Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip* je hebt gelijk, maar maak dan even een TR aan of stuur de mod in kwestie een DM.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 16-02-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-08 13:12
dutchgio schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:07:
[...]

En bovenstaande vraag is dan niet Offtopic? Rare moderatie.

Om het toch te beantwoorden: de powerbanks van Cager zijn aardig goed en geimporteerd doir menig tweaker. Of je een echte powerbank met 10.000- 15.000 mah gaat vinden voor 10-20 euro is nog maar de vraag...
http://www.banggood.com/W...y-Power-Bank-p-64787.html

Zoiets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Oke bedankt voor de reacties..

Hoe durven ze deze te verkopen?

http://m.groupdeal.nl/79-...-flits-en-meer160214.html

ik had gemaild hoe ze aan die adviesprijs komen
'Ja van de fabrikant' zeiden ze..

Iemand een idee welk toestel dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
zeg_ik_niet schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:34:
Oke bedankt voor de reacties..

Hoe durven ze deze te verkopen?

http://m.groupdeal.nl/79-...-flits-en-meer160214.html

ik had gemaild hoe ze aan die adviesprijs komen
'Ja van de fabrikant' zeiden ze..

Iemand een idee welk toestel dit is?
Die advies prijs van €230 heeft die nooit gehad :+
Het is een SoC voor smartphones onder de $90, ik vindt hem iig maar lelijk.

In China is een smartphone met die SoC tussen de €40 en 60 geprijst, dus het kan erger qua hardware voor die prijs) (galaxy y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Voor accessoires graag het daarvoor bestemde forum gebruiken. Niet hier,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
WhiteDragon schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:26:
Ik heb inmiddels aleen aantal dagen mijn Nubia Z5S in bezit. Geen BTW of invoerrechten hoeven betalen (met DHL).

Wat een TOP apparaat. Nummer 1 in Antutu met ruim boven de 34k en dat voor 255 euro. Zit kwalitatief goed in elkaar, camera werkt goed met een hele gave app.

Formaat valt ook erg mee, slechts een paar millimeter groter dan mijn HTC One X.

Ik wil een dezer dagen een hands-on maken. Iemand nog speciale dingen toegelicht wil zien?
Ben zelf ook erg geïnteresseerd in deze telefoon of misschien het kleine broertje daarvan :)
Ik heb een paar vragen:

- Hoe zijn de foto's in verschillende omstandigheden (donker, zon, bewolkt, binnen, buiten ect ect)
- Werkt de GPS nauwkeurig met navigatie?
- Hoe is de wifi ontvangst? (heb nu een htc one x en het is werkelijk een drama)
- Staat de google play store erop, of moet je deze zelf installeren.

- Waar heb jij hem gekocht? (meer voor mezelf ;) )

Ben benieuwd naar je hands-on! Als ik nog wat vragen heb dan meld ik me weer :)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Ja een smartphone zonder 3G een gewone gsm dus met wifi.
Daar kun je er genoeg van vinden op Chinese sites zonder WCDMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel 023
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-03 10:49
Dit is hier offtopic.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 17-02-2014 13:01 ]

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:40

RobertowNL

For your gear!

*knip*

[ Voor 122% gewijzigd door RoD op 17-02-2014 13:01 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
De Jiayu S2 ziet er ook leuk uit :-)
http://www.gizchina.com/2...iayu-s2-ready-production/
Hopelijk een met een fatsoenlijke batterij.
Wat een geknip hierzo, het lijkt alsof ik 2 weken terug in de tijd ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTimX
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 12:26
KaleBatzZ schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:13:
[...]

Ben zelf ook erg geïnteresseerd in deze telefoon of misschien het kleine broertje daarvan :)
Ik heb een paar vragen:

- Hoe zijn de foto's in verschillende omstandigheden (donker, zon, bewolkt, binnen, buiten ect ect)
- Werkt de GPS nauwkeurig met navigatie?
- Hoe is de wifi ontvangst? (heb nu een htc one x en het is werkelijk een drama)
- Staat de google play store erop, of moet je deze zelf installeren.

- Waar heb jij hem gekocht? (meer voor mezelf ;) )

Ben benieuwd naar je hands-on! Als ik nog wat vragen heb dan meld ik me weer :)
Ik ga hier vanavond mee aan de slag, maar ik kan je vragen alvast beantwoorden.

Foto's zijn verrassend goed! Ik heb donker een beetje moeite met de focus soms, maar desondanks prima met vrij weinig ruis. In het daglicht helemaal goed voor een telefoon. Ik zal ook even wat voorbeelden meeposten.

GPS werkt prima, na downloaden van nieuwe aGPS data heb ik bijna instant fix.

Wifi ontvangst is inderdaad beter dan de One X. Alleen op kantoor, waar get qua wifi netwerken ontzettend druk is, is ons 2.4GHz iets slechter bereikbaar dan op de One X. Daarentegen blijft de 5GHz met de Z5S veel langer verbonden.

Die van mij komt van Aliexpress, besteld bet de actie van Togetho.ru (zie aankooptopic voor Chinese smartphones en volgens mij ook ergens terug in dit topic). Telefoon kwam helemaal nieuw in doos, zonder Play Store dus.
Na rooten heb ik deze met een custom rom meegeïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:25

Garyu

WW

Iemand hier verder ervaring met de Doogee DG2014? Ik zit nu toch wel erg te twijfelen tussen de inew v3 en deze telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://www.ispazio.net/wp-content/uploads/2014/01/doogee-dg2014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.td-imgs.com/2013_product_page/cellphone/dg2014/1_01.jpg
  • 6.3mm Ultra-thin fuselage and 5.0inch IPS 720p screen (the thinnest part is 5.5mm)
  • MTK6582 Cortex A7 quad core CPU,1.3GHz
  • 1GB RAM +8GB ROM
  • Dual camera:5.0MP front camera and 13.0MP back camera with flashlight
  • Dual SIM Card Dual Standby
  • 142.9 x 71.36 x 6.3 mm

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterij is wel het grootste nadeel; nog minder dan de iNew, die ook al geen grote batterij heeft.

De designs van beide telefoons zijn mooi, maar mijn inziens kan je ze beter iets dikker maken waardoor er een grotere batterij in past.

Deze 'doogee' is ook minder goed verkrijgbaar, en dat zie je ook in accessoires als extra batterijen terug. De ondersteuning qua roms op needrom etc. Is dan ook minder.

Ook is er een topic op Tweakers hier van de iNew, die ik dan eerder zou aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een eenvoudige, maar goede, smartphone met een ca. 5 inch scherm en dual sim, minimaal 5mp pixel camera, quad-core, 1Gram, etc.
Na lang zoeken en vergelijken, heb ik er twee gevonden die in ieder geval aan mijn eisen voldoen.

Mijn vraag is dan ook : heeft er iemand ervaring met de "Jiake JK11" , of de "Elephone P7 mini" ?
De specificaties van beide telefoons zijn wel netjes, maar ik twijfel nog welke ik zal kopen.
-----------------------------------------------------------------
Enkele specificaties van de Jiake JK11 zijn :
-----------------------------------------------------------------
Original JIAKE JK11 MTK6582 Quad Core 1.3GHz celular phone 5.0inch QHD Screen 1GB+4GB 5.0MP Camera Android4.2 3G/GPS
5.0inch QHD Capacitive screen,multi-touch,960x540 pixels
CPU: MTK6582 quad core ,Cortex A7 1.3GHz;
1GB RAM + 4GB ROM
Dual Camera: Front camera 2.0MP,Back Camera 5.0MP with flash
Android 4.2 OS
Networking: 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz 3G: WCDMA850/2100MHz
Dual SIM Card Dual Standby
GPS Navigation,Email,FM Radio,MP3 Playback,Touchscreen,Bluetooth,Wi-Fi,Memory Card Slots,Video Player,Gravity Response,Front Camera,Message,GPRS
---------------------------------------
En enkele specificaties van de Elephone P7 zijn :
---------------------------------------
Main features:
MT6582-1.3 GHZ Quad-core high-speed processing platform
Internal RAM:1G/ROM:4G
5.0"QHD IPS 540 x 960 pixels, QHD IPS 1600K color
8MP AF +2MP front camera,flash light
7.9mm thin body acme
2500mAh lithium ion battery
sim card Dual sim cards, dual standby
Navigation: GPS+AGPS Navigator
3G WIFI 802.11b/g/n Bluetooth 2.0 EDGE HSDPA HSUPA

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 11:49 . Reden: Welke te kopen ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

dutchgio schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:42:
Batterij is wel het grootste nadeel; nog minder dan de iNew, die ook al geen grote batterij heeft.

De designs van beide telefoons zijn mooi, maar mijn inziens kan je ze beter iets dikker maken waardoor er een grotere batterij in past.

Deze 'doogee' is ook minder goed verkrijgbaar, en dat zie je ook in accessoires als extra batterijen terug. De ondersteuning qua roms op needrom etc. Is dan ook minder.

Ook is er een topic op Tweakers hier van de iNew, die ik dan eerder zou aanraden.
De Doogee is vooral nieuwer, de inew is al een paar maanden verkrijgbaar terwijl de Doogee nu pas net aan het komen is, voor mijn gevoel dan, ik hoop dat dat nog gaat veranderen :). De batterij is inderdaad wel even slikken zo weinig capaciteit :(. Maar dat heeft de inew natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:58
Garyu schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:51:
[...]

De Doogee is vooral nieuwer, de inew is al een paar maanden verkrijgbaar terwijl de Doogee nu pas net aan het komen is, voor mijn gevoel dan, ik hoop dat dat nog gaat veranderen :). De batterij is inderdaad wel even slikken zo weinig capaciteit :(. Maar dat heeft de inew natuurlijk ook.
Ik neem aan dat dit het logo van die Doogee is?
Afbeeldingslocatie: http://www.slate.com/content/dam/slate/articles/news_and_politics/the_slate_quiz/authorPortraits/pronounce_doge4.jpg.CROP.promovar-mediumlarge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bas-r schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:00:
[...]

Ik neem aan dat dit het logo van die Doogee is?
[afbeelding]
Klopt _/-\o_
Alleen is dat 'Doge' in plaats van 'Doogee' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Garyu schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:16:
Iemand hier verder ervaring met de Doogee DG2014? Ik zit nu toch wel erg te twijfelen tussen de inew v3 en deze telefoon.
Mooi om te zien. Zo te zien weer 'losjes' op de Huawei P6 gebaseerd ontwerp. (mahja..die schijnt weer op een iphone te lijken volgens sommigen :P)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:45
dutchgio schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:42:

Er is ook een doogee dg2014 topic! En de accesoires komen nog! Doogee wacht daar meestal een paar weken mee, voor andere toestellen hebben ze al accessoires vrijgegeven: http://www.banggood.com/buy/doogee.html of http://dx.com/s/doogee
en ook geven ze software updates: http://www.doogee.cc/en/gb/xiazai.asp?Page=2
ik ben zelf heel tevreden over de doogee telefoons, heb er nu drie: dg100, dg500 en dg2014
hier: http://www.1949deal.com/catalogsearch/result/?q=doogee in stock en hier: http://www.geekbuying.com...r&utm_campaign=DG20140215

[ Voor 33% gewijzigd door krissie100 op 17-02-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:15:
Er is ook een doogee dg2014 topic!
Geef dan ook ff de link erbij. ;)
[Doogee Dg2014] ervaringen en discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk_vdz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-04-2020
Ben op zoek naar wat advies van de experts en ervaringsdeskundigen op dit topic die me meer kunnen vertellen over WCDMA specificaties van de MediaTek dual sims.

Ik zou graag een smartphone van max EUR 140 willen. Ik kijk momenteel naar smartphones met MTK6582 CPU. Ik zit op het KPN en Ben (T-Mobile) netwerk. Bij WCDMA support staat bij een hoop populaire modellen (i.e. iNew v3 en de DG2014) 850/2100Mhz support, maar ontbreekt 900Mhz. Nou meen ik hier op tweakers gelezen te hebben dat de providers in Nederland steeds meer 900Mhz aan het gebruiken zijn voor 3G. Merk ik hier iets van in de praktijk qua dekking, of is support op 2100Mhz voldoende? Wat is de ervaring van mensen met bijv. een iNew v3?

Verder staan op mijn lijstje met 900/2100Mhz support de Zopo zp780 en de iOcean x7 HD. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

2100 MHz is het "oude" 3G / HSDPA, dat werkt dus gewoon, daar heb je landelijke dekking. 900 MHz is "nieuw", en wordt nu meer en meer uitgerold. Je gaat het nu nog nauwelijks missen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
De Tronsmart TS7 Glacier voor mijn vrouw is binnen.
Hij ligt nu aan de lader en ik zal hem later vandaag goed gaan instellen voor haar maar eerst heb ik even de antutu benchmark gedraaid.
Dat had ik beter niet kunnen doen ivm mijn zelfvertrouwen, hij is sneller dan mijn nexus 4 :X

De Tronsmart haalde vers uit de doos 17125 punten terwijl mijn nexus maar tot 16571 komt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oGBGblE.png

Daarna de GPS even getest aangezien dat ook nogal een drama is bij sommige toestellen.
De eerste verbinding duurde denk ik een paar minuten ( ben koffie gaan zetten en toen ik terug kwam had hij verbinding) liggend op de vensterbank voor het raam op het oosten.
Toestel daarna weer uitgezet en aan om vervolgens de GPS weer te testen, ditmaal lekker eigenwijs aan tafel blijven zitten ongeveer een meter of 1,5 van het raam af.
En warempel, binnen 10 seconden een goede verbinding.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EucPDxr.png

De komende dagen eens kijken of het toestel de vrouw-test doorstaat, als er maar iets slechter is dan het vorige toestel dan krijg ik het vlug genoeg te horen >:)

Mochten er vragen zijn over het toestel dan zal ik ze proberen te beantwoorden.

[ Voor 11% gewijzigd door puntje013 op 17-02-2014 17:25 . Reden: Screenshots toegevoegd ]

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofie98
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 11:03
Heeft iemand ervaring met deze smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Afgaande op de release date denk ik van niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Plus dat deze alleen bruikbaar is in China wat betreft het mobiele netwerken zal niemand deze waarschijnlijk importeren.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 21:35
wellicht kennen jullie deze link

http://www.gizchina.com/2...-sim-android-smartphones/

mooie toestelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
puntje013 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:10:
De Tronsmart TS7 Glacier voor mijn vrouw is binnen.
Hij ligt nu aan de lader en ik zal hem later vandaag goed gaan instellen voor haar maar eerst heb ik even de antutu benchmark gedraaid.
Dat had ik beter niet kunnen doen ivm mijn zelfvertrouwen, hij is sneller dan mijn nexus 4 :X

De Tronsmart haalde vers uit de doos 17125 punten terwijl mijn nexus maar tot 16571 komt.
[afbeelding]

Daarna de GPS even getest aangezien dat ook nogal een drama is bij sommige toestellen.
De eerste verbinding duurde denk ik een paar minuten ( ben koffie gaan zetten en toen ik terug kwam had hij verbinding) liggend op de vensterbank voor het raam op het oosten.
Toestel daarna weer uitgezet en aan om vervolgens de GPS weer te testen, ditmaal lekker eigenwijs aan tafel blijven zitten ongeveer een meter of 1,5 van het raam af.
En warempel, binnen 10 seconden een goede verbinding.
[afbeelding]

De komende dagen eens kijken of het toestel de vrouw-test doorstaat, als er maar iets slechter is dan het vorige toestel dan krijg ik het vlug genoeg te horen >:)

Mochten er vragen zijn over het toestel dan zal ik ze proberen te beantwoorden.
Het feit dat hij hoger scoort in Antutu betekent natuurlijk niet dat hij ook automatisch sneller is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
nee maar de batterij is waardeloos.
Daarnaast 1gb ram, 4gb rom en er staat bij dat de batterij ingebouwd is terwijl je op dezelfde site de batterij los kan kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:31
Quad schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:58:
Plus dat deze alleen bruikbaar is in China wat betreft het mobiele netwerken zal niemand deze waarschijnlijk importeren.
Voor mensen die niet willen betalen voor 3G in hun abonnement lijkt het me een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ivo001 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:55:
[...]

[...]

Voor mensen die niet willen betalen voor 3G in hun abonnement lijkt het me een goede deal.
Qua tweedehands verkoop als je m zat bent is dat juist een heel groot nadeel.
Je kunt het dan zelf wel niet gebruiken, maar als een ander dat ook niet kan is het een stuk lastiger om m te slijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Momus schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:01:
[...]

Het feit dat hij hoger scoort in Antutu betekent natuurlijk niet dat hij ook automatisch sneller is...
Nee idd dat weet ik. Maar ik heb hem nu een aantal uur in mijn handen om in te stellen en hij voelt iig niet traag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:18
Garyu schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:32:
2100 MHz is het "oude" 3G / HSDPA, dat werkt dus gewoon, daar heb je landelijke dekking. 900 MHz is "nieuw", en wordt nu meer en meer uitgerold. Je gaat het nu nog nauwelijks missen dus.
Het is niet helemaal onwaar wat je zegt maar is ook geen antwoord op de vraag.
2G op 900mhz is wettelijk niet meer verplicht sinds afgelopen jaar, daarom is KPN begonnen om 900mhz om te zetten naar 3G. Dit heeft als voordeel dat er meer bandbreedte voor 3G vrijkomt, maar vooral ook een veel betere dekking binnen. 900mhz gaat namelijk een stuk gemakkelijker door muren heen dan 2100mhz. Ik zat al bij KPN maar heb dus wel bewust een telefoon gekocht die 900mhz op 3G ondersteunt. In mijn geval een ZTE, maar bij bijvoorbeeld Lenovo toestellen zie je het ook regelmatig.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Men zal hier en daar wel wat masten die aan onderhoud toe zijn dan ook direct van een 3g 900mhz mast voorzien, maar veel van die masten zullen er niet zijn.
Dus of je het echt nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 07:59:
Men zal hier en daar wel wat masten die aan onderhoud toe zijn dan ook direct van een 3g 900mhz mast voorzien, maar veel van die masten zullen er niet zijn.
Dus of je het echt nodig hebt...
Daar vergis je je in :)
Bij de uitrol van 4G moest men toch al de masten in en heeft men ook direct de voorbereidingen getroffen voor het omzetten van de 900 MHz band van 2G naar 3G. Daarna was het omschakelen zo gedaan. Dus de dekkingsgraad van 900 MHz 3G is minimaal gelijk aan die van 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:35:
[...]

Daar vergis je je in :)
Bij de uitrol van 4G moest men toch al de masten in en heeft men ook direct de voorbereidingen getroffen voor het omzetten van de 900 MHz band van 2G naar 3G. Daarna was het omschakelen zo gedaan. Dus de dekkingsgraad van 900 MHz 3G is minimaal gelijk aan die van 4G.
Oh my bad 8)7
Maar ook nog geen 4G hier, dus waarschijnlijk alleen bruikbaar in de randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Is ook een reden waarom ik de ZTE Geek heb gekocht want in België is 3G via 900MHz band al langer in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Om nog even terug te komen op de KingSing K2 die ik hierboven ergens gepost heb. Eerste indruk was erg positief, tweede indruk een stuk minder: geen proximity sensor, geen light sensor, dus het scherm gaat niet automatisch uit als je hem aan je oor houdt. Lekker handig dus :(. Dat ze op zoiets besparen kan ik me niet voorstellen, maar het schijnt toch echt zo te zijn. Ook ben ik ondertussen benieuwd hoe lang de telefoon het vol gaat houden, heel erg robuust is ie niet. Aan de andere kant kostte de telefoon 65€ inclusief verzendkosten, dus een enorm probleem is het niet, maar geweldig is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 06:33

klaaz

it's me!

Ik heb een paar weken geleden voor mijn 12 jarige dochter deze telefoon besteld bij Pandawill:

UMI S1 Smartphone MTK6589 Quad Core Android 4.2 5.0 Inch HD Screen 1GB 4GB - White

Ze hebben me echter al twee te kennen gegeven dat de telefoon nog niet geleverd wordt door hun leverancier. Eerst duurde het 4-8 dagen, na 8 dagen 3-7 dagen. Uiteraard krijg ik het voorstel om iets anders uit te zoeken maar voor deze phone met die specs is volgens mij niet echt een alternatief? Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
De iOcean X7 HD wellicht, maar is weer een stukje duurder.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaaz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:29:
Ik heb een paar weken geleden voor mijn 12 jarige dochter deze telefoon besteld bij Pandawill:

UMI S1 Smartphone MTK6589 Quad Core Android 4.2 5.0 Inch HD Screen 1GB 4GB - White

Ze hebben me echter al twee te kennen gegeven dat de telefoon nog niet geleverd wordt door hun leverancier. Eerst duurde het 4-8 dagen, na 8 dagen 3-7 dagen. Uiteraard krijg ik het voorstel om iets anders uit te zoeken maar voor deze phone met die specs is volgens mij niet echt een alternatief? Iemand een suggestie?
Cubot gt99?
en anders deze misschien:
http://www.pandawill.com/...50-inch-black-p85704.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Mmmm. Thanks. De Cubot GT99 en de iOcean X7 HD zijn beide idd goede alternatieven. Ik dacht (gevoelsmatig) dat de Umi S1 wat meer solider zou zijn. Geen idee hoe stevig de Cubot en de iOcean zijn. Ze is er wel voorzichtig mee maar goed, het ding gaat natuurlijk wel in de schooltas (waar de vorige in gesneuveld is). Al zal ze nu wel wat voorzichtiger zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:21
klaaz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:46:
Mmmm. Thanks. De Cubot GT99 en de iOcean X7 HD zijn beide idd goede alternatieven. Ik dacht (gevoelsmatig) dat de Umi S1 wat meer solider zou zijn. Geen idee hoe stevig de Cubot en de iOcean zijn. Ze is er wel voorzichtig mee maar goed, het ding gaat natuurlijk wel in de schooltas (waar de vorige in gesneuveld is). Al zal ze nu wel wat voorzichtiger zijn :-)
Tronsmart TS7 (met 6582 processor) is ook te krijgen voor rond de 140 dollar (ok wel heel sterk gebasseerd op een HTC One, maar als dat geen probleem voor je is, veel telefoon voor weinig geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Mother_lepard schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:47:
[...]
Tronsmart TS7 (met 6582 processor) is ook te krijgen voor rond de 140 dollar (ok wel heel sterk gebasseerd op een HTC One, maar als dat geen probleem voor je is, veel telefoon voor weinig geld)
Die krijg ik niet gevonden bij Pandawill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:21
klaaz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Klopt helaas, wel bij geekbuying. (had ik er niet bijgezegd...) Voor het geval je je geld terug krijgt en je ergens anders een telefoon kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
klaaz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:29:

