Mijn K860i heb ik vandaag binnen gekregen. Morgen open ik een draad hiervoor.diquan2001 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 18:37:
Prachtig na jaren te kopen op ebay ben ik voor het eerst opgelicht via ebay :-) ..
Kan er wel om lachen![]()
Ik verwachte een Lenovo K860i maar kreeg 2 haaspeldjes binnen .
dure haarspeldjes voor 330 $
En nu?diquan2001 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 18:37:
Prachtig na jaren te kopen op ebay ben ik voor het eerst opgelicht via ebay :-) ..
hoidoei
Nou niets bijzonders klacht bij Paypall en Ebay neergelegd en we zien het wel .
Het geld komt heus wel terug daar ben ik echt niet bang voor .
Had liever het toestel na zo lang wachten
Het geld komt heus wel terug daar ben ik echt niet bang voor .
Had liever het toestel na zo lang wachten
Top ben nog steeds benieuwd naar jou ervaringen met dit toestel .
Als ze positief zijn zal ik m alsog bestellen maar dit keer via Pandawill ,
Heb nog een tegoedbon van ze van 40 $
Als ze positief zijn zal ik m alsog bestellen maar dit keer via Pandawill ,
Heb nog een tegoedbon van ze van 40 $
Ruben_1988 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 18:54:
[...]
Mijn K860i heb ik vandaag binnen gekregen. Morgen open ik een draad hiervoor.
Chinezen doen ook echt alles om klanten te winnen.diquan2001 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 18:37:
Ze verspelen zelfs hun Ebayaccount ervoor.
Ze wisten natuurlijk al lang dat jij zgn. een telefoon besteld en vervolgens 2 haarspeldjes krijgt.
Jij dient natuurlijk een claim in, zodat je je geld terugkrijgt en dus in principe 2 gratis haarspeldjes krijgt.
Goeie reclame. 330$ storten en weer terugkrijgen + 2 verrassingen!
Nee, ze verwachten in mei pas de 'basic' versie en deze maand een verbeterde G3. Fabrikanten krijgen 2GB geheugen nog niet werkend op de MTK6589 chipset dus over de geplande 'advanced' versie maak ik me al helemaal geen illusies.HAMMAR schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 00:10:
Die Jiayu G4 is nog niet te koop toch?
Life is all about Tweaking
die verbeterde g3, krijgt die jelly bean?
druk en typefouten voorbehouden
Verwijderd
Het is wel zo dat ze zeggen dat de batterij van de X920 kleiner is toch? De achterkant vind ik dan zelf ook weer een voordeelXanderDrake schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:35:
Ik ga dus eerst een beetje instap MTK6589 halen, allicht de Star X920. Lekker dun, mooiere achterkant dan de S5.
Als de iOcean X7 2gb uitkomt en geweldig is, verkoop ik mijn Star weer en neem ik die
Scheelt weer wachten.
Ja de x920 is iets kleinder en de camera steekt er niet zo uit. Persoonlijk ga ik voor de grotere batterij.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 10:20:
[...]
Het is wel zo dat ze zeggen dat de batterij van de X920 kleiner is toch? De achterkant vind ik dan zelf ook weer een voordeel
Verwijderd
Dat is inderdaad wel het grootste rede om voor de S5 te gaan, vooral wanneer blijft dat de softcases voor de HTC passen.Ja de x920 is iets kleinder en de camera steekt er niet zo uit. Persoonlijk ga ik voor de grotere batterij.
according to the official release of system information can be seen, the Jiayu G3 quad-core version will run the latest Android 4.2 version of the systemlutkeveld schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:01:
die verbeterde g3, krijgt die jelly bean?
Meer info vind je hier: http://buymtkphones.com/?p=595
Mooi klote, ik weet nogsteeds niet waar mijn G3 is en de 0800 lijn van tnt express wil niet werken
[ Voor 3% gewijzigd door Noviomagus97 op 13-04-2013 13:05 ]
Waarom zit daar dubbel de buttons. Op de twee laatste pics zie ik ze on-screen en op de buitenkant als fixed, wel gedraaid.dere12 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:40:
[...]
according to the official release of system information can be seen, the Jiayu G3 quad-core version will run the latest Android 4.2 version of the system
Meer info vind je hier: http://buymtkphones.com/?p=595
Vreemd
Als dit echt blijkt, dan misschien wel voor deze G3+ gaan ipv de G4.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Ge-photoshopte screenshot in het sherm van de G3 gepropt of een testversie van android waarbij de onscreen toesten aan staan, maar als het design van de G3 gelijk blijft zullen die onscreen buttons in de versie die op de markt komt niet zitten.imdos schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:17:
[...]
Waarom zit daar dubbel de buttons. Op de twee laatste pics zie ik ze on-screen en op de buitenkant als fixed, wel gedraaid.
Vreemd
Als dit echt blijkt, dan misschien wel voor deze G3+ gaan ipv de G4.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 13-04-2013 14:13 ]
Voor de mensen die de Star X920 besteld hebben of interesse erin hebben: ik heb even een topic ervoor geopend. http://gathering.tweakers...message/40095180#40095180
Dat komt omdat er ergens op bezuinigd moet worden, een chinaphone is niet zomaar goedkoopmarkdm schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 20:20:
ik zoek naar een goede mtk6589 telefoon met minimaal 16 gb rom, een 4,7 of 5 inch scherm en maximaal 200 euro. ik zie kei veel smartphones met een mtk 6589 enzo maar ze hebben allemaal maar 4 of 8 gb rom
4,7 of 5 inch is wel mogelijk, maar een behoorlijk groot geheugen is exclusief.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 13-04-2013 20:55 ]
Enkele mensen moeten dringend eens opzoeken waarvoor de afkorting ROM staat voor ze stomme vragen stellen...
Buy a Mac or install Linux
Voor ram zit er ook een geheugenkaart slot in. Rom geheugen is 2 het meest, volgens mij is er geen enkele telefoon met meer.
Je draait de 2 om, maar voor de rest heb je volledig gelijk, ik zie dan zelf ook geen meerwaarde in telefoons met een intern geheugen van 16 of 32 GB, 4GB is voldoende voor Android en een grote catalogus aan apps, voor audio en video maakt het echt nix uit als dat intern staat of op een micro sd kaartje. De meerprijs bij intern geheugen is dan ook belachelijk hoog.
..bandidoloco schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:06:
Enkele mensen moeten dringend eens opzoeken waarvoor de afkorting ROM staat voor ze stomme vragen stellen...
Zo'n reactie geven na bovenstaand bericht van Bandidoloco. Genius.dangerousp schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:26:
Voor ram zit er ook een geheugenkaart slot in. Rom geheugen is 2 het meest, volgens mij is er geen enkele telefoon met meer.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 13-04-2013 23:56 ]
Iemand nog nieuwe GPS ervaringen met de MTK quadcore?
[ Voor 69% gewijzigd door m4rtyr op 14-04-2013 11:42 ]
Een wat verlate reactie, maar bedankt voor de foto's en de review. Goed dat je werk maakt van jouw ervaringen, omdat die vrij vergelijkbaar zijn voor andere smartphones van deze tijd!
Nu ik lees dat 2GB RAM (of is het nu ROM / RUM
Noem het anders "werkgeheugen" ;-)
Laten we dat maar niet doen, want juist de term ROM is eigenlijk onjuist gezien de toepassing en levert alleen maar meer verwarring op.bandidoloco schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:06:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ROM wordt nu al verward met interngeheugen of flash X_x
Ik ben wel benieuwd of ze uiteindelijk die mtk6589 aan de praat krijgen met 2 Gb geheugen. Voorlopig lijkt het nog een luchtkasteel en kun je er op wachten tot je een ons weegt...
Ik denk dat er net als jou er een heleboel anderen hierop zitten te wachten .
Waaronder ik ook natuurlijk .MTK6589 met 2GB werkgeheugen lijkt mij wel lekker soepel ..
Heeft 1 van de Tweakers hier al ervaring met de Zopo ZP980
Hij ziet er wel leuk uit maar ik hoor toch liever van iemand die deze al in gebruik heeft hoe de ervaringen ermee zijn ..
http://www.pandawill.com/...589-quad-core-p73060.html
Waaronder ik ook natuurlijk .MTK6589 met 2GB werkgeheugen lijkt mij wel lekker soepel ..
Hij ziet er wel leuk uit maar ik hoor toch liever van iemand die deze al in gebruik heeft hoe de ervaringen ermee zijn ..
Wodka the cat schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:26:
Ik ben wel benieuwd of ze uiteindelijk die mtk6589 aan de praat krijgen met 2 Gb geheugen. Voorlopig lijkt het nog een luchtkasteel en kun je er op wachten tot je een ons weegt...
Hij is morgen pas officieel uit.diquan2001 schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:46:
Ik denk dat er net als jou er een heleboel anderen hierop zitten te wachten .
[...]
Zopo is wel een betrouwbaar merk.
Enige nadeel is een batterij van 2000mah op een 5 inch full-hd scherm.
Nou het geld staat weer op mijn rekening hoor
En ik heb dus inderdaad ook nog 2 mooie haarspelden gratis gehad

zeg_ik_niet schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:49:
[...]
Chinezen doen ook echt alles om klanten te winnen.
Ze verspelen zelfs hun Ebayaccount ervoor.
Ze wisten natuurlijk al lang dat jij zgn. een telefoon besteld en vervolgens 2 haarspeldjes krijgt.
Jij dient natuurlijk een claim in, zodat je je geld terugkrijgt en dus in principe 2 gratis haarspeldjes krijgt.
Goeie reclame. 330$ storten en weer terugkrijgen + 2 verrassingen!![]()
![]()
![]()
Misschien in de toekomst dat we met een geheugenkaartslot onze RAM kunnen uitbreiden maar dit is nu nog niet mogelijk hahadutchgio schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 23:55:
[...]
..
[...]
Zo'n reactie geven na bovenstaand bericht van Bandidoloco. Genius.
Ik snap niet waarom ze zoiets zouden doen want reclame maak je er niet mee.diquan2001 schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:13:
Nou het geld staat weer op mijn rekening hoor![]()
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door mcmxcivr op 15-04-2013 11:30 ]
geld witwassen?Ik snap niet waarom ze zoiets zouden doen want reclame maak je er niet mee.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Dat zou alleen gelden als het hun geld was, zij winnen er niks mee volgens mij. En als ze het geld van die haarspelden willen witwassen dan doen ze het wel erg apart
"Find what you love and let it kill you"
Nog nooit van virtual RAM gehoord? Mogelijk op windows, maar ook op android. Bij cyanogenmod zit het ingebouwd in de instellingen, maar er zijn ook apps voor, root is natuurlk een vereiste. Het is mogelijk, alleen heeft het vaak veel meer nadelen dan voordelen. De levensduur van je sd-kaart gaat snel achteruit, en het doet de batterijduur ook niet ten goede, en de snelheid van het virtuele ram is een stuk lager.mcmxcivr schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:27:
[...]
Misschien in de toekomst dat we met een geheugenkaartslot onze RAM kunnen uitbreiden maar dit is nu nog niet mogelijk haha
Hopen dat jij je gewoon opgelicht voelt maar niet via paypal je geld terug vraagt, waardoor zij het houden? Voor een tweetal haarspeldjes is het de gok wel waard, of je verdiend 300 dollar of verliest 2 haarspeldjes..M-Opensource schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:46:
[...]
Dat zou alleen gelden als het hun geld was, zij winnen er niks mee volgens mij. En als ze het geld van die haarspelden willen witwassen dan doen ze het wel erg apart
Pff inderdaad niet zo'n slimme opmerking van mij.. Door de alcohol ga ik wel vaker dingen omdraaien, maar gelukkig nog nooit met een kerel thuis gekomen.mcmxcivr schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:27:
[...]
Misschien in de toekomst dat we met een geheugenkaartslot onze RAM kunnen uitbreiden maar dit is nu nog niet mogelijk haha
[...]
Ik snap niet waarom ze zoiets zouden doen want reclame maak je er niet mee.
Weer een leuke toevoeging voor het lijstje, de Tianhe Butterfly. Eigenlijk gewoon weer een kloon, maar wel met een dikke batterij van 2800mAh.
http://www.mixeshop.com/t...ma-smart-phone_p1951.html
"Find what you love and let it kill you"
Altijd afwachten ofdat echt zo is natuurlijk..M-Opensource schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:08:
Weer een leuke toevoeging voor het lijstje, de Tianhe Butterfly. Eigenlijk gewoon weer een kloon, maar wel met een dikke batterij van 2800mAh.
Is dit een Star S5 cloon?
Al die China phones lijken op elkaar vind ikWindkracht13 schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:21:
Is dit een Star S5 cloon?
Al is de telefoon hierboven nog best mooi naar mijn mening!
Ziet er wel erg mooi uit...Gingerbread schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:07:
[...]
Al die China phones lijken op elkaar vind ik![]()
De zwarte achterkant lijkt een soort cover?
Het is niet echt een Star S5 kloon maar eerder een HTC butterfly kloon.Gingerbread schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:07:
[...]
Al die China phones lijken op elkaar vind ik![]()
Zowel de S5, ald bovengenoemde en de Star x920 zijn klonen van de HTC butterfly (die in NL niet te krijgen is en daarom een leuke phone is voor hier?...)
Die Tianhe Butterfly is wel mooi, maar ook wel beetje bol aan de achterkant. Komt natuurlijk door de accu.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Iemand dan al ervaring met een Lenovo A820???
Persoonlijk vind ik de Star X920 of de HDC X920 mooier, omdat deze namelijk een matte achterkant hebben zonder logo's.
Op deze site kan je een mooi HTC logo kopen en op de achterkant plakken, lijkt me echt mooi. Ik heb vandaag een Star X920 besteld en die logo's komen er ook aan.
http://www.moddiy.com/products/HTC-Metal-Logo-Sticker.html
Op deze site kan je een mooi HTC logo kopen en op de achterkant plakken, lijkt me echt mooi. Ik heb vandaag een Star X920 besteld en die logo's komen er ook aan.
een kloon kopen en doen alsof ie echt isGlaxo schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:31:
Persoonlijk vind ik de Star X920 of de HDC X920 mooier, omdat deze namelijk een matte achterkant hebben zonder logo's.
das echt stoer
Hahahahahaha, sorry hoor, stixkers plakken, hahahaha...
Ik vind het wel grappig ja.jernij schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:34:
[...]
een kloon kopen en doen alsof ie echt is![]()
das echt stoer
Stickers plakken en een mega korting pakken. De HTC butterfly is hier niet eens te koop. Dus mensen zullen het verschil niet eens snel opmerken.Windkracht13 schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:40:
Hahahahahaha, sorry hoor, stixkers plakken, hahahaha...
daar gaat het niet eens om, alleen al het idee dat je doet alsof ie echt is....Glaxo schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:44:
[...]
Dus mensen zullen het verschil niet eens snel opmerken.
Het feit dat er geen htc sense op draait verraad de nepheid snel genoeg.jernij schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:49:
[...]
daar gaat het niet eens om, alleen al het idee dat je doet alsof ie echt is....
Zeg je toch gewoon dat je een andere rom hebt geflasht?dutchgio schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:15:
[...]
Het feit dat er geen htc sense op draait verraad de nepheid snel genoeg.
Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen en ik zou er verdomd trots op zijn dat ik een "namaak" heb van goede kwaliteit, dual sim en nog eens goedkoop ook.jernij schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:49:
[...]
daar gaat het niet eens om, alleen al het idee dat je doet alsof ie echt is....
Ik heb liever een originele Chinese telefoon die zijn design niet bij andere bedrijven vandaan dat. Ik sponsor ook niet graag een bedrijf dat replica's maakt, sponsor liever een bedrijf die het woord "originaliteit" kent.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wil gewoon een MTK6589 phone. Erg jammer dat die lijken op Samsungs en HTC's maar veel keus heb ik niet. De iOcean is weer vertraagd tot eind deze maand.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Inderdaad.
Stiekem baal ik nu wel dat ik de actie op pandawill waarin de newman N2 in de uitverkoop was niet heb gebruikt, als dat vandaag of morgen weer zo zou zijn werd het een moeilijke keus..
Vandaag de zopo zp810 voor slechts 208 dollar.
Enige nadeel is de batterij...
Stiekem baal ik nu wel dat ik de actie op pandawill waarin de newman N2 in de uitverkoop was niet heb gebruikt, als dat vandaag of morgen weer zo zou zijn werd het een moeilijke keus..
Vandaag de zopo zp810 voor slechts 208 dollar.
Enige nadeel is de batterij...
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 15-04-2013 16:25 ]
Waarom kiest er bijna niemand voor de Newman N2 / Freelander i20? Deze is met zijn hardware toch een betere keuze?
Edit: @dutchgio: grrrrrrrrr.....
[ Voor 14% gewijzigd door Markos op 15-04-2013 16:25 ]
Haha nou, uit mijn reactie erboven is het waarschijnlijk wel duidelijk; de prijs!
Verwijderd
Vinden ze te duurIk_ben_Mark3 schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:25:
Waarom kiest er bijna niemand voor de Newman N2 / Freelander i20? Deze is met zijn hardware toch een betere keuze?
Die kloons dat faalt gewoon, dat is echt niet cool met een kloon rond lopen.
Iemand ervaring met custom roms voor de Jiayu G2S om het jump screen probleem op te lossen?
Ik heb nu ook de Zopo ZP980 besteld.
Nadelen zijn wel maar 1GB ram en een kleine batterij.
Maar het Full HD scherm spreekt me zeker aan!
Nadelen zijn wel maar 1GB ram en een kleine batterij.
Maar het Full HD scherm spreekt me zeker aan!
Volgensmij is dat een hardewarematig probleem, daar kun je10 roms overheen flashen maar datnlost het niet op..bandidoloco schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:22:
Iemand ervaring met custom roms voor de Jiayu G2S om het jump screen probleem op te lossen?
Buiten de prijs is er natuurlijk ook nog het feit dat Exynos 4412 nog op Android 4.0 zit, en het de vraag is of er een update komt voor de Newman/Freelander. 4.0 is goed, maar inmiddels ook weer ruim een jaar oud en er zijn ondertussen alweer heel wat verbeteingen doorgevoerd.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:48:
[...]
Vinden ze te duurMen zoekt een zo'n goedkope quadcore smartphone. Bij de MK6577 was de Neo N02 erg populair al had die wel erg veel weg van de HTC One X.
Die kloons dat faalt gewoon, dat is echt niet cool met een kloon rond lopen.
Daar is eindelijk de Jiayu G3 binnen gekomen .
Was niet zo lang wachten gelukkig 9 april besteld en vandaag binnen
Lekker vlotte levering van Pandawill dus .
Nu maar hopen dat ze de G2s ook snel opsturen
Daar ben ik eigenlijk nog meer benieuwd naar ..
Was niet zo lang wachten gelukkig 9 april besteld en vandaag binnen
Lekker vlotte levering van Pandawill dus .
Nu maar hopen dat ze de G2s ook snel opsturen
Daar ben ik eigenlijk nog meer benieuwd naar ..
Zijn er nog mensen die iets willen weten over de Star S5? ik heb er hier 1 liggen waarop ik eventueel kan testen
bla?
Is ie waterdicht?Q-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:32:
Zijn er nog mensen die iets willen weten over de Star S5? ik heb er hier 1 liggen waarop ik eventueel kan testen
lolz, hij heeft wel een screensaver met druppels
bla?
Ben ik niet meer de enige met een S5, nice.Q-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:32:
Verwijderd
Ja ik wil weten of Google play er standaard op zit.Q-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:32:
Zag op de sites bij vragen en opmerkingen een aantal mensen zeggen dat ze google play er niet konden opzetten.
En vraag voor wodka de cat..
Welke reseller van ali heb jij de Star vandaan?
Want zie nergens een hoesje bij staan of ben gewoon manblind.
Bij mij staat google play er op, met nog wat andere chinese meuk welke gewoon in het app menu is ter verwijderen. Tevens vind ik het scherm qua contrast mooier dan dat van bijvoorbeeld de g3 (maar die heeft ook weer verschillende schermleveranciers).
Er zaten bij de levering 2 batterijen (echt super grote) en oplader, oordopjes, flipcase, screenprotector en ik had nog een extra lederen hoesje er bij gekocht (welke uiteindelijk voor de samsung galaxy 3 was).
gps zal ik morgen even testen
Er zaten bij de levering 2 batterijen (echt super grote) en oplader, oordopjes, flipcase, screenprotector en ik had nog een extra lederen hoesje er bij gekocht (welke uiteindelijk voor de samsung galaxy 3 was).
bla?
Verwijderd
Vanwaar heb jij hem dan?Q-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:13:
Bij mij staat google play er op, met nog wat andere chinese meuk welke gewoon in het app menu is ter verwijderen. Tevens vind ik het scherm qua contrast mooier dan dat van bijvoorbeeld de g3 (maar die heeft ook weer verschillende schermleveranciers).
heb kennissen in die contorijen
Hij werd me aangeraden als alternatief voor de G4.
Ik vind het een zeer mooi toestel, maar ik heb het idee dat een g3 meer degelijk is.
Mijn vrouw heeft een g3 en die is gewoon degelijk, deze is toch wat meer plasticy, maar qua looks is ie wel beter, een zoveel groter is hij niet, maar het scherm wel.
Ik vind het een zeer mooi toestel, maar ik heb het idee dat een g3 meer degelijk is.
Mijn vrouw heeft een g3 en die is gewoon degelijk, deze is toch wat meer plasticy, maar qua looks is ie wel beter, een zoveel groter is hij niet, maar het scherm wel.
bla?
Verwijderd
Misschien weet jij dit dan: (sorry voor de offtopic!) Is het veel voordelig om een telefoon, bijvoorbeeld een Star s5 door iemand te laten kopen in china en te laten opsturen? Of zijn de verzendkosten naar Nederland niet aantrekkelijk genoeg voor? En zijn deze telefoon daar gewoon in de winkel te koop? Ik ken namelijk wel iemand die dat voor mij zou kunnen regelen.Q-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:33:
heb kennissen in die contorijenHij werd me aangeraden als alternatief voor de G4.
Ik heb de mijn via de Fantacy store op aliexpress. Prachtige naam. Ik dacht dat er zo'n leren zakje of zoiets bij zou komen, maar het het was een echt hoesje. Wel licht bruin, oranje. Ik heb ergens een link gezien dat ze die dingen ook in andere kleuren heben waaronder zwart. Ik denk dat ik ga proberen er eentje in het zwart te vinden en bestellen. Dat staat toch mooier bij een zwarte telefoon.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:06:
[...]
Ja ik wil weten of Google play er standaard op zit.
Zag op de sites bij vragen en opmerkingen een aantal mensen zeggen dat ze google play er niet konden opzetten.
En vraag voor wodka de cat..
Welke reseller van ali heb jij de Star vandaan?
Want zie nergens een hoesje bij staan of ben gewoon manblind.
Mijn vrouw met haar G3 is nu jaloers op mijn S5, Q-bone. Ik vind het scherm ook mooier dan de G3 en wua stevigheid valt hij wel mee. Ik heb hem al een keer van de fiets laten stuiteren en er zat wel een kras op de zijkant, maar alles is nog heel.

Waar ik tegen aan loop is dat je iemand moet kunnen vertrouwen, daarnaast is het verzenden met tracking niet heel goedkoop als je geen bedrijf hebt in china, ik denk dat je beter 1 via internet kan kopen en dat je zo wat moeite bespaard 
Deze s5 is ook voor de verkoop, maar ik wil eerst tweakers de gelegenheid geven om er hun voordeel mee te doen, morgen maak ik foto's met vergelijking tussen G3, HTC Sensation en de S5...
Tevens krijg ik deze week een witte binnen, die vind ik persoonlijk mooier dan het "ferrari" rode.
Deze s5 is ook voor de verkoop, maar ik wil eerst tweakers de gelegenheid geven om er hun voordeel mee te doen, morgen maak ik foto's met vergelijking tussen G3, HTC Sensation en de S5...
Tevens krijg ik deze week een witte binnen, die vind ik persoonlijk mooier dan het "ferrari" rode.
bla?
Verwijderd
Een kennis van mijn moeder woont in China voor zijn werk, vandaar. Zelf vind ik ook de witte mooier! Ben zeer benieuwd naar de foto's!Q-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:50:
Waar ik tegen aan loop is dat je iemand moet kunnen vertrouwen, daarnaast is het verzenden met tracking niet heel goedkoop als je geen bedrijf hebt in china, ik denk dat je beter 1 via internet kan kopen en dat je zo wat moeite bespaard
Verwijderd
Misschien offtopic, maar is chinapadmall betrouwbaar?? Ik heb afgelopen zondag een foon besteld en betaald met paypal, maar nu zie ik nog steeds in mijn account op de site, dat mijn order nog steeds in pending staat.... Terwijl de betaling al helemaal rond is. Ik heb vandaag ook via de site een vraag gesteld (contactformulier) hoe het met mijn order ervoor staat. Want als ik het goed gelezen en gezien heb, zou de bestelingen binnen 24 uur (in voorraad) worden uitgeleverd.
Iemand van jullie ervaring mee??
Meerdere positieve verhalen over gehoord.
Jep, is helaas idd een hardware probleem, hoe raar ik dat in het begin ook vond. Je hebt waarschijnlijk een van de eersten die gemaakt zijn. Ik zelf heb gelukkig een nieuwere batch en was dan ook dolblij toen ik ontdekte dat mijnes wel goed was. Wat een super foontje is dat zeg!bandidoloco schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:22:
Voor jou: Je kan hem terug sturen. op XDA heeft ook iemand dat gedaan: klik
wel erg lang wachten trouwens.
Hoe weet je dat de Iocean vertraagd is? Op aliexpress lijkt ie op voorraad.XanderDrake schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:02:
Ik wil gewoon een MTK6589 phone. Erg jammer dat die lijken op Samsungs en HTC's maar veel keus heb ik niet. De iOcean is weer vertraagd tot eind deze maand.
[ Voor 21% gewijzigd door Cabo op 15-04-2013 22:41 ]
Verwijderd
Ik hou mijn vingers crossed..... Ben benieuwd....Tsurany schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:26:
Meerdere positieve verhalen over gehoord.
Mijn ervaringen bij Fastcardtech is helaas bedroevend... Heb inmiddels een claim van gemaakt bij paypal.. Hopen dat ik mijn geld terugkrijg.
Verwijderd
Ben wel benieuwd hoe lang de telefoon mee gaat met 1 laadbeurtQ-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:32:
Verwijderd
Voordelig nee, de goedkope verzendtarieven welke de vele China webshops hebben, heeft iemand niet die toevallig in China, persoonlijk denk ik dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg als je deze merken die hier langs komen wilt kopen in een winkel in China.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:44:
[...]
Misschien weet jij dit dan: (sorry voor de offtopic!) Is het veel voordelig om een telefoon, bijvoorbeeld een Star s5 door iemand te laten kopen in china en te laten opsturen? Of zijn de verzendkosten naar Nederland niet aantrekkelijk genoeg voor? En zijn deze telefoon daar gewoon in de winkel te koop? Ik ken namelijk wel iemand die dat voor mij zou kunnen regelen.
Ik bestel zelf of van amazon.cn of taobao en de betere merken worden gewoon verkocht door amazon.cn en die leveren binnen 24 uur.
hier zijn we dan weer
Ik heb even een filmpje gemaakt van de vandaag ontvangen Jiayu G3 .
Een Unboxing noemen ze het op Youtube dacht ik zo ..
Even mijn eerste gedachtes over dit toch wel mooie toestel .
http://youtu.be/U-zi2fWkKhs
Even mijn eerste gedachtes over dit toch wel mooie toestel .
Leuk om te zien, maar ook leuk om te horen. Droge humor om te lachen, hoe vaak zei je 'hebben we ook niks aan' !diquan2001 schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:33:
hier zijn we dan weer![]()
Even mijn eerste gedachtes over dit toch wel mooie toestel .![]()
Verwijderd
Knoop door gehakt en de Star S5 besteld, het wachten op de Jiayu g4 duurde me te lang en wat belangrijker is ik had me dochter mijn G3 beloofd en die wilde ook niet meer wachten.
Mocht de Jiayu g4 of liever de S1 goeie recenties krijgen verkoop ik deze wel weer of maak me andere dochter cq vrouw blij..
Als het goed is zit er van alles bij maar niet dat hoesje daarom los 1 besteld, hopelijk past die.
en ach ik had toch mijn vrouw haar creditcard in de aanslag
meteen maar even een suprise gift box bij jiayu mobile shop genomen, misschien wel een toestel bij ...lol
Mocht de Jiayu g4 of liever de S1 goeie recenties krijgen verkoop ik deze wel weer of maak me andere dochter cq vrouw blij..
Als het goed is zit er van alles bij maar niet dat hoesje daarom los 1 besteld, hopelijk past die.
en ach ik had toch mijn vrouw haar creditcard in de aanslag
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 02:18 ]
Leuke unboxing video! Ben benieuwd hoe die verbeterde G3 het doet t.o.v deze.diquan2001 schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:33:
hier zijn we dan weer![]()
Even mijn eerste gedachtes over dit toch wel mooie toestel .![]()
Inpakken van een pakketje duurt vaak 2-5 dagen, nog niets om je druk over te maken dusVerwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:12:
Misschien offtopic, maar is chinapadmall betrouwbaar?? Ik heb afgelopen zondag een foon besteld en betaald met paypal, maar nu zie ik nog steeds in mijn account op de site, dat mijn order nog steeds in pending staat.... Terwijl de betaling al helemaal rond is. Ik heb vandaag ook via de site een vraag gesteld (contactformulier) hoe het met mijn order ervoor staat. Want als ik het goed gelezen en gezien heb, zou de bestelingen binnen 24 uur (in voorraad) worden uitgeleverd.
Die link is wel de youth versie. Dus maar 4GB ROM, 1GB RAM en een 8MP Camera. Met shipping is de prijs ruim $280. Je hebt dan alleen een Full HD scherm extra in vergelijking met bijvoorbeeld de Star S5.Cabo schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:29:
[...]
Hoe weet je dat de Iocean vertraagd is? Op aliexpress lijkt ie op voorraad.
en maar 2000 mAh batterijGingerbread schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:38:
[...]
Die link is wel de youth versie. Dus maar 4GB ROM, 1GB RAM en een 8MP Camera. Met shipping is de prijs ruim $280. Je hebt dan alleen een Full HD scherm extra in vergelijking met bijvoorbeeld de Star S5.
Foto & film bij nacht en avondQ-bone schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:32:
Het zou mooi zijn als deze een beetje in de buurt kwam van de Xiaomi M2

http://www.gizchina.com/2...ewman-n2-camera-shootout/
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Miosschien tijd voor een apart Star S5 topic.?
Verwijderd
Er is al een X920 topic, maar daar is het vrij rustigWodka the cat schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:06:
Miosschien tijd voor een apart Star S5 topic.?
Ik kan misschien de X920 en de S5 samenvoegen in dat topic. Want het zijn bijna dezelfde telefoons van dezelfde maker. Enige echte verschil is de batterij.Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:50:
[...]
Er is al een X920 topic, maar daar is het vrij rustig
Ik heb vandaag een aantal Star S5's binnen gekregen, uitgebreid foto's gemaakt natuurlijk!
Allereerst de verpakking:

Inhoud witte versie (kleur flipcase is niet bij allen hetzelfde):

Inhoud zwarte versie:

Verschil zwarte en witte:

En het hoofdscherm:

Zelf heb ik een Htc en mijn vrouw heeft een g3, dus daar ook nog even een vergelijking van

Hij is wat breder dan de g3, toch is het scherm aanzienlijk groter. Persoonlijk vind ik dat de kleuren van de S5 mooier zijn dan die van de g3, maar dat kan ook aan de scherm leverancier liggen.
Mochten er nog foto's missen laat het dan even weten.
Allereerst de verpakking:

Inhoud witte versie (kleur flipcase is niet bij allen hetzelfde):

Inhoud zwarte versie:

Verschil zwarte en witte:

En het hoofdscherm:

Zelf heb ik een Htc en mijn vrouw heeft een g3, dus daar ook nog even een vergelijking van

Hij is wat breder dan de g3, toch is het scherm aanzienlijk groter. Persoonlijk vind ik dat de kleuren van de S5 mooier zijn dan die van de g3, maar dat kan ook aan de scherm leverancier liggen.
Mochten er nog foto's missen laat het dan even weten.
bla?
En volgens een artikel, ben het even kwijt, is het uiterlijk van de x920 een betere clone. However, ik zou voor de s5 gaan vanwege de batterij idd.Gingerbread schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:52:
[...]
Ik kan misschien de X920 en de S5 samenvoegen in dat topic. Want het zijn bijna dezelfde telefoons van dezelfde maker. Enige echte verschil is de batterij.
[ Voor 7% gewijzigd door mcmxcivr op 16-04-2013 21:23 ]
Verwijderd
Iemand een advies voor een telefoon met een 5.7 inch tot 7 inch screen vooral voor games zoals real racing 3?
Bestaan er 7 inch telefoons 
Of bedoel je ook tablets met bel functionaliteit?
Deze mischien ?
http://www.pandawill.com/...basic-version-p71339.html
http://www.pandawill.com/...basic-version-p71339.html
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:10:
Iemand een advies voor een telefoon met een 5.7 inch tot 7 inch screen vooral voor games zoals real racing 3?
Verwijderd
Ja, kan ook tablet met belfucntionaliteit zijn :-)
Gingerbread schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:24:
Bestaan er 7 inch telefoons
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.