Ik zou het helemaal niet erg vinden om een Neurosis/Mastodon split te horen 
Scott Kelly past fantastisch bij Mastodon qua vocals
Hij staat as we speak met Mastodon op het podium in 013. Als je snel bent, kun je er nog bij zijnSolictice schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:07:
Punctuality is the politeness of kings
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Daarom heeft ie ook al op zoveel platen meegezongenSolictice schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:07:
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Boh, ik ben jaloers.Mishatje schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:07:
[...]
Plini al 3 keer live gezien in Nederland! Hij tourt vaak met Animals As Leaders. Hopelijk snel weer in Nederland!
Iemand toevallig gisteren bij Parkway Drive geweest in AFAS live?
Insomnium en Wolfheart noemen, maar niet Be'Lakor? Schaam je
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Touchdomex schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:06:
[YouTube: DEVIN TOWNSEND - Genesis (OFFICIAL VIDEO)]
* Touchdomex popelt voor het nieuwe album als dit het eerste nummer is
shylmagognar?Solictice schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:27:
[...]
Insomnium en Wolfheart noemen, maar niet Be'Lakor? Schaam je![]()
[YouTube: Be'lakor - Stone's Reach [Full Album]]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
[ Voor 15% gewijzigd door dreamscape op 28-03-2019 12:47 ]
Punctuality is the politeness of kings
[ Voor 9% gewijzigd door steveman op 28-03-2019 18:07 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dat deden ze al over de trailers/teasers volgens mijsteveman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:37:
Schiet me opeens te binnen dat ze met een nieuw album bezig waren... komt er over ruim 2 uur een nieuwe clip uit
[YouTube: Rammstein - Deutschland (Official Video)]
Okay, daar gaat weer over gezeken worden
[ Voor 9% gewijzigd door Renegade666 op 28-03-2019 18:51 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Tesla M3LR '21
[ Voor 54% gewijzigd door Renegade666 op 28-03-2019 20:53 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Wat een gare aspect-ratio voor die video.steveman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:37:
Schiet me opeens te binnen dat ze met een nieuw album bezig waren... komt er over ruim 2 uur een nieuwe clip uit
Denk dat de zeikers wel lik op stuk hebben gekregen eens de volledige clip online stond. Echt een meesterwerk!steveman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:37:
May the lords of Kobol guide you...
Vandaag is die uitgekomenHans1990 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:22:
[...]
[YouTube: DEVIN TOWNSEND - Evermore (OFFICIAL VIDEO)]
![]()
![]()
Dit nr dreunt al 1,5 week stevig elke avond wel enkele keren door. Iets minder chaotisch dan Genesis..
Nog heel eventjes wachten op het hele album, zou vrijdag uit komen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die eerste luisterbeurt moet ik nog even inplannen. Die verdient een goed stel speakers en een flink hoog volume... dus dat wordt wachten tot mevrouw Melkunie de deur uit is want die vind het echt vreselijk en gaat dat geen heel album lang volhoudenTouchdomex schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:28:
[...]
Vandaag is die uitgekomen![]()
Straks in de auto op de terugweg hem uitgebreid aanzetten.
Het nieuwe album is anders dus wie weet nu wel.Melkunie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:08:
[...]
Die eerste luisterbeurt moet ik nog even inplannen. Die verdient een goed stel speakers en een flink hoog volume... dus dat wordt wachten tot mevrouw Melkunie de deur uit is want die vind het echt vreselijk en gaat dat geen heel album lang volhouden
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Echt, deze clipRenegade666 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:35:
Hier nog wat anders nieuws:
[YouTube: BELZEBUBS - Cathedrals Of Mourning (OFFICIAL VIDEO)]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Niet alleen de clip is goed. Maar hun muziek is ook rete strak. Kan zelf niet wachten op een EP of full lenght album.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
[ Voor 3% gewijzigd door WernerL op 01-04-2019 20:50 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dit jaar geen Roadburn (of Neatherlands Death Fest) voor mij.Saffie_time schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:43:
Nog meer mensen hier die al aan het aftellen zijn naar Roadburn volgende week?
I do not blame you. Dit is ook echt wel een album die je niet als losse nummers kan hebben iets wat ik normaal iets vaker heb kleine uitzondering voor beide Ziltoid albums Dit album luistert het beste als 1 album in zijn geheel.Khaine schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:37:
Ik ga even een heel onpopulair statement maken:
Wat zijn de 2 nieuwe nummers van DT saai. Genesis half geluisterd en lekker chaotisch maar voor mijn gevoel mist er heel veel in zowel "Spirits will collide" als "Evemore". Het klinkt niet slecht (je kunt DT niet betrappen op beroerde productie) maar dit zijn wel de eerste nummers die ik van hem hoor waar ik niet bij in beweging kom.
Overigens heeft het niets te maken met de snelheid, want ik zet nummers als Funeral met enige regelmaat op repeat.
Meh, ik moet het nieuwe album maar eens nog een keer in z'n geheel luisteren maar ik heb er nu weinig gevoel bij.
Ik moet er zondag voor rijden, telt dat ook?Saffie_time schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:43:
[ Voor 17% gewijzigd door Theimon op 02-04-2019 09:50 ]
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Nou, ik hou het bij Ziltoid denk ik. Heb het album vandaag 2x beluisterd maar de tweede keer niet helemaal. Ik kom er niet doorheen.Touchdomex schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:32:
[...]
I do not blame you. Dit is ook echt wel een album die je niet als losse nummers kan hebben iets wat ik normaal iets vaker heb kleine uitzondering voor beide Ziltoid albums Dit album luistert het beste als 1 album in zijn geheel.
Voor mij doen de losse nummers ook niet genoeg. Dat vind ik echt wel fijner aan zijn oudere nummers maar als je het album opzet en volledig luistert dan is het wel echt veel fijner.
Ik herken niet veel, maar ik zag wel dit:Saffie_time schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:43:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik begreep van die hele clip eigenlijk geen zak, ik vind het nummer zelfs mooier zonder de video.steveman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:37:
[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 07-04-2019 13:26 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Theimon op 07-04-2019 16:11 ]
Ben de vrijdag geweest. Veel gezien want ik ga voor de muziek en niet voor de gezelligheid (verschrikkelijk wezen ben ik).Ample Energy schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:56:
[...]
Ik herken niet veel, maar ik zag wel dit:
[Afbeelding]
https://roadburn.com/band/requiem/
Dit lijkt me wel episch. Als je gaat ben ik in ieder geval jaloers![]()
Toch maar even Ticketswap in de gaten houden...
Triptykon met Metropole orkest ook gezien en ik vond het wel aardig maar zeker niet geweldig. Mijn mening te weinig triptykon en te veel metropole orkest.Geteisem schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:57:
[...]
Ben de vrijdag geweest. Veel gezien want ik ga voor de muziek en niet voor de gezelligheid (verschrikkelijk wezen ben ik).
Triptykon Metropole Orkest - hele bijzondere ervaring en hier kwam ik voornamelijk voor. Baal dat het shirt snel uitverkocht was, greep net mis.
Mono - Zelden zo'n intens optreden meegemaakt. Positief verrast.
Conjurer - Jonkies speelde de hele tent plat. Top notch.
Gold - Doet de naam eer aan, puur goud.
Fauna - Aardig, maar stond misschien ook te ver achterin om het goed mee te krijgen allemaal.
Nog een paar nummers at the Gates gezien, maar niet mijn band. Toen maar op huis aan, Craft werd mij iets te laat.
zekerWernerL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:21:
Brymir kende ik nog niet. Blij dat je het hier post
En is dit hier al langsgekomen? Een Nederlandse Atmospheric/Melodic Blackened Death metal band. Erg fijne muziek om naar te luisteren.