Deze is $126:
http://www.pandawill.com/...gps-dark-blue-p85427.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resolutie is vrij laag, dat is op die screenshots ook duidelijk te zien. Het is gewoon niet scherp.
qHD op 5 inch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
doogee dg2014 accessoires komen eraan volgens het officiele facebook account van doogee https://www.facebook.com/...75352098624&stream_ref=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
klaaz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Pandawill heeft wel de Cubot One. Deze heeft een 6589T soc, de oude ts7 had deze chip ook maar deze is inmiddels vervangen door de energie zuinigere 6582.

beide toestellen komen uit dezelfde fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ik ben geen fan van de Cubot One, mijn vriendin haar moeder heeft deze ook en het scherm is onscherp en telefoon regelmatig problemen met uitvallen. De software loopt tevens niet smooth.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Zal KitKat ooit nog komen op de MTK socs? Of blijven we voor eeuwig branden in 4.2 purgatory? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Domokun schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:45:
Zal KitKat ooit nog komen op de MTK socs? Of blijven we voor eeuwig branden in 4.2 purgatory? :'(
Vast wel, maar waarschijnlijk niet voor de huidige lichting MTK socs.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
Quad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:47:
[...]

Vast wel, maar waarschijnlijk niet voor de huidige lichting MTK socs.
Het nare is dat zelfs de nieuwe big.LITTLE socs en octacore socs ook gewoon 4.2 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domokun schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:48:
[...]

Het nare is dat zelfs de nieuwe big.LITTLE socs en octacore socs ook gewoon 4.2 draaien.
Ik denk dat men bij MediaTek wacht op de aankondiging van 4.5, want als ze nu beginnen met KitKat lopen ze al vrij snel weer achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:12:
[...]

Ik denk dat men bij MediaTek wacht op de aankondiging van 4.5, want als ze nu beginnen met KitKat lopen ze al vrij snel weer achter :+
Ze moeten wel opschieten, anders kunnen de nieuwe China phones niet meer met Google apps geleverd worden.

http://www.mobilebloom.co...w-android-policy/2242893/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willian40 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:38:
[...]

Ze moeten wel opschieten, anders kunnen de nieuwe China phones niet meer met Google apps geleverd worden.

Als Google dit in gaat voeren wel ja.
Maar volgens mij wilde men dan langzamerhand de fabrikanten overlaten gaan naar nieuwere versies.
Dus eerst voor datum x is 4.1+ vereist, een paar maanden later 4.2+ etc, en dan zo dicht mogelijk tegen de laatste Android versie aan, wat dus uiteindelijk resulteert dat nieuwe toestellen altijd met de (een na) laatste androidversie worden geleverd.

Ik zie ze liever nieuwe updates verspreiden via de play store, wat ook al werd gesuggereerd nu de launcher, zoeken, google now, play store services etc. Allemaal in de playstore te vinden zijn, en op die manier minder afhankelijk zijn van de fabrikanten die updates uitrollen, en zo de fragmentatie proberen terug te dringen.

In het ergste geval kan MediaTek inderdaad niet standaard meer gapps leveren, maar dan zijn er een paar opties:
- de fabrikant a la iOcean, Zopo, Jiayu etc. Passen de firmware iets aan, implementeren google-apps.zip en flashen dat op alle toestellen >:)
- de webshop a la pandawill/antelife/geekbuying/etc. Is heel druk om op elke telefoon handmatig google-apps.zip te flashen :o
- je mag lekker zelf gaan uitvogelen hoe het moet. Voor menig tweaker hier nogal lastig blijkbaar :+

Dus als men vast zou houden aan oudere versies en niet binnen het beleid van google passen zijn er ook nog wel opties, maar het makkelijkst is natuurlijk om gewoon een recente androidversie te gebruiken voor een nieuwe 'generatie' telefoons :*)

Maar zolang Google de (g)apps niet onbruikbaar maakt op lagere androidversies is er niet direct een gevaar, al kan het dus wel wat extra werk gaan kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
dutchgio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:27:
[...]

Als Google dit in gaat voeren wel ja.
Maar volgens mij wilde men dan langzamerhand de fabrikanten overlaten gaan naar nieuwere versies.
Dus eerst voor datum x is 4.1+ vereist, een paar maanden later 4.2+ etc, en dan zo dicht mogelijk tegen de laatste Android versie aan, wat dus uiteindelijk resulteert dat nieuwe toestellen altijd met de (een na) laatste androidversie worden geleverd.

Ik zie ze liever nieuwe updates verspreiden via de play store, wat ook al werd gesuggereerd nu de launcher, zoeken, google now, play store services etc. Allemaal in de playstore te vinden zijn, en op die manier minder afhankelijk zijn van de fabrikanten die updates uitrollen, en zo de fragmentatie proberen terug te dringen.

In het ergste geval kan MediaTek inderdaad niet standaard meer gapps leveren, maar dan zijn er een paar opties:
- de fabrikant a la iOcean, Zopo, Jiayu etc. Passen de firmware iets aan, implementeren google-apps.zip en flashen dat op alle toestellen >:)
- de webshop a la pandawill/antelife/geekbuying/etc. Is heel druk om op elke telefoon handmatig google-apps.zip te flashen :o
- je mag lekker zelf gaan uitvogelen hoe het moet. Voor menig tweaker hier nogal lastig blijkbaar :+

Dus als men vast zou houden aan oudere versies en niet binnen het beleid van google passen zijn er ook nog wel opties, maar het makkelijkst is natuurlijk om gewoon een recente androidversie te gebruiken voor een nieuwe 'generatie' telefoons :*)

Maar zolang Google de (g)apps niet onbruikbaar maakt op lagere androidversies is er niet direct een gevaar, al kan het dus wel wat extra werk gaan kosten..
Ik dacht dat je als fabrikant juist toestemming van google nodig hebt om gapps mee te leveren in je ROM. Het gebrek daar aan is juist de reden dat ze bij die shops zo druk zijn om gapps te installeren. Nou ja, dat doen ze om telefoons te verkopen natuurlijk, want klanten vragen er nou eenmaal om...

Alles via de play store laten lopen lijkt mee ook niet handig, omdat je meestal toch een compleet pakket nodig hebt om alles te laten functioneren. 1 OTA update lijkt dan voor de hand te liggen, en aangezien daar voor google weinig aan te verdienen is lenen ze zich daar niet voor, zeker niet voor fabrikanten met apparaten die sowieso al geen officiële gapps aan boord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dan laten Chinezen hun telefoons zich toch gewoon voordoen als een ouder type telefoon? (dat wel nog een oudere versie mag draaien)
Zijn ze best goed in volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Laatst online: 29-10-2024
Ja het is me Eindelijk gelukt om me telefoon te promoten en playstore er op te zetten moest alleen me sd card anders te formatteren (stond nergens vermeld)
Zo kon die hem eindelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
patrickkok schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:21:
Ja het is me Eindelijk gelukt om me telefoon te promoten en playstore er op te zetten moest alleen me sd card anders te formatteren (stond nergens vermeld)
Hoe moest je hem dan formaten en hoe had je hem in eerste instantie geformatteerd dan?

Misschien wel handig voor anderen om te weten mochten ze dit probleem tegen komen.

[ Voor 9% gewijzigd door puntje013 op 18-02-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
puntje013 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:36:
[...]

Hoe moest je hem dan formaten en hoe had je hem in eerste instantie geformatteerd dan?

Misschien wel handig voor anderen om te weten mochten ze dit probleem tegen komen.
Wat dacht je van rechtermuisknop 'formatteren' in windows en dan als FAT32? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:46:
[...]

Oh my bad 8)7
Maar ook nog geen 4G hier, dus waarschijnlijk alleen bruikbaar in de randstad
Kijk eens op dit mooie kaartje, 4G is in al bijna heel Nederland beschikbaar :)

http://www.kpn.com/prive/mobiel/4g.htm
Mudi schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:30:
Is ook een reden waarom ik de ZTE Geek heb gekocht want in België is 3G via 900MHz band al langer in gebruik.
Zit je toevallig bij Base? Dat is namelijk van KPN. Ik heb geen idee of de andere Belgische providers het ook uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
patrickkok schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:21:
Nou nou gefeliciteerd hoor... als je nou 2 weken geleden wat meer info over die foutmeldingen had gegeven (bijv. d.m.v. een screenshot) dan had iemand je toen waarschijnlijk al kunnen vertellen dat je dat moest doen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:20:
[...]

Kijk eens op dit mooie kaartje, 4G is in al bijna heel Nederland beschikbaar :)

http://www.kpn.com/prive/mobiel/4g.htm

[...]
Kijk eens op dit minder mooie kaartje, 4G is nog maar heel minimaal beschikbaar. :'(

http://www.t-mobile.nl/se...tact/bereik/dekkingskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:27:
[...]

Kijk eens op dit minder mooie kaartje, 4G is nog maar heel minimaal beschikbaar. :'(

http://www.t-mobile.nl/se...tact/bereik/dekkingskaart
_O- LOL _O-

T-Mobile is stiekem best kansloos :')
Domokun schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:45:
Er schijnt een KitKat ROM voor de Feae F2(S) in alpha stadium te zijn.
Die zou dan wellicht geport kunnen worden naar andere MediaTek foons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Laatst online: 29-10-2024
dutchgio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:42:
[...]

Precies zo ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlowDesign schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:32:
[...]

_O- LOL _O-

T-Mobile is stiekem best kansloos :')

[...]

Er schijnt een KitKat ROM voor de Feae F2(S) in alpha stadium te zijn.
Die zou dan wellicht geport kunnen worden naar andere MediaTek foons.
Wel goedkoper als KPN >:)

Omnirom wel te verstaan.
Voor de Oppo r819 loopt een soortgelijk project dacht ik.
Maar dat is nog verre van af, en werkt dan ook nog lang niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
dutchgio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:42:
[...]

Dat snap ik ook wel.
Ik ben vooral benieuwd hoe dat hij hem dan eerst had geformatteerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
puntje013 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:19:
[...]

Dat snap ik ook wel.
Ik ben vooral benieuwd hoe dat hij hem dan eerst had geformatteerd 8)7
puntje013 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:36:
[...]

Misschien wel handig voor anderen om te weten mochten ze dit probleem tegen komen."

Dat duidt er toch echt wel op dat je naar de methode van formatteren vroeg, niet hoe die in eerste instantie geformatteerd was. Dat is pas het kleine gedeelte wat niet dikgedrukt is :*)
Waarom vraag je het, als je het toch wel snapt? 8)7
Gezien de moeite en inhoud van de posts was de sd kaart niet handmatig geformatteerd.. :o

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 18-02-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:33
Op me werk zover gekregen dat ipv toestel v/d zaak een eigen toestel mag uitzoeken en vergoeding ervoor krijg. Had nu een sony experia pro (met openschuif keyboard). En vooral gek van custom roms.

Na wat zoeken erg gecharmeerd van de inew v3 alleen lijkt de batterij wat klein.
Na verder zoeken kwam ik de JiaYu G3T tegen.

Voornaamste eisen zijn dus wifi/3g/ong 5" en custom roms

Iemand ervaring met deze foons en waarom zou ik niet voor de G3T gaan (of evt een ander in deze prijsklasse en vrij rechthoekig model)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
slommer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:47:
Op me werk zover gekregen dat ipv toestel v/d zaak een eigen toestel mag uitzoeken en vergoeding ervoor krijg. Had nu een sony experia pro (met openschuif keyboard). En vooral gek van custom roms.

Na wat zoeken erg gecharmeerd van de inew v3 alleen lijkt de batterij wat klein.
Na verder zoeken kwam ik de JiaYu G3T tegen.

Voornaamste eisen zijn dus wifi/3g/ong 5" en custom roms

Iemand ervaring met deze foons en waarom zou ik niet voor de G3T gaan (of evt een ander in deze prijsklasse en vrij rechthoekig model)?
Jiayu G3T heeft een oude SOC, slechte bouwkwaliteit (zie ook het topic), slechte GPS en is zwaar en lelijk :+. Ik zou toch echt wat beters\nieuwer kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Ik dacht dat de Jiayu G3T een van de betere was met MTK6589T :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Mother_lepard schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:00:
[...]

Klopt helaas, wel bij geekbuying. (had ik er niet bijgezegd...) Voor het geval je je geld terug krijgt en je ergens anders een telefoon kunt bestellen.
Ik heb een verzoek bij ze neergelegd de Umi S1 om te zetten naar de Iocean X7 HD. Zal wel weer een dag of wat overheen gaan vrees ik. En dan nog een paar weken voordat hij hier is. Blijft leuk dat kopen in China, maar dat het zo lang duurt blijft ook jammer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Is ook geen wonder, zo'n schrale dekking kost ook niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:31:
Ik dacht dat de Jiayu G3T een van de betere was met MTK6589T :?
Dat dacht ik ook ja. Ga vanavond weer ff zoeken maar of gewoon voor de inew v3 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
slommer schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:18:
[...]

Dat dacht ik ook ja. Ga vanavond weer ff zoeken maar of gewoon voor de inew v3 gaan.
De mtk 6589T is helemaal niet slecht, 17% hogere clock snelheid dan de mtk 6582 en de gpu levert verwaarloosbaar slechtere prestaties dan de mtk 6582 (5%).

Gemiddeld dus iets beter dan de MediaTek 6582. Of hij de iNew V3 neemt door zijn pluspunten of de Jiayu G3T door zijn accu, moet hij volledig zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet de G4(T)?
Mooier design, groter scherm en toch een kleinere telefoon.
Met 3000mah batterij optie toch een beter alternatief dancde G3T lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Is de Lenovo P780 anders niet een optie? Je moet wellicht wel een klein beetje klooien maar ze hebben het wel goed voor elkaar.
- GPS is uitstekend
- Accu is fenomenaal
- Prima scherm

Over smaak valt te twisten, ik vind hem niet zo mooi. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 13:22
Mother_lepard schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Daar gaan we weer.... Probleem is nagenoeg altijd de antenne en/of software en niet de chipset. Zal dus per toestel sterk verschillen. ;)
Bij de THL T200 is de GPS goed, met stock android 4.2.2. TTFF is zo'n 4 sec, werkt ook weer met EPO.

Ik denk dat het bij de MTK6589 toch echt een hardware issue was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
de Jiayu G4 en de lenova P780 zijn idd ook erg mooie. Iets duurder als geplanned maar zien er qua specs wel weer beter uit idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Willian40 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:38:
[...]

Wat ik kan opmaken uit de twitter stream heeft MT Android 4.4 al in Q4 vrijgegeven naar de telefoon fabrikanten. Die zijn waarschijnlijk nog druk bezig met hun (gesloten) drivers om de ROM werkend te krijgen en/of testen. Verwacht wel binnen een maand dat ze iets releasen. Hangt ook sterk af van de fabrikant.

Heb zelf een THL T200, kende het merk hiervoor niet. Dus nu maar hopen dat ze een beetje goede support leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Vaevictis_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:32:
[...]

Wat ik kan opmaken uit de twitter stream heeft MT Android 4.4 al in Q4 vrijgegeven naar de telefoon fabrikanten. Die zijn waarschijnlijk nog druk bezig met hun (gesloten) drivers om de ROM werkend te krijgen en/of testen. Verwacht wel binnen een maand dat ze iets releasen. Hangt ook sterk af van de fabrikant.

Heb zelf een THL T200, kende het merk hiervoor niet. Dus nu maar hopen dat ze een beetje goede support leveren.
Hoe werkt de THL T200 in combinatie met je batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
zeg_ik_niet schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Hoe werkt de THL T200 in combinatie met je batterij?
Heb wel wat maatregelen getroffen, zoals JuiceDefender en Lux Dash. Haal nu zo'n 1,5 dag met 40 min. navigeren per dag en regelmatig gebruik overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Vaevictis_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:37:
[...]

Bij de THL T200 is de GPS goed, met stock android 4.2.2. TTFF is zo'n 4 sec, werkt ook weer met EPO.

Ik denk dat het bij de MTK6589 toch echt een hardware issue was.
Antenne is toch hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, en dat staat dan ook verder los van de mt6589...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:06:
Waarom niet de G4(T)?
Mooier design, groter scherm en toch een kleinere telefoon.
Met 3000 mAh batterij optie toch een beter alternatief dan de G3T lijkt me.
Die is volgens mij een stuk duurder dan de iNew v3 en de Jiayu G3T waar hij het over heeft! Wellicht wel goedkoop bij een happy hour van pandawill.com, maar de standaard prijzen liggen hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Vaevictis_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:40:
[...]

Heb wel wat maatregelen getroffen, zoals JuiceDefender en Lux Dash. Haal nu zo'n 1,5 dag met 40 min. navigeren per dag en regelmatig gebruik overdag.
Oké thanks!
Ga ga ik ook maar even gebruiken :)
Willian40 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:09:
[...]

Die is volgens mij een stuk duurder dan de iNew v3 en de Jiayu G3T waar hij het over heeft! Wellicht wel goedkoop bij een happy hour van pandawill.com, maar de standaard prijzen liggen hoger.
kun je geen taobao agent gebruiken?

[ Voor 35% gewijzigd door zeg_ik_niet op 19-02-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik durf toch het risico van een Tabao Agent niet te nemen, het klinkt wel mooi. Een Jiayu G4 voor 123 euro (+5% van de Tabao Agent), of een xiaomi Mi3 voor 253 euro :9~
Maar je bent van een Chinees talige site afhankelijk en ook van een Tabao agent.
Dat gaat dus nog iets verder dan Alibaba/Aliexpress, misschien omdat er ook weinig op dit forum nog een stap goedkoper durven, wellicht ga ik het ooit nog eens proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Willian40 op 19-02-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dit zal nog wel een pre-sale prijs zijn denk ik? anders is het instant buy XD
http://www.1949deal.com/c...ogs-screen-otg-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Willian40 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:02:
[...]

Ik durf toch het risico van een Tabao Agent niet te nemen, het klinkt wel mooi. Een Jiayu G4 voor 123 euro (+5% van de Tabao Agent), of een xiaomi Mi3 voor 253 euro :9~
Maar je bent van een Chinees talige site afhankelijk en ook van een Tabao agent.
Dat gaat dus nog iets verder dan Alibaba/Aliexpress, misschien omdat er ook weinig op dit forum nog een stap goedkoper durven, wellicht ga ik het ooit nog eens proberen.
tabao is idd chinees en zou dat niet proberen, met aliexpress heb ik wel erg goede ervaringen, heb er al meer dan 60 aankopen gedaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
hier nog een mooi telefoontje voor de mensies die een klein scherm willen maar wel een quad core! http://www.1949deal.com/j...ips-screen-otg-black.html

[ Voor 199% gewijzigd door krissie100 op 19-02-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
krissie100 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:08:
hier nog een mooi telefoontje voor de mensies die een klein scherm willen maar wel een quad core! http://www.1949deal.com/j...ips-screen-otg-black.html
Is inderdaad wel een mooie telefoon voor de prijs. Een cubot gt 99 concurrent met Gorilla Glass II Ik snap alleen de naam niet G2F dat is lager dan de (originele) G3 die slomer is. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Willian40 op 19-02-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Willian40 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Is inderdaad wel een mooie telefoon voor de prijs. Een cubot gt 99 concurrent met Gorilla Glass II Ik snap alleen de naam niet G2F dat is lager dan de (originele) G3 die slomer is. :/
ik denk gebaseerd op de grootte van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willian40 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Opvolger van de 4 inch grote G2 :P
Wel de TD-SCMA versie dit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
krissie100 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:06:
dit zal nog wel een pre-sale prijs zijn denk ik? anders is het instant buy XD
http://www.1949deal.com/c...ogs-screen-otg-black.html
mooi ding :)
Batterij kan nét! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:20:
[...]

tja... me vader gebruikt toch geen 3g xD, en me vader zeikt altijd over: ik wil een kleine snelle telefoon maar die is er niet! en nu dus wel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Klinkt bijna als bestellen. Staat ook al bij aliexpress
http://www.aliexpress.com...martphone/1660696506.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:20:
[...]

WDCMA versie kan ik alleen als presale vinden (bijv http://www.1949deal.com/j...s-2-screen-otg-black.html)

Oh nee, ietsje duurder, maar hier lijkt de WDCMA versie in stock..

[ Voor 13% gewijzigd door bloasfist op 19-02-2014 20:05 ]

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloasfist schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:03:
[...]

WDCMA versie kan ik alleen als presale vinden (bijv http://www.1949deal.com/j...s-2-screen-otg-black.html)

Oh nee, ietsje duurder, maar hier lijkt de WDCMA versie in stock..
Site wordt blijkbaar gerund door Fastcardtech, en dan weet je het wel met 'in stock'.. Mooi niet dus :+
Pagina: 1 ... 117 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.