[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.586 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Opzich zijn dat de goede potjes maar toch zit het vaak zo dicht op een loss dat je liever hebt dat 1-2 ook wat hersencellen hebben om iets zekerder te zijn van een winst.

Voordat ik naar huis ging op de uni nog 3 potjes gedaan en dat ging wel prima, 2 potjes zelfs 2.8k (KV-1S) en 3.2k (T20) damage gedaan die me respectievelijk een 1.85k en 1.75k exp opleverden. Wel single maar ik had vanmiddag ook 2 potjes gedaan waarvan eentje (KV-1S) een 4k dubbel was ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
psychoclown schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:56:
Opzich zijn dat de goede potjes maar toch zit het vaak zo dicht op een loss dat je liever hebt dat 1-2 ook wat hersencellen hebben om iets zekerder te zijn van een winst.

Voordat ik naar huis ging op de uni nog 3 potjes gedaan en dat ging wel prima, 2 potjes zelfs 2.8k (KV-1S) en 3.2k (T20) damage gedaan die me respectievelijk een 1.85k en 1.75k exp opleverden. Wel single maar ik had vanmiddag ook 2 potjes gedaan waarvan eentje (KV-1S) een 4k dubbel was ;)
Nice, ik ben ook bezig met de kv1-s. Uiteindelijke doel is het halen van de russische med lijn, maar ik houd m denk ik wel.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
De Mle 1948 is klaar! Heb net op tijd de Foch unlocked voor het koopfestijn van morgen. Ga ook nog een T-54 kopen.

Toen had ik zin om even met een derp gun te spelen en aangezien ik de ISU-152 nog niet heb, werd het die goede oude KV-1 met gold ammo. Het werd zeer pijnelijk voor de tegenstanders:

Victory!
Battle: Ruinberg Thursday, November 01, 2012 9:40:51 PM
Vehicle: KV-1
Experience received: 3,404 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 43,345
Battle Achievements: Radley-Walters's medal, Pascucci's medal, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

En ik had nog 6K winst ook.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Voor mij is het een "thats it" momentje geweest...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DImiSCYjs467j8OOlLS9HIWr/medium.jpg

Kijk vooral naar welke tank ik rijd (AP geladen trouwens), de afstand en het gebrek aan enige vorm van angle bij de E-75. :?
Alsof de JP E100 nog niet moeilijk genoeg is om te spelen in pubs, krijg je er gratis no sense at all bounces bij.
Vanop deze afstand, met deze gun zou je nergens op mogen bouncen op deze tank. Tenzij je echt net een randje raakt, al de rest is onzin. Al zeker het schot op het plaatje. JP, jij gaat weer even stof vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie Pascucci ! En Walter !

Ook klaar voor morgen met 21 miljoen credits en een rekensommetje dat ik maar 3 miljoen oid ga overhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op die spannend extra die eraan zit te komen: in het filmpje zie je een aantal (misschien Franse) tanks over een heuveltje gaan en terugtrekken. Misschien de andere lijnen van de fransen á la: http://worldoftanks.eu/dc...nch_tree_full%28eu%29.jpg ? :P

Persoonlijk liever meer USA tanks ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Die had misschien zelfs nog wel met gold ammo gebounced. Je schiet van redelijk hoog, van redelijk dicht bij, dus je hebt een flink hoek met z'n bodemplaat.
Joindry schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:23:

[afbeelding]

Kijk vooral naar welke tank ik rijd (AP geladen trouwens), de afstand en het gebrek aan enige vorm van angle bij de E-75. :?
Alsof de JP E100 nog niet moeilijk genoeg is om te spelen in pubs, krijg je er gratis no sense at all bounces bij.
Vanop deze afstand, met deze gun zou je nergens op mogen bouncen op deze tank. Tenzij je echt net een randje raakt, al de rest is onzin. Al zeker het schot op het plaatje. JP, jij gaat weer even stof vangen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wontcatchme, ik kan vloeiend Russisch lezen. Dus dat kan je aan mij vragen. Als je vertaling wil.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Vandaag is echt pech- en idioten dag zeg.

Ten 1e is echt een ongeloofelijke hoeveelheid schoten een 0damage hit, zelfs op lage tier arties en schoten op de achterkant van tanks, zelfs low tier.
Ten tweede lopen veel spelers in mijn team gewoon te fucken, een speler die me tot 4 keer toe blockt als ik peek a boo speel, zelfs nadat ik van positie verander gaat hij continue achter me staan, en dan nog een aantal spelers die me constant vooruit lopen te duwen als ik geaimd ben en een schot wil lossen, bonk en mijn schot mist faliekant. Al meerdere keren gebeurt de laatste 10-15 potjes, rete-irritant.
Van mij mag WG physics tussen nog levende team tanks eruit slopen. Al veel te vaak meegemakt dat dit misbruikt word, al dan niet met opzet. Het voegt ook niets toe, behalve het voortduwen van langzame tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Gister voor het eerst tot 2 maal toe door de aapjes uit mijn eigen team onder vuur genomen en gekilled, man man man.
Sta je in je SU-152 te knallen wordt ik door een T-29 aan de achterzijde voorzien van extra ventilatie gelijk 30% van je HP kwijt en hij stond op 5 meter bij mij vandaan...
Vervolgens rijdt je verder door Himmelsdorf samen met een IS met de 122 derp op links, duikt er een arty op aan mijn rechterzijde ik denk shit ik ben het haasje en inderdaad boem, gekilled door de....IS...zucht.
Leverde me wel 3K aan compensatie op.

Ook even wezen klieren met de Tier 6 Cromwel wat een heerlijke medium is dat zeg, had in een Tier 9 pot 6 kills omdat onze toptiers het af lieten weten, uitendelijk alleen nog een E75 over aan de andere kant maar die was mij te machtig.
Heb al gehoord dat hij op de ru server een winnrate heeft van 55% dus reken maar dat er een dikke nerf aan gaat komen.
Voorlopig nog maar even van genieten en waarschijnlijk niet verkopen aan het eind...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

leuke loss net. 3300 damage en 5 kills (net geen 7) T-29, meer dan het gehele team samen! van de arties had 1000 damage, nr 3 200, de meesten hadden minder dan 100 of helemal geen damage gedaan.
Vanaf 5 vs 13 mezelf nog tegen 3 flanken verdedigd en de stand gelijk gemaakt, maar werd vanachter gegrepen , en dan is het gewoon over en sluiten.
Jammer, zulke battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Begin de dag goed!

Victory!
Battle: Siegfried Line Friday, November 2, 2012 7:16:26 AM
Vehicle: E-50
Experience received: 8,750 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 68,824
Battle Achievements: Confederate, Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"

Trouwens ook m'n eerste potje met de E-50 ooit :)

[ Voor 8% gewijzigd door sc0ut84 op 02-11-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Knowuse schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:45:
Die had misschien zelfs nog wel met gold ammo gebounced. Je schiet van redelijk hoog, van redelijk dicht bij, dus je hebt een flink hoek met z'n bodemplaat.

[...]
Ik besef heus wel dat de hoek met de bodemplaat iets groter is omdat ik dicht sta, maar die drie a vier graden gaan echt het verschil niet maken (1,5m omlaag op 29m afstand). Die bodemplaat heeft normaalgezien 220 effectief als ik me niet vergis. (150mm*slopinghoek)
Dat schot heb ik al gehaald met mijn Lowe.

En ja als je het al niet red met 299 pen, zal 420 wss evengoed bouncen op magic armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Joindry schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:23:

[afbeelding]

Lol? Daar kwam ik nog met gemak doorheen met mijn Tiger II... Dat was altijd het enige waar ik op aan het richten was bij een E-75 als ik zijn front zag, vaag dat je daar op bounced...

Nieuwe giftshop package:
2000 gold + 2 miljoen credits: 24,95EUR

2 miljoen credits is toch 5000 gold?

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 02-11-2012 08:50 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Joindry schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:16:
[...]

Ik besef heus wel dat de hoek met de bodemplaat iets groter is omdat ik dicht sta, maar die drie a vier graden gaan echt het verschil niet maken (1,5m omlaag op 29m afstand). Die bodemplaat heeft normaalgezien 220 effectief als ik me niet vergis. (150mm*slopinghoek)

En ja als je het al niet red met 299 pen, zal 420 wss evengoed bouncen op magic armor.
Zijn er mi9sschien andere factoren in het spel? Deed die E-75 een full stop toen je schoot? Dan duikt de tank een beetje naar voren waardoor effectief de angle van de bodemplaat een stuk groter wordt. Je kan ook denken aan trage shells, die een grotere arc omlaag hebben door lage snelheid. Ik weet niet of wot zo ver gaat in zijn berekeningen.

Overigens blijft er altijd een rng factor natuurlijk. De alu-hoedjes onder ons hebben ok een complot theorie dat Wargaming de beste spelers "nivelleert". Beetje zoals de zorgpremie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Je had dar inderdad moeten pennen, maar je bent toch niet verbaast dat je er niet doorheen kwam? hoevaak gebeurt het wel niet dat je met een 250+ pen gun bounced op de raarste plekken zoals achterkant tank of turret. Wel eens met de E-75 gebounced op een M3-lee z'n aars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

defiler1974 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:52:
[...]

Zijn er mi9sschien andere factoren in het spel? Deed die E-75 een full stop toen je schoot? Dan duikt de tank een beetje naar voren waardoor effectief de angle van de bodemplaat een stuk groter wordt. Je kan ook denken aan trage shells, die een grotere arc omlaag hebben door lage snelheid. Ik weet niet of wot zo ver gaat in zijn berekeningen.

Overigens blijft er altijd een rng factor natuurlijk. De alu-hoedjes onder ons hebben ok een complot theorie dat Wargaming de beste spelers "nivelleert". Beetje zoals de zorgpremie dus :)
Er waren absoluut geen andere (nt aluhoedjes) factoren aanwezig. Beide tanks stonden stil, op een vlak gebied. Geen onderling hoogteverschil.

Mijn aluhoedjestheorie is trouwens dat wanneer je goldshells meeneemt op je tank, je niet goldshells vaker zullen bouncen. Opdat je meer gold zou laden... Laten we het aluhoedjesvrijdag noemen.

@Zentex, verschil is wel dat die m3lee jou erna geen pijn kan doen. Die E-75 kon mij doodleuk flanken en snel nog even 1k damage geven. Die E-75 had gewoon dood moeten zijn, vandaar dat ik ook compleet exposed stond tov hem.

Maar goed, vanavond heb ik toch de E-50 en GW tiger, toch weer even geen tijd om de JP E100 te spelen dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Joindry op 02-11-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

2 miljoen credits is toch 5000 gold?
Klopt, aanbeiding lijkt leuk maar het scheelt maar heeeeel weinig

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Aangezien de minimale penetratie van de JPE zo'n 225 is, kan die extra 3 graden net genoeg zijn om de effective dikte van de bodemplaat hier boven te bregen (weet de regels voor penetratie niet helemaal). Uiteindelijk heeft die E-75 geluk gehad en zal dit schot slechts in 1 a 2% van de gevallen bouncen, maar bij de JPE voel je dit extra. Op mijn JPE heb ik AP vervangen door gold ammo, kost slechts 4800 ipv 2200 per shell, maar voorkomt dit soort 'probleempjes'.
Joindry schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:16:
[...]

Was eigenlijk van plan om op meer tanks gold ammo only te gaan, maar dat is eigenlijk niet nodig en kost wel erg veel. Afhankelijk van de tank nu meestal tussen de 7-15 shells.

De laatste dag van de AMX AC Mle. 1948,12 battles met een wr 91.67% afgesloten _/-\o_

edit: Code voor 3 gratis dagen premium en wat consumables: GGWP
Koop meestal gewoon een box, levert het meeste op.

[ Voor 4% gewijzigd door Knowuse op 02-11-2012 09:46 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
2e tier 9 in de garage, E-75. Vanaf zondag ff credits farmen voor GwTiger :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Vandaag even de m103 en IS6 kopen :)

Moet vanavond dan wel ff seriously credits grinden, anders ben ik bijna blut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dynosu schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:10:
Vandaag even de m103 en IS6 kopen :)

Moet vanavond dan wel ff seriously credits grinden, anders ben ik bijna blut :)
Dat dus :)
ik kan straks de E-50 en gw tiger kopen, maar die drie dagen premium wordt het toch rondcruizen met de Lowe denk ik :)

Staat er ergens vermeld hoe lang die code geldig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:18:
[...]

Dat dus :)
ik kan straks de E-50 en gw tiger kopen, maar die drie dagen premium wordt het toch rondcruizen met de Lowe denk ik :)

Staat er ergens vermeld hoe lang die code geldig is?
Je kunt hem tot 9 november invoeren. Maar de 3 dagen premium zijn gewoon geldig tot ze verlopen he.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Dat wordt dus een verschrikking dit weekend. Gratis premium en 5x XP...

Ik voorspel een orgie van noobs, mensen die zichzelf verdrinken wegens tegenvallende matchmaking en zich zorgen maken om hun 5x bonus, dronken Polen, Siema/kurwa ellende, volledig gebrek aan coördinatie en samenwerking...

Met andere woorden: Ik ga enkel en alleen in een platoon de battles in, anders wordt het een nog groter drama!

[video]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Je kan het ook positief zien: in het andere team zitten ook genoeg noobs die je af kan schieten ;)
Maar platoon is wel een goed idee met dergelijke weekenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:18:

De laatste dag van de AMX AC Mle. 1948,12 battles met een wr 91.67% afgesloten _/-\o_
Ik ben bijna aanbeland bij de voorloper uit 1946, heb je nog tips voor deze tank? Heb 'm al wel op de testserver gespeeld, maar dat is niet echt representatief :P.

@A-tray: 's avonds laat in de weekenden wordt het niveau altijd wat beter. Zolang je maar niet tussen 13 en 18 uur speelt, komt het (imo) vaak wel goed. Probleem is helaas dat ik vooral in het weekend tijd heb, doordeweeks niet echt, dus ik ben overgeleverd aan de zondagsrijders ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik vind dat het nog erger is tussen 6-8u. Dan pas zijn alle kiddies aanwezig. Rond een uur of 10 is het vaak chill. Meeste CW is gedaan en de "jugend" is al gaan slapen of hun tanden gaan poetsen.
Maar euhm, platoon is idd goed plan.
Is de X5 dit weekend of samen met je code? Anders zou je wel gek moeten zijn niet dit weekend je code te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Het zijn snelle TD's en ik had dus in het begin dat ik te ver naar voren zat, niet doen. Gebruik de snelheid om op een goede snipping spot te komen en eventueel te herpositioneren. Van afstand ben je van voren moeilijk te penetreren, maar hou er rekening mee dat je twee grote weak spots op je dak hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:40:
[...]

Ik ben bijna aanbeland bij de voorloper uit 1946, heb je nog tips voor deze tank? Heb 'm al wel op de testserver gespeeld, maar dat is niet echt representatief :P.
Volgens mij moet je de code wel tijdens het event gebruiken. Dus uiterlijk dinsdagochter vroeg geloof ik.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

You have from November 2nd 01:00 AM (00:00 GMT) until Friday November 9th 11:59 PM (10:59 GTM) to use your bonus code and receive your free goodies! After that your code will expire, so you should not hesitate to make full use of it as soon as you can. The bonus code can only be used once per account.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, 7 tier 9s erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste rondje in ferdi ooit ook maar in stijl afgesloten:

Victory!
Battle: Karelia vrijdag 2 november 2012 12:29:05
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 8.075 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 47.983
Battle Achievements: Sniper

Ik zal je missen :+ Nu 35 crewleden ofzo omtrainen. Heb je wat te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Zit te verzinnen om de KV-4 te verkopen, en de IS-8 ervoor terug te kopen....

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Laat Robertjuh dat maar niet zien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ach ik heb zojuist een KV4 gekocht, dus daar is ie weer blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

moet echt eens een domeinnaam voor robertjuh reggen, dat ie zijn liefde voor de kv4 met de wereld kan delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Haha, ja ik vind het niet zo'n leuke tank, mis wat bij die tank, iets wat ik bij de kv3 niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ook de 107mm al eens geprobeerd? Daarmee is het toch een beste tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ja die zit erop, weet niet wat het met die tank is, het trage vind ik niet zo'n probleem, kan gewoon niet lekker mn weg vinden met dat ding, naja zie het wel, de pershing gaat er ook uit zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik heb niks gelezen over een scheduled maintenance, iemand enige info over hoe lang de servers nog down zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Doler schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:06:
Ik heb niks gelezen over een scheduled maintenance, iemand enige info over hoe lang de servers nog down zijn?
Op de Spaanse Twitter staat een half uur.
Wargaming_netES schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:55:
El servidor de #Worldoftanks estará inhabilitado durante un periodo aproximado de 30 minutos
https://twitter.com/warga...status/264379954333093889

[ Voor 37% gewijzigd door Nemean op 02-11-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ja hebben ze er weer 1? Niet de eerste keer dat ze dat doen in een special...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15
Doler schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:06:
Je krijgt dan ook een foutmelding dat er unscheduled maintenance is. :+

Edit: Lol, but staat er scheduled maintenance. Ik zou toch echt zeggen dat er eerst unscheduled maintenance stond. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door User op 02-11-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
ik ben er weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertjuhz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-12-2015
Mickroz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:13:
Haha, ja ik vind het niet zo'n leuke tank, mis wat bij die tank, iets wat ik bij de kv3 niet heb.
Nou het is zeker een leuke tank, prima medium range tank die zelfs nog in sommige gevallen een support-attack rol kan vervullen of zelfs een push kan leiden.

prima penetration en accuracy voor een rus, heerlijke armor, zeker als dit een beetje gesloped staat.

heb geen kwaad woord over de kv-4, heb de st-I geresearched maar laat de kv-4 nog lekker staan or.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ok, dan ligt het aan mijn speelstijl waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
User.tmp schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:11:
[...]

Je krijgt dan ook een foutmelding dat er unscheduled maintenance is. :+

Edit: Lol, but staat er scheduled maintenance. Ik zou toch echt zeggen dat er eerst unscheduled maintenance stond. 8)7
Ik meende te lezen dat er scheduled stond, maar maakt niet uit, was maar van korte duur :-). Nu weer genieten van me nieuwe aanwinsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bij mij doet de launcher het niet momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dan gebruik je de launcher niet?

Worldoftanks.exe direct werkt ook prima? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ja dat wel, doe ik nu ook, maar de snelkoppeling op mijn desktop is wel naar de launcher, lees: nu moet ik 15sec extra werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je toch een nieuwe snelkoppeling ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Laatst online: 14:23
Heb ook eens een goei potje gehad:

Afbeeldingslocatie: http://www.genex.be/tweakers/wot01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.genex.be/tweakers/wot02.jpg

Dat ding doet pijn, hij schiet en mikt dan wel weer traag, maar als het meezit.
Mijn gemiddeld spelletje met bonus geeft minder XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteravond na het studeren (voor tentamen van vanmiddag) even wat potjes gedaan met in het achterhoifd dat het smiddags weer eens uber goed ging. Ik had dus wel enigszins verwacht dat het normale potjes zouden zijn maar dat bleek niet zo te zijn. Uit frustatie door gegaan tot het iets beter ging maar het was geen echt fijne avond. Met ~52% gewonnen viel het nog mee tov Woensdagavond maar de average exp liet wel zien dat het niet zomaar aan mij had gelegen, 950 op average tier 7 :)
Gizzy schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:27:
[...]

Nice, ik ben ook bezig met de kv1-s. Uiteindelijke doel is het halen van de russische med lijn, maar ik houd m denk ik wel.
Vlak voor het tentamen nog 4 potjes gedaan ter ontspanning en met een loss van 750 en een winst van ~9500 maakt het dat ik alweer bijna de IS kan kopen. De KV-1S ga ik daarentegen sowieso wel behouden.
ZenTex schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 03:52:
Van mij mag WG physics tussen nog levende team tanks eruit slopen. Al veel te vaak meegemakt dat dit misbruikt word, al dan niet met opzet. Het voegt ook niets toe, behalve het voortduwen van langzame tanks.
Physics voegt wel degelijk wat toe, nieuee tactieken, niet meer domweg over een heuveltje rammen of over een cliff hangen. Ja die physics hebben wel een leuke dimensie toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, geluid is soms vaag, iemand anders ook last van?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JVk8Y.png

Ik noem het no-life..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Net een tier X battle gehad waar ik in zat met mijn T34. Ik heb meer schade gedaan dan alle 14 in mijn team samen :N :N 8)7 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:45:
Net een tier X battle gehad waar ik in zat met mijn T34. Ik heb meer schade gedaan dan alle 14 in mijn team samen :N :N 8)7 8)7
Tsja dit potje werd er ook niet beter op.. die schijt arty bleef maar staan.. een ander die door mid gaat.. 3 tier 8 tanks die besluiten een T110E5, T34 etc aan te vallen.. wat een kak pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:21:
[...]

Tsja dit potje werd er ook niet beter op.. die schijt arty bleef maar staan.. een ander die door mid gaat.. 3 tier 8 tanks die besluiten een T110E5, T34 etc aan te vallen.. wat een kak pot.
En jammer genoeg een draw geworden :(. Die franse TD aan jullie kant was irritant :P. Hij schoot mij constant zonder dat ik hem zag staan in de bosjes :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke pot net, T95, en JP2 die met zijn kont achteruit mij voor zat te duwen.
Soort SuperFort met achteruitkijk gun.

Echt geweldig, 4 kills voor mij, 3 voor hem. Echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150+ tanks elite nu.

Voor de laatste keer, je maakt steevast dubbelposts en dat wordt niet op prijs gesteld. Het is een kleine moeite om je vorige bericht aan te passen wanneer je de laatste was die gereageerd heeft.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 03-11-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:15

Nox

Noxiuz

Zit ik met mijn stug een beetje te campen komt er zo'n tier7 TD aangereden: "That bush is mine". En die beukt mij dus weg :/

Njah, complain ingedient. En ik begon dus te teamkillen (en hij mij, maar dat ging hem gemakkelijker af... Mafkut. Heeft het nog zin een report in te dienen? Ik heb een replay.. :P

EDIT

FFFFFF

IS die mij nu weer even one-shot, een friendly IS :( En geen enkele enemy te bekennen.

En 10 verloren potjes op rij ofzo met die stug. Kuttank :+

[ Voor 29% gewijzigd door Nox op 03-11-2012 02:31 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

psychoclown schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:20:

[...]

Physics voegt wel degelijk wat toe, nieuee tactieken, niet meer domweg over een heuveltje rammen of over een cliff hangen. Ja die physics hebben wel een leuke dimensie toegevoegd.
Daar ben ik het mee eens, psycho, maar ik had het specifiek over in leven zijnde tanks van hetzelfde team.
Het gebeurt gewoon te vaak dat tanks in de vuurlinie geschoven worden omdat iemand anders dat plekje wil innemen, of dat iemand je wegschuift zodat je schoten missen omdat iemand anders de kill wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Draw! Map: Highway Saturday, November 03, 2012 2:51:42 AM
Vehicle: Löwe
Exp: : 1,354 Credits: : 121,248
Achievements: : Steel Wall, Top Gun, Sniper

._o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Nou.. het word er niet veel beter op vandaag.. Ben al op 3 tanks mn x5 bonus kwijtgeraakt doordat het team nou niet echt bepaald snugger aan t spelen was :( Leuk zo'n bonus, beetje jammer dat je dr geen kut aan hebt als je niks kunt doen

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wat dacht je van deze speler dan:
http://worldoftanks.eu/co.../500373472-colinbrett666/

Er is ook een gozer met meer dan 10000 battles op zijn micro-maus....
ZenTex schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 02:34:
[...]

Daar ben ik het mee eens, psycho, maar ik had het specifiek over in leven zijnde tanks van hetzelfde team.
Het gebeurt gewoon te vaak dat tanks in de vuurlinie geschoven worden omdat iemand anders dat plekje wil innemen, of dat iemand je wegschuift zodat je schoten missen omdat iemand anders de kill wil.
Oh dat heb ik nog niet zo vaak gezien, ook niet op andere momenten in de battle.
Wel al een keer of wat gehad dat iemand tegen mijn tank aantikte en ik daardoor mijn schot miste..

Desalniettemin, het is o zo leuk om een hulpeloze Hetzer keihard van de hoogste cliff van dragon's ridge te pushen. Die vent die vloog echt naar beneden maar wist helaas met een paar hp te overlegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Gisteren ook een kill gemist omdat iemand achter mij zo nodig ook wilde schieten en mij 20 graden draaide.

Moet wel zeggen dat het gisteren niet eens zo slecht ging voor zo'n special waar meestal de grootste noobs etc op af komen. Maar 1 of 2 potjes gehad waarbij mijn team echt een complete faal was.
Victory ratio: 66.67%
Battles: 24
Efficiency: 1783.33
Average tier: 6.33
Experience: 17676
Capture points: 103
Defense points: 21
Damage: 26017 1084
Kills: 28
Spotted: 33
Laatste potje van de avond nog de T25/2 geaced (zo ongeveer stock). 7 kills waarvan de laatste 3 alleen
Alleen zo stom om geen screens te maken :(

Sinds gisteren ook een stel tanks aan de garage toegevoegd: VK4502 B, Jagdtiger, GW Tiger, KV4 en Jagdpanther II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Victory ratio: 47.62%
Battles: 21
Efficiency: 944.69
Average tier: 7.29
Experience: 13438 639.9
Capture points: 0 0
Defense points: 0 0
Damage: 18727 892
Kills: 15 0.71
Spotted: 45 2.14
gisterochtend was het ook niet denderend, potjes waar we de betere spelers/tanks hadden werden gewoon compleet van de map geveegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Victory!
Battle: Westfield Saturday, November 03, 2012 6:12:33 PM
Vehicle: T29
Experience received: 10,095 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 54,252

Kijk, dat zien we graag. :8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik schaam mij dood.. zojuist een potje in mijn E-75 waar ik 0 damage had. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Nou. nieuw record. Binnen een minuut assault was 90% van mn team weg, nog geen minuut later was ik zo ongeveer de enige over (samen met nog 1 artie, en een medium).. Ik houd het voor gezien dit weekend. Nog nooit zo'n gigantische bult idioten bij elkaar gezien in 1 potje ..

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Goedemorgen,

Even een vraagje, ik speel dit spel nu ongeveer 3 maanden en dus is het wel een keer tijd en wel zo eerlijk om er wat geld in te stoppen. Wat zou het meest verstandig zijn om wat geld in te stoppen? Ik heb een keer begrepen dat het verstandig is om garageruimte te kopen wanneer dit voor het helft van het geld is, is dat nu?

Ik ben momenteel bezig in de duitse arty tree. De Amerikaanse medium tank (m6), de amerikaanse TD's (t29) en in de engelse tree heb ik de Matilda en de Valentine.

bedankt en groet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wildcardxl schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:09:
Goedemorgen,

Even een vraagje, ik speel dit spel nu ongeveer 3 maanden en dus is het wel een keer tijd en wel zo eerlijk om er wat geld in te stoppen. Wat zou het meest verstandig zijn om wat geld in te stoppen? Ik heb een keer begrepen dat het verstandig is om garageruimte te kopen wanneer dit voor het helft van het geld is, is dat nu?

Ik ben momenteel bezig in de duitse arty tree. De Amerikaanse medium tank (m6), de amerikaanse TD's (t29) en in de engelse tree heb ik de Matilda en de Valentine.

bedankt en groet :)
Beetje vreemde vraag... Hoe moeten wij weten wat voor jou verstandig is?

Over het algemeen is premium gewoon de beste investering, tenzij je alleen maar garages wilt bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:12:
[...]

Beetje vreemde vraag... Hoe moeten wij weten wat voor jou verstandig is?

Over het algemeen is premium gewoon de beste investering, tenzij je alleen maar garages wilt bijkopen.
Sluit me aan bij fest. In den beginne heb ik inderdaad ook nog af en toe wat garage slots gekocht met gold. Voor de rest spendeer ik het meeste gold aan premium gezien dan zowel je XP en je credits een flinke boost krijgen. Stel je wilt persé een tank en je hebt een bult free XP dan kan je dat natuurlijk omzetten, maar ik doe dat zelf niet vaak.
Vooral vanaf tier 6-7 heeft premium zin, dan maak je (meer) winst en het unlocken van modules gaat niet meer zo langzaam.
Maar nogmaals, hangt dus heel erg af wat je zelf wilt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Wat je kan doen is twee doosjes van het spel kopen a 10eur. Je krijgt dan met het eerste doosje een gratis tank en een garage plaats, bij het tweede doosje krijg je extra gold + een gratis gragage plaats (als je de gratis tank niet hebt verkocht. Dit kun je daarna blijven doen.

Verder krijg je ook nog 7 dagen premium en 2000 gold (2700 voor de tweede).

Dan heb je gold over om een paar ofzo premium te kopen of een premium tank.

Edit: zojuist battle nummer 10k gehad.
Beetje jammer dat het in Live Oaks met mijn JPE-100 was.

[ Voor 10% gewijzigd door Knowuse op 03-11-2012 14:40 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
feestdag vandaag!

Mijn tiende tier 10 is een feit: batchat 25t!
(en mijn elfde CW tank incl de T92 arty)

Nu op naar de Maus :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Haha, ik verkoop net mijn M6 en koop een T29 doe de M6 gun er op en dit is het resultaat:

Victory!
Battle: El Halluf zaterdag 3 november 2012 23:39:12
Experience received: 10.395 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 52.981
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Eerste potje in een stock tank xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olala, dat had ik met 1 van die Engelse tanks, meteen eerste pot master.
Maar dat is wel een hele dikke zeg :P

Maar wat was dan nu de verrassing ? Iig niet de 2e Amerikaanse med tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Altijdgriep schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:49:
Haha, ik verkoop net mijn M6 en koop een T29 doe de M6 gun er op en dit is het resultaat:

Victory!
Battle: El Halluf zaterdag 3 november 2012 23:39:12
Experience received: 10.395 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 52.981
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Eerste potje in een stock tank xD
Had ik ook met mijn 2e potje in m'n stock T29' iets minder xp maar helaas maar een 2e klas badge.
Die 10.1k *5 was goed voor een 1e klas badge. Geen idee hoeveel ik nodig heb voor een ace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Is dat nieuwe? een grille, tier 4 arty die mijn T32 lam legt door 2 crew members af te schieten en bijna 1000 hp dmg met 1 schot! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
patrickos85 schreef op zondag 04 november 2012 @ 08:55:
Is dat nieuwe? een grille, tier 4 arty die mijn T32 lam legt door 2 crew members af te schieten en bijna 1000 hp dmg met 1 schot! :/
Ammunition rack hit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
jup, die ook nog idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hummel met top gun heeft een gemiddelde damage van 950 bij penetratie...kan prima, lijkt mij...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Maar een grille niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Wel als hij je ammorack raakt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gold shells FTW :P

Ken het gevoel. Ik had tot gisteravond al 2 dagen niks gewonnen. Elke keer potjes met 3000dmg+ en 800xp+ op een loss. Gisteravond sta ik bij een hoek, er komt een IS3 de hoek om en die knalt zonder te aimen 498dmg van mij af, zet me in de fik en ik brand compleet uit. Toen ik eraan ging ging de brand nog met -77dmg........ En dat rondje werd wel gewonnen........... 2200xp x5 en 15k credits :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Goed lezen is ook een vak idd....ter verdediging: het was vroeg ;)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Moet je een keer een TD lijn doorgrinden, met name de Duitse (plat dak) of de US met open turret TD's. Dan kijk je niet meer raar op van een 1shot door een arty van 4 tiers lager.
Leuk ook aangezien TD's zowat geacht worden stil te staan en eenmaal gespot een makkelijke prooi voor welke arty dan ook. Heb overigens op geen enkele TD die skill die laat zien dat je gespot bent, denk dat dat een hoop scheelt.
Een US heavy is even lek qua hull armour wanneer je op een goede plek geraakt word, dus dat is geen verassing, een pen is maximale damag door HE.

Trouwens, vraagje...
Weet iemand welke Brit lijn de moeite waard is? Vooral op tier IX of X.

[ Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 04-11-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
Geen van beide echt de moeite waard als je het mij vraagt :)

Beejte jammer dat er nu zoveel ophef is om die 10,5 derp heat shells, was ook veel te OP, maar nu gebruikt iedereen ze en zal er wel een nerf komen :) Vk2801 met gold is toch altijd de leukste dubbel van de dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag eens bezig geweest met de Cromwell. Wat een vette medium voor z'n tier. Net zo'n machinegun platform als de Easy8.

Dat wordt echt een blijvertje!

Hier mensen die al wat ervaring hebben met het nieuwe Britse materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kojoottii schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:14:

Vk2801 met gold is toch altijd de leukste dubbel van de dag :P
Had ik nog nooit gezien eigenlijk, dat ding is wel massas OP eigenlijk.
Die gold ammo is toch hier en daar nog een beetje niet balanced heb ik de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Na een zeer matige avond dan toch weer goed afsluiten (met premium):
Victory!
Battle: Fisherman's Bay maandag 5 november 2012 3:37:38
Vehicle: IS
Experience received: 10.220 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 80.614
Battle Achievements: Sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
Gisteren een geniale platoon met kyozu, kuler1205 en mijzelf. Eén potje op desert hadden wij met zijn drieen 15! kills. Voor replay kijk: http://mwreplays.com/replay/6GQ7V9Z3C07R/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Weer een Brothers in Arms en Crucial Contribution erbij maar ik had daarnaast ook nog Top Gun, Sniper, Steel Wall en Scout. Persoonlijk nieuw record wat betreft aantal kills met platoon en de hoeveelheid medals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand anders nog last hiervan? Kreeg dit nadat ik vanaf 0.8.0 had geupdate naar 0.8.1..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mUfOr.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 23:55
wsLy schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:33:
Iemand anders nog last hiervan? Kreeg dit nadat ik vanaf 0.8.0 had geupdate naar 0.8.1..

[afbeelding]
Nope. Ik denk dat je 8.1. opnieuw mag gaan installeren....

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
filipy23 schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:54:
[...]

Nope. Ik denk dat je 8.1. opnieuw mag gaan installeren....

Babs out!
Hiep hoi toeter... dan dat maar eens doen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15
wsLy schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:01:
[...]

Hiep hoi toeter... dan dat maar eens doen...
Nee, ligt aan een mod afaik.

Een keer je WoT op een andere taal zetten, en weer terug naar Engels zou de boel moeten fixen.

[ Voor 20% gewijzigd door User op 05-11-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User.tmp schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:01:
[...]

Nee, ligt aan een mod afaik.

Een keer je WoT op een andere taal zetten, en weer terug naar Engels zou de boel moeten fixen.
Achja clean install is soms ook wel eens fijn :p. Als het straks nog niet werkt dan probeer ik dat wat jij zegt.

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.