[YouTube: Shylmagoghnar - Emergence (Full Album) (OFFICIAL)]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik vind het net een sterk nummer. Als de rest van het album ook zo is ben ik meer dan tevreden.WernerL schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:04:
Rammstein heeft een nieuwe videoclip online geknalt van een nieuw nummer:
[YouTube: Rammstein - Radio (Official Video)]
Ik vind dit niet heel bijzonder. Deutschland was nog wel een prima nummer, maar hier krijg ik geen Rammstein-gevoel bij. Ik hoop dat de rest van het album beter is.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Die kwam net op Radio 2 voorbij, volume maar ff wat harder gezet op kantoorWernerL schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:04:
Rammstein heeft een nieuwe videoclip online geknalt van een nieuw nummer:
[YouTube: Rammstein - Radio (Official Video)]
Ik vind dit niet heel bijzonder. Deutschland was nog wel een prima nummer, maar hier krijg ik geen Rammstein-gevoel bij. Ik hoop dat de rest van het album beter is.
[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 29-04-2019 14:58 ]
Relevant hieraan: Tool heeft accounts gemaakt op streaming mediatoolkist schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:28:
Als dit toch eens echt de stijl/sound van het nieuwe album van Tool is...![]()
[Instagram: ~ *Getting ready for Sunday 🤘🏽🔥💣 #TOOL #TOOLlive #Nomad #Bitesize #lovethenonhaters #WelcomeToRockvilleFestival #Rockville #RockvilleFestival2019 #RockvilleFestival #Jacksonville #Florida #America #MakingDreamsComeTrue #TheFastingIsOver #BG]
Eensch, merk wel dat ik een paar voorkeuren heb. Reptile, Blood Eagle, Garden in the Bones en ik moet zeggen dat ik Crush ook wel verfrissend vind. Af en toe een beetje Chvrch Bvrner er bijTheimon schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:01:
De nieuwe Periphery....hoe vaker je hem luistert, hoe vetter hij wordt
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
[ Voor 29% gewijzigd door WernerL op 11-05-2019 17:31 ]
Vind AA telkens minder worden. Is nu gewoon heavy metal met wat grunts.. straks hebben we bij het volgende album lounge..jgj82 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:23:
Jaaaa, het is weer smullen geblazen dit jaar, AA met Berserker, nog even geduld voor Sabaton, en Eluveitie die al eerder uit kwam!
@Khaine Brymir, lekker hoor!
en een jeugdliefde uit een ander genre : Bad Religion : Age of unreason!
Agreed, na het complete album een paar keer geluisterd te hebben vind ik het ook niet zo spannend. Haalt het niet bij Jomsviking.Renegade666 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 11:00:
[...]
Vind AA telkens minder worden. Is nu gewoon heavy metal met wat grunts.. straks hebben we bij het volgende album lounge..
Marja, gelukkig genoeg andere bands
Die heb ik ooit eens in een of ander bootleg album gevonden, stond o.a. ook Das Model op, een cover van een kraftwerknummer wat alleen als single is uitgekomenWernerL schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:47:
//edit
Weer een nieuwe rammstein video.
[YouTube: Rammstein - Stripped (Official Video)]
//edit2
Aah dat is een cover van een Depeched mode nummer. Dus niet nieuw materiaal van Rammstein.
En die cover hebben ze heel lang geleden al eens gemaakt, alleen volgens mij nu pas een clip bij gefabriekt.WernerL schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:47:
Weer een nieuwe rammstein video.
[YouTube: Rammstein - Stripped (Official Video)]
//edit2
Aah dat is een cover van een Depeched mode nummer. Dus niet nieuw materiaal van Rammstein.
Clip is al best oud. Volgens mij is dat zelfs een hidden videotrack op één van hun albums, alleen weet ik echt niet meer welke. De clip had ik al eens gezien toen Kazaa nog de grootste downloadclient was, en Napster nog gebruikt kon worden voor muziekFastFred schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:07:
[...]
En die cover hebben ze heel lang geleden al eens gemaakt, alleen volgens mij nu pas een clip bij gefabriekt.
Het album heb ik zojuist preordered, ben benieuwd
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 15-05-2019 22:30 ]
[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 15-05-2019 22:46 ]
Ja, mooi was die tijd van p2p netwerken. Lekker grasduinen in andermans C:\DocumentsFastFred schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:45:
@Vrijdag ja die clip hebben ze deze week geupload maar het nummer (de cover dan) is al veel ouder. Die clip kende ik nog niet, maar ik heb het nummer hier op m'n pc staan en de oudste datum van die mp3 is 2008
Volgens nieuweplaat.nl heeft Rammstein dit nummer gecovered in 1998
[ Voor 4% gewijzigd door vectormatic op 16-05-2019 10:27 ]
[ Voor 94% gewijzigd door FastFred op 16-05-2019 22:13 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 17-05-2019 11:41 ]
PSN: Von_Smallhausn
Nu Metal... it's in the name!Mon0lith schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:39:
Slipknot heeft gister hun eerste nieuwe single met bijpassende clip van het nog uit te komen album 'We Are Not Your Kind' gereleased (incl. nieuwe maskers). Genaamd: Unsainted
[YouTube: Slipknot - Unsainted [OFFICIAL VIDEO]]
Weet niet of de meeste van jullie dit onder 'Metal' verstaan, maar ik wel
Kan er op m'n koptelefoon ook niets mee... wellicht dat het bij optredens tot het nodige spektakel zal leidenFastFred schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:12:
Ik vind 'm ook best goed, het dieptepunt is toch wel Puppe, dat is totaal geen Rammstein imo...
[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 17-05-2019 12:01 ]
Puppe ben ik ook geen groot fan van, de tekst is wel weer lekker rammstein, maar de zang van Till klopt niet kwa geluid.FastFred schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:12:
Ik vind 'm ook best goed, het dieptepunt is toch wel Puppe, dat is totaal geen Rammstein imo...
[ Voor 6% gewijzigd door vectormatic op 17-05-2019 15:39 ]
Verwijderd
Oh dat vind ik juist een heel goede track, wellicht zelfs mijn favoriet van het album. Wellicht niet typisch Rammstein. Maar goed, er zit dan ook vele jaren tussen het laatste album, voor mijn gevoel is het sowieso "anders".FastFred schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:12:
Hoe hij die welgemeende "Es geht mir nicht gut, nein!" brult, fantastisch...Myliobatis schreef op zondag 19 mei 2019 @ 00:46:
[...]
Oh dat vind ik juist een heel goede track, wellicht zelfs mijn favoriet van het album. Wellicht niet typisch Rammstein. Maar goed, er zit dan ook vele jaren tussen het laatste album, voor mijn gevoel is het sowieso "anders".
Rustige opbouw en daarna "vol gas"
Slecht idee... Hoe laat?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Even vluchtig doorheen geskipped, maar geloof niet dat ik daar fan van ben...Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:02:
Duo Jatekok wordt het voorprogramma van Rammstein..
2 dames die 4 nummers van het album "Klavier" spelen..
Sensatie!!!!!![]()
![]()
![]()
Sfeerimpressie.
[YouTube: Duo Jatekok - Sonne (Rammstein Klavier) Nîmes 13/07/2017]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja ja ja ! Vandaag 2x op de achtergrond helemaal geluisterd op werk. Sugar vind ik het beste nummer nog altijd, maar de gehele plaat is goed te pruimen verder.Carthrax schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:32:
Vorige week is Veleno van Fleshgod Apocalypse uitgekomen en deze klinkt weer heerlijk.
Aanrader.
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
[ Voor 84% gewijzigd door FastFred op 28-05-2019 19:07 ]
Morgen gaat de media en heel internet keihard roepen dat het nazimuziek is en dat de blanken de wereld regeren.FastFred schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:01:
De clip van Ausländer van het nieuwe Rammstein album
YouTube: Rammstein - Ausländer (Official Video)
Raarrrr, ik kan geen embedded video met die link maken
[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 28-05-2019 23:23 . Reden: te snel op enter drukken. ]
[ Voor 59% gewijzigd door Renegade666 op 31-05-2019 14:12 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq