“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
"Het festival trekt elk jaar inmiddels meer dan 40.000 bezoekers. "
https://www.jeraonair.nl/nl/info/historie/
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Damnnn maar dat is over het hele weekend lijkt mij?Fraggert schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:47:
[...]
"Het festival trekt elk jaar inmiddels meer dan 40.000 bezoekers. "
https://www.jeraonair.nl/nl/info/historie/
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
haha trueeFraggert schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:48:
[...]
Lekker loslaten dus, en genieten van het, inmiddels normalere, mooie weer
ah wacht, daar zeg je wat idd.AlwaysNick schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:49:
[...]
Damnnn maar dat is over het hele weekend lijkt mij?
"In 2024 werd het festival eenmalig uitgebreid naar vier dagen vanwege het 30-jarige bestaan van Jera on Air en werd ook de capaciteit vergroot. In dat jaar trok het festival een recordaantal bezoekers: elke dag tussen de 9.000 en 15.000 bezoekers"
Wikipedia: Jera On Air
Wikipedia lijkt het scherper te hebben
@Touchdomex
Blijkbaar heeft ze de smaak weer te pakken na het Mandylion jubileum in Doornroosje vorig jaar. Gaaf! In Doornroosje hintte ze ook naar een soortgelijk feestje voor het jubileum van Nighttime Birds.segil schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 18:51:
Ik wist niet dat Anneke weer mee doet met the Gathering. Wel gaaf!
[YouTube: Graspop Metal Meeting 2026: The Gathering]
En ik had helemaal gemist dat ze deze zomer een complete festivaltour doen en aankomende januari een Mandylion & Nighttime Birds show in AFAS Live. Dankjewel songkick dat je me zo goed van updates voorziet over m'n tracked artists...
[ Voor 20% gewijzigd door anboni op 30-06-2026 19:58 ]
Album nummer 6? dang! Ik dacht dat ze net begonnen waren, ken ze vooral omdat ze vorig jaar een vrij exclusief optreden hadden op bij ons op Pitfest en daarvoor nog nooit van gehoord. Ik moet nog wat inhalen merk ikMajestici schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 16:17:
Heerlijke Melodische Black Metal van Neerlandsche bodem.
[YouTube: Walg - VI]
zijn ze ook, ik meen rond corona.Gehenna schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 22:01:
[...]
Album nummer 6? dang! Ik dacht dat ze net begonnen waren, ken ze vooral omdat ze vorig jaar een vrij exclusief optreden hadden op bij ons op Pitfest en daarvoor nog nooit van gehoord. Ik moet nog wat inhalen merk ik
:strip_exif()/f/image/on9q8sMR41jBxI0aza6etLKx.png?f=user_large)
Tickets binnen
LOLGehenna schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 23:19:
[...]
Ik hoop voor je dat ie er niet doorheen praat die narrator
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
[ Voor 38% gewijzigd door RoanV op 08-07-2026 18:33 ]
LG 77C69H | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Ha Sigh eens gezien op Roadburn. Ik hou wel van black metal, maat kon hier ook helemaal niets mee. Maar het leuke was toen, dat vrijwel alle pyrotechniek mislukte en dat was wel hilarische slapstick omdat ze ondanks het geklungel wel heel 'evil' en serieus wilden blijvenwmterhaar schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 11:50:
[YouTube: DEVIL MASTER - You Worms' Vain Delusions (Official Music Video)]
Binnenkort op tour met (zucht) Sigh (ja, ik weet het, veel lof, maar gewoon niet mijn band.) 13 september in De Neushoorn in Leeuwarden, 14 in dB's in Utrecht.
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Dan moet je hier even wat vaker rondneuzen johNullVoid schreef op maandag 13 juli 2026 @ 20:50:
[YouTube: SAMAEL - Hail to the Sun (Official Video) | Napalm Records]
Samael is een band die ik helemaal uit het oog verloren was maar blijkbaar hebben ze sinds kort weer iets nieuws. Klinkt best goed.
Renegade666 in "Het Grote Metal Topic V"
[ Voor 24% gewijzigd door wmterhaar op 22-07-2026 11:08 ]
LG 77C69H | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Hier nog e.e.a. aan vario nieuwe plaatjes
Een vrij typische Hatebreed:Een vijj aggresieve Black Spikes:En Slaughter to Prevail met een wel heel uitgebreide videoclip:
//edit
Ok deze was dus wel al gepost, ik was niet ver genoeg terug gegaan.
[ Voor 12% gewijzigd door NullVoid op 24-07-2026 21:48 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Aegir81 op 25-07-2026 17:53 ]
Wat een geweldig feest is dit weer zeg. Top bands al gezien, en het beste (immolation, carcass, grave) moet nog gaan komen. Wat een lol, en een drank... Jeempie nog aan toe. Hoop dat ik het volhou 🤘😉
So far, God Dethroned, Messiah, Putrid Offal, geweldig.
Cryptopsy, Rectal Smega, gaaf.
Ik vond het te ver rijden.MsD schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 18:58:
Ben ik nou de enige op Stonehenge?
Wat een geweldig feest is dit weer zeg. Top bands al gezien, en het beste (immolation, carcass, grave) moet nog gaan komen. Wat een lol, en een drank... Jeempie nog aan toe. Hoop dat ik het volhou 🤘😉
Afscheidstour! en ook nog eens de enige show in Nederland.
https://www.tivolivredenb...45683/ministry-02-04-2027
Met Die Krupps als support
Ik heb zojuist 2 tickets voor mij en broertje gearresteerd
Nou, dat gaat wat worden.
@TMDC iets voor jou/jullie? ik bestempelde TMDC al eens als de "Ministry van de Lage Landen" na jullie huzarenstukje als opener voor CoF.
[ Voor 18% gewijzigd door Fraggert op 31-07-2026 08:41 ]
ik ben geen festivalganger, en heb dit dus niet zo scherp maar Carcass had ik eigenlijk wel willen zien ja.MsD schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 18:58:
Ben ik nou de enige op Stonehenge?
Vond South of Heaven ook ff wat teveel "gedoe" maar dar ging dus wel de laatste kans om Sepultura eens te zien helaas.
Maar goeie tip van je in elk geval om hier wat beter op te letten.
[ Voor 4% gewijzigd door Fraggert op 30-07-2026 08:47 ]
Lijp, beukt nog harder dan Hurrikan. Hurrikan vond ik wel hilarischer omdat ze duitse Schlager te kak zetten met al die synthesizer sampletjes en gebleekte tanden.EDIT schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:41:
Electric Callboy heeft ook weer een nieuw nummertje dat volgens mij goed in dit topic past:
[YouTube: Electric Callboy - THE WAY YOU ARE (OFFICIAL VIDEO)]
Paar Electric Callboy nummers zo nu en dan is geinig, maar ze zijn laatst wel uit m'n metalcore playlists gesmeten omdat het op den duur iets te cliche werd.
Dan nog liever We Butter The Bread With Butter cover Hypa Hypa
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
We hebben ons al aangeboden@TMDC iets voor jou/jullie? ik bestempelde TMDC al eens als de "Ministry van de Lage Landen" na jullie huzarenstukje als opener voor CoF.
In 2019 twee keer als support voor Ministry gespeeld (o.a. in Doornroosje).
Ik heb ze een handvol keren gezien en iedere keer was het spectaculair ruk (onverstaanbare en onzichtbare (letterlijk: rookmachines) Eldritch en onherkenbare liedjes). Maar ja, toch blijven gaan, want de Sisters hè.Fraggert schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 11:49:
en omdat we toch bezig zijn met concertkaarten....10 november Sisters of Mercy..niet echt metal natuurlijk maar wel de bakermat van de britse newwave en gothic
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
FuckKlauwhamer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:00:
[...]
Ik heb ze een handvol keren gezien en iedere keer was het spectaculair ruk (onverstaanbare en onzichtbare (letterlijk: rookmachines) Eldritch en onherkenbare liedjes). Maar ja, toch blijven gaan, want de Sisters hè.
Verwachtingen bijgesteld, kan het alleen maar meevallen
Oh maar ik ben blij met alle keren dat ik ben geweest hoor; altijd veel toffe mensen. En ja jezus hoe je 't wendt of keert; het zijn en blijven de Sisters. In mijn geval een van mijn grootste muzikale liefdes die wel een potje kan breken aan concertkaartjes, merchandise, fysieke albums, en wat dies meer zijFraggert schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:04:
[...]
Fuck![]()
Verwachtingen bijgesteld, kan het alleen maar meevallen
[ Voor 3% gewijzigd door Klauwhamer op 31-07-2026 10:08 ]
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
VetTMDC schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:37:
[...]
We hebben ons al aangeboden![]()
In 2019 twee keer als support voor Ministry gespeeld (o.a. in Doornroosje).
Ik zie op julle homepage dat jullie openen voor Samael, dat is ook niet niks man
"Since 2002, we’ve performed over 200 times in 14 different countries, with the likes of Cradle of Filth, Morbid Angel, My Dying Bride, Amon Amarth, Obituary, Cryptopsy, Deicide, Septic Flesh, Gorefest, Macabre, Suffocation and many, many others."
Noice
ja, wat is het nou manKlauwhamer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:07:
[...]
Oh maar ik ben blij met alle keren dat ik ben geweest hoor; altijd veel toffe mensen. En ja jezus hoe je 't wendt of keert; het zijn en blijven de Sisters. In mijn geval een van mijn grootste muzikale liefdes die wel een potje kan breken aan concertkaartjes, merchandise, fysieke albums, en wat dies meer zij
Ik weet nog dat ik This Corrosion voor het eerst hoorde.
Ik was denk ik ergens 14, 15 ofzo en lag vaak 'nachts in bed met mijn mono Philips radio/cassettespelertje op mijn nachtkastje heel zachtjes en draaide dan Iron Maiden, Alice Cooper, Anthrax en Metallica etc compleet grijs.
Terugdenkend was dit qua sfeer voor mij een beetje de opmaat naar doom/goth.
Heb ze jaren geleden in de Bijlmer Bierschuur gezien en een tijdje terug in het Paard. Heb toen nog een tijdje staan praten met Annette van Malochia. Beide concerten vond ik toch best tof. Zou ze best nog eens willen zien maar een dinsdag is wel een uitdaging qua planningFraggert schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 11:49:
en omdat we toch bezig zijn met concertkaarten....10 november Sisters of Mercy..niet echt metal natuurlijk maar wel de bakermat van de britse newwave en gothic
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 31-07-2026 10:18 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mooi, ik zie je die dinsdag, leukVrijdag schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:17:
[...]
Heb ze jaren geleden in de Bijlmer Bierschuur gezien en een tijdje terug in het Paard. Heb toen nog een tijdje staan praten met Annette van Malochia. Beide concerten vond ik toch best tof. Zou ze best nog eens willen zien maar een dinsdag is wel een uitdaging qua planning
Ik kwam niet meer bij toen ik "20km/h" voor het eerst zag en hoordeHans1990 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:50:
American Metalcore Bands: Depression
German Metalcore Bands: E ROLLER E ROLLER 20 KMH!
Somt het aardig op
[ Voor 15% gewijzigd door Fraggert op 31-07-2026 11:46 ]
Ik las toevallig een recente review van een van de touroptredens en deze sloot hier mee af:
Het antwoord op je vraag is: "it's complicated, but it's the Sisters""Eldritch lingers to take a bow and tells the audience that they’ve been ‘very kind’. As the crowd leaves in a tsunami of black t-shirts some are heard wishing they had a ticket for the second night, while others sound glad that they dodged the bullet. There’s no middle ground at a Sisters gig, and to be fair Eldritch’s parting words show that he knows he only just got away with this one."
Voor mij was het denk ik First and Last and Always, met Marian, Nine While Nine, en Some Kind of Stranger waardoor ik gezien was. Wat een impact maakte dat album van A tot Z.Fraggert schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:15:
[...]
Ik weet nog dat ik This Corrosion voor het eerst hoorde.
Ik was denk ik ergens 14, 15 ofzo en lag vaak 'nachts in bed met mijn mono Philips radio/cassettespelertje op mijn nachtkastje heel zachtjes en draaide dan Iron Maiden, Alice Cooper, Anthrax en Metallica etc compleet grijs.
Terugdenkend was dit qua sfeer voor mij een beetje de opmaat naar doom/goth.
Eerst volgende week naar Igorrr
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hahahah, prachtigKlauwhamer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:23:
[...]
Ik las toevallig een recente review van een van de touroptredens en deze sloot hier mee af:
[...]
Het antwoord op je vraag is: "it's complicated, but it's the Sisters"
[...]
Voor mij was het denk ik First and Last and Always, met Marian, Nine While Nine, en Some Kind of Stranger waardoor ik gezien was. Wat een impact maakte dat album van A tot Z.
Ik snap wat je bedoelt, IIRC is FLaA een wat samenhangerder album en minder "uitbundig" album dan Floodlands.
This Corrosion is mijn bakermat voor muziekstukken waarin vrouwen en/of een koor een rol spelen.
Denk aan The Ar van Tiamat of zwaarder "Chant of Golgotha" van Mephorash, die schieten me zo even te binnen.
Vet
Ik kan niet alles hebben van Igorrr, maar IMHO is dat echt een waanzinnig begaafde muzikant
Oude Sentenced of Amorphis staan wel weer op de playlist, ook gothic maar toch iets meer crunchy.
Ignorance is bliss
Nou heb ik hier eens even over zitten peinzen maar dat heb ik helemaal niet, een 'drift' van smaak waarbij dingen komen en gaan. Er komt alleen maar muziek bij. Dingen die ik tientallen jaren geleden goed vond, vind ik eigenlijk zonder uitzondering nog steeds goed. Het helpt natuurlijk als je een exquise smaak hebt, en ook tijd en toewijding voor muziek in het algemeenMerik schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:07:
Sister of Mercy vroeger ook best vaak geluisterd, maar nu haak ik af. Maar (wat ik van anderen ook hoor) muzieksmaak wordt ook steeds zwaarder door de jaren heen.
Oude Sentenced of Amorphis staan wel weer op de playlist, ook gothic maar toch iets meer crunchy.
[YouTube: SENTENCED - Nepenthe (OFFICIAL VIDEO)]
Laatst schotelde het Tidal-algoritme mij ineens Tristania's Angina voor, van het album Beyond the Veil. Nou, daar ging ik als stinkende tienernerd behoorlijk goed op, ik ga daar ook nog steeds behoorlijk goed op, en ik zag mijn dreumes-dochtertje haar bolletje bobben op de muziek.
Zeker, hier grotendeels ook wel, maar als kamergekluisterde fantasy nerd luister je toch andere dingen dan later in 't leven.Klauwhamer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:08:
Nou heb ik hier eens even over zitten peinzen maar dat heb ik helemaal niet, een 'drift' van smaak waarbij dingen komen en gaan. Er komt alleen maar muziek bij. [..]
Laatst schotelde het Tidal-algoritme mij ineens Tristania's Angina voor, van het album Beyond the Veil. [..]
Tristania (Sirenia, Lacuna Coil) heb je wel een goede gateway band aan, met de female vocals maar ook spaanse gitaar of viool die komt piepen. Lekker atmosferisch en mystiek.
[ Voor 23% gewijzigd door Merik op 01-08-2026 12:14 ]
Ignorance is bliss
Ik voldoe aan dat profiel hoor, no worriesMerik schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:14:
[...]
Zeker, hier grotendeels ook wel, maar als kamergekluisterde fantasy nerd luister je toch andere dingen dan later in 't leven.
Opzekers!Klauwhamer schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:24:
@Fraggert Laat nog wel even weten hier hoe de Sisters waren! Ik ben benieuwd.
En een verslagje van het Ministry concert please....
Is in combinatie met mijn werk te ver voor mij. Kan het helaas niet verzetten. Ministry trouwens ook niet.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Will do,Punkrocker schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:19:
[...]
En een verslagje van het Ministry concert please....
Is in combinatie met mijn werk te ver voor mij. Kan het helaas niet verzetten. Ministry trouwens ook niet.
200SW heb ik als support gezien van Cattle Decapitation. Verdraaid goede show!wmterhaar schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:05:
Gisteren voor het eerst in tijden weer eens naar een deathmetalconcert geweest, 200 Stab Wounds en Caedere in dB's. Niet te ver, leuke prijs en 200 Stab Wounds is één van de weinige recente deathmetalbands die me kan bekoren. Optreden was ook erg goed. Caedere trouwens ook. Nederlands death metal staat toch wel op een hoog niveau, vooral qua spelpeil. Vaak mist wel een beetje een eigen smoel.
Nl death is momenteel (laatste paar jaar) werkelijk geweldig. Van lompe beukshit tot redelijk technische zooi, we kunnen het allemaal, en sommige bands doen het dan ook internationaal goed. Ik noem even mijn favo Bodyfarm, Graceless, Asphyx. Die bands laten je niet snel in de steek als je ze ziet.
Ik geniet met volle teugen van elk bandje wat start en iets leuks doet. Novelization? Deadspeak? Mouflon? Rammen met die hap, top!
Ze komen in Willemeen Arnhem met Stentorian & Arteria, die ken ik nog niet dus ben benieuwd.
Precies dit. Ik heb ze toen live gezien in Amsterdam en dat was een geweldig feestje. Inmiddels is het wel echt een memeband geworden. Sommige nummers zijn leuk, de meest beginnen me goed te vervelen.Hans1990 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:50:
[...]
Paar Electric Callboy nummers zo nu en dan is geinig, maar ze zijn laatst wel uit m'n metalcore playlists gesmeten omdat het op den duur iets te cliche werd.
Ik wacht vol spanning of Samael nog een nieuw album aan gaat kondigen. 2025 ineens out of the blue een nieuwe single, begin dit jaar nog 1 en ineens 2 weken terug weer 1. Je zou haast zeggen dat ze aan het schrijven zijn.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Paar jaar terug op Summer Breeze had ik dat ook. Begint leuk, maar na een aantal nummers lijkt ieder nummer best wel identiek qua formule, en dan wordt het toch een beetje een trucje.Khaine schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 07:36:
[...]
Precies dit. Ik heb ze toen live gezien in Amsterdam en dat was een geweldig feestje. Inmiddels is het wel echt een memeband geworden. Sommige nummers zijn leuk, de meest beginnen me goed te vervelen.
Op Wacken 2026 stonden ze met een DJ setz als Electric Bassboy (niet gaan kijken, wist al dat dat niets voor mij was)
🇪🇺 pro Europa!
Kaartje in de pocketFraggert schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:31:
BREAKING NEWS!!
Afscheidstour! en ook nog eens de enige show in Nederland.
https://www.tivolivredenb...45683/ministry-02-04-2027
[Afbeelding]
Met Die Krupps als support![]()
Ik heb zojuist 2 tickets voor mij en broertje gearresteerd![]()
Nou, dat gaat wat worden.
Ben benieuwd. Heb ze in 2006 in de alfa op Lowlands gezien. Daar werd ik behoorlijk weggeblazen, ook omdat ik de band niet echt kende en ik begon toen net een beetje naar concerten te gaan.
Zie dat de livebeelden op youtube een beetje een playback show zijn de afgelopen tijd. Dus ik hou m'n hart vast
Als je trouwens Ministry leuk vind, dan moet je ook zeker het nederlandse The Monolith Deathcult eens even aanslingeren.Gehenna schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 09:39:
[...]
Kaartje in de pocket![]()
Ben benieuwd. Heb ze in 2006 in de alfa op Lowlands gezien. Daar werd ik behoorlijk weggeblazen, ook omdat ik de band niet echt kende en ik begon toen net een beetje naar concerten te gaan.
Zie dat de livebeelden op youtube een beetje een playback show zijn de afgelopen tijd. Dus ik hou m'n hart vast
Toch lekker als je uit de fabriek komt en dan direct weer de herrie inloopt
Hier een paar nummers die mij positief opvielen:
Ik ken ze een beetje. Ooit wel eens een album van geluisterd, maar dat is lang geleden wel. Had ze meer in de death metal hoek zitten eigenlijk.Fraggert schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 09:42:
[...]
Als je trouwens Ministry leuk vind, dan moet je ook zeker het nederlandse The Monolith Deathcult eens even aanslingeren.
Draai het nieuwe spul maar eensGehenna schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 15:40:
[...]
Ik ken ze een beetje. Ooit wel eens een album van geluisterd, maar dat is lang geleden wel. Had ze meer in de death metal hoek zitten eigenlijk.
Dat was... Intens
Dan was je snel thuis, ik was om 01h00 thuis. Maar idd, wat een concert, deze staat wel in de top van recente concerten de laatste tijd.Vrijdag schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 23:12:
Zo, weer naar huis van Igorrr.
Dat was... IntensErg gaaf dat de zangeres ook mee was.
Haha nee ik zat toen in de auto. Moest nog terug naar Den Haag en de vrienden waar ik mee reed moesten nog helemaal door naar IJmuidenVoronwë schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:45:
[...]
Dan was je snel thuis, ik was om 01h00 thuis. Maar idd, wat een concert, deze staat wel in de top van recente concerten de laatste tijd.
Was zeker een heel gaaf concert en een goede show eromheen ook!
Health was ook erg gaaf trouwens! De eerste band heb ik gemist, toen zaten we nog te eten.
Goed vermaakt, zeker voor herhaling vatbaar!
Dat is beter. Bij ons hadden we keuze tussen Hollandse Hits en stilte. Het is stilte geworden.RoanV schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:47:
i.v.m. bouwvak met maar 2 man op kantoor, dus i.p.v. Kink staat nou de Death Metal-Stream van BOB op.
Toch lekker als je uit de fabriek komt en dan direct weer de herrie inloopt
Parody band, maar klinkt niet eens raar, eigenlijk best wel goed
A fine day to die met Gaahl op vocals. Heel atypisch en vooral heel goed.Renegade666 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:00:
Tribute voor Bathory [..]
Ignorance is bliss
CD's, tapes, kleding etc. ook beschikbaar: https://darknessshallrise.de/bands/Bal-Sagoth/

[ Voor 9% gewijzigd door striner op 10-08-2026 13:52 ]
En bedankt! Mijn portemonnee is opeens een stuk lichter....striner schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:44:
Nadat ik een tijd terug van één van mijn favo bands aller tijden, Bal-Sagoth, hun laatste 3 albums op vinyl heb gekocht komen nu ook hun eerste 3 albums op vinyl uit. Ik ben nooit echt van geweest van hun allereerste album dus die heb ik geskipt, maar ik heb de andere 2 meteen gepre-orderd toen het nieuws bekend werd.
CD's, tapes, kleding etc. ook beschikbaar: https://darknessshallrise.de/bands/Bal-Sagoth/
Ik denk dat dat ook de post op reddit was die ik tegenkwamwmterhaar schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:58:
Ze hebben ook net een nieuwe video uit:
[YouTube: Castle Rat - DRAGON (Official Music Video)]
[ Voor 24% gewijzigd door anboni op 12-08-2026 15:02 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Merik op 12-08-2026 19:15 ]
Ignorance is bliss