Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 25 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.855 views

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 20:15

Vae Victus

Awesome God

Heb wat tanks moeten verkopen en een paar extra Type 59, Super Pershing potjes moeten spelen. Maar afgelopen weekend toch maar even de M40/M43 en IS-8 gekocht :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

nice nice :)

zelf dit weekend de m103 aan mijn garage toegevoegd :)

en ook de BDR G1B, (eindelijk van die pest B1 af)

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
Heb dit weekend Object 261 toegevoegd aan mijn collectie. Ik heb wat credits over en wil of een T92 terugkopen of de AMX50B. Ben er nog niet zo uit. 50B in een platoon is dodelijk merkte ik gisteravond:(

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:35
wsLy schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:33:
Iemand anders nog last hiervan? Kreeg dit nadat ik vanaf 0.8.0 had geupdate naar 0.8.1..

[afbeelding]
jo heb ik ook. ik heb de update gedraaid.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-05 22:32

Mickroz

Mickroz#2491

kan ook een mod zijn die niet up to date is?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Fulcrum_X
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-05 22:41
Heerlijke TD die StugIII. Het gaat bij mij niet zo snel, maar ben aan het grinden voor de Tiger. Met die 3 dagen Premium heb ik in ieder geval al een paar ton bijelkaar kunnen spelen. Maar ben er nog lang niet :-p

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
heb bijna de arty bat in de garage. die lorraine arty bevalt me wel
haal 56% wins er mee.

Victory!
Battle: Malinovka maandag 5 november 2012 19:15:14
Vehicle: Lorraine155 51
Experience received: 1.312
Credits received: 39.196
Battle Achievements: Invader, Raider

[Voor 4% gewijzigd door TRX op 05-11-2012 19:32]

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

explains a lot :D

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-05 14:40

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Service Record:
Technical Engineer, Germany.

Purchased:
'GW Typ E' successfully purchased. You have spent credits: 3,540,000.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:32

wontcachme

You catch me? No you wont

Heel veel nieuwe dingen in 8.2 (en erna):
http://wg-news.ru/informa...niyax-v-obnovlenii-0-8-2/

Leopard + Amerikaanse tanks zal ik denk ik voor gaan. Afhankelijk van de stats natuurlijk

[Voor 28% gewijzigd door wontcachme op 05-11-2012 20:57]

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04 13:48
wontcachme schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:55:

Leopard + Amerikaanse tanks zal ik denk ik voor gaan. Afhankelijk van de stats natuurlijk
Geinige dingen, vooral die European tech tree; Polen en Bulgarije low tier

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:54

themaxter

Bugged..

Nemean schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:53:
[afbeelding]

Service Record:
Technical Engineer, Germany.

Purchased:
'GW Typ E' successfully purchased. You have spent credits: 3,540,000.
Hmm jij loopt 1 tier op me voor, heb t zelfde plaatje op de toptiers na :P

• Jadiela
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-12-2016
Kan me niet voorstellen dat dat allemaal in 1 update gebeurt. :+

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 14:00

FikkieHo

Wokmaster

Ug.. Is de Leopard 1 tank niet ietwat te modern? Of zal het dan 1 van de begin modellen zijn :) Kan al niet wachten tot de M1 abrams dan erin komt :P

[Voor 22% gewijzigd door FikkieHo op 05-11-2012 21:19]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 21:21

Ik heb er mijn twijfels bij. Waar is de Indien Panzer gebleven? Ik kan me niet voorstellen dat de Black Leopard dat is.

Anyway:
5. European tech tree:
Low tier : Poland and Romania
Med tier: Italy and Hungary
High tier: Austria and Sweden
Strv 103 als TD anyone? :9

[Voor 16% gewijzigd door User op 05-11-2012 22:34]

Vanavond weer een superpotje gehad met temoss en kuler.
Dezelfde setup als gisteren en we kwamen in een flinke tier 8 battle maar dat weerhoudt ons niet :D
Een Super Pershing, Jagdpanther II en T-34-85 zaten ons te bestoken nadat we een idiote T29 hadden afgemaakt. De Jagdpanther samen met kuler getwoshot waardoor we ons konden focussen op de Pershing. Echter die raakte kuler flink goed dus hij werd wat benauwd door een full hp Löwe achter ons. Geen punt, die ammorack ik wel even! Daarna nog die Super Pershing alleen afgemaakt en 2 t-34-85's een keer geraakt. Helaas had ik een 0-crit op een T-44 zijn achterkant op 425 meter anders had ik nog 385 damage meer bovenop mijn 4k. Resultaat mocht er wezen, 2530 single :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Jadiela
STR-103S zou leuk zijn, gun depression van 0.
Camo co-efficient van 90. Aim time van lang naar kort nadat de ploeg ingegraven is.
Elk 2e en 3e en 4e schot, gaan sneller.

Bij elk schot is ook je erna rotation erna trager/the timer*60
Dus na 4 schoten is het wat moeilijker weg te komen nadat je 10 cm dieper in de consolidated position staat.

Ik zie wel nieuwe waarheidsgetrouwe parameters.
Om dat te compenseren moet dan wel een Sd.Kfz.182 de km stand bijgehouden worden.
Die moet dan na 60 km gereden op elke brug uitvallen qua bak.

Alleen ik hou me hart vast tegen de tijd dat we APFSDS-T....
of erna SABOT gaan introduceren. :+

• User
Jadiela schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:12:
STR-103S zou leuk zijn, gun depression van 0.
Camo co-efficient van 90. Aim time van lang naar kort nadat de ploeg ingegraven is.
Elk 2e en 3e en 4e schot, gaan sneller.

Bij elk schot is ook je erna rotation erna trager/the timer*60
Dus na 4 schoten is het wat moeilijker weg te komen nadat je 10 cm dieper in de consolidated position staat.

Ik zie wel nieuwe waarheidsgetrouwe parameters.
Om dat te compenseren moet dan wel een Sd.Kfz.182 de km stand bijgehouden worden.
Die moet dan na 60 km gereden op elke brug uitvallen qua bak.

Alleen ik hou me hart vast tegen de tijd dat we APFSDS-T....
of erna SABOT gaan introduceren. :+
Wat.

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36
Vanavond ook weer lekkere potjes na een paar avonden met veel ruk potjes, avond begon al aardig, het had een record kunnen zijn, maar stel loser tier X waren aan het cappen, anders had ik nog de laatste is4 die afk was te grazen kunnen nemen, ik vond hem net toen ze 90% hadden gecapped :P

Victory!
Battle: Mountain Pass maandag 5 november 2012 21:50:32
Vehicle: VK 2801
Experience received: 5.376 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 54.474
Battle Achievements: Dumitru's medal, Tamada Yoshio medal, Scout, Sniper

Daarna nog weer een platoon gedaan met 2x foch155 en een 50b en 1 loss oid :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:08:
[...]

Hmm jij loopt 1 tier op me voor, heb t zelfde plaatje op de toptiers na :P
Nu de US tree nog. :+

• Ramasha
  • Laatst online: 16-05 17:55
Gisteren met Dyno en Russian bezig geweest; zaten een aantal goede potjes tussen. Helaas kom je toch ook nog Noob teams tegen :(

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja tis niet anders :/ soms heb je geluk ... soms niet :(

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 06:36
Volgens mij heb ik die bonuscode van de golden joystick award gemist. Ik heb geen code gezien?

• dynosu

dynosu

Orly ?

code = GGWP

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 06:36
Kojoottii schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:17:
Vanavond ook weer lekkere potjes na een paar avonden met veel ruk potjes, avond begon al aardig, het had een record kunnen zijn, maar stel loser tier X waren aan het cappen, anders had ik nog de laatste is4 die afk was te grazen kunnen nemen, ik vond hem net toen ze 90% hadden gecapped :P

Victory!
Battle: Mountain Pass maandag 5 november 2012 21:50:32
Vehicle: VK 2801
Experience received: 5.376 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 54.474
Battle Achievements: Dumitru's medal, Tamada Yoshio medal, Scout, Sniper

Daarna nog weer een platoon gedaan met 2x foch155 en een 50b en 1 loss oid :)
Flinke score! Lekker nog even platoon gedaan dus, had graag erbij ingestapt maar vanochtend een assessment dus ik wilde niet te laat maken ;)

Gisteren was het sowieso wel fijn spelen:
Victory ratio: 87.5%
Battles: 8
Efficiency: 2309.48
Average tier: 6.13
Experience: 9985 1248.13
Capture points: 28 3.5
Defense points: 5 0.63
Damage: 15830 1979
Kills: 17 2.13
Spotted: 16 2

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 23:44

Ik twijfel er ook sterk aan of dit klopt. Recentelijk nog hebben de devs gezegd dat de German TD tree nog niet af is (de modellen althans).

Babs out!

• rgras
  • Niet online
Mooie dubbel met de E-50: 7.113 damage. Uiteindelijk bleef er een full health T-95 over die ik trackte en vervolgens van achteren doodknuffelde. :)

http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_004.jpg

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteravond in GOT clan leuke TC avond gehad. 9 gespeeld, 5 wins, 4 losses.

Vooral het laatste potje was leuk, veel snelle tanks en lekker trollen. Uiteindelijk bleef alleen arty over aan beide kanten, en wij wonnen :)

Echt enorm gelachen op TS3 en dank aan allen die er waren.

• Devedse
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-05 00:31
Hallo Allemaal, ik heb sinds gister constant problemen met disconnects in World of Tanks.

Vorige week toen ik speelde had ik nergens last van, elke keer als ik nu speel kan ik even rijden, vervolgens gaat m'n tank stil staan en een minuut later krijg ik de melding dat ik ben gedisconnect.

Als ik naar google ping heb ik 0% packet loss, iemand enig idee waaraan dit kan liggen? (Of misschien mensen die het ook hebben)?

[Voor 3% gewijzigd door Devedse op 06-11-2012 14:01]

Frustrerende potjes vandaag.. en dan bedoel ik zwaar frustrerend.

Stichting Hobbyserver

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

2.Remove t-50-2 and replace with another fast tank
neee :(

• wontcachme

wontcachme

Hij is in 8.0 al keihard generfd in draaisnelheid omdat de tank niet zou kunnen werken met physics. Daarom komt er een andere met als het goed is dezelfde stats als de t50-2 alleen wat breder zodat hij niet ompleurt bij een draai :+

Overigens is de tank nu meer een tank op ijs. Bij elke bocht raak je in een slip en alle snelheid kwijt :P.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 00:31
Had de T-50-2 even teruggekocht, maar ook weer snel verkocht. Met Physics kon ik er echt niet mee spelen(daarvoor trouwens ook niet), blijf nu maar gewoon lekker de ELC gebruiken. Op het russische forum schijnt een dev te hebben gezegd dat door 8.0 er geen nerfs voor de T-50-2 nodig zijn.
wontcachme schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:11:
[...]

Hij is in 8.0 al keihard generfd in draaisnelheid omdat de tank niet zou kunnen werken met physics. Daarom komt er een andere met als het goed is dezelfde stats als de t50-2 alleen wat breder zodat hij niet ompleurt bij een draai :+

Overigens is de tank nu meer een tank op ijs. Bij elke bocht raak je in een slip en alle snelheid kwijt :P.

Shuttle st20g5

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

dat driften is juist grappig als je al driftend langs een enemy tank glijdt lol

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-05 12:18

TweakJerommeke

Stay a while and listen

WoT at its finest :p

Ons team heeft verloren btw. ;(

[Voor 12% gewijzigd door TweakJerommeke op 06-11-2012 18:10]

Typisch is dat inderdaad, de hoogste score in het gehele potje ook nog eens. Als er al een paar spelers in jou team hadden gezeten die na hadden kunnen denken had je gewonnen :)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Nadenkede spelers in WoT???

Speel de laatste paar dagen stoplap met mijn meds om eerst de flank af te maken waar niemand naartoe gaat en vervolgens de flank van de lemmingtrain te gaan ondersteunen omdat die dreigt te vallen of is gevallen.
Karelia bijvoorbeeld basedefense, rijdt naar het zuiden waar normaal base 1 zit om te spotten voor de 2 td's in mijn platoon, wat doet de rest van het team die rijden allemaal mee....
Oke dan maar naar het noorden om 1 t34 te ondersteunen die daar staat.
Die flank en het midden opgeruimd (4 tanks) blijkt dat de lemmingtrain volledig in rook is opgegaan???

Vanochtend een meesterlijke pot in mijn E50 op highway via A1 naar de enemy base op B7.
We gingen daarnaartoe met 4 tanks en de rest naar de city.
1 van ons groepje werd kapotgeschoten maar wij konden door, op de base arty gekilled, een Löwe en een Tiger.
De stad was gevallen waarbij ons team de overhand had moeten hebben maar helaas genadeloos gefaald.
Ik was in de kuil op B0/C0 in gevecht met een Type 59 en de enemy kwam terug uit de stad maar reedt mij voorbij opweg naar hun cap?
Hierdoor kon ik na het slopen van de type een IS-6 vanaf de zijkant te grazen nemen en de laatste 2 tanks vanaf achter bestoken.
Uiteindelijk afgesloten met 5908hp aan damage.

T50-2 vindt het zelf nog steeds een erg leuke tank ook sinds 8.0, beetje mee leren driften waardoor je ineens hele rare bewegingen kan maken die men niet vermoedt waardoor ze vaak misschieten.

Star Citizen referralcode

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ben de laatste tijd wat ziekjes en zit nu in een tentamen week en probeer af en toe een potje te doen en wat dallies te halen. Nu heb ik 2 potjes wat ik wel even met jullie wil delen :+.

Eerste potjes was op mines.. ons team bestond voornamelijk uit mediums.. ik zat in mijn M48 en was wel van plan hill op te rijden maaaaar er zat helaas nog een M48 in mijn team die gelijk het team begon te "field commanden" en zei dat iedere medium en light de hill op moest gaan. Zodra ik weg reed van mijn spawn zag ik inderdaad iedereen er heen gaan.. Ik kon die ene flank niet open laten, dus ik sloeg af en ben naar het stadje toe gereden. Begint die M48 mij uit te schelden voor "retard", "noob", "camper", "idiot", "coward" en ga zo maar door. Reageerde er maar even nonchalant op en raadde hem aan wat lucht te nemen zodat zijn hersens wat beter na konden denken.

Bij first contact kom ik een E-100 tegen die 3 keer op mij bounced en kon hem zo'n 1.5k damage doen.. vervolgens ben ik in cover gegaan nadat ik een shell had gevangen die me zo'n 1k damage gaf. Ik keek even op mijn mini-map en zag dat alle tanks die naar hill gingen van ons team dood waren.. (goh) En jawel daar kwam het gezeur van de M48 dat ik slecht was en weet ik het allemaal.. op dat moment even op [TAB] gedrukt en wat bleek nou? Meneer had een Efficiency van 500~600 (verklaarde voor mijn gevoel een hoop). Uit eindelijk nog heel wat damage kunnen uitrichten. Het leuke is aan het einde van de match stond hij bijna onderaan. En ik? Stond 1e met 1k xp (zonder premium), 4k+ damage gedaan en 2.5k door spotten. :Y Blijft leuk.

2e potjes was helemaal mooi. Ik zit op Cliff rij vooraan in mijn T30 en wil die berg gaan huggen, en kijk vervolgens achterom en iedereen gaat achter mij staan (bijna het gehele team), ik draai me om uit frustratie van de lemming train die gecreëerd werd.. en rijd naar mid toe om daar te coveren. Begint een speler (een Nederlander of Belg genaamd: "Gerritvankampen" tegen mij te chatten met: "T30 Follow me" en ik zie dat hij door mid wilt. Ik geef hem aan dat ik dat niet van plan was, toch rijdt hij op eigen houtje verder.

Nu hoor ik je denken, waarom help je hem niet? Dat is simpel, al die tanks die bij mij stonden in het begin waren bijna dood gegaan, daarnaast had het enemy team 4 tier 8 artys. Resultaat meneer is binnen 2 seconden geartyed door een T92 die daar aimde. Wat gaat die kerel zeggen? Dat hij dood is gegaan door mij en dat ik een "teamkiller" was. :') Ik heb hem in het Nederlands uitgelegd wat hij fout deed maar nee ik had hem geteamkilled en ik was dom bezig. Nu is het vreemde dat die kerel 15k + potjes had gedaan en je toch wel kan weten dat je op Cliff niet in je E-75 door mid moet gaan en ZEKER niet met zoveel arty in het enemy team. Uit eindelijk heb ik nog een E-100 en E-75 gesloopt voor ik gedood werd door een T95. Resultaat? 3k damage, en 1.5k damage door spotting. Helaas potje verloren want jawel onze lemming train ging in arty range staan.

Het niveau van World of Tanks spelers dropt met de dag heb ik het idee, niet alleen onder de Polen, Roemenen en noem het maar op, maar ook onder de Nederlands. :+

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:15
Een weekje niet gespeeld en nu kwam ik dit tegen in mijn eerste potje, is dit een nieuwe bug? (ik ben het zelf niet eerder toegekomen, dat ik me herinner). Het is toch zo dat alle planten en bomen binnen 25(?)m transparant worden? De planten hier stonden 1 a 5 m voor mijn tank.

erutangiS

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Als een enemy binnen 25 meter van jouw komen en er staat een struik voor dan wordt hij min of meer transparant.
Als jij achter een struik staat en je zoomt maximaal in dan kan een blaadje voor je lens zitten en krijg je dit wat je nu ziet.
1 klikje uitzoomen en het is weg of even iets verder achteruitrijden om het op te lossen.

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

40% winrate in mijn Cromwell dankzij hersenloze spelers. Ik sta bijna altijd bovenaan maar hoe dan ook mijn team weet altijd wel een manier om te verliezen. >:(

Hopelijk word ie niet generfed want het is zover de enige Britse tank die gewoon leuk is om mee te spelen.

• ZenTex
  • Laatst online: 21-03 18:23

ZenTex

Doet maar wat.

Ik word af-en-toe aardig gek van sommige SeA spelers zeg.
Sta ik men m'n US heavy in een perfecte hull down spot, en heb wat back-up, zeg nog 2 andere heavies.
Ga ik lekker uit m'n bol tegen 4 of meer vijandelijke heavies, totdat ze ineens rushen... Wat blijkt, onze heavies zijn weggereden zonder een schot gelost te hebben, waardoor ik heroisch, maar kansloos ten onder ga, terwijl met hulp van 1 enekele tank ze makkelijk tegen had kunnen houden.
Die team tanks doen dan ook niets nuttigs meer, ze helpen geen andere flank, er zijn geen andere targets in zicht, ze rijden enkel weg, verstoppen zich om daarna 1 voor 1 afgemaakt te worden door de doorgebroken tanks.
Dit is geen geval op zich, dit gebeurt echt in elk 3e potje.
Op de SeA servers is het 1 en al geklaag en gespot van de AU en NZ spelers die vanuit NA gemigreerd zijn, over hoe chicken de Aziaten zijn. Facepalm momenten te over hierzo.

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
3 op 13 games gewonnen. Statistisch gezien al vrij sterk, maar echt...het wilt niet vlotten.
Nu ben ik verre van een ster speler, maar er zijn er nog veel erger blijkbaar.

En ALS je wint, is het met een mespunt XP, omdat je team dan weer te goed was :p

Ondertussen 5 op 20. Ze zoeken de hopeloze matches echt uit voor mij.

[Voor 33% gewijzigd door IceTeaGX op 07-11-2012 02:54]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@ ZenTex dat soort dingen gebeurt niet alleen op de sea server hoor, je hebt wat tanks bij je in de buurt en verwacht hoopt dat die een beetje meehelpen.
Vaak blijven ze campen en pas als je dood bent komen ze 1 voor 1 uit cover om te worden afgeslacht..
Mijn potjes gingen op een enkele uitzondering na wel goed op dinsdag.
De enkele uitzondering die ik dan bedoel is het antwoord van een SuperPershing jockey die ik kreeg nadat ik hem vriendelijk had verzocht niet achter arty te blijven campen en wat te gaan betekenen voor het team.
Zijn antwoord was "I don't want to die" WAT????
Mijn antwoord was dat op het moment dat hij op Battle drukt hij al zo goed als dood is en beter wat kon gaan doen om wat xp en credits te verdienen.
Vervolgens rijdt hij vol in the open om zonder een schot te lossen binnen 3 hits dood te zijn...zucht.

@ TweakJerommeke de Cromwell is idd een leuke tank om te spelen zit zelf op 60% 63% winnrate.
Hij doet mij een beetje denken aan de begindagen van de Type 59.
Verwacht echter wel een nerf aangezien ik al heb gehoord dat hij op de russische server rond de 55% winnrate ligt en dat is dus teveel afwijking wat de devs willen. (mischien snelheid en traverserate)
Ben je toptier dan is het helemaal feest zoek de plekjes uit waar JIJ wilt vechten en niet waar ze verwachten dat er gevochten wordt.
ben regelmatig over de hele map te vinden dan weer de ene flank en dan weer aan de andere kant.
Heb zelf vents, binocs en toolbox en kan hem ook gebruiken als sniper...
Rammer is niet noodzakelijk er gaat maar 0.3 sec reloadtijd af en gld is ook niet nodig omdat je rond de 3 sec aimtijd hebt en dus net gereload bent.
Je bent met die tank wel afhankelijk van open space, Himmelsdorf en Ensk voelt ik me niet op mijn plaats met dat ding.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

shockwae schreef op woensdag 07 november 2012 @ 03:16:
@ ZenTex dat soort dingen gebeurt niet alleen op de sea server hoor, je hebt wat tanks bij je in de buurt en verwacht hoopt dat die een beetje meehelpen.
Vaak blijven ze campen en pas als je dood bent komen ze 1 voor 1 uit cover om te worden afgeslacht..
Mee, eens, dit is niet exclusief voor de SeA server, maar vergeet niet dat ik 8.5K battles op de EU server op m'n naam heb, en in de 1000 potjes op de SeA server valt me dit gewoon heel erg op, en ik niet alleen, maar de getransferde spelers ook.
Als je in een goede ambush positie stat op de EU server war de vijand dwars komt te staan om een schot op je te lossen, en dus elke hit van een tier 4 tank op een tier 8/9, smullen de spelers en zullen zich niet terugtrekken, want veel XP in het verschiet en je stat behoorlijk veilig. Dat was het geval in het laatste potje voor m'n post, we stonden gewoon superveilig en sterk en hadden ze genadeloos af kunnen maken, mogelijk zelfs zonder zef damge te incasseren. 90% van de EU spelers zouden van zo'n situatie gebruik maken, op de SeA server is het niet zeldzaam om een tier 8/9 tank weg te zien vluchten voor een tier 7 tank die ze niet eens kan pennen.
Als ik de stats van veel spelers (aan beide kanten) bekijk, valt het gewoon op dat de laagste spelers qua XP en damage in dat potje vaak 0, of zeer weinig damage hebben, zelfs als ze de battle overleefd hebben, en dan gaat het vaak niet eens om de laagste tier tanks. Als je dan hun stats bekijkt hebben ze 2-300XP gemiddeld op een tier 8 tank.
Het valt ook op dat er flink gecampt word op deze server. Iets warvan de meer ervaren spelers gretig gebruik van maken, helaas aan beide kanten, waardoor dus de ervarener/betere spelers in hun uppie komen te stan als het eropaan komt. Op deze server is het dus echt een kwestie van munt-opgooien, je kunt een hoop doen als "betere" speler, maar soms is er gewoon niet tegenop te boksen.
(ter info, heb een eff van 1750 op deze server met 58% winrate, maar het aantal potjes waarin ik 3-4K damage doe en 5 kills en toch verlies met 7 killas aan onze kant is niet te tellen, veel erger dan op de EU server)

Enfin, ben weer de T-34-85 aan het grinden op deze server, en ik kan er gewoon niet mee overweg, ondanks 57% winrate op de EU server. Ik probeer zoveel mogelijk bosjes te vinden en te spotten, met camo skills, camo net, coated optics en binocs omdat elke tank mij kan pennen en ik een 2-shot ben voor de meeste tanks, en toch word ik steevast eerder gespot, zelfs als de vijand geen scouts heeft. Ik weet dat de vis. range van dit tankje niet goed is, maar toch verwacht ik wat meer van camo.
Agrressiever spelen en proberen te flanken zoals ik deed op EU werkt niet. met deze gun pen ik zelfs van opzij erg weinig en met 2 schoten ben ik weg. Op EU vond ik het een leuk tankje, warschijnlijk omdat ik wat meer backup kreeg en wat firepower aan mijn kant had.

Nog iets:
Elke map heeft wel z'n ambush plekken, de bekende choke points waarvan je weet dat je sterk staat, de vijand erlangs/doorheen moet, waar je goed kunt spotten. Een plek die cruciaal is voor de uitkomst van het potje. Neem die steile heuvel op el halluf of het plen in ruinberg. in de laatste 4 potjes stond ik daar alleen! Terwijl elke speler die die map 10 keer gespeeld heeft moet weten dat daar minimaal 3 tanks moeten staan. En elke keer sta ik daar alleen.
Gelukkig weet ik door slim spelen solo meerdere vijandelijke tanks zwaar te beschadigen en zelfs 1 of meerderen naar de schroothoop mee te sleuren, en die laatste potjes heb ik dan ook gewonnen (zonder opscheppen durf ik te beweren dat de winst puur aan mij te danken is, de overgebleven vijanden zijn te zwaar beschadigd om een serieuze bedrijging te zijn), maar toch gebeurt het vaak dat zo'n potje gewoon verloren word ondanks dat ik in m'n eentje enorm veel schade uitdeel.
Niet dat in zulke potjes gellemingd word, nee, mijn teamgenoten laten gewoon de cruciale plekken links liggen en rijden verder gewoon de hele map over.
Mijn speelstijl is juist om eerst de cruciale plekken te verdedigen, in te nemen, en dan aggressief aanval als de weg min of meer vij is van grote groepen tegenstanders.

[Voor 17% gewijzigd door ZenTex op 07-11-2012 05:06]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:03
ZenTex schreef op woensdag 07 november 2012 @ 01:51:
Ik word af-en-toe aardig gek van sommige SeA spelers zeg.
Sta ik men m'n US heavy in een perfecte hull down spot, en heb wat back-up, zeg nog 2 andere heavies.
Ga ik lekker uit m'n bol tegen 4 of meer vijandelijke heavies, totdat ze ineens rushen... Wat blijkt, onze heavies zijn weggereden zonder een schot gelost te hebben, waardoor ik heroisch, maar kansloos ten onder ga, terwijl met hulp van 1 enekele tank ze makkelijk tegen had kunnen houden.
Die team tanks doen dan ook niets nuttigs meer, ze helpen geen andere flank, er zijn geen andere targets in zicht, ze rijden enkel weg, verstoppen zich om daarna 1 voor 1 afgemaakt te worden door de doorgebroken tanks.
Dit is geen geval op zich, dit gebeurt echt in elk 3e potje.
Op de SeA servers is het 1 en al geklaag en gespot van de AU en NZ spelers die vanuit NA gemigreerd zijn, over hoe chicken de Aziaten zijn. Facepalm momenten te over hierzo.
Klinkt erg bekend. Op dezelfde manier ben ik gisteren ook verschillende keren dood gegaan, b.v. op artic region waar ik via de linkerkant met een man of 5 ging. Ik reed wat verder door naar boven tegen een steen aan zodat ik ze van daaraf kon raken. Van de vijand kwamen er een stuk of 3 tanks aan waarvan er eentje aan de andere kant van de steen komt te staan. Aangezien er nog 4 andere tanks van ons staan ga ik er van uit dat die er wel voor zorgen dat hij niet om de steen heen rijdt. Helaas dachten die 4 daar anders over en zodra hij om het hoekje kwam reden er 2 de afgrond in waarna ze weliswaar niet dood gingen maar wel beneden vast zaten en de andere 2 rijden snel de andere kant op waarna ik 1 vs 3 over blijf.....

[removed]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Vreemde potjes met m'n T32 trouwens. Misschien omdat ik deze tank sinds 7.5 niet gespeeld heb, maar ik bounce wel heel erg vaak op bekende weakspots.
Neen de Tiger II. War ik met mijn 198 pen altijd door de bodemplaat kwam bounce ik dar nu 100% op, meer kom ik wel door de bovenplaat heen.
(Sterker nog, ik bounce op de bodemplaat van elke Duitse tank tegenwoordig)
Uk bounce op de voorplaat van de US T3x serie, met m'n T29 kom ik er altijd doorheen, zelfde gun nota bene.
Ik bounce op zijkanten van de IS-3, van voren kom ik er doorheen. Was ooit ook anders.
Ik kan er geen peil meer op trekken, weakspots zijn geen weakspots meer en de T32 is niet meer wat het geweest is, terwijl ik met de zelfde gun op de T29 er geen moeite mee had. :(

Edit:

De T34 is andere koek, en ze zeggen dat premiums niet beter zijn dan reguliere tanks?
De T34 is een wat langzamere T32, maar dan met 248 pen ipv 198.

Victory!
Battle: Airfield Wednesday, November 07, 2012 1:35:01 PM
Vehicle: T34
Experience received: 2,067
Credits received: 130,536
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

7 kills... :)

me solo vs 8 tanks, 5100 damage, en 3 tanks van 100 naar 0. :)
Jammer dat er gecapt werd met nog 5 vijandelijke tanks over, had er nog 2 in het vizier toen het potje afgelopen was, alleen al de gedeelde XP door die kills had heel wat meer XP opgeleverd.

Overigens gaf XVM een 22% winkans aan. :p

[Voor 30% gewijzigd door ZenTex op 07-11-2012 06:50]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

OK, dubbelpost, maar ander word m'n ene opst te lang...

Ik begrijp er namelijk niets meer van. Zoveel 0dmg schoten en bounces met de T32...
Laatste potje met de T32:
2 schoten op een stug, 0 damage
schot op zijkant AMX 13-75, 0 damage
schot op zijkant S-51, 0 damage
schot op zijkant IS, 0 damage...

WTF?

Tot overmaat van ramp kom ik in de laaste 20 potjes ofzo in teams met een gemiddelde winkans van <25% volgens XVM en enkel spelers van 800-1000 rating. Die ik uiteraard, met enkele uizonderingen verlies. keer op keer hetzelfde, ik sterf een eenzame dood, zonder support op de cruciale plekken, en steevast als enige verdedigend tegen een overmacht van tanks omdat mijn teamgenoten een roemloze dood tegemoetgereden zijn zonder ook maar iets nuttigs gedaan te hebben. :(

[Voor 42% gewijzigd door ZenTex op 07-11-2012 08:00]

• filipy23
Overmorgen wordt de inhoud van patch 8.2 gepresenteerd!

Storm heeft alvast de bugfixes verklapt.
Storm: Tomorrow / Press Release 0.8.2 will be the day after tomorrow which will tell about any new and interesting.
But about the good and the good little things that are not there to tell 0.8.2.
And I'll tell you.

Wood:
- Reduce the distance between the levels. The tree will get into fullHD.
- Title / link to "return to the tree" will change to the button with the symbol of the nation.
- You will be prompted lack of experience / credits.
- In the "tree" of the tank will be clearly visible counters: experience crammed with so many things, so many things crammed free.

Optimization:
- Fixed some of the bottlenecks in the rendering speedtree, which will reduce the drawdown in the sniper, and generally raise the fps on maps with lots of trees.
- The performance is fixed on the south coast and on the highway. There was misconfigured water. Also, apart from them, the water "pulled" back on some maps, which also affect performance, though not as much as on the two maps.

Aim:
- Was found and fixed a bug with the jerking sight when aiming towards. The bug was terrible - as found and fixed a - is unclear. It was a loss of accuracy when moving from one tank to the application to another (this happens when balancing the load between servers in a cluster).
- Greatly reduced the tank hanging on the obstacles both programmatically and by correcting kollizhnov these obstacles. Hard disk, for example, now almost "sausage."

Gameplay:
- In the system added visibility accounting crowns fallen trees.

Penetration / non-penetration:
- Found and fixed a bug with the "disappearance" shell after breaking the screen and subsequent rebound (eg shielded sloped sides of the tank series IP).
- Found and fixed a bug with the "disappearance" after breaking the shell screen, entering the instrument and "opt-out" guns from damage.

Combat interface:
- The module icon in the lower left corner will display the speed of repair as a "fill-in" icon.

• Knowuse
Speel ook de Cromwell en heb een win rate van 36%. Dit is een tank die alleen werkt als hem voldoende geupgrade hebt. Ik dacht die 50 extra hp van de top engine ga je niet merken, maar het maakt toch wel veel uit. Heb een paar potjes gedaan met de eerste 75 mm gun en net als met de easy 8 wordt het dan pas leuk.
filipy23 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:54:

[...]
Dat is wel een hele onduidelijk vertaling hier een iets betere vertaling http://forum.worldoftanks...morrow-minor-info-inside/
From WoT Blog:
Today or Tomorrow comes a press release about 8.2 about new and exciting stuff.
But it won't include these minor details:

Some details (haven't translated all of it yet, check out the original russian link and go craze with google translate):

Tech Tree:
-Distance between tanks decreased. Will now be able to fit on one screen at 1920x1080 resolution
-Link "Back to tech tree" replaced with button with Nation symbol
-Will now be able to see how much experience/credits needed to unlock/buy next tank

Optimizations:
-Fixed some conditions in the renderer that will increase FPS in sniper view, as well as on any map with lots of trees
-Improve performance of South Beach and Highway. Water was misconfigured on these maps. Other maps will also see water improvements.

Aiming:
-TBT

Gameplay:
-Will now account for fallen trees in the visibility scheme (means fallen trees will now offer camo value?)
Penetration/No-penetration:
-Fixed couple bugs related to round disappearing after penetrating spaced armor

Interface:
-Destroyed modules will now show an indicator with time left until they are repaired.

WOW, if this is minor news, then can't wait until Major news hits :Smile_great:

Shuttle st20g5

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hard disk, for example, now almost "sausage."
lol?

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Aim:
- Was found and fixed a bug with the jerking sight when aiming towards. The bug was terrible - as found and fixed a - is unclear. It was a loss of accuracy when moving from one tank to the application to another (this happens when balancing the load between servers in a cluster).
Top! Dit was echt super irri als sniper.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• ed31
  • Laatst online: 23-06-2018
Meer mensen die ineens niet meer kunnen verbinden met de server?

Edit: website ligt er ook uit, dus probleem zal daar ergens zitten en niet bij mij ;-)

Edit2: en weer up and running, da's mooi.....had ik anders moeten gaan werken!! :-)

[Voor 62% gewijzigd door ed31 op 07-11-2012 11:23]

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

shockwae schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:28:
Nadenkede spelers in WoT???

Speel de laatste paar dagen stoplap met mijn meds om eerst de flank af te maken waar niemand naartoe gaat en vervolgens de flank van de lemmingtrain te gaan ondersteunen omdat die dreigt te vallen of is gevallen.
Daarom heb ik onlangs ook eigenlijk alleen tier 10 potjes in een full med platoon gedaan. Vrijwel elke keer als we een dergelijke setup pakte ging het prima en wisten we meer dan 75% van de games te winnen. Andere setups gaf een minder resultaat omdat je te vaak iets langzamer bent en iets minder snel schiet.
TweakJerommeke schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:06:
40% winrate in mijn Cromwell dankzij hersenloze spelers. Ik sta bijna altijd bovenaan maar hoe dan ook mijn team weet altijd wel een manier om te verliezen. >:(

Hopelijk word ie niet generfed want het is zover de enige Britse tank die gewoon leuk is om mee te spelen.
Tier 5 of 6 is dat toch? Merk dat je tegenwoordig beter in de regionen van 6-8 kan zitten met je platoon omdat daar 'noobs' zitten maar geen hersenloze idioten zoals je die zovaak in top tiers ziet.
filipy23 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:54:

[...]
Mooie lijst, van die fps drop in snipermode in maps met veel bomen had ik ook last van, schiet ik ineens van 60 naar 20-30...

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de liefhebber een T110E5 gameplay op Ensk, 5.7k damage gedaan. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yGyeYRMU6EU]

http://mwreplays.com/replayimg/449216ada4512ae320b78d13b39004ca.png

• ed31
De battle ervoor laat je dan weer niet zien........daar heb je kennelijk flink wat teamdamage veroorzaakt ;-)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ed31 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:17:
De battle ervoor laat je dan weer niet zien........daar heb je kennelijk flink wat teamdamage veroorzaakt ;-)
Je bedoeld wat voor bij kwam in de chat?

Ik heb al in geen tijden in een IS-8 gespeeld en heb dat zeker daar niet geplakt in de chat. Het is ook grijs en ik zie ook stukjes voorbij komen van uit het Gathering of Tanks kanaal en uit het HARDS kanaal. Het is dus heel vreemd waarom dit voorbij komt in mijn replays. Dus nee ik moet je teleurstellen :+ ik heb geen teamdamage gedaan ;).

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Het is toch godsgeklaagd zeg, sta ik tegenover een E-100en een M-103 in m'n uppie als T32, schiet 80% van de M-103 eraf en 50% van de E-100, en toch weten onze high tiers het te verneuken.
Nog een zooi dmage weten te doen vs wat andere tier 8's, en dan nog verliezen.
Enkel de 04 had meer damage dan mij in dat potje, dus wat die andere tier X's liepen te doen?

Ik vind die T32 niet leuk meer, ik mis de punch om veel invloed te hebben in een potje.

[Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 07-11-2012 16:00]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[Voor 17% gewijzigd door Nemean op 07-11-2012 16:02]

• Knowuse

Shuttle st20g5

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Yep volgens Reddit wel ;).

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11-2021
ik vind het wel een donders vet filmpje!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

dus worden het dan copy's van de russen? of krijgen de russen nieuwe tanks, waaronder de vervanging voor de t50-2?

• ed31
Nemean schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:22:
[...]

Je bedoeld wat voor bij kwam in de chat?

Ik heb al in geen tijden in een IS-8 gespeeld en heb dat zeker daar niet geplakt in de chat. Het is ook grijs en ik zie ook stukjes voorbij komen van uit het Gathering of Tanks kanaal en uit het HARDS kanaal. Het is dus heel vreemd waarom dit voorbij komt in mijn replays. Dus nee ik moet je teleurstellen :+ ik heb geen teamdamage gedaan ;).
Je stelt me niet teleur, vond t wel geinig.
Ik dacht trouwens dat t 1 of andere mod was dat jij dat soort meldingen ook tijdens een battle via de chat kreeg ipv in de garage.......

• filipy23
Kek. Ben benieuwd. Hopelijk zijn het geen 1 op 1 kopieen van de russen.

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

nvm.. lmao

[Voor 91% gewijzigd door TweakJerommeke op 07-11-2012 17:01]

• filipy23
Volgens massively krijgen we ook 5 amerikaanse tanks en 4 rerendered maps:

http://massively.joystiq....ese-armor-for-update-8-2/

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:38
Ik ben hier ook aan begonnen. Nickname in WoT is "GeneralThierry" Bij wie kan ik mij melden als ik mij wil aansluiten bij GoT2? In de TS werd dat mij niet direct duidelijk

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

AIOMOD v3.1.2 Test 4 Update

Removed:

ZOOM for Arcade Mode and Sniper Arty Mode (Maximum Distance)
Server side reticle in white color
those MODs are considered illegal as they provide an unfair advantage
Where/When did they say the zoom out mod was prohibited?
MODS: ZOOM for Arcade Mode and Sniper Arty Mode (Maximum Distance)

DEPARTMENT Rule Violations
Dear Player,
I'm sorry but those MODs are considered illegal as they provide an unfair advantage.
We ask that you not use them.
Thank you for contacting World of Tanks support, and please do not hesitate to call on us again.

Best Regards,
Roger Laurence
Wargaming Support Service
kwam ik tegen op wot.com

• themaxter

themaxter

Bugged..

Die van arty wist ik, maar de gewone zoom out mod nu opeens ook (en serverside mod) :?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:28:
Die van arty wist ik, maar de gewone zoom out mod nu opeens ook (en serverside mod) :?
Lijkt me redelijk onzin..

• wontcachme

wontcachme

WTF:

Victory!
Battle: Mines woensdag 7 november 2012 19:06:27
Vehicle: M48A1
Experience received: 933 (fine for causing damage to allies: 24)
Credits received: 10.659 (fine for causing damage to allies: 18.720)

En die fine was voor een M46 die voor mij reed terwijl ik schoot (400dmg).....

Beetje te veel vergoeding....

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:31:
WTF:

Victory!
Battle: Mines woensdag 7 november 2012 19:06:27
Vehicle: M48A1
Experience received: 933 (fine for causing damage to allies: 24)
Credits received: 10.659 (fine for causing damage to allies: 18.720)

En die fine was voor een M46 die voor mij reed terwijl ik schoot (400dmg).....

Beetje te veel vergoeding....
Tsja ik werd een keer door een friendly gedood (800 hitpoints kwijt) en kreeg 400 credits vergoed. Paar matches daarna damage ik in mijn arty een andere friendly en daarbij deed ik hem 100~200 hitpoint damage.. (het was namelijk een arty die lastig gevallen werd door een E-50).. resultaat? Ik mag 16k credits gaan dokken. :F

[Voor 4% gewijzigd door Nemean op 07-11-2012 19:33]

Pff de lol is er een beetje vanaf vandaag... volgens mij maximaal 5 battles gewonnen :') Slaat echt nergens op hoe de mensen aan het spelen zijn.

Stichting Hobbyserver

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wsLy schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:34:
Pff de lol is er een beetje vanaf vandaag... volgens mij maximaal 5 battles gewonnen :') Slaat echt nergens op hoe de mensen aan het spelen zijn.
Ja same here, komt volgensmij door de bonus code. :)

Ok, ik kap nu ook... ;w

[Voor 4% gewijzigd door TweakJerommeke op 07-11-2012 19:55]

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36
pffft wie zit er nou te wachten op chinese tanks, krijgen we "King Tigel tm" en de "Pattom" enzo, goedkope kopietjes van al bestaande tanks.

• Jadiela
Behalve de Leo lijn vanaf VK3002, idd een med lijn evt startend vanaf M7, kwam ik ook geruchten tegen over een lijn vanaf de KV13 op een US server forum. En geruchten over een E75M.

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ja same here, komt volgensmij door de bonus code. :)
Ok, ik kap nu ook... ;w
Ik had het deze nacht. Ik vraag mij af hoe het toch mogelijk is dat je steeds op het verliezende team geplaatst kan worden. Statistisch gezien moet je op lange termijn toch richting de 50% winnen. Het is misschien mogelijk dat je zo goed bent, dat je dit percentage wat kunt optrekken door prachtig solo play, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat je (ik) zo slecht bent dat je er voor kan zorgen dat heel je team zo vaak verliest.

Ik begin hoe langer hoe minder fun in dit game te zien eigenlijk. Het is 90% van de tijd maar grinden. Als je er geld tegen smijt dat het niet normaal is, kan je nog wel wat voordeel halen (premium maakt het iets sneller, ammo en equipment maakt het gemakkelijker) Maar daar doe ik dus niet aan mee. Ik heb er 20 euro in gestoken, en de ROI is me toch niet wat het moet zijn, laat staan dat ik er nog meer in moet pompen.

• Jadiela
Ik ben nu premium, voor de rest staat er 200k of 300k teveel op tanks, die er nooit vanaf zullen komen.
En wat slots.

Overigens voor het eerst iemand gereport in me hele WoT carriere.
M103 die winratio zag, en zich meteen verzoop.
Vervolgens werdtie ook door hele team gereport als unfair play.

Aangezien het zowat het enige is waar ze terecht wel voor bannen...... :+

[Voor 9% gewijzigd door Jadiela op 07-11-2012 21:22]

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

jij wint nog, ik heb nog geen potje gewonnen vanavond, het is echt te triest voor woorden....

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:59

Foamy

Fulltime prutser

Mickroz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:10:
[...]

jij wint nog, ik heb nog geen potje gewonnen vanavond, het is echt te triest voor woorden....
QFT. Ik kom de laatste paar dagen echt niets anders meer tegen dan complete idioten die hun eigen falen op jou afschuiven (sorry, als je als kip zonder kop door center heen rushed dan ga ik echt niet met je mee. Langs de zijkant ben ik je mannetje, maar dead center...). Daarnaast volledige teams die binnen 5 minuten dood zijn. Zijkanten die zover open staan dat je als artie alleen maar bezig bent met wegvluchten voor de vijand. En je team maar brullen dat je noob bent en dat ze ondersteuning eisen. Of ze denken dat je in slaap bent gevallen, omdat je tijdens defense met assault ook daadwerkelijk defense speelt ipv met de lemmingtrein meegaat naar enemy base... *grom*

Sorry, moest er even uit. Ben een beetje boel gefrustreerd na een paar potjes vanavond. Zit er na de afgelopen week zo ongeveer aan te twijfelen of ik überhaupt nog verder wil met dit spel :(

blub

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-05 17:39
Het heeft echt 2 kanten hoor, ik win nog steeds meer dan ik verlies maar er zitten echt epische potjes tussen bij mij. Ik heb deze week al 2 ace tankers gehaald met vrijwel stock tanks.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

nou vanavond snijd het mes hier maar aan 1 kant.

Hey mensen,

daarstraks aan de slag gegaan met mijn eigen XVM config in elkaar te steken. Er moet nog het een en ander aan gebeuren maar de eerste versie staat al online d:)b

De config is hier te downloaden: http://wsly.nl/wot/

OTM normal:
- Voertuignaam
-- achter voertuig naam kan een - of + staan. - is voor stock turret maar topgun kan gemount zijn. + is stock turret en er kan geen topgun gemount zijn. (zie screenshot, M103 met stock turret en IS-3 erachter met stock turret)
- Efficiency
- Global winratio

OTM extended (ALT):
- Spelersnaam
- Voertuig winratio
- kilo battles gespeeld met voertuig

Aan de linkerzijde onder het players panel is een 'Hitlog', hier kun je zien welke tanks je gedamaged hebt, hoeveel hits je gedaan hebt, hoeveel damage en hoeveel damage met de laatste hit. Tevens staan hier ook icoontjes als je een tank gekilled hebt.

Ik zou zeggen probeer het uit en geef tips over eventuele verbeteringen :)

Screenshots
http://wsly.nl/wot/afbeeldingen/shot_001.jpg
http://wsly.nl/wot/afbeeldingen/shot_004.jpg
http://wsly.nl/wot/afbeeldingen/shot_005.jpg
http://wsly.nl/wot/afbeeldingen/shot_006.jpg
http://wsly.nl/wot/afbeeldingen/shot_007.jpg

[Voor 23% gewijzigd door wsLy op 07-11-2012 22:40]

Stichting Hobbyserver

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ziet er leuk uit wat betreft het OTM gedeelte, welke regels heb je aangepast in het xvm script?
Hier heb ik de meeste interesse in. (de rest hoeft voor mij niet zo namelijk)

Je hebt ook iets in je damagepanel veranderd (1500/1500 0 0%) is dit een mod of ook aanpassing van xvm?
Je zegt een hitlog onder het linkerplayerspanel te hebben gezet gaat deze niet door het beeld lopen waardoor je zicht links wordt verminderd?
Zal zelf eens kijken of ik de standaard xvm hitlog naar het midden bovenop de shel/consumablesbar kan krijgen....
Iemand enig idee hoe ik de x/y as kan bepalen of is dat gewoon trial and error met de getallen om te zien waar je uitkomt?
(weet waar ik moet zoeken in de xvm configfile maar in beeld e x/y as bepalen is mij een raadsel)

Edit: heb deze editor weer teruggevonden zal daar eens mee gaan stoeien.

[Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 07-11-2012 23:59. Reden: aanvulling]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mickroz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:10:
[...]

Hier hetzelfde. Ja, ik win af en toe nog, maar enkel die potjes waarin ik letterlijk een hele flank in m'n eentje wegvaag of gewoon super goed speel, als ik een middenmoter was geweest had ik waarschijnlijk alle potjes verloren, want elke keer dat we wonnen was het maar krap aan.
Potjes waarin we moeten assaulten en waar de helft van de tanks ergens achterin gaat Campen, potjes waarin we moeten defenden, waar een aantal spelers op de goede plekken staan, waarbij de andere helft zich verspreidt over de hele map, ondanks dat er Van tevoren werd gezegd dat er verdedigd moest worden, assaults waarbij ik met een zwik meds een flank pak en ik in m'n uppie vooraan mag rijden terwijl de meds op 100 meter achter me staan en snipen op wat ik spot, en dan geen damage doen. Nooit van flanken gehoord?
Potjes waarin ik de vijandelijke tier X mag bezighouden, en dat nog volhoudt ook, terwijl onze X en bij bosjes vallen tegen hun lagere tiers ondanks dat ze in de meerderheid zijn.

Ben overigens erg in m'n nopjes met het uitgebreide resultaten scherm. Ben tegenwoordig bijna trotser op de stat "damage done by team members on enemies you spotted", XP daarvan kan flink oplopen. Niets leuker dan vijandelijk vuur van tier tien vijanden uitlokken en te laten bouncen op m'n turret terwijl mijn team ze afmaakt. Altijd leuk als mensen helemaal lopen te focussen op mij als low tier terwijl ze zware klappen te verduren krijgen, maar vooral niet opgeven en mij gewoon moeten doden, wat ze meestal niet lukt.
Denk dat ik de vents op de T32 maar weer moet inruilen tegen binocs.
shockwae schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:32:
Ziet er leuk uit wat betreft het OTM gedeelte, welke regels heb je aangepast in het xvm script?
Hier heb ik de meeste interesse in. (de rest hoeft voor mij niet zo namelijk)

Je hebt ook iets in je damagepanel veranderd (1500/1500 0 0%) is dit een mod of ook aanpassing van xvm?
Je zegt een hitlog onder het linkerplayerspanel te hebben gezet gaat deze niet door het beeld lopen waardoor je zicht links wordt verminderd?
Zal zelf eens kijken of ik de standaard xvm hitlog naar het midden bovenop de shel/consumablesbar kan krijgen....
Iemand enig idee hoe ik de x/y as kan bepalen of is dat gewoon trial and error met de getallen om te zien waar je uitkomt?
(weet waar ik moet zoeken in de xvm configfile maar in beeld e x/y as bepalen is mij een raadsel)

Edit: heb deze editor weer teruggevonden zal daar eens mee gaan stoeien.
Die editor gebruik ik nu ook standaard, werkt zeer fijn, je ziet direct je veranderingen en hoef je dus niet iedere keer WoT te starten.

x/y as is voornamelijk trial and error. Mijn hitlog staat in ieder geval op
y: 440
x: 25

Het aantal lijnen kun je ook aanpassen hiervan, simpelweg het 'lines' gedeelte aanpassen in het hitlog gedeelte. Maar zie mijn laatste screenshot voor de hitlog.

Stichting Hobbyserver

Nemean schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:33:
[...]

Tsja ik werd een keer door een friendly gedood (800 hitpoints kwijt) en kreeg 400 credits vergoed. Paar matches daarna damage ik in mijn arty een andere friendly en daarbij deed ik hem 100~200 hitpoint damage.. (het was namelijk een arty die lastig gevallen werd door een E-50).. resultaat? Ik mag 16k credits gaan dokken. :F
Volgens mij moet je een deel betalen als vergoeding en een deel is een boete (die niet naar de friendly gaat).
Kojoottii schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:43:
pffft wie zit er nou te wachten op chinese tanks, krijgen we "King Tigel tm" en de "Pattom" enzo, goedkope kopietjes van al bestaande tanks.
De mensen met de type die zien de chinese mediums wel zitten ;)
Had ik gelukkig geen last van, in de middag en begin avond wat potjes gedaan en dat ging wel erg lekker.
Victory ratio: 75%
Battles: 16
Efficiency: 4009.84
Average tier: 6.75
Experience: 17587 1099.19
Capture points: 280 17.5
Defense points: 0 0
Damage: 28461 1779
Kills: 34 2.13
Spotted: 17 1.06

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

psychoclown schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:32:
[...]

Jaja, galantie tot de deul, infelieur chinees staal, en elke 2e shell weigelt.

:+

• themaxter

themaxter

Bugged..

psychoclown schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:32:

Vrees juist het omgekeerde, kom je met je t59 opeens allemaal non premium tier 9 types tegen, die dwars door je heen knallen :(

• User
themaxter schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:44:
[...]

Vrees juist het omgekeerde, kom je met je t59 opeens allemaal non premium tier 9 types tegen, die dwars door je heen knallen :(
Gebeurt dat nu niet dan? :>

• bigbeertje89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2017
Voor de mensen die goed spelen maar toch verliezen, misschien een klein beetje hoop na december :P:
http://forum.worldoftanks...tle-example/#entry3179628

En wtf, Chineze tanks die zag ik niet aankomen... Maar als je die tree bekijkt, is het een beetje 'ctrl-c ctrl-v' tree, ze hebben immers de meeste modellen al! :)
Maar dus ook paar USA tanks, ik zet mijn euro's op een tweede medium-lijn vanaf de M7 of easy8. Wat denken jullie?

• themaxter

themaxter

Bugged..

Je wil niet weten hoe vaak andere types op mijn front bouncen >:)
bigbeertje89 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:07:
Voor de mensen die goed spelen maar toch verliezen, misschien een klein beetje hoop na december :P:
Klinkt goed :)

• User
themaxter schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:11:
[...]

Je wil niet weten hoe vaak andere types op mijn front bouncen >:)
Maar die zijn dan ook geen tier 9's. :P
bigbeertje89 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:07:
Klinkt erg goed.

Zou het dan wel zo doen dat alles vanaf tier 7 (arty misschien vanaf tier 6) gold en zilver kan winnen en alles eronder alleen credits. Vanaf tier 7 begint het echte werk pas imo.

Stichting Hobbyserver

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Leuk idee.
Alleen hoop ik wel dat een scout-medal 5.000 credits kost i.p.v. oplevert.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• wontcachme

wontcachme

Dat wordt de amerikaanse light tree grinden :P

[Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 08-11-2012 10:48]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee