Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 19:22
Morgen komt het volledige album uit, hier alvast een proevertje. Ik vind het alvast veelbelovend klinken!

YouTube: Dodecahedron - Hexahedron - Tilling The Human Soil (Official Premiere)

[ Voor 11% gewijzigd door Aegir81 op 16-03-2017 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:12

Theimon

Snapte!?

Net de nieuwe Mastodon aangehoord........liftmuziek. Kabbelt maar een beetje weg, heeft nie de spanning die vroegere platen hadden.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Theimon schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:06:
Net de nieuwe Mastodon aangehoord........liftmuziek. Kabbelt maar een beetje weg, heeft nie de spanning die vroegere platen hadden.
Nee Mastodon is vergane glorie. Eerste platen zijn ijzersterk en live waren ze toen ook nog erg gaaf.
Maar wat ze de laatste jaren uitbrengen. Nee gewoon nee.

Dan liever Obituary. Veranderd niet. Net als een vette snack. Voorspelbaar maar stelt zelden teleur.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Obituary... Ooit was het leuk. Maar de nieuwe plaat is na drie nummers een saaie bende. Zelfde ritme, zelfde akkoorden. Alles lijkt op elkaar.
Dan kan het nog zo herkenbaar zijn maar... Waarom een nieuwe plaat opzetten als deze niet anders klinkt dan de vorige plaat?
Ik ben van mening dat je als band je nieuwe plaat wel meerwaarde moet geven tov je voorgaande platen. Ik hoor geen enkele reden om hun laatste albums op te zetten...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nyarlathotep schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:33:
Obituary... Ooit was het leuk. Maar de nieuwe plaat is na drie nummers een saaie bende. Zelfde ritme, zelfde akkoorden. Alles lijkt op elkaar.
Dan kan het nog zo herkenbaar zijn maar... Waarom een nieuwe plaat opzetten als deze niet anders klinkt dan de vorige plaat?
Ik ben van mening dat je als band je nieuwe plaat wel meerwaarde moet geven tov je voorgaande platen. Ik hoor geen enkele reden om hun laatste albums op te zetten...
Deels met je eens. Echter heb ik nu eenmaal een zwak voor Obituary. Het niveau van Cause of death halen ze niet meer naar mijn mening. Live toch altijd een feestje vind ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

AmenRa in Utrecht gisteravond was weer top. Ze deden op Roadburn ook al een akoestische show, maar dat was mainstage 013, nu was de Hertz in Tivoli. De beleving is dan heel anders. Het voorprogramma (Syndrome) werkt ook veel beter in die setting. Zet dat in een concertzaal en je gaat al snel richting de bar.

Bij Obituary tellen maar 2 platen: Slowly We Rot en Cause Of Death. Alles wat daarna komt zal wel, zolang ze live nummers blijven spelen van die platen is het prima. En van wat ik hoor is het live nog steeds ouderwets knallen waar de nieuwe generatie nog wat van kan leren :)

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 13:33
Gaan er nog toevallig mensen naar Baroeg morgen? Staan een aantal dikke doom/sludge bands, waaronder Conan: YouTube: CONAN - Throne Of Fire (Official Video) | Napalm Records

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
Over de 110 euro voor Metallica in Keulen... ik sla lekker over dit maal.
Laat ik maar niks zeggen over de 2400 euro voor de Hardwired Experience :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
Vanavond lekker luisteren naar Ill Nino in de Helling in Utrecht. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

metallicattim schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:42:
Wat een geld. Godver. Twijfel nog een beetje over Ziggo Dome. 80 euro vd eerste rang.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 19:22
metallicattim schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:42:
Idem hier. Ook in Antwerpen is het 100 Euro voor een ticket... Ik vind ze live steeds geweldig, maar voor dezelfde som kan ik toch wel een heel pak andere leuke bands ook zien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ja dat is mijn beredenering ook.
Mijn beurs is niet gigantisch groot en als je dan een keuze moet maken, ga ik liever naar een paar bands die ik nog niet/weinig live heb gezien dan voor de zoveelste keer Metallica. Al zal de show absoluut geweldig zijn, ik sla toch over.

Liever naar Slayer, Lamb of God en Behemoth!
Geteisem schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:49:
[...]

Wat een geld. Godver. Twijfel nog een beetje over Ziggo Dome. 80 euro vd eerste rang.
En voor dat geld sta je nog niet eens vooraan, want de "Enhanced Experiences" laten je eerder naar binnen met een garantie op de eerste 2 rijen...

[ Voor 36% gewijzigd door metallicattim op 22-03-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Ik ga wel proberen voor de Ziggo Dome kaarten te halen. Mijn vriendin wilt ze heel graag zien, en anders gaat ze in der eentje. Dat kan natuurlijk niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:44
Ik twijfel nog; gelukkig heb ik nog heel even. Ik heb ze nog nooit gezien en ik vind het wel een band die ik een keer gezien moet hebben. Maar verder heb ik nog grote plannen dit jaar en heb ik daardoor weinig zin om €90 voor 1 band uit te geven (behalve Ayreon dan, dat kon ik niet laten). En de kans dat ze nog een keer gaan touren is ook best wel groot:
Afbeeldingslocatie: http://assets.sbnation.com/assets/1234727/barg-300.jpg

