Roadburn, check. Muzikaal gezien vond ik het niet het beste jaar. Heb eerlijk gezegd het meest genoten van de meest niet-metal act die er was, nl. Perturbator. Ook de enige keer dat ik echt schandalig de hele rij heb overgeslagen, sorry
Amenra, Pazuzu etc, het deed me allemaal heel weinig. Mijn vrienden vonden het geweldig dus het ligt aan mijn smaak. Memoriam ging ten onder aan een te slecht geluid, gitaar stond veel te zacht en de drums klonken veel te chaotisch. My Dying Bride blijft toch een beetje vrouwenmetal

Mysticum was wel awesome.
Na 11 keer Roadburn laat ik me ook niet zomaar meer verrassen. Geeft ook niks, voor mij is Roadburn toch vooral een gezelligheidsfeestje en dat is weer goed gelukt, geweldig geouwehoerd en bier gedronken met Belgen, Kroaten, Russen, Ieren en vooral Tilburgers (thuiswedstrijd).
Volgend jaar ben ik er natuurlijk weer gewoon bij alleen hoop ik dan weer eens wat van de sokken geblazen te worden zoals in eerdere jaren door bands als Kadavar, Graveyard, Agalloch, Wardruna, Red Fang, Goblin, Goat, Woven Hand, Blues Pills, Orange Goblin etc. Misschien dat het ze eindelijk eens lukt om Darkthrone weer op het podium te krijgen (not)
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super