Weet iemand welke processor beter is?
Samsung Exynos 4412, ARM Cortex-A9 quad core,
1.4GHz
VS
MTK6589
Samsung Exynos 4412, ARM Cortex-A9 quad core,
1.4GHz
VS
MTK6589
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ah, duidelijk.XanderDrake schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:34:
De Exynos is een heel stuk sneller. Cortex A9 vs A7 van de MTK6589
Maar de MTK6589 is een heel stuk zuiniger.
[ Voor 12% gewijzigd door hrichard op 05-02-2013 12:49 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Chris.nl op 05-02-2013 13:02 ]
Ik heb hetzelfde ongeveer (al denk ik dat ik voor de Freelander ga ivm een gele backcover die je erbij krijgt, vind ik wel coolhrichard schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:42:
[...]
Ah, duidelijk.
Hoe zit het met geheugen? Heb je nu en in de toekomst meer dan genoeg aan 1gb? Of moet je echt naar de 2?
Edit: Ik ben aan het kijken of ik nu de Newman N2 moet kopen, of even zou wachten voor de JIAYU G4.
[ Voor 8% gewijzigd door hrichard op 05-02-2013 13:25 ]
Ik vind ruimte niet zo belangrijk aangezien het uitgebreid kan worden. 1gb en 2gb zit wel iets verschil tussen, vooral bij zwaardere apps kun je het merken, maar alleen bij multitasken.hrichard schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:22:
Ok, maar hij heeft natuurlijk ook 2gb ram en 32gb rom (advanced) tegenover 1gb ram en 8gb rom. Daarnaast scheelt het toch zo'n 30 euro en dat is met de pre-order versie (Pandawill). Lijkt mij dat de prijs mogelijk lager is als hij uitkomt.
Het lijkt mij niet logisch dat de Newman/Freelander in prijs zakt de komende 2 maanden, aangezien het een erg populair product is.
Dus als je in de praktijk weinig verschil in de processor merkt, hoeveel merk je tussen 1gb en 2gb ram?
Kwaliteit camera is inderdaad afwachten, daar heeft Chris.nl dan weer gelijk in, maar dat is pas vergelijken als de telefoon uit is.
Overigens stelde ik eerder al de vraag: Zit er verschil in de Freelander I20 en de Newman N2? Ik weet dat de hardware hetzelfde is, maar hoe zit het met support? Of updates? Zit daar verschil in?
[ Voor 6% gewijzigd door dangerousp op 05-02-2013 13:33 ]
hoidoei
Heb even vlug wat rondgekeken, maar als ik dat zo zie ie is net zo duur als de G3, kun je beter die pakken denk ikRemcom00 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:58:
M'n moeder heeft nu een Samsung Galaxy Ace alleen wil ze toch eens wat beters, de Jiayu G2s leek me wel wat voor haar (ik heb zelf een G3).
Waar kan ik deze het goedkoopst krijgen?
Of is er een andere smartphone die ik beter voor d'r kan halen?
[ Voor 20% gewijzigd door Melkunie op 05-02-2013 20:23 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 55563
En 'alternatieven' die twee keer zo veel kosten zijn geen alternatievenRAM: 256MB
ROM: 256MB
Heb je dan ook 256MB om apps op te installeren? Of moet je daar nog de installatiegrootte van Android zelf aftrekken?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja klopt, maar die word te groot.Melkunie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:17:
[...]
Heb even vlug wat rondgekeken, maar als ik dat zo zie ie is net zo duur als de G3, kun je beter die pakken denk ik
Mijn vriendin wil overstappen van dumphone naar smartphone. Ze wil alleen maar een klein stapje maken, dus zo eerst min mogelijk betalen om eens te proberen. De Jiayu G1 kun je voor zo'n 50 euro krijgen, maar ik heb er nog wat vraagtekens bij:
http://www.jiayumobilesho...nd-cheap-smart-phone.html
RAM: 256MB
ROM: 256MB
Heb je dan ook 256MB om apps op te installeren? Of moet je daar nog de installatiegrootte van Android zelf aftrekken? Heb zelf een HTC Desire (576 MB RAM; 512 MB ROM) en ik heb maar zo'n 150MB aan installatieruimte voor apps, eigenlijk veel te weinig dus. Ik ben dus bang dat ze met dat telefoontje maar 1 kleine appje kan installeren en that's it than. Is mijn vrees gegrond?
(en zo ja, iemand een suggestie voor een ander telefoontje? Zo goedkoop mogelijk, maar wel 'smart': android, gps, internet, etc)
hoidoei
Tsurany heeft compleet gelijk, wees blij dat je eerlijk advies krijgt.Melkunie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:17:
Kan ie nog zo gelijk hebben, het beantwoord mijn vraag toch niet of wel?
[...]
En 'alternatieven' die twee keer zo veel kosten zijn geen alternatievenVoor 50 euro heb ik toch echt niets beters gezien in dit topic.
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases
Anoniem: 318025
Je bent een beetje kort door de bocht. Niet iedereen wil dure telefoons, mijn moeder is al helemaal happy met haar Mogu M0, want ja nu kan ze tenminste whatsappen en dergelijke, ze zal het een beetje onder de knie moeten krijgen.Tsurany schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:35:
Ga nou niet voor zo'n crap telefoon, daar maak je niemand blij mee en dan gaat haar eerste smartphone ervaring ook bagger zijn.
Definieer duur? Mensen die niks beters gewend zijn zullen blij zijn met zo'n crappy telefoon maar als je dan constant ziet hoe die van anderen beter werken zal je zien dat je beter gewoon 50 euro extra had kunnen uitgeven aan kwaliteit.Anoniem: 318025 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 07:27:
Je bent een beetje kort door de bocht. Niet iedereen wil dure telefoons, mijn moeder is al helemaal happy met haar Mogu M0, want ja nu kan ze tenminste whatsappen en dergelijke, ze zal het een beetje onder de knie moeten krijgen.
Geen argument.Maar het is zeker werkbaar, mensen kopen ja ook Samsung Galaxy Y's die kwa performance nog slechtere is, maar wel drie keer zoveel kost.
Dat was het punt van de discussie ook absoluut niet.Conclusie een goedkope Android smartphone van een paar tientjes is nog altijd beter dan die dumbphone voor hetzelfde geld.
[ Voor 12% gewijzigd door dangerousp op 06-02-2013 09:13 ]
Geen slechte deal! Het is geen Jiayu G3 maar gezien de extra's (beltegoed, microSD, service) lijkt me zeker het geld waard!Galactic schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:20:
Aangezien dit 100% zeker een Chinese rebrand is, even een foto hier. Misschien zijn er forumleden die weten welke OEM deze telefoon die vanaf 9 februari bij de ALDI België te koop is produceerd.
Specificaties lijken erg netjes voor de prijs van 150 euro! Het is alleen heel vaag welke CPU hier in zit (mijn vermoeden gaat uit naar de Mediatek MTK6577 aangezien er verder weinig budget dual-core CPU's zijn die op 1 Ghz draaien).
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Ten opzichte van een Galaxy S3 zeker! Dat is een veel snellere SoC.Tremio schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:28:
Aantal shops afgezocht, maar waar is de Jiayu G3 het goedkoopst?
En is de Jiayu G3 nog steeds snel genoeg, zal je veel verschil merken tegenover de Galaxy S3?
445033
De Newman N2 valt ook nog binnen jou budget van max 250euro. Hier een forum over dat toestel.445033 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:54:
Waarom loopt iedereen weg met Jiayu G3? Wilde hem ook totdat ik het forum gebruikerservaring ben gaan lezen. Slechte wifi en/of gps enz. Op zoek naar een beter alternatief helaas.
445033
Anoniem: 55563
Op een forum kun je allerlei reacties verwachten en gelukkig maar. Dit is geen helpdesk waar elke vraag een pasklaar antwoord krijgt. Het advies was goed bedoeld en daar gaat het om. En áls je het advies accepteert dan is een "zo goedkoop mogelijke" smartphone (in je eigen woorden) helaas wat duurder dan 50 euro, ook als deze uit China komt. Misschien moet je je prijs-prestatie-verwachtingen iets bijstellen. Voor 80-100 euro heb je al een zoveel betere telefoon dat die 50 euro voor een waardeloos ding gewoon weggegooid geld is. Als je vriendin het geld niet (over) heeft voor een beetje smartphone dan is daar niks mis mee. Maar wees dan ook eerlijk naar haar en zeg dat ze dan wellicht beter bij een goedkope feature phone of een degelijke dumbphone kan blijven. Als ze een smartphone eerst wilt proberen dan is het misschien beter om ergens een leentoestel te regelen met redelijke specs. Dan komt de vraag naar iets vergelijkbaars mogelijk vanzelf wel. En als ze het niks vindt dan heeft ze zelfs die 50 euro bespaard.Melkunie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:17:
Kan ie nog zo gelijk hebben, het beantwoord mijn vraag toch niet of wel?
[...]
En 'alternatieven' die twee keer zo veel kosten zijn geen alternatievenVoor 50 euro heb ik toch echt niets beters gezien in dit topic.
445033
Hoogstwaarschijnlijk wel: de medion life 4012 was de ZTE acqua en krijgt ook wat ondersteuning van ZTE zelf: zie http://support.zte.com.cn...0ZTE%20Acqua%20Series%20-%2Tsurany schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:23:
Specificaties zijn enkel netjes als je het vergelijkt met wat in Nederland of Belgie te koop is, vergeleken met import is het vrij duur.
Gok dat het een ZTE telefoon is, maar dat is puur omdat Aldi daar vaker telefoons van rebrand.
It's just technology, not religion
GPS is slecht, wifi werkt op bijna alle toestellen gewoon prima. Zelf nu een heel aantal gezien allemaal prima met wifi. gps bij enkelen wat minder.445033 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:54:
Waarom loopt iedereen weg met Jiayu G3? Wilde hem ook totdat ik het forum gebruikerservaring ben gaan lezen. Slechte wifi en/of gps enz. Op zoek naar een beter alternatief helaas.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Het zijn twee punten, die lijken (zeker GPS probleem) door de chipset te komen en niet echt door de bouw van het toestel.445033 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:54:
Meeste Chinese webshops zijn wel betrouwbaar, heb nog nooit ergens iets niet gekregen.Fleurieus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:23:
Heeft er iemand de Newman N2 al besteld? En bij welke shop is dat betrouwbaar?
Vooral de goede camera spreekt me aan. Meer dan de Jaiyu G3.
Volgens mij gaat het om de Hisense U8Galactic schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:20:
Aangezien dit 100% zeker een Chinese rebrand is, even een foto hier. Misschien zijn er forumleden die weten welke OEM deze telefoon die vanaf 9 februari bij de ALDI België te koop is produceerd.
Specificaties lijken erg netjes voor de prijs van 150 euro! Het is alleen heel vaag welke CPU hier in zit (mijn vermoeden gaat uit naar de Mediatek MTK6577 aangezien er verder weinig budget dual-core CPU's zijn die op 1 Ghz draaien).
[ Voor 9% gewijzigd door bandidoloco op 06-02-2013 13:44 ]
Buy a Mac or install Linux
Ben erg benieuwd naar je ervaringen: snelle processor en goede camera voor zo weinig geld!Fleurieus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:51:
Thanks voor de replies. Heb zojuist de newman N2 besteld via Pandawill, heb via Paypal €193,08 betaald.
Nu afwachten tot het Chinese nieuwjaarsfeest voorbij is....
Ja veel kans dat het deze is. Helaas wel Cortex-A5 soc, weet niet hoe deze precies presteerd, maar zal vermoed ik een pak minder zijn dan A9 en zelfs minder dan A8. Hoe zit het met de zuinigheid van de chip, er is niet zoveel over te vinden op het web.bandidoloco schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:42:
[...]
Volgens mij gaat het om de Hisense U8
http://www.pandawill.com/...-touch-screen-p60120.html
Moet dus een Quallcom soc zijn...
EDIT:
op de onderstaande url staat de batterijcapaciteit erbij en zie je dus dat het om 1630 mah gaat, net als de Medion...
http://www.chinatronic.com/products.php/HS-U8
Anoniem: 336391
Vrij zeker dat het deze niet is. Niet alleen wijkt het ontwerp op een aantal punten af: camera, speaker achteraan, positie van de front-camera en bredere speakergrill, maar vooral: die Hisense is een dual sim toestel en bij deze Medion is daar nergens sprake van.Galactic schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:14:
[...]
Ja veel kans dat het deze is. Helaas wel Cortex-A5 soc, weet niet hoe deze precies presteerd, maar zal vermoed ik een pak minder zijn dan A9 en zelfs minder dan A8. Hoe zit het met de zuinigheid van de chip, er is niet zoveel over te vinden op het web.
Tja, waarom niet, de Wiko Cink Slim die in Frankrijk wordt uitgebracht is ook een 4", MTK6577 (dus A9), dual sim, etc en wordt daar voor slechts 139 verkocht. Dit zal ook wel een Mediatek processor zijn zeker? Vooral nu die in China stilaan eindereeks komen, zullen die ook in het westen wel voor een appel en een ei verkocht kunnen worden...Galactic schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:38:
Helemaal overgezien, maar de speaker zit inderdaad anders. dus er is nog kans dat er toch een betere CPU in de telefoon zit. Dat zou echt interessant zijn als deze een Cortex-A9 aan boord heeft, maar voor die prijs acht ik de kans klein.
dangerousp schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:30:
Voor €196,15 EUR heb ik de Freelander i20 gehaald, ik vind stiekem die gele backcover wel cool!
[ Voor 86% gewijzigd door hrichard op 06-02-2013 15:49 ]
Krijg je bij pandawill direct een orderbevestiging per mail? Ik heb namelijk vandaag de jiayu g2 daar gekocht, maar de webpagina blokkeerde tot 2x toe op de laatste stap. Ik heb het dan opgegeven en wou het later nog eens proberen. Een kwartier later kreeg ik wel een mail van paypal dat de betaling is uitgevoerd. Nu ben ik bang dat mijn order ergens halfweg is blijven hangen. Of duurt het even voor je een bevestiging krijgt van pandawill. Het is mijn eerste Chinese bestelling, vandaar de lichte nervositeitFleurieus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:51:
Thanks voor de replies. Heb zojuist de newman N2 besteld via Pandawill, heb via Paypal €193,08 betaald.
Nu afwachten tot het Chinese nieuwjaarsfeest voorbij is....
Site is errug traag! Duurde bij mij meer dan een uur voordat ik er doorheen was! Kreeg minuut later bevestiging.DenBilly schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:11:
[...]
Krijg je bij pandawill direct een orderbevestiging per mail? Ik heb namelijk vandaag de jiayu g2 daar gekocht, maar de webpagina blokkeerde tot 2x toe op de laatste stap. Ik heb het dan opgegeven en wou het later nog eens proberen. Een kwartier later kreeg ik wel een mail van paypal dat de betaling is uitgevoerd. Nu ben ik bang dat mijn order ergens halfweg is blijven hangen. Of duurt het even voor je een bevestiging krijgt van pandawill. Het is mijn eerste Chinese bestelling, vandaar de lichte nervositeit
Damn, zal dus inderdaad iets misgelopen zijn als ik na 5 uur nog geen bevestiging heb gekregendangerousp schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:30:
[...]
Site is errug traag! Duurde bij mij meer dan een uur voordat ik er doorheen was! Kreeg minuut later bevestiging.
Volgens mij is dit de N7300 (die ik zelf heb) met wat valse specs erbij. Zoek eens op N7300 o.a. in dit topic (en op FOK! Forum) en met google om ervaringen te vinden. Hij is ook bij Pandawill te koop. Met de Chinese nieuwjaarskorting daar is die ongeveer $200,-dutchgio schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:22:
Iemand die deze heeft en zijn ervaringen ervan wil delen?
http://www.chinavasion.co...al_Core_CPU_1GB_RAM_Grey/
445033
Als je pakketje eruit gepikt wordt door de douane betaal je invoerrechten en 21 % belasting. Daar kan geen bedrijf iets tegen doen. (eigenlijk maar goed ook voor bedrijven binnen de E.U., anders zou je ongelijkheid krijgen)445033 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:08:
Vraagje aan de ervaren choppers? Zit er nog nadelen/voordelen aankopen China met Mastercard? En verstuurt Pandawill zo dat ik geen invoerrechten betaal?
[ Voor 10% gewijzigd door Mother_lepard op 07-02-2013 13:13 ]
"Android" op de achtergrond en de camera lijken anders, dus vraag me af of het dezelfde is..VerrekteZakStro schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:08:
[...]
Volgens mij is dit de N7300 (die ik zelf heb) met wat valse specs erbij. Zoek eens op N7300 o.a. in dit topic (en op FOK! Forum) en met google om ervaringen te vinden. Hij is ook bij Pandawill te koop. Met de Chinese nieuwjaarskorting daar is die ongeveer $200,-
[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2013 16:38 ]
[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-02-2013 14:39 ]
Nope, vandaag nog gebeld met postNL, het tracktrace nr van SingaporePost kon nog niet omgezet worden naar een postNL tracktrace. Volgens SingPost is het toestel vanaf de 4e in NL maar postNL heeft hem nog niet in de vingers gehad. Ik denk dat ik toch zal mogen wachten tot volgende week.dangerousp schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:23:
Ik ben benieuwd of chris.nl zijn exemplaar al heeft ontvangen van de Newman N2, ben erg benieuwd!
Volgens mij ben ik wel een van de enige die de de Freelander gekozen heeft ipv de Newman.
[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 09-02-2013 23:11 ]
Ik zat te twijfelen tussen deze en de iets goedkopere Freelander I10s (die beter lijkt te scoren in Antutu).WiLLoW_TieN schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:27:
De JiaYu G2 ( MTK6577 & 512MB ) met siliconen hoes en FREE shipment ( Chinapost ) kost nu met gebruik van de actie code ( Pandalwill ) maar € 99,64 blijft een leuk ding voor die centen.
Invoerrechten alleen als de waarde boven 150 euro is.Mother_lepard schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:12:
[...]
Als je pakketje eruit gepikt wordt door de douane betaal je invoerrechten en 21 % belasting. Daar kan geen bedrijf iets tegen doen. (eigenlijk maar goed ook voor bedrijven binnen de E.U., anders zou je ongelijkheid krijgen)
445033
Checken ze de factuur dan? Heb eens ergens gelezen dat er een webshop is die alles verstuurt als Mp4 speler met waarde €22,-.jobr schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:46:
[...]
Invoerrechten alleen als de waarde boven 150 euro is.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Je kunt ze bijna allemaal wel rooten, superoneclick en root.zip-jes die universeel zijn, werken wel.raydekok schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:22:
beste mensen, als ik zo een beetje mezelf inlees in de chinese smartphones wordt ik blijer en blijer. belangrijk voor mij is dat ik er mee wil spelen (lees rooten) ik wil er aan kunnen knutselen en dus moet er bijvoorbeeld ook een leuke communitie voor zijn.
daarnaast wil ik graag een top toestel. dus high-end. maar hoe in hemelsnaam vergelijk ik dat een beetje.
een snelle, goede camera, voldoende geheugen enz.
de meeste zijn leuk maar niet de snelste van de snelste.
ik ga nu eens zoeken naar de root mogelijkheden van de verschillende toestellen.
ja het rooten an sich niet zo een gedoe waarschijnlijk en misschien nog wel makkelijker dan de bekende merken.dutchgio schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:51:
[...]
Je kunt ze bijna allemaal wel rooten, superoneclick en root.zip-jes die universeel zijn, werken wel.
Je hebt alleen geen clockworkmod of iets dergelijks, waardoor je geen volledige backup kunt maken.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Op chinese fora gaat misschien wel wat rond, maar die vind je niet erg makkelijk.raydekok schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:22:
[...]
ja het rooten an sich niet zo een gedoe waarschijnlijk en misschien nog wel makkelijker dan de bekende merken.
ik ben alleen benieuwd of er custom builds roms voor deze dingen zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2013 20:31 ]
nou ja dan wordt het dat of toch maar iets bekender.dutchgio schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:29:
[...]
Op chinese fora gaat misschien wel wat rond, maar die vind je niet erg makkelijk.
Voor bijvoorbeeld Jiayu zijn wel roms tevinden, omdat dit een nogal 'bekend' merk is om te importeren, maar bij naamloze telefoons is dit niet het geval, en zul je het of met de rom die er op staat moeten doen, of zelf aan de slag gaan..
Hier kun je zoeken, staat van alles tussen, met name jiayu, maar ook Star en Amoi, Oppo, Lenovo, etc.raydekok schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:31:
[...]
nou ja dan wordt het dat of toch maar iets bekender.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 07-02-2013 20:34 ]
waar?dutchgio schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:33:
[...]
Hier kun je zoeken, staat van alles tussen, met name jiayu, maar ook Star en Amoi, Oppo, Lenovo, etc.
www.needrom.com
Vrijwel elke webshop verstuurt het als gift ter waarde van max 22 euro.445033 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:00:
Checken ze de factuur dan? Heb eens ergens gelezen dat er een webshop is die alles verstuurt als Mp4 speler met waarde €22,-.
Ga denk ik ook voor de N2. Heb er ook een tablet van, goede ervaring mee.
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases
Die Ace kan je doorverkopen, dat gaat met eBay toestellen lastiger. Als het voor kort gebruik is zou ik een smartphone van marktplaats plukken en hem over een maandje met een tientje verlies weer doorverkopen.Dotto schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:45:
Ik heb even op Marktplaats gekeken, maar daar betaal ik al snel 50 tot 60 euro voor een werkende Ace. Ik kan dan denk ik beter een nieuwe van eBay plukken.
[ Voor 13% gewijzigd door Kiswum op 08-02-2013 10:09 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Anoniem: 318025
Anoniem: 99190
Misschien is een Ace al wat te hoog gegrepen als het echt alleen maar om Whatsapp gaat. Stond hier laatst op V&A een Gio voor 25 euro en zo kom je wel meer goedkope toestellen tussen de 20 en de 30 euro tegen.Dotto schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:45:
Ik heb even op Marktplaats gekeken, maar daar betaal ik al snel 50 tot 60 euro voor een werkende Ace. Ik kan dan denk ik beter een nieuwe van eBay plukken.
het is alleen wel vrij prijzig om een pakket naar china te sturen zonder track en trace 18 euro (http://www.postnl.nl/voor...sturen/pakket-buitenland/)Kiswum schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:20:
Men denkt dat dit bijna niet te doen is (men weet niet dat het toestel in 2 dagen in China is, gemaakt kan wordt en daarna weer in 2 dagen bij je terug komt.)
Anoniem: 501202
445033
Grappig, ik ga voor dezelfde telefoon/winkel en heb dezelfde vraag. G3 telepathie?Anoniem: 501202 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:03:
Ik ben van plan de Newman N2 te kopen op Pandawill.
Maar ik vroeg me af, kan ik dan beter DHL kan nemen ipv Chinapost om de invoerrechten/belasting te voorkomen? Of zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten om de kans zo klein mogelijk te maken dat ik ze moet betalen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq