Sie haben offenbar mehr als eine Anfrage gestartet.
I did no such thing! Grmbl....
I did no such thing! Grmbl....
Heb al 5x moeten "verlengen" ik heb er een hard hoofd in, moet sowieso zo meteen wegWir haben noch kein Ticket für Sie reservieren können…
Unsere Reservierungssysteme verarbeiten gerade eine Vielzahl zeitgleicher Anfragen. Daher bitten wir Sie um etwas Geduld.
Sobald die Prüfung abgeschlossen ist, werden Sie automatisch weitergeleitet. Sollte die Prüfung länger als die angegebene Zeit dauern, informieren wir Sie erneut.
[ Voor 6% gewijzigd door metallicattim op 08-11-2018 10:19 ]
Ik zit zelf ook in de queue vanaf de 1e seconde, ga er maar van uit dat dat tegen bots / mensen die AFK zijn is.metallicattim schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:18:
[...]
Heb al 5x moeten "verlengen" ik heb er een hard hoofd in, moet sowieso zo meteen weg
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2018 10:23 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Me too...al 6 keer of zo opnieuw in de rij...bahD4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:23:
[...]
Ik zit zelf ook in de queue, ga er maar van uit dat dat tegen bots / mensen die AFK zijn is.
DUGG
Verwijderd
Doe mij maar weer lekker in de rij laten liggen, want dit systeem is ook zo random als maar wat lijkt het....Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:40:
Weet iemand of de wachtrij functie eerder open gaat dan 10 uur, of moet je om 10 uur gewoon refreshen tot de wachtrij zichtbaar wordt?
* metallicattim is nog van de tijd van voor het postkantoor liggen
Heeft geen nut als ze op het zelfde IP zitten.Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:25:
reken er maar op dat mensen ook met meerdere devices proberen.. Zo zitten we hier met 2 laptops, tablet en 2 telefoons in de wachtrij..
Verwijderd
nee, allemaal eigen ip (4G) en 2 verschillende locaties (thuis en werk)D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:26:
[...]
Heeft geen nut als ze op het zelfde IP zitten.
Ik had via m'n VPN en VPS ook moeten inloggen.Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:27:
[...]
nee, allemaal eigen ip (4G) en 2 verschillende locaties (thuis en werk)
DUGG
Niet verversen, gewoon wachten. Na een halve minuut kwam dat wachtscherm weer tevoorschijn.dropkikker schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:30:
Hier ook.. Telkens een wachtrij, opeens was ik er door en stond ik in de veiligheidscontrole. Maar natuurlijk liep alles weer vast en kwam ik weer op de ticketkeuze pagina terecht.. Erg frustrerend dit!
D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:31:
[...]
Niet verversen, gewoon wachten. Na een halve minuut kwam dat wachtscherm weer tevoorschijn.
DUGG
Ach, mensen klagen wel over meer dingen. Er staan wss dik 20K mensen te wachten, wees blij dat de site nog niet plat ligt.dropkikker schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:32:
Heb ook niet ververst hoorGebeurde allemaal automatisch, maar als je de reacties leest op Facebook dan moet het echt één grote drama zijn
![]()
[...]
Dat is klote...ik heb nog 20 minuten. ...Mach schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:33:
Helaasch....voor mij geen tickets. Ik moet opgeven.
Succes nog!
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Geen ideeD4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:39:
Dus de veldkaarten komen er al door?
Nja, ik zie meerdere berichten over de veldkaarten - en die zijn bij Metal ook vaak super populair dus ik kan mij goed voorstellen dat die als 1e gaan.energydrank schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:42:
[...]
Geen ideedenk dat ik gewoon geluk heb gehad dat ik er wel door kwam
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2018 10:43 ]
Zeker waar, Maar als je naar zo'n concert gaat dan wil je toch ook gewoon staan?D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:43:
[...]
Nja, ik zie meerdere berichten over de veldkaarten - en die zijn bij Metal ook vaak super populair dus ik kan mij goed voorstellen dat die als 1e gaan.
Wat voor genre ik ook naar toe ga, ik kom voor de muziek en wil graag een goed uitzicht over het podium hebben. Onze groep gaat voor categorie 1 kaarten dus we hebben wel een stoel.energydrank schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:45:
[...]
Zeker waar, Maar als je naar zo'n concert gaat dan wil je toch ook gewoon staan?
ik kan me echt niet voorstellen dat je met zulke muziek daar gaat zitten en gaat kijken en dan denkt "ja, dit was wel een leuk concertje".
Ik zou waarschijnlijk van mn stoel afspringen en het veld alsnog op springen
Feuerengel, ook vaak geweest vroeger. 17e zijn ze vlakbij huis, maar dan kan ik helaes niet.Gaargod schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:43:
Voor mij de 3e keer Rammstein live in NL, en volgende week (voor het eerst) Feuerengel in Alkmaar zien! Good times are coming
[ Voor 51% gewijzigd door steveman op 08-11-2018 10:54 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je word er niet uit gegooid, gewoon wachten - na een halve minuut of wat komt het scherm terug.dr.lowtune schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:55:
Zo, uit de queue gegooid en opnieuw kaartselectie. Dan maar niet.
[ Voor 81% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2018 11:00 ]
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door dropkikker op 08-11-2018 11:12 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2018 11:33 ]
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2018 12:29 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2018 12:44 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb het ook op de 'normale' weg geprobeerd. Computer gereboot, VPN uit, mijn schone pluginvrije browser gepakt (firefox), 9:55 de site geopend, 9:59 kreeg ik de eerste wachtrij voor de website van eventim zelf, vervolgens een 5 minuten wachtrij, botcontrole, lege pagina, F5 nog een keer in de wachtrij, nog een keer, nog een keer, keuzepagina, kon ik niets veranderen aan de aantallen bleef op 2 staan, terug, wachten, wachten, eindelijk een keuze kunnen maken, wachten, wachten, botcontrole, lege pagina, opnieuw.D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:27:
Wat heeft iedereen toch tegen Eventim? Ik ben gewoon braaf in de queue gaan staan om 10:00 strak en heb niet gerefreshed. Ja het duurde wat lang en ja je moet handmatig refreshen, maar dat 1e had ik niet anders verwacht want Rammstein en het 2e vind ik zelf prima - weert mooi de mensen die niet actief meekijken.![]()
Volgens mij zijn de meeste klagers gewoon zuur dat ze geen kaarten hebben.
Edit: Krijg nu al €200 stuk aangeboden per kaart, ga toch weg man.. Had de kaarten niet gekocht als ik zelf niet wou gaan.
Verwijderd
MacNerd
ik meende te lezen op hun facebook post dat als je het via Ticketmaster deed je niet gegarandeerd zou zijn van een ticket.macnerd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:06:
Ik heb nu via ticketmaster.be 1 kaartje weten te bemachtigen voor Brussel. Helaas ook geen staplaats maar een zitplaats een beetje naar de zijkant. Maar goed, ik ga ze eindelijk live zien
Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2018 13:46 ]
het is ook wel een beetje duur. Dynamo dit jaar vond ik ook wel echt goedkoop(daar heb ik niks op tegenVerwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:44:
Tja, ik vond 89 euro voor een kaartje al heel duur...
Als je ziet dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan voor 150+ dan vraag ik me af of het niet te goedkoop wordt aangeboden via de officiele kanalen..
Kan me herinneren dat ik vroegah (eind jaren 90) voor 130-140 gulden een heel weekend pinkpop had met dikke headliners...
Te goedkoop!?Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:44:
Tja, ik vond 89 euro voor een kaartje al heel duur...
Als je ziet dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan voor 150+ dan vraag ik me af of het niet te goedkoop wordt aangeboden via de officiele kanalen..
Kan me herinneren dat ik vroegah (eind jaren 90) voor 130-140 gulden een heel weekend pinkpop had met dikke headliners...
[ Voor 4% gewijzigd door Punkrocker op 08-11-2018 14:20 . Reden: Prijzen kaartjes even opgezocht ]
"What do you get if you multiply six by nine..."
Mijn allereerste metalconcert was Slayer in Paradiso in (ik geloof) 1994 (1). Dat kostte toen 35 gulden, exclusief 4 gulden service(?) kosten. Voor een dertienjarige was dat toch bijna drie weken krantenlopenVerwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:44:
Tja, ik vond 89 euro voor een kaartje al heel duur... (en daar komt nog eens 60-80 euro bij voor vervoer, eten drinken etc.)
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2018 13:54 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Ik wilde 30 november naar ze toe in Tilburg maar de kaartjes zijn uitverkochtGenjiBlade schreef op donderdag 8 november 2018 @ 14:57:
Máár - eerst de European Apocalypse met Dimmu en in Dec als toetje naar APC!
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2018 15:07 ]
Verwijderd
Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |
Ja, nu moet ik toegeven; Golden Circle was niet mijn intentie, meer een domme fout met bijhorende les;Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:15:
Metallica staat ook op mijn wishlist, maar ik ga geen 160-180 euro betalen voor een veldkaartje (golden circle).. Wil natuurlijk wel vooraanstaan..
Zonde!Vrijdag schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:06:
[...]
Ik wilde 30 november naar ze toe in Tilburg maar de kaartjes zijn uitverkochtTot zover mijn Black Friday
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2018 15:50 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ideale combinatie idd, deed ik in het verleden ook wel eens met Parijs, Heb daar toen Metallica, Iron Maiden en Within Temptation enkele keren gezien..rajackar schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:53:
Ik heb uiteindelijk maar kaarten voor Praag gehaald. 77 euro per stuk en natuurijk een goed excuus om daar weer eens heen te gaan
Precies! Leuke reden om eens die kant op te gaan en vaak is het ook makkelijker om aan tickets te komen.Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:59:
[...]
Ideale combinatie idd, deed ik in het verleden ook wel eens met Parijs, Heb daar toen Metallica, Iron Maiden en Within Temptation enkele keren gezien..
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat was voor die tijd echt duur. Dynamo Open Air '95 was 25,- gulden voor 3 dagen incl camping. Alle topbands van dat moment bij elkaar. Ok dat was zelfs voor die tijd weinig (2 avonden oppassenVrijdag schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:52:
[...]
Mijn allereerste metalconcert was Slayer in Paradiso in (ik geloof) 1994 (1). Dat kostte toen 35 gulden, exclusief 4 gulden service(?) kosten. Voor een dertienjarige was dat toch bijna drie weken krantenlopen
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dynamo Open Air was zelfs gratis (Testament in 1986!!)EvaluationCopy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:14:
[...]
Dat was voor die tijd echt duur. Dynamo Open Air '95 was 25,- gulden voor 3 dagen incl camping. Alle topbands van dat moment bij elkaar. Ok dat was zelfs voor die tijd weinig (2 avonden oppassen)
...
"What do you get if you multiply six by nine..."
Ik ben via de Rammstein-site gegaan. Voor Brussel stonden er 2 linkjes, 1 voor EventIM en 1 voor TicketMaster. Net in m'n TicketMaster account gekeken, en ik heb een ticketenergydrank schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:37:
[...]
ik meende te lezen op hun facebook post dat als je het via Ticketmaster deed je niet gegarandeerd zou zijn van een ticket.
Ik zou als ik jou was nog even een dubbel check doen met zowel ticketmaster als eventim.
Tja, ik stond ook vanaf 10:00 in de wacht, en inderdaad iedere keer weer zo'n melding dat het nog steeds erg druk is. Rond 11:30 begon het uitverkocht te raken. En nog steeds in de wacht... dat is waar iedereen over klaagt. Het lijkt mij sterk dat om 10:00 uur al zo'n 40.000 mensen (of hoeveel gaan er in De Kuip) te wachten stonden. Ik verwacht eerder dat je na iedere wachttijd geluk moet hebben dat je er door komt.D4NG3R schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:27:
Wat heeft iedereen toch tegen Eventim? Ik ben gewoon braaf in de queue gaan staan om 10:00 strak en heb niet gerefreshed. Ja het duurde wat lang en ja je moet handmatig refreshen, maar dat 1e had ik niet anders verwacht want Rammstein en het 2e vind ik zelf prima - weert mooi de mensen die niet actief meekijken.![]()
Volgens mij zijn de meeste klagers gewoon zuur dat ze geen kaarten hebben.
Wachtlijst
Geen tickets gescoord voor Rammstein in De Kuip? Momenteel zijn er omwille van productionele redenen tickets geblokkeerd die mogelijk later nog kunnen vrijkomen - iedereen op de wachtlijst ontvangt dan een e-mail met informatie over de verkoop van de eventueel vrij te komen tickets. Klik hier voor de wachtlijst.
[ Voor 61% gewijzigd door macnerd op 08-11-2018 22:55 . Reden: Aanvulling ]
MacNerd
Verwijderd
Het viel me op tijdens het bestelproces dat je 10-15 minuten had om de bestelling af te ronden, veel mislukte transacties in de beginfase (door time-outs of browsers die niet goed werkten etc), dus veel kaarten kwamen pas laat weer vrij..macnerd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:14:
Tja, ik stond ook vanaf 10:00 in de wacht, en inderdaad iedere keer weer zo'n melding dat het nog steeds erg druk is. Rond 11:30 begon het uitverkocht te raken. En nog steeds in de wacht... dat is waar iedereen over klaagt. Het lijkt mij sterk dat om 10:00 uur al zo'n 40.000 mensen (of hoeveel gaan er in De Kuip) te wachten stonden. Ik verwacht eerder dat je na iedere wachttijd geluk moet hebben dat je er door komt.
Ik ben dus naar de Rammstein-site gegaan en ben gaan kijken waar ze nog meer spelen. En zo ben ik op Brussel uitgekomen, via TicketMaster. Wel maar 1 kaartje, maar m'n vriendin hoefde niet persé.
Ja, ik zag ook dat er op een gegeven moment weer tickets vrij kwamen. Helaas toch ook weer daar misgegrepen. Ik ben blij dat ik via TicketMaster alsnog kan gaan (naar Brussel dan wel).Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:03:
[...]
Met de nodige technische problemen en overbelasting vind ik het niet gek dat het zo k u t ging..
Gelukkig heb ik om 11:25 nog veldkaarten kunnen bemachtigen die waarschijnlijk uit een verlopen sessie weer beschikbaar kwamen..
MacNerd
Verwijderd
Ik vind een loting systeem ook wel eerlijk..macnerd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:13:
[...]
Ja, ik zag ook dat er op een gegeven moment weer tickets vrij kwamen. Helaas toch ook weer daar misgegrepen. Ik ben blij dat ik via TicketMaster alsnog kan gaan (naar Brussel dan wel).
Ik zou zo'n ticketplatform toch iets anders opzetten denk ik. Ik zou - net als ticketverkoop via een boxoffice - een wachtrij aanmaken. Je moet dan inloggen, en jezelf aanmelden voor de wachtrij. Je krijgt dan een volgnummer wat aan je gebruikersnaam hangt. Meerdere browsers/apparaten heeft dan geen zin en je kunt eventueel zelfs de mensen opnieuw achteraan laten aansluiten. Eventueel zou je vooraf al je voorkeuren moeten kunnen opgeven, zoals het aantal tickets en wat voor tickets (staan/zitten/golden circle etc), zodat de afhandeling sneller kan.
Een loting systeem zou ook prima zijn, maar in dit geval werd in ieder geval de indruk gegeven dat je op je beurt moet wachten en meer niet. Als dat zo is, kan het m.i. eerlijker, bv. op de manier die ik beschreven heb.Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:22:
[...]
Ik vind een loting systeem ook wel eerlijk..
Met een ander evenement werkt dat prima, je schrijft je in en geeft aan wat je wil hebben.
Vervolgens volgt een loting en krijg je na winst de kaarten waar je voor hebt opgegeven.
Vervolgens heb je ruim de tijd om te betalen..
Indien je niet betaald komen de kaarten op een gegeven ogenblik weer vrij en gaan ze naar de overige mensen die uitgeloot waren, en dan is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt..
MacNerd
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
[ Voor 3% gewijzigd door striner op 07-01-2019 14:02 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
This is our house vindt ik persoonlijk inderdaad ook wat minder. Voor mij komt het voornamelijk door de 2e stem (de hoge in het refrein) waar Anders Friden net niet hoog genoeg komt en ze dat laatste stukje net met autotune omhoog hebben gegooit waardoor het de juiste noot is maar helaas met autotune wat het net een klein beetje verpest IMOHans1990 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:20:
[YouTube: IN FLAMES - I Am Above (OFFICIAL VIDEO)]
Hebben het toch weer geflikt![]()
Ben daarentegen niet zo te spreken over het andere nummer "This is our house" wat ze op video hebben gezet..
[ Voor 12% gewijzigd door Khaine op 07-01-2019 21:28 ]
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
[ Voor 28% gewijzigd door energydrank op 11-01-2019 17:53 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Renegade666 op 12-01-2019 11:17 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Goed nummer! Kan niet wachten op het album, deze singles klinken iig al veelbelovend. Ik ben eigenlijk altijd al fan geweest van IF, vanaf Colony vind ik het eigenijk allemaal lekker klinken. Alleen hun vorige album Battles vind ik wat tegenvallen door de voor mijn gevoel simpelere opzet van de nummers. (Maar misschien is het een kwestie van wennen; Siren Charms ben ik ook pas gaan waarderen nadat Battles uit kwam..)energydrank schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:53:
en jahoor, In Flames heeft het alweer geflikt.
Prachtig mooi Nummer Gedropt!
[YouTube: IN FLAMES - I, The Mask (OFFICIAL LYRIC VIDEO)]
[ Voor 4% gewijzigd door InGen10 op 11-01-2019 20:30 ]
je haalt me de woorden haast uit de mondInGen10 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:28:
[...]
Goed nummer! Kan niet wachten op het album, deze singles klinken iig al veelbelovend. Ik ben eigenlijk altijd al fan geweest van IF, vanaf Colony vind ik het eigenijk allemaal lekker klinken. Alleen hun vorige album Battles vind ik wat tegenvallen door de voor mijn gevoel simpelere opzet van de nummers. (Maar misschien is het een kwestie van wennen; Siren Charms ben ik ook pas gaan waarderen nadat Battles uit kwam..)
Ik hoop alleen wel dat ze het iets rustiger aan gaan doen met de autotune, want die hogere gedeeltes in This is our house klinken net wat tè kunstmatig..
[ Voor 10% gewijzigd door AOC op 18-01-2019 00:34 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Xa!pt op 24-01-2019 13:53 ]
Plini al 3 keer live gezien in Nederland! Hij tourt vaak met Animals As Leaders. Hopelijk snel weer in Nederland!Xa!pt schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:53:
Net Plini ontdekt. Sprakeloos...
YouTube: Plini - Handmade Cities (Full Album)
![]()
![]()
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq