Ik ga wel even de voorwaarden doorlezen op die site... Voor het geval er iets in staat over toestemming voor medische experimenten.
RocketKoen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:27:
[...]
Ik ga wel even de voorwaarden doorlezen op die site... Voor het geval er iets in staat over toestemming voor medische experimenten.
Als je akkoord gaat met onze voorwaarden dan is het mogelijk dat jij wordt uitgekozen om deel te nemen in ons humancentIpad programma.
Ben ik nou zwaar getrolled door daar mijn mail-adres in te vullen?

Cartman die een hippie aan het worden is
, ik denk dat zijn vriendin langzaam maar zeker steeds meer een vrouwelijke cartman gaat worden.
Alles wat ze doet heeft geen zin, en daardoor komt ze in een neerwaartse spiraal.
Die gaat nog wel een kortsluiting krijgen en de Uber troll worden.
Alles wat ze doet heeft geen zin, en daardoor komt ze in een neerwaartse spiraal.
Die gaat nog wel een kortsluiting krijgen en de Uber troll worden.
Net als velen met mij (denk ik) zit ik toch ook wel te wachten op een scott tenorman achtige aflevering van cartman, dat is gewoon hoe we 'm graag zien!
Moest er even in komen dit seizoen maar vond de afgelopen 2 afleveringen al een stuk sterker dan de 1e 2.
Moest er even in komen dit seizoen maar vond de afgelopen 2 afleveringen al een stuk sterker dan de 1e 2.
[ Voor 26% gewijzigd door Thompson op 25-10-2016 06:43 ]
Beeromaniac
De onmisbare Michael Jackson referentie
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Haha dat Deense liedje is schijnbaar uit een oud kinderprogramma van Denemarken. Zelfs de costuums zijn in South Park gehaald
:
WTF? Kabouter Plop op 1:27 ! Plagiaat!Thermometer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:26:
Haha dat Deense liedje is schijnbaar uit een oud kinderprogramma van Denemarken. Zelfs de costuums zijn in South Park gehaald:
[video]
Die memberberries zijn wel geniaal trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 27-10-2016 22:26 ]
Dit dus.
Wat ik niet snap, Kyle is altijd de geniale man, die alles gelijk ziet. In epi 5 zag die zijn vader klaarkomen op dat die Denen gefuckt waren, waar is zijn conclusie-trekken nou? Voor de rest goed seizoen, ben het met Funky eens dat die memberberries iets zeer aparts is.
Dat liedje is niet 't enige wat accuraat is aan Denemarken in South Park: http://imgur.com/a/GNqXK
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Oh god, wat gaat Cait doen??? 1 ding weet ik wel... Buckle up buckaroos 
Die member berries zijn inderdaad geniaal
"We gonna kill you, member?" "Oohhh I member!".
Ik ging echt helemaal stuk
Die member berries zijn inderdaad geniaal
[ Voor 47% gewijzigd door jesse111 op 28-10-2016 10:02 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Laatste ep was weer sterk als vanouds, ik ging helemaal stuk op die denen
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik hád 't niet meer bij dat stukjejesse111 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:59:
Die member berries zijn inderdaad geniaal"We gonna kill you, member?" "Oohhh I member!".
Wouw, dat hebben ze snel in elkaar gezet. Zouden ze twee afleveringen gemaakt hebben?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Waarschijnlijk, dat zou niet de eerste keer zijn.Marzman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:03:
Wouw, dat hebben ze snel in elkaar gezet. Zouden ze twee afleveringen gemaakt hebben?
Naar wat ik heb gelezen was er maar 1 aflevering gemaakt: zie ook deze website
Hoogstwaarschijnlijk wel. Vorige week was er ook geen aflevering, Waarschijnlijk zodat ze meer tijd hadden om meerdere scenario's uit te werken.
Wauw, je ziet aan bepaalde dingen dat de makers van SP flink aangeslagen waren/zijn door de winst van the donalnator.
Ik snapte het Boys vs Girls gedoe niet echt tot de verkiezinguitslag. D'r was kennelijk het nodige gaande daar in de VS demografisch gezien.
And it goes BRAAAAAPP!
Die rickroll was echt mooi
Heb me weer goed vermaakt deze aflevering
Blijkbaar was het originele idee voor de aflevering dat Bill&Bill de jongens gaan leren hoe moeten overleven nu een boze vrouw aan de macht isROFLASTC schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:28:
Ik snapte het Boys vs Girls gedoe niet echt tot de verkiezinguitslag. D'r was kennelijk het nodige gaande daar in de VS demografisch gezien.
Maar het was daar heel sterk "je bent een vrouw dus je moet wel op Hillary stemmen".
Zeker aangezien de tegenstander een pussygrabber was.
Die rickroll! Ik vond het een leuke aflevering!
Was dat nou The Hoff op de achtergrond in het begin? 

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 17-11-2016 14:18 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ja, wie wil er nu een turd sandwich als je Darth Trump kan maken?Saturnus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:46:
Netjes. Mooi weggepleisterd die verhaallijn naar Hillary. Cartman laat ook weer oude trekjes zien.
Term komt vast van social media? Vind zelf the donalnator ook geinig. Ja das zonder hoofdletters, laat Trump eerst maar eens bewijzen dat die roelt, moet het zien, dan krijgt die wmb wel hoofdletters.RocketKoen schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:40:
[...]
Ja, wie wil er nu een turd sandwich als je Darth Trump kan maken?
[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 17-11-2016 21:17 ]
Nee, omdat garrison in die plastic surgery kliniek in de cocon van darth vader zat:Sjah schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:02:
[...]
Term komt vast van social media? Vind zelf the donalnator ook geinig.

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 17-11-2016 21:23 ]
Inner 't me
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mooie reference naar de Brexit ook weer! Vind het heerlijk hoe ze gewoon de nagel op de kop slaan met al die dingen zonder echt expliciet te verwijzen.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Ja 😂 in Stick of truth is dat inderdaad Michael Knight in zelfde kamer.Raven schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:09:
[afbeelding]
Jazeker, als je in the Stick of Truth de duurste nose job neemt dan krijg je zijn gezicht.Raven schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:09:
[afbeelding]
Dit was zelfs nog veel eerder dan The Stick of Truth

Dit seizoen vind ik het juist erg duidelijk welke metaforen ze gebruiken. De references zijn wel leuk.Tokkes schreef op donderdag 17 november 2016 @ 23:43:
Mooie reference naar de Brexit ook weer! Vind het heerlijk hoe ze gewoon de nagel op de kop slaan met al die dingen zonder echt expliciet te verwijzen.
Ik denk dat Cartmans motief de punchline van dit seizoen wordt. Ik vertrouwde hem vanaf de eerste aflevering al niet, dus ben erg benieuwd waar zijn gedrag op uitdraait.Saturnus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:46:
Cartman laat ook weer oude trekjes zien.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Waarschijnlijk omdat alles wat ze dit seizoen behandelen ook zeer uitgebreid aan bod komt op social media, journaal, krant, columns,....Fleximex schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:58:
[...]
Dit seizoen vind ik het juist erg duidelijk welke metaforen ze gebruiken. De references zijn wel leuk.
Vorig seizoen was inderdaad niet zo extreem duidelijk als huidig seizoen.
Maar waar ze in (vooral) eerdere/vroegere seizoenen toch veelal expliciet verwezen, heb ik de indruk dat ze nu meer metaforisch werken. Maar dat kan aan mij liggen. De metaforen zijn duidelijk(er), en er wordt minder recht op de bal gespeeld. Of dat is toch mijn mening/indruk - daarom is dat nog niet de juiste
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Motief?CodeCaster schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:18:
[...]
Ik denk dat Cartmans motief de punchline van dit seizoen wordt. Ik vertrouwde hem vanaf de eerste aflevering al niet, dus ben erg benieuwd waar zijn gedrag op uitdraait.
And it goes BRAAAAAPP!
Bensimpel
Positieve meneer
Laatste aflevering was wel een van de betere 
Member berries, geniaal.
Member berries, geniaal.
😆 - Denk ook eens om ;)
member Stortroopers? Ooo I member Starwars!, No i mean the real stormtroopers!
...i member...
...i member...
And it goes BRAAAAAPP!
Real stormtroopers...Bensimpel schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:36:
Laatste aflevering was wel een van de betere
Member berries, geniaal.
Ik ben benieuwd waar dat heen gaat...
De achterliggende reden dat hij met de meiden heult. Ik geloof nooit dat hij Heidi echt leuk vindt, ik denk dat hij nog iets van plan is.
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 18-11-2016 17:02 ]
Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat hij iets had gezegd. Maar heeft Butters hem door dan ineens?CodeCaster schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:01:
[...]
De achterliggende reden dat hij met de meiden heult. Ik geloof nooit dat hij Heidi echt leuk vindt, ik denk dat hij nog iets van plan is.
And it goes BRAAAAAPP!
Volgens mij heeft hij nog niets laten doorschemeren, maar het past totaal niet bij hem om ineens zo politiek correct en vrouwvriendelijk te zijn, laat staan al een heel seizoen lang.ROFLASTC schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:04:
[...]
Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat hij iets had gezegd. Maar heeft Butters hem door dan ineens?
Wat Butters betreft, die is toch veel te naïef om iets door te hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 18-11-2016 17:14 ]
Butters is wel *ineens* niet meer hatelijk tegen haar.CodeCaster schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:13:
[...]
Volgens mij heeft hij nog niets laten doorschemeren, maar het past totaal niet bij hem om ineens zo politiek correct en vrouwvriendelijk te zijn, laat staan al een heel seizoen lang.
Wat Butters betreft, die is toch veel te naïef om iets door te hebben?
And it goes BRAAAAAPP!
Butters kreeg vorige week bezoek van de would-be first gentleman toch? Op t einde ergens?ROFLASTC schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:17:
[...]
Butters is wel *ineens* niet meer hatelijk tegen haar.
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Ik vind zo'n thema wat ze over een heel seizoen trekken wel leuk, maar kunnen jullie nog echt lachen om South Park?
I know, klink heel erg 'oh I member', maar vroegah had South Park nog lekker droge humor die er al een tijdje niet meer in zit.
I know, klink heel erg 'oh I member', maar vroegah had South Park nog lekker droge humor die er al een tijdje niet meer in zit.
Klopt het laatste seizoen kijk ik de afleveringen nog wel. Maar weinig echt goede grappen en wanneer het interessant wordt dan is dat een cliffhanger naar de volgende aflevering. De afleveringen worden steeds minder grappig. En maken plaats voor een compleet verhaal over het hele seizoen. Terwijl er in eerdere seizoenen een rode draad was en de meeste afleveringen sterk op zichzelf stonden met goede humor en een afgerond verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Defector op 29-11-2016 11:59 ]
Inderdaad, het is misschien leuk dat ze nu als schrijvers hun benen kunnen strekken, maar het is geen South Park meer in de meeste gevallen. Ik snap niet meteen waarom ze dit doen, buiten dat ze misschien willen laten zien aan Hollywood dat ze tot meer in staat zijn dan waar ze voor bekend zijn. Maar in mijn ogen hadden ze die energie beter in een tweede film gestoken.
Zowel de schrijvers als de doelgroep zijn ouder geworden.Phuncz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:54:
Inderdaad, het is misschien leuk dat ze nu als schrijvers hun benen kunnen strekken, maar het is geen South Park meer in de meeste gevallen. Ik snap niet meteen waarom ze dit doen, buiten dat ze misschien willen laten zien aan Hollywood dat ze tot meer in staat zijn dan waar ze voor bekend zijn. Maar in mijn ogen hadden ze die energie beter in een tweede film gestoken.
In het begin was het een serie geschreven door stoned twintigers en gekeken door pubers.
Nu zijn de schrijvers achter in de 40 en de gemiddeld fan is dertiger.
Juist in de seasons voor deze "story line" seasons hebben nog wel juweeltjes gehad zoals Reverse Cowgirl, Insecurity, Black Friday (3 episodes). Het is uiteindelijk waar de fans voor kijken. We hebben het hier over een serie die zijn toppunt bereikt heeft ongeveer rond season 3, maar dat meer dan 10 jaren lang heeft kunnen volhouden. Ik kan geen enkele serie bedenken die hen dat nadoet. Weliswaar minder toppers per season, maar daar zie ik deze nieuwe strategie geen oplossing voor zijn.
Ik denk eerder dat ze geen regie meer doen. Sinds 2013 zijn ze begonnen aan een filmstudio: https://www.theguardian.c...t-stone-important-studios
Maar wel bizar is dat daar verder geen nieuws over te vinden is, wat er in die 3 jaren mee gebeurd is.
Ik denk eerder dat ze geen regie meer doen. Sinds 2013 zijn ze begonnen aan een filmstudio: https://www.theguardian.c...t-stone-important-studios
Maar wel bizar is dat daar verder geen nieuws over te vinden is, wat er in die 3 jaren mee gebeurd is.
