Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het Grote Metal Topic V

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:08

Saffie_time

Why use this? 42!

Nadat zanger van Aggaloch ervoor zorgde dat de band de stekker eruit trok, is de rest van de band nu verder met de zanger van Giant Squid.

20-07 komt het album uit en ik denk dat ik daar wel oren naar ga hebben.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 18-01 12:54

Geteisem

Tech cvlt

Zondag naar Maiden geweest. Gvd wat was dat weer gaaf. Heren regelmatig aan het werk mogen zien maar dit was toch wel een van de betere en dat terwijl het niveau normaliter al erg hoog ligt. Ze leggen de laat hoog misschien wel te hoog ;)

Om even af te koelen met deze ranzige temperaturen. Dark and frostbitten:

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:23

Daniel36

niets.

quote:
Geteisem schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:40:
Zondag naar Maiden geweest. Gvd wat was dat weer gaaf. Heren regelmatig aan het werk mogen zien maar dit was toch wel een van de betere en dat terwijl het niveau normaliter al erg hoog ligt. Ze leggen de laat hoog misschien wel te hoog ;)

Om even af te koelen met deze ranzige temperaturen. Dark and frostbitten:
[video]
Bruce zoals altijd goed bij stem?
Wat een stem heeft die kerel.
(y)

ook niets.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Tech cvlt

quote:
Daniel36 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:58:
[...]

Bruce zoals altijd goed bij stem?
Wat een stem heeft die kerel.
(y)
Beter nog dan normaal leek wel. Maar dat kan ook de zin geweest zijn van de heer Dickinson. Wat een energie die gasten. 2 uur vol gas. Bijna geen praatjes dit keer. Echt de moeite en de centen waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19-01 19:58
Is Annihilator live een beetje goed?

Coolermaster CM 690 III - CM V650 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-01 16:25
Immortal zonder Abbath.... ik weet het niet hoor. Voelt toch niet helemaal sjuust.

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Tech cvlt

quote:
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:48:
Is Annihilator live een beetje goed?
Het is niet echt Annihilator meer. Meer Jeff Waters en broekies. Maar goed paar jaar geleden viel erg tegen op Alcatraz omdat Waters het ergens niet mee eens was qua geluid oid. Besloten ze na een paar minuten te stoppen en gewoon weg te blijven. Dus daarmee heeft de heer Waters zeker deels afgedaan voor mij maar spelen kan die zeker.
quote:
EvaluationCopy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:33:
Immortal zonder Abbath.... ik weet het niet hoor. Voelt toch niet helemaal sjuust.
Geen last van anders maar geen cultuurshock vind ik. Het zij zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16:25

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
EvaluationCopy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:33:
Tja Abbath die als Abbath zijnde bijna alleen maar Immortal nummers deed vond ik weer geen probleem.
Alleen al het feit dat ie de geluidstechnicus verrot bleef schelden maakte hem een baas (Forzarock 2016)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:38
Voor de doom fans:

Album of the year contender wat mij betreft. Zijn maar 2 nummertjes :(

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:03
Net even het eerste uurtje (eindelijk) van Ayreon Universe Live gezien. Baal nu echt dat ik toen geen kaartjes heb gekocht.. Maarja, dit is ook genieten :)
Morgen de overige 1,5 uur even kijken _/-\o_

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | LG UP970 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19-01 20:02

Khaine

Python liefhebber

Dit heb ik altijd. Zie ik een band die ik leuk vind, zijn ze gestopt een jaar voordat ik ze kon zien.....

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Renegade666
@Khaine KLink idd wel nice :)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | LG UP970 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Solictice
Morgen weer naar Dynamo

Lineup is niet echt boeiend, maar afgelopen jaren was het toch altijd wel gezellig. Het weer ziet er in ieder geval goed uit!

• YuriV
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:06
quote:
Solictice schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:46:
Morgen weer naar Dynamo

Lineup is niet echt boeiend, maar afgelopen jaren was het toch altijd wel gezellig. Het weer ziet er in ieder geval goed uit!
Nee lineup is dit jaar wel een tegenvaller. Gelukkig maakt de sfeer (en drank) een hoop goed >:)

Natte krant (363218) (V.242)

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Zie ik jullie daar wel dan :)

• Geteisem

Geteisem

Tech cvlt

Geweldig dagje gehad weer hoor op Dynamo. Hoogtepunten: Overkill, I am Morbid en Ghost.
Ghost nu een x of 10 live gezien en altijd strak. Al zie ik ze liever in een zaal. Maar als het zo doorgaat wordt dit een van de headliners van elk festival. Vraag mij wel af hoe lang het dan nog leuk blijft. Maar goed Dynamo blijft een mooi feestje voor een zacht prijsje.

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

quote:
Geteisem schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:37:
Ghost nu een x of 10 live gezien en altijd strak. Al zie ik ze liever in een zaal. Maar als het zo doorgaat wordt dit een van de headliners van elk festival. Vraag mij wel af hoe lang het dan nog leuk blijft. Maar goed Dynamo blijft een mooi feestje voor een zacht prijsje.
Idem. Vond alleen ministry echt bizar hard tegenvallen. Heb ze vorig jaar op Graspop gezien en daar was het al iets tammer, maar dit was gewoon jammer. AmeriKKKant is dan ook een erg slecht plaat imho. Graspop 2008 was voor mij Ministry hoogtepunt.

Ghost zag ik voor het eerst. Vond het een zaal-band en ken niet erg veel nummers maar de sfeer zat er prima in en ze spelen inderdaad best strak. Leuke show er ook bij, toffe dag al met al.

• Renegade666
Wat nieuw metaal op de warme zomerdagen.

• Solictice
Morgen op naar Wacken! Erg veel zin weer in, aantal bands al op Graspop gezien maar toch hyped.

Gaan er nog meer mensen van hier?

• Renegade666
Mij zie je niet tussen al die mensen😅

Maar zal wel even wat streams bekijken
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=17110

Ondertussen heeft Behemoth een nieuwe clip uitgebracht en aangegeven dat er een nieuw album komt.

Renegade666 wijzigde deze reactie 02-08-2018 16:08 (37%)

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

quote:
Renegade666 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:39:
Mij zie je niet tussen al die mensen😅

Maar zal wel even wat streams bekijken
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=17110

Ondertussen heeft Behemoth een nieuwe clip uitgebracht en aangegeven dat er een nieuw album komt.
[video]
Dat klinkt best lekker! Lekker blasfemische clip ook :P

Met The Satanist kon ik niks, die vond ik doodsaai. Straks dit album maar eens een kans geven.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Renegade666
quote:
Nyarlathotep schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Dat klinkt best lekker! Lekker blasfemische clip ook :P

Met The Satanist kon ik niks, die vond ik doodsaai. Straks dit album maar eens een kans geven.
Gisteren heb ik ze even via de wacken stream gezien. Daar hadden de ze deze nieuwe en Wolves ov Siberia gespeeld. Klinken beide goed. Satanist vond ik wat saai in verhouding met het wat oudere spul.

• Hans1990
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-01 23:32

_/-\o_

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:57
Album 'Apex' van Unleash the Archers inmiddels binnen en al helemaal grijs gedraaid, op Youtube ook een paar keer geluisterd en dan wordt er natuurlijk vanzelf van alles en nog wat aanbevolen

Vrouw in jurk die verdwaald door een kasteel of tuin loopt, check!

Maar ook deze, man wat een stem heeft die gast!

FastFred wijzigde deze reactie 05-08-2018 22:39 (8%)

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• eathan
  • Laatst online: 16:39
als ik ooit in een verpleeg huis kom, hoop ik dat ik maar half zo badass ben als deze 2 heren.

2 elderly men escape nursing home to attend WOA

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16:48
Nog meer mensen naar Baroeg Open Air dit jaar? Voor mij mijn eerste keer, ga er heen met wat collega's.

Line up ziet er toch niet slecht uit :)

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-01 13:49
quote:
Vrijdag schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:11:
Nog meer mensen naar Baroeg Open Air dit jaar? Voor mij mijn eerste keer, ga er heen met wat collega's.

Bijna elk jaar BOA, dit jaar gewoon voor de meesters van de lage landen Heidevolk!
En stiekem beetje voor Fleddy Melculy omdat Jeroen gewoon grappig is :-)

Aan het typen...

• Vrijdag
quote:
Arnevld schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:38:
[...]

Bijna elk jaar BOA, dit jaar gewoon voor de meesters van de lage landen Heidevolk!
Heidevolk wil ik ook graag zien ja! Had ze dit jaar helaas gemist op WGT (wel Wardruna gezien).

Ze waren jaren terug ook in Katwijk (of all places) en dat klonk live ook erg lekker.

En als het lukt wil ik Covenant ook graag zien.

Vrijdag wijzigde deze reactie 09-08-2018 22:47 (5%)

• Rhapsody
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15:30

Rhapsody

In Metal We Trust

Morgen weer Into the Grave!!

• Arnevld
Jammer dat into the grave zo ver weg is, had graag Gojira willen zien voor de miljoenste keer.
Dat blijft toch echt de beste live band op aarde

Aan het typen...

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

quote:
Veel plezier, wel eens geweest twee jaar geleden, erg leuk!

Ik ga vanavond naar Armored Saint/Act of Defiance in Dynamo!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Rhapsody
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15:30

Rhapsody

In Metal We Trust

quote:
Arnevld schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:58:
Jammer dat into the grave zo ver weg is, had graag Gojira willen zien voor de miljoenste keer.
Vanuit jouw woonplaats ben je inderdaad flink wat langer onderweg. Als je nu vertrekt ben je ruim op tijd. #lekkertreinen :P

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:22

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
Arnevld schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:58:
Valt wel mee, is net 3 kwartier met de auto :P

Ook zoiets met de trein :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Arnevld
Voor de tweakers die gaan veel plezier bij Gojira :-)

YouTube: Gojira - Only pain / Graspop 2017

Aan het typen...

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12-01 10:15
Alles is in Nederland toch dichtbij;). Gojira kan ik nooit echt inkomen. Heb ze meerdere keren gezien en nooit de set afgekeken. Niet echt mijn ding.

Volgend jaar komt Testament bij Into The Grave. Dat is wél weer mijn ding.

• mux
  • Laatst online: 09:14

mux

99% efficient!

Ik heb naar aanleiding van een mederedditor uitgevonden dat Deafheaven bestaat. Mind=blown.

Youtube: Deafheaven - Sunbather

Metal, maar dan met major chords, hoopjes shoegaze en postrock-invloeden maar ook black metal-elementen. Een comment onder de video zegt het het beste: Black metal with a bit of sunshine.

Ik wist niet dat het mogelijk was. Geniaal. Ik word hier nog 10x blijer van dan alle andere BM die ik luister :)

Farnell-onderdeel nodig maar geen account? - Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

• Arnevld
Gaan er nog meer tweakers naar in flames in tivoli ?

Aan het typen...

• JAMF
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-01 09:16

JAMF

010 the number of the best

quote:
Vrijdag schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:11:

quote:
Arnevld schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:38:
[...]

Al jaren BOA !!

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Jill Janus van de band Huntress is overleden, door eigen hand:

https://www.facebook.com/.../2185265884816808/?type=3

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Daniel36

Daniel36

niets.

quote:
Damn en r.i.p.
de combinatie van houden van Metal en lijden aan... is mij niet vreemd helaas.
Another one bites the dust, hoewel dat misschien te weinig metal is voor deze kringen.

deze is misschien wel toepasselijk:

met de geweldige zang van Peter Steele.
(die trouwens ook leed aan geestelijke gezondheidsproblemen)
-O-

ook niets.

• Theimon
  • Nu online

Theimon

Snapte!?

quote:
Daniel36 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:10:
[...]

Damn en r.i.p.
de combinatie van houden van Metal en lijden aan... is mij niet vreemd helaas.
Another one bites the dust, hoewel dat misschien te weinig metal is voor deze kringen.

deze is misschien wel toepasselijk:
[video]

met de geweldige zang van Peter Steele.
(die trouwens ook leed aan geestelijke gezondheidsproblemen)

-O-
En een roemrucht drugsgebruik.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Daniel36

Daniel36

niets.

quote:
Theimon schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:15:
[...]

En een roemrucht drugsgebruik.
Een vaak voorkomende situatie bij mensen met geestelijke problemen helaas, zeker bij musici met succes en geld.

Moet ik aan de positieve kant zeggen dat drugsgebruik wel tot mooie resultaten heeft geleid in de muziek...
Dat dan weer wel.

(Voegt een vleugje zout toe).

ook niets.

• APBaguette
  • Registratie: januari 2017
  • Nu online
Voor de liefhebbers van Japanse bands, Lovebites en BandMaid doen een EU tour in november. Lovebites 13/11 in Patronaat (Haarlem), BandMaid 16/11 in Melkweg (Amsterdam).

BandMaid neigt meer naar hard rock, Lovebites is heavy metal à la Iron Maiden (waren ook op Wacken en Bloodstock).

APBaguette wijzigde deze reactie 21-08-2018 21:34 (13%)

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Weer een overleden, zanger van "We Came As Romans".

https://twitter.com/wecam...tatus/1033375383486443520

• Renegade666
quote:
APBaguette schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:30:
Voor de liefhebbers van Japanse bands, Lovebites en BandMaid doen een EU tour in november. Lovebites 13/11 in Patronaat (Haarlem), BandMaid 16/11 in Melkweg (Amsterdam).

BandMaid neigt meer naar hard rock, Lovebites is heavy metal à la Iron Maiden (waren ook op Wacken en Bloodstock).

[video]

[video]
Altijd wel leuk die japanse dames die even wat zwaardere muziek maken :)

• Hans1990

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-01 14:21

superwashandje

grofheid alom

Wegens de ongeplande vroege geboorte van onze dochter heb ik 2 e-kaartjes voor het interview/concert met Mark Jansen van epica voor komende donderdag 13 september 2018 in 013 tilburg in de aanbieding. Mocht er hier iemand interesse hebben laat maar ff weten :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

quote:
superwashandje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:58:
Wegens de ongeplande vroege geboorte van onze dochter heb ik 2 e-kaartjes voor het interview/concert met Mark Jansen van epica voor komende donderdag 13 september 2018 in 013 tilburg in de aanbieding. Mocht er hier iemand interesse hebben laat maar ff weten :)
Geen interesse maar wel van harte :D

• Renegade666
@superwashandje Congrats ;)

Hier nog wat Hongaars :)

• Vrijdag
Nu op BOA bij Fleddy Melculy. Lachen :D

• eathan
  • Laatst online: 16:39
Fleddy was zekers leuk, nu lekker naar 10 jears aan het luisteren en dan: heidevolk

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• Vrijdag
Zo, Heidevolk was gaaf! Nu alleen nog God Dethroned en dan misschien nog Covenant.

• Renegade666
Ons NL meesterbrein had nog even een clipje van een 20 jaar album gemaakt voor de remaster :)

• Renegade666

Renegade666 wijzigde deze reactie 21-09-2018 18:58 (55%)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10:48
Gisteravond kwam het nieuws dat machine head uit elkaar gaat. Ze maken de US tour nog af en dan stapt de gitarist en drummer sowieso uit de band. Ongelooflijk kut nieuws. Hoewel het laatste album niet fantastisch was, blijft het toch wel mijn favoriete metalband. En hun optredens waren stuk of stuk hoogtepunten. Ben benieuwd of er nog 1 afscheid show voor Europa komt. Waar dan ook, ik zal er bij zijn. Maar daar is tot nog toe niets over gezegd.

Genoeg metalheads die niets met deze band hebben uiteraard. Maar hier kwam onderstaand filmpje toch wel hard aan.

YouTube: FB Live 9-28-18

PSN: lekkerboeie86

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 13:30
Update op Metalfan.nl die mij aanvankelijk niet duidelijk was. De band stopt niet te bestaan:
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=17240
Update: Machine Head stopt toch niet! Robb Flynn heeft zijn woorden achteraf verduidelijkt: Alleen gitarist Phil Demmel en drummer Dave MacClain zijn gestopt, de komende tournee wordt een afscheidstournee voor de huidige line-up.

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:19
Ayreon is back!

Arjen Lucassen presents
Into the Electric Castle - Live
013 Poppodium, Tilburg
13, 14, 15 September, 2019

featuring original album singers and musicians
Fish - The Highlander
Anneke van Giersbergen - The Egyptian
Damian Wilson - The Knight
Thijs van Leer - Flute
Ed Warby - Drums
Edward Reekers - Futureman
Edwin Balogh - The Roman
George Oosthoek - Death
Arjen A. Lucassen - The Hippie

and special guests
Simone Simons - The Indian
Mark Jansen - Death
John Jaycee Cuijpers - The Barbarian
Marcela Bovio – vocals
Robert Soeterboek – vocals
Dianne van Giersbergen – backing vocals
Jan Willem Ketelaers – backing vocals
To be announced: extra special guest - Forever

Instrumentalists
Bass: Johan van Stratum
Keys: Joost van den Broek
Lead guitar: Marcel Singor
guitar: Ferry Duijsens
guitar: Bob Wijtsma
Violin: Ben Mathot
https://www.arjenlucassen.com/live/

_O_

• Renegade666
"more suprises… "

Uhm, BD release :D ? :P

• Tackleberry
Renegade666 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:39:
"more suprises… "

Uhm, BD release :D ? :P
Die gaat er sowieso komen lijkt me.

De vraag is wie er nog meer gestrikt is. Russel Allen? Devin Townsend?

• Renegade666

• Vrijdag
Straks akoestisch concert van Anathema. Ben erg benieuwd. Waarom de Melkweg snap ik alleen niet zo, die zaal is eigenlijk veel te klein voor ze :?

• Theimon
  • Nu online

Theimon

Snapte!?

"Intieme Setting" en "Exclusiviteit".

Om er ff 2 commerciele steekwoorden er in te gooien :)

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• Vrijdag
Theimon schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 05:12:
"Intieme Setting" en "Exclusiviteit".

Om er ff 2 commerciele steekwoorden er in te gooien :)
Ahja. Wel, het paste eigenlijk nog best goed. Het was niet idioot druk (ik ben niet zo groot en kon makkelijk vooraan staan) en het was een goede set. Helaas geen toegift :-(

Ik kwam wat laat binnen en had de support acts bijna gemist. Gelukkig nog drie nummers van AVA kunnen horen. Was erg mooi. Instrumentaal met een keyboard en een viool. Meteen maar een gesigneerd ep'tje van gekocht. Ook de gesigneerde The Optimist meegenomen.

Met metal heeft Anathema eigenlijk al lang niets meer te maken, tenzij ze oud werk spelen. Maakt me ook niet zoveel uit, daar heb ik die albums wel voor. De muziek die ze nu maken vind ik in elk geval erg prettig. Of ik ben gewoon een ouwe lul aan het worden :+

• Hans1990

_/-\o_

• Theimon
  • Nu online

Theimon

Snapte!?

