Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
&Come with me if you want to live!
Are you special too? I prefer to be called handicapped

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Maar vraag me al een tijdje af wie die pc gasten zijn? Iemand die de wat meer kan oververtellen en zijn er veel van zulke gasten in amerika.
Verwijderd
Is het je niet opgevallen dat Leslie en P.C. Principal een verleden hebben met elkaar en dat het over advertenties gaat * hint* *hint*Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:13:
Net de nieuwe aflevering gekeken, wel een lekkere clifhanger.
Maar vraag me al een tijdje af wie die pc gasten zijn? Iemand die de wat meer kan oververtellen en zijn er veel van zulke gasten in amerika.
Is daar al een tijdje aan de gang.Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:13:
Net de nieuwe aflevering gekeken, wel een lekkere clifhanger.
zie bv:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pLpBdiyYuzs]
Dat van die advertentie wist ik, maat nu snap ik er helemaal heen zak vanVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:18:
[...]
Is het je niet opgevallen dat Leslie en P.C. Principal een verleden hebben met elkaar en dat het over advertenties gaat * hint* *hint*Kijk anders eens op reddit als je meer wilt weten over die lui.
Maar bedoel wat de pc in het echt is, allemaal van die breedlopende gasten?
Verwijderd
Er zullen vast wel van zulke lui rondlopen die iedereen corrigeren. South Park maakt wel vaker groepen mensen belachelijk ja.Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:37:
[...]
Dat van die advertentie wist ik, maat nu snap ik er helemaal heen zak van.
Maar bedoel wat de pc in het echt is, allemaal van die breedlopende gasten?
Verwijderd
Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:44:
Goddome word steeds ingewikkelder, snap nu alleen een beetje wat p.c. Is. Maar wat is de relatie tussen p.c. En leslie in het echt dan?
Het kan ook zijn dat P.C. (omgekeerd dan) staat voor Crab People. Ze hebben het al eens eerder geprobeerd door iedereen metrosexueel te maken ja, in plaats van dat maken ze nu iedereen politiek correct.
Dit seizoen is echt heel zwaar voor de hersenpan
Edit: nog wat toegevoegd

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2015 23:19 ]
Al een poosje geen Southpark meer gezien maar ze zijn goed op stoom.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dat was mij niet opgevallen. Zit dat in meerdere afleveringen of is dat één stukje?Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:18:
[...]
Is het je niet opgevallen dat Leslie en P.C. Principal een verleden hebben met elkaar en dat het over advertenties gaat * hint* *hint*Kijk anders eens op reddit als je meer wilt weten over die lui.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Deed me meer denken aan Ex MachinaCapTVK schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:13:
Kan bedoeld zijn als inside joke maar het gesprek met Leslie deed me sterk denken aan ELIZA.
Al een poosje geen Southpark meer gezien maar ze zijn goed op stoom.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
De films gaat in principe over een serie gesprekken (turing test) in een afgesloten ruimte, tussen een man en een androïde (ai). De man moet bepalen of zijn gesprekspartner meer mens is of machine.CapTVK schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:21:
De film "Ex Machina" heb ik niet gezien maar het vraaggesprek tussen Jimmy en Leslie is klassiek chatbot behaviour. Zou me niet verbazen als hetzelfde wordt gedaan in die film.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ik bekijk die afleveringen daar vaak wel doordat ik op het uitzend tijdstip niet in staat ben om "live" te kijken maar ik mis daar vaak de ondertiteling, ook al kan ik het in het US/Engels goed volgen. Bekijk je die zelfde aflevering een week later dan is de ondertiteling er wél.... ?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik wit niet dat er een app was, maar via de website heb je in elk geval wel subtitles. Kijk het soms op een PC (maar liever op de TV). Een telefoonschermpje lijkt me wat klein.wimmel_1 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:35:
Kijkt hier overigens ooit iemand de "nieuwste" afleveringen via de Southpark app op z'n telefoon?
Ik bekijk die afleveringen daar vaak wel doordat ik op het uitzend tijdstip niet in staat ben om "live" te kijken maar ik mis daar vaak de ondertiteling, ook al kan ik het in het US/Engels goed volgen. Bekijk je die zelfde aflevering een week later dan is de ondertiteling er wél.... ?
/▌
De app (op een iPhone) streamt alles netjes naar de TV middels Airplay.... De ondertitels missen alleen, de eerste weekMarzman schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 22:49:
[...]
Ik wit niet dat er een app was, maar via de website heb je in elk geval wel subtitles. Kijk het soms op een PC (maar liever op de TV). Een telefoonschermpje lijkt me wat klein.
En ik kan nergens een overzicht vinden van de uitzenddata (en hoeveel er nog komen); iemand enig idee?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Probeer deze site: http://epguides.com/SouthPark/ Nog twee te gaan dit seizoen (2 en 9 december).Quincy5 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:11:
En ik kan nergens een overzicht vinden van de uitzenddata (en hoeveel er nog komen); iemand enig idee?
/▌
Heel het seizoen is 1 aaneenschakeling.Marzman schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:47:
Straks eens kijken, aan de titel te zien gaat het verder op die van vorige week
Ben erg benieuwd naar het einde.
How do you save a random generator ?
Ja ik wist wel dat ze redelijk snel ermee waren, maar ik wist niet zo snel, tja wat heeft leechen dan nog voor zin. Nu ik Replay heb vd Ziggo Horizon, kan ik het zo opvragen.
* Sjah zegt: welkom in de nieuwe realiteit.
Verwijderd
Sinds dit seizoen. Was wel een keer reclame geweest over dat nieuwsSjah schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:20:
Heejjj, sinds wanneer zendt CC het de volgende dag al uit in NL? Al jaar of 10, uhh?
Ja ik wist wel dat ze redelijk snel ermee waren, maar ik wist niet zo snel, tja wat heeft leechen dan nog voor zin. Nu ik Replay heb vd Ziggo Horizon, kan ik het zo opvragen.
* Sjah zegt: welkom in de nieuwe realiteit.
Ben ik de enige die het verband tussen het commentaar op steeds aggresievere reclames en het idiote update beleid voor win10 ziet?
windows 10?bento smit schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:24:
Spoiler***
Ben ik de enige die het verband tussen het commentaar op steeds aggresievere reclames en het idiote update beleid voor win10 ziet?
Ik denk eerder dat het een relcame is voor de volgende South Park game.
Stick of Truth kwam ook na een 3parter rond thanksgiving.
Comedy Central (NL) begint aanstaande donderdag al om 18:00 uur met een uitzending.....RocketKoen schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:26:
[...]
windows 10?
Ik denk eerder dat het een relcame is voor de volgende South Park game.
Stick of Truth kwam ook na een 3parter rond thanksgiving.
De nieuwe, feitelijke, aflevering komt waarschijnlijk pas om 22:00 uur op het reguliere tijdstip.

Didn't see that coming
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 10-12-2015 18:06 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

Letterlijk 5 uur nadat de uitzending uit was. Zal vast niet verplicht zijn, maar ik had het fijner gevonden als ik die screenshot niet gezien had.mitch187 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:36:
Uitzending is geweest? Spoilertags niet meer nodig. Vond het toch wel de leukste van het seizoen maar niet dat die lat erg hoog lag.
Gewoon niet in het topic kijken als er een uitzending is geweest en je hem nog niet hebt gezien. Dit gaat in alle serietopics zo namelijkSmultie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:13:
[...]
Letterlijk 5 uur nadat de uitzending uit was. Zal vast niet verplicht zijn, maar ik had het fijner gevonden als ik die screenshot niet gezien had.
Vond het zelf wel weer een leuke aflevering! Lekker ouderwets veel kritiek. Wel jammer dat PC principal blijft
And it goes BRAAAAAPP!
Ja, plus de opvoedkundige opmerking van hem, dat we politiek correct moeten blijven. Tja hebben de makers ook wel een punt mee.
Waar staat de Whole Foods voor, waar staat PC Principal voor.
Deze serie geeft mij een beetje de indruk dat de makers erg graag nieuwe karakters wilden toevoegen.
Maar het is me allemaal een beetje rommelig.
Wel erg leuke steek naar wapenbezit in de laatste aflevering verder.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vind dit seizoen tot nu toe ook niet erg grappig. Leukste was de muur van Canada en f*ck Trump to death, verder lijkt het rommelig en vaag.enchion schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:53:
Ik snap opzich nog niet helemaal waar ze ermee naar toe wilden, en of het verhaal nog doorgaat.
Waar staat de Whole Foods voor, waar staat PC Principal voor.
Deze serie geeft mij een beetje de indruk dat de makers erg graag nieuwe karakters wilden toevoegen.
Maar het is me allemaal een beetje rommelig.
Wel erg leuke steek naar wapenbezit in de laatste aflevering verder.
Is dat PC Principal nu letter het principe politieke correctheid. Het whole foods gebeuren komt op mij een beetje over als dat men zijn identiteit laat bepalen door marketing imago's (kan er totaal naast zitten hoor)
Ook de animaties zijn te "slick", te gedetaileerd, teveel soepele 3D, ik dacht voor een moment dat ik American Dad keek toen Whole Foods wegvloog
[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 11-12-2015 11:45 ]
In de aflevering dat die Whole Foods kwam hadden ze ook van die reclamefilmpjes zitten die niet in South Park stijl waren (als ik het me goed herrinner waren het zelfs real-world reclamefilmpjesMutatie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:43:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vind dit seizoen tot nu toe ook niet erg grappig. Leukste was de muur van Canada en f*ck Trump to death, verder lijkt het rommelig en vaag.
Is dat PC Principal nu letter het principe politieke correctheid. Het whole foods gebeuren komt op mij een beetje over als dat men zijn identiteit laat bepalen door marketing imago's (kan er totaal naast zitten hoor)
Ook de animaties zijn te "slick", te gedetaileerd, teveel soepele 3D, ik dacht voor een moment dat ik American Dad keek toen Whole Foods wegvloog
Ik vond het wel weer mooi. Het was dit seizoen een mix van doorlopende verhalen (pc, adds) en losse verhalen (isis, guns, safespots etc). Het was een mooi seizoen.
/▌
Ik weet dat er heel wat PC gebeuren afspeelt daar laatste tijden maar kan het niet goed plaatsen in de serie zoals het neer wordt gezet
Ik denk dat het vooral gericht is op hoe men zich gedraagt in Amerika op dit moment.Mutatie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:47:
Ik weet dat er heel wat PC gebeuren afspeelt daar laatste tijden maar kan het niet goed plaatsen in de serie zoals het neer wordt gezet
Waarschijnlijk ook een gevolg van het hebben van Obama als president, iedereen probeert nu overdreven politiek correct te zijn.
Een gedragsgolf waar we in Nederland op dit moment eigenlijk weinig mee te maken hebben.
*kuch*zwartepietdiscussie*kuch*vuurwerkdiscussie*kuch*enchion schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:46:
[...]
Ik denk dat het vooral gericht is op hoe men zich gedraagt in Amerika op dit moment.
Waarschijnlijk ook een gevolg van het hebben van Obama als president, iedereen probeert nu overdreven politiek correct te zijn.
Een gedragsgolf waar we in Nederland op dit moment eigenlijk weinig mee te maken hebben.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
True maar van die 2e weet ik niks aangezien ik niet meedoe met die hype discussie. (denk ook dat dat een beetje Nederlands is om ergens niet aan mee te hoeven voelen.)jpiwf schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:04:
[...]
*kuch*zwartepietdiscussie*kuch*vuurwerkdiscussie*kuch*
YouTube: The Boondock Saints Final Courtroom Speech
Beeromaniac
/subjectief
Het meest actuele, met elkaar verwoven en beste seizoen is helaas geëindigd.Saturnus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:22:
Het slechtste seizoen tot nu toe is geëindigd. Hopelijk volgend jaar een stapje terug.
/subjectief
Dat 80% van de reageerders niet weet hoe de rest van de wereld in elkaar zit, tja, dat is jammer. Misschien kan de NPO binnenkort een NL -only South Park gaan maken.
Ik heb mijn vriendin ook elke aflevering moeten uitleggen waar precies naar gehint werd, waarom de gekke vrouw telkens iemand overreed, en wat dat PC nou precies betekende.
Achtergrondkennis moet je gewoon een beetje hebben voor dit seizoen, dan pas kun je er optimaal van genieten.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
http://www.mirror.co.uk/3...r-car-crash-adult-5820867Fire69 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:30:
Waarom overreed de 'gekke vrouw' telkens iemand dan? Zat daar een reden achter?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit seizoen had zijn momenten van goede hilariteit maar het was inderdaad zéér actueel. Buiten het terrorisme en ads hebben we weinig te maken met de andere topics. Ik ben niet 100% mee met pop culture van de USA, het hele PC-verhaal is wel nieuw voor mij. We hebben er hier misschien heel lichte vormen van gezien, maar het neemt nog niet de vormen aan die we in de serie zien of waar men in de US zo gefrustreerd om is. Dit seizoen leent zich ook meer aan om in één of twee keer te kijken omdat het zo verwoven is met allerlei verhaallijnen. Een nieuwe, interessante weg. Alhoewel de echte klassiekers ook de opzichzelfstaande episodes zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Phuncz op 22-12-2015 11:51 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Thanks.
Ik volg het 'populaire' US nieuws via de bekende talkshows, maar daar hebben ze blijkbaar nooit iets over gezegd.

Nog nooit seizoen 1 tot en met seizoen 8 gezien? Ze zijn heel actueel en ze geven een leuke draai aan de feiten die nu gebeuren in Amerika, maar het haalt bij lange na niet het niveau van de oudere seizoenen.
"vind ik".s0kkie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:46:
Het beste seizoen is afgelopen?![]()
Nog nooit seizoen 1 tot en met seizoen 8 gezien? Ze zijn heel actueel en ze geven een leuke draai aan de feiten die nu gebeuren in Amerika, maar het haalt bij lange na niet het niveau van de oudere seizoenen.
Alsjeblieft, die was je vergeten.
prima seizoen dit laatste
Al met al zit hier geen aflevering tussen die eerdere persoonlijke favorieten overtreft. Maar, dat is natuurlijk ook subjectief. Persoonlijk vond ik vorig seizoen leuker. Niet per se beter, maar leuker.
fookin mad fer it
Edit:
Nu met original uploader dan
[ Voor 13% gewijzigd door Joarie op 05-05-2016 19:26 ]
Nou ja "puzzeltje" ~?Phuncz schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:32:
Zo past het puzzeltje wel mooi in elkaar, alhoewel ik niet had verwacht dat het zoveel achterliggende levensbeschouwing en politieke thema's had.
Ik heb al die dingen die beschreven worden gedurende de jaren ook al opgemerkt net als denk ik vele anderen, alleen gebruiken we daar andere termen voor.
De reden dat we het er weinig over hebben is niet omdat we het niet weten en ook niet omdat we er niks aan gedaan zouden willen hebben, maar omdat we weten dat we net als alle anderen toch niet eens weten wat we zelf nou eigenlijk willen.
De grote vraag voor iedereen is "welke identiteit heb ik nou eigenlijk" de markt springt daarop in door een "onmogelijke" keuze voor te stellen waar je niet tegenin kan gaan.
Je doet eraan mee omdat je van jezelf "WEET" dat je geen haar beter bent, en niet omdat je er niet bewust van bent dat het valse-toko is.
Maw South Park heeft zelf een seizoen neergezet waarin iedere kijker beschuldigd wordt van dom-gedrag, terwijl elke kijker weet dat dat eigenlijk fout-gedrag moet zijn.
Waardoor veel mensen het seizoen vonden tegenvallen.
Volgens mij is het altijd zo geweest dat SouthPark z'n best doet om zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk te beledigen. Omdat ze alles en iedereen aanpakken is het dragelijk, ze pikken er niet één groep uit om te pesten maar iedereen wordt te kakken gezet. Onder het harde en botte uiterlijk heeft ook altijd een sociale of filosofische boodschap gezeten. Vaak doen ze dat door een bepaald aspect uit de actualiteit te overdrijven of te parodieren en zo houden ze de maatschappij een spiegel voor. Ze zijn daarbij wel steeds serieuzer geworden, voor de schrijvers staat de tijd ook niet stil.
Nieuw is dat ze zich een heel seizoen lang richten op dezelfde onderwerpen en er een min of meer doorlopend verhaal is. Daardoor komt de boodschap veel duidelijker over en valt deze kant van de show niet meer te negeren. Voorheen kon je het nog afdoen als het geratel van de dorpsgek die tussen alle gekheid door af en toe per ongeluk een diepzinnige opmerking maakt. Ik denk dat veel mensen daar op af knappen. Ze willen lichte televisie en zitten niet te wachten op sociale kritiek en dat deel is nu wel heel nadrukkelijk in beeld.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Die Member Berries zijn echter wel grappig. Hoe komen ze er weer op?

Gewoon iets uit 2004 terug halen
Al had heel het internet dat natuurlijk al gedaan.
De afl. zelf is wat lauw, maarja je komt niet onder de verkiezingen uit.
Sowieso gaan bepaalde zaken pas later duidelijk worden, dit is het derde seizoen met een langer lopende en diep verwoven storyline.Sjah schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:44:
Is dat via Ziggo? Op Southpark.cc.com kun je ze al jaren kijken, volgens mij is dat gewoon de officiele bron (en dus legaal)Sjah schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:44:
Wtf.... na jaaren geleecht te hebben, merk ik dat gewoon de afl. terug kijken op CC via mijn Horizon, veel en veel meer straightforward is, en legaler. Goh, zijn we dan in halleluja aangeland, of is dat utopia. Denk het laatste GoT is nog steeds niet op een open zender.\[/einde opmerking in (een hier) grijs gebied, maar daarom nog wel interessant].
/▌
/▌
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De ironiePuDy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:09:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik kan dus helemaal niets met de nieuwe Southpark afleveringen. Pretentieuze rommel.

Member Scott Tenorman?
Member when he made him ate his own parents? Oh I member!
Dit dus.
Laatste twee afleveringen waren wat mij betreft erg sterk.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het "Token's life matters" t-shirt vond ik wel weer klassiek gedurfd South Park

Ik denk dat ik ook wel wat context mis, maar niet alles. Vind het goed, beter als de oude South Park.LuNaTiC schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:57:
Je moet nu eenmaal een beetje de situatie in de VS én wat er zoal gebeurt in de 'PC'- spheres op internet, en met name Twitter natuurlijk in deze afleveringen. Misschien doe je dat wel, en vind je het dan nog steeds niet grappig, maar ik krijg het idee dat mensen soms nogal wat context missen (al zou je bij deze afleveringen ook nog wel zonder kunnen denk ik).
Laatste twee afleveringen waren wat mij betreft erg sterk.
Een Europese variant zou eigenlijk ook nog best welkom zijn. Misschien dat we dan elkaar wat meer gaan begrijpen als er een beetje grappen en absurditeiten gemaakt worden van actualiteiten in lidstaten. Er gebeurd genoeg momenteel.
/▌
Je moet inderdaad wel goed op de hoogte zijn van wat er in de VS speelt, wat dat betreft wordt de serie steeds moeilijker te volgen.
Ze hebben met obama toen zelfs een keer tijdens de verkiezingen 2 afleveringen gemaakt, 1 voor als obama won en 1 voor als Romney (volgensmij) zou winnen en er maar 1tje uitgezonden toen (de uitzending was de dag na de verkiezingen volgensmij). Dus dat doen ze zeker al langer.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:27:
Ik heb me weer prima vermaakt met de eerste twee afleveringen. Ze zetten de nieuwe lijn van het vorige seizoen verder door. Ik geloof niet dat ze ooit eerder zo direct hebben gereageerd op de politiek en specifiek de Amerikaanse verkiezingen.
Je moet inderdaad wel goed op de hoogte zijn van wat er in de VS speelt, wat dat betreft wordt de serie steeds moeilijker te volgen.
Je moet idd wel goed op de hoogte van alle amerikaanse dingen zijn, maar dat is ook al de afgelopen 5-6 seizoenen zo.
Giant Douche en Turd Sandwich zijn eerder gebruikt, maar toen bleef onduidelijk wie welk karakter moest voorstellen, het ging vooral over politici in het algemeen. Nu zijn ze veel explicieter, ze zeggen letterlijk dat Clinton een Turd Sandwich is, dat vind ik best een grote stap.
Dat shirt vond ik echt geweldigAzzKickah schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:11:
Ik zit er net tegenaan te hikken. Over de linie vind ik de laatste 2 afleveringen grappig, maar het is irritant om te merken dat een grap wordt gemaakt waar je je vinger net niet helemaal achter kunt krijgen omdat je context mist.
Het "Token's life matters" t-shirt vond ik wel weer klassiek gedurfd South Park![]()
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
.Maar soms is dat invullen niet te doen, dan moet je wel de feiten weten, ik noem verleden jaar (of 2 jaar terug) die afl. met dat American Football, snapte er geen hout van, dan is het niet leuk.
Sarcastaball - ophef over dat football spelers vaak blijvende hersenschade oplopen. Zou niet veilig zijn voor kinderen om te spelenSjah schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:23:
Nou, je moet niks...ik vind het zonder bijhouden goed te volgen, vaak is het logisch invullen
.Maar soms is dat invullen niet te doen, dan moet je wel de feiten weten, ik noem verleden jaar (of 2 jaar terug) die afl. met dat American Football, snapte er geen hout van, dan is het niet leuk.