Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:13

vectormatic

Warlock of the doorlock

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:24

Killjoy

Klingon lawn products

Shit... Gaat Tool eindelijk weer touren, is het concert in NL gelijk uitverkocht :(

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-10 14:50

superwashandje

grofheid alom

eh? De verkoop is toch al een hele tijd geleden gestart? heb de kaartjes al maanden binnen :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Volledige album is inmiddels ook te vinden op bandcamp en "officiele" YT kanaal (waar deze videoclip ook vandaan komt).

Helaas is er ook een video te vinden , waarbij wat onduidelijkheid is ontstaan over de artiesten naam Batushka / Батюшка. De vocalist en song writer zouden namelijk onenigheid hebben gehad over het uitbrengen van het nieuwe album. Gezien Batushka een anoniem muziekproject was, heeft de vocalist zichzelf als rechtenhebbende geclaimed en een deal gesloten bij Metal Blade Records. Die heeft ook enige tijd terug een video clip uitgebracht... Meer info: YouTube: The Fable of Two Batushkas (Full Documentary)

Maar dit is veel cooler. 8) (Laat het daar maar op houden :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Is er vandaag iets van nieuws over Rammstein in De Kuip geweest ofzo dat er ineens zoveel kaarten via TicketSwap worden verkocht :? Sinds 15:00 uur heb ik al 15 notificaties gehad terwijl het er de afgelopen weken hooguit een paar per dag waren.

Ik zou graag via TicketSwap nog kaartjes willen scoren maar niet voor een concert dat straks ineens geannuleerd wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

jelle. schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:29:
Is er vandaag iets van nieuws over Rammstein in De Kuip geweest ofzo dat er ineens zoveel kaarten via TicketSwap worden verkocht :? Sinds 15:00 uur heb ik al 15 notificaties gehad terwijl het er de afgelopen weken hooguit een paar per dag waren.

Ik zou graag via TicketSwap nog kaartjes willen scoren maar niet voor een concert dat straks ineens geannuleerd wordt :+
Misschien hebben ze het nieuwe album geluisterd en vinden ze het te heftig

Zie net in de mail dat er een beperkt aantal tickets is bijgekomen, dus kan ook zijn dat ze betere kaarten hebben gescoord dan ze al hadden

[ Voor 11% gewijzigd door JAMF op 04-06-2019 21:26 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

superwashandje schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:31:
eh? De verkoop is toch al een hele tijd geleden gestart? heb de kaartjes al maanden binnen :P
Idem. Was in okt binnen 10 minuten uitverkocht. Zin an :) Maar eerst Metallica volgende week.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:45
Misschien niet echt metal. Maar wel Epicsch :) En toch een beetje metal, want Rob Scallon :P

Gaat over een Pijp orgel:

[ Voor 24% gewijzigd door Renegade666 op 08-06-2019 16:43 ]

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Nieuw the agonist album in September. Dit klinkt alvast erg goed.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Renegade666 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:41:
Misschien niet echt metal. Maar wel Epicsch :) En toch een beetje metal, want Rob Scallon :P

[YouTube: Pipe Organ (an instrument the size of a building)]
duimpje want rob scallon ;)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Nog Tweakers die ik vanavond tegen kom in de Arena bij Metallica & Ghost ?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

Jaymz

Keep on moving !

Steekt hand op🤘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik lees op nu dat we in de Ziggo Dome zaten 8)7

Weer thuis in Nijmegen, we stonden lekker vlakbij de uitgang in de ArenA. Vond ze goed; bloed, zweet en tranen was bijzonder :)

[ Voor 58% gewijzigd door Jaymz op 12-06-2019 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Wat een intens slechte show zette metallica neer, de helft van de kwaliteit was natuurlijk weg door de Arena.
Dit wist ik uiteraard van tevoren dat het een enorme galmbak was, maar man man man wat een slecht geluid.
De mannen hadden geen energie en kwamen als een stel zoutzakken het podium op en begonnen met de slechste setlist die ik ze ooit live heb zien geven.
Bloed zweet en tranen voegt ook letterlijk niks toe aan de show, is gewoon een filler... leuk voor het proberen maar speel gewoon wat echte nummers.
En dan ook iets van death magnetic aub!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

haha gelukkig zijn de meningen unaniem verdeeld :P
vond ze de vorige keer in ziggo dome ook al het geld niet waard eerlijk gezegd dus deze keer niet geprobeerd. Ga volgende week wel naar tool ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 23:42
Prima show en me weer uitermate vermaakt (op een paar malloten om me heen na). En kom op mensen, roken in een concertzaal is zo 2007!

Sommige nummers klonken wel ok, sommige viel bijna geen chocola van te maken. Slechte setlist en geen energie zou ik objectief gezien niet kunnen noemen...? Maar blijkbaar blijft dat toch ook erg subjectief :)

Bloed, zweet en tranen vond ik wel grappig. No Leaf Clover en The God That Failed waren wel leuke 'verrassingen' in de setlist (St. Anger ook weer een tijd geleden). Creeping Death en The Unforgiven hadden we, yay!

Ticket prijzen rijzen wel de pan uit, poeh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-10 20:32

steveman

Comfortabel ten onder

Kleine vergissing nog in de setlist, haha :)

Geluid was echt ruk, publiek stond te slapen... Wordt ook een dagje ouder natuurlijk :+

Ziggo Dome vorig... jaar? Was zo gigantisch veel beter en leuker imho.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:23

Vrijdag

De Zwarte

Renegade666 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:41:

[YouTube: Pipe Organ (an instrument the size of a building)]
Luidt pijpen. Dat red levens :P

En zo'n enorm instrument is natuurlijk gewoon de definitie van hardcore heavy metal 8)

Hmm, verschillende meningen over Metallica blijkbaar. De laatste (en enige :$ ) keer dat ik ze live heb gezien was op Dynamo 1999. Toen gaven ze trouwens een prima show met, uit mijn hoofd, redelijk wat oud materiaal. Maar goed, toen waren ze natuurlijk ook twintig jaar jonger.

[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 12-06-2019 11:12 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_Zero
steveman schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:54:

Geluid was echt ruk, publiek stond te slapen... Wordt ook een dagje ouder natuurlijk :+

Ik heb m'n best gedaan iig! (maar had geen vloer ticket :o )

Offuh, heel lang geleden YouTube: Metallica - Mountain View, CA, USA [1989.09.15] Full Concert ;D

Ik blijf het wel stoer vinden dat hun show altijd meer als 2 uur is. Ik heb ook genoeg (main act) bands mee gemaakt die er 13 a 14 songs binnen 1,5 uur doorheen jagen en ik zoiets heb van "Mogen nog wel wat nummers meer zijn hoor!". En die zijn nog een stuk jonger als Metallica... (maar zullen wellicht wat minder luxe reizen ;) ).

[ Voor 23% gewijzigd door Shadow_Zero op 12-06-2019 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

steveman schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:54:

QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Wij stonden 3 meter rechts van de geluidsmensen (bewust...), geluid was prima 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Jaymz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:33:
Wij stonden 3 meter rechts van de geluidsmensen (bewust...), geluid was prima 8)7
Nou uh... ik stond dan niet ver bij je vandaan... 5m naar rechts ter hoogte van de cameradude. En als ze alleen zo plaatselijk het geluid weten te regelen mogen ze van mij naar Monsterboard voor nieuw werk :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Grappig genoeg hebben wij een beter gevoel aan dit optreden overgehouden dan Ziggo Dome, maar toen zaten we :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:14

Theimon

Snapte!?

Shadow_Zero schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:52:
En kom op mensen, roken in een concertzaal is zo 2007!
Je was niet in een concertzaal.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Voor goed geluid moet je niet naar een concert gaan in een groot stadion. Mijn beste concertervaringen zijn in de kleinere zaaltjes (Tivoli utrecht, effenaar eindhoven en 013).

Grote zalen hebben gewoon een kut akoestiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 19:05

Wellicht al wat oud, maar vind het echt heerlijk! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 12-06-2019 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Vond Metallica gister goed! Heerlijk om ze weer eens te zien na 15 jaar. De setlist was matig idd - weinig harde nummers, veel nummers om de mainstream te pleasen. En op het einde nog een Nothing Else Matters ertussen knallen en de energie uit de zaal halen. Had eerder een nummer als Dyers Eve of Blackened verwacht om echt nog even volledig los te gaan.

Liedje van Hazes wel wel grappig, maar had op zich niet gehoeven van mij :p

Heb wel genoten van het geheel en ben ook zeker los gegaan, maar het had qua songkeuze zeker beter gekund. Geluid was prima (golden circle, bijna frontrow), begrijp niet waar mensen zo over zeuren.

Het publiek was eigenlijk een grote tegenvaller. Pas na Master of Puppets begon er wat beweging en energie in te komen, daarvoor waren wij bijna de enige die aan het springen en mee schreeuwen waren. Zo'n concert moet je toch beleven en voelen? Als je als een zoutzak wilt staan moet je maar lekker op de tribune gaan zitten, het is tenslotte een metal optreden ;)

Overigens die 45 minuten vertraging, komt dat dan door de band zelf, of door de technici die nog niet klaar zijn? Vraag me dat altijd af. Heb zelf ook het idee dat ze daardoor een kort optreden gegeven hebben, het einde was zo raar :{

[ Voor 20% gewijzigd door Dennahz op 12-06-2019 20:23 ]

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ben zelf niet naar metallica geweest (laatste keer was samen met korn en slipknot voor ik meen 50euro?) Maar vind het juist wel grappig dat ze Hazes deden. Ik had niet zulke hoge verwachtingen voor de setlist en vond het te duur :+

Het is nier mogelijk, maar als "deze metallica " weer live te zien zou zijn , zou ik geen seconde twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

WernerL schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:10:
Voor goed geluid moet je niet naar een concert gaan in een groot stadion. Mijn beste concertervaringen zijn in de kleinere zaaltjes (Tivoli utrecht, effenaar eindhoven en 013).

Grote zalen hebben gewoon een kut akoestiek.
Hoe kom je er bij dat het geluid in de 013 goed is?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Prima vermaakt hoor gisteren in de Arena. Leuk even die ticket van 2004 op de wall, was ik toen ook bij.
Stevige setlist en vond het geluid redelijk.

En snap al dat gezeik over dat Hazes nummer niet, is toch humor en een leuk gegeven. Ben ook geen fan van de muziek maar al dat gezeik op FB etc. Man, man, man.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Wintervacht schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:32:
[...]

Hoe kom je er bij dat het geluid in de 013 goed is?
Ik ben er nog nooit teleurgesteld qua geluid. Op genoeg plekken slechter meegemaakt. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

WernerL schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:48:
[...]

Ik ben er nog nooit teleurgesteld qua geluid. Op genoeg plekken slechter meegemaakt. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.
Ik heb altijd wel gemerkt dat het geluid naast/achter de front of house oké is, maar zodra je midden in de zaal of op het balkon staat wordt het zo vervormd dat ik het niet goed te noemen vind, om nog maar te zwijgen over de volumeknoppen die standaard op 14 staan :p
Ze hebben daar een geluidssysteem geschikt voor een heel stadion :p

Effenaar en dynamp daarintegen vond ik een stuk beter, iets geloofwaardiger volume ook voor de zaal.
Ik snap dat metal hard moet, maar er is ook gewoon zoiets als te hard :+

Als je oordoppen in moet naar een concert omdat je anders 3 dagen lang niks meer hoort hoeft het van mij niet meer zo, maar misschien word ik gewoon te oud voor die ongein, ik ben tenslotte ook al 30 :')

Maar als we het toch over de 013 hebben laat ik me daardoor zeker niet wegjagen, zijn er hier toevallig nog mensen die in November naar Devin Townsend gaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Wintervacht op 12-06-2019 21:09 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Hangt ook heel erg van de geluidsman af natuurlijk. (Die neemt iedere band zelf mee) Kamelot is een van de bands die ik ooit in de 013 heb gezien en ik vond het geluid toen fantastisch (en ook niet te hard qua volume).

Devin townsend zit ik wel aan te denken maar nog geen ticket gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Voor wie nog naar Tool wil: de laatste zitplaatsen zijn nog vrijgekomen 'om productionele redenen'.
Dus helemaal vooraan in de hoek met zeker geen briljant zicht op het podium.

Maar wellicht wordt er iemand toch nog blij van:
https://www.ticketmaster....l_mojo&camefrom=tool_mojo

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dreamscape schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:11:
Voor wie nog naar Tool wil: de laatste zitplaatsen zijn nog vrijgekomen 'om productionele redenen'.
Dus helemaal vooraan in de hoek met zeker geen briljant zicht op het podium.

Maar wellicht wordt er iemand toch nog blij van:
https://www.ticketmaster....l_mojo&camefrom=tool_mojo
Beetje vaag ja, heb gelukkig al een staanplaats :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10 07:53
Ik hoop dat ik niet de enige Sabaton-fan ben hier, nieuwe single vind ik geweldig 8)

[YouTube: Sabaton - Red Baron (Unofficial)]

Veel beter dan Fields of Verdun, doet op momenten wel nogal denken aan Night Witches maar dat is misschien opzettelijk gezien het onderwerp.

Bovenstaande is "unofficial" maar zo klinkt hij op Spotify, de official (lyric) video heeft een gesproken intro: YouTube: SABATON - The Red Baron (Official Lyric Video)

[ Voor 25% gewijzigd door Rakward op 14-06-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-10 11:22
Klinkt zoals elk ander Sabaton nummer imo :+

Neemt niet weg dat het wel catchy is, maar tis niet mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:51

Dhrax

Prog Lord

Dennahz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:20:
Het publiek was eigenlijk een grote tegenvaller. Pas na Master of Puppets begon er wat beweging en energie in te komen, daarvoor waren wij bijna de enige die aan het springen en mee schreeuwen waren. Zo'n concert moet je toch beleven en voelen? Als je als een zoutzak wilt staan moet je maar lekker op de tribune gaan zitten, het is tenslotte een metal optreden ;)
Dat vind ik echt flauwekul. Iedereen beleefd z'on show op zijn eigen manier. Wij staan ook geregeld achter de pit en ik heb echt nooit enkele behoefte om mee te doen. Sterker nog, dit doet afbreuk aan mijn plezier van z'on concert. Laat mij maar lekker staan en alles in me opnemen wat er gebeurt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 16:54
Vond het tweede deel van het concert ook wat sterker (persoonlijk).
Blij ze eindelijk eens live te hebben gezien, wel jammer dat het geluid bij Ghost echt bagger was.

Net alvast de gratis download binnengehaald op livemetallica.com
Tip: als je de barcode invult moet je de sterretjes weglaten (het eerste en laatste teken), dan pakt het systeem het.

Straks maar eens luisteren of het geluid digitaal beter is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-10 11:22
Morgen naar Tool, zeer benieuwd. Nog nooit gezien, dus erg veel zin in. Een dagje later nog naar Gojira in de Melkweg. Prima week dus

Alleen erg jammer dat Yob ook speelt in Nijmegen op woensdag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Solictice Tool, ben benieuwd naar de nieuwe nummers. Vet wordt het sowieso wel. En ik voel me een ouwe lul als ik bedenk dat ik ze op Pinkpop in 2001 in de tent heb gezien (en daarna nog een paar keer).

Wordt trouwens aardig weggeblazen door de nieuwe plaat van Pelican. Had ik niet verwacht:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Dennahz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:20:
Heb wel genoten van het geheel en ben ook zeker los gegaan, maar het had qua songkeuze zeker beter gekund. Geluid was prima (golden circle, bijna frontrow), begrijp niet waar mensen zo over zeuren.
Hangt heel erg af van waar je staat. De Arena heeft teveel galm/echo, waardoor het snel een brei van lage tonen wordt. Hoe dichter je bij een speaker staat (gezien je golden circle stond je daar dichtbij), hoe minder last je daar van hebt. Hoe verder naar achter, met name ergens in het midden, heb je het meeste lag van de galm die soms de rest overstemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Dhrax schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:49:
[...]

Dat vind ik echt flauwekul. Iedereen beleefd z'on show op zijn eigen manier. Wij staan ook geregeld achter de pit en ik heb echt nooit enkele behoefte om mee te doen. Sterker nog, dit doet afbreuk aan mijn plezier van z'on concert. Laat mij maar lekker staan en alles in me opnemen wat er gebeurt ;)
Ik sta ook echt niet IN de pit (meestal er net voor, af en toe even wat dichterbij, wat duwen enzo :p), maar tijdens het concert als een zoutzak staan kijken en amper meedoen met de band is toch niet iets wat je doet bij een metal concert lijkt me.
TR1969 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:58:
Vond het tweede deel van het concert ook wat sterker (persoonlijk).
Blij ze eindelijk eens live te hebben gezien, wel jammer dat het geluid bij Ghost echt bagger was.

Net alvast de gratis download binnengehaald op livemetallica.com
Tip: als je de barcode invult moet je de sterretjes weglaten (het eerste en laatste teken), dan pakt het systeem het.

Straks maar eens luisteren of het geluid digitaal beter is .
Hey, wat nice! :) Wist niet dat ze dat tegenwoordig deden. Heb wel filmpjes gezien. Ze zijn sowieso wel meer voor het gratis verspreiden van hun werk de laatste tijd.

Het tweede deel was idd wel beter. Miste echt heel veel oudere, hardere nummers. Had heel graag Dyers Eve gehad ofzo, lekker even knallen, maar in plaats daarvan kregen we Nothing Else Matters :+

Ach, de heren worden ook een jaartje ouder.

[ Voor 41% gewijzigd door Dennahz op 17-06-2019 10:46 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:27

Punkrocker

Mostly harmless

Megadeth is even niet aan het toeren:

Dave Mustaine(ex-Metallica) heeft keelkanker...

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Toch jammer dat het ondanks alle successen nog steeds (ex-Metallica) blijft bij meneer Mustaine...

Hopelijk een spoedig herstel.

Vanavond TOOL!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-10 22:29

marapuru

db.

Gaan er nog Tweakers naar VOLA in Nijmegen in september?

https://www.volaband.com/tour/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Willybubba schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:03:
Toch jammer dat het ondanks alle successen nog steeds (ex-Metallica) blijft bij meneer Mustaine...

Hopelijk een spoedig herstel.

Vanavond TOOL!
En omnomnom wat was t lekker gisteren :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 22:15

BaasG

Spiral out. Keep going

toolkist schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/lYuR6h7Eh8vfFSNHQP_wJeoVG5oAFS-XGeQX9DHhjCUBgafmnNrHi2HYhs_V0RwAIgmxWI7-22WtuqOMfeMgwPpEoDQHIu9WftA8E0QogN5zr_5MYfD7_kbyDm900V8FgHRq_8gbPKER3r8rgE6S42G6zU1AvxnglS4pyc1-MirtbYl_ILQe4eupy-aVdas4XqSAQrf8M44mbBstI6V8HWcFENHCwp5NsePOkbV0mVmAvoYffcPZbge6ACQKQi6PzlQX_2KUB5qUSkXCMFhGi09qX1yiKX2hFar6vC-QcG8tT_-WaVSs_5b_Ja7ap-EneezILzPP4QjEAI8s1MwY24gZ9M2Ryk7pIKVPPuIHVVzNJDCzVCAQhm8aVvUVneZmPaQLdYQIkNOc6APQyB9IYRmOiOVqfOamO-rCMHhSqiL76W6wPCevt1HDvgExgrY_gORJmf0mx2Grdy9Dvu2rPyoe-8USgBeAR2XcZzS8sY0iLYXr3nnFK3Y0reX80fYgWH0D2pfzf7uxzyj0HxW54QzLKrvwO_V_1bDbZGaf3WF46GlH5hDyfPOya2oTXbfnH05Xj_JVipPrecN2rSLc8h_6CAonRyQSvZtpGDdFMIwXaP1UU-tgw5DbAkPkWHeWkqdHVTvcuTdAX2fXKr6KwEantpSIRotQ=w1028-h771-no

member of the Dark side: black Nikon gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
[...]

Het voorprogramma viel me wat tegen, maar verder heb je gelijk. Fantastische show :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

[...]

Stond vooraan tegen het hek de hele avond. Compleet weggeblazen door Tool. _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Het voorprogramma (Fiend) was bagger. Muzikaal best wel OK maar iemand moet die frontman een keer apart nemen en hem voorzichtig uitleggen dat 'ie niet kan zingen.

TOol was fantastisch :D

Forty Six & 2 als mijn persoonlijke hoogtepuntje. Wel vond ik soms het geluid niet goed staan waardoor zang en gitaar compleet verdronken in de bas. Maar dat was af en toe, meestal was het zeer dikke prima. En wat blijft Danny toch een drummonster :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Laatst online: 12:55
Ah gaaf, een metal topic, ik had dit topic nog niet eerder gezien. Ik heb Aephanemer volgens mij nog niet voorbij zien komen hier, deze heb ik een beetje via Brymir leren kennen, welke zo te zien al wel eerder voorbij is gekomen. Ik vind het hele lekkere mdm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dreamscape schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:57:
[...]

Het voorprogramma viel me wat tegen, maar verder heb je gelijk. Fantastische show :)
Voorprogramma heb ik niet gezien, toen stonden we nog buiten in de rij. Was ook wel bewust overigens, anders was het te erg haasten.
Wat een genot weer overigens, dat verbod op filmen met smartphones enzo. Zouden heel wat meer bands mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
ThoNohT schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:56:
Ah gaaf, een metal topic, ik had dit topic nog niet eerder gezien. Ik heb Aephanemer volgens mij nog niet voorbij zien komen hier, deze heb ik een beetje via Brymir leren kennen, welke zo te zien al wel eerder voorbij is gekomen. Ik vind het hele lekkere mdm.

