Werkt het weer?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.071 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

...zegt de persoon die in de top3 eindigde bij de meest irritante userverkiezing van de admins.
Ik ben nooit irritant. Als ik wil kan ik best wel redelijk irritant zijn, maar dat heb ik hier op het forum iig nog nooit gedaan.

Maareh, van die notes die ze schrijven kun je af-en-toe een complete soap schrijven, gaat echt nergens meer over zo onderhand.

Dus laten we maar weer met een schone lei verder gaan :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 01 juni 2001 20:44 schreef Revolution het volgende:

[..]
Rick <censuur>'s verjaardagscadeau: <censuur> voor dummies
Is dit nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Vet toch ":)

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 10:41
Op vrijdag 01 juni 2001 14:37 schreef bastard het volgende:

Beetje lauw eigenlijk ook wel om schade te gaan verhalen op 1 persoon.
Inderdaad, op deze manier lijkt het wel Southpark: "BLAME CANADA!!" (-> blame Rick :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1936

Op vrijdag 01 juni 2001 20:48 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Is dit nodig?
Wees blij, hij is ook nog gecensureerd.
Maar omdat ik de vervelendste nog niet ben, verander ik hem wel ff.
* Anoniem: 1936 is in een goeie bui momenteel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 20:46 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ik ben nooit irritant. Als ik wil kan ik best wel redelijk irritant zijn, maar dat heb ik hier op het forum iig nog nooit gedaan.

Maareh, van die notes die ze schrijven kun je af-en-toe een complete soap schrijven, gaat echt nergens meer over zo onderhand.

Dus laten we maar weer met een schone lei verder gaan :)
LOL, humor heb je wel moet ik zeggen. :D

Kunnen niet alle usernotes getrashed worden, zodat we BC3 gebruiken als schone lei zoals wildhagen al voorstelde?
* Anoniem: 1936 vind dat wel een aardig idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 01 juni 2001 21:40 schreef Revolution het volgende:

[..]

Wees blij, hij is ook nog gecensureerd.
Maar omdat ik de vervelendste nog niet ben, verander ik hem wel ff.
* Anoniem: 1936 is in een goeie bui momenteel. :P
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:04

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 juni 2001 21:44 schreef Revolution het volgende:

[..]
Kunnen niet alle usernotes getrashed worden, zodat we BC3 gebruiken als schone lei zoals wildhagen al voorstelde?
* Anoniem: 1936 vind dat wel een aardig idee...
Ook al zouden we dat doen, d'r is ook nog zoiets als het menselijk geheugen, dus een echt schone lei wordt heel moeilijk, daar zul je zelf ook aan moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, ik vind er een beetje overdreven veel flames zijn over Rick, maarja ik wil me er niet echt mee bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 22:04 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Thanks.
Graag gedaan hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 juni 2001 22:11 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ook al zouden we dat doen, d'r is ook nog zoiets als het menselijk geheugen, dus een echt schone lei wordt heel moeilijk, daar zul je zelf ook aan moeten werken.
Voor een schone lei hoef ik alleen maar opnieuw te reggen, niet echt moeilijk dus. :)

Maar het was maar een ideetje, dat van die notes. :)

Zou ook een positief signaal zijn van jullie kant denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:00
Wat ik me afvraag is het volgende.

Ok, er zijn fouten gemaakt die (bijna) niet zijn terug te draaien. Vervolgens zegt de crew, "van deze fouten moeten we leren, en gewoon doorgaan".

Maar nu worden de taken van Rick door Kees overgenomen. Dat is dus, imho, tegenstrijdig met wat de crew eerder heeft gezegd.

Ik kan me voorstellen dat de crew schijtziek wordt van al het gezever rondom dit voorval, en dus kan ik me ook voorstellen dat hier niet op gereageerd gaat worden, maar toch moest ik dit even kwijt omdat ik Rick een goede aanwinst vindt voor tweakers.net.

Ik weet natuurlijk maar net zoveel als alle andere 22k users op dit forum dus het kan zijn dat er ook nog andere dingen meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:04

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 juni 2001 22:20 schreef Revolution het volgende:

Voor een schone lei hoef ik alleen maar opnieuw te reggen, niet echt moeilijk dus. :)
Maar het was maar een ideetje, dat van die notes. :)
Zou ook een positief signaal zijn van jullie kant denk ik.
Klonen mag niet, dan wordt je leitje wel heel erg schoon (lees gebanned)

Positief signaal, heb je wel gelijk in, maarja ik ga daar niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7208

Op vrijdag 01 juni 2001 22:21 schreef Phantom_ het volgende:
Wat ik me afvraag is het volgende.

