Dat van het mac adres klopt. Hebben ze allemaal. Je kunt het echter wel vastzetten met de SN write tool. Heb ik ook gedaan. Staat ook ergens in die thread op FOK.SonnyBBQ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:55:
Gisteren de Neo N002i binnen gekregen van Lightake. De eerste indruk was heel goed. Het toestel voelt stevig en kwalitatief aan en is best wel snel. Met behulp van FOK er in no-time een Nederlandstalige rom opgezet. Toen ik echter de sim kaarten plaatste en aan de instellingen begon liep het allemaal mis.
Problemen:
- de gsm verbinding is wordt niet altijd gemaakt. Soms krijgt hij totaal geen signaal en na een reboot heb je het signaal op 100%
- het wifi Mac adres wijzigt telkens wifi enabled/disabled wordt. Dit is ontzettend vervelend aangezien ik met mac-filters werk.
- de speaker. Dit is het ergste probleem en maakt de telefoon onbruikbaar. Bij het instellen van een beltoon stopte de speaker er plots mee. Er zijn nu totaal geen tonen, inclusief beltoon te horen.
Ik heb Lightake al gecontacteerd via email, maar is er een betere manier om hen vast te krijgen?
Lightake kun je ook hier proberen.