[YouTube: AEPHANEMER - Bloodline (OFFICIAL MUSIC VIDEO)]

[YouTube: Aephanemer - Snowblind (2019) Melodic Death Metal]
Blijkbaar kon ik ze, stonden al in mijn playlist van YT :+

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

Willybubba schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:48:
Het voorprogramma (Fiend) was bagger. Muzikaal best wel OK maar iemand moet die frontman een keer apart nemen en hem voorzichtig uitleggen dat 'ie niet kan zingen.

TOol was fantastisch :D
So true, dat was echt tenenkrommend slecht. Maar idd, Tool was briljant, zo goed. Hopelijk doen ze Nederland nog een keer aan in een tour nadat het album uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

T00L was echt enorm gaaf! De muziek, zang, de hele visuele show... alles klopte gewoon. Bril-fucking-jant.
Japser schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:44:
[...]

So true, dat was echt tenenkrommend slecht. Maar idd, Tool was briljant, zo goed. Hopelijk doen ze Nederland nog een keer aan in een tour nadat het album uit is.
Tsja dat is nog even wachten. Als je ze voor die tijd nog wil zien kun je naar Rock Werchter, volgende week. Daar staan ze ook zag ik. :)

[ Voor 66% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-06-2019 10:49 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 22:15

BaasG

Spiral out. Keep going

SnoeiKoei schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:47:
T00L was echt enorm gaaf! De muziek, zang, de hele visuele show... alles klopte gewoon. Bril-fucking-jant.

[...]

Tsja dat is nog even wachten. Als je ze voor die tijd nog wil zien kun je naar Rock Werchter, volgende week. Daar staan ze ook zag ik. :)
Vrijdagavond van 00:30 t/m 02:00... Dat is zoveel beter dan in 2006 ergens halverwege de middag!!

member of the Dark side: black Nikon gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Ik vond het overigens wel curieus dat er na afloop bij Tool gewoon zomaar wat muziek aangezet werd. Dancing Queen van Abba is nou niet echt iets voor dat publiek. Ze kunnen er wel tegen, maar denken al snel 'jezus, hier hadden we niet om gevraagd'...

Wellicht is het bedoeld om de zaal snel leeg te krijgen? Nou vraag ik me af of zoiets ook andersom werkt. Dat Céline Dion in Ziggo Dome staat en men na afloop gewoon een bult gitaarherrie aanzet (laatste plaatje van het voorprogramma van Tool of zo) om dat volk snel weg te jagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Laatst online: 12:27

Punkrocker

Mostly harmless

dreamscape schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:17:
Ik vond het overigens wel curieus dat er na afloop bij Tool gewoon zomaar wat muziek aangezet werd. Dancing Queen van Abba is nou niet echt iets voor dat publiek. Ze kunnen er wel tegen, maar denken al snel 'jezus, hier hadden we niet om gevraagd'...

Wellicht is het bedoeld om de zaal snel leeg te krijgen? Nou vraag ik me af of zoiets ook andersom werkt. Dat Céline Dion in Ziggo Dome staat en men na afloop gewoon een bult gitaarherrie aanzet (laatste plaatje van het voorprogramma van Tool of zo) om dat volk snel weg te jagen? :)
Sommige zalen gaan na een concert verder als discotheek...

Zo was ik in Het Paard bij een death metal concert (Gorefest) en direct na het concert begon de dance. Zaal stroomde vol met dance-liefhebbers.
Na afloop van New Model Army in Nighttown idem dito.

Maar waarom een zaal als het Ziggo Dome zoiets doet??

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dreamscape schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:17:

Dancing queen stond geloof ik zefls als laatste op de setlist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Kan zelf helaas niet naar graspop, maar best een paar aardige namen op hun livestream. Zojuist Death Angel, Testament en nu COB (jeugdsentiment)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Straks lekker naar de kuip voor Rammstein..
Laatste album klinkt telkens beter.. Dus dat wordt een mooi feestje vanavond..
Hopelijk valt de hitte mee binnen het stadion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Momenteel even Demons & Wizard aan kijken van Hellfest.
Wat heeft Hansi toch een strot. Damn.

De rest van optreden is ook gewoon strak!

Daarna begon Emperor.
Ishan kan beter alleen gaan gitaar spelen en iemand zoeken die nog wel zijn stront kan gebruiken...
Klinkt nergens meer naar :F

[ Voor 35% gewijzigd door Renegade666 op 25-06-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Renegade666 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:25:
Momenteel even Demons & Wizard aan kijken van Hellfest.
Wat heeft Hansi toch een strot. Damn.

De rest van optreden is ook gewoon strak!
Staat die nog ergens online? Ben bang dat ik ze niet ga meepakken deze zomer :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine recensie van het Rammstein concert van gisteren..
Voorprogramma was flut... 2 dames op de piano op een klein platform midden in de kuip kon niet echt de aandacht trekken van het publiek.. Ze hadden net zo goed gewoon muziek kunnen afspelen via de boxen zoals ervoor..
0,0 toegevoegde waarde..

Verder qua organisatie prima geregeld.. Vanwege de warmte overal waterpunten op het veld, dus geen last van uitdroging..

Rond half 9 begon Rammstein, en zette een snaarstrakke show neer.. Je merkt wel dat Till een jaartje ouder is geworden, af en toe kon die het vocaal niet helemaal bijbenen qua tempo, maar dat was maar een kleinigheidje vond ik persoonlijk..
Qua show, vuurwerk en vlammenwerpers vervelen nooit.
Geluid was ook echt top, ik stond (vanaf het podium gezien) 20m voor de linker speaker, en totaal geen klachten over de kwaliteit van het geluid, dat is in andere stadions vaak wel een issue.

Al met al een top avond gehad en zelfs nog geld verdient :) Bij het naar buiten gaan wilde ik mijn laatste munten opmaken aan een broodje hamburger, krijg ik ineens 15 munten in de handen gedrukt van iemand die naar huis wilde en waarschijnlijk niet wist dat je ze ook weer kon inleveren voor cash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oh dan stonden we redelijk bij elkaar in de buurt :) Ik stond net 5 meter buiten, uh, de schuimzone :)

Spot je nog een bekend achterhoofd? :)

https://i.imgur.com/4aN8IxO.jpg

En wel vermoeiend al die lui die staan te filmen de hele tijd, even een foto van gemaakt (al stond deze niemand het zicht te ontnemen)
https://i.imgur.com/T61HZW4.png

Maar nog wel de 3 bootjes getild :D

En trouwens: lag het aan mij, of speelden ze Deutschland nou langzamer dan op het album :?

[ Voor 34% gewijzigd door steveman op 26-06-2019 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ondanka de hitte toch genoten van gisteren, wat was de vocale versie van Engel schitterend. :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Klein stukje Rammstein - Auslander in de kuip van gister

YouTube: Rammstein - Auslander live Rotterdam de Kuip

Was een drukke week Graspop, met daarvoor Trivium in Tivoli en gister Rammstein.

Hoogte punt was toch echt wel Lamb of God!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:40:
Oh dan stonden we redelijk bij elkaar in de buurt :) Ik stond net 5 meter buiten, uh, de schuimzone :)

En trouwens: lag het aan mij, of speelden ze Deutschland nou langzamer dan op het album :?
Ik stond aan de andere kant, (vanuit het podium gezien links)..
Deutchland begon inderdaad vrij langzaam, maar volgens mij toen eenmaal het refrein etc eraan kwam was het normale tempo...

Ik kreeg de volle laag met schuim en confetti... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

steveman schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:40:

Ja hij was vele malen langzamer :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:42:
Klein stukje Rammstein - Auslander in de kuip van gister

YouTube: Rammstein - Auslander live Rotterdam de Kuip

Was een drukke week Graspop, met daarvoor Trivium in Tivoli en gister Rammstein.

Hoogte punt was toch echt wel Lamb of God!
Hahaha, ik zie mezelf volgens mij op dat filmpje... :+
Stond aan de andere kant van die noodgang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Ik stond aan de rechterkant bij de speakers. Voordat ze begonnen met Engel was ik vol in beeld op het scherm. :+

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 Juni 2020 in het Goffert park nog maar een keer overdoen..
Volgende week vrijdag al kaartverkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:22:
24 Juni 2020 in het Goffert park nog maar een keer overdoen..
Volgende week vrijdag al kaartverkoop..
Hoop dat ze een weekend eerder nog voor het 25 jarige bestaan naar Graspop komen (neeeee niet naar Pinkpop aub)

