Ok, het is echt een geweldige telefoon. Maar je moet wel van tweaken houden, ga er maar van uit dat je een boel van
deze handleidingen nodig hebt.
- bij het updaten van de firmware verlies je de market, die moet je
handmatig weer instellen.
- updaten gaat sowieso flink lastig wanneer je de
software version BP wil updaten.
- na het updaten bestaat de kans dat je je imei nr gewist hebt, dus die ook
handmatig instellen
- internet werkt niet automatisch, maar dat is ook weer te
verhelpen.
Ben hier nog mee bezig...
'k Heb m'n Newman in een uurtje of zes softwarematig onder de knie gekregen, ben dik tevreden. Maar 'k denk dat er nog flink op het toestel gevloekt zal worden
- edit -
Vodafone NL internetsettings werken nog niet
GPS werkt prima
- edit -
Vooralsnog lijkt het erop dat de Newman N2 serieuze problemen heeft met Vodafone NL internet.
Ik kan prima bellen en sms'n maar internetten lukt niet. 'k Ben nu de 3e Vodafone NL'er die hier melding van doet op dat forum, hopelijk krijg ik het gefixt... Zou zuur zijn als het uiteindelijk niet lukt..
dangerousp schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:49:
Dat had ik al wel verwacht, maar daarvoor zitten we op tweakers denk ik dan maar.
Qua hardware, voelt hij aan alsof hij meer dan een jaar mee kan gaan?
Hoe goed is het scherm? Zal een stukje minder zijn dan een One X, maar bijvoorbeeld hetzelfde als de LG 4x HD?
Snelheid echt vergelijkbaar met een S3? Of is de software daar nog te buggy voor?
Hardware voelt prima, goed toestel en een hele goede bouwkwaliteit.
Scherm vind ik prachtig, ik heb geen One X om hem naast te houden.
Wat de snelheid betreft is dit net zo'n monster als de S3.
Kortom: Hardware is prima, software lijkt vrij stabiel (mits je er flink wat uren mee wil prutsen), hopelijk lukt het me alleen nog het Vodafone NL internet verhaal op te lossen, anders is het waardeloos.
[
Voor 32% gewijzigd door
Chris.nl op 13-02-2013 13:22
]