Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Volledige album is inmiddels ook te vinden op bandcamp en "officiele" YT kanaal (waar deze videoclip ook vandaan komt).
Helaas is er ook een video te vinden , waarbij wat onduidelijkheid is ontstaan over de artiesten naam Batushka / Батюшка. De vocalist en song writer zouden namelijk onenigheid hebben gehad over het uitbrengen van het nieuwe album. Gezien Batushka een anoniem muziekproject was, heeft de vocalist zichzelf als rechtenhebbende geclaimed en een deal gesloten bij Metal Blade Records. Die heeft ook enige tijd terug een video clip uitgebracht... Meer info: YouTube: The Fable of Two Batushkas (Full Documentary)
Maar dit is veel cooler.
Ik zou graag via TicketSwap nog kaartjes willen scoren maar niet voor een concert dat straks ineens geannuleerd wordt
Misschien hebben ze het nieuwe album geluisterd en vinden ze het te heftigjelle. schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 18:29:
Is er vandaag iets van nieuws over Rammstein in De Kuip geweest ofzo dat er ineens zoveel kaarten via TicketSwap worden verkochtSinds 15:00 uur heb ik al 15 notificaties gehad terwijl het er de afgelopen weken hooguit een paar per dag waren.
Ik zou graag via TicketSwap nog kaartjes willen scoren maar niet voor een concert dat straks ineens geannuleerd wordt
Zie net in de mail dat er een beperkt aantal tickets is bijgekomen, dus kan ook zijn dat ze betere kaarten hebben gescoord dan ze al hadden
[ Voor 11% gewijzigd door JAMF op 04-06-2019 21:26 ]
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Idem. Was in okt binnen 10 minuten uitverkocht. Zin ansuperwashandje schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:31:
eh? De verkoop is toch al een hele tijd geleden gestart? heb de kaartjes al maanden binnen
Gaat over een Pijp orgel:
[ Voor 24% gewijzigd door Renegade666 op 08-06-2019 16:43 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Nieuw the agonist album in September. Dit klinkt alvast erg goed.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
duimpje want rob scallonRenegade666 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:41:
Misschien niet echt metal. Maar wel EpicschEn toch een beetje metal, want Rob Scallon
[YouTube: Pipe Organ (an instrument the size of a building)]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Warhammer en PC games en lego

Weer thuis in Nijmegen, we stonden lekker vlakbij de uitgang in de ArenA. Vond ze goed; bloed, zweet en tranen was bijzonder
[ Voor 58% gewijzigd door Jaymz op 12-06-2019 01:04 ]
Dit wist ik uiteraard van tevoren dat het een enorme galmbak was, maar man man man wat een slecht geluid.
De mannen hadden geen energie en kwamen als een stel zoutzakken het podium op en begonnen met de slechste setlist die ik ze ooit live heb zien geven.
Bloed zweet en tranen voegt ook letterlijk niks toe aan de show, is gewoon een filler... leuk voor het proberen maar speel gewoon wat echte nummers.
En dan ook iets van death magnetic aub!
vond ze de vorige keer in ziggo dome ook al het geld niet waard eerlijk gezegd dus deze keer niet geprobeerd. Ga volgende week wel naar tool
Sommige nummers klonken wel ok, sommige viel bijna geen chocola van te maken. Slechte setlist en geen energie zou ik objectief gezien niet kunnen noemen...? Maar blijkbaar blijft dat toch ook erg subjectief
Bloed, zweet en tranen vond ik wel grappig. No Leaf Clover en The God That Failed waren wel leuke 'verrassingen' in de setlist (St. Anger ook weer een tijd geleden). Creeping Death en The Unforgiven hadden we, yay!
Ticket prijzen rijzen wel de pan uit, poeh!
Geluid was echt ruk, publiek stond te slapen... Wordt ook een dagje ouder natuurlijk
Ziggo Dome vorig... jaar? Was zo gigantisch veel beter en leuker imho.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Luidt pijpen. Dat red levensRenegade666 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:41:
Misschien niet echt metal. Maar wel EpicschEn toch een beetje metal, want Rob Scallon
[YouTube: Pipe Organ (an instrument the size of a building)]
En zo'n enorm instrument is natuurlijk gewoon de definitie van hardcore heavy metal
Hmm, verschillende meningen over Metallica blijkbaar. De laatste (en enige
[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 12-06-2019 11:12 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb m'n best gedaan iig! (maar had geen vloer ticketsteveman schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:54:
Kleine vergissing nog in de setlist, haha
Geluid was echt ruk, publiek stond te slapen... Wordt ook een dagje ouder natuurlijk
Offuh, heel lang geleden YouTube: Metallica - Mountain View, CA, USA [1989.09.15] Full Concert ;D
Ik blijf het wel stoer vinden dat hun show altijd meer als 2 uur is. Ik heb ook genoeg (main act) bands mee gemaakt die er 13 a 14 songs binnen 1,5 uur doorheen jagen en ik zoiets heb van "Mogen nog wel wat nummers meer zijn hoor!". En die zijn nog een stuk jonger als Metallica... (maar zullen wellicht wat minder luxe reizen
[ Voor 23% gewijzigd door Shadow_Zero op 12-06-2019 13:00 ]
QFTsteveman schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:54:
Kleine vergissing nog in de setlist, haha

Nou uh... ik stond dan niet ver bij je vandaan... 5m naar rechts ter hoogte van de cameradude. En als ze alleen zo plaatselijk het geluid weten te regelen mogen ze van mij naar Monsterboard voor nieuw werkJaymz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:33:
Wij stonden 3 meter rechts van de geluidsmensen (bewust...), geluid was prima
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je was niet in een concertzaal.Shadow_Zero schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:52:
En kom op mensen, roken in een concertzaal is zo 2007!
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Grote zalen hebben gewoon een kut akoestiek.
Wellicht al wat oud, maar vind het echt heerlijk!
[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 12-06-2019 20:14 ]
Liedje van Hazes wel wel grappig, maar had op zich niet gehoeven van mij
Heb wel genoten van het geheel en ben ook zeker los gegaan, maar het had qua songkeuze zeker beter gekund. Geluid was prima (golden circle, bijna frontrow), begrijp niet waar mensen zo over zeuren.
Het publiek was eigenlijk een grote tegenvaller. Pas na Master of Puppets begon er wat beweging en energie in te komen, daarvoor waren wij bijna de enige die aan het springen en mee schreeuwen waren. Zo'n concert moet je toch beleven en voelen? Als je als een zoutzak wilt staan moet je maar lekker op de tribune gaan zitten, het is tenslotte een metal optreden
Overigens die 45 minuten vertraging, komt dat dan door de band zelf, of door de technici die nog niet klaar zijn? Vraag me dat altijd af. Heb zelf ook het idee dat ze daardoor een kort optreden gegeven hebben, het einde was zo raar

[ Voor 20% gewijzigd door Dennahz op 12-06-2019 20:23 ]
Het is nier mogelijk, maar als "deze metallica " weer live te zien zou zijn , zou ik geen seconde twijfelen.
Hoe kom je er bij dat het geluid in de 013 goed is?WernerL schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 19:10:
Voor goed geluid moet je niet naar een concert gaan in een groot stadion. Mijn beste concertervaringen zijn in de kleinere zaaltjes (Tivoli utrecht, effenaar eindhoven en 013).
Grote zalen hebben gewoon een kut akoestiek.
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Stevige setlist en vond het geluid redelijk.
En snap al dat gezeik over dat Hazes nummer niet, is toch humor en een leuk gegeven. Ben ook geen fan van de muziek maar al dat gezeik op FB etc. Man, man, man.
Ik ben er nog nooit teleurgesteld qua geluid. Op genoeg plekken slechter meegemaakt. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.Wintervacht schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:32:
[...]
Hoe kom je er bij dat het geluid in de 013 goed is?
Ik heb altijd wel gemerkt dat het geluid naast/achter de front of house oké is, maar zodra je midden in de zaal of op het balkon staat wordt het zo vervormd dat ik het niet goed te noemen vind, om nog maar te zwijgen over de volumeknoppen die standaard op 14 staanWernerL schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:48:
[...]
Ik ben er nog nooit teleurgesteld qua geluid. Op genoeg plekken slechter meegemaakt. Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.
Ze hebben daar een geluidssysteem geschikt voor een heel stadion
Effenaar en dynamp daarintegen vond ik een stuk beter, iets geloofwaardiger volume ook voor de zaal.
Ik snap dat metal hard moet, maar er is ook gewoon zoiets als te hard
Als je oordoppen in moet naar een concert omdat je anders 3 dagen lang niks meer hoort hoeft het van mij niet meer zo, maar misschien word ik gewoon te oud voor die ongein, ik ben tenslotte ook al 30
Maar als we het toch over de 013 hebben laat ik me daardoor zeker niet wegjagen, zijn er hier toevallig nog mensen die in November naar Devin Townsend gaan?
[ Voor 3% gewijzigd door Wintervacht op 12-06-2019 21:09 ]
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Devin townsend zit ik wel aan te denken maar nog geen ticket gekocht.
Dus helemaal vooraan in de hoek met zeker geen briljant zicht op het podium.
Maar wellicht wordt er iemand toch nog blij van:
https://www.ticketmaster....l_mojo&camefrom=tool_mojo
Punctuality is the politeness of kings
Beetje vaag ja, heb gelukkig al een staanplaatsdreamscape schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:11:
Voor wie nog naar Tool wil: de laatste zitplaatsen zijn nog vrijgekomen 'om productionele redenen'.
Dus helemaal vooraan in de hoek met zeker geen briljant zicht op het podium.
Maar wellicht wordt er iemand toch nog blij van:
https://www.ticketmaster....l_mojo&camefrom=tool_mojo
[YouTube: Sabaton - Red Baron (Unofficial)]
Veel beter dan Fields of Verdun, doet op momenten wel nogal denken aan Night Witches maar dat is misschien opzettelijk gezien het onderwerp.
Bovenstaande is "unofficial" maar zo klinkt hij op Spotify, de official (lyric) video heeft een gesproken intro: YouTube: SABATON - The Red Baron (Official Lyric Video)
[ Voor 25% gewijzigd door Rakward op 14-06-2019 15:55 ]
Neemt niet weg dat het wel catchy is, maar tis niet mijn ding
Dat vind ik echt flauwekul. Iedereen beleefd z'on show op zijn eigen manier. Wij staan ook geregeld achter de pit en ik heb echt nooit enkele behoefte om mee te doen. Sterker nog, dit doet afbreuk aan mijn plezier van z'on concert. Laat mij maar lekker staan en alles in me opnemen wat er gebeurtDennahz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:20:
Het publiek was eigenlijk een grote tegenvaller. Pas na Master of Puppets begon er wat beweging en energie in te komen, daarvoor waren wij bijna de enige die aan het springen en mee schreeuwen waren. Zo'n concert moet je toch beleven en voelen? Als je als een zoutzak wilt staan moet je maar lekker op de tribune gaan zitten, het is tenslotte een metal optreden
Blij ze eindelijk eens live te hebben gezien, wel jammer dat het geluid bij Ghost echt bagger was.
Net alvast de gratis download binnengehaald op livemetallica.com
Tip: als je de barcode invult moet je de sterretjes weglaten (het eerste en laatste teken), dan pakt het systeem het.
Straks maar eens luisteren of het geluid digitaal beter is .
Alleen erg jammer dat Yob ook speelt in Nijmegen op woensdag...
Wordt trouwens aardig weggeblazen door de nieuwe plaat van Pelican. Had ik niet verwacht:
Hangt heel erg af van waar je staat. De Arena heeft teveel galm/echo, waardoor het snel een brei van lage tonen wordt. Hoe dichter je bij een speaker staat (gezien je golden circle stond je daar dichtbij), hoe minder last je daar van hebt. Hoe verder naar achter, met name ergens in het midden, heb je het meeste lag van de galm die soms de rest overstemd.Dennahz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:20:
Heb wel genoten van het geheel en ben ook zeker los gegaan, maar het had qua songkeuze zeker beter gekund. Geluid was prima (golden circle, bijna frontrow), begrijp niet waar mensen zo over zeuren.
Ik sta ook echt niet IN de pit (meestal er net voor, af en toe even wat dichterbij, wat duwen enzoDhrax schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:49:
[...]
Dat vind ik echt flauwekul. Iedereen beleefd z'on show op zijn eigen manier. Wij staan ook geregeld achter de pit en ik heb echt nooit enkele behoefte om mee te doen. Sterker nog, dit doet afbreuk aan mijn plezier van z'on concert. Laat mij maar lekker staan en alles in me opnemen wat er gebeurt
Hey, wat nice!TR1969 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:58:
Vond het tweede deel van het concert ook wat sterker (persoonlijk).
Blij ze eindelijk eens live te hebben gezien, wel jammer dat het geluid bij Ghost echt bagger was.
Net alvast de gratis download binnengehaald op livemetallica.com
Tip: als je de barcode invult moet je de sterretjes weglaten (het eerste en laatste teken), dan pakt het systeem het.
Straks maar eens luisteren of het geluid digitaal beter is .
Het tweede deel was idd wel beter. Miste echt heel veel oudere, hardere nummers. Had heel graag Dyers Eve gehad ofzo, lekker even knallen, maar in plaats daarvan kregen we Nothing Else Matters
Ach, de heren worden ook een jaartje ouder.
[ Voor 41% gewijzigd door Dennahz op 17-06-2019 10:46 ]
"What do you get if you multiply six by nine..."
Hopelijk een spoedig herstel.
Vanavond TOOL!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
En omnomnom wat was t lekker gisterenWillybubba schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:03:
Toch jammer dat het ondanks alle successen nog steeds (ex-Metallica) blijft bij meneer Mustaine...
Hopelijk een spoedig herstel.
Vanavond TOOL!
member of the Dark side: black Nikon gear
Het voorprogramma viel me wat tegen, maar verder heb je gelijk. Fantastische show
Stond vooraan tegen het hek de hele avond. Compleet weggeblazen door Tool.
TOol was fantastisch
Forty Six & 2 als mijn persoonlijke hoogtepuntje. Wel vond ik soms het geluid niet goed staan waardoor zang en gitaar compleet verdronken in de bas. Maar dat was af en toe, meestal was het zeer dikke prima. En wat blijft Danny toch een drummonster
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Voorprogramma heb ik niet gezien, toen stonden we nog buiten in de rij. Was ook wel bewust overigens, anders was het te erg haasten.dreamscape schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:57:
[...]
Het voorprogramma viel me wat tegen, maar verder heb je gelijk. Fantastische show
Wat een genot weer overigens, dat verbod op filmen met smartphones enzo. Zouden heel wat meer bands mogen doen.
Blijkbaar kon ik ze, stonden al in mijn playlist van YTThoNohT schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:56:
Ah gaaf, een metal topic, ik had dit topic nog niet eerder gezien. Ik heb Aephanemer volgens mij nog niet voorbij zien komen hier, deze heb ik een beetje via Brymir leren kennen, welke zo te zien al wel eerder voorbij is gekomen. Ik vind het hele lekkere mdm.
[YouTube: AEPHANEMER - Bloodline (OFFICIAL MUSIC VIDEO)]
[YouTube: Aephanemer - Snowblind (2019) Melodic Death Metal]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
So true, dat was echt tenenkrommend slecht. Maar idd, Tool was briljant, zo goed. Hopelijk doen ze Nederland nog een keer aan in een tour nadat het album uit is.Willybubba schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:48:
Het voorprogramma (Fiend) was bagger. Muzikaal best wel OK maar iemand moet die frontman een keer apart nemen en hem voorzichtig uitleggen dat 'ie niet kan zingen.
TOol was fantastisch
Tsja dat is nog even wachten. Als je ze voor die tijd nog wil zien kun je naar Rock Werchter, volgende week. Daar staan ze ook zag ik.Japser schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:44:
[...]
So true, dat was echt tenenkrommend slecht. Maar idd, Tool was briljant, zo goed. Hopelijk doen ze Nederland nog een keer aan in een tour nadat het album uit is.
[ Voor 66% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-06-2019 10:49 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Vrijdagavond van 00:30 t/m 02:00... Dat is zoveel beter dan in 2006 ergens halverwege de middag!!SnoeiKoei schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:47:
T00L was echt enorm gaaf! De muziek, zang, de hele visuele show... alles klopte gewoon. Bril-fucking-jant.
[...]
Tsja dat is nog even wachten. Als je ze voor die tijd nog wil zien kun je naar Rock Werchter, volgende week. Daar staan ze ook zag ik.
member of the Dark side: black Nikon gear
Wellicht is het bedoeld om de zaal snel leeg te krijgen? Nou vraag ik me af of zoiets ook andersom werkt. Dat Céline Dion in Ziggo Dome staat en men na afloop gewoon een bult gitaarherrie aanzet (laatste plaatje van het voorprogramma van Tool of zo) om dat volk snel weg te jagen?
Sommige zalen gaan na een concert verder als discotheek...dreamscape schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:17:
Ik vond het overigens wel curieus dat er na afloop bij Tool gewoon zomaar wat muziek aangezet werd. Dancing Queen van Abba is nou niet echt iets voor dat publiek. Ze kunnen er wel tegen, maar denken al snel 'jezus, hier hadden we niet om gevraagd'...
Wellicht is het bedoeld om de zaal snel leeg te krijgen? Nou vraag ik me af of zoiets ook andersom werkt. Dat Céline Dion in Ziggo Dome staat en men na afloop gewoon een bult gitaarherrie aanzet (laatste plaatje van het voorprogramma van Tool of zo) om dat volk snel weg te jagen?
Zo was ik in Het Paard bij een death metal concert (Gorefest) en direct na het concert begon de dance. Zaal stroomde vol met dance-liefhebbers.
Na afloop van New Model Army in Nighttown idem dito.
Maar waarom een zaal als het Ziggo Dome zoiets doet??
"What do you get if you multiply six by nine..."
Dancing queen stond geloof ik zefls als laatste op de setlistdreamscape schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:17:
Ik vond het overigens wel curieus dat er na afloop bij Tool gewoon zomaar wat muziek aangezet werd. Dancing Queen van Abba is nou niet echt iets voor dat publiek. Ze kunnen er wel tegen, maar denken al snel 'jezus, hier hadden we niet om gevraagd'...
Verwijderd
Laatste album klinkt telkens beter.. Dus dat wordt een mooi feestje vanavond..
Hopelijk valt de hitte mee binnen het stadion..
Wat heeft Hansi toch een strot. Damn.
De rest van optreden is ook gewoon strak!
Daarna begon Emperor.
Ishan kan beter alleen gaan gitaar spelen en iemand zoeken die nog wel zijn stront kan gebruiken...
Klinkt nergens meer naar

[ Voor 35% gewijzigd door Renegade666 op 25-06-2019 13:09 ]
Staat die nog ergens online? Ben bang dat ik ze niet ga meepakken deze zomerRenegade666 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:25:
Momenteel even Demons & Wizard aan kijken van Hellfest.
Wat heeft Hansi toch een strot. Damn.
De rest van optreden is ook gewoon strak!
Verwijderd
Voorprogramma was flut... 2 dames op de piano op een klein platform midden in de kuip kon niet echt de aandacht trekken van het publiek.. Ze hadden net zo goed gewoon muziek kunnen afspelen via de boxen zoals ervoor..
0,0 toegevoegde waarde..
Verder qua organisatie prima geregeld.. Vanwege de warmte overal waterpunten op het veld, dus geen last van uitdroging..
Rond half 9 begon Rammstein, en zette een snaarstrakke show neer.. Je merkt wel dat Till een jaartje ouder is geworden, af en toe kon die het vocaal niet helemaal bijbenen qua tempo, maar dat was maar een kleinigheidje vond ik persoonlijk..
Qua show, vuurwerk en vlammenwerpers vervelen nooit.
Geluid was ook echt top, ik stond (vanaf het podium gezien) 20m voor de linker speaker, en totaal geen klachten over de kwaliteit van het geluid, dat is in andere stadions vaak wel een issue.
Al met al een top avond gehad en zelfs nog geld verdient
Spot je nog een bekend achterhoofd?
https://i.imgur.com/4aN8IxO.jpg
En wel vermoeiend al die lui die staan te filmen de hele tijd, even een foto van gemaakt (al stond deze niemand het zicht te ontnemen)
https://i.imgur.com/T61HZW4.png
Maar nog wel de 3 bootjes getild
En trouwens: lag het aan mij, of speelden ze Deutschland nou langzamer dan op het album
[ Voor 34% gewijzigd door steveman op 26-06-2019 11:42 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
YouTube: Rammstein - Auslander live Rotterdam de Kuip
Was een drukke week Graspop, met daarvoor Trivium in Tivoli en gister Rammstein.
Hoogte punt was toch echt wel Lamb of God!
Verwijderd
Ik stond aan de andere kant, (vanuit het podium gezien links)..steveman schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:40:
Oh dan stonden we redelijk bij elkaar in de buurtIk stond net 5 meter buiten, uh, de schuimzone
En trouwens: lag het aan mij, of speelden ze Deutschland nou langzamer dan op het album
Deutchland begon inderdaad vrij langzaam, maar volgens mij toen eenmaal het refrein etc eraan kwam was het normale tempo...
Ik kreeg de volle laag met schuim en confetti...
Ja hij was vele malen langzamersteveman schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:40:
Oh dan stonden we redelijk bij elkaar in de buurtIk stond net 5 meter buiten, uh, de schuimzone
Verwijderd
Hahaha, ik zie mezelf volgens mij op dat filmpje...Arnevld schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:42:
Klein stukje Rammstein - Auslander in de kuip van gister
YouTube: Rammstein - Auslander live Rotterdam de Kuip
Was een drukke week Graspop, met daarvoor Trivium in Tivoli en gister Rammstein.
Hoogte punt was toch echt wel Lamb of God!
Stond aan de andere kant van die noodgang..
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Verwijderd
Volgende week vrijdag al kaartverkoop..
Hoop dat ze een weekend eerder nog voor het 25 jarige bestaan naar Graspop komen (neeeee niet naar Pinkpop aub)Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:22:
24 Juni 2020 in het Goffert park nog maar een keer overdoen..
Volgende week vrijdag al kaartverkoop..
En dat Graspop komend jaar gewoon wel Manowar op de bill zet
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Hypocrisy 12-08
Machine Head 14-10
Powerwolf 10-11
En misschien ook nog Amon Amarth / Arch Enemy / Hypocrisy 2-12 UK, awesome line-up dus goedkope vliegtickets en hotelletje scoren
Welke site houden jullie in de gaten voor concertagenda's?
En bij elk concert wat niet op een festival was. Komt dus niet van Ziggo dome vandaan maar is een bewuste keuze van Tool. Geen idee waarom.superwashandje schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:52:
[...]
Dancing queen stond geloof ik zefls als laatste op de setlist
Ja precies, zal wel een van de fratsen van Maynard zijntoolkist schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:42:
[...]
En bij elk concert wat niet op een festival was. Komt dus niet van Ziggo dome vandaan maar is een bewuste keuze van Tool. Geen idee waarom.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Je moet er van houden zeg maar, ik ben geen diehard fan maar toch kan ik dit wel waarderen
Gaat dat zien, gaat dat zien
Door het luisteren naar The Hu op de fiets heeft mijn omafiets een upgrade gekregen:

[ Voor 52% gewijzigd door Vrijdag op 01-07-2019 23:21 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Hier ookarmageddon_2k1 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:09:
Schiet hier nog niet op. Zou wel fijn vinden jaartje te hebben. Kan ik erheen lopen in 10 min
mountainbiker
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:12:
Maar, ik vind het gaar, als ik er doorheen kom kan ik niks bestellen. Zie alleen een scherm met maximaal aantal tickets dat ik zou kunnen bestellen.
Dit dus, vorig jaar was het ook al zo'n drama.. Ik snap dat ze de ticketverkoop in de hele EU op het zelfde moment doen, maar verspreid het dan beter - vorig jaar herleide elke eventim pagina naar dezelfde servers.boombes schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:06:
ja zit klaar. op 4 apparaten ingelogd, geen mogelijkheid om er doorheen te komen. Alleen maar wachtrijen, en als ik dan op de website kom om een kaartje te bestellen krijg ik alleen maar informatie te zien waar ik geen kaartje kan kopen
Ik ben er door, sta nu in de wachtrij om te betalen
[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 05-07-2019 11:20 ]