Het ziet er naar uit dat Graspop Metal Meeting 2017 met Rammstein is gaan lopen, leuke eerste naam!
Kreeg net de mail idd!
Ik duim nog voor WOA, want Graspop is me in 2015 heel slecht bevallen... daarvoor was 2004 het laatst, maar het is er niet beter op geworden i.mo.
Organisatie is op zich wel goed, maar de sfeer is slecht, de prijzen absurd hoog, het geluid op de buitenpodia bar slecht en ik ga veel liever naar WOA
Ik duim nog voor WOA, want Graspop is me in 2015 heel slecht bevallen... daarvoor was 2004 het laatst, maar het is er niet beter op geworden i.mo.
Organisatie is op zich wel goed, maar de sfeer is slecht, de prijzen absurd hoog, het geluid op de buitenpodia bar slecht en ik ga veel liever naar WOA
Geluid helemaal mee eens, sowieso op elk podium de eerste 3 nummers altijd dramatisch.
Maar sfeer en prijzen vond ik prima, ik had wel muntjes in de VVK gekocht, dat scheelde wel iets.
En metalbotsauto's altijd +1
Maar sfeer en prijzen vond ik prima, ik had wel muntjes in de VVK gekocht, dat scheelde wel iets.
En metalbotsauto's altijd +1
7,50 euro voor een broodje falafel met 3 stukjes erop met een verlept stukje sla... nee, doe mij dan maar een Wacken Nacken voor 5 euro waar ik een halve dag op teer!
De sfeer is natuurlijk een persoonlijke factor... het stukje camping waar wij lagen was direct de 1e avond al geklooi met vuurwerk waardoor 3 tenten ontluchtingsgaten kregen en er een groepje boze campinggasten "verhaal" gingen halen. Dus die toon was al gezet.
Daarnaast had ik van te voren de regels gecheckt of je partytenten mee mag nemen, "max. 3x3m", prima.
Komen we op de camping en afgezien van dat super vage systeem met opbouwen langs een lijn over het hele veld en met 30+ graden een uur moeten wachten in de rij voordat je uberhaupt kunt beginnen... begin ik die partytent uit te vouwen, komt er een vrouwtje naar me toe en vertelt me uiterst bot dat die tent weg moet.
Ik heb haar nog uitgelegd dat in de regels staat dat het mag, maar toen kreeg ik de opmerking "als je die tent niet afbreekt kun je oprotten" gezellig die Belgen
Uiteindelijk mocht ik hem wel opzetten, maar alleen OVER de eigen tent heen...
En dan nog 1 puntje, mijn hamer werd bij de ingang in beslag genomen... hoe ik mijn tent dan moest opzetten "was mijn eigen probleem". Ik kon kiezen om hem in te leveren, zonder optie hem terug te krijgen, of terug naar de auto (5km) en weer, in 30+ graden, aan te sluiten in de rij... Pfff doei trouwe hamer... die heeft net zoveel festivals bezocht als ikzelf
De sfeer is natuurlijk een persoonlijke factor... het stukje camping waar wij lagen was direct de 1e avond al geklooi met vuurwerk waardoor 3 tenten ontluchtingsgaten kregen en er een groepje boze campinggasten "verhaal" gingen halen. Dus die toon was al gezet.
Daarnaast had ik van te voren de regels gecheckt of je partytenten mee mag nemen, "max. 3x3m", prima.
Komen we op de camping en afgezien van dat super vage systeem met opbouwen langs een lijn over het hele veld en met 30+ graden een uur moeten wachten in de rij voordat je uberhaupt kunt beginnen... begin ik die partytent uit te vouwen, komt er een vrouwtje naar me toe en vertelt me uiterst bot dat die tent weg moet.
Ik heb haar nog uitgelegd dat in de regels staat dat het mag, maar toen kreeg ik de opmerking "als je die tent niet afbreekt kun je oprotten" gezellig die Belgen
Uiteindelijk mocht ik hem wel opzetten, maar alleen OVER de eigen tent heen...
En dan nog 1 puntje, mijn hamer werd bij de ingang in beslag genomen... hoe ik mijn tent dan moest opzetten "was mijn eigen probleem". Ik kon kiezen om hem in te leveren, zonder optie hem terug te krijgen, of terug naar de auto (5km) en weer, in 30+ graden, aan te sluiten in de rij... Pfff doei trouwe hamer... die heeft net zoveel festivals bezocht als ikzelf
Bijzonder, ik mocht mijn partytentje gewoon opzetten. Dat lijnsysteem gaat inderdaad nergens over.
Toen wij stonden te wachten op het verschuiven van de lijnen werd er nog iemand pissig en besloot de tent maar achter de lijn op te gaan zetten.
Die kon na wat stevig gediscussieer vertrekken geloof ik, had ik nog niet eerder meegemaakt, maar hij ging ook te ver.
Gelukkig was haringen slaan niet echt een probleem voor je met de stortbuien die over kwamen gedurende het weekend
Eten is inderdaad overpriced, maar dat geldt voor de meeste festivals in de Benelux. Alleen de Zwarte Cross met 2,30 per muntje was nog reasonable. Ik ga dit jaar naar Werchter en daar zijn muntjes ook 2,75 en leg je er vast 2,5 neer voor een hamburger o.i.d.
Toen wij stonden te wachten op het verschuiven van de lijnen werd er nog iemand pissig en besloot de tent maar achter de lijn op te gaan zetten.
Die kon na wat stevig gediscussieer vertrekken geloof ik, had ik nog niet eerder meegemaakt, maar hij ging ook te ver.
Gelukkig was haringen slaan niet echt een probleem voor je met de stortbuien die over kwamen gedurende het weekend
Eten is inderdaad overpriced, maar dat geldt voor de meeste festivals in de Benelux. Alleen de Zwarte Cross met 2,30 per muntje was nog reasonable. Ik ga dit jaar naar Werchter en daar zijn muntjes ook 2,75 en leg je er vast 2,5 neer voor een hamburger o.i.d.
Als het eten tenminste fatsoenlijk is, betaal ik dat ook zonder te mokken 
Ja wie heeft dat systeem verzonnen? De tenten staan in blokken van 15x15m zoiets en staan echt hutjemutje, ik moet er niet aan denken dat er 's nachts iets gebeurd waardoor je snel weg moet vanuit het midden, laat staan met wat alcohol op! Wij lagen redelijk aan de rand nog en wij hebben ons kapot gelachen over de "ow's" "ahh's" en "fuck's" van mensen die over de scheerlijnen flikkerden de godganse tijd
Ja wie heeft dat systeem verzonnen? De tenten staan in blokken van 15x15m zoiets en staan echt hutjemutje, ik moet er niet aan denken dat er 's nachts iets gebeurd waardoor je snel weg moet vanuit het midden, laat staan met wat alcohol op! Wij lagen redelijk aan de rand nog en wij hebben ons kapot gelachen over de "ow's" "ahh's" en "fuck's" van mensen die over de scheerlijnen flikkerden de godganse tijd
* Saffie_time gaat op graspop naar de ouwe l*llen camping.
Op camper camping is het echt prima staan! Je krijgt daar ook een stuk van (ik dacht) 4*8m waar je alles wat je wil op kan pleuren. Auto erbij om uit te laden, stroom is aanwezig en ontbijt zit bij de prijs inbegrepen. Zelfs de rij voor de douches is (uitgezonderd vroeg in de ochtend) meestal wel goed te overzien.
Enige nadeel is dat je een kwartiertje moet lopen naar het festival en je extra moet betalen.
Op camper camping is het echt prima staan! Je krijgt daar ook een stuk van (ik dacht) 4*8m waar je alles wat je wil op kan pleuren. Auto erbij om uit te laden, stroom is aanwezig en ontbijt zit bij de prijs inbegrepen. Zelfs de rij voor de douches is (uitgezonderd vroeg in de ochtend) meestal wel goed te overzien.
Enige nadeel is dat je een kwartiertje moet lopen naar het festival en je extra moet betalen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

YYYEAAAAH
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Onlangs heb ik dit pareltje op Youtube gevonden. Het is in feite een lange track (bijna 60 minuten), dat in verschillende segmenten is verdeeld: YouTube: Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
Idem!!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Zaterdag was al uitverkocht dus dan maar kaarten voor vrijdag gehaald. Vond ze wel redelijk duur, de vorige keer was het iig betaalbaarder.
Achja, als je ziet hoeveel "grote" namen er staan is het ook wel weer te doen
Achja, als je ziet hoeveel "grote" namen er staan is het ook wel weer te doen
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik ga de zaterdag trouwens. Pittige prijzen inderdaad, maar gezien de line-up is het het mij zeker waard. Het is volgens mij ook amper te doen om met al die gastartiesten een datumprikker in te vullen
Baalde vorig jaar zo dat ik niet naar die Theater Equation ben gegaan, ook vanwege de prijs. Dit keer zal dat niet gebeuren
Baalde vorig jaar zo dat ik niet naar die Theater Equation ben gegaan, ook vanwege de prijs. Dit keer zal dat niet gebeuren
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Synthwave heeft om de een of andere reden veel aanwas onder metalheads. Volgensmij heeft dat te maken met de soms duistere en harde inslag van het genre. Ook is het een manier om naar "foute" muziek te luisteren die tegelijk een zekere obscuriteit heeft. Films zoals The Guest, Drive en Kung Fury hebben het genre ook voor een breder publiek een flinke duw gegeven.Nyarlathotep schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:26:En met Carpenter Brut en Perturbator staan er twee synthwave acts op de lijst die ik zéker ga bekijken.
Ik luister het zelf ook graag. Trevor Something, Dynatron, Lazerhawk, Meteor... Eerder naar veel EBM/industrial e.d. te hebben geluisterd helpt ook behoorlijk
hah ja, maar daar betaalde je dan ook weer voor de props en alles er omheen enzoRhapsody schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:08:
Ik ga de zaterdag trouwens. Pittige prijzen inderdaad, maar gezien de line-up is het het mij zeker waard. Het is volgens mij ook amper te doen om met al die gastartiesten een datumprikker in te vullen![]()
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik beleef een soort metal-revival geloof ik. Word net gebeld dat ik mee mag naar Meshuggah & High on Fire vanavond, volgende week de gebroeders Cavalera en kaartjes voor het uitverkochte Dream Theater zijn ook al binnen. Dit alles op 5 minuten afstand, het laat zich raden waar ik woon
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dan stond ik bij jou in de zaal!EvaluationCopy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:21:
Ik beleef een soort metal-revival geloof ik. Word net gebeld dat ik mee mag naar Meshuggah & High on Fire vanavond, volgende week de gebroeders Cavalera en kaartjes voor het uitverkochte Dream Theater zijn ook al binnen. Dit alles op 5 minuten afstand, het laat zich raden waar ik woon
Geweldige show weer die weinig te wensen over liet. Alleen voor mij persoonlijk jammer dat MonstroCity niet werd gespeeld.
Da's knap want ik ga vanavond pas in 013
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Oh lol, ik dacht dat die post van gisteren was
Met Goddess of Desire en Henk Westbroek
vast al eens gepost maar toch
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ondertussen is de vrijdag show van Ayreon ook uitverkocht en is er op de zondag een extra show bij gekomen.
zijn er nog mensen die vanavond naar Meshuggah gaan?
zijn er nog mensen die vanavond naar Meshuggah gaan?
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Gister in Melkweg naar High On Fire en Meshuggah geweest, inmiddels al nummer 6, maar wat was het weer fijn. Vooral het licht was top!
Veel plezier!
Veel plezier!
[ Voor 24% gewijzigd door Halfkakkende op 24-11-2016 12:50 ]
Heel erg nice! Ik ga vanavond ook naar Meshuggah en High on Fire. Ben zelf eigenlijk meer hyped voor High On Fire, aangezien ik nogal into Stoner/Doom metal ben de afgelopen tijd. Neemt niet weg dat ik Meshuggah ook flink grijs draai.EvaluationCopy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:21:
Ik moet Meshuggah helaas overslaan
Ik zou heb ze nog altijd op mijn lijst staan van nog-naar-toe-te-gaan. Gelukkig heb ik wel een zaterdagkaartje weten te bemachtigen voor Ayreon Universe. Vorig jaar naar The Theater Equation gegaan, en hoewel dat leuk was, vond ik het niet zo supertof als menigeen. Geen idee waar dat aan ligt

Deze band hier nog niet gezien, misschien enkele liefhebbers.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=xNwTUgVFoUw"]YouTube: KHONSU - The Observatory[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dAAIkbjtq1I"]YouTube: Khonsu - A Dream of Earth[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=E5_iwqCsiIg"]YouTube: KHONSU - A Jhator Ascension (with lyrics and artwork)[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=xNwTUgVFoUw"]YouTube: KHONSU - The Observatory[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dAAIkbjtq1I"]YouTube: Khonsu - A Dream of Earth[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=E5_iwqCsiIg"]YouTube: KHONSU - A Jhator Ascension (with lyrics and artwork)[/video]
[ Voor 7% gewijzigd door Renegade666 op 24-11-2016 19:01 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Zo, nu ben ik onderweg naar Amstelveen om te kijken naar de volgende bands:
- Casey
- Capsize
- Burning Down Alaska
- Being As An Ocean
[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-11-2016 19:06 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Khonsu klinkt lekker, kende ze nog niet.
Iets anders willekeurigs wat ik vandaag tegenkwam en ook wel goed klinkt:
Iets anders willekeurigs wat ik vandaag tegenkwam en ook wel goed klinkt:
[ Voor 6% gewijzigd door WernerL op 24-11-2016 19:53 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Eventjes iets heel anders dan wat hier normaal langs komt! Ik weet dat er hier fans van zijn.
The Wounded heeft eindelijk een nieuw album uit! Ben hem nu half aan het luisteren en moet zeggen het klinkt weer fijn.
Daarnaast gaan ze optreden!
http://www.vera-groningen...mainstage/wounded-sunburn.
Ik ga er in ieder geval heen maar voor iedereen die het iets boeit! Nieuwe album staat op spotify!
The Wounded heeft eindelijk een nieuw album uit! Ben hem nu half aan het luisteren en moet zeggen het klinkt weer fijn.
Daarnaast gaan ze optreden!
http://www.vera-groningen...mainstage/wounded-sunburn.
Ik ga er in ieder geval heen maar voor iedereen die het iets boeit! Nieuwe album staat op spotify!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Geloof dat er niet veel liefhebbers zijn van de theatrale symphonische metal stijlen hier
Maar setje longen heeft Floor wel
Die hebben er echt goed aan gedaan om Floor aan boord te halen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:25:
Geloof dat er niet veel liefhebbers zijn van de theatrale symphonische metal stijlen hier
[video]
Verwijderd
Plus het feit dat ze old school nummers nu live doen is een goed teken.Tackleberry schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:28:
[...]
Die hebben er echt goed aan gedaan om Floor aan boord te halen.
ik heb alleen maar hun eerste 3 albums (god weet waar, en al 15 jaar niet beluisterd) maar deze kwam toevalig op mijn suggestie lijst voorbij. klinkt prima
Sinds Floor bij Nightwish zit ben ik weer fan
Naar Anette kon ik opzich ook wel luisteren, maar het paste niet echt bij de band en de songs die Tarja had geschreven.
En als je even tijd hebt:
YouTube: Nightwish - The Greatest Show On Earth (Music Video with lyrics)
Verwijderd
ik vind dit stukje bijvoorbeeld echt heel netjes gedaan (beter dan Tarja ooit)Hans1990 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:12:
Sinds Floor bij Nightwish zit ben ik weer fanNaar Anette kon ik opzich ook wel luisteren, maar het paste niet echt bij de band en de songs die Tarja had geschreven.
of bij minuut 9:23
En dan toch moet ik zeggen dat ze beter zingt op het vorige live album/dvd. De clips van het nieuwe heb ik het idee dat ze wat buiten adem is ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:47:
[...]
Plus het feit dat ze old school nummers nu live doen is een goed teken.
ik heb alleen maar hun eerste 3 albums (god weet waar, en al 15 jaar niet beluisterd) maar deze kwam toevalig op mijn suggestie lijst voorbij. klinkt prima
Maar het blijft een dijk van een stem.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Cavalera broers gisteren in 013. Tja. Roots had ik al niet veel mee en dat werd hier bevestigd. Het hele album bestaat eigenlijk uit twee noten ofzo, ik vind het echt te simpel. Publiek ging overigens wel lekker los.
Heb expres niet gespiekt naar de setlist van eerdere concerten in de tour maar als ik het teruglees waren de toegiften identiek. Identiek en te weinig. Procreation of the Wicked, gevolgd door een suffe medley van alleen Max en Iggor die een paar outtakes doen van oud werk. (Desperate Cry, Orgasmatron etc.) Daarna nog een leuke maar weinig verrassende versie van Ace of Spades (cover dan een wat minder bekend nummer, denk ik dan. Afgesloten met een soort grindcore versie van (opnieuw) Roots, sloeg ook nergens op.
Ik wil graag positief zijn er over omdat ik veel sympathie heb voor de oude Sepultura maar dit was het gewoon niet. Het leek er echt op of Max gewoon te oud is om langer dan een uur en een kwartier te spelen. En dat voor de belachelijke entreeprijs van 50,-. Gemiste kans, al met al.
Heb expres niet gespiekt naar de setlist van eerdere concerten in de tour maar als ik het teruglees waren de toegiften identiek. Identiek en te weinig. Procreation of the Wicked, gevolgd door een suffe medley van alleen Max en Iggor die een paar outtakes doen van oud werk. (Desperate Cry, Orgasmatron etc.) Daarna nog een leuke maar weinig verrassende versie van Ace of Spades (cover dan een wat minder bekend nummer, denk ik dan. Afgesloten met een soort grindcore versie van (opnieuw) Roots, sloeg ook nergens op.
Ik wil graag positief zijn er over omdat ik veel sympathie heb voor de oude Sepultura maar dit was het gewoon niet. Het leek er echt op of Max gewoon te oud is om langer dan een uur en een kwartier te spelen. En dat voor de belachelijke entreeprijs van 50,-. Gemiste kans, al met al.

Merk de laatste tijd op de de broertjes Cavalera lopen te zeuren over de huidige Sepultura, werd dat in het concert ook nog veel gedaan?
Max is nog altijd verbitterd dat ie destijds de naam Sepultura niet zelf gehouden heeft. Kan ik me IETS bij voorstellen, maar kom op, we zijn wat, 20 jaar verder, let it goooooo
voor de mensen die met kerst nog niks te doen hebben.
http://www.telegraaf.nl/t...jaagt_kerstdemonen__.html
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Haha satanistische muziek... bewijst maar weer hoe dom die (gelovige) mensen zijn... Carach Angren zingt voornamelijk over Limburgse mythes en sprookjes, hun laatste album gaat nota bene over Hans en Grietje 
Een concept album over de Vliegende Hollander en een over (verzonnen) oorlogsverhalen, dus waar is Satan precies in dit hele verhaal?
Neemt niet weg dat ze een duistere vertoning zijn, agressief klinken en over lugubere zaken zingen, maar begin niet over satanistisch om je punt te kunnen maken... pfffff
Ik ken de mannen wel een beetje ( ze komen ook uit Zuid-Limburg ) en zoals zovele metalmuzikanten gewoon hele aardige mannen die verdomd goed muziek kunnen maken
Een concept album over de Vliegende Hollander en een over (verzonnen) oorlogsverhalen, dus waar is Satan precies in dit hele verhaal?
Neemt niet weg dat ze een duistere vertoning zijn, agressief klinken en over lugubere zaken zingen, maar begin niet over satanistisch om je punt te kunnen maken... pfffff
Ik ken de mannen wel een beetje ( ze komen ook uit Zuid-Limburg ) en zoals zovele metalmuzikanten gewoon hele aardige mannen die verdomd goed muziek kunnen maken

[ Voor 14% gewijzigd door metallicattim op 01-12-2016 10:18 ]
Verwijderd
Prima dat CU er overklaagt.eathan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:03:
voor de mensen die met kerst nog niks te doen hebben.
Ik had anders nooit van Carach Angren gehoord
En klinkt helemaal niet onaardig (alleen nog maar The Sighting is a Portent of Doom gehoord)
Lammendam en Where The Corpses Sink Forever zijn echt steengoede (i.m.o. betere ) albums!
Absolute aanraders
Absolute aanraders
Verwijderd
Doen ze ook nederlandstalig?
There's No Place Like Home is bijvoorbeeld ook een prima symphonische black plaat
There's No Place Like Home is bijvoorbeeld ook een prima symphonische black plaat
ik ga ze thuis ook even opzetten.
maar wat ze in het filmpje hadden gezet klonk in ieder geval wel lekker.
ik denk ook dat er wel een aantal mensen naar toe gaan, puur om een statement te maken (en er dan achter komen dat ze het best lekker vinden
)
maar wat ze in het filmpje hadden gezet klonk in ieder geval wel lekker.
ik denk ook dat er wel een aantal mensen naar toe gaan, puur om een statement te maken (en er dan achter komen dat ze het best lekker vinden
Volgens mij kom hier en daar wel eens het woordtje Satan in een nummer voor. Dus satanischmetallicattim schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:16:
Haha satanistische muziek... bewijst maar weer hoe dom die (gelovige) mensen zijn... Carach Angren zingt voornamelijk over Limburgse mythes en sprookjes, hun laatste album gaat nota bene over Hans en Grietje

Hier nog een filmpje XD
Misschien moet de CU hier even naar luisteren
[ Voor 12% gewijzigd door Renegade666 op 01-12-2016 15:47 ]
Het poppodium en de band lachen zich de ballen uit hun broek, want zo is het wel lekker gratis reclame maken voor de kaartverkoop.
Ik ben ook wel benieuwd wat het standpunt van de CU is over bands als Horde en Cerimonial Sacred (Unblack metal/Christian Black Metal)
Bands als Carach Angren moet je gewoon niet te serieus nemen, net zoals een 2000 jaar oud sprookjesboek.
Ik ben ook wel benieuwd wat het standpunt van de CU is over bands als Horde en Cerimonial Sacred (Unblack metal/Christian Black Metal)
Bands als Carach Angren moet je gewoon niet te serieus nemen, net zoals een 2000 jaar oud sprookjesboek.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Inderdaad, ik vind het ook best tof klinkenVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:04:
[...]
Prima dat CU er overklaagt.
Ik had anders nooit van Carach Angren gehoord
En klinkt helemaal niet onaardig (alleen nog maar The Sighting is a Portent of Doom gehoord)
Maar:
Een soort mini godwin helpt niet echt bij je standpuntDat kan in het uiterste geval leiden tot daden zoals Tristan van der Vlis en Anders Breivik die hebben aangericht.’

Serieus? Dat is echt ruk, vond ik best vetVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:16:
Lees ik daar ook weer dat Bliksem er mee stopt.
Zonde, was best vermakelijk
[video]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Carach Angren heb ik gezien op Fortarock in 2015. Aardige muziek, maar demonisch? neuh....
Iemand van hier 19 november in 013 geweest bij Cane Hill, Killswitch Engage & Bullet for my Valentine? Cane Hill was een flinke bak herrie, BFMV was een gelikte set.. Maar Killswitch Engage was echt een ongelooflijke goede set, Jesse was goed bij stem, het geluid was super!
Iemand van hier 19 november in 013 geweest bij Cane Hill, Killswitch Engage & Bullet for my Valentine? Cane Hill was een flinke bak herrie, BFMV was een gelikte set.. Maar Killswitch Engage was echt een ongelooflijke goede set, Jesse was goed bij stem, het geluid was super!
Ik zou toch zweren dat Anneke van Giersbergen een sabbatical ging houden, na de show van The Gentle Storm later deze maand...

https://www.facebook.com/vuurband/Renowned Dutch vocalist Anneke Van Giersbergen has announced the formation of a brand new band under the name of VUUR, created as a vehicle for the heavy progressive metal side of her career.
Look out for the first live announcements coming soon, with a debut full length due in the fall of 2017.
Anneke Van Giersbergen - lead vocals
Ed Warby - drums
Johan Van Stratum - bass
Ferry Duijsens - guitars
Marcela Bovio - vocals
Jord Otto - guitars
Op de site van de Melkweg staat:
Gelukkig is een onbepaalde tijd dit keer niet al te lang.Daarna trekt Van Giersbergen zich een onbepaalde tijd pauze.
Ed Warby op drums !!!Tackleberry schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:53:
Ik zou toch zweren dat Anneke van Giersbergen een sabbatical ging houden, na de show van The Gentle Storm later deze maand...
[...]
https://www.facebook.com/vuurband/
Nadat Gorefest klaar was, niet veel van gehoord.
Overigens ook nooit naar gezocht.

Hij was in de jaren 90 nog eens de snelste dubbelbass drummer geloof ik.
[ Voor 3% gewijzigd door JAMF op 13-12-2016 18:53 . Reden: Naamsverwarsel ]
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
Ed Warby heeft ook veel bij Ayreon gedrumd. Ook goed... en volgend jaar een nieuw album en een paar optredens.
Lastig dit, aan de ene kant is het een schaamteloze kopie, aan de andere kant is dit toch wel gewoon een erg lekkere thrashplaat... net zo'n geval als Gruesome en Thulcandra
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S35HesWIXug]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S35HesWIXug]
Hmm, onopgemerkt (door mij in ieder geval
) hebben Blindead, Ion Dissonance en Mouth of the Architect nieuwe platen uitgebracht. Mooi! Komen we de koude dagen weer wat beter door
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Verwijderd
Is retro trash een ding?anesthetize schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:32:
Lastig dit, aan de ene kant is het een schaamteloze kopie, aan de andere kant is dit toch wel gewoon een erg lekkere thrashplaat... net zo'n geval als Gruesome en Thulcandra
[video]
Heb nog nooit van hun gehoord.... moest echt kijken dat het nieuwe productie is... klinkt heerlijk jaren 80!
Het was sowieso een lekker thrashjaar voor mij....nieuwe releases van Death Angel, Testament en Meshiaak.
[ Voor 10% gewijzigd door Oogje op 13-12-2016 18:06 ]
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Mochten mensen het leuk vinden:
Zaterdag in Ede 4 interessante hardcore/metalcore bandjes: Sobre Todo Nombre, About An Author, Undawn, Fantosh.
https://www.facebook.com/events/1247743128600203
Zaterdag in Ede 4 interessante hardcore/metalcore bandjes: Sobre Todo Nombre, About An Author, Undawn, Fantosh.
https://www.facebook.com/events/1247743128600203
R.I.P. Lemmy, vandaag 1 jaar geleden 
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Vandaag het nieuwe album van The Project Hate> Of Chaos and Carnal Pleasures gekregen.
Wat een album.
Ik raad jullie aan om hem te kopen
Wat een album.
Ik raad jullie aan om hem te kopen
Geweldig nummer van een fantastische plaat.
Dit is vast een oude upload want de kwaliteit is bagger 
Ik heb Griseus op cognac kleurig vinyl, wel met helaas een klein krasje aan het begin. Maar het klinkt als een klok! Blood Music heeft er een mooie uitgave van gemaakt. De nieuwe CD versie van BM klinkt ook vast stukken beter.
Ik heb Griseus op cognac kleurig vinyl, wel met helaas een klein krasje aan het begin. Maar het klinkt als een klok! Blood Music heeft er een mooie uitgave van gemaakt. De nieuwe CD versie van BM klinkt ook vast stukken beter.
Vond dit nog wel meevallen maar goed. Blijft black heNyarlathotep schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:22:
Dit is vast een oude upload want de kwaliteit is bagger
Even een andere plaat. Van voor mij HET album van 2016.
Wat een meesters blijven dit toch. De Sci-Fi metal band bij uitstek.
Dynamo Metalfest 2017 begint ook al behoorlijk vorm te krijgen. Vanmiddag is Gojira bevestigd als headliner. Hieronder het voorlopige affiche. Persoonlijk vind ik het een koopje voor slechts €20

Natte krant (363218) (V.242)
Fucking lekker, dat hele album. Kwam er zojuist achter dat de bonuscd het hele concert van Wacken 2014 bevat, nog extra lekker dus. Heb dan ook veel zin in volgende week; Aborted, Soilwork, Sepultura en Kreator in 013!
Ik vond het al een brute lineup zonder Gojira, maar nu heb ik er nog meer zin in. Toevallig ook al tickets voor Gojira in Utrecht gekocht van de week, Dynamo had ik al tijdens de ''aanbieding'' van €15. Laat die zomer maar komenYuriV schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:40:
Dynamo Metalfest 2017 begint ook al behoorlijk vorm te krijgen. Vanmiddag is Gojira bevestigd als headliner. Hieronder het voorlopige affiche. Persoonlijk vind ik het een koopje voor slechts €20![]()
[afbeelding]
Is het ook. Lekkere line up voor een lekker prijsje. Zin in.YuriV schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:40:
Dynamo Metalfest 2017 begint ook al behoorlijk vorm te krijgen. Vanmiddag is Gojira bevestigd als headliner. Hieronder het voorlopige affiche. Persoonlijk vind ik het een koopje voor slechts €20![]()
[afbeelding]
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=53N2xZlnPuw]
zal wel niet heel lang online staan
zal wel niet heel lang online staan
01110100 01110010 01110101 01110011 01110100 01010100 01001000 00110001
Pre-order van Ayreon - The Source (earbook versie incl shirt) is inmiddels de deur uit.
[ Voor 22% gewijzigd door Tackleberry op 28-01-2017 22:04 ]
Idd een goed nummer. Helaas nog even wachten voor de rest.Tackleberry schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:03:
[video]
Pre-order van Ayreon - The Source (earbook versie incl shirt) is inmiddels de deur uit.
Das wederom een indrukwekkend lijstje artiesten. Blijft gaaf om te zien.Tackleberry schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:03:
[video]
Vind vooral Tommy Rogers, Hansi Kursch en Zaher Zorgati interessant. Russel Allen en Simone Simons beginnen inmiddels vaste klant te geraken
- James LaBrie (Dream Theater) as The Historian[8]
- Tommy Karevik (Kamelot, Seventh Wonder) as The Opposition Leader[9]
- Tommy Rogers (Between the Buried and Me) as The Chemist[10]
- Simone Simons (Epica) as The Counselor[11]
- Nils K. Rue (Pagan's Mind) as The Prophet[12]
- Tobias Sammet (Edguy, Avantasia) as The Captain[13]
- Hansi Kürsch (Blind Guardian) as The Astronomer[14]
- Mike Mills (Toehider) as TH-1[15]
- Russell Allen (Symphony X) as The President[16]
- Michael Eriksen (Circus Maximus) as The Diplomat[17]
- Floor Jansen (Nightwish) as The Biologist[18]
- Zaher Zorgati (Myrath) as The Preacher[19]
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Hansi is toch ook al met regelmaat langsgekomen?Khaine schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:13:
[...]
Das wederom een indrukwekkend lijstje artiesten. Blijft gaaf om te zien.
[...]
Vind vooral Tommy Rogers, Hansi Kursch en Zaher Zorgati interessant. Russel Allen en Simone Simons beginnen inmiddels vaste klant te geraken
Sowieso viel mij dit album nog niet op maar nu ik dit allemaal lees en hoor denk ik steeds meer was het maar al april
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Alleen op 01 - net opgezocht. Dacht ook dat het vaker was. Verder zou ik ook al graag het hele album willen hebben, eerste nummer klinkt erg goedTouchdomex schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:22:
[...]
Hansi is toch ook al met regelmaat langsgekomen?
Arjen had een paar dagen terug ook al de gehele track listing geplaatst op Facebook:

Over de laatste nummers werd gezegd dat ze voor het gros verbonden zijn en dus zonder pauze doorgaan.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Simone is ook maar alleen op 01 te horen.Khaine schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:13:
[...]
Das wederom een indrukwekkend lijstje artiesten. Blijft gaaf om te zien.
[...]
Misschien in de war met Floor ? die heeft op een paar albums gezongen (en in star one). (damn die blijft een geweldige stem houden
Ooops, correctRenegade666 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:08:
[...]
Simone is ook maar alleen op 01 te horen.
Misschien in de war met Floor ? die heeft op een paar albums gezongen (en in star one). (damn die blijft een geweldige stem houden)
En ja, heb ze vorig jaar met Nightwish gezien. Blijft een goede stem
YouTube: Dool - Vantablack \[taken from "Here Now, There Then", out ...
Dool vrijdag voor het eerst live mogen bewonderen. Ik ben in ieder geval overtuigd. Neigt over t algemeen meer naar stevige occulte rock met her en der stevige metal uitspattingen. Ja gewoon gaaf. Ga ze zeker vaker bekijken.
Dool vrijdag voor het eerst live mogen bewonderen. Ik ben in ieder geval overtuigd. Neigt over t algemeen meer naar stevige occulte rock met her en der stevige metal uitspattingen. Ja gewoon gaaf. Ga ze zeker vaker bekijken.

Devin Townsend Project ook naar Dynamo Metal Fest.
Wel vet hoor! Belachelijke prijs alleen. Het dubbele zou ik ook nog goedkoop vinden.
Ga je nu klagen dat het goedkoop is?
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Ja want heb vet veel betaald voor mijn Devin Townsend kaartjes en voor minder kan ik de rest ook zien
al zal Devin los wel een veel mooiere beleving zijn
^^ Met deze man. Retinal CircusTouchdomex schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:03:
Ja want heb vet veel betaald voor mijn Devin Townsend kaartjes en voor minder kan ik de rest ook zien![]()
Maar met de toevoeging van ome dev is het ineens 10x interessanter om alsnog een kaartje te scoren! Wat een prijs inderdaad!
Retinal circus nooit zelf live gezien maar vond die prima echter daarna met royal albert hall die vond ik echt meer dan prachtig. Sowieso liggen beide albums mij beter maar ook het gehele optreden en de opbouw vond ik erg gaaf.Khaine schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:05:
[...]
^^ Met deze man. Retinal Circus![]()
Maar met de toevoeging van ome dev is het ineens 10x interessanter om alsnog een kaartje te scoren! Wat een prijs inderdaad!
De tour met deconstruction heb ik live gezien en die 2 elementen wat hij toen deed vond ik echt geweldig.
Gisteren naar Delain geweest in Venlo, daar stond Aeverium in het voorprogramma. Prima band moet ik zeggen. 
ProngTackleberry schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:18:
[afbeelding]
Devin Townsend Project ook naar Dynamo Metal Fest.
Entombed, Testament en Exodus, jeugdsentiment allemaal
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Een nieuwe band ontdekt van de week. Hopelijk snel een keer in de buurt te bewonderen.
Deze was nog niet geplaatst, toch?
En iets heel anders:
Laatst had ik dit voor het eerst gehoord. Dit moet toch wel 1 van de beste death metal bands ooit zijn...
En iets heel anders:
Laatst had ik dit voor het eerst gehoord. Dit moet toch wel 1 van de beste death metal bands ooit zijn...
[ Voor 52% gewijzigd door Ample Energy op 23-02-2017 16:55 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Denk het niet, was vandaag pas "gereleased"Ample Energy schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:52:
Deze was nog niet geplaatst, toch?
[video]
Maar wel een lekker nummer. Jammer dat het nog zo lang duurt voor dat album uitkomt..
Lang? Wachten is het waard sowieso 
Dit nummer is ook weer fijn inderdaad. Sowieso alle zangers en zangeressen die meedoen zijn fijn. Dit ook weer

Dit nummer is ook weer fijn inderdaad. Sowieso alle zangers en zangeressen die meedoen zijn fijn. Dit ook weer
Lekker veel variatie in the Source zo te horen! * Migrator is fan
Ook gelijk een pre-order de deur uit gedaan voor de cd+dvd+t-shirt.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zelfs zo erg dat je handtekening wat 1tjes en nullen zijn geworden😎Migrator schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:38:
Lekker veel variatie in the Source zo te horen! * Migrator is fan
Over een paar weken Netherlands Deathfest in 013. Pik alleen de zondag mee aangezien de rest voor mij niet echt interessant is.
Lekker Craft, Cancer, Triptykon en Abbath aanschouwen.
Ook nog even een plaat spammen een van mijn favorieten van Enslaved:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sFsa9rlC0mU]
Lekker Craft, Cancer, Triptykon en Abbath aanschouwen.

Ook nog even een plaat spammen een van mijn favorieten van Enslaved:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sFsa9rlC0mU]
Even wat beuke met TMDC:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=qArnNoqOSFU&index=244&list=PLFdeoL5dXUNVXEIrz-ZqLV9gCLBg5hiI7","YouTube: The Monolith Deathcult - This Inhuman Place Makes Human Monsters (Promotion Video)"]YouTube: The Monolith Deathcult - This Inhuman Place Makes Human Monsters (Pr...[/video]
En daarna even wat Saille:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=tyvK4HLTEI0&list=PLFdeoL5dXUNVXEIrz-ZqLV9gCLBg5hiI7&index=245"]YouTube: Saille - 'Benei ha'Elohim' - Official Lyric Video 2017[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?v=qArnNoqOSFU&index=244&list=PLFdeoL5dXUNVXEIrz-ZqLV9gCLBg5hiI7","YouTube: The Monolith Deathcult - This Inhuman Place Makes Human Monsters (Promotion Video)"]YouTube: The Monolith Deathcult - This Inhuman Place Makes Human Monsters (Pr...[/video]
En daarna even wat Saille:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=tyvK4HLTEI0&list=PLFdeoL5dXUNVXEIrz-ZqLV9gCLBg5hiI7&index=245"]YouTube: Saille - 'Benei ha'Elohim' - Official Lyric Video 2017[/video]
[ Voor 3% gewijzigd door Renegade666 op 09-03-2017 18:58 ]
Beukte weer lekker op NDF vorige week
Als we dan toch in de stemming "Arie de beuker" zijn...
Na de 2 minuten intro is het net alsof je naar een compleet andere band luistert.
Nummer Withering Waves is iets progressiever/milder maar ook best wel nice.
Na de 2 minuten intro is het net alsof je naar een compleet andere band luistert.
Nummer Withering Waves is iets progressiever/milder maar ook best wel nice.
Nieuwe Carach Angren, ben benieuwd dat Amersfoort nog bestaat na de ophef van het kerstoptreden daar