Ok, en waar is die te vinden? Ik vind zo snel geen link.
Heb wel via reddit eentje gevonden: https://www.reddit.com/r/...er_is_een_discord_server/
Voor nu best aardig. Maar net nieuw.
Is onderdeel van het betaalde stuk van de Zes Losse Tanden podcast maar wel zeer actief en ook zeer veel nieuwere dingen die daar langskomen.Jelte schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:36:
[...]
Heb wel via reddit eentje gevonden: https://www.reddit.com/r/...er_is_een_discord_server/
Voor nu best aardig. Maar net nieuw.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
[ Voor 17% gewijzigd door GarBaGe op 20-11-2022 12:57 ]
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
[ Voor 23% gewijzigd door Jron667 op 24-11-2022 13:14 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Beast in Black is niet direct favoriet bij mij. Stem van Yannis is met zang net iets te scherp en schel dan dat ik goed vind. Maar de live performance is top! Ze treden op zoals ze spelen, hard en snel. Yannis stuitert als een dolle over het podium en zweept iedereen ontzettend op. Voor jou guilty pleasure en dan ga je echt iets goeds tegemoetMigrator schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:57:
@Ramon 73 nice! Ik mag aanstaande maandag (komt niet heel goed uit, maar ach). Hoe was Beast in Black? Dat is echt een guilty pleasure van me geworden, ben benieuwd hoe die live zijn haha.
Ik ben al oud danJron667 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:06:
Een oudje, Dynamo Open Air was toch wel een erg leuk festival in die tijd. Is al weer meer dan 20 jaar geleden, ik word oud.
When life gives you lemons, start a battery factory
klinkt wel grappig.Ramon 73 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:54:
Afgelopen weekend concert van Nightwish gezien in de Lotto Arena Antwerpen. Goed zoals gewoonlijk, Floor is bijna op volle kracht aanwezig na alle medische gedoe.
In het voorprogramma stond Turmion Kätilöt, Finse metalband. Ik kende ze niet, maar wel erg goed. Helemaal mijn smaak. Schmink vind ik niet zo heel geweldig, maar past wel bij het totaalplaatje. Pyha Maa is al mijn favoriet!
[YouTube: Turmion Kätilöt Nightwish Lotto Arena 2022]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Tsja, dat kun je zeggen. Maar Beast in Black is ook snel en hard, ook niet helemaal dat wat Nightwish is. De afwisseling is wel erg leuk. En Nightwish maakt imho de setlist ook wel aansluitend op het voorprogramma (of kiest voorprogramma dat op de setlist aansluit). Ze komen er ook al in met het meer heftige werken niet met symphonic rock pur sang.Renegade666 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:42:
[...]
klinkt wel grappig.
Wel wat een vreemde opener voor nightwish tbh
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Ik ben 52 nu, dus het valt nog wel mee. Volgens mij was 1999 ook de laatste voor mij, die locatie was niet echt best.KabouterSuper schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:28:
[...]
Ik ben al oud dan1999 was het laatste jaar dat ik er naar toe ben geweest. Ik heb er in '96, '97 en '98 gewerkt (Anton en Tinus, oftewel Anti records organiseerden het toen nog). Dat was een geweldige tijd en veel leuke dingen meegemaakt. Ik kan me nog goed herinneren dat we een keer de hand van het dynamo-logo op de landingsbaan hebben geschilderd (10*10 meter).
Turmion!Ramon 73 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:54:
In het voorprogramma stond Turmion Kätilöt, Finse metalband. Ik kende ze niet, maar wel erg goed. Helemaal mijn smaak. Schmink vind ik niet zo heel geweldig, maar past wel bij het totaalplaatje. Pyha Maa is al mijn favoriet!
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Industriëel of niet, een aantal metal fans (en ik) waren aangenaam verrast. Als je Shirts van Iron Maiden en Sabaton draagt, en Turmion Kätilöt kunt waarderen dan doet de band toch iets goed.Renegade666 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:49:
Maar BiB is iig nog powermetal, die andere industriueel.
In mijn ogen moet het wel een beetje in het zelfde genre zitten, niet iedereen vinden de andere subs leuk.
Ga je naar Nigthwish, krijg je eerst een nile te horen bvcontrast is wat te groot.
[ Voor 54% gewijzigd door Jron667 op 25-11-2022 09:20 ]
Leuke tijden waren dat.KabouterSuper schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:28:
[...]
Ik ben al oud dan1999 was het laatste jaar dat ik er naar toe ben geweest. Ik heb er in '96, '97 en '98 gewerkt (Anton en Tinus, oftewel Anti records organiseerden het toen nog). Dat was een geweldige tijd en veel leuke dingen meegemaakt. Ik kan me nog goed herinneren dat we een keer de hand van het dynamo-logo op de landingsbaan hebben geschilderd (10*10 meter).
"What do you get if you multiply six by nine..."
[ Voor 31% gewijzigd door hellfighter87 op 25-11-2022 13:17 ]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Hmmmm, 2 dagen een concert van dezelfde band is misschien iets teveel van t goede. Hoop dat er ook kaartjes op de markt komen voor maar 1 van de 2 dagen._jero_813 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:36:
en het 2 dagen concert in de Johan Cruyff Arena.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Kaartjes voor 1 dag komen er ook inderdaad, maar pas later in de verkoop. Op de 2 dagen is er wel een compleet andere setlist, maar de prijs zal wel fors zijn. En daarnaast lees ik uit de tekst dat er andere acitiveiten georganiseerd worden op de tussendag.MrJ schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:46:
[...]
Hmmmm, 2 dagen een concert van dezelfde band is misschien iets teveel van t goede. Hoop dat er ook kaartjes op de markt komen voor maar 1 van de 2 dagen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Afgelopen woensdag een kaartje binnen gehengeld!_jero_813 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:36:
En de nieuwe song van Metallica is ook uit, met aankondiging van het nieuwe album dat in april 2023 verschijnt en het 2 dagen concert in de Johan Cruyff Arena.
[YouTube: Metallica: Lux Æterna (Official Music Video)]
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Drums van Ulrich klinken weer fantastisch_jero_813 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:36:
En de nieuwe song van Metallica is ook uit, met aankondiging van het nieuwe album dat in april 2023 verschijnt en het 2 dagen concert in de Johan Cruyff Arena.
[YouTube: Metallica: Lux Æterna (Official Music Video)]
[ Voor 6% gewijzigd door lex op 06-12-2022 17:06 ]
Je zou Opeth of Anathema 'ns kunnen beluisteren, Met name van Opeth dan vooral oudere albums, de laatste 3 of 4 zijn een aanzienlijk andere koers ingeslagen.segil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:36:
Sinds een tijdje luister ik naar metal en aangezien ik een totale noob ben op dit gebied, was ik benieuwd of jullie muziek kennen dat vergelijkbaar is met dit nummer?
[YouTube: Martriden - Ascension, Pt 2]
Ik ben zo slecht in het herkenen van muziekstijlen, maar zoek eens op melodic death metal, daar zit een hoop vergelijkbare muziek tussen. Ook een hoop doom bands hebben een vergelijkbare stijl.segil schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:36:
Sinds een tijdje luister ik naar metal en aangezien ik een totale noob ben op dit gebied, was ik benieuwd of jullie muziek kennen dat vergelijkbaar is met dit nummer?
[ Voor 11% gewijzigd door Jron667 op 08-12-2022 09:23 ]
Die 1e cd van ze is echt meesterlijk met de uitschieters Our dying island, Cradle will fall en Skyclad, alleen zijn die songs geen folk 😀Jron667 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 13:38:
Het begin van de folk metal:
[YouTube: Skyclad - The Widdershins Jig]
Ja, inderdaad. Ik vind de andere cd's ook erg goed: Jonah's Arc, The Silent Whales of Lunar Sea, Prince of the Poverty Line en Vintage Whine. Daarna begon het naar mijn mening minder te worden._jero_813 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:13:
[...]
Die 1e cd van ze is echt meesterlijk met de uitschieters Our dying island, Cradle will fall en Skyclad, alleen zijn die songs geen folk 😀
Vergeet niet hun 2e album (en misschien wel hun beste) te vermelden, A burnt offering for the bone idol.Jron667 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:55:
[...]
Ja, inderdaad. Ik vind de andere cd's ook erg goed: Jonah's Arc, The Silent Whales of Lunar Sea, Prince of the Poverty Line en Vintage Whine. Daarna begon het naar mijn mening minder te worden.
Melissa Bonnet is altijd leuk, duikt overal op_jero_813 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 23:23:
[...]
Vergeet niet hun 2e album (en misschien wel hun beste) te vermelden, A burnt offering for the bone idol.
Dit is ook een mooie cover trouwens (heb gezocht maar kon niet vinden dat iemand deze al geplaatst had).
[YouTube: FEUERSCHWANZ - Warriors Of The World United (feat Thomas Winkler, Saltatio Mortis & Melissa Bonny)]
Kom er net achter dat je dus niet kan zoeken als er alleen zo'n embedded youtube video gepost is, die worden dan niet gevonden. Misschien was hij dus al wel gepost, als iemand een idee heeft hoe dan wel te zoeken zonder alle pagina's te doorlopen dan hoor ik dat graag 😀Renegade666 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:06:
@_jero_813
Goed nummer idd, volgems mij had ik hem al eens geplaatst, maar kan ook ergens anders geweest zijn
Het is een leuke cover, de laatste paar jaar maakt Manowar echt slechte meuk.Renegade666 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:06:
@_jero_813
Goed nummer idd, volgems mij had ik hem al eens geplaatst, maar kan ook ergens anders geweest zijn
LOL ik kom letterlijk naar dit topic om deze video te posten. Maar goed dat ik eerst even zocht.Jelte schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:35:
Zo luister je je in voor Roadburn 2023 (Waar ik uiteindelijk toch niet heen ga) en dan kom je Brutus tegen.
Hoe vet is die band. En wat een geweldige strot heeft ze. Ze legt er precies de juiste energie en emotie in. Zo gaaf.
[YouTube: Brutus - Victoria (Official Video)]
[ Voor 14% gewijzigd door Ronster op 22-12-2022 16:21 ]
Katatonia is voor mij een hit or miss per album, wat vooral aan de vocals ligt. Ik ben een erg lastige wanneer het aankomt op vocals. Dit nummer klinkt dan weer wel lekker!Tmr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:37:
Nieuwe album van Katatonia komt in Januari uit. Hun vorige album is een beetje aan mij voorbij gegaan (deed me niet zoveel) maar op basis van de singles kijk ik er toch wel weer erg naar uit!
[YouTube: KATATONIA - Atrium (Official Video) | Napalm Records]
18 Februrari staan ze in Patronaat, maar helaas al lang en breed uitverkochtwaarschijnlijk omdat het een doorgeschoven concert is.
[ Voor 25% gewijzigd door Jron667 op 24-12-2022 10:12 ]
Dit nummer van hun aankomende album vind ik een prachtige ballad van haar.Jron667 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:28:
[...]
Melissa Bonnet is altijd leuk, duikt overal op.
Vind het hele nummer beetje een rommeltje als ik eerlijk ben. Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven/uitleggen.
[ Voor 3% gewijzigd door _jero_813 op 25-12-2022 15:06 ]
Ik kan er niet veel mee, vind het meer Abba dan metal. Ik snap heel de "sensatie" rond deze band niet.WernerL schreef op maandag 26 december 2022 @ 17:19:
Ik ben vandaag door de hele discography gegaan van de band Ghost. Hebben een tijdje terug een nieuw album uitgebracht. [Message from the clergy] heet het.
Ik vraag mezelf af waarom ik deze band nog niet kende. Zit best veel goede muziek in hun discography. Het is niet heel agressief en gewoon normale zang, maar luistert wel goed weg. Prequelle is tot zover mijn favoriete album.
Nummer van hun nieuwe album:
[YouTube: Ghost - Spillways (Official Music Video)]
geweldige band, live ook erg goed! Luistert inderdaad lekker weg en heeft ook een "WAF" omdat er geen grunt in zit.WernerL schreef op maandag 26 december 2022 @ 17:19:
Ik ben vandaag door de hele discography gegaan van de band Ghost. Hebben een tijdje terug een nieuw album uitgebracht. [Message from the clergy] heet het.
Ik vraag mezelf af waarom ik deze band nog niet kende. Zit best veel goede muziek in hun discography. Het is niet heel agressief en gewoon normale zang, maar luistert wel goed weg. Prequelle is tot zover mijn favoriete album.
Nummer van hun nieuwe album:
[YouTube: Ghost - Spillways (Official Music Video)]
Verder ongerelateerd, maar moest ineens aan deze denken en zag dat ie nog niet in dit topic voorbij was gekomen.Jron667 schreef op maandag 26 december 2022 @ 18:24:
[...]
Ik kan er niet veel mee, vind het meer Abba dan metal. Ik snap heel de "sensatie" rond deze band niet.
Ach, het is “vanilla” metal zeg maarJron667 schreef op maandag 26 december 2022 @ 18:24:
[...]
Ik kan er niet veel mee, vind het meer Abba dan metal. Ik snap heel de "sensatie" rond deze band niet.
Ja, het zit goed in elkaar maar ja.. dat zitten meer dingenlex schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:19:
[...]
Ach, het is “vanilla” metal zeg maaren de songwriting is echt wel goed, ook niet mijn ding, maar los van smaak zit het wel echt goed in elkaar. Beetje zoals Within Temptation ooit een hype was, of noem een andere band die “harde” muziek op een slimme manier toegankelijk weet te maken voor het grotere publiek.
Ik vind het niet zo slecht maar jammer van de generieke zang. Ik vind de zang te vlak en te weinig power.Melkunie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:53:
[...]
Verder ongerelateerd, maar moest ineens aan deze denken en zag dat ie nog niet in dit topic voorbij was gekomen.
[YouTube: FELLOWSHIP - Until the Fires Die (Official Video)]
Equal parts belachelijk en catchy. Lastige combinatie maar vind het wel lekker
Dank u. Was ik totaal vergeten... Ze zouden samen spelen op een festival in Utrecht dat door een of andere virusuitbraak niet doorging, maar ze komen begin maart blijkbaar weer die kant uit. En een dag later gewoon in mijn hometown. Die had ik even gemist in de agenda.Jelte schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:45:
@Tmr zeker! Ze doen een tour begin (even kijken... ja) dit jaar in Nederland met Brutus.
Toffe combi als je het mij vraagt.
[ Voor 17% gewijzigd door dreamscape op 05-01-2023 09:07 ]
Punctuality is the politeness of kings
Archspire ook hier kaartjes voor in de pocket. De 3e keer dat ik ze ga zien, en waarschijnlijk de 30e keer Benighted 🤣.dreamscape schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:01:
[...]
Oh, dat worden wel een paar fijne dagen. Dit op donderdag, vrijdag Spidergawd in Utrecht en op zaterdag weer in Nijmegen naar Archspire (en Smells Like Alternative, als er nog energie voor is). Zondag maar een dagje rust nemen.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ze stellen wederom niet teleur.Nebiros schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:46:
De nieuwe van Obituary is weer erg goed!
https://youtube.com/playl...Z0Um7iNi6lUy5wLAGx0u5t1rs
Klinkt goed, maar als ouwe lollie heb ik toch weer effe Lunar Strain opgezet.Oogje schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:06:
[...]
Ze stellen wederom niet teleur.
Beginnen met 1 van hun snelste nummers ooit en daarna een dikke oorwurm...ik ben weer helemaal blij![]()
Ondertussen zag ik ook release van In Flames die volgende maand met een nieuw album komen:
[YouTube: IN FLAMES - Meet Your Maker (OFFICIAL MUSIC VIDEO)]
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Leuk om terug te zien/horen, ik heb jullie als ik het goed heb nog live gezien in Terneuzen, samen met Polluted Inheritance (?). Was een van mijn eerste concerten ooit, ik gok rond 2000. Kan dat kloppen?Ronster schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:27:
Eerste wapenfeit van mijn band. 1995, we hadden geen idee wat we konden verwachten toen we naar de studio gingen. Grote 'schok' toen we het tot demo van de maand in de Aardschok schopten
[YouTube: Callenish Circle - "Lovelorn" (Cassette, 1995, Netherlands, Death Metal?)]
Laatste album, ook alweer bijna 18 jaar geleden... zoek de 10 verschillen![]()
[YouTube: Callenish Circle - [Pitch.Black.Effects] (2005) Full Album]
Hoop mooie herinnering aan die tijd.
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 19-01-2023 11:11 ]
Haha klopt allebei!SD5k schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:07:
[...]
Leuk om terug te zien/horen, ik heb jullie als ik het goed heb nog live gezien in Terneuzen, samen met Polluted Inheritance (?). Was een van mijn eerste concerten ooit, ik gok rond 2000. Kan dat kloppen?
Later in ieder geval zeker nog eens live gezien in 013 met Vader en/of Amon Amarth? Heb er ergens nog een concertkaartje van liggen.
M'n geheugen laat me in de steek.
De plaat die ik het meeste heb geluisterd is in ieder geval Flesh_Power_Dominion, dat weet ik nog wel zeker.
Blij te lezen dat mijn geheugen toch zo slecht niet is als ik dacht.Ronster schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:19:
[...]
Haha klopt allebei!
We hebben volgens mij 2 keer in Terneuzen gespeeld met Polluted. 1 keer in een kroeg en een keer in een zaaltje. Geweldige gasten en band btw...
In 013 hebben we oa met Amon Amarth gespeeld.
Met Vader volgens mij alleen in Groningen.
Not bad at allSD5k schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:28:
[...]
Blij te lezen dat mijn geheugen toch zo slecht niet is als ik dacht.![]()
Die keer in Terneuzen was in Kalashnikov, soort jongerenhuis met 2 podiums, was vooral legendarisch om het bier voor €1.Polluted waren destijds onze local heroes, erg jammer dat ze gestopt zijn. Hadden echt een belachelijk goede drummer, maar die speelt naar mijn weten alleen nog maar jazz tegenwoordig.
In Groningen ben ik nooit voor een concert geweest, dus zal in 013 met Amon Amarth geweest zijn. Was volgens mijn 2002, in de kleine zaal. Dacht dat er nog 2 andere bands speelden, maar zou niet meer weten welke dat waren.
Zit je nu eigenlijk nog in een band?
Leuk, houd ons hier op de hoogte mocht het balletje weer aan het rollen gaan.Ronster schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:48:
[...]
Not bad at all![]()
Yep, Friso van Wijck. Ook in Polluted was het meer jazz dan metal wat hij deed. Betrayed heb ik helemaal grijs gedraaid.
Bij de Amon Amarth tour waren we co-support met Vomitory. De andere band was het Zweedse Sins of Omission.
Nou, toevallig heb ik gisteren alle heren van de laatste CC line-up over de vloer gehad. We gaan binnenkort eens het repetitiehok in. Nog geen idee of het ergens toe gaat leiden, maar wellicht doen we een paar shows. Als er uberhaupt nog iemand op zit te wachten tenminste. Worst case repeteren we gewoon een aantal keer voor ons eigen plezier. Eerst maar eens zien of het nog kunnen spelen
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Weet wel welk topic je moet hebbenBroWohsEdis schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:19:
Sorry dat ik dit in het vekeerde topic post, maar misschien weten jullie het.
