Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01

XanderDrake

Build the future!

Galactic schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:06:
Heeft iemand een tip voor mij welke ik zou kunnen kopen?

Minimale eisen:

Kwalitatieve behuizing!
Android 4.0 of hoger
SOC op basis van Cortex A7 of A9 (geen A8). De snelheid is minder van belang.
Kwalitatief scherm van 3.8 tot 4.0 inch (wat ook goed zichtbaar is in daglicht, weet niet hoe je dat kan checken met voorkeur resolutie van 800x480 (hoger mag ook wel).
Prijs tot 150 euro.

Zal voornamelijk gebruikt worden voor.

Checken files via website, checken weer, agenda, calander, boodschappenlijstjes... enz...

Games etc allemaal niet, daarom ligt de nadruk eerder op batterijduur en kwalitatief materiaal , dan op snelheid.
Ik zou even wachten. Er zitten zeer veel Cortex A7 smartphones in de pipeline met mega accu's, die zouden in theorie echt lange (4+ dagen) accutijden moeten hebben vanwege de efficientie van Cortex A7.

Alleen dat schermformaat is wat klein.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 18:11
Ja er is geen haast bij. Wilde de Samsung Ace 2 kopen, half jaar geleden, maar vond hem te duur, nu nog steeds dezelfde prijs, en dat ding is al 1 jaar oud. Heb besloten hem dan maar te laten vallen. Er is bij mij geen haast bij, want huidige telefoon voldoet nog wel, dus dan wacht ik nog een maandje of 2-3 af. Hoeft alleen geen 6.66 inch scherm te zijn van mij, bij 4 inch mag het ophouden wegens te groot.

[ Voor 13% gewijzigd door Galactic op 25-01-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-07 00:21
franssie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:23:
offtopic:
Republiek China is toch iets anders dan de Volksrepubliek China dacht ik?
offtopic:
De republiek china (Taiwan) en de volksrepubliek china (rest van china) zijn 2 overheden voor een land, Taiwan ziet de communistische volksrepubliek als rebellen sinds de strijd na de 2de wereldoorlog. De volksrepubliek ziet Taiwan als afvallige provincie van China. Dus wat uit Taiwan (HTC hier dus) komt, komt volgens beide overheden gewoon uit China ;) Nederland erkent de volksrepubliek trouwens officieel als enige overheid van China (net zoals vele landen) vanwege diplomatieke redenen. Ik ben afgelopen zomer in Taiwan geweest, mensen gaan ook graag naar China op vakantie en andersom.

Welke abbonementen nemen jullie eigenlijk bij jullie chinaphones? Gezien ik veel internet wil bij me abbonement is een chinaphone met sim-only nauwelijks goedkoper dan een goede mobiel zoals die hier te koop is.

Met nauwelijks goedkoper bedoel ik dat een sim-only abbonement met bijv. een jaiyu G3 ik "maar" 200 euro goedkoper uit ben dan met een lumia 920/xperia Z met abbonement als je alles optelt na 2 jaar. Dit terwijl de losse prijzen 400 euro uit elkaar liggen. Als ik die extra 200 euro optel bij de prijs van een chinaphone vind ik ze niet bijster goedkoop.

Nou snap ik dat dit puur door mijn situatie komt en je met een abbonement met weinig internet en niet zoveel minuten/smsjes wel ontzettend veel meer waar voor je geld krijgt. Maar vroeg me af of mensen met dezelfde situatie als mij deze afweging hebben gemaakt en waarom.

[ Voor 6% gewijzigd door svenk91 op 25-01-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:04
Galactic schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:06:
Heeft iemand een tip voor mij welke ik zou kunnen kopen?

Minimale eisen:

Kwalitatieve behuizing!
Android 4.0 of hoger
SOC op basis van Cortex A7 of A9 (geen A8). De snelheid is minder van belang.
Kwalitatief scherm van 3.8 tot 4.0 inch (wat ook goed zichtbaar is in daglicht, weet niet hoe je dat kan checken met voorkeur resolutie van 800x480 (hoger mag ook wel).
Prijs tot 150 euro.

Zal voornamelijk gebruikt worden voor.

Checken files via website, checken weer, agenda, calander, boodschappenlijstjes... enz...

Games etc allemaal niet, daarom ligt de nadruk eerder op batterijduur en kwalitatief materiaal , dan op snelheid.
Dan is de ZTE u950 geschikt voor jou.
Iets goedkoper? De JiaYu G3 is perfect.

Je hebt genoeg keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-07 18:35
Iemand een idee wanneer er toestellen met de MT6589 zullen verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
tvbwebdesign schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:52:
[...]

Dan is de ZTE u950 geschikt voor jou.
3G van deze telefoon kan niet worden gebruikt in NL !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:04
jobr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:00:
[...]

I know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 21:37

dwizzy

Weaponised confusion

Ik eindig mijn zoektocht naar een degelijke blackberry-stijl smartphone met de conclusie dat de enige die qua prestaties een beetje voldoen, de Runbo X3 en de Star X20i zijn, en die zijn beide formaat koelkast 8)7 dan maar een toestel zonder toetsenbord zoeken!
jobr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:00:
[...]

Galactic zei ook niet of hij 3G wil gebruiken, maar ik zie wel aardig wat telefoontjes met TD-SCDMA (alleen China 3G dus) voorbij komen.. kan ook toeval zijn :)

Meer algemeen: het valt me op dat er maar moeilijk aan (een overzicht van) reviews te komen is van toestellen, met googlen kom je snel terecht op verkopers maar zelden op een beetje redelijke bespreking. Ook van eenvoudige reviews van de chipsets zouden de honden geen brood lusten.

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Dat is helaas zo, de beroemde Jiayu toestellen hebben ook maar een handje vol reviews en dan heb je nog van die websites, die maken geen reviews maar die zetten alleen lijstjes neer met specificaties.

Daarom ben ik ook voorstander dan mensen eens wat meer reviews neer zetten, ik heb zelfs een review van de Mogu M0 neer gezet, een telefoon die niet voor mij bedoeld is maar voor mijn moeder en zus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctuxboy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04 09:44
De Wiko Cink Slim is wel degelijk in te stellen in het Nederlands. Vandaag heeft mijn dochter zo'n toestel gekocht.
Zeer degelijke specificaties voor de budgetprijs van 139,95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bijna elk Android toestel heeft wel Nederlands, of ze moeten bewust alle talen hebben weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 21:23
Ben op zoek naar een iPhone 5 clone. Belangrijk vind ik dat iig de resolutie identiek is (1136x640). Kom alleen de zophone tegen alleen deze wordt ook aangeboden met een lagere resolutie dan die van de echte. heb daarom zo mijn twijfels bij deze telefoon. Hebben jullie nog andere tips voor me?

Vwb het douane risico, is mijn redenering juist dat het max. Risico de btw en de douanerechten (welk percentage?) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:44
Nog nooit tegen gekomen. Denk ook niet dat dat er is. Of het moet een groter scherm worden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 21:23
Ok. Dan zoek ik niet verder. Wat me opvalt is is dat de meeste clones een 854x480 resolutie hebben. De goophone i5 en zophone i5 hebben in bepaalde gevallen een 960x540 resolutie maar dus ook vaak een lagere resolutie. Is de info die er bv op dhgate over wordt vermeld een beetje betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-me-baby
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-05 09:57
Het viel mij op dat ik op de jiayumobile website een MTK6575 update naar 4.2.1 is gemaakt
http://www.jiayumobilesho...m-has-been-publish-2.html

Weet iemand hier meer van?Waarom ik dit wil weten is omdat ik een zopo ZP300 telefoon heb en zodra er voor een chipset (zeker die chips van MediaTek) een OS update heeft plaats gevonden, dan is het vrij eenvoudig dit ook op andere telefoons te flashen (mits er een ontwikkelaar zin in heeft natuurlijk om het te poorten :p )

IK kan verder niets vinden over 4.2.1 ROMS voor mediatek 6575 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 23-07 01:22
De prijs zal straks het enige verschil gaan maken. De specs komen overeen met alle andere vlaggenschippen.
Maar Jiayu kennende zal hij niet boven de 250 euro uitkomen... toch?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutmong
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 17:58
Ik heb m'n oog laten vallen op een THL W2+ vanwege de capaciteit van de batterij (3000mAh) en het toestel dat nog net in m'n broekzak past.

-Heeft er iemand ervaring met THL (ik ben de eerste niet die het vraagt maar er kwam telkens geen antwoord) en de serivce van HOWSEA Benelux? kwaliteit toestel?
-Er zitten meestal 2 batterijen in de verpakking van die chinese import toestellen. Komt dit door dat de kwaliteit van deze batterijen slecht is?(bvb.na 2 maanden versleten?)
ERVARINGEN ivm kwaliteit middenlange termijn? PLZ?

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Over een paar maanden komen er zeer interessante telefoons uit en dan doel ik niet op de MT6589 SoC telefoons maar op meer chinese Krait Quads -> http://www.chinasmartphon...bawang-dream-s-quad-core/

Scroll wat naar beneden en dan zie je aan je rechterkant "Highly Recommended Phones" zit echt een hoop leuks tussen wat binnenkort uitkomt!

Zit zelf te kijken naar 5.7" telefoons, zelfde grootte als de Note 2 alleen het scherm is iets meer uitgerekt. Ik was wel teleurgesteld na het kijken van een aantal youtube reviews over MTK6577 phones @ 1280x720, het zag er gewoon erg traag uit als je het vergelijkt met 960x540 phones die er wel vloeiend uitzagen. Voorbeeldje -> YouTube: HDC Galaxy Note 2 Lord N9588 Phablet Review - MT6577 - Dual - Jelly Bean - fastcardtech - ColonelZap Wel een prachtig scherm overigens!!!

[ Voor 45% gewijzigd door m4rtyr op 29-01-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:55
ctuxboy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:42:
De Wiko Cink Slim is wel degelijk in te stellen in het Nederlands. Vandaag heeft mijn dochter zo'n toestel gekocht.
Zeer degelijke specificaties voor de budgetprijs van 139,95 euro.
Ik heb die ook een tijdje geleden gevolgd en er zelfs ook iets over gepost in dit topic. 't Zou gaan om een product van Chinese fabricant Tinno. Heb je die in België kunnen vinden of in Auchan, want daar zijn ze nu ook te krijgen? Er is ondertussen ook al een opvolger, de Cink King die eigenlijk gewoon een groter, 5", scherm heeft en een nauwelijks hogere resolutie van 480x854.
GPS en camera zouden niet super zijn, schijnt het, wat je wel eens vaker hebt met die MTK's?
EDIT: en er is weeral een nieuw model aangekondigd: de Wiko Cink Peax, te verkrijgen bij Cdiscount, dual core, 4,5" qHD voor 168 euro, enz. Misschien wel hun meest interessante toestel tot dusver, al is die MTK6577 natuurlijk ondertussen een beetje passé.

[ Voor 16% gewijzigd door chaola op 29-01-2013 14:15 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
m4rtyr schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:14:
Over een paar maanden komen er zeer interessante telefoons uit en dan doel ik niet op de MT6589 SoC telefoons maar op meer chinese Krait Quads -> http://www.chinasmartphon...bawang-dream-s-quad-core/
Mooie telefoon inderdaad. Maar 147mm voor een 4.5" scherm vind ik weer best groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 18:47

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:24:
HTC is wel degelijk een Chinees merk en Taiwan heet formeel dan ook Republiek China, maar is inderdaad geen onbekende Chinese smartphone.
HTC is Taiwanees, zeker niet Chinees.

Ik ben zelf in Taiwan geweest, en als jij de mensen daar Chinees (中国人 / Zhōngguó rén) noemt ben je ze praktisch gezien aan het uitschelden.

[ Voor 4% gewijzigd door ocn op 29-01-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny K.
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:18
dwizzy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 23:33:
Ik eindig mijn zoektocht naar een degelijke blackberry-stijl smartphone met de conclusie dat de enige die qua prestaties een beetje voldoen, de Runbo X3 en de Star X20i zijn, en die zijn beide formaat koelkast 8)7 dan maar een toestel zonder toetsenbord zoeken!

[...]
Ook ik kom niet of nauwelijks Toestellen uit China tegen met een qwerty toetsenbord en ben daarom maar de andere kant op gaan kijken. In de USA heb je op dat gebied veel meer keuze.

Zo nu en dan haal ik wat deze kant op zoals de Motorola droid 4:
Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img640/5381/wkgda.th.jpg

en de Samsung Galaxy S relay 4g (Qua specs praktisch gelijkwaardig aan een Galaxy s3, maar met toetsenbord)
Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img532/2097/l0pqm.th.jpg

Ondanks het feit dat ik erg tevreden ben (was) met deze toestellen, zijn ze stukken duurder dan de Chinese toestellen. Tel daarbij op dat ze meestal ook nog eens gelocked zijn. Daarom zoekik nog steeds hard naar Chinese "tegenhangers" van deze toestellen. Iemand al iets gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Chinavasion bied zijn eerste quad-core telefoon aan: http://www.chinavasion.co...xel_Camera_Gorilla_Glass/

Wat zeggen jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah... Android 4.0 vind ik nogal magertjes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Tsurany schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:09:
Mwah... Android 4.0 vind ik nogal magertjes.
Is dat heel belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android JellyBean (de opvolger van Android 4.0 ICS) is dusdanig getweaked (Project Butter) dat het veel sneller is

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Jelly bean is echt een factor 10 sneller, echt idioot veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou eigenlijk geen telefoon met 4.0 kopen, ik wil bij een nieuwe telefoon perse 4.2/5.0 aangezien dat verschil gewoon merkbaar is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 14:01

XanderDrake

Build the future!

ArcticWolf schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:36:
Jelly bean is echt een factor 10 sneller, echt idioot veel verschil.
Zal wel meer verschil uitmaken voor tragere (nu ondertussen Cortex A9 processors op 1ghz) dan voor nieuwere chipsets.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Ok, maar je kunt er zelf toch een nieuwere versie op zetten? Of zie ik dat verkeerd? (behalve dat de garantie dan zou komen te vervallen)

Hoe zit het met de rest van de specs? En de prijs?

[ Voor 16% gewijzigd door hrichard op 30-01-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-07 20:02
Sjors81 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:41:
Ben op zoek naar een iPhone 5 clone. Belangrijk vind ik dat iig de resolutie identiek is (1136x640). Kom alleen de zophone tegen alleen deze wordt ook aangeboden met een lagere resolutie dan die van de echte. heb daarom zo mijn twijfels bij deze telefoon. Hebben jullie nog andere tips voor me?

Vwb het douane risico, is mijn redenering juist dat het max. Risico de btw en de douanerechten (welk percentage?) is?
Kijk hier eens: http://www.pandawill.com/...-phone-c309.html?limit=48

Heb er verschillende voorbij zien komen :)

EDIT: betreft scherm resolutie zou ik je hoop niet te hoog leggen. Bij clones zie je toch vaak veel lagere specs

[ Voor 8% gewijzigd door Narathan op 30-01-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Huawei Ascend P2
Ook een leuk telefoontje. Nog niet veel overbekend, maar de eerste specificaties zijn absoluut niet verkeerd. Jammer alleen dat Huawei steeds meer richting de westerse prijzen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l3art schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 06:38:
Huawei Ascend P2
Ook een leuk telefoontje. Nog niet veel overbekend, maar de eerste specificaties zijn absoluut niet verkeerd. Jammer alleen dat Huawei steeds meer richting de westerse prijzen gaat.
Wat verwacht je dan? Dat Huawei hun telefoons voor hetzelfde geld aanbied in het westen als in China? Dat gaat gewoon niet, er komen kosten zoals het transporteren naar westen bij kijken, douane kosten enzo. Huawei mag je trouwens ook absoluut niet vergelijken met de merken die hier in dit topic vaak voorbij kopen, dat zijn gewoon telefoons die door kleine fabrikanten gemaakt worden en volgens mij leveren chipsetmakers zoals Mediatek, Spreadtrum enzo de moederborden met OS en al, bij de Mogu M0 is zelfs de camera van Spreadtrum.

Huawei is wat mij betreft de Nieuwe HTC, de kwaliteit van mijn Huawei Honor 2 is echt top en omgerekend koste die ongeveer € 235, maar in Duitsland gaat ie € 299 kosten en is het de 1GB versie, maja nog steeds € 130 goedkoper dan een HTC One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hrichard schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:27:
Ok, maar je kunt er zelf toch een nieuwere versie op zetten? Of zie ik dat verkeerd? (behalve dat de garantie dan zou komen te vervallen)

Hoe zit het met de rest van de specs? En de prijs?
Je kan het zelf doen, mits de drivers voor het toestel beschikbaar zijn. Zijn er geen drivers beschikbaar kan je ook niet zomaar een nieuwere versie installeren. En als een toestel niet populair genoeg is zullen er weinig zijn die een custom rom gaan ontwikkelen.

Ik wacht met een nieuwe telefoon echt op Android 4.2 of Android 5, beetje afhankelijk van hoe snel die aangekondigd gaat worden. Mijn Desire HD draaide op Android 4.2 en dat is een telefoon van ruim twee jaar oud maar wel met zeer goede ondersteuning vanuit de community. Dat zie je met Chinese telefoons een stuk minder omdat er zoveel verschillende uitkomen die allemaal weer snel vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-07 15:05

xon

Er is toch ergens zo'n mooi lijstje met alle chinese phones onder elkaar vergeleken op alle specs? Heb een tijdje geleden ergens gevonden maar ben het kwijt. Iemand?

gevonden >> https://docs.google.com/s...enItcWNCbVNxZWFpWlE#gid=1

Nog meer van dit soort mooie vergelijkingen? Misschien uit het buitenland ook?

[ Voor 37% gewijzigd door xon op 31-01-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336391

Kon het toch niet laten, en heb gister een ZTE V970 besteld bij etotalk.
Zat tot de eindstreep te twijfelen over de Newman n1, de jaiyu G3 en de ZTE.
De newman viel toch af op design.. de Jaiyu G3 op negatieve reacties op de GPU en de camera.
Dus dan toch maar voor de ZTE gegaan. Hoop dat het de juiste keuze was..
Zie nu pas dat de GPU dezelfde is als in de JaiyuG3..haha
nou we zullen wel zien..

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 336391 op 31-01-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou in dat geval zeker voor de Jiayu G3 kiezen omdat die gewoon betere specificaties heeft op alle punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Heb inmiddels maar een galaxy gio gekocht gewoon van de kijkshop :) Met de prepaidkorting.nl actie kom ik uit op 55 euro. Prima ding, Antutu score van 3700 wat net onder de Galaxy S(1) zit. Chinaphones kunnen nog wel een paar maanden wachten totdat de aangeboden phones op dit moment ook daadwerkelijk op voorraad zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een HDC Galaxy i9300 aangeschaft via FastCardTech. Kwam van een HTC Desire.

Prima apparaat, die HDC. Goede levering. Helemaal tevreden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336391 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:21:
Kon het toch niet laten, en heb gister een ZTE V970 besteld bij etotalk.
Zat tot de eindstreep te twijfelen over de Newman n1, de jaiyu G3 en de ZTE.
De newman viel toch af op design.. de Jaiyu G3 op negatieve reacties op de GPU en de camera.
Dus dan toch maar voor de ZTE gegaan. Hoop dat het de juiste keuze was..
Zie nu pas dat de GPU dezelfde is als in de JaiyuG3..haha
nou we zullen wel zien..
Prima keuze de ZTE V970 al heeft mijn vriendin er flink wat over geklaagd en haar vriendin zou er ook problemen mee gehad hebben, maja die mensen doen ja ook nooit een factory reset ofzo.
m4rtyr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:44:
Heb inmiddels maar een galaxy gio gekocht gewoon van de kijkshop :) Met de prepaidkorting.nl actie kom ik uit op 55 euro. Prima ding, Antutu score van 3700 wat net onder de Galaxy S(1) zit. Chinaphones kunnen nog wel een paar maanden wachten totdat de aangeboden phones op dit moment ook daadwerkelijk op voorraad zijn..
Inclusief simlock? Meestal zijn deze toestellen met simlock, dus je hebt wel een goedkope telefoon maar bent gebonden aan een provider.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 31-01-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Heb de simlock er meteen van afgehaald en een snelle custom rom erop gezet uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Tsurany schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:11:
[...]

Je kan het zelf doen, mits de drivers voor het toestel beschikbaar zijn. Zijn er geen drivers beschikbaar kan je ook niet zomaar een nieuwere versie installeren. En als een toestel niet populair genoeg is zullen er weinig zijn die een custom rom gaan ontwikkelen.

Ik wacht met een nieuwe telefoon echt op Android 4.2 of Android 5, beetje afhankelijk van hoe snel die aangekondigd gaat worden. Mijn Desire HD draaide op Android 4.2 en dat is een telefoon van ruim twee jaar oud maar wel met zeer goede ondersteuning vanuit de community. Dat zie je met Chinese telefoons een stuk minder omdat er zoveel verschillende uitkomen die allemaal weer snel vervangen worden.
Ok, maar afgezien van de android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-07 20:02
http://www.etotalk.com/st...tina-hd-1g-ram_p3523.html Hier nog een iPhone 5 clone met HD resolutie op een 4" scherm. Iemand vroeg er laatst naar.

Vind zelf de HTC T528w One SU wel interessant! Heb nog geen ervaring met dingen kopen van dit soort sites... Beetje veilig? Wat als je niet je toestel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m4rtyr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:20:
Heb de simlock er meteen van afgehaald en een snelle custom rom erop gezet uiteraard :)
Oh vandaar je hoge score in Antutu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Kleine update: nieuwe rom geflasht, oc naar 900mhz en wat andere kleine aanpassingen. Ik kom uit op 4466 in Antutu en 1574 in Quadrant, Nette prestaties dacht ik zo! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hrichard schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Ok, maar afgezien van de android versie?
Qua specs lijkt hij gewoon prima, prijs is wellicht wat hoog maar de grote concurrentie laat nog even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Hoeft niet meer...

[ Voor 114% gewijzigd door VideoWolf op 31-01-2013 18:02 ]

http://youtu.be/gEABifBgwi8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerrekteZakStro
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-07 14:24
hrichard schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:44:
Chinavasion bied zijn eerste quad-core telefoon aan: http://www.chinavasion.co...xel_Camera_Gorilla_Glass/

Wat zeggen jullie er van?
Dit is toch gewoon de Newman N2 / Freelander I20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Narathan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:41:
http://www.etotalk.com/st...tina-hd-1g-ram_p3523.html Hier nog een iPhone 5 clone met HD resolutie op een 4" scherm. Iemand vroeg er laatst naar.
Deze ga ik zeker in de gaten houden! Goede specs, niet al te grote afmetingen. Nu nog hopen dat er een goeie batterij in komt.

Als releasedate wordt April gesuggereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xarow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:27
Vandaag de Newman N2 besteld voor 225 euro met verzendkosten. Volgens mij een goede prijs voor zo'n telefoon en ik hoop dan ook dat hij snel bezorgd wordt, maar ik denk dat het wel een maandje duurt voor hij binnen is :-(.
Iemand ervaring met de camera van deze telefoon? Ben benieuwd of die 13MP echt zo goed is als wordt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb vandaag voor 220 euro de Newman N2 gekocht (bij pandawill). Ik ben heel benieuwd wanneer de telefoon komt en hoe hij zal bevallen. Ik begreep dat het hardware technisch allemaal prima in elkaar zit. Software matig zal ik nog wel even een weekendje moeten stoeien wil het helemaal werken zoals ik wil.

Hopelijk porten ze MIUI binnenkort goed naar deze phone, dan ben ik helemaal gelukkig :) Ik hoe jullie op de hoogte als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mooi dat er meerdere tweakers een Newman N2 bestellen!
Ik hoop um ook zo snel mogelijk in mijn vingers te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Heeft iemand ervaring met de Oppo Find 5? Dus niet Finder 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Er bestaat geen Finder 5...
Je doelt denk ik op de Finder (3 / X907)

Informatie over de Oppo Find 5 (X909) is hier te vinden: oppo find 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Kiswum schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:44:
Er bestaat geen Finder 5...
Je doelt denk ik op de Finder (3 / X907)

Informatie over de Oppo Find 5 (X909) is hier te vinden: oppo find 5
Oh ik dacht gehoord te hebben ook iets over een Finder 5.
Maar bedankt voor de link. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:04
Yes me i7100 ( 5,5" / MTK6577 / 1 GB ) is binnen van Pandawill. Met dual SIM optie !

http://www.pandawill.com/...h-80mp-camera-p69899.html

Met 2 accu's van 3200 mAh. Scherm is erg mooi ! Er zit standaard een screenprotector op het scherm
En er zit er nog 1 spare bij . Android 4.1.1 staat erop. Taal staat al op NL ? Er zit een lader bij geschikt voor NL. En een 2de backover met flip-over eraan vast.
Niks BTW niks invoerkosten. Dus voor € 133,-- ( Gekocht tijdens een aanbieding ) in me handen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/CAM00431_zps9789b07f.jpg

Oeps sorry de brakke GSM pic is erg vlot ffff verkleind zien ik.... :+

[ Voor 56% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-02-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Lol nice! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ach zeg_ik_niet, zolang sites als Mobile Cowboys een verkeerd plaatje bij de Oppo5 plaatst, dan kan ik je "foutje" wel door de vingers zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Yep en voor me vriendin is er nog een zwarte JiaYu G3 onderweg voor € 150,-- incl. porto via mede-forumlid poehe Verzonden als gift O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
nice! nja ik wacht op de G4, dual sim wordt hoogtijd :+
al is de Oppo Find 5 ook leuk, of de Xperia Z of de Ascend P2 .... 7(8)7

teveel keus... (en te weinig geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Die i7100 is dus een soort van Galaxy Note2 kloon. Zag ook dat iemand ze aanbied op marktplaats

voor € 220,-- 8)7 Ene W. de Klein :?

[ Voor 11% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-02-2013 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Samsung modellen hebben toch ook die i in hun naam? Naja sommige mensen denken dat ze mooi geld kunnen verdienen met verkoopt van Chinese smartphones, ik zelf geloof er niet in en ik neem een vriend van me dan ook gewoon tegen kostprijs een ZTE V889M mee, die kost dus ongeveer € 80.

Ik geloof sowieso al niet dat die handelaartjes in Chinese smartphones hun verantwoordelijkheid nemen als je er problemen mee hebt.

Op Fok hadden ze zo'n handelaar trouwens geband.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 02-02-2013 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 07:24:
Samsung modellen hebben toch ook die i in hun naam? Naja sommige mensen denken dat ze mooi geld kunnen verdienen met verkoopt van Chinese smartphones, ik zelf geloof er niet in en ik neem een vriend van me dan ook gewoon tegen kostprijs een ZTE V889M mee, die kost dus ongeveer € 80.

Ik geloof sowieso al niet dat die handelaartjes in Chinese smartphones hun verantwoordelijkheid nemen als je er problemen mee hebt.

Op Fok hadden ze zo'n handelaar trouwens geband.
Zeker als je hem,net als ik, voor circa € 133,-- ( aanbieding ) zelf kan kopen.
En die € 220,-- is wel wat veel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh dat moet je anders zien, de verkoper koopt dat ding ook voor € 133 en als ie er eerlijk belasting over betaald zit hij zo tegen de € 175 dus als hij hem voor € 220 verkoopt maakt hij misschien € 50 wist en daarvoor moet je ook nog zitten communiceren met lastige klanten.

De meerprijs die je dan betaald is eigenlijk voor het snellere in huis hebben, maar een vriend van mij die importeert ook allemaal spul uit China geloof ik, hij vroeg me zelf om eens te kijken wat ze verkochten, maar ik herinner me in verleden dat ik eens een MP4 bij hem kocht die dus ook uit China kwam en toen dat ding stuk was kon hij niet veel betekenen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Oke oke...Nou ik ben in ieder geval erg in me nopjes met dat ding.
Alles werkt inmiddels Email ( Ziggo ),Gmail, Whatsapp, Wifi, 2 actieve SIM's erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Binnen een dag of twee ga ik de Cubot A6589 bij Pandawill pre-orderen (verzenden normaal de 5de deze maand). Lijkt me een zeer nette telefoon voor die prijs.

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogten. :Y)

P.s. Bedankt WiLLoW_TieN, had nog niet van de winkel gehoord en dan hebben ze net een modelletje dat me aan staat. :Y

[ Voor 14% gewijzigd door Pixel Punk op 02-02-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ Pixel Punk ook een mooie GSM en 720p scherm ! En meer intern geheugen. Wel bijna $ 65,-- duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-07 20:46
Weet iemand ook een website of een review waar de verschillende CPU's tegen elkaar worden afgezet?
Want de MTK-6576 en MTK6577 zijn wel voor een vrij schappelijke prijs te vinden. Maar heb ook gelezen dat de snelheid tegen valt op 1280x720 en dat je dan weer beter kunt kiezen voor de 960x540

Helaas kan ik weinig vinden over de snelheid van MTK-6588 en MTK 6589 en kan dus ook niet zo goed een conclusie trekken. Dus als iemand een website weet waar deze verschillende CPU vergeleken worden dan ben ik heel benieuwd. Op de meeste site vind je ook wel de specificaties van de verschillende telefoon maar niet de prestaties.

Ook zou ik het wel leuk vinden om te zien hoe de MTK's tov de Samsung Exynos 4410 en 4412 presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
VerrekteZakStro schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:17:
[...]

Dit is toch gewoon de Newman N2 / Freelander I20?
Klopt ja, je hebt gelijk en die zijn beiden goedkoper te vinden.

Zit er nog enig verschil in trouwens of je een Newman N2 of een Freelander I20 koopt? Maakt het nog uit kwa support oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:34:
@ Pixel Punk ook een mooie GSM en 720p scherm ! En meer intern geheugen. Wel bijna $ 65,-- duurder.
Hij heeft de MTK6589 Quad Core en het scherm is een tikje groter, dat heeft me vooral over de streep geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Pixel Punk schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:36:
[...]

Hij heeft de MTK6589 Quad Core en het scherm is een tikje groter, dat heeft me vooral over de streep geholpen.
Idd goede keuze ! Maar Android is toch niet zo goed in taken verdelen over 4 cores...? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:51:
[...]

Idd goede keuze ! Maar Android is toch niet zo goed in taken verdelen over 4 cores...? ?
Niet zo super blijkbaar, maar zelfs dan is er nog een grote prestatie winst. Zeker het (relatief kleine) prijs verschil waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsc
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07-2024

rsc

De clone voor iphone5

http://www.pandawill.com/...era-8gb-black-p69617.html

Specs zijn wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pixel Punk schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:54:
Binnen een dag of twee ga ik de Cubot A6589 bij Pandawill pre-orderen (verzenden normaal de 5de deze maand). Lijkt me een zeer nette telefoon voor die prijs.

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogten. :Y)

P.s. Bedankt WiLLoW_TieN, had nog niet van de winkel gehoord en dan hebben ze net een modelletje dat me aan staat. :Y
Chinese smartphones en preorders gaan niet goed samen als je ervaringen van mensen leest. Een toestel is nog niet officieel uitgebracht of heeft een release datum en deze Chinese sites liggen het al te verkopen.

Ben dus ook bang voor je dat het lange tijd gaat wachten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448050

Beste tweakers,

Ik zoek een telefoon die voldoet aan de volgende specificaties:

- 4"- 5"
- 1gb ram of meer
- 1ghz dual core of meer
- goede behuizing

Weet iemand van jullie toevallig een telefoon die voldoet aan deze specificaties onder de 200€ (dus inclusief verzend kosten of invoerrecht als dat er nog bij moet)?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ja de i7100 die ik onlangs kocht via Pandawill. Scroll ffff terug ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De i7100 staat nu voor 194$. daar komt nog dhl bij, 34$ en uiteidelijk ook nog 21% btw (invoer) in gunstig geval: 228$ = 168euro plus ong.35= 203 euro.
(Weet niet of de gratis verzending via chinese post betrouwbaar is, hoelang je moet wachten. ik kies voor dhl. weet ook niet welke keuze willow_tien gekozen heeft. ik neem aan gratis, want 133 euro incl verzending is wel een heeeeel mooie aanbieding)
Zonder extras kom je dus net aan de 200 euro. Je kan natuurlijk mazzel hebben en zo door de douane komen. Of je hebt een vriendje aan de "overkant".
je kan ook eens bij Etotalk kijken, hebben nu aardig wat aanbiedingen binnen je keuze(newman n1. jaiyu g3 etc' ( tot chinese nieuwjaar) en goede afwikkeling. Heb 31-01 besteld en toestel is net aangekomen in duitsland!
Heb zelf de ZTE v970 besteld.

Nadelen van deze telefoons is de 4gb rom. weet iemand een mooie nederlandse tutorial om de externe sd als `interne sd` aan te spreken?

suc6 met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:31

RobertowNL

For your gear!

Anoniem: 448050 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:44:
Beste tweakers,

Ik zoek een telefoon die voldoet aan de volgende specificaties:

- 4"- 5"
- 1gb ram of meer
- 1ghz dual core of meer
- goede behuizing

Weet iemand van jullie toevallig een telefoon die voldoet aan deze specificaties onder de 200€ (dus inclusief verzend kosten of invoerrecht als dat er nog bij moet)?

Bedankt!
De Jiayu G3 valt ook binnen deze klasse ;) En zo zijn er zeer veel toestellen (Neomobile N002 i)

Denk dat ik nu zelf nog even zou wachten op de goede/goedkopere MTK6589 toestellen die na Chinees nieuwjaar vast volop verkrijgbaar zijn. ;)

De mediatek 6577 kan overigens nog wel meekomen maar de GPU is niet je-van-het. Overigens loopt met Jellybean de interface op 720P meer dan prima maar zware games heeft het toestel toch wat moeite mee. (snel scrollen kan ook iets sneller).

[ Voor 16% gewijzigd door RobertowNL op 03-02-2013 17:02 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:59:
Ja de i7100 die ik onlangs kocht via Pandawill. Scroll ffff terug ;-)
Die zou ik ook wel willen maar van pandawill kan ik alleen maar slechte reviews vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook zou android 4.1 leuk zijn, i.p.v. ics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448050 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 18:35:
Ook zou android 4.1 leuk zijn, i.p.v. ics.
vlgs mij moet je of deze topic nog eens doorspitten,..of..google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Toen ik hem kocht was hij meen ik $ 179,99 en heb voor de FREE ( Chinapost meen ik ) optie gekozen.
Niks nada aan BTW of invoerrechten. Gewoon door de douane geglipt _/-\o_
Ik krijg van de week nog een JiaYu G3 binnen in het zwart en getest via mede-forumlid poehe.
Deze gaat heeel maybe in de verkoop...voor emailadres zie profiel.
O ja en Pandawill is OKE heb er al veel vaker gekocht ;)

[ Voor 10% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 03-02-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee het wordt de star g9300+ of de jiaYu g4. Beiden bij geekbuying. Kan iemand me helpen kiezen? De ene is €30 duurder maar dus boven 150 euro en dus veel meer importtax. De g4 is quad core maar heeft wel een kleinere batterij. Verder zijn ze wel zo'n beetje hetzelfde. Help? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik heb meer vertrouwen in het merk Jiayu, maar verder is mijn voorkeur nergens op gebaseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
De g4 is nog helemaal niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee eind feb denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixel Punk
Anoniem: 318025 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 02:43:
[...]

Chinese smartphones en preorders gaan niet goed samen als je ervaringen van mensen leest. Een toestel is nog niet officieel uitgebracht of heeft een release datum en deze Chinese sites liggen het al te verkopen.

Ben dus ook bang voor je dat het lange tijd gaat wachten worden.
Ja ze zouden eigenlijke al vroeger opsturen, de release is al dus een paar keer opgeschoven. Maar m"n Paypall is nog altijd niet opgeladen, dus we zien de 5de wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Heeft iemand de Newman N2 al binnen?

Mensen die naar de jiaYu g4 kijken, ik zou zeker voor de advanced versie gaan, 32gb rom ipv 4gb en 2gb ram ipv 1gb is het zeker waard voor het 30 dollar verschil.

[ Voor 69% gewijzigd door hrichard op 04-02-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb vandaag mijn ZTE v970 binnen....maar ik moet wachten..wil hem samen met zoonlief uitpakken!
snelle service van etotalk. net geen 5 dagen levertijd. met DHL. Nu is alleen de koerier vergeten de 29 euro btw (douane) te verrekenen. Vraag mij af of ze zich alsnog zullen melden, of het inhouden op het loon van de koerier,..of....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk een naheffing (per post / mail) :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:13:
Waarschijnlijk een naheffing (per post / mail) :)
okido.is ook niet erg. zou het l*llig vinden als de chauffeur er voor moet opdraaien. DHL zelf is rijk genoeg..;-)

@Ridz..de G4 is niet onder de 200 euro te koop (incl kosten)..opslag gehad?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 336391 op 04-02-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07 13:21
Ik heb eens rondgekeken... maar kan geen keuze maken. Welke phablet (smartphone met 5-6 inch scherm) raden jullie mij aan? Budget: EUR 50 - 150....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 16:39
Ik heb voor mijn vader een ZOPO ZP950 besteld. Deze voldoet aan alle verwachting. Er zit 1 probleempje in dat hij 's nachts de ringtone reset naar default?. Ik heb alleen ook een nieuwe firmware gevonden welke ik er nog in moet zetten.

Het scherm vind ik persoonlijk van goede kwaliteit. Heel erg scherp.

Ik heb hem hier besteld http://android-sale.com/zopo-zp950.html omdat ik er dan gelijk een flipcase bij kon bestellen.

Denk dat deze net boven je budget zit. Maar heeft wel weer 4gb rom O-)

[ Voor 8% gewijzigd door iceme op 04-02-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
hrichard schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:25:
Heeft iemand de Newman N2 al binnen?
Bijna... Volgens de Chineese tracktrace is de mijne gister aangekomen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:46
Morgen bij Pandawill 10% korting, duurt alleen wat langer: http://www.pandawill.com/newsletter/mail157.html

Dus de Newman N2 of Freelander i20 voor 257 dollar -> 190/200 euro.

Volgens mij is er op dit moment geen beter alternatief en kan deze deal zo bijna niet laten liggen!
Noge een reden om voor de Newman of Freelander te gaan?

Geloof dat je bij de Freelander een extra gele backshell er bij krijgt?

[ Voor 40% gewijzigd door dangerousp op 05-02-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenBilly
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Ook ik ben in de running om een china-foon te kopen. Ik wil een vervanger voor mijn trouwe zte-blade.
De eisen zijn niet heel hoog, 4" scherm, en minstens ICS. En goedkoop natuurlijk! :+
Ik kom na het doorspitten van dit topic uit op de jiayu G2 (+, pro,??) dual core voor een prijs tussen 100-125€.
512MB versie
1GB versie

Nu mijn vragen en twijfels :
-Ik zit nog te twijfelen tussen 512MB of 1GB ram. Ik ben geen hevige gamer op de telefoon, hij word vooral gebruikt om te surfen, agenda, mail, en een occasioneel spelletje álá angry birds.
Dus waarschijnlijk kan ik wel toekomen met 512MB, of niet? 25% duurder voor 1GB is niet te verwaarlozen...

-Ik zou ook laten versturen met china post wegens minder kans om extra kosten te betalen, het is ook niet zo heel dringend. Als ik het goed begrijp kan je tot 30% moeten bijbetalen in België als je pakketje er uitgevist word? Met dhl betaal je praktisch altijd kosten dacht ik? Krijg je een tracking nummer met china post?
Net nu is het chinees nieuwjaar, wacht ik beter tot na 15/2 om te bestellen of maakt het niet veel uit?

-De ervaringen met pandawill zijn overwegend goed lees ik, of is er een beter alternatief?
-Is http://www.jiayumobileshop.com van jiayu zelf? Iemand ervaringen mee?

-Brengt jiayu ota updates uit, of moet je die uitspitten uit een chinees forum? Zou JB nog naar deze telefoon komen?
Custom roms zullen er waarschijnlijk niet komen verwacht ik zo, of toch? Ik was natuurlijk verwend op dat vlak met mijn blade >:)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 21:10
Jiayumobileshop is van AntElife, geen shop Jiayu zelf.

Zelf heb ik de G2S 2 weken daar besteld: duurde een ruime week voordat ze hem gingen verzenden en de communicatie is nogal slecht/traag.

Verder kan ik nog weinig over de telefoon zelf zeggen, hij moet nog binnen komen, maar ik ken Chinese shops die sneller hun shipment starten en beter communiceren :)

ps.
Je hebt meerdere versies van de G2(S).
De G2S zonder fysieke knop, is de nieuwste.

[ Voor 11% gewijzigd door ezra070 op 05-02-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenBilly
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
ezra070 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:51:
ps.
Je hebt meerdere versies van de G2(S).
De G2S zonder fysieke knop, is de nieuwste.
Ja heb ik ook gezien, maar de prijs is ook een stukje hoger(166€), daartegenover heb je wel een 1,2ghz cpu, en meer resolutie (960x540).

Zou de resolutie van de gewone G2 (800x480) meevallen? Mijn ouwe blade heeft ook die resolutie, maar dan op een 3,5" scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 21:10
Voor die meerprijs vind ik het wel waard, scherper beeld ed.
Tevens heeft de G2S een QHD-scherm.

Als je dat wat waard vind, zou ik voor de G2S gaan.
Boeit dat je niet zo, dan zou ik voor de G2 gaan (maar wel het model die 1 GB werkgeheugen heeft ipv. 512 MB)
Pagina: 1 ... 13 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.