En dat Graspop komend jaar gewoon wel Manowar op de bill zet

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 08:25
Ik kan helaas dit jaar niet naar Wacken dus heb de tickets verkocht. Met de vriendin afgesproken dat we van dat geld zoveel mogelijk losse shows gaan doen:

Hypocrisy 12-08
Machine Head 14-10
Powerwolf 10-11

En misschien ook nog Amon Amarth / Arch Enemy / Hypocrisy 2-12 UK, awesome line-up dus goedkope vliegtickets en hotelletje scoren :P

Welke site houden jullie in de gaten voor concertagenda's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Rammstein in de Kuip helaas overgeslagen, maar Goffert volgend jaar zeker van de partij.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
superwashandje schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:52:
[...]

Dancing queen stond geloof ik zefls als laatste op de setlist :P
En bij elk concert wat niet op een festival was. Komt dus niet van Ziggo dome vandaan maar is een bewuste keuze van Tool. Geen idee waarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

toolkist schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:42:
[...]

En bij elk concert wat niet op een festival was. Komt dus niet van Ziggo dome vandaan maar is een bewuste keuze van Tool. Geen idee waarom.
Ja precies, zal wel een van de fratsen van Maynard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

The Hu vanavond *O*

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 11:57
Nieuwe Baby Metal O+ *O*

Je moet er van houden zeg maar, ik ben geen diehard fan maar toch kan ik dit wel waarderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo, weer terug naar huis van The Hu. Dat was gaaf 8)

Gaat dat zien, gaat dat zien 8)

Door het luisteren naar The Hu op de fiets heeft mijn omafiets een upgrade gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/warhammer40k/images/0/02/WS_Bike_Scout.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Vrijdag op 01-07-2019 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Beste upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Hoeveel mensen zitten er inmiddels klaar voor Rammstein in Nijmegen? Kaartverkoop begint over iets meer dan een half uurtje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
ja zit klaar. op 4 apparaten ingelogd, geen mogelijkheid om er doorheen te komen. Alleen maar wachtrijen, en als ik dan op de website kom om een kaartje te bestellen krijg ik alleen maar informatie te zien waar ik geen kaartje kan kopen

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Schiet hier nog niet op. Zou wel fijn vinden jaartje te hebben. Kan ik erheen lopen in 10 min :D

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

armageddon_2k1 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:09:
Schiet hier nog niet op. Zou wel fijn vinden jaartje te hebben. Kan ik erheen lopen in 10 min :D
Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:29
Probeer hier voor Dusseldorf, hetzelfde. Dramatisch dat online kaartverkoop, altijd.

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Maar, ik vind het gaar, als ik er doorheen kom kan ik niks bestellen. Zie alleen een scherm met maximaal aantal tickets dat ik zou kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Hier voor düsseldorf of Nijmegen, geen voorkeur allebei een uur en kwartier rijden ongeveer. Hoop dat dit snel wordt opgelost. Zie dat er nog geen tickets beschikbaar zijn.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

armageddon_2k1 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:12:
Maar, ik vind het gaar, als ik er doorheen kom kan ik niks bestellen. Zie alleen een scherm met maximaal aantal tickets dat ik zou kunnen bestellen.
boombes schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:06:
ja zit klaar. op 4 apparaten ingelogd, geen mogelijkheid om er doorheen te komen. Alleen maar wachtrijen, en als ik dan op de website kom om een kaartje te bestellen krijg ik alleen maar informatie te zien waar ik geen kaartje kan kopen
Dit dus, vorig jaar was het ook al zo'n drama.. Ik snap dat ze de ticketverkoop in de hele EU op het zelfde moment doen, maar verspreid het dan beter - vorig jaar herleide elke eventim pagina naar dezelfde servers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boombes
Tickets zijn beschikbaar, zit nu in het volgende scherm, maar weer wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

op onlineticketshop staan al kaarten voor veel te veel geld........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 11:57
Heb al op 2 computers tickets besteld maar klik je op Bestel dan kom je weer in de wachtrij....

Ik ben er door, sta nu in de wachtrij om te betalen :D

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 05-07-2019 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Nou, ik sta in de wachtrij om uberhaubt kaarten te selecteren. Phase 1 zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Kom net op de pagina om kaartjes uit te zoeken, blijkbaar alle staanplaatsen al weg of niet beschikbaar!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Bizar, na 3 minuten wachten "sory, geen kaarten gevonden" weer 3 minuten wachten *8)7
Pagina: 1 ... 25 ... 48 Laatste