heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
The Girl Who Leapt Through Time is echt geweldig, heerlijk vlot en grappig verhaalNMe schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:29:
Die staat al een hele tijd op mijn watch list maar ik kom er maar niet aan toe.Zelfde voor The Girl Who Leapt Through Time. Binnenkort toch maar eens doen, ik hoor alleen maar goeie verhalen.
Uiteraard. Ondanks het grote aantal cosplayers tegenwoordig (er was een tijd dat je korting kreeg als je in cosplay kwam, maar die tijd ligt ver achter ons) is het aantal bezoekers wat gewoon als zichzelf komt nog altijd bijzonder groot.NMe schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:14:
Dat gaat allebei geen probleem zijn.
Kun je je op zo'n con nog een beetje vertonen zonder cosplay of moet ik op zoek naar een geschikte outfit?
Nederlandse cosplayers worden wel steeds beter in het maken van outfits en het bedenken van acts: afgelopen weekend heeft de winnares van de EuroCos-voorronde bij Anime 2013 tijdens MCM Expo in Londen het Europees kampioenschap op haar naam gezet.
Vorig jaar is Nederland ook al eerste geworden en het jaar daarvoor werden we tweede.
Is dat met die heks? En dat huis dat beetje rond vliegt?JimDB schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:46:
Iedereen Howl's Moving Castle (Hauru no ugoku shiro) al gezien? Lang geleden dat ik die nog heb gezien maar hij krijgt alleszins 8.1 op IMDb, en kan me niet herinneren dat ik hem tegen vond vallenGeloof zelfs dat ik hem hier thuis nog liggen heb, morgen als ik tijd heb eens kijken
Kan me herinneren dat ik dat een hele leuke anime vond. Is wel een aantal jaar geleden.
ook een oudere en bekende voor de meeste. Ben wel benieuwd of deze uit is op blu ray. eens even kijken.
Sen to Chihiro no kamikakushi
Vind dat een topper
Howl was wel leuk, maar niet heel geweldig. Spirited Away vond ik wel sterker!Unknown Alien schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:22:
[...]
Is dat met die heks? En dat huis dat beetje rond vliegt?
Kan me herinneren dat ik dat een hele leuke anime vond. Is wel een aantal jaar geleden.
ook een oudere en bekende voor de meeste. Ben wel benieuwd of deze uit is op blu ray. eens even kijken.
Vind dat een topper
Ok.Kaj. schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:11:
[...]
Uiteraard. Ondanks het grote aantal cosplayers tegenwoordig (er was een tijd dat je korting kreeg als je in cosplay kwam, maar die tijd ligt ver achter ons) is het aantal bezoekers wat gewoon als zichzelf komt nog altijd bijzonder groot.
Cosplay begint sowieso wereldwijd steeds populairder te worden geloof ik. Leuke ontwikkeling wel, er zitten echt topkostuums bij.Nederlandse cosplayers worden wel steeds beter in het maken van outfits en het bedenken van acts: afgelopen weekend heeft de winnares van de EuroCos-voorronde bij Anime 2013 tijdens MCM Expo in Londen het Europees kampioenschap op haar naam gezet.
Vorig jaar is Nederland ook al eerste geworden en het jaar daarvoor werden we tweede.
Spirited Away en Princess Mononoke zijn inderdaad wel mijn favoriete Miyazaki-films.JerX schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:40:
[...]
Howl was wel leuk, maar niet heel geweldig. Spirited Away vond ik wel sterker!
Awesome. Als je volgend jaar naar Den Haag komt en het idee hebt om even bij te praten: catch me if you can.NMe schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Ok.Dan ga ik nog wel zien of ik een kostuum bij elkaar raap of niet.
Ik ben vrijwel altijd bezig tijdens ons festival, vandaar.
Ik had niet anders verwacht.Kaj. schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:20:
[...]
Awesome. Als je volgend jaar naar Den Haag komt en het idee hebt om even bij te praten: catch me if you can.
Ik ben vrijwel altijd bezig tijdens ons festival, vandaar.
Goh is voor mij ook al een hele tijd geleden, weet er nauwelijks nog iets van. In het weekend jammer genoeg geen tijd gehad om 'm te bekijken, maar heb de disc al teruggevonden dus deze week zullen de herinneringen worden opgerakeldUnknown Alien schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:22:
Is dat met die heks? En dat huis dat beetje rond vliegt?
