook, want ik heb al onderzoek gedaan naar dat soort webshops.
Even doorgoogelen naar resultaten/reviews op die shops gaven mij GEEN goed en betrouwbaar beeld.
Wat me opvalt is dat het voornamelijk reviews zijn van klanten uit andere landen en geen Nederlandse. Daarom mijn vraag wat jullie ervaringen zijn bij diverse shops, en of er een voorkeur was.
Dat leek mij een legitieme vraag, maar blijkbaar wordt dit niet gewaardeerd. Excuses daarvoor, ik ga kijken of ik op andere plaatsen mijn antwoorden kan vinden.
De negatieve reacties ontstaan denk ik voornamelijk door mensen die een telefoon bij webshops bestellen die nog helemaal niet leverbaar is (bijv. de Jiayu telefoons) en vervolgens klagen dat de levering lang duurt. Dat is ook niet vreemd aangezien de telefoons beperkt of helemaal niet verkrijgbaar zijn. Ik heb persoonlijk 2x besteld bij Pandawill (een Changjiang N7300 en Newman N2) en beide keren was de levering vrij vlot; ongeveer 3-4 weken met China post (free shipping + lage kans op douane kosten).
Verwijderd
Stja ik ben van mening dat ze ook niet iets moeten aanbieden wat niet leverbaar is en daar gaat het gewoon fout. Ik ben harstikke blij dat ik niet van die shops hoef te bestellen want het is vaak onzeker of een toestel wel voorradig is.
Tsja we zijn natuurlijk maar een klein landje dus zoveel zal er niet te vinden zijn van revieuws.Cain schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:21:
[...]
Maar als je aan het zoeken bent naar een ZOPO telefoon en je vind al de revieuws van Chinese webwinkels slecht dan ga je toch hier naar een telefoon winkel en zoek iets uit wat ongeveer hetzelfde is geen problemen met verzending en garantie.
Ondertussen is toch wel bekend dat je even persoonlijk contact moet opnemen met een Chinese webshop, en vragen naar de levertijd, alvorens er een grote aankoop (zoals een smartphone) te doen.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:07:
Stja ik ben van mening dat ze ook niet iets moeten aanbieden wat niet leverbaar is en daar gaat het gewoon fout. Ik ben harstikke blij dat ik niet van die shops hoef te bestellen want het is vaak onzeker of een toestel wel voorradig is.
Verwijderd
Heb FCT proberen te bellen in USA echter nemen zij niet op. De goophone i9 verkopen zij daar met een iOS layer echter andere webshops verkopen die gewoon met Android.
De goophone lijkt ios te draaien, maar stiekem is het gewoon android, het heet namelijk ook wel joyOS.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:47:
Heb FCT proberen te bellen in USA echter nemen zij niet op. De goophone i9 verkopen zij daar met een iOS layer echter andere webshops verkopen die gewoon met Android.
Apple geeft de broncode van ios niet vrij, dus is het helemaal niet mogelijk om ios te draaien op een apperaat dat Apple niet zelf maakt. Ook niet een 'iOS layer' dat jij noemt, slechts een 'skin', genaamd joyOS.
Je bedoelt waarschijnlijk hetzelfde, maar het is puur een 'look' van ios overgenomen, het blijft android.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 18-04-2013 21:32 ]
Verwijderd
Iemand ervaring met dit toestel? UMI S1
http://lightake.com/detai...9_Android_4.2_Black-61989
http://lightake.com/detai...9_Android_4.2_Black-61989
Verwijderd
Is de iOS look weg te halen? Ik heb deze vraag gesteld aan FCT maar nog geen antwoord gehad, ik zie dat andere winkels de gewone android heeft namelijkdutchgio schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:28:
[...]
De goophone lijkt ios te draaien, maar stiekem is het gewoon android, het heet namelijk ook wel joyOS.
Apple geeft de broncode van ios niet vrij, dus is het helemaal niet mogelijk om ios te draaien op een apperaat dat Apple niet zelf maakt. Ook niet een 'iOS layer' dat jij noemt, slechts een 'skin', genaamd joyOS.
Je bedoelt waarschijnlijk hetzelfde, maar het is puur een 'look' van ios overgenomen, het blijft android.
andere launcher installerenVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 06:40:
[...]
Is de iOS look weg te halen? Ik heb deze vraag gesteld aan FCT maar nog geen antwoord gehad, ik zie dat andere winkels de gewone android heeft namelijk
Zou het een idee zijn om een Best Buy versie te maken van dit topic voor telefoons tot €100, €150, €200 en €250?
Nee, modellen veranderen te snel en iedereen heeft andere voorkeuren. Gewoon users die zelf geen enkele moeite willen doen negeren, dan houden ze vanzelf op.
De launcher wel, maar voor de statusbalk en standaardapps die gemod zijn om op ios te lijken zoals de klok, instellingen etc, vereist meer werk..Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 06:40:
[...]
Is de iOS look weg te halen? Ik heb deze vraag gesteld aan FCT maar nog geen antwoord gehad, ik zie dat andere winkels de gewone android heeft namelijk
Is het niet zo dat de goophone maar één knop heeft netals de iPhone? Of zijn de volumeknoppen ook zó te gebruiken dat je die voor andere instelling kunt instellen?
Mensen al ervaring met de iOcean X7?
Die dualsim functie hierin, begrijp ik nou goed dat die allebei voor bellen zijn, en 1 daarvan ook voor 3g?
Die dualsim functie hierin, begrijp ik nou goed dat die allebei voor bellen zijn, en 1 daarvan ook voor 3g?
Dat klopt.
Nog niet leverbaar, eind april.StevoMark10 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:34:
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Inderdaad, het gaat zo hard dat de keuze legio is gewordenTsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:14:
Nee, modellen veranderen te snel en iedereen heeft andere voorkeuren. Gewoon users die zelf geen enkele moeite willen doen negeren, dan houden ze vanzelf op.

Life is all about Tweaking
Verwijderd
Weet iemand of er een site is waar je chinese telefoons kan vergelijken op de manier zoalsTweakers dat doet? Zoiets als: 2gb rom, quadcore enz... Op aliexpress e.d. gaat dit niet echt lekker.
Ik weet het, het is misschien een beetje lui. Maar wel o zo makkelijk
Ik weet het, het is misschien een beetje lui. Maar wel o zo makkelijk
Mijn ervaring met banggood (niet voor een telefoon) is redelijk belabberd. Erg lange levertijd (iets van 7 weken). Dat voor 3 ledlampjes, waarbij de eerste na een paar uur de geest gaf, en de tweede leds in verschillende kleuren had (3 leds, 2 daarvan wit, eentje warmwit of zo).Faris schreef op woensdag 17 april 2013 @ 22:03:
Dat komt omdat de chipset het van origine niet ondersteund, middels hacks/trucs proberen ze het werkend te krijgen maar het is er nooit voor ontworpen, dus zal het er ook niet optimaal gebruik van maken. Overigens is 1 GB meer dan prima voor een high-end Android phone, het is meer het hardware-gegeil dat mensen het beste-van-het-beste willen hebben.dere12 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:22:
[...]
Inderdaad, het gaat zo hard dat de keuze legio is gewordenHeb je trouwens gelezen in de reacties op GizChina dat de MTK6589 chipset in testen nauwelijks gebruik lijkt te maken van de voordelen van een extra 1GB aan geheugen? En ik maar wachten op leverbare toestellen met 2GB
Net als de "octacore" van samsung in een versie van de S4, die overigens in nederland word uitgebracht met een quadcore van qualcomm.M-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:39:
[...]
Dat komt omdat de chipset het van origine niet ondersteund, middels hacks/trucs proberen ze het werkend te krijgen maar het is er nooit voor ontworpen, dus zal het er ook niet optimaal gebruik van maken. Overigens is 1 GB meer dan prima voor een high-end Android phone, het is meer het hardware-gegeil dat mensen het beste-van-het-beste willen hebben.
En het mag geplaatst worden met hoge aanhalingstekens, want het is gebaseerd op het big.litle concept; 4+4=4. Er draaien maximaal 4 cores te gelijk, en niet 8. Er zijn wel 8 cores, 4 snelle, en 4 zuinige. Afhankelijk van gebruik draaien er snelle of zuinige cores.
Maarde term "octacore" is dan al gauw misplaatst en misvattend, en puur marketing en hardware-gegeil.
Heb een bestelling ligeen bij aliexpress. Alleen wordt pas 22 april verzonden.StevoMark10 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:34:
[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 19-04-2013 10:52 ]
Precies, de meeste apps hebben totaal geen nut bij dit soort hoge hardware specs. Zelfs bij een quadcore vraag ik mij af welke functionaliteit of app daar uberhaupt enig nut van heeft. Ik heb een G3 met een dualcore en die kan prima muziek via bluetooth afspelen en browsen/whatsappen/whatever tegelijk.
Nu zei dat men ook altijd over pc's, maar dat is een heel andere toepassing. Op een smartphone is het niet praktisch om 20 dingen tegelijk te gebruiken.
Nu zei dat men ook altijd over pc's, maar dat is een heel andere toepassing. Op een smartphone is het niet praktisch om 20 dingen tegelijk te gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door M-Opensource op 19-04-2013 10:53 ]
Verwijderd
Ik denk dat er best een lijstje met aanbevolen telefoons gemaakt kan worden, maar mensen worden hier helemaal geil van al die onbekend smartphones.
Ik zelf zou dan liever een lijstje samenstellen met betrouwbare merken welke al bewezen hebben goeie telefoons te maken, dus ZTE, Lenovo, Huawei, Jiayu, Newman enzo en die merkjes waar bijna geen ervaringen mee zijn maar te negeren, want een aanbevolen lijstje op basis van prijs maken kan iedereen wel.
Oh aan 2GB ram heb je wel degelijk wat, kijk maar baar deze screenshot van get verbruik van het ram geheugen op mijn Huawei Honor 2.
Ik zelf zou dan liever een lijstje samenstellen met betrouwbare merken welke al bewezen hebben goeie telefoons te maken, dus ZTE, Lenovo, Huawei, Jiayu, Newman enzo en die merkjes waar bijna geen ervaringen mee zijn maar te negeren, want een aanbevolen lijstje op basis van prijs maken kan iedereen wel.
Oh aan 2GB ram heb je wel degelijk wat, kijk maar baar deze screenshot van get verbruik van het ram geheugen op mijn Huawei Honor 2.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 11:04 ]
Dat bewijst niet dat je er wat aan hebt.
Het nut is inderdaad dat er meer apps op de achtergrond open kunnen blijven zodat ze iets sneller hervat kunnen worden wanneer je ze start. Maar in de praktijk zou dat neerkomen op tientallen apps die je open hebt staan.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:59:
[afbeelding]
Hoeveel van die apps gebruik je constant door de dag heen? Ik schat mezelf behoorlijk actief op m'n G3 maar ik kan niet meer dan 15 apps bedenken die ik op een gemiddelde dag gebruik en ik red die 1 GB echt niet
Dus ja, het kan best nuttig zijn maar ik denk dat het in de praktijk toch wel zal meevallen. Als Android en apps in de toekomst zwaarder worden zie ik er meer nut in om 2 GB RAM te hebben. Dus de reden van future-proof vind ik dan zwaarder tellen.
Maar let's face it, met de prijzen van deze chinese smartphones, loop je langer dan een jaar met 1 zo'n smartphone? Ik niet, ik upgrade nu elk half jaar wel
[ Voor 10% gewijzigd door M-Opensource op 19-04-2013 11:13 ]
Het feit dat je 1 app open kunt hebben staan en 19 andere op de achtergrond kunt laten draaien zonderdat ze hoeven worden afgesloten, bewijst dat het kan.
Maar een 2e is de nuttigheid hiervan. Waarom zou je 20 apps open willen hbebben staan?
Met de kracht van smartphones is een app zo opgestart, en 20 apps actief hebben zal de batterij ook niet ten goede doen..
Theorethisch is het mogelijk, in de praktijk natuurlk ook, maar heb je er vrij weinig aan.
Maar een 2e is de nuttigheid hiervan. Waarom zou je 20 apps open willen hbebben staan?
Met de kracht van smartphones is een app zo opgestart, en 20 apps actief hebben zal de batterij ook niet ten goede doen..
Theorethisch is het mogelijk, in de praktijk natuurlk ook, maar heb je er vrij weinig aan.
Verwijderd
Ik gebruik vooral door de dag heen Google Chrome, NU.nl, NOS, Gmail, Tweakers, Wechat.M-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:11:
[...]
Het nut is inderdaad dat er meer apps op de achtergrond open kunnen blijven zodat ze iets sneller hervat kunnen worden wanneer je ze start. Maar in de praktijk zou dat neerkomen op tientallen apps die je open hebt staan.
Hoeveel van die apps gebruik je constant door de dag heen? Ik schat mezelf behoorlijk actief op m'n G3 maar ik kan niet meer dan 15 apps bedenken die ik op een gemiddelde dag gebruik en ik red die 1 GB echt niet
Dus ja, het kan best nuttig zijn maar ik denk dat het in de praktijk toch wel zal meevallen. Als Android en apps in de toekomst zwaarder worden zie ik er meer nut in om 2 GB RAM te hebben. Dus de reden van future-proof vind ik dan zwaarder tellen.
Maar let's face it, met de prijzen van deze chinese smartphones, loop je langer dan een jaar met 1 zo'n smartphone? Ik niet, ik upgrade nu elk half jaar wel
Er is een app waar ik echt profijt heb aan de 2GB Ram en dat is Google Chrome, ik heb nu 9 tabs open staan en hij is nog steeds vloeiend en snel.
Maar multitasken is gewoon fijn, gewoon vanuit de huidige app naar de andere app switchen, dus dan is wel fijn dat de meest gebruikte apps altijd via de multitasking te bereiken zijn.
Nou ik wil toch langere dan een jaar met mijn Huawei Honor 2 doen, beetje zonde van me geld om elk jaar een nieuwe telefoon te kopen en nergens voor nodig ook als mijn huidige smartphone voldoet aan mijn eisen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 11:24 ]
Ik kwam deze net tegen.
Mooie phone voor een dergelijke prijs, alleen hij is nog niet uit.
Zijn er nog anderen die in de buurt van deze specs komen?
Ik begrijp uit je post dat je dit topic niet echt volgt. Lees hem eens door en je zult zelf een conclusie kunnen trekken.Brantje schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:24:
Ik kwam deze net tegen.
Verwijderd
Hallo weet iemand of deze telefoon wat is en waarom er twee accu's bij zitten?
http://www.antelife.com/i...ra-smart-phone-white.html
Ik zoek een telefoon met een redelijke accuduur en aangezien deze een 2800mah heeft lijkt het me wel een kanshebber. Maar waarom twee accu's? Zijn ze van een zo'n belabberde kwaliteit dat ze er maar meteen twee bij doen
?
Ik zoek een telefoon met een redelijke accuduur en aangezien deze een 2800mah heeft lijkt het me wel een kanshebber. Maar waarom twee accu's? Zijn ze van een zo'n belabberde kwaliteit dat ze er maar meteen twee bij doen
Wat heb je zelf al gevonden op Google? En wat betreft die accu's, kan 2 dingen betekenen. 1. Ondanks dat de accu groot is kan de telefoon veel verbruiken. 2. Wat de chinees in Nederland ook doet met eten, gewoon heel veel geven voor je geld. Laatst drie avonden van één bestelling kunnen eten en ik eet niet weinig.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:40:
Hallo weet iemand of deze telefoon wat is en waarom er twee accu's bij zitten?
Ik zoek een telefoon met een redelijke accuduur en aangezien deze een 2800mah heeft lijkt het me wel een kanshebber. Maar waarom twee accu's? Zijn ze van een zo'n belabberde kwaliteit dat ze er maar meteen twee bij doen?
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit dan dat andere websites dan FCT wel een gewone android hebben zonder schil? Speciaal gemaakt voor fct?dutchgio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:49:
[...]
De launcher wel, maar voor de statusbalk en standaardapps die gemod zijn om op ios te lijken zoals de klok, instellingen etc, vereist meer werk..
Eerste goedkoop leverbare FHD phone?
http://www.pandawill.com/...camera-p73784/category/8/
Dient wel naar Android geflashed te worden (maar kunnen ze voor je doen).
Das een mooi dingetje om in de gaten te houden ja
Is dat stiekem niet gewoon de ZP980?VerrekteZakStro schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:33:
(http://www.pandawill.com/...589-quad-core-p73060.html)
Ik denk het stiekem wel... Scheelt je wel $ 100.
ZOPO C2 smart phone, compatible with all the ZOPO ZP980's firmware
[ Voor 10% gewijzigd door M-Opensource op 19-04-2013 12:49 ]
ROM is minder en het grote verschil is dat Aliyun OS dat er op draait. Daarom waarschijnlijk ook goedkoper, zodat ze dit OS kunnen promoten.
Ander scherm en grotere ROM. Voor de rest hetzelfde en derhalve kun je dus de ROM van de ZP980 op die van de C2 flashen.M-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:46:
[...]
Is dat stiekem niet gewoon de ZP980?
(http://www.pandawill.com/...589-quad-core-p73060.html)
Ik denk het stiekem wel... Scheelt je wel $ 100.
[...]
Maar ze flashen 'm naar Android als je het vraagt haha, prachtig. Ik wilde die 980 hebben, ik weet wel wat ik ga doenTsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:50:
ROM is minder en het grote verschil is dat Aliyun OS dat er op draait. Daarom waarschijnlijk ook goedkoper, zodat ze dit OS kunnen promoten.
Die is daardoor wel heel interessant ja! Misschien doe ik dat ook welM-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:51:
[...]
Maar ze flashen 'm naar Android als je het vraagt haha, prachtig. Ik wilde die 980 hebben, ik weet wel wat ik ga doen
En geen quad-bandTsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:50:
Model ZOPO C2
Band 2G: GSM 900/1800MHz
3G: WCDMA 850/2100MHz
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Na 2 weken wachten bericht gekregen van postnl, dat de inhoud en waarde van mijn pakket niet bepaald kan worden. Dit heeft voor gevolg dat ze geen douaneaangifte kunnen doen.
Ik dacht eerst dat me pakketje nu bij de douane ligt, maar als ik het goed begrijp houd postnl em nu dus vast?
Nu moet ik een reactieformulier invullen met o.a.
- Algemene Persoons gegevens
- Inhoud en waarde van de zending
- Type zending
Wat kan ik nu het beste invullen?
De echte waarde is maar 60 euro, deze iets omlaag schroeven naar <45 euro en geschenkzending invullen dan maar?
Meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Het betreft dus deze telefoon, goedkoop dingetje waar ik niet graag extra kosten voor ga betalen.
http://www.buyincoins.com...-phone-product-26062.html
Ik dacht eerst dat me pakketje nu bij de douane ligt, maar als ik het goed begrijp houd postnl em nu dus vast?
- Type zending
De echte waarde is maar 60 euro, deze iets omlaag schroeven naar <45 euro en geschenkzending invullen dan maar?
Het betreft dus deze telefoon, goedkoop dingetje waar ik niet graag extra kosten voor ga betalen.
Dat maakt voor gebruik in nederland toch niet uit?imdos schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:
[...]
En geen quad-bandHoe kan dat, is dezelfde chip toch, of zit er nog een co-chip in voor de andere banden?
Model ZOPO C2
Band 2G: GSM 900/1800MHz
3G: WCDMA 850/2100MHz
Wel een heel mooi ding, en als ze dan ook nog android erop zetten voor je is het natuurlijk gewoon een Zopo zp980.
Alleen de batterij is jammer...
Aliyun OS is een vorm van android, een volledig aangepaste versie, alleen in het engels en chinees beschikbaar, dus mochten ze bij pandawill vergeten om een kale(re) android versie van android, die op de zopo zp980 draait erop te zetten, moet je dit zelf ook wel lukken, want het is gewoon een zopo zp980 met een aangepaste android versie..
Voor 202 euro installeren ze een 'gewone' android erop en gratis "cager powerbank"
Not bad
[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 19-04-2013 14:04 ]
Volgens mij valt dat mee als je de ervaring van Colonel Zap leest, als m'n duits scherp genoeg is. Niet veel mee gedaan en z'n screenshot geeft aan dat ie 1 sim gebruikt en WiFi aan heeft staan, dat scheelt uiteraard wel.dutchgio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:54:
[...]
Dat maakt voor gebruik in nederland toch niet uit?
Wel een heel mooi ding, en als ze dan ook nog android erop zetten voor je is het natuurlijk gewoon een Zopo zp980.
bron: http://colonelzap.blogspo...pio-mt6589-quad-core.htmlGestern Abend um 22 Uhr war die Batterie bei 95%. In der Nacht war das Handy an, am Vormittag habe ich ein paar Benchmarks gemacht, etwas gesurft, Facebook, Whatsapp,etc.
Jetzt um 14:38 ist der Akku bei 78%.
Mehr kann ich dazu nicht sagen ;-)
Deze linkt ie ook:

[ Voor 6% gewijzigd door M-Opensource op 19-04-2013 14:05 ]
Kijk, daar wordt je vrolijk van. Dikke accutijden zelfs met nutteloze 3D live wallpapers
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Nee, maar MTK6589 is quad band 2G, notabene ook zichtbaar op die Colonel Zap screenshots.dutchgio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:54:
[...]
Dat maakt voor gebruik in nederland toch niet uit?
Aliyun OS is een vorm van android, een volledig aangepaste versie, alleen in het engels en chinees beschikbaar, dus mochten ze bij pandawill vergeten om een kale(re) android versie van android, die op de zopo zp980 draait erop te zetten, moet je dit zelf ook wel lukken, want het is gewoon een zopo zp980 met een aangepaste android versie..
Voor 202 euro installeren ze een 'gewone' android erop en gratis "cager powerbank"
Not bad
Pandawill heeft echter zowel bij de C2 als ZP980 dual band staan..

Maar, we might have a winner

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Ik begin nu wel een echte fan te worden van Chinese phones.
Naar aanleiding van http://www.gizchina.com/2...-sale-in-1gb-youth-guise/ heb ik de UMi X2 besteld bij Antelife en deze was op voorraad.
Dit is wel de "youth" versie maar alles is volgens gizchina identiek op de RAM na.
Toch wel een nette phone voor $253,-
Full HD, quadcore, 13MP camera en 2500 mAh accu.
Ik heb zelf de grijze besteld.
*Weet iemand het verschil tussen Swiss Post en Singapore Post?
Naar aanleiding van http://www.gizchina.com/2...-sale-in-1gb-youth-guise/ heb ik de UMi X2 besteld bij Antelife en deze was op voorraad.
Dit is wel de "youth" versie maar alles is volgens gizchina identiek op de RAM na.
[ Voor 10% gewijzigd door Gingerbread op 19-04-2013 14:10 ]
Ze hebben maar 40 stuks volgens dat artikel, grote kans dat je daar niet tussen zatGingerbread schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:09:
Ik begin nu wel een echte fan te worden van Chinese phones.
Ik had hem rond 12 uur besteld en was volgens mij de 46e besteller. Ik zie nu wel dat de pagina offline is gehaald. We zien wel hoe dit aflooptM-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:17:
[...]
Ze hebben maar 40 stuks volgens dat artikel, grote kans dat je daar niet tussen zat
Hier is de versie met 4GB ROM en standaard Android nog goedkoper: €196.32 !VerrekteZakStro schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:33:
http://www.antelife.com/z...p-camera-smart-phone.html
Euhm... zelfde prijs?PsycoHero schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:32:
[...]
Hier is de versie met 4GB ROM en standaard Android nog goedkoper: €196.32 !
(edit) ik bedoel eigenlijk, beide sites bieden 'm toch voor dezelfde prijs aan?
[ Voor 10% gewijzigd door M-Opensource op 19-04-2013 14:41 ]
Die maar eens kopen na m'n vakantie, ziet er goed uit
En ik wilde nog bijna de Zopo ZP980 bestellen terwijl hij nu eigenlijk voor maar $254,99 beschikbaar is.
Dat is inderdaad prima, misschien valt het dan toch meeM-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:02:
[...]
Volgens mij valt dat mee als je de ervaring van Colonel Zap leest, als m'n duits scherp genoeg is. Niet veel mee gedaan en z'n screenshot geeft aan dat ie 1 sim gebruikt en WiFi aan heeft staan, dat scheelt uiteraard wel.
[...]
bron: http://colonelzap.blogspo...pio-mt6589-quad-core.html
Deze linkt ie ook:
[afbeelding]
Heb het even nagekeken: de S4 heeft 2600 mah, de HTC one 2300mah, en dan de zopo dus 2000mah.
De htc heeft 4.7 inch full hd, de S4 5 inch full hd. Het PPI, pixel per inch van de htc is hoger dan zowel de S4 als de zopo, en verbruikt dus meer lijkt me ondanks dat het scherm kleiner is. Dus in principe zou het prima moeten kunnen. Het PPI van de Zopo en galaxy S4 na zijn (bijna) gellijk, 440 t.o.v 441.
Potentieel kansmakertje is het nu wel..
[quote]M-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:34:
[...]
Standaard al geleverd met vanilla Android
Antelife do not sale this model with Aliyun OS, because Aliyun OS only have Chinese and English. We have flash to the newest Android 4.2 systerm. If any custom need it with Aliyun OS, can contact with us before order. |
http://www.antelife.com/r.../list/id/3672/category/3/
hi antelife, it means the C2 is same as ZP980 except the ROM is 4GB, right? (Posted on 4/19/13)
Reply by antelife.com
Yes, you are right.
[ Voor 15% gewijzigd door imdos op 19-04-2013 14:42 . Reden: 1e review? is binnen ]
Verwijderd
Hij heeft of veel maps verbruikt of maps was zijn batterij het drainen, want zo goed is deze batterij duur niet. Hij heeft de telefoon zeer licht gebruikt in die tijd, vandaar dat er maar 22% af is na 15 uur.M-Opensource schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:02:
[...]
Volgens mij valt dat mee als je de ervaring van Colonel Zap leest, als m'n duits scherp genoeg is. Niet veel mee gedaan en z'n screenshot geeft aan dat ie 1 sim gebruikt en WiFi aan heeft staan, dat scheelt uiteraard wel.
[...]
bron: http://colonelzap.blogspo...pio-mt6589-quad-core.html
Deze linkt ie ook:
[afbeelding]
Leuk maar moet ie nou echt zo op de iPhone 5 lijkenPsycoHero schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:32:
[...]
Hier is de versie met 4GB ROM en standaard Android nog goedkoper: €196.32 !

DAt valt toch best wel mee?!XanderDrake schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:17:
[...]
Leuk maar moet ie nou echt zo op de iPhone 5 lijken
Ik ken nog geen iphone met een 5 inch full hd scherm, en geen homeknop.
[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 19-04-2013 15:41 ]
Verwijderd
Op postnl staat gewoon een bezorgdatum: za 20 apr 2013 12:30-14:30, morgen dus.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:53:
Na 2 weken wachten bericht gekregen van postnl, dat de inhoud en waarde van mijn pakket niet bepaald kan worden. Dit heeft voor gevolg dat ze geen douaneaangifte kunnen doen.
- Type zending
Hoop dat ik em morgen gewoon binnen krijg zonder extra kosten.
Anders gewoon formulier invullen, naar waarheid of ietsje aanpassen en extra kosten vermijden?
Hangt er vanaf, ben jij een figuur dat door liegen en bedriegen geld wilt achterhouden dat jou niet toebehoort? Dan aanpassen. Heb je zelfrespect? Dan waarheid invullen.
Voor de mensen met interesse in de Umi X2.
Volgens mij hebben ze er nog een aantal in stock als ik naar de staff-reacties kijk: http://www.antelife.com/u...s-screen-smart-phone.html
Today you say that your chat me no stock, UMI X2 SKU: MP0354W, even you confirm your answer and it is wrong to me.
Yesterday buy Umi x2, when you informais 100 units in stock and ship in 24 hours.
You do not answer to emails about information, there chatting stock.
Actual date of delivery?
Or ALL INFORMATION IS FALSE? (Posted on 4/18/13)
Reply by antelife.com
Dear custom,
Do not worry, it is really in stock, we will send all orders of it next Monday.
Thanks
Volgens mij hebben ze er nog een aantal in stock als ik naar de staff-reacties kijk: http://www.antelife.com/u...s-screen-smart-phone.html
Today you say that your chat me no stock, UMI X2 SKU: MP0354W, even you confirm your answer and it is wrong to me.
Yesterday buy Umi x2, when you informais 100 units in stock and ship in 24 hours.
You do not answer to emails about information, there chatting stock.
Actual date of delivery?
Or ALL INFORMATION IS FALSE? (Posted on 4/18/13)
Reply by antelife.com
Dear custom,
Do not worry, it is really in stock, we will send all orders of it next Monday.
Thanks
Zo jij brengt het alsof hij steelt .
Hoeveel zullen de kosten zijn als je gewoon invult dat het maar 60 eurootjes waard is ??
Denk dat je dat gewoon altijd moet incalculeren bij de aankoop van het product .
Word je pakje aangehouden dan is het gewoon dokken
En gaat hij erdoor dan heb je geluk.
Hoeveel zullen de kosten zijn als je gewoon invult dat het maar 60 eurootjes waard is ??
Denk dat je dat gewoon altijd moet incalculeren bij de aankoop van het product .
Word je pakje aangehouden dan is het gewoon dokken

Tsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:12:
Hangt er vanaf, ben jij een figuur dat door liegen en bedriegen geld wilt achterhouden dat jou niet toebehoort? Dan aanpassen. Heb je zelfrespect? Dan waarheid invullen.
Die Zopo C2 ziet er best mooit uit.
Ik snap alleen niet dat er maar zo weinig quad core phones met gorilla glass zijn voor een prijs onder de $250...
Wat vinden jullie trouwens van de Bedove HY5001?
Ik snap alleen niet dat er maar zo weinig quad core phones met gorilla glass zijn voor een prijs onder de $250...
[ Voor 37% gewijzigd door ivo001 op 19-04-2013 16:46 ]
Verwijderd
Volgens mijn berekeningen kom ik op 90-95 euro totaal.diquan2001 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:28:
Zo jij brengt het alsof hij steelt .![]()
Word je pakje aangehouden dan is het gewoon dokken![]()
[...]
Dit is dus 50% van de waarde van het product, best veel eigenlijk.
60 eurotjes is sowieso niks voor zo'n telefoontje, jammer dat die klote douane zich er dan weer mee moet bemoeien.
@Tsurany
Jij geeft al je importproducten van boven de 22 euro netjes aan bij de de douane, zodat je netjes belasting betaald etc. ?
Zo als jij het brengt is iedereen hier een crimineel, alleen sommige criminelen hebben de pech gepakt te worden.
Ziet er minder hetzelfde uit als alle andere die langs komen, hij is echter wel wat dikker dan bijvoorbeeld de Star S5, die heeft dezelfde batterij (2500).ivo001 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:43:
Die Zopo C2 ziet er best mooit uit.
<edit>: Excuses, die heeft geen gorilla glass. <edit>
[ Voor 4% gewijzigd door Edje1985 op 19-04-2013 16:55 ]
Bewust belasting ontduiken is ook gewoon crimineel gedrag. Een valse waarde opgeven omdat je minder wilt betalen is dan ook crimineel gedrag. Mag je zelf kiezen of je dat wilt of niet, maar om hier te gaan vragen wat je zou moeten doen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:44:
@Tsurany
Jij geeft al je importproducten van boven de 22 euro netjes aan bij de de douane, zodat je netjes belasting betaald etc. ?
Zo als jij het brengt is iedereen hier een crimineel, alleen sommige criminelen hebben de pech gepakt te worden.
Tot nu toe heb ik al mijn grote bestellingen met DHL laten komen. Elke keer invoerrechten moeten betalen, maar het stelde nooit veel voor. Zo moest ik 35 euro betalen voor 3x JiaYu G3 en 1x 45 euro voor 4x JiaYu G3 en een simpele 7" tablet. Al met al dus niet vreselijk
Ik heb recentelijk ook bij DX een telefoon besteld, maar jij denkt dat ik dan de douane opbel met een melding met pakketnummer zodat ze het kunnen vasthouden zodat ik er een pak geld extra over kan betalen?
Doe jij dat altijd?
Doe jij dat altijd?
Verwijderd
Er worden hier ook vragen gesteld over welke verzendmethodes/webshops het minst gecontroleerd worden en of bijv. als gift verzenden ook scheelt.Tsurany schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:54:
[...]
Bewust belasting ontduiken is ook gewoon crimineel gedrag. Een valse waarde opgeven omdat je minder wilt betalen is dan ook crimineel gedrag. Mag je zelf kiezen of je dat wilt of niet, maar om hier te gaan vragen wat je zou moeten doen?
Dit zijn ook vragen om de douane en dus de belasting te ontduiken, is dit allemaal crimineel gedrag dan.
Als meerdere mensen hier ervaring hebben met een paar tientjes minder invullen op zo'n formulier en er geen problemen mee hebben gehad, dan doe ik dat ook.
En dat jij me dan een crimineel noemt, lig ik niet wakker van.
Maarja ik hoop nog altijd dat ie morgen aankomt zonder extra kosten, al zal die kans klein zijn.
Ach, trek het je niet aan, je hebt aan de ene kant de wet en aan de andere kant het gezond verstand, mensen die het 2de niet hebben vallen puur op het 1e terug en passen het tot op de letter toe.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:13:
[...]
Er worden hier ook vragen gesteld over welke verzendmethodes/webshops het minst gecontroleerd worden en of bijv. als gift verzenden ook scheelt.
Dit zijn ook vragen om de douane en dus de belasting te ontduiken, is dit allemaal crimineel gedrag dan.
Als meerdere mensen hier ervaring hebben met een paar tientjes minder invullen op zo'n formulier en er geen problemen mee hebben gehad, dan doe ik dat ook.
En dat jij me dan een crimineel noemt, lig ik niet wakker van.
Maarja ik hoop nog altijd dat ie morgen aankomt zonder extra kosten, al zal die kans klein zijn.
Om dan onmiddellijk ook nog eens mensen die een koopje willen doen over dezelfde kam te scheren als pedofielen en seriemoordenaars...
Buy a Mac or install Linux
Verwijderd
ik vind dit echt een bruut toestel: Zopo ZP980 Scorpio http://www.antelife.com/c...a-smart-phone/category/3/
Ben alleen benieuwd hoe de accu het hou? iemand al gevonden als deze phone met 2000mah een dag mee kan?
Ben alleen benieuwd hoe de accu het hou? iemand al gevonden als deze phone met 2000mah een dag mee kan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.