[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.592 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
In mijn IS4 stond ik tegenover een angled M103 en T110e5. Kon er praktisch weinig tegen doen en ze konden mij met 90% van hun schoten penetraten. Erg vervelend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik knal net nog dwars door een IS4 drivershatch heen geangled en wel. Wel met een Vk4502p..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

what the f...., net de meeste lucky pot ooit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23382685/shot_002.jpg en
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23382685/shot_003.jpg

Tier 10 battle, dingde E-75 en Obj op mijn turret en een T-62A geammoracked (1650 damage :P). Ja ik speel zonder premium atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Nice :p 2544 xp :p.

Hoeveel damage had je in totaal gedaan?

Moet zeggen dat ik die VK 4502P veel beter vind dan de Tiger II. Ik mis de penning power van de Tiger II topgun niet echt.

[ Voor 12% gewijzigd door TweakJerommeke op 23-10-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha thanks :P. Inderdaad, ik moet ook nog eerlijkheidshalve erbij zeggen dat ik de lange 88 gebruik :). Goedkope ammo, accuraat en goede pen. Als je dat combineert met de goede snelheid van 't ding (800ish HP met <60 ton) heb je een soort zware medium.
Maar ik heb de Tiger II nooit gespeeld dus ik kan ze niet vergelijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Weer een lastige keuze :)
  • E50
  • E75
  • Jagdtiger
  • GWTiger
  • AMX50 100`
  • IS8(20k xp te gaan)
Iemand advies? Ben op zoek naar een goede cashmaker(hoewel dat lastig is in deze tiers. Heb 6,5 miljoen credits.

[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 23-10-2012 22:32 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Appie Heijn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:32:
Weer een lastige keuze :)
  • E50
  • E75
  • Jagdtiger
  • GWTiger
  • AMX50 100`
  • IS8(20k xp te gaan)
Iemand advies? Ben op zoek naar een goede cashmaker(hoewel dat lastig is in deze tiers. Heb 6,5 miljoen credits.
Cash maken op die tiers is inderdaad redelijk lastig, hoe wel wel mogelijk is, maar snel cash maken doe je niet.

En voor de tank, ik zou voor de E-75 gaan. Als je er mee om kan gaan, is het een extreem goeie tank. Lekker sterk, dingt behoorlijk veel, redelijk rap te noemen en hij heeft een goeie gun. Gewoon een goeie all-rounder dus. Maar omdat er zoveel noobs in rondrijden heeft ie een slechte overall winrating, waardoor ie niet (snel) generfed zal worden. :)
Die andere tanks die je noemt, zijn op zich ook wel goed, maar die zijn imo wat minder all-round.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
User.tmp schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:46:
[...]

Cash maken op die tiers is inderdaad redelijk lastig, hoe wel wel mogelijk is, maar snel cash maken doe je niet.

En voor de tank, ik zou voor de E-75 gaan. Als je er mee om kan gaan, is het een extreem goeie tank. Lekker sterk, dingt behoorlijk veel, redelijk rap te noemen en hij heeft een goeie gun. Gewoon een goeie all-rounder dus. Maar omdat er zoveel noobs in rondrijden heeft ie een slechte overall winrating, waardoor ie niet (snel) generfed zal worden. :)
Die andere tanks die je noemt, zijn op zich ook wel goed, maar die zijn imo wat minder all-round.
Tja ik twijfel eerlijk gezegd een beetje tussen de E50 en E75. Wanneer is dat golden joystick gebeuren? Gooien ze ineens de Tier8+ in de aanbieding, zal je net zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Beide tanks zijn heerlijk, maar qua credits blijft het een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:14:
Haha thanks :P. Inderdaad, ik moet ook nog eerlijkheidshalve erbij zeggen dat ik de lange 88 gebruik :). Goedkope ammo, accuraat en goede pen. Als je dat combineert met de goede snelheid van 't ding (800ish HP met <60 ton) heb je een soort zware medium.
Maar ik heb de Tiger II nooit gespeeld dus ik kan ze niet vergelijken ;).
Heb ze allebei al veel gespeeld, maar de VK dingt op de meest vreemde momenten hoeken, ondanks dat hij lagere armor waardes heeft. Gebruik de top gun, maar die pen mis je niet t.o.v. de Tiger2, doe meestal ook meer damage, omdat je veel sneller kan verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak ze allemaal :P
Met de arty zal je nog meeste credits pakken.

De VK4502P dingt meer dan E75, ik persoonlijk speel daar liever in. Maar doe sowieso alleen dubbels.
Maar nog geen topengine op E75. E75 heb je 100k nodig alleen al tracks, engine, turret voor nodig.
En gun nog. 63k ofzo ? Met E75 pak je wel ook al E50 engine.

Pak ze allemaal ?

IS8 moet je sowieso pakken als ze gouden piem0l pakken in jouw situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
E-75 d:)b

Is arty een beetje bugged ? Had een paar dagen terug een hit van een Grille op mijn Panther dik 800 HP eraf, 2 modules kapot en 2 crew dood. Net weer een potje, weer de Panther. Nu een 1200 hit met 2 modules. Volgens mij kan een Hummel met topgun niet eens zoveel damage doen tenzij het een ammorack is, of mis ik iets ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb zowel de VK A gespeeld als de VK P, de A moet je inderdaad meer zien als een medium met low topspeed. Ik had ook de 88 gemonteerd omdat die tenminste nog makkelijk winst maakte.
De VK P vond ik niet zo leuk. Een drama als je de topgun nog niet hebt. Bij de E-75 heb je tenminste nog de Tiger 2 gun waarmee je het kan rooien initieel. Ik speelde de eerste 80k met de long 88. die toch wel een beetje licht uitvalt op tier 9...
En het grootste verschil tussen de VK P en de E75, arty. Een artyhit op de voorkant van de E75 is 300 met mijn gw panther. Op het grote platte stuk van de VK P heb je direct 600-800 mee en de driver. Verder stond dat ding ook nog om de 5 schoten in brand en was de engine kapot...
Versta me niet verkeerd, het is geen dramatank wanneer ie full ops is, gewoon niet echt mijn ding en op veel maps ben je niks met de voordelen van die tank. De E-75 begint makkelijker, is meer allround en zal dus gewoon een stuk makkelijker grinden. Maar goed, ik heb nu de maus staan, die eigenlijk gewoon stof hapt tenzij op cw eens mag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Zertaxka schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 00:29:

Is arty een beetje bugged ? Had een paar dagen terug een hit van een Grille op mijn Panther dik 800 HP eraf, 2 modules kapot en 2 crew dood. Net weer een potje, weer de Panther. Nu een 1200 hit met 2 modules. Volgens mij kan een Hummel met topgun niet eens zoveel damage doen tenzij het een ammorack is, of mis ik iets ?
Dat vraag ik me ook af, werd gisteren door een Lorr 155 artillery geraakt in m'n T110E4. Iets van 1500-1600 damage en in de fik. Hield uiteindelijk nog 150 hp over van de 2000. Volgens mij kan dat ding nooit voor zoveel raken.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Tier 4: Top gun Grille HE shell: 510-850 Damage
Tier 5: Top gun Hummel HE shell: 713-1188 Damage
Tier 6: Top gun Lorraine 155 50 HEAT shell: 713-1188 Damage
Tier 7: Top gun Lorraine 155 51 HEAT shell: 938-1563 Damage

Als je een tank goed raakt dan doe je soms echt veel damage. En het is ook afhankelijk van hoe je een tank raakt... als je de voorkant raakt is de damage aanzienlijk minder dan dat de shell tegen de zijkant komt of bovenop. Vaak genoeg een Tiger ofzo die ik 400 damage aan de front doe... en zijkant ~1200 :p

[ Voor 30% gewijzigd door wsLy op 24-10-2012 09:31 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Heb eerst maar de E50 gekocht. Wat een drama :P moet denk ik nog even aan de tank wennen. Zal wel net als met Panther 2 zijn, zodra die full-ops is dan is ie geweldig. Moet nu nog even mn upgrade path bedenken.

Wat ik nog moet:
Top engine(heb 1 na laatste)
Tracks
Turret
Gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
wsLy schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:30:
Tier 4: Top gun Grille HE shell: 510-850 Damage
Tier 5: Top gun Hummel HE shell: 713-1188 Damage
Tier 6: Top gun Lorraine 155 50 HEAT shell: 713-1188 Damage
Tier 7: Top gun Lorraine 155 51 HEAT shell: 938-1563 Damage

Als je een tank goed raakt dan doe je soms echt veel damage. En het is ook afhankelijk van hoe je een tank raakt... als je de voorkant raakt is de damage aanzienlijk minder dan dat de shell tegen de zijkant komt of bovenop. Vaak genoeg een Tiger ofzo die ik 400 damage aan de front doe... en zijkant ~1200 :p
Dat zijn gemiddelde waardes wanneer je penetreert. Splash damage is daar niet in aangegeven. Ook een shell welke wel raakt maar niet penetreert doet minder damage.

Echter... wanneer zo'n mooie dikke HE shell wel door je armour heen gaat zijn die waardes ook maar een kleine indicatie. Interne modules kunnen ook meegenomen worden en kapot gaan. Daarom kan een penetrerende HE shell nog wel veel meer damage doen.

In mijn ogen is arty geen fijne toevoeging aan het spel, met arty in de match is het spel niet wat WG wil dat het is. Tank op tank combat, staal vs staal en machines die elkaar van cliffs afduwen. Maar het is bang achter een rots/huisje campen en kijken of je wat kan spotten. Daarna schiet een orbital ION cannon er een shell-of-death op af.

Deze rant combineert ook de zieke geest welke WG 'matchmaker' noemt. Gister ook weer een potje met 12 arties in een game gehad :) Leuk man! :P

Disclaimer: Slecht geslapen, mongolen op het fietspad en gewoon een beetje sjaggo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

(geeft appel een troostende aai over zijn hoofd en schotelt hem een tas sterke koffie voor)

Penetrerende schoten met mijn GW panther doen zelden meer dan 500 damage... Soms echt belachelijk. Alleen mediums ammoracken zit er soms nog eens in. (en heel soms een td als de de zij of achterkant kan raken)

Ik hoop iig dat de GW tiger wat meer damage doet per schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Appie Heijn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:54:
[...]

Tja ik twijfel eerlijk gezegd een beetje tussen de E50 en E75. Wanneer is dat golden joystick gebeuren? Gooien ze ineens de Tier8+ in de aanbieding, zal je net zien. :(
Volgens mij is de E50 de duurdere van de twee in onderhoud :)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:32:
Pak ze allemaal :P
Met de arty zal je nog meeste credits pakken.

De VK4502P dingt meer dan E75, ik persoonlijk speel daar liever in. Maar doe sowieso alleen dubbels.
Maar nog geen topengine op E75. E75 heb je 100k nodig alleen al tracks, engine, turret voor nodig.
En gun nog. 63k ofzo ? Met E75 pak je wel ook al E50 engine.

Pak ze allemaal ?

IS8 moet je sowieso pakken als ze gouden piem0l pakken in jouw situatie.
Arty income is een tijdje terug hard generfed dus je zal niet meer zo makkelijk credits binnenharken als eerst.

Panthers zijn gewoon ongelooflijk zwak, helaas niks aan te doen dus.
Appie Heijn schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:47:
Wat ik nog moet:
Tracks
Turret
Gun
Simpel: Tracks > Turret > Gun > Engine

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Joindry schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:02:
(geeft appel een troostende aai over zijn hoofd en schotelt hem een tas sterke koffie voor)

Penetrerende schoten met mijn GW panther doen zelden meer dan 500 damage... Soms echt belachelijk. Alleen mediums ammoracken zit er soms nog eens in. (en heel soms een td als de de zij of achterkant kan raken)

Ik hoop iig dat de GW tiger wat meer damage doet per schot.
Koffie hoort in een mok :P En ik drink geen koffie. Maar ik waardeer het aanbod.

Laatst wel met mijn GW Panther een HEAT shell achter in een Maus gestopt. 1200 dmg, die kerel kon best hard vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Koffie hoort in een mok :P En ik drink geen koffie. Maar ik waardeer het aanbod.

Laatst wel met mijn GW Panther een HEAT shell achter in een Maus gestopt. 1200 dmg, die kerel kon best hard vloeken.
Warme chocomelk in een tuimelbeker dan.

Mijn liefde voor mijn GW panther is wat over. Goede accuratie en en snelheid maar de damage valt echt tegen op de meeste tanks. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik nog eens 700+ damage deed met één schot. PVP in defense was het wel een beest, flankende franse tank, geen probleem, 15cm HE in je gezicht :P even snel verplaatsen en terug verder met artywerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34

Ik heb dat al een tijdje in mijn GWpanther. Ik kan bijna een Tiger of een Panther bijna one shotten als ik ze goed in de flank raak. Armor is daar zo dun en ik denk dat er veel modules net onder de oppervlakte zitten. Dat is een aanname heb er geen bewijs voor. Tiger en Panther lijken heel gevoelig voor arty!
psychoclown schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Volgens mij is de E50 de duurdere van de twee in onderhoud :)
Ik haal nog winst op mijn E50 zonder premium. Moet ik wel een redelijk pot voor hebben, maar het is te doen. Ik mis alleen nog top engine. Dus ben daar nu voor aan het grinden. De laatste 12k exp heb ik maar gekocht voor topgun, want die 88l71 op de E50 is af en toe gewoon te zwak qua pen.

Echter de e50 blijf met de topgun ook puur een flanker! Niet head on iemand pakken tenzij het tier 8 of lager is. Anders kost het je teveel hp of je legt het gewoon af.
Appie Heijn schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:47:
Heb eerst maar de E50 gekocht. Wat een drama :P moet denk ik nog even aan de tank wennen. Zal wel net als met Panther 2 zijn, zodra die full-ops is dan is ie geweldig. Moet nu nog even mn upgrade path bedenken.

Wat ik nog moet:
Tracks
Turret
Gun
Upgrade volgorde imho:
Tracks, Turret, Gun, top engiine.

[ Voor 43% gewijzigd door Gizzy op 24-10-2012 10:48 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Gister wat rondjes in een SU-8 gedraaid met frustratie. Meestal werkt je team wel mee, maar gisteravond was echt om te huilen.
• op een assault (wij vielen aan) weigeren te spotten, maar wel mekkeren dat ik ze niet help. No shit, als ik niets zie ga ik geen shells en loading time verspillen.
• scouts dusdanig hard negeren dat al je arties geslacht worden zonder dat ze er iets aan kunnen doen. Heb letterlijk een scout langs een rij mediums en heavies zien gaan zonder dat er ook maar 1 iemand schoot of een tank dr voor zette.

En ga zo maar door. En dat meerdere potjes achter elkaar. Had het in ieder geval wel redelijk gehad. Potje afkoelen in mn T-50-2 met als gevolg dat ik 1200+ damage uit heb gedeeld. *narf*

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gizzy schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Ik haal nog winst op mijn E50 zonder premium. Moet ik wel een redelijk pot voor hebben, maar het is te doen. Ik mis alleen nog top engine. Dus ben daar nu voor aan het grinden. De laatste 12k exp heb ik maar gekocht voor topgun, want die 88l71 op de E50 is af en toe gewoon te zwak qua pen.

Echter de e50 blijf met de topgun ook puur een flanker! Niet head on iemand pakken tenzij het tier 8 of lager is. Anders kost het je teveel hp of je legt het gewoon af.
Ja maar zoals laatst al is voorbijgekomen vinden veel mensen het onder de knie krijgen van de E50 toch best lastig. Heb je hem onder de knie kun je inderdaad wel (redelijk) makkelijk winst maken, neemt niet weg dat de tank duur in onderhoud is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Goh net de vrede soldaat uitgehangen. Geen enkel schot gelost ;) had ook weinig zin om te schieten daar ik met mn t20 zo'n beetje onderaan stond qua tiers.

Desalniettemin wel een lekker score :)
https://dl.dropbox.com/u/19524644/WOT/shot_004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zit de top gun erop? Dan kun je prima tier 9/10 penetreren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik heb geen referentiemateriaal maar ik vind de GW panter echt heerlijk, accuraat, redelijke rof, snel en een UITSTEKENDE TD. Het enige nadeel is de relatief lage damage die je doet (vergelijkbaar met tier 9/10 heavies) per schot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Morgen 8.1 op RU. Volgende week dinsdag/woensdag dus bij ons. Ben benieuwd.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

What the helll...... ik was 1 vs 1 tegen een JT met mijn E-50.. ik staan met mijn voorkant tegen zijn zijkant aan de voorkant... duwt hij me gewoon weg alsof ik er niet sta. Sorry hoor maar een 68 ton tank die vol gas geeft duw je met zo'n lomp ding echt niet zo gemakkelijk weg.

"Morgen 8.1 op RU. Volgende week dinsdag/woensdag dus bij ons. Ben benieuwd."

Hoe zit het met de trollammo? Zit het er nu in of niet? :|

[ Voor 20% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-10-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

TweakJerommeke schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:32:
What the helll...... ik was 1 vs 1 tegen een JT met mijn E-50.. ik staan met mijn voorkant tegen zijn zijkant aan de voorkant... duwt hij me gewoon weg alsof ik er niet sta. Sorry hoor maar een 68 ton tank die vol gas geeft duw je met zo'n lomp ding echt niet zo gemakkelijk weg.

"Morgen 8.1 op RU. Volgende week dinsdag/woensdag dus bij ons. Ben benieuwd."

Hoe zit het met de trollammo? Zit het er nu in of niet? :|
In de russische versie zit dit er gewoon in als ik de patchnotes mag geloven;

The opportunity of buying "gold" piercing and hollow shells, not only for game gold, but also credits "on the course."

Gare google vertaling btw.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jammer dat je ingame geen sprays hebt zoals in Source games :p Dit zou een hele goede zijn haha.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vhhg8.jpg

Heb vandaag weer een paar battles meegemaakt waar dat zo enorm van toepassing was.
Lakeville:
Met 5 man city proberen te houden tegenover 8-10 vijandelijke tanks, geen arty support en de andere tanks bleven gewoon bij valley campen.

Ensk:
Met 3-8 voorstaan en dan alsnog verliezen... Vraag me nog steeds af hoe dat kon gebeuren.

Benieuwd wat morgen gaat brengen. Hopelijk die laatste 12k voor de BL-9 bij elkaar weten te spelen.... want het is echt een pure hel om te moeten spelen de laatste tijd...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Alle keren dat ik mijn double heb gewonnen vandaag was omdat ik snel de pijp uit ging...3x 700 dubbel xp....feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:32

drice

Loading...

patrickos85 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:35:
Alle keren dat ik mijn double heb gewonnen vandaag was omdat ik snel de pijp uit ging...3x 700 dubbel xp....feest!
Daar heb ik ook altijd last van. Speel je fantastisch en dan verlies je door een noobteam.
Het volgende spel wordt je binnen 10 seconden door een arty neergehaald en heb je een win

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanavond is het ook weer raak, doe je leuke damage en heb je een rushing team maar kun je daardoor net niet meer winnen. Zelfs per ongeluk tier 8 + 2x tier 7 (ipv 3x tier 7) in een tier 10 pot en dan met tier 8 en 7 de top spelers van het team zijn... wel verliezen doordat je tier 10s spelen zonder hersenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo te horen is het niet erg dat ik een weekje zonder WoT zit/zat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

psychoclown schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:18:
Vanavond is het ook weer raak, doe je leuke damage en heb je een rushing team maar kun je daardoor net niet meer winnen. Zelfs per ongeluk tier 8 + 2x tier 7 (ipv 3x tier 7) in een tier 10 pot en dan met tier 8 en 7 de top spelers van het team zijn... wel verliezen doordat je tier 10s spelen zonder hersenen.
Yep, een van mijn grootste 'frustraties' benoem je hier goed. Idioten die 1 lijn gaan grinden, en dan niet grinden om zo veel mogelijk XP in een pot te behalen, maar meer om z.s.m. tier 10 te halen door voornamelijk te falen en heel vaak, zodat je door de kwantiteit toch tier 10 haalt. En als je dan wat zegt van, hoe komt je in vredesnaam aan <45 win ratio zeggen dat anderen daar verantwoordelijk voor zijn...

Vervolgens zijn dezelfde tier10s de eerste die doodgaan |:(

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Heb zelf ook vaak genoeg dat ik met tier 7 of 8 in de top 5 van het team sta in tier 9 en 10 battles... Dan vraag je je af waar ze mee bezig zijn....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Ging hier vanavond ook volledig prut dus zei even geleden tegen mezelf: "dit wordt mijn laatste potje voor vandaag, ga wel wat nuttigers doen." Echter ging dat potje helemaal niet slecht dus dacht ik: "vooruit, nog ééntje dan." Resultaat:
Victory!
Battle: Serene Coast donderdag 25 oktober 2012 0:20:52
Vehicle: IS-3
Experience received: 1.326
Credits received: 44.974 (fine for causing damage to allies: 60)
Battle Achievements: Steel Wall, Confederate, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Battle nummertje 32 op deze tank, 3 potjes geleden de bl-9 aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

2crashandburn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:40:
Victory!
attle Achievements: Steel Wall, Confederate, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Wauw, krijg je in europa voor zo weinig XP op je IS3 al ace tanker? Daar had ik hier 2.1k voor nodig... (US server)

[ Voor 52% gewijzigd door ride277 op 25-10-2012 01:12 ]

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:10:
[...]

Wauw, krijg je in europa voor zo weinig XP op je IS3 al ace tanker? Daar had ik hier 2.1k voor nodig... (US server)
Mastery badges krijg je voor average xp hé. De mijne is 522. Wat eigenlijk ook ziek is als je je bedenkt dat minstens 99% daar dus onder zit. -_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Nope, het is meer het gemiddelde van de afgelopen week voor alle tanks van jou type.
2crashandburn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:19:
[...]

Mastery badges krijg je voor average xp hé. De mijne is 522. Wat eigenlijk ook ziek is als je je bedenkt dat minstens 99% daar dus onder zit. -_-"
Op de us site staan de patch note al: http://worldoftanks.com/news/1712-81-update-note/

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JasVoo (0:04:09) did you had a damaged gun or just wanted to embarasse me?

En nog een hele gekke:

Defeat
Battle: Serene Coast woensdag 24 oktober 2012 23:58:01
Vehicle: VK 3002 (DB)
Experience received: 351
Credits received: 15.670
Battle Achievements: Patrol Duty

Omdat je soms 7 spot, 6 damage, dan hem niet krijgt. En nu plots wel. Boeien.
Zit op pakweg 65k op dat ding extra voor de toekomst met alleen dubbels. Schat hem in op 85k oid als die tree er komt.

Ben benieuwd of ze piem0l winnen. 7 miljoen fictieve winst dan. Anders 150k exp loss aan exp qua dubbels/tripples. Gokje.

@Psycho, klopt, maar alleen kosten aan gort geknalt zijn bij T7 arties veranderd. Normale pot maak je nog steeds winst hoor. Heb er nu 3, maak op allen nog steeds winst bij een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Su-122 en 263 zijn trouwens echt kompleet zeldzaam.
263 heb ik zelfs nog nooit gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Name Total Per battle
Victory ratio: 62.5%
Battles: 8
Efficiency: 3118.31
Average tier: 9.75
Experience: 7542 942.75
Capture points: 86 10.75
Defense points: 0 0
Damage: 22075 2759
Kills: 14 1.75
Spotted: 8 1
Ik speel de laatste tijd niet zo gek veel meer, andere prioriteiten enzo :) Maar dan gaat het af en toe nog wel lekker. Wel maar 33% op mijn T-62A. Houd ik daar ruim 10 minuten een T110E4, T95 en een E50 bezig, verliest mijn team als nog 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:33:
Die Su-122 en 263 zijn trouwens echt kompleet zeldzaam.
263 heb ik zelfs nog nooit gezien.....
Ik kom ze wel sporadisch tegen. Wil ze beiden nog graag afknallen voor alle USSR tanks.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:31:
JasVoo (0:04:09) did you had a damaged gun or just wanted to embarasse me?

En nog een hele gekke:

Defeat
Battle: Serene Coast woensdag 24 oktober 2012 23:58:01
Vehicle: VK 3002 (DB)
Experience received: 351
Credits received: 15.670

Zit op pakweg 65k op dat ding extra voor de toekomst met alleen dubbels. Schat hem in op 85k oid als die tree er komt.

Ben benieuwd of ze piem0l winnen. 7 miljoen fictieve winst dan. Anders 150k exp loss aan exp qua dubbels/tripples. Gokje.

@Psycho, klopt, maar alleen kosten aan gort geknalt zijn bij T7 arties veranderd. Normale pot maak je nog steeds winst hoor. Heb er nu 3, maak op allen nog steeds winst bij een loss.
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:31:

Nee je krijgt Patrol Duty wanneer je 6 tanks spot die vervolgens allemaal door teammaten beschoten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja idd dacht ik ook, je moet voor 6man spotting damage hebben... Beetje zoals bij confederate je 6man moet damagen, en die ook moeten sterven... niet door jou...
Ik denk toch dat mijn speelstijl bugged is geworden. Ik heb nog geen enkele van die nieuwe medailles gehaald. Enkel top guns, lion of sinai en dergelijke troep haal ik binnen... Ow en recent mijn tweede maustrap :P meest nutteloze medaille van allemaal, dat en de scout. Das een beloning vr suicidescouts. i say "Booo".

[ Voor 19% gewijzigd door Joindry op 25-10-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ride277 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:12:
[...]

Yep, een van mijn grootste 'frustraties' benoem je hier goed. Idioten die 1 lijn gaan grinden, en dan niet grinden om zo veel mogelijk XP in een pot te behalen, maar meer om z.s.m. tier 10 te halen door voornamelijk te falen en heel vaak, zodat je door de kwantiteit toch tier 10 haalt. En als je dan wat zegt van, hoe komt je in vredesnaam aan <45 win ratio zeggen dat anderen daar verantwoordelijk voor zijn...

Vervolgens zijn dezelfde tier10s de eerste die doodgaan |:(
Het is sowieso gemeengoed om in een verliezend potje alles en iedereen (behalve jezelf) noob te noemen.
Het ligt ALTIJD aan een ander, kijken nooit (99%) eens een keer naar zichzelf.

Ze zijn amper gekilled of de chat wordt alweer volgespamd met "noob...idiotteam" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
-O- -O- -O-
Name Total Per battle
Victory ratio: 33.33%
Battles: 15
Efficiency: 822.85
Average tier: 7.47
Experience: 9542 636.13
Capture points: 0 0
Damage: 18346 1223
Kills: 13 0.87
Spotted: 12 0.8
-O- -O- -O-
Vehicle Games played Victory ratio
IS-3 8 12.5%
Type 59 2 50%
GW Panther 2 50%
KV-4 1 100%
SU-152 1 0%
ELC AMX 1 100%

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is dus exact de reden dat ik even lekker blijf hangen rond tier 5-6
Eerst meer ervaring opdoen......heb zelfs de t49 terug gekocht, blijft een lekker tankje om mee te raggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:37:
En dat is dus exact de reden dat ik even lekker blijf hangen rond tier 5-6
Eerst meer ervaring opdoen......heb zelfs de t49 terug gekocht, blijft een lekker tankje om mee te raggen!
Ervaring is niet het probleem. Het probleem is dat er niet wordt samengewerkt in de random battles.

Doe vaak genoeg veel damage etc. maar als het team dan faalt doordat ze een lemmingtrain vormen of ergens blijven campen... tja.. zo win je geen battles. En helaas komt dat steeds vaker voor.. lijkt wel alsof het sinds de 8.0 echt een boost heeft gekregen... Want sinds 8.0 zijn er niet veel battles meer die ik win per dag... ik mag bij zijn als ik eens een dag ertussen heb zitten dat ik 50% van de battles heb gewonnen.

Net een lekker potje gehad met de IS-3, goed teamwork en we hadden dan ook met redelijk wat kills verschil gewonnen en dan het potje ernaar... alle tier 10s gaan naar de heuvel op malinovka... blijven wij met wat tier 8s en 7s beneden om te defenden! Tja.. de vijand had door dat er geen tier 9s en 10s beneden waren omdat die allemaal gespot waren bij/op de heuvel.. dus beginnen zij te pushen. Einde oefening en weer een loss aan de broek hangen door stupiditeit van het team.

Gewoon voor de leuk weer XVM geïnstalleerd.. en kijkend naar de mensen die zulke domme dingen uithalen en dan naar hun stats.. ik zie de overeenkomsten ertussen...

Maarja... nog 9k tot de BL-9.. nog even door die hel heen bijten pffffff

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Knowuse schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:29:
Nope, het is meer het gemiddelde van de afgelopen week voor alle tanks van jou type.
Ik weet bijna zeker dat het om een momentopname gaat, dat je 1x meer XP haalt dan alle anderen, en dat het gemiddelde er niets mee te maken heeft. Volgens mij heb ik dit ook getest door mijn stats te vergelijken met die van mijn broertje met dezelfde tank. Ook lijkt het me raar dat het gaat om het gemiddelde xp van alle battles in een tank, des te meer omdat deze meneer een gemiddeld (totaal) XP heeft van 356, en hij dus bijna 2.5 keer zo hoog gemiddelde moet hebben op die tank om een mastery badge te halen op de amerikaanse server. Mijn gemiddelde XP op de IS3 is namelijk 8xx...

Vandaar mijn opmerking dat je er maar weinig voor hoeft te doen om in EU server een mastery badge te halen..

Hier wat mensen die hetzelfde zeggen over Ace Tanker, dat je gewoon 1x een goed potje heb gehad;

link

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
"Mastery Badge: Ace Tanker - Earn more experience in a single battle than the average highest experience of 99% of all players in the same tank within the last seven days."

Zie http://wiki.worldoftanks.com/Achievements

Oftewel, je hebt meer XP gehaald dan het gemiddelde XP van de beste 1% scores van de aflopen 7 dagen.
Rekenvoorbeeld: jij hebt 2001 XP gehaald en het gemiddelde van de top scores, die tesamen 1% van de battles uitmaken, in de afgelopen 7 dagen was 2000 XP.

[ Voor 38% gewijzigd door Fest op 25-10-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... BL-9 ligt op de IS-3 dankzij wat free xp. Dadelijk maar eens testen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Ik speel dan ook voornamelijk solo in de randoms (beat the lemmingtrain). Ik vind het jammer dat jullie je zo frustreren bij een loss. Loss, win, draw het zal mij aan me kont roesten, als ik +2,5k damage doe in een t29, t25at of 1390 heb ik gewoon een leuke pot:) Het is natuurlijk een beetje zonde van de XP die je mis loopt, maar silver-wise maakt het volgens mij geen zak uit. Daarnaast is silver op de hogere tiers eerder een issue dan XP, zeker non-premium.

Wat ik wil zeggen is, laat je niet gek maken, het is een spelletje en zolang jij een leuke pot hebt (lees: goed speelt) heb je er toch plezier aan gehad? (of zie ik iets over het hoofd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Punt is dat je de laatste tijd zelf ook al snel beperkt wordt in de mate dat je nog invloed kunt hebben op de battle want wanneer je team weg is binnen 3 minuten en je platoon nog over is dan maak jij die grote groep tegenstanders vaak niet nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Was deze al geplaatst?

De aangepaste maps zien er wel awesome uit, alleen Province komt blijkbaar weer terug voor hogere tiers?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik ben benieuwd naar El Halluf... Ziet er veel beter uit en meer mogelijkheden om te flanken is wel mooi.

"alleen Province komt blijkbaar weer terug voor hogere tiers?"

Ik hoop het niet, het is een leuke map maar met tanks die een viewrange hebben van 400m, nee. Vooral niet leuk met arty.

Ah gevonden;

"the new 8.1 Province remains only for low tiers"

[ Voor 57% gewijzigd door TweakJerommeke op 25-10-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Mss is de map opnieuw geschaald? maw 150m groter geworden ongeveer... Kan op zich zo moeilijk niet zijn. Ell haluf vind ik nu ook wel al een leuke map, hopelijk verpesten ze em niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
psychoclown schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:53:
Punt is dat je de laatste tijd zelf ook al snel beperkt wordt in de mate dat je nog invloed kunt hebben op de battle want wanneer je team weg is binnen 3 minuten en je platoon nog over is dan maak jij die grote groep tegenstanders vaak niet nog even af.
Dat ben ik met je eens, maar je kunt de lemmings wel heerlijk als spotters gebruiken en zelf lompe damage uitdelen. Dat je uiteindelijk opgerold wordt doet niets af aan het feit dat je dan ongegeneerd 10 shells in de enemie hebt kunnen pompen >:)

Ik snap wel dat het voor diegene die aan het grinden zijn extra frustrerend is.

BTW iemand tips m.b.t. tot scouten in een 1390, ik kan er heerlijk mee trollen maar in de TC waarin ik mijn 1390 als scout moest gebruiken viel ik toch wel erg door de mand :p (ik vind het ook meer een troller dan een scout, elc amx is top in beide:))
(BIA, vents, offroad driving, camo-net, extended view range(skill commander), en optics)

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 25-10-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
eL_Jay schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar je kunt de lemmings wel heerlijk als spotters gebruiken en zelf lompe damage uitdelen. Dat je uiteindelijk opgerold wordt doet niets af aan het feit dat je dan ongegeneerd 10 shells in de enemie hebt kunnen pompen >:)
Je kunt soms wel leuke damage doen maar als je dat, in zeg, 80% van de verloren battles al doet dan gaat het snel vervelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Je kunt soms wel leuke damage doen maar als je dat, in zeg, 80% van de verloren battles al doet dan gaat het snel vervelen hoor :)
Dit dus.

Net ook weer meerdere potjes met 2k+ damage met IS-3, allemaal verloren... Kinda annoying it is. Vooral omdat je in plaats van 750xp dan 1500xp had kunnen krijgen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
[...]

...
BTW iemand tips m.b.t. tot scouten in een 1390, ik kan er heerlijk mee trollen maar in de TC waarin ik mijn 1390 als scout moest gebruiken viel ik toch wel erg door de mand :p (ik vind het ook meer een troller dan een scout, elc amx is top in beide:))
(BIA, vents, offroad driving, camo-net, extended view range(skill commander), en optics)
Scouten in TC is zaak van blijven leven, tanks spotten op het randje van je view range en weer weg, zie je niets, dan in fases dichterbij, dus niet recht op de enmy af rijden, want als je dan spot/gespot wordt is het te laat. Meestal is het zaak dat als je in gebied A iets gespot hebt, daar weg te zijn en in gebied B te gaan spotten. Ga niet het gevecht aan met de enmy spotter. Doe je dat wel, probeer die naar je eigen team te lokken (in overleg natuurlijk), zodat een paar goede snipers/schutters je kunnen helpen. Detracken is dan erg handig. Tegenovergesteld is dan natuurlijk dat je je niet laat verleiden teveel richtig enmy team te gaan, ook al is dat maar voor dat laatste schot om die enmy spotter af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

[...]

Hoewel Rapture een lading aan tips heeft, hou ik zelf scouten met de 1390 een paar dingen in de gaten.

Afstand tot de tegenstander, hoeveel tegenstanders (en waar je eigen maten zijn) en het terrein.

Bij TC's zijn het geen half gare apen meer die niet kunnen mikken, dus je kan het vergeten om kris kras langs iedereen heen te rijden. Dus daarvoor zorg je dat je op voldoende afstand binnen je viewrange rondcrossed. Verder natuurlijk de hoeveelheid, hoe meer mensen er zijn, des te meer kans dat ze je raken. Zorg dan of dat ze worden bezig gehouden worden door je teammaten of smeer hem :)
En als laatste de terrein. Door het lage profiel kan je meer dan prima op maps als El halluf door die geul rijden. Je bent weliswaar open doelwit voor mensen die boven op de heuvel staan, maar door je snelheid en gebruik maken van boompjes/huisjes/rotsen mikken ze al vrij snel mis.

Met wat geluk heb ik ook wat potjes in absolute kunnen meedraaien, gaat prima zolang je maar zorgt dat je voldoende afstand houdt :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
FikkieHo schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:45:
[...]

Hoewel Rapture een lading aan tips heeft, hou ik zelf scouten met de 1390 een paar dingen in de gaten.

Afstand tot de tegenstander, hoeveel tegenstanders (en waar je eigen maten zijn) en het terrein.

Bij TC's zijn het geen half gare apen meer die niet kunnen mikken, dus je kan het vergeten om kris kras langs iedereen heen te rijden. Dus daarvoor zorg je dat je op voldoende afstand binnen je viewrange rondcrossed. Verder natuurlijk de hoeveelheid, hoe meer mensen er zijn, des te meer kans dat ze je raken. Zorg dan of dat ze worden bezig gehouden worden door je teammaten of smeer hem :)
En als laatste de terrein. Door het lage profiel kan je meer dan prima op maps als El halluf door die geul rijden. Je bent weliswaar open doelwit voor mensen die boven op de heuvel staan, maar door je snelheid en gebruik maken van boompjes/huisjes/rotsen mikken ze al vrij snel mis.

Met wat geluk heb ik ook wat potjes in absolute kunnen meedraaien, gaat prima zolang je maar zorgt dat je voldoende afstand houdt :)
Dank voor de tips, ( jij ook Quantor ;)) ik zal ze eens gaan toepassen.
Daarnaast zit ik veel liever in een Tier X battle dan een tier 8/9 battle met de 1390 (meer xp, low priority target en hun aarsjes (muv maus) penetreer ik toch wel als ware ik een priester in een gristelijke basisschool)
Ik ben trouwens gewoon geen scout typje, mijn vk28 raak ik nooit meer aan en in de t50-2 heb ik de 50 potjes nog geeneens gehaald. De fransen trollers daarentegen zijn top voor mijn speelstijl. (ik hoop ooit nog de batchat te verkrijgen (hoewel die het verrassend slecht doen in randoms, batchat=99% als eerste tank dood)

Ik merk overigens dat ik na ruim 7000 potjes randoms, een paar honderd platoon en misschien 50 TC/CW's ik toch beter presteer in een random waar ik me eigen ding kan doen dan in een TC waar ik in een rol wordt gedwongen, jammer genoeg :/

[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 25-10-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Batchats in random rijden vaak snel vooruit, meestal te snel zodat die in een fuik van enmy tanks rijden en dus ben je snel uitgeschakeld. Ik heb wel eens in een batchat platoon gezeten waarvan we de eerste minuten gewoon wachten en kijken wat de tegenstander doet, daarna als aasgieren de eenzame tanks van de tegenstander oprollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Batchat in randoms moet je inderdaad eerste deel van de battle gewoon mee gaan snipen, meestal ga je te snel vooruit en door zijn snelheid ben jij dan het eerste stipje bij de enemy en meteen prio 1 omdat iedereen weet hoe gevaarlijk die dingen kunnen zijn. Gecombineerd met geen armor ben je dan dus direct het haasje :P
Gewoon afwachten tot je ergens een enemy tank spot die alleen is of wachten voor een gaatje en dood en verderf achter de linies gaan zaaien :)

Qua scouten met de 13 90 in TC: ik heb dat ook al een aantal keer gedaan en belangrijkste is inderdaad blijven leven, dus niet TEveel risico nemen. Gewoon weer terug en ergens anders weer opduiken. Laatste keer dat ik dit zo deed had ik 13 van de 15 tanks gespot :P
Wat verder in de battle kan je dan de arty af gaan knallen, dit heeft zeker verderop in de battle voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ging hier vanavond ook volledig prut dus zei even geleden tegen mezelf: "dit wordt mijn laatste potje voor vandaag, ga wel wat nuttigers doen." Echter ging dat potje helemaal niet slecht dus dacht ik: "vooruit, nog ééntje dan." Resultaat:

Victory!
Credits received: 44.974 (fine for causing damage to allies: 60)
Battle Achievements: Steel Wall, Confederate, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:10:
[...]

Ik gok zo maar even dat 2crashandburn zonder premium account speelt en ride277 met premium account, right?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy

[...]

Meh mijn hoogste is 1299 xp vandaag :p Ook met de BL-9. Heerlijk kanon is dat, verademing tegenover de D-25t. Ik kan nu vijanden op 300m afstand raken én penetreren :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Zo zeg, net een nieuw dieptepunt meegemaakt in WoT. Tier 9 match in mijn E-50.
Beide E-75's staan beneden in het lijstje kwa battle efficiciency en op de tweede plaats een IS en de rest van de tier 7 tanks stonden ook boven de E-75's...... w .... t..... f .... Ik ging eens kijken en 90% van het team had gewoon bijna geen damage gedaan of alles gemist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Huh... vannacht was 1326xp genoeg op de IS-3... kom ik aan met mijn 1443 nu voor Mastery Badge: 2nd class o.O

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CFevc.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:34:
Huh... vannacht was 1326xp genoeg op de IS-3... kom ik aan met mijn 1443 nu voor Mastery Badge: 2nd class o.O

[afbeelding]
Premium telt niet mee voor de Mastery Badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User.tmp schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:02:
[...]
Premium telt niet mee voor de Mastery Badge.
Ah, explains a lot.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Fest schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:32:
"Mastery Badge: Ace Tanker - Earn more experience in a single battle than the average highest experience of 99% of all players in the same tank within the last seven days."

Zie http://wiki.worldoftanks.com/Achievements

Oftewel, je hebt meer XP gehaald dan het gemiddelde XP van de beste 1% scores van de aflopen 7 dagen.
Rekenvoorbeeld: jij hebt 2001 XP gehaald en het gemiddelde van de top scores, die tesamen 1% van de battles uitmaken, in de afgelopen 7 dagen was 2000 XP.
Precies, dus als je dan met 1300 XP al Ace Tanker haalt, betekent dit dat het gemiddelde wel heel laag ligt.

Voor mijn IS3 had ik 2140 XP nodig voor Ace Tanker
Voor mijn Type 59 had ik 2133 XP nodig voor Ace Tanker
En voor mijn KV4 had ik 2.395 XP nodig voor Ace Tanker.

Snap je dan dat ik het raar vind dat hij die al behaalt als hij maar 1300 XP heeft gescoord in een battle.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:57:
[...]

Precies, dus als je dan met 1300 XP al Ace Tanker haalt, betekent dit dat het gemiddelde wel heel laag ligt.

Snap je dan dat ik het raar vind dat hij die al behaalt als hij maar 1300 XP heeft gescoord in een battle.
Non premium lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Ja gewoon uit je service record, dit is altijd zonder premium volgens mij, anders kan je nooit stats vergelijken.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:57:
[...]

Ik vind het raar dat je niet door hebt dat zijn score zonder premium is.
ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:06:
[...]

Ja gewoon uit je service record, dit is altijd zonder premium volgens mij, anders kan je nooit stats vergelijken.
Daar zit premium gewoon bij in.

[ Voor 18% gewijzigd door User op 25-10-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:06:
[...]

Vóór 0.8 was dat niet het geval...

Edit: ge-ninja-edit...

[ Voor 4% gewijzigd door Sapstengel op 25-10-2012 22:09 . Reden: bruce lee style ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

User.tmp schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:06:
[...]

Ik vind het raar dat je niet door hebt dat zijn score zonder premium is.
Omg, ik vergelijk het met mijn service record, dit is zonder premium... anders kan je toch niet vergelijken. Wat een onzin trouwens dat je er maar vanuit gaat dat ik alles keer 1.5 doe...

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:09:
[...]

Omg, ik vergelijk het met mijn service record, dit is zonder premium...
Dus je hebt die 2395xp op je KV-4 gehaald zonder premium?

[ Voor 3% gewijzigd door User op 25-10-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

User.tmp schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:11:
[...]

Dus je hebt 2300xp gehaald zonder premium?
Geen idee. Ga ervan uit dat het niet in de service record zit. Heb alle ace tankers na 8.0 gehaald btw. Hoe kan je anders service records van premium users vergelijken met niet premium users, er staat nergens bij wie wel en wie niet premium gebruikt als je user details opvraagt van andere spelers...

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ride277 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:14:
[...]

Geen idee. Ga ervan uit dat het niet in de service record zit. Heb alle ace tankers na 8.0 gehaald btw. Hoe kan je anders service records van premium users vergelijken met niet premium users, er staat nergens bij wie wel en wie niet premium gebruikt als je user details opvraagt van andere spelers...
Die kan je dus ook niet vergelijken. Wat WoT neemt premium account _wel_ mee in de service records.

Koop een premium account. Koop een tank waar je nog geen potje op gedaan hebt. Doe 1 potje. Kijk hoeveel XP je gehaald hebt. Kijk bij je service record. Kijk wat voor XP daar staat.
Voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Appeltje, ben je timmerman ofzo ?
@Psycho, je compris.

Of ik legde het niet duidelijk genoeg uit. Dat kan ook. Overnieuw dan:

Ik heb vaak potjes waarbij er bv 11 gespot zijn, 7 daarvan indirecte damage ontvangen, maar je toch geen patrol duty krijgt.
En niemand verder in beide teams.
Dus daarom was die met een DB3002 raar. De getallen zijn laag, nl maar 6 damaged, en toch patrol duty.
Die medaille zit nog een bugje in zo lijkt het.

Dat was waar ik aan refereerde. Attendeerde, zo u wilt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens wel me eerste 263 tegengekomen met 212.

Ik wilde hem graag, Himmelsdorf, stond op de in base plek waar je zijkant op de heuvel kan raken.
1 oplichtende tank die linksom ging.

Ding was nog 77% dus dat ging hem sowieso niet worden. 1 lampje daar.
Magoed, de gok voor een lucky of ammorack.... Ge wit ooit nooit nie.

Appeltje stijl: 8)7

-1800 killed Batchat..... Wtf... 8)7

Lukt dat 1 in 500 shot, is het op een ongespotte tank. Duh. De verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hehe ik had van de week zo een schot met mijn SU-100 op airfield :P Schoot op een KV-1S op het heuveltje en ineens zie ik staan dat ik een SU-85 heb gekilled haha, was de shell over de heuvel gevlogen en had bij de base een SU-85 uitgeschakeld :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Vorige week de besloten de laatste 26K op de SU-85 bijelkaar te grinden en gisteren de su-100 unlocked. Ik vond het echt een butt td, maar will de ISU-152 :)

Gisteren gevalletje van "you win some, you lose some"
AMX AC Mle. 1948 19 78.95%
JagdPz E-100 5 20%

Een zo lage score heb ik lang niet gehad op de JPE, zit ondertussen op de 51% win rate. Ben benieuwd of ie nog speelbaar is na 8.2 met gold ammo voor credits. Eigenlijk is de JPE op het ogenblik mijn favorite tank :)

Over gold ammo gesproken, ik zag op de test server dat de britse mediums gold ammo hebben met lagere penetratie waardes, maar hogere alpha. Ik vroeg me af of dit bij andere tanks/nations ook zo is, of dat dit misschien een experiment voor de toekomst is, waar gold ammo, eigenlijk alleen voordeel heeft als je op de zwakke plekken schiet.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Knowuse schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:54:
Vorige week de besloten de laatste 26K op de SU-85 bijelkaar te grinden en gisteren de su-100 unlocked. Ik vond het echt een butt td, maar will de ISU-152 :)

Gisteren gevalletje van "you win some, you lose some"
AMX AC Mle. 1948 19 78.95%
JagdPz E-100 5 20%

Een zo lage score heb ik lang niet gehad op de JPE, zit ondertussen op de 51% win rate. Ben benieuwd of ie nog speelbaar is na 8.2 met gold ammo voor credits. Eigenlijk is de JPE op het ogenblik mijn favorite tank :)

Over gold ammo gesproken, ik zag op de test server dat de britse mediums gold ammo hebben met lagere penetratie waardes, maar hogere alpha. Ik vroeg me af of dit bij andere tanks/nations ook zo is, of dat dit misschien een experiment voor de toekomst is, waar gold ammo, eigenlijk alleen voordeel heeft als je op de zwakke plekken schiet.
Dat ligt aan het type ammo. De Britse meds gebruiken een nieuwe soort shell HESH. Voorheen was alleen maar ACPR en HEAT beschikbaar.

HESH is plat gezegd HE met extra penetration.
Ik ben een kuil in mijn bureau aan het maken met mijn voorhoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Nu online
User.tmp schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:11:
[...]

Dus je hebt die 2395xp op je KV-4 gehaald zonder premium?
Het is vast met premium. Als je 2395 zonder premium haalt valt dat binnen de beste 100 potjes ooit gespeeld op de server. En dat is erg onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:18:
@Appeltje, ben je timmerman ofzo ?
@Psycho, je compris.

Of ik legde het niet duidelijk genoeg uit. Dat kan ook. Overnieuw dan:

Ik heb vaak potjes waarbij er bv 11 gespot zijn, 7 daarvan indirecte damage ontvangen, maar je toch geen patrol duty krijgt.
En niemand verder in beide teams.
Dus daarom was die met een DB3002 raar. De getallen zijn laag, nl maar 6 damaged, en toch patrol duty.
Die medaille zit nog een bugje in zo lijkt het.

Dat was waar ik aan refereerde. Attendeerde, zo u wilt. :+
Volgens mij moet je bij Patrol Duty de enige zijn die het target spot op het moment dat die geraakt wordt. Als je er 11 spot ben je de eerste die een tank spot, maar niet noodzakelijk de enige die die tank spot op het moment dat je allies hem raken.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Waarempel gisteren bijna 55% van de battles gewonnen!

Victory ratio: 54.84%
Battles: 31
Efficiency: 1569.79
Average tier: 7.71
Experience: 23272 750.71
Capture points: 126 4.06
Damage: 42119 1359
Kills: 31 1
Spotted: 34 1.1

Vehicle Games played Victory ratio
IS-3 21 52.38%
Type 59 4 50%
GW Panther 2 50%
ELC AMX 1 100%
SU-152 1 0%
Jagdtiger 1 100%
VK 3601 (H) 1 100%

Dadelijk weer even de IS-3 pakken en de turret unlocken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren niet veel gespeeld maar wel wat mooie potjes gehad. Van de week al de eerste stappen gezet naar het behalen van de KV-1S. Als eerst wilde ik vanaf de KV-1S starten maar toen dacht ik, mwah die 23k exp heb ik eigenlijk ook zo behaald.
Victory ratio: 100%
Battles: 5
Efficiency: 1806.18
Average tier: 5
Experience: 4872 974.4
Capture points: 25 5
Damage: 4969 994
Kills: 8 1.6
Spotted: 4 0.8
Nog ~10k te gaan, zo gebeurd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Gisteren voor het eerst in lange tijd weer een stel fatsoenlijke potjes gehad :)
Victory ratio: 77.78%
Battles: 9
Efficiency: 1987.14
Average tier: 7.56
Experience: 7584 842.67
Capture points: 59 6.56
Damage: 8364 929
Kills: 16 1.78
Spotted: 12 1.33
Als het goed is word vanmiddag bekend of WoT die golden joystick heeft gehaald en dus de tier 9 in de aanbieding gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

They better win it.
Ik heb al een maand mijn aankopen uitgesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Perfecte planning...gisteren met het laatste potje de IS-8 vrijgespeeld met mijn IS-3. Die IS-3 wordt een blijvertje. Wat een ontzettend leuke tank! Eerste heavy, waarmee ik kan lezen en schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Sapstengel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:50:
Perfecte planning...gisteren met het laatste potje de IS-8 vrijgespeeld met mijn IS-3. Die IS-3 wordt een blijvertje. Wat een ontzettend leuke tank! Eerste heavy, waarmee ik kan lezen en schrijven.
Ik heb nu de turret erop, nu alleen nog de tracks. Heerlijk tankje is het nu, die blijft in de garage :)
Vandaag uitreiking golden joystick! Ben benieuwd!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ah ok, vandaar die lage hits soms.
Appel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:58:
[...]

Dat ligt aan het type ammo. De Britse meds gebruiken een nieuwe soort shell HESH. Voorheen was alleen maar ACPR en HEAT beschikbaar.

HESH is plat gezegd HE met extra penetration.
Bij mij staat de T-54 te wachten tot WG the golden joystick wint. Voor de Foch moet ik nog zo'n 80K op de Mle. 1948, dus hopelijk duur die aanbieding een week of zo. Bespaar je toch weer 2 miljoen, die je dan mooi weer in gold ammo kan investeren.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
Het is alleen wel BS hoe ze hesh implementeren, idee van hesh is juist niet penetreren, maar gewoon een aantal kilos HE spul over je tank uitsmeren en laten ontploffen, zodat het armor zo'n knal krijgt dat er aan de binnenkant van alles afvliegt, of in sommige gevallen bliezen ze zo een turret in zijn geheel van de tank af :) Nu heb je er eigenlijk net niets aan, gezien wanneer je het kan gebruiken je sowieso al iemand aan het flanken bent en hij dus waarschijnlijk sowieso al het haasje was geweest, hesh of geen hesh.

Was wel interresant geweest als je bijvoorbeeld tegen een maus niet zoveel damage doet, maar van binnen crew en equipment het zwaar te verduren heeft.

Hadden ze eindelijk spall liner ook wat populairder kunnen maken.

Nu doe je alleen maar 100 dmg hits als je niet penetreert en heb je zelfs bounces....

Anyway, ik vind de Engelse tree tot nu toe helemaal redelijk teleurstellend, de heavy is wel aardig, maar gewoon te langzaam voor hoe slecht z'n armor is. 50B heeft ook weinig armor maar kan nog eens ontsnappen en heeft tevens een autoloader zodat die snel zijn damage kan doen en dan weer weg is. Arty penetreert vrij makkelijk met HE, ding vliegt ook nog eens om de haverklap in de fik, mehhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:07:
Gisteren niet veel gespeeld maar wel wat mooie potjes gehad. Van de week al de eerste stappen gezet naar het behalen van de KV-1S. Als eerst wilde ik vanaf de KV-1S starten maar toen dacht ik, mwah die 23k exp heb ik eigenlijk ook zo behaald.

[...]

Nog ~10k te gaan, zo gebeurd dus :)
Heb de KV-1S, na de positieve reacties over de tank hier, ook maar aangeschaft. En moet zeggen dat het idd een erg leuk tankje is. Had de Russische Heavy lijn al aardig doorlopen dus alleen nog de tracks en turret met free XP unlocked en gelijk een full ops KV-1S in de garage. 1e potje al gelijk Mastery Badge 2nd class en Steelwall ermee :P . Dus ja dit wordt denk ik wel een blijverdje. Alleen de lange reload is meh maar een rammer haalt er bijna 3 sec vanaf dus met 15.2 is het wel te doen. Kan er ook aardig mee rammen heb ik al gemerkt :+ .

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Nu online
Heb een interessante chart gevonden. Non premium winst per tank:

http://www.vbaddict.net/w...tion=0&fieldname=creditsn

http://www.vbaddict.net/w...tion=0&fieldname=creditsb

Babs out!

[ Voor 97% gewijzigd door filipy23 op 26-10-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hmmm mijn drang om de IS-8 en vervolgens de IS-7 te kopen, wordt wel iets minder door dit lijstje.
Zelfde geldt voor de grind naar T-62A....gelukkig heb ik ook de tank bovenaan het "net income" lijstje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sapstengel op 26-10-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Sapstengel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:11:
Hmmm mijn drang om de IS-8 en vervolgens de IS-7 te kopen, wordt wel iets minder door dit lijstje.
Zelfde geldt voor de grind naar T-62A....gelukkig heb ik ook de tank bovenaan het "net income" lijstje ;)
Uhm, een IS-7 koop je natuurlijk niet om credits te grinden?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.