Vind dat een topper
4 december komt iig eindelijk Princess Mononoke uit \o/
[ hmmz edit : ik zie net dat niet alle blurays er komen te staan maar er zijn er dus nog meer
[ Voor 14% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 29-10-2013 11:51 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Een aantal jaar geleden(5 tot 10 jaar, gok ik) heb ik een paar afleveringen van een anime/cartoon serie op tv gezien. Dit heb ik geprobeerd terug te vinden, maar zonder succes. Hiervan is mij één scene goed bijgebleven: Een jonge jongen moest voor zijn training een kaars uitmaken vanaf een afstand door zijn "ki"(?) te gebruiken. Dit deed hij door met zijn vuist hard in de lucht te slaan, waardoor met zijn ki-kracht(??) de kaars een paar meter verderop uit ging. Dit was in één van de eerdere afleveringen.
Een beetje een korte beschrijving, maar dat is alles wat ik hiervan uit mijn geheugen kan vissen
Heeft iemand enig idee waar dit weg komt?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Idd, moest ik al meteen aan denkenMaximusTG schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:24:
Is dat niet gewoon avatar: the last airbender?
nee, dat was het zeker nietMaximusTG schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:24:
Is dat niet gewoon avatar: the last airbender?
Hunter x Hunter 1998?ikbenerniet schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:15:
Een beetje een korte beschrijving, maar dat is alles wat ik hiervan uit mijn geheugen kan vissen![]()
Ik heb het spel al een aantal keer gespeeld op de 360 van m'n neefje. Het is een leuk spel, maar 40 euro is inderdaad een wat overdreven bedrag. Ook ik wacht de wintersale afNMe schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:07:
Holy shit, die ziet er gaaf uit.Niet gaaf genoeg om buiten een sale om te kopen, maar hij gaat wel mijn wishlist op voor de winter sale.
Wel jammer dat er (volgens mij) een kleine spoiler voor de anime in het trailerfilmpje zit.
De PC variant bevat trouwens een extra bossfight (Tegen Kabuto dus) en is hier en daar wat opgepoetst. Bij mijn weten zijn er verder geen verschillen met de console versies.
(360 of andere xinput controller is een vereiste, het is anders onspeelbaar).
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Blue exorcist?ikbenerniet schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:15:
Edit: Sorry, is hem ook niet, dacht dat deze serie ouder was...
[ Voor 81% gewijzigd door Xqlusive op 30-10-2013 18:02 ]
Ghibli films op Blu-ray sparen (heb de DVD's al) begin ik niet aan totdat er een ultimate complete collection uitkomt over een tijdje. Moet niet zo moeilijk zijn aangezien onze vriend Hayao Miyazaki dit keer écht met pensioen schijnt te zijn.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Hahaha, die ben ik inderdaad helemaal vergeten, en zo zijn er nog wel meer afgezien van of ik die wel/niet goed vond. Ik dacht aan titels als Whisper of the Heart en The Cat Returns, maar die zijn blijkbaar toch wél in de bios verschenen (tenminste in Japan). De enige full feature film waar dat niet voor geldt is I Can Hear the Sea, mijn geheugen laat me hier duidelijk in de steek.Kaj. schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:04:
Tales from Earthsea: Ged's War is van z'n zoon, en die heb ik toch echt in de bioscoop gezien.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Daar dacht ik ook aanXqlusive schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:50:
[...]
Blue exorcist?
Edit: Sorry, is hem ook niet, dacht dat deze serie ouder was...
PSN: Bellerophon-
Afgelopen weekend aflevering 1 t/m 6 gekeken en afgelopen nacht geen oog dicht gedaan. Zag Megumi echt overal opduiken. Wat een verdomd lekkere griezel serie
Deze ga ik zeker volgen.

grote versie : http://www.flickr.com/photos/94887877@N04/10844715393/ (handgeschilderd)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Vorige week ook naar het wereldmuseum geweest in Rotterdam, de manga tentoonstelling is erg leuk op gezet
Dit is overigens een van de Gibli films die ik nog niet heb gezien xDHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 14 november 2013 @ 02:02:
deze wou ik jullie niet onthouden , gespot op een slaapkamer van een goede vriend zijn 2de dochter :
![]()
[afbeelding]
grote versie : http://www.flickr.com/photos/94887877@N04/10844715393/ (handgeschilderd)
Hoe vet is dat!HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 14 november 2013 @ 02:02:
deze wou ik jullie niet onthouden , gespot op een slaapkamer van een goede vriend zijn 2de dochter :
![]()
[afbeelding]
Psycho pass afgekeken en wat is die gaaf zeg! Het begin vond ik al vet maar zoals toen gezegd hier, het wordt nog veel en veel vetter! Nu begonnen met Deadman Wonderland, beetje vreemd maar tot nu toe wel gaaf dus we'll see
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Psycho Pass staat ook nog op mijn watch list.. Deadman Wonderland begon leuk, maar is echt verne*kt. Manga is nog zoveel langer door gegaanpsychoclown schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:17:
[...]
Hoe vet is dat!
Psycho pass afgekeken en wat is die gaaf zeg! Het begin vond ik al vet maar zoals toen gezegd hier, het wordt nog veel en veel vetter! Nu begonnen met Deadman Wonderland, beetje vreemd maar tot nu toe wel gaaf dus we'll see

Psycho Pass 2e seizoen is aangekondigdpsychoclown schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:17:
[...]
Hoe vet is dat!
Ben in dubio of ik Tokyo ravens ga droppen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik hoop nog steeds dat ze DMW nog een keer opnieuw oppikken om het verhaal verder te vertellen, maar ik heb steeds minder hoop op dat vlak. Vond het best een gave serie, en ik ben niet zo'n manga-fan dus als de serie niet verder gaat is de kans klein dat ik de rest van het verhaal zie.JerX schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:14:
[...]
Psycho Pass staat ook nog op mijn watch list.. Deadman Wonderland begon leuk, maar is echt verne*kt. Manga is nog zoveel langer door gegaan
Beetje late reactie, maar nog bedankt voor de tipJerX schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 07:39:
[...]
Gurren Lagann is echt een geweldige anime, zo lekker over de top en de tekenstyle is ook echt geweldigMonster vond ik ook veelste lang en ook niet zo heel spannend.. Enne je moet zeker Full Metal Alchemist en Full Metal Alchemist Brotherhood op je lijstje zetten!
Ik snap wel waarom FMA + FMAB zo hoog gerankt zijn op veel anime sites. Het viel me wel op dat er bij FMAB ongelovelijk veel gecliffhanged werd aan het eind van bijna iedere aflevering. Zeker halverwege de serie, ongeveer 30 afleveringen die eindigen met enorme cliffhanger, ik weet niet of ik daar vrolijk of verdrietig van moet worden
De lengte van de series vond ik dan wel weer erg meevallen, heb er prima van genoten. 9/10
Haha ja idd, moet je nagaan hoe spannend FMAB destijds wasikbenerniet schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:40:
[...]
Beetje late reactie, maar nog bedankt voor de tip
Ik snap wel waarom FMA + FMAB zo hoog gerankt zijn op veel anime sites. Het viel me wel op dat er bij FMAB ongelovelijk veel gecliffhanged werd aan het eind van bijna iedere aflevering. Zeker halverwege de serie, ongeveer 30 afleveringen die eindigen met enorme cliffhanger, ik weet niet of ik daar vrolijk of verdrietig van moet worden
De lengte van de series vond ik dan wel weer erg meevallen, heb er prima van genoten. 9/10
Yup dat weet ik, ben heel erg benieuwd.Bokkie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:17:
[...]
Psycho Pass 2e seizoen is aangekondigd
Ben in dubio of ik Tokyo ravens ga droppenOp song is wel nice
Opzich leuk, maar dit wordt een soort daily life spinoff of zo? Verwacht niet echt de actie van Soul Eater.Bellerophon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:48:
Weet niet of dit al gepost was;
http://www.animenewsnetwo...ater-not-anime-adaptation
Yeah!
FMAB was geweldig inderdaad.JerX schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:04:
[...]
Haha ja idd, moet je nagaan hoe spannend FMAB destijds wasElke week zat ik alweer aan mijn vinger toppen te kluiven en te watertanden ><

[ Voor 42% gewijzigd door KngfCnns op 17-11-2013 17:57 ]
Ik lees eerder Sii OleeeeeeKngfCnns schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:47:
Voor de Kill la Kill kijkers, mogelijk een hint naar een toekomstige gebeurtenis. Enigszins zelfde montuur als Kamina uit TTGL en eerstvolgende is toevallig ep.08 (net als ttgl). Zag het ergens voorbij komen en het komt echt voor in ep.07 (Mako)...
[afbeelding]
spoiler:Oftewel, S1 I DIE (?). Al zal in Ep.08 gezien de preview zoiets nog niet gebeuren

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
D3-Monk
Toch wel de moeite waard dus? Had hem gedropt na ep4 namelijk, maar zal hem dan wel weer op de backlog list zetten^^0nMe schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:23:
Holy crap @ Samurai Flamenco ep 7! Achteraf gezien erg mooi hoeveel tijd ze hebben genomen om het verhaal en de verschillende personages zo rustig op te bouwen. Ben benieuwd waar dit allemaal toe gaat leiden, kom maar op met de introductie van de rest van de mega cast.
Yup, ik vond de serie vooral erg sterk in het neerzetten van de personages, maar nu gaat er qua verhaal ook nog het een en ander gebeuren.Bokkie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 07:24:
[...]
Toch wel de moeite waard dus? Had hem gedropt na ep4 namelijk, maar zal hem dan wel weer op de backlog list zetten
D3-Monk
ik weet niet wat ik hier van moet denken , enerzijds blazen ze hoog van de toren en anderzijds klinkt 35 duizend wel heel groots [ http://epicon.nl/ ]
iemand die er misschien meer over weet hier
Sowieso erg moedig om in het weekend van Connichi te zitten (25k bezoekers), een maand na Abunai (3600 bezoekers) en eromheen nog FACTS en een paar andere fantasy/LARP evenementen. Wij zullen er weinig last van hebben, denk ik, aangezien wij een paar maanden eerder ons feestje hebben.
Wel kun je je afvragen wanneer de verzadiging op gaat treden.
Die 35k zal vrijwel zeker een optelling zijn van het aantal mensen wat over de drempel komt, niet het aantal verkochte kaarten.
Het heeft een beetje een sfeer vergelijkbaar met een verlaten ziekenhuis in een horrorgame, en doet me nog het meest denken aan de Final Destination films.
Ga het nog wel afkijken, maar ik hoop echt dat het horror element meer terug komt.

sinterklaas kado voor mezelf ^_____^
edit: van amazon.co.uk
[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 01-12-2013 14:17 ]
_██_
(ಠ_ృ)
cool, moet zeggen dat het kriebelt om anime dvd's te kopen, maar denk dat ik sowieso niet zo snel terug zal kijkenHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:38:
[afbeelding]
sinterklaas kado voor mezelf ^_____^
www.yesasia.com
www.cdjapan.co.jp
www.amazon.com
www.amazon.de
www.archonia.com
edit : klikbaar gemaakt
[ Voor 24% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 02-12-2013 13:01 ]
Heb het niet gedaan, maar stond echt op het punt de hele serie in een keer mee te nemen
Verder stonden er ook 3 boxen met de huidige seizoenen van Naruto Shippuuden. Alleen die waren 71 euro p/s. Dat was me net teveel van het goede.
Heb de anime niet gekeken, wel de manga gelezen. Is zeker een aanrader!psychoclown schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:57:
Deadman Wonderland vond ik erg gaaf! Zonde dat er maar 12 afleveringen van zijn!
Beide gedaan, maar de anime was een slap aftreksel van de manga.DutchFrans schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:27:
[...]
Heb de anime niet gekeken, wel de manga gelezen. Is zeker een aanrader!
Ik snap de ophef over manga niet zo. De donald duck vond ik nog wel leuk, maar de Berserk manga kon ik echt niet doorheen komen, terwijl die toch echt geweldig hoort te zijn. voor mij heeft wat animatie veel meer vermaak dan manga..JerX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:43:
[...]
Beide gedaan, maar de anime was een slap aftreksel van de manga.
En dan heb je ook nog mensen die bij iedere aflevering gaan controleren of alles van de manga wel in de anime zit, mocht dat niet zo zijn dan laten ze dat weten ook en is de anime plotseling slecht. (myanimelist heeft veel van dit soort mensen) [/rant]
En deadman wonderland is inderdaad erg leuk. Volgens mij zou hier geen 2e seizoen van komen omdat de manga niet populair genoeg is.
Tis geen ophef, maar het verhaal van de manga is 9 van de 10 keer beter dan de anime versie (te uitgerekt of verkort).ikbenerniet schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:27:
[...]
Ik snap de ophef over manga niet zo. De donald duck vond ik nog wel leuk, maar de Berserk manga kon ik echt niet doorheen komen, terwijl die toch echt geweldig hoort te zijn. voor mij heeft wat animatie veel meer vermaak dan manga..
Moet zeggen dat ik juist de manga beter vind dan de animeNMe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:32:
Daar staat vaak tegenover dat de manga veel minder mooi is omdat het zwart/wit is (moet je van houden) en omdat je bepaalde dingen zoals uitspraken en gedragingen veel moeilijker oppikt. Zelfs als het verhaal beperkter is, is de anime wat mij betreft doorgaans leuker dan de manga. Ik ben voor Bleach bijvoorbeeld ook bewust niet de manga gaan lezen toen de anime ophield omdat ik dat onder vind doen aan de kwaliteit van de serie (fillers even daargelaten). Ik hoop dan ook dat de serie de komende jaren weer een doorstart maakt, want anders "moet" ik de manga wel gaan lezen. Ik wil de rest van het verhaal volgen.

Deadman Wonderland vond ik juist vreselijk. Vrijwel alle personages muv de hoofdpersoon bezitten alleen de meest slechte menselijke eigenschappen. Wellicht dat de manga beter is maar de anime vond ik maar niks.psychoclown schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:57:
Deadman Wonderland vond ik erg gaaf! Zonde dat er maar 12 afleveringen van zijn!
Een serie waar ik momenteel wel enthousiast over ben is Hunter x Hunter (2011). Zeker de huidige Chimera Ant arc vind ik erg spannend. Van wat ik heb gehoord van manga lezers mogen we nog genoeg spektakel verwachten.
Ik ben geen groot mangalezer omdat ik liever gewoon op de bank lig en het verhaal aan me voorbij laat gaan. Daarbij vind ik voice acting heel belangrijk omdat goeie voice actors zo veel toevoegen aan het verhaal wat mij betreft.Bellerophon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:40:
[...]
Moet zeggen dat ik juist de manga beter vind dan de anime
Daar komt bij dat anime als Naruto gewoon super mooi getekend is (wat betreft non-fillers) en de kleuren dermate veel bijdragen aan de sfeer dat ik het bijna onmisbaar vind. Dat zou misschien anders zijn als ik eerst de manga had gelezen en daarna pas de anime was gaan kijken.
Allemaal heel persoonlijke argumenten natuurlijk.
Hmm, ik vond DMW wel vermakelijk. Het kostte me een paar afleveringen om lekker in het verhaal te komen maar toen kon ik het wel waarderen als leuke "verstand op nul"-serie. Ik vind het wel jammer dat ze waarschijnlijk niet doorgaan met de anime.CenturyStorm schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:01:
[...]
Deadman Wonderland vond ik juist vreselijk. Vrijwel alle personages muv de hoofdpersoon bezitten alleen de meest slechte menselijke eigenschappen. Wellicht dat de manga beter is maar de anime vond ik maar niks.
Dat was ook de bedoeling van de DW personages, slechte badass gevangenenCenturyStorm schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:01:
[...]
Deadman Wonderland vond ik juist vreselijk. Vrijwel alle personages muv de hoofdpersoon bezitten alleen de meest slechte menselijke eigenschappen. Wellicht dat de manga beter is maar de anime vond ik maar niks.
Een serie waar ik momenteel wel enthousiast over ben is Hunter x Hunter (2011). Zeker de huidige Chimera Ant arc vind ik erg spannend. Van wat ik heb gehoord van manga lezers mogen we nog genoeg spektakel verwachten.
HxH 2011 vind ik persoonlijk geen drol aan in vergelijking met de oude serie. De huidige arc slaat ook volledig de plank mis, zit nu al 5 episodes te kijken hoe de koning een spelletje aan het spelen is. Yay

Ik vind het helemaal geweldig hoe die vent zich compleet opwind over het spel van een klein meisjeJerX schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:55:
[...]
Dat was ook de bedoeling van de DW personages, slechte badass gevangenen![]()
HxH 2011 vind ik persoonlijk geen drol aan in vergelijking met de oude serie. De huidige arc slaat ook volledig de plank mis, zit nu al 5 episodes te kijken hoe de koning een spelletje aan het spelen is. Yay
True, maar ik kijk dan liever Hikaru no Go al wil ik een boordspel anime zienCenturyStorm schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:06:
[...]
Ik vind het helemaal geweldig hoe die vent zich compleet opwind over het spel van een klein meisje. En het is niet zo alsof er daarnaast niks gebeurd. Maar goed, smaken verschillen dat blijkt maar weer eens.
Backlog van valvrave gisteravond beetje ingehaald, man o man, stroomversnelling en een shitload aan wtf's
Kyoukai no Kanata, veel antwoorden deze episode, maar toch heb ik het gevoel van een letdown.

Antwoorden? Dit is de eerste anime in een hele lange tijd waarbij ik echt zit vanBokkie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:34:
Kyoukai no Kanata, veel antwoorden deze episode
Jups, veel antwoorden, zei ook niet alle antwoorden heD4NG3R schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:12:
[...]
Antwoorden? Dit is de eerste anime in een hele lange tijd waarbij ik echt zit van.
Met nog maar 2 eps te gaan is het een letdown zoals ik al zei, ondanks veel duidelijkheid is er nog veel onduidelijk. Niet zozeer voor het verhaal wat ze vertellen, maar veel achtergronden.
Duidelijk weer een geval van "beter was het 2 cour geweest"
Ik word een beetje moe van Fairy Tail, ik heb een punt bereikt waarop ik uitkijk naar de fillers omdat ik wat meer wil weten over de levens van de personages.
Dit vond ik in SAO veel beter gedaan. Het vechten was niet alleen maar het hoofdpunt. Het ging ook echt over de levens, relaties en dagelijkse problemen van de personages.
Weten sommige van jullie nog meer leuks wat ik kan kijken? Ik doel dus niet op de setting van SAO, setting maakt me niet zoveel uit.
PS: Anime faq 404'd
Je vond SAO dus leuk? Begin eens met Ao no ExorcistV1ncam schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:40:
Anime beginner hier! Ik heb Sword Art Online gezien en ben nu bezig met Fairy Tail.
Ik word een beetje moe van Fairy Tail, ik heb een punt bereikt waarop ik uitkijk naar de fillers omdat ik wat meer wil weten over de levens van de personages.
Dit vond ik in SAO veel beter gedaan. Het vechten was niet alleen maar het hoofdpunt. Het ging ook echt over de levens, relaties en dagelijkse problemen van de personages.
Weten sommige van jullie nog meer leuks wat ik kan kijken? Ik doel dus niet op de setting van SAO, setting maakt me niet zoveel uit.
Komt van dezelfde studio en is dus redelijk vergelijkbaar qua kwaliteit en animaties.
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 06-12-2013 16:08 ]
Skull Joooooke...
Zo te zien val je in de categorie Shounen qua anime smaak, geeft verder niet want er zit een paar goeie tussenqballbeg schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:51:
Ik wilde net gaan vragen of er iets was wat op SOA leek. Zal Blue Excorsit ook eens kijken. Ben nu wel helemaal bij met One Piece en Naruto (Shippuuden).
Death Note al gezien? Dat is volgens mij wel een van de beste/populairste animeV1ncam schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:40:
Anime beginner hier! Ik heb Sword Art Online gezien en ben nu bezig met Fairy Tail.
Welke stel jij dan voor JerX? ik kijk al ongeveer vanaf het begin One Piece en gelijke Anime's (Bleach, Naruto e.d.) Iets anders is ook niet verkeerdJerX schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:50:
[...]
Zo te zien val je in de categorie Shounen qua anime smaak, geeft verder niet want er zit een paar goeie tussen
Skull Joooooke...
Oww standaard is dat Gurren Lagann, blijft toch een van mijn favorietenqballbeg schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:22:
[...]
Welke stel jij dan voor JerX? ik kijk al ongeveer vanaf het begin One Piece en gelijke Anime's (Bleach, Naruto e.d.) Iets anders is ook niet verkeerd
Kan me lijstje zo niet even vinden, maar de volgende anime's heb ik zoal al gezien en vond ik daarnaast ook nog leuk.
Yakitate Japan
Law of Ueki
Fairy Tail
Hunter X Hunter (de oude en 2011)
FLCL
Ik hou meestal wel van die simpel te kijken anime, daarmee bedoel ik dat ik niet altijd mijn aandacht er bij hoef te hebben. Meestal kijk ik het terwijl ik met m'n ipad oid op de bank zit. Daarnaast vind ik Death Note ook geweldig (heb ook alle manga).
Skull Joooooke...
Welke hobbyist heeft dit filmpje gemaakt?
Om wel in de style te blijven Log HorizonV1ncam schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:40:
Jij bent zeker zo'n kijker die de openingen en endings wegdrukt? KOTOKO is een redelijk grote naam als het gaat om liedjes voor animatieseries en games: ze heeft onder andere meegewerkt aan titels als Onegai Teacher, Shakugan no Shana, BlazBlue, Hourglass of Summer, Hayate the Combat Butler, Marimite en Accel World.JerX schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:46:
Verder zegt mij dit helemaal niets, zit niet zo in de JPOP cultuur. Vraag me soms serieus af of ik een keer naar AniCon moet gaan, moet me daar voor denk erg open stellen
Idd die kijk ik vrijwel niet, zo nu en dan leuk om te zien, maar niet voor de muziekKaj. schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:26:
[...]
Jij bent zeker zo'n kijker die de openingen en endings wegdrukt? KOTOKO is een redelijk grote naam als het gaat om liedjes voor animatieseries en games: ze heeft onder andere meegewerkt aan titels als Onegai Teacher, Shakugan no Shana, BlazBlue, Hourglass of Summer, Hayate the Combat Butler, Marimite en Accel World.
duis strikt genomen klopt het niet for the first time in europe
Haha, smaken verschillenNMe schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:59:
De muziek is voor mij de enige reden om die openings en endings juist wél te bekijken.
Vanavond weer even een Naruto avond houden. Laatste 2 afleveringen nog niet kunnen kijken i.v.m. omstandigheden. Ben benieuwd!NMe schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:53:
Eindelijk weer wat Madara in Naruto. Lijkt voorlopig (voor altijd?) ook wel weer even het laatste stukje, maar goed. Aan de ene kant gaaf hoe Madara afgehandeld wordt, aan de andere kant jammer dat hij niet geseald wordt.
Very nice!!! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de contacten precies zijn gelegd en hoe ze is overgehaald om naar het koude Nederland te komen.
D3-Monk
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Thnx, nu nog de vraag zal ik wachten totdat ze alle vier uit zijn en ze dan in 1x kijken, of gewoonweg nu al 1 en 2 en dan wachten op de rest?SkyStreaker schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:44:
Ghost in the shell: Arise deel 2 is uit, voor de geïnteresseerden.
Ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig, keuzes, keuzes...

apollo13
Onze voorzitter is erg goed in netwerken, laten we het daar maar op houden.^^0nMe schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:35:
[...]
Very nice!!! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de contacten precies zijn gelegd en hoe ze is overgehaald om naar het koude Nederland te komen.Inderdaad een grote naam op dit gebied. Qua persoonlijkheid ken ik haar niet, dus geen idee of je Maria Carey of J Lo achtige taferelen mag verwachten wat betreft gekke eisen.
KOTOKO's persoonlijkheid zit denk ik wel snor: toen ze een foto zag van ons theater kreeg ze ogen als schoteltjes, dus ik heb het idee dat ze zelf ook is gaan pushen om bij ons te komen spelen.
Ik ben er in elk geval erg blij mee.
gewoon nu kijken, voordat alle delen uit zijn ben je soms jaren verder, en tegen die tijd ben je het al weer vergeten, neem Gundam Unicorn bijv.apollo13 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:57:
[...]
Thnx, nu nog de vraag zal ik wachten totdat ze alle vier uit zijn en ze dan in 1x kijken, of gewoonweg nu al 1 en 2 en dan wachten op de rest?

[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 09-12-2013 22:07 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
net aflevering 1 even gekeken. Wel een erg drukke anime als je het mij vraagt. Weet ook niet of ik deze ga volgen. Zal aflevering 2 nog eens aanzien.JerX schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:24:
[...]
Oww standaard is dat Gurren Lagann, blijft toch een van mijn favorieten
Laatste aflevering van Naruto was 'mwa' vond ik.

Beetje jammer vond ik dat.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]