Ze hebben ook een musical gemaakt (Book of Mormon) die enorm veel prijzen heeft gewonnen.Phuncz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:44:
Juist in de seasons voor deze "story line" seasons hebben nog wel juweeltjes gehad zoals Reverse Cowgirl, Insecurity, Black Friday (3 episodes). Het is uiteindelijk waar de fans voor kijken. We hebben het hier over een serie die zijn toppunt bereikt heeft ongeveer rond season 3, maar dat meer dan 10 jaren lang heeft kunnen volhouden. Ik kan geen enkele serie bedenken die hen dat nadoet. Weliswaar minder toppers per season, maar daar zie ik deze nieuwe strategie geen oplossing voor zijn.
En binnenkort komt de 2e game uit (Fractured but Hole) waar ze het scenario voor schrijven.
Ik vond deze aflevering wel goed, toch een aantal hilarische momenten. Volgende week de laatste van het seizoen en ik hoop de laatste in dit formaat.
"We hebben het hier over een serie die zijn toppunt bereikt heeft ongeveer rond season 3, maar dat meer dan 10 jaren lang heeft kunnen volhouden. Ik kan geen enkele serie bedenken die hen dat nadoet. Weliswaar minder toppers per season, maar daar zie ik deze nieuwe strategie geen oplossing voor zijn."
Daar ben ik het niet mee eens.
Deze serie kijk ik al mijn halve leven. (Ik was al volwassen toen ze begonnen.)
SP is alleen maar beter geworden.
Een uitgebreidere uitleg gaat nu niet, omdat ik de nieuwe SP ga kijken.
Daar ben ik het niet mee eens.
Deze serie kijk ik al mijn halve leven. (Ik was al volwassen toen ze begonnen.)
SP is alleen maar beter geworden.
Een uitgebreidere uitleg gaat nu niet, omdat ik de nieuwe SP ga kijken.
Ik zal mijn motivatie dan geven 
Ter info, ik heb de hele serie in verschillende richtingen gekeken, niet enkel chronologisch maar soms ook door elkaar. Wat dan vooral uitsteekt zijn seizoenen 1 en 2 waar het nog wat houterig (soms letterlijk en figuurlijk) aan toe gaat, maar dat de kwaliteit vanaf seizoen 3 wel nog een stap hoger is.
Seizoen 1 en 2 had nog wat problemen met timing van de dialogen voor de climax van de humor, maar bij seizoen 3 zat dat wel snor. In season 3 vonik elke episode best origineel en zat de humor er telkens goed in met toch wel meer dan een paar uitschieters qua top-episodes. Seizoen 4 had nog ietsje betere episodes soms maar ook wat slechtere afleveringen. Mijn persoonlijk favoriete seizoen is 5, waar er er voor mij de meest memorabele episodes tussenzitten en zelfs een ondertussen gebande episode (Super Best Friends, want Mohammed).
Dit is simpelweg mijn mening natuurlijk, dit is geen gospel die als feit genomen moet worden, het zijn maar observaties. Humor is ook smaak natuurlijk. Maar ik merk wel dat niet veel mensen de nieuwe richting sinds seizoen 18 kunnen waarderen.
Ter info, ik heb de hele serie in verschillende richtingen gekeken, niet enkel chronologisch maar soms ook door elkaar. Wat dan vooral uitsteekt zijn seizoenen 1 en 2 waar het nog wat houterig (soms letterlijk en figuurlijk) aan toe gaat, maar dat de kwaliteit vanaf seizoen 3 wel nog een stap hoger is.
Seizoen 1 en 2 had nog wat problemen met timing van de dialogen voor de climax van de humor, maar bij seizoen 3 zat dat wel snor. In season 3 vonik elke episode best origineel en zat de humor er telkens goed in met toch wel meer dan een paar uitschieters qua top-episodes. Seizoen 4 had nog ietsje betere episodes soms maar ook wat slechtere afleveringen. Mijn persoonlijk favoriete seizoen is 5, waar er er voor mij de meest memorabele episodes tussenzitten en zelfs een ondertussen gebande episode (Super Best Friends, want Mohammed).
Dit is simpelweg mijn mening natuurlijk, dit is geen gospel die als feit genomen moet worden, het zijn maar observaties. Humor is ook smaak natuurlijk. Maar ik merk wel dat niet veel mensen de nieuwe richting sinds seizoen 18 kunnen waarderen.
[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 01-12-2016 21:55 ]
Compleet mee oneens. Fucking goeie aflevering.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:54:
Wat een kut aflevering zeg, jammer
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Southpark is het met je eens.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:54:
Wat een kut aflevering zeg, jammer
spoiler:
"Come on, this isn't South Park! What's happened to us? We used to have a challenge, and deal with it, then we'd move on to the next one! Now we've just been dealing with trolling, and internet stuff, over and over, week after week, and I don't know about you, but I'm pretty sick of it!"
And it goes BRAAAAAPP!
Het is denk ik gewoon het verschil qua humor waar je van houdt. Om diezelfde reden kan ik nog maar amper lachen om Family Guy, maar wel hard om de eerste paar seizoenen van hun. Ik hou meer van de enorm droge humor en dingen die nergens op slaan.Phuncz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:53:
Seizoen 1 en 2 had nog wat problemen met timing van de dialogen voor de climax van de humor, maar bij seizoen 3 zat dat wel snor. In season 3 vonik elke episode best origineel en zat de humor er telkens goed in met toch wel meer dan een paar uitschieters qua top-episodes.
Kun je je de scene nog herinneren uit seizoen 2 geloof ik (of 3?):
STAN Hey Kyle, what's that elephant doing?
ZOOM OUT to reveal that Kyle has a full-grown African Elephant on a leash.
KYLE You mean this one?
STAN Yeah.
Natuurlijk suf als het zo geschreven staat maar dat soort dingen kan ik hard om lachen en dat mis ik echt in South Park de laatste tijd.
Enige wat ik jammer aan dit seizoen vind ik dat het hele verhaal over alle 10 de aflevering is gesmeerd en er iets te weinig side story's zijn. Zo vond ik Tweek x Craig aflevering geweldig gemaakt het algemene thema van het seizoen was ondergeschikt aan de aflevering. Terwijl je nu steeds meer merkt dat alles ondergeschikt moet zijn aan het algemene thema.
Over humor kan je eindeloos discussieren. Wel zijn de grappen vaak een stuk "moeilijker" geworden en subtieler verwerkt, ze zijn dan ook meegegroeid met hun publiek.
Over humor kan je eindeloos discussieren. Wel zijn de grappen vaak een stuk "moeilijker" geworden en subtieler verwerkt, ze zijn dan ook meegegroeid met hun publiek.
Dat was een hilarische zelfreflectie, doen ze vaak genoeg, maar deze keer geven ze er geen excuus aan wat ik kon merken.
Ja daar ga ik mee akkoord, het mocht zeker droger. Family Guy is daar het perfecte voorbeeld van, een serie vol droge humor die alle richtingen uit kon, de laatste vijf seizoenen ongeveer zijn het verpakte morele levenslessen.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:34:
[...]
Het is denk ik gewoon het verschil qua humor waar je van houdt. Om diezelfde reden kan ik nog maar amper lachen om Family Guy, maar wel hard om de eerste paar seizoenen van hun. Ik hou meer van de enorm droge humor en dingen die nergens op slaan.
Redelijke afl., maar ik heb voor het eerst sinds jaaren zitten brullen van het lachen om de acties van Trump/Garrison.
Toen ik Kyle's speech hoorde kreeg ik verwachtingen dat ze het format zouden afbreken, maar dat lijkt er niet in te zitten helaas.Phuncz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:44:
[...]
Dat was een hilarische zelfreflectie, doen ze vaak genoeg, maar deze keer geven ze er geen excuus aan wat ik kon merken.
[ Voor 76% gewijzigd door Saturnus op 03-12-2016 06:14 ]
De wereld verandert, Southpark gaat mee.
Precies hetzelfde doen als vijftien jaar geleden werkt ook niet, dan wordt het vroeg of laat een steeds slapper aftreksel van grappen die eigenlijk best wel kinderachtig waren. Een flink deel van de lol van SP heeft altijd gezeten in dat ze zowel een afspiegeling zijn van de maatschappij als daar voortdurende mee in conflict zijn. Die kinderachtige grappen werkten door de sociale en culturele context, denk bv aan Cartmans Anal Probe uit de eerste aflevering, dat was toen een populair thema. Zonder die context is het vooral banaal. Dat is ook wel grappig, maar lang niet zo leuk als wanneer je weet waar naar wordt verwezen.
Je kan nu geen grappen meer maken over Anal Probes, die fascinatie is weer voorbij, tegenwoordig hebben we andere onderwerpen zoals terrorisme, populisme, rascisme, man/vrouw verhoudingen, Trump, dat zijn thema's van nu. Die zie je dan ook terug in SP.
Precies hetzelfde doen als vijftien jaar geleden werkt ook niet, dan wordt het vroeg of laat een steeds slapper aftreksel van grappen die eigenlijk best wel kinderachtig waren. Een flink deel van de lol van SP heeft altijd gezeten in dat ze zowel een afspiegeling zijn van de maatschappij als daar voortdurende mee in conflict zijn. Die kinderachtige grappen werkten door de sociale en culturele context, denk bv aan Cartmans Anal Probe uit de eerste aflevering, dat was toen een populair thema. Zonder die context is het vooral banaal. Dat is ook wel grappig, maar lang niet zo leuk als wanneer je weet waar naar wordt verwezen.
Je kan nu geen grappen meer maken over Anal Probes, die fascinatie is weer voorbij, tegenwoordig hebben we andere onderwerpen zoals terrorisme, populisme, rascisme, man/vrouw verhoudingen, Trump, dat zijn thema's van nu. Die zie je dan ook terug in SP.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik kan me niet herinneren wanneer een anal probe een fascinerend thema was. De serie was niet zo actueel als nu en dat hoeft in mijn ogen ook niet, ik vind ook niet dat het een nadeel moet zijn. In mijn ogen is dat het "probleem" niet van de laatste drie seizoenen, maar de 10-delige "episode" die je afleveringen lang laat wachten op mogelijke punchlines. Veel grappen moeten te vaak wachten op de rest van het verhaal want ze willen zo origineel en intelligent uit de hoek komen met het einde. In mijn ogen draagt dat niet bij tot een betere South Park, niet voor de oude of nieuwe generatie.
Is het nu voorbij? Kunnen we weer starten met leuke losstaande episodes?
Ik hoop het want dit seizoen was voor mij grootendeels een teleurstelling. Ik ga nog maar eens wat oude episodes kijken...
Ik ben ook liefhebber van losstaande afleveringen, met zo nu en dan een (drie)dubbele, Black Friday trilogy 
Vorig jaar vond ik het nog wel gaan, dat was "redelijk" losstaand, zij het met een rode draad, maar dit seizoen had je gewoon cliffhangers, dit had je voorheen nooit. Wat mij betreft moet South Park lekker simpel blijven.
Overigens vond ik dit seizoen niet slecht, maar ik heb minder gelachen dan voorgaande seizoenen.
Vorig jaar vond ik het nog wel gaan, dat was "redelijk" losstaand, zij het met een rode draad, maar dit seizoen had je gewoon cliffhangers, dit had je voorheen nooit. Wat mij betreft moet South Park lekker simpel blijven.
Overigens vond ik dit seizoen niet slecht, maar ik heb minder gelachen dan voorgaande seizoenen.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Mwah vond m wel lachen eigenlijk
. Ik volg SP sinds t in NL werd geintroduceerd op Canal+ toendertijd en ik blijf t een superleuke serie vinden. Toegegeven, vorig seizoen was iets minder. Ben benieuwd waar ze dit seizoen weer allemaal mee aankomen
Deze ook leuk: https://mobile.twitter.co...status/908319633660416001
Edit: en oh ja, dukkeh durr!
Deze ook leuk: https://mobile.twitter.co...status/908319633660416001
Edit: en oh ja, dukkeh durr!
[ Voor 4% gewijzigd door temp00 op 15-09-2017 21:35 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik vind dat juis wel leuk, ze kunnen ook langer doorgaan met actualiteit want met andere humor heb je alles op een gegeven moment wel gehad en val je in herhaling (het Hans Teeuwen effect, als je kijkt naar Theo Maassen die er actualiteit bijpakt zie je dat die veel langer door kon gaan met leuke shows maken)Phuncz schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:19:
Ik kan me niet herinneren wanneer een anal probe een fascinerend thema was. De serie was niet zo actueel als nu en dat hoeft in mijn ogen ook niet, ik vind ook niet dat het een nadeel moet zijn. In mijn ogen is dat het "probleem" niet van de laatste drie seizoenen, maar de 10-delige "episode" die je afleveringen lang laat wachten op mogelijke punchlines. Veel grappen moeten te vaak wachten op de rest van het verhaal want ze willen zo origineel en intelligent uit de hoek komen met het einde. In mijn ogen draagt dat niet bij tot een betere South Park, niet voor de oude of nieuwe generatie.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Maarja de hele setup naar de presidentschap ging wel keihard op z'n bek toen Trump opeens president werd. Dat was wel het slechtste seizoen tot nu toe.Marzman schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:50:
[...]
Ik vind dat juis wel leuk, ze kunnen ook langer doorgaan met actualiteit want met andere humor heb je alles op een gegeven moment wel gehad en val je in herhaling (het Hans Teeuwen effect, als je kijkt naar Theo Maassen die er actualiteit bijpakt zie je dat die veel langer door kon gaan met leuke shows maken)
Hier ook SP fan van het eerste uur. Het vorige seizoen kon me helaas niet boeien waar ik oudere episodes keer op keer kon kijken. Nieteens alles gezien ook al volg ik de amerikaanse ontwikkelingen wel aardig.
Zal binnenkort het nieuwe seizoen eens checken.
Zal binnenkort het nieuwe seizoen eens checken.
[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 16-09-2017 16:13 ]
Heb net de nieuwste aflevering gekeken maar ik vond hem heel erg 'meh'. Voorheen zat South Park enorm dicht op de actualiteiten maar ik heb het gevoel dat ze nu een stuk achter lopen. Dat hele gedoe met stem-assistenten voelde heel erg aan als been there done that (als in: die dingen activeren met een filmpe). Ook het gedoe met de Confederate Flag voelt aan als oud nieuws. Het is nog wel actueel allemaal maar de rand is er al van af.
Daarnaast heb je maar 10 weken aan afleveringen dus je hebt gewoon driekwart jaar aan actualiteiten waarop niet ingespeeld kan worden. Voorheen was dat niet zo'n punt maar nu er een rode draad is heb ik ook het gevoel dat ik driekwart jaar aan South Park mis. Voorheen was elke aflevering gewoon een losstaand iets en dat was prima. Nu is het één verhaal met een nog grotere focus op de VS en hoewel ik het nieuws gewoon volg en veel wel snap komt het hier gewoon een stuk minder goed aan. Ook dat was vroeger minder heb ik het idee.
Daarnaast heb je maar 10 weken aan afleveringen dus je hebt gewoon driekwart jaar aan actualiteiten waarop niet ingespeeld kan worden. Voorheen was dat niet zo'n punt maar nu er een rode draad is heb ik ook het gevoel dat ik driekwart jaar aan South Park mis. Voorheen was elke aflevering gewoon een losstaand iets en dat was prima. Nu is het één verhaal met een nog grotere focus op de VS en hoewel ik het nieuws gewoon volg en veel wel snap komt het hier gewoon een stuk minder goed aan. Ook dat was vroeger minder heb ik het idee.
Sluit ik mij bij aan. Ik wil het ook gewoon echt leuk/goed vinden maar dat is het gewoon niet. Jammer.
Ik hoop dat deze aflevering meer een soort afsluit aflevering was van vorig seizoen. Dat Cartman van Heidi af is zeg maar.SomerenV schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:22:
Heb net de nieuwste aflevering gekeken maar ik vond hem heel erg 'meh'. Voorheen zat South Park enorm dicht op de actualiteiten maar ik heb het gevoel dat ze nu een stuk achter lopen. Dat hele gedoe met stem-assistenten voelde heel erg aan als been there done that (als in: die dingen activeren met een filmpe). Ook het gedoe met de Confederate Flag voelt aan als oud nieuws. Het is nog wel actueel allemaal maar de rand is er al van af.
South Park is altijd op twee vlakken heel grappig geweest. De random shit (niet per se nieuwsgerelateerd) en in de latere seizoenen ook heel slim en grappig inspelen op actualiteiten. Deze aflevering sloeg de plank helaas mis. Hoewel ik om Randy toch altijd moet lachen. Die homemaker shit en zo agressief de muren slopen was wel grappig. Ook dat "open space" concept van de muur tussen de woonkamer en keuken weghalen. Dat zie je altijd in die shows.
Maar van het niveau Black Friday trilogie (actualiteiten aflevering) of City Sushi China (random aflevering) hebben we al een tijd niet gehad. Met de game lijkt het overigens wel goed te zitten gelukkig. Dus al zou dit seizoen slecht zijn, hebben we dat nog
Inderdaad, hopelijk gaan ze terug naar de succesformule. Dat Trey en Matt zich "vervelen" met de standaard formule en ons het gedoe van de laatste drie seizoenen brengen vind ik spijtig, ze hadden beter nog wat films gemaakt maar ik vermoed dat Hollywood niet op hun staat te wachten.
Ik vond het laatste seizoen ook minder, maar waardeer het op zich wel dat ze af en toe wat nieuws proberen. Continue hetzelfde opnieuw doen gaat ook vervelen. Ook de wisselwerking tussen random shit en actualiteit vind ik wel leuk.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Meningen verschillen, ik lach iets minder maar vind afleveringen geniaal in elkaar zitten vol subtiele humor. Eerder was het lach-of-ik-schiet-over-de-top-grofheid en nu zit het vol met kleine details.
Dit dus.
Denk dat ze wel nog rode draden gaan doen, waarom anders Cartmen op deze manier weer van Heidi af laten komen en weer de oude te laten zijn... Ik hoop wel dat ze afstappen van echt een serie te zijn met clifhangers, want zo kun je de afleveringen niet echt meer los kijken, wat juist leuk is met al die oude.
Maar ik vond t verder wel een leuke aflevering, lekker kinderachtige grappen bij de kids in ieder geval
Maar ik vond t verder wel een leuke aflevering, lekker kinderachtige grappen bij de kids in ieder geval
Ze hebben het niet heel lang volgehouden om Trump met rust te laten 
Maar ik lag echt dubbel.
Catchy liedje (contains spoilers)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9Dydsv1gNPk]
Maar ik lag echt dubbel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9Dydsv1gNPk]
Inderdaad, maar het gaat hopelijk de goede kant op, geen cliffhangers meer zo te zien. Meer algemeen relateerbare humor is leuk !
Volgens mij is Mr. Garrinson nog steeds president.RocketKoen schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:05:
Ze hebben het niet heel lang volgehouden om Trump met rust te laten
Maar ik lag echt dubbel.
[video]
Ik vond het een sterke aflevering. Wel wat actualiteit maar niet teveel. In het vorige seizoen hadden ze doorlopende verhaallijnen die in de soep liepen, dat lijken ze niet te vermijden. Dat Cartman een vriendinnetje heeft is net als Stan dat ook heeft, dat Tweak en Greg een homo koppel zijn, een stukje karakterontwikkeling maar hopelijk geen dikke rode lijn in het verhaal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vond het een leuke aflevering. Een stuk sterker dan de afleveringen in het vorige seizoen!
Beter dan de vorige, maar dat zegt niet zoveel. De Trump kritiek met die over de top tweets die toch aardig op de realiteit lijken, liedjes en Noord-Korea op de hak nemen waren leuk. Cartman met zijn suicide was niet echt grappig.
Dit is een aflevering die eigenlijk een van de mindere van een seizoen zou moeten zijn wat ik qua niveau van South Park verwacht. Helaas is het tot nu toe de beste (van de twee).
Dit is een aflevering die eigenlijk een van de mindere van een seizoen zou moeten zijn wat ik qua niveau van South Park verwacht. Helaas is het tot nu toe de beste (van de twee).
Aflevering was best aardig. Leuke satire, en al met al flink wat onderwerpen op de hak genomen. Ik moest erg grinniken bij het gedeelte van Hillary Clinton in het liedje
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Niet? Ik vond die dubbele laag goed gevonden. In feite stond dat ook weer voor de rel tussen Kim Jung Un en Trump, waarbij Kim Jung Un eigenlijk Cartman is. Noord-Korea krijgt namelijk precies dat wat het wil met deze acties: aandachtFleximex schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:51:
Cartman met zijn suicide was niet echt grappig.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Vorig seizoen vond ik echt taai, maar als dit seizoen een beetje zoals aflevering 2 + wat dingetjes uit aflevering 1 wordt dan vind ik het goed genoeg!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De eerste aflevering was meh, persoonlijk vond ik dat ze de redneck nationalistische stereotypen nooit ver genoeg van het 'bronmateriaal' af zetten om als een grap te werken die op zichzelf kan staan waarbij ze veel te veel lenen uit de Charlottesville-protesten zonder de karakters volledig te fileren. Het was te veel nadoen waardoor deze aflevering bij mij niet echt lekker viel. Ze hadden er meer uit kunnen halen.
De tweede aflevering vond ik zelf al wat beter en hoop dat ze deze lijn dan ook doorzetten in de volgende afleveringen.
De tweede aflevering vond ik zelf al wat beter en hoop dat ze deze lijn dan ook doorzetten in de volgende afleveringen.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Deze was leuk. (3e ep)
Voelde weer ouderwets belachelijk, en toch terecht.
Voelde weer ouderwets belachelijk, en toch terecht.
How do you save a random generator ?
Inderdaad, dit kan ik zeker waarderen ! Randy FTW !
Het was duidelijk te merken dat Fractured But Whole volgende week uitkomt: de aflevering was je helemaal aan het lekkermaken en een achtergrondverhaal aan het creëren. . Aflevering an sich.. hij was leuk. Goed duidelijk gemaakt hoe Facebook in je leven wordt gedrukt, en dat er eigenlijk geen verweer tegen is. Fake News werd ook nog aangestipt.
En Putin + Butters op het eind
En Putin + Butters op het eind
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!