Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Willian40 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Is inderdaad wel een mooie telefoon voor de prijs. Een cubot gt 99 concurrent met Gorilla Glass II Ik snap alleen de naam niet G2F dat is lager dan de (originele) G3 die slomer is. :/
Er komt ook nog een 4.7 inch Jiayu G4C aan... Veel modelletjes brengen ze uit bij Jiayu: G2, G2F, G3, G3S G4 (basic/advanced), G4T (basic/advanced), G5 (basic/advanced)) en dan vergeet ik nog wat varianten met schermen >4.7 inch.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39
Wel interessante specs.
1,5Ghz MT6582 CPU, deze variant heb ik nog niet gezien.
Ook leuk is natuurlijk 4,7" met 720p scherm en een 3000mAh accu.

En de verwachte prijs, rond de $130 :).

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 19-02-2014 21:22 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ze moeten wel als Jiayu mee wil kunnen komen met Huawei en hun 3C en Elephone Mini E7 o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:46
Willian40 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:15:
[...]

Is inderdaad wel een mooie telefoon voor de prijs. Een cubot gt 99 concurrent met Gorilla Glass II Ik snap alleen de naam niet G2F dat is lager dan de (originele) G3 die slomer is. :/
De G2 stamt al van een paar jaar terug, en heeft al eerder een update gehad. Het begon ooit als de Jiayu G2 met dualcore MTK6577 (1,0 Ghz), vorig jaar kwam een update in de vorm van de G2S met een MTK6577T (1,2Ghz) en nu dus een zuinige quadcore, nog steeds met een 2200mAh accu.
De combinatie van zuinige SoC, compact scherm en redelijk grote accu kan wel eens zorgen voor een lekker lange accuduur.

Ik ga er van uit dat er genoeg liefhebbers zijn voor dit formaat telefoon met een redelijk vlotte SoC. Ik heb niet het idee dat er in die hoek veel concurrentie is, dus dat is makkelijk centjes harken voor Jiayu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:20:
Wel interessante specs.
1,5Ghz MT6582 CPU, deze variant heb ik nog niet gezien.
Ook leuk is natuurlijk 4,7" met 720p scherm en een 3000mAh accu.

En de verwachte prijs, rond de $130 :).
Is de Jiayu wel degelijk? Zoek een vervanger voor een galaxy S2 met ongeveer dezelfde grootte.

Fijna accu. Erg fijn als die 2 dagen mee ging ipv 2 uur. :) .
Wanneer komt die eens? :+ .
Oh geen datum zie ik. Een maandje denk ik?

Wat zijn de alternatieven voor >720P; 4,3'-5'; grote accu voor een dag (extreem veel bellen 2-5 u per dag).

[ Voor 13% gewijzigd door alaintje op 19-02-2014 22:47 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euh, Jiayu is wel degelijk.
Alleen hebben ze het niet zo nauw met het snel lanceren van toestellen, dus reken er maar niet op dat die snel op voorraad is. Dat is de eerder aangekondigde en hierboven genoemde G2F ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Nu online
Oh shit en ik nog uit gaan van een maand xd. Had mijn post ge-edit.
Het is een beetje stom om dan de 'oude' versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alaintje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:49:
Oh shit en ik nog uit gaan van een maand xd. Had mijn post ge-edit.
Het is een beetje stom om dan de 'oude' versie te kopen.
De G4C is niet oud hoor, die is juist nieuw en moet nog komen, dat duurt juist lang ;)

Wat is je budget en wat zijn je specifieke eisen?
Als het budget rond de 250 is, en dual sim geen vereiste kun je ook de Xiaomi mi2A overwegen.
Is dat te duur of is dual sim vereist, dan is de Xiaomi Hongmi ook een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:55:
[...]

De G4C is niet oud hoor, die is juist nieuw en moet nog komen, dat duurt juist lang ;)

Als het budget rond de 250 is, en dual sim geen vereiste kun je ook de Xiaomi mi2A overwegen.
Is dat te duur of is dual sim vereist, dan is de Xiaomi Hongmi ook een goede optie.
idd heb zelf enkele dagen met miui gedraaid op mijn Lenovo S750, en miui heeft een perfect voorkeurs sim systeem, onthoud met welke sim je meestal naar een bepaald persoon belt etc. op enkele bugs na (omdat hij geport was, vind ik miui echt een perfecte "any day custom rom"
Ook gps enzo was sneller qua satteliet bepaling dan de orginele lenovo rom.

Hongmi lijkt me daar alleen al voor een ideale keuze, moest hij wat sterker voorzien zijn (stevige rand etc,) had ik deze gekocht ipv mijn S750.

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Shit ik had een Jiayu G3T besteld, krijg ik 5(!) dagen later bericht dat die telefoon uit productie is en niet meer op voorraad. Nu komen ze aan zetten met een of ander Huawei toestel van 5 inch wat lelijk is en veel te groot :( (Ik had de Jiayu G3T besteld vanwege grootte t.o.v. het schermoppervlak, ik vind 4,5 inch al het maximum) Natuurlijk had ik er al een hoesje bij besteld op een andere site en dat is al onderweg 8)7

Nu hopen op een refund en een winkel die de G3T nog wel op voorraad heeft...
Je vindt 4.5 inch te groot en koopt dan de G3T?
Die is weliswaar 'lomp groot' te noemen, want de G4 met 4.7 inch is in totale afmetingen zelfs kleiner...

• alaintje
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:55:
[...]

Ik bedoelde dan de g4 en niet de g4c.

Ik zoek een telefoon voor mijn vader een cadeau.. Hij gebruikt zijn telefoon nogal veel en de accu van zijn S2 is razendsnel leeg. 250€ vind ik een beetje veel want hij hoeft gren quadcore of 1080P scherm etc. Ik vind die telefoon btw voor 200€ klopt dat?
Als die maar wat steviger is (als de iocean x7 bv haha). Het moet gewoon een vervanger zijn voor zijn oude galaxy S2. Alhoewel ik nu eigenlijk betwijfel of dat uberhaupt wel mogelijk is.
Ik bedoel een telefoon van 200€ biedt volgens mij nauwelijks meerwaarde t.o.v de S2?

[ Voor 11% gewijzigd door alaintje op 20-02-2014 00:25 ]

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:46
jawel hoor, dat is echt wel een stap vooruit, en goedkoper dan een s2 ook nog. (Wel net iets meer dan een nieuwe accu voor die s2).

$199 met kleine accu), of een tientje meer voor de uitvoering met grote accu (@pandawill, er zijn nog genoeg andere adressen. Dat is met gratis verzending, en zonder BTW.

Zie ook [JiaYu G4] Ervaringen en Discussie

[ Voor 6% gewijzigd door guapper op 20-02-2014 00:34 ]

• alaintje
  • Nu online
Ik zie dat de hongmi nog een stukje goedkoper is. Maar de mi2A heeft een betere processor. Maarja met wordfeud heb je die niet nodig... Dus dat hoeft dan ook niet.
Morgen maar eens mijn paypal opwaarderen :+ .

(Nieuwe accu maakte niet heel veel uit(misschien slechte nieuwe accu?) hij belt gewoon enorm veel ...)

[ Voor 20% gewijzigd door alaintje op 20-02-2014 00:44 ]

• Neophyte808
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:06:
Je vindt 4.5 inch te groot en koopt dan de G3T?
Die is weliswaar 'lomp groot' te noemen, want de G4 met 4.7 inch is in totale afmetingen zelfs kleiner...
Ik heb de dimensions eens uitgetekend en 135mm in de lengte is idd iets groter dan ik me had voorgesteld ;)

• humptydumpty
  • Laatst online: 28-04 22:14
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:44:
Ik ben op zoek naar een eenvoudige, maar goede, smartphone met een ca. 5 inch scherm en dual sim, minimaal 5mp pixel camera, quad-core, 1Gram, etc.
Na lang zoeken en vergelijken, heb ik er twee gevonden die in ieder geval aan mijn eisen voldoen.

Mijn vraag is dan ook : heeft er iemand ervaring met de "Jiake JK11" , of de "Elephone P7 mini" ?
Ik vind ze alle twee leuk en bijna gelijkwaardig.
Ik zou toch voor de elephone P7 mini gaan omdat daar al playstore op staat.
De goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden is $112,- incl. verzenden.
Ben benieuwd of de otg (usb-host) werkt en wat jij hebt gekozen.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:45
Die Jiayu G2F is wel interessant!
De plaatjes lijken identiek aan de Jiayu G2s die ik zelf eerder gehad heb, prachtig toestel! Toen al ruim snel genoeg voor mij! Later aan een vriendin gegeven die van een Galaxy S kwam, die was helemaal onder de indruk (het is maar wat je gewend bent).
Vooral het feit dat hij zo compact is blijf ik interessant vinden, maar de Jiayu G4C is ook een relatief compact toestel en dus interessant. In ieder geval beter dan die stortvloed aan 140mm+ lange 5inch toestellen, wat voor mij echt te groot is (en met z'n scherm grootte ook onnodig groot is).

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een telefoon die mijn huidige gsm en mijn ipad1 gaat vervangen, geen zin meer om met 2 apparaten te slepen
Ik heb de gsm in mijn tas, dus wil een groot formaat rond de 6".
Gebruik: navigatie, fototoestel, e books, mail en internet... de gps moet goed zijn, maar ik moet er ook goed boeken op kunnen lezen. Ik game niet echt. wel wordfeud etc..

dat alles natuurlijk voor zo laag mogelijke prijs )

ik heb tot nu toe gekeken naar:
Zopo p990plus
Huawei mate
UMI cross
Jiake V8

Graag jullie menigen, advies en natuurlijk graag commentaar van mensen die 1 van deze toestellen zelf hebben..

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:40:
Ik ben op zoek naar een telefoon die mijn huidige gsm en mijn ipad1 gaat vervangen, geen zin meer om met 2 apparaten te slepen
Ik heb de gsm in mijn tas, dus wil een groot formaat rond de 6".
Gebruik: navigatie, fototoestel, e books, mail en internet... de gps moet goed zijn, maar ik moet er ook goed boeken op kunnen lezen. Ik game niet echt. wel wordfeud etc..

dat alles natuurlijk voor zo laag mogelijke prijs )

ik heb tot nu toe gekeken naar:
Zopo p990plus
Huawei mate
UMI cross
Jiake V8

Graag jullie menigen, advies en natuurlijk graag commentaar van mensen die 1 van deze toestellen zelf hebben..
Ik heb zelf de jiake v8 en ik ben er ontzettend tevreden over! Voor iedereen die een 6"-er zoekt zou Ik hem aanraden.

Met de andere smartphones heb ik geen ervaring. De gps-kwaliteit is goed, tot nu toe heeft die mij bij het navigeren niet in de steek gelaten. Zelf vindt Ik het een ideaal formaat dus Ik kan dit formaat aanbevelen.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
alaintje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:22:
[...]

Ik bedoelde dan de g4 en niet de g4c.

Ik zoek een telefoon voor mijn vader een cadeau.. Hij gebruikt zijn telefoon nogal veel en de accu van zijn S2 is razendsnel leeg. 250€ vind ik een beetje veel want hij hoeft gren quadcore of 1080P scherm etc. Ik vind die telefoon btw voor 200€ klopt dat?
Als die maar wat steviger is (als de iocean x7 bv haha). Het moet gewoon een vervanger zijn voor zijn oude galaxy S2. Alhoewel ik nu eigenlijk betwijfel of dat uberhaupt wel mogelijk is.
Ik bedoel een telefoon van 200€ biedt volgens mij nauwelijks meerwaarde t.o.v de S2?
Ik waag het maar weer eens te roepen. Als je alleen veel belt en wordfeud speelt, zou ik kijken naar een dual core telefoon met grote(re) batterij. De mtk6572w soc is erg zuinig. Dan ben je met 100 dollar wel klaar. Als de camera nodig is, niet een 2MP nemen, maar beter.

However.. als je richting Samsung-kwaliteit wil, zul je toch in het hogere prijssegment moeten kijken. De goedkopere telefoons hebben geen Gorilla glass etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-02-2014 19:27 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Willian40 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:02:
[...]

Ik heb zelf de jiake v8 en ik ben er ontzettend tevreden over! Voor iedereen die een 6"-er zoekt zou Ik hem aanraden.

Met de andere smartphones heb ik geen ervaring. De gps-kwaliteit is goed, tot nu toe heeft die mij bij het navigeren niet in de steek gelaten. Zelf vindt Ik het een ideaal formaat dus Ik kan dit formaat aanbevelen.
Hoe is het met de scherm resolutie? Ik wil er ook boeken op kunnen lezen, zijn de letters dan mooi scherp?

• alaintje
  • Nu online
Hyp Hyper schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:16:
[...]

Ik waag het maar weer eens te roepen. Als je alleen veel belt en wordfeud speelt, zou ik kijken naar een dual core telefoon met grote(re) batterij. De mtk6572w soc is erg zuinig. Dan ben je met 100 dollar wel klaar. Als de camera nodig is, niet een 2MP nemen, maar beter.

However.. als je richting Samsung-kwaliteit wil, zul je toch in het hogere prijssegment moeten kijken. De goedkopere telefoons hebben geen Gorilla glass etc.
Naja... Het is een beetje jammer dat de G4 niet zo'n goede betrouwbaarheid heeft. Ik heb wel enige ervaring met sleutelen aan telefoons (hardwarematig vooral). Dus zo'n probleem is het niet, maar het is gewoon niet fijn als iemand 24/7 bereikbaar moet zijn (naja zo dringend is het nou ook weer niet). En dan heeft die altijd nog wel reservetelefoons.

Wat wel bij de G4 en de mi2A is dat de telefoon volgens mij solider aan voelt.

Weet iemand trouwens of die 3000mAh accu met een anders hoesje/achterkant moet? OF heeft die dezelfde dikte?

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:28:
[...]

Hoe is het met de scherm resolutie? Ik wil er ook boeken op kunnen lezen, zijn de letters dan mooi scherp?
Ik denk dat als je er boeken op wilt lezen een full HD schermpje de beste keus is.

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:21
poema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:41:
[...]

Ik denk dat als je er boeken op wilt lezen een full HD schermpje de beste keus is.
Boeken lezen = e-reader
poema schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:41:
[...]

Zo'n e-ink scherm is nog fijner, maar die vind je niet in telefoons :+
Een e-reader of tablet is in mijn ogen meer geschikt voor het lezen van ebooks.
Maar zoals jij al zegt is een zo hoog mogelijke resolutie wel gewenst, wil je het alsnog op een telefoon doen.

Verwijderd

Ik wil juist af van meerdere dingen meeslepen. . Ik lees nu mijn boeken op de ipad1 enook af en toe op mn galaxy s2.. Maar vind t scherm te klein..

• poema
Als je van plan bent om een screen-protector te gebruiken kan je ook eens kijken voor een matte protector om het lezen te optimaliseren

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
@JohnD1 en @puntje013, werkt bij jullie de notification led op de Tronsmart TS7?

[ Voor 14% gewijzigd door repeat123 op 20-02-2014 21:57 ]

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:03
dutchgio schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:57:
[...]

Zo'n e-ink scherm is nog fijner, maar die vind je niet in telefoons :+ .....
Jawel er zijn wel enkele smartphones met een E ink scherm, maar die zijn behoorlijk prijzig.

oa de YotaPhone, Onyx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hmm, die Umi X1 Pro is best leuk om te overwegen voor $114,59 ofwel €83,50 voor 4,7 inch 720p MTK6582 en 2000mAh accu + Nexus 5 look. Of toch de Elephone P7 mini met $112,99/€82,36 voor 5 inch qHD MTK6582 en 2500mAh accu. Blijft alleen zonde van qHD, al is 2500mAh wel fijn met 5 inch. Punt is wel: die Elephone is tenminste beschikbaar, wat Andy dus zegt over de Umi X1 pro klopt niet, die is niet beschikbaar voor als nog en dan enkel straks in bulk.

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 21-02-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:28:
[...]

De letters zijn goed leesbaar, de kwaliteit is niet ebook-kwaliteit ;) maar wel goed. Zet de helderheid niet al te hoog, rond de 10-50% en ebooks zijn prima leesbaar. Ik heb het niet vergeleken met een 1920x1200/1920x1080 scherm, maar als je, je Galaxy s2 te klein vindt, is dit een prima vervanger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Willian40 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:02:
[...]

Als ik hier op mag inspringen, de ThL T200 heeft ook een 6" scherm, maar heeft 32GB en een Full-HD (1920x1080) scherm. Kun je misschien ook eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:21
Joosie200 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:28:
Hmm, die Umi X1 Pro is best leuk om te overwegen voor $114,59 ofwel €83,50 voor 4,7 inch 720p MTK6582 en 2000mAh accu + Nexus 5 look.
Ik mis even de Nexus 5 look. :? Of bedoel je dat mozaik effect op de achterkant (zoals bij de Nexus 4)??

[ Voor 7% gewijzigd door Mother_lepard op 21-02-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mother_lepard schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:35:
[...]

Ik mis even de Nexus 5 look. :? Of bedoel je dat mozaik effect op de achterkant (zoals bij de Nexus 4)??
Typo ja, ik doelde inderdaad op het mozaïek idee van de achterkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Mastermind schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:14:
[...]

Als ik hier op mag inspringen, de ThL T200 heeft ook een 6" scherm, maar heeft 32GB en een Full-HD (1920x1080) scherm. Kun je misschien ook eens naar kijken.
De jiake v8 heeft ook ondersteuning voor microSD, zelf heb Ik een 32 GB sdkaart van €15. 48 GB lijkt me wel genoeg!

Maar Ik vraag me af of je meer dan $70 extra wil betalen voor een FHD scherm. In praktijk merk je het verschil alleen, een beetje bij tekst die iets minder scherp kan zijn.

Persoonlijk vindt Ik ook de tekst goed genoeg, Ik pijnig mijn ogen niet als ik lange stukken tekst, ebooks of topics lees.

[ Voor 9% gewijzigd door Willian40 op 21-02-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Bij het lezen van e-books op een telefoon of tablet kun je eventueel het scherm op 'inverted' zetten, dus witte letters op een zwarte achtergrond. Dat is een stuk rustiger voor de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:28:
Hmm, die Umi X1 Pro is best leuk om te overwegen voor $114,59 ofwel €83,50 voor 4,7 inch 720p MTK6582 en 2000mAh accu + Nexus 5 look. Of toch de Elephone P7 mini met $112,99/€82,36 voor 5 inch qHD MTK6582 en 2500mAh accu. Blijft alleen zonde van qHD, al is 2500mAh wel fijn met 5 inch. Punt is wel: die Elephone is tenminste beschikbaar, wat Andy dus zegt over de Umi X1 pro klopt niet, die is niet beschikbaar voor als nog en dan enkel straks in bulk.
Elephone P7 mini heb ik laast voor iemand besteld en even in handen gehad. Gewoon prima toestel, resolutie is niet ideaal voor iemand met goede ogen. Aan de andere kant, scherm is verder prima en browsen gaat ook perfect. Voor een wat ouder iemand dus ideaal :) verder zijn de linkjes e.d. ook wat groter dus zit je er niet zo snel naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Laatst online: 11-08 18:53
repeat123 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:57:
@JohnD1 en @puntje013, werkt bij jullie de notification led op de Tronsmart TS7?
Blijkbaar niet want ik heb nog geen notificatie led gezien, ik wist niet eens dat er een op zou zitten.
Ik kan er in de settings ook nergens iets over vinden trouwens.

Op geekbuying waar ik hem vandaan heb kan ik ook niet vinden dat er 1 op zou zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door puntje013 op 21-02-2014 17:51 . Reden: Stukje over geekbuying toegevoegd en typo ]

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Eergisteren in mijn W450 gesneuveld, een tegelvloer was iets te veel van het goede. Hij doet het nog wel, maar het scherm zit vol barsten en doet het niet meer helemaal.
Ter vervanging wil ik een telefoon die ongeveer even groot is, maar net even beter.
Mijn selectie is intussen beperkt tot een Jiayu G4T en een Tronsmart TS7. Beiden 4.7 scherm en toch een aangenaam formaat.
Wel/geen Gorilla glass
6589T vs 6582
3000 vs 2200Mah
en een verschil van zo'n $50
Wat is wijsheid?

[ Voor 9% gewijzigd door ovaal op 21-02-2014 22:15 . Reden: aanvullende vergelijking + typo ]

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Voor de eerste keer inklaringskosten betalen voor mijn elephone p8 :(
Iemand enig idee of ik een 2 maanden ouwe paypal afschrift kan laten zien die een waarde had van $160? :')
Anders moet ik 236$ opgeven en da's toch wat meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:46:
Voor de eerste keer inklaringskosten betalen voor mijn elephone p8?
Iemand enig idee of ik een 2 maanden ouwe paypal afschrift kan laten zien die een waarde had van $160? :')
Anders moet ik 236$ opgeven en da's toch wat meer :'(
Ik had niks mee gestuurd, heb ook gewoon een bedrag ingevuld. Mijn pakketje is nooit opengemaakt.
Had ook gift aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
DoeEensGek schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:50:
[...]

Ik had niks mee gestuurd, heb ook gewoon een bedrag ingevuld. Mijn pakketje is nooit opengemaakt.
Had ook gift aangevinkt.
Er is dan toch een mogelijkheid dat ze de boel door de shredder halen of retour afzender doen?
Of ze nemen het zelf mee naar huis.
Heb ook gift ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:52:
[...]

Er is dan toch een mogelijkheid dat ze de boel door de shredder halen of retour afzender doen?
Of ze nemen het zelf mee naar huis.
Heb ook gift ingevuld.
Je moet m wel goed aandrukken wil je een telefoon door de shredder krijgen :o
Retour zenden kost ze alleen maar geld, daar doen ze niet aan.
Zelf mee naar huis nemen lijkt me ook niet, tenzij je invult dat hun het als gift mogen ontvangen :+

Als je een andere factuur opgeeft ben je verkeerd bezig. Maar dat heb je zelf ook wel door neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 22:02:
[...]

Je moet m wel goed aandrukken wil je een telefoon door de shredder krijgen :o
Retour zenden kost ze alleen maar geld, daar doen ze niet aan.
Zelf mee naar huis nemen lijkt me ook niet, tenzij je invult dat hun het als gift mogen ontvangen :+

Als je een andere factuur opgeeft ben je verkeerd bezig. Maar dat heb je zelf ook wel door neem ik aan...
Ja, maakt allemaal niet meer uit.
De AIVD heeft al meegelezen merk ik, ik stuur wel de officiële factuur op ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi 64GB wcdma is gereleased en in stock bij Ibuygou (Pre-orders krijgen hem natuurlijk eerst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het merk star?
had deze niet meegenomen in mijn vergelijkig, maar is wel erg goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:11:
Heb op dit moment een Star S5. Opzich prima kwaliteit, snel en mooie camera. Alleen stoor ik me groen en geel aan de input/type lag.... Dit had ik ook met mijn vorige telefoon ( Ook een star ) De B92M

Kan ook zijn dat ik te veel eisend ben, maar op een andere china phone "merkloos S3 cloontje" daar heb ik de lag totaal niet. Ik neem zelf dus geen star meer.

PS: Andere roms, keyboards lijkt altijd maar tijdelijk te helpen. Het beste helpt nog om in de develop instellingen Hw-Overlays uit te zetten. :F

[ Voor 10% gewijzigd door Marsjee op 22-02-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Mijn vrouw heeft een Star/Ulefone U9501 van Focalprice.
Zeer goed toestel. Alleen laadt de telefoon niet altijd even goed op.
Kan ook aan de aansluiting liggen.
GPS werkt uitstekend, en WIFI ook geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Heb een Star L6. Prima toestelletje. 4,7" qHD scherm en lekker plat.
Voor jou niet interessant, want dual core, maar het merk zelf lijkt me wel okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

ovaal schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:35:
Eergisteren in mijn W450 gesneuveld, een tegelvloer was iets te veel van het goede. Hij doet het nog wel, maar het scherm zit vol barsten en doet het niet meer helemaal.
Ter vervanging wil ik een telefoon die ongeveer even groot is, maar net even beter.
Mijn selectie is intussen beperkt tot een Jiayu G4T en een Tronsmart TS7. Beiden 4.7 scherm en toch een aangenaam formaat.
Wel/geen Gorilla glass
6589T vs 6582
3000 vs 2200Mah
en een verschil van zo'n $50
Wat is wijsheid?
Is er niemand die beide toestellen naast elkaar heeft gehad? Ik kom er echt niet uit. Komt de G2F er ook nog eens aan...... Daar wil alleen niet op wachten :)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ovaal schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:33:
[...]

Is er niemand die beide toestellen naast elkaar heeft gehad? Ik kom er echt niet uit. Komt de G2F er ook nog eens aan...... Daar wil alleen niet op wachten :)
Alleen voor de batterij al zou ik voir de G4T gaan.
Qua performance is het wel ongeveer gelijk.
En dan heb je nog het uiterlijk...
Als je budget het toe staat lijkt de G4T de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ovaal schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:33:
[...]

als het budget het toestaat sowieso voor de jiayu gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 16:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
puntje013 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:55:
[...]

Blijkbaar niet want ik heb nog geen notificatie led gezien, ik wist niet eens dat er een op zou zitten.
Ik kan er in de settings ook nergens iets over vinden trouwens.

Op geekbuying waar ik hem vandaan heb kan ik ook niet vinden dat er 1 op zou zitten.
Thanks, zit er geen op dan idd!

Ik zal nog even de pluspunten en minpunten op een rijtje zetten van dit toestel (Tronsmart TS7):
+ goede accuduur
+ snel
+ goedkoop
+ gps en wifi werken goed
- geen notification led
- slechte grafische prestaties (youtube op HD loopt niet vloeiend)
- matige geluidsprestaties met koptelefoonuitgang

[ Voor 26% gewijzigd door repeat123 op 22-02-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ivo001 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:11:
[...]

512mb RAM is echt ondermaats.
ik heb nu ook een 512mb toestelletje, en die loopt voor mij echt meer dan vloeiend genoeg, en dat is dan ook nog eens een dual core, maar idd als ik een nieuwe koop koop ik liever minimaal 1gb, maar voor die prijs van 61 euro _/-\o_ is het wel een topdingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
repeat123 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:54:
[...]

Thanks, zit er geen op dan idd!

Ik zal nog even de pluspunten en minpunten op een rijtje zetten van dit toestel (Tronsmart TS7):
+ goede accuduur
+ snel
+ goedkoop
+ gps en wifi werken goed
- geen notification led
- slechte grafische prestaties (youtube op HD loopt niet vloeiend)
- matige geluidsprestaties met koptelefoonuitgang
Ik begon er zelf aan te twijfelen nadat je er om vroeg dus heb vanmiddag Light Flow erop gezet om te kijken wat die deed maar idd geen led.

Heb nog wel een ander probleem gevonden, mijn vrouw had hem gisteravond aan de lader hangen tijdens het gebruik en toen ging het scherm vanzelf swipen.
Het was niet de meegeleverde lader maar eentje van haar oude telefoon. Vanmiddag met de originele lader getest en toen deed hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ook maar gaan kijken naar de thl t 200 . Heeft wel alles wat ik nodig lijk te hebben , fhd voor de boeken, 6592 de navigatie en een groot scherm. Op zoek naar waar ie het goedkoopste is kom ik dit tegen:

This phone will only work with GSM+WCDMA network
Tsja en daar weet ik dan weer niks van....
Kan ik deze wel gewoon gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:55:
Toch ook maar gaan kijken naar de thl t 200 . Heeft wel alles wat ik nodig lijk te hebben , fhd voor de boeken, 6592 de navigatie en een groot scherm. Op zoek naar waar ie het goedkoopste is kom ik dit tegen:

Ja, is gewoon te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:53

Garyu

WW

WCDMA is wat in Europa als 3G / HSDPA / HSUPA door het leven gaat.
TD-SCDMA is de Chinese versie daarvan, die -niet- in Europa werkt.

GSM+WCDMA is dus prima

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
puntje013 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:52:
[...]

Ik begon er zelf aan te twijfelen nadat je er om vroeg dus heb vanmiddag Light Flow erop gezet om te kijken wat die deed maar idd geen led.

Heb nog wel een ander probleem gevonden, mijn vrouw had hem gisteravond aan de lader hangen tijdens het gebruik en toen ging het scherm vanzelf swipen.
Het was niet de meegeleverde lader maar eentje van haar oude telefoon. Vanmiddag met de originele lader getest en toen deed hij het niet.
Als je eruit bent wat het is en/of een oplossing hebt hoor ik dat graag.
Herkenbaar probleem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:55:

En een Newman K2s? Heeft een wat grotere batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
zeg_ik_niet schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 23:36:
[...]

Als je eruit bent wat het is en/of een oplossing hebt hoor ik dat graag.
Herkenbaar probleem. :(
Heeft hij het bij jou ook alleen met een andere lader? Of ook met de bijgeleverde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
puntje013 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:53:
[...]

Heeft hij het bij jou ook alleen met een andere lader? Of ook met de bijgeleverde?
beide.
Af en toe laadt de telefoon niet eens op met de bijgeleverde kabel :(
Nu heb ik 3 kabels besteld via ebay, gewoon goedkoop, bij één van de drie werkt het laden erg goed.
De andere twee niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
zeg_ik_niet schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:12:
[...]

beide.
Af en toe laadt de telefoon niet eens op met de bijgeleverde kabel :(
Nu heb ik 3 kabels besteld via ebay, gewoon goedkoop, bij één van de drie werkt het laden erg goed.
De andere twee niet. :?
Heel vreemd idd, heb je contact gehad met de leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
puntje013 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:24:
[...]

Heel vreemd idd, heb je contact gehad met de leverancier?
Ja die stuurde een nieuwe kabel.
De kabel werkt de ene keer heel goed en de andere keer (een stuk) minder.
Óf het ligt aan de kabel dat het niet goed contact maakt.
Óf het ligt aan de telefoon, maar met de ene kabel laadt ie goed op, de andere minder (5 á 6 verschillende kabels getest).
Beetje vaag allemaal.

Heb jij nog contact gehad met de leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:53

Garyu

WW

Voor de geinteresseerden, Mediatek heeft wat details over zijn nieuwe MT6595 SOC bekendgemaakt:
http://www.gizbeat.com/31...-and-powervr-series6-gpu/

Wordt een 8-core met 4xA7 en 4xA17 cores volgens het big.little concept. Ben benieuwd naar de performance/watt en daarmee invloed op de batterij.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garyu schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:21:
Voor de geinteresseerden, Mediatek heeft wat details over zijn nieuwe MT6595 SOC bekendgemaakt:
http://www.gizbeat.com/31...-and-powervr-series6-gpu/

Wordt een 8-core met 4xA7 en 4xA17 cores volgens het big.little concept. Ben benieuwd naar de performance/watt en daarmee invloed op de batterij.
11 februari...
Dis niet echt nieuwe info, was voor mij iig al wel bekend ;)
Men is in ieder geval wel druk bezig met het doorvoeren van ontwikkelingen; 4g, 64bit en draadloos opladen zouden ook tot de mogelijkheden moeten behoren van nog te verschijnen Soc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
MT6732 aangekondigd. 64-bit quad core @ 1,5 Ghz en Mali-T670 GPU, met LTE. Daar bovenop nog eens een 'fast charging'-mogelijkheid ontwikkeld door Mediatek zelf ('Pump Express'). Klinkt goed :9~

http://www.gsmarena.com/m...t_with_lte_-news-7898.php

[ Voor 9% gewijzigd door Domokun op 24-02-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Is iemand bekend met de shop uredeal.com?
Of is deze inmiddels overleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 12:00
wat is nou een leuke low budget telefoon met 1gb werkgeheugen?

star 450 .. alleen jammer van de lage resolutie.
wie heeft nog meer tips voor ongeveer rond de 90/100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom kun je dat zelf niet vinden?
O.a. Bij pandawill en antelife kun je vrij gericht filteren op specificaties en prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:45
Aggressor schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:32:
wat is nou een leuke low budget telefoon met 1gb werkgeheugen?

star 450 .. alleen jammer van de lage resolutie.
wie heeft nog meer tips voor ongeveer rond de 90/100 euro
Als je een beetje geduld hebt (een maandje ofzo?) dan is denk ik de Jiayu G2F ook een beetje goed leverbaar en denk ik gelijk ook een stuk beter dan de Star 450.
Het is even afwachten hoeveel de prijs door de resellers omhoog gegooid gaat worden, maar rond de 90€ 100€ lijkt me goed mogelijk. De richtprijs is 80$, wat ongeveer 60€ is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
Pfff... ik zie door de bomen het bos niet meer. In eerste instantie wilde ik gaan voor de Jiayu G5A, vanwege dual sim en prima specs. Maar ja, hij lijkt wel erg veel op iPhone en toen ik de Jiayu S2 voorbij zag komen zette ik mijn zinnen op die. Alleen die 1750 mAh accu en levering in mei (waarschijnlijk) houden me tegen. Verder zoeken dus. De eis voor dual sim heb ik laten schieten. En nu heb ik de volgende drie op het oog:

-ZTE Nubia Z5S - deze heeft de voorkeur, maar die camerapuist op de achterkant vind ik wat lelijk, verder lastig te verkrijgen (ben een Aliexpress noob en Pandawill hoor ik ook vaak mindere dingen over).
-ZTE Nubia Z5S mini - helemaal prima qua grootte en design, maar i.t.t. de 'normale' Z5S wat mindere specs. Verder is het bij deze telefoons maar afwachten hoe de beschikbaarheid van custom roms is en of het allemaal wel goed werkt in NL/Europa.
-Xiaomi Mi3: he-le-maal goed, alleen zo groot. :'(

Keuzes, keuzes, keuzes... Iemand een idee over hoe het met de werking van de ZTE's zit in Europa? En komt er niet toevallig een Mi3 mini uit? :P

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
zeg_ik_niet schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:32:
[...]

Ja die stuurde een nieuwe kabel.
De kabel werkt de ene keer heel goed en de andere keer (een stuk) minder.
Óf het ligt aan de kabel dat het niet goed contact maakt.
Óf het ligt aan de telefoon, maar met de ene kabel laadt ie goed op, de andere minder (5 á 6 verschillende kabels getest).
Beetje vaag allemaal.

Heb jij nog contact gehad met de leverancier?
Nog niet, vanmiddag eens een filmpje maken van het scrollende scherm tijdens het laden en dan FF contact opnemen met geekbuying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
puntje013 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:21:
[...]

Nog niet, vanmiddag eens een filmpje maken van het scrollende scherm tijdens het laden en dan FF contact opnemen met geekbuying.
Nu laadt de telefoon gewoon onregelmatig.
Dat scrollende scherm heb ik geen last meer van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Malfoi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:10:

Keuzes, keuzes, keuzes... Iemand een idee over hoe het met de werking van de ZTE's zit in Europa? En komt er niet toevallig een Mi3 mini uit? :P
M2s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulbenard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-08 16:27
Is er hier iemand met de Cube Talk 5H(A5300).
Het toestel werkt perfect maar heeft veel last van FC's. Reflashen helpt daar wel bij maar komt altijd terug. Is er iemand met genoeg vertand om hier een Cyanogenbuild voor te maken?

mvg, Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Hmja, al gezien. Maar niet in het zwart te krijgen (ben geen fan van witte telefoons) en niet helemaal overtuigd.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Malfoi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:36:
[...]

Hmja, al gezien. Maar niet in het zwart te krijgen (ben geen fan van witte telefoons) en niet helemaal overtuigd.
Het witte gedeelte is simpel te vervangen voor een zwarte achterklep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfoi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:36:
[...]

Bestel de extended accu en je hebt een zwarte achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zijn er eigenlijk ook china phones met WindowsPhone 8.1?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee.
Zou ook niet weten waarom je dat zou willen, een desktop OS op je telefoon.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
NoFearCreations schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:55:
Zijn er eigenlijk ook china phones met WindowsPhone 8.1?
Je kan mijn nokia lumia 520 wel kopen, komen toch onderdelen ervan uit China :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:59

Edd

zeg_ik_niet schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:08:
[...]

Je kan mijn nokia lumia 520 wel kopen, komen toch onderdelen ervan uit China :')
Huawei is toch Chinees?
pricewatch: Huawei Ascend W2 Zwart

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zoek eigenlijk een 4.5" W8 telefoon, en vind de grote nokia's nog wat te prijzig. Vind die Huawei Ascend W2 niet zo mooi.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
NoFearCreations schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:27:
Zoek eigenlijk een 4.5" W8 telefoon, en vind de grote nokia's nog wat te prijzig. Vind die Huawei Ascend W2 niet zo mooi.
Wat noem je prijzig?
Zoek anders via Ebay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:50:
[...]

Bestel de extended accu en je hebt een zwarte achterkant.
Nah, dan neemt de dikte alleen maar meer toe.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Malfoi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:44:
[...]
Nah, dan neemt de dikte alleen maar meer toe.
Wees dan creatief en draag een power bank op zak, en schilder je telefoon zwart. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
NoFearCreations schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:27:
Ativ S...groot, mooi en goedkoop :) Heb 'm zelf gehad, echt een supertoestel.

Ik heb echt alle toestellen van chinese makelaardij bekeken en er is niet 1 die aan mijn wensen voldeed (o.a. 5.5"). De Lenovo Vibe Z kwam er het dichtste bij. De niet verwijderbare accu en geen sd-slot nam ik uiteindelijk voor lief tot ik las dat ie nog helemaal geen LTE ondersteund. Voor ruim 300euro wilde ik dit er wel op hebben. Uiteindelijk de LG Optimus G Pro (koreaanse uitvoering, F240S) op Ebay gekocht. Ik vind de Chinese toestellen in het hogere segment nog steeds zwaar tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ik heb nu zelf een weekje de Lenovo Vibe Z K910.
In het begin was ik niet enthousiast. Dit vooral door de stock launcher en de Chinese apps.

Maar toen heb ik besloten om hem te rooten. Nova launcher erop gezet, en met titanium back-up de oude launcher en alle Chinese apps gefreezed.

Nu is het net een nexus telefoon en echt ongelofelijk snel. Lenovo bied uit zichzelf ook veel customization aan. Je kan bijvoorbeeld de shortcuts in de notificatiebalk met 1 druk aanpassen. Antutu score is hoog: 35.000 en nu de standaard launcher uit staat is er ruim 1 gigabyte ram vrij.

Opslag is inderdaad beperkt door geen SD-slot, maar ik sla alles op in de cloud behalve de apps. Hier heb ik geen last van. Accu is bovengemiddeld te noemen, een dag kom ik met intensief gebruik door.

