Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote Metal Topic V

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:21
Sie haben offenbar mehr als eine Anfrage gestartet.

I did no such thing! Grmbl....

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online

jgj82

Ja, maar = Nee

Nou, eventim.de ligt plat

J.G. Jeronimus

• Remko24
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18-01 11:31
kansloos dit..
elke keer een timer van 3 minuten en dan "probeer nogmaals" :(

• metallicattim
Wir haben noch kein Ticket für Sie reservieren können…
Unsere Reservierungssysteme verarbeiten gerade eine Vielzahl zeitgleicher Anfragen. Daher bitten wir Sie um etwas Geduld.

Sobald die Prüfung abgeschlossen ist, werden Sie automatisch weitergeleitet. Sollte die Prüfung länger als die angegebene Zeit dauern, informieren wir Sie erneut.
Heb al 5x moeten "verlengen" ik heb er een hard hoofd in, moet sowieso zo meteen weg :X

Prijzen zijn wel beduidend lager in DLD, 99 t.o.v. 160 zoiets?

metallicattim wijzigde deze reactie 08-11-2018 10:19 (6%)

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15:17

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

metallicattim schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:18:
[...]

Heb al 5x moeten "verlengen" ik heb er een hard hoofd in, moet sowieso zo meteen weg :X
Ik zit zelf ook in de queue vanaf de 1e seconde, ga er maar van uit dat dat tegen bots / mensen die AFK zijn is.

D4NG3R wijzigde deze reactie 08-11-2018 10:23 (3%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17:08

Mach

Elysium Hoplite Forever

D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:23:
[...]

Ik zit zelf ook in de queue, ga er maar van uit dat dat tegen bots / mensen die AFK zijn is.
Me too...al 6 keer of zo opnieuw in de rij...bah

DUGG

• Remko24
reken er maar op dat mensen ook met meerdere devices proberen.. Zo zitten we hier met 2 laptops, tablet en 2 telefoons in de wachtrij.. :+

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:31

dr.lowtune

(o\ | /o)

Man man, sinds 10:00 sharp in de queue...zal wel erg druk zijn. Benieuwd of er ook echt een mechanisme achter zit of dat het een loterij is.

• metallicattim
Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:40:
Weet iemand of de wachtrij functie eerder open gaat dan 10 uur, of moet je om 10 uur gewoon refreshen tot de wachtrij zichtbaar wordt?

* Remko24 is nog van de tijd van voor het postkantoor liggen :+
Doe mij maar weer lekker in de rij laten liggen, want dit systeem is ook zo random als maar wat lijkt het....

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:25:
reken er maar op dat mensen ook met meerdere devices proberen.. Zo zitten we hier met 2 laptops, tablet en 2 telefoons in de wachtrij.. :+
Heeft geen nut als ze op het zelfde IP zitten.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Remko24
D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:26:
[...]

Heeft geen nut als ze op het zelfde IP zitten.
nee, allemaal eigen ip (4G) en 2 verschillende locaties (thuis en werk) >:)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:27:
[...]

nee, allemaal eigen ip (4G) en 2 verschillende locaties (thuis en werk) >:)
Ik had via m'n VPN en VPS ook moeten inloggen. _O-

• Mach

Mach

Elysium Hoplite Forever

Ik heb nog 5 minuten en dan roepen andere verplichtingen mij :(

DUGG

• dropkikker
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 00:52
Hier ook.. Telkens een wachtrij, opeens was ik er door en stond ik in de veiligheidscontrole. Maar natuurlijk liep alles weer vast en kwam ik weer op de ticketkeuze pagina terecht.. Erg frustrerend dit!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

dropkikker schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:30:
Hier ook.. Telkens een wachtrij, opeens was ik er door en stond ik in de veiligheidscontrole. Maar natuurlijk liep alles weer vast en kwam ik weer op de ticketkeuze pagina terecht.. Erg frustrerend dit!
Niet verversen, gewoon wachten. Na een halve minuut kwam dat wachtscherm weer tevoorschijn.

• dropkikker
Heb ook niet ververst hoor ;) Gebeurde allemaal automatisch, maar als je de reacties leest op Facebook dan moet het echt één grote drama zijn ;(
D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:31:
[...]

Niet verversen, gewoon wachten. Na een halve minuut kwam dat wachtscherm weer tevoorschijn.

• Mach

Mach

Elysium Hoplite Forever

Helaasch....voor mij geen tickets. Ik moet opgeven.

Succes nog!

DUGG

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

dropkikker schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:32:
Heb ook niet ververst hoor ;) Gebeurde allemaal automatisch, maar als je de reacties leest op Facebook dan moet het echt één grote drama zijn ;(
[...]
Ach, mensen klagen wel over meer dingen. Er staan wss dik 20K mensen te wachten, wees blij dat de site nog niet plat ligt. :P

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:49
Één van ons clubje is er door gekomen, veldkaarten binnen :D

Succes aan de wachtenden verder.

• dr.lowtune

dr.lowtune

(o\ | /o)

Mach schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:33:
Helaasch....voor mij geen tickets. Ik moet opgeven.

Succes nog!
Dat is klote...ik heb nog 20 minuten. ...

• energydrank
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15:57

energydrank

Sorry, Niet thuis!

Ben er ook doorheen gekomen! 2 Veld Tickets in de pocket! eerste keer dat ik Rammstein ga zien

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Dus de veldkaarten komen er al door?

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:39:
Dus de veldkaarten komen er al door?
Geen idee :P denk dat ik gewoon geluk heb gehad dat ik er wel door kwam

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:49
Voor mij de 3e keer Rammstein live in NL, en volgende week (voor het eerst) Feuerengel in Alkmaar zien! Good times are coming :)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

energydrank schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:42:
[...]

Geen idee :P denk dat ik gewoon geluk heb gehad dat ik er wel door kwam
Nja, ik zie meerdere berichten over de veldkaarten - en die zijn bij Metal ook vaak super populair dus ik kan mij goed voorstellen dat die als 1e gaan.

D4NG3R wijzigde deze reactie 08-11-2018 10:43 (7%)

• Remko24
2x de veiligheids controle gezien, 2x terug in de wachtrij geplaatst :(

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:43:
[...]

Nja, ik zie meerdere berichten over de veldkaarten - en die zijn bij Metal ook vaak super populair dus ik kan mij goed voorstellen dat die als 1e gaan.
Zeker waar, Maar als je naar zo'n concert gaat dan wil je toch ook gewoon staan? :P
ik kan me echt niet voorstellen dat je met zulke muziek daar gaat zitten en gaat kijken en dan denkt "ja, dit was wel een leuk concertje".
Ik zou waarschijnlijk van mn stoel afspringen en het veld alsnog op springen :+

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

energydrank schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:45:
[...]

Zeker waar, Maar als je naar zo'n concert gaat dan wil je toch ook gewoon staan? :P
ik kan me echt niet voorstellen dat je met zulke muziek daar gaat zitten en gaat kijken en dan denkt "ja, dit was wel een leuk concertje".
Ik zou waarschijnlijk van mn stoel afspringen en het veld alsnog op springen :+
Wat voor genre ik ook naar toe ga, ik kom voor de muziek en wil graag een goed uitzicht over het podium hebben. Onze groep gaat voor categorie 1 kaarten dus we hebben wel een stoel.

Al verwacht ik niet dat er ook iemand gaat zitten. :+

• Remko24
Al een paar keer de veiligheids controle gezien...
Waarom kom ik er niet door... :(

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 19-01 22:03

steveman

"Be curious"

Waooo gelukt, phew, staanplaatsen.

HMH, Ahoy, Gelredome, Pinkpop -> Le Kuippe

Da's een lustrum of sorts :)

https://i.imgur.com/PgejiHu.gif dit was m'n avatar ooit op dit forum ;)
Gaargod schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:43:
Voor mij de 3e keer Rammstein live in NL, en volgende week (voor het eerst) Feuerengel in Alkmaar zien! Good times are coming :)
Feuerengel, ook vaak geweest vroeger. 17e zijn ze vlakbij huis, maar dan kan ik helaes niet.

Ze spelen echt goed (al is het ook niet zo ingewikkeld natuurlijk :+)

steveman wijzigde deze reactie 08-11-2018 10:54 (51%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• dropkikker
Ik krijg nog steeds de veiligheidscontrole, maar ik lees op Fok dat mensen bussen en dergelijke moeten kiezen. Dat krijg ik zelfs niet eens te zien. Ik zie het dan nu ook erg somber in :(

• dr.lowtune

dr.lowtune

(o\ | /o)

Zo, uit de queue gegooid en opnieuw kaartselectie. Dan maar niet.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Vak M onze kaarten zijn binnen. *O*

Sta nog in de rij om kaarten te kopen voor m'n ouders though, maar dat gaat om categorie 4 kaarten. Ik heb zo'n gevoel dat ze per categorie in de verkoop gaan.

Edit: Ook bemachtigt. :)
dr.lowtune schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:55:
Zo, uit de queue gegooid en opnieuw kaartselectie. Dan maar niet.
Je word er niet uit gegooid, gewoon wachten - na een halve minuut of wat komt het scherm terug.

D4NG3R wijzigde deze reactie 08-11-2018 11:00 (81%)

• dropkikker
Gefeliciteerd! Ik moet 5 staanplaatsen hebben.. We blijven dan ook maar geduldig wachten, scheelt dat ik om 16.30 pas hoef te werken ;)

• Remko24
lijkt uitverkocht te raken (mijn telefoon gaf aan categorie 1-2-3 uitverkocht.. , al sta ik nog wel in de wachtrij op de laptop voor cat 2..

• dropkikker
Staanplaatsen zijn uitverkocht :(

Dan wordt dan tzt Ticketswap maar in de gaten houden :|

dropkikker wijzigde deze reactie 08-11-2018 11:12 (47%)

• Remko24
ik sta nog steeds in de wachtrij voor staplaatsen.. *stille hoop

• BM
  • Laatst online: 13:49

BM

Moderator Spielerij
Site gaf net bij mij aan dat er geen staplaatsen meer waren, eigenwijs toch paar keer op f5 geduwt, en toen waren ze er ineens wel weer. Klikken, en eigenlijk direct door de wachtrij heen.

Mijn ticket is binnen 8)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Remko24
Iemand hier veldkaarten over?
Ben er nu ook weer uitgeknikkert met de melding "uitverkocht"

• steveman

steveman

"Be curious"

En nu maar hopen dat het nieuwe album niet een totale tegenvaller is :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16:53
Hey een metal topic. Die heb ik al jaren gemist blijkbaar.
Leuk om zo een beetje bij te blijven wie wat waar speelt.

Slayer gaan we bekijken in Barcelona op 18 november en dan nog een keer op GMM (alleen ticket voor de vrijdag. Rest van het programma vond ik mwah)

• Remko24
Toch gelukt om een veldkaart te krijgen!!!
Zelfde als BM, blijven refreshen..

Helaas bij het betalen een error, maar het geld is wel afgeschreven van mijn CC..
Hopen dat het goed komt..

//Edit:
Gelukt, kaartje stond netjes onder mijn account..
#Binnen!!! 8)

Remko24 wijzigde deze reactie 08-11-2018 11:33 (17%)

• metallicattim
Ik heb het opgegeven, ik hoop dan maar dat ze op het 30 jaar jubileum van Wacken komen spelen :+

• dr.lowtune

dr.lowtune

(o\ | /o)

Holy shit, ik had het opgegeven, mijn vrouw niet. Dus we zijn er ook bij! Vak NN en OO. Alleen wel 2 kaarten teveel ( ingelogd op laptop + telefoon), die ze voor de zekerheid heeft gekocht omdat ze er vanuit ging dat het bij de betaling ook wel weer een instabiele queue zou zijn. Vandaag ben ik extra gelukkig met mijn vrouw!!!

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-01 11:37
Wat een schijtsysteem heeft EventIM om kaartjes voor Rammstein te bestellen zeg... Gelukkig ben ik niet voor één gat te vangen en heb ik paralel aan het wachten ook telefonisch proberen te bestellen a 60 ct/m. Eerste keer gaven ze aan dat het te druk was en werd de verbinding verbroken, tweede keer tegen alle verwachtingen in had ik binnen 5 minuten iemand aan de lijn en kon ik zonder problemen 6 veldkaarten bestellen voor mij en mijn vrienden.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Wat heeft iedereen toch tegen Eventim? Ik ben gewoon braaf in de queue gaan staan om 10:00 strak en heb niet gerefreshed. Ja het duurde wat lang en ja je moet handmatig refreshen, maar dat 1e had ik niet anders verwacht want Rammstein en het 2e vind ik zelf prima - weert mooi de mensen die niet actief meekijken. :9

Volgens mij zijn de meeste klagers gewoon zuur dat ze geen kaarten hebben. :')

Edit: Krijg nu al €200 stuk aangeboden per kaart, ga toch weg man.. Had de kaarten niet gekocht als ik zelf niet wou gaan. _O-

D4NG3R wijzigde deze reactie 08-11-2018 12:29 (14%)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16:48
Man man man, wat een prijzen zeg :{

Jaaaren terug heb ik ze op Dynamo gezien, dat kaartje voor het hele festival kostte me toen nog iets van 140 gulden. En dat vond ik al duur :+

Optreden toen was met ruim anderhalf uur best lang, trouwens.

Vrijdag wijzigde deze reactie 08-11-2018 12:44 (15%)

• steveman

steveman

"Be curious"

Ik heb kaartjes en vind het een totaal schijtsysteem :)

• HenkEisjedies
  • Laatst online: 19-01 11:37
D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:27:
Wat heeft iedereen toch tegen Eventim? Ik ben gewoon braaf in de queue gaan staan om 10:00 strak en heb niet gerefreshed. Ja het duurde wat lang en ja je moet handmatig refreshen, maar dat 1e had ik niet anders verwacht want Rammstein en het 2e vind ik zelf prima - weert mooi de mensen die niet actief meekijken. :9

Edit: Krijg nu al €200 stuk aangeboden per kaart, ga toch weg man.. Had de kaarten niet gekocht als ik zelf niet wou gaan. _O-
Ik heb het ook op de 'normale' weg geprobeerd. Computer gereboot, VPN uit, mijn schone pluginvrije browser gepakt (firefox), 9:55 de site geopend, 9:59 kreeg ik de eerste wachtrij voor de website van eventim zelf, vervolgens een 5 minuten wachtrij, botcontrole, lege pagina, F5 nog een keer in de wachtrij, nog een keer, nog een keer, keuzepagina, kon ik niets veranderen aan de aantallen bleef op 2 staan, terug, wachten, wachten, eindelijk een keuze kunnen maken, wachten, wachten, botcontrole, lege pagina, opnieuw. :(

Heb zelf kaarten dus daar kan mijn haat niet aan liggen. O-)

€200 euro?! Tering. Ik ga met 5 vrienden dus verkopen is geen optie, maar anders had ik dus ff 600 euro verdiend in een uur... Ik snap die ticketjagers wel.

• Remko24
Hier ook hoor, 1,5 uur in de wachtrij en dan vrolijk de melding "helaas geen kaarten meer beschikbaar"..

Gelukkig zag ik de post van BM en heb ik nog enkele keren refreshed op de tickets en toen kwamen er weer tickets beschikbaar en was ik in 5 minuten door de wachtrij heen...

Na 10 jaar kan ik ze eindelijk weer een keer live zien (laatste keer was in 2009 in het Gelredome)

• macnerd
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-01 16:26

macnerd

No Apples please :-)

Ook een Rammstein-fan hier. Ik wilde 2 kaartjes voor De Kuip. Net voor 10:00 ingelogd op eventim.nl, iedere keer weer terug in de wachtrij. Staanplaatsen niet meer beschikbaar, dan maar zitten. Weer wachten en wachten, en ja hoor ook niet meer beschikbaar. Volgende rang dan maar, en daarna de volgende. Ook diverse botcontroles en uit de wachtrij gegooid. Om 11:40 nog steeds niks... :(
Voortaan sla ik EventIM wel over.

Ik heb nu via ticketmaster.be 1 kaartje weten te bemachtigen voor Brussel. Helaas ook geen staplaats maar een zitplaats een beetje naar de zijkant. Maar goed, ik ga ze eindelijk live zien :)

MacNerd

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

macnerd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:06:
Ik heb nu via ticketmaster.be 1 kaartje weten te bemachtigen voor Brussel. Helaas ook geen staplaats maar een zitplaats een beetje naar de zijkant. Maar goed, ik ga ze eindelijk live zien :)
ik meende te lezen op hun facebook post dat als je het via Ticketmaster deed je niet gegarandeerd zou zijn van een ticket.
Ik zou als ik jou was nog even een dubbel check doen met zowel ticketmaster als eventim.

• InGen10
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:54
Wij hebben ook vanaf 10:00 in de wachtrij gestaan; steeds handmatig elke 3 minuten moeten aangeven dat ik nog eens 3 minuten in de rij wil gaan staan..

En dan nu nog steeds geen tickets.. denk niet dat het er nog in zit. En als je dan kijkt wat mensen vragen op marktplaats: ronduit schandalig maar wel begrijpelijk gezien de prijzen :(

https://www.flickr.com/photos/jordymullink/

• Remko24
Tja, ik vond 89 euro voor een kaartje al heel duur... (en daar komt nog eens 60-80 euro bij voor vervoer, eten drinken etc.)
Als je ziet dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan voor 150+ dan vraag ik me af of het niet te goedkoop wordt aangeboden via de officiele kanalen..

Kan me herinneren dat ik vroegah (eind jaren 90) voor 130-140 gulden een heel weekend pinkpop had met dikke headliners...

Remko24 wijzigde deze reactie 08-11-2018 13:46 (9%)

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:44:
Tja, ik vond 89 euro voor een kaartje al heel duur...
Als je ziet dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan voor 150+ dan vraag ik me af of het niet te goedkoop wordt aangeboden via de officiele kanalen..

Kan me herinneren dat ik vroegah (eind jaren 90) voor 130-140 gulden een heel weekend pinkpop had met dikke headliners...
het is ook wel een beetje duur. Dynamo dit jaar vond ik ook wel echt goedkoop(daar heb ik niks op tegen :+) voor de lineup die ze hadden. 30 euro voor een dagje VUUR, overkill, annihilator, ministry en nog wat zooi waar je echt ongelofelijk van kan genieten en dan als afsluiter nog Ghost, maar ik ben wel blij dat ik mn 89 euro heb neer getikt voor Rammstein

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:20

Punkrocker

Mosty harmless

Tja, ik vond 89 euro voor een kaartje al heel duur...

Te goedkoop!? 8)7
Veel te duur nog! En als niemand die idiote prijzen op de zwarte markt betaalt gaat ook dat over. (Is een naïeve gedacht, ik geef toe) |:(

Vroegâh (opa spreekt) ging ik voor 40 30 gulden naar Metallica, 50 35 gulden voor Masters of Thrash Clash of the Titans met o.a. Slayer/Megadeth/Suicidal Tendiencies...
Ik snap best dat het allemaal wat duurder wordt maar 90 tot 150 euro voor een kaartje vind ik absurd.
Ik ging bijna wekelijks naar een concert, dat zou ik nu niet meer kunnen betalen....

Punkrocker wijzigde deze reactie 08-11-2018 14:20 (4%)
Reden: Prijzen kaartjes even opgezocht

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Vrijdag
Tja, ik vond 89 euro voor een kaartje al heel duur... (en daar komt nog eens 60-80 euro bij voor vervoer, eten drinken etc.)

Mijn allereerste metalconcert was Slayer in Paradiso in (ik geloof) 1994 (1). Dat kostte toen 35 gulden, exclusief 4 gulden service(?) kosten. Voor een dertienjarige was dat toch bijna drie weken krantenlopen :P

Nu weet ik dat alles gewoon duurder wordt maar bij concertkaartjes en huizen heb ik het idee dat het gulden teken gewoon is vervangen voor €. Zal ook wel afhangen van de band en de locatie natuurlijk. Zo was Anathema laatste ongeveer €30 in de Melkweg maar is het wat goedkoper als ze bijvoorbeeld in Zoetermatigmeer staan.

Nuja, zolang mensen het willen betalen zou ik er als band ook geen probleem mee hebben natuurlijk.

(1) Ik was nog nooit in Paradiso geweest en ging er met een vriendje heen. Toen we Amsterdam CS uitkwamen hadden we werkelijk geen flauw idee hoe we er moesten komen. We besloten maar gewoon de zwarte bandshirts te volgen. En dat werkte prima 8)

Vrijdag wijzigde deze reactie 08-11-2018 13:54 (9%)

• Remko24
Kwestie van vraag/aanbod natuurlijk.. Blijkbaar is er meer vraag dan aanbod met 89 euro als prijs. :)

Zojuist ook mijn vervoer gereserveerd... Voor 3 tientjes lekker 1e rang naar Rotterdam..

Tip voor mensen uit het oosten: https://www.brookhuisbusr...er-rammstein-concert-2019

• GenjiBlade
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-01 13:40
Wát een drama, die rij en site en botchecks en de EventIM app en alles erop en eraan.
Maar goed, ik heb in ieder geval wel het geluk mee en heb veld kaarten voor Rammstein. Hoop alleen wel dat mijn geluk niet finaal op is, sta in 't veld voor Disturbed, Tool en Golden Circle bij Metallica in de weken ervoor. :+

Máár - eerst de European Apocalypse met Dimmu en in Dec als toetje naar APC!

2018/2019 - een financiele aderlating voor de muziek ervaringen, maar wát een ervaringen op een rijtje!

• Vrijdag
GenjiBlade schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:57:

Máár - eerst de European Apocalypse met Dimmu en in Dec als toetje naar APC!
Ik wilde 30 november naar ze toe in Tilburg maar de kaartjes zijn uitverkocht :'( Tot zover mijn Black Friday :{

Vrijdag wijzigde deze reactie 08-11-2018 15:07 (5%)

• Remko24
Metallica staat ook op mijn wishlist, maar ik ga geen 160-180 euro betalen voor een veldkaartje (golden circle).. Wil natuurlijk wel vooraanstaan.. :9

• InGen10
Ik heb mij maar opgegeven voor de eventim wachtlijst, misschien dat daar nog wat uit komt, of zal het valse hoop zijn?

Heb nu wel meteen tickets besteld voor Architects en Ghost in AFAS, dat ging een stuk makkelijker :P

• GenjiBlade
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-01 13:40
Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:15:
Metallica staat ook op mijn wishlist, maar ik ga geen 160-180 euro betalen voor een veldkaartje (golden circle).. Wil natuurlijk wel vooraanstaan.. :9
Ja, nu moet ik toegeven; Golden Circle was niet mijn intentie, meer een domme fout met bijhorende les;

Check áltijd hóevéél je precíes gáát betalen vóór je blind betaalt.

Als ik dat eerder had gezien had ik het nooit gedaan. 8)7
Achteraf; Voor dat geld ga ik er @#$^%$%^#!$!@# van genieten ook.
Vrijdag schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:06:
[...]

Ik wilde 30 november naar ze toe in Tilburg maar de kaartjes zijn uitverkocht :'( Tot zover mijn Black Friday :{
Zonde!
Ben erg benieuwd, Kreator en hatebreed uiteraad al een paar keer gezien maar wordt de eerste keer dat ik Dimmu ga mee maken.

• Remko24
Tja, ik vind 100 euro of duurder voor een show van amper 2 uur echt grof geld.. Een festival heb ik meer voor over, maar dan heb je vaak ook 10-12u vermaak (of zelfs meerdere dagen)..

En dan kun je wel 2e, 3e of 4e rang gaan zitten voor minder geld, maar dat is net niet.... Dan zet ik wel een dvd'tje op thuis.. O-)

Remko24 wijzigde deze reactie 08-11-2018 15:50 (4%)

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:04

rajackar

Blood minister

Ik heb uiteindelijk maar kaarten voor Praag gehaald. 77 euro per stuk en natuurijk een goed excuus om daar weer eens heen te gaan :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind.

• Remko24
rajackar schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:53:
Ik heb uiteindelijk maar kaarten voor Praag gehaald. 77 euro per stuk en natuurijk een goed excuus om daar weer eens heen te gaan :)
Ideale combinatie idd, deed ik in het verleden ook wel eens met Parijs, Heb daar toen Metallica, Iron Maiden en Within Temptation enkele keren gezien..

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:04

rajackar

Blood minister

Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:59:
[...]

Ideale combinatie idd, deed ik in het verleden ook wel eens met Parijs, Heb daar toen Metallica, Iron Maiden en Within Temptation enkele keren gezien..
Precies! Leuke reden om eens die kant op te gaan en vaak is het ook makkelijker om aan tickets te komen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind.

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 19-01 16:25
Vrijdag schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:52:
[...]

Mijn allereerste metalconcert was Slayer in Paradiso in (ik geloof) 1994 (1). Dat kostte toen 35 gulden, exclusief 4 gulden service(?) kosten. Voor een dertienjarige was dat toch bijna drie weken krantenlopen :P
Dat was voor die tijd echt duur. Dynamo Open Air '95 was 25,- gulden voor 3 dagen incl camping. Alle topbands van dat moment bij elkaar. Ok dat was zelfs voor die tijd weinig (2 avonden oppassen 8) )

Die prijzen nu, tja... Ik doe het niet meer. 70,- euro voor Iron Maiden vind ik nog net de moeite waard. Dream Theater was ook 70,-, maar die spelen ruim 3 uur. Meer betaal ik niet, voor geen één band, hoe uniek ook. Tool vind ik te duur. Metallica wil ik nog wel een keer zien maar niet voor deze prijzen. Als iedereen elke verhoging maar blijft accepteren kost een ordinair concertkaartje over 10 jaar over de 200,- euro.

Ghost kost in de Afas 42,50 oid, dat kan blijkbaar prima uit. Toch ook geen kleine band.

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:20

Punkrocker

Mosty harmless

EvaluationCopy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:14:
[...]

Dat was voor die tijd echt duur. Dynamo Open Air '95 was 25,- gulden voor 3 dagen incl camping. Alle topbands van dat moment bij elkaar. Ok dat was zelfs voor die tijd weinig (2 avonden oppassen 8) )
...
Dynamo Open Air was zelfs gratis (Testament in 1986!!) :+
Daarna werd het één gulden en in 1989 verdubbelde de prijs naar twee gulden.

Maar je hebt gelijk DOA was een geweldig festival altijd en niet zo idioot duur.

"What do you get if you multiply six by nine..."

• dropkikker
Ik zie dat Rammstein in andere grote steden al een tweede concert hebben aangekondigd, hopen dat ze ook de Kuip nog een keer extra aandoen :)

• macnerd

macnerd

energydrank schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:37:
[...]

ik meende te lezen op hun facebook post dat als je het via Ticketmaster deed je niet gegarandeerd zou zijn van een ticket.
Ik zou als ik jou was nog even een dubbel check doen met zowel ticketmaster als eventim.
Ik ben via de Rammstein-site gegaan. Voor Brussel stonden er 2 linkjes, 1 voor EventIM en 1 voor TicketMaster. Net in m'n TicketMaster account gekeken, en ik heb een ticket *O*
D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:27:

Tja, ik stond ook vanaf 10:00 in de wacht, en inderdaad iedere keer weer zo'n melding dat het nog steeds erg druk is. Rond 11:30 begon het uitverkocht te raken. En nog steeds in de wacht... dat is waar iedereen over klaagt. Het lijkt mij sterk dat om 10:00 uur al zo'n 40.000 mensen (of hoeveel gaan er in De Kuip) te wachten stonden. Ik verwacht eerder dat je na iedere wachttijd geluk moet hebben dat je er door komt.
Ik ben dus naar de Rammstein-site gegaan en ben gaan kijken waar ze nog meer spelen. En zo ben ik op Brussel uitgekomen, via TicketMaster. Wel maar 1 kaartje, maar m'n vriendin hoefde niet persé.

Van https://www.greenhousetalent.com/nl/rammstein:
Wachtlijst
Geen tickets gescoord voor Rammstein in De Kuip? Momenteel zijn er omwille van productionele redenen tickets geblokkeerd die mogelijk later nog kunnen vrijkomen - iedereen op de wachtlijst ontvangt dan een e-mail met informatie over de verkoop van de eventueel vrij te komen tickets. Klik hier voor de wachtlijst.

macnerd wijzigde deze reactie 08-11-2018 22:55 (61%)
Reden: Aanvulling

MacNerd

• Remko24
macnerd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:14:

Tja, ik stond ook vanaf 10:00 in de wacht, en inderdaad iedere keer weer zo'n melding dat het nog steeds erg druk is. Rond 11:30 begon het uitverkocht te raken. En nog steeds in de wacht... dat is waar iedereen over klaagt. Het lijkt mij sterk dat om 10:00 uur al zo'n 40.000 mensen (of hoeveel gaan er in De Kuip) te wachten stonden. Ik verwacht eerder dat je na iedere wachttijd geluk moet hebben dat je er door komt.
Ik ben dus naar de Rammstein-site gegaan en ben gaan kijken waar ze nog meer spelen. En zo ben ik op Brussel uitgekomen, via TicketMaster. Wel maar 1 kaartje, maar m'n vriendin hoefde niet persé.
Het viel me op tijdens het bestelproces dat je 10-15 minuten had om de bestelling af te ronden, veel mislukte transacties in de beginfase (door time-outs of browsers die niet goed werkten etc), dus veel kaarten kwamen pas laat weer vrij..

dit icm met lange wachtrijen, en mensen soms wel 4-6 plekken innemen met diverse apparaten wordt het een grote wachtrij..

Stel dat er 50.000 man klaar zitten, allemaal 4-5 apparaten, dan heb je 250.000 wachtenden in de rij..

Met de nodige technische problemen en overbelasting vind ik het niet gek dat het zo k u t ging..
Gelukkig heb ik om 11:25 nog veldkaarten kunnen bemachtigen die waarschijnlijk uit een verlopen sessie weer beschikbaar kwamen..

• macnerd

macnerd

Remko24 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:03:
[...]
Met de nodige technische problemen en overbelasting vind ik het niet gek dat het zo k u t ging..
Gelukkig heb ik om 11:25 nog veldkaarten kunnen bemachtigen die waarschijnlijk uit een verlopen sessie weer beschikbaar kwamen..
Ja, ik zag ook dat er op een gegeven moment weer tickets vrij kwamen. Helaas toch ook weer daar misgegrepen. Ik ben blij dat ik via TicketMaster alsnog kan gaan (naar Brussel dan wel).

Ik zou zo'n ticketplatform toch iets anders opzetten denk ik. Ik zou - net als ticketverkoop via een boxoffice - een wachtrij aanmaken. Je moet dan inloggen, en jezelf aanmelden voor de wachtrij. Je krijgt dan een volgnummer wat aan je gebruikersnaam hangt. Meerdere browsers/apparaten heeft dan geen zin en je kunt eventueel zelfs de mensen opnieuw achteraan laten aansluiten. Eventueel zou je vooraf al je voorkeuren moeten kunnen opgeven, zoals het aantal tickets en wat voor tickets (staan/zitten/golden circle etc), zodat de afhandeling sneller kan.

MacNerd

• Remko24
macnerd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:13:
[...]

Ja, ik zag ook dat er op een gegeven moment weer tickets vrij kwamen. Helaas toch ook weer daar misgegrepen. Ik ben blij dat ik via TicketMaster alsnog kan gaan (naar Brussel dan wel).

Ik zou zo'n ticketplatform toch iets anders opzetten denk ik. Ik zou - net als ticketverkoop via een boxoffice - een wachtrij aanmaken. Je moet dan inloggen, en jezelf aanmelden voor de wachtrij. Je krijgt dan een volgnummer wat aan je gebruikersnaam hangt. Meerdere browsers/apparaten heeft dan geen zin en je kunt eventueel zelfs de mensen opnieuw achteraan laten aansluiten. Eventueel zou je vooraf al je voorkeuren moeten kunnen opgeven, zoals het aantal tickets en wat voor tickets (staan/zitten/golden circle etc), zodat de afhandeling sneller kan.
Ik vind een loting systeem ook wel eerlijk..
Met een ander evenement werkt dat prima, je schrijft je in en geeft aan wat je wil hebben.
Vervolgens volgt een loting en krijg je na winst de kaarten waar je voor hebt opgegeven.
Vervolgens heb je ruim de tijd om te betalen..
Indien je niet betaald komen de kaarten op een gegeven ogenblik weer vrij en gaan ze naar de overige mensen die uitgeloot waren, en dan is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt..

• macnerd

macnerd

Remko24 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:22:
[...]

Ik vind een loting systeem ook wel eerlijk..
Met een ander evenement werkt dat prima, je schrijft je in en geeft aan wat je wil hebben.
Vervolgens volgt een loting en krijg je na winst de kaarten waar je voor hebt opgegeven.
Vervolgens heb je ruim de tijd om te betalen..
Indien je niet betaald komen de kaarten op een gegeven ogenblik weer vrij en gaan ze naar de overige mensen die uitgeloot waren, en dan is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt..
Een loting systeem zou ook prima zijn, maar in dit geval werd in ieder geval de indruk gegeven dat je op je beurt moet wachten en meer niet. Als dat zo is, kan het m.i. eerlijker, bv. op de manier die ik beschreven heb.
Met een loting systeem zou je je in een bepaald tijdsbestek (bv 5 dagen) moeten inschrijven, en daarna krijgen de ingelote personen de mogelijkheid om de kaarten te kopen.

MacNerd

• JAMF
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-01 09:16

JAMF

010 the number of the best

Misschien kan Arjen Lubach er iets aan doen, die weet nogal eens wat te bereiken...

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Rammstein speelt hier op fietsafstand van mijn huis? Fuck, ook geen kaartje. :(
Helaas. Had ze graag een keer gezien.

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online

jgj82

Ja, maar = Nee

Tonight is Slayer-night. Appartement in Dortmund geregeld, veldkaartjes gefixt! Reign in blood!

J.G. Jeronimus

• metallicattim
Vrijdag Hypocrisy en Kataklysm in Oberhausen! Misschien nog meer mensen die gaan?

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

En de Lineup van Dynamo metal fest is (deels) bekend!
Onder andere Arch enemy, Airbourne, Carcass, Metal Church, soulfly, Philip H. Anselmo and the illegals, Armored Saint, Grand Magus, Tribulation, Jungle rot en Baest. met nog meer namen die zullen komen!

Daarnaast is het ook van 1 dag naar 2 dagen verandert! ik heb mn kaartjes al in de pocket :)
Wie van jullie zal ik ook zien?

• Hans1990
  • Laatst online: 19-01 23:32

Hebben het toch weer geflikt :Y)
Ben daarentegen niet zo te spreken over het andere nummer "This is our house" wat ze op video hebben gezet..

• striner
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-01 16:13
Leuk lijstje van Zware Metalen met de beste albums van 2018 volgens hun lezers.
De bijbehorende spotify playlist bevat 1 liedje van elk album.
Lekker gevarieerd, van alles wat.

https://zwaremetalen.com/overig/zm-jaarlijst-2018

https://open.spotify.com/...si=zDxBkB1KQFSfr-veD1wXCQ

striner wijzigde deze reactie 07-01-2019 14:02 (3%)

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Iemand al naar Lifesick geluisterd?

Lekker lomp, rauw en soms alle kanten op.
Kan me wel bekoren.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

Hans1990 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:20:
[YouTube: IN FLAMES - I Am Above (OFFICIAL VIDEO)]

Hebben het toch weer geflikt :Y)
Ben daarentegen niet zo te spreken over het andere nummer "This is our house" wat ze op video hebben gezet..
This is our house vindt ik persoonlijk inderdaad ook wat minder. Voor mij komt het voornamelijk door de 2e stem (de hoge in het refrein) waar Anders Friden net niet hoog genoeg komt en ze dat laatste stukje net met autotune omhoog hebben gegooit waardoor het de juiste noot is maar helaas met autotune wat het net een klein beetje verpest IMO

• Khaine
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19-01 20:02

Khaine

Python liefhebber

Zijn er ook mensen hier die Allegaeon luisteren? De rif uit onderstaande plaat blijft echt lang hangen!

Dit is overigens al een oud(er) nummer,maar verschrikkelijk strak. Ik hou wel van die non-stop actie :D Vanaf 02:30 vooral.

[EDIT]
Owja, en ze nemen zichzelf niet al te serieus, das ook mooi.

Khaine wijzigde deze reactie 07-01-2019 21:28 (12%)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Tim01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19-01 12:54
Volgens mij het eerste (?) nieuwe nummer met Chester Bennington na zijn dood.

• Theimon
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:02

Theimon

Snapte!?

Mooi, kunnen ze ff poen scheppen.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:03
@Khaine
Ken ze idd. Lekker stukje metaal :D

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | LG UP970 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

en jahoor, In Flames heeft het alweer geflikt.

Prachtig mooi Nummer Gedropt!

energydrank wijzigde deze reactie 11-01-2019 17:53 (28%)

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:03
Weer wat clipjes :P

En deze kreeg ik laatst van een maat van, ook wel apart:

Renegade666 wijzigde deze reactie 12-01-2019 11:17 (5%)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | LG UP970 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• InGen10
energydrank schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:53:
en jahoor, In Flames heeft het alweer geflikt.

Prachtig mooi Nummer Gedropt!
[YouTube: IN FLAMES - I, The Mask (OFFICIAL LYRIC VIDEO)]
Goed nummer! Kan niet wachten op het album, deze singles klinken iig al veelbelovend. Ik ben eigenlijk altijd al fan geweest van IF, vanaf Colony vind ik het eigenijk allemaal lekker klinken. Alleen hun vorige album Battles vind ik wat tegenvallen door de voor mijn gevoel simpelere opzet van de nummers. (Maar misschien is het een kwestie van wennen; Siren Charms ben ik ook pas gaan waarderen nadat Battles uit kwam..)

Ik hoop alleen wel dat ze het iets rustiger aan gaan doen met de autotune, want die hogere gedeeltes in This is our house klinken net wat tè kunstmatig..

(Zijn er morgen nog meer tweakers bij Architects in AFAS? Ik heb er zin in! )

InGen10 wijzigde deze reactie 11-01-2019 20:30 (4%)

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

InGen10 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:28:
[...]

Goed nummer! Kan niet wachten op het album, deze singles klinken iig al veelbelovend. Ik ben eigenlijk altijd al fan geweest van IF, vanaf Colony vind ik het eigenijk allemaal lekker klinken. Alleen hun vorige album Battles vind ik wat tegenvallen door de voor mijn gevoel simpelere opzet van de nummers. (Maar misschien is het een kwestie van wennen; Siren Charms ben ik ook pas gaan waarderen nadat Battles uit kwam..)

Ik hoop alleen wel dat ze het iets rustiger aan gaan doen met de autotune, want die hogere gedeeltes in This is our house klinken net wat tè kunstmatig..
je haalt me de woorden haast uit de mond :P
al geniet ik nog redelijk van Battles
maar mijn standaard voor goeie muziek is dan ook niet zo hoog :+ (zolang het maar metal is en lekker klinkt :P)

verder ben ik het helemaal met je eens over de hogere gedeeltes in This is our house, een van de weinige nummers die ik eigenlijk vrijwel niet luister tenzij hij voorbij komt met de shuffle modus.

• Waterkoker
  • Laatst online: 15:52
Oeff, stuitte laatst toch wel op een heel mooi nummer van Satyricon. Wel bijzondere maar mooie combi, metal gitaarwerk, zang wat in hedendaags softrock bandje kan en een koor op het achtergrond. Overigens een strak optreden verder, meerdere biertjes op kunnen slijten

YouTube: Satyricon with the Norwegian National Opera Chorus

Waterkoker wijzigde deze reactie 18-01-2019 00:34 (10%)

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True