Als het nou een festivalletje was geweest had ik morgen sowieso klaargezeten. Maar met 1 band die ik niet hoef te zien er voor..?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:06
Die vanaf 50 euro deed me nog hopen, maar 80 plus servicekosten wordt me te gortig. Dan maar (hopelijk) genieten van Imitallica op Paaspop. :+

Ook voor mij is Ayreon de uitzondering op de regel... Oh en Paul McCartney. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:09
Daarstraks eens de Graspop affiche goed doorgenomen via Spotify en zo op Solstafir uitgekomen. Voor mij een volledig onbekende band. Niet meteen echt metal, eerder soort Rock, maar een nummer sprong er echt wel uit voor mij en staat inmiddels vast op repeat. Lekkere gitaren en een knap bass stukje rond 2:25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MetalD schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:27:
Daarstraks eens de Graspop affiche goed doorgenomen via Spotify en zo op Solstafir uitgekomen. Voor mij een volledig onbekende band. Niet meteen echt metal, eerder soort Rock, maar een nummer sprong er echt wel uit voor mij en staat inmiddels vast op repeat. Lekkere gitaren en een knap bass stukje rond 2:25.
[video]
Ja maar wel heel erg prettig! Het wordt door spotify regelmatig in de lijstjes gepleurd. Vermoedelijk vanwege Skalmold en andere bands in diezelfde hoek die ik luister.

Erg prettig als je er de juiste bui voor hebt!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Mensen, mijn vriendin zoekt een metalband, misschien iemand hier interesse?
Hey! :D

Kelsey is de naam en ik ben 27 jaar oud.
Wanneer ik mijzelf kort moet beschrijven zeg ik altijd dat muziek mijn leven is.

Ik zing al eigenlijk van kinds af aan, en ook van alles wat.
Naarmate ik wat ouder werd, ben ik meer naar de alternatieve rock en (symphonische) metal gegroeid.
Het liefste zing ik vocals zoals van Epica, Nightwish en Evanescence, maar het lijkt mij ook leuk en interessant om soms eens uit mijn "comfortzone" te treden.

Ik heb kort bij een operettevereniging gezeten als sopraan (eerste), maar heb verder maar 1 zangcoaching les gehad. Uiteraard ben ik bereid om mijn zang verder te ontwikkelen (ben van mening dat er altijd ruimte voor ontwikkeling moet zijn ;) ) mits mijn portemonnee dat toestaat. Ook wil ik t.z.t. graag leren grunten.
Op het podium krijg ik als feedback dat ik een een energieke uitstraling heb, ik vind het dan ook heerlijk om op te treden en mensen te entertainen met goeie muziek!

Ik zoek een gezellige, gemotiveerde band. Toch het liefst met rock/metal invloeden. Het lijkt mij tof om te jammen, maar nog geweldiger om samen op het podium te staan! Wat bands betreft ben ik ook echt een teamspeler.
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar als ik een klik heb met een toffe band, vind ik afstand bijzaak (al zou Groningen wel weer erg lastig worden... haha).

EDIT: Ik heb een aantal covers opgenomen om een idee te geven. Het is zeker geen studio kwaliteit, maar geeft wel ongeveer een indruk van mijn stem ;).

https://soundcloud.com/user-588097392/sets/covers-by-kels

Feedback is welkom!

Cheers!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tackleberry
Afgelopen vrijdag Soen gezien in de W2. Dikke prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 13:47

Saffie_time

Why use this? 42!

Tackleberry schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:29:

[video]
Die mannen waren inderdaad erg fijn bezig.
Het voorprogramma was echter dramatisch... :X
Muziek technisch best oké zolang de zangeres haar mond dicht hield.
MetalD schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:27:
[video]
Solstafir al een 2 keer op roadburn gezien en die mannen kunnen live ook een aardig stukje muziek maken. Het is zeer atmosferisch en inderdaad niet écht metal maar zeer zeker de moeite waard.
Staat dit jaar voor GMM ook weer in de planning om te gaan zien.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Tackleberry schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:29:

[video]
Ook geweest. Was een lekkere show. Top artiesten. Al was een van de gitaristen wel lichtelijk irritant aanwezig. Maar goed dat bedorf de pret niet.

Afgelopen donderdag mijn 10e keer Ghost. Dit keer in Amsterdam in Afas/Heineken Music Hall. Het is dat mijn vriendin er zo graag weer heen wou. Maar ik ben er echt wel klaar mee. Telkens dezelfde show, grapjes etc. De muziek doet mij ook niet echt veel meer. En verdomme wat komt er veel volk op af. De gimmick werkt goed.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:47
@Geteisem Inderdaad precies dezelfde grappen. Dat viel me later pas op toen ik weer een HD festivalregistratie opzette van ze op Youtube. Maar ondanks dat hij nu alleen maar huurlingen om zich heen heeft, zijn die ghouls toch superstrak aan het spelen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Joarie schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:27:
@Geteisem Inderdaad precies dezelfde grappen. Dat viel me later pas op toen ik weer een HD festivalregistratie opzette van ze op Youtube. Maar ondanks dat hij nu alleen maar huurlingen om zich heen heeft, zijn die ghouls toch superstrak aan het spelen.
Ja, beetje jammer. Goede artiesten inhuren kan die wel ja Papa. Over de kwaliteit niks te klagen. Maar nee het doet mij niet zoveel meer. Kan verkeren.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:10

Daniel36

vernieuwde formule

Iemand geïnteresseerd in bodycount's nieuwe album bloodlust?

http://zwaremetalen.com/albumrecensies/body-count-bloodlust

Ik ben halverwege en het is genieten.
Heb niks/weinig met rap, maar Ice-T en metal is een geweldige combinatie en Ice-T een held imho.

