Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Tennis] Centraal discussie topic Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Helaas... nog knap de eerste set binnengehaald en goed weerstand geboden in de tweede, maar uiteindeljk in drie sets moeten buigen tegen een betere tegenstandster. Toch al met al een knappe prestatie op gras voor Bertens :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:54
Die derde set was wel aardig ondermaats. Helaas... Toch knappe prestatie.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 14:24
Huidige wedstrijd van Isner tegen Anderson duurt wel lekker lang zeg :X Ben er eerlijk gezegd met 14-14 in de laatste set wel klaar mee. Voor Isner is dit een flink déjà vu op Wimbledon (https://nl.wikipedia.org/wiki/Isner-Mahut_op_Wimbledon_2010). Hopelijk gaat deze niet ook die kant op.

JanW wijzigde deze reactie 13-07-2018 19:36 (4%)

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-09 19:17
En Nadal maar wachten :-D

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 10:39

Fiber

Beaches are for storming.

quote:
JanW schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:36:
Huidige wedstrijd van Isner tegen Anderson duurt wel lekker lang zeg :X Ben er eerlijk gezegd met 14-14 in de laatste set wel klaar mee. Voor Isner is dit een flink déjà vu op Wimbledon (https://nl.wikipedia.org/wiki/Isner-Mahut_op_Wimbledon_2010). Hopelijk gaat deze niet ook die kant op.
LOL, 26 -24... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-09 14:06
quote:
En gestaakt bij 2-1 in sets voor Djoko vanwege het tijdstip. Wat een verschil of je met 2-1 voor of achter naar je bed kunt, ook Nadal kreeg in de derde set 3 setpoints..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ontzettend hoog niveau tennis, Djoko door met 10-8 in de vijfde set.

En de dames maar wachten ;)

gambieter wijzigde deze reactie 14-07-2018 16:37 (18%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En Djoko is er bijna: 2-0 in sets en voorsprong in de tiebreak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:00

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat zal Federer balen zeg. Had gehakt gemaakt van Djokovic

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:55
Wat een kwartfinale tussen Nadal en Thiem! Zojuist afgelopen, duurde bijna 5 uur. Alles zat erin, maar Nadal uiteindelijk door na de laatste set tie-break. Thiem had maar zo'n klein beetje nodig maar door de nodige foutjes moest ie toch het onderspit delven. Echt jammer! Maar ik denk dat ie trots mag zijn op zichzelf want dit was de partij van z'n leven. _/-\o_

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-08 17:23
Een dieptepunt in het vrouwentennis vannacht.

Dat Serena Williams toch ook wel aan te rekenen is. Na gewaarschuwd te zijn voor vals spelen, boos worden omdat ze straf kreeg dat ze haar racket kapot sloeg, de scheidsrechter intimideren, huilen en het spelen van de vrouwenkaart waren allemaal niet sportief. En zette het publiek aan om de geweldig spelende Naomi Osama uit te jouwen tijdens de wedstrijd en de podium seremonie.

Het disrespect van Williams naar de sport, scheidsrechters en haar tegenstanders tijdens de wedstrijd is de sport onwaardig. Dat ze het publiek vroeg te stoppen met boe-roepen tijdens de ereceremonie maakt daarin weinig goed.

We hebben aan Naomi een prachtige Grand slam winnaar. Met respect, nederigheid en goede manieren.

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 08:37
quote:
3x3 schreef op zondag 9 september 2018 @ 03:53:
Een dieptepunt in het vrouwentennis vannacht.

Dat Serena Williams toch ook wel aan te rekenen is. Na gewaarschuwd te zijn voor vals spelen, boos worden omdat ze straf kreeg dat ze haar racket kapot sloeg, de scheidsrechter intimideren, huilen en het spelen van de vrouwenkaart waren allemaal niet sportief. En zette het publiek aan om de geweldig spelende Naomi Osama uit te jouwen tijdens de wedstrijd en de podium seremonie.

[video]

[video]

Het disrespect van Williams naar de sport, scheidsrechters en haar tegenstanders tijdens de wedstrijd is de sport onwaardig. Dat ze het publiek vroeg te stoppen met boe-roepen tijdens de ereceremonie maakt daarin weinig goed.

We hebben aan Naomi een prachtige Grand slam winnaar. Met respect, nederigheid en goede manieren.
Penalty voor coaching really ????

Ik denk dat het een beter idee is voor Serena om niet meer Nike en Kaepernick openlijk te steunen of gewoon niet meer in de USA te spelen .

• 3x3
quote:
leekers schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:22:
[...]

Penalty voor coaching really ????
Volgens mij zijn ook daar de regels duidelijk over en mag er niet vanaf de tribune gecoached worden. Het geeft je een oneerlijk voordeel, je moet als speler normaal zelf de zwakke plekken van een ander / jezelf ontdekken tijdens het spel.

De coach Patrick Mouratoglo gaf ook direct na de wedstrijd toe dat hij actief vanaf de tribune aan het coachen was.

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 08:37
quote:
3x3 schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:48:
[...]

Volgens mij zijn ook daar de regels duidelijk over en mag er niet vanaf de tribune gecoached worden. Het geeft je een oneerlijk voordeel, je moet als speler normaal zelf de zwakke plekken van een ander / jezelf ontdekken tijdens het spel.

De coach Patrick Mouratoglo gaf ook direct na de wedstrijd toe dat hij actief vanaf de tribune aan het coachen was.
Gelukkig zie je ook nooit dat het gebeurd in het tennis tegenwoordig lol

• 3x3
quote:
leekers schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:49:
[...]

Het was ook gisteren zeker niet de eerste keer dat er een waarschuwing (niet eens een straf) voor werd gegeven.

• chim0
Heb het altijd een gedrocht gevonden, die Williams. Die gezichten die ze altijd trekt en de drama, alsof de wereld vergaat. Echt misselijkmakend. Die zus van haar ook, al is die minder erg. Het zijn gewoon ghetto bitches, die totaal niet passen bij deze sport. Daarom is het ook jammer dat zulke mensen gezegend zijn met zo'n talent. Iedereen vindt haar geweldig, maar zij is de definitie van het woord drama queen en dat heeft ze gisteren maar weer eens bewezen. Ik begrijp ook werkelijk niet dat zoveel jonge meisjes haar als hun idool zien. Het is echt jammer dat zo'n iemand met zo'n talent is gezegend. En dan zogenaamd meeleven met de tegenstander alsof zij de godin van tennis is. Er komt altijd eten bij mij naar boven als ik dat zie. Hopelijk is ze snel van onze beeldbuizen verdwenen. Verder fantastisch gedaan van Osaka. Geweldig voor dat meisje!

Vandaag dan Del Potro - Djokovic. Ik verwacht eigenlijk geen spannende partij en "gewoon" winst voor Djokovic. Jammer dat Nadal het moest opgeven met een blessure. Hij blijft toch maar tobben met die knie.

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

quote:
leekers schreef op zondag 9 september 2018 @ 07:49:
[...]

Haha, dat is ook wel zo. Sluiter zit/zat regelmatig Bertens vanaf de tribune dingen heuh toe te fluisteren.
Alleen moet je dat niet zo in een finale doen 8)7

Dit dus.

• 3x3

Dit onrespectvolle gedrag is zeer giftig voor de sport. Echt absurd.

3x3 wijzigde deze reactie 09-09-2018 11:00 (37%)

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23:43
De timing is ook lekker met die Nike Commercial. Het is wachten op de video fucks met de tirades van Serena en Just Do It :p

• Coocoocachoo
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 16:36
Helaas niet echt veel tijd om het te volgen, maar toch wel supervet dat Bertens in de WTA finals staat.

Lijkt na een slecht begin nu ook de tweede set van Kerber te kunnen pakken *O* :)F

/edit: yup, tweede set Bertens, hopelijk pakt ze door!

Coocoocachoo wijzigde deze reactie 22-10-2018 17:37 (13%)

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09:50

Gynnad

* * *

2-1 winst voor Bertens, knappe prestatie!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Coocoocachoo
Super nice idd.

Heb eigenlijk niet zoveel zicht op vrouwen tennis tegenwoordig. Maakt ze nog beetje een kans op iets leuks of is de verwachting dat ze als eigenlijk niet geplaatste de groep niet overleefd?

• XyritZz
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 11:00
Coocoocachoo schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:40:
Super nice idd.

Heb eigenlijk niet zoveel zicht op vrouwen tennis tegenwoordig. Maakt ze nog beetje een kans op iets leuks of is de verwachting dat ze als eigenlijk niet geplaatste de groep niet overleefd?
Die ene winst partij levert al een paar ton op, dus leuk is het zeker.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 03:47
Morguh maar eens gaan kijken naar Bertens. Haar pot staat als 2e gepland dus wordt wrs een latertje.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Fleximex
Prijzengeld per toernooi staat hier (tegen Kerber staat er nog niet tussen):
http://www.wtatennis.com/...itle/kiki-bertens#matches

Dat is niet niks...

• Pkunk
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:43
Die Tsitsipas staat leuk te spelen. Solide en scherp. Hoop dat we meer van hem gaan zien in de toekomst als hij zo blijft spelen.

Pkunk wijzigde deze reactie 20-01-2019 13:03 (56%)

Hallo met Tim

• chim0
Over een paar uurtjes de AO finale Djokovic - Nadal op Eurosport. We kunnen ons weer opmaken voor een thriller! :9~

• Pkunk
Het zet me toch aan het denken; Nadal speel zoveel minder goed dan zo'n vorige partijen.. hoeveel daarvan komt nou door Djokovic' spel en hoeveel doordat Djokovic misschien een soort angstgegner is?

Hallo met Tim

• FunkyTrip
  • Laatst online: 09:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Pkunk schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:44:
Het zet me toch aan het denken; Nadal speel zoveel minder goed dan zo'n vorige partijen.. hoeveel daarvan komt nou door Djokovic' spel en hoeveel doordat Djokovic misschien een soort angstgegner is?
Angstgegner denk ik. Federer speelde ook altijd minder tegen Nadal dan tegen anderen. Tot een paar jaar geleden hij zijn backhands wel ging doorslaan tegen Nadal.

Zag net toch echt regelmatig de punten die Nadal tegen die Tsitsipas wel maakte hier in het net of uit slaan.

FunkyTrip wijzigde deze reactie 27-01-2019 12:53 (10%)

Dit dus.

• Pkunk
Er valt gewoon niet te werken met die Azarenka op de achtergrond.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pkunk
Dimitrov barst van het talent maar het is net alsof hij getraind is het precies verkeerd te doen. Zo zonde.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pkunk
Wawrinka en Tsitsipas zijn lekker bezig. Dik twee uur over twee sets!

Hallo?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-09 21:31
Nog steeds bezig. Ruim 5 uur over 5 sets. Mooie pot hoor

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pkunk
Ben sowieso altijd wel voor Federer maar ik ben vooral tegen Wawrinka merk ik. Wat een saaie charisma loze tennisser is dat toch.

Hallo met Tim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 10:39

Fiber

Beaches are for storming.

Voor wie ook op baan 12 op Bertens zit te wachten, de Bertens wedstrijd is verplaatst naar het Centercourt, als Serena klaar is, wat elk moment zover kan zijn... :)

Edit Serena heeft dus gewonnen, nu mag Kiki Bertens...

Wimbledon dus, (Eurosport)

Fiber wijzigde deze reactie 02-07-2019 19:18 (21%)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Malfunctions
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23:53
Weinig fans van Wimbledon zo te zien.

Zelf ook op vakantie ook weinig tijd/zin om te kijken, maar wel typisch dat 3 van de 4 halve finalisten weer voorspelbaar zijn.

En bizar dat je op je 39e nog steeds op je dooie gemak tot de halve finale komt van bijna elk toernooi waar je in start. Dat verraadt dat je zoveel beter bent dan de rest..

Die halve finale ga ik wel proberen te zien.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:43
Blijft indrukwekkend, maar die beste man (of vrouw, minstens zo indrukwekkend) moet nog 38 worden.

Hoop op een mooie halve finale, gok op Federer in 4 sets. En dan kunnen we ons opmaken voor een topfinale, zowel Federer als Nadal tegen Djokovic (mag toch hopen dat die nu wel van BA wint) zorgt altijd voor spectakel.

• Pkunk
Eerste set voor Federer. Mooi :) Vind dat Federer gereserveerd speelt. Hij valt pas aan als het echt kan en probeert Nadal met tempo wisselingen en slices uit z’n spel te halen. Heb het idee dat het werkt want ik vind Nadal vrij tam spelen

Hallo met Tim

• Fleximex
Wat gebeurt hier nou op NPO2: reclame en dan Rail Away. De wedstrijd is nog bezig! Wat?

• Denman
  • Laatst online: 08:56
Fleximex schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:41:
Wat gebeurt hier nou op NPO2: reclame en dan Rail Away. De wedstrijd is nog bezig! Wat?
Er werd al geruime tijd onderin beeld weergegeven dat de wedstrijd vanaf 20:31 verder zou gaan op NPO3 :P

Verder tof dat Federer heeft gewonnen. Wat een geweldenaar blijft het toch _/-\o_

Join het GoT Pulse-Team!

• Fleximex
Denman schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:47:
[...]

Er werd al geruime tijd onderin beeld weergegeven dat de wedstrijd vanaf 20:31 verder zou gaan op NPO3 :P

Verder tof dat Federer heeft gewonnen. Wat een geweldenaar blijft het toch _/-\o_
Had ik gemist 8)7

Geweldig tennis van Federer inderdaad. Sommige games waren echt van een ongelooflijk hoog niveau.

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09:58
Wat een pot. Geweldig tennis van Federer, ik kijk nu al uit naar zondag. Als Djokovic net zo speelt als vandaag en RF doet hetzelfde, dan maakt hij zeker een goede kans.

• Coocoocachoo
Denman schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:47:
[...]

Vond het wel mega irritant dat tijdens de matchpoints dat in beeld kwam en op NPO3 nog reclame was, dus ik zat tussen de punten de hele tijd heen en weer te schakelen omdat ik bang was dat het beeld op NPO2 er midden in een punt uit viel.

Heb alleen de laatste 0,5 set gezien, maar damn, wat laat Federer het er af en toe makkelijk uitzien. Zo'n enkelhandige backhand (veel mooier dan dubbelhandig :9~ ) ff kort cross met een ogenschijnlijk gemak en nonchalance waar je u tegen zegt. En aan het eind ook van Nadal echt mooie punten.

Ben wel erg benieuwd naar de finale, hoop toch altijd dat Federer wint.

• Denman
  • Laatst online: 08:56
Coocoocachoo schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:39:
[...]

Vond het wel mega irritant dat tijdens de matchpoints dat in beeld kwam en op NPO3 nog reclame was, dus ik zat tussen de punten de hele tijd heen en weer te schakelen omdat ik bang was dat het beeld op NPO2 er midden in een punt uit viel.

Heb alleen de laatste 0,5 set gezien, maar damn, wat laat Federer het er af en toe makkelijk uitzien. Zo'n enkelhandige backhand (veel mooier dan dubbelhandig :9~ ) ff kort cross met een ogenschijnlijk gemak en nonchalance waar je u tegen zegt. En aan het eind ook van Nadal echt mooie punten.

Ben wel erg benieuwd naar de finale, hoop toch altijd dat Federer wint.
Ik gun het Federer ook idd. Levende legende die man. Maar het complete pakket is bij hem ook aanwezig: sympathiek, gentleman, fantastische techniek, het ziet er allemaal zo mooi en makkelijk uit. Er zijn momenten in een wedstrijd dat ik denk: is ie nou aan het inslaan, of is de wedstrijd al begonnen? :P

Dat is ook het bizarre: als ik hem soms zo makkelijk zie slaan en hij verliest een pot, dan denk ik: pffff, als je even je best had gedaan had je ‘m makkelijk gewonnen. Maar het punt is gewoon dat die man zo belachelijk veel talent heeft dát het er makkelijk en nonchalant uit ziet :D _/-\o_

Ik ga er morgen voor zitten :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Coocoocachoo
Wat het volgens mij ook is is dat hij het spelletje zo goed leest en zijn voetenwerk dermate goed is dat hij vaak gewoon goed achter een bal staat waardoor hij die "nonchalante" slag uit kan voeren. Gisteren ook een paar keer gezien hoe hij zelfs op moeilijk haalbare ballen tijdens het uitvoeren van de slag zijn lichaam echt ontzettend knap stil en in balans hield.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pkunk
Mooi tennis weer zeg! Valt niet mee zo schakelen tussen F1 en Tennis :)

En poef! Zo is de eerste set naar Djokovic..

Pkunk wijzigde deze reactie 14-07-2019 16:09 (25%)

Hallo met Tim

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pkunk
Ik zag em! Wimbledon Tennismatch zit er ook!

Hallo met Tim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08:04
Pkunk schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:07:
Mooi tennis weer zeg! Valt niet mee zo schakelen tussen F1 en Tennis :)

En poef! Zo is de eerste set naar Djokovic..
Gelukkig zijn ze nog steeds bezig. Man man wat een partij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pkunk
Werkt het bij Djokovic en Nadal zo van: “ok, het gaat niet goed, vanaf nu ga ik gewoon alles terug slaan”. Want als het moet, slaan die twee gewoon alles terug. En dat kan niemand beter.

Hallo met Tim

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Eigenlijk verdient dit geen verliezer. Wat een titanenstrijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:09

Mach

Elysium Hoplite Forever

Echt hè. Hopelijk sleept Federer hem eruit

DUGG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:02

Investig8or

It's not rocket science, is it

Ik heb niet echt een voorkeur, maar wat een heerlijke pot tennis!

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pkunk
Ik wou dat ik geen voorkeur had dan was ik niet zo zenuwachtig 😰

Hallo met Tim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:02

Investig8or

It's not rocket science, is it

Pkunk schreef op zondag 14 juli 2019 @ 19:50:
Ik wou dat ik geen voorkeur had dan was ik niet zo zenuwachtig 😰
OK, ik heb een lichte voorkeur... ;) maar geniet vooral van het tennis. Dropshot van FedEx net bv :o

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fleximex
Wat een wedstrijd. Djokovic niet per se beter, sterker nog Federer de betere statistieken, maar hij piekt op de juiste momenten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
2 match points :(

Zonde, maar wat een wedstrijd, lang geleden dat ik heb genoten van tennis op tv

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 08:15
Wat een heerlijke finale weer, zonde dat er iemand moest verliezen. Djokovic is mentaal zo ontzettend sterk, wint ook vandaag weer steeds de belangrijke punten.

Federer, Djokovic en Nadal zijn zulke grootheden in de sport, van de laatste 65 grand slam toernooien hebben zij er 54 gewonnen _/-\o_

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:39
Bij Djokovic vind ik het altijd zo knap. Hij wint zelde sets met 6-2/6-1/6-0 hij kan op een of andere manier altijd op het eind van de set nog iets extra's.
Nu dan met de drie tiebreaks. Erg knap

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-09 17:34
Schitterende finale. Opnieuw werd onderstreept dat tennis draait om de big points..

Totale punten: Fed 218 / Djoko 204

Tiebreak punten Fed 12 / Djoko 21

Zie match stats

Magnolia wijzigde deze reactie 14-07-2019 22:31 (238%)

Ontspan.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True