Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:45
Inleiding

Chinese smartphones zijn populair onder vele Tweakers dankzij de prijs-kwaliteit verhouding. Was het vroeger nog zo dat een enkeling de gok durfde te wagen om een smartphone te bestellen in China, tegenwoordig is het niet zo vanzelfsprekend meer om naar de plaatselijke smartphone-winkel te gaan om een smartphone te kopen.

eerst waren de smartphones nog niet van super kwaliteit, maar nu kunnen ze echt mee met de dure apparaten!
Ook wordt door het merk vrij aardig de software updates uitgegeven: http://www.doogee.cc/en/gb/xiazai.asp?Page=2

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/304foto1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/121foto2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/984foto3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/829foto4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/274foto5.jpg

Doogee

Het merk Doogee is nog een jong merk dat nog niet zo bekend en populair is onder de mensen. Doogee is gestart in maart 2013 en is dus bezig met een opmars, doogee is partner van de KVD group waar meerdere merken bij zijn aangesloten. Ze zijn op dit moment heel erg snel verschillende modellen op de markt aan het brengen en ik heb het dus aangedurfd om voor een doogee te gaan, en ze bevallen me allemaal erg goed.

Specificaties

Screen Size: 5.0"
Screen Material: IPS
Screen Type: Capacitive, OGS Full-Lamination
Shell Material: Plastic
Style: Touch Screen Phone
Color: White
Unlocked: Yes (without contract)
3G: WCDMA 850MHz, WCDMA 2100MHz
2G: GSM 1900MHz, GSM 1800MHz, GSM 900MHz, GSM 850MHz
Standby: 2 SIM 2 Standby
SIM Card: Mini SIM Card, Standard SIM Card
Data Transfer: HSPA+, HSPA, EDGE, GPRS
CPU: Quad core, MTK6582 ARMv7
CPU Frequency: 1.3GHZ
RAM: 1GB
ROM: 8GB
GPU: Mali-400 MP2
Storage: TF card not included, 32GB extended
Back Camera Megapixel: Back 8.0 MP Lens & Sensor, Interpolated upto 13MP
Front Camera Megapixel: Front 2.0 MP Lens & Sensor, Interpolated upto 5MP
Camera Functions: Sontinuous shot, Face Recognition, Flashlight, Auto-focusing, Panorama
Screen Resolution: 1280 x 720 pixels
GPS: AGPS, GPS
Sensor: Light Sensor, Proximity Sensor, Gravity Sensor
WIFI: WiFi 802.11 b/g/n
Bluetooth: Bluetooth 3.0
Video Resolution: 1080P, 720P
Audio Format: OGG, MID, AMR, MP3, WAV
Video Format: MKV, MOV, 3GP, MP4, AVI
Picture Format: PNG, GIF, BMP, JPG
E-book Format: Relevant app need to be download, PDF, UMD, CHM, TXT, etc
Ports: 3.5mm Audio Jack, Micro USB
Installed Apps: Browser, Memo, Notebook, Schedule, Calculater, Calendar, Clock, Ebook, Email, Flashlight, Google Navigation, Google Map, Google Play Store, ect.
Other Feature: Message, VPN, Scheduled Power On & Off, Sound Recorder, FM Radio
Multi-touch: Five Point Multi-touch
Language: English, Russian, Spanish, Italian, Hebrew, Afrikaans, Malay, Indonesian, Catalonian, Czech, Danish, German, French, Croatian, Latvian, Lithuanian, Hungarian, Dutch, Polish, Norwegian, Portuguese, Romanian, Romansh, Slovak, Slovenian, Finnish, Swedish, Swahili, Vietnamese, Turkish, Zulu, Greek, Bulgarian, Serbian, Ukrainian, Arabic, Persian, Hindi, Thai, Korean, Japanese, Chinese
Battery: 1750mAh, Lithium, 3.7V, One Battery
Size: 143 x 71 x 6.3 mm
Weight: 138g (with a battery)

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/667foto6.jpg

Wat zit er in de doos?

1 x De Doogee DG2014
1 x Lader
1 x 1750mAh accu
1 x Flip Cover
1 x oordjes
1 x USB kabel
1 x Gebruikershandleiding

Waar te koop?
Software updates?

27-2-2014
benodigde software om te updaten via pc

[ Voor 255% gewijzigd door krissie100 op 08-03-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
Ligt het aan mij of lijkt deze op de iNew V3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dutchgio schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:12:
Ligt het aan mij of lijkt deze op de iNew V3?
klopt, alleen van een ander merk en wat goedkoper als het goed is, en iets mindere specs. ik probeer wat los te kweken voor de doogee telefonen

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 28-01-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beperkdataniet
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-01-2020
de OS versie is 4.2.9 (rom bluild date van 15 januari 2014)
en gewicht is 143gram.

ik heb er een en kan het alleen maar beamen het is een TOP telefoon, alleen de buttons onder zijn niet voorzien van een backlight (of het is firmware foutje) en heeft geen NFC en de bijgeleverde oordopjes en beschermhoesje zijn waardeloos, maar voor de rest geweldige speakers, goede belkwaliteit, wifi ontvangst, haarscherp scherm en zo snel als een nexus 4.

het toestel is niet geroot en zou het ook niet adviseren (battery drain), mocht je toch root nodig hebben dan kun vanuit de xda forum framaroot downloaden en via de optie faramir en install supersu toegang tot de root krijgen, en als je klaar bent unroot je weer.

bijvoorbeeld om bloatware te verwijderen zoals opera mini, operaservices (en nog 1tje), gevonden met de comodo scanner , ben er niet helemaal zeker van of dat nu een virus/spyware was of gewoon bloatware, google kan tenminste nix bijzonders vinden.

het toestel komt met een screen protector geplaatst, als je die wilt gebruiken moet je niet het witte labeltje trekken, maar voorzichtig van de protector lospeuteren.

de camera is native 8MP en voor 2MP de hogere resoluties zijn geïnterpoleerd en in het donker kunnen de fotos, zeker met antiruis reductie settings aan korrelig worden.

[ Voor 68% gewijzigd door beperkdataniet op 09-02-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• displaciamento
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 11:23
Heb je ook de GPS getest, het liefst door de telefoon daadwerkelijk voor navigatie te gebruiken? Die schijnt bij de iNew V3 namelijk wel goed te zijn, maar bij veel andere toestellen niet. En hoe is de accuduur in de praktijk, gezien de toch wat lage capaciteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Met de accu kan ik dag halen, maar ik heb een schermtijd van zo'n 3-5 uur. Gps weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:14

Garyu

WW

De Doogee DG2014 is nu ook in-stock bij Geekbuying.com, en op zich wel een erg interessante telefoon. Echter de community is véél kleiner dan bij de inew v3, of gaat dat veranderen?

Voor mij ook wel belangrijk - hoe is de bouwkwaliteit? Piept en kraakt de achterkant, zit ie enigszins losjes? Hoe is het scherm zelf - is het krasvast?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
bouwkwaliteit vindt ik goed, (de achterkant kan je er vanaf halen en kan je dan helemaal buigen door het zachte veerbare materiaal, hoop zelf dat er nog een grotere community achter komt, maar of dat gebeurt??
achterkantje zit trouwens goed vast, scherm is heel mooi en ik heb nog geen krasje(mede door de 2 meegeleverde screen protectors waarvan er eentje al op het scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
doogee dg2014 accessoires komen eraan volgens het officiele facebook account van doogee
https://www.facebook.com/...75352098624&stream_ref=10

edit: bij geekbuying Zijn de accessoires er al: Doogee DG2014 accessoires
nu alleen nog wachten op een case voor de telefoon

[ Voor 33% gewijzigd door krissie100 op 22-02-2014 09:34 ]

• krissie100
de dg2014 komt eraan bij banggood! http://www.banggood.com/D...-Smartphone-p-917199.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Iemand ervaring met rooten / custom ROM? Ik heb op internet niet heel veel gevonden... Vooral root is belangrijk, custom ROM iets minder. Werken de 'standaard' MT6582 trucs?

Ik zie hierboven staan dat iemand het niet zou adviseren vanwege battery drain :? hoe dat? Ik heb het nodig om verschillende apps (a la Titanium Backup) te kunnen gebruiken...

[ Voor 34% gewijzigd door Garyu op 24-02-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Rooten doe je direct op je doogee met framaroot, alle meuk eraf halen en hatseflats, kost naar mijn idee niet meer batterij, er zijn nog geen custom roms, maar de roms van doogee vind ik allemaal goede roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Ah, da's handig. Nu nog wachten op mijn telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Heb je de dg2014 besteld? Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Zo, heb nu eerste short-review hier gepost: Garyu in "Het topic voor onbekende Chinese smartphones"

@krissie100:
ik zie dat je bij "wat zit er in de doos" schrijft over een Flip Cover. Die vind ik nergens terug, op geen enkele store? Ik zou er eventueel wel eentje willen hebben, maar hij zit definitief niet in de doos. Is het een typfoutje of heb jij een flip cover?

Verder w.b.t. software update - heb je daar een release file van? Wat doet die update? Wel belangrijk voordat ik mijn nieuwe device ga lopen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Garyu schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:43:
Zo, heb nu eerste short-review hier gepost: Garyu in "Het topic voor onbekende Chinese smartphones"

@krissie100:
ik zie dat je bij "wat zit er in de doos" schrijft over een Flip Cover. Die vind ik nergens terug, op geen enkele store? Ik zou er eventueel wel eentje willen hebben, maar hij zit definitief niet in de doos. Is het een typfoutje of heb jij een flip cover?

Verder w.b.t. software update - heb je daar een release file van? Wat doet die update? Wel belangrijk voordat ik mijn nieuwe device ga lopen flashen.
flip cover was een foutje idd sorry, die zat alleen bij de dg100 en dg500, blijkbaar bestaat die nog nie voor de dg2014, weet ook niet waarom. ik ga er wel vanuit dat die nog komt, want ze leveren bij alle ''doogees'' een flip cover

wat bedoel je met release file? het vervelende aan de doogee update pagina is dat er niet bij staat wat er is verbeterd en dat vind ik zelf nogal vervelend en dat heb ik ook gemaild aan doogee, maar daar doen ze blijkbaar niks mee xD
http://www.doogee.cc/en/gb/index.asp hier kan je alle info zien, ook contact met doogee is mogelijk, antwoorden niet altijd, dus gwn na 1 week zelfde mail nog een keer sturen xD

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 28-02-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Inderdaad, een lijstje met change history bedoel ik dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ja, dat dacht ik al, die staat er niet bij, ik heb ze net even een mail gestuurd met de vraag wat er is veranderd in de nieuwe update.

edit: loopt de stock-rom bij jouw ook gewoon lekker soepel?

EDIT: en... ja hoor! de leather case is er nu bij antelife!

[ Voor 51% gewijzigd door krissie100 op 28-02-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 21:37
Hoe zit het met dual sim? Mijn Umi X2 heeft nog wel eens de neiging om zijn 2e sim continu het signaal te verliezen.. (3G vodafone/GSM KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
strikey schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:23:
Hoe zit het met dual sim? Mijn Umi X2 heeft nog wel eens de neiging om zijn 2e sim continu het signaal te verliezen.. (3G vodafone/GSM KPN)
Dual sim gebruik ik niet, dus daar kan ik je weinig over zeggen

edit:zie dit: http://www.villarrealcf.e...acuerdo-villarreal-doogee doogee is sponsor geworden van voetbalclub villareal! zie die reclame op de achtergrond xD ze richten zich dus op europa met veel reclame!

[ Voor 34% gewijzigd door krissie100 op 03-03-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 21:37
Jammer jammer ... ook niemand met een andere sim in de buurt? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Garyu gebruikt wel de dual sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Ik heb hem op het oog aangezien hij nu (in zwarte uitvoering) in de aanbieding is bij focalprice voor zo'n 100 euro. (als afrekenen via creditcard tenminste lukt; dan ontwijk je de paypal wisselkoers of de omrekening van focalprice zelf)
Die dikte van 6,3mm is natuurlijk zonder die uitstekende cameralens. Scheelt dat veel en is dat hinderlijk?

Ik slaap er nog maar een nachtje over. Hij is nog 3 dagen in de aanbieding. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Hyp Hyper schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:50:
Ik heb hem op het oog aangezien hij nu (in zwarte uitvoering) in de aanbieding is bij focalprice voor zo'n 100 euro. (als afrekenen via creditcard tenminste lukt; dan ontwijk je de paypal wisselkoers of de omrekening van focalprice zelf)
Die dikte van 6,3mm is natuurlijk zonder die uitstekende cameralens. Scheelt dat veel en is dat hinderlijk?

Ik slaap er nog maar een nachtje over. Hij is nog 3 dagen in de aanbieding. ;)
Ik vind het niet hinderlijk, zeker niet als je de leather flip case eromheen doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
krissie100 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:57:
[...]

Ik vind het niet hinderlijk, zeker niet als je de leather flip case eromheen doet
Ik koop geen mooie platte telefoon om hem vervolgens in een case te gebruiken. :P
Vraag me af of hij scheef op tafel ligt of zo door die lens.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Dual sim nog geen problemen mee gehad, werkt hier prima.

Camera steekt ietsje uit maar niet storend. Hij ligt inderdaad niet helemaal vlak op tafel maat ik heb er geen last van.

De enige nadelen die ik ervaar zijn de zwakke batterij en een relatief zwakke WLAN ontvangst, ik merk dat die bij mij in de keuken weleens weg valt.

Ik heb trouwens ook een flipcover bij 1949 deal besteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Garyu schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:21:
Dual sim nog geen problemen mee gehad, werkt hier prima.

Camera steekt ietsje uit maar niet storend. Hij ligt inderdaad niet helemaal vlak op tafel maat ik heb er geen last van.

De enige nadelen die ik ervaar zijn de zwakke batterij en een relatief zwakke WLAN ontvangst, ik merk dat die bij mij in de keuken weleens weg valt.

Ik heb trouwens ook een flipcover bij 1949 deal besteld :).
Ik zelf heb geen problemen met wlan, accu is voor mij ook goed genoeg, maar ik ben verre van een heavy gebruiker, ik heb gemiideld 2 uur me scherm aan staat met whatsapp of browser per dag,

edit: bij howsea kost ie 154 euro, incl. dhl verzending en incl. invoer en btw met nederlandse garantieafhandeling in breda, en gratis veel accessoires erbij zoals een extra accu

[ Voor 11% gewijzigd door krissie100 op 08-03-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beperkdataniet
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-01-2020
gps werkt goed, zijn er meer die de wifi wireless updates niet kunnen installeren? de mijne biedt een release R7 aan, downloaden gaat goed, maar bij het installen geeft het een error

[ Voor 37% gewijzigd door beperkdataniet op 09-03-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoe zit het met onderdelen voor deze (en andere chineese telefoons) als er iets stuk gaat?
Kun je bijvoorbeeld gemakkelijk een nieuw scherm kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Vrij simpel: redelijk te vergeten. Een nieuw scherm wordt heel soms aangeboden, maar meestal tegen kosten die het niet heel interessant maken, kan je beter voor dat geld een nieuwe telefoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik vraag me af hoe de presentaties zijn van deze Doogee smartphone? Ik heb namelijk een vergelijkbaar toestel gekocht en buiten Antutu benchmarks van de MT6582 heb ik geen benchmarks kunnen vinden.

Ik zie eigenlijk juist graag benchmarks die juist de prestaties van de GPU testen, zoals GFXBench 3.0 3D Benchmark en Nenamark 2, en 3DMark.

Het heeft uiteraard weinig zin om bij GFXBench de T-Rex HD te draaien want die benchmark is bedoeld voor smartphones zoals de Nexus 5 welke een veel betere GPU heeft. Dus bij dit toestel kun je het beste de oudere Egypt HD draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
@garyu

hoeveel uur schermtijd heb jij? bij instellingen>accu>scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Varieert een beetje tussen 1,5 tot 2 uur ongeveer, afhankelijk van wat er verder aan staat (Wifi verbruikt nogal wat, vooral i.c.m. Google Services buitenshuis). Dat is dus met wifi en twee sim-kaarten, maar zonder gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:57
Guys, help me out here... Wat voor type/formaat simkaarten gaan erin en hoe moet je die dingen in hemelsnaam plaatsen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
xepyonx schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:43:
Guys, help me out here... Wat voor type/formaat simkaarten gaan erin en hoe moet je die dingen in hemelsnaam plaatsen :?
Microsim en gewone sim. 3G waarschijnlijk via de microsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
Hmm ok, ik heb dus zojuist een DG2014 binnen en krijg de standaard formaat sim er niet eens ingeschoven :/ vandaar mijn enigszins klunzige vraag.

Maar als ik dan ook nog eens 3G wil kan dat niet eens met een standaard formaat sim? Ik dacht dat ik 'm zo had kunnen gebruiken vandaag al, maar dat gaat 'm dus niet worden denk ik. Raar systeem dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
xepyonx schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:51:
Hmm ok, ik heb dus zojuist een DG2014 binnen en krijg de standaard formaat sim er niet eens ingeschoven :/ vandaar mijn enigszins klunzige vraag.

Maar als ik dan ook nog eens 3G wil kan dat niet eens met een standaard formaat sim? Ik dacht dat ik 'm zo had kunnen gebruiken vandaag al, maar dat gaat 'm dus niet worden denk ik. Raar systeem dit.
Het staat er vrij duidelijk op hoe ze erin moeten. Standaard sim ff knippen naar micro sim en alles werkt.
Overigens is dit geen raar systeem, die is dual SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
Ja ok, ik volg je in dat één van de simkaarten dus micro moet zijn, maar de gewone sim (standaard klassiek formaat) schuift er nog steeds niet in. Of moeten ze beide van microsim formaat zijn? En ja, ik heb nog nooit een multi-sim gsm gehad, dus dit is allemaal nieuw voor me. Ben allang blij dat er iemand überhaupt de moeite neemt om te reageren!

Heb zelf een Xiaomi Mi2S, daar is het simkaart erin en gaan met die banaan :>

[ Voor 14% gewijzigd door xepyonx op 14-04-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
xepyonx schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:58:
Ja ok, ik volg je in dat één van de simkaarten dus micro moet zijn, maar de gewone sim (standaard klassiek formaat) schuift er nog steeds niet in. Of moeten ze beide van microsim formaat zijn? En ja, ik heb nog nooit een multi-sim gsm gehad, dus dit is allemaal nieuw voor me. Ben allang blij dat er iemand "uberhaupt de moeite neemt om te reageren!
schuif je em niet perongelijk het micro sd slot in ;)
op zich moet je namelijk een sim kaart er heel makkelijk in moeten kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
Oooooh ja hahaha, eronder zit dus nog een sleuf _O-

En dat ding gaat er dus letterlijk in de breedte in. Wow, weer wat nieuws gezien. Alleen voor 3G zou ik dus wel echt de micro (bovenste sleuf) moeten gebruiken?

Hahahahaha wat voel ik me corky nu zeg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik kan dat niet goed terugvinden, maar normaal gesproken wordt de micro sim gebruikt voor 3G. Maar je kan natuurlijk altijd even kijken wat ie doet met de normale sim.
Wel even je AP settings goed invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
Ik heb nu dus de gewone standard size sim in de onderste slot geschoven en heb 3G verbinding, af en toe H+

Ik hoefde verder niks in te voeren of te wijzigen, hij deed het automagisch (heb Simyo, KPN netwerk).

Weten we dat ook weer!

Bedankt voor de snelle hulp guys! Jullie zijn geweldig!

[ Voor 4% gewijzigd door xepyonx op 14-04-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

xepyonx schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:05:
Oooooh ja hahaha, eronder zit dus nog een sleuf _O-

En dat ding gaat er dus letterlijk in de breedte in. Wow, weer wat nieuws gezien. Alleen voor 3G zou ik dus wel echt de micro (bovenste sleuf) moeten gebruiken?

Hahahahaha wat voel ik me corky nu zeg :F
Ik had hetzelfde probleem, heb zitten stuntelen tot ik erachterkwam dat die dingen gewoon precies op elkaar komen te liggen met een minimaal stukje plastic ertussen :+. Je kan aangeven welke van de twee SIM-kaarten er op 3G moet werken, dat kunnen ze in principe allebei.

[ Voor 8% gewijzigd door Garyu op 14-04-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 20:33
Ik ben wat aan het oriënteren op telefoons, en kwam op ahappydeal.com een batterij van 2500mAh tegen volgens de specs bedoeld voor de DG2014. Is iemand deze al eens tegen gekomen? Mijn eerste reactie is: te mooi om waar te zijn, maar misschien dat een eigenaar van het toestel eens kan vergelijken of hij uberhaupt zou passen? De aangegeven maten zijn: 6.9 x 5.2 x 0.4 cm

linkje: http://www.ahappydeal.com/product-176762.html

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
electropruts schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:46:
Ik ben wat aan het oriënteren op telefoons, en kwam op ahappydeal.com een batterij van 2500mAh tegen volgens de specs bedoeld voor de DG2014. Is iemand deze al eens tegen gekomen? Mijn eerste reactie is: te mooi om waar te zijn, maar misschien dat een eigenaar van het toestel eens kan vergelijken of hij uberhaupt zou passen? De aangegeven maten zijn: 6.9 x 5.2 x 0.4 cm

linkje: http://www.ahappydeal.com/product-176762.html
Als je de afbeeldingen bekijkt Staat er op dg300, dat is dus een andere doogee en zal dus waaraschijnlijk niet passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 20:33
krissie100 schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:00:
[...]

Als je de afbeeldingen bekijkt Staat er op dg300, dat is dus een andere doogee en zal dus waaraschijnlijk niet passen
Je hebt gelijk inderdaad, dat had ik nog even over het hoofd gezien. Ik heb even gezocht naar maten van de batterij van de DG2014, en die zijn (als dx.com gelijk heeft): 7.35 cm x 5.6 cm x 0.33 cm. In dat geval is de batterij dus kleiner, en (net 0,7mm) dikker dan degene die in de DG2014 zit. Helaas.

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdplanet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08-2023
Het scherm heeft echter niet zo veel contrast als onze iNew V3.

Wel een mooier design :)
Pagina: 1