dutchgio schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:45:
[...]
Het blijft natuurlijk je eigen mening, en je eigen budget. Ik betaal ook geen 500,- voor een smartphone.
"En eerlijk gezegd, die MK6577 / MK6589 zien er op papier allemaal heel geweldig uit, maar daar kan je ook van zeggen dat het slechte telefoons zijn, terwijl ze toch waarschijnlijk prima werken, maar toch meet zich dat niet aan kwalitatieve betere toestellen zoals de Huawei Honor 2."
Hiermee haal je natuurlijk jezelf onderuit, want kwalitatief beter geeft al aan dat de vergelijking krom is; hij meet inderdaad niet aan kwaliteit van de honor 2, maar die meet weer niet aan mtk6589 toestellen qua prijs.
Natuurlijk blijft het je eigen mening, maar je moet wel realiseren dat er mensen zijn die minder te besteden hebben, als voorbeeld ik heb mijn moeder een RK3066 9.7 inch tablet gekocht, de
Yuandao N90S, deze kost nog geen € 75 euro, maar bied wel veel bang for buck.
Echter is dit totaal niet te vergelijken met een Nexus 7 bijvoorbeeld en hou ik even formaat buiten beschouwing, kwa performance komt het in de buurt wel, maar dan kun je ook stellen had dan € 150 uitgeven en dan heb je een RK3188 met retina scherm, maar ondanks dat retina scherm zou mijn Nexus 7 nog beter zijn, omdat dat retina scherm gewoon teveel van goeie is.
Nee een Honor 2 is inderdaad hogere in prijs, maar dat is mijn punt een beetje, en dan nog is een Honor 2 superieur tegenover een MK6589 toestel, je word wel lekker gemaakt door Andi van Gizchina dat zo'n MK6589 zo goed is, maar dat is niet zo, hij is slechtere dan de A9 quadcores die al tijdje op de markt zijn, geef een beetje meer uit en je komt bij een Newman N2 uit, maar das ook dan nog een B merk.
Die prijs verschillen zijn er niet voor niks, uiteraard zitten er wel goeie toestellen tussen, maar als ik zou moeten kiezen tussen een ZTE en een of ander vaag merk uit Shenzhen dan kies ik ZTE, ookal heeft die ZTE bijvoorbeeld een QHD scherm en dat vage merk bijvoorbeeld een 720p scherm.
Maar goed het is ook niet eerlijk, ik neem het allemaal mee in het vliegtuig en betaal minder dan jullie, dus voor geld waar ik een Honor 2 van kopen, kopen jullie een MK6577 van en nu dan een MK6589 nu dat een beetje op gang komt.
Daar reageer ik niet eens meer op, ik word doodmoe van die mensen, ik krijg ook soms DM's of ik ze kan helpen met uitkiezen van een smartphone.
Soms help ik, maar men neemt niet eens moeten om te lezen waar hier zo over gediscussieerd word.
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 02-04-2013 16:06
]