I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Manbearpig weer terug idd!
Ben me weer prima aan het vermaken dit seizoen
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Should we start to get concerned?temp00 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:17:
Zelf niet zoveel last van gehad maar dat is dan mooi voor de mensen die vonden dat er iets teveel actualiteit en te weinig random leipe shit in de laatste seizoenen zat.
Manbearpig weer terug idd!![]()
[YouTube: Randy Marsh's OMG]
Ben me weer prima aan het vermaken dit seizoen.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Al zijn sommige scenes wel al klassiekers.
[ Voor 25% gewijzigd door Ra5a op 17-11-2018 11:37 ]
Imperfectionist.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
[ Voor 74% gewijzigd door FunkyTrip op 24-11-2018 15:27 ]
Dit dus.
Gele hesjes, consumer/workers, reduceerde middleclass
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Hopelijk blijft het steeds meer de goede kant opgaan!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Die psycholoog van aflevering Wikipedia: T.M.I. (South Park)Phuncz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:28:
Deze keer was Mr. Slave te zien, zijn er nog andere oude personages gespot ?
Was te zien in Buddha Box

Over de laatste 5 seizoenen was ik op de momenten zelf niet tevreden, maar na recent terugkijken toch nog nieuwe lagen van humor kunnen ontdekken, dus ik kijk toch enigszins naar aankomend seizoen uit.
Hoe laat komt ie Nederlandse tijd onlineSaturnus schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:00:
Vanavond begint het weer.Seizoen 23.
Over de laatste 5 seizoenen was ik op de momenten zelf niet tevreden, maar na recent terugkijken toch nog nieuwe lagen van humor kunnen ontdekken, dus ik kijk toch enigszins naar aankomend seizoen uit.

Vorige seizoen zat een paar goede tussen
Wikipedia: Franchise Prequel
Butters als online troll
Minder politieke crap inderdaad!s0kkie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:27:
Ik kijk momenteel S1 weer op Netflix, nog steeds veel beter dan de laatste 10 seizoenen bij elkaar vind ik
Maar ik moet wel zeggen dat Randy weer lekker bezig is dit seizoen!
Eens kijken waar dat gaat eindigen...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja, en Mohammed de profeet durven ook zij niet af te beelden (ok het is 1x even wel gebeurd dacht ik), dus wat dat betreft....maar goed daarover kan je gelijk een nieuw en controversieel topic beginnen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 12-10-2019 09:14 ]
Pfff dat einde van Cartman zijn moedergambieter schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 00:39:
Ep 3 was erg goed, heb goed kunnen lachen. Het idee van een vaccinatierodeo is fantastisch
Er is ook een legale Kodi plug-in uit de officiële repository die de website als bron gebruikt!willemd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:00:
Je kan nog steeds gewoon legaal online kijken: https://southpark.cc.com/full-episodes/s23e03-shots
Dat zeker en zo kijk ik ze ook, maar daarnaast download ik het omdat streamen gewoon kut is. Kost meer data, afhankelijk zijn van anderen en afleverignen kunnen offline gehaald worden.willemd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:00:
Je kan nog steeds gewoon legaal online kijken: https://southpark.cc.com/full-episodes/s23e03-shots
Hoe fijn het ook is dat het legaal te streamen is. Het is geen oplossing. Het is gewoon handig.
Ik vind dit seizoen wel weer oke. Ben blij dat die PC zooi na de achtergrond is verdwenen. F*cking hipsters. Wat slecht was dat.
[ Voor 11% gewijzigd door Core2016 op 18-10-2019 23:57 ]
Vanavond Ep4 gezien. Die was niet grappig.Core2016 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:56:
Ik vind dit seizoen wel weer oke. Ben blij dat die PC zooi na de achtergrond is verdwenen. F*cking hipsters. Wat slecht was dat.
/▌
het is winter geworden dus de farm is dichtMarzman schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:53:
Ik vond de laatste wel tof, alleen noemen ze het een season finale en staan er nog vier afleveringen die zouden komen op de website. Misschien dat het dan weer gewoon Southpark is ipv Tegridy Farms.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
OK, OK, OK, niet in alle afleveringen, maar als er een goeie bij zit dan is die ook echt retegoed!

