If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Om even af te koelen met deze ranzige temperaturen. Dark and frostbitten:
Bruce zoals altijd goed bij stem?Geteisem schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:40:
Zondag naar Maiden geweest. Gvd wat was dat weer gaaf. Heren regelmatig aan het werk mogen zien maar dit was toch wel een van de betere en dat terwijl het niveau normaliter al erg hoog ligt. Ze leggen de laat hoog misschien wel te hoog
Om even af te koelen met deze ranzige temperaturen. Dark and frostbitten:
[video]
Wat een stem heeft die kerel.
Beter nog dan normaal leek wel. Maar dat kan ook de zin geweest zijn van de heer Dickinson. Wat een energie die gasten. 2 uur vol gas. Bijna geen praatjes dit keer. Echt de moeite en de centen waard.Daniel36 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:58:
[...]
Bruce zoals altijd goed bij stem?
Wat een stem heeft die kerel.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Het is niet echt Annihilator meer. Meer Jeff Waters en broekies. Maar goed paar jaar geleden viel erg tegen op Alcatraz omdat Waters het ergens niet mee eens was qua geluid oid. Besloten ze na een paar minuten te stoppen en gewoon weg te blijven. Dus daarmee heeft de heer Waters zeker deels afgedaan voor mij maar spelen kan die zeker.HugoBoss1985 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:48:
Is Annihilator live een beetje goed?
Geen last van anders maar geen cultuurshock vind ik. Het zij zo.EvaluationCopy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:33:
Immortal zonder Abbath.... ik weet het niet hoor. Voelt toch niet helemaal sjuust.
Tja Abbath die als Abbath zijnde bijna alleen maar Immortal nummers deed vond ik weer geen probleem.EvaluationCopy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:33:
Immortal zonder Abbath.... ik weet het niet hoor. Voelt toch niet helemaal sjuust.
Alleen al het feit dat ie de geluidstechnicus verrot bleef schelden maakte hem een baas (Forzarock 2016)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Album of the year contender wat mij betreft. Zijn maar 2 nummertjes
Morgen de overige 1,5 uur even kijken
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Lineup is niet echt boeiend, maar afgelopen jaren was het toch altijd wel gezellig. Het weer ziet er in ieder geval goed uit!
Nee lineup is dit jaar wel een tegenvaller. Gelukkig maakt de sfeer (en drank) een hoop goedSolictice schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:46:
Morgen weer naar Dynamo
Lineup is niet echt boeiend, maar afgelopen jaren was het toch altijd wel gezellig. Het weer ziet er in ieder geval goed uit!
Natte krant (363218) (V.242)
Ghost nu een x of 10 live gezien en altijd strak. Al zie ik ze liever in een zaal. Maar als het zo doorgaat wordt dit een van de headliners van elk festival. Vraag mij wel af hoe lang het dan nog leuk blijft. Maar goed Dynamo blijft een mooi feestje voor een zacht prijsje.
Idem. Vond alleen ministry echt bizar hard tegenvallen. Heb ze vorig jaar op Graspop gezien en daar was het al iets tammer, maar dit was gewoon jammer. AmeriKKKant is dan ook een erg slecht plaat imho. Graspop 2008 was voor mij Ministry hoogtepunt.Geteisem schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:37:
Ghost nu een x of 10 live gezien en altijd strak. Al zie ik ze liever in een zaal. Maar als het zo doorgaat wordt dit een van de headliners van elk festival. Vraag mij wel af hoe lang het dan nog leuk blijft. Maar goed Dynamo blijft een mooi feestje voor een zacht prijsje.
Ghost zag ik voor het eerst. Vond het een zaal-band en ken niet erg veel nummers maar de sfeer zat er prima in en ze spelen inderdaad best strak. Leuke show er ook bij, toffe dag al met al.
Gaan er nog meer mensen van hier?
Maar zal wel even wat streams bekijken
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=17110
Ondertussen heeft Behemoth een nieuwe clip uitgebracht en aangegeven dat er een nieuw album komt.
[ Voor 37% gewijzigd door Renegade666 op 02-08-2018 16:08 ]
Dat klinkt best lekker! Lekker blasfemische clip ookRenegade666 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:39:
Mij zie je niet tussen al die mensen😅
Maar zal wel even wat streams bekijken
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=17110
Ondertussen heeft Behemoth een nieuwe clip uitgebracht en aangegeven dat er een nieuw album komt.
[video]
Met The Satanist kon ik niks, die vond ik doodsaai. Straks dit album maar eens een kans geven.
Gisteren heb ik ze even via de wacken stream gezien. Daar hadden de ze deze nieuwe en Wolves ov Siberia gespeeld. Klinken beide goed. Satanist vond ik wat saai in verhouding met het wat oudere spul.Nyarlathotep schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:08:
[...]
Dat klinkt best lekker! Lekker blasfemische clip ook![]()
Met The Satanist kon ik niks, die vond ik doodsaai. Straks dit album maar eens een kans geven.
Vrouw in jurk die verdwaald door een kasteel of tuin loopt, check!
Maar ook deze, man wat een stem heeft die gast!
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 05-08-2018 22:39 ]
2 elderly men escape nursing home to attend WOA
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Line up ziet er toch niet slecht uit
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bijna elk jaar BOA, dit jaar gewoon voor de meesters van de lage landen Heidevolk!Vrijdag schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:11:
Nog meer mensen naar Baroeg Open Air dit jaar? Voor mij mijn eerste keer, ga er heen met wat collega's.
En stiekem beetje voor Fleddy Melculy omdat Jeroen gewoon grappig is :-)
Warhammer en PC games en lego
Heidevolk wil ik ook graag zien ja! Had ze dit jaar helaas gemist op WGT (wel Wardruna gezien).Arnevld schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:38:
[...]
Bijna elk jaar BOA, dit jaar gewoon voor de meesters van de lage landen Heidevolk!
Ze waren jaren terug ook in Katwijk (of all places) en dat klonk live ook erg lekker.
En als het lukt wil ik Covenant ook graag zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 09-08-2018 22:47 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Dat blijft toch echt de beste live band op aarde
Veel plezier, wel eens geweest twee jaar geleden, erg leuk!
Ik ga vanavond naar Armored Saint/Act of Defiance in Dynamo!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Vanuit jouw woonplaats ben je inderdaad flink wat langer onderweg. Als je nu vertrekt ben je ruim op tijd. #lekkertreinenArnevld schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:58:
Jammer dat into the grave zo ver weg is, had graag Gojira willen zien voor de miljoenste keer.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Valt wel mee, is net 3 kwartier met de autoArnevld schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:58:
Jammer dat into the grave zo ver weg is, had graag Gojira willen zien voor de miljoenste keer.
Ook zoiets met de trein
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Volgend jaar komt Testament bij Into The Grave. Dat is wél weer mijn ding.
Youtube: Deafheaven - Sunbather
Metal, maar dan met major chords, hoopjes shoegaze en postrock-invloeden maar ook black metal-elementen. Een comment onder de video zegt het het beste: Black metal with a bit of sunshine.
Ik wist niet dat het mogelijk was. Geniaal. Ik word hier nog 10x blijer van dan alle andere BM die ik luister
Vrijdag schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:11:
Nog meer mensen naar Baroeg Open Air dit jaar? Voor mij mijn eerste keer, ga er heen met wat collega's.
Al jaren BOA !!Arnevld schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:38:
[...]
Bijna elk jaar BOA, dit jaar gewoon voor de meesters van de lage landen Heidevolk!
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
https://www.facebook.com/.../2185265884816808/?type=3
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Damn en r.i.p.Slavy schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:41:
Jill Janus van de band Huntress is overleden, door eigen hand:
https://www.facebook.com/.../2185265884816808/?type=3
de combinatie van houden van Metal en lijden aan... is mij niet vreemd helaas.
Another one bites the dust, hoewel dat misschien te weinig metal is voor deze kringen.
deze is misschien wel toepasselijk:
met de geweldige zang van Peter Steele.
(die trouwens ook leed aan geestelijke gezondheidsproblemen)

En een roemrucht drugsgebruik.Daniel36 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 13:10:
[...]
Damn en r.i.p.
de combinatie van houden van Metal en lijden aan... is mij niet vreemd helaas.
Another one bites the dust, hoewel dat misschien te weinig metal is voor deze kringen.
deze is misschien wel toepasselijk:
[video]
met de geweldige zang van Peter Steele.
(die trouwens ook leed aan geestelijke gezondheidsproblemen)
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Een vaak voorkomende situatie bij mensen met geestelijke problemen helaas, zeker bij musici met succes en geld.
Moet ik aan de positieve kant zeggen dat drugsgebruik wel tot mooie resultaten heeft geleid in de muziek...
Dat dan weer wel.
(Voegt een vleugje zout toe).
BandMaid neigt meer naar hard rock, Lovebites is heavy metal à la Iron Maiden (waren ook op Wacken en Bloodstock).
[ Voor 13% gewijzigd door APBaguette op 21-08-2018 21:34 ]
https://twitter.com/wecam...tatus/1033375383486443520
Altijd wel leuk die japanse dames die even wat zwaardere muziek makenAPBaguette schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:30:
Voor de liefhebbers van Japanse bands, Lovebites en BandMaid doen een EU tour in november. Lovebites 13/11 in Patronaat (Haarlem), BandMaid 16/11 in Melkweg (Amsterdam).
BandMaid neigt meer naar hard rock, Lovebites is heavy metal à la Iron Maiden (waren ook op Wacken en Bloodstock).
[video]
[video]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Geen interesse maar wel van hartesuperwashandje schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:58:
Wegens de ongeplande vroege geboorte van onze dochter heb ik 2 e-kaartjes voor het interview/concert met Mark Jansen van epica voor komende donderdag 13 september 2018 in 013 tilburg in de aanbieding. Mocht er hier iemand interesse hebben laat maar ff weten
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Genoeg metalheads die niets met deze band hebben uiteraard. Maar hier kwam onderstaand filmpje toch wel hard aan.
YouTube: FB Live 9-28-18
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=17240
Update: Machine Head stopt toch niet! Robb Flynn heeft zijn woorden achteraf verduidelijkt: Alleen gitarist Phil Demmel en drummer Dave MacClain zijn gestopt, de komende tournee wordt een afscheidstournee voor de huidige line-up.
https://www.arjenlucassen.com/live/Arjen Lucassen presents
Into the Electric Castle - Live
013 Poppodium, Tilburg
13, 14, 15 September, 2019
featuring original album singers and musicians
Fish - The Highlander
Anneke van Giersbergen - The Egyptian
Damian Wilson - The Knight
Thijs van Leer - Flute
Ed Warby - Drums
Edward Reekers - Futureman
Edwin Balogh - The Roman
George Oosthoek - Death
Arjen A. Lucassen - The Hippie
and special guests
Simone Simons - The Indian
Mark Jansen - Death
John Jaycee Cuijpers - The Barbarian
Marcela Bovio – vocals
Robert Soeterboek – vocals
Dianne van Giersbergen – backing vocals
Jan Willem Ketelaers – backing vocals
To be announced: extra special guest - Forever
Instrumentalists
Bass: Johan van Stratum
Keys: Joost van den Broek
Lead guitar: Marcel Singor
guitar: Ferry Duijsens
guitar: Bob Wijtsma
Violin: Ben Mathot
Uhm, BD release
Die gaat er sowieso komen lijkt me.
De vraag is wie er nog meer gestrikt is. Russel Allen? Devin Townsend?
Om er ff 2 commerciele steekwoorden er in te gooien
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Ahja. Wel, het paste eigenlijk nog best goed. Het was niet idioot druk (ik ben niet zo groot en kon makkelijk vooraan staan) en het was een goede set. Helaas geen toegiftTheimon schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 05:12:
"Intieme Setting" en "Exclusiviteit".
Om er ff 2 commerciele steekwoorden er in te gooien
Ik kwam wat laat binnen en had de support acts bijna gemist. Gelukkig nog drie nummers van AVA kunnen horen. Was erg mooi. Instrumentaal met een keyboard en een viool. Meteen maar een gesigneerd ep'tje van gekocht. Ook de gesigneerde The Optimist meegenomen.
Met metal heeft Anathema eigenlijk al lang niets meer te maken, tenzij ze oud werk spelen. Maakt me ook niet zoveel uit, daar heb ik die albums wel voor. De muziek die ze nu maken vind ik in elk geval erg prettig. Of ik ben gewoon een ouwe lul aan het worden
Natuurlijk altijd leuk iets nieuws te ontdekken, daarvoor de vraag voor goede suggesties?
Sinds een behoorlijke tijd zijn Avenged Sevenfold, Five Finger Death Punch en Three Days Grace toch wel de favorieten waarbij ongemerkt hele albums op de playlist belanden. Verder zijn Bullet For My Valentine, Disturbed en Metallica veel voorkomende gasten op de playlist.
Andere namen in meer of mindere maten voorkomend zijn AC/DC, Airbourne, Alter Bridge, Amaranthe, Amorphis, Apocalyptica, Arch Enemy, Avatar, Beartooth, Black Sabbath, Breaking Benjamin, Bring Me The Horizon, Device, Dream Theater, Dragon Force, Epica, Evanescence, Godsmack, Guns N' Roses, Halestorm, Hollywood Undead, Iron Maiden, Lacuna Coil, Linkin Park, Nightwish, Of Mice & Men, Papa Roach, Rammstein, Seether, Shinedown, Skillet, Slipknot, Sonata Artica, Stone Sour, Theory of a Deadman, Volbeat.
Ik weet het, niet alles is het lijstje is metal of zouden jullie metal noemen.
Misschien vist iemand er nog iets leuks tussenuit, het meeste is wel op Spotify te vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door zekerpixels op 27-02-2019 23:35 . Reden: Toevoeging lijstje en typo ]
Hier nog wat nieuw materiaal:
[ Voor 12% gewijzigd door Renegade666 op 12-10-2018 17:37 ]
Kaarten vanaf morgen te koop...Renegade666 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:37:
@zekerpixels Deels metal, deels shiit (nu-metal), deels (hard/pop) rock
Hier nog wat nieuw materiaal:
[YouTube: Ayreon - The Garden Of Emotions (Into The Electric Castle) 2018]
Lekker!
De zaterdag is al uitverkocht tijdens de "ITEC remaster pre-order voorverkoop" van vandaag. Ben benieuwd of er überhaupt nog kaarten over zijn na de "nieuwsbrief voorverkoop" van morgen.

Gelukkig zelf kaarten kunnen regelen voor de zondagmiddag.
Tool nog nooit kunnen zien, dus ben er erg benieuwd naar
Punctuality is the politeness of kings

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ziggo dome? Pfft das groot.Solictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:44:
Ik heb Tool tickets weten te bemachtigen in de Ziggo Dome in Juni 2019.
Tool nog nooit kunnen zien, dus ben er erg benieuwd naar
Nouja ik mag me gelukkig prijzen dat ik ze al wel eens gezien heb
Desondanks was het in een half uur uitverkocht...
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Inderdaad, en dan vind ik persoonlijk Ziggo nog een goede zaal gezien de grootte. Liever dan Arena oid.SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:58:
[...]
Desondanks was het in een half uur uitverkocht...
Maar aangezien dat Tool ook voor Download, Copenhell, RaR/RiP andere festivals in Europa is aangekondigd als headliner, zou het zo maar kunnen dat ze ook op Graspop komen. En ik hoop gewoon ook op de 30th Anniversary van Wacken.
Graspop zal er niet in zitten, Tool is bevestigd voor Rock Werchter.Solictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:52:
[...]
Inderdaad, en dan vind ik persoonlijk Ziggo nog een goede zaal gezien de grootte. Liever dan Arena oid.
Maar aangezien dat Tool ook voor Download, Copenhell, RaR/RiP andere festivals in Europa is aangekondigd als headliner, zou het zo maar kunnen dat ze ook op Graspop komen. En ik hoop gewoon ook op de 30th Anniversary van Wacken.
En het programma voor Graspop ziet er nog niet zo spannend uit met Kiss, Slipknot en within temptation.Stephaniedt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:38:
[...]
Graspop zal er niet in zitten, Tool is bevestigd voor Rock Werchter.
Nog geen echte knallers

Het concert was overigens binnen 10 minuten uitverkocht

Terwijl mijn vrienden aan het F5'en waren voor Tool heb ik gelukkig nog Ayreon kaartjes kunnen scoren voor de zondagavond
Zit een weekje tussen Werchter en GMM, en er zit een gat in de touring schedule tussen 20 en 25 juni.Stephaniedt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:38:
[...]
Graspop zal er niet in zitten, Tool is bevestigd voor Rock Werchter.
Graspop is van 21 t/m 23 juni
Lol, never mind. Graspop heeft zojuist nieuwe headliners? aangekondigd:

[ Voor 17% gewijzigd door Solictice op 25-10-2018 16:31 ]
Mja, de staanplaatsen waren retesnel weg, alsook de rest van de kaarten. Maar goed, een vriend van mij lag al vlot op de virtuele stoep en heeft toch wat kaarten kunnen scoren. De laatste keer dat ik ze zag was in de Bijlmer Bierhal 8000 jaar geleden, dus ik ben er blij mee.Nyarlathotep schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:40:
Hier ook Tool tickets bemachtigd. Helaas wel zitplaatsen maar best een goede plek.
Het concert was overigens binnen 10 minuten uitverkocht![]()
Terwijl mijn vrienden aan het F5'en waren voor Tool heb ik gelukkig nog Ayreon kaartjes kunnen scoren voor de zondagavond
Dan kunnen we er trouwens lichtelijk vanuit gaan dat de release van de nieuwe plaat ergens in het voorjaar ligt. Hoezee!
Edit: voor de zwaardere gitaren; de nieuwe Hate Eternal en de nieuwe Bloodbath gaan er ook weer lekker op
[ Voor 6% gewijzigd door Theimon op 25-10-2018 19:29 ]
Staat daar nou gewoon 'Hawkwind' tussen ?Solictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:19:
[...]
Zit een weekje tussen Werchter en GMM, en er zit een gat in de touring schedule tussen 20 en 25 juni.
Lol, never mind. Graspop heeft zojuist nieuwe headliners? aangekondigd: [Afbeelding]
Die band waar Lemmy ooit in gespeeld heeft ?
Blijkbaar wel, wat "Philty" Phil Campbell komt ook
[ Voor 5% gewijzigd door JAMF op 25-10-2018 19:41 ]

De staanplaatsen waren in twee minuten al weg....
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
De headliners staan er niet bij op deze affiche, voorlopig zijn enkel Within Temptation en Slipknot als headliners bevestigd.. maar de kans is groot dat Kiss de 3de zal worden.Solictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:19:
[...]
Zit een weekje tussen Werchter en GMM, en er zit een gat in de touring schedule tussen 20 en 25 juni.
Lol, never mind. Graspop heeft zojuist nieuwe headliners? aangekondigd: [Afbeelding]
Ik snap niet waarom Combichrist op deze affiche staat...
Was vroeger leuk, en ik heb geen enkel idee wat ze met nieuwe album gaan doen. Voor mijn gevoel ben ik qua muzieksmaak ook een stukje lomper meer gaan waarderen dan Tool.
Dus ik ga eerst maar eens kijken wat het nieuwe album gaat doen en dan wellicht op een later moment ticketswap maar eens in de gaten ga houden.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik heb nog nooit zo'n saaie hoop headliners gezienSolictice schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:19:
[...]

De leuke namen kom je verderop tegen, maar het houdt niet over...
Gelukkig is Slayer net ook aangekondigt als headliner, Toch weer een mooie headliner erbij IMONyarlathotep schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:00:
[...]
Ik heb nog nooit zo'n saaie hoop headliners gezien![]()
De leuke namen kom je verderop tegen, maar het houdt niet over...
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
GMM heeft nooit een WOW MEGA gaaf programma, er zit altijd wel wat ouds bij maar het is ook een beetje het feestje op zichzelf waar je voor gaat.
Ik zit al weken te wachten op kaartjes , maar was steeds te laat (en 200euro weiger ik te betalen aan seatwave mofo's....)
Maar nu dus toch aanwezig . Lekker op het fietsje die kant op (nog geen 10 minuten)
Zal ze vast ook nog wel op graspop zien, maar zo dichtbij huis op hun afscheidstour maakt het toch wel speciaal \m/
Graspop werd ik nog niet echt wild van, maar inmiddels staan er toch wel wat gave bands . (Slayer , Slash , Anthrax, Testament, Death Angel, en stiekum toch ook wel SlipKnot, Inflames, Children of Bodom, Hatebreed etc wat voor mij toch wat jeugdsentiment met zich meebrengt.
Volgend weekend in Apeldoorn:

Nee, wel voor Gelsenkirchen..Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:47:
Zitten jullie straks ook klaar voor de kaartverkoop voor Rammstein in de kuip?
Jep, presentVerwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 08:47:
Zitten jullie straks ook klaar voor de kaartverkoop voor Rammstein in de kuip?
Verwijderd
/me is nog van de tijd van voor het postkantoor liggen