Ik 1800Op donderdag 31 mei 2001 23:28 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Lol...
Ik ben overigens ook iets van 400 posts kwijt..
Ik ruik een samenzwering
Jullie hebben dit expres gedaan, zodat alle usernames die speciaal geregd waren voor Stuffis Generalis getrashed zijn, deze mensen moeten zich nu opnieuw reggen, maar ze kunnen niet meer in SG komen, dus er is in ieder geval EEN probleem opgelost... Mooie theorie, niet?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ik denk dat ze geen contact met mij op hoeven te nemen.. ik had het ff gemaild, maar toen kreeg ik een linkje, waarop ik zag dat het vrijwel allemaal al gefixed was.Op donderdag 31 mei 2001 23:25 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Wouter, neem ff contact op met msturm10, zie
Heeft Onno een back-up?
Kunnen jullie niet ff ophouden met zeuren over het aantal post dat je kwijt bent geraakt. De crash is zeer rottig en ja er zijn gegevens kwijt geraakt. Maar jullie zeuren er zo over alsof er hier een post contest aan de gang is. Stelletje kleine kinderen...
wat probeer je nu te zeggen?Op donderdag 31 mei 2001 23:43 schreef HlpDsK het volgende:
[afbeelding]
-------------------------------------------
Top 100 : Klik
edit: sorry...zag het ff niet
This too shall pass
Dat ie voor de derde keer in een half jaar tijd over de 10.000 gaat
Ik ga een GoT mirror systeem bouwen en 'm mirroren
Dan ben ik de held als het nog een keer mis gaat 
Laten we hopen van niet
Laten we hopen van niet
uch, en moet je'eens raden wie op nr. 13 stond
Ja en vervolgens wordt je gebanned omdat jij en de rest van het forum, de servers zo zwaar belastenOp donderdag 31 mei 2001 23:51 schreef [nielsonline] het volgende:
Ik ga gewoon elke nacht GoT backuppen
waarom backup jij eigenlijk de hele boel? (komt trouwens zeer goed uit in dit gevalOp donderdag 31 mei 2001 23:39 schreef msturm10 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen contact met mij op hoeven te nemen.. ik had het ff gemaild, maar toen kreeg ik een linkje, waarop ik zag dat het vrijwel allemaal al gefixed was.
enne, als iedereen nou eens kapt met dat gezeik over zun posts. ik vind het veel belangrijker dat de inhoud ervan wordt hersteld zodat er geen informatie verloren gaat.
Ik heb wel eens webzip op t.net losgelaten.. Maar dat kreng snapt die java niet.. Dus vele pagina's trok die dubbel naar binnen..Op donderdag 31 mei 2001 23:52 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Ja en vervolgens wordt je gebanned omdat jij en de rest van het forum, de servers zo zwaar belasten
maar belasting.. Denk het niet.. De servers kunnen hlpdsk ook aan
Shit, ik moest mijn oude password weer opgraven 
edit:waaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!! Van 964 post naar 400 ofzo. Neeeeeeeeeeeeeeeeeee
edit:waaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!! Van 964 post naar 400 ofzo. Neeeeeeeeeeeeeeeeeee
They made me do it.
Er wordt nog volop gewerkt geloof ik 
eerst Dutch Power Cows onder in nu weer boven in
je blijft scrollen zo
eerst Dutch Power Cows onder in nu weer boven in
je blijft scrollen zo
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ligt het aan mij of doet t.net het idd nog niet ?!
Dat ligt niet aan jou.Op vrijdag 01 juni 2001 00:27 schreef j3p het volgende:
Dan houd ik mn mond, ik weet zelf ook hoe irri het is als mensen gaan zeuren over lullige dingen als je keihard je best doet om alles weer goed online te krijgen
Das echt stressen hoor..
suc6 boys
suc6 boys
LOLOp donderdag 31 mei 2001 23:57 schreef 4POX het volgende:
maar belasting.. Denk het niet.. De servers kunnen hlpdsk ook aan
Die doet het idd nog niet...Op vrijdag 01 juni 2001 00:27 schreef j3p het volgende:
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Hoe zit het eigenlijk met de karma op tweakers.net... Is dat ook allemaal pleite?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op vrijdag 01 juni 2001 00:38 schreef Exirion het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de karma op tweakers.net... Is dat ook allemaal pleite?
Op donderdag 31 mei 2001 23:43 schreef Femme het volgende:
Het forum terugzetten is onbegonnen werk. De users die na de backup hebben geregged zijn verdwenen. Karma op t.net is pleite. Priceatch prijzen op t.net zijn pleite, evenals meuktracker, reacties enz.
Nieuws, reviews, .plans e.d. kunnen nog wel uit de cache teruggehaald worden.
Dus wie nu een held wil zijn moet meehelpen(we missen ook nog een reviews!).
Het stond er letterlijkOp vrijdag 01 juni 2001 00:42 schreef Hans het volgende:
[..]
[..]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Check nummer 10 es!Op donderdag 31 mei 2001 23:51 schreef poohbeer het volgende:
uch, en moet je'eens raden wie op nr. 13 stond
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ik snap nog steeds niet waarom er niet gebackupped up wordt.
Ik zit op stage in Vrij Uit hoofddorp.
Ze hebben 10 tapes. 3 reserve en elke dag word er een backup gemaakt.
De backup gaat gewoon over die van vorige week en ze hebben 1 tape voor elke dag.
Zo duur zal dit toch niet zijn.
De backup gaat gewoon over die van vorige week en ze hebben 1 tape voor elke dag.
ongelooflijk, volgens mij heb ik dit voorspelt!!
3 dagen geleden openede ik in LA een topic waarin een spook post stond van een onbekende gebruiker wat naar later bleek een post was die naar FOK moest.
DIrect daarna gebeurde er nog meer vage dingen.
Ik zei toen: "trek de back-ups maar vast uit de kast!"
verdomd...het is nodig geweest
gecondoleerd jongens, dit is echt balen
3 dagen geleden openede ik in LA een topic waarin een spook post stond van een onbekende gebruiker wat naar later bleek een post was die naar FOK moest.
DIrect daarna gebeurde er nog meer vage dingen.
Ik zei toen: "trek de back-ups maar vast uit de kast!"
verdomd...het is nodig geweest

gecondoleerd jongens, dit is echt balen
Verwijderd
Voor die site waar je alleen verwijzingen naar reisgidsen vindt en je dus helemaal niets kunt boeken?Op vrijdag 01 juni 2001 08:34 schreef jordyb het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom er niet gebackupped up wordt.
(of keken wij nou scheel toen we op vrijuit.nl keken?)
Verwijderd
Ik bedoel niet de site.Op vrijdag 01 juni 2001 09:21 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Voor die site waar je alleen verwijzingen naar reisgidsen vindt en je dus helemaal niets kunt boeken?
(of keken wij nou scheel toen we op vrijuit.nl keken?)
Maar het interne netwerk. Dat word elke dag gebackupped.
Want er gaat op een slechte dag een omzet van 1 miljoen doorheen.
En dat gaat veel ballen kosten als er maar 1 dagje niet is.
Is het ook mogelijk dat al die Error 55's van de laatste tijd de voorbode zijn geweest van die hd-crash?
edit:
Ben teruggegaan van zo'n 260 posts naar 93
Ben teruggegaan van zo'n 260 posts naar 93
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Hmmm, erg jammer maar goed, life goes on, en ik denk dat er nuttige lessen zijn geleerd!
En er zijn natuurlijk ergere dingen!
En er zijn natuurlijk ergere dingen!
Check nummer 20Op vrijdag 01 juni 2001 08:01 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Check nummer 10 es!
Zo dit is echt zwaar klote, er zijn echt een paar zeer boeiende topics weg nu
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Ik kom ook ff kijken na 2 weken. Alles weg.
Sorry jongens, dit ziet er echt niet professioneel uit. En dat willen jullie toch zo graag?
Nooit gehoord van een backup zeker.
Sorry jongens, dit ziet er echt niet professioneel uit. En dat willen jullie toch zo graag?
Nooit gehoord van een backup zeker.

Net een formule 1 auto, die loopt ook het hardst als de motor gaat ontploffen
, maar het maken van goede backups is dus weer belangrijk gebleken.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Gaan bepaalde mensen nog hun verantwoordelijkheid hiervoor nemen, om maar eens in voetbaltrainers-jargon te spreken?
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Rick is ontslagen!Op vrijdag 01 juni 2001 11:24 schreef rdgf het volgende:
Gaan bepaalde mensen nog hun verantwoordelijkheid hiervoor nemen, om maar eens in voetbaltrainers-jargon te spreken?
Verwijderd
Rick had zelf al ontslag genomen, ver voor dit gebeurde. Rick zal bij Landis gaan werken. Wel heb ik begrepen dat er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een schadeclaim tegen Rick.Op vrijdag 01 juni 2001 11:31 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Rick is ontslagen!
Blaat, Tis al maanden bekend dat Rick weg zou gaan.Op vrijdag 01 juni 2001 11:31 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Rick is ontslagen!
Verwijderd
hoe kom je aan deze wijsheid?Op vrijdag 01 juni 2001 13:18 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Rick had zelf al ontslag genomen, ver voor dit gebeurde. Rick zal bij Landis gaan werken. Wel heb ik begrepen dat er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een schadeclaim tegen Rick.
Ja dat wil ook wel eens weten....Op vrijdag 01 juni 2001 13:52 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
hoe kom je aan deze wijsheid?
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Me too...
Aannames zijn fataal.
Dat eerste klopt helemaal, dat 2e weten we nog niet hoor... Aan de ene kant speelde het wel door ons hoofd, maar het lijkt ons niet echt slim om dit door te zetten, we zullen het dan ook zeer waarschijnlijk niet doen.Op vrijdag 01 juni 2001 13:18 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Rick had zelf al ontslag genomen, ver voor dit gebeurde. Rick zal bij Landis gaan werken. Wel heb ik begrepen dat er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een schadeclaim tegen Rick.
Bericht hierboven
Verwijderd
Waarom speelde dit door jullie hoofd? Ik bedoel, Rick krijgt niet echt betaald (in ieder geval niet echt SYSADLOON toch voor zijn werkzaamheden??...hij deed het vrijwillig..en tja communicatiefouten zijn moeilijk hard te maken...dat is natuurlijk waar Rick het op gooit...Op vrijdag 01 juni 2001 13:59 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dat eerste klopt helemaal, dat 2e weten we nog niet hoor... Aan de ene kant speelde het wel door ons hoofd, maar het lijkt ons niet echt slim om dit door te zetten, we zullen het dan ook zeer waarschijnlijk niet doen.
Maar het lijkt mij sowieso niet reeel enkele duizenden guldens te claimen bij zo iemand..hij heeft enkele jaren grotendeels vrijwillig de site geholpen tot waar die nu is
wij zijn het eens????? shit waar heb ik het nummer van de RIAGG liggenOp vrijdag 01 juni 2001 14:03 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Waarom speelde dit door jullie hoofd? Ik bedoel, Rick krijgt niet echt betaald (in ieder geval niet echt SYSADLOON toch voor zijn werkzaamheden??...hij deed het vrijwillig..en tja communicatiefouten zijn moeilijk hard te maken...dat is natuurlijk waar Rick het op gooit...
Maar het lijkt mij sowieso niet reeel enkele duizenden guldens te claimen bij zo iemand..hij heeft enkele jaren grotendeels vrijwillig de site geholpen tot waar die nu is
Nee helemaal mee eens, ik denk dat een aktie tegen Rick de sfeer binnen GoT en T.net niet ten goede zal komen......
(mijn 200ste bericht
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
ik denk echt niet dat een schadeclaim op rick veel gaat uitmaken en dit om de volgende reden
1. rick was in dienst van tweakers.net en hierdoor is tweakers.net zelf verantwoordelijk, als enige zouden ze hem kunnen ontslaan, wat dus niet kan omdat ie op voorhand gestopt is.
2. op de frontpage/reviews na is er geen kritiche data verloren gegaan, het verlies op GoT is natuurlijk jammer maar jah, zo'n getalletje ivm met aantal posts is ook maar een nummer, karma en dergelijke ga je ook niet dood van als je dat ineens minder hebt, en in principe weten alle topic starters waarbij hun probleem niet is opgelost wat ze ongeveer gepost hebben nog zeker wel en kunnen gewoon opnieuw posten. Stuffis generalis posts die kwijt zijn vind ik eerlijkg gezegd geen verlies
1. rick was in dienst van tweakers.net en hierdoor is tweakers.net zelf verantwoordelijk, als enige zouden ze hem kunnen ontslaan, wat dus niet kan omdat ie op voorhand gestopt is.
2. op de frontpage/reviews na is er geen kritiche data verloren gegaan, het verlies op GoT is natuurlijk jammer maar jah, zo'n getalletje ivm met aantal posts is ook maar een nummer, karma en dergelijke ga je ook niet dood van als je dat ineens minder hebt, en in principe weten alle topic starters waarbij hun probleem niet is opgelost wat ze ongeveer gepost hebben nog zeker wel en kunnen gewoon opnieuw posten. Stuffis generalis posts die kwijt zijn vind ik eerlijkg gezegd geen verlies
Verwijderd
Oef hier klopt ECHT WEINIG VAN!!!!Op vrijdag 01 juni 2001 14:19 schreef Lasher[57th] het volgende:
ik denk echt niet dat een schadeclaim op rick veel gaat uitmaken en dit om de volgende reden
Rick is SYSADMIN aanvaardt de job en dus verantwoordelijk. Tja dat hij niet een echt syscontract had zal er toe leiden dat het hem niet goed aangerekend kan worden.
RAID controllers zijn kapot..moet je ook voor dokken....
Advertentieinkomsten gemist minimaal 900 piek per dag is ook geen geintje...
Onzin. Nog afgezien van het feit dat zo'n claim juridisch kansloos is, is Rick niet de enige die fouten heeft gemaakt.Op vrijdag 01 juni 2001 13:18 schreef Gordijnstok het volgende:
Wel heb ik begrepen dat er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een schadeclaim tegen Rick.
Zou een beetje bot zijn om dan alleen hem (financieel) aansprakelijk te stellen.
Verwijderd
Beetje te kort door de bocht om dit ONZIN te noemen. je collega Floris Diemel gaf aan dat ie het in het begin als een serieuze optie had overwogen..dus dat woordje onzin slaat nergens opOp vrijdag 01 juni 2001 14:27 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Onzin. Nog afgezien van het feit dat zo'n claim juridisch kansloos is, is Rick niet de enige die fouten heeft gemaakt.
Zou een beetje bot zijn om dan alleen hem (financieel) aansprakelijk te stellen.
Hijzelf misschien, maar T.net als organisatie niet.Op vrijdag 01 juni 2001 14:31 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Beetje te kort door de bocht om dit ONZIN te noemen. je collega Floris Diemel gaf aan dat ie het in het begin als een serieuze optie had overwogen..dus dat woordje onzin slaat nergens op
Verwijderd
[rectificatie]
Naar aanleiding van het schadeclaim verhaal. Ik heb naar aanleiding van de volgende opmerking "hij mag blij zijn als hij er zonder schadeclaim vanaf komt" het verkeerd geintepreteerd, en ben er vanuit gegaan dat Rick erop kon wachten (aangezien dit wel vaker voorkomt in het bedrijfsleven bij incidenten van dergelijke hoogten). Excuses voor de foutieve "Prive-Alike" info.
[/rectificatie]
Naar aanleiding van het schadeclaim verhaal. Ik heb naar aanleiding van de volgende opmerking "hij mag blij zijn als hij er zonder schadeclaim vanaf komt" het verkeerd geintepreteerd, en ben er vanuit gegaan dat Rick erop kon wachten (aangezien dit wel vaker voorkomt in het bedrijfsleven bij incidenten van dergelijke hoogten). Excuses voor de foutieve "Prive-Alike" info.
[/rectificatie]

Verwijderd
Wat een bullshit, Jullie kunnen Rick niet eens wat maken. Rick heeft die HDD niet laten crashen. En als jullie hem geen contractje hebben laten tekenen dat hij verantwoordelijk is voor de uptime van tweakers.net. Dan houdt het al snel op denk ik.
Beetje lauw eigenlijk ook wel om schade te gaan verhalen op 1 persoon.
Beetje lauw eigenlijk ook wel om schade te gaan verhalen op 1 persoon.
Verwijderd
wat doe je moeilijk man!!Op vrijdag 01 juni 2001 14:36 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Hijzelf misschien, maar T.net als organisatie niet.
Hij spreekt hier op GoT onder zijn naam staat ADMIN en ja dan ga ik ervan uit dat ie namens de organisatie spreekt als niet uitdrukkelijk vermeld dat ie bedoelt dat ie op PERSOONLIJKE titel Rick wilde aanpakken.
Man o man...wees ff reeel en ga niet achteraf de organisatie vrijwaren van deze uitspraak: dit is zwak
van 1 ding snap ik totaal niks... dat men na een MAAND er pas achter komt dat het backup scriptje niet goed werkte.... want de backup die terug is gezet dateerd toch van 27 april? Ik vind dat zoiets domweg niet mag gebeuren... idd een False sense of security
Wow, ik ben zo'n 600 posts kwijt.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Gut gut, hij heeft weer iets gevonden waarop hij kan doorzagen. Laat het nu maar gewoon zitten. Wat gaat jou dit eigenlijk aan?Op vrijdag 01 juni 2001 14:39 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
wat doe je moeilijk man!!
Hij spreekt hier op GoT onder zijn naam staat ADMIN en ja dan ga ik ervan uit dat ie namens de organisatie spreekt als niet uitdrukkelijk vermeld dat ie bedoelt dat ie op PERSOONLIJKE titel Rick wilde aanpakken.
Man o man...wees ff reeel en ga niet achteraf de organisatie vrijwaren van deze uitspraak: dit is zwak
Er komt geen claim tegen Rick. Punt.
same hereOp donderdag 31 mei 2001 21:51 schreef JvS het volgende:
[..]
dat zal wel goedkomen, maar traag en buzzman hebben nu geen modrechten, denk ik. Totdat dat weer even rechtgezet wordt.
Ik ben trouwens best bereid om wat meer te dokken voor die twee maanden aan posts!
Een geeltje heb ik er wel voor over, en daar hoef ik _echt_ geen status achter me naam voor te krijgen!!!
EOD. Amen .. enzoOp vrijdag 01 juni 2001 14:44 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Gut gut, hij heeft weer iets gevonden waarop hij kan doorzagen. Laat het nu maar gewoon zitten. Wat gaat jou dit eigenlijk aan?
Verwijderd
Met andere woorden je ontkracht je eerdere post. Vermeld dan dit de eerste keer en ga niet raar kontdraaienOp vrijdag 01 juni 2001 14:44 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Gut gut, hij heeft weer iets gevonden waarop hij kan doorzagen. Laat het nu maar gewoon zitten. Wat gaat jou dit eigenlijk aan?
27-04 is het laatste server onderhoud geweest, blijkbaar is er toen gelijk voor het laatst geback-upped. Maar vervelender vooral sindsdien niet meer gebeurd.Op vrijdag 01 juni 2001 14:40 schreef thefirstikke het volgende:
van 1 ding snap ik totaal niks... dat men na een MAAND er pas achter komt dat het backup scriptje niet goed werkte.... want de backup die terug is gezet dateerd toch van 27 april? Ik vind dat zoiets domweg niet mag gebeuren... idd een False sense of security
Man zit nu te zeiken als je er geen verstand van hebt..Op vrijdag 01 juni 2001 14:24 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Oef hier klopt ECHT WEINIG VAN!!!!
Rick is SYSADMIN aanvaardt de job en dus verantwoordelijk. Tja dat hij niet een echt syscontract had zal er toe leiden dat het hem niet goed aangerekend kan worden.
Als je in dienst bent van een bedrijf is dat bedrijf verantwoordelijk voor ALLES wat je doet, TENZIJ het te bewijzen is dat je het expres hebt gedaan...
Verwijderd
MichaelJackson ik wordt helemaal kriebelig van jouw gejammer om je gelijk te halen bij DanielOp vrijdag 01 juni 2001 14:50 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Met andere woorden je ontkracht je eerdere post. Vermeld dan dit de eerste keer en ga niet raar kontdraaien
Ik heb een paar postings hierboven een rectificatie geplaatst en stel voor het gedoe over schadeclaims te laten zakken!
Daniel is niet verplicht zijn eerste post te ontkrachten, kontdraaien is iets waar hij op dit moment niet mee bezig is aangezien hij het al druk genoeg heeft.
Kortom: laat het hangen, consequenties zijn niet van toepassing op de gebruikers, maar zullen natuurlijk interne bij t.net worden besproken.
de fucking search doet het nog steeds niet (jaja, ik ben een verlichter..ik zoek
)
Verwijderd
ik kan alleen dingen vertellen uit mijn persoonlijke levenswereld, ik ken een bedrijf waar iets dergelijks ook gebeurd is en die hebben zelf alles mogen ophoesten, nix schadevergoeding van de sysadmin zelf, en als ie geen contract had op die manier dan is dat een beetje raar geregeld geweest.Op vrijdag 01 juni 2001 14:24 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Oef hier klopt ECHT WEINIG VAN!!!!
mijn opmerking over GoT niet belangrijk was niet helemaal correct blijkt fdat het private forum ivm de lan de hele regeling bevatte dat ook voor de rest niemand ergens gesaved had
en als laatste op de gecachte pagina's stonden ook banners, niet evenveel pageviews als anders veronder stel ik mar jah, je kan niet crachen zonder iets te verliezen
Bij mij werkt het wel hoor.Op vrijdag 01 juni 2001 15:01 schreef -=Eelco=- het volgende:
de fucking search doet het nog steeds niet (jaja, ik ben een verlichter..ik zoek)
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Praat geen poep!Op vrijdag 01 juni 2001 14:24 schreef MichaelJackson het volgende:
De RAID controllers zijn niet kapot, er is een HD d00d.
900 piek advertentiekosten is ook maar uit de lucht gegrepen en totaal ongegrond, dus dat had je beter ook maar achterwege kunnen laten.
Ik ben heel erg vreselijk ontiegelijk ontzettend boos geweest, maar het is niet enkel "de schuld van" Rick, er zijn altijd meerdere mensen die dit hadden kunnen (en moeten!) merken. Zodoende zijn er meerderen die "fout" zaten en is het dus nevernooit te verhalen op Rick, dat het wel in mij opkwam ligt puur aan mijn woede en het gevoel van onvermogen dat ik had.
Bericht hierboven
Verwijderd
praat zelf geen poep, het is zwak dit soort gevoelens dan op een openbaar forum te uiten. Lijkt me niet echt aardig voor Rick die jullie toch ver heeft weten te krijgen in een paar jaar!!Op vrijdag 01 juni 2001 15:38 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Praat geen poep!
900 piek advertentiekosten is ook maar uit de lucht gegrepen en totaal ongegrond, dus dat had je beter ook maar achterwege kunnen laten.
Ik ben heel erg vreselijk ontiegelijk ontzettend boos geweest, maar het is niet enkel "de schuld van" Rick, er zijn altijd meerdere mensen die dit hadden kunnen (en moeten!) merken. Zodoende zijn er meerderen die "fout" zaten en is het dus nevernooit te verhalen op Rick, dat het wel in mij opkwam ligt puur aan mijn woede en het gevoel van onvermogen dat ik had.
Verwijderd
Lieve Micheal Jackson,Op vrijdag 01 juni 2001 15:41 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
praat zelf geen poep, het is zwak dit soort gevoelens dan op een openbaar forum te uiten. Lijkt me niet echt aardig voor Rick die jullie toch ver heeft weten te krijgen in een paar jaar!!
Wil je nu aub op houden met je geflame/gejank en ik-probeer-gelijk-te-krijgen-gedrag? Dank u wel!
Een nadeel zie ik toch wel aan zo'n crash. De lastpakken komen altijd terug. 't zijn net kakkerlakken: je schijnt er nooit meer vanaf te komen.
Virussen? Scan ze hier!
Het is niet goed om dit soort gevoelens te uiten misschien, maar zwak, nee dat niet, het getuigd IMO meer van oprechtheid en betrokkenheid.Op vrijdag 01 juni 2001 15:41 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
praat zelf geen poep, het is zwak dit soort gevoelens dan op een openbaar forum te uiten. Lijkt me niet echt aardig voor Rick die jullie toch ver heeft weten te krijgen in een paar jaar!!
Rick heeft ongeveer een jaar voor t.net en fok gewerkt, in die tijd heeft hij zeker goede dingen gedaan, hij heeft echter ook een paar grote fouten gemaakt. Hij is dus mede de oorzaak van deze troep, waardoor wij weer tegen elkaar aan het aanzeiken zijn.
Bericht hierboven
MichaelJackson, HOUD ALSJEBLIEFT JE KOP DICHT! Ik word strontziek van jouw gezeur. Als je je zo irriteert aan de gang van zaken hier, rot dan lekker op en start je eigen forum, die adjes hebben wel wat anders te doen dan telkens tegen jou in te gaan.Op vrijdag 01 juni 2001 15:41 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.Op vrijdag 01 juni 2001 15:49 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
MichaelJackson, HOUD ALSJEBLIEFT JE KOP DICHT! Ik word strontziek van jouw gezeur. Als je je zo irriteert aan de gang van zaken hier, rot dan lekker op en start je eigen forum, die adjes hebben wel wat anders te doen dan telkens tegen jou in te gaan.
Het lijkt me toch ondertussen allemaal wel duidelijk te zijn ?
Kunnen "wij" (als in, met z'n allen) hier dan over ophouden ?
(Ja, dat ben jij ook MJ)
Kunnen "wij" (als in, met z'n allen) hier dan over ophouden ?
(Ja, dat ben jij ook MJ)
Aannames zijn fataal.
Relax iedereen, wees blij dat t.net en GoT weer up zijn.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
eh MJ nog een laatste vraag voor laten we zeggen 10.000 gulden.... Laat mij de wet zien op grond waarvan je de aansprakelijkheid op Rick zou willen verhalen. (Er is nooit sprake geweest van opzettelijke praktijken.) Als advocaat moet je die artikelen toch zo uit je mouw kunnen schudden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mijne niet dus...Op donderdag 31 mei 2001 23:24 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: usernotes zijn ook weer weg!
Maargoed
B.t.w, is die cheetah nou gevallen of overleden aan een headcrash
* Destruction raakt confused....
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ok, dat is dan duidelijk. En ik weet zeker dat ervan is geleerd. Laten we hopen dat de geschillen uitgepraat kunnen worden, dan kunnen we vrolijk verder.Op vrijdag 01 juni 2001 15:38 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Praat geen poep!
* zeikstraal kan er eigenlijk niet zo heel erg mee zitten dat er een paar maanden draadjes weg zijn (over een maand of wat merk je het haast niet meer) , om over het posts-klassement maar te zwijgen.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Er is nog een positieve kant : Die tripple posts van mdennie in v&a zijn nu ook wegOp donderdag 31 mei 2001 22:10 schreef BackSlash32 het volgende:
Niels, da's leuk voor GoT, maar hoe staat het met de postings van T.net zelf?
Frontpage, reviews, reacties, pricewatch, V&A, e.d....
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Er is niks gevallen en ik heb geen idee hoe dat verhaal in de wereld is gekomen.
Wat er precies met die schijf mis is weten wij ook niet, maar in ieder geval is er niet veel meer mee aan te vangen.
Wat er precies met die schijf mis is weten wij ook niet, maar in ieder geval is er niet veel meer mee aan te vangen.
ah ok.Op vrijdag 01 juni 2001 16:48 schreef Daniel Kegel het volgende:
Er is niks gevallen en ik heb geen idee hoe dat verhaal in de wereld is gekomen.
Dat is minder...Wat er precies met die schijf mis is weten wij ook niet, maar in ieder geval is er niet veel meer mee aan te vangen.
Verwijderd
Oei, Floris. Je praat weer te veel!Op vrijdag 01 juni 2001 15:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Het is niet goed om dit soort gevoelens te uiten misschien, maar zwak, nee dat niet, het getuigd IMO meer van oprechtheid en betrokkenheid.
Rick heeft ongeveer een jaar voor t.net en fok gewerkt, in die tijd heeft hij zeker goede dingen gedaan, hij heeft echter ook een paar grote fouten gemaakt. Hij is dus mede de oorzaak van deze troep, waardoor wij weer tegen elkaar aan het aanzeiken zijn.
Dus mag ik je 1 advies geven. Post pas weer in de publieke forums als je wat afgekoelt bent.
Want:
Het is wel degelijk zwak om Rick zo af te vallen zoals jij dat doet. Rick deed het niet als een fulltime baan maar meer als een vrijwilliger. Als hij dan dingen fout doet moeten jullie gewoon eerder in grijpen. Dat het zo'n troep is, is dus NIET zijn schuld maar van de leiding. Hem dan in het publiek afzeiken vind ik ronduit zwak en toont geen enkele respect tegen de persoon RickJanssen. Zoiets hou je gewoon onderling. Vooral ook omdat het dus niet zijn schuld alleen is maar ook die van jou.
Verder wil ik het hier maar bij laten want ik begin nu zelf ook niet aardig te doen. Maar goed, ik spreek namens mijzelf en niet als een T.net Admin tegen een collega in het openbaar.
Verwijderd
exactamundo:POp vrijdag 01 juni 2001 17:09 schreef pornking het volgende:
[..]
Oei, Floris. Je praat weer te veel!
Dus mag ik je 1 advies geven. Post pas weer in de publieke forums als je wat afgekoelt bent.
Want:
Het is wel degelijk zwak om Rick zo af te vallen zoals jij dat doet. Rick deed het niet als een fulltime baan maar meer als een vrijwilliger. Als hij dan dingen fout doet moeten jullie gewoon eerder in grijpen. Dat het zo'n troep is, is dus NIET zijn schuld maar van de leiding. Hem dan in het publiek afzeiken vind ik ronduit zwak en toont geen enkele respect tegen de persoon RickJanssen. Zoiets hou je gewoon onderling. Vooral ook omdat het dus niet zijn schuld alleen is maar ook die van jou.
Verder wil ik het hier maar bij laten want ik begin nu zelf ook niet aardig te doen. Maar goed, ik spreek namens mijzelf en niet als een T.net Admin tegen een collega in het openbaar.
Mij is het echt niet duidelijk wat jullie willen bereiken...
Dat Floris zijn excuses aanbied? Heeft hij al gedaan...
Wat moet hij nog meer doen?
Jullie weten niet eens hoe Rick er over denkt ofzo...
(Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee
)
Dat Floris zijn excuses aanbied? Heeft hij al gedaan...
Wat moet hij nog meer doen?
Jullie weten niet eens hoe Rick er over denkt ofzo...
(Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee

Laat ik nog maar eens herhalen wat ik ergens anders ook al heb gezegd:
Het is niet enkel de schuld van 1 persoon, het zijn er altijd meer, het is nooit 1 persoon waar je dus alles op kunt afschuiven. Het is echt niet alleen Rick, ik heb ook grote fouten gemaakt, Rick is echt geen slechter persoon dan ik ofzo.
Het is niet enkel de schuld van 1 persoon, het zijn er altijd meer, het is nooit 1 persoon waar je dus alles op kunt afschuiven. Het is echt niet alleen Rick, ik heb ook grote fouten gemaakt, Rick is echt geen slechter persoon dan ik ofzo.
Bericht hierboven
* RvdH net terug van z'n nieuwe baan..
Wat een gezanik hiero.
Ik vind het heel tof van de mensen die het "voor me opnemen", maar het is absoluut niet zo dat mij geen blaam treft. Ik had beter op de backups moeten letten, daar kan geen twijfel over bestaan. Dat er geen overkoepelende controlerende macht bestaat kun je niemand kwalijk nemen, daar ontbreekt eenvoudigweg de kennis, personen en grootte voor.
De mensen die "tegen" mij gereageerd hebben: op enkele punten zijn er kritieken die een kern van waarheid bevatten, maar probeer dan alsjeblieft die kritiek voldoende te funderen en niet los te barsten in wat ranzige flames, daar heb ik niets aan en daar heeft niemand wat aan.
Nogmaals, ik vind het erg vervelend dat ik moet vertrekken onder deze omstandigheden, maar ik heb het natuurlijk nooit zo geplanned. Het lijkt mij zinloos om een zondebok te gaan zoeken.
Ik wens Kees, en natuurlijk de rest van de crew veel succes bij het onderhouden en bijhouden van de sites, en dat is niet sarcastisch bedoelt ofzo.
Wat een gezanik hiero.
Ik vind het heel tof van de mensen die het "voor me opnemen", maar het is absoluut niet zo dat mij geen blaam treft. Ik had beter op de backups moeten letten, daar kan geen twijfel over bestaan. Dat er geen overkoepelende controlerende macht bestaat kun je niemand kwalijk nemen, daar ontbreekt eenvoudigweg de kennis, personen en grootte voor.
De mensen die "tegen" mij gereageerd hebben: op enkele punten zijn er kritieken die een kern van waarheid bevatten, maar probeer dan alsjeblieft die kritiek voldoende te funderen en niet los te barsten in wat ranzige flames, daar heb ik niets aan en daar heeft niemand wat aan.
Nogmaals, ik vind het erg vervelend dat ik moet vertrekken onder deze omstandigheden, maar ik heb het natuurlijk nooit zo geplanned. Het lijkt mij zinloos om een zondebok te gaan zoeken.
Ik wens Kees, en natuurlijk de rest van de crew veel succes bij het onderhouden en bijhouden van de sites, en dat is niet sarcastisch bedoelt ofzo.
tevreden michael? volgens mij weet iedereen heel goed wat er aan de hand is enzo. jij bent degene die van een mug een olifant maakt.Op vrijdag 01 juni 2001 18:09 schreef RickJansen het volgende:
[...]
Rick: het ga je goed
This too shall pass
Wat gebeurd is: het zei zo, ik denk dat het voor een groot deel niet te voorkomen was.
De groei van Tweakers/Got/Fok! is nu eenmaal behoorlijk geweest.
Een hele prestatie voor een kleine Crew.
Verder was de beperkte fysieke toegang tot de servers zelf ook niet erg bevordelijk.
Er wordt er hard gewerkt om er het beste van te maken.
Jammer dat er mensen zijn die lopen te klagen alsof hun grondrechten zijn geschonden.
De groei van Tweakers/Got/Fok! is nu eenmaal behoorlijk geweest.
Een hele prestatie voor een kleine Crew.
Verder was de beperkte fysieke toegang tot de servers zelf ook niet erg bevordelijk.
Er wordt er hard gewerkt om er het beste van te maken.
Jammer dat er mensen zijn die lopen te klagen alsof hun grondrechten zijn geschonden.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Laten we het belangrijkste gewoon niet vergeten.
Worden er nu ook acties genomen om zo'n blunder (want zo mag je het best wel noemen) voortaan te voorkomen? Kijk achteraf gaan zeiken heeft geen zin en daar krijg je alleen maar gezeur en gezeik mee. Je kan nu beter gaan kijken wat men kan gaan doen om dit tot het verleden te laten behoren waarnaar wij niet meer hoeven te denken in ons achetrhoofd.
Worden er nu ook acties genomen om zo'n blunder (want zo mag je het best wel noemen) voortaan te voorkomen? Kijk achteraf gaan zeiken heeft geen zin en daar krijg je alleen maar gezeur en gezeik mee. Je kan nu beter gaan kijken wat men kan gaan doen om dit tot het verleden te laten behoren waarnaar wij niet meer hoeven te denken in ons achetrhoofd.
Verwijderd
En dan maar eens wat zeggen over Michael|Jackson. Wat een zeikerd ben je. Iedereen was pissed /me Dude ook.
Ik ben ook posts kwijt. Aardig wat ook, maar er is gewoon besloten om die boel niet terug te zetten en de sjit is al gebeurd.
Net zoals de rest van de crew zegt. Je kan nooit de schuld op 1 persoon gooien. De anderen zouden hem in princiepe ook altijd moeten controlen, maar daar is zoals gezegd geen mankracht voor. T.net is gewoon een low-profit tent.
Als jij het allemaal beter kan dan wil ik het wel meemaken.
Ik ben ook posts kwijt. Aardig wat ook, maar er is gewoon besloten om die boel niet terug te zetten en de sjit is al gebeurd.
Net zoals de rest van de crew zegt. Je kan nooit de schuld op 1 persoon gooien. De anderen zouden hem in princiepe ook altijd moeten controlen, maar daar is zoals gezegd geen mankracht voor. T.net is gewoon een low-profit tent.
Als jij het allemaal beter kan dan wil ik het wel meemaken.
Verwijderd
...zegt de persoon die in de top3 eindigde bij de meest irritante userverkiezing van de admins.Op vrijdag 01 juni 2001 15:47 schreef wildhagen het volgende:
Een nadeel zie ik toch wel aan zo'n crash. De lastpakken komen altijd terug. 't zijn net kakkerlakken: je schijnt er nooit meer vanaf te komen.
Sorry, ik kon het niet laten...
No flame intended.