Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pdebie schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:41:
[...]

Vanavond weer even een Naruto avond houden. Laatste 2 afleveringen nog niet kunnen kijken i.v.m. omstandigheden. Ben benieuwd! :)
Ik kon die twee afleveringen wel waarderen in elk geval. Niet zo fast-paced als vaak het geval is maar wat leuke drama-momentjes en een leuke opmaat voor wat er (denk ik) gaat komen. :P
pdebie schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:40:
[...]

Laatste aflevering van Naruto was 'mwa' vond ik.
spoiler:
Met name hoe Tobi de chakra van nine-tails tot zich nam vond ik erg ver gezocht. Die twee gasten hadden van Kurama gegeten en daarom zijn chakra in zich. Yeah right :F
Beetje jammer vond ik dat.
Nouja, dat is wel vaker zo gedaan natuurlijk. In een bepaalde arc in de originele serie van Naruto was er toch ook zo'n knul die een deel van de chakra van de Kyuubi had? Niet zo heel vergezocht dat dat nog eens voorkomt dus. En vergeet niet dat ze dit niet nu even tussen neus en lippen verteld hebben. De historie van Ginkaku en Kinkaku hebben ze redelijk uitgebreid aangehaald toen ze nog niet geseald waren.

Uiteindelijk kan ik me wel voorstellen waar het heen gaat. De Juubi moet wel te verslaan zijn, dus er moet een excuus zijn waarom hij zwakker is. Volgens de overlevering is de Juubi sterker dan alle andere tailed beasts bij elkaar dus ook Kurama zou normaal niks tegen hem kunnen beginnen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
pdebie schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:40:
[...]

net aflevering 1 even gekeken. Wel een erg drukke anime als je het mij vraagt. Weet ook niet of ik deze ga volgen. Zal aflevering 2 nog eens aanzien.
Aflevering 1 al druk? Man das nog opbouw, na episode 3 wordt het erg leuk!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
NMe schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:14:
[...]

Ik kon die twee afleveringen wel waarderen in elk geval. Niet zo fast-paced als vaak het geval is maar wat leuke drama-momentjes en een leuke opmaat voor wat er (denk ik) gaat komen. :P

[...]

Nouja, dat is wel vaker zo gedaan natuurlijk. In een bepaalde arc in de originele serie van Naruto was er toch ook zo'n knul die een deel van de chakra van de Kyuubi had? Niet zo heel vergezocht dat dat nog eens voorkomt dus. En vergeet niet dat ze dit niet nu even tussen neus en lippen verteld hebben. De historie van Ginkaku en Kinkaku hebben ze redelijk uitgebreid aangehaald toen ze nog niet geseald waren.

Uiteindelijk kan ik me wel voorstellen waar het heen gaat. De Juubi moet wel te verslaan zijn, dus er moet een excuus zijn waarom hij zwakker is. Volgens de overlevering is de Juubi sterker dan alle andere tailed beasts bij elkaar dus ook Kurama zou normaal niks tegen hem kunnen beginnen. :P
Ja is ook wel zo, maar ik vond het persoonlijk wat zwakjes overkomen in het feit dat dit HET gevecht van de oorlog moet worden. Echt zo van 'ow ja, Tobi moet ook nog chakra van de Nine-Tails krijgen. Hoe gaan we dat doen?'.
Ben trouwens ook erg benieuwd hoe het gevecht verder zal verlopen. Zal Naruto de nieuwe Sage of the Six paths zijn? Of zal Tobi dat worden, omdat hij de tailed beasts heeft?

spoiler:
En waar en hoe gaat Sasuke in het gevecht naar voren komen nu hij achter het verleden van zijn clan aan gaat samen met Orochimaru. Didn't see that one coming trouwens. De titel van de aflevering verraadde het jammer genoeg wel.

Even terzijde:
Die Perfect Susano van Madara was echt wreed overigens :P
Toen hij die tevoorschijn toverde had ik echt zoiets van WOOOOW! :D _/-\o_
JerX schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:43:
[...]

Aflevering 1 al druk? Man das nog opbouw, na episode 3 wordt het erg leuk!
Ja joh? Ik vond het stuk waarin ze dat robotje 'leren te besturen' erg druk. Als het nog erger wordt, weet ik niet of ik dit wel ga volgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik volg momenteel heel wat anime tegelijk omdat ze allemaal momenteel airing zijn.
Maar ik wil graag weten of jullie misschien een anime kennen die al een tijd uit is en ook wel leuk om te kijken. Ik hou wel van Action/Adventure anime. Ik heb bv SAO, Accel World, Code Geass en Guilty Crown gekeken. Dat soort anime spreken mij wel aan. Dus ken je iets dat al klaar is met airing zou ik het graag willen weten.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pdebie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:24:
[...]

Ja is ook wel zo, maar ik vond het persoonlijk wat zwakjes overkomen in het feit dat dit HET gevecht van de oorlog moet worden. Echt zo van 'ow ja, Tobi moet ook nog chakra van de Nine-Tails krijgen. Hoe gaan we dat doen?'.
Elke andere manier zou het verzwakken of absorberen van Kurama betekenen, lijkt me geen optie tenzij ze Naruto tijdelijk uit het gevecht willen schrijven. :P Een verzwakte Kurama die ineens tóch samen met Naruto de Juubi aankan lijkt me ook geen optie.
spoiler:
Didn't see that one coming trouwens.
spoiler:
Niet? Suigetsu zei een paar maanden terug nog dat hij dit "vanaf het begin al gepland had" toen hij in die hideout van Orochimaru was. Orochimaru zou niet iets plannen waarbij hij zelf niet aanwezig zou kunnen zijn. :P Daarbij vond ik hem vrij makkelijk verslagen door Sasuke, hij was de sterkste van de Sannin en zou dus op dat moment sterker moeten zijn geweest dan Sasuke.
Even terzijde:
Die Perfect Susano van Madara was echt wreed overigens :P
Toen hij die tevoorschijn toverde had ik echt zoiets van WOOOOW! :D _/-\o_
Dat was bruut inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ben de laatste tijd ook erg blij verrast met de kwaliteit van Naruto. Tof dat Orochimaru weer meedoet, die vond ik altijd best wel een badass.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Kaj. schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:17:
[...]

Onze voorzitter is erg goed in netwerken, laten we het daar maar op houden. :)
KOTOKO's persoonlijkheid zit denk ik wel snor: toen ze een foto zag van ons theater kreeg ze ogen als schoteltjes, dus ik heb het idee dat ze zelf ook is gaan pushen om bij ons te komen spelen.

Ik ben er in elk geval erg blij mee. :)
Hahaha, ik heb tot nu toe door diverse omstandigheden nog nooit Animecon kunnen bezoeken, maar met deze trekpleister misschien de komende editie maar eens proberen om iets te regelen. Prachtige locatie inderdaad, ben er een paar jaar geleden wel eens geweest voor een bijeenkomst maar niet in die grote theaterzaal hoor. :)

Overigens:

Live action versie KiKi's Delivery Service gebaseerd op de novels. Nog geen idee wat ik ervan moet denken aangezien de gehele cast mij niet bekend voorkomt ondanks het feit dat ik een Jdrama volger ben. Maar even goed als de sublieme anime van Ghibli gaat erg lastig worden.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

deze traile ziet er al beter uit als de eerdere Kiki LA vids ;)

gewoon weinig van verwchten ;) , hoe kun je nou zo'n pareltje (zeker op BluRei!) overtreffen of evenaren met een LA :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qballbeg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 10:34
Iemand wel eens The Devil is a Part-timer gezien? Zeer vermakelijke anime. >:)

Skull Joooooke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
Ik heb laatst Wolf Children gezien. Een hele mooie film en zeker een aanrader.

Heeft iemand verder Kill la Kill gezien? en is het de moeite waard?
Ik vond Gurren Lagan zelf wel goed, maar ik heb mijn twijfels over Kill la Kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
ik heb me er goed mee vermaakt, vooral de eerste paar delen zijn erg grappig :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
avec_style schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:40:
Ik heb laatst Wolf Children gezien. Een hele mooie film en zeker een aanrader.

Heeft iemand verder Kill la Kill gezien? en is het de moeite waard?
Ik vond Gurren Lagan zelf wel goed, maar ik heb mijn twijfels over Kill la Kill.
Wolf Children was erg vermakelijk :) Kill la Kill is nog zoveel meer over de top dan Gurren. Ik vind de setting wat minder, maar de vage humor en actie scenes maken een hoop goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qballbeg
Kill la Kill lijkt me wel wat, aan de plaatjes te zien dan. Maar ff in de download gooien ;)

Skull Joooooke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik had ook wat plaatjes opgezocht van Kill la Kill, maar schrok een beetje van de fanservice plaatjes die google naar boven bracht.
Ik wil gewoon een leuk verhaal en fanservice kan mij eigenlijk niet zo boeien. Misschien dat ik het toch maar een kans geef. Puur omdat gurren lagan zo goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47

Melkaz

Melkazar

avec_style schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:11:
ik had ook wat plaatjes opgezocht van Kill la Kill, maar schrok een beetje van de fanservice plaatjes die google naar boven bracht.
Ik wil gewoon een leuk verhaal en fanservice kan mij eigenlijk niet zo boeien. Misschien dat ik het toch maar een kans geef. Puur omdat gurren lagan zo goed was.
Het probleem van Kill la Kill is dat het juist fanservice in de zeik neemt, maar omdat ze het zo overdrijven wordt het juist precies zelf puur fanservice. Het lijkt wel alsof ze het zo op het randje mogelijk willen doen en dan lachen om de vrouwtjes die de costumes gaan nabootsen bij cosplay events :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
hmm...krijg nu toch twijfels. Maar ik heb het al gedownload. Dus ik ga het toch maar uitproberen. Hopelijk vind ik het toch heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 21:47

Melkaz

Melkazar

avec_style schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:13:
hmm...krijg nu toch twijfels. Maar ik heb het al gedownload. Dus ik ga het toch maar uitproberen. Hopelijk vind ik het toch heel leuk.
Ik kijk wekelijks met plezier hoor, hoop alleen dat mijn vriendin nooit binnen loopt bij een transform animatie, dan denkt ze geheid dat ik naar een foute hentai zit te kijken :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Kijk ook uit naar de OST van Kill la Kill, zitten wel een paar aardige tracks tussen, net zo bombastisch als TTGL. Ik heb het niet eerder als reden gebruikt, maar ik ga even een paar series kijken op basis van hun goed beoordeelde soundtrack :P. Kyousougiga en Guilty Crown ga ik om die reden in de kerstvakantie maar eens mee beginnen :).

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 18-12-2013 17:57 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
ah man.... het slot van aflevering 343 van Naruto Shippuden is awesome! Eerstvolgende aflevering een filler met wat achtergrond verhaal en daarna een groot gevecht verwacht ik. pfffffff duurt lang. Ik wil weten hoe het verder gaat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qballbeg
Gisteren Kill la Kill eerste 2 afleveringen gekeken. Naast dat de Fanservice wel heel groot is vind ik de anime op zich wel gaaf.

Skull Joooooke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw Gundam Wing aan het kijken met een aantal vrienden, toch wel weer gaaf om na zo'n lange tijd weer eens anime te kijken. Iemand aanraders voor mensen met Mecha-voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:17:
Opnieuw Gundam Wing aan het kijken met een aantal vrienden, toch wel weer gaaf om na zo'n lange tijd weer eens anime te kijken. Iemand aanraders voor mensen met Mecha-voorkeur?
*open deur in trapt*

Tengen Toppa Gurren Lagann!
Code Geass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 18:20
Ik vind Full Metal Panic wel iets voor Mecha lovers.

EDIT: Voor de mensen die houden van psychologische anime, Phantom: Requiem of the Phantom is echt een goeie!! Gaat voornamelijk over manipulatie en hebzucht. Lijkt misschien lame, maar zelfs vanaf episode 1 is het erg interessant.

[ Voor 32% gewijzigd door Vonkjeb93 op 23-12-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pdebie schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:33:
ah man.... het slot van aflevering 343 van Naruto Shippuden is awesome! Eerstvolgende aflevering een filler met wat achtergrond verhaal en daarna een groot gevecht verwacht ik. pfffffff duurt lang. Ik wil weten hoe het verder gaat! :P
Euh, dat het geen voortgang van het gevecht is maakt het nog geen filler. :P Aan de titel te zien zit wat er in de volgende aflevering staat te gebeuren óók in de manga. ;) Fillers zijn afleveringen die als opvulling dienen omdat er niet genoeg materiaal in de manga zit om te voorkomen dat de serie de manga inhaalt. Dat is hier niet aan de orde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:10

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Vonkjeb93 schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:58:
[...]

Ik vind Full Metal Panic wel iets voor Mecha lovers.
Full Metal Panic, met name Fumoffu, is erg goed. Zeker iets waarbij je kunt vermaken. Iets dergelijks (maar zonder mechs) is Martian Successor Nadesico.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:17:
Gundam 00 misschien? Seizoen 1, 2 en als afsluiter Awakening of the Trailblazer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
dreester schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:52:
[...]

Gundam 00 misschien? Seizoen 1, 2 en als afsluiter Awakening of the Trailblazer. :)
00 vond ik erg goed, maar de film was wel erg triest :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
JerX schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:45:
[...]

00 vond ik erg goed, maar de film was wel erg triest :')
Al bezig om Gundam Build Fighters te kijken? zijn al bij aflevering 11 of 12.
En ik kan het echt aanraden, veel bekende Gundams en epische gevechten _/-\o_

Kill La Kill is ook een gave serie, van de maker van gurran laggan, mooie figure is ook te pre-orderen

http://www.tomopop.com/do...oi-pre-orders-33180.phtml

Afbeeldingslocatie: http://www.tomopop.com/ul/33180-3ce7630446e73f17f4c5188690ae5da9.jpg

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Hmm, mecha in een serie? Moet dan meteen wel aan dingen als Macross, Patlabor, Suisei no Gargantia of Gunbuster/Diebuster denken zo even snel uit m'n hoofd. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Oeh, bevestiging dat Fairy Tail vanaf april weer op de buis komt, mét Aya Hirano. :)
http://www.animenewsnetwo...l-anime-restarts-in-april

Nou Bleach nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CenturyStorm
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2023
Vandaag is bekend geworden dat Sword Art Online een tweede seizoen krijgt in 2014. Aan de beelden te zien zal het waarschijnlijk over de gebeurtenissen in Gun Gale Online gaan (Phantom Bullet arc, LN 3 en 4 5 en 6)

http://youtu.be/erbpWiSdcf8

[ Voor 7% gewijzigd door CenturyStorm op 02-01-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Poosje geleden de laatste Berserker OVA gezien zonder kennis van de manga. Was vrij grafisch allemaal, maar wel mee vermaakt :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Nieuw seizoen overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-UkK2G2uqByU/Ur9g9H8NeEI/AAAAAAAADkI/SclEgVvJTZ0/s1600/Anime+Season+Winter+2013+-+2014+Chart.jpg

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Hamatora en Nobunaga spreken mij wel aan :) Even in de gaten houden!

Edit: Zo te zien is het tweede seizoen van Mushishi ook aangekondigd, tevens is er vandaag een special uitgekomen :)

[ Voor 61% gewijzigd door JerX op 04-01-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34

RayNbow

Kirika <3

* RayNbow heeft geen flauw idee wat ie gaat volgen...

...misschien het vervolg op Saki. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

RayNbow schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:28:
* RayNbow heeft geen flauw idee wat ie gaat volgen...

...misschien het vervolg op Saki. :p
Space Dandy lijkt wel eentje om alvast op je lijst te zetten, directed by Watanabe Shinichiro van oa Cowboy Bebop, Sakamichi no Apollon, Michiko & Hatchin etc. Daarnaast ben ik benieuwd naar Toaru Hikuushi (oldskool propeller vliegtuigjes dogfights)

Zekerheidjes: Chuunibyou S2, Gin no Saji S2 (briljante humor/slice of life)
De rest moet ik nog maar zien, al zitten er er wel een paar potentieel interessante tussen die gebaseerd zijn op langlopende manga titels die ik nog niet heb gelezen.

In ander nieuws: Hayao Miyazaki schijnt in een of andere nieuwjaarsprogramma gezegd te hebben dat ie toch niet op pensioen gaat.... Dat is volgens mij al de 4e keer inmiddels, deze man gaat gewoon achter de tekentafels het loodje leggen. :+

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

U word bedankt! Helemaal vergeten om SAO: Extra Edition te kijken!

En Seitokai S2 :P

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

^^0nMe schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:40:
:Y

Voor de rest valt mijn oog op Hamatora. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Hmm, genoeg leuks en potentiele leuke dingen om te volgen. Sowiso Space Dandy en Chuunibyou S2 en voor de rest ga ik wel zien wat er allemaal voorbij komt; pupa, Nisekoi en misschien Noragami lijken me wel wat. En uiteraard de Mushishi special; de serie zelf was al erg prima, ben hier dus ook wel benieuwd naar. :Y

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
^^0nMe schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Space Dandy lijkt wel eentje om alvast op je lijst te zetten, directed by Watanabe Shinichiro van oa Cowboy Bebop, Sakamichi no Apollon, Michiko & Hatchin etc. Daarnaast ben ik benieuwd naar Toaru Hikuushi (oldskool propeller vliegtuigjes dogfights)

De rest moet ik nog maar zien, al zitten er er wel een paar potentieel interessante tussen die gebaseerd zijn op langlopende manga titels die ik nog niet heb gelezen.
Gisteren ep 1 van Space Dandy gekeken. Beetje vreemde serie: een soort Cowboy Bebop qua stijl gekruist met "Welcome to the space show", alleen dan zonder plot. Eigenlijk sloeg het helemaal nergens op. :F Hoop dat het nog wat verbeterd.

Noragami wordt wel een aardige serie lijkt het.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben vooral benieuwd naar Pupa. Die wilde ik vorig seizoen al kijken toen 'ie aangekondigd werd maar blijkbaar is de serie doorgeschoven naar dit seizoen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw seizoen van Setokai Yakuidomo en een Genshiken special.
Ik weet in ieder geval wat ik ga kijken. Voor de rest maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Atomsk schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:30:
[...]

Gisteren ep 1 van Space Dandy gekeken. Beetje vreemde serie: een soort Cowboy Bebop qua stijl gekruist met "Welcome to the space show", alleen dan zonder plot. Eigenlijk sloeg het helemaal nergens op. :F Hoop dat het nog wat verbeterd.
Sloeg helemaal nergens op idd...Ik had een soort City Hunter maar dan in space verwacht, alleen dit is wel zwaar over de top wat niet mijn ding is. Ik hoop dat het qua plot iets serieuzer wordt, nu lijkt het op zo'n dumbed down Amerikaanse sci-fi cartoon uit de jaren 70 (The Jetsons oid?).

Wel ben ik positief verrast door Tonari no Seki-kun, ondanks dat het afleveringen van 10 min zijn. Hilarische skits en stiekem ook heel herkenbaar. :)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben altijd heel erg fan geweest van de actie anime's. Vorige week Toradora gekeken. Damn, die was geweldig. Wist niet dat ik van die romance anime's hou. Nu ben ik bezig met Sakurasou no pet na kanojo, is ook heel erg leuk. Misschien moet ik meer van dit soort Anime kijken. Weten jullie meer van dit soort?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik geloof niet dat er ooit nog een serie als "Monster" komt? : http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1539

Als ik bij anidb kijk niets vergelijkbaars.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:00:
Ben altijd heel erg fan geweest van de actie anime's. Vorige week Toradora gekeken. Damn, die was geweldig. Wist niet dat ik van die romance anime's hou. Nu ben ik bezig met Sakurasou no pet na kanojo, is ook heel erg leuk. Misschien moet ik meer van dit soort Anime kijken. Weten jullie meer van dit soort?
Toradora heb ik nooit gezien, Sakurasou.... staat nog op de planning voor later een keertje. Als wat ik ervan gelezen heb klopt is het een slice of life anime met wat fan service? In dat geval zijn Asobi ni iku yo! (Cat Planet Cuties in de Funimation dub) en Mahoromatic misschien wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Een andere hele populaire romantische komedie is Lovely Complex. Van dezelfde schrijfster als Toradora! draait nu Golden Time, wat ook een romcom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:37:
[...]

Toradora heb ik nooit gezien, Sakurasou.... staat nog op de planning voor later een keertje. Als wat ik ervan gelezen heb klopt is het een slice of life anime met wat fan service? In dat geval zijn Asobi ni iku yo! (Cat Planet Cuties in de Funimation dub) en Mahoromatic misschien wat voor je.
Toradora raad ik echt aan om te kijken. Echt een van de beste amine die ik gezien heb.
evEndzhar schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:42:
[...]

Een andere hele populaire romantische komedie is Lovely Complex. Van dezelfde schrijfster als Toradora! draait nu Golden Time, wat ook een romcom is.
Thnx, ik ga even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:24:
[...]

Toradora raad ik echt aan om te kijken. Echt een van de beste amine die ik gezien heb.
Ik was inderdaad al even langsgefietst op Wikipedia om te kijken was het was en heb daarna een bepaalde miauwende site bezocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:26:
[...]

Ik was inderdaad al even langsgefietst op Wikipedia om te kijken was het was en heb daarna een bepaalde miauwende site bezocht. :P
Die snap ik niet ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kan 'm ook niet duidelijker maken zonder naar een torrentsite te linken en dat is gezien mijn functie misschien niet zo handig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Je moet miauw even naar Japans vertalen: ニャー. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2010/080/1/1/cat_nyaa_by_j_muuu.jpg

* D4NG3R rent.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 07-01-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap um hoor ;P

Kende die niet btw. Thnx ;3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CenturyStorm
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2023
Clannad, Golden Time en White Album kan ik zo bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
JerX schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:10:
Hamatora en Nobunaga spreken mij wel aan :) Even in de gaten houden!
Vandaag even deze animes gekeken, Hamatora vond ik erg leuk, actie, detective en humor wat wil je nog meer. Deed me trouwens erg veel aan GetBackers denken.

Nobunaga, actie, fantasy en mecha. Volgens mij wordt het niet heel veel soeps, karakters voelen ook een beetje slap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, ik heb weer een lijst anime om te kijken. Geen idee waar ik de tijd vandaag ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:29:
zucht, ik heb weer een lijst anime om te kijken. Geen idee waar ik de tijd vandaag ga halen.
Ruilen? Ik heb bijna 20.000 afleveringen van series (niet alleen anime) op mijn NAS staan maar moet er daarvan nog zeker 90% kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NMe schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:42:
[...]

Ruilen? Ik heb bijna 20.000 afleveringen van series (niet alleen anime) op mijn NAS staan maar moet er daarvan nog zeker 90% kijken. :+
Damn. En ik maar denken dat ~6000 episodes waarvan 50% nog moet worden gekeken veel was (Moet ik wel aan toevoegen, 3 mensen hier in huis maken er veel gebruik van. Dus lang niet alles is van mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb ook nog wat series voor mijn moeder erbij zitten, maar dan zal er alsnog iets van 19k aan afleveringen voor mezelf op staan. :P Grotendeels anime, dat scheelt wel want die afleveringen zijn korter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:42:
[...]

:/ Ik heb iets van 18 Anime om te kijken, nieuw genre voor me dus er is weer wat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb iets van 30 anime series op mijn HD staan. Sommige series hebben ook nog is een 2e seizoen of zelfs 4. Ik heb ook tot nu toe alles van Naruto en Fairytail erop staan.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Zijn er meer series zoals Golden Boy? Die beviel erg goed maar was helaas maar 6 eps. Ebichu ken ik al. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik ben zelf maar gewoon opgehouden met het verzamelen, heb toch geen tijd om het in te halen. de meeste (populaire) series zijn toch niet mijn genre. de interessante series die gaande zijn kijk ik meteen, maar die zijn op 1 hand te tellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Ik gooi praktisch alles weg wat ik gekeken heb. Alleen series/films met herkijkwaarde schaf ik aan op blu-ray. Verzamelen is alleen maar geld weggooien aan opslagmedia met series die je waarschijnlijk nooit meer kijkt.

Enfin, nieuwe series: Witch Craft Works gekeken. Ziet er goed uit, maar die continu in zichzelf mompelende hoofdpersoon verpest het beetje. Waarom die Ayaka zo populair is, is ook wat raadselachtig.
warcow schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:40:
Zijn er meer series zoals Golden Boy? Die beviel erg goed maar was helaas maar 6 eps. Ebichu ken ik al. :P
Zoek de serie op http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/ en klik op "find similar".

[ Voor 26% gewijzigd door Atomsk op 09-01-2014 20:41 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
Ik stream anime altijd. Wanneer ik een anime goed vind, download ik ze pas. Zelf vind ik drama's suuuuper interessant. Meestal nog met een combinatie van of actie, humor of romance.
Denk aan
  • Clannad AS
  • Angel Beats
  • Elfen Lied
Alhoewel Elfen Lied niet echt drama is. Maar vind het wel iets hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Vonkjeb93 op 10-01-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkjeb93 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:06:
Ik stream anime altijd. Wanneer ik een anime goed vind, download ik ze pas. Zelf vind ik drama's suuuuper interessant. Meestal nog met een combinatie van of actie, humor of romance.
Denk aan
  • Clannad AS
  • Angel Beats
  • Elfen Lied
Alhoewel Elfen Lied niet echt drama is. Maar vind het wel iets hebben.
Is Angel Beats wat? Zag hem op een site maar weet niet of hij leuk is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:18:
[...]

Is Angel Beats wat? Zag hem op een site maar weet niet of hij leuk is of niet.
Angel Beats is best heel erg tof!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wel geen anime, maar de komende simpsons aflevering wordt een tribute aan Hayao Miyazaki.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Eindelijk krijg ik het gevoel ook in dit topic te horen nu non-actieseries gewaardeerd worden :P Met uitzondering van een paar - Elfen Lied, Sword-Art Online, ... - heb ik niks met (de vaak over-de-top) actie (en fanservice). Zo ben ik vooral een liefhebber van 'slice of life', drama, en romantiek. Nu volg ik ook inderdaad Golden Time. Eerdere favoriete series waren 'Ef - a tale of {memories, melodies}' (aanrader als je van drama gemixt met filmart houdt), True Tears, Kimi Ga Nozomu Eien, en Nyan Koi (wat luchtiger ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ieperlingetje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:23:
Wel geen anime, maar de komende simpsons aflevering wordt een tribute aan Hayao Miyazaki.
[video]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Kent iemand nog anime's zoals Log Horizon?
Ik heb maar moeite met serieuze anime's zoals LH te vinden waar geen vreemde fan service momenten etc. in zitten. :(

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
Guido001 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:43:
Ik heb maar moeite met serieuze anime's zoals LH te vinden waar geen vreemde fan service momenten etc. in zitten. :(
Eureka 7 is wat mij betreft eentje in dat genre wat jij zoekt. http://www.animenewsnetwo...lopedia/anime.php?id=4797

Brake Blade vondt ik ook een goede serie, Speed Grapher en Black Lagoon.
Vergeet ik bijna: Ghost in the Shell. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door apollo13 op 10-01-2014 23:00 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

In het zelfde genre: Sword art Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
Met anime's zoals LH bedoel je game-gerelateerd? In dat geval: .Hack (uit te spreken als dot-hack?)
Ben zelf nu tegen het einde van .Hack//Sign aan het lopen en vind het tot dusver een hele mooie anime. Lekker slow-paced, wat me in dit geval totaal niet stoort, en een enorm goede collectie muziek eronder. De .Hack serie schijnt alleen wat vreemd te lopen, waarbij zelfs wat games tussen verhaallijnen in passen.

SAO staat nu dus ook nog hoog op mijn todo-lijstje.
Firestone schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:48:
Eindelijk krijg ik het gevoel ook in dit topic te horen nu non-actieseries gewaardeerd worden :P Met uitzondering van een paar - Elfen Lied, Sword-Art Online, ... - heb ik niks met (de vaak over-de-top) actie (en fanservice). Zo ben ik vooral een liefhebber van 'slice of life', drama, en romantiek. Nu volg ik ook inderdaad Golden Time. Eerdere favoriete series waren 'Ef - a tale of {memories, melodies}' (aanrader als je van drama gemixt met filmart houdt), True Tears, Kimi Ga Nozomu Eien, en Nyan Koi (wat luchtiger ;) ).
Goh, ik ben echt compleet het tegenovergestelde van jou in anime smaak. Moet echt niks hebben van het zogeheten Slice of Life. En een anime gebaseerd op drama en romantiek kan ik echt niet doorheen komen :P
Doe mij maar: actie - gore/horror - iets met superkrachten(shounen?) - mysterieus etc.

en ook hier nog wel 30+ series die ik nog graag wil zien, ik weet niet waar ik de tijd weg moet halen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ikbenerniet schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:58:
[...]

Goh, ik ben echt compleet het tegenovergestelde van jou in anime smaak. Moet echt niks hebben van het zogeheten Slice of Life. En een anime gebaseerd op drama en romantiek kan ik echt niet doorheen komen :P
Doe mij maar: actie - gore/horror - iets met superkrachten(shounen?) - mysterieus etc.
Ik vind 't eigenlijk allemaal wel gaaf van tijd tot tijd. Doorgaans liever iets als Naruto maar romcom kan ik ook wel waarderen. Ook geen bezwaar tegen fan service, wat in die cultuur wel helpt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Wizard Barristers - Benmashi Cecil gezien vandaag. Wow: het verhaal zelf weet ik nog niet zo, maar qua actie en animatie zit het zeker op zeer hoog niveau. _/-\o_
[YouTube: http://youtu.be/ZI1-M6IZ-sc]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, ik had die serie al op mijn lijstje gezet op basis van de season chart, maar die trailer had ik nog niet gezien. De animatie ziet er inderdaad gaaf uit, ik ga er meteen even naar kijken om te zien of het wat is.

Afgelopen weekend ook Witch Craft Works gekeken, en voor zover ik kan zien wordt dat ook wel een vermakelijke serie. Ik ben wel wat teleurgesteld door Pupa, ik had daarvan meer een serie verwacht en minder de serie shorts die het nu lijkt te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
Die trailer van: Wizard Barristers, ziet er inderdaad goed uit. Mooie stijl van tekenen en vette actie.
Die ga ik eens proberen, thnx for the heads up!

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArdentSword
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 01:07
Wizard Barristers eerste aflevering beloofd echt veel goeds, de animatie is echt top notch, moesten ze vaker doen :p

Ook interessant hoe Norio Wakamoto de kikker voiced, is best wel een omslag van bijvoorbeeld Deus Ex Machina van Mirai Nikki. Maar ook dit doet hij echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Atomsk schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:31:
Wizard Barristers - Benmashi Cecil gezien vandaag. Wow: het verhaal zelf weet ik nog niet zo, maar qua actie en animatie zit het zeker op zeer hoog niveau. _/-\o_
[video]
Ziet er tof uit, ga ik volgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
Ik heb de serie zelf niet gezien, maar Accel World speelt zich ook in die genre af.
(Eigenlijk de "voorganger" van Sword Art Online.)

Overigens ben ik wel blij dat er een S2 is aangekondigd van Sword Art Online.
Bij de eerste paar afleveringen van het eerste seizoen had ik gelijk weer zin om weer een keer een mmorpg spel op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wizard Barristers ziet er goed uit, maar had liever de serie gezien vanuit he toogputn van Quinn, soort van Yakushiji Ryouko :P

Favoriet tot nu toe dit seizoen is wel Tonari no Seki-kun, geweldige short ^^
Toaru Hikuushi e no Koiuta is veelbelovend, maar ik hoop eigenlijk op wat meer actie met de vliegtuigen

Voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit op dit moment. wacht wel de 3ep rule af.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 16:49
Kijkt er iemand deze Anime?

is dit wat?
[YouTube: http://youtu.be/MBjFwOiqD18]

Ziet er wel mooi uit. Alleen hou ik niet van die high school Anime's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Unknown Alien schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:20:

is dit wat?
[video]

Als je het eerste seizoen hebt gekeken, dan weet je wel of het iets voor je is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93

is dit wat?
[video]

Zelf vond ik season 1 wel leuk. Maar het einde vond ik wat mager. Had eigenlijk wel wat meer verwacht. Desalniettemin ga ik toch season 2 kijken wanneer het helemaal klaar is met airen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ArdentSword schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 06:11:
Wizard Barristers eerste aflevering beloofd echt veel goeds, de animatie is echt top notch, moesten ze vaker doen :p
Erg goeie animatie inderdaad. Komt in de buurt van de animatie die ik van anime-bioscoopfilms verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zonder al te veel te spoilen: De nieuwste Naruto EP is goeeeed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk

is dit wat?
[video]

Vind het wel een leuke serie. Wat melige humor en flauwe grappen zonder dat het irritant wordt. Kyoani weet wat dat betreft wel hoe je een verhaal in balans houdt.

Inari, Konkon, Koi Iroha is ook wel aardig. ZX IGNITION is wat twijfelachtig: 4 groeperingen die tegen elkaar vechten alleen maar omdat ze een één van de vier "black points" hebben gekozen, komt toch wat ongeloofwaardig over.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inari konkon lijkt mij beetje in de stijl van Gingitsune
Z/X Ignition is niets voor mij, vermoeden had ik al, maar dat is na ep1 bevestigd.

Mikakunin de Shinkoukei kan ik dan wel weer om lachen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Zo, vorige week Kaguyahime no Monogatari gezien, Ghibli's nieuwste. Mooie film, mooi verteld en geanimeerd op een verrassende manier maar wel wat lang. :)
Helaas was The Wind Rises nog niet uit op Bluray, maar wel weer een paar andere Ghibli-BR's aan de collectie toe kunnen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Vonkjeb93 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Zelf vond ik season 1 wel leuk. Maar het einde vond ik wat mager. Had eigenlijk wel wat meer verwacht. Desalniettemin ga ik toch season 2 kijken wanneer het helemaal klaar is met airen.
Atomsk schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:21:
[...]

Vind het wel een leuke serie. Wat melige humor en flauwe grappen zonder dat het irritant wordt. Kyoani weet wat dat betreft wel hoe je een verhaal in balans houdt.

Inari, Konkon, Koi Iroha is ook wel aardig. ZX IGNITION is wat twijfelachtig: 4 groeperingen die tegen elkaar vechten alleen maar omdat ze een één van de vier "black points" hebben gekozen, komt toch wat ongeloofwaardig over.
Thanks, Van het weekend eens paar EP. kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
One Piece opening 17 _/-\o_ Ben in tijden niet meer zo hyped geweest en naar mijn mening een van de beste OP opening tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb moeite met series zoals Naruto, One Piece en andere langlopende anime. Hoe houden jullie het vol een lange serie af te kijken? Mijn aandacht is vaak na een aflevering of 25 toch echt wel voorbij. Mijn vraag dus; hoe in vredesnaam heeft iemand het geduld om filler na filler te kijken? Of skippen jullie die allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001

Sick Nick

Drop the top!

De hoop dat de volgende ep GEEN filler is misschien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:04:
Ik heb moeite met series zoals Naruto, One Piece en andere langlopende anime. Hoe houden jullie het vol een lange serie af te kijken? Mijn aandacht is vaak na een aflevering of 25 toch echt wel voorbij. Mijn vraag dus; hoe in vredesnaam heeft iemand het geduld om filler na filler te kijken? Of skippen jullie die allemaal?
One Piece en Naruto volg ik niet, aangezien het heel lang duurt omdat in te halen (sowieso zou ik de fillers skippen). Bleach heb ik vanaf het begin gevolgd, dus elke week 1 aflevering was destijds te doen :) Dat geldt wel voor meer lang lopende animes.

Zit er aan te denken om Gintama te gaan kijken, maar dan heb ik ook wel even wat te doen 8)7

Gisteren overigens Totoro gezien, wat een butt film. Er gebeurt werkelijk waar helemaal niets.. En Totoro zie je maar 3 keer ofzo. Muziek en animatie was verder wel mooi.

[ Voor 15% gewijzigd door JerX op 20-01-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb intussen de bekende grote animeseries allemaal bijgekeken (Naruto, Bleach, Fairy Tail, One Piece) en een aantal daarvan vind/vond ik interessanter dan de kortere series. Je hebt veel meer tijd om karakters te laten groeien of uit te diepen als je meer afleveringen tot je beschikking hebt. Natuurlijk zijn de fillers vervelend, al zijn sommige series erger dan anderen. Naruto en Bleach hadden erg vervelende methodes voor fillers door ze op random momenten tussen het verhaal door te doen maar Naruto heeft dat enigszins verbeterd door de fillers daadwerkelijk in het verhaal te laten passen.

Ik ben net een week of twee helemaal bij met One Piece. Ik geloof dat ik in oktober of november begonnen ben. 200 uur erdoorheen jagen was in het bijzonder met dank aan de kerstvakantie wel te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:04:
Filler... dat blijft ook zo'n vage term.
Als je bij bijvoorbeeld Dragonball alle filler weg haalt, dan houd je 2 afleveringen over. Dan zie je alleen gevechten en totaal geen verhaallijn, karakterontwikkelingen en achtergrondinformatie. En dat zijn nou juist de dingen die zo'n serie sterk maken.

Het zal wel niet helemaal waar zijn wat ik zeg, maar sommige mensen plakken werkelijk waar alles onder het kopje filler. Dit is in anime na overrated en underrated de meest nutteloze term die je tegen kan komen :P

En nee, ik heb de 3 langlopende series nog steeds niet gezien, dus dat kan mijn mening ook verklaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ikbenerniet schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:36:
[...]

Filler... dat blijft ook zo'n vage term.
Als je bij bijvoorbeeld Dragonball alle filler weg haalt, dan houd je 2 afleveringen over. Dan zie je alleen gevechten en totaal geen verhaallijn, karakterontwikkelingen en achtergrondinformatie. En dat zijn nou juist de dingen die zo'n serie sterk maken.
Nou noem je wel een heel slecht voorbeeld, want Dragonball Z is recent opnieuw uitgebracht als Dragonball Kai. Die serie heeft 97 afleveringen en laat alles tot en met Cell zien, maar dan zonder fillers ten opzichte van de manga. In de originele serie komt dat overeen met aflevering 194. Het aantal afleveringen is dus gehalveerd, maar ook weer niet lager dan dat. :P De originele Dragonballserie is volgens mij wel redelijk trouw aan de manga en relatief fillervrij.

Ik persoonlijk definieer "fillers" als "stukjes van het verhaal die niets met de manga te maken hebben." Of in het geval dat er geen manga is waarop het gebaseerd is: "afleveringen die, wanneer je ze weglaat, geen effect hebben op het al dan niet kunnen volgen van de serie." :P
En nee, ik heb de 3 langlopende series nog steeds niet gezien, dus dat kan mijn mening ook verklaren :)
Drie? :P Naruto, Bleach, Fairy Tail, One Piece zijn er al vier, en dan heb je Detective Conan nog. :+

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 20-01-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Naruto en One Piece volg ik al vanaf dag 1 gelukkig, ik zou die nooit willen/kunnen inhalen. een handvol fillers kan ik wel mee leven. maar als het echt 20-30 zijn dan sla ik die mooi over. Zoals die van Bleach, dat is vaak zo flauw dat ze opeens naar school gaan.

Gintama is gelukkig gewoon lekker weg te kijken, vooral omdat het veelal losse afleveringen zijn met soms een arc tussendoor. Zeker een aanrader, ik mis die serie zeker wel.

Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]