Of moeten ze het bij 20 min afleveringen houden ipv een extra lange zoals nu
. Ik vond het wel de moeite waard om te kijken, maar niet super geweldig inderdaad.
Heerlijk hoe controversiële onderwerpen weer op de hak werden genomen in de Pandemic special. Mickey Mouse en die vleermuis en de agenten die even hun guns legen in het klaslokaal en uiteraard een donker iemand neerschieten
De COVID aflevering was een leuke aflevering, alleen mocht van mij nog wel iets grover.
Lijkt wel alsof de makers iets minder durven en de serie zich inhoudt.
Lijkt wel alsof de makers iets minder durven en de serie zich inhoudt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Niemand?
Cartman die iets goeds doet? 2020 is een apart jaar
. Natuurlijk wel de vraag of hij dat ook gedaan had als het Kyle was.
Cartman die iets goeds doet? 2020 is een apart jaar
Ik heb het gevoel dat in één van de komende afleveringen blijkt dat het onderdeel is van een 'cunning plan' (gejat van Baldrick) van Cartman
Die Corona Special was af en toe ouderwets grappig, maar je kunt wel merken dat de koek een beetje op begint te raken.
Hopelijk gaan ze niet net zo lang door als The Simpsons. Daar is echt alle glans vanaf.
Hopelijk gaan ze niet net zo lang door als The Simpsons. Daar is echt alle glans vanaf.
Over 6? uur een nieuwe aflevering. Iets met Corona... en een livestream alvast:
Geweldige montage
Geweldige montage
Leuke aflevering, maar IMHO maar een beetje zwakjes t.o.v. hetgene dat gaande is in de wereld... jammer!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja leuke aflevering weer. Beter dan de eerste special. Na veel Randy eindelijk weer een ouderwetse South Park aflevering 
Hoop nog op een nieuw regulier seizoen, echter, de specials werken ook goed en ik vond de specials eigenlijk leuker dan het laatste reguliere seizoen.
Hoop nog op een nieuw regulier seizoen, echter, de specials werken ook goed en ik vond de specials eigenlijk leuker dan het laatste reguliere seizoen.
Ja vind ik ook. Je merkt dat ze de formule ook wel beu waren met de aanpassingen die ze hebben gemaakt doorheen de jaren. Ik hoop dat ze hierdoor nog jaarlijks iets blijven uitbrengen !Nodgic schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:09:
de specials werken ook goed en ik vond de specials eigenlijk leuker dan het laatste reguliere seizoen.
Vandaag weer eens online gecheckt of er wat beweging zat in de episodes en blijkbaar is er onlangs een TV film uitgekomen: South Park - Post Covid. De film speelt zich af in de toekomst, 40 jaar na South ParQ Vaccination Special en is uitgekomen op Paramount+ streaming service. Vanavond even kijken, ben benieuwd hoe de boys in de toekomst in het leven staan
IMDB: https://www.imdb.com/title/tt15005868/
IMDB: https://www.imdb.com/title/tt15005868/
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Daar ben je rijkelijk laat mee, die is al van weken geleden. Volgende week komt er een vervolg:
(Niet kijken als je Post Covid nog niet gezien hebt.)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja klopt, blijkbaar helemaal aan mij voorbij gegaan. Het vervolg ga ik ook zeker kijken
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Vervolg nu ook gezien. Wat vonden jullie van de films? Ik vond ze echt goed en grappig
spoiler:
Dat einde met dakloze Cartman
Wel jammer dat hij geen goede toekomst heeft maar dat lag wel in de lijn der verwachting. Overigens niet de eerste keer dat Cartman z'n goede toekomst omslaat in iets anders: YouTube: Cartman's future self 

De Pandemic special kon me niet echt bekoren, maar ik heb lang niet zo moeten lachen om South Park als bij de Post COVID special. Prachtig.
spoiler:
Ike op het vliegveld als hoogtepunt 😂 YouTube: YouTube
[ Voor 3% gewijzigd door Bigs op 20-12-2021 16:37 ]
Ah ja buddy die scene was echt geniaal guy!Bigs schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:33:
[..]
spoiler:Ike op het vliegveld als hoogtepunt 😂 YouTube: YouTube

Volgens mij is Season 25 begonnen...
Yep en de eerste aflevering was niet eens zo slecht

Aflevering 2 van seizoen 25 is overigens te zien op Southpark's website.
@CodeCaster of @BtM909, kunnen jullie de topic start aanpassen? Zit schijnbaar een tiepfout in een naam...
Oh en @RocketKoen, @AzzKickah hebben diezelfde fout gepost... Jullie zijn mogelijk mensen met onbewuste vooroordelen, die 1 800 4 26 2 42468 74323 63 7448 dienen te bellen!
Aanvulling: Aflevering 3 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website. Helaas moeten we nog even wachten op vervolg van de verhaallijn in aflevering 2. Weer een aflevering waarin het een en ander veranderd en verhuist!
Aanvulling (2): Aflevering 4 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website.
Aanvulling (3): Aflevering 5 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website. In deze aflevering wordt er geschoten op en schieten tieners.
@CodeCaster of @BtM909, kunnen jullie de topic start aanpassen? Zit schijnbaar een tiepfout in een naam...
Oh en @RocketKoen, @AzzKickah hebben diezelfde fout gepost... Jullie zijn mogelijk mensen met onbewuste vooroordelen, die 1 800 4 26 2 42468 74323 63 7448 dienen te bellen!
Aanvulling: Aflevering 3 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website. Helaas moeten we nog even wachten op vervolg van de verhaallijn in aflevering 2. Weer een aflevering waarin het een en ander veranderd en verhuist!
Aanvulling (2): Aflevering 4 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website.
Aanvulling (3): Aflevering 5 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website. In deze aflevering wordt er geschoten op en schieten tieners.
[ Voor 91% gewijzigd door Groentjuh op 13-03-2022 10:19 . Reden: Aanvulling ]
Tot nu leuke afleveringen. Lekker random weer met hier en daar een vleugje actualiteit 
Ik zie dat @RocketKoen z'n reactie uit 2013 inmiddels heeft aangepastGroentjuh schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:28:
[..]

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hPmJPNTILhAzayLcxmnin9Xe.jpg?f=user_large)
ja, ik wil niet gecanceld wordentemp00 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:16:
Tot nu leuke afleveringen. Lekker random weer met hier en daar een vleugje actualiteit![]()
[...]
Ik zie dat @RocketKoen z'n reactie uit 2013 inmiddels heeft aangepast![]()
[Afbeelding]
Begrijpelijk
edit: vergeten, vind die nieuwe stemmen trouwens van Mackey and Stan wel irritant. Het viel me gelijk op dat ze anders waren. Ben benieuwd wat de reden ervan is. Ik heb hier en daar gelezen dat het mogelijk met stemproblemen van Trey te maken heeft maar een officiële reden is (volgens mij) nog niet gegeven.
[ Voor 48% gewijzigd door temp00 op 05-07-2022 16:00 ]
25 years anniversary live event vorige week in Red Rocks Colorado, niemand dat het gevolgd heeft? 
Legendarisch event voor fans. Helaas wat ver van huis.
Voor degenen die 'm nog niet gezien hebben, South Park Studios heeft 'm op YouTube gezet:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nog kijkers voor S26E04? (ChatGPT) Die zat er natuurlijk aan te komen
Tijdje geleden, nog voor de aflevering uit kwam, ChatGPT gevraagd een South Park scene over zichzelf te schrijven en het resultaat was best goed. Het vervolg stelde ook niet teleur
(klik voor groot)
/f/image/i0VTpW3ITMDl4kp7tTKWaTCu.png?f=fotoalbum_medium)
Tijdje geleden, nog voor de aflevering uit kwam, ChatGPT gevraagd een South Park scene over zichzelf te schrijven en het resultaat was best goed. Het vervolg stelde ook niet teleur

/f/image/i0VTpW3ITMDl4kp7tTKWaTCu.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/yHjoug4vWfqxYazDs7OQdPbu.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 33% gewijzigd door temp00 op 24-03-2023 12:50 ]
Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een aflevering waar ik mij een stukje van kan herinneren maar blijkbaar niet genoeg om het terug te kunnen vinden. Ik herinner mij een scène waarbij de characters besluiten om - los van de gemeente oid - een eigen community op te zetten, volgens mij ook met eigen ruilsysteem (maar dat mag dan natuurlijk niet ‘geld’ heten) en een eigen beveiliging (maar dat mag dan natuurlijk niet politie heten). Slaan jullie hier op aan?
@RgR https://southpark.fandom.com/wiki/Margaritaville ?
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 05-12-2023 18:32 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yes! Na wat vertraging vanwege juridische kwesties, is eindelijk S27 begonnen
. Voorproefje: YouTube: Relax, Guy
Ik heb begrepen dat dit er weer eentje was die behoorlijk wat stof deed opwaaien

Ik heb begrepen dat dit er weer eentje was die behoorlijk wat stof deed opwaaien
Hahaha! Ik moet echt even gaan uitzoeken waar ik het kan kijken.temp00 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:12:
Yes! Na wat vertraging vanwege juridische kwesties, is eindelijk S27 begonnen. Voorproefje: YouTube: Relax, Guy
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Jammer dat S27 hier in NL niet gewoon op Skyshowtime staat, of überhaupt legaal te kijken is

[ Voor 22% gewijzigd door Caayn op 25-07-2025 21:22 ]
Het einde is ook op YT te vinden: YouTube: The PSA contains synthetic media | South Parktemp00 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:12:
Yes! Na wat vertraging vanwege juridische kwesties, is eindelijk S27 begonnen. Voorproefje: YouTube: Relax, Guy

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik zit er nu naar te kijken op Comedy Central dus het kan zeker wel legaal.Caayn schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 21:20:
Jammer dat S27 hier in NL niet gewoon op Skyshowtime staat, of überhaupt legaal te kijken is
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Er is wel iets vreemds aan de hand bij Comedy Central.
Ik had in de KPN app de aflevering opgenomen maar dat is nu ineens een of andere sitcom geworden.
Ook terug kijken gaat niet, dan blijft de app laden.
De family gus aflevering die er voor kwam kan ik wel terug kijken.
Ik had in de KPN app de aflevering opgenomen maar dat is nu ineens een of andere sitcom geworden.
Aan alles komt een eind.
Inderdaad. Via Ziggo Go is de uitzending ook gewoon terug te kijkenevilution schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:43:
[...]
Ik zit er nu naar te kijken op Comedy Central dus het kan zeker wel legaal.
Ik keek altijd via de cc website maar dat werkt niet meer. Heb de aflevering wel gezien omdat er een link naar de aflevering op x voorbij kwam (ik zit niet eens op x, ik weet niet meer hoe ik daar kwam misschien met zoeken op google naar de aflevering).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wauw, net de eerste aflevering gezien maar dit was echt wel een hele goede. Ik heb mij kapot gelachen bij de Trump sketches.
Waar ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen wel leuk vond, vond ik de nieuwste aflevering echt bar slecht.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Bar slecht zou ik het niet noemen, maar het was vergeleken met de seizoensopener wel een paar stapjes terug.
De tweede aflevering was voor mijn gevoel ook meer echt voor een Amerikaans publiek dan de eerste. Als je niet weet wie Charlie Kirk of Kristi Noem zijn dan izegt het onderwerp van de satire je ook veel minder.
Ik heb me er prima mee vermaakt, maar het was inderdaad minder dan de eerste.
De tweede aflevering was voor mijn gevoel ook meer echt voor een Amerikaans publiek dan de eerste. Als je niet weet wie Charlie Kirk of Kristi Noem zijn dan izegt het onderwerp van de satire je ook veel minder.
Ik heb me er prima mee vermaakt, maar het was inderdaad minder dan de eerste.
Slecht vond ik het ook niet maar het was ook geen hoogvlieger. Ik hoop iig wel dat de rest van het seizoen wat diverser is en het niet constant over Amerikaanse politiek gaat. 1 of 2 is leuk, maar daarna wat minder. Er zijn genoeg andere onderwerpen of lekker ouderwets, random shit dat leuk is om in een aflevering te stoppen
En toen ik mijn opname van aflevering 2 wilde kijken via de KPN app kwam ik midden in aflevering 1 terecht en was 2 niet te vinden? Is dit hoe lineaire TV gaat? Ik ben uit frustratie maar weer de hoge zee op gegaan.Jaapio_B schreef op zondag 27 juli 2025 @ 01:11:
Er is wel iets vreemds aan de hand bij Comedy Central.
Er is een extra aftiteling die ze gemaakt hebben over Kirsti Noem. Arme puppies.
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 13-08-2025 16:34 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kom op hij is geen dictator uit het midden-oosten.