Ik heb nu zelf een weekje de Lenovo Vibe Z K910.
In het begin was ik niet enthousiast. Dit vooral door de stock launcher en de Chinese apps.
Maar toen heb ik besloten om hem te rooten. Nova launcher erop gezet, en met titanium back-up de oude launcher en alle Chinese apps gefreezed.
Nu is het net een nexus telefoon en echt ongelofelijk snel. Lenovo bied uit zichzelf ook veel customization aan. Je kan bijvoorbeeld de shortcuts in de notificatiebalk met 1 druk aanpassen. Antutu score is hoog: 35.000 en nu de standaard launcher uit staat is er ruim 1 gigabyte ram vrij.
Opslag is inderdaad beperkt door geen SD-slot, maar ik sla alles op in de cloud behalve de apps. Hier heb ik geen last van. Accu is bovengemiddeld te noemen, een dag kom ik met intensief gebruik door.
Mooi detail (die ik zelf niet benut): de telefoon is dual-sim. In tegenstelling tot veel andere telefoons werken de 2 simkaarten echt tegelijk.
Als iemand vragen heeft over deze telefoon beantwoord ik ze graag! Hij kost nu minder dan 400 dollar, dit is werkelijk erg voordelig voor de specificaties en degelijkheid die je krijgt.
[
Voor 8% gewijzigd door
Gingerbread op 24-02-2014 19:08
]