Mooi detail (die ik zelf niet benut): de telefoon is dual-sim. In tegenstelling tot veel andere telefoons werken de 2 simkaarten echt tegelijk.

Als iemand vragen heeft over deze telefoon beantwoord ik ze graag! Hij kost nu minder dan 400 dollar, dit is werkelijk erg voordelig voor de specificaties en degelijkheid die je krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Gingerbread op 24-02-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dutchgio schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:01:
Nee.
Zou ook niet weten waarom je dat zou willen, een desktop OS op je telefoon.. :+
:P

Toch was ik er zo happy mee, dat ik een WP8 launcher op m'n Android telefoon heb gezet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Hyp Hyper schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:15:
[...]

:P

Toch was ik er zo happy mee, dat ik een WP8 launcher op m'n Android telefoon heb gezet. :+
koop dan gewoon nokia, maar weet wel dat ze je proberen op te lichten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Iocean x7 HD op komst en een inew v3 bij pandawill.

Nu maar wachten (de iocean is direct de post op), de andere nog wat geduld hebben precies

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
azz_kikr schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:45:
Iocean x7 HD op komst en een inew v3 bij pandawill.

Nu maar wachten (de iocean is direct de post op), de andere nog wat geduld hebben precies
Ik wacht op de Iocean X8 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Gingerbread schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:06:
Ik heb nu zelf een weekje de Lenovo Vibe Z K910.
In het begin was ik niet enthousiast. Dit vooral door de stock launcher en de Chinese apps.

Maar toen heb ik besloten om hem te rooten. Nova launcher erop gezet, en met titanium back-up de oude launcher en alle Chinese apps gefreezed.

Nu is het net een nexus telefoon en echt ongelofelijk snel. Lenovo bied uit zichzelf ook veel customization aan. Je kan bijvoorbeeld de shortcuts in de notificatiebalk met 1 druk aanpassen. Antutu score is hoog: 35.000 en nu de standaard launcher uit staat is er ruim 1 gigabyte ram vrij.

Opslag is inderdaad beperkt door geen SD-slot, maar ik sla alles op in de cloud behalve de apps. Hier heb ik geen last van. Accu is bovengemiddeld te noemen, een dag kom ik met intensief gebruik door.

Mooi detail (die ik zelf niet benut): de telefoon is dual-sim. In tegenstelling tot veel andere telefoons werken de 2 simkaarten echt tegelijk.

Als iemand vragen heeft over deze telefoon beantwoord ik ze graag! Hij kost nu minder dan 400 dollar, dit is werkelijk erg voordelig voor de specificaties en degelijkheid die je krijgt.
Ik heb wel een vraag, want ik lees op het internet voornamelijk tegenstrijdige statements, heeft deze Lenovo nu dual-sim of niet? Op de stats websites lees ik van niet, op youtube en blogs lees ik weer van wel... Maar het is een Snapdragon, dus ik vrees het niet :)

Overigens claimen Chinese leveranciers in chats dat 'ie wel dual-sim heeft, wat nog meer verwarring brengt.

Pfff.... ik lees in je verhaal dat het dual-sim is... |:(
Heeft ie dan wel 4G/LTE zoals overal beweerd wordt?

Zelfs Lenovo weet het niet goed, volgens hen zelf is het geen dual-sim, maar wel 4G:
http://shop.lenovo.com/us...be-z/index.html#techspecs

Ik geloof eerder een Tweaker :)

[ Voor 10% gewijzigd door M-Opensource op 24-02-2014 20:05 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfoi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:10:
Pfff... ik zie door de bomen het bos niet meer. In eerste instantie wilde ik gaan voor de Jiayu G5A, vanwege dual sim en prima specs. Maar ja, hij lijkt wel erg veel op iPhone en toen ik de Jiayu S2 voorbij zag komen zette ik mijn zinnen op die. Alleen die 1750 mAh accu en levering in mei (waarschijnlijk) houden me tegen. Verder zoeken dus. De eis voor dual sim heb ik laten schieten. En nu heb ik de volgende drie op het oog:

-ZTE Nubia Z5S - deze heeft de voorkeur, maar die camerapuist op de achterkant vind ik wat lelijk, verder lastig te verkrijgen (ben een Aliexpress noob en Pandawill hoor ik ook vaak mindere dingen over).
-ZTE Nubia Z5S mini - helemaal prima qua grootte en design, maar i.t.t. de 'normale' Z5S wat mindere specs. Verder is het bij deze telefoons maar afwachten hoe de beschikbaarheid van custom roms is en of het allemaal wel goed werkt in NL/Europa.
-Xiaomi Mi3: he-le-maal goed, alleen zo groot. :'(

Umi x3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
M-Opensource schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:54:
[...]

Ik heb wel een vraag, want ik lees op het internet voornamelijk tegenstrijdige statements, heeft deze Lenovo nu dual-sim of niet? Op de stats websites lees ik van niet, op youtube en blogs lees ik weer van wel... Maar het is een Snapdragon, dus ik vrees het niet :)

Overigens claimen Chinese leveranciers in chats dat 'ie wel dual-sim heeft, wat nog meer verwarring brengt.

Pfff.... ik lees in je verhaal dat het dual-sim is... |:(
Heeft ie dan wel 4G/LTE zoals overal beweerd wordt?

Zelfs Lenovo weet het niet goed, volgens hen zelf is het geen dual-sim, maar wel 4G:
http://shop.lenovo.com/us...be-z/index.html#techspecs

Ik geloof eerder een Tweaker :)
Er zouden 2 versies moeten zijn: Dual sim-geen LTE en single sim-wel LTE. Alleen die laatste is niet zo snel te vinden. In China is er alleen de dual sim versie.
Pagina: 1 ... 118 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.