Aan de activiteit in dit topic te zien ben ik niet de enige.
Ik had de hoop dat het na Tegridy Farm weer goed zou komen, maar na de eerste aflevering van PC Babies te hebben gezien is die hoop weggezakt.
PC Babies zijn natuurlijk het omgekeerde van waar Southpark ooit mee begon. Een stel kleuters die de meest grove dingen zeiden en flink tegen heilige huisjes aanschopten. Dat was echter wel altijd tegendraads. Ik heb Southpark altijd gezien als de dunne lijn tussen "grof" en "kwetsend". SP kon heel erg grof zijn maar bleef wel altijd "politiek correct" (in de positieve betekenis van niet /onnodig/ kwetsend).
De hele vraag wat wel en niet kan en waar de grens ligt is altijd belangrijk geweest voor Southpark, dus het is op zich geen vreemd thema voor Southpark, maar de hele uitwerking is maar suf. Veel verder dan "Politiek Correct is stom" lijkt het niet te komen. Schoppen tegen vooroordelen hoort bij Southpark, maar deze aflevering voelde als slap vooroordeelbevestigend. Misschien is dat inderdaad waarom de PC Babies het omgekeerde van de Southpark-jeugd is, maar erg interessant is het niet.
Hmm... daar zeg je wat!CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:49:
PC Babies zijn natuurlijk het omgekeerde van waar Southpark ooit mee begon. Een stel kleuters die de meest grove dingen zeiden en flink tegen heilige huisjes aanschopten.
Misschien is dat ook de reden dat ik dat hele PC gebeuren liever zie verdwijnen!
Ik denk dat het geen toeval is maar een bewuste keuze. Aan het begin van de aflevering hoopte ik dat er een groot punt zou komen over oud vs nieuw of zo iets, maar dat bleef uit. Net als bij de Tegridy Farm verhaallijn heb ik zo iets van "Eh, was dat alles? Wanneer komt de grap nu?".
Het hele seizoen zit vol met dit soort tegenstellingen en vooral tussen vroeger en nu.
Tegridy Farm zie ik ook in dat kader. Toen SP nieuw was werd wiet gerookt door opstandige pubers, nu houden bedrijven en saaie huisvaders zich er mee bezig.
Vroeger kon SP tegen de maatschappij schoppen door positief te zijn over wiet, tegenwoordig.. eh.. tja... dan maar wiet belachelijk maken.
Het PC gebeuren zou je ook in dat licht kunnen zien. Toen Southpark net begon had de term "Politiek Correct" nog niet zo'n negatieve bijklank als nu. Er zat toen ook wel een beetje kritiek in, maar dat was "teveel van het goede". Niemand die PC zag als slechte bedoelingen, hooguit wat overdreven perfectionisme. Tegenwoordig wordt er beweerd dat het doel van PC is om meningen te onderdrukken en zijn er mensen die denken dat vrijheid van meningsuiting betekent dat je eindeloos mag treiteren, kwetsen en beledigen, die denken dat het een verdienste is om grof en respectloos te zijn. Hoe moet een serie als Southpark daar nog over heen gaan?
Trailer:

Mee eens.AzzKickah schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:55:
Hm. Had er veel meer van verwacht.
Er zaten wel een paar erg leuke dingen tussen zoals de snorren.
En een paar mooie one-liners :
Don't quote the president in front of the children!
"What do you get if you multiply six by nine..."
En misschien dat ze iets hebben laten liggen door je er gelijk middenin te zetten i.p.v. te beginnen bij het begin.
[ Voor 23% gewijzigd door Groentjuh op 02-10-2020 09:35 ]
Lijkt wel alsof de makers iets minder durven en de serie zich inhoudt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Cartman die iets goeds doet? 2020 is een apart jaar
Ik heb het gevoel dat in één van de komende afleveringen blijkt dat het onderdeel is van een 'cunning plan' (gejat van Baldrick) van Cartman
Hopelijk gaan ze niet net zo lang door als The Simpsons. Daar is echt alle glans vanaf.
Geweldige montage

Hoop nog op een nieuw regulier seizoen, echter, de specials werken ook goed en ik vond de specials eigenlijk leuker dan het laatste reguliere seizoen.
Ja vind ik ook. Je merkt dat ze de formule ook wel beu waren met de aanpassingen die ze hebben gemaakt doorheen de jaren. Ik hoop dat ze hierdoor nog jaarlijks iets blijven uitbrengen !Nodgic schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:09:
de specials werken ook goed en ik vond de specials eigenlijk leuker dan het laatste reguliere seizoen.
IMDB: https://www.imdb.com/title/tt15005868/
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

[ Voor 3% gewijzigd door Bigs op 20-12-2021 16:37 ]
Ah ja buddy die scene was echt geniaal guy!Bigs schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:33:
[..]
spoiler:Ike op het vliegveld als hoogtepunt 😂 YouTube: YouTube

@CodeCaster of @BtM909, kunnen jullie de topic start aanpassen? Zit schijnbaar een tiepfout in een naam...
Oh en @RocketKoen, @AzzKickah hebben diezelfde fout gepost... Jullie zijn mogelijk mensen met onbewuste vooroordelen, die 1 800 4 26 2 42468 74323 63 7448 dienen te bellen!
Aanvulling: Aflevering 3 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website. Helaas moeten we nog even wachten op vervolg van de verhaallijn in aflevering 2. Weer een aflevering waarin het een en ander veranderd en verhuist!
Aanvulling (2): Aflevering 4 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website.
Aanvulling (3): Aflevering 5 van seizoen 25 is te zien op Southpark's website. In deze aflevering wordt er geschoten op en schieten tieners.
[ Voor 91% gewijzigd door Groentjuh op 13-03-2022 10:19 . Reden: Aanvulling ]
Ik zie dat @RocketKoen z'n reactie uit 2013 inmiddels heeft aangepastGroentjuh schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:28:
[..]
Oh en @RocketKoen, @AzzKickah hebben diezelfde fout gepost... Jullie zijn mogelijk mensen met onbewuste vooroordelen, die 1 800 4 26 2 42468 74323 63 7448 dienen te bellen!

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hPmJPNTILhAzayLcxmnin9Xe.jpg?f=user_large)
ja, ik wil niet gecanceld wordentemp00 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:16:
Tot nu leuke afleveringen. Lekker random weer met hier en daar een vleugje actualiteit![]()
[...]
Ik zie dat @RocketKoen z'n reactie uit 2013 inmiddels heeft aangepast![]()
[Afbeelding]
Begrijpelijk
edit: vergeten, vind die nieuwe stemmen trouwens van Mackey and Stan wel irritant. Het viel me gelijk op dat ze anders waren. Ben benieuwd wat de reden ervan is. Ik heb hier en daar gelezen dat het mogelijk met stemproblemen van Trey te maken heeft maar een officiële reden is (volgens mij) nog niet gegeven.
[ Voor 48% gewijzigd door temp00 op 05-07-2022 16:00 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Tijdje geleden, nog voor de aflevering uit kwam, ChatGPT gevraagd een South Park scene over zichzelf te schrijven en het resultaat was best goed. Het vervolg stelde ook niet teleur

/f/image/i0VTpW3ITMDl4kp7tTKWaTCu.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/yHjoug4vWfqxYazDs7OQdPbu.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 33% gewijzigd door temp00 op 24-03-2023 12:50 ]
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 05-12-2023 18:32 ]

Ik heb begrepen dat dit er weer eentje was die behoorlijk wat stof deed opwaaien
Hahaha! Ik moet echt even gaan uitzoeken waar ik het kan kijken.temp00 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:12:
Yes! Na wat vertraging vanwege juridische kwesties, is eindelijk S27 begonnen. Voorproefje: YouTube: Relax, Guy
Ik heb begrepen dat dit er weer eentje was die behoorlijk wat stof deed opwaaien
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

[ Voor 22% gewijzigd door Caayn op 25-07-2025 21:22 ]
Het einde is ook op YT te vinden: YouTube: The PSA contains synthetic media | South Parktemp00 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 20:12:
Yes! Na wat vertraging vanwege juridische kwesties, is eindelijk S27 begonnen. Voorproefje: YouTube: Relax, Guy

Oscar Wilde
Ik zit er nu naar te kijken op Comedy Central dus het kan zeker wel legaal.Caayn schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 21:20:
Jammer dat S27 hier in NL niet gewoon op Skyshowtime staat, of überhaupt legaal te kijken is
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik had in de KPN app de aflevering opgenomen maar dat is nu ineens een of andere sitcom geworden.
Ook terug kijken gaat niet, dan blijft de app laden.
De family gus aflevering die er voor kwam kan ik wel terug kijken.
Aan alles komt een eind.
Inderdaad. Via Ziggo Go is de uitzending ook gewoon terug te kijkenevilution schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:43:
[...]
Ik zit er nu naar te kijken op Comedy Central dus het kan zeker wel legaal.
/▌
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
De tweede aflevering was voor mijn gevoel ook meer echt voor een Amerikaans publiek dan de eerste. Als je niet weet wie Charlie Kirk of Kristi Noem zijn dan izegt het onderwerp van de satire je ook veel minder.
Ik heb me er prima mee vermaakt, maar het was inderdaad minder dan de eerste.
En toen ik mijn opname van aflevering 2 wilde kijken via de KPN app kwam ik midden in aflevering 1 terecht en was 2 niet te vinden? Is dit hoe lineaire TV gaat? Ik ben uit frustratie maar weer de hoge zee op gegaan.Jaapio_B schreef op zondag 27 juli 2025 @ 01:11:
Er is wel iets vreemds aan de hand bij Comedy Central.
Ik had in de KPN app de aflevering opgenomen maar dat is nu ineens een of andere sitcom geworden.
Ook terug kijken gaat niet, dan blijft de app laden.
De family gus aflevering die er voor kwam kan ik wel terug kijken.
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 13-08-2025 16:34 ]