Het nieuwe album is ook wel weer gaaf hoor. In de lijn van The Satanist. Met ieder album gaat het drumstel ook steeds beter klinken. Vet hoor :)

• zekerpixels
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16:46

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Sinds de ontdekking van dit topic, heb ik al wat goede namen en leuke nummers weten te vinden.
Natuurlijk altijd leuk iets nieuws te ontdekken, daarvoor de vraag voor goede suggesties?

Sinds een behoorlijke tijd zijn Avenged Sevenfold, Five Finger Death Punch en Three Days Grace toch wel de favorieten waarbij ongemerkt hele albums op de playlist belanden. Verder zijn Bullet For My Valentine, Disturbed en Metallica veel voorkomende gasten op de playlist.

Andere namen in meer of mindere maten voorkomend zijn AC/DC, Airbourne, Alter Bridge, Amaranthe, Amorphis, Apocalyptica, Beartooth, Black Sabbath, Breaking Benjamin, Bring Me The Horizon, Device, Dream Theater, Dragon Force, Epica, Evanescence, Godsmack, Guns N' Roses, Halestorm, Hollywood Undead, Iron Maiden, Lacuna Coil, Linkin Park, Nightwish, Of Mice & Men, Papa Roach, Rammstein, Seether, Shinedown, Skillet, Slipknot, Sonata Artica, Stone Sour, Theory of a Deadman, Volbeat.
Ik weet het, niet alles is het lijstje is metal of zouden jullie metal noemen.
Misschien vist iemand er nog iets leuks tussenuit, het meeste is wel op Spotify te vinden.

zekerpixels wijzigde deze reactie 13-10-2018 11:32 (8%)
Reden: Toevoeging lijstje

PSN: ZekerPixels || Destiny PS4 || Twitch || YouTube

• Renegade666
@zekerpixels Deels metal, deels shiit (nu-metal :P), deels (hard/pop) rock :P

Hier nog wat nieuw materiaal:

Renegade666 wijzigde deze reactie 12-10-2018 17:37 (12%)

• Hans1990

Sjeetje die clip 7(8)7 :')

• Renegade666
Klink wel leuk, en ziet er wel leuk uit :+

• Napsju
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15:40
Renegade666 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:37:
@zekerpixels Deels metal, deels shiit (nu-metal :P), deels (hard/pop) rock :P

Hier nog wat nieuw materiaal:

[YouTube: Ayreon - The Garden Of Emotions (Into The Electric Castle) 2018]
Kaarten vanaf morgen te koop... :)

Lekker!

• Tackleberry
Napsju schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:21:
Kaarten vanaf morgen te koop... :)
De zaterdag is al uitverkocht tijdens de "ITEC remaster pre-order voorverkoop" van vandaag. Ben benieuwd of er überhaupt nog kaarten over zijn na de "nieuwsbrief voorverkoop" van morgen. 8)7

Gelukkig zelf kaarten kunnen regelen voor de zondagmiddag. 8)

• Napsju
Gelukt. Ik ga zondagavond.

Lekker!

• Solictice
Ik heb Tool tickets weten te bemachtigen in de Ziggo Dome in Juni 2019.
Tool nog nooit kunnen zien, dus ben er erg benieuwd naar

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online
Hier ook net tickets gescoord voor Tool. Nu nog even wachten op een nieuwe plaat :)

Punctuality is the politeness of kings

• corset
  • Laatst online: 18-01 12:42
Ayreon gister kunnen kopen <3 Zaterdag ftw! 3 kaartjes kunnen regelen. Wordt 3e concert van ze die ik ga zien

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:47

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tool! Ben er ook bij. Nieuw album zal voor die tijd wel verschijnen lijkt me.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Napsju
En morgen tickets voor Disturbed boeken!

Lekker!

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Solictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:44:
Ik heb Tool tickets weten te bemachtigen in de Ziggo Dome in Juni 2019.
Tool nog nooit kunnen zien, dus ben er erg benieuwd naar
Ziggo dome? Pfft das groot.

Nouja ik mag me gelukkig prijzen dat ik ze al wel eens gezien heb :) Met in de tent op Pinkpop 2001(?) als hoogtepunt.

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:47

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jeltel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:47:
[...]
Ziggo dome? Pfft das groot.
Desondanks was het in een half uur uitverkocht... :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Solictice
SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Desondanks was het in een half uur uitverkocht... :D
Inderdaad, en dan vind ik persoonlijk Ziggo nog een goede zaal gezien de grootte. Liever dan Arena oid.

Maar aangezien dat Tool ook voor Download, Copenhell, RaR/RiP andere festivals in Europa is aangekondigd als headliner, zou het zo maar kunnen dat ze ook op Graspop komen. En ik hoop gewoon ook op de 30th Anniversary van Wacken.

• Stephaniedt
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-01 10:56
Solictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Inderdaad, en dan vind ik persoonlijk Ziggo nog een goede zaal gezien de grootte. Liever dan Arena oid.

Maar aangezien dat Tool ook voor Download, Copenhell, RaR/RiP andere festivals in Europa is aangekondigd als headliner, zou het zo maar kunnen dat ze ook op Graspop komen. En ik hoop gewoon ook op de 30th Anniversary van Wacken.
Graspop zal er niet in zitten, Tool is bevestigd voor Rock Werchter.

• JAMF

JAMF

Stephaniedt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:38:
[...]

En het programma voor Graspop ziet er nog niet zo spannend uit met Kiss, Slipknot en within temptation.

Nog geen echte knallers

• Theimon
  • Nu online

Theimon

Snapte!?

Tool 18 juni in de Ziggodome en wie is er bij? Ik, zei de gek. *O*

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hier ook Tool tickets bemachtigd. Helaas wel zitplaatsen maar best een goede plek.

Het concert was overigens binnen 10 minuten uitverkocht :X

Terwijl mijn vrienden aan het F5'en waren voor Tool heb ik gelukkig nog Ayreon kaartjes kunnen scoren voor de zondagavond >:)

• Solictice
Stephaniedt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:38:
[...]

Zit een weekje tussen Werchter en GMM, en er zit een gat in de touring schedule tussen 20 en 25 juni.
Graspop is van 21 t/m 23 juni

Lol, never mind. Graspop heeft zojuist nieuwe headliners? aangekondigd:

Solictice wijzigde deze reactie 25-10-2018 16:31 (17%)

• Theimon
  • Nu online

Theimon

Snapte!?

Nyarlathotep schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:40:
Hier ook Tool tickets bemachtigd. Helaas wel zitplaatsen maar best een goede plek.

Het concert was overigens binnen 10 minuten uitverkocht :X

Terwijl mijn vrienden aan het F5'en waren voor Tool heb ik gelukkig nog Ayreon kaartjes kunnen scoren voor de zondagavond >:)
Mja, de staanplaatsen waren retesnel weg, alsook de rest van de kaarten. Maar goed, een vriend van mij lag al vlot op de virtuele stoep en heeft toch wat kaarten kunnen scoren. De laatste keer dat ik ze zag was in de Bijlmer Bierhal 8000 jaar geleden, dus ik ben er blij mee.

Dan kunnen we er trouwens lichtelijk vanuit gaan dat de release van de nieuwe plaat ergens in het voorjaar ligt. Hoezee!

Edit: voor de zwaardere gitaren; de nieuwe Hate Eternal en de nieuwe Bloodbath gaan er ook weer lekker op })

Theimon wijzigde deze reactie 25-10-2018 19:29 (6%)

• JAMF

JAMF

Solictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:19:
[...]

Zit een weekje tussen Werchter en GMM, en er zit een gat in de touring schedule tussen 20 en 25 juni.

Lol, never mind. Graspop heeft zojuist nieuwe headliners? aangekondigd: [Afbeelding]
Staat daar nou gewoon 'Hawkwind' tussen ?
Die band waar Lemmy ooit in gespeeld heeft ?

Blijkbaar wel, wat "Philty" Phil Campbell komt ook

JAMF wijzigde deze reactie 25-10-2018 19:41 (5%)

• fonsoy
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:02
Ik heb ook Tool kaarten weten te kopen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O*
De staanplaatsen waren in twee minuten al weg....

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Stephaniedt
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-01 10:56
[...]

Lol, never mind. Graspop heeft zojuist nieuwe headliners? aangekondigd: [Afbeelding]
De headliners staan er niet bij op deze affiche, voorlopig zijn enkel Within Temptation en Slipknot als headliners bevestigd.. maar de kans is groot dat Kiss de 3de zal worden.

Ik snap niet waarom Combichrist op deze affiche staat...

• Renegade666
The monolith Deathcult :)

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik heb bewust geen kaartjes voor Tool gehaald.
Was vroeger leuk, en ik heb geen enkel idee wat ze met nieuwe album gaan doen. Voor mijn gevoel ben ik qua muzieksmaak ook een stukje lomper meer gaan waarderen dan Tool.
Dus ik ga eerst maar eens kijken wat het nieuwe album gaat doen en dan wellicht op een later moment ticketswap maar eens in de gaten ga houden.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

[...]

Ik heb nog nooit zo'n saaie hoop headliners gezien :O
De leuke namen kom je verderop tegen, maar het houdt niet over...

• energydrank
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15:57

energydrank

Sorry, Niet thuis!

Nyarlathotep schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:00:
[...]

Ik heb nog nooit zo'n saaie hoop headliners gezien :O
De leuke namen kom je verderop tegen, maar het houdt niet over...
Gelukkig is Slayer net ook aangekondigt als headliner, Toch weer een mooie headliner erbij IMO

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik heb toch als ouder wordende l*l genoeg bands op GMM die ik leuk genoeg vind om gewoon met een biertje en wat maten te gaan bekijken.
GMM heeft nooit een WOW MEGA gaaf programma, er zit altijd wel wat ouds bij maar het is ook een beetje het feestje op zichzelf waar je voor gaat.

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12-01 10:15
Jaaaa! Mijn vriendin heeft net een ticket voor Slayer in Zwolle weten te scoren via Ticketswap.
Ik zit al weken te wachten op kaartjes , maar was steeds te laat (en 200euro weiger ik te betalen aan seatwave mofo's....)

Maar nu dus toch aanwezig . Lekker op het fietsje die kant op (nog geen 10 minuten)
Zal ze vast ook nog wel op graspop zien, maar zo dichtbij huis op hun afscheidstour maakt het toch wel speciaal \m/

Graspop werd ik nog niet echt wild van, maar inmiddels staan er toch wel wat gave bands . (Slayer , Slash , Anthrax, Testament, Death Angel, en stiekum toch ook wel SlipKnot, Inflames, Children of Bodom, Hatebreed etc wat voor mij toch wat jeugdsentiment met zich meebrengt.

• Kasparov
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 05:52
Vinden mensen dit misschien nog leuk?

Volgend weekend in Apeldoorn:

http://www.brainstormfestival.com/images/2018/Flyer%202018%20V8.jpg

• Remko24
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18-01 11:31
Zitten jullie straks ook klaar voor de kaartverkoop voor Rammstein in de kuip?

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online

jgj82

Ja, maar = Nee

Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:47:
Nee, wel voor Gelsenkirchen.. :P

J.G. Jeronimus

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:49
Remko24 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:47:
Jep, present 8)

• Remko24
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18-01 11:31
Weet iemand of de wachtrij functie eerder open gaat dan 10 uur, of moet je om 10 uur gewoon refreshen tot de wachtrij zichtbaar wordt?

* Remko24 is nog van de tijd van voor het postkantoor liggen :+
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True