Maar nu worden de taken van Rick door Kees overgenomen. Dat is dus, imho, tegenstrijdig met wat de crew eerder heeft gezegd.
het zit zo, rick was aangenomen bij een ander bedrijf voor een "echte" job al een paar weken geledne oid

rick stopt als tweakers sysadmin, en kees neemt taken over

en dan cracht die hd

dus zoals je ziet heeft het vertrek van rick nix met dit voorval te maken en het is idd k*t voor kees die meteen een BC mag oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 16:24

BrZ

Op zaterdag 02 juni 2001 00:01 schreef Lasher[57th] het volgende:

[..]

het zit zo, rick was aangenomen bij een ander bedrijf voor een "echte" job al een paar weken geledne oid

rick stopt als tweakers sysadmin, en kees neemt taken over

en dan cracht die hd

dus zoals je ziet heeft het vertrek van rick nix met dit voorval te maken en het is idd k*t voor kees die meteen een BC mag oplossen :)
Maar we hebben er wel vertrouwen in dat Kees een goede sysadmin gaat worden, he Lasher? :)

Kees: succes jongen! We weten dat je het kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel vreemd opzich, ik ken die hele Kees niet maar de indruk die hij achterlaat de laatste tijd is wel positief denk ik. :)

Wel een goed gevoel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 16:24

BrZ

Op zaterdag 02 juni 2001 00:17 schreef Revolution het volgende:
Wel vreemd opzich, ik ken die hele Kees niet maar de indruk die hij achterlaat de laatste tijd is wel positief denk ik. :)

Wel een goed gevoel over.
Ik (en Lasher) kennen Kees via IRC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 15:47 schreef wildhagen het volgende:
Een nadeel zie ik toch wel aan zo'n crash. De lastpakken komen altijd terug. 't zijn net kakkerlakken: je schijnt er nooit meer vanaf te komen.
Gelukkig hebben wij ecteinascidin* en die weet wel hoe 'ie met kakkerlakken om moet gaan :P ;)

* Uit m'n hoofd, excuses voor evt. typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 14:19

Floor-is

5.2

Op zaterdag 02 juni 2001 00:58 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij ecteinascidin* en die weet wel hoe 'ie met kakkerlakken om moet gaan :P ;)

* Uit m'n hoofd, excuses voor evt. typo's
Damn jah die thread zijn we ook al kwijt ;(

Je schreef die nick (ecteinascidin) overigens helemaal goed, net als ik O-)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:29

Wokschotel

Op 6 wielen

Als Rick weggaat, zijn we dan ook Arshia (server en persoon) kwijt? Ik neem aan dat Rick hier tenminste nog wel gewoon blijft posten en dat Arshia dat ook doet....

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik hoop en neem aan dat zowel Rick als Arshia bezoekers blijven van dit forum.

Wat de naam van de servers betreft: Ik heb ergens anders al aangegeven dat ik een aantal namen wil gaan veranderen (deels vanwege bijgeloof, maar ook) om een bepaalde traditie in ere te herstellen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 01:22 schreef Floris_Diemel het volgende:

Wat de naam van de servers betreft: Ik heb ergens anders al aangegeven dat ik een aantal namen wil gaan veranderen (deels vanwege bijgeloof, maar ook) om een bepaalde traditie in ere te herstellen.
Vroeg me idd al af of Arshia ook iets met de griekse(?) oudheid te maken had :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 02 juni 2001 01:22 schreef Floris_Diemel het volgende:

Help me eens een klein beetje... Ik kom hier al een aardig tijdje maar mijn geheugen is een beetje een zeef op dit moment. Achnee, laat ook maar, ik zie het zelf wel. Veel spannender. Heb ik iets om naar uit te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 02 juni 2001 01:24 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Vroeg me idd al af of Arshia ook iets met de griekse(?) oudheid te maken had :? :)
Oud was ze zeker niet. Misschien wel een klassieke Griekse schone, who will know. Oja, Rick natuurlijk ;)

Ik ga maar weer eens verder taxirijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:56

Sharky

Skamn Dippy!

is onderhand niet tijd voor een rick-gaat-weg-dus-mogen-we-hem-allemaal-de-hand-schudden-topic?
komop, Rick heeft veel bloed, zweet en tranen in T.net/GoT gestopt. alle users mogen hem best dankbaar zijn voor z'n inzet

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 14:50 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Met andere woorden je ontkracht je eerdere post. Vermeld dan dit de eerste keer en ga niet raar kontdraaien
goh, meneer MJ is ook weet terug hoor |:(
jammer dat niemand kan zien hoe zielig persoob je bent omdat je posts zijn gestrasht. loop nou eens een keer niet zo te zeiken, doe gewoon gezellig mee of flikker op. of ga je me nou aanklagen?! |:( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 02:01 schreef sharkyOnline het volgende:
is onderhand niet tijd voor een rick-gaat-weg-dus-mogen-we-hem-allemaal-de-hand-schudden-topic?
komop, Rick heeft veel bloed, zweet en tranen in T.net/GoT gestopt. alle users mogen hem best dankbaar zijn voor z'n inzet
precies,

Rick bedankt voor al je inzet, Heel veel succes met je nieuwe baan en hopelijk nog tot ziens op GoT en T.net.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 19:33
Rick, ik verwijt je niks, en de Adjes die hem dat wel doen: get real!!

nee eerst roeleert Rick de pan uit kan niks fout doen gebeurt dit is ie opeens de grootste klootzak (geld ook voor de adjes) wat willen jullie nou? Rick heeft goede dingen gedaan, van die backups is dom, maar het is gebeurd, gezeik erover heeft geen zin, en nu is Rick ook z'n mod-status kwijt, door dit incident? Als dat zo is en ik zie nog 1 adje flamen op rick of in de trant van mag je mijn username trashen verdomme!!

Rick doet z'n best hier d'r gaat wat gruwelijk fout en dan is opeens HIJ de klootzak in't spel d'r zijn meerdere mensen (zoals floris al zei) de crash is er geweest, we kunnen er weinig meer aan doen, blamen,flamen etc heeft geen zin... Je kunt pissed zijn, kan, maar ga dan niet replyén

Hallo ik ben **** ik ben pissed ben **** posts kwijt wat vind ik rick toch een klootzak, ik ben een paar plaatsen gezakt in de top100, etc :r :r :r

Rick ik wens je het beste... en stop met het flamen verdomme tegen rick!! :( daar los je nu niks meer mee op... die code #55 was een voorteken... ja "mysql is brak" *duh* had naar gekeken moeten worden... d'r waren verschillende klachten, wat kijk je dan na?
1) maakt extra backups
2) gaat overal kijken
3) niets gevonden? alles opnieuw configgen
4) hardware eropnieuw inzetten
totdat het is opgelost natuurlijk... ti's een Fout maar het was wel een duidelijk voorteken! Rick -> het kan gebeuren, ik hoop dat je je hieroverheen zet...!

Rick --> Succes!

[edit: was er wel spraken van een RAID? als er spraken was van een RAID systeem had er nu een backup geweest :P volgens mij draaid t.net gewoon op een 486 met 8 mb ram op een ide kabeltje en is dat arschia, odin servers etc gewoon een geintje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Lieve Welsey: ( ;) )

We wisten al een week of 6 dat Rick ons zou verlaten op 1 juni. Het is dus puur toeval dat dit allemaal tegelijk komt, wat dat de pan uit roeleren en dan een klojo zijn:
Als je niet weet dat er iets mis is, kan je iemand er ook niet op aankijken. (Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor.)
Op zaterdag 02 juni 2001 10:41 schreef Wesley het volgende:
[edit: was er wel spraken van een RAID? als er spraken was van een RAID systeem had er nu een backup geweest :P volgens mij draaid t.net gewoon op een 486 met 8 mb ram op een ide kabeltje en is dat arschia, odin servers etc gewoon een geintje :P ]
Er was wel sprake van RAID. Echter de bedoeling was RAID0+1, terwijl er een RAID 0 en een RAID 1 setup draaide. Helaas stond de database ook nog eens niet op de gemirrorde, maar op de gestripete raid...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 19:33
ah, het werkte wel, tot de crash >:)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste