Rick, ik verwijt je niks, en de Adjes die hem dat wel doen: get real!!
nee eerst roeleert Rick de pan uit kan niks fout doen gebeurt dit is ie opeens de grootste klootzak (geld ook voor de adjes) wat willen jullie nou? Rick heeft goede dingen gedaan, van die backups is dom, maar het is gebeurd, gezeik erover heeft geen zin, en nu is Rick ook z'n mod-status kwijt, door dit incident? Als dat zo is en ik zie nog 1 adje flamen op rick of in de trant van mag je mijn username trashen verdomme!!
Rick doet z'n best hier d'r gaat wat gruwelijk fout en dan is opeens
HIJ de klootzak in't spel d'r zijn meerdere mensen (zoals floris al zei) de crash is er geweest, we kunnen er weinig meer aan doen, blamen,flamen etc heeft geen zin... Je kunt pissed zijn, kan, maar ga dan niet replyén
Hallo ik ben **** ik ben pissed ben **** posts kwijt wat vind ik rick toch een klootzak, ik ben een paar plaatsen gezakt in de top100, etc
Rick ik wens je het beste... en stop met het flamen verdomme tegen rick!!

daar los je nu niks meer mee op... die code #55 was een voorteken... ja "mysql is brak" *duh* had naar gekeken moeten worden... d'r waren verschillende klachten, wat kijk je dan na?
1) maakt extra backups
2) gaat overal kijken
3) niets gevonden? alles opnieuw configgen
4) hardware eropnieuw inzetten
totdat het is opgelost natuurlijk... ti's een Fout maar het was wel een duidelijk voorteken! Rick -> het kan gebeuren, ik hoop dat je je hieroverheen zet...!
Rick --> Succes!
[edit: was er wel spraken van een RAID? als er spraken was van een RAID systeem had er nu een backup geweest

volgens mij draaid t.net gewoon op een 486 met 8 mb ram op een ide kabeltje en is dat arschia, odin servers etc gewoon een geintje

]