Eindelijk mijn Jiake V8 binnen
Vanavond post ik hier hoogstwaarschijnlijk wat foto's en voor degene die vragen er over hebben geef ik antwoord, ik download ook wat games en test die. Morgen post ik in het Jiake V8 topic een mini-review en een aantal weken daarna mijn echte review.
6'' display is behoorlijk wennen in het begin, zeker als je de iOcean x7 daarnaast in je andere hand houdt, maar net even een video bekeken en dat is een stuk prettiger!
De helderheid is best hoog, dus zet ik hem op 10%, dat is binnenshuis genoeg.
Er zit ook een stylus bij (Niet eens aan gedacht

, die reageert precies en is goed te gebruiken voor schetsen/notities.
De achterklep is er moeilijk af te krijgen(Niet aan te raden om vaak te vervangen), dat zorgt er wel voor dat die steviger is. Snelheid is tot nu toe vloeiend, maar ik heb hem nog maar net in gebruik en weinig apps, dus daar kan ik nog weinig over zeggen

Bekende van mij hebben S4-clones, het nadeel daarvan is dat heel soms de home knop blijft hangen, dat komt doordat de home-knop uitsteekt, dat is bij de jiake niet zo.
Qua uiterlijk imho niet zo mooi als de iNew V3, maar heeft geen dikke bezels en ziet er voor de rest prima uit.
De back camera-kwaliteit is goed, maar ik heb nog te weinig foto's gemaakt, voor vergelijking met mijn iOcean x7 (Die foto's komen binnenkort wel

)
De front-camera is behoorlijk goed, ik heb al aardig wat selfies gemaakt.
Vragen? Stuur ze dan, dan ga ik er vanavond op in.
[
Voor 76% gewijzigd door
Willian40 op 29-01-2014 17:32
]