Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote Metal Topic V

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Solictice
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12:52
Ik zou het helemaal niet erg vinden om een Neurosis/Mastodon split te horen :)
Scott Kelly past fantastisch bij Mastodon qua vocals

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:29
Solictice schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:07:
Hij staat as we speak met Mastodon op het podium in 013. Als je snel bent, kun je er nog bij zijn :)

Punctuality is the politeness of kings

• dierkx36
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Waarschijnlijk kennen een stel van jullie hem wel al, voor degene die hem niet kennen :

Een paar dagen geleden "struikelde" ik toevallig op deze Noorse YouTube artiest, Leo Moracchioli.

Hij maakt covers van top 40 nummers, op zijn geheel eigen wijze zeg maar :P
Ik vind hem echt brijant, hij heeft inmiddels zo'n 250 covers op zijn naam staan en er zitten echt pareltjes tussen.

Iedereen kent hier Hello van Adele wel (en zijn gillend weggerend zodra dit binnen gehoor bereik werd afgespeelt.

Hier is zijn variant op Hello })
YouTube: Adele - Hello (metal cover by Leo Moracchioli)

Low and slow...

• Theimon
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 04:39

Theimon

Snapte!?

Solictice schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:07:
Daarom heeft ie ook al op zoveel platen meegezongen :)

Ik wist niet dat die show al op de 10e was :/ ik dacht het einde van de maand. Naja, ze komen regelmatig in Nederland, dus de volgende keer beter.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13:10

Geteisem

Tech cvlt

Was de moeite waard gisteren in de 013. Al was mij een > half uur Mastneurosis iets teveel van het goede. Toch een heel gaaf optreden weer van Mastodon. Weet nog goed dat ik ze voor het eerst zag in het voorprogramma van Slayer zeker 15 jaar terug. :)

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

• Xa!pt
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 03-04 22:59
Mishatje schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:07:
[...]

Plini al 3 keer live gezien in Nederland! Hij tourt vaak met Animals As Leaders. Hopelijk snel weer in Nederland!

Iemand toevallig gisteren bij Parkway Drive geweest in AFAS live?
Boh, ik ben jaloers. _/-\o_ Volgende keer dat ze in Haarlem zijn ben ik er ook bij.

YouTube: Karnivool - "Aeons"

O+ :9~

• Solictice
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12:52

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13:00
En dat lijstje kan volgens mij ook best prima aangevuld worden met de band in mourning. :D

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

* Touchdomex popelt voor het nieuwe album als dit het eerste nummer is oOo

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• WernerL
Klinkt best lekker :D Nu nog wachten tot het einde van maart voor de rest. -O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:56

Awesomeness 8)

Een paar jaar geleden stonden ze in de Bijlmer Bierschuur en dat was ook geweldig. Hele gezinnen liepen er toen al rond :D

• Toshirou
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:06

Afgelopen weer kwam ik deze weer eens tegen tijdens het zoeken in mijn album collectie. Sindsdien weer helemaal into dit album van The Gathering.

https://www.discogs.com/user/Toshirou/collection | psn: KumoCat | Xiaomi Redmi Note 7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-04 13:17
Touchdomex schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:06:
[YouTube: DEVIN TOWNSEND - Genesis (OFFICIAL VIDEO)]

* Touchdomex popelt voor het nieuwe album als dit het eerste nummer is oOo

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dit nr dreunt al 1,5 week stevig elke avond wel enkele keren door. Iets minder chaotisch dan Genesis..

Nog heel eventjes wachten op het hele album, zou vrijdag uit komen. :Y)

• WernerL
Vrijdag al? Nice :D

Ik ontdekte vandaag trouwens deze artiest:

Lekker rustgevende metal gecomponeerd door een Noorse chick die alle instrumenten op zich neemt. Ik vind het erg goed klinken.

In ander nieuws, Roy Khan (ex-Kamelot) is terug met zijn oude band Conception. *O*

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 15:09

superwashandje

grofheid alom

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:29
https://www.machinehead1....yes-25th-anniversary-tour

Ik hoorde het net van een collega: Machine Head doet een '25th anniversary tour' en speelt Burn My Eyes Integraal. Op 7 oktober staan de heren in 013.

Het is alleen ietwat kostbaar, dus ik twijfel nog even tot morgenochtend 9:00u.
https://www.013.nl/programma/5255/machine-head-1

edit: @Vrijdag schreef het hierboven ook al. Ach, dan heb ik in ieder geval de link naar 013 toegevoegd en toch iets nuttigs gedaan :)

dreamscape wijzigde deze reactie 28-03-2019 12:47 (15%)

Punctuality is the politeness of kings

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Schiet me opeens te binnen dat ze met een nieuw album bezig waren... komt er over ruim 2 uur een nieuwe clip uit :)

[YouTube: Rammstein - Deutschland (Official Video)]

Okay, daar gaat weer over gezeken worden :D

steveman wijzigde deze reactie 28-03-2019 18:07 (9%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12:37
(jarig!)
steveman schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:37:
Schiet me opeens te binnen dat ze met een nieuw album bezig waren... komt er over ruim 2 uur een nieuwe clip uit :)

Dat deden ze al over de trailers/teasers volgens mij 8)7 |:(

Wat ik dan weer jammer vind voor een nummer van 9 min, dat het niet erg boeiend is :X

Renegade666 wijzigde deze reactie 28-03-2019 18:51 (9%)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | LG UP970 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Het nummer zelf is 5:23, zie ook spotify etc.

Vind hem wel vet eigenlijk :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• London
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Niet erg boeiend..? Dit is 1 van de meest controversiele clips van de laatste jaren. Productietechnisch ook echt een meesterwerk moet ik zeggen en het nummer is op en top Rammstein, love it!

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Renegade666
(jarig!)
Dat mag/kan zou zijn, maar vind het gewoon een saaie track.. Trage/saaie drum. af en toe een gitaar toontje, constante syth, nee, niet mijn

Als men dit al erg vind als clip, wat "Nazis", joden, ander gespuis etc, tjah, misschien moeten ze dan gewoon hun ogen dicht doen..
Christen worden vaker aan kruis gehangen zeg maar... (zie bv Behemoth)

Qua teksten zegt rammstein mij nooit wat. Omdat duits niet echt mijn ding is.

Hier iig nog wat andere metaal:

YouTube: BRYMIR - Ride On, Spirit (OFFICIAL LYRIC VIDEO)

YouTube: TÝR "Ragnars Kvæði" (OFFICIAL VIDEO)

YouTube: TÝR "Sunset Shore" (OFFICIAL VIDEO)

YouTube: Myrath "No Holding Back" Official Music Video (4k) - New album "Sheh...

YouTube: MANEGARM - Sveablotet (Official Lyric Video) | Napalm Records

YouTube: SYMPHONY OF HORROR - Gekommende Aus Abaddon [O.M.V. 4K]

YouTube: Allegaeon "Extremophiles (B)" (OFFICIAL VIDEO)

Vreemde is, toen tags aan hingen, ging het allemaal naar 1 en hetzelfde nummer..

Renegade666 wijzigde deze reactie 28-03-2019 20:53 (54%)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | LG UP970 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• WernerL

Wat een gare aspect-ratio voor die video.
Verder wel lekker nummer. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gatlarf
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15-04 19:12

gatlarf

So say we all...

Denk dat de zeikers wel lik op stuk hebben gekregen eens de volledige clip online stond. Echt een meesterwerk! _/-\o_

May the lords of Kobol guide you...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Hans1990 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:22:
[...]

[YouTube: DEVIN TOWNSEND - Evermore (OFFICIAL VIDEO)]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dit nr dreunt al 1,5 week stevig elke avond wel enkele keren door. Iets minder chaotisch dan Genesis..

Nog heel eventjes wachten op het hele album, zou vrijdag uit komen. :Y)
Vandaag is die uitgekomen :D

Straks in de auto op de terugweg hem uitgebreid aanzetten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online
Touchdomex schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:28:
[...]
Vandaag is die uitgekomen :D

Straks in de auto op de terugweg hem uitgebreid aanzetten.
Die eerste luisterbeurt moet ik nog even inplannen. Die verdient een goed stel speakers en een flink hoog volume... dus dat wordt wachten tot mevrouw Melkunie de deur uit is want die vind het echt vreselijk en gaat dat geen heel album lang volhouden :+

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Melkunie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:08:
[...]

Die eerste luisterbeurt moet ik nog even inplannen. Die verdient een goed stel speakers en een flink hoog volume... dus dat wordt wachten tot mevrouw Melkunie de deur uit is want die vind het echt vreselijk en gaat dat geen heel album lang volhouden :+
Het nieuwe album is anders dus wie weet nu wel.

Langzaam masseren totdat ze er klaar voor is 8)

* Touchdomex heeft LP besteld en haalt die vermoedelijk morgen op

• Pharminepulse
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-04 19:21
Wacht ook met smart totdat Empath in de brievenbus verschijnt.

Verder is ook nog de nieuwe Brutus uit: Nest

YouTube: Brutus "War" (Live at Rain City)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15:01

Dit is ook een pareltje die onlangs verschenen is.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Maaaaan, wat is het tof om weer nieuwe Rammstein te hebben.

Klinkt heerlijk klassiek Rammstein, en de tekst is voor mij ook prima, heb em nog niet helemaal volledig vertaald/begrepen, maar het thema van liefde voor duitsland, ondanks alle kloteperiodes uit de geschiedenis (wat de clip natuurlijk pijnlijk aanstipt) kan ik zeker wat mee.

"Deutschland, dein Herz in Flammen, will Ich lieben und verdammen"

As idle as a painted ship upon a painted ocean

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WernerL
Nieuwe video van Devin Townsend:

Nu ook even de rest van het nieuwe album luisteren oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Renegade666
(jarig!)
Hier nog wat anders nieuws:

Renegade666 wijzigde deze reactie 29-03-2019 19:40 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barnagma
  • Laatst online: 18-04 16:35
Niet alleen de clip is goed. Maar hun muziek is ook rete strak. Kan zelf niet wachten op een EP of full lenght album.

• Khaine
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23-04 20:31

Khaine

Python liefhebber

Ik ga even een heel onpopulair statement maken:
Wat zijn de 2 nieuwe nummers van DT saai. Genesis half geluisterd en lekker chaotisch maar voor mijn gevoel mist er heel veel in zowel "Spirits will collide" als "Evemore". Het klinkt niet slecht (je kunt DT niet betrappen op beroerde productie) maar dit zijn wel de eerste nummers die ik van hem hoor waar ik niet bij in beweging kom.
Overigens heeft het niets te maken met de snelheid, want ik zet nummers als Funeral met enige regelmaat op repeat.

Meh, ik moet het nieuwe album maar eens nog een keer in z'n geheel luisteren maar ik heb er nu weinig gevoel bij.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• WernerL
Om een of andere reden hebben de albums van de wat complexere muziekstijlen bij mij altijd wat tijd nodig om echt gewaardeerd te worden. Maar genesis vond ik vanaf luisterbeurt 1 juist wel geweldig. :D Smaken verschillen blijkbaar.

WernerL wijzigde deze reactie 01-04-2019 20:50 (3%)

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Nog meer mensen hier die al aan het aftellen zijn naar Roadburn volgende week?

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Barnagma
  • Laatst online: 18-04 16:35
Saffie_time schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:43:
Dit jaar geen Roadburn (of Neatherlands Death Fest) voor mij.

Hou het dicht bij huis en ga naar Harlequin Fest in Baroeg zaterdag ;). Kleinschalig en toch nog best wat leuke namen. (plus een stukkie goedkoper wat toch wel goed uit komt)

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Khaine schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:37:
Ik ga even een heel onpopulair statement maken:
Wat zijn de 2 nieuwe nummers van DT saai. Genesis half geluisterd en lekker chaotisch maar voor mijn gevoel mist er heel veel in zowel "Spirits will collide" als "Evemore". Het klinkt niet slecht (je kunt DT niet betrappen op beroerde productie) maar dit zijn wel de eerste nummers die ik van hem hoor waar ik niet bij in beweging kom.
Overigens heeft het niets te maken met de snelheid, want ik zet nummers als Funeral met enige regelmaat op repeat.

Meh, ik moet het nieuwe album maar eens nog een keer in z'n geheel luisteren maar ik heb er nu weinig gevoel bij.
I do not blame you. Dit is ook echt wel een album die je niet als losse nummers kan hebben iets wat ik normaal iets vaker heb kleine uitzondering voor beide Ziltoid albums Dit album luistert het beste als 1 album in zijn geheel.

Voor mij doen de losse nummers ook niet genoeg. Dat vind ik echt wel fijner aan zijn oudere nummers maar als je het album opzet en volledig luistert dan is het wel echt veel fijner.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Ik moet er zondag voor rijden, telt dat ook?

Het programma dit jaar is voor mij niet heel interessant. Cave-In/Old Man Gloom had ik graag gezien met Caleb Scofield, maar ja....ze doen deze shows juist om zijn begrafenis te kunnen betalen (en financiele steun voor zijn gezin).

Ik sla hem denk ik dit jaar dus over. Het zal uiteindelijk wel weer een leuk weekend worden, de sfeer is altijd uitstekend. Zeker met een zonnetje, dan is het gewoon een braderie voor de deur :P

Theimon wijzigde deze reactie 02-04-2019 09:50 (17%)

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Touchdomex schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:32:
[...]

I do not blame you. Dit is ook echt wel een album die je niet als losse nummers kan hebben iets wat ik normaal iets vaker heb kleine uitzondering voor beide Ziltoid albums Dit album luistert het beste als 1 album in zijn geheel.

Voor mij doen de losse nummers ook niet genoeg. Dat vind ik echt wel fijner aan zijn oudere nummers maar als je het album opzet en volledig luistert dan is het wel echt veel fijner.
Nou, ik hou het bij Ziltoid denk ik. Heb het album vandaag 2x beluisterd maar de tweede keer niet helemaal. Ik kom er niet doorheen.
Eerste keer dat in een DT album niet weg krijg, bijzonder.

• Ample Energy
  • Nu online
Ik herken niet veel, maar ik zag wel dit:

https://roadburn.com/band/requiem/

Dit lijkt me wel episch. Als je gaat ben ik in ieder geval jaloers :+

Toch maar even Ticketswap in de gaten houden...

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Die staat zeker op de planning om te gaan zien ja :+.
Al kan ik niet garanderen dat ik er ook daadwerkelijk ga bij zijn, want Roadburn.

@Theimon werk ze!
Wellicht dat ik je nog even zie.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Komende zondag rij ik er een trailer backline heen en maandag na Roadburn breng ik hetzelfde spul weer terug. Het festival zelf pik ik waarschijnlijk niet mee.

Maar je weet maar nooit natuurlijk..... ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 15:06

Ik begreep van die hele clip eigenlijk geen zak, ik vind het nummer zelfs mooier zonder de video.

Zware Metalen heeft de video ontcijferd en dan waardeer je de video toch ineens een stuk meer.

FastFred wijzigde deze reactie 07-04-2019 13:26 (4%)

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Net een volle trailer backline bij de 013 neergezet en en dat is nog niet eens alles. Ik zou je oordoppen maar meenemen ;)

Walter was nog steeds druk met van alles en nog wat, terwijl er al genoeg volk rond loopt die zorgen dat alles loopt zoals het hoort. Ieder jaar weer :D

Theimon wijzigde deze reactie 07-04-2019 16:11 (39%)

• FastFred
Naast de nieuwe Rammstein heb ik pas geleden het Doomsday Machine album van Arch Enemy opnieuw ontdekt. Ooit de CD gekocht, optreden gezien, meer cd's gekocht en sinds het vertrek van Angela en de komst van Allisa als vocaliste eigenlijk niet meer zoveel aandacht aan besteed.

Dit blijft toch een van mijn favoriete Arch Enemy albums <3

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13:10

Geteisem

Tech cvlt

Ample Energy schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:56:
[...]

Ik herken niet veel, maar ik zag wel dit:

[Afbeelding]

https://roadburn.com/band/requiem/

Dit lijkt me wel episch. Als je gaat ben ik in ieder geval jaloers :+

Toch maar even Ticketswap in de gaten houden...
Ben de vrijdag geweest. Veel gezien want ik ga voor de muziek en niet voor de gezelligheid (verschrikkelijk wezen ben ik).

Triptykon Metropole Orkest - hele bijzondere ervaring en hier kwam ik voornamelijk voor. Baal dat het shirt snel uitverkocht was, greep net mis.
Mono - Zelden zo'n intens optreden meegemaakt. Positief verrast.
Conjurer - Jonkies speelde de hele tent plat. Top notch.
Gold - Doet de naam eer aan, puur goud.
Fauna - Aardig, maar stond misschien ook te ver achterin om het goed mee te krijgen allemaal.

Nog een paar nummers at the Gates gezien, maar niet mijn band. Toen maar op huis aan, Craft werd mij iets te laat.

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

• steveman
  • Nu online

steveman

"Be curious"

Riffjes (Deutschland kenden we natuurlijk al)
YouTube: ZEIG DICH
YouTube: RADIO

• FastFred
Op het Youtube kanaal van Rammstein stonden gisteren ineens 3 instrumentale fragmenten van nieuwe nummers voor het nieuwe album

Deutschland (kenden we al)
Radio
Zeig Dich

En vandaag
Ausländer
Sex
Puppe

Ik heb 17 mei al in de agenda staan :+

FastFred wijzigde deze reactie 17-04-2019 18:35 (5%)

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Geteisem schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:57:
[...]

Ben de vrijdag geweest. Veel gezien want ik ga voor de muziek en niet voor de gezelligheid (verschrikkelijk wezen ben ik).

Triptykon Metropole Orkest - hele bijzondere ervaring en hier kwam ik voornamelijk voor. Baal dat het shirt snel uitverkocht was, greep net mis.
Mono - Zelden zo'n intens optreden meegemaakt. Positief verrast.
Conjurer - Jonkies speelde de hele tent plat. Top notch.
Gold - Doet de naam eer aan, puur goud.
Fauna - Aardig, maar stond misschien ook te ver achterin om het goed mee te krijgen allemaal.

Nog een paar nummers at the Gates gezien, maar niet mijn band. Toen maar op huis aan, Craft werd mij iets te laat.
Triptykon met Metropole orkest ook gezien en ik vond het wel aardig maar zeker niet geweldig. Mijn mening te weinig triptykon en te veel metropole orkest.
Mono (2x) was beide keren briljant. De eerste keer met Jo Quali quartet met integraal Hymne to the imoortal wind was kippenvel van begin tot eind.
Heilung: positief verbaasd over de hyponitzerende drums.
Linga Ignota: Damn wat intens was dat.
Petbrick (met en zonder deafkids): Igor is nog steeds een beest op de drums!
Thou 3x gezien en alle 3 goed, enkel de misfits cover sessie gemist wat ik dan wel weer jammer vind.
Laster, Dodacahedron en Maalstroom: wat is de NL's black momenteel toch fijn _/-\o_ Jammer van het zwarte randje voor voornamelijk dodacahedron
Sleep: moa het zijn grootheden maar ik word er niet heel blij van.
Morne: man man man wat ging dat er hard op! Heerlijk :)
Old man gloom: gewoon goed zoals eigenlijk altijd.

Al met al op de kou na een prima weekend geweest ja :Y

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Zijn er mensen bekend met de band Brymir? Het laatste album van deze mannen staat al dagen in mijn playlist. Ik weet nog niet waar ik het onder kan scharen alhoewel Dimmu Borgir vast van grote invloed geweest is op de band. Aan de andere kant bespeur ik ook power metal invloeden. Ik kan ze wel waarderen iig!

• WernerL
Brymir kende ik nog niet. Blij dat je het hier post :D

En is dit hier al langsgekomen? Een Nederlandse Atmospheric/Melodic Blackened Death metal band. Erg fijne muziek om naar te luisteren.

• Theimon

Theimon

Snapte!?

De nieuwe Periphery....hoe vaker je hem luistert, hoe vetter hij wordt :)

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True