Werkt het weer?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.063 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

ongelooflijk, volgens mij heb ik dit voorspelt!!

3 dagen geleden openede ik in LA een topic waarin een spook post stond van een onbekende gebruiker wat naar later bleek een post was die naar FOK moest.
DIrect daarna gebeurde er nog meer vage dingen.
Ik zei toen: "trek de back-ups maar vast uit de kast!"

verdomd...het is nodig geweest :r

gecondoleerd jongens, dit is echt balen ;( :'(

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3458

Op vrijdag 01 juni 2001 08:34 schreef jordyb het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom er niet gebackupped up wordt.

Ik zit op stage in Vrij Uit hoofddorp.

Ze hebben 10 tapes. 3 reserve en elke dag word er een backup gemaakt.
De backup gaat gewoon over die van vorige week en ze hebben 1 tape voor elke dag.

Zo duur zal dit toch niet zijn.
Voor die site waar je alleen verwijzingen naar reisgidsen vindt en je dus helemaal niets kunt boeken?

(of keken wij nou scheel toen we op vrijuit.nl keken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14608

Op vrijdag 01 juni 2001 09:21 schreef [nielsonline] het volgende:

[..]

Voor die site waar je alleen verwijzingen naar reisgidsen vindt en je dus helemaal niets kunt boeken?

(of keken wij nou scheel toen we op vrijuit.nl keken?)
Ik bedoel niet de site.
Maar het interne netwerk. Dat word elke dag gebackupped.
Want er gaat op een slechte dag een omzet van 1 miljoen doorheen.
En dat gaat veel ballen kosten als er maar 1 dagje niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

JJJ

Ik ben van 1250 posts naar 743 gegaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Is het ook mogelijk dat al die Error 55's van de laatste tijd de voorbode zijn geweest van die hd-crash?

edit:

Ben teruggegaan van zo'n 260 posts naar 93 :'(

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5115

Hmmm, erg jammer maar goed, life goes on, en ik denk dat er nuttige lessen zijn geleerd!

En er zijn natuurlijk ergere dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 01 juni 2001 08:01 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Check nummer 10 es! ;(
Check nummer 20 >:) Maar ja, je leeft toch niet van je positie in de top20? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Zo dit is echt zwaar klote, er zijn echt een paar zeer boeiende topics weg nu :'(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14632

Ik kom ook ff kijken na 2 weken. Alles weg.

Sorry jongens, dit ziet er echt niet professioneel uit. En dat willen jullie toch zo graag?

Nooit gehoord van een backup zeker. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-05 17:10
Net een formule 1 auto, die loopt ook het hardst als de motor gaat ontploffen :), maar het maken van goede backups is dus weer belangrijk gebleken.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:25

Wokschotel

Op 6 wielen

Gaan bepaalde mensen nog hun verantwoordelijkheid hiervoor nemen, om maar eens in voetbaltrainers-jargon te spreken?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9576

Op vrijdag 01 juni 2001 11:24 schreef rdgf het volgende:
Gaan bepaalde mensen nog hun verantwoordelijkheid hiervoor nemen, om maar eens in voetbaltrainers-jargon te spreken?
Rick is ontslagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Op vrijdag 01 juni 2001 11:31 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Rick is ontslagen!
Rick had zelf al ontslag genomen, ver voor dit gebeurde. Rick zal bij Landis gaan werken. Wel heb ik begrepen dat er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een schadeclaim tegen Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14608

Dit vind ik best wel zielig voor Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Op vrijdag 01 juni 2001 11:31 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Rick is ontslagen!
Blaat, Tis al maanden bekend dat Rick weg zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 13:18 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Rick had zelf al ontslag genomen, ver voor dit gebeurde. Rick zal bij Landis gaan werken. Wel heb ik begrepen dat er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een schadeclaim tegen Rick.
hoe kom je aan deze wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-05 17:10
Op vrijdag 01 juni 2001 13:52 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

hoe kom je aan deze wijsheid?
Ja dat wil ook wel eens weten....

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Me too...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 17:49

Floor-is

5.2

[..]

Dat eerste klopt helemaal, dat 2e weten we nog niet hoor... Aan de ene kant speelde het wel door ons hoofd, maar het lijkt ons niet echt slim om dit door te zetten, we zullen het dan ook zeer waarschijnlijk niet doen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 13:59 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Dat eerste klopt helemaal, dat 2e weten we nog niet hoor... Aan de ene kant speelde het wel door ons hoofd, maar het lijkt ons niet echt slim om dit door te zetten, we zullen het dan ook zeer waarschijnlijk niet doen.
Waarom speelde dit door jullie hoofd? Ik bedoel, Rick krijgt niet echt betaald (in ieder geval niet echt SYSADLOON toch voor zijn werkzaamheden??...hij deed het vrijwillig..en tja communicatiefouten zijn moeilijk hard te maken...dat is natuurlijk waar Rick het op gooit...
Maar het lijkt mij sowieso niet reeel enkele duizenden guldens te claimen bij zo iemand..hij heeft enkele jaren grotendeels vrijwillig de site geholpen tot waar die nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 14:03 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Waarom speelde dit door jullie hoofd? Ik bedoel, Rick krijgt niet echt betaald (in ieder geval niet echt SYSADLOON toch voor zijn werkzaamheden??...hij deed het vrijwillig..en tja communicatiefouten zijn moeilijk hard te maken...dat is natuurlijk waar Rick het op gooit...
Maar het lijkt mij sowieso niet reeel enkele duizenden guldens te claimen bij zo iemand..hij heeft enkele jaren grotendeels vrijwillig de site geholpen tot waar die nu is
wij zijn het eens????? shit waar heb ik het nummer van de RIAGG liggen >:) :D

Nee helemaal mee eens, ik denk dat een aktie tegen Rick de sfeer binnen GoT en T.net niet ten goede zal komen......

(mijn 200ste bericht :D :D :D :D )

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7208

ik denk echt niet dat een schadeclaim op rick veel gaat uitmaken en dit om de volgende reden

1. rick was in dienst van tweakers.net en hierdoor is tweakers.net zelf verantwoordelijk, als enige zouden ze hem kunnen ontslaan, wat dus niet kan omdat ie op voorhand gestopt is.

2. op de frontpage/reviews na is er geen kritiche data verloren gegaan, het verlies op GoT is natuurlijk jammer maar jah, zo'n getalletje ivm met aantal posts is ook maar een nummer, karma en dergelijke ga je ook niet dood van als je dat ineens minder hebt, en in principe weten alle topic starters waarbij hun probleem niet is opgelost wat ze ongeveer gepost hebben nog zeker wel en kunnen gewoon opnieuw posten. Stuffis generalis posts die kwijt zijn vind ik eerlijkg gezegd geen verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 14:19 schreef Lasher[57th] het volgende:
ik denk echt niet dat een schadeclaim op rick veel gaat uitmaken en dit om de volgende reden

1. rick was in dienst van tweakers.net en hierdoor is tweakers.net zelf verantwoordelijk, als enige zouden ze hem kunnen ontslaan, wat dus niet kan omdat ie op voorhand gestopt is.

2. op de frontpage/reviews na is er geen kritiche data verloren gegaan, het verlies op GoT is natuurlijk jammer maar jah, zo'n getalletje ivm met aantal posts is ook maar een nummer, karma en dergelijke ga je ook niet dood van als je dat ineens minder hebt, en in principe weten alle topic starters waarbij hun probleem niet is opgelost wat ze ongeveer gepost hebben nog zeker wel en kunnen gewoon opnieuw posten. Stuffis generalis posts die kwijt zijn vind ik eerlijkg gezegd geen verlies
Oef hier klopt ECHT WEINIG VAN!!!!

Rick is SYSADMIN aanvaardt de job en dus verantwoordelijk. Tja dat hij niet een echt syscontract had zal er toe leiden dat het hem niet goed aangerekend kan worden.

RAID controllers zijn kapot..moet je ook voor dokken....
Advertentieinkomsten gemist minimaal 900 piek per dag is ook geen geintje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Laatst online: 05-06 07:00

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wel heb ik begrepen dat er wordt gekeken naar de mogelijkheden van een schadeclaim tegen Rick.
Onzin. Nog afgezien van het feit dat zo'n claim juridisch kansloos is, is Rick niet de enige die fouten heeft gemaakt.

Zou een beetje bot zijn om dan alleen hem (financieel) aansprakelijk te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 14:27 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Onzin. Nog afgezien van het feit dat zo'n claim juridisch kansloos is, is Rick niet de enige die fouten heeft gemaakt.

Zou een beetje bot zijn om dan alleen hem (financieel) aansprakelijk te stellen.
Beetje te kort door de bocht om dit ONZIN te noemen. je collega Floris Diemel gaf aan dat ie het in het begin als een serieuze optie had overwogen..dus dat woordje onzin slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 01 juni 2001 14:31 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Beetje te kort door de bocht om dit ONZIN te noemen. je collega Floris Diemel gaf aan dat ie het in het begin als een serieuze optie had overwogen..dus dat woordje onzin slaat nergens op
Hijzelf misschien, maar T.net als organisatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[rectificatie]
Naar aanleiding van het schadeclaim verhaal. Ik heb naar aanleiding van de volgende opmerking "hij mag blij zijn als hij er zonder schadeclaim vanaf komt" het verkeerd geintepreteerd, en ben er vanuit gegaan dat Rick erop kon wachten (aangezien dit wel vaker voorkomt in het bedrijfsleven bij incidenten van dergelijke hoogten). Excuses voor de foutieve "Prive-Alike" info.
[/rectificatie]

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12537

Wat een bullshit, Jullie kunnen Rick niet eens wat maken. Rick heeft die HDD niet laten crashen. En als jullie hem geen contractje hebben laten tekenen dat hij verantwoordelijk is voor de uptime van tweakers.net. Dan houdt het al snel op denk ik.

Beetje lauw eigenlijk ook wel om schade te gaan verhalen op 1 persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 14:36 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Hijzelf misschien, maar T.net als organisatie niet.
wat doe je moeilijk man!!
Hij spreekt hier op GoT onder zijn naam staat ADMIN en ja dan ga ik ervan uit dat ie namens de organisatie spreekt als niet uitdrukkelijk vermeld dat ie bedoelt dat ie op PERSOONLIJKE titel Rick wilde aanpakken.
Man o man...wees ff reeel en ga niet achteraf de organisatie vrijwaren van deze uitspraak: dit is zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
van 1 ding snap ik totaal niks... dat men na een MAAND er pas achter komt dat het backup scriptje niet goed werkte.... want de backup die terug is gezet dateerd toch van 27 april? Ik vind dat zoiets domweg niet mag gebeuren... idd een False sense of security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes
  • Laatst online: 11-05 13:14
Wow, ik ben zo'n 600 posts kwijt. :(

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 01 juni 2001 14:39 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

wat doe je moeilijk man!!
Hij spreekt hier op GoT onder zijn naam staat ADMIN en ja dan ga ik ervan uit dat ie namens de organisatie spreekt als niet uitdrukkelijk vermeld dat ie bedoelt dat ie op PERSOONLIJKE titel Rick wilde aanpakken.
Man o man...wees ff reeel en ga niet achteraf de organisatie vrijwaren van deze uitspraak: dit is zwak
Gut gut, hij heeft weer iets gevonden waarop hij kan doorzagen. Laat het nu maar gewoon zitten. Wat gaat jou dit eigenlijk aan?

Er komt geen claim tegen Rick. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op donderdag 31 mei 2001 21:51 schreef JvS het volgende:

[..]

dat zal wel goedkomen, maar traag en buzzman hebben nu geen modrechten, denk ik. Totdat dat weer even rechtgezet wordt.

Ik ben trouwens best bereid om wat meer te dokken voor die twee maanden aan posts!

Een geeltje heb ik er wel voor over, en daar hoef ik _echt_ geen status achter me naam voor te krijgen!!!
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 22:23

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 juni 2001 14:44 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Gut gut, hij heeft weer iets gevonden waarop hij kan doorzagen. Laat het nu maar gewoon zitten. Wat gaat jou dit eigenlijk aan?

EOD. Amen .. enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 14:44 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Met andere woorden je ontkracht je eerdere post. Vermeld dan dit de eerste keer en ga niet raar kontdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op vrijdag 01 juni 2001 14:40 schreef thefirstikke het volgende:
van 1 ding snap ik totaal niks... dat men na een MAAND er pas achter komt dat het backup scriptje niet goed werkte.... want de backup die terug is gezet dateerd toch van 27 april? Ik vind dat zoiets domweg niet mag gebeuren... idd een False sense of security
27-04 is het laatste server onderhoud geweest, blijkbaar is er toen gelijk voor het laatst geback-upped. Maar vervelender vooral sindsdien niet meer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 11:57

BrZ

Op vrijdag 01 juni 2001 14:24 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Rick is SYSADMIN aanvaardt de job en dus verantwoordelijk. Tja dat hij niet een echt syscontract had zal er toe leiden dat het hem niet goed aangerekend kan worden.

Man zit nu te zeiken als je er geen verstand van hebt..

Als je in dienst bent van een bedrijf is dat bedrijf verantwoordelijk voor ALLES wat je doet, TENZIJ het te bewijzen is dat je het expres hebt gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 14:50 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Met andere woorden je ontkracht je eerdere post. Vermeld dan dit de eerste keer en ga niet raar kontdraaien
MichaelJackson ik wordt helemaal kriebelig van jouw gejammer om je gelijk te halen bij Daniel :(

Ik heb een paar postings hierboven een rectificatie geplaatst en stel voor het gedoe over schadeclaims te laten zakken!

Daniel is niet verplicht zijn eerste post te ontkrachten, kontdraaien is iets waar hij op dit moment niet mee bezig is aangezien hij het al druk genoeg heeft.

Kortom: laat het hangen, consequenties zijn niet van toepassing op de gebruikers, maar zullen natuurlijk interne bij t.net worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12-2024
de fucking search doet het nog steeds niet (jaja, ik ben een verlichter..ik zoek ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

ik kan alleen dingen vertellen uit mijn persoonlijke levenswereld, ik ken een bedrijf waar iets dergelijks ook gebeurd is en die hebben zelf alles mogen ophoesten, nix schadevergoeding van de sysadmin zelf, en als ie geen contract had op die manier dan is dat een beetje raar geregeld geweest.

mijn opmerking over GoT niet belangrijk was niet helemaal correct blijkt fdat het private forum ivm de lan de hele regeling bevatte dat ook voor de rest niemand ergens gesaved had

en als laatste op de gecachte pagina's stonden ook banners, niet evenveel pageviews als anders veronder stel ik mar jah, je kan niet crachen zonder iets te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes
  • Laatst online: 11-05 13:14
Op vrijdag 01 juni 2001 15:01 schreef -=Eelco=- het volgende:
de fucking search doet het nog steeds niet (jaja, ik ben een verlichter..ik zoek ;) )
Bij mij werkt het wel hoor.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Praat geen poep!
De RAID controllers zijn niet kapot, er is een HD d00d.
900 piek advertentiekosten is ook maar uit de lucht gegrepen en totaal ongegrond, dus dat had je beter ook maar achterwege kunnen laten.

Ik ben heel erg vreselijk ontiegelijk ontzettend boos geweest, maar het is niet enkel "de schuld van" Rick, er zijn altijd meerdere mensen die dit hadden kunnen (en moeten!) merken. Zodoende zijn er meerderen die "fout" zaten en is het dus nevernooit te verhalen op Rick, dat het wel in mij opkwam ligt puur aan mijn woede en het gevoel van onvermogen dat ik had.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 15:38 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Praat geen poep!
900 piek advertentiekosten is ook maar uit de lucht gegrepen en totaal ongegrond, dus dat had je beter ook maar achterwege kunnen laten.

Ik ben heel erg vreselijk ontiegelijk ontzettend boos geweest, maar het is niet enkel "de schuld van" Rick, er zijn altijd meerdere mensen die dit hadden kunnen (en moeten!) merken. Zodoende zijn er meerderen die "fout" zaten en is het dus nevernooit te verhalen op Rick, dat het wel in mij opkwam ligt puur aan mijn woede en het gevoel van onvermogen dat ik had.
praat zelf geen poep, het is zwak dit soort gevoelens dan op een openbaar forum te uiten. Lijkt me niet echt aardig voor Rick die jullie toch ver heeft weten te krijgen in een paar jaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10066

Op vrijdag 01 juni 2001 15:41 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

praat zelf geen poep, het is zwak dit soort gevoelens dan op een openbaar forum te uiten. Lijkt me niet echt aardig voor Rick die jullie toch ver heeft weten te krijgen in een paar jaar!!
Lieve Micheal Jackson,
Wil je nu aub op houden met je geflame/gejank en ik-probeer-gelijk-te-krijgen-gedrag? Dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een nadeel zie ik toch wel aan zo'n crash. De lastpakken komen altijd terug. 't zijn net kakkerlakken: je schijnt er nooit meer vanaf te komen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

[..]

Het is niet goed om dit soort gevoelens te uiten misschien, maar zwak, nee dat niet, het getuigd IMO meer van oprechtheid en betrokkenheid.

Rick heeft ongeveer een jaar voor t.net en fok gewerkt, in die tijd heeft hij zeker goede dingen gedaan, hij heeft echter ook een paar grote fouten gemaakt. Hij is dus mede de oorzaak van deze troep, waardoor wij weer tegen elkaar aan het aanzeiken zijn.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

[..]

MichaelJackson, HOUD ALSJEBLIEFT JE KOP DICHT! Ik word strontziek van jouw gezeur. Als je je zo irriteert aan de gang van zaken hier, rot dan lekker op en start je eigen forum, die adjes hebben wel wat anders te doen dan telkens tegen jou in te gaan.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 01 juni 2001 15:49 schreef FL!PNEUS het volgende:

[..]

MichaelJackson, HOUD ALSJEBLIEFT JE KOP DICHT! Ik word strontziek van jouw gezeur. Als je je zo irriteert aan de gang van zaken hier, rot dan lekker op en start je eigen forum, die adjes hebben wel wat anders te doen dan telkens tegen jou in te gaan.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 17:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Het lijkt me toch ondertussen allemaal wel duidelijk te zijn ?

Kunnen "wij" (als in, met z'n allen) hier dan over ophouden ?

(Ja, dat ben jij ook MJ)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:40

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Relax iedereen, wees blij dat t.net en GoT weer up zijn. ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
eh MJ nog een laatste vraag voor laten we zeggen 10.000 gulden.... Laat mij de wet zien op grond waarvan je de aansprakelijkheid op Rick zou willen verhalen. (Er is nooit sprake geweest van opzettelijke praktijken.) Als advocaat moet je die artikelen toch zo uit je mouw kunnen schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 31 mei 2001 23:24 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Bekijk het van de positieve kant: usernotes zijn ook weer weg! :P
Mijne niet dus...

Maargoed :) blij dat het weer draaid :)

B.t.w, is die cheetah nou gevallen of overleden aan een headcrash :?

* Destruction raakt confused....

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 09:27
Op vrijdag 01 juni 2001 15:38 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Praat geen poep!

Ok, dat is dan duidelijk. En ik weet zeker dat ervan is geleerd. Laten we hopen dat de geschillen uitgepraat kunnen worden, dan kunnen we vrolijk verder.

* zeikstraal kan er eigenlijk niet zo heel erg mee zitten dat er een paar maanden draadjes weg zijn (over een maand of wat merk je het haast niet meer) , om over het posts-klassement maar te zwijgen.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Aan een headkresj als ik et allemaal goed heb begrepen iig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 31 mei 2001 22:10 schreef BackSlash32 het volgende:
Niels, da's leuk voor GoT, maar hoe staat het met de postings van T.net zelf?
Frontpage, reviews, reacties, pricewatch, V&A, e.d....
Er is nog een positieve kant : Die tripple posts van mdennie in v&a zijn nu ook weg ;)

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Er is niks gevallen en ik heb geen idee hoe dat verhaal in de wereld is gekomen.

Wat er precies met die schijf mis is weten wij ook niet, maar in ieder geval is er niet veel meer mee aan te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 01 juni 2001 16:48 schreef Daniel Kegel het volgende:
Er is niks gevallen en ik heb geen idee hoe dat verhaal in de wereld is gekomen.
ah ok.
Wat er precies met die schijf mis is weten wij ook niet, maar in ieder geval is er niet veel meer mee aan te vangen.
Dat is minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11030

GOT-crew petje af voor alle moeite !

Alleen ff wat vaker back-uppen he ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17165

Op vrijdag 01 juni 2001 15:49 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Het is niet goed om dit soort gevoelens te uiten misschien, maar zwak, nee dat niet, het getuigd IMO meer van oprechtheid en betrokkenheid.

Rick heeft ongeveer een jaar voor t.net en fok gewerkt, in die tijd heeft hij zeker goede dingen gedaan, hij heeft echter ook een paar grote fouten gemaakt. Hij is dus mede de oorzaak van deze troep, waardoor wij weer tegen elkaar aan het aanzeiken zijn.
Oei, Floris. Je praat weer te veel!

Dus mag ik je 1 advies geven. Post pas weer in de publieke forums als je wat afgekoelt bent.

Want:
Het is wel degelijk zwak om Rick zo af te vallen zoals jij dat doet. Rick deed het niet als een fulltime baan maar meer als een vrijwilliger. Als hij dan dingen fout doet moeten jullie gewoon eerder in grijpen. Dat het zo'n troep is, is dus NIET zijn schuld maar van de leiding. Hem dan in het publiek afzeiken vind ik ronduit zwak en toont geen enkele respect tegen de persoon RickJanssen. Zoiets hou je gewoon onderling. Vooral ook omdat het dus niet zijn schuld alleen is maar ook die van jou.

Verder wil ik het hier maar bij laten want ik begin nu zelf ook niet aardig te doen. Maar goed, ik spreek namens mijzelf en niet als een T.net Admin tegen een collega in het openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 17:09 schreef pornking het volgende:

[..]

Oei, Floris. Je praat weer te veel!

Dus mag ik je 1 advies geven. Post pas weer in de publieke forums als je wat afgekoelt bent.

Want:
Het is wel degelijk zwak om Rick zo af te vallen zoals jij dat doet. Rick deed het niet als een fulltime baan maar meer als een vrijwilliger. Als hij dan dingen fout doet moeten jullie gewoon eerder in grijpen. Dat het zo'n troep is, is dus NIET zijn schuld maar van de leiding. Hem dan in het publiek afzeiken vind ik ronduit zwak en toont geen enkele respect tegen de persoon RickJanssen. Zoiets hou je gewoon onderling. Vooral ook omdat het dus niet zijn schuld alleen is maar ook die van jou.

Verder wil ik het hier maar bij laten want ik begin nu zelf ook niet aardig te doen. Maar goed, ik spreek namens mijzelf en niet als een T.net Admin tegen een collega in het openbaar.
exactamundo:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11030

ja floris ik sluit me hierbij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Mij is het echt niet duidelijk wat jullie willen bereiken...

Dat Floris zijn excuses aanbied? Heeft hij al gedaan...

Wat moet hij nog meer doen?
Jullie weten niet eens hoe Rick er over denkt ofzo...

(Waar bemoeien jullie je in godsnaam mee |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Laat ik nog maar eens herhalen wat ik ergens anders ook al heb gezegd:

Het is niet enkel de schuld van 1 persoon, het zijn er altijd meer, het is nooit 1 persoon waar je dus alles op kunt afschuiven. Het is echt niet alleen Rick, ik heb ook grote fouten gemaakt, Rick is echt geen slechter persoon dan ik ofzo.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

* RvdH net terug van z'n nieuwe baan..

Wat een gezanik hiero.

Ik vind het heel tof van de mensen die het "voor me opnemen", maar het is absoluut niet zo dat mij geen blaam treft. Ik had beter op de backups moeten letten, daar kan geen twijfel over bestaan. Dat er geen overkoepelende controlerende macht bestaat kun je niemand kwalijk nemen, daar ontbreekt eenvoudigweg de kennis, personen en grootte voor.

De mensen die "tegen" mij gereageerd hebben: op enkele punten zijn er kritieken die een kern van waarheid bevatten, maar probeer dan alsjeblieft die kritiek voldoende te funderen en niet los te barsten in wat ranzige flames, daar heb ik niets aan en daar heeft niemand wat aan.

Nogmaals, ik vind het erg vervelend dat ik moet vertrekken onder deze omstandigheden, maar ik heb het natuurlijk nooit zo geplanned. Het lijkt mij zinloos om een zondebok te gaan zoeken.

Ik wens Kees, en natuurlijk de rest van de crew veel succes bij het onderhouden en bijhouden van de sites, en dat is niet sarcastisch bedoelt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:37

Sharky

Skamn Dippy!

Op vrijdag 01 juni 2001 18:09 schreef RickJansen het volgende:
[...]
tevreden michael? volgens mij weet iedereen heel goed wat er aan de hand is enzo. jij bent degene die van een mug een olifant maakt.

Rick: het ga je goed :) :*

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Amen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 13:25

d-Frag

74% completed

Wat gebeurd is: het zei zo, ik denk dat het voor een groot deel niet te voorkomen was.
De groei van Tweakers/Got/Fok! is nu eenmaal behoorlijk geweest.
Een hele prestatie voor een kleine Crew.
Verder was de beperkte fysieke toegang tot de servers zelf ook niet erg bevordelijk.

Er wordt er hard gewerkt om er het beste van te maken.
Jammer dat er mensen zijn die lopen te klagen alsof hun grondrechten zijn geschonden.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

Laten we het belangrijkste gewoon niet vergeten.

Worden er nu ook acties genomen om zo'n blunder (want zo mag je het best wel noemen) voortaan te voorkomen? Kijk achteraf gaan zeiken heeft geen zin en daar krijg je alleen maar gezeur en gezeik mee. Je kan nu beter gaan kijken wat men kan gaan doen om dit tot het verleden te laten behoren waarnaar wij niet meer hoeven te denken in ons achetrhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

En dan maar eens wat zeggen over Michael|Jackson. Wat een zeikerd ben je. Iedereen was pissed * Anoniem: 21329 Dude ook.
Ik ben ook posts kwijt. Aardig wat ook, maar er is gewoon besloten om die boel niet terug te zetten en de sjit is al gebeurd.

Net zoals de rest van de crew zegt. Je kan nooit de schuld op 1 persoon gooien. De anderen zouden hem in princiepe ook altijd moeten controlen, maar daar is zoals gezegd geen mankracht voor. T.net is gewoon een low-profit tent.

Als jij het allemaal beter kan dan wil ik het wel meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1936

Op vrijdag 01 juni 2001 15:47 schreef wildhagen het volgende:
Een nadeel zie ik toch wel aan zo'n crash. De lastpakken komen altijd terug. 't zijn net kakkerlakken: je schijnt er nooit meer vanaf te komen.
...zegt de persoon die in de top3 eindigde bij de meest irritante userverkiezing van de admins. :P

Sorry, ik kon het niet laten... :P
No flame intended. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

...zegt de persoon die in de top3 eindigde bij de meest irritante userverkiezing van de admins.
Ik ben nooit irritant. Als ik wil kan ik best wel redelijk irritant zijn, maar dat heb ik hier op het forum iig nog nooit gedaan.

Maareh, van die notes die ze schrijven kun je af-en-toe een complete soap schrijven, gaat echt nergens meer over zo onderhand.

Dus laten we maar weer met een schone lei verder gaan :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 01 juni 2001 20:44 schreef Revolution het volgende:

[..]
Rick <censuur>'s verjaardagscadeau: <censuur> voor dummies
Is dit nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Vet toch ":)

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 10:41
Op vrijdag 01 juni 2001 14:37 schreef bastard het volgende:

Beetje lauw eigenlijk ook wel om schade te gaan verhalen op 1 persoon.
Inderdaad, op deze manier lijkt het wel Southpark: "BLAME CANADA!!" (-> blame Rick :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 20:48 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Is dit nodig?
Wees blij, hij is ook nog gecensureerd.
Maar omdat ik de vervelendste nog niet ben, verander ik hem wel ff.
* Anoniem: 1936 is in een goeie bui momenteel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 20:46 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ik ben nooit irritant. Als ik wil kan ik best wel redelijk irritant zijn, maar dat heb ik hier op het forum iig nog nooit gedaan.

Maareh, van die notes die ze schrijven kun je af-en-toe een complete soap schrijven, gaat echt nergens meer over zo onderhand.

Dus laten we maar weer met een schone lei verder gaan :)
LOL, humor heb je wel moet ik zeggen. :D

Kunnen niet alle usernotes getrashed worden, zodat we BC3 gebruiken als schone lei zoals wildhagen al voorstelde?
* Anoniem: 1936 vind dat wel een aardig idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 01 juni 2001 21:40 schreef Revolution het volgende:

[..]

Wees blij, hij is ook nog gecensureerd.
Maar omdat ik de vervelendste nog niet ben, verander ik hem wel ff.
* Anoniem: 1936 is in een goeie bui momenteel. :P
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 juni 2001 21:44 schreef Revolution het volgende:

[..]
Kunnen niet alle usernotes getrashed worden, zodat we BC3 gebruiken als schone lei zoals wildhagen al voorstelde?
* Anoniem: 1936 vind dat wel een aardig idee...
Ook al zouden we dat doen, d'r is ook nog zoiets als het menselijk geheugen, dus een echt schone lei wordt heel moeilijk, daar zul je zelf ook aan moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Hmm, ik vind er een beetje overdreven veel flames zijn over Rick, maarja ik wil me er niet echt mee bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 22:04 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Thanks.
Graag gedaan hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 22:11 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ook al zouden we dat doen, d'r is ook nog zoiets als het menselijk geheugen, dus een echt schone lei wordt heel moeilijk, daar zul je zelf ook aan moeten werken.
Voor een schone lei hoef ik alleen maar opnieuw te reggen, niet echt moeilijk dus. :)

Maar het was maar een ideetje, dat van die notes. :)

Zou ook een positief signaal zijn van jullie kant denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 22:59
Wat ik me afvraag is het volgende.

Ok, er zijn fouten gemaakt die (bijna) niet zijn terug te draaien. Vervolgens zegt de crew, "van deze fouten moeten we leren, en gewoon doorgaan".

Maar nu worden de taken van Rick door Kees overgenomen. Dat is dus, imho, tegenstrijdig met wat de crew eerder heeft gezegd.

Ik kan me voorstellen dat de crew schijtziek wordt van al het gezever rondom dit voorval, en dus kan ik me ook voorstellen dat hier niet op gereageerd gaat worden, maar toch moest ik dit even kwijt omdat ik Rick een goede aanwinst vindt voor tweakers.net.

Ik weet natuurlijk maar net zoveel als alle andere 22k users op dit forum dus het kan zijn dat er ook nog andere dingen meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 juni 2001 22:20 schreef Revolution het volgende:

Voor een schone lei hoef ik alleen maar opnieuw te reggen, niet echt moeilijk dus. :)
Maar het was maar een ideetje, dat van die notes. :)
Zou ook een positief signaal zijn van jullie kant denk ik.
Klonen mag niet, dan wordt je leitje wel heel erg schoon (lees gebanned)

Positief signaal, heb je wel gelijk in, maarja ik ga daar niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 22:21 schreef Phantom_ het volgende:
Wat ik me afvraag is het volgende.

Maar nu worden de taken van Rick door Kees overgenomen. Dat is dus, imho, tegenstrijdig met wat de crew eerder heeft gezegd.
het zit zo, rick was aangenomen bij een ander bedrijf voor een "echte" job al een paar weken geledne oid

rick stopt als tweakers sysadmin, en kees neemt taken over

en dan cracht die hd

dus zoals je ziet heeft het vertrek van rick nix met dit voorval te maken en het is idd k*t voor kees die meteen een BC mag oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op zaterdag 02 juni 2001 00:01 schreef Lasher[57th] het volgende:

[..]

het zit zo, rick was aangenomen bij een ander bedrijf voor een "echte" job al een paar weken geledne oid

rick stopt als tweakers sysadmin, en kees neemt taken over

en dan cracht die hd

dus zoals je ziet heeft het vertrek van rick nix met dit voorval te maken en het is idd k*t voor kees die meteen een BC mag oplossen :)
Maar we hebben er wel vertrouwen in dat Kees een goede sysadmin gaat worden, he Lasher? :)

Kees: succes jongen! We weten dat je het kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel vreemd opzich, ik ken die hele Kees niet maar de indruk die hij achterlaat de laatste tijd is wel positief denk ik. :)

Wel een goed gevoel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op zaterdag 02 juni 2001 00:17 schreef Revolution het volgende:
Wel vreemd opzich, ik ken die hele Kees niet maar de indruk die hij achterlaat de laatste tijd is wel positief denk ik. :)

Wel een goed gevoel over.
Ik (en Lasher) kennen Kees via IRC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 15:47 schreef wildhagen het volgende:
Gelukkig hebben wij ecteinascidin* en die weet wel hoe 'ie met kakkerlakken om moet gaan :P ;)

* Uit m'n hoofd, excuses voor evt. typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 02 juni 2001 00:58 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij ecteinascidin* en die weet wel hoe 'ie met kakkerlakken om moet gaan :P ;)

* Uit m'n hoofd, excuses voor evt. typo's
Damn jah die thread zijn we ook al kwijt ;(

Je schreef die nick (ecteinascidin) overigens helemaal goed, net als ik O-)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Als Rick weggaat, zijn we dan ook Arshia (server en persoon) kwijt? Ik neem aan dat Rick hier tenminste nog wel gewoon blijft posten en dat Arshia dat ook doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik hoop en neem aan dat zowel Rick als Arshia bezoekers blijven van dit forum.

Wat de naam van de servers betreft: Ik heb ergens anders al aangegeven dat ik een aantal namen wil gaan veranderen (deels vanwege bijgeloof, maar ook) om een bepaalde traditie in ere te herstellen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 01:22 schreef Floris_Diemel het volgende:

Wat de naam van de servers betreft: Ik heb ergens anders al aangegeven dat ik een aantal namen wil gaan veranderen (deels vanwege bijgeloof, maar ook) om een bepaalde traditie in ere te herstellen.
Vroeg me idd al af of Arshia ook iets met de griekse(?) oudheid te maken had :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 02 juni 2001 01:22 schreef Floris_Diemel het volgende:

Help me eens een klein beetje... Ik kom hier al een aardig tijdje maar mijn geheugen is een beetje een zeef op dit moment. Achnee, laat ook maar, ik zie het zelf wel. Veel spannender. Heb ik iets om naar uit te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 02 juni 2001 01:24 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Vroeg me idd al af of Arshia ook iets met de griekse(?) oudheid te maken had :? :)
Oud was ze zeker niet. Misschien wel een klassieke Griekse schone, who will know. Oja, Rick natuurlijk ;)

Ik ga maar weer eens verder taxirijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:37

Sharky

Skamn Dippy!

is onderhand niet tijd voor een rick-gaat-weg-dus-mogen-we-hem-allemaal-de-hand-schudden-topic?
komop, Rick heeft veel bloed, zweet en tranen in T.net/GoT gestopt. alle users mogen hem best dankbaar zijn voor z'n inzet

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 14:50 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

goh, meneer MJ is ook weet terug hoor |:(
jammer dat niemand kan zien hoe zielig persoob je bent omdat je posts zijn gestrasht. loop nou eens een keer niet zo te zeiken, doe gewoon gezellig mee of flikker op. of ga je me nou aanklagen?! |:( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 02:01 schreef sharkyOnline het volgende:
is onderhand niet tijd voor een rick-gaat-weg-dus-mogen-we-hem-allemaal-de-hand-schudden-topic?
komop, Rick heeft veel bloed, zweet en tranen in T.net/GoT gestopt. alle users mogen hem best dankbaar zijn voor z'n inzet
precies,

Rick bedankt voor al je inzet, Heel veel succes met je nieuwe baan en hopelijk nog tot ziens op GoT en T.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 05-06 19:47
Rick, ik verwijt je niks, en de Adjes die hem dat wel doen: get real!!

nee eerst roeleert Rick de pan uit kan niks fout doen gebeurt dit is ie opeens de grootste klootzak (geld ook voor de adjes) wat willen jullie nou? Rick heeft goede dingen gedaan, van die backups is dom, maar het is gebeurd, gezeik erover heeft geen zin, en nu is Rick ook z'n mod-status kwijt, door dit incident? Als dat zo is en ik zie nog 1 adje flamen op rick of in de trant van mag je mijn username trashen verdomme!!

Rick doet z'n best hier d'r gaat wat gruwelijk fout en dan is opeens HIJ de klootzak in't spel d'r zijn meerdere mensen (zoals floris al zei) de crash is er geweest, we kunnen er weinig meer aan doen, blamen,flamen etc heeft geen zin... Je kunt pissed zijn, kan, maar ga dan niet replyén

Hallo ik ben **** ik ben pissed ben **** posts kwijt wat vind ik rick toch een klootzak, ik ben een paar plaatsen gezakt in de top100, etc :r :r :r

Rick ik wens je het beste... en stop met het flamen verdomme tegen rick!! :( daar los je nu niks meer mee op... die code #55 was een voorteken... ja "mysql is brak" *duh* had naar gekeken moeten worden... d'r waren verschillende klachten, wat kijk je dan na?
1) maakt extra backups
2) gaat overal kijken
3) niets gevonden? alles opnieuw configgen
4) hardware eropnieuw inzetten
totdat het is opgelost natuurlijk... ti's een Fout maar het was wel een duidelijk voorteken! Rick -> het kan gebeuren, ik hoop dat je je hieroverheen zet...!

Rick --> Succes!

[edit: was er wel spraken van een RAID? als er spraken was van een RAID systeem had er nu een backup geweest :P volgens mij draaid t.net gewoon op een 486 met 8 mb ram op een ide kabeltje en is dat arschia, odin servers etc gewoon een geintje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Lieve Welsey: ( ;) )

We wisten al een week of 6 dat Rick ons zou verlaten op 1 juni. Het is dus puur toeval dat dit allemaal tegelijk komt, wat dat de pan uit roeleren en dan een klojo zijn:
Als je niet weet dat er iets mis is, kan je iemand er ook niet op aankijken. (Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor.)
Op zaterdag 02 juni 2001 10:41 schreef Wesley het volgende:
[edit: was er wel spraken van een RAID? als er spraken was van een RAID systeem had er nu een backup geweest :P volgens mij draaid t.net gewoon op een 486 met 8 mb ram op een ide kabeltje en is dat arschia, odin servers etc gewoon een geintje :P ]
Er was wel sprake van RAID. Echter de bedoeling was RAID0+1, terwijl er een RAID 0 en een RAID 1 setup draaide. Helaas stond de database ook nog eens niet op de gemirrorde, maar op de gestripete raid...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 05-06 19:47
ah, het werkte wel, tot de crash >:)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste