Ik kon die twee afleveringen wel waarderen in elk geval. Niet zo fast-paced als vaak het geval is maar wat leuke drama-momentjes en een leuke opmaat voor wat er (denk ik) gaat komen.pdebie schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:41:
[...]
Vanavond weer even een Naruto avond houden. Laatste 2 afleveringen nog niet kunnen kijken i.v.m. omstandigheden. Ben benieuwd!
Nouja, dat is wel vaker zo gedaan natuurlijk. In een bepaalde arc in de originele serie van Naruto was er toch ook zo'n knul die een deel van de chakra van de Kyuubi had? Niet zo heel vergezocht dat dat nog eens voorkomt dus. En vergeet niet dat ze dit niet nu even tussen neus en lippen verteld hebben. De historie van Ginkaku en Kinkaku hebben ze redelijk uitgebreid aangehaald toen ze nog niet geseald waren.pdebie schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:40:
[...]
Laatste aflevering van Naruto was 'mwa' vond ik.
spoiler:Met name hoe Tobi de chakra van nine-tails tot zich nam vond ik erg ver gezocht. Die twee gasten hadden van Kurama gegeten en daarom zijn chakra in zich. Yeah right
Beetje jammer vond ik dat.
Uiteindelijk kan ik me wel voorstellen waar het heen gaat. De Juubi moet wel te verslaan zijn, dus er moet een excuus zijn waarom hij zwakker is. Volgens de overlevering is de Juubi sterker dan alle andere tailed beasts bij elkaar dus ook Kurama zou normaal niks tegen hem kunnen beginnen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.