Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-08 14:15
Inmiddels heb ik ook de Star S5 binnen en getest. Geluid van de speakers en kwaliteit van het scherm allemaal ok. Bij bellen is de geluidssterkte wellicht iets aan de lage kant, maar van anderen heb ik nog geen klachten gehoord dat ik voor hen slecht verstaanbaar ben.
Hij is ietsje groter dan een Jiayu G3 (ook hier in huis), maar ook iets dunner. Hij is wel zwaarder wat denk ik komt door de metalen delen in de telefoon. Hij voelt redelijk stevig aan en ik vindt hem er in het echt beter uitzien dan op de meeste foto's. Je hebt niet direct het idee dat je een goedkope telefoon in je handen hebt. Scherm is niet fullHD, maar dat was voor mij geen dealbreaker. Het scherm is scherp zat en fullHD trekt waarschijnlijk alleen de batterij maar sneller leeg.
Enige is dat de GPS even duurt voordat je signaal hebt. Binnen werkt het sowieso niet en buiten heb ik na 3-4 minuten ongeveer signaal. Dat kan wellicht nog sneller met fasterfix, maar dan de moet de telefoon eerst geroot worden.
Wel een aantal chinese apps die je moet verwijderen. Een 3-tal apps kun je alleen verwijderen met root, maar zonder root kun je ze uiteraard wel uitschakelen.
De chinese tekens in de zoekbalk komen doordat dat de Baidu zoekbalk is. Die kun je uitschakelen en vervangen door Google Now als je die installeert vanuit de Playstore.
De camera is een 8 MP (op 4:3 formaat) en maakt redelijke foto's. Beter dan de G3 in ieder geval. Als je de camera om breedbeeld zet, maakt hij maximaal 6 MP foto's. De camera intrapoleert dit naar maximaal 13 MP, maar alleen voor 4:3 formaat.
Vido kan maximaal 1920:1080 opnemen. Heb gisteren buiten gefilmd. De camera kon het fietsen van mijn dochter niet helemaal bijbenen en ging af en toe uit focus, maar voor een telefoon mag ik zeker niet klagen. Ze reed steeds op me af en dan van me af en uit het licht in de schaduw dus dat lijkt me redelijk normaal dat de camera er moeite mee heeft.
De camera boven het scherm zelf is niet al te best. Voldoende voor beeldbellen en zo, maar daar ga je geen scherpe foto's mee maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Weet trouwens iemand of die GPS op de G2S echt zo'n ramp is?
navigatie op mijn telefoon kan me gestolen worden (daar heb ik een tomtom voor in de auto), maar veel apps vereisen locatiediensten. Dit gaat via de GPS neem ik aan. Enig problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GPS locatie gaat via GPS en dat is dan idd net zo'n ramp. Maar de geschatte locatie met zendmasten werkt gewoon goed op elke telefoon.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 22:23
noppus schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:46:
[...]

In de mail waar de link in zit staat toch precies wat je moet doen?

Eindigend op SE is het Zweedse postbedrijf. Die zit kennelijk ook daar.

Voer je code in op:
http://www.hh-exp.com/en/track.htm

of

http://www.posten.se/tracktrace/TrackConsignments_do.jsp?lang=GB
En wat ben je dan? 8)7 8)7 8)7
[zit zich in een hoekje te schamen wegens slecht lezen...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 11:33

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Waar kan ik (goede) reviews vinden over de camera kwaliteit van de verschillende telefoons, behalve op tweakers.net zelf?

Ik wil graag een dual-sim telefoon met goede camera en die sneller is dan mijn SGS(1/i9000) hoop dat de jiayu G4 dit gaat brengen, maar ben ondertussen benieuwd of die wel ooit het levenslicht zal gaan zien.

Ik zie bijna alleen maar 8MP telefoons, op mtk6589 chipsets, maar geen idee of die flitser iets is en of de lens van goede kwaliteit is.

Ook zou het wel fijn zijn om snel een plaatje te kunnen schieten. Nu kan ik bijvoorbeeld vanuit Cyanogenmod 10.1 (Android 4.2.2) direct naar rechts scrollen en een foto schieten (wel op een lagere resolutie), maar op mijn SGS1 duurt alles me net te lang en zit ik constant aan de limiet qua geheugen / apps die open staan.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerrekteZakStro
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 13:38
http://www.gizchina.com/2...ewman-n2-camera-shootout/ hier is een camera shoot out van 2 china mobieltjes te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Dit is ook wel een leuk bericht voor de liefhebbers;
http://www.gizchina.com/2...an-the-samsung-galaxy-s4/

De Xiaomi M2s is net wat beter dan de Samsung Galaxy S4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:20
Wodka the cat schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:22:
Hij is ietsje groter dan een Jiayu G3 (ook hier in huis), maar ook iets dunner. Hij is wel zwaarder wat denk ik komt door de metalen delen in de telefoon.
Kun je wellicht eens een foto maken waarbij die twee telefoons naast elkaar staan, eventueel nog aangevuld met een kleiner model als je die toevallig hebt liggen? Ik ben erg benieuwd naar zo'n model, maar ben bang dat het format te groot is. Ben zelf niet helemaal fan van die trend namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
mailis schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:00:
[...]

Kun je wellicht eens een foto maken waarbij die twee telefoons naast elkaar staan, eventueel nog aangevuld met een kleiner model als je die toevallig hebt liggen? Ik ben erg benieuwd naar zo'n model, maar ben bang dat het format te groot is. Ben zelf niet helemaal fan van die trend namelijk...
Tuurlijk. Zal eens kijken of ik er vanavond tijd voor heb. Ik heb daarnaast nog een oude Nokia 5200 met 3,5" scherm die nu vervangen is door de S5.
Uit mijn hoofd scheelt het in de breedte rond de 4 mm en de hoogte ongeveer 6 mm met de G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Klein vraagje: Ik zit te kijken naar een Star S5, maar is er hier iemand die deze telefoon (per ongeluk) aan een valtest heeft onderworpen? Het zal jammer zijn als het scherm bij het kleinste onhandigheidje barst. *Denkt terug aan iTouch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenvaneynde
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-08 21:45
de MTK reeksen zijn een beetje bekend om hun ondermaatse GPS ervaringen..

Maar heeft er iemand ervaring dat hun toestel geen geschatte locatie in google maps wil weergeven op basis van Wifi en masten? is dit ook een van de symptomen of is er een workaround?
De optie staat in elk geval aangevinkt in de instellingen van het toestel om locatie te schatten op Wifi of torens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:43:
Dit is ook wel een leuk bericht voor de liefhebbers;
http://www.gizchina.com/2...an-the-samsung-galaxy-s4/

De Xiaomi M2s is net wat beter dan de Samsung Galaxy S4!
Wow, alleen jammer van het 4,5 inch scherm. Voorkeur is 5 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 22:05
Cabo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:19:
[...]

Wow, alleen jammer van het 4,5 inch scherm. Voorkeur is 5 inch
Valt wel mee hoor, er zijn legio telefoons van 5 inch of groter, terwijl er een steeds grotere groep gebruikers is die liever een wat handzamer model wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Edje1985 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:49:
[...]

Ik heb mijn bestelling van die telefoon nu binnen. Het is een Mi2 clone. De telefoon informatie geeft aan dat het een mt6589 quad core is.

Enige probleem is dat er geen Google Playstore op zit. Iemand mij een hint geven hoe ik dat er nu op krijg? "HiMarket" zit er op, als ik daar search voor "Playstore" "Store" of "Google" vind ik het helaas niet...
Ik heb hem vandaag ontvangen. Op het eerste gezicht een prima ding. Mijn eerste kennismaking met Android als iPhone/iPad gebruiker, dus totaal niet thuis in het rooten etc.
Is het jou gelukt om die Chinese meuk eraf te krijgen en Google play er op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moepie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 21:44
YvoK schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:56:
[...]
Over de batterijduur van de THL hebben wij tot nu toe geen klachten, maar dat kan nog komen.
[...]
We hebben inmiddels een batterij app-je geinstalleerd en de batterij gaat bij een gebruik van spelletjes en internetten tussen de 5 en 6 uur mee. Een stuk minder dan de accuduur van een dure telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:07:
[...]

Ik heb hem vandaag ontvangen. Op het eerste gezicht een prima ding. Mijn eerste kennismaking met Android als iPhone/iPad gebruiker, dus totaal niet thuis in het rooten etc.
Is het jou gelukt om die Chinese meuk eraf te krijgen en Google play er op te zetten?
Ondanks dat een iphone/ipad geen android heeft, en dus niet het besturingssysteem van google, kun je toch wel gewoon naar www.google.nl browsen via safari? Als je dan vervolgens in typt: " how to install play store on chinese android phone" is een goed begin het halve werk.
Mocht dat toch niet lukken:
http://bit.ly/ZfEBzV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moepie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 21:44
XanderDrake schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:28:
Weten jullie hoe de MTK6589 chipset en de Huawei honor 2 zich staande houden tegenover telefoons als de Galaxy S3 en de One X?
[...]
Kwa prestaties is al wel veel bekend. De Tegra 3 is sneller dan de MTK6589 en de Exynos van de S3 is weer sneller dan de Tegra. Cortex A7 is gewoon geen renpaard tegenover A9 en A15. Maar het komt wel goed: sinds Jelly Bean gaat er veel meer via de GPU en die zit wel goed bij deze chipset. Verder heeft ARM in de A7 een aantal optimalisaties doorgevoerd die helpen met nieuwe versies van Android.
In Antutu doet de Galaxy S3 16301 en de nieuwe Galaxy S4 heeft een hoogste meting van 28065.
De Star B943 met een MTK6589 chipset meet hier met Antutu 12541. De score is enigzins geflatteerd door de scherm resolutie van 540x960.
En als je ze naast elkaar legt..... geen verschil O-)
Volgens mijn dochter was er geen een meisje in de klas dat vroeg "hee waarom zit er geen samsung logo op" }:O :z

Goed genoeg is Goed genoeg zou ik zeggen... en volgend jaar wil ze toch weer een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:20
Wodka the cat schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:03:
[...]

Tuurlijk. Zal eens kijken of ik er vanavond tijd voor heb. Ik heb daarnaast nog een oude Nokia 5200 met 3,5" scherm die nu vervangen is door de S5.
Uit mijn hoofd scheelt het in de breedte rond de 4 mm en de hoogte ongeveer 6 mm met de G3.
Dat zou dan niet veel zijn, maar benieuwd naar de foto. Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
moepie schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:58:
[...]

In Antutu doet de Galaxy S3 16301 en de nieuwe Galaxy S4 heeft een hoogste meting van 28065.
De Star B943 met een MTK6589 chipset meet hier met Antutu 12541. De score is enigzins geflatteerd door de scherm resolutie van 540x960.
En als je ze naast elkaar legt..... geen verschil O-)
Volgens mijn dochter was er geen een meisje in de klas dat vroeg "hee waarom zit er geen samsung logo op" }:O :z

Goed genoeg is Goed genoeg zou ik zeggen... en volgend jaar wil ze toch weer een nieuwe.
Haha volgend jaar weer een nieuwe.
Waren mijn ouders maar zo gul :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05-2023
tollo71 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:07:
[...]

Helaas niet... sterker nog ik heb de boel helemaal kapot gemaakt lol. Na het rooten en het overzetten van bestanden in het systeem om de android play store te kunnen draaien werkte dit nog steeds niet. Had alles netjes gedaan zoals op xda forum aangegeven. Daarna was ik het zat en probeerde ik wat andere routes. Dat was niet zo slim, apparaat start nu niet meer op en hij herkent mijn back-up file niet (error code 7 in recovery).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij staat er weinig chinese meuk op, wel een Chinees toetsenbord maar die gebruik ik niet.
imdos schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:39:
Waar kan ik (goede) reviews vinden over de camera kwaliteit van de verschillende telefoons, behalve op tweakers.net zelf?

Ik wil graag een dual-sim telefoon met goede camera en die sneller is dan mijn SGS(1/i9000) hoop dat de jiayu G4 dit gaat brengen, maar ben ondertussen benieuwd of die wel ooit het levenslicht zal gaan zien.

Ik zie bijna alleen maar 8MP telefoons, op mtk6589 chipsets, maar geen idee of die flitser iets is en of de lens van goede kwaliteit is

Ook zou het wel fijn zijn om snel een plaatje te kunnen schieten. Nu kan ik bijvoorbeeld vanuit Cyanogenmod 10.1 (Android 4.2.2) direct naar rechts scrollen en een foto schieten (wel op een lagere resolutie), maar op mijn SGS1 duurt alles me net te lang en zit ik constant aan de limiet qua geheugen / apps die open staan.
De flitsers is gewoon een ledlampje. Erg wit. In mịn Gallery staat een foto die ik maakte in mijn auto met zo' n telefoon. Die van de gebarsten voorruit (zelfde dag als dat ik de telefoon kreeg :( ). Het voelt allemaal redelijk vlot aan, ook de camera, maar de "cameraknop" is een standby knop bij mij dus die maakt geen fotoos.

[ Voor 86% gewijzigd door Marzman op 10-04-2013 07:56 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon en nu heb ik er twee op het oog.
Namelijk de Star X920 Butterfly en de Star N9500 S4. Beide hebben de mtk6589 en een 5 inch scherm. Momenteel heb ik nu een Samsung S1 die draait op android 4.2, maar hij begint te traag te worden.

Nu zie ik dat de X920 8GB RAM heeft en de N9500 4GB, nu vraag ik mij af of dit veel verschil geeft?
Daarin tegen heeft de N9500 een IPS scherm, wat voor een verschil gaat dit geven?
Ik ben zelf wel te spreken over de vormgeving van Samsung tov HTC als ik dat zo kan/mag zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:36:
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon en nu heb ik er twee op het oog.
Namelijk de Star X920 Butterfly en de Star N9500 S4. Beide hebben de mtk6589 en een 5 inch scherm. Momenteel heb ik nu een Samsung S1 die draait op android 4.2, maar hij begint te traag te worden.

Nu zie ik dat de X920 8GB RAM heeft en de N9500 4GB, nu vraag ik mij af of dit veel verschil geeft?
Daarin tegen heeft de N9500 een IPS scherm, wat voor een verschil gaat dit geven?
Ik ben zelf wel te spreken over de vormgeving van Samsung tov HTC als ik dat zo kan/mag zeggen.
het gaat natuurlijk om ROM en niet RAM, was het maar zo dat er telefoons met 8GB RAM waren voor zo'n prijs ;)
het systeem zelf heeft waarschijnlijk ongeveer 500-750mb nodig, de rest kun je gebruiken voor het installeren van applicaties. aan jou de keus of 4GB/8GB een verschil maakt.
van de ''samsung'' met hele hoge aanhalingstekens, wordt beweerd dat er een batterij van 3200mah in zit. bij clones wil dit aantal nog wel eens afwijken van het werkelijke aantal mah's in de batterij. bij een telefoon van Jiayu vertrouw ik erop dat dit wel goed zit, maar een Cubot van 5.8 inch die een 3600! mah batterij heeft dan weer niet..

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 10-04-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:48:
[...]

het gaat natuurlijk om ROM en niet RAM, was het maar zo dat er telefoons met 8GB RAM waren voor zo'n prijs ;)
het systeem zelf heeft waarschijnlijk ongeveer 500-750mb nodig, de rest kun je gebruiken voor het installeren van applicaties. aan jou de keus of 4GB/8GB een verschil maakt.
van de ''samsung'' met hele hoge aanhalingstekens, wordt beweerd dat er een batterij van 3200mah in zit. bij clones wil dit aantal nog wel eens afwijken van het werkelijke aantal mah's in de batterij. bij een telefoon van Jiayu vertrouw ik erop dat dit wel goed zit, maar een Cubot van 5.8 inch die een 3600! mah batterij heeft dan weer niet..
Ik bedoel inderdaad ROM. Dus dit "probleem" is op te lossen met een geheugenkaart.
Nu is de vraag of het scherm van de S4 scherper zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:54:
[...]

Ik bedoel inderdaad ROM. Dus dit "probleem" is op te lossen met een geheugenkaart.
Nu is de vraag of het scherm van de S4 scherper zal zijn?
beide resoluties zijn 720p ofwel 1280x720 en 5 inch. in theorie zijn beide schermen dan hetzelfde; de resolutie, de grootte, en dus ook het PPI; de pixels per inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Een IPS scherm resulteert in betere kijkhoeken, maar het ene IPS scherm valt soms niet te vergelijken met het andere.

Voor zover reikt mijn kennis ervan, aan jou om te kiezen welke van beide het beste totaal plaatje heeft ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Pachango Boy op 10-04-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik een iPhone, maar zou graag nog een alternatief toestel hebben. Zal daarom dit topic eens deftig doorlichten, om op zoek te gaan naar een tweede smartphone, want ben een leek als het op processors en dergelijke aankomt.

Heb wel al meteen een vraag. Wat als er een defect is met het toestel? Helemaal naar China verzenden om het te repareren? Is er garantie op het toestel?

Zelf ga ik op zoek naar een toestel met een lange batterijduur (hoe merk ik dat de batterij goed van kwaliteit is?) en een degelijke snelheid. Zelf geef ik ook de voorkeur aan een HD-smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chinese winkels bieden een jaar garantie maar je moet hem inderdaad naar de winkel opsturen en dat is natuurlijk niet gratis.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
edit: spuit-elf :z

Die Little Pepper quad-core variant is trouwens flink in prijs omhoog gegaan :X Was het eerst zeg $120, nu een whopping $188. Niet zo'n denderende bang for buck meer helaas. ;(

[ Voor 86% gewijzigd door Joosie200 op 10-04-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:08:

Die Little Pepper quad-core variant is trouwens flink in prijs omhoog gegaan :X Was het eerst zeg $120, nu een whopping $188. Niet zo'n denderende bang for buck meer helaas. ;(
Inflatie.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telefoon is goedkoop dus wordt populair. Telefoon is populair dus wordt duur. Telefoon is duur dus niet populair. Telefoon is niet populair dus wordt goedkoop. Telefoon is goedkoop dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Joosie200 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:08:

Stond destijds ook bij dat deze bedragen ad $120 een 1e betaling was en dat als indien verkoopprijs hoger was, bijbetaald diende te worden (Als ik me dat nog goed herinner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik kreeg dit in de mail van Pandawill:
http://www.pandawill.com/...l&utm_campaign=2013-04-10

Ik heb opzich wel interesse in die 50 dollar coupon code, echter wat ik niet echt begrijp, de Zopo actie inclusief die coupon van 50 dollar is alleen geldig op
Duration: Apr.9th~16th 12:00 EST
Maar de coupon codes worden pas gegeven op:
Apr.16th~180th 12:00 EST
En ze zijn geldig op:
Apr.23th~30th 12:00 EST

Zou dit betekenen dat je wel of niet een coupon code kunt hebben van 50 dollar op bestellingen boven de 149,99 dollar? Het eerste gedeelte doet het er wel op laten lijken, maar het tweede gedeelte niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coupon actie loopt van 9 tot 16 april.
Coupon in je account van 16 tot 18 april.
Coupon geldig van 23 april tot 30 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ja dat begrijp ik ;) dat staat er ook. Maar van 9 tot 16 april krijg je op die telefoon 50 dollar korting. Het lijkt me dat die korting alleen voor die telefoon is, maar dan staat er wel bij dat deze korting geldt voor bestellingen boven de 150 dollar. Dus dat suggereert dat je hem ook op andere bestellingen kunt gebruiken. Maar ik vraag me af of ze bij die coupon codes die ze geven op 16t/m18 er ook echt een code voor 50 dollar zal zitten? Op een bestelling van 150 dollar is 50 dollar korting nogal groot. Groter dan hun marge lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees in deze actie nergens dat je 50 dollar korting krijgt op die telefoon. Enkel dat je, wanneer je die telefoon aan schaft, een kortingscoupon krijgt voor 50 dollar op een volgende aankoop boven de 150 dollar.
Geen idee wat hun marge is op bestellingen en op die telefoon. Wellicht leveren ze op de telefoon net wat in door 50$ korting op een volgende aankoop te geven maar verhogen ze zo wel de populariteit van hun winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
je krijgt idd 50$ korting op een volgende bestelling
de actie v/d foon loopt tot 16 april,
de kortingscoupon krijg je dan in de periode 16-18 april en kun je gebruiken in de periode
23-30 april en je krijgt een powerbank

en je krijgt nog een verrassing!
het lijkt wel sinterklaas ;) of chineserklaas

[ Voor 4% gewijzigd door jernij op 10-04-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ahh shit inderdaad, ik dacht al er klopt iets niet maar ik had het niet goed gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Weet iemand ook waar ik dit kan tracken?
SE10*****88NT

17track.net kan het niet vinden.
Is al vanaf 4-4 verzonden. :?
DX zegt dat het een week kan duren voordat ik T&Tinfo kan krijgen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
zeg_ik_niet schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:16:
Weet iemand ook waar ik dit kan tracken?
SE10*****88NT

17track.net kan het niet vinden.
Is al vanaf 4-4 verzonden. :?
DX zegt dat het een week kan duren voordat ik T&Tinfo kan krijgen?? 8)7
Noppus gaf de volgende info met links:

Eindigend op SE is het Zweedse postbedrijf. Die zit kennelijk ook daar.

Voer je code in op:
http://www.hh-exp.com/en/track.htm

of

http://www.posten.se/trac...nsignments_do.jsp?lang=GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
mailis schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:55:
[...]

Dat zou dan niet veel zijn, maar benieuwd naar de foto. Thanks alvast!
De beloofde foto's. Verschil en lengte en breedte is toch iets groter dan ik zo dacht. Valt toch al met al mee, mede door de zwarte kleur 'voelt' de S5 niet zoveel groter dan de G3. Hij is wel aanmerkelijk dunner. Ik vind hem zelf een stuk mooier dan de G3, maar ja, dat is mijn persoonlijke mening..

Over de batterij: gistermorgen was die 81% vol en net heb ik hem met 14% resterend moeten. Ik heb dus ruim 1,5 dag gedaan met zo'n 67%. Ik heb merendeels Wifi en GPS uitgezet, maar wel door de dag geregeld gecheckt en vandaag grotendeels de hele tijd dataverbinding opengehad. 's Nachts tussen 23:00 en 6:30 telefoon uit en verder 's avonds een beetje gegamed, nieuws gekeken en wat muziek geluisterd. Geen zwaar gebruik, maar ook niet superzuinig. Batterij is wat mij betreft een plus.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-d_s3mpeWx7o/UWWhZqi_j2I/AAAAAAAAAfU/y2AEwG84SFM/s1000/hoogte.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-F1uyyHTnv10/UWWhaIclqrI/AAAAAAAAAfc/t0aUMRQc_OM/s1000/lengte+en+breedte.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Wodka the cat op 10-04-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dere12
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:48

dere12

Kennis delen is goud waard!

Zie hier net op Hotmid een pre-order prijs van USD 419 voor de Xiaomi M2s 16GB versie, USD 60 extra voor de 32GB variant.
http://hotmid.com/xiaomi-...capacitive-touch-332.html

Xiaomi M2S MIUI OS 1.7GHz Quad Core 4.3-inch 720P Capacitive touch (Pre-order)

Batterij van 2000mAH is voor mij helaas een dealbreaker :'(

Edit: Je kunt er een betere batterij bijbestellen:
Battery for Xiaomi M2 3100mAh and Back cover USD 35

[ Voor 14% gewijzigd door dere12 op 10-04-2013 20:27 ]

Life is all about Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:51
Ik zag wel dat er een optinionele 3000mAH batterij is.
Er komt dan wel een ander achterklepje op helaas :/
dere12 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:20:
Zie hier net op Hotmid een pre-order prijs van USD 419 voor de Xiaomi M2s 16GB versie, USD 60 extra voor de 32GB variant.
http://hotmid.com/xiaomi-...capacitive-touch-332.html

Xiaomi M2S MIUI OS 1.7GHz Quad Core 4.3-inch 720P Capacitive touch (Pre-order)

Batterij van 2000mAH is voor mij helaas een dealbreaker :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dere12
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:48

dere12

Kennis delen is goud waard!

10-04-2013: When this phone will be in stock?
16Gb version Xiaomi M2s would be in stock next week.

[ Voor 10% gewijzigd door dere12 op 10-04-2013 20:34 ]

Life is all about Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
De dualcore M2a lijkt me ook een smakelijk apparaat voor slechts $299,- bij ibuygou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:45

XanderDrake

Build the future!

Vodka the cat, als jij kijkt naar je Star S5, hoe verschillend is hij dan van de Star X920: http://www.fastcardtech.com/STAR-X920-Butterfly-MTK6589

Allebei Butterfly/Droid DNA clones met dezelfde processor van de zelfde maker. Waarom bestaan er dan twee modellen?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Iedereen dank voor de moeite voor het geven van T&Tsites.
Werkt helaas niet.
Ik wacht nog wel tot eind volgende week en anders onderneem ik wel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Wodka the cat schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:34:
[...]

De beloofde foto's. Verschil en lengte en breedte is toch iets groter dan ik zo dacht. Valt toch al met al mee, mede door de zwarte kleur 'voelt' de S5 niet zoveel groter dan de G3. Hij is wel aanmerkelijk dunner. Ik vind hem zelf een stuk mooier dan de G3, maar ja, dat is mijn persoonlijke mening..

Over de batterij: gistermorgen was die 81% vol en net heb ik hem met 14% resterend moeten. Ik heb dus ruim 1,5 dag gedaan met zo'n 67%. Ik heb merendeels Wifi en GPS uitgezet, maar wel door de dag geregeld gecheckt en vandaag grotendeels de hele tijd dataverbinding opengehad. 's Nachts tussen 23:00 en 6:30 telefoon uit en verder 's avonds een beetje gegamed, nieuws gekeken en wat muziek geluisterd. Geen zwaar gebruik, maar ook niet superzuinig. Batterij is wat mij betreft een plus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wodka, zou je wat foto's willen posten die je gemaakt hebt met de S5? Het lijkt mij wel een fijn toestel als upgrade voor m'n G3, ik mis namelijk echt een degelijke camera.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
M-Opensource schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:06:
[...]

Wodka, zou je wat foto's willen posten die je gemaakt hebt met de S5? Het lijkt mij wel een fijn toestel als upgrade voor m'n G3, ik mis namelijk echt een degelijke camera.
@Wodka, weet je ook of je ergens een hard case of plastic case kan krijgen?
Want de HTC butterfly cases passen niet (misschien de plastic wel...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Ik zal vanavond eens wat foto's gemaakt met de S5 plaatsen, 16:9 en 4:3 om het verschil te laten zien.
@RobbertDs1: Ik heb de telefoon gekocht via aliexpress en kreeg er een leren hoesje bij. Wel lelijke kleur, maar ach. Hij lijkt wat op die van de MIZ Z1, maar dan iets lichter van kleur.

Het verschil met de X920 is iig dat die een andere achterkant heeft (minder glanzend en de camera steekt daar minder uit), de batterij van de X920 is kleiner met zo'n 2000 mAh, en volgens de specs kan die een SD kaart van 64 Gb aan. De X920 heeft 2 reguliere SIM's en de S5 een reguliere en een microSIM. Volgens sommige specs slikt de S5 ze maar tot 16 Gb, maar geen idee of dat echt zo is. Die specs kloppen wel vaker niet op chinese websites. Ik heb een SD kaart van 16 Gb erin zitten. Kan wel eens kijken of hij de 32 Gb uit mijn tabblad ziet als ik die erin steek.
Op sommige foto's heeft de X920 een skin die lijkt op Sense van HTC, maar of dat ook echt zo is? Die look hoef ik niet op m'n telefoon. Ik vind stock Android prima.
O ja: de X920 heeft rondom de voorkant een kleine zwarte rand (zie de foto hieronder. De bezels lopen dus langs de volledige voorkant en niet alleen het scherm zelf. Dat vond ik zelf niet zo mooi. De achterkant boeit me niet zo (zit toch een case overheen) en samen de grotere batterij maakte dat dat ik voor de S5 heb gekozen.
Beide telefoons hebben wel 8 Gb aan ruimte, opgedeeld in een app partitie van ong. 1,4 Gb en een data partitie van 5,5 Gb. Om dat te veranderen heb je iig root nodig. Ik begin er voorlopig niet aan. Ik laat alle programma data op die interne partitie zetten en gebruik mijn SD kaart alleen voor extra dingen als muziek en video. Ik installeer ook niet de wereld aan apps dus voor mij is het prima te doen zo. Heb nog zo'n 700 mb over op mijn app partitie.

Afbeeldingslocatie: http://www.antelife.com/media/catalog/product/cache/1/image/600x600/66b10529d59681c58a5dbc64a6414c70/8/_/8_2_32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.etotalk.com/products_img/2013/Tianxin_X920/X920_04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik dit pakket nr. kan tracen, heb al verschillende sites geprobeerd, zonder resultaat.

Tracking Number: RB218....16CN

Courier Service: Hong Kong Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:25:
Weet iemand waar ik dit pakket nr. kan tracen, heb al verschillende sites geprobeerd, zonder resultaat.

Tracking Number: RB218....16CN

Courier Service: Hong Kong Post
Dat ziet eruit als een nummer van China Post en niet van Hongkong Post. Uit mijn hoofd verstuurd Hongkong Post geen pakketten met batterij dus dat zal het wel zijn. China post kun je tracken via http://track-chinapost.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:30:
[...]

Dat ziet eruit als een nummer van China Post en niet van Hongkong Post. Uit mijn hoofd verstuurd Hongkong Post geen pakketten met batterij dus dat zal het wel zijn. China post kun je tracken via http://track-chinapost.com/
Had het daar al geprobeerd, toen kon ik niks vinden, nu wel!!

Mijn dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:24:
Ik zal vanavond eens wat foto's gemaakt met de S5 plaatsen, 16:9 en 4:3 om het verschil te laten zien.
@RobbertDs1: Ik heb de telefoon gekocht via aliexpress en kreeg er een leren hoesje bij. Wel lelijke kleur, maar ach. Hij lijkt wat op die van de MIZ Z1, maar dan iets lichter van kleur.

Het verschil met de X920 is iig dat die een andere achterkant heeft (minder glanzend en de camera steekt daar minder uit), de batterij van de X920 is kleiner met zo'n 2000 mAh, en volgens de specs kan die een SD kaart van 64 Gb aan. De X920 heeft 2 reguliere SIM's en de S5 een reguliere en een microSIM. Volgens sommige specs slikt de S5 ze maar tot 16 Gb, maar geen idee of dat echt zo is. Die specs kloppen wel vaker niet op chinese websites. Ik heb een SD kaart van 16 Gb erin zitten. Kan wel eens kijken of hij de 32 Gb uit mijn tabblad ziet als ik die erin steek.
Op sommige foto's heeft de X920 een skin die lijkt op Sense van HTC, maar of dat ook echt zo is? Die look hoef ik niet op m'n telefoon. Ik vind stock Android prima.
O ja: de X920 heeft rondom de voorkant een kleine zwarte rand (zie de foto hieronder. De bezels lopen dus langs de volledige voorkant en niet alleen het scherm zelf. Dat vond ik zelf niet zo mooi. De achterkant boeit me niet zo (zit toch een case overheen) en samen de grotere batterij maakte dat dat ik voor de S5 heb gekozen.
Beide telefoons hebben wel 8 Gb aan ruimte, opgedeeld in een app partitie van ong. 1,4 Gb en een data partitie van 5,5 Gb. Om dat te veranderen heb je iig root nodig. Ik begin er voorlopig niet aan. Ik laat alle programma data op die interne partitie zetten en gebruik mijn SD kaart alleen voor extra dingen als muziek en video. Ik installeer ook niet de wereld aan apps dus voor mij is het prima te doen zo. Heb nog zo'n 700 mb over op mijn app partitie.

[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je voor dit verhaal! _/-\o_

Vrijwel hetzelfde dus behalve de accu grootte?
Hoe groot is die van jou, en wat voor accutijden haal je daar mee?
Wat is de kwaliteit van de build?

Alle leuke toestellen (Jiayu G4, iOcean's, Umi's) vkomen telkens later en later. Deze Stars zijn gewoon beschikbaar en betaalbaar. Ik heb het gehad met wachten dus misschien haal ik een Star!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
XanderDrake schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:39:
[...]

Dank je voor dit verhaal! _/-\o_

Vrijwel hetzelfde dus behalve de accu grootte?
Hoe groot is die van jou, en wat voor accutijden haal je daar mee?
Wat is de kwaliteit van de build?

Alle leuke toestellen (Jiayu G4, iOcean's, Umi's) vkomen telkens later en later. Deze Stars zijn gewoon beschikbaar en betaalbaar. Ik heb het gehad met wachten dus misschien haal ik een Star!
Qua specs doet die Star S5 het niet veel slechter dan die andere die je noemde, lijkt mij een prima toestel. Als de gemaakte foto's meevallen en ik wat meer ervaringen over de GPS hoor bestel ik 'm ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
M-Opensource schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:41:
[...]

Qua specs doet die Star S5 het niet veel slechter dan die andere die je noemde, lijkt mij een prima toestel. Als de gemaakte foto's meevallen en ik wat meer ervaringen over de GPS hoor bestel ik 'm ook :)
Ik zet vanavond wel wat foto's op m'n google+ account op diverse resoluties. Batterij is ok. Je krijgt er 2 van 2500 mAh. Altijd handig een reserver batterij voor als degene die ik gebruik een keer stuk gaat. Ik heb 1,5 dag gedaan met zo'n 67% waarbij ik overdag niet de hele tijd dataverbinding, GPS en WiFi had aanstaan en schema had ingesteld dat de telefoon 23:30 uitgaat en 6:30 weer opstart. Verder beetje spelletjes gespeeld, wat internet gekeken en klein beetje genavigeerd.
De GPS is redelijk. Binnen doet hij echt niets en buiten duurde het de 1e keer ongeveer 4 minuten voordat hij signaal had. Nu duurt het ongeveer 2-3 minuten al rijdend in de stad. De G3 doet het denk ik iets beter, maar ik vind het wel voldoende.
Bluetooth heb ik niet getest want ik heb geen bluetooth headset. Miracast kan ik ook niet testen want ik heb geen andere miracast apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Prima, accu good enough, bedankt. :)
Ook GPS is relatief goed te doen dus.
Maar hoe is de bouw? Plastic-fantastic of meer rubber achtig? Glanzend? Metalic? Stevig? Zwaar?
Dun?

[ Voor 12% gewijzigd door XanderDrake op 11-04-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
XanderDrake schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:09:
Prima, good enough, bedankt. :)
Relatief goed te doen dus, qua accu.
Maar hoe is de bouw? Plastic-fantastic of meer rubber achtig? Glanzend? Metalic? Stevig? Zwaar?
Iets eerder in het topic had ik er al wat over geschreven. Ik vind het meevallen met het plastic gehalte. De rand om het scherm is volgens mij van metaal. De achterkant is wel van glanzend Samsung achtig plastic, maar die zit toch in een hoesje dus niet zo boeiend...
Hij is redelijk zwaar. Zwaarder dan een G3, maar ik vind het wel fijn. Ik hoef niet zo'n lichtgewicht die je nauwelijks voelt in je hand.
Er zit volgens mij redelijk wat metaal in. De rode strips aan de zijkant zijn iig van echt metaal en geen plastic of ik moet me ernstig vergissen.

Mijn redenen om deze te kopen en niet te wachten op de G4 is dat die G4 me veel te lang ging duren en gezien de problemen met de combinatie 2 Gb geheugen en de MTK6589 chip voorlopig ook nog niet gaat komen.
Die 1 Gb geheugen leek me eigenlijk wel voldoende en ik wilde gewoon nu een nieuwe telefoon. Het model van deze vond ik mooi. De HTC Butterfly wordt geloof ik officieel niet geleverd in Nederland dus niemand heeft hem. Overigens gaan nu wel zo'n beetje alle chinese telefoonbouwers de Butterfly gaan klonen dus inmiddels keuze zat. Zelfs UMI met de S1. Maar ja, ze zijn nog lang niet allemaal leverbaar en de Star was dat al wel. Dan is de keuze makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:26:
[...]

Iets eerder in het topic had ik er al wat over geschreven. Ik vind het meevallen met het plastic gehalte. De rand om het scherm is volgens mij van metaal. De achterkant is wel van glanzend Samsung achtig plastic, maar die zit toch in een hoesje dus niet zo boeiend...
Hij is redelijk zwaar. Zwaarder dan een G3, maar ik vind het wel fijn. Ik hoef niet zo'n lichtgewicht die je nauwelijks voelt in je hand.
Er zit volgens mij redelijk wat metaal in. De rode strips aan de zijkant zijn iig van echt metaal en geen plastic of ik moet me ernstig vergissen.
Hoe zit het met het broekzak gehalte? Ik wil wel een groter/helder display als mijn huidige SGS1(Samsung i9000), maar hij moet wel door de broekzakken test komen.

Zit nu vaak met mijn SGS1 + nokia C2 v/d zaak

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
imdos schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:32:
[...]

Hoe zit het met het broekzak gehalte? Ik wil wel een groter/helder display als mijn huidige SGS1(Samsung i9000), maar hij moet wel door de broekzakken test komen.

Zit nu vaak met mijn SGS1 + nokia C2 v/d zaak
Well, dit is een dual-sim, dus voortaan maar 1 telefoon, scheelt toch al wat.

De G3 (waarmee ie op de foto staat een paar posts terug) past prima in mijn broekzak, deze is ietsje groter dus ik denk dat het wel zal meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XanderDrake schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:09:
Prima, accu good enough, bedankt. :)
Ook GPS is relatief goed te doen dus.
Dun?
Een GPS fix van 2-3 minuten zou ik vrij bagger willen noemen. Het enige wat slechter is dan 2-3 minuten is geen GPS fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

M-Opensource schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:35:
[...]

Well, dit is een dual-sim, dus voortaan maar 1 telefoon, scheelt toch al wat.
Daarom wil ik ook graag aan de dual-sim. 8) hebben, hebben O-)
De G3 (waarmee ie op de foto staat een paar posts terug) past prima in mijn broekzak, deze is ietsje groter dus ik denk dat het wel zal meevallen.
De Star lijkt wel breder, ook niet geheel onbelangrijk. Ik heb er nu een rubbertje omzitten van dik plastic spul, heeft mijn SGS1 al meerdere keren gered. Die is gauw zo'n 3 mm.

Het geheel moet niet te breed worden. 8)7

Dimensions Star 142 x 73 x 9mm/5.46 x 2.8 x 0.34 inch
Samsung Galaxy S: 64.2 x 122.4 x 9.9 mm
HTC Sensation: 126,1 x 65,4 x 11,3 millimeter

Is toch wel een klein verschil. De SGS + HTC (van mijn vrouw) kunnen trouwens ook mee in 1 broekzak, maar ideaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Tja de broekzakkentest. Dat is voor iedereen verschillend denk ik.
Persoonlijk wil ik geen telefoon groter dan mijn huidige Lumia 920 (die is 130mm lang). Dus alles wat langer is valt persoonlijk af. Daarom ben ik ook geinteresseerd in de G2S (en niet in de G3 en G4) of die Xiaomi M2(s). Die geven een 4 of 4.3inch scherm en zijn kleiner dan 130mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

dubbel...

[ Voor 97% gewijzigd door XanderDrake op 11-04-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tsurany schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:47:
[...]

Een GPS fix van 2-3 minuten zou ik vrij bagger willen noemen. Het enige wat slechter is dan 2-3 minuten is geen GPS fix.
Van cold tot fix? Ik ben niet anders gewend hoor. Misschien is dat 'slecht' maar ik kan daar prima mee leven. Als ik dan tenminste een degelijke fix heb.
Sorry dat ik dingen dubbel vraag :X
Ik vind het meevallen met het plastic gehalte. De rand om het scherm is volgens mij van metaal. De achterkant is wel van glanzend Samsung achtig plastic, maar die zit toch in een hoesje dus niet zo boeiend...
Klinkt als muziek in mn oren!
Mijn redenen om deze te kopen en niet te wachten op de G4 is dat die G4 me veel te lang ging duren en gezien de problemen met de combinatie 2 Gb geheugen en de MTK6589 chip voorlopig ook nog niet gaat komen.
Die 1 Gb geheugen leek me eigenlijk wel voldoende en ik wilde gewoon nu een nieuwe telefoon. Het model van deze vond ik mooi. De HTC Butterfly wordt geloof ik officieel niet geleverd in Nederland dus niemand heeft hem. Overigens gaan nu wel zo'n beetje alle chinese telefoonbouwers de Butterfly gaan klonen dus inmiddels keuze zat. Zelfs UMI met de S1. Maar ja, ze zijn nog lang niet allemaal leverbaar en de Star was dat al wel. Dan is de keuze makkelijk.
Dat vind ik nou ook. De Butterfly is prachtig, hoewel ik nooit een chinese kopie zou kopen van een bekend toestel. Maar ja, de Butterfly komt niet uit in NL dus dat probleem is er nu niet 8)

[ Voor 10% gewijzigd door XanderDrake op 11-04-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Rezje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:50:
Tja de broekzakkentest. Dat is voor iedereen verschillend denk ik.
Persoonlijk wil ik geen telefoon groter dan mijn huidige Lumia 920 (die is 130mm lang). Dus alles wat langer is valt persoonlijk af. Daarom ben ik ook geinteresseerd in de G2S (en niet in de G3 en G4) of die Xiaomi M2(s). Die geven een 4 of 4.3inch scherm en zijn kleiner dan 130mm.
Qua leesbaarheid prefereer ik groter, dus wil ik liever 5 inch.

Maar als het niet past in de broekzak en de telefoons uitblijven dan ga ik ook voor de G2s. Ziet er goed (genoeg) uit. dual core of quad core is ook een kwestie van prijs / kwaliteit.

Ben vooral de snelheid v/d SGS zat (komt door 512 Mb RAM). Draai nu eindelijk fijn 4.2.2 via Cyanogenmod 10.1 nightlies en Go Launcher, maar wil niet om de 3 dagen rebootten.

Wel met 1800 Mah polarcell en redelijk weinig gebruik 2 dagen zonder opladen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XanderDrake schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:54:
Van cold tot fix? Ik ben niet anders gewend hoor. Misschien is dat 'slecht' maar ik kan daar prima mee leven. Als ik dan tenminste een degelijke fix heb.
Ik ben gewend dat een echte cold fix binnen een halve minuut geregeld moet zijn en dat het bij dagelijks gebruik een seconde of 10 is. Mijn Desire HD had een fix zodra ik met de auto weg wilde rijden, nu moet ik de eerste twee minuten zonder doen. Vrij vervelend in een vreemde stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
5 inch vind ik inmiddels heerlijk en wil niet meer terug naar een kleiner formaat. De broekzaktest: hij past, maar het voelt toch wel als een grote telefoon en helemaal ideaal is het niet om er mee te gaan zitten. Kontzak doe ik sowieso niet. Voor je het weet krijgt m'n lompheid de telefoon te pakken en dat ding heeft geen gorilla glass. :X
Die fix van 2 minuten kan ik mee leven. Mijn Nokia deed het op het laatst stukken beroerder en die deed het binnen ook nooit. Maar goed, met die chinese telefoons is het gezien de vele forumtopics altijd even afwachten of bij jouw exemplaar alles het doet. Wat dat betreft hebben we hier 2 x mazzel gehad met de G3 en de S5. Bij beide doen de WiFi en de GPS het stabiel en verder nog geen problemen met aansluitingen of uitvallende schroeven gehad.

Ik heb met een actie op aliexpress in totaal 155,- euro incl. verzending betaalt voor de telefoon dus er mag wat verschil zitten tussen deze en de dure highend toestellen. Met een antutu score van net boven 13000 ben ik meer dan tevreden en het scherm is echt prima. Mooi helder en mooie kleuren en Full HD hoeft niet voor mij. Ik vind deze resolutie meer dan voldoende. Een hogere resolutie vreet ook meer batterij leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:24:
De X920 heeft 2 reguliere SIM's en de S5 een reguliere en een microSIM.
Ik neem aan dat er 1 van de 2 simslotten gebruikt kan worden voor een 3g sim, is dit de micro of het simslot die geschikt is voor een normaal formaat sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
Volgens Singpost ligt mijn G3 nu al sind 27-03 in Nederland. Is dit niet een beetje lang. Ik heb nog niets ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:51:
[...]

Ik neem aan dat er 1 van de 2 simslotten gebruikt kan worden voor een 3g sim, is dit de micro of het simslot die geschikt is voor een normaal formaat sim?
Ik denk dat ze allebei 3G zijn. Tenminste; bij beide sleuven staat alleen SIM1 en SIM 2 ipv W en G. Ik heb nu een reguliere grootte SIM (in sleuf 2) en als ik de dataverbinding aanzet, geeft hij in het icoontje "R3G". Dat is toch de aanduiding voor 3G?
IK heb zo'n SIM die je zelf kunt omzetten naar microSIM ,maar dat heb ik maar niet geprobeerd aangezien het zo goed werkt. Terug gaat niet meer als ik dat eenmaal gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:17:
[...]

Ik denk dat ze allebei 3G zijn. Tenminste; bij beide sleuven staat alleen SIM1 en SIM 2 ipv W en G. Ik heb nu een reguliere grootte SIM (in sleuf 2) en als ik de dataverbinding aanzet, geeft hij in het icoontje "H3G". Dat is toch de aanduiding voor 3G?
IK heb zo'n SIM die je zelf kunt omzetten naar microSIM ,maar dat heb ik maar niet geprobeerd aangezien het zo goed werkt. Terug gaat niet meer als ik dat eenmaal gedaan heb
Op mijn Samsung staat er inderdaad een H af een 3G, maar prima dat het met een reguliere SIM werkt!
Ik heb nu vooral positieve dingen gehoord over de S5(alleen maar goed natuurlijk), maar ben je ook al wat problemen tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is een review van het prototype van de UMI X2!

Camera lijkt absurd slecht te zijn :( Voor de rest valt alles ook een beetje tegen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Foto's met de Star S5 staan op google+
Geen echte topper, maar redelijk. Wil een telefoon met een echt goede camera dan moet je wachten op de echte 13 MP camera's.

@MaartenDef: ik heb de telefoon pas sinds zaterdag dus echt veel ben ik nog niet tegengekomen:
- het hoesje is niet mooi, maar wel dun. Ik ben benieuwd of die het een jaar volhoudt. Er zijn voor zover ik kan vinden ook geen kekke cases voor beschikbaar.
- de partitie voor apps is maar 1,4 Gb. De rest is voor het OS en vrije ruimte. Ik zie wel dat dat bij de meeste nieuwe telefoons zo is. De G3 gebruikt de volledige 4 Gb voor het OS en de apps en heeft geen interne data partitie.
- de buttons onder het scherm zitten niet netjes in de midden (verticaal gezien). Daarom moet je je even aanleren iets lager te drukken dan je 'van nature' zou doen. Op zich is het aanraakgebied redelijk groot dus het valt mee.
- Zoals gezegd is het geen lichtgewicht.
- de bezels langs het scherm zijn nog niet superdun. Gelukkig zie je ze niet zo goed omdat de volledige voorkant van glas is.
- de achterkant is een enorme plastic vingerafdrukken magneet. Als je de telefoon niet in z'n hoesje bewaart, iets om rekening mee te houden.
- GPS neemt bij mij iig 2 minuten de tijd voor een fix buiten en binnen is no go.
- software is stabiel. Bij opstarten krijg ik wel steeds de melding dat er geen SIM zit in slot 1 (klopt) en een melding dat de externe kaart verwijderd is. Die herkent hij echter wel gewoon.
- de telefoon komt het een aantal chinese apps waarvan je 3 niet kan verwijderen zonder root, waaronder de Baidu searchbar die je op veel foto's van de telefoon ziet. Je kunt ze wel uitschakelen en als je Google Now installeert, heb je gewoon de normale Google Now zoek functie op je homescreen.
- geluid van meldingen is ok, geluid van muziek spelen en de interne speaker bij het telefoneren zouden wat harder mogen.

Dat is het wel zo;'n beetje. Conclusie is denk ik dat het een goede en goedkope oplossing is als je nu een quad core wilt en niet de hoofdprijs wilt betalen. Als je echt graag 2 Gb intern geheugen, meer dan 8 Gb interne ruimte en een echte 13 MP camera ipv een 8 MP met interpolatie wilt, kun je beter wachten op de Jiayu G4, Umi X2 en consorten.
Voor mijn wensen was dit precies goed en ik was het wachten zat. Hoop dat jullie er iets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Ondertussen heb ik de Jiayu G2S een weekje en krijg ik behoorlijk last van "jump sceens". Iemand die hiervoor al een fix heeft gevonden? Ik heb reeds de laatste firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:02:
Geen echte topper, maar redelijk. Wil een telefoon met een echt goede camera dan moet je wachten op de echte 13 MP camera's.

@MaartenDef: ik heb de telefoon pas sinds zaterdag dus echt veel ben ik nog niet tegengekomen:
- het hoesje is niet mooi, maar wel dun. Ik ben benieuwd of die het een jaar volhoudt. Er zijn voor zover ik kan vinden ook geen kekke cases voor beschikbaar.
- de partitie voor apps is maar 1,4 Gb. De rest is voor het OS en vrije ruimte. Ik zie wel dat dat bij de meeste nieuwe telefoons zo is. De G3 gebruikt de volledige 4 Gb voor het OS en de apps en heeft geen interne data partitie.
- de buttons onder het scherm zitten niet netjes in de midden (verticaal gezien). Daarom moet je je even aanleren iets lager te drukken dan je 'van nature' zou doen. Op zich is het aanraakgebied redelijk groot dus het valt mee.
- de bezels langs het scherm zijn nog niet superdun. Gelukkig zie je ze niet zo goed omdat de volledige voorkant van glas is.
- de achterkant is een enorme plastic vingerafdrukken magneet. Als je de telefoon niet in z'n hoesje bewaart, iets om rekening mee te houden.
- GPS neemt bij mij iig 2 minuten de tijd voor een fix buiten en binnen is no go.
- software is stabiel. Bij opstarten krijg ik wel steeds de melding dat er geen SIM zit in slot 1 (klopt) en een melding dat de externe kaart verwijderd is. Die herkent hij echter wel gewoon.
- de telefoon komt het een aantal chinese apps waarvan je 3 niet kan verwijderen zonder root, waaronder de Baidu searchbar die je op veel foto's van de telefoon ziet. Je kunt ze wel uitschakelen en als je Google Now installeert, heb je gewoon de normale Google Now zoek functie op je homescreen.
- geluid van meldingen is ok, geluid van muziek spelen en de interne speaker bij het telefoneren zouden wat harder mogen.

Dat is het wel zo;'n beetje. Conclusie is denk ik dat het een goede en goedkope oplossing is als je nu een quad core wilt en niet de hoofdprijs wilt betalen. Als je echt graag 2 Gb intern geheugen, meer dan 8 Gb interne ruimte en een echte 13 MP camera ipv een 8 MP met interpolatie wilt, kun je beter wachten op de Jiayu G4, Umi X2 en consorten.
Voor mijn wensen was dit precies goed en ik was het wachten zat. Hoop dat jullie er iets aan hebben.
Super, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntram
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 22:08
bandidoloco schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:04:
Ondertussen heb ik de Jiayu G2S een weekje en krijg ik behoorlijk last van "jump sceens". Iemand die hiervoor al een fix heeft gevonden? Ik heb reeds de laatste firmware...
Ik heb destijds heel wat lopen zoeken toen ik het probleem had en niets gevonden. Het lijkt echt een hardware issue te zijn met het OGS scherm, en laat de nieuwe G4 nu ook zo'n scherm krijgen :( . Een snelle scan van het chinese jiayu forum leerde dat meer mensen er over klaagden.
Iemand op het Modaco forum heeft hem teruggestuurd naar Jiayu en heeft een nieuwe gekregen die dit probleem niet had. De hoop is dat deze van een nieuwe batch zijn, maar het probleem is alleen hoe je die batch herkent. Helpt jou alleen weinig.

Hopelijk ben je nog binnen 45 dagen van je aankoop en kun je via Paypal nog wat druk uitoefenen op de verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:02:

Camera is best ok zo te zien, thanks voor het uploaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
woutje p schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:15:
Volgens Singpost ligt mijn G3 nu al sind 27-03 in Nederland. Is dit niet een beetje lang. Ik heb nog niets ontvangen :(
Misschien verstandig om even contact op te nemen met DHL of wie dat ding ook verzendt.
Meer dan 2 weken is wel een beetje lang m.i. :+
Zeg maar dag telefoon :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danzare
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:04
Mijn telefoon heeft sinds 19 maart deze status:
20130319, 出口总包互封开拆, 北京国际, 荷兰.
Google translate maakt er van:
Totaal exportpakket interoperabiliteit zegel geopend in Beijing International, Nederland
Honor 2 bij pandawill besteld. Maar het lijkt niet goed te gaan en pandawill is ook niet de snelste met reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben_1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-08 22:18
woutje p schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:15:
Mijn bestelling is sinds 30 maart in Nederland. Ook ik heb het nog niet in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Danzare schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:50:
Mijn telefoon heeft sinds 19 maart deze status:
20130319, 出口总包互封开拆, 北京国际, 荷兰.
Google translate maakt er van:
Totaal exportpakket interoperabiliteit zegel geopend in Beijing International, Nederland
Honor 2 bij pandawill besteld. Maar het lijkt niet goed te gaan en pandawill is ook niet de snelste met reageren...
Verzending via China airmail toevallig?
Zoiets heb ik ook aan de hand gehad. Net alsof je pakket daar 5 weken op t vliegveld ligt, en dan ineens verschijnt het in NL..
Het is vreemd hoe dat gaat met die gratis verzending. Ik heb het idee dat ze kijken of er nog lege gaatjes in een vliegtuig zijn, en die proppen ze dan vol met paketten die een lage prio hebben (gratis verzending). In drukke tijden weinig gaatjes, n kan het ff duren voor jouw pakket hier verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 14:32
Ik kan in de Track&Trace alleen maar zien dat mijn pakje Singapore heeft verlaten. (goedkoopste verzendoptie gekozen)

Komt er nog een update? "Arrived in Netherlands" of zoiets of staat de pakjesman ineens voor mijn deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Singapore post trackt tot aan de grens (status: arrived overseas) en wil je het hier in Nederland tracken dan moet je geloof ik met PostNL bellen met je nummer.
China post gaf bij mij bij een bestelling als laatste status "departure from outward office" en toen was het pakje er. Beide keren was bij binnen 3 dagen dat het pakketje in Nederland was binnen.
Misschien dat ze pakketjes van bekende websites als pandawill eerder met een steekproef checken dan van onbekende aanbieders via aliexpress. Klinkt op zich logisch, maar ja, ik ben niet van de douane.
Chinapost kun je trouwens in het Engels tracken via http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Mijn Jiayu G2S schijnt nu eindelijk onderweg te zijn. Zodra ik 'm heb komt er iets van een review ofzo :) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje1985
Die Xiaocai G6 is zeker een leuke telefoon, ben benieuwd wanneer die echt leverbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik denk dat voor de Star S5 / butterfly deze covers wel kunnen passen:

http://dx.com/p/s-style-p...-x920e-transparent-198161
http://dx.com/p/stylish-s...terfly-x920e-black-198450

De HTC heeft op een paar mm na het zelfde formaat en aangezien deze covers redelijk flexibel zijn zouden ze kunnen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Het schiet niet op met de MTK6589 telefoons van rond de 200 euro. De enige beetje mainstream is de Star S5, THL W8. Ik moet minimaal een Iocean X7, Neo N003, Newman K1, (5inch) etc hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 12-04-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobbertDs1 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:14:

De HTC heeft op een paar mm na het zelfde formaat en aangezien deze covers redelijk flexibel zijn zouden ze kunnen passen.
Voor 2 euro kun je de gok best wagen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertDs1 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:14:

Gisteren ook even de formaten vergeleken en concludeerde toen ook dat een soft case misschien wel zou werken, dan wel even opletten op de plaats waar de camera zit, maar dat is bij bovenstaande geen probleem vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan een mooie test zijn voor namaak producten. Past het originele hoesje goed? Namaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
Cabo schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:52:
Het schiet niet op met de MTK6589 telefoons van rond de 200 euro. De enige beetje mainstream is de Star S5, THL W8. Ik moet minimaal een Iocean X7, Neo N003, Newman K1, (5inch) etc hebben.
MIZ Z1, ZIZ Z6, Hero 7500, Star N9500, iNew i2000, Amoi N828, Zopo ZP910... Er zijn er wel wat meer hoor. Alleen nog niet met 2 Gb werkgeheugen en meestal nog met 8 MP camera en 4-8 Gb ROM.
Die iOcean X7 is wel erg mooi >:) , maar net als met de rest van die telefoons loopt de marketing ver voor de levering uit. Ze worden erg gehypet, maar vervolgens kun je ze nergens krijgen of ze zijn nog steeds niet uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik ga dus eerst een beetje instap MTK6589 halen, allicht de Star X920. Lekker dun, mooiere achterkant dan de S5.

Als de iOcean X7 2gb uitkomt en geweldig is, verkoop ik mijn Star weer en neem ik die :)

Scheelt weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
Wodka the cat schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:49:
Singapore post trackt tot aan de grens (status: arrived overseas) en wil je het hier in Nederland tracken dan moet je geloof ik met PostNL bellen met je nummer.
China post gaf bij mij bij een bestelling als laatste status "departure from outward office" en toen was het pakje er. Beide keren was bij binnen 3 dagen dat het pakketje in Nederland was binnen.
Misschien dat ze pakketjes van bekende websites als pandawill eerder met een steekproef checken dan van onbekende aanbieders via aliexpress. Klinkt op zich logisch, maar ja, ik ben niet van de douane.
Chinapost kun je trouwens in het Engels tracken via http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp
Ik heb ook gebruik gemaakt van Singpost, wat dus al 2 weken duurt. Naar welk nummer van Postnl moet ik bellen? en is het dan de bedoeling dat ik mijn ordernummer doorgeef? (bestelling overigens bij pandawill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
woutje p schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:02:
[...]

Ik heb ook gebruik gemaakt van Singpost, wat dus al 2 weken duurt. Naar welk nummer van Postnl moet ik bellen? en is het dan de bedoeling dat ik mijn ordernummer doorgeef? (bestelling overigens bij pandawill)
Moet trouwens denk ik TNT zijn. IK heb ergens in een forum gelezen dat je of je postcode of het tracknummer moet opgeven en dan kunnen zij kijken wat het trackingnummer voor Nederland is en wat de status is.

Heeft je pakketje via de tracking van singapore post wel de status "arrived at overseas"? Dan is ie iig in Nederland maar ligt hij waarschijnlijk bij de douane te wachten op controle. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Wat me ook is opgevallen aan de Jiayu G2S is dat hij, ondanks z'n beperkte afmetingen, toch vrij zwaar is, waardoor hij naar mijn mening niet lekker in de hand ligt, hiervoor had ik dan ook een lichtgewicht Samsung Galaxy S2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
Wodka the cat schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:18:
[...]

Moet trouwens denk ik TNT zijn. IK heb ergens in een forum gelezen dat je of je postcode of het tracknummer moet opgeven en dan kunnen zij kijken wat het trackingnummer voor Nederland is en wat de status is.

Heeft je pakketje via de tracking van singapore post wel de status "arrived at overseas"? Dan is ie iig in Nederland maar ligt hij waarschijnlijk bij de douane te wachten op controle. :'(
Ligt er nu +2 weken. singpost heeft bij de t&t "arrived at overseas (countr code-nl) erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:58
woutje p schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:33:
[...]

Ligt er nu +2 weken. singpost heeft bij de t&t "arrived at overseas (countr code-nl) erbij staan.
Als je wilt bellen het betaalnummer 0900-0570 het singpost trackingnummer nummer opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:51
Prachtig na jaren te kopen op ebay ben ik voor het eerst opgelicht via ebay :-) ..
Kan er wel om lachen :)
Ik verwachte een Lenovo K860i maar kreeg 2 haaspeldjes binnen .
dure haarspeldjes voor 330 $ 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door diquan2001 op 12-04-2013 18:37 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.