YouTube: Body Count - No Lives Matter

[ Voor 5% gewijzigd door Daniel36 op 09-04-2017 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Heart Of A Coward split with vocalist Jamie Graham

:'(

Zonde, de man heeft een fantastische stem (zowel grunts als clean) en wat een bonk energie om te zien! Vooral op hun laatste album (Deliverance) echt geweldige vocals.

Ben benieuwd wie er zal aantreden om z'n schoenen te vullen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:53
Daniel36 schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:48:
Iemand geïnteresseerd in bodycount's nieuwe album bloodlust?

http://zwaremetalen.com/albumrecensies/body-count-bloodlust

Ik ben halverwege en het is genieten.
Heb niks/weinig met rap, maar Ice-T en metal is een geweldige combinatie en Ice-T een held imho.

YouTube: Body Count - No Lives Matter
Sorry, maar wat een hypocryte l*l..
Die kerel heeft het nodige aan geld op zijn rekening staan (muziek/acteerwerk) en gaat nu huilie doen voor de (arme) zwarten..
Terwijl ze vaak zelf ook de oorzaak zijn in moord en schietpartijen (bendes etc)..
Hij kan beter zijn geld spenderen om die lui fatsoenlijk op te leiden ipv die motha... rap etc te laten luisteren om gangsta te zijn/worden..
Maarja, weer 1 op de ignore lijst...

Nu maar weer aan de metal:

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Kampfar blijft ijzersterk ook live. Heerlijk. _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:03
Vanavond Haken in de Melkweg. Leuker dan Breien.

YouTube: Haken - 1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Ffkes wat anders :p

[ Voor 28% gewijzigd door Renegade666 op 17-04-2017 19:34 ]

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:13

Khaine

Python liefhebber

Pat911 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:15:
Vanavond Haken in de Melkweg. Leuker dan Breien.

YouTube: Haken - 1985
Was het wat? Ik ben Haken even geleden tegen gekomen omdat YouTube dat na Rush en DT een logische vervolgstap vond. Ben wel gecharmeerd van Affinity.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Khaine schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:26:
[...]

Was het wat? Ik ben Haken even geleden tegen gekomen omdat YouTube dat na Rush en DT een logische vervolgstap vond. Ben wel gecharmeerd van Affinity.
Affinity is goed (voornamelijk de eerste helft), het vorige album The Mountain vind ik over het geheel genomen beter.
Was een goed concert. Muzikaal is het gewoon een van de beste progmetalbands van deze tijd. De zanger had ook duidelijk contact met de zaal, en de toetsenist ook.

Vorige keer dat ik ze zag vond ik het iets beter (in De Boerderij). Kon er mee te maken hebben dat ik voor het eerst oordoppen in had. De laatste keer bij een concert in de Melkweg heb ik een paar dagen een piep gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renegade666
Ayreon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Was in 95 en 96 op Dynamo, mooie shit was dat. 94 helaas gemist.

YouTube: Dynamo Open Air - Eindhoven NOS nieuwsbericht over de enorme files. ...

Als ik dit filmpje kijk is de wereld toch flink veranderd in die 23 jaar zeg haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zijn er nog mensen op Roadburn geweest?
Het was weer een prachtig festival met veel memorabele acts. Een paar die er uit springen: Zeal & Ardor (helaas kort optreden omdat het geluid er mee ophield), Ulver met een geweldige show, het betoverende Magma, Oranssi Pazuzu, Coven, Inter Arma... En nog veel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Nyarlathotep schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:27:
Zijn er nog mensen op Roadburn geweest?
Het was weer een prachtig festival met veel memorabele acts. Een paar die er uit springen: Zeal & Ardor (helaas kort optreden omdat het geluid er mee ophield), Ulver met een geweldige show, het betoverende Magma, Oranssi Pazuzu, Coven, Inter Arma... En nog veel meer!
Check, ook wederom aanwezig geweest en inderdaad een boel leuke dingen gezien.

Subrosa 2x briljant, Esben and the witch, Amenra met een dubbel gastoptreden, Razors in the night _O- Oathbreaker, Warning (man man man wat is het toch een genot om naar die vent te luisteren ookal is het zo depressief als maar zijn kan), AHAB, Mystycum (had ik een lasbril wel bij kunnen gebruiken), Sumac, Temple ov bvv, Emma Ruth Rundle (waar groten mannen met baarden staan te janken als een klein kind) en als afsluiter de 'space-stoner-techno' van radar men from the moon waarvan de drummer een standbeeld moet krijgen.

Ulver hebben wij omgedoopt tot Depeched Duran.
Kon ons niet bekoren maar gelukkig iemand anders dus wel.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Super grappig dat jij bands noemt die ik heb geskipt :D
Wel hebben wij zoals elk jaar van tevoren van alle bands wat geluisterd en in een spreadsheet cijfers en commentaar bijgehouden. En dan nog clashes tussen bands... Batushka kon ik b.v. al niet zien (lange rij ook), en zo nog wel wat anderen.
Tijdens Mysticum (die blijkbaar een coole show hadden met alle 3 de leden op een soort van pilaren) stond ik bij Inter Arma. Patronaat ftw >:)

En over de rijen? Tsja, ik heb er van geleerd en ben bij b.v. Zeal & Ardor en Perturbator gewoon bijna een half uur van tevoren naar binnen gegaan. Gelukkig zonder hier iets voor op te offeren.
Pluspunt was wel dat er minder mensen binnen worden gelaten waardoor het niet zoals vorig jaar stamp en stampvol was.

Carenter Brut was ook meesterlijk! Iedereen meezingen tijdens de afsluiter... "She's a maniac, MANIAC on the floor!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Nyarlathotep schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:40:
Super grappig dat jij bands noemt die ik heb geskipt :D
Wel hebben wij zoals elk jaar van tevoren van alle bands wat geluisterd en in een spreadsheet cijfers en commentaar bijgehouden. En dan nog clashes tussen bands... Batushka kon ik b.v. al niet zien (lange rij ook), en zo nog wel wat anderen.
Tijdens Mysticum (die blijkbaar een coole show hadden met alle 3 de leden op een soort van pilaren) stond ik bij Inter Arma. Patronaat ftw >:)

En over de rijen? Tsja, ik heb er van geleerd en ben bij b.v. Zeal & Ardor en Perturbator gewoon bijna een half uur van tevoren naar binnen gegaan. Gelukkig zonder hier iets voor op te offeren.
Pluspunt was wel dat er minder mensen binnen worden gelaten waardoor het niet zoals vorig jaar stamp en stampvol was.

Carenter Brut was ook meesterlijk! Iedereen meezingen tijdens de afsluiter... "She's a maniac, MANIAC on the floor!'
Wij hebben hier ook altijd 1 persoon die über actief is met een Spotify lijst maken en bijhouden en dan in een googledrive bestandje allemaal bijdehand commentaar leveren op bands over wat je ervan denkt te vinden.

Mysticum was op zaterdag en Inter Arma op zondag, dus ik denk dat je wat door elkaar haalt :+.
Wat een enorm indrukwekkende show was dat qua podium opbouw en hoeveelheid licht dat we te verwerken kregen. Van te voren niet gedacht dat ik het kon waarderen maar het was in no-time einde van de show, dus een goed teken.

Inderdaad fijn om te zien dat het nu in patronaat niet super stampend vol was maar zo vol dat je nog normaal naar de bar kon lopen. Prima wat mij betreft.
In vergelijking met een aantal jaren geleden is het nu meer plannen geworden in plaats van ergens naar binnen lopen en kijken of het iets is, dat is dan weer minder. Hierdoor zie je toch minder dingen die je nog niet kende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ah ja, tijdens Mysticum stond ik bij Carpenter Brut ;)
En inderdaad is het plannen geblazen. Al kon ik dit jaar wel 49 acts 'aftikken'. Van een stuk of vijf maar één of twee nummers gezien (toch altijd mijn minimum). Dus wel erg vel gezien dit jaar, en zelfs meer complete sets dan de voorgaande jaren. Dus érgens gaat het voor mij wel goed in de programmering :D

Nog wel een negatieve side note: Geduw en getrek van sommige mensen.
Bij de laatste 'surprise' show van Serpent Venom zondagnacht in de Cul de Sac was het nota bene een groepje van vier meiden die zich met alle macht (boos kijkend) een weg naar voren drukten. Dat hebben ze van mij en een andere gast wel te horen gekregen (en ik bleef stug staan). Uiteindelijk lukte het ze wel om naar voren te komen. Tien minuten later stond ik daar ook. Door gewoon geduldig te wachten en rustig door te schuiven...
Probleem met de Cul de Sac is dat veel mensen bij de bar blijven staan omdat men denkt dat het vooraan vol is. Dat is dus bijna nooit het geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Of ze blijven bij de bar staan om bier te drinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 18:05
Roadburn, check. Muzikaal gezien vond ik het niet het beste jaar. Heb eerlijk gezegd het meest genoten van de meest niet-metal act die er was, nl. Perturbator. Ook de enige keer dat ik echt schandalig de hele rij heb overgeslagen, sorry :')

Amenra, Pazuzu etc, het deed me allemaal heel weinig. Mijn vrienden vonden het geweldig dus het ligt aan mijn smaak. Memoriam ging ten onder aan een te slecht geluid, gitaar stond veel te zacht en de drums klonken veel te chaotisch. My Dying Bride blijft toch een beetje vrouwenmetal (8> Mysticum was wel awesome.

Na 11 keer Roadburn laat ik me ook niet zomaar meer verrassen. Geeft ook niks, voor mij is Roadburn toch vooral een gezelligheidsfeestje en dat is weer goed gelukt, geweldig geouwehoerd en bier gedronken met Belgen, Kroaten, Russen, Ieren en vooral Tilburgers (thuiswedstrijd). 8)

Volgend jaar ben ik er natuurlijk weer gewoon bij alleen hoop ik dan weer eens wat van de sokken geblazen te worden zoals in eerdere jaren door bands als Kadavar, Graveyard, Agalloch, Wardruna, Red Fang, Goblin, Goat, Woven Hand, Blues Pills, Orange Goblin etc. Misschien dat het ze eindelijk eens lukt om Darkthrone weer op het podium te krijgen (not) :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Nu was ik al een aardige tijd fan van Devin Townsend, maar sinds kort is daar Ihsahn bij gekomen. Vandaag voor het eerst Arktis opgezet. Uiteraard kende ik Emperor al even maar dit is compleet anders. Je hoort natuurlijk de onmiskenbare stem van Ihsahn zelf, maar de muziek is veel experimenteler en dat vind ik fenomenaal. De vergelijking met Devin komt vooral voort uit beiden heren die niet bang zijn vooral veel verschillende stijlen proberen te mixen, of zoals Ihsahn het zelf zegt:
Devin and I have very different personalities. I am much more of a quiet type, and Devin is a very energetic individual. I've met him on a few different occasions, and he's just a really awesome guy. In spite of our contrasting personalities and our musical expressions being very different, I can relate to and understand the way he works. I think it's because we share the same level of passion to create music, regardless of where it takes us. He also has his own studio where he does whatever it takes. If he has to bring in musicians or do it all himself...it doesn't matter. Like myself, his key focus is getting the music done. I admire his very honest expression through his music...he has no problem daring to be who he really is, and I truly respect that

Ter vergelijking met z'n Emperor periode:

En de samenwerkingen die beide heren op hun albums hebben gehad:

Al met al extreem blij dat ik Ihsahn solo project ook een kans gegeven heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

*O*

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
Twee nieuwe Iced Earth nummers van het nieuwe album

Raven Wing klinkt zeer goed, Seven Headed Whore is minder mijn ding, hoor er teveel Slayer in. Klinkt in ieder geval wel goed, kijk uit naar de release van het album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

_/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Plato1989 op 29-04-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Dit is het betere werk. Zelfde bandnaam, andere band :+.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Thall

:+

[ Voor 28% gewijzigd door Hans1990 op 30-04-2017 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

De Brabantse heersers van Antropomorphia met Murmur Ov The Dead.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Fijn dat ze weer back zijn, and heavy ass fuck! _/-\o_

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Dit weekend Veghel Deathfest part II met o.a. Cut Up, The Monolith Deatchult en Belphegor.

Ik ga zeker even een kijkje nemen. Wel pas s'avonds omdat de rest van de bill mij niet zoveel interesseert 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

De nieuwe Monolith Deathcult is trouwens een best goede plaat. Knalt weer lekker door en het is altijd fijn als een band zichzelf niet al te serieus neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Theimon schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:45:
De nieuwe Monolith Deathcult is trouwens een best goede plaat. Knalt weer lekker door en het is altijd fijn als een band zichzelf niet al te serieus neemt :)
Vind voornamelijk de Furious gods & this inhuman place... goed. De rest is wel te pruimen, maar niet top
Zoals Uchronian March vind ik geen boeiend nummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Gave avond gehad gisteren met veel lekkere herrie bij de 2e editie van Veghel Deathfest.

Toen ik binnen kwam nog even een stukkie Wombbat meegepikt. Toch een beetje spijt dat ik niet iets eerder gekomen was maar goed lekker opwarmertje.

Door naar Incareration. Lekkere vuige en snelle set. Muzikaal niet echt hoogstaand maar zeker wel vet en vol energie. Toch knap ook wat de mannen met zijn 2en aan geluid produceerden.

Daarna Cut Up bewonderd. Wat een vette band is dit live. Brute old school death metal. Het laatste nummer wat zij speelden raakte ik bijna in een soort trance. Het klopte helemaal. Dikke prima.

The Monolith Deathcult. Tsja zoals zij zelf al zeggen verwacht er niet teveel van. Zoveelste keer dat ik de heren aan het werk zie. Zij het wel in een iets andere formatie. Veel bass / sonic booms, show en lol op het podium. Toch is ook dit keer weer goed te zien dat wij te maken hebben met muzikanten van niveau. Dit maakt de herrie net wat technischer en gevaarlijker. Erg genoten weer. Ook van het plagen van de toetsenist die dit keer ook gitarist mocht spelen en de referenties (zonder woorden) naar Ghost, als ik het goed begreep tenminste.

Skelethal. Ja nooit van gehoord ik denk ik ga gewoon even een kijkje nemen en is het niks ga ik weg. Nou ik heb het geweten. Hele set vooraan gestaan en mee staan deinzen. Jonkies uit Frankrijk die zeer brute Death metal spelen. Godver wat was dit gaaf. De vrouwelijke bassiste was bijna een beetje een jonge Franse versie van Jo Bench. Ja, deze band ga ik zeker in de gaten houden.

Belphegor, Lekker theatraal en over the top. Snoeihard duister shredden voor Satan. Wat voorspelbaar wellicht maar men krijgt waar men voor komt. Heerlijke rauwe Death met een vleugje Black. Dikke show met als hoogstepunt toch wel Conjuring the Dead.

Hoop wel dat er in het vervolg wat meer publiek op af komt. Er wordt vaak geklaagd dat er te weinig te beleven valt qua echte Metal. Kom dan ook verdomme opdagen. In November ben ik weer.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Even een vraagje aan de community in dit topic:

Binnenkort komt Korpse naar Houten toe. 7,50 maar voor 3 bands! :)

Ik ben sowieso van plan te gaan, en een paar vrienden van mij doen daar vrijwilligerswerk. Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie die aan mij stellen en dan geef ik het door.

Hier wat info:

http://onshouten.nl/aanko...e-cthuluminati-grafjammer
Afbeeldingslocatie: http://onshouten.nl/media/k2/items/cache/22b52fc0682009540195e2717aa4bed9_L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:47
Leuk man, een metal topic. Nooit eerder gezien :)
Ik heb een behoorlijk brede muzieksmaak, maar als ik alleen ben is het toch vaak metal dat de klok slaat.
Wel ben ik wat in de tijd blijven hangen geloof ik.
Wat ik vaak draai zijn bands als Autopsy, Entombed, At The Gates, Meshuggah, Architects, The End, Periphery etc.
Veelal old school DM of technische en melodische metal. Meestal wel met geschreeuw ende gebrul, cleane zang in metal trek ik vaak niet, zeker niet wanneer het naar de opera/klassiek achtige hoek trekt :P

Zoiets al dit vind ik dan wel weer heerlijk:

Zelf ook 15 jaar (tot 2007) als gitarist behoorlijk actief meegedraaid in 'het wereldje'. Vele podia gezien, vele mensen ontmoet, vele mooie herinneringen 8)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
Nieuwe van onze limburgers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Hmpf
Textures trekt de stekker eruit -O-
Laatste album was niet helemaal mijn ding maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Saffie_time schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:16:
Hmpf
Textures trekt de stekker eruit -O-
Laatste album was niet helemaal mijn ding maar toch jammer.
Las het van de week. Exivious is meer mijn ding maar die stopt er helaas ook mee. :-(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Dit jaar gaat Helloween weer toeren. De huidige band met leden uit het verleden, dus 3 gitaristen en 2 zangers. Heerlijke oldskool powermetal. Kaartverkoop is net begonnen en mijn ticket zit al in de mail.

Keeper met Andy Deris: YouTube: HELLOWEEN - Keeper of the 7 Keys (Live on 3 Continents) HD + lyrics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Ik zie dat er ook een klein beetje animo is voor (dark) synthwave in deze thread en bij synthwave events komen ook veel metalheads, dus ik post dit hier ook even: Carpenter Brut heeft zijn Europa tour 2018 aangekondigd, en komt o.a. in Amsterdam en Eindhoven! Ik heb mijn ticket voor Eindhoven in ieder geval al :P
http://www.noquarterprod.com/tour-2018/

Kan niet wachten dit een keer live te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Gisteren naar dB's in Utrecht geweest voor Zuriaake eigenlijk. Voor het eerst ook Laster aan het werk gezien. Wat een eindbazen zijn dat. Verdomde gaaf. Band van de avond. Verfrissend.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Js0x47RYRxs]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 16:11
Geteisem schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:17:
Gisteren naar dB's in Utrecht geweest voor Zuriaake eigenlijk. Voor het eerst ook Laster aan het werk gezien. Wat een eindbazen zijn dat. Verdomde gaaf. Band van de avond. Verfrissend.

[video]
Dat klinkt best lekker. Ik ben al tijden van plan om eens naar wat bandjes te gaan kijken in dB's, aanrader dus?

Heeft iemand het nieuwe werk van John Haughm al beluisterd? (ex-Agalloch)

Het nieuwe album klinkt een beetje als Marrow of the Spirit, maar dan iets minder folky. Dat laatste vind ik wel jammer, maar ik luister er graag naar. :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Down schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:30:
[...]

Dat klinkt best lekker. Ik ben al tijden van plan om eens naar wat bandjes te gaan kijken in dB's, aanrader dus?

Heeft iemand het nieuwe werk van John Haughm al beluisterd? (ex-Agalloch)

[video]

Het nieuwe album klinkt een beetje als Marrow of the Spirit, maar dan iets minder folky. Dat laatste vind ik wel jammer, maar ik luister er graag naar. :)
Ja kom wel vaker in dB's is altijd relaxed. Klein en goedkoop en veel goede underground muziek te zien. Gratis parkeren en zelfs (jawel) gratis koffie en koek voor de liefhebber.

Liep toevallig gister nog in Agalloch shirt. Maar had al iets van het nieuwe werk gehoord. Niet het niveau van Agalloch naar mijn mening maar het komt in de buurt. Goed te pruimen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Het zal bij de meeste waarschijnlijk niet onder Metal vallen, maar hoe episch is dit nummer en clip? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Khaine schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:48:
Nu was ik al een aardige tijd fan van Devin Townsend, maar sinds kort is daar Ihsahn bij gekomen. Vandaag voor het eerst Arktis opgezet.
Ik had je post al een tijdje terug gezien, nu eindelijk eens de tijd genomen om naar je eerste link te luisteren (Arktis). Klinkt inderdaad lekker. Af en toe wat oldskool gitaarriffs (denk eind jaren 80/begin 90). En dan weer een wat ingetogener stuk. Zo op het eerste gehoor vind ik Devin een wat pakkender stem hebben, maar dat kan gewoon gewenning zijn.
Ik ga in ieder geval wat meer van Ihsahn luisteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tackleberry
Dit zal ook wel niet metal genoeg zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
Nieuw album van Unleash The Archers is uit. Ben geen grote fan, maar er zitten vaak wel een aantal goede nummers tussen en dit album is wel een stapje hoger van het oude werk. Vooral de solo doet me wel glimlachen..

Dan nog een nummer van Speed Queen, lokaal bandje uit de buurt dat stilaan wel wat bekend lijkt te worden.

[ Voor 16% gewijzigd door MetalD op 03-06-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Tackleberry schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:16:

[video]
Met Ed Warby en die bassist van Stream of Passion plus ons aller Anneke... natuurlijk is dat metal genoeg \m/

Sterk nummer trouwens, en wat heeft Anneke toch een mooie stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:16:
Even een vraagje aan de community in dit topic:

Binnenkort komt Korpse naar Houten toe. 7,50 maar voor 3 bands! :)

Ik ben sowieso van plan te gaan, en een paar vrienden van mij doen daar vrijwilligerswerk. Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie die aan mij stellen en dan geef ik het door.

Hier wat info:

http://onshouten.nl/aanko...e-cthuluminati-grafjammer
[afbeelding]
Ben je hier nog heen geweest? Zelf was ik er dit keer niet bij maar ik zit normaal gesproken in Grafjammer, dit keer had ik dus een vervanger gestuurd ;)

Ik heb wel een epische dag gemist want na het optreden in Houten hadden we ook nog een show in Winschoten. Maargoed, ik had al iets anders gepland staan toen deze shows langskwamen dus ik was niet in het land.
Geteisem schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:17:

[video]
Daar was ik dan weer wel bij. dB's is toch een soort van tweede huiskamer. Laster is wat minder mijn ding maar ze doen hun ding goed. Zuriaake vond ik leuk om gezien te hebben maar muzikaal vond ik het niet heel bijzonder. Weltschmerz vond ik wel gaaf, maargoed, die ken ik wat beter dus dat zal ook deels vooroordeel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Jheroun schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:23:
Ben je hier nog heen geweest? Zelf was ik er dit keer niet bij maar ik zit normaal gesproken in Grafjammer, dit keer had ik dus een vervanger gestuurd ;)

Ik heb wel een epische dag gemist want na het optreden in Houten hadden we ook nog een show in Winschoten. Maargoed, ik had al iets anders gepland staan toen deze shows langskwamen dus ik was niet in het land.
Bedoel je dat je een bandlid bent van Grafjammer? :p
Persoonlijk ben ik niet zo van de deathmetal en black metal. Korpse was voor mij dus het meest brute en ik was daar ook erg van onder de indruk! Brutal slamming death metal is het. Om eerlijk te zijn was het tijdens Grafjammer en Chtuluminati vooral roken en blowen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Jheroun schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:23:
[...]
maar ik zit normaal gesproken in Grafjammer, dit keer had ik dus een vervanger gestuurd ;)
Net even naar het nummer Ultrajectum geluisterd op de JijBuis. Muzikaal wel erg lekker.
Call me old fashioned, maar ik versta graag wat er wordt gezongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Hmmm, morgen staat er een Amerikaanse TOOL tribute band in Breda... Toch maar even langs gaan denk ik, aangezien we nog lang kunnen wachten tot de heren weer naar Europa komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Pat911 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:28:
[...]

Net even naar het nummer Ultrajectum geluisterd op de JijBuis. Muzikaal wel erg lekker.
Call me old fashioned, maar ik versta graag wat er wordt gezongen.
Op Spotify staat meer van ons materiaal, maar ik kan niet garanderen dat je daar de teksten beter kan verstaan ;) Het blijft wel punkerige blackmetal natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Wow, dacht laatst voor de grap, kijk eens wat een kaartje kost voor Sweden Rock Festival, in 2003 geweest en daarna door naar Wacken gegaan. 2490 SEK, katjing. Denk dat ik oud word, dat gaf ik uit in totaal met me compleet klem te zuipen in 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:00

Rhapsody

In Metal We Trust

Zweden is sowieso duur natuurlijk. Wacken ist nu ook €221,- . Van de week hebben ze nog Avantasia aangekondigd. Volgens de site verwachten ze met een week uitverkocht te zijn.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Wacken is inderdaad flink verhoogd. Daar staat tegenover dat ze wel de early arrival fee hebben geschrapt.

Avantasia mag van mij snel voorbij zijn, nog nooit iets aangevonden. Maar shit happens, de rest van de lineup is wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Kanonnen, mijn eerste Wacken kaartje kostte nog geen 100 euro. Dat is echter wel al 11 jaar geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Yeah, mijn eerste was 150euro, in 2012. Sindsdien wel elk jaar aanwezig geweest, overgestapt van Graspop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Sja.. het wordt duur allemaal :) Zie Groezrock bijvoorbeeld, in 2006 (1e keer 2 dagen) was een combiticket 52 euro, dit jaar was het 135. Gewoon zorgen dat je er ieder jaar bij bent, dan gaat het in kleine stapjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:44
Ga dan lekker mee naar Eindhoven :P
Tuurlijk, maar 1 dag en geen camping en zo, maar €25 voor deze namen is geen geld. Ik twijfel alleen nog over een AirBnB of zo, maar dat zal wel te laat zijn.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Pat911 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:32:
[...]

Ik had je post al een tijdje terug gezien, nu eindelijk eens de tijd genomen om naar je eerste link te luisteren (Arktis). Klinkt inderdaad lekker. Af en toe wat oldskool gitaarriffs (denk eind jaren 80/begin 90). En dan weer een wat ingetogener stuk. Zo op het eerste gehoor vind ik Devin een wat pakkender stem hebben, maar dat kan gewoon gewenning zijn.
Ik ga in ieder geval wat meer van Ihsahn luisteren.
True. Dit waren mijn gedachten exact zo in het begin xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Lekker dan, vooral voor de echte fans...twijfel of ik ze van de week nog op Graspop zie :/

3000 fans woedend na dramatische show van ruziënde Five Finger Death Punch in 013 Tilburg

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 18:05
Dynamo Open Air 1995 was 25 GULDEN voor drie dagen incl. camping <+:) :7

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Slavy schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:35:
Lekker dan, vooral voor de echte fans...twijfel of ik ze van de week nog op Graspop zie :/

3000 fans woedend na dramatische show van ruziënde Five Finger Death Punch in 013 Tilburg
Ik gok dat die niet op GMM gaan staan :+
Geen idee of je ze had willen zien maar ik zou er niet al te hard op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 13:57
Saffie_time schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:16:
[...]

Ik stond gisteren in de zaal man man wat een deceptie. Werkelijkwaar nog nooit zo'n slecht voorprogramma gehad wat de main act overtroefde... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Saffie_time schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:16:
[...]

Denk dat je dat wel kan vergeten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik zal ze niet gaan missen.
Zat andere bands die ik wel graag wil zien!
Dit jaar een beetje meer 'roadburn' bands dan voorgaande jaren, past prima in mijn straatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Ik zal ze ook zeker niet missen, heb ze altijd al een vrij waardeloze band gevonden. Nogal inspiratieloos en generieke sound vond ik persoonlijk. Natuurlijk is het bespottelijk dat een band van dat formaat een dergelijk optreden geeft. Hoop dat de bezoekers (en 013) hun geld terug krijgen!
Saffie_time schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:04:
Ik zal ze niet gaan missen.
Zat andere bands die ik wel graag wil zien!
Dit jaar een beetje meer 'roadburn' bands dan voorgaande jaren, past prima in mijn straatje!
Inderdaad genoeg andere vette bands. Ik ga zelf helaas alleen de zaterdag i.v.m. afstuderen, maar kijk vooral uit naar Clutch, Red Fang en Baroness. Zeker ook DevilDriver en HevyDevy checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:47
Tackleberry schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:16:

[video]
Hmm, het eerste wat ik dacht toen ik dit net opzette: "Dit klinkt een beetje als The Gathering ten tijde van hun album Nighttime Birds"

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Ben voor Graspop wel nieuwsgierig naar de surpriseact op donderdag/ reguliere vrijdag:

Brides of Lucifer: diverse Belgische metal muzikanten met het Aarschots meisjeskoor 'Scala' ervoor.
https://m.hln.be/showbizz...ifer-op-graspop~ae397566/

Hou wel van absurde combinaties..

Helaas niets op YouTube te vinden

* JAMF is alle 4 dagen op het festival *O*

[ Voor 26% gewijzigd door JAMF op 13-06-2017 22:21 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Zag laatst een stukje live video van deze track. Officieel is het synthwave, maar deze gasten gebruiken ook een gitaar erbij,wat het meer een metal feel geeft. Vooral deze track vond ik erg metal klinken.
Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
Klinkt wel lekker opzwepend. Een beetje speed/powermetal-vibe.
Niet echt muziek om voor te gaan zitten (ik ben zelf nogal liefhebber van progmetal/rock) maar klinkt goed als onderdeel van een playlist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
@Pat911 Dit is wel zo'n beetje het snelste dat ze hebben gemaakt. Hun andere tracks zijn ook zeker opzwepend, maar dan meer door de beats die ze erin stoppen Ik zou zeker wat meer van hun checken als je ook wat "rustigere" tracks wil horen, daar zit zeker nog veel gitaar in, maar soms toch wat meer nadruk op elektronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Afgelopen weekend naar Necrophagia en I am Morbid wezen kijken in de 013. Voelde mij wel een beetje genaaid dat die laatste dit keer ineens met een gitarist stond. Maar de show was ondanks dat gaaf. David Vincent had er duidelijk zin in. Zo enthousiast heb ik hem de laatste jaren met Morbid Angel niet meer aan het werk gezien.

Vanavond wederom naar de 013 karren om Primus weer eens te aanschouwen. Zin in. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:10

Daniel36

vernieuwde formule

Joarie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:02:
[...]

Hmm, het eerste wat ik dacht toen ik dit net opzette: "Dit klinkt een beetje als The Gathering ten tijde van hun album Nighttime Birds"
Kijk! Nu ben ik geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Geteisem schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:08:
Afgelopen weekend naar Necrophagia en I am Morbid wezen kijken in de 013. Voelde mij wel een beetje genaaid dat die laatste dit keer ineens met een gitarist stond. Maar de show was ondanks dat gaaf. David Vincent had er duidelijk zin in. Zo enthousiast heb ik hem de laatste jaren met Morbid Angel niet meer aan het werk gezien.

Vanavond wederom naar de 013 karren om Primus weer eens te aanschouwen. Zin in. :)
Ze hebben de tijden aangepast, hoorde ik. Toko bijna uitverkocht en absoluut tassencontrole/verbod, dus ik zou vroeg vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

En de recensies zijn niet al te lovend als ik het zo overal moet geloven.
* Saffie_time heeft weer wat meer ruimte in het schema op GMM dit weekend erbij gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Theimon schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:28:
[...]

Ze hebben de tijden aangepast, hoorde ik. Toko bijna uitverkocht en absoluut tassencontrole/verbod, dus ik zou vroeg vertrekken.
Ik was inderdaad eerder vertrokken en ruim op tijd :D

Bijna 3 uur vol gas spelen zonder al teveel geouwehoer en met Popeye in de pauze. Hier Five Finger Death Punch dit is Rock and Roll. Wederom een heerlijke avond met Primus.

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 ... 16 ... 48 Laatste