Ik zoek een liedje die vaak geassocieerd werd met de Vietnam oorlog en waarin ongeveer deze tekst voor komt: "how would you feel if you know you were sent into a war to die"
Weet iemand welke ik bedoel? Het is geen metal.
Wat een geweldige video, we hebben er hard om moeten lachen._jero_813 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 21:19:
En Thomas Winkler heeft na zijn ontslag bij Gloryhammer ook een nieuwe single van zijn nieuwe band, Angus McSix
[YouTube: ANGUS McSIX - Master Of The Universe (Official Video) | Napalm Records]
Ik vind de cleane zang echt tenenkrommend, de black metal zang klinkt echt stukken beter.ruftman schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:39:
Metal in je moerstaal:
YouTube: Alvenrad - De Gevallen Veluwenaar (2022)
Ik heb Alvenrad vorig jaar (samen met the Ayreon Project) live gezien en ik vond het best wel goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Jron667 op 26-01-2023 17:12 ]
Beyond the Black is zeker leuk. Iets minder metal misschien voor sommige maar zelf vind ik het wel leuk klinken.Jron667 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:50:
Nieuwe Kamelot, altijd goed:
[YouTube: KAMELOT - One More Flag In The Ground (Official Video) | Napalm Records]
Muziek uit Portugal, stevige doom:
[YouTube: OAK - Disintegrate II (official music video) 2023]
Nieuwe Bloodbound:
[YouTube: BLOODBOUND - Odin's Prayer (2023) // Official Lyric Video // AFM Records]
Beyond The Black, valt me niet tegen:
[YouTube: BEYOND THE BLACK - Free Me (OFFICIAL MUSIC VIDEO)]
Warkings, leuke zangeres:
[YouTube: WARKINGS - Hellfire feat. Morgana le Fay (Official Video) | Napalm Records]
Slecht idee... Hoe laat?
Ik ben er bij.GSX-MAN schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:25:
Gaat er hier nog iemand naar Alestorm zondag? Ik ga voor het eerst met onze oudste zoon, benieuwd hoe hij live muziek vindt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Beyond the Black. 2 keer live gezien ..... erg goede zangeres live en de rest van de band ookWernerL schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:00:
Zij iemand beyond the black? Deze cover blijf ik fantastisch vinden:
[YouTube: Sabaton – To Hell And Back (Acoustic Cover by Beyond the Black)]
Het is totaal geen metal meer, maar klinkt wel leuk. Hun nieuwe album vind ik persoonlijk ook best goed.
Nee, meer dan 1800 km vind ik te verGSX-MAN schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:25:
Gaat er hier nog iemand naar Alestorm zondag? Ik ga voor het eerst met onze oudste zoon, benieuwd hoe hij live muziek vindt.
[ Voor 12% gewijzigd door Jron667 op 28-01-2023 14:02 ]
Slecht idee... Hoe laat?
Vengeance in Ridderkerk met Atilla als voorprogramma denk ik, was 13 of 14.GSX-MAN schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:14:
Toen ik 13 was naar een Queen-avond geweest in een zaaltje in Zeist, daar trad een band op. Ik denk dat dat mijn eerste "concert" was. En later Orphanage in Ekko, Utrecht. Maar toen was ik alweer 17.
Vengeance, die heb ik in 1998 in het voorprogramma van Savatage gezien.Jron667 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:15:
[...]
Vengeance in Ridderkerk met Atilla als voorprogramma denk ik, was 13 of 14.
Slecht idee... Hoe laat?
Dit was 1984/1985.GSX-MAN schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:17:
[...]
Vengeance, die heb ik in 1998 in het voorprogramma van Savatage gezien.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq