Serena had last van een bovenbeen, beiden stonden ze dus gehavend op de baan en ik denk daarom ook dat de winnaar van het toernooit uit de andere wedstrijd is gekomen.FunkyTrip schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:53:
Yup, kansjes niet gepakt. In die paar rally's waar het echt om ging had net dat beetje pech. Het zij zo.
Wel schandalige vertoning van Serena weer. Een fitte Kiki had gehakt van haar gemaakt. Had Serena ook wat onder de leden?
Wel erg knap gedaan van Kiki, en zoals ze gisteren ook al hadden gezegd bij het commentaar; nu krijgt ze een plek op de ranglijst waarmee ze rechtstreekse plaatsing voor grand-slam toernooien gaat krijgen en dat is ook wel lekker.
Ben benieuwd hoe Kiki zich verder gaat ontwikkelen en of we vaker dit soort prestaties van haar kunnen gaan zien. Zou het erg leuk vinden als NL weer eens een topper heeft in de tenniswereld.
offtopic:
Elke keer als ik een tenniswedstrijd kijk heb ik er stiekem weer spijt van dat ik zelf ooit gestopt ben met tennis
.
Elke keer als ik een tenniswedstrijd kijk heb ik er stiekem weer spijt van dat ik zelf ooit gestopt ben met tennis
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)